De keuze voor een bepaald merk/type is natuurlijk heel persoonlijk;
Wat verwacht je (t.o.v. je vorige gsm), wil je ermee doen en waar leg je je prioriteiten.
Je kan wel vragen hoe een gsm bij iemand anders bevalt maar dan weer: Dat is persoons gebonden

[...]
Heb hem in Utrecht nergens kunnen vinden (mediamarkt, tmobile, vodafone, etc). Mocht je nog een winkel weten hoor ik het graag.
Ik heb voor ik definitief ging voor de X1, al sinds april/mei de reviews die op i-net verschenen doorgelezen.
Vooral op Amerikaanse sites omdat de X1 daar al heel lang bij testers/reviewers uitgezet was.
Uiteindelijk hier bij T-Mob, PhoneHouse en Primafoon de HTC-HD en X1 in werkelijkheid uitgeprobeerd
De kwaliteit (lees: het gevoel dat de gsm geeft qua stevigheid/gewicht/afmeting/werking van schuifmechanisme/
toetsenbord) hebben mijn keuze bepaald.
Ik vond persoonlijk niet dat het scherm van de HTC-HD zoveel duidelijker was voor i-net.
Opera mobile werkt heel erg fijn in landscape en je kan perfect inzoomen door dubbel tikken op het scherm!
Ff je favorieten syncen met Opera 9.6 op je pc en niet al1 je favorieten, maar ook al je bladwijzertabs staan dan met1 op je gsm
En de gsm die ik tot nu toe het meest gebruikte was een K800i en regelmatig een N81.
Deze lijken heel erg veel op de X1 wat afmeting aangaat