Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 173 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

SMulTiE schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:41:
[...]

No worries, met jouw instelling gaat alles tegenvallen :/
Welke instelling is dat dan volgens jou? Ik ben een enorme fan van questen, enorm veel alts, dezelfde quest keer op keer. Alleen die twee gebieden voelden nou niet echt nieuw aan, en niet echt speciaal. Er zaten tuurlijk wel leuke stukjes in, zoals surfen op een harpoen etc. Maar over het algemeen had ik wat meer verwacht. Kan toch, lijkt mij.

Ik heb goede dingen gehoord over dragonblight, dus zie er naar uit. En of het dan tegenvalt maak ik later wel weer zelf lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:08
Blizz heeft een aantal death knight changes aangekondigd.

Bron: www.mmo-champion.com

We’re not prepared to announce specific changes to DKs yet, but here are some general areas we are tinkering with. Most of these changes apply predominantly to tanking death knights, so I avoided cross-posting this thread, but there are probably items of interest to dps specs as well.

* Death knights seem to tank well when they have cooldowns available and take too much damage otherwise. The change here seems obvious – boost Frost presence’s mitigation while reducing the mitigation of some other abilities, especially Icebound Fortitude and Bone Shield.

Dit is een buff imo. Het is idd waar dat als je alle cooldowns gebruikt je een super tank bent maar zonder die cooldowns gaat je HP erg hard.

* One idea we have for Icebound Fortitude is to scale the mitigation based on defense skill. This lets the ability be less of a paladin bubble in PvP for dps knights, while still letting it act more like Shield Wall for tanks. It also has the side effect of making defense slightly more attractive to death knights. (Let me add before it’s asked that yes we understand Ferals have this problem too and we are working on it.)

Nerf voor de PvPérs voornamelijk (ik ben totaal geen PvP'er) maar ook ik vind het wel relax om als ik aggro pull ff icebound fortitude te poppen en door te nuken. Geen aggro meer pullen dan maar.

* Unholy is a very popular tanking spec, largely on the strength of Bone Shield. Expect to see some buffs to tanking talents in the Blood tree especially.

Buff ofc. Hoewel boneshield generfed wordt is dit een logisch vervolg.

* Rune Strike was intended to be a reactive tanking tool, not a rogue killer. We will probably chill its weapon damage and increase its threat.

Dit is wel jammer want deze critte loeihard xD 8/9k gehaald met me four horseman blade. Maja als rogues er echt zo onder lijden dan is het wel ok i guess.

* We don’t like the behavior where DKs feel like they are supposed to drop Death and Decay to generate runic power before a pull. It just looks goofy. We will probably lower the runic power costs of Unholy Blight and Horn of Winter, which seem to be the primary reasons to generate RP. Horn of Winter will probably be something like no cost, 30 sec cooldown, generates 10 rp. (EDIT: I am refering to using DnD outside of combat just for the runic power (kind of like Bloodrage for warriors). It's totally legit and intended to use it to start a fight to gain threat and hurt the bad guys.)

Goede buff hoewel ik zelf nooit gebruik maakte van DnD puur en alleen voor RP.

* There are some odd situations caused by Shadow of Death that we would like to fix. The talent isn’t designed to let you escape durability damage or rez by zoning into an instance.

Jammer. Het was inderdaad zo dat je geen durablity loss kreeg als je doodging. Jammer maar logisch.

* There are some annoying parts of the non-pet ghoul. We want to lower the aggro range (for less accidental pulls) and spawn the ghoul in quicker when dismounting. The ghoul, at least Unholy’s version, could also use some AE avoidance like other pets.

Buff. Niet dat ik veel gebruik maak van me ghoul omdat ik blood spec ben maar als je army of dead doet heb je wel 8 mini leerooys om je heen.

* We are probably going to add a new spell to let you raise fallen allies so that you don't have to make the decision between bringing back another player (which was just supposed to be a fun bonus) and bringing back your ghoul, which can be pretty crticial for some specs.

Buff. Zoals ik al zei ik ben blood maja dit is wel aardig voor de unholy knights onder ons.

This isn't everything we're talking about of course, just a little preview.

Ben benieuwd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben maar aan mijn warlock begonnen. Gister 1 ocorus (ofzo) run gedaan, ging weer erg leuk maar de lol is er eigelijk vanaf. 3x gevraagt aan lfm heroic mensen of ik mee mocht (ze zochten dps), 2x was mijn 'AP too low' en 3rde keer kreeg ik kwam ik tot in de party tot er een /5 kwam '4.3k ap 32% crit hunter lf hc', ik werd gekickt en einde oefening. Moet nog ruim 2k gold nu voor epic fly, maar vraag me af of ik dit niet beter in een craft-skill kan gooien voor mijn alt ofzo (cloth of alchemy)

Flink stuk gelezen over warlocks, zowel de affliction als demon build klinken best interessant. Ben nu pas 27, dus het drainlife-tanken wil nog niet echt lukken :P Maar vraagje over Siphon Life van affliction tree, hoe scaled deze later met spellpower? De lvl80 rank8 versie doet base maar 81health/3sec, het inrennen van een group en nonstop alles met DoT's bestoken klinkt wel leuk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Gisteren Anarchy mogen looten, dus qua daggers zit ik voorlopig wel even goed. Het is alleen jammer dat het hele Mutilate mechanisme niet werkt zoals het zou horen. Oorspronkelijke idee van Blizzard was 2 langzame daggers voor max damage, dat is dus inmiddels al achterhaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
Gister eerste tripje naar Naxx gedaan, we gaan van 't weekend officieel beginnen, maar we hadden genoeg mensen dus we vonden het een goed plan om alvast wat pogingen te doen. Anum'Renkan ging op de 4e try neer, Faerlina is ons helaas niet gelukt, we hadden maar 2 healers en die konden het niet aan. Nadeel van een 3e healer gaat wel zijn dat je misschien in de problemen gaat komen omdat het toch een DPS race is.
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:44:
Welke instelling is dat dan volgens jou? Ik ben een enorme fan van questen, enorm veel alts, dezelfde quest keer op keer. Alleen die twee gebieden voelden nou niet echt nieuw aan, en niet echt speciaal. Er zaten tuurlijk wel leuke stukjes in, zoals surfen op een harpoen etc. Maar over het algemeen had ik wat meer verwacht. Kan toch, lijkt mij.
Tja, dan ga je weinig aan de andere zones vinden. Dragonblight enzo zijn niet 'vernieuwend' t.o.v. Howling Fjord enzo. Dat je het 'boring fjord' noemt is typisch en komt nogal whinerig over.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 03-12-2008 09:53 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:44:
[...]

Ik heb goede dingen gehoord over dragonblight, dus zie er naar uit. En of het dan tegenvalt maak ik later wel weer zelf lekker uit.
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:51:
[...]

Tja, dan ga je weinig aan de andere zones vinden. Dragonblight enzo zijn niet 'vernieuwend' t.o.v. Howling Fjord enzo. Dat je het 'boring fjord' noemt is typisch en komt nogal whinerig over.
Dat dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:05
Zjanzjak schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:33:
[...]

Gister een non-raid avond, met 10 de boss in Wintergrasp gedaan, erg makkelijk, hmmm, 32 lvl 80's online, eens kijken of we ook een 25-mans-groep kunnen maken want als dat zo makkelijk gaat, uiteindelijk 23, au... ergens op 7% enrage, geloof dat we 'em nog naar 4 a 5% kregen maar daar viel niet tegen op te healen. Naja, even iets beter ons best doen en wat meer dps eruit persen, toen kregen we 'em neer. Plate pvp legs rollde ik het hoogst voor, mooi, kan ik weer 2 seconden langer leven in de bg's. :+
De rogues in ons midden hadden het meeste geluk, die lootte ook nog eens de pve-gear plus 1 deel pvp gear.
Die 10 man is echt een joke ja, wij ginger er eergister heen na naxx 10 gecleared te hebben. Lopen we de instance in "this instance is going to reset in 10 minutes" toen iedereen er was en gebuffed e.d. nog 8 minuten over voor trash en boss. Uiteindelijk boss gekilled met nog 2 min spare ofzo :D

Kreeg daar ook pvp legs, hatefull felweave ofzo. Niet al te spannend maar al met al net iets beter dan mijn channeled elements voor heroics. voor raids twijfel ik nog, aangezien channeled elements wel hit geven en ik slechts hitcapped ben met een boomkin/sp en een draenai.

gister na reset spiderwing en abo wing gedaan en tot op heden blijft gluth wel de lastigste non frostwyrm lair boss die ik gedaan heb. Ik vind de enrage timer best tight, hoewel hij goed te doen is wanneer hij geen zombie's kan pakken. wanneer ie er echter 1-2 te pakken krijgt wordt het wel tight.

