Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 173 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.076 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik zal niet de eerste zijn die dit vind, maar wat is de DK toch een heerlijke class! Zonder moeite een groepje van 4-5 mobs van 2 levels hoger tegelijk killen en aan het einde 80-100% health overhouden. En nu heb ik het gevoel dat dit toch een mega OP class is zodra ik 80 ding. 8)7

Het heeft een aantal mooie 'perks' om DK te zijn. De look and feel is heel erg netjes gedaan met een gave mount, unieke voices, undead pets, combo van spells & physical attacks. Oftewel een heel erg goede PvE class imo.

Hoe zijn de ervaringen op PvP gebied met de DK? Kan er misschien iemand een lijstje maken van plus en minpunten? Misschien een idee geven over counter-classes? Ik krijg iig het gevoel dat DK's het nog moeilijk gaan krijgen met (frost)mages. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:46
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:52:
Ook denk ik eraan om Onyxia te solo-en (150+ gold)
Gezien Lady Prestor uit SW vertrokken is sinds WotLK is het toch niet meer mogelijk om attuned te raken voor Onyxia en dus ook niet binnen te komen in haar grot als niet-attuned speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
UTwizard schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:58:
[...]

Gezien Lady Prestor uit SW vertrokken is sinds WotLK is het toch niet meer mogelijk om attuned te raken voor Onyxia en dus ook niet binnen te komen in haar grot als niet-attuned speler?
Die attument is toch al een tijdje niet meer nodig? Ik ben namelijk niet attuned en heb preWotLK nog de achievement er voor gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winkelwagen schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:00:
[...]

Die attument is toch al een tijdje niet meer nodig? Ik ben namelijk niet attuned en heb preWotLK nog de achievement er voor gehaald.
Wat de winkelwagen zegt :)
Geen attunement meer nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
ImdaMned schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:54:
Het is natuurijk server afhankelijk. Maar met 50g voor een stack northrend herbs en genoeg poen is er er geen probleem. De 80g per eternal life waarvan er max 5 van op de AH staan is wat moeilijker te regelen.
Hangt ervan af welke herbs. Icy pigment dropt bagger van alles uit de eerste zones. Ik hou lichbloom apart voor flasks, en 90% van wat ik mill op het moment is icethorn. Daar haal je op zich redelijk wat uit. Kom je met goldclover ofzo, dan moet je niet vreemd staan te kijken als je uit een stack geen enkele icy haalt.

80g voor eternal life eh. Toch maar 'ns AH checken wat ze bij ons doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:49:
Hoi Iedereen,

Ik zou graag Frostmourne het replica zwaard willen kopen
(http://www.weaponmasters..../FROSTMOURNE-p-17293.html)

Nu heb ik allerlei winkels gemailed in nederland (onder andere gator.nl) maar allemaal vertellen ze me dat ze hem niet kunnen importeren.

Nu zijn mijn vragen, Heeft iemand hem hierzo?(hoe ben je er aan gekomen) En komt dit langs de Doune?

Wel vragen om zeker te weten voor ik dik 400 euro ga neertellen

Dennis
Ik zou dit dus ook willen doen, echter ik heb geen CC en ik vindt die verzondkosten zo absurd hoog. Volgens mij is het toaalplaatje rond de $650,- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo wij zijn gisteren weer verder gegaan in de construct wing van naxx 10 man. Patchwerk lag al neer en nu zijn we met de rest verder gegaan. Met een op 1 dps na melee group is grobulus nog een redelijke uitdaging. Maar op de tweede try lag hij. Daarna naar gluth en na 4/5 wipes daar ging ook die neer. Thaddius lag na de tweede try al op de grond. Sommige bazen zijn vrij lastig maar anderen vind ik daarentegen wel weer erg makkelijk.

Met de druid zat ik gisteren vaak bovenin de dps lijst als feral op de bazen. Zat de hele tijd zo rond de 2000 - 2200 dps. Gaat toch al redelijk moet ik zeggen met een kitty build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

TRouwens nog een klein vraagje mbt de DK, ik heb er net een gestart en na de gruwelijk koele begin questline sta ik nu beetje voor me uit te staren in WPL. is e rnog iets wat ik 200% moet oppakken of gewoon maar gaan lvlen in Outland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:54:
god ver domme... wat heb ik een hekel aan auctioneer.. mis echt tonnen :/
sinds die update (classic view naar de nieuwe "look at me im awesome" look) vind ik het niet meer om mee te werken.. gedver wat kut.. iemand die een goeie vervanging weet voor auctioneer? (geen btm scan oid)
Je kunt jezelf ook gaan verdiepen in de prijzen.. dus dingen opzoeken en dan je prijs te bepalen.. ik werk al jaren zonder Auctioneer, en maak echt bakken met geld door dingen op ah te zetten...

Moraal: Ben niet zo afhankelijk van mods :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Japser schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:16:
TRouwens nog een klein vraagje mbt de DK, ik heb er net een gestart en na de gruwelijk koele begin questline sta ik nu beetje voor me uit te staren in WPL. is e rnog iets wat ik 200% moet oppakken of gewoon maar gaan lvlen in Outland?
watik op lvl 60 heb gedaan zijn de Cauldron quest's @ EPL, massa's xp voor minimum tijd, ging er ongeveer 300 k xp op voorruit, wat geloof ik 0,5 lvl is op dat niveau :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 14-09 17:20
Japser schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:16:
Als lvl 58 kun je makkelijk naar Outlands gaan, ik was in Nagrand 68 en ben toen naar Northrend gegaan. In Scholozar Basin 80 geworden met zat zones over. De XP in Outlands is ook een stuk beter (63 in Hellfire geworden, dus 5 levels). Ik zou gewoon meteen vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Waarom was je al lvl 60?! Ik ben net 33 % in lvl 58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:10:
[...]

Ik zou dit dus ook willen doen, echter ik heb geen CC en ik vindt die verzondkosten zo absurd hoog. Volgens mij is het toaalplaatje rond de $650,- .
Ja in princiepe vind ik dat niet zo erg.. maar ik wil wel zeker weten of het langs de doune komt.. liever dat ik hem in NL of zo bestel dan.. maar aangezien niemand hem kan krijgen..

Er is toch wel iemand die hem heeft gekocht?

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Japser schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:21:
Waarom was je al lvl 60?! Ik ben net 33 % in lvl 58.
Ik had eigenlijk mijn DK meteen naar level 60 willen dingen met Recruit-A-Friend en dan 61 ofzo zijn van de DK quests, maar ik was die avond zo in de WOTLK hype dat ik dat vergeten was. Anders was ik 61 misschien 62 geweest voor ik met de DK chain klaar was. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:18:
[...]

Je kunt jezelf ook gaan verdiepen in de prijzen.. dus dingen opzoeken en dan je prijs te bepalen.. ik werk al jaren zonder Auctioneer, en maak echt bakken met geld door dingen op ah te zetten...

Moraal: Ben niet zo afhankelijk van mods :)
weet ik maar ik massa-auction altijd.. zeg maar stacks van 20.. x 20... handmatig duurt me te lang..
Moraal; geen geduld ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

ik heb een topic gemaakt in LA om mss de statlinks naar wowhead te showen in dit topic. mss wel een leuk idee.
World of Warcraft topic

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:22:
[...]

Ja in princiepe vind ik dat niet zo erg.. maar ik wil wel zeker weten of het langs de doune komt.. liever dat ik hem in NL of zo bestel dan.. maar aangezien niemand hem kan krijgen..

Er is toch wel iemand die hem heeft gekocht?

Dennis
Bereid je voor op bizar wat douane papieren. Vriend van mij heeft een zwaard van lotro laten importeren, daar ging enorm veel briefpapier vooraf, voordat hij uberhaubt werd verzonden. Duik eerst even in de regelgeving hoe dit in nederland gesteld staat, in de tijd dat hij er eentje kocht (2-3jaar geleden) moest hij ook een verklaring krijgen dat dit zwaard puur als 'decoratief' werd gebruikt. (vergelijk het een beetje met een wapenvergunning).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:33:
ik heb een topic gemaakt in LA om mss de statlinks naar wowhead te showen in dit topic. mss wel een leuk idee.
World of Warcraft topic
Zou wel heeeel fijn zijn ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:12
Ik heb vorig jaar 2 katana's laten importeren via weaponmasters.com. Gewoon besteld en betaald. Kreeg een paar weken later een man van UPS aan de deur dat er nog douane rechten betaald moesten worden, dat gedaan en toen waren ze van mij.

Beide katana's waren scherp. Eentje was niet battle ready en de ander wel (Ik doe aan een Japanse vechtsport, vandaar) maar nooit gezeik gehad over vergunningen of papierwerk.

Misschien had ik geluk, misschien niet. Ik zou hem denk ik vlot weer bestellen als de dollar weer lekker gunstig staat :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

World of Warcraft topic
Tof, hopelijk wordt het plaatje dan niet geblokt door de firewall :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
World of Warcraft topic
Denk niet dat dat erdoor komt hoor, lijkt mij ook beetje overdreven eerlijk gezegd.
Naxx 10 clear :O

Malygos is wel grappig gevecht, moest helaas na 1 try al weg omdat ik me te ziek voelde.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 14-09 18:46
winkelwagen schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:00:
[...]

Oh, my bad, was ik me helemaal niet van bewust 8)7 Beter op de changelogs letten vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Bokkie schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:55:
[...]

