Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 109.780 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen eens MSN.. staat dat er standaard op dan? Zo niet.. dan zoek ik wel naar de cab..
En ben er nog niet uit hoe ik mijn geluid kan opkrikken :(

En synchronisatie van de verjaardagen naar mijn agenda is ook nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Waar gaat jullie voorkeur naar uit kwa Navigatie?

Ik vind Igo persoonlijk veel mooier dan TomTom maar volgens mij kan je weer meer met tomtom..
Graag wat advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:57:
Ik ben nu al 2 weken aan het rondkijken in België, weet iemand waar ik hem kan kopen in België?
liefst geen online shop.

excuses als deze post hier niet op zijn plaats is.
Beste de X1 komt niet voor begin 2009 naar Belgie, kom zelf ook uit Belgie, ben ondertussen wel in het bezit van de X1 aangekocht in Terneuzen bij Belcompany

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Alcje schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:07:
[...]

Nou ik zou het er niet bij nemen die verzekering. Heb ik echt nog nooit gedaan. :)
Ga ik nu ik zo afhankelijk van dat ding ben dus wel doen, zeker als ik zie dat die mobiel (of iig batch w44) niet één van de meest stevigen schijnt te zijn. Ten eerste ben ik hem veel kwijt bij reparatie en ten tweede heb ik geen zin in de strijd of iets dan wel niet onder de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
SoaDmaggot schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:36:
[...]

Ga ik nu ik zo afhankelijk van dat ding ben dus wel doen, zeker als ik zie dat die mobiel (of iig batch w44) niet één van de meest stevigen schijnt te zijn. Ten eerste ben ik hem veel kwijt bij reparatie en ten tweede heb ik geen zin in de strijd of iets dan wel niet onder de garantie valt.
Waar kan je eigenlijk zien uit welke week ie komt? :)
Ik heb hem iets van 6 of 7 nov gehaald en heb er echt geen probs mee namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Kev!n schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:24:
Waar gaat jullie voorkeur naar uit kwa Navigatie?

Ik vind Igo persoonlijk veel mooier dan TomTom maar volgens mij kan je weer meer met tomtom..
Graag wat advies
Ik vind iGO8 (en dan ook vooral de 8.3 versie) vele malen beter dan TomTom. Heb TomTom ook op de X1 geinstalleerd, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
Gebruik al jaren iGO, erg fijne en goede navi.
Alcje schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:43:
[...]

Waar kan je eigenlijk zien uit welke week ie komt? :)
Ik heb hem iets van 6 of 7 nov gehaald en heb er echt geen probs mee namelijk :P
Onder de batterij :)

[ Voor 22% gewijzigd door Xof op 06-12-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Flex schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:13:
Sinds gister ben ik in het bezit van een Xperia X1, maar heb toch een vraagje over deze telefoon:

Wanneer ik contact maakt met MSN Messenger worden mijn contacten toegevoegd aan mijn telefoonlijst. is er een optie ergens om deze 2 ( MSN & telefoonnummers) gescheiden te houden? Als ik nu een telefoonnummer zoek krijg ik een aardige lijst met bovenstaande door elkaar heen wat niet echt fijn is.
Je had wat beter op moeten letten toen je MSN voor de eerste keer startte, daar stond een optie die je aan of uit moest vinken. edit: zie verder post van DaSaN hieronder ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:21:
Ik heb geen eens MSN.. staat dat er standaard op dan? Zo niet.. dan zoek ik wel naar de cab..
Even XDA zoekie doen, staan genoeg cabs en oplossingen
DaSaN schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:15:
[...]

Waar heb je dat toetsenbord vandaan? Ik ben namelijk naarstig opzoek naar een fatsoenlijk toetsenbord onscreen!
nog een XDA search (en directe link)

[ Voor 50% gewijzigd door djjef85 op 06-12-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
djjef85 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:13:
[...]

Je had wat beter op moeten letten toen je MSN voor de eerste keer startte, daar stond een optie die je aan of uit moest vinken. Nu moet je ze allemaal handmatig verwijderen denk ik (of ff syncen met outlook en daar verwijderen, gaat wat makkelijker)

[...]

Even XDA zoekie doen, staan genoeg cabs en oplossingen
Verwijderen betekent ook verwijderen uit je msn-lijst op je pc!
wat je moet doen is je afmelden met je account op je toestel en weer opnieuw aanmelden, maar nu wel met dat vinkje uitgevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
dasonk schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:34:
@BlackFlower: Dus jou MMS-en werkt wel? Hoe staan jou MMS instellingen?

Mvg, Sonk

[...]
Als je toevallig vodafone hebt en je kunt niet MMSen./

Moet je even hetvolgende doen:

Ik heb ook Vodafone en heb het probleem als volgt weten op te lossen:
Start > Instellingen > tabblad Verbindingen > Netwerk geavanceerd > tabblad HSDPA/HSUPA
zet de waarde op Alleen HSDPA inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Paters schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 23:02:
[...]

Het is nooit verkeerd om aan anderen te vragen of je mening gebaseerd is op de juiste feiten. :)
De keuze voor een bepaald merk/type is natuurlijk heel persoonlijk;
Wat verwacht je (t.o.v. je vorige gsm), wil je ermee doen en waar leg je je prioriteiten.
Je kan wel vragen hoe een gsm bij iemand anders bevalt maar dan weer: Dat is persoons gebonden ;)
[...]

Heb hem in Utrecht nergens kunnen vinden (mediamarkt, tmobile, vodafone, etc). Mocht je nog een winkel weten hoor ik het graag.
Ik heb voor ik definitief ging voor de X1, al sinds april/mei de reviews die op i-net verschenen doorgelezen.
Vooral op Amerikaanse sites omdat de X1 daar al heel lang bij testers/reviewers uitgezet was.

