Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 173 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:36:
[...]

Hoeveel dps is eigelijk op fresh 80 als rogue zijnde? Ik zit vaak tussen 1200 en 1500 in. Dat met een 130dps MH (tankwapen lol :+) en een 120dps OH. Is dat een beetje normaal?
Ik was afgelopen week in een Archavon raid waar een combat rogue in grotendeels T6-gear 3400dps deed. Je doet het dus wat magertjes. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
[...]
Hoeveel dps is eigelijk op fresh 80 als rogue zijnde? Ik zit vaak tussen 1200 en 1500 in. Dat met een 130dps MH (tankwapen lol :+) en een 120dps OH. Is dat een beetje normaal?
Ik haal met mijn DK (quest gear) rond de 1750 DPS over de instance heen. Grote nadeel blijft natuurlijk het op en neer rennen als melee zijnde. Op (tank & sank) boss fights, zeker met CDs, hang ik rond de 2500-2900 dps... hangt er een beetje vanaf welke buffs ik heb.

Kijk even naar je rotatie, beetje class forums lezen etc. helpt veel.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 02-12-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

-NMe- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:17:
Nou had ik vanavond toch iets geks. :o

25-man Naxx, op Patchwerk. Warrior MT (33k health, uncritable), frost DK (32k health, uncritable), warrior (31k health, bijna uncritable) en ik als feral druid (39k health, uncritable) als soakers voor de hatefulls. Alle tanks stonden netjes bovenaan op de threat meters én waren prima topped up wat health betreft. Toch kreeg ik tot op twee tries toe twee hatefulls achter elkaar, wat ik alleen kan hebben met Barkskin gepopt. (Wat uiteraard op beide tries niet zo uitkwam. :X ) Ik dood, healers nog meer gestresst, nog een tank dood, geen houden meer aan.

Hoe kan het nou dat ik een tweede hateful strike krijg direct achter de eerste aan, terwijl beide andere offtanks meer hitpoints hebben dan ik? Het meest frustrerende is nog wel dat ik met 3k extra health die twee hatefulls op rij ook nog gewoon zou kunnen soaken. :+
Precies zelfde probleem gisteravond, Warrior 36k hp, paladin 34k hp, Druid 38k hp, DK 32k hp, ineens kreeg pala 2 hatefull strikes, en weg, healers idd stressed, DK weg, ineens ging melee neer en stonden alleen Warr/Druid er nog wat ook niet lang mocht duren. Beste try 4.7m dmg hadden er toen wel ff genoeg van en zijn Noth the plaguebringer gaan doen 2de try down wat een leuke fight was.

Spiderwing was een aanfluiting, hadden al op 10 man geoefend en was een stuk lastiger naar ons idee, mobs leken wel zelfde hoeveelheid HP te hebben als op 10 man toen we de 25man deden. 1ste en 2de boss zo down, 3de boss paar mensen dood aan het einde maar ook down. Geen slechte start, eerste raid 4 bosses down.

Wel leuke chest geloot, raidbuffed 1900 tot 2500nogwat spelldmg, 690mp5, dps valt nog wat tegen maar dat komt omdat ik nog niet genoeg hit/crit heb, dat komt vanzelf wel, hier en daar nog wat rep items oppikken.
Enige nadeel van Naxx vindt ik toch wel dat je daar geen enkele vorm van rep kan krijgen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:33:
[...]

Op normal? Zelfs onze healer is niet geslaagd daar dood te gaan :P (hij stond midden in zo'n aoe)

Net nog weer even HoL gedaan, heb echt het idee dat ik bedonderd word, moet nog 2 items om crit immune te zijn maar als zowel strat als hol niks dropt (resp. shield en sword).. tsja vanavond nog een poging of 2 doen :)
Ja op normal :P
Ik was ook niet echt aan het opletten O-)

Gisteren HoL nog gedaan, moet zeggen erg mooie instance.
Trash stelt sowieso weinig voor vind ik in de LK instances, en de intances zijn redelijk klein, dus vlot te doen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:28:
Gisteren 80 gedinged met mijn 2 druids die geleveld hebben als balance.

Nu dus druk bezig om de proffesions omhoog te krijgen om vervolgens 1 druid feral en de ander restro te speccen. Nu valt het me echter op dat de keuze van paterns nogal beperkt is? Ik heb nu 440 LW (altijd leuk die laatste 10 punten) Voor restro kan ik 2 leuke epics craften uiteindelijk, maar voor feral zit ik met een probleem. Ik weet dat Druids geen defence meer nodig hebben om te tanken, maar alle craftables hebben laag armor, enzoiets als een lvl 80 versie van de lvl 70 thick clefthoof set is er niet? :'(

Moet ik dan zoveel mogelijk feral dps gear craften zoals die lvl 78 blue pvp set en daarin beginnen te tanken of kom ik dan alsnog serieus te kort om normals te gaan doen? Ik moet toch leren te tanken in feral dus even normals doen is geen probleem.
Het gaat zeker voor in begin gewoon feral dps gear worden, je bent uncrittable by nature dus +def stats zijn niet nodig. Wat belangrijk is voor je gear is +dodge rating en agility ( stamina uiteraard niet verwaarloozen ). Voor zover ik weet bestaat er geen versie van de thick clefthoof set maar die is bij deze uitleg dan ook niet nodig aangezien er meer en betere items zijn voor te tanken in Wotlk. Een druid zal niet zo veel gear problemen hebben als alle andere ( plate ) tanking classes, aangezien zij een nogal imo hoge defence cap moeten halen voor heroics te kunnen doen. Begin rustig met normals gebruik je kitty gear en pas juist enkel je wapen en trinkets/ringen ( eventueel je idol ) en voila weeral een feral tank meer :)

