Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 109.782 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:14:
Als je bestelt met nummerbehoud duurt het langer ja, het nummerbehoud moet ook eerst worden goedgekeurd door je huidige provider enzo :)
Wel hoe langer het duurt des te groter de kans dat die batch 44 op is, das dan het enige voordeel van het wachten :X

Mensen ik hoop voor jullie dat e.e.a. goed opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:33

FCC

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:35:
[...]

Ikzelf gebruik de passieve houder nu een maand, geen problemen met geluidsverlies, de houder "dekt" de speaker ook niet af aangezien de X1 ruimt in de houder zit, de geleider van de Brodit "klemt" om de uiterste rand van de X1 waardoor de speaker voldoen de ruimte heeft.
Thanks :) Heb hem ook maar besteld, kan hem morgen ophalen.
Wel balen dat er steeds meer mensen met scheuren zitten.. Ik heb ook een toestel uit week 44, maar nog geen probleem. Hopen dat dat zo blijft, en dat het bij de 'slachtoffers' netjes en snel wordt opgelost

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 08:47:
[...]

Ik heb sinds kort "mobile phone dashboard"
is HEEEEL moeilijk aan te komen, en legaal is er helemaal niet meer aan te komen.. als je begrijpt wat ik bedoel.
Laatste versie is geschreven voor WM5, wordt dit proggie nog wel goed ondersteund dan?

Heb de link niet geprobeert, kost €10.-- ongeveer, vlgs mij nog gewoon te krijgen hoor via pocketgear ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:22
Gisteren toch maar even gecheckt ook ik heb een w44 maar tot op heden nog geen scheuren. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik liever heb dat het gelijk gebeurd dan na een jaar. Ook de batterij houder zag er nog netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Ja, ik kom net terug van een avontuur Amsterdam... 'k Wilde mijn X1 naar de service point brengen aan de Van Baerlestraat, blijkt'ie helemaal (al 4 maanden lang) geen service point meer te zijn...

Ik ga iig een mail richting SE sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een klein vraagje: Ik had in de bovenbalk ingesteld dat er altijd een klok moet worden weergegeven ipv de batterijstatus... dat is gelukt en weken goed gegaan, alleen nu opeens is het geen digitale klok meer, maar een kleine analoge, met wijzers dus, niet makkelijk af te lezen. Heb me een breuk gezocht hoe ik het terug kan veranderen, maar kan niks vinden, iemand een idee? ( Ik heb ook geen idee waarom het opeens anders is, haalde hem van ontgrendelen af en toen was t opeens zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:02:
Heb me een breuk gezocht hoe ik het terug kan veranderen, maar kan niks vinden, iemand een idee? ( Ik heb ook geen idee waarom het opeens anders is, haalde hem van ontgrendelen af en toen was t opeens zo)
Erop tikken en ingedrukt houden, krijg je een keuzemenuutje :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat meen je niet.. :? :? :? 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(
Ik kom van Symbian af, dus dat soort dingen denk ik niet gelijk aan......
Zeer, zeer , zeer bedankt :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Ik had een mail gestuurd naar zowel als Sony Ericsson zelf vwb die scheur.

Antwoord van SE zelf:
Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Ericsson X1 support.
Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:
Wij kunnen van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon, maar u kunt uw telefoon ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations of via de plaats van aankoop.
Antwoord van Telecomadvies cq Belcompany:
Sony Ericsson geeft aan het toestel om te ruilen. Zou u het toestel compleet willen opsturen naar het volgende adres:
...

Wij zullen u dan direct een nieuwe X1 toesturen.
Beetje vreemde reactie van SE zelf, net doen of hun neus bloed terwijl er de foto en de referenties hier en op XDA bij waren vermeld. Mag toch duidelijk zijn dat het een produktiefout is. Maar goed, morgen even retour afzender en ik verwacht binnen een paar dagen weer een X1 te hebben. Nette service, zoals het hoort. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dorkie schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 11:31:
[...]

vraag over dit: zou het mogelijk zijn om automatisch te bellen via "gsm" en data via 3g/HSDPA?
ik kan mij van mijn vorige telefoon (HTC3600) ook herinneren zoiets te hebben gehad, de overgang van hsdpa naar 3g?
Dit zou je dan toch moeten kunnen instellen bij telefoon en dan 'band'.

Daar kun je het type netwerk en de GSM/UMTS-band instellen.

Ik heb hier al eens naar zitten kijken, maar ook toen kreeg ik volgens mij uitval en hij pakt daardoor volgens mij ook een ander netwerk voor de internetverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag dat mijn tel in het media xperience panel een afbeelding van een album laat zien, maar dat wil niet echt lukken. Ik heb een jpg van het album, maar waar moet die staan en hoe moet die heten?
Ik heb folder.jpg geprobeerd, omdat ik dat in een andere map ook zag alleen werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las gister dit;
'Touch Diamond heeft probleem met schermverlichting'

Mijn Xperia heeft hetzelfde en is nu terug voor reparatie!
Ik begreep dat het zich voordoet bij meerdere WM6 toestellen zoals ook de Omnia!

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost wordt..

(Ik schrijf dit niet om de X1 af te kraken want ik vindt het een geweldig apparaat)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem binnen hebt zou je dan kunnen vermelden welk weeknummer je hebt gekregen? Ik ben namelijk ook van plan hem één dezer dagen via Vodafone te bestellen en als het even kan wil ik de batch uit week 44 vermijden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-09 08:32
Ik heb mijn telefoon inmiddels zo'n 12 dagen van vodafone. Heb een toestel uit w46 gekregen. Dus denk dat je gewoon kunt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:17:
[...]