Uiteindelijk hier bij T-Mob, PhoneHouse en Primafoon de HTC-HD en X1 in werkelijkheid uitgeprobeerd :+
De kwaliteit (lees: het gevoel dat de gsm geeft qua stevigheid/gewicht/afmeting/werking van schuifmechanisme/toetsenbord) hebben mijn keuze bepaald.

Ik vond persoonlijk niet dat het scherm van de HTC-HD zoveel duidelijker was voor i-net.
Opera mobile werkt heel erg fijn in landscape en je kan perfect inzoomen door dubbel tikken op het scherm!
Ff je favorieten syncen met Opera 9.6 op je pc en niet al1 je favorieten, maar ook al je bladwijzertabs staan dan met1 op je gsm :9~

En de gsm die ik tot nu toe het meest gebruikte was een K800i en regelmatig een N81.
Deze lijken heel erg veel op de X1 wat afmeting aangaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Net even via ebay een soft case voor de X1 besteld voor 5 euro. Gewoon 1 waar ik m in kan schuiven, wat wel zo handig is. Ik ben benieuwd wat ik binnen krijg, maar voor die prijs kan ik nooit echt een grote miskoop doen.

Dit is trouwens ook een mooie: http://www.mrgadget.com.a...23f43049da1d45c6f641013e3
Jammer genoeg is die wel vrij prijzig.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Nou ik heb week 44 van vodafone en is helemaal top dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 22:49
Heeft iemand tips voor het aanbrengen van een ultra clear brando screenprotector?
Het probleem bij mij is dat hij niet plakt, hij laat steeds los van het scherm.

Scherm en de protector zijn beide schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan het misschien zijn dat er een extra stukje plastic aan is gebracht om de plakkende laag te beschermen? (Dan moet je dat plastic laagje er dus afpulken.)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 06-12-2008 19:41 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb zelf nog weinig met Windows Mobile toestellen, dus even een (domme) vraag van mijn kant:

Is het mogelijk om programma's/games etc. op de MicroSD te installeren om zo de vaste ruimte op m'n X1 te besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 14:52
DaSaN schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:20:
[...]

Verwijderen betekent ook verwijderen uit je msn-lijst op je pc!
wat je moet doen is je afmelden met je account op je toestel en weer opnieuw aanmelden, maar nu wel met dat vinkje uitgevinkt
Dat was dus ook gebeurt....iig geval alles weer op MSN teruggezet en even opnieuw aangemeld. Nu geen contacten meer tussen mijn telefoonlijst. ( zal volgende keer wat minder snel klikken en meer lezen )

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik leg het nog 1 x uit voor de lui onder ons hier die niet ff de tijd nemen om te lezen.

instaleer Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed)

instaleer Windows_Live_10.6.39.1300_by_LazaPasi

instaleer Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed)

succes met zoeken en instaleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:39:
Heeft iemand tips voor het aanbrengen van een ultra clear brando screenprotector?
Het probleem bij mij is dat hij niet plakt, hij laat steeds los van het scherm.

Scherm en de protector zijn beide schoon.
Opzich plakken die dingen ook niet zo erg hoor. Je moet wel even die ene laag eraf halen die erbij zit.
Maargoed je wrijft het erop zegmaar :P Dna blijft ie zitten :P

Tis niet dat het net zo plakt als plakband hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Voor degenen die Pocket Informant, Agenda Fusion of Agenda One gebruiken is er een plugin beschikbaar om deze programma's te integreren in SPB Mobile Shell.

Installatie wijst voor zich...

[ Voor 102% gewijzigd door djjef85 op 06-12-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Alcje schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:03:
[...]

Opzich plakken die dingen ook niet zo erg hoor. Je moet wel even die ene laag eraf halen die erbij zit.
Maargoed je wrijft het erop zegmaar :P Dna blijft ie zitten :P

Tis niet dat het net zo plakt als plakband hoor :P
Hij stond in een boogje, daarom had ik hem onder een boek gelegd, nadat ik dat blauwige laagje er al af had gehaald. Nu plakt hij helemaal niet meer.

Ik zal wel een nieuwe moeten bestellen neem ik aan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:13:
[...]

Hij stond in een boogje, daarom had ik hem onder een boek gelegd, nadat ik dat blauwige laagje er al af had gehaald. Nu plakt hij helemaal niet meer.

Nou denk het niet. Want die dingen zijn zelf afwasbaar dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand mij helpen, heb Xperia tweaks geinstalleerd omdat ik mijn contacten uit tel boek op voornaam wou, maar achter alle contacten staat mobiele nr waardoor de naam niet volledig wordt weergegeven.
Ook geeft hij bvb gsm Frank en altijd maar weer staat er eerst de vermelding gsm of bij jullie inNl mobiel.
Ik zou graag eerst de voornaam vermeld zien.
Heb wel instellingen op de Tweaks doorlopen maar op elk pannel zie dat er niks veranderd . :( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:13:
[...]

Dat ding hoort ook niet te plakken, hoogstwaarschijnlijk is je scherm vies (vet) en blijft hij daardoor niet zitten. Het ding behoort dmv statische energie te blijven plakken. Was dus even het ding en veeg je scherm met een alcohol doekje schoon. Beide met een haardroger (niet te heet laten worden dat scherm!) droogblazen zodat er totaal geen stof op het scherm en de protector terecht komt en opnieuw proberen aan te brengen.

Zorg wel dat je dus de ruwe kant van de protector op het scherm plakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
En nog een handige plugin voor degenen die de full version van Mobile Shell hebben geïnstalleerd en gebruiken. Wanneer je deze cab installeert dan start Mobile Shell ook automatisch op wanneer je het standaard WM panel opent (en ook wanneer je programma sluit kom je terug bij Mobile Shell, wat zonder deze cab niet gebeurd)...
Wat is het nut van de full version zal je je afvragen? Ik vind het echt gelikter uitzien en je kan ook andere themes installeren. Qua functionaliteit voegt het volgens mij niet zoveel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
kicknoize schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:44:
Ik heb zelf nog weinig met Windows Mobile toestellen, dus even een (domme) vraag van mijn kant:

Is het mogelijk om programma's/games etc. op de MicroSD te installeren om zo de vaste ruimte op m'n X1 te besparen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tals1ar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-07-2023
Flex schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 19:48:
[...]