Denk niet dat dat erdoor komt hoor, lijkt mij ook beetje overdreven eerlijk gezegd.
Naxx 10 clear :O

Malygos is wel grappig gevecht, moest helaas na 1 try al weg omdat ik me te ziek voelde.
Wij zitten nog op een 3e healer te wachten (vanaaf weer aanwezig dacht ik) om dan KT neer te meppen. KT met 2 healers is shitty. Helemaal met die 2 adds.

Sapphiron neergelegd met 9 man. Saphy op 12k hp en alleen een DK (dps over) over. DK down terwijl saphy op 4k hp zit en herijzen als ghoul om daarmee de laatste 4k er af te meppen \o/

pro kill O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Dag (weekend) boek:

Woensdag een nieuwe guild gejoined, wat een verademing zeg

Ik was in mijn oude de eerste level 80, en ook meteen serieus ging gearen.
Tijdens 1 van de pugs liep tegen iemand aan n.a.v. compliment over zijn healeing (ja daar zit vaak echt verschil in)
kreeg ik de vraag of ik zijn guild wou joinen en dat aanstaande woensdag naxx gingen runnen.

Doordat in voormalige guild raid pugs niet mogen doen heb besloten om te switchen.

Huidige guild heeft stuk op 30 level actieve 80's. al heel wat heroic gerunned.
bevalt me uitstekend. niet het random gezeur met puggen.

gisteren besloten om 450 Alch (mats zijn niet veel goedkoper dan flask/pots, beetje laat maar das dan jammer) te dropen voor
JC die is inmiddels 430, viel qua goud nog alles mee.

Nu moet ik helaas wel weer veel Heroics (niet echt erg maar sommige instance zijn gewoon behoorlijk moelijk)
af lopen voor de JC designs, en dat nadat ik gisteren de "Northrend Dungeon Hero" heb gehaalt.

Wel merk ik dat de 540 defense rating nog niet eens zo easy is.
Als me badge chest heb (of gewoon de drop) moet ik behoorlijk bij gemmen om weer de mark te halen.

Ben ieder geval zeer benieuwd naar Naxx.

Voor de rest is bagde opsparen, en als te veel heb een mount of een BoA item.
Betere gear dan ik nu heb bevind zich alleen in naxx en verder.

ps. Oculus heeft wel een gave eindboss.
ben alleen benieuwd hoe je daar ooit de avchiement voor kan halen zeker zonder groene draak
wel leuk een fight die niet gear depenant is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

World of Warcraft topic
Ik ga toch voor de oplossing van BTM909, zelf hosting van de plaatjes. Denk niet dat devvers hier tijd voor gaan vrij maken. BtM909 in "World of Warcraft topic"
(desnoods caches, om eventueel de GDlib/cpu usage wat lager te houden).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 13:21 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
World of Warcraft topic
Als iedereen gewoon aanleert dat wanneer je over een item praat, je ook een link met de bijbehorende wowhead url post, dan zie ik het probleem niet. Dan is dat er een aparte script voor toegevoegd moet worden op GoT een beetje overbodig. Helemaal omdat het enkel voor het WoW-topic zou zijn dan. En stel je dat je het zou doen, dan lopen daarna de Guild Wars spelers te zeuren dat ze ook zoiets willen etc....

Je verzoek is gewoon te specifiek voor GoT. En waarom niet gewoon deze search plugin voor IE / FF / Opera installeren? Werkt prima :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 01-12-2008 13:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Teunis schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:15:
Ik was in mijn oude de eerste level 80, en ook meteen serieus ging gearen.
Tijdens 1 van de pugs liep tegen iemand aan n.a.v. compliment over zijn healeing (ja daar zit vaak echt verschil in)
kreeg ik de vraag of ik zijn guild wou joinen en dat aanstaande woensdag naxx gingen runnen.

Doordat in voormalige guild raid pugs niet mogen doen heb besloten om te switchen.

Nu moet ik helaas wel weer veel Heroics (niet echt erg maar sommige instance zijn gewoon behoorlijk moelijk, beetje laat maar das dan jammer)
af lopen voor de JC designs, en dat nadat ik gisteren de "Northrend Dungeon Hero" heb gehaalt.

Wel merk ik dat de 540 defense rating nog niet eens zo easy is.
Als me badge chest heb (of gewoon de drop) moet ik behoorlijk bij gemmen om weer de mark te halen.

Ben ieder geval zeer benieuwd naar Naxx.
Je bent de eerste die level 80 is, en je mag geen PuG's naar Naxx doen ... das wel heel erg krom. Zolang er geen raid groups zijn in je guild lijkt het me juist het beste om PuG's te runnen, aangezien je in je guild toch niet verder komt.

Ik merk ook dat die 540 defense heel erg lastig is. Momenteel zit ik op een schamele 505 met mijn warrior, met nog level 70 tank gear. Ik probeer wel heel hard de 540 te halen maar het is behoorlijk pittig. Veel heroics runnen en badges opsparen voor de badge gear denk ik.

Gisteren wel nog een Naxxramas 10-man PuG (als OT) gedaan en Anub'rekan en Faerlina omgelegd. Relatief easy, ware het niet dat er 2 prutsers niet op Vent aanwezig waren en het dus keer op keer verneukten. Die gaan dus niet meer mee :) Die Crypt Fiends kunnen overigens behoorlijk meppen. De adds van Faerlina zijn dan toch wel een verademing. Moest me zelfs inhouden anders gingen ze veel te snel om. Zo rond de 40 seconden van elke periode tussen de frenzy's moest ik mn auto-attack disablen en alleen maar stunnen en shield slammen om de fireballs te interrupten anders gingen ze voortijdig om.

Wel nog een ring van Anub'rekan en gloves van Faerlina geloot. Andere tank (MT) had al goeie ringen en net de exalted gloves van de Kirin'Tor gehaald :) Denk dat ik zo als OT toch wel mn gear bij elkaar krijg :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu, zo dicht tegen de 80 aan, te kijken naar 'de beste' tankbuild. Echter, er is vreselijk veel discussie over wat nu 'de beste' build is. Ik zet het al tussen haakjes, aangezien ik denk dat er geen beste is, maar dat het meer een voorkeurskwestie is.
Er roepen velen "FROST!!!", andere zweren bij Dual Wield tanking, maar dan vooral omdat de defcap makkelijker te halen is (2x een tankwapen i.p.v. 1x een 2H zonder tankstats). Blood lijkt niet viable, behalve de mate van selfhealing die het makkelijker zou maken voor healers. En Unholy? Die wordt weinig genoemd, maar vooral Bone Shield, met Glyph (5 bones i.p.v. 4), wordt heel veel onderschat. Een 40% damage reduction op ALLE damage, DoT's verwijderen geen bone, is gewoon erg goed. Ik kan weinig vinden over een 'interne cooldown' van de bones. Op snel inkomende damage zijn de bones namelijk niet binnen 2sec weg. En op een bossfight (daar hebben we het toch over), gaat Bone Shield meestal toch zo'n 20sec mee.

De AoE mogelijkheden van unholy zijn gewoon beter dan frost en blood, klaar.
Frost heeft echter meer 'tools', maar allen met een cooldown.

Unholy ben ik compleet op ingespeeld. Een eventuele respec naar frost zal weer wat oefening vergen, tot ik het naar mijn eigen tevredenheid beheers (die grens ligt aardig hoog).

Heeft iemand nuttig advies? En dan geen "frost is tankbuild, de rest zuigt" comments, maar beargumenteerd graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:42:
Ik heb vorig jaar 2 katana's laten importeren via weaponmasters.com. Gewoon besteld en betaald. Kreeg een paar weken later een man van UPS aan de deur dat er nog douane rechten betaald moesten worden, dat gedaan en toen waren ze van mij.

Beide katana's waren scherp. Eentje was niet battle ready en de ander wel (Ik doe aan een Japanse vechtsport, vandaar) maar nooit gezeik gehad over vergunningen of papierwerk.

Misschien had ik geluk, misschien niet. Ik zou hem denk ik vlot weer bestellen als de dollar weer lekker gunstig staat :)
Bedankt voor de info, wat als ik het zwaard bij weaponmasters.com besteld.. kan de doune deze tegenhouden? of word het dan terug gestuurd?

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Carnagy schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:42:
Ben je een healer dan neem je de Discerning eye voor mana issues.
Nee, die nutteloss op bossfights. Het is een level trinket. Eigenlijk al die BoA dingen zijn alt twink gear.
Blaim schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:56:
Hoe zijn de ervaringen op PvP gebied met de DK? Kan er misschien iemand een lijstje maken van plus en minpunten? Misschien een idee geven over counter-classes? Ik krijg iig het gevoel dat DK's het nog moeilijk gaan krijgen met (frost)mages. :P
Heb ze tot nu toe alleen bezig gezien, en tegen ze gevochtend als frost mage, maar het is best een 'vervelende' class om tegen te vechten, vooral vanwege DG wat voor een ranged class redelijk irritant is. Maar voor ons is het vooral een kwestie van kiten. Ik kan me voorstellen dat je als meleeer meer last met ze hebt vanwege die enorme self-healing.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:29:
Ik zit nu, zo dicht tegen de 80 aan, te kijken naar 'de beste' tankbuild. Echter, er is vreselijk veel discussie over wat nu 'de beste' build is. Ik zet het al tussen haakjes, aangezien ik denk dat er geen beste is, maar dat het meer een voorkeurskwestie is.
Er roepen velen "FROST!!!", andere zweren bij Dual Wield tanking, maar dan vooral omdat de defcap makkelijker te halen is (2x een tankwapen i.p.v. 1x een 2H zonder tankstats). Blood lijkt niet viable, behalve de mate van selfhealing die het makkelijker zou maken voor healers. En Unholy? Die wordt weinig genoemd, maar vooral Bone Shield, met Glyph (5 bones i.p.v. 4), wordt heel veel onderschat. Een 40% damage reduction op ALLE damage, DoT's verwijderen geen bone, is gewoon erg goed. Ik kan weinig vinden over een 'interne cooldown' van de bones. Op snel inkomende damage zijn de bones namelijk niet binnen 2sec weg. En op een bossfight (daar hebben we het toch over), gaat Bone Shield meestal toch zo'n 20sec mee.