Je lage armor is iets dat geimplenteerd is door Blizz omdat te veel mensen hun armor cap halen. Nu is dat geen probleem aangezien je via talents een aantal surplussen krijgt met damage reduction die de armor cap ( gedeeltelijk ) opheffen - 1 % per member in de party - . Bij de volgende release zou Dire bear form wel aangepakt worden dus dan kan het zijn dat we weer eens van armor moeten veranderen. Ach ja , blizz houd de ferals wel bezig ...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Gisteren beetje laat(00:15 begonnen we uiteindelijk :P) Heroic Obsidium Sanctum gedaan. en Me T7 Gloves gewonnen :D. Dat voel je wel als je gloves van 60 stamina naar 100 stamina + 24 stamina gem gaat :P. Bijna 24.3k unbuffed hp >:)

Daarnaast gisteren ook nog epic badge shield opgepikt + epic belt drop in hc AN. Was een leuk avondje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister lekker lopen questen richting de de 75 en na een uurtje of 2 gedingend , ook nog even Azjol'Nerub gedaan met een PuG ( Normal ) was een snelle instance is dat we stonden met pakweg 20 minuten weer buiten.

Ben gister ook begonnen door wat tanking gear te gaan ophalen als ik er toch langs kwam en dat begon gelijk met de chest aangezien ik toch al Revered was bij The Kalu'ak kortom : Ivory-Reinforced Chestguard is in ieder geval alvast binnen nu de overige items nog halen maar de meeste komen uit icecrown. Ik kan alleen nog de Cloak van Wyrnrest Accord gebruiken in Dragonblight en dan heb ik de tanks items uit deze zone opgepakt.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Vanavond laatste raidavond. 4 Horsemen, Sapphiron en Kel'Thuzad staan nog overeind. Ik moet en zal Death's Bite looten vanavond >:) Hij hoeft enkel te droppen, dan issie zowiezo voor mij, voordeel als je enige DPS Warrior in de guild bent, loot priority op 2-handers en DPS Plate _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren overdag voornamelijk bezig geweest met fishing & cooking :)
Best rustgevend na het 79 -- > 80 rushen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Leuk, gisteren was HoL zowel normal als heroic daily, dus met een PUG maar eens op stap gegaan. Hadden een wipe op de tweede boss door explosies, tweede try harder genuked en neer. Verder nog een paar wipes op Loken die jammer genoeg z'n axe niet dropte. Wel badges en Ebon Hold rep op 20760 / 21000.

Even in guild gevraagd voor een instance om exalted te worden (boots, chest), dus tank en rogue die ook wel interesse hadden. PUG DPS warrior en shammy gevonden waarmee we UK heroic even gecleared hebben. DPS van die warrior was crap, maar rogue en ik maakten dat wel goed. Avondje geëindigd op exalted, dus boots en chest gehaald, en met genoeg badges om de crit trinket te halen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 18:46
Gisteren met m'n DK een run naar UK gehad:
73 Prot Paladin
72 Retri Paladin
71 Unholy Death Knight
76 Fury Warrior
73 Holy Priest

Oooooh de AoE O+ Pulls gingen met 5-10 mobs tegelijk, over de hele instance misschien 4 mana breaks gehad voor de Priest. Geen een wipe op bosses en nog geen half uur later stonden we weer buiten. 300k xp erbij, geen loot maar daarvoor ga ik er ook niet heen, en een gedeelte van de party op m'n Friendslist voor in de toekomst.

Ik heb tot nu toe alleen Nexus en Utgarde Keep gedaan van de WotLK instances maar qua niveau zitten ze niet hoger of lager dan TBC instances. Ook moet ik zeggen dat nu mijn DK 70+ is, ze een stuk minder OP aanvoelt, logisch natuurlijk vanwege de gear waarmee je Outland ingaat, maar ik ben wel blij dat DK dus wel goed mee scalen met de rest van de classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:48:
[...]

Je gaat vanavond naar level 75 levellen? :D
nee..

maar wel soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lvl80 *O*
Nu maar gaan bedenken wat ik nu nog allemaal ga doen :+ In iedergeval moet ik nog 2 zones helemaal afwerken, qua verhaal loop ik nog bizar stuk achter. En moet nog 2,5k gold voor mijn epic fly, dus maar verder met skinning-farmen :P

Solo haal ik nu zo rond de 1100-1200dps (zonder downtime), in teams met leuke buffs haalde ik gister 1758dps (nr1 woei :P).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2008 10:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:40:
[...]

Ik was afgelopen week in een Archavon raid waar een combat rogue in grotendeels T6-gear 3400dps deed. Je doet het dus wat magertjes. ;)
Je mag er hier ook aan toevoegen dat deze rogue in een normale 5-man geen 3400 dps zal doen. Reden? Het enorme verschil van een 25 man raid met alle buffs van de verschillende classes en de lack aan buffs in een 5 man. Maw met je huidige dps zit je nog ongeveer 300/400 dps onder het gemiddelde.