Dat was dus ook gebeurt....iig geval alles weer op MSN teruggezet en even opnieuw aangemeld. Nu geen contacten meer tussen mijn telefoonlijst. ( zal volgende keer wat minder snel klikken en meer lezen )

Thnx
Zou iemand mij kunnen uitleggen, hoe je dat doet....
Zit ook met het zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Ja tuurlijk, bij het installeren: opslagkaart kiezen als destination en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:09
Ik heb een probleem met TF3D.. De touchflo klok in het 'vandaag' scherm update soms niet (geeft dus de verkeerde tijd aan) en in sommige menu's blijven de opties onzichtbaar totdat ik ze selecteer.

Iemand een idee? Soortgelijke problemen?

Het is een Vodafone branded met het volgende geinstalleerd:

- Advanced Configuration Tool
- Advanced Task Manager
- Coreplayer
- Dashwire
- G-Alarm
- GPSTool
- Mobile Navigator
- Pocket RAR
- Reg Editor
- Remote Touch
- Xperia Tweak 2.0
- hTorch

Alvast bedankt!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb week 46 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik ook, van T-Mobile.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
Zit met de volgende vragen:

Kan ik vanaf pc playlists maken voor xperia-panel? De playlists gemaakt met pc win media player komen daar niet terecht.

En welke bvk gratis player is het beste te installeren op DIVX / Xvid af te spelen?

Had de vraag al eens eerder gesteld maar ieders hart klopte te vol verwachting van het 4gig geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de X1 van SE ook intussen reeds een goede 2 weken in mijn bezit, echter heb ik hem sinds gistren pas in gebruik gezien ik van mijn oude gsm alle contacten etc nog moest kopieeren e.d.

Nu heb ik wel een wel een kleine vraag...
Toestel werkt prima etc...

Echter had ik gisteren omstreeks 19.00 Uur de gsm van de lader gehaald...
En deze morgen toen ik opstond om sms te checken, was hij opeens uit..

Hoe lang standy by tijd heeft die batterij ?
Ik lees 500 Uur volgens SE maar da klopt niet hoor..

Of is er een bepaalde instelling voor nodig ?
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

SoaDmaggot schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 20:44:
[...]

Dat ding hoort ook niet te plakken, hoogstwaarschijnlijk is je scherm vies (vet) en blijft hij daardoor niet zitten. Het ding behoort dmv statische energie te blijven plakken. Was dus even het ding en veeg je scherm met een alcohol doekje schoon. Beide met een haardroger (niet te heet laten worden dat scherm!) droogblazen zodat er totaal geen stof op het scherm en de protector terecht komt en opnieuw proberen aan te brengen.

Zorg wel dat je dus de ruwe kant van de protector op het scherm plakt.
Schem schoonmaken met alcohol is niet aan te raden, daar hebben ze speciale doekjes voor.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

@p.888: Blijkbaar had je een programma op de achtergrond lopen die even goed wat accu aan het leegvreten was. Dit is mij ook een keer gebeurd, na een restart was het wel weer goed. Waarschijnlijk was je telefoon ook heel erg warm (teken dat die druk bezig is).

Mijn telefoon gaat wel steeds langer mee op de accu. Ik heb het idee dat die accu pas echt goed werkt na een paar weken, ik verbaas me er over hoe lang dat ding nog mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
beste mensen ik heb dus ook het hancock kaartje gister gekregen. Nu is het zo dat het geluid ontzettend kraakt met het afspelen. Terwijl ik hier geen last van heb met zelfopgenomen filmpjes en andere muziek fragmenten.

Nu dacht ik dat het misschien met de performance te maken heeft maar heb geen idee welke instellingen ik moet gebruiken met de Xperiatweak. ... of ligt het ergens anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Eigen filmpjes en muziek speel je dan ook niet af met het Sony Pictures programma waarmee je Hancock bekijkt. Volgens mij is het gewoon een brak programma, of brak ge-encode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, weet iemand ook een programma waarmee je goed je bel en sms in de gaten kan houden zodat ik niet aan het eind van de maand extreem hoge rekeningen krijg? Zodat ik niet over mijn 1000 sms heen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen een nieuwe gekregen, met nieuwe software, maar als iemand mij belt of smst kan ik dat nummer niet opslaan op de sim, staat er niet tussen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijktomtom7 eropstaan inc maps ....
En nu staat er geen pictogram van tomtom tussen programmas...

ik moet echt naar mijn simkaart gaan zoeken waar ik tomtom heb geinstalleerd en dan starten.
Iemand enig idee hoe ik tomtom tussen programmas krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:19:

ik moet echt naar mijn simkaart gaan zoeken waar ik tomtom heb geinstalleerd en dan starten.
ja niet instaleren op je sd kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:24:
[...]

ja niet instaleren op je sd kaart
dat maakt dus niet uit he :p dingen die je op je sd kaart zet komen gewoon bij programmas te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:19:

Het makkelijkst is om zelf een snelkoppeling te maken. Dat doe je als volgt:
1. Open de verkenner op je pda en zoek tomtom op. Waarschijnlijk is dat \storage card\program files\navigator\tomtom navigator.exe.
2. Klik en houd vast. Kies in het popup-menuutje voor kopieren.
3. Ga met de verkenner naar \windows\start menu\programmas (of een sub map waar je hem in wilt hebben)
4. Klik en houd vast op een lege plek en kies voor 'snelkoppeling plakken'. Als er geen lege plek is in je scherm kan je deze stap doen door te klikken op menu - bewerken - snelkoppeling plakken.
5. Verander de snelkoppeling indien gewenst van naam

Iets zegt me dat ik dit al eerder hier uitgelegd heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Stokstaart schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:35:
Ik heb een probleem met TF3D.. De touchflo klok in het 'vandaag' scherm update soms niet (geeft dus de verkeerde tijd aan) en in sommige menu's blijven de opties onzichtbaar totdat ik ze selecteer.