De AoE mogelijkheden van unholy zijn gewoon beter dan frost en blood, klaar.
Frost heeft echter meer 'tools', maar allen met een cooldown.

Unholy ben ik compleet op ingespeeld. Een eventuele respec naar frost zal weer wat oefening vergen, tot ik het naar mijn eigen tevredenheid beheers (die grens ligt aardig hoog).

Heeft iemand nuttig advies? En dan geen "frost is tankbuild, de rest zuigt" comments, maar beargumenteerd graag :)
Ik denk dat het een combo wordt van zowel blood als frost en unholy.
Parry chance in blood is goed, 3% dodge in Unholy is ook super.
En zoals je zelf aan aanhaalde; bone shield ook een goede skill.

Frost talents ken ik niet, dus hier kan ik geen input over geven.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Persoonlijk zeg ik, wacht af tot ze definitieve changes doorvoeren voor DK's. Dat ze komen lijkt bijna zeker, eigelijk hoe paladin laatste tijd ook door de molen is gegaan. Wel is er gezegt dat DK op elke tree als tank zou kunnen spelen, dus niet 1 specifieke kant. Mischien is juist een combo van alles de key tot tankset (unholy heeft bones, frost heeft dodge/hit dacht ik, waar blood beetje selfhealing geeft).

Ik ben nu zelf enorm gemixed (dacht iets van 13/32/8), gekozen voor bepaalde skills die mij het meest nuttig leken (zoals die unholy die je pet perma maakt). Forst vind ik fijn door die AoE (leuke dmg), maar ook die attackspeed buff voor party werkt toch erg handig om DPS even flink op te krikken.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Zo vanavond even een Nerubian Reinforced Quiver laten craften. Heeft me een vermogen gekost :)

Ik heb nog een zooitje Saronite Arrow Maker laten maken. Super DPS 67.5!

Hunters best tool :D

[ Voor 30% gewijzigd door Shift op 01-12-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tanking is nu puur TPS based (met +20k armor +20k health ongeveer ligt beetje aan de healer)
kun je prima heroics runnen. alleen moet je genoeg TPS kunnen pompen.
En denk dat je zelf wel aardig weet of je rond 2k kan komen

Zelf zit op 2k (Slacking) tot 4k Blowing all CDs

al je denkt dat je dat in unholy lukt gewoon keer een easy heroic doen (UG-keep) misschien kijken paar mensen raar op naar je talent build, maar your job to prove them wrong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TPS is absoluut geen probleem. Aggro raak ik nooit kwijt, en als DPS sta ik altijd dicht bij de nummer 1, als ik zelf niet nummer 1 ben. En dat is met goede spelers.
20k health heb ik nu al, zonder een geplande upgrade vanavond. 21k Armor heb ik ook al.
En inderdaad, DK tanking is tri-spec. De 'mandatory' talents zijn echter allemaal T1 in de talentrees. Ook vooral daarom denk ik dat het voorkeurs-based is.

Ik ga eens wat vogelen in de calculator.. :)

Vaste raidgroep staat al klaar en bewijzen hoef ik me niet meer (misschien alleen in een zeldzame PuG), aangezien ze mij al meer dan 2jaar kennen als speler en mijn werk altijd bovengemiddeld doe.
Ik probeer altijd het maximale uit m'n char te halen. En nu dus ook met m'n DK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shift schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:41:
Zo vanavond even een Nerubian Reinforced Quiver laten craften. Heeft me een vermogen gekost :)

Ik heb nog een zooitje Saronite Arrow Maker laten maken. Super DPS 67.5!

Hunters best tool :D
Die stomme arrow makers gaan hier 10-15g per ding, lekker als ik er op een avond rustig 4000-5000 arrows doorheen jaag :P ik heb zelf de Harpy Hide quiver, was bijna gratis na 1 dag rondrennen op BG. :)
Exitium schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:53:
Standaard tankbuild is frost, echter moet je unholy niet onderschatten. Als je bone armor minstens 20 sec op kan houden (bij bosses, /care op trash ;)), kan het zeker de concurrentie met frost aan.
Nogmaals, er is geen standaard tanktree, dat heeft Blizzard zelf aangegeven. Het is de mix die het maakt.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
andere zweren bij Dual Wield tanking, maar dan vooral omdat de defcap makkelijker te halen is (2x een tankwapen i.p.v. 1x een 2H zonder tankstats)
DW genereert niet erg veel threat, omdat je meeste attacks afhankelijk zijn van weapon damage. Heb gisteren UP heroic gedaan met een DW tank, en had toch regelmatig aggro, zelfs als ik hem nog een seconde of tien gaf om aggro te bouwen. (op bosses)

Standaard tankbuild is frost, echter moet je unholy niet onderschatten. Als je bone armor minstens 20 sec op kan houden (bij bosses, /care op trash ;)), kan het zeker de concurrentie met frost aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

SinergyX schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:53:
[...]

Die stomme arrow makers gaan hier 10-15g per ding, lekker als ik er op een avond rustig 4000-5000 arrows doorheen jaag :P
Bedoel jij niet de adamantite arrow maker? Want de nieuwe zijn rond de 100g waard. Erg duur Je hebt 15 x Saronite Bar nodig per arrow maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Ik heb hier nog niet eerder een reactie geplaatst. Maar hier dan mijn eerste.

Ik ben een warrior Amrs/Furry. Speelt op zich lekker en alles is goed te doen.
Ik richt mijzelf meer op leuke gear dan op mij proffesions. Maar de volgende waar ik aan zal werken is BS.

Character Firstb

Tallents

Het valt mij op dat het gemiddelde gear wat ik nu tegenkom vooral gericht is op armor en health, In mijn ogen is dat meer gear gericht voor een tank.
Ik heb nog niet alles gelezen of nagezocht, maar is er nog leven voor een DPS Warrior? Of begint het goede gear pas weer bij het lopen van Instances (LVL80 dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Er roepen velen "FROST!!!", andere zweren bij Dual Wield tanking, maar dan vooral omdat de defcap makkelijker te halen is (2x een tankwapen i.p.v. 1x een 2H zonder tankstats).
Is het niet zo dat dual wield tanken een nono is vanwege de miss chance? Parry -> SPLOT? Weet weinig van tanken maar da's wat ik opving uit gesprekken.
Fermion schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:55:
Ik heb nog niet alles gelezen of nagezocht, maar is er nog leven voor een DPS Warrior? Of begint het goede gear pas weer bij het lopen van Instances (LVL80 dus).
Definieer 'leven'. Er is aan DPS geen gebrek, itt tanks en healers.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 01-12-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shift schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:55:
Bedoel jij niet de adamantite arrow maker? Want de nieuwe zijn rond de 100g waard. Erg duur Je hebt 15 x Saronite Bar nodig per arrow maker.
Ah, sorry inderdaad die adamantite maker. Ik blijf zelf bij die 75 arrows, iets minder damage maar scheelt me bakken met geld. (nog maar 2,5k te gaan..).
Hydra schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:56:
Is het niet zo dat dual wield tanken een nono is vanwege de miss chance? Parry -> SPLOT? Weet weinig van tanken maar da's wat ik opving uit gesprekken.
zover ik weet waren spells van bv frost (touch etc) niet afhankelijk van je misrate (itt de melee swings). Alweer even terug dat ik het hele verhaal van hitrating heb gelezen :X

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:42:
Tanking is nu puur TPS based (met +20k armor +20k health ongeveer ligt beetje aan de healer)
kun je prima heroics runnen. alleen moet je genoeg TPS kunnen pompen.
En denk dat je zelf wel aardig weet of je rond 2k kan komen

Zelf zit op 2k (Slacking) tot 4k Blowing all CDs

al je denkt dat je dat in unholy lukt gewoon keer een easy heroic doen (UG-keep) misschien kijken paar mensen raar op naar je talent build, maar your job to prove them wrong :P
hehe mn paladin (toen ie nog tankde :P lvl 72) zat op 1500+ tps.. 2k+ met cd blowen :P
moet @ 80 wel hoger zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Ugh ik zit hier een beetje met een klein probleempje....Nadat ik mijn alliance priest heb verkocht heb ik een paar maanden niet meer gespeeld.
Toen gerrolled naar horde, druid(niet/nauwelijks geraid) deze gespeeld tot wotlk en toen DK gemaakt en die is nu lvl 80.
Het probleem is dat ik tijdens het lvlen me nergens heb geapplied 8)7 en ik zit nu zonder een guild :< (de guild waar ik met me druid in zat was meer fun/ouwehoer guild).

Voorlopig ga ik maar flink wat dungeons, heroics runnen en upgearen en hopelijk kan ik snel een goede guild vinden en weer raiden :D

[ Voor 8% gewijzigd door DefLite op 01-12-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:30:
[...]

Bedankt voor de info, wat als ik het zwaard bij weaponmasters.com besteld.. kan de doune deze tegenhouden? of word het dan terug gestuurd?