Gewoon wat extra gear en met name weapons scoren en je zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

[...]

Ik hoor ook heel vaak dat mijn dps low is en de andere dpsers van de party. Maar dit lijkt me nogal logisch. Tanks en healers hebben niet zoveel concurrentie in de party zitten als het op drops gaat he? Is vaak maar 1 tank en 1 healer terwijl er 3 dpsers zijn.

Ik doe nu toch eigenlijk wel altijd 2k+ dps in 5-mans. Soms wat meer als het een meer melee buffing groep is, maar dat is alleen maar extra. Voor een idee van mijn gear (toch ook merendeel nog t6):
http://eu.wowarmory.com/c...Silvermoon&n=Darkerknight

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Moet zeggen dat ik me tot nu toe nog steeds erg vermaak met vanilla WoW (enigszins prefentief! :+) ). Heb uiteraard BC wel al en inmiddels twee lvl 70s (Frostmage en BM Hunter).
Vrouwtje wilde WotLK voor me halen voor Sinterklaas maar heb dat nog maar ff afgehouden. Tot nu toe trekt het me nog niet dermate dat ik perse die uitbreiding moet hebben.
Ben nu een Shaman aan het levelen (43 inmiddels) en het voelt weer heerlijk met een PuGje ZF in te duiken en wipen op wat trash. =)
Voorlopig dus maar ff geen WotlK voor mij maar vrolijk verder questen met mijn "Sjaaman".

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54
Liefdagboek

Gistere wouden we toch maar Malygos gaan doen, we hadden het idee om 2x 10 man te doen en daarna een 25man, aangekomen stonden er een partij horde's bij de "entrance" dus dat werd leuk....iedereen erheen en ja hoor this instance cannot be blablabla.....

na 10 min raar doen en proberen erin te komen werd het een oorlog van 35 40 alliance vs zelfde aantal ong hordes.....

Toen werd er besloten we gaan wel City's Raiden voor a uglybearmount zoals de GM het noemde...
En ja hoor eerst naar Thrall en oleee neer, toen naar Mulgore en ja hoor warchief ook down, gelijk door naar UC Sylvanas down, en als laatste Silvermoon al met al best grappige avond, geen repair bills hoop fun en een zwart beertje.

Black Bear
Brown Bear
White Polar Bear
Za Bear

Vanavond hoop ik me timerun in CoT te doen voor de bronze draak :D

EDIT:
over dps gesproken, mijn dps is ook echt slecht vergeleken met een Roque/Warrior/Tank zelfs...(mage speel ik), en het is niet omdat me gear zuigt ja T6 nog steeds en paar nieuwe 80items..maar voor dat ik met 328haste rating de 1e mob van de package die gepulled word geraakt heb met me fireball...
heeft de mob nog maar 30% leven over omdat de melee er als een dolle doorheen hakt op...

Ik kom alleen tot me recht op een bossfight dan heb ik de tijd om te nuken maar verder kom ik niet boven een DK of Retri Pala uit, moet wel zeggen die allemaal al Tier7 en dergelijke hebben, maar alsnog :)

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 02-12-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond Naxx 25man gecleared en van Sapphiron Murder mogen looten (dagger).
Al met al een vrij easy instance, maar wel erg leuk om te doen!!

Vanavond Malygos doen ( op 10man al gedaan en het was een supercool gevecht)

Verder is het weer fijn om Pve te doen na zo'n lange tijd eruit te zijn geweest.
Alleen moeten we nog wat slackers lozen en een iets vastere groep krijgen, dan komt het helemaal goed!

Berserking enchant is wel prijzig trouwens, maarja... je moet er wat voor over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 14:31
Kaap schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:52:
Vanavond laatste raidavond. 4 Horsemen, Sapphiron en Kel'Thuzad staan nog overeind. Ik moet en zal Death's Bite looten vanavond >:) Hij hoeft enkel te droppen, dan issie zowiezo voor mij, voordeel als je enige DPS Warrior in de guild bent, loot priority op 2-handers en DPS Plate _/-\o_
Mazzelaar!
In de 10-mans bij ons gaan er vaak 2 dps-warrs mee, in de 25-mans worden we vrijwel alledrie tegelijk uitgenodigd. En in de 25-mans gaan er ook 1 a 2 DK's mee dus tel uit je winst. >.< Maar goed, kwestie van afwachten.

Die polar mount, van de daily, krijgt iedereen die nu? Ik doe voor de eerste keer die daily en had 'em meteen namelijk en zag er al een paar op rijden in Dalaran. Ondertussen ook bezig met de Oracles daily, zag op mmo dat het koopbare eitje wat je kan kopen op revered de groene proto-drake kan bevatten. Guildy heeft een andere kleur proto-drake geloot vant weekend, tijdens heroic UK, laatste boss, dropt die mount ineens. Erg fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zjanzjak schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:19:
[...]

Mazzelaar!
In de 10-mans bij ons gaan er vaak 2 dps-warrs mee, in de 25-mans worden we vrijwel alledrie tegelijk uitgenodigd. En in de 25-mans gaan er ook 1 a 2 DK's mee dus tel uit je winst. >.< Maar goed, kwestie van afwachten.