Verdere bosses die ik gedaan heb:

Anub: Joke
Faerlina: Joke, is dit wel een boss?
Maexxa: ook erg makkelijk
Patchwerk: te makkelijk, maar 3k+ dps doen in een 10 man is wel lachen zelfs in mijn crap gear :D
Grobbulus: Makkelijk, tenzij raidmembers poison op de verkeerde plek leggen waardoor je ingesloten raakt.
Gluth: Lastig, maar te doen.
Thaddius: Makkelijk, maar wel leuke boss.
Sapphiron: Lastig (denk door gear) en vrij saai gevecht. hadden em neer 53 sec voor enrage :D
Kel'thuzad: Lastig maar erg leuk (denk ook hier vooral gear).
Welke glyphs gebruiken de locks hier en met welke spec?
Minor lock glyphs zijn echt garbage, nog steeds maar 2/3 in gebruik
Major glyphs zjin wel wat beter, maar ook niet echt om over naar huis te schrijven vind ik. momenteel
- shadowbolt
- corruption
- agony
0/50/21

glyphs:

-SB
-Corr
-Felguard

Minors
-souldrain, verder niets kunnen vinden wat ik echt nuttig vind. Misschien die swimspeed minor ofzo
enige reden waarom we wat meer moeite hadden met grob (5 wipes ofzo) is omdat 100% van onze dps melee is. Geen 1 hunter/mage/lock. op een gegeven moment als die injections snel gaan dropt onze dps naar 0
10 man neem ik aan? Lijkt me best lachen alleen melee (helaas zou ik dan zelf ook niet meekunnen). kan me idd wel indenken dat grob dan idd niet echt optimaal is.
Faerlina is ons helaas niet gelukt, we hadden maar 2 healers en die konden het niet aan. Nadeel van een 3e healer gaat wel zijn dat je misschien in de problemen gaat komen omdat het toch een DPS race is.
Wij hebben heel naxx 10 met 3 healers gedaan, en geen enkele boss hebben we niet kunnen killen vanwege enrage timers. Alleen op gluth 2x frenzy gehad omdat we teveel zombies doorlieten, maar dat was het wel. Ik denk zelfs dat 3 healers aan te raden is. Tenzij iedereen gedecked is in de best gear te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 03-12-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoor juist dat er erg leuke quest lines zijn in Dragonblight. Maargoed. Dat zien we daar wel. En als alleen dat al iemand tot een whinerig persoon maakt, ipv gewoon een simpele mening uitgedrukt in een (slechte) woordspeling, dan kan ik daar wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:57:
Wij hebben heel naxx 10 met 3 healers gedaan, en geen enkele boss hebben we niet kunnen killen vanwege enrage timers. Alleen op gluth 2x frenzy gehad omdat we teveel zombies doorlieten, maar dat was het wel. Ik denk zelfs dat 3 healers aan te raden is. Tenzij iedereen gedecked is in de best gear te krijgen.
Ik vermoed dat jullie iets beter gegeared zijn. Onze top kwa PvE was op 3.0.2 ZA clearen ;)
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:57:
Ik hoor juist dat er erg leuke quest lines zijn in Dragonblight. Maargoed. Dat zien we daar wel. En als alleen dat al iemand tot een whinerig persoon maakt, ipv gewoon een simpele mening uitgedrukt in een (slechte) woordspeling, dan kan ik daar wel mee leven.
Er zijn zeker leuke quests in DB, net zoals er leuke quests en HF en BT zijn. Maar als je die beide zones 'saai' vindt ga je ook niks aan DB vinden. Als je het spel zat bent kun je beter gewoon stoppen.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 03-12-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:30

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:48:
Ben maar aan mijn warlock begonnen. Gister 1 ocorus (ofzo) run gedaan, ging weer erg leuk maar de lol is er eigelijk vanaf. 3x gevraagt aan lfm heroic mensen of ik mee mocht (ze zochten dps), 2x was mijn 'AP too low' en 3rde keer kreeg ik kwam ik tot in de party tot er een /5 kwam '4.3k ap 32% crit hunter lf hc', ik werd gekickt en einde oefening. Moet nog ruim 2k gold nu voor epic fly, maar vraag me af of ik dit niet beter in een craft-skill kan gooien voor mijn alt ofzo (cloth of alchemy)

Flink stuk gelezen over warlocks, zowel de affliction als demon build klinken best interessant. Ben nu pas 27, dus het drainlife-tanken wil nog niet echt lukken :P Maar vraagje over Siphon Life van affliction tree, hoe scaled deze later met spellpower? De lvl80 rank8 versie doet base maar 81health/3sec, het inrennen van een group en nonstop alles met DoT's bestoken klinkt wel leuk :P
Zowel DoT's en drain life scalen best leuk op latere levels. zo zit er in de affliction tree een talent die ervoor zorgt dat er bij veel DoT's op een target, de HP die je terugkrijgt van drain life ook een stuk hoger is.

om even over de hp/3 terug te komen: Ik pak ruim (1500 spelldmg) 340-370 hp per tick terug :+)

vanavond 80 dingen en eens wat raidspecs gaan bekijken :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
mogguhh,

gisteraaf nog even een kleine 2 uurtjes gespeeld, level 28 geworden(warrior), kan bijna geen qeusts vindne op dit level:S vanavond kan ik wat langer spelen, denk iets van 5 uur dus verwacht deze avond wel eindelijk een x level 30 te worden, mits ik wat degelijke qeusts kan vinden en ik eindelijk ene betere 2 handed axe kan vinden (loop nu nog met een level 19 axe rond met max 54 damage dat schiet dus totaal niet op:)
inmiddels fishing en cooking erbij genomen, ik weet nog niet echt wat hiervna de toegevoegde waarde is, kan iemand dat voor mij uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:02:
[...]

Ik vermoed dat jullie iets beter gegeared zijn. Onze top kwa PvE was op 3.0.2 ZA clearen ;)

[...]

Er zijn zeker leuke quests in DB, net zoals er leuke quests en HF en BT zijn. Maar als je die beide zones 'saai' vindt ga je ook niks aan DB vinden. Als je het spel zat bent kun je beter gewoon stoppen.
Wat mij betreft niet echt een discussie om door te voeren. Maar nu toch wel even iets, ik ben nu ineens het spel al zat omdat ik twee zones matig vondt? Jij gaat wel van het ene hoekje naar het ander. Wat een onzin zeg, zeg dan niets.
wildcardxl schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:07:
mogguhh,

gisteraaf nog even een kleine 2 uurtjes gespeeld, level 28 geworden(warrior), kan bijna geen qeusts vindne op dit level:S vanavond kan ik wat langer spelen, denk iets van 5 uur dus verwacht deze avond wel eindelijk een x level 30 te worden, mits ik wat degelijke qeusts kan vinden en ik eindelijk ene betere 2 handed axe kan vinden (loop nu nog met een level 19 axe rond met max 54 damage dat schiet dus totaal niet op:)
inmiddels fishing en cooking erbij genomen, ik weet nog niet echt wat hiervna de toegevoegde waarde is, kan iemand dat voor mij uitleggen?
Als het goed is, en je westfall hebt gevolgd waarna Duskwood, kan je daar gewoon lvl 30 worden en dan doorstromen naar Stranglethorn. En ja, aan die axe echt ff wat doen ;) volgens mij droppen er in DM nog betere wapens ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 279511 op 03-12-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:02:
[...]

[...]

beter gegeared is natuurlijk relatief. als je in de beste blue's/heroic epics rondloopt is het denk ik gelijkwaardig. Ik draag bijv nog wat T6 en wat andere meuk van lvl 70. deze zijn vrij gelijk aan heroic blue drops. Wanneer je echter nog ZA gear draagt, ja dan zijn wij zeker beter gegeared :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-07 16:02
Wat zijn de req voor herioics vandaag de dag ? Ik heb nu 1015 sp met mijn mage. Zal dit genoeg zijn voor heroics of kan ik beter nog ff wat normals doen en andere gear zoeken en dan heroics ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Een beetje het probleem is da tik op AH bijna geen enkele axe van boven de level 20 kan vinden in oggrimar:S, wel een bloodspiller van level 27 alleen deze was iets van 25g, ik had gisteraaf 20g alleen het probleem was dat ik een gat in de hand heb en een frostreaver crown er va n gekocht heb, heb momenteel nog maa riets van 5g over, vraag me af ik daar eend egelijke axe van kan krijgen:S, vecht momenteel tegen die harpie's achter dat kamp, ben level 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff snel Smite's mighty hammer halen dan, of twee cruel barbs. lijkt me dat drops en quest rewards op dat level ook beter zijn.