Dennis
Als ik jou was zou ik even bellen met de Douane telefoon en daar vragen of het betreffende zwaard onder Wet Wapens Munitie (WWM) valt of dat het als decoratie gezien word. Voornamelijk word het gekeken hoeveel snijkanten het wapen heeft en hoelang het blad is en dergelijke.

Ik zou niet het risico nemen wat een vorige poster genomen heeft, zodra de Douane ze wel onderschept en het blijkt om verboden wapens te gaan dan is de boete hoog en ben je hem kwijt.

Verder mag je vanaf vandaag 150 euro belastingvrij invoeren via postpaketten, dus je zal waarschijnlijk invoer en douanerechten erover moeten betalen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:53:
[...]

DW genereert niet erg veel threat, omdat je meeste attacks afhankelijk zijn van weapon damage. Heb gisteren UP heroic gedaan met een DW tank, en had toch regelmatig aggro, zelfs als ik hem nog een seconde of tien gaf om aggro te bouwen. (op bosses)

Klopt, je damage gaat uit van je max weapon damage, en dat is logischerwijs lager met DW.
Gebruikte hij wel Death & Decay? :P

Ik hou niet zo van standaard, ben liever gewoon de beste. Standaard plaatst je in een hokje...
Bone Armor kan erg goed zijn. Het gaat de concurrentie aan met Unbreakable Armor (UA) op een boss denk ik. Op trash is het minder goed, maar daar heb je Icebound Fortitude voor :)
Voordeel t.o.v. UA is, dat je het voor het gevecht kan casten, waardoor de minuut cooldown weg is in het gevecht zelf, en je het dus technisch gezien 1x meer kan casten dan UA.
Lichborne uit frost is te halen met een Unholy build.
Hydra schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:56:
[...]

Daar zijn uitgebreide berekeningen over gemaakt, en de extra parry chance valt mee. Maar meevallen of niet, het is een feit dat je meer expertise en hit nodig hebt voor hetzelfde resultaat. Ik hoop persoonlijk op tanking 2-handers.

PS:
Frost-tanking build
Unholy-tanking build
Dat zijn mijn bedachte builds, gebaseerd op ervaring en Recount damage reports (zoals: Necrosis > Outbreak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Aan het begin van dit weekend was ik net level 76. Omdat ik toch wel erg achter begin te lopen op guildies was het doel dit weekend om een grote stap te zetten richting level 80.

Eerst maar eens 77 worden, dan kan ik eindelijk mijn epic flyer weer gebruiken! Omdat questen me zwaar valt met een lege XP bar ben ik eerst maar wat instances gaan doen. Halls of Lightning zijn echt wel gaaf (uitzoeken hoe de laatste baas werkt kostte wel wat wipes, maar als je doorhebt hoe het moet is het een eitje)! Wat een mooie instance is dat zeg, zeker een die ik veel op heroic ga doen! Ook GunDrak was zeker de moeite waard. Helaas kon ik niemand zo gek krijgen om Halls of Stone te doen, de level 80 luitjes willen alleen maar heroics grinden, en een pickup tank zie ik meestal niet zo zitten.

Anyway, heel wat XP verder en vol goede moed ben ik daarna aan het questen geslagen. Na een paar uur level 77 aangetikt. HS naar Dalaran en coldweather flying opgehaald. HEERLIJK! Zul Drak wordt meteen een stuk aangenamer questen.

Zondagochtend was er een groep guildies die wel wat instances wilden runnen, dus wij met een groep van 75-79 Gun Drak, Halls of Stone en Halls of Lightning in, dat ging echt prima, lekker vlotte pulls en geen wipes. Na wat real life zaken gisteravond nog even de laatste 400k XP gehaald en level 78 aangetikt. Meteen 3 nieuwe dungeons unlocked, tijd om deze te verekennen en wat aan mijn gear te werken. Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk raid-klaar zijn!

De werkweek is weer begonnen dus de rested XP gaat weer tellen. Ik ben van plan de 80 vooral in instances te halen. Ik weet dat ik vanaf level 78 ook de daily instance quest kan doen. Is het ook al mogelijk tabards te halen en gebruiken voor de reputation? En welke rep. raden jullie aan als eerste te verzamelen als holy priest?

Tot nu toe heb ik trouwens al mijn cloth bewaard zodat ik op level 80 meteen een flinke stap kan maken met tailoring. Is de mooncloth+ set het waard om te maken en zoja, welk item als eerst? Ik kan me voorstellen dat er al een hoop items vallen die beter zijn in Naxx 10 en 25.

/cheers,
Loyal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
ja gemiddeld zit ik rond 3.5k, 2k is echt slacken (aka afk gaan dus)

meeste tread komt nu nog van me 51 talent, zodra ik meer block value heb zou dit wel een kunnen veranderen. en dit is ook nog in een 0/53/15 based
Denk als ik 5/56/7 talent dat nog sloot TPS bij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SinergyX schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:53:
Nogmaals, er is geen standaard tanktree, dat heeft Blizzard zelf aangegeven. Het is de mix die het maakt.
Dat wil nog niet zeggen dat er geen build is die het merendeel van de DK tanks gebruikt. Meeste tanks zijn op het moment frost. (13/51/7 build) En as said, als je bone armor lang genoeg op kan houden is unholy zeker zo goed. (en beter voor AoE tanking zelfs)

Zelfde als DPS trouwens. Iedereen riep dat 51/13/7 de ultieme DPS build zou zijn, maar voorlopig heb ik nog weinig DK's (en andere classes) gezien die een 17/0/54 build bijhouden. Heb in m'n ritjes naar instances tot dusver een fury warrior (tijdens lvlen), een rogue en een elemental shaman (beiden heroics) gezien die me voor bleven.

Edit: Oh, en een Naxx 10/25 geared groep uit m'n vorige guild. :p
Yup.

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 01-12-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:26:
Ik merk ook dat die 540 defense heel erg lastig is. Momenteel zit ik op een schamele 505 met mijn warrior, met nog level 70 tank gear. Ik probeer wel heel hard de 540 te halen maar het is behoorlijk pittig. Veel heroics runnen en badges opsparen voor de badge gear denk ik.
Het valt best mee, je moet even weten welke gear je het beste kan farmen. Ik zit nu puur met quest items en normal dungeon items (moet nog een aantal dingen vervangen zoals Bladefist's Breadth (ja erg he :P), m'n Libram en moet nog Revered met Argent Crusade/Sons of Hodir voor de head(37 stam, 20 def rating) en shoulder enchants(15 dodge rating, 10 defense rating) .. en zit nu al op 531 unbuffed. Tegen morgen nacht(morgen vrij *O* ) hoop ik zo goed als op de cap te zitten :) Dan word het stam/avoidance stocken en HC's runnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thorval schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 07:51:
[...]

Ik ga het zekers proberen. Thanks voor het advies.

<edit> Als het werkt zal ik het hier ook even laten weten!</edit>
Je kunt de CE editie alsnog registreren als je al de gewone editie van WotLK al hebt geinstalleerd en dan krijg je je pet alsnog.... :) Helemaal blij ermee!!!!!!

Oh ja en mijn DK is nu level 60.... bevalt me goed deze class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
hulkie schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:18:

Tot nu toe heb ik trouwens al mijn cloth bewaard zodat ik op level 80 meteen een flinke stap kan maken met tailoring. Is de mooncloth+ set het waard om te maken en zoja, welk item als eerst? Ik kan me voorstellen dat er al een hoop items vallen die beter zijn in Naxx 10 en 25.

/cheers,
Loyal
Drop tailoring nu het nog kan! Tailoring is een 100% money sink. nog erger dan engineering. Alle nuttige patterns zijn BoE. De "epic" leg enchant kan je ook krijgen dmv exalted reputation en de tailoring enchant op je cloak is slechter/gelijk aan de 23 haste enchant die je door een enchanter kan laten zetten.

Misschien dat er bij 3.1 nog wat leuks bij komt maar momenteel is het BAGGER. Neem Jewelcrafting ofzo. 3 prismatic gems maken is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

@ Teunis

Weg uit tyderium dan? Wist niet dat dev puggen niet toelaat tbh. Inderdaad erg kromme regel...
Mocht je ooit dps willen hebben voor een herorric laat maar weten he dan join ik wel. Altijd leuk om eens met een GoTTer te spelen. Heb ooit ook al eens een AV gedaan met Taxi (Lock uit denial) en we hebben wel gelachen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:21:
[...]

Dat wil nog niet zeggen dat er geen build is die het merendeel van de DK tanks gebruikt. Meeste tanks zijn op het moment frost. (13/51/7 build) En as said, als je bone armor lang genoeg op kan houden is unholy zeker zo goed. (en beter voor AoE tanking zelfs)

Zelfde als DPS trouwens. Iedereen riep dat 51/13/7 de ultieme DPS build zou zijn, maar voorlopig heb ik nog weinig DK's (en andere classes) gezien die een 17/0/54 build bijhouden. Heb in m'n ritjes naar instances tot dusver een fury warrior (tijdens lvlen), een rogue en een elemental shaman (beiden heroics) gezien die me voor bleven.

Yup.
Dank voor het bevestigen van mijn vermoedens :)
De menigte roept altijd het meest aannemelijke, maar kijkt vaak niet verder dan hun neus lang is.
In al mijn instance runs, en dat is inclusief AoE pulls, maar ook single targets, staat volgens Recount Unholy Blight erg hoog in damage done. En damage = threat. De ability staat normaal rond nr. 3 van damage done van mij.
Ik ga een aangepaste Unholy build proberen, volgens degene die ik hierboven postte, of voor een meer damage/threat georiënteerde.

