Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 173 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 47.974 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:29

Oxigeon

En zo is dat!

ja dan moet ik voor PvE gaan denk ik, lijkt me niet zo leuk om Player vs Player te spelen. En of ik dan voor RP of wat anders ga moet ik dan nog maar eventjes bekijken..

Heb je wel een idee wat ik het beste kan aanmaken? Hunter of wat dan ook?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:57
The realms and website will continue to be offline for maintenance until 12.30, Paris time (CET).

Ben je eens wat eerder thuis, krijg je dit weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

Ik speel zelf al tijden op een RP-PVP server. Niet omdat ik daar zelf voor koos, maar vrienden zaten daar. Het RP-gehalte is niet erg hoog wat mij betreft, iedereen die ik spreek praat normaal, zelfs in /s en /yell,

Ik zit op Scarshield Legion btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PVP servers vallen soms tegen, maar komen ook genoeg momenten dat iedereen je gewoon je ding laat doen. Ik heb zelfs tijd in Gul'drak gelvled naast een ally (nightelf), paar keer zelfs wat mobs neergehaald toen hij er wat te veel op zich kreeg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Hooli-gan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:14:
Zo, maandag een CE bij bol.com besteld en dinsdag in huis gehad. Gelukig kan je je account nog upgraden van WotLK naar WotLK CE dus heb ik die in game pet ook nog kunnen bemachtigen. :*)
Jij dus ook de gelukkige!!!! Ja en hij was echt snel geleverd vanaf bol.com. Heb hem nu ook en dus mijn game pets van TBC en WotLK op mijn chars :) wel grappig ook de reacties vanuit mijn guild -> Hoe kom jij aan die pets?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:23:
ja dan moet ik voor PvE gaan denk ik, lijkt me niet zo leuk om Player vs Player te spelen. En of ik dan voor RP of wat anders ga moet ik dan nog maar eventjes bekijken..

Heb je wel een idee wat ik het beste kan aanmaken? Hunter of wat dan ook?
Voor een goede keuze zou ik dit even doorlezen: http://www.wowwiki.com/Choosing_a_class
Het is namelijk erg persoonlijk. De ene vind warrior leuker, de ander mage. Iedereen zal je dus ook wat anders aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 22:02
Als je je account upgrade naar CE, word de oude key dan weer beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210856

SinergyX schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:29:
PVP servers vallen soms tegen, maar komen ook genoeg momenten dat iedereen je gewoon je ding laat doen. Ik heb zelfs tijd in Gul'drak gelvled naast een ally (nightelf), paar keer zelfs wat mobs neergehaald toen hij er wat te veel op zich kreeg.
Ja echt geweldig op Lightning's Blade, ben je een elite aan het solo'en in Icecrown, 2 alliance warrior's level 80 en een Alliance DK 78. Dus zowaar helpen ze zelfs nog die elite te killen, ik heb nog 2k hp over, en Charge - Execute, en ik kan vliegen daarna nog 3 keer gekilled door ze en toen eentje terug gepakt toen hun die elite probeerden :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 210856 op 03-12-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:27:
Ik speel zelf al tijden op een RP-PVP server. Niet omdat ik daar zelf voor koos, maar vrienden zaten daar. Het RP-gehalte is niet erg hoog wat mij betreft, iedereen die ik spreek praat normaal, zelfs in /s en /yell,

Ik zit op Scarshield Legion btw.
Er zijn massa's mensen van Scarshield naar Argent Dawn gemigreerd omdat het wat dat betreft geen toffe server is. Dat het 'normaal' is dat je compleet OOC praat in /say zegt genoeg. Helaas worden die RP regels door Blizzard niet geenforced, dus ook op AD heb je genoeg idioten lopen die zich niks aantrekken. Heck, er zijn mensen die denken dat RP voor 'rapid progression' staat, dat je dus op RP servers sneller levelt 8)7
Paprika schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:26:
The realms and website will continue to be offline for maintenance until 12.30, Paris time (CET).

Ben je eens wat eerder thuis, krijg je dit weer. :O
Tja, je moet er op woensdagen gewoon niet vanuit gaan dat je voor 1pm kunt spelen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

rob1n schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:23:
[...]

Om dan even in te haken op de RP discussie; het lijkt mij best interessant om een RP character te rollen, gewoon om te kijken hoe dat is. Maar daar zul je waarschijnlijk enorm het verschil merken tussen de servers (veel rotmensen, of veel mensen die echt hun best doen om te roleplayen), iemand een aanbeveling qua server hierin?
Ik speel op Steamwheedle Cartel, een RP-PvE server. Bij ons is het helaas nog wel zo dat er af en toe nog wat rommel in /s en /y zit, maar over het algemeen is het daar redelijk rustig. Zit zelf bij het guild Old n Wise (let op met alleen een "n" en niet "and", dat is een ander gilde) Wij hebben in /g wel dat we veel dingen kunnen zeggen, alleen toch wel vanuit char. Wij praten bijvoorbeeld over onze alts alsof het onze beste vrienden zijn of juist onze grootste vijanden :) dat maakt het wel erg grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

XanaduNL schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:32:
Als je je account upgrade naar CE, word de oude key dan weer beschikbaar?
Nee die komt niet meer beschikbaar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:21:
[...]

DKs klinken als ideale offtanks voor de adds van Faerlina, vooral die anti-magic shell maakt het je healers een stuk makkelijker. Goed verhaal verder d:)b
Ik heb van het weekend de adds van Faerlina getanked en naar 5-10% gebracht in mijn eentje, als warrior tank. Echt geen kunst aan. Als warrior heb je genoeg mogelijkheden om die adds te stunnen zodat ze hun fireballs niet casten. En dat met 2 healers!

Enige wat misschien lastig word is als je alle adds in 1 keer moet tanken, vandaar dat CC behoorlijk handig is. Fear/Hex/Polymorph/Trap .... alles is geoorloofd :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:21:
[...]

DKs klinken als ideale offtanks voor de adds van Faerlina, vooral die anti-magic shell maakt het je healers een stuk makkelijker. Goed verhaal verder d:)b
Yeps, en ook voor Noth imo, door de taunts en de AoE threat+damage :)

Op Faerlina heb ik gewoon heel veel dingen om het de healers makkelijker te maken:
Anti-Magic Shell (talented immune voor magic)
Anti-Magic Zone (75% minder magic damage)
Icebound Fortitude (50% minder damage)
Bone Shield (40% minder damage)
Mind Freeze (interrupt)
Strangulate (interrupt)
Arcane Torrent (AoE silence, bloodelf only, daarmee pullde ik ze bij elkaar: D&D + Arcane Torrent)
redfoxert schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb van het weekend de adds van Faerlina getanked en naar 5-10% gebracht in mijn eentje, als warrior tank. Echt geen kunst aan. Als warrior heb je genoeg mogelijkheden om die adds te stunnen zodat ze hun fireballs niet casten. En dat met 2 healers!