Je kan trouwens het best zo min mogelijk AH-en, quest upgraden je gear genoeg, en gold heb je later hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
waar kan ik die hammer halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in DM. genoeg groups zullen je mee willen ;p

Maar je kan ook minder tijd spenderen en een green axe ergens halen, de AH heeft ook goedkope wapens. Of stap over op swords, maces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210856

Lief dagboek,

Gisteren was er een raid geplanned om 19.00 naar naxxrama's 10 man. Onze Guild leader en tevens MT had echter nog steeds connectie problemen dus uiteindelijk starten we om 20.00

We hadden alleen Sapphiron en Kel'thuzad over en daar waren ze zondag op Sapphiron veel aan het wipen, vraag me niet hoe :P Maar uiteindelijk dus om 20.00 gestart en om 20.05 iedereen in naxx en gebuffed, Guild leader (MT) pulled, en ja je raad het al, een d/c dus een wipe. Wij vloeken maar niks aan te doen, 10 minuten later komt hij terug, en we one shotten sapphiron, wat een easy fight.
Ik mocht de back looten.

Cloak of Mastery
150 Armor
+50 Agility
+48 Stamina
hit rating by 21
critical strike rating by 23
attack power by 100

Op naar Kel'thuzad, en moet eerlijk zeggen is wel een cool gevecht, maar ook iets te simpel. uiteindelijk 1 keer gewiped doordat de adds die op 40% spawnen niet goed werden opgepakt door de paladin tank en de MT een beetje zat te slapen en in het mooie rode spul bleef staan en prompt voor 100k gehit werd.

2de try down en ja hoor, de Gun en T7 headpiece Hunter,Warrior,Shaman tot mijn verbazing beide ook nog mogen looten dus weer een happy hunter hierzo erbij, maar mijn gear begint er eindelijk weer een beetje toonbaar uit te zien na de drop van stats op level 80

Nerubian Conquerer
287 - 534 Damage Speed 2.90
(141.6 damage per second)
+31 Agility
+30 Stamina
critical strike rating by 21
attack power by 64

Heroes' Cryptstalker Headpiece
1019 Armor
+73 Agility
+70 Stamina
+47 Intellect
Meta Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +8 Agility
critical strike rating by 44
haste rating by 30
attack power by 120

Al met al een geslaagde raid avond vanavond maar eens kijken of we alles in 1 avond kunnen clearen.

http://eu.wowarmory.com/c...ning%27s+Blade&n=Savantas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

ImdaMned schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 23:18:
[...]

Volgende keer maar eens erdoorheen lopen met 3 mirrors, 3 gnomes, 3 barov peasant helpers en een water elemental...
Damn, dat is meer dan mijn Army of the Dead + Ghoul :'(
Denko schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:25:
gister naxx gecleared, we hadden er PRECIES een week voor nodig.

Ik hoop dat ze de volgende instance weer een beetje pittig maken want dit was een totale grap, moeilijkste was nog grob, die was juist veruit de makkelijkste was in 40 man
Ja, die wordt/worden moeilijker.
Maar je hebt blijkbaar al ervaring en ken je de gevechten in Naxx, vind je het dan gek dat je het zo snel cleared?
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:30:
op MMO-champion btw wat info van Blizzard over DK changes. Voornamelijk tanking.

Leukste change voor mij: Ze willen de glyph of horn of winter, aanpassen om de duration te buffen. Heel graag. Ik wordt gek van de 2min duration.
Ja, veel changes inderdaad.
Horn of Winter wordt waarschijnlijk ook nog extra veranderd: 30sec cooldown, 10 RP generation ipv 10/20 RP cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:49

Oxigeon

En zo is dat!

Hey,

Ik heb een 2 jaar geleden ofzo WoW voor eht eerst gespeeld. Heb het toen voor ongeveer een maand gedaan en was level 15 ofzo en ben ermee gestopt. Ik wil het nu weer gaan spelen maar nu zijn er 2 uitbreidingen bij gekomen. Nu heb ik hier wat vraagjes over.

1. Is het zo als ik op de officiele WoW online ga, ik dan ook mensen tegenkom van de uitbreidingen? Of zitten die in een totaal andere spelwereld.

2. Ik wil een geheel nieuwe character aanmaken omdat ik niet meer veel weet van het spel en toch wel weer zo die level 15 ben, wat raden jullie me dan aan om aan te maken? En op welke realm zitten veel nederlanders?

Bedankt

Met vriendelijke groet,

Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:40:
in DM. genoeg groups zullen je mee willen ;p

Maar je kan ook minder tijd spenderen en een green axe ergens halen, de AH heeft ook goedkope wapens. Of stap over op swords, maces.
Echt bedankt voor je reactie, denk ook niet dat ik ene gewilde member zal wezen maarja:)

maarre echt ik ben nog totaal waardeloos in afkortingen dus waar staat DM voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deadmines, een lvl 20 instance.

Toch zou ik eerder op de AH zoeken naar swords ofzo. Die zijn er vaak in overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gisteravond beetje rond lopen knallen op allys met mijn lock. hij is maar lvl 71 ( pala hebt prior ). Ben ermee Destro gespeced met soullink. Verbaast me dat DK totaal geen kans maken, no matter welke spec ze zijn. Ja ik loop rond in pve gear maar zo doen de andere. Pala's zijn nog steeds grootste probleem. In het wild heb je er geen kans tegen als warlock. je bent gwoon aan het vechten tegen iemand die eigelijk 30k hp heeft. ( bubble en lay on hands) ( ik heb maar 10k hp, lvl71 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:47:
Hey,

Ik heb een 2 jaar geleden ofzo WoW voor eht eerst gespeeld. Heb het toen voor ongeveer een maand gedaan en was level 15 ofzo en ben ermee gestopt. Ik wil het nu weer gaan spelen maar nu zijn er 2 uitbreidingen bij gekomen. Nu heb ik hier wat vraagjes over.

1. Is het zo als ik op de officiele WoW online ga, ik dan ook mensen tegenkom van de uitbreidingen? Of zitten die in een totaal andere spelwereld.

2. Ik wil een geheel nieuwe character aanmaken omdat ik niet meer veel weet van het spel en toch wel weer zo die level 15 ben, wat raden jullie me dan aan om aan te maken? En op welke realm zitten veel nederlanders?

Bedankt

Met vriendelijke groet,

Oxigeon
1) Ja :)
2) Ik denk dat een persoonlijke keuze is: houdt je van PvP ? pak dan een PvP realm of is PvE toch meer je ding ? pak dan een PvE server.
In to rollplaying ? pak een RP server :)

Succes met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Voorlopig geen raids meer voor mij. Gisterenavond toen ik thuis kwam was ik al uit de guild gekicked vanwege mijn geringe online-tijd. Binnen een paar minuten ben ik een casual-guild gejoined waar al wat vrienden in zitten. Nu kan ik op mijn gemakje naar de 80 doorlevellen, ben nu 74. De meeste tijd gaat echter in RL-zaken zitten dus naxx zal ik niet voor januari zien waarschijnlijk.

Nu zit ik in dubio om te switchen van server. Op Anachronos zitten goeie vrienden van me in de guild Royal en ze willen me er graag bij hebben. Nu ben ik daar al wel een DK aan het levellen maar mijn 5 70+ chars met alle profs heb ik wel graag bij de hand. Het transferen kost echter €20 per stuk dus dat wordt een dure aangelegenheid.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Een PvP server staat me niet zo aan, wat is het verschil tussen een PvE en een RP server? ja ik bedoelde met die character maken wat wel een sterke verhouding is bijvoorbeeld hunter ofzo.

EDIT: Ga toch voor een PVE server, een RP server lijkt me niet zoveel. Denkd at de meeste hier in een PvE zitten?

[ Voor 23% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

player versus enemy -> geen world pvp, geen ganking etc.

RP = roleplaying -> rollenspellen.