- Advanced Task Manager
- Coreplayer
- Dashwire
- G-Alarm
- GPSTool
- Mobile Navigator
- Pocket RAR
- Reg Editor
- Remote Touch
- Xperia Tweak 2.0
- hTorch

Alvast bedankt!
Ik heb ook vodafone toestel en heb zo beetje alles erop staan wat jij erop hebt staan.

Ik heb zelf de Versie van Touchflo3d erop staan waar Manila bij staat. Dus niet die eerste versie, die draaide overigens ook super.

Heb je wel als panel geinstalleerd? Hij draait hier super namelijk! Alleen niet vergeten bij instellingen -> vandaag, en dan items die touchflo uit te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Kev!n schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:29:
beste mensen ik heb dus ook het hancock kaartje gister gekregen. Nu is het zo dat het geluid ontzettend kraakt met het afspelen. Terwijl ik hier geen last van heb met zelfopgenomen filmpjes en andere muziek fragmenten.

Nu dacht ik dat het misschien met de performance te maken heeft maar heb geen idee welke instellingen ik moet gebruiken met de Xperiatweak. ... of ligt het ergens anders aan?
\
Geluid heeft niks te maken met Xperia Tweak IK zou allebij de waarden op 16000 zetten.

Kan zijn als je je geluid helemaal vol uit hem staan, ik heb het geluid als je op dat drukdingetje aan de zeikant drukt bovenaan, heb ik het geluid niet op de maximale, dan vind ik hetg niet mooi. Als je hem op de ena laatste zet klinkt het super :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03:12
Ik ben op zoek naar een kaal, simpel hoesje voor om de X1 heen, een beetje in de stijl van het HTC Touch Pro hoesje. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Xof schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:20:

Mijn telefoon gaat wel steeds langer mee op de accu. Ik heb het idee dat die accu pas echt goed werkt na een paar weken, ik verbaas me er over hoe lang dat ding nog mee gaat.
Ik heb m afgelopen woensdag voor de eerste keer helemaal opgeladen en gisteravond moest ik m pas opnieuw aan de lader hangen. Op zich niet slecht, maar ik ben benieuwd of ie na verloop van tijd nog langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Alcje schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:57:
[...]

\
Geluid heeft niks te maken met Xperia Tweak IK zou allebij de waarden op 16000 zetten.

Kan zijn als je je geluid helemaal vol uit hem staan, ik heb het geluid als je op dat drukdingetje aan de zeikant drukt bovenaan, heb ik het geluid niet op de maximale, dan vind ik hetg niet mooi. Als je hem op de ena laatste zet klinkt het super :P
Sterker nog die van mij staat op ze allerlaagste streepje... Anders word hij zowiezo al snoeihard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
HendrikN schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:57:
Ik ben op zoek naar een kaal, simpel hoesje voor om de X1 heen, een beetje in de stijl van het HTC Touch Pro hoesje. Heeft iemand een idee?
Ik heb zelf deze besteld. Niet echt de mooiste, maar voor mij is het belangrijkste dat ie niet beschadigd.

Deze vond ik erg mooi, maar ik betwijfel of de X1 er goed in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
SToRM666 schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:07:
[...]
Deze vond ik erg mooi, maar ik betwijfel of de X1 er goed in past.
Die heb ik, past gewoon goed..

Gisteren trouwens met tomtom naar duitsland gereden... het verbaasde me hoelang het duurde voor ik de lader erop moest zetten... 4 uur tomtom en de hele dag rondgelopen en soms wat gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, wie heeft ervaring of een tip voor een call recorder programmatje voor de X1.
Ik vind het erg handig als ik bepaalde gesprekken terug kan luisteren.

dank voor de te verwachten reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:08:
Mensen, wie heeft ervaring of een tip voor een call recorder programmatje voor de X1.

Google powerrrr:
http://intmob.wordpress.c...ording-on-windows-mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
ApC_Rich schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:47:
[...]

Die heb ik, past gewoon goed..

Gisteren trouwens met tomtom naar duitsland gereden... het verbaasde me hoelang het duurde voor ik de lader erop moest zetten... 4 uur tomtom en de hele dag rondgelopen en soms wat gebeld
Item has ended, hoe groot is de kans dat 'ie ze weer gaat verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:08:

Ik gebruik zelf Resco Audio Recorder. Die VITO Audio Notes hierboven is overigens ook wel goed...

[ Voor 14% gewijzigd door djjef85 op 07-12-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die op zoek zijn naar een hoesje, ik heb er twee gekocht:

Deze is misschien niet de mooiste maar hij ziet er toch netjes uit, is erg praktisch en je hoeft je scherm niet vaak op te poetsen want hij is ook zacht van binnen :) Kan hem met dit hoesje ook gewoon in mijn broekzak doen.

Deze is van leer, ziet er kwalitatief goed uit en heeft een magneet sluiting. Hij maakt het geheel echter wel erg groot en het is dan ook een vereiste om hem aan je broekriem te dragen of in je jaszak te stoppen. Ook kost het mij teveel tijd om hem uit het hoesje te halen, b.v. wanneer ik gebeld word. Heb deze nog helemaal niet gebruikt en ben ook niet van plan dat nog te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Weet iemand of er een tooltje is dat je kunt instellen dat hij geen data meer verzendt zodra hij van je default provider afstapt?