Enige wat misschien lastig word is als je alle adds in 1 keer moet tanken, vandaar dat CC behoorlijk handig is. Fear/Hex/Polymorph/Trap .... alles is geoorloofd :)
Geen idee of je 10man of 25man bedoeld :)
Ik tankte ze allemaal tegelijk, met al m'n AoE op de 4 adds + baas. Geen CC nodig.
En tuurlijk kan elke tank ze tanken, en ik zeg niet dat een DK beter is, maar we zijn zeker viable hier :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 03-12-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

rob1n schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:23:

Om dan even in te haken op de RP discussie; het lijkt mij best interessant om een RP character te rollen, gewoon om te kijken hoe dat is. Maar daar zul je waarschijnlijk enorm het verschil merken tussen de servers (veel rotmensen, of veel mensen die echt hun best doen om te roleplayen), iemand een aanbeveling qua server hierin?
Heb een tijdje terug een character gerolled op een RP server. Ik had de mazzel om binnen een half uur in een RP situatie terecht te komen. Heb vervolgens 3 kwartier in de inn gehangen en gepraat over wat we die dag geleerd hadden. Ik (warlock) was de hele dag bezig geweest over plantjes te plukken (herbalism levelen) waarbij ik steeds mn best moest doen om de wilde beesten te ontwijken.

Na een week was ik lvl 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Salena kun je uitleggen hoe je de bosses in Heroic VH aanpakt? Ik heb hier nogal wat moeite mee....
Tactics zijn vrij eenvoudig lijkt me maar we krijgen het niet echt onder de knie... en elke keer weer 6 portals mobs doorvechten gaat je toch vervelen

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:57:

Anub: Joke
Faerlina: Joke, is dit wel een boss?
Maexxa: ook erg makkelijk
Patchwerk: te makkelijk, maar 3k+ dps doen in een 10 man is wel lachen zelfs in mijn crap gear :D
Grobbulus: Makkelijk, tenzij raidmembers poison op de verkeerde plek leggen waardoor je ingesloten raakt.
Gluth: Lastig, maar te doen.
Thaddius: Makkelijk, maar wel leuke boss.
Sapphiron: Lastig (denk door gear) en vrij saai gevecht. hadden em neer 53 sec voor enrage :D
Kel'thuzad: Lastig maar erg leuk (denk ook hier vooral gear).
Ik heb het idee dat jullie toch redelijk goed in je gear steken en ook ervaring hebben met de gevechten nog van Naxx 40 man.

Anub: Alleen een joke als je MT weet wat hij moet doen.
Faerlina: Idd, joke.. op 25 man moet je wel een priest hebben die weet wat MC is.
Maexxa: Absoluut geen joke. Onze 45k buffed druid tank kan tijdens de enrage tijdens en stun gewoon van 100% naar 0% hp gaan. Wij hebben ook geen goed geared warrior tank atm (nog niet) anders wordt dit ook een eitje ivm shield wall.

Patchwerk: Dit is echt een gear check. Wij kunnen 'm alleen neer krijgen als de juiste tanks in de raid zitten. Anders wordt je tank bijvoorbeeld 1-shot (Dat is echt gebeurd, 28k crit ofzo)

Grub: Dit is een joke als iedereen gewoon tactics volgt, niets bijzonders aan.
Gluth: Geen joke, maar zeker wel prima te doen
Thaddius: agreed
Sapp/Kel: hebben we nog niet gedaan dus ik kan er niets over zeggen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

killbillfast schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:43:
Salena kun je uitleggen hoe je de bosses in Heroic VH aanpakt? Ik heb hier nogal wat moeite mee....
Tactics zijn vrij eenvoudig lijkt me maar we krijgen het niet echt onder de knie... en elke keer weer 6 portals mobs doorvechten gaat je toch vervelen
Ze zijn niet altijd hetzelfde, maar wij kregen de 'blob', en die is toch grotendeels tank+spank met wat damage op een groupmember.
Daarna kregen we 'de lastige', begreep ik van de anderen. Degene die linksonder losgelaten wordt, en die orbs spawnen die damage doen. Die kan de tank bovenaan de trappen kiten, waardoor je in een cirkel loopt en de orbs dus voorblijft. Geen problemen met damage dan.

De andere bazen heb ik geen ervaring mee op heroic, dit was m'n eerste keer. De einddraak vind ik nog steeds maar een eitje. Of het komt doordat ik nog nooit gehealed heb of ranged DPS ben geweest daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als je in een PvE server in een guild zit... Zijn er dan ook van die fights om een dikke boss neer te krijgen? of zitten die alleen maar in PvP?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:34:
Tja, je moet er op woensdagen gewoon niet vanuit gaan dat je voor 1pm kunt spelen :)
Klopt, maar dat zit er na al die jaren nog steeds niet in. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:50:
[...]

Patchwerk: Dit is echt een gear check. Wij kunnen 'm alleen neer krijgen als de juiste tanks in de raid zitten. Anders wordt je tank bijvoorbeeld 1-shot (Dat is echt gebeurd, 28k crit ofzo)
Het is ook wel de bedoeling dat je tank uncrittable is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:34

Phydomir

Dennis

Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:51:
Als je in een PvE server in een guild zit... Zijn er dan ook van die fights om een dikke boss neer te krijgen? of zitten die alleen maar in PvP?

Bedankt
Het enige verschil tussen een PvP en PvE server is dat mensen van de andere factie je niet kunnen aanvallen op een PvE server en dat wel dan op een PvP server. Verder zit er geen verschil in. Ik speel op een PvP server maar doe zelden iets aan PvP.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:52:
[...]

Daar hebben we ook genoeg van nu, maar niet op de 1e poging op Patchwerk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Phydomir schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:56:
[...]

Het enige verschil tussen een PvP en PvE server is dat mensen van de andere factie je niet kunnen aanvallen op een PvE server en dat wel dan op een PvP server. Verder zit er geen verschil in. Ik speel op een PvP server maar doe zelden iets aan PvP.
Aahzo, je word dus niet constant neergeknuppeld? Nu word het me duidelijk :). Stel ik ben Alliance, ik kan dan geen andere Alliance aanvallen? Want ik heb geen zin als ik een dorpje naar buiten loop om dan al neergeknuppeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:48:
Liefdagboek

Om terug te komen op me posts over Mage dps, (voorall ik want heb nog geen andere gezien)

Utgarde Keep

Group

PalaTank (4e in dps)
Shammy Healer (5e in dps)
Hunter (1e in dps)
Boomkin (2e in dps)
Mage ( Ik ) (3e in dps)

Overall dmg dan, maaar als ik de meter bekeek heb niet screenshot gemaakt doe ik volgende x, de Boomkin en Hunter liepen zeker 20k op mij voor en dat is best een hoop :), Overage dps per second was 1700 van mij, boomkin zat op 1900 en de hunter op 2500

Dus tot nu toe heeft me banzai tactic nog niet "heel veel" extra's opgeleverd, misschien toch ff me spec op de kop gooien..

Stats :

1410 splpower
241 hit
204 haste
32% fire cirt

14k hp
14k mana

(wall of text crits you for 10k.)
Beetje vreemd.
Een beetje goede Pallytank is meestal 1e of 2e in mijn lijst. En als mage zijnde sta ik van deze 5 toch echt vaak als 4e/3e (of hoger maar dan is diegene die ik achter mij laat echt slecht).
En ik heb de armoury eens erbij gehaald - Ayzén - en - Zertaxka - en ik zie dat ik in de meeste stats wel ietsjes hoger sta.
Ben dan ook wel beniewd hoe je dat voor elkaar krijgt om. Als de rest om mij heen zulke DPS waardes haal krijg ik toch echt geen tijd om mijn Fireballs af te vuren en van Scorch moeten Mages het ook niet hebben.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als alliance wordt je neer 'geknuppeld' door horde op een pvp server. Dat zijn de twee facties in wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inderdaad. als je Alliance bent kan je geen andere alliance neermeppen zonder dat zij akkoord gaan met een "duel". South Park taferelen zul je dus niet tegenkomen (als je die aflevering toevallig hebt gezien :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Je moet het op een PvP dus eigenlijk zien als een oorlog tussen Horde en Alliance. Alliance is geheel mattie met Alliance en Horde is vriendje met Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:01:
[...]