De meeste hier zitten op een pvp server.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 279511 op 03-12-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Tular schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:55:
Voorlopig geen raids meer voor mij. Gisterenavond toen ik thuis kwam was ik al uit de guild gekicked vanwege mijn geringe online-tijd. Binnen een paar minuten ben ik een casual-guild gejoined waar al wat vrienden in zitten. Nu kan ik op mijn gemakje naar de 80 doorlevellen, ben nu 74. De meeste tijd gaat echter in RL-zaken zitten dus naxx zal ik niet voor januari zien waarschijnlijk.

Nu zit ik in dubio om te switchen van server. Op Anachronos zitten goeie vrienden van me in de guild Royal en ze willen me er graag bij hebben. Nu ben ik daar al wel een DK aan het levellen maar mijn 5 70+ chars met alle profs heb ik wel graag bij de hand. Het transferen kost echter €20 per stuk dus dat wordt een dure aangelegenheid.
Ik zou als ik jou was de 20 euro besparen, als je al aangeeft weinig tijd voor de game te zullen hebben tot Januari? Is het dan niet zonde van je 20 euro? Want als je daar heen gaat, amper kunt spelen, loop je de kans daar ook gekicked te worden en dan sta je weer zonder guild. Alleen dan op een andere server :P. Zou gewoon lekker bij de casual-guild blijven al daar toch ook vrienden inzitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:15:
beter gegeared is natuurlijk relatief. als je in de beste blue's/heroic epics rondloopt is het denk ik gelijkwaardig. Ik draag bijv nog wat T6 en wat andere meuk van lvl 70. deze zijn vrij gelijk aan heroic blue drops. Wanneer je echter nog ZA gear draagt, ja dan zijn wij zeker beter gegeared :D
Nou, zie m'n gear, 104 hit rating, en op Anub stond ik 2e kwa DPS. Go figure :)
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:57:
Een PvP server staat me niet zo aan, wat is het verschil tussen een PvE en een RP server? ja ik bedoelde met die character maken wat wel een sterke verhouding is bijvoorbeeld hunter ofzo.

EDIT: Ga toch voor een PVE server, een RP server lijkt me niet zoveel. Denkd at de meeste hier in een PvE zitten?
Je hebt zowel RP-PvE als RP-PvP servers. Het RP deel slaat vooral op dat er een paar extra regels gelden wat betref tje gedrag. Het is de bedoeling dat je je in /say en /yell gedraagt alsof je je character bent. Dus geen discussies over Huntelaar ofzo in /say :) Voor de rest is er niet veel verschil, je hebt in verhouding meer mensen die into roleplaying zijn, en gemiddeld zal de populatie iets meer 'mature' zijn, maar dat verschil is erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:01:
player versus enemy -> geen world pvp, geen ganking etc.

RP = roleplaying -> rollenspellen.

De meeste hier zitten op een pvp server.
PvE = Player versus Environment

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:44:
Damn, dat is meer dan mijn Army of the Dead + Ghoul :'(
+ Gargoyle. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:57:

Meesten zitten hier PvP denk ik, zoals hierboven ook al gezegd. En als je een vooral Nederlandstalige realm wilt: Trollbane (PvP). Alliance heeft daar wat meer mensen dan Horde, maar beiden veel nederlanders. Je merkt het snel genoeg; veel namen als "stroopwafel" of "appelflap" etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ook mijn dagboek item (wall of text incoming):

Gisteren ben ik na eten maken en het zelf ook opeten gevlogen richting Onyxia.
Ik had me gisterenmiddag als backup opgesteld voor Naxx 10man, maar er waren al 3 tanks ingeschreven en in de comments had ik gezet dat ik me opofferde.
Dus ik in raid met de DK van m'n vriendin (zij stond ergens in Zangramarsh te idle-en) en de grot in. Alle dragons in de gang waren vrij snel neer, en daar stond ik dan... in m'n eentje tegenover de dragon die het presteerde om vele 40man raids te wipen op level 60!
Met geen enkele buff, behalve m'n eigen, ging ik de try-out aan. Nul komma nul resistance.

Met m'n ghoul achter haar geplaatst, ging phase 1 vrij makkelijk, al deed de Flame Breath nog steeds redelijk au (3000+ damage). Ik had er echter geen problemen mee om dat weer vol te healen.Tegen de 80% werd in gewhispered door de Raidleader voor de Naxx raid. Of ik toch kon komen, aangezien één van de warrior tanks een slechte connectie had, en de backup DK geen backup wilde zijn. Hij maakte drama ("I'm not here to be backup!") en was uit de guild gekicked. Ik zei dat ik even druk was, en dat hij even naar m'n locatie moest kijken :+ Maar ik was 'hun laatste hoop', en Onyxia kon wachten.
Ondertussen ging Onyxia de lucht in voor phase 2 en de fireballs raakten me maar voor 1400damage. Makkie. Maar toen kwamen de adds, en ik was nog aan het chatten in whisper (niet slim, I know) en ik mistte de announce voor een Deep Breath. Vantevoren had ik gepland om Anti-magic Shell te casten voor Deep Breath's, maar door de afleiding mistte ik het, en met zo'n 25 whelps op me en Deep Breath legde ik het loodje. Ook was m'n rotatie compleet zoek voor de AoE op de whelps. Geen concentratie = no go, zelfs op level 80.
Goed, op naar Naxx dus... en Onyxia? I'll be back!

Daar stonden we dan, als eerst keer in Naxx zonder enige ervaring behalve het lezen van Wowwiki.
De groep was samengesteld met de guild-MT uit TBC. Hij liep nog steeds rond met T5-T6 gear en had evenveel hp als ik :) zo'n 22k unbuffed. Ik heb vooral questitems en craftable tankgear, geluk met drops ben ik nog niet geweest, behalve m'n trinket.
Hij had wel meer avoidance en aangezien ik makkelijker als OT inzetbaar ben, waren de rollen zo verdeeld. Drie healers en de rest DPS maakten de groep compleet.
We gingen eerst naar Anub'Rekhan. Ik zou de add offtanken, en een D&D op de scarabs gooien. Die adds stacken een undispellable poison op je, maar het is nature damage. Na de eerste wipe probeerde ik m'n Anti-magic Shell en het werkte tegen de poison! Daardoor kreeg ik veel minder damage, en daarachteraan Icebound Fortitude en Bone Shield. Ook werkte Death Grip heerlijk om ze naar het midden van de kamer te pullen!
Na 2x dat de MT doodging, lag Anub'Rekhan!
Daarna door naar Faerlina, waar ik de 4 adds zou offtanken en ze tussen de 5-10% hp zou brengen om ze klaar te maken voor een kill. De eerste had ik wel hulp nodig, aangezien 83k hp van de mob teveel voor me was om naar 5% te brengen binnen de tijd die we hadden. De eerste 2x ging 1 van de adds te vroeg dood, waardoor de MT na 30sec teveel damage kreeg. De derde keer ging het echter perfect en lag een add binnen 2sec na de Frenzy van Faerlina. Nog een guilds first!
Toen switchte we van wing, op naar Noth the Plaguebringer. Deze werd weer door de warrior getankt, en ik zou me best doen om alle adds op te pakken. Hier komen de abilities van een DK toch echt enorm van pas, door 2 taunts (Death Grip & Dark Command) en de goede AoE threat en damage. De eerste keer kreeg ik teveel damage omdat de adds niet gekilled werden, de tweede liep ik uit range van de healers om een add op te pikken (geen posities afgesproken). Maar de derde keer was het raak! Door alle AoE damage werd m'n computer zelfs traag, maar wel stond ik 2e op damage done in het gevecht :D heel erg druk gevecht voor de OT, al valt het voor de rest van de groep wel mee denk ik. Tijdens de teleport pakte de MT ook een 1 of 2 adds op, en die moest ik van 'm af taunten als Noth terugkwam. Heel veel te doen daar, maar de derde guildsfirst was een feit!