Die polar mount, van de daily, krijgt iedereen die nu? Ik doe voor de eerste keer die daily en had 'em meteen namelijk en zag er al een paar op rijden in Dalaran. Ondertussen ook bezig met de Oracles daily, zag op mmo dat het koopbare eitje wat je kan kopen op revered de groene proto-drake kan bevatten. Guildy heeft een andere kleur proto-drake geloot vant weekend, tijdens heroic UK, laatste boss, dropt die mount ineens. Erg fraai.
Guildie inderdaad ook bij ons had hem in ze 1e heroic UK....erg mooi natuurlijk :)
Ik kreeg hem in me tasje bij geloof ik de 4e x ofzoiets :)

De mooiste tot nu toe zoals 2 guildies hem nu hebben is de Time Lost Proto Drake...
Zelf ben ik meer gecharmeerd van een Raptor of Tiger mount van ZG, the baron mount blijft ook cool maar aangezien ik nu binnen 5min in Dalaran er 20 mensen mee zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Goedenmorgen,

Gisteravond nog even een kleine 3 uur gespeeld, van level 26 naar level 28.5 gedinged met mijn warrior:) vanaaf nog even een kleine 4 uur spelen en verwacht ik level 30/31 te wezen:) tgaat allemaal langzaam maar het gaat... spele het spel ook nog maar sinds een week of wat:) in vergelijking met Silkroad tot nu toe een verbetering alleen mis ik mijn gear op silkroad wel gezien ik helemaal overnieuw moet beginnen:) nnog geen instances of wat gedaan, tot nu toe alleen nog maar beetje farmen,qeustjes doen en proffesions bijhouden:) ik kan daar denk ik eerst nog wle even genoeg uit leren:) hopen dat vndaag mijn searing blade is verkocht:) kank weer 10 gold bijschrijven:) loop nog steeds met een level 19 axe rond en er staat een aardig leuke bloodspiller level 27 op AH:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Mazzelaar!
Wij hebben maar 1 melee group in 25 mans. DPS Warrior, Enhancement Shaman, 1 Rogue en de laatste 2 melee spots mag uitgevochten worden tussen nog 2 Rogues, Retridin en DK. 1 Rogue is level 73. De DK is trial dus heeft geen loot rights. De Retri is nog level 70 en wacht op PC om uberhaupt WOTLK te kunnen draaien, maar heb hem al een week niet gezien dus volgens mij quit die zowiezo. Dan wordt er niet nog 1 aangenomen omdat we al meer melee hebben dan melee spots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren paar keer door ramps en BF heen gewandeld weer en uiteindelijk level 60 gedinged en 3 achievents erbij (ding level 60, got my mind on my money ofzo (loot 100 gold) en BF) :) . Vind wel jammer dat ik nu m'n (pvp) epics al moet inleveren omdat de groene items beter zijn :+ .

Hoe werken die gems eigenlijk? Ik kan nu een gele, rode en blauwe gem in m'n chest stoppen op de één of andere manier. Zijn er maar 3 gems? Waar haal ik ze vandaan? Wat kosten ze ongeveer? Heeft het zin als je redelijk snel levelt, zijn ze herbruikbaar? Nogal wat vragen, maar ze zitten er niet voor niks op en ik weet nergens wat van :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mektheb schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:14:
over dps gesproken, mijn dps is ook echt slecht vergeleken met een Roque/Warrior/Tank zelfs...(mage speel ik), en het is niet omdat me gear zuigt ja T6 nog steeds en paar nieuwe 80items..maar voor dat ik met 328haste rating de 1e mob van de package die gepulled word geraakt heb met me fireball...
heeft de mob nog maar 30% leven over omdat de melee er als een dolle doorheen hakt op...

Ik kom alleen tot me recht op een bossfight dan heb ik de tijd om te nuken maar verder kom ik niet boven een DK of Retri Pala uit, moet wel zeggen die allemaal al Tier7 en dergelijke hebben, maar alsnog :)
Dat valt me ook op nu je het zegt. Mages die net een stukje boven de tank staan op een hele run, terwijl melee er een flink stuk boven staan. Heb soms ook maar net tijd voor drie specials (disease 1, disease 2, diseases spreiden over de rest van de mobs) voor de eerste mob ligt. Gisteren in UK heroic dan ook constant lopen chainpullen, regelmatig zelfs twee packs tegelijk. (of de hele tunnel na de eerste boss, inclusief een paar elites)

Gisteren trouwens even 40,- uitgegeven aan transfers. Lock naar een andere PvE server zodat ik daar een horde DK aan kon maken, en die getransferred naar de server van een collega. :p Dus als er nog mensen horde spelen op Balnazzar... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zwik schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:29:
Gisteren paar keer door ramps en BF heen gewandeld weer en uiteindelijk level 60 gedinged en 3 achievents erbij (ding level 60, got my mind on my money ofzo (loot 100 gold) en BF) :) . Vind wel jammer dat ik nu m'n (pvp) epics al moet inleveren omdat de groene items beter zijn :+ .

Hoe werken die gems eigenlijk? Ik kan nu een gele, rode en blauwe gem in m'n chest stoppen op de één of andere manier. Zijn er maar 3 gems? Waar haal ik ze vandaan? Wat kosten ze ongeveer? Heeft het zin als je redelijk snel levelt, zijn ze herbruikbaar? Nogal wat vragen, maar ze zitten er niet voor niks op en ik weet nergens wat van :D .
http://www.wowwiki.com/Gem

Als je daar ff doorheen leest weet je meer dan genoeg :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek,

Ding 80!!!