Als je hem binnen hebt zou je dan kunnen vermelden welk weeknummer je hebt gekregen? Ik ben namelijk ook van plan hem één dezer dagen via Vodafone te bestellen en als het even kan wil ik de batch uit week 44 vermijden.

Alvast bedankt!
Natuurlijk, maar waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:17:
[...]

Alvast bedankt!
Zijn ook mensen met een week 46 toestel met dezelfde problemen helaas...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Alex) schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:07:
[...]

Erop tikken en ingedrukt houden, krijg je een keuzemenuutje :)
Hij krijgt wel antwoord hier??? en ik niet.
Kan niemand mij ff uitleggen (vraag het notabenen nog voor n ander ook) hoe ze een beeldvullende achtergrond op haar xperia krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:26
rooie60 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:15:
[...]

Kan niemand mij ff uitleggen (vraag het notabenen nog voor n ander ook) hoe ze een beeldvullende achtergrond op haar xperia krijgt?
Met zo'n attitude kom je er wel, jongen ;)

Even wat anders, lukt het iemand al om vloeiend divx-bestanden af te spelen? Coreplayer mist toch nog wel zo nu en dan wat frames met de standaard instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag hancock 4gb sd ontvangen!!! eindelijk! :)

wel waard om bij die site in te schrijvn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook eindelijk! :)

wat me meteen opvalt is dat er geen knop toegewezen is aan het startmenu van windows. Is dit wel mogelijk?? Via advanced config kom ik er nog niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:36
rooie60 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:15:
[...]

Dan zal ik je maaris uit je leiden verlossen :9

Start -> instellingen -> vandaag -> onderaan vinkje "deze afbeelding als achtergrond gebruiken" aanvinken -> bladeren en je achtergrond selecteren

Hoop dat dat is wat je bedoeld :)

Voor diegene die al een Hancock kaartje hebben ontvangen, was was ongeveer de "levertijd" ? (een antwoord is meer dan genoeg :P niet dat dalijk hele pagina ermee volstaat :P )

[ Voor 14% gewijzigd door Nano2009 op 09-12-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Neem aan meer dan drie weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:44:
[...]

Natuurlijk, maar waar vind ik dat?
Onder je batterij staat een code: 08WXX Waarbij XX staat voor het weeknummer waarin hij geproduceerd is.
The PyroPath schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:47:
[...]

Zag het in een verzameltopic op XDA staan ja. Maar als ik het hier zo lees krijg ik het idee dat onderhand iedereen die er één uit week 44 heeft er nu een scheur in heeft zitten dus wilde die toch graag vermijden. Las echter al dat iemand al een week 46 versie van Vodafone binnen heeft dus ga er morgen maar eens achterna bellen. Heb nu lang genoeg meegelezen en wil nu zelf aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Nano2009 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:36:
[...]

Dan zal ik je maaris uit je leiden verlossen :9

Start -> instellingen -> vandaag -> onderaan vinkje "deze afbeelding als achtergrond gebruiken" aanvinken -> bladeren en je achtergrond selecteren

Hoop dat dat is wat je bedoeld :)

Voor diegene die al een Hancock kaartje hebben ontvangen, was was ongeveer de "levertijd" ? (een antwoord is meer dan genoeg :P niet dat dalijk hele pagina ermee volstaat :P )
Mag ik(vrouw) jou hartelijk bedanken :> voor de oplossing,zal het haar morgen gelijk doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
HendrikN schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:21:
[...]

Met zo'n attitude kom je er wel, jongen ;)

Even wat anders, lukt het iemand al om vloeiend divx-bestanden af te spelen? Coreplayer mist toch nog wel zo nu en dan wat frames met de standaard instellingen.
Het was een normale vraag........'knul'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Ik heb hier ook een w44 en tot op heden geen scheur. Laat dat zo blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:21

St@m

@ Your Service

rooie60 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 00:28:
[...]

Het was een normale vraag........'knul'
Het spijt me zeer, maar dit soort dingen hebben geen r*k met de Xperia te maken en zijn gewoon basic Windows Mobile vraagjes. Met een beetje zoeken had je dit zelf ook wel kunnen vinden...

http://www.google.co.uk/s...s+mobile+veranderen&meta=

En daarom wordt er niet gereageerd op je vraag.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Nano2009 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 23:36:
[...]

1,5 week.

En dan nog wat anders: ik heb WIMP (Where is my phone) versie 1.3.2. en heb er gister mee gespeeld. Het valt me op dat als ik mijzelf een sms stuur met de verplichte gegevens, dat de coördinaten die ik terug krijg heel grof zijn (zit er 50-75m naast). Waarom kan mijn tomtom wel precies bepalen waar ik op dat moment ben en waarom kan dezelfde GPS ontvanger dat niet voor WIMP?!

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
rooie60 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 00:27:
[...]

Mag ik(vrouw) jou hartelijk bedanken :> voor de oplossing,zal het haar morgen gelijk doorgeven.
Waarschijnlijk lost dat alsnog het probleem van de plaatjes in 6-voud tonen niet op.... je zou eens kunnen proberen om tegen je vriendin te zeggen dat ze 800x800 pictures maakt. De standaard pictures zijn ook op dit formaat en die worden wel beeldvullend weergegeven. (800x800 ivm portrait & landscape... je krijgt dan dus wel dat je afbeelding altijd 'recht' staat, ondanks dat je scherm gedraaid is)

Dan kun je daarna verder gewoon de genoemde manier gebruiken om de afbeelding in te stellen.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik krijg geen enkele medling bij binnenkomende smsjes. Heeft iemand enig idee? Ik heb een toon ingesteld en ook het trilalarm, maar het werkt niet. Telefoon werkt wel
Dank

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 09:48:
Hallo
Ik krijg geen enkele medling bij binnenkomende smsjes. Heeft iemand enig idee? Ik heb een toon ingesteld en ook het trilalarm, maar het werkt niet. Telefoon werkt wel
Dank

Steven
Bedoel je op het scherm of trilt je telefoon niet en geeft hij ook geen geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld maar nog geen antwoord op gekregen. Bij deze dus nog een keer :)

Als ik een smsje wil versturen hoe gaat het dan in zijn werk? Als je getypt hebt en drukt op verzenden, blijft hij dan net zolang verzenden tot hij weg is? Want met mijn nokia nu probeert hij het 2 minuten en stopt er dan mee... Dit betekent dus als ik geen bereik heb ik hem meerdere keren handmatig moet activeren.