Achteraf kreeg ik complimenten over m'n tanking van de MT en anderen :) erg fijn om te horen op zo'n nieuwe class/character.
Een heroic Violet Hold als daily als afsluiter was erg simpel. Het was de daily, dus 5 badges erbij is altijd leuk :)

Wall of Text hits everything in 100.000yards range for 874.342.543 damage! Cannot be dodged, parried or blocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Je hebt zowel RP-PvE als RP-PvP servers. Het RP deel slaat vooral op dat er een paar extra regels gelden wat betref tje gedrag. Het is de bedoeling dat je je in /say en /yell gedraagt alsof je je character bent. Dus geen discussies over Huntelaar ofzo in /say :) Voor de rest is er niet veel verschil, je hebt in verhouding meer mensen die into roleplaying zijn, en gemiddeld zal de populatie iets meer 'mature' zijn, maar dat verschil is erg klein.
Ik zie wel, meer uitleg zal ook wel staan als ik een server moet uitkiezen, of heb ik het dan mis?
Af en toe moet er ook wat onzin verteld worden :P. Dus een RP moet ik dus niet hebben

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:11
Zo, maandag een CE bij bol.com besteld en dinsdag in huis gehad. Gelukig kan je je account nog upgraden van WotLK naar WotLK CE dus heb ik die in game pet ook nog kunnen bemachtigen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vectrox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:08:
[...]

PvE = Player versus Environment
je hebt inderdaad gelijk, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DKs klinken als ideale offtanks voor de adds van Faerlina, vooral die anti-magic shell maakt het je healers een stuk makkelijker. Goed verhaal verder d:)b
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:14:
Ik zie wel, meer uitleg zal ook wel staan als ik een server moet uitkiezen, of heb ik het dan mis?
Af en toe moet er ook wat onzin verteld worden :P. Dus een RP moet ik dus niet hebben
Oh, in guildchat enzo hebben we de meest vage gesprekken, maar het is eigenlijk alleen in /s en /y dat je een beetje moeite moet doen. Maar als dat je niet aanspreekt kun je beter niet op een RP server rollen nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:14:
[...]

Dan heb je het mis, wat dat betreft moet je dan even het bijgeleverde boekje doorlezen ;)
Als je een realm kiest kan je gewoon aanvinken wat je wilt, en hij geeft een bepaalde aanbeveling, of je kiest ervoor om een handmatige keuze te maken uit de lijst.

Om dan even in te haken op de RP discussie; het lijkt mij best interessant om een RP character te rollen, gewoon om te kijken hoe dat is. Maar daar zul je waarschijnlijk enorm het verschil merken tussen de servers (veel rotmensen, of veel mensen die echt hun best doen om te roleplayen), iemand een aanbeveling qua server hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ja dan moet ik voor PvE gaan denk ik, lijkt me niet zo leuk om Player vs Player te spelen. En of ik dan voor RP of wat anders ga moet ik dan nog maar eventjes bekijken..

Heb je wel een idee wat ik het beste kan aanmaken? Hunter of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:18
The realms and website will continue to be offline for maintenance until 12.30, Paris time (CET).

Ben je eens wat eerder thuis, krijg je dit weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel zelf al tijden op een RP-PVP server. Niet omdat ik daar zelf voor koos, maar vrienden zaten daar. Het RP-gehalte is niet erg hoog wat mij betreft, iedereen die ik spreek praat normaal, zelfs in /s en /yell,

Ik zit op Scarshield Legion btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PVP servers vallen soms tegen, maar komen ook genoeg momenten dat iedereen je gewoon je ding laat doen. Ik heb zelfs tijd in Gul'drak gelvled naast een ally (nightelf), paar keer zelfs wat mobs neergehaald toen hij er wat te veel op zich kreeg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Hooli-gan schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:14:
Zo, maandag een CE bij bol.com besteld en dinsdag in huis gehad. Gelukig kan je je account nog upgraden van WotLK naar WotLK CE dus heb ik die in game pet ook nog kunnen bemachtigen. :*)
Jij dus ook de gelukkige!!!! Ja en hij was echt snel geleverd vanaf bol.com. Heb hem nu ook en dus mijn game pets van TBC en WotLK op mijn chars :) wel grappig ook de reacties vanuit mijn guild -> Hoe kom jij aan die pets?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:23:
ja dan moet ik voor PvE gaan denk ik, lijkt me niet zo leuk om Player vs Player te spelen. En of ik dan voor RP of wat anders ga moet ik dan nog maar eventjes bekijken..

Heb je wel een idee wat ik het beste kan aanmaken? Hunter of wat dan ook?
Voor een goede keuze zou ik dit even doorlezen: http://www.wowwiki.com/Choosing_a_class
Het is namelijk erg persoonlijk. De ene vind warrior leuker, de ander mage. Iedereen zal je dus ook wat anders aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 22:02
Als je je account upgrade naar CE, word de oude key dan weer beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210856

SinergyX schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:29:
PVP servers vallen soms tegen, maar komen ook genoeg momenten dat iedereen je gewoon je ding laat doen. Ik heb zelfs tijd in Gul'drak gelvled naast een ally (nightelf), paar keer zelfs wat mobs neergehaald toen hij er wat te veel op zich kreeg.
Ja echt geweldig op Lightning's Blade, ben je een elite aan het solo'en in Icecrown, 2 alliance warrior's level 80 en een Alliance DK 78. Dus zowaar helpen ze zelfs nog die elite te killen, ik heb nog 2k hp over, en Charge - Execute, en ik kan vliegen daarna nog 3 keer gekilled door ze en toen eentje terug gepakt toen hun die elite probeerden :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 210856 op 03-12-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:27:
Ik speel zelf al tijden op een RP-PVP server. Niet omdat ik daar zelf voor koos, maar vrienden zaten daar. Het RP-gehalte is niet erg hoog wat mij betreft, iedereen die ik spreek praat normaal, zelfs in /s en /yell,

Ik zit op Scarshield Legion btw.
Er zijn massa's mensen van Scarshield naar Argent Dawn gemigreerd omdat het wat dat betreft geen toffe server is. Dat het 'normaal' is dat je compleet OOC praat in /say zegt genoeg. Helaas worden die RP regels door Blizzard niet geenforced, dus ook op AD heb je genoeg idioten lopen die zich niks aantrekken. Heck, er zijn mensen die denken dat RP voor 'rapid progression' staat, dat je dus op RP servers sneller levelt 8)7
Paprika schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:26:
The realms and website will continue to be offline for maintenance until 12.30, Paris time (CET).

Ben je eens wat eerder thuis, krijg je dit weer. :O
Tja, je moet er op woensdagen gewoon niet vanuit gaan dat je voor 1pm kunt spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

rob1n schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:23:
[...]

Om dan even in te haken op de RP discussie; het lijkt mij best interessant om een RP character te rollen, gewoon om te kijken hoe dat is. Maar daar zul je waarschijnlijk enorm het verschil merken tussen de servers (veel rotmensen, of veel mensen die echt hun best doen om te roleplayen), iemand een aanbeveling qua server hierin?
Ik speel op Steamwheedle Cartel, een RP-PvE server. Bij ons is het helaas nog wel zo dat er af en toe nog wat rommel in /s en /y zit, maar over het algemeen is het daar redelijk rustig. Zit zelf bij het guild Old n Wise (let op met alleen een "n" en niet "and", dat is een ander gilde) Wij hebben in /g wel dat we veel dingen kunnen zeggen, alleen toch wel vanuit char. Wij praten bijvoorbeeld over onze alts alsof het onze beste vrienden zijn of juist onze grootste vijanden :) dat maakt het wel erg grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

XanaduNL schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:32:
Als je je account upgrade naar CE, word de oude key dan weer beschikbaar?
Nee die komt niet meer beschikbaar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:21:
[...]

DKs klinken als ideale offtanks voor de adds van Faerlina, vooral die anti-magic shell maakt het je healers een stuk makkelijker. Goed verhaal verder d:)b
Ik heb van het weekend de adds van Faerlina getanked en naar 5-10% gebracht in mijn eentje, als warrior tank. Echt geen kunst aan. Als warrior heb je genoeg mogelijkheden om die adds te stunnen zodat ze hun fireballs niet casten. En dat met 2 healers!

Enige wat misschien lastig word is als je alle adds in 1 keer moet tanken, vandaar dat CC behoorlijk handig is. Fear/Hex/Polymorph/Trap .... alles is geoorloofd :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:21:
[...]

Yeps, en ook voor Noth imo, door de taunts en de AoE threat+damage :)

Op Faerlina heb ik gewoon heel veel dingen om het de healers makkelijker te maken:
Anti-Magic Shell (talented immune voor magic)
Anti-Magic Zone (75% minder magic damage)
Icebound Fortitude (50% minder damage)
Bone Shield (40% minder damage)
Mind Freeze (interrupt)
Strangulate (interrupt)
Arcane Torrent (AoE silence, bloodelf only, daarmee pullde ik ze bij elkaar: D&D + Arcane Torrent)
redfoxert schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb van het weekend de adds van Faerlina getanked en naar 5-10% gebracht in mijn eentje, als warrior tank. Echt geen kunst aan. Als warrior heb je genoeg mogelijkheden om die adds te stunnen zodat ze hun fireballs niet casten. En dat met 2 healers!