Mijn Death Knight is het maximale level. Gisterenavond startte ik met 60% in level 79 en dat laatste stuk ging heel hard. Een vriend heeft nog de tanking bracers en hands gemaakt voor me (Blacksmithing). Met een portal ging ik even trainen, voor een stunning 350g of iets dergelijks... damn! Ook gelijk een respec gedaan naar een nog meer tankspec dan ik al had.
Een guildgroup had nog een DPS nodig, dus ik wilde wel mee. Eerst werd het Halls of Lightning, die snel leeg was :) daarna The Oculus, waar ik nog een quest had. Aparte instance, enerzijds vond ik het wel leuk, maar anderzijds viel het een beetje tegen, geen idee waarom... Na die runs ben ik even wat anders gaan doen.
Later werd er gezocht naar DPS voor Halls of Lightning door een guildie, en ik was snel genoeg met reageren :+ Het was verder een PuG en de tankspot was al voorzien met een heerlijk vlotte Prot Pala. Hij pullde lekker door als de healer's mana het toeliet, zonder pauzes. Daar hou ik van!
De hele instances was een eitje. Een Elemental mage deed constant 2k DPS, een rogue veel minder, en ik zat met m'n nieuwe (tank)spec rond de 1550-1600. In total damage done stond ik wel bovenaan, want de mage had downtime ;)
Loken dropte de trinket die ik heeeeeel graag wilde, en de Prot Pala had 'm al! Dus ik ben nu het meest waardevolle trinket op dit moment rijker. Hierdoor kwam ik dichterbij de defense cap.
De group wilde nog een instance doen, en het was ondertussen 0.00cet. Maar ach, ik hoefde pas om 7.30cet op, dus waarom ook niet? Utgarde Pinnacle werd het, en ik zocht even snel quests op op Wowhead. Bleek dat er 2 starten in de instance zelf. Een tankchest upgrade was het reward van 1 van die 2! De healer werd vervangen, en de rogue ook door een andere guildie van me. Ook dit ging erg hard en om kwart voor 1 's nachts waren we klaar. Even snel m'n nieuwe stats gechecked, en ik zit nu op 534 defense!

De level 71 shoulders kunnen vanavond vervangen worden door de BS shoulders. Die zijn spuuglelijk, maar stats zijn stats...
Een enchant op m'n cloak zou dan defense naar 540 moeten opkrikken, waardoor ik 'klaar' ben voor Naxx. De guild heeft redelijk wat tanks, maar ik ga even aankijken hoezeer m'n spec compleet op tanking gericht moet zijn. Als ik alleen benodigd ben als OT in Naxx, en als tank voor heroics, kan m'n spec wel iets meer richting DPS. Ik heb namelijk wel het idee dat ik mezelf redelijk gimp.

Anyway, vanavond Naxx, of als ik niet geselecteerd word Onyxia (solo) :) en wat heroics proberen als ik mensen kan vinden. Gief badges!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:14:

Tja speel zelf dus ook met een Mage en ik krijg bijna geen kans om mijn Fireballs af te leveren. :(
Alleen bij bosses kan ik wat doen. Kijk aan het begin van een normale instance of de tank good aggro kan houden. En als dat zo is dan doe ik alleen nog maar Dragon's Breath, instant Flamestrike, Blizzard en als dan aggro krijg Frost Nova of Blastwave. Voor de rest ben je als Mage zijnde nu alleen maar mee voor de tafel en de portal :( .

En op HC heb je (soms) wel tijd om je Fireballs te vuren, maar zelfs dan word je nog overtroffen door elke melee class. :?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Snuffel schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:42:
BTW: heeft iemand al een resto shammy op 80 en is al bezig met end-game healing?
Ben erg benieuwd hoe dat bevalt, vandaar de vraag
Ik ben al een tijdje level 80 en bezig met end-game healing. Ik moet zeggen dat het allemaal erg makkelijk is. (Mijn gear is dan ook al redelijk goed)

Altijd Earth Shield ophouden op de wat minder gearde tank (afgezien van boss fights waar ze niet tanken)
Trash pack healing is bijna altijd chain heal op de main tanks met een occasional lesser healing wave.

Boss fights verschilt enorm per type boss. Heb tegenwoordig ook geen mana problemen meer, alleen op Patchwerk, maar goed dat is ook een gear check en wordt alleen maar makkelijker.

Kort samengevat bevalt het prima :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik heb mijn mage 2 jaar, (maar tot 71 gespeeld), maar zo erg is het echt allemaal niet hoor. Op trash kan je prima meekomen, en op bosses kan je er weer overheen. Rogue's waren altijd vrij hoog, maar de rest van de melee (DK nog niet helemaal duidelijk) is in te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 14:03

Snuffel

Vroem!

Katala schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:15:
[...]

Ik ben al een tijdje level 80 en bezig met end-game healing. Ik moet zeggen dat het allemaal erg makkelijk is. (Mijn gear is dan ook al redelijk goed)

Altijd Earth Shield ophouden op de wat minder gearde tank (afgezien van boss fights waar ze niet tanken)
Trash pack healing is bijna altijd chain heal op de main tanks met een occasional lesser healing wave.