Deze telefoon lijkt me helemaal toppie en ga ik me dan ook aanschaffen zodra mijn abbonement is verlopen in april, probeer hem een paar maanden eerder te verkrijgen :P

Bedankt,

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:19:
Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld maar nog geen antwoord op gekregen. Bij deze dus nog een keer :)

Als ik een smsje wil versturen hoe gaat het dan in zijn werk? Als je getypt hebt en drukt op verzenden, blijft hij dan net zolang verzenden tot hij weg is? Want met mijn nokia nu probeert hij het 2 minuten en stopt er dan mee... Dit betekent dus als ik geen bereik heb ik hem meerdere keren handmatig moet activeren.

Deze telefoon lijkt me helemaal toppie en ga ik me dan ook aanschaffen zodra mijn abbonement is verlopen in april, probeer hem een paar maanden eerder te verkrijgen :P

Bedankt,
Nope.. blijft in je concepten staan. Helaas nog niks gevonden om in te stellen dat hij nog een poging doet als je wel bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:22:
[...]

Nope.. blijft in je concepten staan. Helaas nog niks gevonden om in te stellen dat hij nog een poging doet als je wel bereik hebt.
Bedankt voor de snelle reactie... Heb nu HI als abbonement... Maar zodra ik vodafone heb zal dit probleem ook deels zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:19:

Bedankt,
Er gebeurt helemaal niks. komt alleen wel in beeld in mijn inbox (grafische melding) maar geen tril alarm en geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:30:
[...]

Bedankt voor de snelle reactie... Heb nu HI als abbonement... Maar zodra ik vodafone heb zal dit probleem ook deels zijn opgelost.
Dat zou niks uit moeten maken. Ligt gewoon aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodnet1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-07 16:11
Ik heb sinds een paar dagen mijn week 46 Xperia binnen (geen scheurtjes) en ik heb een raar probleem waarvan ik het gevoel heb dat het iets simpels is maar wat zowel Vodafone als de Xperia hulplijn niet op kunnen lossen. Alles aan de telefoon werkt, internet, bellen, panels installeren, synchroniseren, noem maar op.........op één ding na: ik kan geen sms verzenden, wel ontvangen. Ik krijg de mededeling: "SMSbericht kan niet verzonden worden, controleer onder instellingen het adres van uw servicecentrum en probeer opnieuw te verzenden"
Onder instellingen->persoonlijk->telefoon->services->voicemail en SMSberichten krijg ik bij instellingen ophalen de mededeling dat de instellingen van het netwerk niet te lezen zijn (maar de voicemail werkt wel). De andere items bij services werken vreemd genoeg wel.
Ik heb bij instellingen->verbindingen->netwerk geavanceerd->sms dienst op aanraden van de Xperia hulplijn ´voorkeur voor GSM´ gekozen maar dat hielp ook niet. Vodafone GPRS instellingen lijken allemaal ok, inclusief proxys etc.

Ik kan niemand vinden die hetzelfde probleem heeft en denk dus nog steeds dat het ergens in de instellingen van mijn toestel zit, maar ik heb geen idee waar dat zou kunnen zijn.
Ik heb een Vodafone abo en gebruik de SIM kaart uit mijn oude trouwe P990i, waarmee ik met dezelfde SIMkaart nog steeds prima kan sms´en.
Zoals min of meer verwacht zegt Vodafone dat het toestel wel kapot zal zijn en de Xperia hulplijn dat het wel aan de (2 jaar oude) simkaart zal liggen, maar van beide geloof ik niets.

Hulp wordt ernstig op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:49:
[...]

Er gebeurt helemaal niks. komt alleen wel in beeld in mijn inbox (grafische melding) maar geen tril alarm en geen geluid.
Ik denk dat je bent vergeten om iets aan te vienken:
Instellingen>TAB Geluiden>Programm's / Meldingen aanvinken.

En bij het TABje meldingen heb je alles aangevinkt onder 'nieuw teksber.'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:54:
[...]

Ik denk dat je bent vergeten om iets aan te vienken:
Instellingen>TAB Geluiden>Programm's / Meldingen aanvinken.

En bij het TABje meldingen heb je alles aangevinkt onder 'nieuw teksber.'?
Hartstikke bedankt
ik had inderdaad dat eerste vinkje over het hoofd gezien

Nog een vraagje. als ik een aantal smsjes wil selecteren om te verwijderen. Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodnet1 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:51:
Ik heb sinds een paar dagen mijn week 46 Xperia binnen (geen scheurtjes) en ik heb een raar probleem waarvan ik het gevoel heb dat het iets simpels is maar wat zowel Vodafone als de Xperia hulplijn niet op kunnen lossen. Alles aan de telefoon werkt, internet, bellen, panels installeren, synchroniseren, noem maar op.........op één ding na: ik kan geen sms verzenden, wel ontvangen. Ik krijg de mededeling: "SMSbericht kan niet verzonden worden, controleer onder instellingen het adres van uw servicecentrum en probeer opnieuw te verzenden"
Onder instellingen->persoonlijk->telefoon->services->voicemail en SMSberichten krijg ik bij instellingen ophalen de mededeling dat de instellingen van het netwerk niet te lezen zijn (maar de voicemail werkt wel). De andere items bij services werken vreemd genoeg wel.
Ik heb bij instellingen->verbindingen->netwerk geavanceerd->sms dienst op aanraden van de Xperia hulplijn ´voorkeur voor GSM´ gekozen maar dat hielp ook niet. Vodafone GPRS instellingen lijken allemaal ok, inclusief proxys etc.