Ik woon in het grensgebied en als je dan dan op 3-G gaat terwijl je op een buitenlandse provider zit is dat natuurlijk er duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:49:
Ik heb een vraagje, weet iemand ook een programma waarmee je goed je bel en sms in de gaten kan houden zodat ik niet aan het eind van de maand extreem hoge rekeningen krijg? Zodat ik niet over mijn 1000 sms heen kom.
Heb je geprobeerd op de website van je provider te kijken. Meeste hebben zo'n 'tracker'. En jij verstuurd 33 berichten per dag?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Laatst online: 20:39
__R__ schreef op donderdag 04 december 2008 @ 17:16:
Ik heb een redelijk lange breichtentoon ingesteld op mijn X1. Alleen als ik nu bel blijft de X1 die toon afspelen via de speaker. Dus ik hoor en mijn gesprek en die toon er doorheen. Heeft iemand dit probleem ook ? En hoe zet je dan dat geluid uit ?

Want als ik geen gesprek heb ram ik op de "ophang" toets, en dan is het toestel stil. Maar ja doe dat maar eens tijdens een gesprek. Hangt ie gelijk op. (logisch)
Heeft iemand hier een oplossing voor ? Want ik zoek me rot voor deze "irritatie" en ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier maar 1 piepje heeft ingesteld al berichtentoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:31:
[...]

Heb je geprobeerd op de website van je provider te kijken. Meeste hebben zo'n 'tracker'. En jij verstuurd 33 berichten per dag?!
Gister wel 180 dus ja, minstens 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.belgacom.net/bn481645/scherm.jpg

Heeft iemand deze fout al eens gehad op zijn SE X1.
Ik heb een probleem zoals eerder gemeld.

De gsm valt spontaan uit bleek de batterij niet leeg te zijn.
Stond geen enkel programma in de runnig gewoon in slaapstand op bureel.

Ik wilde hem terug opzeteen, deed niets.
Lader eraan ook niets na 10 minuten met lader ging hij op met dit scherm...
Ging niet meer uit... Batterij eruit getrokken opnieuw erin.

Ineens werkte hij wel na 2 uur slaapstand opnieuw volledig uit.

Wat zou het probleem toch kunnen zijn.
Ik heb reeds jaren SE vanaf de R380 en met deze zie ik op 3 dagen al veel af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Laatst online: 23:05
Heb je niet toevallig een eigen rom erop gegooid? Die van Kovsky? Want wat hij laat zien lijkt me gewoon een error in je rom?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dbm12 schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:27:
Heb je niet toevallig een eigen rom erop gegooid? Die van Kovsky? Want wat hij laat zien lijkt me gewoon een error in je rom?
Oei oei... ik heb er niets op gezet eigenlijk... Ik heb er alleen de software opgezet van Wayfinder en da is alles en dan nog op externe kaart van 8 Gb gezet, Staat niks op de phone zelf...

Ik weet alleen intussen omdat ik in België woon en hem via handerlaar hier kocht zonder simlock dus dat het een Nederlnds toestel is, want heeft T mobile software.

Echter op het toestel is dit nergens te lezen, en de prijs was ook naargelijk ik betaalde er hier 750 € voor.
Ook de Wayfinder gekocht voor 49,00 € en geheugenkaart voor 40 €.

Ik kende de software wm zeer goed gezien ik ook HTC had maar deze nog nooit gehad daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:23:
[afbeelding]

kijk is ff hier (staat hetzelfde probleem + oplossing). Met name post 5, 8 en 19

[ Voor 3% gewijzigd door djjef85 op 07-12-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:32:
[...]

Oei oei... ik heb er niets op gezet eigenlijk... Ik heb er alleen de software opgezet van Wayfinder en da is alles en dan nog op externe kaart van 8 Gb gezet, Staat niks op de phone zelf...

Ik weet alleen intussen omdat ik in België woon en hem via handerlaar hier kocht zonder simlock dus dat het een Nederlnds toestel is, want heeft T mobile software.

Echter op het toestel is dit nergens te lezen, en de prijs was ook naargelijk ik betaalde er hier 750 € voor.
Ook de Wayfinder gekocht voor 49,00 € en geheugenkaart voor 40 €.

Ik kende de software wm zeer goed gezien ik ook HTC had maar deze nog nooit gehad daar.
Oeh, dat is niet een slimme zet geweest. Als je een ritje naar Nederland had gemaakt was je waarschijnlijk veel minder kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[afbeelding]

Ik had vanmorgen voor het eerst ook zoiets. Alleen met gekleurde balken. Batterij er uit en erin en het was weg. Megavaag...
Gebeurde nadat hij aan de lader had gelegen. lampjes knipperden al niet, dus ik vond het al wat vaag...
Maar even in de gaten houden!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
ppaddo schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:18:
[...]
Gebeurde nadat hij aan de lader had gelegen. lampjes knipperden al niet, dus ik vond het al wat vaag...
lampjes houden op met knipperen zodra je batt vol is :9

[ Voor 38% gewijzigd door djjef85 op 07-12-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:11:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een hoesje, ik heb er twee gekocht:

Deze is misschien niet de mooiste maar hij ziet er toch netjes uit, is erg praktisch en je hoeft je scherm niet vaak op te poetsen want hij is ook zacht van binnen :) Kan hem met dit hoesje ook gewoon in mijn broekzak doen.

Deze is van leer, ziet er kwalitatief goed uit en heeft een magneet sluiting. Hij maakt het geheel echter wel erg groot en het is dan ook een vereiste om hem aan je broekriem te dragen of in je jaszak te stoppen. Ook kost het mij teveel tijd om hem uit het hoesje te halen, b.v. wanneer ik gebeld word. Heb deze nog helemaal niet gebruikt en ben ook niet van plan dat nog te gaan doen.
Bedankt voor je post, ik heb de eerste zojuist besteld. En zo lelijk vind ik hem geeneens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:08
Ik had ook een screenprotector voor mijn xperia x1 besteld: de brando versie.