Enige wat misschien lastig word is als je alle adds in 1 keer moet tanken, vandaar dat CC behoorlijk handig is. Fear/Hex/Polymorph/Trap .... alles is geoorloofd :)
Geen idee of je 10man of 25man bedoeld :)
Ik tankte ze allemaal tegelijk, met al m'n AoE op de 4 adds + baas. Geen CC nodig.
En tuurlijk kan elke tank ze tanken, en ik zeg niet dat een DK beter is, maar we zijn zeker viable hier :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 03-12-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

rob1n schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:23:

Heb een tijdje terug een character gerolled op een RP server. Ik had de mazzel om binnen een half uur in een RP situatie terecht te komen. Heb vervolgens 3 kwartier in de inn gehangen en gepraat over wat we die dag geleerd hadden. Ik (warlock) was de hele dag bezig geweest over plantjes te plukken (herbalism levelen) waarbij ik steeds mn best moest doen om de wilde beesten te ontwijken.

Na een week was ik lvl 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Salena kun je uitleggen hoe je de bosses in Heroic VH aanpakt? Ik heb hier nogal wat moeite mee....
Tactics zijn vrij eenvoudig lijkt me maar we krijgen het niet echt onder de knie... en elke keer weer 6 portals mobs doorvechten gaat je toch vervelen

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 09:57:

Anub: Joke
Faerlina: Joke, is dit wel een boss?
Maexxa: ook erg makkelijk
Patchwerk: te makkelijk, maar 3k+ dps doen in een 10 man is wel lachen zelfs in mijn crap gear :D
Grobbulus: Makkelijk, tenzij raidmembers poison op de verkeerde plek leggen waardoor je ingesloten raakt.
Gluth: Lastig, maar te doen.
Thaddius: Makkelijk, maar wel leuke boss.
Sapphiron: Lastig (denk door gear) en vrij saai gevecht. hadden em neer 53 sec voor enrage :D
Kel'thuzad: Lastig maar erg leuk (denk ook hier vooral gear).
Ik heb het idee dat jullie toch redelijk goed in je gear steken en ook ervaring hebben met de gevechten nog van Naxx 40 man.

Anub: Alleen een joke als je MT weet wat hij moet doen.
Faerlina: Idd, joke.. op 25 man moet je wel een priest hebben die weet wat MC is.
Maexxa: Absoluut geen joke. Onze 45k buffed druid tank kan tijdens de enrage tijdens en stun gewoon van 100% naar 0% hp gaan. Wij hebben ook geen goed geared warrior tank atm (nog niet) anders wordt dit ook een eitje ivm shield wall.

Patchwerk: Dit is echt een gear check. Wij kunnen 'm alleen neer krijgen als de juiste tanks in de raid zitten. Anders wordt je tank bijvoorbeeld 1-shot (Dat is echt gebeurd, 28k crit ofzo)

Grub: Dit is een joke als iedereen gewoon tactics volgt, niets bijzonders aan.
Gluth: Geen joke, maar zeker wel prima te doen
Thaddius: agreed
Sapp/Kel: hebben we nog niet gedaan dus ik kan er niets over zeggen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

killbillfast schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:43:
Salena kun je uitleggen hoe je de bosses in Heroic VH aanpakt? Ik heb hier nogal wat moeite mee....
Tactics zijn vrij eenvoudig lijkt me maar we krijgen het niet echt onder de knie... en elke keer weer 6 portals mobs doorvechten gaat je toch vervelen
Ze zijn niet altijd hetzelfde, maar wij kregen de 'blob', en die is toch grotendeels tank+spank met wat damage op een groupmember.
Daarna kregen we 'de lastige', begreep ik van de anderen. Degene die linksonder losgelaten wordt, en die orbs spawnen die damage doen. Die kan de tank bovenaan de trappen kiten, waardoor je in een cirkel loopt en de orbs dus voorblijft. Geen problemen met damage dan.

De andere bazen heb ik geen ervaring mee op heroic, dit was m'n eerste keer. De einddraak vind ik nog steeds maar een eitje. Of het komt doordat ik nog nooit gehealed heb of ranged DPS ben geweest daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als je in een PvE server in een guild zit... Zijn er dan ook van die fights om een dikke boss neer te krijgen? of zitten die alleen maar in PvP?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:34:
Tja, je moet er op woensdagen gewoon niet vanuit gaan dat je voor 1pm kunt spelen :)
Klopt, maar dat zit er na al die jaren nog steeds niet in. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:50:
[...]

Patchwerk: Dit is echt een gear check. Wij kunnen 'm alleen neer krijgen als de juiste tanks in de raid zitten. Anders wordt je tank bijvoorbeeld 1-shot (Dat is echt gebeurd, 28k crit ofzo)
Het is ook wel de bedoeling dat je tank uncrittable is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:42

Phydomir

Dennis

Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:51:
Als je in een PvE server in een guild zit... Zijn er dan ook van die fights om een dikke boss neer te krijgen? of zitten die alleen maar in PvP?

Bedankt
Het enige verschil tussen een PvP en PvE server is dat mensen van de andere factie je niet kunnen aanvallen op een PvE server en dat wel dan op een PvP server. Verder zit er geen verschil in. Ik speel op een PvP server maar doe zelden iets aan PvP.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:52:
[...]

Daar hebben we ook genoeg van nu, maar niet op de 1e poging op Patchwerk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Phydomir schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:56:
[...]

Het enige verschil tussen een PvP en PvE server is dat mensen van de andere factie je niet kunnen aanvallen op een PvE server en dat wel dan op een PvP server. Verder zit er geen verschil in. Ik speel op een PvP server maar doe zelden iets aan PvP.
Aahzo, je word dus niet constant neergeknuppeld? Nu word het me duidelijk :). Stel ik ben Alliance, ik kan dan geen andere Alliance aanvallen? Want ik heb geen zin als ik een dorpje naar buiten loop om dan al neergeknuppeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:48:
Liefdagboek

Om terug te komen op me posts over Mage dps, (voorall ik want heb nog geen andere gezien)

Utgarde Keep

Group

PalaTank (4e in dps)
Shammy Healer (5e in dps)
Hunter (1e in dps)
Boomkin (2e in dps)
Mage ( Ik ) (3e in dps)

Overall dmg dan, maaar als ik de meter bekeek heb niet screenshot gemaakt doe ik volgende x, de Boomkin en Hunter liepen zeker 20k op mij voor en dat is best een hoop :), Overage dps per second was 1700 van mij, boomkin zat op 1900 en de hunter op 2500

Dus tot nu toe heeft me banzai tactic nog niet "heel veel" extra's opgeleverd, misschien toch ff me spec op de kop gooien..

Stats :

1410 splpower
241 hit
204 haste
32% fire cirt

14k hp
14k mana

(wall of text crits you for 10k.)
Beetje vreemd.
Een beetje goede Pallytank is meestal 1e of 2e in mijn lijst. En als mage zijnde sta ik van deze 5 toch echt vaak als 4e/3e (of hoger maar dan is diegene die ik achter mij laat echt slecht).
En ik heb de armoury eens erbij gehaald - Ayzén - en - Zertaxka - en ik zie dat ik in de meeste stats wel ietsjes hoger sta.
Ben dan ook wel beniewd hoe je dat voor elkaar krijgt om. Als de rest om mij heen zulke DPS waardes haal krijg ik toch echt geen tijd om mijn Fireballs af te vuren en van Scorch moeten Mages het ook niet hebben.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als alliance wordt je neer 'geknuppeld' door horde op een pvp server. Dat zijn de twee facties in wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Inderdaad. als je Alliance bent kan je geen andere alliance neermeppen zonder dat zij akkoord gaan met een "duel". South Park taferelen zul je dus niet tegenkomen (als je die aflevering toevallig hebt gezien :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Je moet het op een PvP dus eigenlijk zien als een oorlog tussen Horde en Alliance. Alliance is geheel mattie met Alliance en Horde is vriendje met Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:01:
[...]