Boss fights verschilt enorm per type boss. Heb tegenwoordig ook geen mana problemen meer, alleen op Patchwerk, maar goed dat is ook een gear check en wordt alleen maar makkelijker.

Dank :)

Heb pre WotLK altijd met een priest gehealed, en was enhancement met mijn shammie.
Wil nu en-game healen met mijn shammie, en afhankelijk van de vraag naar priest healers ga ik of healen of dps-en.
Maar eerst mijn shammie naar de 80, nog 1.3 levels te gaan...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze eens; klik da's de MT uit onze guild, hij tanked Naxx zonder problemen (HC hebben we nog niet genoeg mensen voor). Misschien dat je iets kan met zijn talent build :)

Gister HC Nexus en zonet HC Azjol Nerub gedaan, en heb m'n nieuwe Libram! Libram of Obstruction Ik weet dat het niet de beste libram is, maar het is zeker beter dan Libram of Divine Judgement waar ik tot nu toe mee tankte (en, given, ik wilde badges uitgeven :X )

Nu Onyxia 2mannen met een guildie.. die DK die boven staat heeft d'r eergister gesolod :D dat toch weer liever niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:15:
Sorry, ik heb mijn mage 2 jaar, (maar tot 71 gespeeld), maar zo erg is het echt allemaal niet hoor. Op trash kan je prima meekomen, en op bosses kan je er weer overheen. Rogue's waren altijd vrij hoog, maar de rest van de melee (DK nog niet helemaal duidelijk) is in te pakken.
Er zit echt een zeer duidelijk verschil tussen dmg Mage tov dmg Melee op level 80. Voor wat betreft endgame lvl 70 heb je 100% gelijk, maar in de huidige situatie val je in het niets als Mage qua dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Tja, een mage is dan ook niets meer als een broodjes en water verkoper....

:P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Nou ... toen WotlK uit kwam en iedereen als een gek ging questen in Northrend, ben ik een warrior begonnen (met RAF) :). Me main staat even op lvl 72(80%) in de vriezer.

Loop nu lekker te dwalen door Westfall en heb blacksmithing/mining redelijk op niveau (mag iets hoger). Me talents gaan voorloping lekker in Fury. Maar nu heb ik de volgende vraag:

1. Met deze warrior wil ik graag dualwielden maar ik vergeet telkens welke wapen in welke hand. DMG in offhand en Speed in Mainhand of andersom?
2. Andere tips voor een beginnende warrior (is mijn eerst melee character trouwens na 4 jaar). Heb namelijk een Lock/Mage/Priest en Hunter :P
3. Is het nu Sta/Str of is meer Str beter dan Sta?

Ja inderdaad, dit zijn geen vragen over Northrend maar over het begin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Snuffel schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:32:

Jij betaalt ervoor? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:32:
Nou ... toen WotlK uit kwam en iedereen als een gek ging questen in Northrend, ben ik een warrior begonnen (met RAF) :). Me main staat even op lvl 72(80%) in de vriezer.

Loop nu lekker te dwalen door Westfall en heb blacksmithing/mining redelijk op niveau (mag iets hoger). Me talents gaan voorloping lekker in Fury. Maar nu heb ik de volgende vraag:

1. Met deze warrior wil ik graag dualwielden maar ik vergeet telkens welke wapen in welke hand. DMG in offhand en Speed in Mainhand of andersom?
2. Andere tips voor een beginnende warrior (is mijn eerst melee character trouwens na 4 jaar). Heb namelijk een Lock/Mage/Priest en Hunter :P

Ja inderdaad, dit zijn geen vragen over Northrend maar over het begin ;)
1. Slower = better na level 30, meer whirlwind damage
2. Omigawdnoheals.. pas dus op met wat je pulled en wanneer :P
3. zolang je genoeg sta hebt om niet dood te gaan en redelijk uptime te hebben wanneer je solo speelt, kan je je op strength concenteren :P

@ mage probleem; klopt, mages doen best lage damage.. maar ze brengen dan ook fijne voordelen mee naar een group! (Arcane Intellect, waters "A mage a day keeps the food bill away" is mijn motto :P). En ze hebben Sheep.. daarom heeft bijna iedere HC group wel een mage bij zich.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Laatst online: 23-05-2022
Hmm ik zal dus ook maar even een heel dom vraagje plaatsen, ik heb een 2 handed axe maar heb begrepen dat je ook ene boog hiernaast kunt gebruiken om monsters naar je toe te pullen? maar bogen zijn bij mij rood dus dat houd in dat het niet kan. hoe zit dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je leren bij een weapon master in een grote stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:40:
Hmm ik zal dus ook maar even een heel dom vraagje plaatsen, ik heb een 2 handed axe maar heb begrepen dat je ook ene boog hiernaast kunt gebruiken om monsters naar je toe te pullen? maar bogen zijn bij mij rood dus dat houd in dat het niet kan. hoe zit dit precies?
Je kunt in main cities de Weapon Trainers oid vinden, die kunnen je andere soorten wapens leren gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

wildcardxl schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:40:
in de verschillende hoofdsteden is een weaponstrainer deze kan je andere wapens leren gebruiken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

[b][message=31138763,noline] maar bogen zijn bij mij rood dus dat houd in dat het niet kan. hoe zit dit precies?
Of je bent te laag lvl en/of je moet nog naar een weaponmaster om te leren als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik heb zelf een mage, ik krijg ervoor betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:53:
[...]