By the way.. ik heb de indruk dat Bladed Armor (Blood talent) niet de bonus armor van Frost Presence meerekend. Dat scheelt zo'n 50 AP namelijk. Dan is ie niet zo aantrekkelijk meer en neem ik liever de 4% extra damage voor 2H-ers en 3 punten in Desecration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft iemand trouwens een female bloodelf DK? :) Die melee en melee-skills, zijn dat dezelfde animaties als van een rogue? Ben toch nog aan het twijfelen of ik nu male blijf of toch opnieuw begin als female.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:36:
Heeft iemand trouwens een female bloodelf DK? :) Die melee en melee-skills, zijn dat dezelfde animaties als van een rogue? Ben toch nog aan het twijfelen of ik nu male blijf of toch opnieuw begin als female.
Ik heb een male bloodelf. Die heeft een mooie 2H animatie en de armor is wat beter te zien.
Female vond ik maar een 'lame' 2H animatie hebben (of hij moet anders zijn dan op een Paladin, daar aait ze maar een beetje vind ik)
Ook hebben ze een nieuwe skincolor gekregen, ziet er lekker undead uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:35:
By the way.. ik heb de indruk dat Bladed Armor (Blood talent) niet de bonus armor van Frost Presence meerekend. Dat scheelt zo'n 50 AP namelijk. Dan is ie niet zo aantrekkelijk meer en neem ik liever de 4% extra damage voor 2H-ers en 3 punten in Desecration.
Heb desecration gedropt van 't weekend. Had eerst PS glyph, heb daar SS van gemaakt omdat die ook je diseases refresht. Heb het regelmatig dat ik een minuut geen PS/IT hoef te casten, wat weer meer SS betekent. Had iets van 'als ik PS toch zelden gebruik, kan ik beter respeccen', dus nu drie puntjes in outbreak (lekker voor AoE situaties) en twee in NotD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
TiMMieJ schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:31:
@ Teunis

Weg uit tyderium dan? Wist niet dat dev puggen niet toelaat tbh. Inderdaad erg kromme regel...
Mocht je ooit dps willen hebben voor een herorric laat maar weten he dan join ik wel. Altijd leuk om eens met een GoTTer te spelen. Heb ooit ook al eens een AV gedaan met Taxi (Lock uit denial) en we hebben wel gelachen toen.
Ja idd, en de niet pug is bedacht door die nieuwe RL die niet wil dat te veel uit enloopt qua gear :S
Maar merk nu al de verademing ten opzichte van vorige, ik wil progress geen tbc slacking
Bijna elke avond met Palatank online (Dailies en 1 heroic dan meestal bedtijd) weekend komt er meer van.
En pref guildies run no offense even zo snel mogelijk familiarize in me nieuwe guild.
Maar tank nodig hebt kun je natuurlijk gewoon even vragen ;)
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:22:
[...]

Het valt best mee, je moet even weten welke gear je het beste kan farmen. Ik zit nu puur met quest items en normal dungeon items (moet nog een aantal dingen vervangen zoals Bladefist's Breadth (ja erg he :P), m'n Libram en moet nog Revered met Argent Crusade/Sons of Hodir voor de head(37 stam, 20 def rating) en shoulder enchants(15 dodge rating, 10 defense rating) .. en zit nu al op 531 unbuffed. Tegen morgen nacht(morgen vrij *O* ) hoop ik zo goed als op de cap te zitten :) Dan word het stam/avoidance stocken en HC's runnen..
In mijn blauwe gear zat ik rond 560.
Nu alles vervangen is door epics zit ik op 545.

Heb nu heb ik een chest 76 def rating. T7.10 chest heeft maar 35, moet toch ergens 40 def rating weer vandaan gaan halen
etc. meeste blue zijn zeer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Weet iemand hoe je makkelijk de JC dailies kunt doen? Ik heb nu een Scourge Curio nodig, maar hoe kom ik eraan? Lekker Scourge farmen zie ik niet zo zitten en op de AH is er ook niks :S .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
JC dailies is quest => quest item is alleen te farmen door je zelf
En quest items zijn meestal niet tradeable
Als je niet ziet zitten is helaas jammer 1 dag geen daily dan.

http://www.wowhead.com/?item=41596, daar staan de quest en meestal ook drop zones

[ Voor 33% gewijzigd door Teunis op 01-12-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NoEinstein schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:16:
Moraal van dit verhaal, koop niet blind die epic craftable tank items. Ze zitten zwaar in de sta, str en def maar missen andere zaken als hit, expertise, block value/rating, parry, dodge (ja een aantal krijg je ook van def en str, maar ze zitten niet voor niks wel op items die droppen).

Vandaag hoop ik dat een bevriende engineer mijn tank gun kan craften en dan maar werken aan het vervangen van wat level 70 spul (trinkets, belt en ringen).
Thx voor de tip maar ik ik was gelukkig niet van plan om ze te kopen maar om ze zelf te craften ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32

JSchut

.....

Darkasantion schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:46:
Weet iemand hoe je makkelijk de JC dailies kunt doen? Ik heb nu een Scourge Curio nodig, maar hoe kom ik eraan? Lekker Scourge farmen zie ik niet zo zitten en op de AH is er ook niks :S .
Alle drops van daily quests dropte binnen 5-6 kills (heb er nu 15 gedaan)
Scourge Curio dropt van alle scourge in Northrend. Ik ga altijd naar de necro's in het noord oosten van Dragonblight.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Darkasantion schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:46:
Zoek wat level 70 Scourge mobs op in Burean Tundra ofzo. Paar killen en item dropt. Dan nog 2 dagen zon quest en je hebt weer een recipe verdient hoor :')

Ik heb zelf de BoP 27 hit en 27 crit en 16 STR gekocht. Ik doe nu de daily, koop van die JC token een Dragon's Eye en verkoop die voor 750G. Als over paar maanden de andere JC's al hun recipes hebben gekocht en ook zij Dragon's Eye gaan verkopen, en die dus niks meer waard is, dan ga ik de andere recipes halen. Kan mezelf voorzien van gems en voorlopig goed geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
hoe zit het met de nieuwe daily's? ik heb er nog helemaal niet naar gekeken maar begrijp ik nou dat er nieuwe daily's zijn per profession?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
@Salena & Exitium:
Tanking is nu vooral frost, omdat daar gewoon de beste talents zitten. 5 "must haves" in unholy en blood, full frost, rest naar inzicht. Deep unholy tanking is ZEKER wel viable denk ik en dan vooral later, als je gear beter wordt. Momenteel is het gewoon zo dat, met mindere gear, frost meer "bang for the buck" aan avoidance geeft. Ik weet wel 100% zeker dat unholy VEEL betere threat doet (heb voor de gein wat stukjes getanked, niemand die 't zonder taunt van me afhaalt - zelfs als dat NIET de bedoeling is :'( ).

Maw ik weet zeker dat het kan, maar wellicht vinden de healers je iets minder liev dan die andere "echte tank" frost DK. Unholy armor is leuk maar de minuut cd zorgt ervoor dat de reductie maar even duurt. Hij heeft een 1.5s hidden cooldown volgens geruchten en dus in theorie altijd minimaal ~7.5 seconden up; daarna echter meer dan 50 seconden niet. Icebound forti is ook maar 20 seconden... :)

Ach 't is net een andere niche he, ik zie het zelf zo:
* frost DK = tank/enh shammy vervanger
* unholy DK = dps/offtank

Misschien verandert 't nog naarmate gear beter wordt maar da's onze plek atm denk ik. Over je unholy build: necrosis is als het goed is een dure investering. Tenzij je nu al een 180+ dps wapen hebt is het misschien interessant, je white dps doet als unholy 15-25% van je totale dps (en is ook de reden dat haste zo nutteloos is). Da's een 2% dps increase voor 5 punten, kan vast beter besteed worden (Virulence oa?).
Runspeed vind ik een must als unholy, magoed da's persoonlijk.
Magic suppression vind ik ook nog steeds een van de betere tank talents, we hebben geen spell reflect (toch? ben lvl 76) en parryen/dodgen veel melee. Misschien nog wel beter dan 5% dodge imo :)
Desecration is imo niet handig genoeg, je bent toch vaak wat rond aan het lopen.

Dual wield tanking, wie weet ooit, ik las dat NR mobs dezelfde parry mechanismes hanteren als altijd dus ik WEET gewoon dat dat vragen is om parry gibs. Daar zou ik m'n tijd niet mee willen verdoen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 01-12-2008 14:57 . Reden: Toch nog wat vergeten! ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Hmm, jij zegt dus: tailoring droppen...

Dat zou ik opzich wel zonde vinden. Ik heb namelijk ongeveer elke pattern dat er is van tailoring: Vanilla & TBC patterns. Ik zie dat ook als een soort achievement.

Ik weet nog bij TBC dat ik ontzettend veel lol heb gehad van mijn mooncloth setje en van de BoE items die ik kon craften. Ook de volgende blue post zorgt ervoor dat ik tailoring liever niet drop.

“…we like to add more drops, vendor items, craftables and enchants and gems over time (and need room to do so)”

Gold is nooit echt een issue geweest, dat het een money-sink is boeit me dus niet zo. Ik heb twee characters met epic flyer en nog ongeveer 6-7000 gold waar ik nu toch niks mee doe. Daarnaast grind ik graag instances, iets waar je leuk geld mee verdiend zonder dat het gaat vervelen.

Dus nogmaals de vraag: welke items zijn het beste om te craften, ervan uitgaande dat ik ook vrij snel gear ga pakken in naxx 10.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:42:
[...]