Aahzo, je word dus niet constant neergeknuppeld? Nu word het me duidelijk :). Stel ik ben Alliance, ik kan dan geen andere Alliance aanvallen? Want ik heb geen zin als ik een dorpje naar buiten loop om dan al neergeknuppeld te worden.
Je zult sowieso geen Alliance kunnen aanvallen omdat het Horde vs Alliance is. Op een PvP server kun je dus wel als Alliance door Horde worden aangevallen, dit gebeurd pas vanaf een level of 20 aangezien alles daar onder gebeurd in gebieden waar je eigenlijk alleen als Alliance of Horde rond loopt.
Op een PVE server zal je nooit door Horde kunnen worden aangevallen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Je begrijpt het denk ik verkeerd.
Als Alliance zijnde kun je sowieso geen mede alliance spelers "neerknuppellen"
Wel kun je (als je op een pvp server speelt) in een contested area horde spelers omleggen.

Een voordeel van PvE servers is dat je in diezelfde contested area je pvp moet enablen om iemand om te leggen, en die arme hordie moet dan ook zijn pvp enabled hebben.

spuit 11 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:53
[...]

Ik heb het idee dat jullie toch redelijk goed in je gear steken en ook ervaring hebben met de gevechten nog van Naxx 40 man.

Faerlina: Idd, joke.. op 25 man moet je wel een priest hebben die weet wat MC is.
Maexxa: Absoluut geen joke. Onze 45k buffed druid tank kan tijdens de enrage tijdens en stun gewoon van 100% naar 0% hp gaan. Wij hebben ook geen goed geared warrior tank atm (nog niet) anders wordt dit ook een eitje ivm shield wall.

Naxx 25 is een joke

Voorbeeldje
Locust Swarm: Periodically throughout the fight, Anub'Rekhan casts a 30 yard AoE spell called Locust Swarm, slowing his movement speed to 40%. Anyone remaining in the area of effect of this spell is afflicted by a deadly, stacking debuff that inflicts 875 to 1125 nature damage every 3 seconds. Also, while under the effect of Locust Swarm, the player is unable to attack or cast spells.
Onze MT had 10 stacks, maar dat wordt gewoon weggehealed. Daarnaast was het probleem in Naxx 40 altijd dat de enige movement increase dat van een hunter was. Als je geraakt werd met aspect of the pack dan kreeg je een daze en dus een wipe. Nu is dat gewoon /care omdat je de movement speed increase van een DK hebt.
Impale: While not under the effect of Locust Swarm, Anub'Rekhan will target a random player (usually one within 10-15 yards of him) and shoot spiked tendrils out in a straight line towards his victim, causing 3938 to 5062 damage to his target and damaging all other players in it's path. The target will be knocked into the air and it is very important that they are healed before landing, as the fall damage after the Impale can be potentially fatal. Use of class-specific skills such as Levitate or Slow Fall or possessing a passive fall-damage reduction can help prevent high fall damage.
Flikker toch op. Een kloterige 5k dmg en wat fall damage. Ik loop nu al volledig raidbuffed incl schreeuw van een warrior rond met 20k+ hp en ik ben nog wel een fekking mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je moet er rekening mee houden dat je tijdens het levellen in de zones boven level 20 regelmatig aangevallen gaat worden, en dat het geen fair fights zullen zijn. Vind je dat geen probleem dan is een PvP server prima. Vind je dat erg irritant, dan kun je beter op een PvE server rollen. Sowieso kun je alleen door de andere factie aangevallen worden, en alleen in de 20+ zones.
ImdaMned schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:09:
Flikker toch op. Een kloterige 5k dmg en wat fall damage. Ik loop nu al volledig raidbuffed incl schreeuw van een warrior rond met 20k+ hp en ik ben nog wel een fekking mage.
5k maar? In 10-man doet 'ie ook 5k, plus 2k fall damage ofzo. Zou verwachten dat 'ie op heroic meer richting de 8k zou gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 03-12-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dus al met al maakt het geen klote uit wat je speelt, PvP of PvE, ongeveer evenveel personen aanwezig enzovoort. Zitten er verschillen in de snelheid van ranken (pvp of pve)?

EDIT: Hydra, bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:11:
Zitten er verschillen in de snelheid van ranken (pvp of pve)?
Welke ranks? Vroeger (voor TBC) had je PvP ranks, maar die zijn er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

bedoel level omhoog gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vip: hij bedoelt denk ik levellen.
Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:11:
Dus al met al maakt het geen klote uit wat je speelt, PvP of PvE, ongeveer evenveel personen aanwezig enzovoort. Zitten er verschillen in de snelheid van ranken (pvp of pve)?

EDIT: Hydra, bedankt
Levellen op een PvE server gaat wat sneller, omdat je je geen zorgen hoeft te maken over tegenspelers van de andere factie die je aanvallen. Daarom kun je ook niet van PvE naar PvP servers transferren, terwijl dat andersom wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:03

NoTimeRemains

I know

/cry

al een week niet kunnen wowen mede door Telfort internet...
verdomme halve guild al in Naxx maar ik blijf achter :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:14:

[...]

Levellen op een PvE server gaat wat sneller, omdat je je geen zorgen hoeft te maken over tegenspelers van de andere factie die je aanvallen. Daarom kun je ook niet van PvE naar PvP servers transferren, terwijl dat andersom wel mogelijk is.
Oh, ik dacht dat PvE -> PvP wel mogelijk was nu Warhammer uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277301

[...]

dat kan nu wel je kan van pve naar pvp( nieuwe patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
[...]

OP 10 man vind ik sapp lastiger dan Kel. Kel is tank en spank :-/

Eigelijk vind ik de heele uitbreiding een joke.

- T gear kopen van tokens,....... CMON!
- Geen attu nodig voor niets
-pvp gear dropt gegenwoordig ook al van tank en spank bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:53
Hydra schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:11:
[...]

5k maar? In 10-man doet 'ie ook 5k, plus 2k fall damage ofzo. Zou verwachten dat 'ie op heroic meer richting de 8k zou gaan.
Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 4813 to 6187 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 5688 to 7312 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Deze 2 impales zijn er volgens wowhead. 2k meer dus. Zelfs dan is het nog niet spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-07 10:01

[...]

PvE naar PvP kan wel hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:40:
Geen idee of je 10man of 25man bedoeld :)
Ik tankte ze allemaal tegelijk, met al m'n AoE op de 4 adds + baas. Geen CC nodig.
En tuurlijk kan elke tank ze tanken, en ik zeg niet dat een DK beter is, maar we zijn zeker viable hier :)
10 man, single target. Je zou bijna geen extra tank nodig hebben eigenlijk. Maexxna is ook maar 1 tank nodig (op 10 man). Alleen Anub'Rekan is het goed om een tank erbij te hebben in de spiderwing. Meer heb ik nog niet gedaan op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Anoniem: 279511 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:52:
[...]

540+ defense zegt niet dat crits nooit meer gebeuren. Het kan nog altijd gebeuren, hoewel zeldzaam. (iig zo was dat in TBC, ik heb niks gelezen dat dit nu anders is:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Bijna niemand heeft ervaring met vanilla naxx (we zaten op Huhuran toen de voor PVE dodelijke pre tbc PVP patch kwam). Verder hebben we als guild nooit een voet gezet in Naxx tijdens TBC. Een enkeling is met een Pug meegeweest, maar het overgrote deel heeft er voor gekozen dit niet te doen ivm de terugkomst van Naxx in Wrath zodat we (hoopten we) de volle Naxx experience zouden krijgen in Wrath (en niet een lvl70 zergfest)

Dik in de gear valt ook wel mee, ik was de 3rd 80 in de guild. Dus ik denk dat mijn gear iets bovengemiddeld is voor het guild gemiddelde. En ik vind mijn gear niet bepaald super goed (zie sig voor armory).

Anub, wat moet een MT precies doen? Halve circle rennen wanneer anub swarm cast, lijkt me niet al te lastig.
Maexna, ik vond de MT dmg eigenlijk wel meevallen, denk idd wel dat de MT Sw gebruikte tijdens de 30% enrage. Warrior MT met iets van 30-35k hp.

Patchwerk, eerste kill was met uncrittable tanks in blue/T6 gear met 1-2 heroic epics. Ging de 2de try ooit neer. Uncrittable lijkt hier het toverwoord.

Gister voor de 2de keer gedaan, MT nu in 3/5 T7 en geen enkel probleem meer, MT kwam niet eens dichtbij doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:52:
[...]