Aahzo, je word dus niet constant neergeknuppeld? Nu word het me duidelijk :). Stel ik ben Alliance, ik kan dan geen andere Alliance aanvallen? Want ik heb geen zin als ik een dorpje naar buiten loop om dan al neergeknuppeld te worden.
Je zult sowieso geen Alliance kunnen aanvallen omdat het Horde vs Alliance is. Op een PvP server kun je dus wel als Alliance door Horde worden aangevallen, dit gebeurd pas vanaf een level of 20 aangezien alles daar onder gebeurd in gebieden waar je eigenlijk alleen als Alliance of Horde rond loopt.
Op een PVE server zal je nooit door Horde kunnen worden aangevallen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 14:53

Wootlock

Evilution

[...]

Je begrijpt het denk ik verkeerd.
Als Alliance zijnde kun je sowieso geen mede alliance spelers "neerknuppellen"
Wel kun je (als je op een pvp server speelt) in een contested area horde spelers omleggen.

Een voordeel van PvE servers is dat je in diezelfde contested area je pvp moet enablen om iemand om te leggen, en die arme hordie moet dan ook zijn pvp enabled hebben.

spuit 11 O-)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
[...]

Ik heb het idee dat jullie toch redelijk goed in je gear steken en ook ervaring hebben met de gevechten nog van Naxx 40 man.

Faerlina: Idd, joke.. op 25 man moet je wel een priest hebben die weet wat MC is.
Maexxa: Absoluut geen joke. Onze 45k buffed druid tank kan tijdens de enrage tijdens en stun gewoon van 100% naar 0% hp gaan. Wij hebben ook geen goed geared warrior tank atm (nog niet) anders wordt dit ook een eitje ivm shield wall.

Naxx 25 is een joke

Voorbeeldje
Locust Swarm: Periodically throughout the fight, Anub'Rekhan casts a 30 yard AoE spell called Locust Swarm, slowing his movement speed to 40%. Anyone remaining in the area of effect of this spell is afflicted by a deadly, stacking debuff that inflicts 875 to 1125 nature damage every 3 seconds. Also, while under the effect of Locust Swarm, the player is unable to attack or cast spells.
Onze MT had 10 stacks, maar dat wordt gewoon weggehealed. Daarnaast was het probleem in Naxx 40 altijd dat de enige movement increase dat van een hunter was. Als je geraakt werd met aspect of the pack dan kreeg je een daze en dus een wipe. Nu is dat gewoon /care omdat je de movement speed increase van een DK hebt.
Impale: While not under the effect of Locust Swarm, Anub'Rekhan will target a random player (usually one within 10-15 yards of him) and shoot spiked tendrils out in a straight line towards his victim, causing 3938 to 5062 damage to his target and damaging all other players in it's path. The target will be knocked into the air and it is very important that they are healed before landing, as the fall damage after the Impale can be potentially fatal. Use of class-specific skills such as Levitate or Slow Fall or possessing a passive fall-damage reduction can help prevent high fall damage.
Flikker toch op. Een kloterige 5k dmg en wat fall damage. Ik loop nu al volledig raidbuffed incl schreeuw van een warrior rond met 20k+ hp en ik ben nog wel een fekking mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je moet er rekening mee houden dat je tijdens het levellen in de zones boven level 20 regelmatig aangevallen gaat worden, en dat het geen fair fights zullen zijn. Vind je dat geen probleem dan is een PvP server prima. Vind je dat erg irritant, dan kun je beter op een PvE server rollen. Sowieso kun je alleen door de andere factie aangevallen worden, en alleen in de 20+ zones.
ImdaMned schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:09:
Flikker toch op. Een kloterige 5k dmg en wat fall damage. Ik loop nu al volledig raidbuffed incl schreeuw van een warrior rond met 20k+ hp en ik ben nog wel een fekking mage.
5k maar? In 10-man doet 'ie ook 5k, plus 2k fall damage ofzo. Zou verwachten dat 'ie op heroic meer richting de 8k zou gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 03-12-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dus al met al maakt het geen klote uit wat je speelt, PvP of PvE, ongeveer evenveel personen aanwezig enzovoort. Zitten er verschillen in de snelheid van ranken (pvp of pve)?

EDIT: Hydra, bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:11:
Zitten er verschillen in de snelheid van ranken (pvp of pve)?
Welke ranks? Vroeger (voor TBC) had je PvP ranks, maar die zijn er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

bedoel level omhoog gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vip: hij bedoelt denk ik levellen.
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:11:
Dus al met al maakt het geen klote uit wat je speelt, PvP of PvE, ongeveer evenveel personen aanwezig enzovoort. Zitten er verschillen in de snelheid van ranken (pvp of pve)?

EDIT: Hydra, bedankt
Levellen op een PvE server gaat wat sneller, omdat je je geen zorgen hoeft te maken over tegenspelers van de andere factie die je aanvallen. Daarom kun je ook niet van PvE naar PvP servers transferren, terwijl dat andersom wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:46

NoTimeRemains

I know

/cry

al een week niet kunnen wowen mede door Telfort internet...
verdomme halve guild al in Naxx maar ik blijf achter :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 14:53

Wootlock

Evilution

Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:14:

[...]

Levellen op een PvE server gaat wat sneller, omdat je je geen zorgen hoeft te maken over tegenspelers van de andere factie die je aanvallen. Daarom kun je ook niet van PvE naar PvP servers transferren, terwijl dat andersom wel mogelijk is.
Oh, ik dacht dat PvE -> PvP wel mogelijk was nu Warhammer uit is.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277301

[...]

dat kan nu wel je kan van pve naar pvp( nieuwe patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
[...]

OP 10 man vind ik sapp lastiger dan Kel. Kel is tank en spank :-/

Eigelijk vind ik de heele uitbreiding een joke.

- T gear kopen van tokens,....... CMON!
- Geen attu nodig voor niets
-pvp gear dropt gegenwoordig ook al van tank en spank bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:11:
[...]

5k maar? In 10-man doet 'ie ook 5k, plus 2k fall damage ofzo. Zou verwachten dat 'ie op heroic meer richting de 8k zou gaan.
Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 4813 to 6187 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 5688 to 7312 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Deze 2 impales zijn er volgens wowhead. 2k meer dus. Zelfs dan is het nog niet spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57

[...]

PvE naar PvP kan wel hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:40:
Geen idee of je 10man of 25man bedoeld :)
Ik tankte ze allemaal tegelijk, met al m'n AoE op de 4 adds + baas. Geen CC nodig.
En tuurlijk kan elke tank ze tanken, en ik zeg niet dat een DK beter is, maar we zijn zeker viable hier :)
10 man, single target. Je zou bijna geen extra tank nodig hebben eigenlijk. Maexxna is ook maar 1 tank nodig (op 10 man). Alleen Anub'Rekan is het goed om een tank erbij te hebben in de spiderwing. Meer heb ik nog niet gedaan op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:52:
[...]

