World of Warcraft topic

Pagina: 1
Acties:
  • 665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:08
middag :)

in het World of Warcraft topic worden regelmatig items (wapens, etc voor wie het niet speelt) gelinked.
dit gebeurt vooral naar de website wowhead.com
deze website heeft een scriptje ter beschikking gesteld waarbij je als je over de link van dat item gaat dat je dan de stats van dat item ziet. voorbeeld.
de verwijzing naar dit script kan in de HTML code van de website staan (zie hier).

mijn vraag is of dit mss ook geintergreerd mag worden op GoT/WoW topic? kan dit wel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kort door de bocht: wat mij betreft niet. Alleen crewleden hebben standaard HTML-rechten en zonder HTML-rechten gaat dit niet. Daarnaast vind ik externe javascript op onze (in de regel prima te vertrouwen) site zetten me niet handig qua beveiliging - ook al is wowhead.com vast betrouwbaar :) En een aparte RML tag laten bouwen door de devvers me overkill.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het makkelijkste zou een topicwarning zijn met html erin. Maar dan laad je idd wel externe javascript.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:08
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er geen idee van heb hoe dit soort beveiligingen in elkaar steken.
maar goed omdat het nogal veel gebruikt werd in het topic leek het me wel een goed idee. dan moeten we maar een keertje extra klikken ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Een andere optie is (maar dan moet je een devvende tweaker lief aankijken ;)): zelf het script hosten en het resultaat returnen in een image oid, hierdoor kan je dat zonder problemen toevoegen op GoT, waarbij de betreffende tweaker de verantwoordelijkheid neemt mbt het extern script en het hosten daarvan.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BtM909 schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:13:
Een andere optie is (maar dan moet je een devvende tweakers lief aankijken): zelf het script hosten en het resultaat returnen in een image oid, hierdoor kan je dat zonder problemen toevoegen op GoT, waarbij de betreffende tweaker de verantwoordelijkheid neemt mbt het extern script en het hosten daarvan.
Dit lijkt mij zelf een 'veiligere' optie, zijn er mi genoeg die wel iets van hosting hebben :) En dit zonder tussenkomst van enige aanpassing door dev's voor een speficiek iets.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 13:17 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ff een crosspost uit het WoW topic van mij:
Rakkerzero schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:24:
[...]

Als iedereen gewoon aanleert dat wanneer je over een item praat, je ook een link met de bijbehorende wowhead url post, dan zie ik het probleem niet. Dan is dat er een aparte script voor toegevoegd moet worden op GoT een beetje overbodig. Helemaal omdat het enkel voor het WoW-topic zou zijn dan. En stel je dat je het zou doen, dan lopen daarna de Guild Wars spelers te zeuren dat ze ook zoiets willen etc....

Je verzoek is gewoon te specifiek voor GoT. En waarom niet gewoon deze search plugin voor IE / FF / Opera installeren? Werkt prima :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rakkerzero schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:30:
Ff een crosspost uit het WoW topic van mij:

[...]
Begrijp ik dan dat dit niet te sharen valt met de bezoekers van het GoT topic?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die plugin is niet veel anders dan een custom searchengine (athans, zoals ik heb in IE7), maakt iemand een typfout in zijn item heb je er nog weinig aan.

Gewoon aanleren om meteen een link achter je item te gooien werkt opzich best aardig, mits iedereen het gewoon gebruikt.

Daarom zie ik een externe plaatjes machine als makkelijkere oplossing, devs hoeven niets te doen en het blijft volledig optioneel. Nadeel is dat het topic dan weer vol kan lopen met plaatjes, ook niet echt wenselijk.

@hieronder, het probleem dat vele niet de link erachter plakken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 13:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik zie het probleem niet met deze notatie: Sulfuras, Hand of Ragnaros ? :)
Wat is daar mis mee? Duidelijk, overzichtelijk en makkelijk ook nog.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

volgens mij is dat al eens eerder gevraagd en toen afgeschoten vanwege het feit dat het om externe js gaat en de js an sich ook te ranzig voor woorden was. Maar dat weet crisp zich vast alemaal beter te herinneren (vind de oplossing van atlas trouwens wel geinig ), dus sowieso een duw naar Lieve Devvers

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:04

crisp

Devver

Pixelated

Als de meeste mensen al niet eens de moeite nemen om de link te posten dan voorzie ik dat andere opties ook niet gebruikt zullen worden en is zelfs een url-2-title conversie al nutteloze moeite (afgezien van het feit dat die wowhead site bol staat van de annoying advertenties).

Voor de rest is dit dusdanig specifiek dat we hier gewoonweg niet aan gaan beginnen.

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 06-05-2010 23:01 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.