540+ defense zegt niet dat crits nooit meer gebeuren. Het kan nog altijd gebeuren, hoewel zeldzaam. (iig zo was dat in TBC, ik heb niks gelezen dat dit nu anders is:))
alleen als mobs een buff hebben die hun crit chance verhoogt (bijv door MC, of door een self buff). slechts een zeer beperkt aantal mobs heeft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 09:01
ImdaMned schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:23:
[...]

Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 4813 to 6187 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Spikes pierce the floor and then rise up, dealing 5688 to 7312 Physical damage and knocking up enemy targets in a line away from the caster.

Deze 2 impales zijn er volgens wowhead. 2k meer dus. Zelfs dan is het nog niet spannend.
Wazig dat het zo weinig scheelt. Ligt het nou aan mij of was die oude impale ook al rond de 4-5k dmg???

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

NoTimeRemains schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:17:
/cry

al een week niet kunnen wowen mede door Telfort internet...
verdomme halve guild al in Naxx maar ik blijf achter :(
Wat is er met je Telfort dan? Mijne werkt gewoon. Was 1 dag effe niet mogelijk, maar nu geen problemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben met 1 level 80 instance drop al uncrittable, als 2H wielding Death Knight.
Geen 540 defense hebben is mijns inziens gewoon een teken van niet voorbereidend willen gaan tanken.

Vreemd genoeg, had ik tijdens de raid 539 defense en heb ik dus een oude flask genomen voor de 10 extra defense, om uncrittable te zijn. Geen drops gehad, alleen een nieuwe Polearm uit heroic Violet Hold later op de avond, en nu zie ik in m'n stats dat ik 541 defense heb, zonder enige vorm van buffs. Hoe kan dat?
De Polearm heeft alleen meer DPS, Strength en Stamina. (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kregen DK's geen defense uit sta of str? Ik meen zoiets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:52:
[...]

uncrittable betekend dus geen crits, tenzij de boss speciale buffs had volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 236827 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:00:
Ik ben met 1 level 80 instance drop al uncrittable, als 2H wielding Death Knight.
Geen 540 defense hebben is mijns inziens gewoon een teken van niet voorbereidend willen gaan tanken.
Je moet natuurlijk wel mazzel hebben met drops. ;)

Ik heb het zelf natuurlijk wel ultiem gemakkelijk als druid. In de eerste week heb ik alles gemaintankt omdat ik de enige uncritable tank was. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
-NMe- schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:10:
[...]

Ik heb het zelf natuurlijk wel ultiem gemakkelijk als druid. In de eerste week heb ik alles gemaintankt omdat ik de enige uncritable tank was. :+
Bij ons zou dan juist de OT de drops krijgen als die nog niet uncrittable zou zijn (zoals ik dus) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:10:
[...]

Ik heb 1 drop nodig gehad!! :)
En dat is de trinket van Loken in Halls of Lightning.
Dan heeft een 2H wielding DK het nog het 'moeilijkste'. Ach ja, over een aantal maanden lachen we er waarschijnlijk om :)
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:07:
Kregen DK's geen defense uit sta of str? Ik meen zoiets gelezen te hebben.
Geen idee, maar het zou het wel verklaren :) ik ben er in ieder geval blij mee!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 03-12-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
ImdaMned schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:09:
[...]

Naxx 25 is een joke

Voorbeeldje

Onze MT had 10 stacks, maar dat wordt gewoon weggehealed. Daarnaast was het probleem in Naxx 40 altijd dat de enige movement increase dat van een hunter was. Als je geraakt werd met aspect of the pack dan kreeg je een daze en dus een wipe. Nu is dat gewoon /care omdat je de movement speed increase van een DK hebt.
Ik weet het niet.. op 10 man ging de MT toch echt gewoon dood doordat z'n HP door stacks van bijna 100% naar 5% dropte ofzo.. 1 hit erna en t is afgelopen. Als je te laat loopt of niet in een halve circle kunt lopen dan is t gewoon een wipe.

En ja op 25 man zijn bijna alle bosses ge 1 shot, ook Patchwerk ging de 1e keer down toen we 3 tanks in goed gear bij ons hadden. Al was ik op t eind wel compleet zonder mana van t healen.

Even nog een Shaman vraagje tussendoor: Iemand enig idee waarom m'n cleansing totems niet iederen cleansen? (Ze staat practisch naast de totem en toch wordt er willekeurig 3-4 man overgeslagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de geïnteresseerden, hier een WWS report van mijn tanking gisterenavond:
Report

Als je kijkt naar de Noth kill, heb ik bijna 2000DPS gedaan :D

Ook zie ik dat ik veel meer de Anti-Magic Zone moet gebruiken, ben er niet voor niets in gespecced.
Unholy Blight is nr2 in Damage Done ability, na Death & Decay. Beide redelijk verrassend vind ik.
De eerst heb ik zoveel mogelijk 'up' gehouden, en de tweede wanneer ik initiele aggro nodig had op adds. Lang leve de talented 15sec cooldown i.p.v. 30sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:19:
[...]

Ik weet het niet.. op 10 man ging de MT toch echt gewoon dood doordat z'n HP door stacks van bijna 100% naar 5% dropte ofzo.. 1 hit erna en t is afgelopen. Als je te laat loopt of niet in een halve circle kunt lopen dan is t gewoon een wipe.
Stonden de healers misschien toevallig ook binnen 30 yards van Anub dan? Want Locust Swarm silenced ook. Enige wat je kan doen is wegrennen. Tanks kunnen zelfs hun abilities niet meer gebruiken ... dat zal wel de reden zijn waarom de tank uberhaubt van 100% naar 5% ging binnen korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 277301 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:20:
dat kan nu wel je kan van pve naar pvp( nieuwe patch)
Ah, dat wist ik niet :)
Dennism schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:54:
Anub, wat moet een MT precies doen? Halve circle rennen wanneer anub swarm cast, lijkt me niet al te lastig.
Als je geen Hunter hebt is dat snel wegkomen wat lastiger. Wij hebben het gedaan door een persoon als intercept target te gebruiken. Ik dus. Dus de tank intercept (of intervened, hoe die friendly charge ook heet) naar mij toe, en ik blink naar de safe-spot. Gewoon met je rug naar Anub wegrennen is gevaarlijk, onze tank werd de eerste paar pogingen vrij hard neergemept. De laatste try ging gewoon perfect, niemand dood.
porn* schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:58:
Wazig dat het zo weinig scheelt. Ligt het nou aan mij of was die oude impale ook al rond de 4-5k dmg???
Ja, die was hoog genoeg om clothies met de fall damage dood te krijgen, dus misschien dat die tactics daar nog op gebaseerd zijn. Op 10-man hadden we er in ieder geval stukken minder moeite mee dan destijds met 40-man, terwijl dat destijds een redelijk hardcore raidguild was.
Katala schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:19:
Ja, daar hadden wij dus ook last van, vandaar dat we halverwege iemand neerzetten om als target voor de tank te dienen, en dat werkte prima.

Faerlina is niet gelukt. Op zich hadden we de fight wel door op een gegeven moment, maar de healers konden het niet aan en de damage as sub-par. Maak me d'r wel een beetje zorgen over dat mensen met veel betere gear maar 200dps meer hebben, en een aantal met vrijwel net zulke goeie gear een eind onder me zitten. Heb compleet een niet-PvE spec :S Krijg je als je met een 'PvP guild' gaat raiden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 03-12-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, om de een of andere reden kan ik niet inloggen in het spel zelf maar wel via de website zelf... Als ik via de website inlog zie ik echter wel dat er het volgende staat:

Account Name: Oxigeon
Account Type: World of Warcraft - no expansion
Account Status: Frozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Frozen betekent dat je niet betaald hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ja ok, dat heb ik ook nog niet, maar kan je dan via de game ook nog niet inloggen??
Hij geeft namelijk aan dat 1 van de 2 gegevens niet juist zijn, dus of username, of paswoord. Maar kom wel gewoon op de site :S

[ Voor 43% gewijzigd door Oxigeon op 03-12-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Oxigeon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:27:
ja ok, dat heb ik ook nog niet, maar kan je dan via de game ook nog niet inloggen??
Hij geeft namelijk aan dat 1 van de 2 gegevens niet juist zijn, dus of username, of paswoord. Maar kom wel gewoon op de site :S
Waarom zou je wel kunnen inloggen? Als je niet betaald hebt zou je ingame een bericht moeten krijgen dat je niet kunt spelen omdat je niet betaald hebt.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.