540+ defense zegt niet dat crits nooit meer gebeuren. Het kan nog altijd gebeuren, hoewel zeldzaam. (iig zo was dat in TBC, ik heb niks gelezen dat dit nu anders is:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:40
[...]

Bijna niemand heeft ervaring met vanilla naxx (we zaten op Huhuran toen de voor PVE dodelijke pre tbc PVP patch kwam). Verder hebben we als guild nooit een voet gezet in Naxx tijdens TBC. Een enkeling is met een Pug meegeweest, maar het overgrote deel heeft er voor gekozen dit niet te doen ivm de terugkomst van Naxx in Wrath zodat we (hoopten we) de volle Naxx experience zouden krijgen in Wrath (en niet een lvl70 zergfest)

Dik in de gear valt ook wel mee, ik was de 3rd 80 in de guild. Dus ik denk dat mijn gear iets bovengemiddeld is voor het guild gemiddelde. En ik vind mijn gear niet bepaald super goed (zie sig voor armory).

Anub, wat moet een MT precies doen? Halve circle rennen wanneer anub swarm cast, lijkt me niet al te lastig.
Maexna, ik vond de MT dmg eigenlijk wel meevallen, denk idd wel dat de MT Sw gebruikte tijdens de 30% enrage. Warrior MT met iets van 30-35k hp.

Patchwerk, eerste kill was met uncrittable tanks in blue/T6 gear met 1-2 heroic epics. Ging de 2de try ooit neer. Uncrittable lijkt hier het toverwoord.

Gister voor de 2de keer gedaan, MT nu in 3/5 T7 en geen enkel probleem meer, MT kwam niet eens dichtbij doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:52:
[...]

540+ defense zegt niet dat crits nooit meer gebeuren. Het kan nog altijd gebeuren, hoewel zeldzaam. (iig zo was dat in TBC, ik heb niks gelezen dat dit nu anders is:))
alleen als mobs een buff hebben die hun crit chance verhoogt (bijv door MC, of door een self buff). slechts een zeer beperkt aantal mobs heeft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:47
ImdaMned schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:23:
[...]

Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 4813 to 6187 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 5688 to 7312 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Deze 2 impales zijn er volgens wowhead. 2k meer dus. Zelfs dan is het nog niet spannend.
Wazig dat het zo weinig scheelt. Ligt het nou aan mij of was die oude impale ook al rond de 4-5k dmg???

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

NoTimeRemains schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:17:
/cry

al een week niet kunnen wowen mede door Telfort internet...
verdomme halve guild al in Naxx maar ik blijf achter :(
Wat is er met je Telfort dan? Mijne werkt gewoon. Was 1 dag effe niet mogelijk, maar nu geen problemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben met 1 level 80 instance drop al uncrittable, als 2H wielding Death Knight.
Geen 540 defense hebben is mijns inziens gewoon een teken van niet voorbereidend willen gaan tanken.

Vreemd genoeg, had ik tijdens de raid 539 defense en heb ik dus een oude flask genomen voor de 10 extra defense, om uncrittable te zijn. Geen drops gehad, alleen een nieuwe Polearm uit heroic Violet Hold later op de avond, en nu zie ik in m'n stats dat ik 541 defense heb, zonder enige vorm van buffs. Hoe kan dat?
De Polearm heeft alleen meer DPS, Strength en Stamina. (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kregen DK's geen defense uit sta of str? Ik meen zoiets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:52:
[...]

uncrittable betekend dus geen crits, tenzij de boss speciale buffs had volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:00:
Ik ben met 1 level 80 instance drop al uncrittable, als 2H wielding Death Knight.
Geen 540 defense hebben is mijns inziens gewoon een teken van niet voorbereidend willen gaan tanken.
Je moet natuurlijk wel mazzel hebben met drops. ;)

Ik heb het zelf natuurlijk wel ultiem gemakkelijk als druid. In de eerste week heb ik alles gemaintankt omdat ik de enige uncritable tank was. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
-NMe- schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:10:
[...]

Ik heb het zelf natuurlijk wel ultiem gemakkelijk als druid. In de eerste week heb ik alles gemaintankt omdat ik de enige uncritable tank was. :+
Bij ons zou dan juist de OT de drops krijgen als die nog niet uncrittable zou zijn (zoals ik dus) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:10:
[...]

Ik heb 1 drop nodig gehad!! :)
En dat is de trinket van Loken in Halls of Lightning.
Dan heeft een 2H wielding DK het nog het 'moeilijkste'. Ach ja, over een aantal maanden lachen we er waarschijnlijk om :)
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:07:
Geen idee, maar het zou het wel verklaren :) ik ben er in ieder geval blij mee!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 03-12-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
ImdaMned schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:09:
[...]

Naxx 25 is een joke

Voorbeeldje

Onze MT had 10 stacks, maar dat wordt gewoon weggehealed. Daarnaast was het probleem in Naxx 40 altijd dat de enige movement increase dat van een hunter was. Als je geraakt werd met aspect of the pack dan kreeg je een daze en dus een wipe. Nu is dat gewoon /care omdat je de movement speed increase van een DK hebt.
Ik weet het niet.. op 10 man ging de MT toch echt gewoon dood doordat z'n HP door stacks van bijna 100% naar 5% dropte ofzo.. 1 hit erna en t is afgelopen. Als je te laat loopt of niet in een halve circle kunt lopen dan is t gewoon een wipe.

En ja op 25 man zijn bijna alle bosses ge 1 shot, ook Patchwerk ging de 1e keer down toen we 3 tanks in goed gear bij ons hadden. Al was ik op t eind wel compleet zonder mana van t healen.

Even nog een Shaman vraagje tussendoor: Iemand enig idee waarom m'n cleansing totems niet iederen cleansen? (Ze staat practisch naast de totem en toch wordt er willekeurig 3-4 man overgeslagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de geïnteresseerden, hier een WWS report van mijn tanking gisterenavond:
Report

Als je kijkt naar de Noth kill, heb ik bijna 2000DPS gedaan :D

Ook zie ik dat ik veel meer de Anti-Magic Zone moet gebruiken, ben er niet voor niets in gespecced.
Unholy Blight is nr2 in Damage Done ability, na Death & Decay. Beide redelijk verrassend vind ik.
De eerst heb ik zoveel mogelijk 'up' gehouden, en de tweede wanneer ik initiele aggro nodig had op adds. Lang leve de talented 15sec cooldown i.p.v. 30sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:19:
[...]