Nou ik doe dat dus nooit meer. Heb het in totaal 8 keer geprobeerd, en het is me nog niet gelukt.

Wat ik doe:

Ik ga naar de badkamer, laat de douche lopen. Was de screenprotector met een drupje afwasmiddel. Droog hem af met de föhn. Maar tegen die tijd dat het scherm een keer droog is zit er allang weer stof op of piepkleine vezeltjes.

Uiteindelijk heb ik hem gedroogd in de magnetron(ten einde raad) kreeg hem mooi droog, maar ook hier zat er alweer zooi op.

Bah, en dat kostte me dan 12 euro zo'n zielig plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

StanPC schreef op zondag 07 december 2008 @ 20:57:

Nou ik doe dat dus nooit meer. Heb het in totaal 8 keer geprobeerd, en het is me nog niet gelukt.

Wat ik doe:

Ik ga naar de badkamer, laat de douche lopen. Was de screenprotector met een drupje afwasmiddel. Droog hem af met de föhn. Maar tegen die tijd dat het scherm een keer droog is zit er allang weer stof op of piepkleine vezeltjes.

Uiteindelijk heb ik hem gedroogd in de magnetron(ten einde raad) kreeg hem mooi droog, maar ook hier zat er alweer zooi op.

Probeer anders eens een leren zeem om hem droog te krijgen, of een goeie spons, werkt hier prima, Heb de standaard protector van SE gewoon er nog op zitten die er vanuit de winkel op zit. Heb gewoon dat lipje eraf geknipt, ding gewassen en weer terug geplakt, werkte prima. En als je huis gewoon stoffig is, kan je t ook buiten proberen als het droog is :-) daar is t over het algemeen niet zo stoffig ;-) Ik heb een vezelvrij huishouddoekje gebruikt en deze nat gemaakt met heet water, uitwringen tot hij alleen vochtig is, als je dan over je scherm gaat verdampt het zo snel dat je geen föhn nodig hebt _/-\o_

trouwens degene die ik er op heb zitten is maar tijdelijk hoor, ben alleen te lui om zo'n ding te bestellen :-P

[ Voor 4% gewijzigd door The PyroPath op 07-12-2008 22:04 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik doe:

Stofvrij doekje,...
Beetje water met een druppeltje afwasmiddel.
Scherm schoonmaken met doekje.
Protector afnemen met doekje.
NIET DROGEN,.. maar licht vochtig laten.
Screenprotector aanbrengen met de juiste zijde op het scherm.

Nu ziet het er niet uit,.. je ziet bubbels en vochtplekken, en de protector zit niet vast.
Op laten drogen (een hele dag ongeveer) en niet aankomen.
Vochtplekken en bubbels verdwijnen vanzelf en de protector komt er strak op te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
Tja, ik zal het nog wel eens proberen.

Nu nog een vraag: Ik heb opera mini geïnstalleerd een dag of 3 geleden. En dat is echt een perfecte browser, maar nu heb ik per ongeluk bij het kiezen of de browser nettoegang krijgt voor: Nee, nooit. Niet nogmaals vragen. En nu kan ik niet meer browsen. Hoe moet ik dat aanpassen, want op het internet kom ik alleen dingen tegen voor instellingen van mobiel internet.

Heb de browser al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
StanPC schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:09:
Tja, ik zal het nog wel eens proberen.

Nu nog een vraag: Ik heb opera mini geïnstalleerd een dag of 3 geleden. En dat is echt een perfecte browser, maar nu heb ik per ongeluk bij het kiezen of de browser nettoegang krijgt voor: Nee, nooit. Niet nogmaals vragen. En nu kan ik niet meer browsen. Hoe moet ik dat aanpassen, want op het internet kom ik alleen dingen tegen voor instellingen van mobiel internet.

Heb de browser al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar werkt niet.
http://www.operamini.com/help/faq/#install

Hmm ik vind het irritant dat hij dat vraagt die verbinding. MOest je uit kunnen zetten.

Maar ik zal er wel overheen gelezen hebbe in de faq xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
Alcje schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:23:
[...]

http://www.operamini.com/help/faq/#install

Hmm ik vind het irritant dat hij dat vraagt die verbinding. MOest je uit kunnen zetten.

Maar ik zal er wel overheen gelezen hebbe in de faq xD
Die FAQ heb ik al helemaal door gelezen. Staat er niet bij.

Over dat vragen van die verbinding. Volgens mij is dat niet legaal uit te schakelen, alleen bij symbian telefoons is het uit te schakelen: door het te signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wat ik doe:

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
StanPC schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:26:
[...]

Die FAQ heb ik al helemaal door gelezen. Staat er niet bij.

Over dat vragen van die verbinding. Volgens mij is dat niet legaal uit te schakelen, alleen bij symbian telefoons is het uit te schakelen: door het te signen.
Dit is wel legaal uit te schakelen :)

Er bestaan versies met certificaten in Opera mini. Download bijvoorbeeld dit bestand rechtstreeks op je telefoon. Dit is Opera Mini (Nederlands, Multiple certificates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

ik heb sinds zaterdag een nieuwe gekregen en heb dit dus ook gehad.
boven in begint hij ook te rammelen..
en soms valt de kleur van je desktop ff weg.

kan dr dus weer mee terug, word er beetje ziek van 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
Heb nu ook 4gb kaartje ontvangen met hancock erop.

Probleem:

Heeft iemand er ook last van dat als je grote bestanden (mp3's/filmpjes) via activesync of media sharing op de x1 wilt zetten dat hij gewoon ermee stopt en de verbinding automatisch verbroken wordt?

HEEL erg irritant, kan zo gewoon geen bestanden erop zetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
ds08 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:06:

Probleem:

Heeft iemand er ook last van dat als je grote bestanden (mp3's/filmpjes) via activesync of media sharing op de x1 wilt zetten dat hij gewoon ermee stopt en de verbinding automatisch verbroken wordt?