Heb desecration gedropt van 't weekend. Had eerst PS glyph, heb daar SS van gemaakt omdat die ook je diseases refresht. Heb het regelmatig dat ik een minuut geen PS/IT hoef te casten, wat weer meer SS betekent. Had iets van 'als ik PS toch zelden gebruik, kan ik beter respeccen', dus nu drie puntjes in outbreak (lekker voor AoE situaties) en twee in NotD.
Desecration ben ik ook nooit fan van geweest. 5 Punten voor 5% damage increase, mwah mwah...
Outbreak voor die 3 punten is ook een goede optie inderdaad. Ik gebruik ze constant met AoE gevechten, na D&D natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:56:
[...]

Desecration ben ik ook nooit fan van geweest. 5 Punten voor 5% damage increase, mwah mwah...
Outbreak voor die 3 punten is ook een goede optie inderdaad. Ik gebruik ze constant met AoE gevechten, na D&D natuurlijk.
Als 't een buff was die met je mee zou lopen, was ie goed. Nu is 't te beperkt voor 5 punten.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ben op zoek naar website (liefst up to date qua wotlk) waar je Gear kan equipen, stats kan checken
zo iets als warcrafter.net , maar dan beter en up to date

aka wowhead meat warcrafter.net, makkelijk gear zoeken en dan kunnen checken welke enchants het beste uit komen etc.
Maakt niet zo gek veel uit als het een betaalde is btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook frost heeft 'maar' 3% miss chance als constante factor. UA heeft een 1min cooldown, net zoals Bone Armor. De haste is een leuke groupbuff, maar mijn groep zal altijd een (enh)shammie hebben.
Necrosis, vreemd genoeg, stond hoog in mijn recount report. Ik zal vanavond nog eens kijken over een tijdje questen, hoe de verhoudingen zijn. Virulence heeft niet zoveel zin imo, ik zit al op 199hit in m'n blauwe questgear.
Magic Suppression is ook wel een goeie, alleen vraag ik me af hoeveel magic bazen ik ga tanken?!

Maar wat heeft frost meer dan unholy, behalve die 3% miss chance? Bone Armor en UA ontlopen elkaar weinig op bazen. Icebound Fortitude duurt inderdaad wat langer, en Lichborne met 3min CD, maar die kan ik met een unholy build ook pakken.

Ik zie de hele overtuiging niet zo eerlijk gezegd. Misschien omdat de massa denkt dat frost DE tanking build is? Ik zal geen last hebben van die massa met m'n vaste groep straks.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keken
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:09:
[...]

PS:
Frost-tanking build
Unholy-tanking build
Dat zijn mijn bedachte builds, gebaseerd op ervaring en Recount damage reports (zoals: Necrosis > Outbreak)
Ik ben zelf ook van unholy naar frost gegaan 1 level terug (72 nu). Ik moet zeggen dat het in het begin wel erg wennen was, aangezien frost veel meer 'bursty' vecht, waarentegen unholy toch meer op dots (diseases) is gebaseerd.

Nu ik er eenmaal redelijk aan ben gewend en een 3 tal instances getanked heb (petje af voor de paladin healers die mij op konden houden terwijl ik alles aoe tankte in full greens :P), en het levelen ook gewoon nog steeds perfect gaat heb ik eigenlijk niks meer te klagen. In tegenstelling tot unholy heb ik nu redelijk het idee dat runic power niet 'nutteloos' is. Rune strike is leuk, maar zorgt ervoor dat necrosis niks doet.

Op beide talent builds die je opgeeft heb ik trouwens een aantal opmerkingen:
Frost:
- Rime mag je bijna niet missen, icy touch wordt veel gebruikt & obliterate is je main tps spell als frost
- Hungering cold gebruikt veel runepower dat je zelden over zult hebben (frost strike is je runic power dump)
- Morbidity is overbodig voor frost, death coil is nutteloos en 1 keer death&decay per gevecht is wel genoeg. Daarna plague strike > icy touch > pestilience > blood boil en als je mazzel hebt een gratis howling blast (rime)
- Subversion is ook een redelijke dps boost (blood strike spam je voor death runes), maar lastig om de talent points voor te vinden :)
- Acclimation zou ik zelf niet nemen, is te sporadisch om echt goed te zijn volgens mij

Unholy:
- Necrosis is als unholy juist niet zo goed, aangezien je veel runic power hebt, en die zult besteden aan rune strikes. Rune strikes zijn dus geen auto attacks. Volgens mijn recount voegde necrosis bij mij zo'n 1-2% damage toe maximaal.
- Outbreak is is wel behoorlijk goed, aangezien plague strike, pestilience & blood boil vaak zullen worden gebruik als unholy tank, en 30% damage per spell is natuurlijk niet niks :)
- Bladed armor werkt erg goed samen met Impurity, maar de exacte dps increase is natuurlijk wel erg lastig meten hierbij

Ik raad je in ieder geval aan om eens frost te proberen, zodra je je draai een beetje hebt gevonden is het (ook al!) een erg leuke spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TiMMieJ schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:31:
@ Teunis

Ik snap het niet. Het is in je eigen tijd niet toegestaan om met PUGs mee te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keken schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:09:
[...]

- Bladed armor werkt erg goed samen met Impurity, maar de exacte dps increase is natuurlijk wel erg lastig meten hierbij

Ik raad je in ieder geval aan om eens frost te proberen, zodra je je draai een beetje hebt gevonden is het (ook al!) een erg leuke spec :)
Dank voor de tips :) kennis delen is altijd goed!

Zoals ik verder hierboven beschreef, vraag ik me af of Bladed Armor de armor bonus van Frost Presence meekrijgt, anders is het met enkel 14k armor (epics natuurlijk meer) als volgt:
14.000 / 180 = 77,78 AP
Met Frost Presence:
(14.000*1,6) / 180 = 124,44 AP

Impurity zou dan geven: 77,78 * 0,25 = 19,45 damage per spell
Of 124,44 * 0,25 = 31,11 damage per spell
Die waardes zijn dan weer onderhevig aan de coofficient van elke betreffende spell.

Het scaled inderdaad samen, maar hebben we er de tp's voor, en moeten we bv Lichborne hiervoor opgeven? Ja, als threat een probleem is. Nee, als je een avoidance ability erbij wilt.

Ik sta altijd open voor suggesties, maar ik twijfel of frost écht beter is dan unholy. 3% Miss is mijn inziens niet beter dan de betere AoE mogelijkheden van unholy. Matter of preference denk ik toch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:06:
[...]

Ook frost heeft 'maar' 3% miss chance als constante factor. UA heeft een 1min cooldown, net zoals Bone Armor. De haste is een leuke groupbuff, maar mijn groep zal altijd een (enh)shammie hebben.
Necrosis, vreemd genoeg, stond hoog in mijn recount report. Ik zal vanavond nog eens kijken over een tijdje questen, hoe de verhoudingen zijn. Virulence heeft niet zoveel zin imo, ik zit al op 199hit in m'n blauwe questgear.
Magic Suppression is ook wel een goeie, alleen vraag ik me af hoeveel magic bazen ik ga tanken?!

Maar wat heeft frost meer dan unholy, behalve die 3% miss chance? Bone Armor en UA ontlopen elkaar weinig op bazen. Icebound Fortitude duurt inderdaad wat langer, en Lichborne met 3min CD, maar die kan ik met een unholy build ook pakken.

Ik zie de hele overtuiging niet zo eerlijk gezegd. Misschien omdat de massa denkt dat frost DE tanking build is? Ik zal geen last hebben van die massa met m'n vaste groep straks.
Ik denk ook dat je geen enkel probleem zult hebben, en denk dat ik zelf ook unholy ga tanken :P

Het is alleen nu zo dat frost "de" spec is en dat mensen er over kunnen gaan zeuren door hun onwetendheid. Vooral Icebound is gewoon geniaal, en Lichborne is een hele goeie "oh shit" (en geef toe: als ex warrior heb je last stand meer dan eens gebruikt of niet ;) ). Je vergat Unbreakable armor ook even voor het gemak ;)

Nog een vraagje: qua dps danwel threat, 5/5 Bladed armor of 3/5 en 2/2 2H spec? Iemand enig idee hoe die 2H spec werkt, zoals bij warrior dat ALLE damage hoger wordt wanneer je met een onehander rondloopt?
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:23:
[...]

Dank voor de tips :) kennis delen is altijd goed!

Het scaled inderdaad samen, maar hebben we er de tp's voor, en moeten we bv Lichborne hiervoor opgeven? Ja, als threat een probleem is. Nee, als je een avoidance ability erbij wilt.

Ik sta altijd open voor suggesties, maar ik twijfel of frost écht beter is dan unholy. 3% Miss is mijn inziens niet beter dan de betere AoE mogelijkheden van unholy. Matter of preference denk ik toch weer.
Zekers! Nee, Lichborne zou ik er geker niet voor opgeven! Bladed armor lekker pakken als het kan, zoniet dan niet. Zoals ik al zei, je miste even een talent, en wat AE threat weet ik 99,9% zeker dat unholy dat beter doet. De talents zijn er gewoon beter geschikt voor.

3% miss >>>>> Bone armor, dat wel. Je moet het verder niet qua AoE vergelijken imo :)

En trouwens, nee ik dacht dat Frost presence er niet voor zorgt dat je meer AP krijgt dmv Bladed armor. Althans, toen ik het probeerde ZAG ik de extra AP niet :P

[ Voor 24% gewijzigd door porn* op 01-12-2008 15:39 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek :)

Gister de 77 aangetikt. Direct CWF opgehaald in Dalaran en genieten van het snelle questen en de omgeving.Daarna nog ff Halls of Lightning gedaan.Verder ga ik denk ik beginnen met het questen in Zul'drak. 16 december begint het arena S5, met welke gear zal er begonnen worden Naxx gear of zal de brutal het nog kunnen doen ?

crit me plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
hulkie schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:56:
Dus nogmaals de vraag: welke items zijn het beste om te craften, ervan uitgaande dat ik ook vrij snel gear ga pakken in naxx 10.