Ik kan niemand vinden die hetzelfde probleem heeft en denk dus nog steeds dat het ergens in de instellingen van mijn toestel zit, maar ik heb geen idee waar dat zou kunnen zijn.
Ik heb een Vodafone abo en gebruik de SIM kaart uit mijn oude trouwe P990i, waarmee ik met dezelfde SIMkaart nog steeds prima kan sms´en.
Zoals min of meer verwacht zegt Vodafone dat het toestel wel kapot zal zijn en de Xperia hulplijn dat het wel aan de (2 jaar oude) simkaart zal liggen, maar van beide geloof ik niets.

Laat VF maar een nieuwe sim fixen dan. Als je vandaag belt kan je vandaag een nieuwe halen bij de VF shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:50:
[...]

Dat zou niks uit moeten maken. Ligt gewoon aan de telefoon.
Ja ik doede op het bereik in mijn woonplaats :P. Heb met HI misschien net 1 streepje bereik :P. Terwijl iedereen emt vodafone de volle bak bereik heeft. Dus overstappen op vodafone is de enige optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:03:
[...]

Hartstikke bedankt

Nog een vraagje. als ik een aantal smsjes wil selecteren om te verwijderen. Hoe doe ik dat?
Graag gedaan.
Met cntrl op je toetsenbord. >:) Nee geen idee. Lukt mij ook niet. Kan er wel meerdere selecteren maar als ik er 1 over moet slaan.. .geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:06:
[...]

Graag gedaan.
Met cntrl op je toetsenbord. >:) Nee geen idee. Lukt mij ook niet. Kan er wel meerdere selecteren maar als ik er 1 over moet slaan.. .geen idee.
en hoe selecteer je al je items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je dat irritante TUUT TUUT TUUT geluid uitzet als je een telefoon gesprek beindigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 18:39
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:03:
[...]

Hartstikke bedankt

In het hoofdmenu van je SMS/MMSjes kan je er meerdere selecteren door te slepen van de een naar de andere. Probeer dat eens.

[ Voor 17% gewijzigd door Retrail op 10-12-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:08:
[...]

Gewoon je stylus oppakken en over al je items slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:08:
[...]

Even zelf proberen he. Toetsenbord uitklappen, Shift ingedrukt houden en dan met je 4 knoppige joystick naar beneden drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
rodnet1 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:51:
Ik heb sinds een paar dagen mijn week 46 Xperia ...... maar van beide geloof ik niets.

Kun je met je simkaart vanaf een ander toestel wel een sms versturen? Proxy kun je overigens veilig uitzetten maar zal weinig invloed hebben op je sms-verkeer. Hard reset al geprobeerd? Als je instellingen allemaal goed staan is het inderdaad een vreemd probleem..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:13:
[...]

Even zelf proberen he. Toetsenbord uitklappen, Shit ingedrukt ouden en dan met je knoppige joystick naar beneden drukken.
aha; en er is ook een menu optie om alles in een keer te verwijderen.

bedankt voor jullie hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:10:
Weet iemand hoe je dat irritante TUUT TUUT TUUT geluid uitzet als je een telefoon gesprek beindigd?
Daar is een registertweak voor die ik ooit eens op xda-dev of google heb gezien. Ik weet hem niet meer, want ik stoor me niet aan dat getuut, maar het kan dus wel uitgezet worden.

zoek ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodnet1
Stokstaart schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:18:
[...]

Kun je met je simkaart vanaf een ander toestel wel een sms versturen? Proxy kun je overigens veilig uitzetten maar zal weinig invloed hebben op je sms-verkeer. Hard reset al geprobeerd? Als je instellingen allemaal goed staan is het inderdaad een vreemd probleem..
Ja, met dezelfde simkaart kan ik vanaf mijn P990 gewoon sms´en. En de hard reset heb ik nu al drie keer gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
rodnet1 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:30:
[...]

Ja, met dezelfde simkaart kan ik vanaf mijn P990 gewoon sms´en. En de hard reset heb ik nu al drie keer gedaan....
Heeft vodafone niet zo'n service op de site dat je je sms-instellingen naar je telefoon kunt laten sturen via sms? Ik neem aan dat je dat al hebt geprobeerd maar dan ben ik echt out of ideas..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Bij mij is het niet de sms maar m'n hotmail die vreemd doet. Als ik instel dat hij nieuwe berichten op haalt als ze binnenkomen dan krijg ik wel een notificatie + geluid, maar als ik instel dat hij elke 15 of 30 minuten op nieuwe berichten checkt gebeurt er niets. Ik zie dan alleen op mn today scherm dat ik 1 ongelezen hotmail bericht heb, maar geen geluid/trilalarm |:( Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen of heeft iemand misschien hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:21:
[...]

Daar is een registertweak voor die ik ooit eens op xda-dev of google heb gezien. Ik weet hem niet meer, want ik stoor me niet aan dat getuut, maar het kan dus wel uitgezet worden.

zoek ze!
Ah.. Thanks! Dan moet ik ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Benmen schreef op woensdag 10 december 2008 @ 07:08:
Ik heb hier ook een w44 en tot op heden geen scheur. Laat dat zo blijven....
Ook hier nu een scheurtje bij de ingang van de stylus, w44, en als er iemand is die voorzichtig is met zijn toestel, dan ben ik het wel... vreemd, maar teveel moeite om hem alleen daarvoor terug te brengen naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodnet1
Stokstaart schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:41:
[...]