Je mag er hier ook aan toevoegen dat deze rogue in een normale 5-man geen 3400 dps zal doen. Reden? Het enorme verschil van een 25 man raid met alle buffs van de verschillende classes en de lack aan buffs in een 5 man. Maw met je huidige dps zit je nog ongeveer 300/400 dps onder het gemiddelde.

Gewoon wat extra gear en met name weapons scoren en je zit wel goed.
Dat weet ik ook wel, maar iemand drie keer lager zitten op een 5-man baas dan op een 25-man baas kan niet. Er is geen enkele combinatie van buffs die je 3x zoveel damage laat doen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Katala schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:15:
[...]

Ik speel nog niet endgame, zondag 80 gedinged :P
Inderdaad meeste trash healing = healstream totem + earthshield.
Nog een lesser heal er een keer op en done.

Bosses is een beetje experimenteren. Sommige bosses doen sustained dmg, dit is makkelijk healen. Sommige bosses doen burst dmg, dat vind ik zelf wat lastiger healen, aangezien zonder haste de healing wave een vrije lange casting time heeft.
Nu kun je sowieso middels Nature Swift sowieso een instant healing wave doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-NMe- schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:46:
[...]

Dat weet ik ook wel, maar iemand drie keer lager zitten op een 5-man baas dan op een 25-man baas kan niet. Er is geen enkele combinatie van buffs die je 3x zoveel damage laat doen. :P
Overal damage in een heroic zit ik op 1500-2000 DPS. Op Patchwerk kom ik uit op 3100DPS en ik zit deels nog in blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:26:
[...]

Check deze eens; klik da's de MT uit onze guild, hij tanked Naxx zonder problemen (HC hebben we nog niet genoeg mensen voor). Misschien dat je iets kan met zijn talent build :)
Bedankt voor de link :)

Onze builds verschillen niet zoveel van elkaar. Hij heeft Unholy Aura (sneller rennen) en Bladed Armor (AP uit armor) en Outbreak (nog steeds twijfelachtige dps-increase imo). Ik heb 3 punten meer in Frost, voor Lichborne. Een mooie extra oh-shit button en anti-fear. 25% miss voor 15sec is niet niks.
Om daarbij te komen heb ik 2 punten in extra frost damage, voor een betere initiele aggro van Icy Touch. (meer een filler, maar toch beetje nuttig)
Maduth schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:32:
Main Hand: slow+damage, voor je special ability's, die uitgaan van de highend damage van je mainhand.
Off Hand: snel, voor snellere rage-generation... of ook slow, voor je whirlwinds later.
Pull voorzichtig! Tot een bepaald level kan je gewoon nog niet zoveel aan met een warrior. Gebruik hamstring op weglopende mobs. En volhouden... het begin kan frustrerend zijn, maar een warrior wordt alleen maar beter naarmate je verder komt.
Strength betekent damage, en dat is goed! Stamina betekent leven, en daar moet je gewoon een gezonde hoeveelheid van hebben. De beste items voor een warrior zijn degene met strength, stamina en later crit en agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Snuffel schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:32:

Hahah dank u :P, daarom reageer ik nooit op wishpers voor portals, en dan klik portal voor me zelf voor iemand ze neus....

hahah nee zo gemeen ben ik niet

En op iemand hierboven nog : inderdaad op endgame 70 deden mages prima mee, helemaal na de patch maar nu op 80 hoef ik bijna geen trash te doen....beetje firebomb en aoe dmg spammen maar meer is het ook niet..

En kan toch niet zeggen mijn speel style zo slecht is anders mocht ik echt niet mee naar KJ in sunwell
En als je een Pala tank neemt en een DK dan hoef je niks te CCén dan kan je op elke heroic Chainpullen in je Blue's moet je nagaan hoe makkelijk die heroic's straks te farmen zijn (nu al) als iedereen Tier8 etc heeft :)

Of Lichking kill's gear

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 02-12-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Afgelopen weekend bijna niet kunnen spelen, en ondanks dat ik gister vrij was, ook bijna niet gespeeld. Maar nog wel even een guildie gevraagd een Portal te maken naar Dalaran. Zag er toch wel netjes uit, en erg handig om alle portals naar andere steden binnen handbereik te hebben.

Heb even een kleine pauze genomen om mijn Fishing en Cooking te levellen, en ben weer een paar stappen dichter bij de Chef title. Ben er nog lang niet, vooral de Outlands recipes zullen nog veel tijd kosten, maar ik kom er wel. Vind het fijn om even iets anders te doen.

Hopelijk deze week tijd (en zin) genoeg om naar level 75 te levellen; die "op de helft" milestone zal me wel helpen denk ik. Of misschien moet ik gewoon weg uit HF, om een of andere reden trekt het me niet zo daar. Wat me ook best tegen staat op dit moment is het niet kunnen vliegen. Ik snap waarom Blizzard het heeft gedaan, maar op sommige momenten erger ik me er wel aan dat ik een heel stuk moet omlopen wat met vliegen in 5 sec. gebeurd zou zijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Op Azuremyst is er nogal wat guild drama aan horde kant. Er zijn gewoon niet genoeg lvl 80s om 3 raidguilds te supporten. En uiteraard lopen er relatief veel ego's rond (iedereen die lvl 75+ is heeft dat in een maand gedaan en dat lukt bijna alleen maar als je een beetje no-life bent). Dus dan split er weer een guild vanwege ruzie en dan lopen er weer een paar over om maar in de #1 guild te kunnen blijven.