Bedankt!
Er vanuitgaande dat je je gear switched in 2 a 3 weken tijd?

0 items

Moonshroud Robe
Binds when equippedChest Cloth
300 Armor
+67 Stamina
+68 Intellect
+89 Spirit
Durability 100 / 100
Requires Level 80
Equip: Increases spell power by 105.

vs

Heroes' Robe of Faith
Binds when picked upChest Cloth
300 Armor
+67 Stamina
+60 Intellect
+68 Spirit
Red Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +6 Spirit
Durability 100 / 100
Classes: Priest
Requires Level 80
Equip: Increases spell power by 85.
Equip: Restores 17 mana per 5 sec.

Heroes' Regalia of Faith (0/5)
Heroes' Crown of Faith
Heroes' Robe of Faith
Heroes' Leggings of Faith
Heroes' Shoulderpads of Faith
Heroes' Gloves of Faith

(2) Set: Your Prayer of Mending will jump an additional time.
(4) Set: The cost of your Greater Heal is reduced by 5%.

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 01-12-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 14:03

Snuffel

Vroem!

BTW: heeft iemand al een resto shammy op 80 en is al bezig met end-game healing?
Ben erg benieuwd hoe dat bevalt, vandaar de vraag

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:26:
[...]

Ik denk ook dat je geen enkel probleem zult hebben, en denk dat ik zelf ook unholy ga tanken :P

Het is alleen nu zo dat frost "de" spec is en dat mensen er over kunnen gaan zeuren door hun onwetendheid. Vooral Icebound is gewoon geniaal, en Lichborne is een hele goeie "oh shit" (en geef toe: als ex warrior heb je last stand meer dan eens gebruikt of niet ;) ). Je vergat Unbreakable armor ook even voor het gemak ;)

Nog een vraagje: qua dps danwel threat, 5/5 Bladed armor of 3/5 en 2/2 2H spec? Iemand enig idee hoe die 2H spec werkt, zoals bij warrior dat ALLE damage hoger wordt wanneer je met een onehander rondloopt?

Zekers! Nee, Lichborne zou ik er geker niet voor opgeven! Bladed armor lekker pakken als het kan, zoniet dan niet. Zoals ik al zei, je miste even een talent, en wat AE threat weet ik 99,9% zeker dat unholy dat beter doet. De talents zijn er gewoon beter geschikt voor.

3% miss >>>>> Bone armor, dat wel. Je moet het verder niet qua AoE vergelijken imo :)
Ja, Last Stand vaak zat gebruikt :) Shield Wall ook sinds de verlaagde CD ;)
Unbreakable Armor had ik als UA in m'n tekst gezet :)

PS:
DPS Compendium geeft Outbreak helemaal onderaan (damage per talent point). Hier had ik ook m'n builds op gebaseerd (de unholy builds).
Daar zie je ook dat 2H spec. en Bladed Armor (in een blood spec) precies gelijk opgaan qua DPS per talent point. In tank spec (en dus meer armor) lijkt bladed armor dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:22:
[...]

Ik snap het niet. Het is in je eigen tijd niet toegestaan om met PUGs mee te gaan?
Het ging in zijn geval om PuG raids, waar je dan voor een week gelocked bent.

Wat ik alleen niet begrijp is dat hij de enige is in zijn guild die al level 80 is en er duidelijk wat meer voor doet dan de rest, en dat hij dan toch geen PuG raids kan gaan doen, ook al kan de rest van zijn guild hem uberhaubt niks beters bieden.

Met zulke strakke regels zou ik ook die guild snel verlaten en eentje zoeken die of mij biedt wat ik zoek of niet zo streng zijn in hun regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:49:
Het ging in zijn geval om PuG raids, waar je dan voor een week gelocked bent.
Euh, da's toch logisch? We gaan zondag a.s. Naxx doen, dan ga ik toch ook niet deze week een run doen zodat ik zonda gmoet skippen? Is knap kut dat je maintank locked is waardoor de hele raid niet door kan gaan.

Edit: Oh, ze doen nog geen Naxx runs? Als er de komende week geen runs aan zitten te komen snap ik het niet, anders vind ik het wel logisch.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 01-12-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds is mijn DK 72. Vanavond maar weer eens verder, ff snel naar 75, de nieuwe ring of blood lijkt me interessant, althans de 2H axe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:49:
[...]

Ja, Last Stand vaak zat gebruikt :) Shield Wall ook sinds de verlaagde CD ;)
Unbreakable Armor had ik als UA in m'n tekst gezet :)

PS:
DPS Compendium geeft Outbreak helemaal onderaan (damage per talent point). Hier had ik ook m'n builds op gebaseerd (de unholy builds).
Daar zie je ook dat 2H spec. en Bladed Armor (in een blood spec) precies gelijk opgaan qua DPS per talent point. In tank spec (en dus meer armor) lijkt bladed armor dan beter.
Klopt maar ik wist niet hoe het werkte vandaar dat ik het vroeg. Die compendium gaat ook dps en we hadden het over tanking. Ik weet bijv. niet precies WAT die 2h talent doet. Daarnaast, een hoop wat daar staat is based on theorycrafting qua dps op een single boss (als in - single target fight, 1-5 minuten lang bijv.). Dat is HEEL wat anders dat een groep trash pullen en na 30 seconden de volgende. Wat dat betreft theorycraft ik zelf liever m'n tanking build, bijv. Virulance ziet er crap uit MAAR als je je opener plagues regelmatig mist en de dps gaat los krijgen ze aggro (het is maar een vbtje). Dan wordt zo'n talent ineens weer een hoop waar snappie?
Zo ook desecration: hoe ga je dat in godsnaam modelen? In principe is dat op een static boss (threatwhise) hardstikke goed. Loop je regelmatig heen en weer dan is het weer vrijwel compleet nutteloos.

Anyways ik sta open voor discussie wil zoals gezegd ook binnenkort unholy gaan tanken denk ik :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:20:
[...]

Klopt maar ik wist niet hoe het werkte vandaar dat ik het vroeg. Die compendium gaat ook dps en we hadden het over tanking. Ik weet bijv. niet precies WAT die 2h talent doet. Daarnaast, een hoop wat daar staat is based on theorycrafting qua dps op een single boss (als in - single target fight, 1-5 minuten lang bijv.). Dat is HEEL wat anders dat een groep trash pullen en na 30 seconden de volgende. Wat dat betreft theorycraft ik zelf liever m'n tanking build, bijv. Virulance ziet er crap uit MAAR als je je opener plagues regelmatig mist en de dps gaat los krijgen ze aggro (het is maar een vbtje). Dan wordt zo'n talent ineens weer een hoop waar snappie?
Zo ook desecration: hoe ga je dat in godsnaam modelen? In principe is dat op een static boss (threatwhise) hardstikke goed. Loop je regelmatig heen en weer dan is het weer vrijwel compleet nutteloos.

Anyways ik sta open voor discussie wil zoals gezegd ook binnenkort unholy gaan tanken denk ik :)
Helemaal met je eens.
Die Compendium zie ik ook niet als heilig, maar het geeft wel deels antwoorden :) Ik heb nu een build, waar ik 1 puntje in Virulence of Outbreak kan stoppen, en dan doe ik toch liever de eerste, aangezien 10% damage op een paar skills maar van weinig belang is. Die ene resist minder kan wel levens redden!
Voor mij is Desecration vrij nutteloos, qua speelstijl. Ik gooi altijd een IT + PS op 1 mob, tegen die tijd verzamelen alle mobs zich om zich heen, en dan loop ik zo om alle mobs voor me te hebben (om te kunnen parry-en). Dat is een gewoonte, en dan zou ik uit die grond lopen. Dat wordt 'm dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:37:
Dagboek :)

Gister de 77 aangetikt. Direct CWF opgehaald in Dalaran en genieten van het snelle questen en de omgeving.Daarna nog ff Halls of Lightning gedaan.Verder ga ik denk ik beginnen met het questen in Zul'drak. 16 december begint het arena S5, met welke gear zal er begonnen worden Naxx gear of zal de brutal het nog kunnen doen ?

crit me plz
Misschien ook wel met de nieuwe world-pvp gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Teunis schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:58:
Ben op zoek naar website (liefst up to date qua wotlk) waar je Gear kan equipen, stats kan checken
zo iets als warcrafter.net , maar dan beter en up to date

aka wowhead meat warcrafter.net, makkelijk gear zoeken en dan kunnen checken welke enchants het beste uit komen etc.
Maakt niet zo gek veel uit als het een betaalde is btw.
Kijk eens naar Rawr welke volgens mij ook voor een tankadin werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:12:
[...]

Euh, da's toch logisch? We gaan zondag a.s. Naxx doen, dan ga ik toch ook niet deze week een run doen zodat ik zonda gmoet skippen? Is knap kut dat je maintank locked is waardoor de hele raid niet door kan gaan.