Heeft vodafone niet zo'n service op de site dat je je sms-instellingen naar je telefoon kunt laten sturen via sms? Ik neem aan dat je dat al hebt geprobeerd maar dan ben ik echt out of ideas..
Dat kan alleen per email tegenwoordig, maar dat moet ik nog instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 05-09 01:36
The PyroPath schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:47:
[...]

Ik heb een T-Mobile Telefoon van week 46. Deze heeft tot op heden geen schade. +/- 4 weken nu in gebruik!
Hopelijk valt deze batch mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nog steeds geen programmaatje kunnen vinden waarmee je de tijd en de status van je batterij in het bovenste balkje kunt weergeven.
Dus tegelijkertijd. Iemand anders die dit al wel gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buttonfreak85 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:16:
Bij mij is het niet de sms maar m'n hotmail die vreemd doet. Als ik instel dat hij nieuwe berichten op haalt als ze binnenkomen dan krijg ik wel een notificatie + geluid, maar als ik instel dat hij elke 15 of 30 minuten op nieuwe berichten checkt gebeurt er niets. Ik zie dan alleen op mn today scherm dat ik 1 ongelezen hotmail bericht heb, maar geen geluid/trilalarm |:( Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen of heeft iemand misschien hetzelfde probleem?
Precies hetzelfde probleem hier! Erg vervelend, omdat ik nu dus om de zoveel tijd op mn telefoon moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 13:30:
[...]

Ah.. Thanks! Dan moet ik ff zoeken.
kheb hem toch ff opgezocht voor je:

Disable annoying beeps when hanging up or call drops
Sometimes when a call ends or when you press the hangup button you get an annoying series of beeps. Like the in-call sounds, this is handled by a key in the registry:

HKCU\ControlPanel\Sounds\CallDrop

Within that key the default 'Script' value is 'p' for 'play', change the 'Script' value to blank (erase the 'p') or change the 'Sound' key value to '*none'.

hier vandaan: http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Registry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:49:
[...]

kheb hem toch ff opgezocht voor je:

Disable annoying beeps when hanging up or call drops
Sometimes when a call ends or when you press the hangup button you get an annoying series of beeps. Like the in-call sounds, this is handled by a key in the registry:

HKCU\ControlPanel\Sounds\CallDrop

Within that key the default 'Script' value is 'p' for 'play', change the 'Script' value to blank (erase the 'p') or change the 'Sound' key value to '*none'.

hier vandaan: http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Registry
Super!! Ik ga het vanavond proberen.

Nu heb ik ook weer iets raars. Als ik gewoon SPB panel gebruik en ik krijg een SMS of iets en ik sluit m'n berichten af etc dan gaat hij weer terug naar Panel 1 :S Ik heb ook een vermoeden dat hij daar automatisch naartoe gaat als ik een tijd niks doe op m'n tel. Ik heb het ook als ik naar bijvoorbeeld programma's ben gegaan en die afsluit 8)7
Ik weet dat je met Xpreria Tweak je start up panel kan aangeven. Maar deze gebruik ik niet. En de X1 moet natuurlijk gewoon normaal werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds maandag mijn X1. Had hem besteld bij GSM Warenhuis als verlenging van Orange naar T-Mobile. Mijn verlengde abbo gaat pas morgen in dus zit nu nog even met mijn Orange simkaart erin die gewoon werkt zonder unlockcodes. (Simlockvrij?)
Maar hij hoort dus van T-Mobile te zijn, maar er zit niets branded's op voor zover ik kan ontdekken. Geen logo's, kleurtjes, en ook geen W'n'Walk icoontje ipv Opera. Betekend dit dan dit een unbranded toestel is?

Verder ben ik er erg tevreden mee overigens. Geen gedoe gehad nog, alleen moest ik iets aanpassen om het Windows Live Panel te laten staan ipv dat hij steeds weer terug ging naar het panels-overzicht. Ook youtube bekijken werkt gewoon via de Streaming Media player.

Ben benieuwd of ik morgen nog wel kan msn'en zodra mijn T-Mobile abbonement in gaat overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

*meldt zich bij deze aan bij de club met gescheurde toestellen*

Niet op de plek de ik eerder noemde, maar naast de stylus. Het is nog een ragfijn scheurtje, maar dat zal wel snel anders worden. Ook ik ben er supervoorzichtig mee geweest en vanmorgen was er nog geen scheur te bekennen..

jammer jammer jammer...

(ook de beruchte week 44 batch)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:40:
[...]

Precies hetzelfde probleem hier! Erg vervelend, omdat ik nu dus om de zoveel tijd op mn telefoon moet kijken.
Erg vervelend idd! Enige optie is dus om hem berichten op te laten halen als ze binnenkomen, maar dat betekend wel dat mn 3G verbinding continu open staat wat volgens mij niet echt bevorderlijk is voor de batterij. 1x checken per 15 a 30 minuten vind ik daarnaast meer dan zat...

Edit:

@Hierboven: Ik hoop me voorlopig nog niet voor die club aan te hoeven melden. Toch vind ik het langzamerhand wel dramatisch worden. Als je ziet hoeveel mensen alleen hier op tweakers al scheurtjes hebben... Ikzelf heb een zwarte Zweedse X1 uit week 44. Zie nu op XDA ook zwarte toestellen met problemen verschijnen, dus houd m'n hart vast. Ben benieuwd hoe SE met de teruggestuurde toestellen omgaat. Als ze moeilijk gaan doen zit er niets anders op dan de media in te schakelen...