Je zou het eens kunnen proberen als je de X1 op diskdrive mode zet (Instellingen -> Verbindingen -> USB aan PC), dan ziet je pc m gewoon als een usb-drive waar je bestanden naartoe kunt slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
SToRM666 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:16:
[...]

Je zou het eens kunnen proberen als je de X1 op diskdrive mode zet (Instellingen -> Verbindingen -> USB aan PC), dan ziet je pc m gewoon als een usb-drive waar je bestanden naartoe kunt slepen.
yep ook geprobeerd, precies hetzelfde, hij kapt na 2 of bestanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
The PyroPath schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:02:
[...]

Probeer anders eens een leren zeem om hem droog te krijgen, of een goeie spons, werkt hier prima, Heb de standaard protector van SE gewoon er nog op zitten die er vanuit de winkel op zit. Heb gewoon dat lipje eraf geknipt, ding gewassen en weer terug geplakt, werkte prima. En als je huis gewoon stoffig is, kan je t ook buiten proberen als het droog is :-) daar is t over het algemeen niet zo stoffig ;-) Ik heb een vezelvrij huishouddoekje gebruikt en deze nat gemaakt met heet water, uitwringen tot hij alleen vochtig is, als je dan over je scherm gaat verdampt het zo snel dat je geen föhn nodig hebt _/-\o_

trouwens degene die ik er op heb zitten is maar tijdelijk hoor, ben alleen te lui om zo'n ding te bestellen :-P
Ik had eerst ook de standaard protector erop zitten met het lipje eraf, maar ik heb er een adapt screenprotector bijgekregen dus die heb ik er gisteren maar eens op gedaan. Er zitten momenteel nog wel wat stofdeeltjes onder, maar ik ga het ook nogeens proberen door de protector af te drogen met een zeem :)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:16:
[...]

Hele goeie tip! Zat maar te kloten met dat missing sinc (heb een mac) en nu ziet mn computer het sdkaartje gewoon als externe schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:06:

Probleem:

Heb het ook een paar keer gehad. Maar toen ik aan het synchen was met WMP. Lekker als je dan maar met 53 nummer naar werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 14:55
SToRM666 schreef op zondag 07 december 2008 @ 23:30:
[...]

Ik had eerst ook de standaard protector erop zitten met het lipje eraf, maar ik heb er een adapt screenprotector bijgekregen dus die heb ik er gisteren maar eens op gedaan. Er zitten momenteel nog wel wat stofdeeltjes onder, maar ik ga het ook nogeens proberen door de protector af te drogen met een zeem :)
Ik wordt er niet goed van, krijg het er niet goed op. Toch maar is vragen aan AMD of ik in Dresden even van een cleanroom gebruik mag maken...

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op zondag 07 december 2008 @ 16:10:
[...]

Ik gebruik zelf Resco Audio Recorder. Die VITO Audio Notes hierboven is overigens ook wel goed...
doe ik iets fout? instalatie ging goed maar ik hoor de andere kant niet tot nauwelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Wil iemand aub de resolutie vertellen voor een achtergrondje op de xperia,mijn vriendin wil een beeldvullende achtergrond,ze krijgt 6 kleine op haar display?hoe moet ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
rooie60 schreef op maandag 08 december 2008 @ 01:31:
Wil iemand aub de resolutie vertellen voor een achtergrondje op de xperia,mijn vriendin wil een beeldvullende achtergrond,ze krijgt 6 kleine op haar display?hoe moet ze dit doen.
Wat dacht je van 480 x 800 pixels??

Staat in de startpost en 1000000000x op google;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik ben wel benieuwd welke panels jullie gebruiken, ik heb nu werkelijk alles gehad, TF3D (heel soms toch onstabiel), SPB Panel (te weinig opties), SPB Full (werd al gauw chaotisch)... Maar ik heb nu toch een standaard SE-Panel aangepast zodat er ruimte is voor een klok, de T.net RSS feed, 2 agenda-afspraken, snelkoppelingen naar TomTom, G-Alarm, Youtube & Opera.
Het ziet er nog aardig uit, en het draait allemaal vrij snel. Je moet helaas dus wel bijv. Outlook openen om emails en smsjes te lezen. Dat is opzich wel handig aan de TF3D panel.

[ Voor 22% gewijzigd door HendrikN op 08-12-2008 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Okee... ook ik heb nu m'n eerste scheur ontdekt. Hij zit onder de volume knop. M'n toestel is van week44, batterij week32, gekocht bij 2call, dus unbranded en SIMlock-vrij. Ik heb dit ding echt nooit laten vallen en heb serieus elke dag gecheckt of er iets mis was met m'n toestel. Ik baal nu vreselijk!! :(

Wat kan ik nu het beste doen?

ps* Ik ga later dit topic en het vorige deel effe doorspitten, 't is vrij laat (of vroeg...) en ik typ dit vanaf m'n X1... ARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik zat me een beetje te irriteren dat de mediaplayers die ik op mijn X1 had staan (WMplayer, die van het media panel en die bij TF3D zat) geen van allen een folder af konden spelen (alleen op album, artiest of genre). Ik heb even wat rondgezocht en zie daar: Slide2Play. Ideaal dingetje: http://freewareppc.com/multimedia/s2p.shtml

D'r stond zelfs een speciale versie voor de X1 bij: http://www.zanetello.com/...C/S2P-0.58-OpenGL-VGA.zip

Enorm handig, zelfs met dikke worstvingers heb je de stylus niet nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door sopsop op 08-12-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Heb hem er ook gelijk even op gezet en werkt super. Thnx for sharing! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:25
Mijn telefoon ligt nu 5 werkdagen bij t-mobile voor de wel bekende scheur. Zou het zin hebben om te bellen voor status of push ik dan te veel?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
Ben nu al een aantal dagen aan het spelen met mijn unbranded X1 en ik ben erg te spreken over dit toestel,
Gps is met tomtom ook verrassend snel.