Edit: Oh, ze doen nog geen Naxx runs? Als er de komende week geen runs aan zitten te komen snap ik het niet, anders vind ik het wel logisch.
Precies :D

Ben het met je eens dat als je als guild een naxx run gepland hebt dat je dan geen PuG gaat joinen. Als je als guild nog niet toe bent aan iets en die persoon wel, dan laat m alsjeblieft gaan. Nu istie de guild uit en kan hij de rest dus niet meer helpen met zijn ervaringen en mogelijk gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:26:
[...]

Je kunt de CE editie alsnog registreren als je al de gewone editie van WotLK al hebt geinstalleerd en dan krijg je je pet alsnog.... :) Helemaal blij ermee!!!!!!

Oh ja en mijn DK is nu level 60.... bevalt me goed deze class
Waar doe je dat dan want ik kan die optie niet vinden in account management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:18:
Nog steeds is mijn DK 72. Vanavond maar weer eens verder, ff snel naar 75, de nieuwe ring of blood lijkt me interessant, althans de 2H axe ;)
Je gaat vanavond naar level 75 levellen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Gisteren 80 gedinged :)
325G aan spells :/

Maar goed Oculus ingedoken, wat een *censuur* boss is die 3e boss :X
Tactic gebruikt van Wowwiki, eerste poging tank dood, 2e poging ik dood.
Maar eens een video van vinden :P

Vanmiddag Old Strat gedaan... Blizz Dev team _/-\o_ _/-\o_
Meer ga ik er niet van zeggen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 80 gedinged met mijn 2 druids die geleveld hebben als balance.

Nu dus druk bezig om de proffesions omhoog te krijgen om vervolgens 1 druid feral en de ander restro te speccen. Nu valt het me echter op dat de keuze van paterns nogal beperkt is? Ik heb nu 440 LW (altijd leuk die laatste 10 punten) Voor restro kan ik 2 leuke epics craften uiteindelijk, maar voor feral zit ik met een probleem. Ik weet dat Druids geen defence meer nodig hebben om te tanken, maar alle craftables hebben laag armor, enzoiets als een lvl 80 versie van de lvl 70 thick clefthoof set is er niet? :'(

Moet ik dan zoveel mogelijk feral dps gear craften zoals die lvl 78 blue pvp set en daarin beginnen te tanken of kom ik dan alsnog serieus te kort om normals te gaan doen? Ik moet toch leren te tanken in feral dus even normals doen is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:06:
Gisteren 80 gedinged :)
325G aan spells :/

Maar goed Oculus ingedoken, wat een *censuur* boss is die 3e boss :X
Tactic gebruikt van Wowwiki, eerste poging tank dood, 2e poging ik dood.
Maar eens een video van vinden :P

Vanmiddag Old Strat gedaan... Blizz Dev team _/-\o_ _/-\o_
Meer ga ik er niet van zeggen :)
Op normal? Zelfs onze healer is niet geslaagd daar dood te gaan :P (hij stond midden in zo'n aoe)

Net nog weer even HoL gedaan, heb echt het idee dat ik bedonderd word, moet nog 2 items om crit immune te zijn maar als zowel strat als hol niks dropt (resp. shield en sword).. tsja vanavond nog een poging of 2 doen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:33:
[...]
Net nog weer even HoL gedaan, heb echt het idee dat ik bedonderd word, moet nog 2 items om crit immune te zijn maar als zowel strat als hol niks dropt (resp. shield en sword).. tsja vanavond nog een poging of 2 doen :)
En jij klaagt? :o

Ik moet nog even de daily heroic doen en dan heb ik 100 badges... Echter 0 drops gehad waar ik iets aan heb (= loop nog altijd in mijn quest gear rond omdat ik niks leuks kan vinden in heroics). ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 01-12-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:48:
[...]

En jij klaagt? :o

Ik moet nog even de daily heroic doen en dan heb ik 100 badges... Echter 0 drops gehad waar ik iets aan heb (= loop nog altijd in mijn quest gear rond omdat ik niks leuks kan vinden in heroics). ;(
Ik heb amper 10 badges :P ik kan geeneens hc's doen.. dus ja, ik klaag :P (en zodra ik HC's kan doen gok ik dat mensen gaan klagen over te lage avoidance)

Mag overigens qua lootable gear uit HC's niet klagen. :9

Oke, nu word het leuk. Een holy pala met 9.8k mana gaat ons wel even healen.. I'd like to see him try :)
Oh sh- het is hem gelukt.. Halls of Lightning (wel normal) zonder wipe :P (wel close call op Loken).. En ik heb mn zwaardje :*) Nu nog maar 5 defense tot de cap!

"eindelijk" capped defense, wel 2 dagen nadat ik ben gespecced naar Protection :P Nu een HC group zoeken en compleet gedesillusioneerd terugkomen :P ("Ohmigawdhighdmgz")

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Je post is nog vaker geëdit dan de gemiddelde topicstart :P

Ik denk ook wel eens, hoe cool zou het zijn om 5k mp te hebben, maar zoveel mp5 dat gewoon altijd door kunt blijven casten, dus dat je nooit oom raakt. Dat gecombineerd met veel SD levert volgens mij echt onverwachte situaties op voor de anderen die denken dat je een noob bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Whoohoo! Heb m'n Black War Bear gehaald, vanavond hebben we ook Magni neergehaald! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winkelwagen schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:49:
Je post is nog vaker geëdit dan de gemiddelde topicstart :P

Ik denk ook wel eens, hoe cool zou het zijn om 5k mp te hebben, maar zoveel mp5 dat gewoon altijd door kunt blijven casten, dus dat je nooit oom raakt. Dat gecombineerd met veel SD levert volgens mij echt onverwachte situaties op voor de anderen die denken dat je een noob bent.
Ik heb het idee dat hij Beacon of Light gebruikte om me dubbel te healen, hij had namelijk zowat geen mp/5 (wel BoWisdom).

Overigens edit ik mn post inderdaad veel, ik post vaak tijdens instances (Paladin agro O+ ) en dan edit ik er later nog wat dingetjes bij :P

(oh crap weer een edit)

Net HC Ahn'Kahet geprobeerd, mega fail :P Eerste bos ging niet veel verder dan 30%.. Ik denk dat het aan een combinatie van mn avoidance en healer ligt (weinig mp/5, 1398spelldmg, maar wel 16k mana). M'n avoidance nu is 17,35% dodge (moet over 20%), 15,85% parry (ook over 20 het liefst) en 10,68 block(15%+ ben ik al blij mee :P).. En wellicht de DPS, 3 mages :p

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Utgarde Pinnacle blijft lastig, het lukt mij wel om hem te tanken (555def en 23.5K hp unbuffed) maar altijd van die DPS'ers die maar 1000DPS doen en dat werkt gewoon niet, want dan houd de healer het niet uit.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Pinnacle lastig? Try HoL <3
Boss 3 is wat klote met die harpoons, maar voor de rest veel te simpel. Teveel trash.

Vandaag maar neck en belt als upgrade gehaald. Nu 130 uitgeven. Wilde eigelijk me t7 robe halen, maar die haal ik wel van archavon(??).
Vandaag 10man nax in gedoken weer. Noth eerste try, heigan 2e try, en na het uitvogelen hoe de spores eindelijk spawnde bij loatheb ook die neer na 4 tries. Razuvious 2 tries, en gothik eerste try neer. 4hm daar in tegen.. Effe wennen, maar die gaat morgen vast wel down. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De laatste 350k :) Net wel ocorus (ofzo) gedaan, met die drakes, hele stoere instance :) Gelukkig een erg sterk team dus ging eigelijk best goed. 1 boss ging fout, die nonstop lighting dingen doet. Uiteindelijk ik en de palatanker over, gelukkig nog maar iets van 20k health te gaan dus toch gehaald. Helaas geen enkele goeie drop, dus maar weer verder met exp binnenslepen.

Nadeel, stomme pet window bug is weer terug, als je direct vanuit een mount aanval inzet krijg ik geen pet window meer.. tot 3x toe al mn pet dood gegaan aan stomme lvl75 mobs.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nou had ik vanavond toch iets geks. :o

25-man Naxx, op Patchwerk. Warrior MT (33k health, uncritable), frost DK (32k health, uncritable), warrior (31k health, bijna uncritable) en ik als feral druid (39k health, uncritable) als soakers voor de hatefulls. Alle tanks stonden netjes bovenaan op de threat meters én waren prima topped up wat health betreft. Toch kreeg ik tot op twee tries toe twee hatefulls achter elkaar, wat ik alleen kan hebben met Barkskin gepopt. (Wat uiteraard op beide tries niet zo uitkwam. :X ) Ik dood, healers nog meer gestresst, nog een tank dood, geen houden meer aan.

Hoe kan het nou dat ik een tweede hateful strike krijg direct achter de eerste aan, terwijl beide andere offtanks meer hitpoints hebben dan ik? Het meest frustrerende is nog wel dat ik met 3k extra health die twee hatefulls op rij ook nog gewoon zou kunnen soaken. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:45:
Utgarde Pinnacle blijft lastig, het lukt mij wel om hem te tanken (555def en 23.5K hp unbuffed) maar altijd van die DPS'ers die maar 1000DPS doen en dat werkt gewoon niet, want dan houd de healer het niet uit.
Ik hoor ook heel vaak dat mijn dps low is en de andere dpsers van de party. Maar dit lijkt me nogal logisch. Tanks en healers hebben niet zoveel concurrentie in de party zitten als het op drops gaat he? Is vaak maar 1 tank en 1 healer terwijl er 3 dpsers zijn.

Hoeveel dps is eigelijk op fresh 80 als rogue zijnde? Ik zit vaak tussen 1200 en 1500 in. Dat met een 130dps MH (tankwapen lol :+) en een 120dps OH. Is dat een beetje normaal?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.