[ Voor 32% gewijzigd door buttonfreak85 op 10-12-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buttonfreak85 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:07:
[...]

Erg vervelend idd! Enige optie is dus om hem berichten op te laten halen als ze binnenkomen, maar dat betekend wel dat mn 3G verbinding continu open staat wat volgens mij niet echt bevorderlijk is voor de batterij. 1x checken per 15 a 30 minuten vind ik daarnaast meer dan zat...

Edit:

@Hierboven: Ik hoop me voorlopig nog niet voor die club aan te hoeven melden. Toch vind ik het langzamerhand wel dramatisch worden. Als je ziet hoeveel mensen alleen hier op tweakers al scheurtjes hebben... Ikzelf heb een zwarte Zweedse X1 uit week 44. Zie nu op XDA ook zwarte toestellen met problemen verschijnen, dus houd m'n hart vast. Ben benieuwd hoe SE met de teruggestuurde toestellen omgaat. Als ze moeilijk gaan doen zit er niets anders op dan de media in te schakelen...
MIjn 3G verbing staat sowieso altijd aan O-) , maar als deze mail gaat checken schakelt hij automatisch over naar mn H verbinding en als hij klaar is veranderd het weer in 3G, de batterij gaat hiermee ongeveer 2,5 dag mee, niet erg lang maar geen idee hoe ik mn verbinding volledig uit kan zetten.

en ik had hiervoor ook een toestel uit week 44, maar gewoon een nieuwe van hi ontvangen, eentje uit week 46 dit keer en nu 2,5 week in mn bezit, geen scherutjes of iets te bekennen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff wat een problemen die week44 toestellen!!
heb het al zo'n maand, maar ik heb net mijn mobiel nagekeken, vanwege vastlopertje(batterij moest eruit)
OOK HORRORWEEK 44!!

gelukkig is het nog steeds piekfijn in de orde, zelfs na een hete zonnige vakantie inclusief flink toeren in de woestijn met ATV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 21:21

The Legend

*Plop*

Ik heb ook een toestel uit week 44 (eerste levering van 2call) kwam ik vandaag achter, had eerder naar de batterij gekeken ipv onder de batterij. Mijn behuizing heeft nog geen scheurtjes maar ik vind hem niet helemaal 100%. Het batterijklepje verwijderen gaat maar moeizaam en m'n nagel lijkt steeds meer ruimte los te weken tussen het klepje en de behuizing. Het stukje plastic dat in een punt naar het batterijklepje toeloopt (aan de kant van het foto-knopje) sluit al niet helemaal goed meer aan en er zit speling in als ik er op drukt :/ Vind het nog te weinig om hem ervoor retour te doen maar dit is duidelijk geen perfecte bouwkwaliteit..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister gemailed naar 2call om gebruik te maken van mijn garantie (behuizing rond koptelefooningang brokkelt af). Normaal zijn ze vrij snel met het beantwoorden van mailtjes maar nu laten ze op zich wachten.
Iemand ervaring met service/garantie van 2call? En hoelang ben je je toestel ongeveer kwijt als hem opstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:37:
pfff wat een problemen die week44 toestellen!!
heb het al zo'n maand, maar ik heb net mijn mobiel nagekeken, vanwege vastlopertje(batterij moest eruit)
OOK HORRORWEEK 44!!

gelukkig is het nog steeds piekfijn in de orde, zelfs na een hete zonnige vakantie inclusief flink toeren in de woestijn met ATV.
The Legend schreef op woensdag 10 december 2008 @ 15:45:
Ik heb ook een toestel uit week 44 (eerste levering van 2call) kwam ik vandaag achter, had eerder naar de batterij gekeken ipv onder de batterij. Mijn behuizing heeft nog geen scheurtjes maar ik vind hem niet helemaal 100%. Het batterijklepje verwijderen gaat maar moeizaam en m'n nagel lijkt steeds meer ruimte los te weken tussen het klepje en de behuizing. Het stukje plastic dat in een punt naar het batterijklepje toeloopt (aan de kant van het foto-knopje) sluit al niet helemaal goed meer aan en er zit speling in als ik er op drukt :/ Vind het nog te weinig om hem ervoor retour te doen maar dit is duidelijk geen perfecte bouwkwaliteit..
Ik word een beetje moe van mensen die gelijk die X1 afschepen als een rampen toestel omdat hij uit w44 komt. Die van mij komt ook uit w44 en heb hem een maand en doet het gewoon super. En ook de staat van het toestel is subliem
Wat betreft software zal het geen kont uit maken of hij uit week 44 of 45 komt whatever :)

Tevens heeft sony erricson meerdere fabrieken waar toestellen gebouwd worden vertelde een woordvoerder van SE mij. Dus dat verklaart gewoon waarom er dus ook goeie week 44 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:05:
Ik heb gister gemailed naar 2call om gebruik te maken van mijn garantie (behuizing rond koptelefooningang brokkelt af). Normaal zijn ze vrij snel met het beantwoorden van mailtjes maar nu laten ze op zich wachten.
Iemand ervaring met service/garantie van 2call? En hoelang ben je je toestel ongeveer kwijt als hem opstuurt?
Ik heb mijn vorige telefoon ook bij 2 call besteld, Service is daar wel goed. Soms telefonish wat moeilijker bereikbaar maargoed. Je moet toch bij zo'n webshop rekenen op 3 a 4 weken. minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Ik word een beetje moe van mensen die gelijk die X1 afschepen als een rampen toestel omdat hij uit w44 komt.
Dat is op zich een normaal verschijnsel, als iets "slecht" is hoor je dat gelijk. Als iets goed is daarentegen hoor je het minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Mensen ik kan toch wel zeggen dat SPB Pocket Plus 4.0.2 een aanrader is hoor :)

Lekker je iconen direct op je achtergrondje van je 1ste panel zegmaar :)

En echte alle links bij de hand :) vind dat echt ideaal werken!