Ik weet het niet.. op 10 man ging de MT toch echt gewoon dood doordat z'n HP door stacks van bijna 100% naar 5% dropte ofzo.. 1 hit erna en t is afgelopen. Als je te laat loopt of niet in een halve circle kunt lopen dan is t gewoon een wipe.
Stonden de healers misschien toevallig ook binnen 30 yards van Anub dan? Want Locust Swarm silenced ook. Enige wat je kan doen is wegrennen. Tanks kunnen zelfs hun abilities niet meer gebruiken ... dat zal wel de reden zijn waarom de tank uberhaubt van 100% naar 5% ging binnen korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 277301 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:20:
dat kan nu wel je kan van pve naar pvp( nieuwe patch)
Ah, dat wist ik niet :)
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:54:
Anub, wat moet een MT precies doen? Halve circle rennen wanneer anub swarm cast, lijkt me niet al te lastig.
Als je geen Hunter hebt is dat snel wegkomen wat lastiger. Wij hebben het gedaan door een persoon als intercept target te gebruiken. Ik dus. Dus de tank intercept (of intervened, hoe die friendly charge ook heet) naar mij toe, en ik blink naar de safe-spot. Gewoon met je rug naar Anub wegrennen is gevaarlijk, onze tank werd de eerste paar pogingen vrij hard neergemept. De laatste try ging gewoon perfect, niemand dood.
porn* schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:58:
Wazig dat het zo weinig scheelt. Ligt het nou aan mij of was die oude impale ook al rond de 4-5k dmg???
Ja, die was hoog genoeg om clothies met de fall damage dood te krijgen, dus misschien dat die tactics daar nog op gebaseerd zijn. Op 10-man hadden we er in ieder geval stukken minder moeite mee dan destijds met 40-man, terwijl dat destijds een redelijk hardcore raidguild was.
Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:19:
Ja, daar hadden wij dus ook last van, vandaar dat we halverwege iemand neerzetten om als target voor de tank te dienen, en dat werkte prima.

Faerlina is niet gelukt. Op zich hadden we de fight wel door op een gegeven moment, maar de healers konden het niet aan en de damage as sub-par. Maak me d'r wel een beetje zorgen over dat mensen met veel betere gear maar 200dps meer hebben, en een aantal met vrijwel net zulke goeie gear een eind onder me zitten. Heb compleet een niet-PvE spec :S Krijg je als je met een 'PvP guild' gaat raiden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 03-12-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, om de een of andere reden kan ik niet inloggen in het spel zelf maar wel via de website zelf... Als ik via de website inlog zie ik echter wel dat er het volgende staat:

Account Name: Oxigeon
Account Type: World of Warcraft - no expansion
Account Status: Frozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Frozen betekent dat je niet betaald hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ja ok, dat heb ik ook nog niet, maar kan je dan via de game ook nog niet inloggen??
Hij geeft namelijk aan dat 1 van de 2 gegevens niet juist zijn, dus of username, of paswoord. Maar kom wel gewoon op de site :S

[ Voor 43% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:27:
ja ok, dat heb ik ook nog niet, maar kan je dan via de game ook nog niet inloggen??
Hij geeft namelijk aan dat 1 van de 2 gegevens niet juist zijn, dus of username, of paswoord. Maar kom wel gewoon op de site :S
Waarom zou je wel kunnen inloggen? Als je niet betaald hebt zou je ingame een bericht moeten krijgen dat je niet kunt spelen omdat je niet betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
redfoxert schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:23:
[...]

Stonden de healers misschien toevallig ook binnen 30 yards van Anub dan? Want Locust Swarm silenced ook. Enige wat je kan doen is wegrennen. Tanks kunnen zelfs hun abilities niet meer gebruiken ... dat zal wel de reden zijn waarom de tank uberhaubt van 100% naar 5% ging binnen korte tijd.
Mja dat kan, ik wordt als Shaman vaak op raid healing gezet en dan is tijdens de Locust Swarm de MT uit mijn bereik.

Het ging iig wel goed met een andere tank, die kreeg maar 5 debuffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ja, het rare is, ik krijg dus het bericht dat of het paswoord of de username niet klopt. Maar moet er als ik thuis ben nog eens heel even naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 22:58
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:27:
Je kan altijd inloggen op je account via de website , betaald of niet het is je account

je INGAME account kan je alleen inloggen met juiste gegevens en als je betaald heb anders dus niet, betaal je kan je gelijk ingame inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mektheb schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:34:
[...]

Je kan altijd inloggen op je account via de website , betaald of niet het is je account

je INGAME account kan je alleen inloggen met juiste gegevens en als je betaald heb anders dus niet, betaal je kan je gelijk ingame inloggen
Ok danku, vanavond ff betalen, en dan ga ik online gamen :) Maak ff een nieuw character aan zodat ik weer weet waarin ik verzeld ben geraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:24:
[...]

Ja, die was hoog genoeg om clothies met de fall damage dood te krijgen, dus misschien dat die tactics daar nog op gebaseerd zijn. Op 10-man hadden we er in ieder geval stukken minder moeite mee dan destijds met 40-man, terwijl dat destijds een redelijk hardcore raidguild was.
Inderdaad! Ik heb een keertje bijgesprongen toen m'n rogue nog main was, priest in blues, en werd toen eens geoneshot (had toen ook met crap gear zo'n 5-6k HP raidbuffed, als ik het me goed herinner). Vreemd dat nu de HP pools 3x groter zijn die dmg hetzelfde is (of niet gek veel meer).
Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:32:
[...]

Mja dat kan, ik wordt als Shaman vaak op raid healing gezet en dan is tijdens de Locust Swarm de MT uit mijn bereik.

Het ging iig wel goed met een andere tank, die kreeg maar 5 debuffs.
Hebben jullie Naxx voorheen gedaan? Of hebben jullie T6 en/of Sunwell gear? Kan me voorstellen dat dat toch nog wel aardig wat scheelt. Alleen al Sunwell gedaan hebben betekent dat je healers een stuk beter getrained zijn om spike dmg op te vangen, en dat je het dus makkelijker kan hebben. Tenminste, voor mij was BT (ook voor de nerf) echt een fluitje van een cent als je SWP gewend bent, tov van de eerste keer dat ik Naj healde... pff dat was toen wel ff stressen.

[ Voor 36% gewijzigd door porn* op 03-12-2008 13:44 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:37:
[...]

Ok danku, vanavond ff betalen, en dan ga ik online gamen :) Maak ff een nieuw character aan zodat ik weer weet waarin ik verzeld ben geraakt :P
No problem and welcome back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Danku, heb laatst ergens een pack gedownload van 600mb aan guides... Eens kijken of daar ergens wat belangrijks instaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:48:
Danku, heb laatst ergens een pack gedownload van 600mb aan guides... Eens kijken of daar ergens wat belangrijks instaat :P
Moet goedkomen :D,

Ik zelf heb het een beetje gehad al met WoW nu al ? ja nu al....de guild is kwa progress nu al klaar dus het is weer dood farmen zoals altijd..
Begin de class mage beetje zat aant worden, niet van echt zat maar wil is wat anders....

Pala // Shammy komt dan in me op maar dan komt het volgende wil geen alliance dan zijn maar Blood Elf..
Maar kan nergens de moed vinden om een server te zoeken, char te maken te gaan lvle !, in een guild waar mensen me ook willen helpen of teminste nederlanders zijn en gewoon gezellig casual tot ik 80 ben en dan misschien opzoek of mee gaan met hun in de flow van dingen doen..

Deze gedacht zit echt al maanden in me hoofd...

Henche forth

1x lvl 24 BE Pala
1x lvl 30 BE Warlock
1x lvl 22 BE Pala
1x lvl 34 Human Roque
1x lvl 36 Dranea Shammy

Meh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
porn* schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:40:
[...]

Alleen al Sunwell gedaan hebben betekent dat je healers een stuk beter getrained zijn om spike dmg op te vangen, en dat je het dus makkelijker kan hebben.
Toch geinig dat iedereen het altijd over TBC instances heeft en bijna niemand meer praat over BWL en bijv AQ40 :). Nef en C'thun wisten toen ook wel wat spike damage was hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Even een rogue vraagje.

