een aantal issues waar ik mee kamp:
1. die wekker op het toestel en ook met GAlarm deze progs werken alleen wanneer het toestel aan staat.
Wanneer ik ga slapen moet ik het toestel dus AAN laten staan wil ik dat het alarm werkt! Belachelijk. Weet iemand een oplossing?
2. Is het mogelijk om te kunnen browsen en andere progs te gebruiken terwijl je naar je mp3tjes luistert in je Sony media panel? Zo gaar dat hij elke keer uitgaat wanneer je even wil surfen en je feeds wilt checken. (Laat me raden ik moet weer één of andere lelijke homemade win mobile mp3 speler dr op zetten.)
3. Weet iemand hoe je dubbele contactnamen uit je contactlijst kunt verwijderen? Zonder ze 1 voor 1 te deleten dan. Momenteel is mijn simkaart zichtbaar en daar bovenop ook al mn contacten in mn Outlook lijst (hier zitten dus ook die sim contacten bij).
4. Ik krijg soms een melding wanneer ik Messenger Live gebruik en Opera Mini dat er sprake is van 'roaming' en dat de verbinding kosten met zich meebrengt. Wanneer je Telfort Mobiel (KPN Mobiel) in je abbo hebt kan dit niet toch? Beter gezegd; wanneer moet je eigenlijk extra betalen voor mobiel internetten? Hoe werkt dit in de praktijk?
Verder super telefoon en gadget.
p.s.
mochten mensen problemen hebben met youtube er is een youtube cab progje waarmee je prima kunt streamen genaamd Youtubeplay, vraag Google. Je kan ook de muziek rechtstreeks rippen uit filmpjes naar mp3 en filmpjes saven.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 01-12-2008 15:12
]