Ook heeft die vette features zoals dat je bij internet explorer gewoon kan werken met tabbladen zoals IE7 op je pc :P

Ook is die GPRS monitor ook toppie :)

Ook kun je met ALT Tab gewoon tussen je openstaande programma's switchen :P

Trouwens die SPB insight roeld ook helemaal zeg :P

voor rss feeds :) dikke shit :D

[ Voor 17% gewijzigd door Alcje op 10-12-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Alcje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:14:
[...]

[...]

Ik word een beetje moe van mensen die gelijk die X1 afschepen als een rampen toestel omdat hij uit w44 komt. Die van mij komt ook uit w44 en heb hem een maand en doet het gewoon super. En ook de staat van het toestel is subliem
Wat betreft software zal het geen kont uit maken of hij uit week 44 of 45 komt whatever :)

Tevens heeft sony erricson meerdere fabrieken waar toestellen gebouwd worden vertelde een woordvoerder van SE mij. Dus dat verklaart gewoon waarom er dus ook goeie week 44 zijn :)
Omdat jouw toestel wel goed is mogen andere mensen niet klagen? Beetje kortzichtig. Mijn X1 is bouwtechnisch gewoon niet goed, je hoort mij niets zeggen over de software. Dit in combinatie met 10 tallen mensen die een toestel uit week 44 met scheuren hebben is het niet vreemd dat de link snel gelegd is. Iets minder SE fanboy gedrag mag ook wel. Ja het is een goed toestel maar dit soort steken kun je als producent niet laten vallen bij je top brand product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nee dan had je de reactie goed moeten lezen. Week 44 word afgescheept als 1 of ander terror ding. Maar er word niet gepraat over dat er ook goede zijn. Want die zijn er dus iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

rodnet1 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 14:05:
[...]

Dat kan alleen per email tegenwoordig, maar dat moet ik nog instellen.
Check ff mijn reactie in je andere topic aangaande het niet kunnen versturen van SMS via je toestel.
Verder identieke situatie, maar ander modern toestel :)

Er zijn meerdere klachten over bekend bij Vodaone; toen ik in de winkel was, hadden er die dag al 2 mensen gebeld naar de klantenservice met klachten over het niet kunnen versturen van SMS..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Alcje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:18:
Mensen ik kan toch wel zeggen dat SPB Pocket Plus 4.0.2 een aanrader is hoor :)

Lekker je iconen direct op je achtergrondje van je 1ste panel zegmaar :)

En echte alle links bij de hand :) vind dat echt ideaal werken!

Ook heeft die vette features zoals dat je bij internet explorer gewoon kan werken met tabbladen zoals IE7 op je pc :P

Ook is die GPRS monitor ook toppie :)

Ook kun je met ALT Tab gewoon tussen je openstaande programma's switchen :P

Trouwens die SPB insight roeld ook helemaal zeg :P

voor rss feeds :) dikke shit :D
Wow, inderdaad. Dit programma is echt precies datgene wat ik zocht. Heerlijke bureaubladen op m'n todayscherm, zonder moeilijk te doen met panels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Alcje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:35:
Nee dan had je de reactie goed moeten lezen. Week 44 word afgescheept als 1 of ander terror ding. Maar er word niet gepraat over dat er ook goede zijn. Want die zijn er dus iig :)
Waarom quote je dan mijn post en zet je daar dat verhaal onder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Ik ben vandaag bij 2call langs geweest (Korte Poten 5, Den Haag) en heb m'n toestel daar achtergelaten voor reparatie (wordt vanaf daar opgestuurd naar Dynafix). De meneer zei dat het plastic waarschijnlijk gewoon vervangen wordt (als het onder de garantie valt...). Meneer heeft wel in de omschrijving van het probleem 'productiefout!!!' gezet, nadat ik had gezegd dat ik zeker niet de enige was ;), dus dat moet wel opvallen. Ben m'n telefoon iig minimaal een week kwijt, helaas...

En tot mijn verbazing kwam iemand daar een ZWARTE X1 ophalen 8) , 2call had er 5. Maar de zwarte kleur is inmiddels dus ook verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb zojuist mijn X1 binnengekregen, en ook dit is een week 44'iger. Toch maar even in de gaten houden dan.

Wel grappig trouwens, eerst een X500, nu een X1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Michael Knight schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:44:
[...]

Check ff mijn reactie in je andere topic aangaande het niet kunnen versturen van SMS via je toestel.
Verder identieke situatie, maar ander modern toestel :)

Er zijn meerdere klachten over bekend bij Vodaone; toen ik in de winkel was, hadden er die dag al 2 mensen gebeld naar de klantenservice met klachten over het niet kunnen versturen van SMS..
Wel vreemd. Ik heb nu twee dagen een X1 uit wk45, vodafone kaart erin en sms'en maar. Verder niet ingesteld het toestel deed dit zelf. Verder geen scheuren of ed.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
HendrikN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:58:
[...]

Wow, inderdaad. Dit programma is echt precies datgene wat ik zocht. Heerlijke bureaubladen op m'n todayscherm, zonder moeilijk te doen met panels.
Mjah en alles van SPB is ook compatible met elkaar :)

Heb dus ook gewoon die RSS lezer op me buroblad boven die icoontjes zegmaar ideaal! En de gprs meter eronder :)
The Legend schreef op woensdag 10 december 2008 @ 19:09:
[...]

Waarom quote je dan mijn post en zet je daar dat verhaal onder 8)7
Waarschijnlijk omdat ik een zwaar weekend heb gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
marco899 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:30:
[...]