Ik heb de Close Quarters Combat talent die 5% extra crit geeft als je daggers of fist weapons gebruikt. Nu heb ik altijd fist weapons als main hand gebruikt maar als ik die wissel voor twee daggers zakt mijn crit kan van 26% naar 21%. Is die talent bugged ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
bertjeee schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:06:
Toch geinig dat iedereen het altijd over TBC instances heeft en bijna niemand meer praat over BWL en bijv AQ40 :). Nef en C'thun wisten toen ook wel wat spike damage was hoor ;)
Heb C'thun nooit gedaan, maar wel Nef op m'n healer, en dat viel kwa spikes wel mee toch? Als we het over spike-damage in BWL hebben, heb je het automatisch over Broodlord Lashlayer volgens mij :D Weet de eerste poging nog wel. Pull > healerdeheal > tank op 90% > mep > tank dood > "WTF???" :D Vond dat als healer een van de meest spannende fights in BWL :)

Ik vond BWL een goeie balans van moeilijkheidsgraad hebben trouwens, stukken beter dan AQ40, die instance heeft onze guild toen ongeveer de kop gekost. Zaten op zich wel spannende fights tussen hoor. Kan me de eerste Huhuran kill nog herinneren. Die laatste 30% ofzo gewoon voluit greater heal spammen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 03-12-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
porn* schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:40:
Hebben jullie Naxx voorheen gedaan? Of hebben jullie T6 en/of Sunwell gear? Kan me voorstellen dat dat toch nog wel aardig wat scheelt. Alleen al Sunwell gedaan hebben betekent dat je healers een stuk beter getrained zijn om spike dmg op te vangen, en dat je het dus makkelijker kan hebben. Tenminste, voor mij was BT (ook voor de nerf) echt een fluitje van een cent als je SWP gewend bent, tov van de eerste keer dat ik Naj healde... pff dat was toen wel ff stressen.
Ik ben hier redelijk nieuw, wou met RL vrienden spelen :) Ze hebben aardig wat T6 gear, BT was redelijk op farm, maar Sunwell hebben ze volgens mij niet veel gedaan, laat staan gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Mektheb schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:55:
[...]

Pala // Shammy komt dan in me op maar dan komt het volgende wil geen alliance dan zijn maar Blood Elf..
Maar kan nergens de moed vinden om een server te zoeken, char te maken te gaan lvle !, in een guild waar mensen me ook willen helpen of teminste nederlanders zijn en gewoon gezellig casual tot ik 80 ben en dan misschien opzoek of mee gaan met hun in de flow van dingen doen..

Deze gedacht zit echt al maanden in me hoofd...

Maja, sinds launch woltk zijn er bakken en bakken met mensen die applien bij ons (all nl-talige guild, 50/50 be nl denk ik zo). Sommige van officieren bij ons zijn niet meer zo happig om nieuw volk in de guild te laten. Maar aangezien je wel redelijk wat raidervaring kunt vooropstellen, kan je misschien wel een poging wagen... We zijn zowiezo min of meer een casual raiding guild, maar willen wel nu met wotlk op een iets sneller/hoger niveau mee gaan met de groten (pre 3.0 patch stonden we heel t4 clear, 4/6 za, lurker, vr en rage neer, na 3.0 patch zelfs illi gekilled). Indien intresse, volg de link in men sig.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:18:
Ik ben hier redelijk nieuw, wou met RL vrienden spelen :) Ze hebben aardig wat T6 gear, BT was redelijk op farm, maar Sunwell hebben ze volgens mij niet veel gedaan, laat staan gecleared.
BT op 'farm' voor 3.0.2 betekent sowieso dat je een stuk beter voorbereid bent dan de mensen voor wie Naxx 10 bedoeld is; scrub guilds zoals de onze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:00:
Vreemd genoeg, had ik tijdens de raid 539 defense en heb ik dus een oude flask genomen voor de 10 extra defense, om uncrittable te zijn. Geen drops gehad, alleen een nieuwe Polearm uit heroic Violet Hold later op de avond, en nu zie ik in m'n stats dat ik 541 defense heb, zonder enige vorm van buffs. Hoe kan dat?
De Polearm heeft alleen meer DPS, Strength en Stamina. (zie sig)
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:07:
Nee, parry uit strength, geen defense. :)

Viel mij ook op trouwens, maar dan met AP. Heb een paar dagen geleden wat items vervangen met rep/badges spul, en AP was vrijwel gelijk gebleven, net onder 3k. Gisteren na Drak'Tharon vloog ik terug. Had als 'buffs' flying mount, find herbs, unholy aura en nog iets wat me geen statbonussen gaf, maar had wel plots zo'n 200 AP meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BlaSfem0n schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:20:
[...]

Maja, sinds launch woltk zijn er bakken en bakken met mensen die applien bij ons (all nl-talige guild, 50/50 be nl denk ik zo). Sommige van officieren bij ons zijn niet meer zo happig om nieuw volk in de guild te laten. Maar aangezien je wel redelijk wat raidervaring kunt vooropstellen, kan je misschien wel een poging wagen... We zijn zowiezo min of meer een casual raiding guild, maar willen wel nu met wotlk op een iets sneller/hoger niveau mee gaan met de groten (pre 3.0 patch stonden we heel t4 clear, 4/6 za, lurker, vr en rage neer, na 3.0 patch zelfs illi gekilled). Indien intresse, volg de link in men sig.
Ok klinkt als een goeie guild, ik kom zelf uit een sunwell geclearede guild...alles prepatch behalve KJ

Moet wel dan dus helemaal vanaf lvl 24 of lvl 1 beginnen als ik transfer met een alt of niet zou dat een probleem zijn?

heb kwa ingame heel veel gedaan, maar wil gewoon het spel opnieuw doen andere class wel asap naar 80 en dan lekker me gearen en niet zoals me mage die ik al jaren speel rondjes mee loop totdat je raid of heroic doet want meer is er niet of ja simpel gezegt cba met me mage

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 03-12-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:20:

Viel mij ook op trouwens, maar dan met AP. Heb een paar dagen geleden wat items vervangen met rep/badges spul, en AP was vrijwel gelijk gebleven, net onder 3k. Gisteren na Drak'Tharon vloog ik terug. Had als 'buffs' flying mount, find herbs, unholy aura en nog iets wat me geen statbonussen gaf, maar had wel plots zo'n 200 AP meer.
Vreemd toch? Niet dat ik het erg vind.. maar toch..
Ook Armory geeft nu 541 defense aan. Lijkt wel of 'ie soms vergeet de stats te vernieuwen na een upgrade, en dan ineens wat later.. update!

Strange stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:20:
[...]

BT op 'farm' voor 3.0.2 betekent sowieso dat je een stuk beter voorbereid bent dan de mensen voor wie Naxx 10 bedoeld is; scrub guilds zoals de onze :)
Ja precies, dat bedoel ik ook tov eerdere reacties als "Naxx eitje" etc. It's in the eye of the beholder. Als je SWP gecleared hebt in TBC, en niet al te veel mensen zijn rerolled, dan heb je al een supervoorsprong doordat je qua team beter op elkaar bent ingespeeld en healers meer gewend zijn aan lastige situaties. Dan is het natuurlijk logisch dat je Naxx (en al helemaal als je het pre-TBC gedaan hebt) makkelijk vindt en veel sneller cleart.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:40
hulkie schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:28:

Anyway, gisteravond maar 1 instance gedaan, is het bij jullie ook zo dat iedereen die 80 ‘DINGED’ meteen heroics in duikt? Ik vind dat Blizzard hier een fout heeft gemaakt, op deze manier doet niemand meer normale instances. Tijdens het levellen vinden de meeste spelers het niet de moeite waard/ niet snel genoeg. En als je 80 bent ga je meteen heroics in want deze zijn toch te makkelijk voor woorden.
Ja, echt te erg voor woorden. Ik heb HoL en HoS nog niet in normale vorm gedaan (HoL wel in HC) want er is gewoon geen party te vinden voor normale instance runs. Alles word op HC gedaan en daar baal ik best wel van.
Vaak vind men mij net te laag gegeared voor HC (gelukkig niet iedereen) maar een party vinden voor een normale run en wat gear scoren is er niet bij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hooli-gan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:28:
[...]