Ik heb alleen een probleem,
Mijn optische joystick flip af en toe, springt die in een keer alle kanten op over het scherm. uiteindelijk komt die dan ergens tot stilstand.
Hij heeft hier het vaakst last van in beperkt licht. Ik kan hem wel uitzetten maar ik vind het eigenlijk een heel handig ding.
Ik vroeg me af of iemand dit probleem herkend of een oplossing heeft, register fix ofzo.
Ik heb geen idee hoe het komt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dorkie schreef op maandag 08 december 2008 @ 08:59:
Mijn telefoon ligt nu 5 werkdagen bij t-mobile voor de wel bekende scheur. Zou het zin hebben om te bellen voor status of push ik dan te veel?
Je pushed te veel. geeft het 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 23:35:

- Advanced Task Manager
- Coreplayer
- Dashwire
- G-Alarm
- GPSTool
- Mobile Navigator
- Pocket RAR
- Reg Editor
- Remote Touch
- Xperia Tweak 2.0
- hTorch
- TF3D (incl. panel)

Alvast bedankt!
Heb nog wat extra info.. Ik heb gemerkt dat mijn Navigon installatie onbruikbaar traag is tijdens het navigeren. Hij krijgt gewoon snel een fix maar daarna blijft het wm 'zandlopertje' te voorschijn komen en zie je geen vloeiende verplaatsing. Geprobeerd TomTom te installeren waarna ik de melding kreeg dat er niet genoeg werkgeheugen beschikbaar was (Unable to start. Not enough memory is available.)

Nog steeds niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Laatst online: 23:05
Stokstaart schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:15:
[...]

Heb nog wat extra info.. Ik heb gemerkt dat mijn Navigon installatie onbruikbaar traag is tijdens het navigeren. Hij krijgt gewoon snel een fix maar daarna blijft het wm 'zandlopertje' te voorschijn komen en zie je geen vloeiende verplaatsing. Geprobeerd TomTom te installeren waarna ik de melding kreeg dat er niet genoeg werkgeheugen beschikbaar was (Unable to start. Not enough memory is available.)

Nog steeds niemand?
zoals je zelf aangeeft, heeft hij dus te weinig werkgeheugen. In dit geval vermoed ik dat er zaken op de achtergrond draaien die alles innemen! Kijk even bij Taskmanager wat er allemaal draait.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Dbm12 schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:17:
[...]

zoals je zelf aangeeft, heeft hij dus te weinig werkgeheugen. In dit geval vermoed ik dat er zaken op de achtergrond draaien die alles innemen! Kijk even bij Taskmanager wat er allemaal draait.
Misschien, maar na een reboot heeft hij er ook last van.. In de performance tab van de taskmanager staat:
- Physical memory: 62,9 MB used 137,58 MB free (lijkt me voldoende)
- Virtual memory: 5,31 MB used 26,69 MB free (lijkt me ook voldoende)

De processen die draaien:

- NK.exe
- Filesys.exe
- Poutlook.exe
- Mfdownload.exe
- Device.exe
- Gwes.exe
- Shell32.exe
- Services.exe
- Connmgr.exe
- Uptimesqm.exe
- Mstli.exe
- Repllog.exe
- Panelmanager.exe
- Manila.exe
- Cprog.exe
- Biotouch.exe
- Rapiclnt
- Tmail.exe (2x)

Zie geen abnormale dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
DaSaN schreef op maandag 08 december 2008 @ 02:24:
[...]

Wat dacht je van 480 x 800 pixels??

Staat in de startpost en 1000000000x op google;)
Had ik haar al gegeven,maar verschijntin 6 kleine afbeeldinkjes op har display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

rooie60 schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:55:
[...]

Had ik haar al gegeven,maar verschijntin 6 kleine afbeeldinkjes op har display?
8)7 En nu in het Nederlands?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
HendrikN schreef op maandag 08 december 2008 @ 02:44:
Ik ben wel benieuwd welke panels jullie gebruiken, ik heb nu werkelijk alles gehad, TF3D (heel soms toch onstabiel), SPB Panel (te weinig opties), SPB Full (werd al gauw chaotisch)... Maar ik heb nu toch een standaard SE-Panel aangepast zodat er ruimte is voor een klok, de T.net RSS feed, 2 agenda-afspraken, snelkoppelingen naar TomTom, G-Alarm, Youtube & Opera.
Het ziet er nog aardig uit, en het draait allemaal vrij snel. Je moet helaas dus wel bijv. Outlook openen om emails en smsjes te lezen. Dat is opzich wel handig aan de TF3D panel.
Hey T.net RSS feed lees ik?:) dat zijn de nieuwstopics van tweakers? :)

Hoe doe je dat dan? :)

Zou je mij dat kunnen uitleggen?

tnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Alcje schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:14:
[...]

Hey T.net RSS feed lees ik?:) dat zijn de nieuwstopics van tweakers? :)

Hoe doe je dat dan? :)

Zou je mij dat kunnen uitleggen?

tnx :D
Ik neem aan dat hij het SE Panel 1 bedoelt (panel met standaard de analoge klok en daaronder de pictogrammen voor vliegtuigmodus, wifi, bt, telefoon, etc). In dat scherm naar opties gaan en dan naar tabblad webvoedingen. Daar kun je de rss-feed invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Stokstaart schreef op maandag 08 december 2008 @ 11:23:
[...]

Ik neem aan dat hij het SE Panel 1 bedoelt (panel met standaard de analoge klok en daaronder de pictogrammen voor vliegtuigmodus, wifi, bt, telefoon, etc). In dat scherm naar opties gaan en dan naar tabblad webvoedingen. Daar kun je de rss-feed invoeren.
Wat is de link van de rss van tweakers? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Alcje op 08-12-2008 11:29 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.
Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.