Wel vreemd. Ik heb nu twee dagen een X1 uit wk45, vodafone kaart erin en sms'en maar. Verder niet ingesteld het toestel deed dit zelf. Verder geen scheuren of ed.
Je weet zeker dat dit geen batterij uit wk45 is? Ik heb nog geen telefoons uit die week voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Alcje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:01:
[...]

Mjah en alles van SPB is ook compatible met elkaar :)

Heb dus ook gewoon die RSS lezer op me buroblad boven die icoontjes zegmaar ideaal! En de gprs meter eronder :)

[...]

Waarschijnlijk omdat ik een zwaar weekend heb gehad 8)
Update die RSS feed nou automatisch om de paar minuten? Ik heb het nog niet zien gebeuren... Overigens heb ik nu de SPB Diary plugin in een tab gezet, eindelijk een duidelijke manier om meerdere afspraken te zien op m'n bureaublad.

[ Voor 13% gewijzigd door HendrikN op 10-12-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
HendrikN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:08:
[...]

Update die RSS feed nou automatisch om de paar minuten? Ik heb het nog niet zien gebeuren... Overigens heb ik nu de SPB Diary plugin in een tab gezet, eindelijk een duidelijke manier om meerdere afspraken te zien op m'n bureaublad.
Hmm dat weet ik niet :) volgens mij niet. Hij downloade gewoon alles van de server :) en leuke is als je verb verbroken is kan je het ook nog lezen :)

Ik ga nu even die SPB keyboard en wireless monitor checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Weet iemand trouwens waar die achtergronden staan precies op de telefoon?

Die Xperia achtergronden? :) Wil even de naam Xperia weghalen van dat achtergrondje :P aangezien me icoontjes erover heen staan :P

Iemand die weet waar die staat? zit me suf te zoeken met de verkenner maar vind hem nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

HendrikN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:07:
[...]

Je weet zeker dat dit geen batterij uit wk45 is? Ik heb nog geen telefoons uit die week voorbij zien komen...
Nee, ik heb wat verzonnen. 08w45 is de X1 en de batterij 08w34

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Alcje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:18:
[...]

Hmm dat weet ik niet :) volgens mij niet. Hij downloade gewoon alles van de server :) en leuke is als je verb verbroken is kan je het ook nog lezen :)

Ik ga nu even die SPB keyboard en wireless monitor checken :P
Ik lees net op de site van SPB dat auto-update er waarschijnlijk aankomt in een nieuwe release, even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Alcje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:20:

Die Xperia achtergronden? :) Wil even de naam Xperia weghalen van dat achtergrondje :P aangezien me icoontjes erover heen staan :P

Iemand die weet waar die staat? zit me suf te zoeken met de verkenner maar vind hem nie
alstu
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_h5hOmDEy1n4/SE_8ZpDkLnI/AAAAAAAA5og/6zhRdpn1Rxc/s1600/x.jpg

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
marco899 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:21:
[...]

Nee, ik heb wat verzonnen. 08w45 is de X1 en de batterij 08w34
Okee. :>

je zou niet de eerste zijn geweest die 't door elkaar haalt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Het ging dus niet om deze maar om die andere :)

Heb jij die andere xperia achtergrond ook voor me? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Alcje op 10-12-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Alcje op 10-12-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Alcje schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:20:

zoek eens op *.tsk-bestanden in je windows-map;)

Kun je overigens niet zo makkelijk editten, tenzij je de afbeeldingen uit het bestand extraheert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XDA heeft nu ook TouchResponse v.02.2 online. Nog niet geprobeerd.

Ik heb trouwens Touch HD Keyboard geinstalleerd, maar hij komt niet tevoorschijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:52:
XDA heeft nu ook TouchResponse v.02.2 online. Nog niet geprobeerd.

Ik heb trouwens Touch HD Keyboard geinstalleerd, maar hij komt niet tevoorschijn?
Je moet 'm even selecteren uit het lijstje, het puntje wat naast het keyboard-icon verschijnt onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:08:
[...]

Je moet 'm even selecteren uit het lijstje, het puntje wat naast het keyboard-icon verschijnt onderin.
Dat doe ik.. maar dan krijg ik gewoon de standaard keybord.. Ik uninstall wel weer ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:21:
[...]

Dat doe ik.. maar dan krijg ik gewoon de standaard keybord.. Ik uninstall wel weer ff..
toevallig op je sd kaart geinstalleerd? had ik ook namelijk, werkte niet... gewoon opnieuw installeren, maar dan op t toestel zelf, resetten en werkt.... vind t overigens geen fijn keyboard, maar is misschien ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:32:
[...]

toevallig op je sd kaart geinstalleerd? had ik ook namelijk, werkte niet... gewoon opnieuw installeren, maar dan op t toestel zelf, resetten en werkt.... vind t overigens geen fijn keyboard, maar is misschien ff wennen
Vond 'm ook niet prettig, SPB keyboard werkt een stuk handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
HendrikN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 22:34:
[...]

Vond 'm ook niet prettig, SPB keyboard werkt een stuk handiger
Trillende feedback, echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

Na een tijdje zoeken, heb ik een artikel gevonden... waarbij de camera van de x1 vergeleken wordt met een k800i.

http://yuhuibc.blogspot.c...sony-ericsson-xperia.html

Als ik xda moet geloven.. doet x1 onder voor de k800i.... dus wie heeft nou gelijk? :/

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op woensdag 10 december 2008 @ 18:58:
[...]

even een vraagje hierover voordat ik het ga uitproberen en/of kopen.
Hoe komt dit scherm precies op je X1? Dus als panel? Of verdwijnen alle panels en komt dit ervoor in de plaats? Ik kan het op de originele site van de SPB pocket niet vinden.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.
Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.