Ja, echt te erg voor woorden. Ik heb HoL en HoS nog niet in normale vorm gedaan (HoL wel in HC) want er is gewoon geen party te vinden voor normale instance runs. Alles word op HC gedaan en daar baal ik best wel van.
Vaak vind men mij net te laag gegeared voor HC (gelukkig niet iedereen) maar een party vinden voor een normale run en wat gear scoren is er niet bij ;(
Ik heb daar op Grimbatol absoluut geen last van heb alles op normal gedaan voor dat ik ook maar 1 heroic had gedaan...

Maar ze zijn dan wel weer 90% zo van Guild groups only , of ze gaan eissen aan de PUG stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:08
Phydomir schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:16:
Even een rogue vraagje.

Ik heb de Close Quarters Combat talent die 5% extra crit geeft als je daggers of fist weapons gebruikt. Nu heb ik altijd fist weapons als main hand gebruikt maar als ik die wissel voor twee daggers zakt mijn crit kan van 26% naar 21%. Is die talent bugged ofzow?
Zou het kunnen dat je dagger skil laag is? Als je op pakweg level 75 voor het eerst terug daggers gebruikt sinds level 30 of zo (is mij overkomen ;) ) dan is je crit belachelijk lag, maar na een paar rondjes mobs killen was dat weer in orde :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
porn* schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:27:
[...]

Ja precies, dat bedoel ik ook tov eerdere reacties als "Naxx eitje" etc. It's in the eye of the beholder. Als je SWP gecleared hebt in TBC, en niet al te veel mensen zijn rerolled, dan heb je al een supervoorsprong doordat je qua team beter op elkaar bent ingespeeld en healers meer gewend zijn aan lastige situaties. Dan is het natuurlijk logisch dat je Naxx (en al helemaal als je het pre-TBC gedaan hebt) makkelijk vindt en veel sneller cleart.
Dat is natuurlijk ook nog zoiets, wij hebben geloof ik wel een stuk of 10 rerollers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kapoen schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:31:
[...]

Zou het kunnen dat je dagger skil laag is? Als je op pakweg level 75 voor het eerst terug daggers gebruikt sinds level 30 of zo (is mij overkomen ;) ) dan is je crit belachelijk lag, maar na een paar rondjes mobs killen was dat weer in orde :)
Daggers 387
Fist 389

Zou dus minimaal verschil moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:17:
[...]

Heb C'thun nooit gedaan, maar wel Nef op m'n healer, en dat viel kwa spikes wel mee toch? Als we het over spike-damage in BWL hebben, heb je het automatisch over Broodlord Lashlayer volgens mij :D Weet de eerste poging nog wel. Pull > healerdeheal > tank op 90% > mep > tank dood > "WTF???" :D Vond dat als healer een van de meest spannende fights in BWL :)

Ik vond BWL een goeie balans van moeilijkheidsgraad hebben trouwens, stukken beter dan AQ40, die instance heeft onze guild toen ongeveer de kop gekost. Zaten op zich wel spannende fights tussen hoor. Kan me de eerste Huhuran kill nog herinneren. Die laatste 30% ofzo gewoon voluit greater heal spammen :D
Point taken, idd Lashslayer. Nef was meer een langdurige fight. Vooral als die add waves kwamen... Als je die maar voorbij was dan kwam nef zelf wel goed. AQ40 was toch wel een hoop all out gaan op z'n tijd. Wel mooi als je door die gangen met bugs rende. Twins waren voor ons zo'n beetje de scherprechter. Tijd geduurd voordat we die eindelijk neer hadden. (en de mobs die daarna kwamen waren zowat nog erger).
Die goeie ouwe tijd. Mijn guild is eigenlijk geploft op TBC, en dan vooral de niet generfde versie van Karazhan. Nu toch maar weer rustigjes aan begonnen. En moet zeggen, t valt niet tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Mektheb schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:22:
[...]

Ok klinkt als een goeie guild, ik kom zelf uit een sunwell geclearede guild...alles prepatch behalve KJ

Moet wel dan dus helemaal vanaf lvl 24 of lvl 1 beginnen als ik transfer met een alt of niet zou dat een probleem zijn?

heb kwa ingame heel veel gedaan, maar wil gewoon het spel opnieuw doen andere class wel asap naar 80 en dan lekker me gearen en niet zoals me mage die ik al jaren speel rondjes mee loop totdat je raid of heroic doet want meer is er niet of ja simpel gezegt cba met me mage
Er is voor wotlk ook iemand terug begonne van GoT bij ons, wilde gewoon wat volk om mee te lvlen van scratch, en is nadien blijven plakken bij ons (heel gezellig soms bij ons op TS, veel geouwehoer en plagerij). Toen hij 70 dingde kon hij praktisch direct mee 10 en 25-mans doen, heb hem niet horen klagen :).
We zijn zowiezo een mix van casual en iets meer hardcore, en vele mensen zijn casual begonne maar raiden toch effectief vrij veel mee... Ook hanteren we niet perse bepaalde voorkeuren van mensen, dus iedereen krijgt wel een kans om mee te gaan.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BlaSfem0n schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:17:
[...]

Er is voor wotlk ook iemand terug begonne van GoT bij ons, wilde gewoon wat volk om mee te lvlen van scratch, en is nadien blijven plakken bij ons (heel gezellig soms bij ons op TS, veel geouwehoer en plagerij). Toen hij 70 dingde kon hij praktisch direct mee 10 en 25-mans doen, heb hem niet horen klagen :).
We zijn zowiezo een mix van casual en iets meer hardcore, en vele mensen zijn casual begonne maar raiden toch effectief vrij veel mee... Ook hanteren we niet perse bepaalde voorkeuren van mensen, dus iedereen krijgt wel een kans om mee te gaan.
Dat klinkt heel goed :), dan denk ik ik me female maar naar uw server haal en dan een postje maak of zogezegt een lvl1 char en een postje maak

Want dat klinkt me goed in de oren heb zo'n zelfde guild ook al gehad hoor alliance dan maar wil nu na de beta van WoW toch wel is the other side spelen ;)

edit : kleine post maar toch gelukt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 03-12-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:09:
[...]

uncrittable betekend dus geen crits, tenzij de boss speciale buffs had volgens mij.
hij haalt waarschijnlijk uncrittable en uncrushable door elkaar ;)

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:15:
[...]

Ik heb 1 drop nodig gehad!! :)
En dat is de trinket van Loken in Halls of Lightning.
Dan heeft een 2H wielding DK het nog het 'moeilijkste'. Ach ja, over een aantal maanden lachen we er waarschijnlijk om :)
Met één drop kom je niet van 400 defense naar 540 defense, daar heb je ook eerdere items voor gehad, en dat zijn vast niet allemaal quest rewards. ;) Het is voor een deel gewoon mazzel of je al dan niet snel uncritable bent, ook al klopt het ook wel weer dat je daar zelf makkelijk aan bij kunt dragen door elke dag zoveel mogelijk heroics te doen en desnoods spul voor badges te halen als je pech hebt met de drops. :)
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:09:
[...]

Bosses kunnen geen crushing blows meer uitdelen tenzij ze tenminste 4 levels hoger zijn dan jij. Critten kunnen ze echter wel nog, en je moet zelf defense capped zijn om te zorgen dat dat niet meer kan. En zelfs als je defense capped bent is er nog een 1% kans dat je gecrit wordt. Lullig op een hateful strike van Patchwerk. :+

[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 03-12-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266774

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:12:
Wall of Text hits everything in 100.000yards range for 874.342.543 damage! Cannot be dodged, parried or blocked.
resisted :P

moet trouwens maar weer is gaan spelen.. pala is 73.. >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:54:
[...]

Met één drop kom je niet van 400 defense naar 540 defense, daar heb je ook eerdere items voor gehad, en dat zijn vast niet allemaal quest rewards. ;) Het is voor een deel gewoon mazzel of je al dan niet snel uncritable bent, ook al klopt het ook wel weer dat je daar zelf makkelijk aan bij kunt dragen door elke dag zoveel mogelijk heroics te doen en desnoods spul voor badges te halen als je pech hebt met de drops. :)
1 Drop op level 80 deed het voor mij :) Daarvoor had ik al op alle andere slots een tank-item inderdaad, voorbereiding heet dat :P
Het was physical damage!!!1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Om even toe te voegen aan het deel uncrittable raken :
De tempered saronite spullen van een BS zijn erg goed alsmede het shield die de BS kan maken. en natuurlijk de trinket van Loken (HoL).

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:17:
[...]

1 Drop op level 80 deed het voor mij :) Daarvoor had ik al op alle andere slots een tank-item inderdaad, voorbereiding heet dat :P
Dat is mijn hele punt: voorbereiding heeft ook mazzel nodig. Toen ik destijds op mijn druid voor het eerst Karazhan in ging dropte bijna letterlijk elke baas wel een item voor me dat ik mocht looten. Nu op level 80 valt dat wat meer tegen maar heb ik ook wat meer ervaring met het vinden/krijgen van goeie items in craftables en badge loot. En deels blijft het gewoon geluk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Exitium schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:20:
[...]

[...]

Niet toevallig die buff van die "paaseilandbeelden" gepakt?

@Salena ik snap je vast verkeerd, maarre dat ding geeft 60ish rating, dus bijna 15 defense. Hoe kom je dan aan 140 extra? :D

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 03-12-2008 16:32 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:27:
[...]

Dat is mijn hele punt: voorbereiding heeft ook mazzel nodig. Toen ik destijds op mijn druid voor het eerst Karazhan in ging dropte bijna letterlijk elke baas wel een item voor me dat ik mocht looten. Nu op level 80 valt dat wat meer tegen maar heb ik ook wat meer ervaring met het vinden/krijgen van goeie items in craftables en badge loot. En deels blijft het gewoon geluk. ;)
Nee, dat is het hem nou juist: het waren allemaal 100% quest'drops'. Ook de craftables zijn natuurlijk 100% obtainable. Mij heeft het alleen wat uitzoekwerk gekost, en de uitvoering zelf (instance doen voor de quest ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
porn* schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:28:
[...]
@Salena ik snap je vast verkeerd, maarre dat ding geeft 60ish rating, dus bijna 15 defense. Hoe kom je dan aan 140 extra? :D
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 16:17:
[...]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16:40
Mektheb schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:30:
[...]

Ik heb daar op Grimbatol absoluut geen last van heb alles op normal gedaan voor dat ik ook maar 1 heroic had gedaan...

Maar ze zijn dan wel weer 90% zo van Guild groups only , of ze gaan eissen aan de PUG stellen...
Snap ook wel dat mensen eisen stellen aan PuG, maar soms zijn ze gewoon te gek voor woorden. Ik vind dat ik prima tank stats heb momenteel voor HC's (zie link in sig, bulligan) maar bij ons willen ze graag epics zien. Alsof je die gelijk hebt als je 80 word.
Gelukkig is niet iedereen zo. Zo had ik gisteren een whisper voor HoL HC, dus ik vertelde gelijk mijn stats en dat ik er nog niet eerder was geweest door gebrek aan normale runs op onze server. Was geen probleem, hij leide wel. Ging echt perfect, was een goede run en iedereen luisterde en deed wat ze moesten doen. Waren zo klaar. Kijk, zo kan het ook in een PuG _/-\o_

Moet toch maar is op zoek naar een vaste party om 's avonds HC's mee te farmen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 03-12-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb inderdaad ook wel een paar fijne PuG's gehad, maar je hebt ook zeikers. Tijdje terug was ik met nog middelmatige gear mee met een PuG naar heroic UK, en dat heb ik geweten. De hele tijd zeiken dat ik een slechte tank was omdat mijn health zo dropte (ik blame de healer, want ik deed mijn werk, alles zat op me :P ). En toen ik spul markte voor sap en sheep (rogue en mage mee) voelden ze zich daar te goed voor. Als ik het nu al niet aankon, dan kon ik maar beter weggaan, het einde van de instance werd nog veel moeilijker!

Nou, best. Gewoon tot het einde doorgegaan, wel alles gehaald. Ik heb geen idee of ze uiteindelijk een beter beeld van me hadden, maar quite frankly: I don't care. Ik hoop alleen dat ze geen verhalen over me gaan verspreiden, reputatie vind ik toch wel redelijk belangrijk, zeker op onze realm. Doomhammer was één van de eerste servers die open ging dus er zitten erg veel ervaren spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Hooli-gan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:26:
[...]

Snap ook wel dat mensen eisen stellen aan PuG, maar soms zijn ze gewoon te gek voor woorden. Ik vind dat ik prima tank stats heb momenteel voor HC's (zie link in sig, bulligan) maar bij ons willen ze graag epics zien. Alsof je die gelijk hebt als je 80 word.
Gelukkig is niet iedereen zo. Zo had ik gisteren een whisper voor HoL HC, dus ik vertelde gelijk mijn stats en dat ik er nog niet eerder was geweest door gebrek aan normale runs op onze server. Was geen probleem, hij leide wel. Ging echt perfect, was een goede run en iedereen luisterde en deed wat ze moesten doen. Waren zo klaar. Kijk, zo kan het ook in een PuG _/-\o_

Moet toch maar is op zoek naar een vaste party om 's avonds HC's mee te farmen.
Same.

Ik zat gister in een PUG met een rogue, druid, mage en DK, HC Nexus.. ging opzich lekker, ware het niet dat de CC rommelig was, en de rogue 3 keer (in 3 tries) achter elkaar dood ging van de Whirlwind van die eerste boss.

Vervolgens leaven die druid (healer ofc :p) en de rogue zonder een woord te zeggen.. En laten ze de rest daar een beetje zitten. Heb ze maar snel op ignore gezet, zulk volk interesseert me niet echt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Dit topic is vol en vol is vol. Verder in Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 174 :).

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 03-12-2008 19:02 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.