Op een gegeven moment was er een split waar ik ook mee ging omdat dit de gasten waren die sociaal het meest vaardig zijn. Aangezien we best een aantrekkingskracht hebben is er nu een andere guild die eigenlijk al verder was in raiden omgevallen omdat hun meeste 80s naar ons zijn toegekomen. Dat lijkt leuk, maar van de gchat is weinig meer over. 't is alleen maar linken van epix. Helemaal geirriteerd wordt je van die e-peen gasten die dat doen bij de items die ze moeten wegdoen
"oh, ik moet <link phat epic> nu al wegdoen voor <insert nog beter epic> ^^"
"welke moet ik kiezen? <epic>, <epic> of <epic>"

Je weet gewoon dat ze puur en alleen maar doen om even te laten zien dat ze het item hebben, maar het komt zoooo kinderachtig over. Hoop dat het beetje beter wordt, anders wordt het een lange wacht voor de casual guilds 80 zijn en beginnen te raiden.

Ik doe het momenteel redelijk rustig aan, al is lvl 74 in 1 maand en beetje behoorlijk snel (zonder RAF) ;)
Maar lvl ongeveer eens in de 3 dagen in NR. Let maar op, dan gaan ze straks pushen of ik niet sneller wil levellen zodat ze 25man kunnen doen :D

[ Voor 9% gewijzigd door FunkyTrip op 02-12-2008 12:11 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Als jullie fireballs zo lang duren met casten waarom dan niet gewoon scorch gebruiken ? Doe je toch nog een beetje damage en afentoe pyro er tussen als je die talents hebt.

Moet wel toegeven dat het irritant is dat je afentoe niet eens 1 fireball hebt gecast omdat je mob alweer dood is. En dan staar je weer is naar die dmg meter en dan zie je dat je eigenlijk gewoon staat te slacken en bij bosses schiet het weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet Onyxia samen gedaan met een Warlock uit de guild.. Was echt lachen, al zat ik wel telkens in de mana problemen (ze heeft een of andere move die threat verminderd dus dan moet je weer skills spammen zodat ze niet achter die lock aangaat :P)

Heb nu mn Bladefist's Breadth vervangen door Onyxia Blood Talisman (Onder het motto, AP en crit kan je niks mee als tank en parry/def rating wel :P)

overigens(helaas) geen paladin gear gedropped :( Wel mage en rogue headpieces, 93gold, 2 BoE blues, en 93g ieder :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Even een vraagje voor de lvl 80 (Dk's) hier..

Als je lvl 80 bent hebben talents als Blood Aura (http://www.wowhead.com/?spell=50365) voor PvE dan nog zin aangezien er staat: "All party or raid members within 45 yards of the Death Knight are healed by 1% of the damage they deal. Only damage dealt to targets that grant experience or honor can trigger this heal." Op 80 krijg krijg je geen XP meer van mobs dus hoe zit het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Als je 80 bent krijg je in principe nog steeds xp van mobs, dus verandert er niets.
Enige verschil is dat de xp die je krijgt niet meer wordt opgeteld voor doorlevellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, ik zie heel heel soms in mijn guild ook wel eens voorbij komen dat mensen moeten kiezen tussen twee items of dat ze blij zijn dat ze <insert epic> hebben bemachtigd maar ze doen het niet onder valse voorwendselen. Ze vragen of echt advies (meestal newbs tussen bepaalde greens/blues) of geven gewoon toe dat ze blij zijn een bepaald ding te hebben die epic is. Aangezien onze guild bijna een begrip is geworden opd e Blades Edge server (Warriors of Light meer dan 325 man) valt het nog best mee op de guildcat. Meestal is het gewoon een beetje lollen en soms wat zaken in de richt van "you scratch my back, I scratch your back" niveau.

Wat betreft level 80 is dat niet echt een rol voor ons, we hebben er in onze guild en dat is eigenlijk wel voldoende. Onze guild heetf een bijna ononderbroken lijn van level 10> tot level 80 en van ieder niveau toch zeker 20+ erin zitten met dat level. Als er een raid word georganiseerd verschijnen bijna automatisch alleen maar 65+ level leden omdat de lagere spelers willen levelen en dat is ook goed ook.

Onze guild is een casual guild met wat hardliners en door zijn enorme formaat 1 van de belangrijkste.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 17:20
Je moet het eigenlijk lezen als 't level. Grijze mobs geven dus geen heal, de rest wel (groen, geel, oranje, rood).

Edit:

Snuffel > me. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 02-12-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ding eindelijk 79.
Nu nog ff de laatste lootjes.
Ben momenteel bezig in Storm peaks en ik moet zeggen top gebied.
Leuke afwisselende quest, en dat mijnenveld geniaal :D

Ook die quest
spoiler:
dat je een mammoet moet opblazen :D

Gewoon super.

Nog wat rep gaan verzamelen voor de zonen van Holdir voor een mooie shoulderenchant ! :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Bedankt voor de snelle reactie's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Taenadar schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:16:
Als jullie fireballs zo lang duren met casten waarom dan niet gewoon scorch gebruiken ? Doe je toch nog een beetje damage en afentoe pyro er tussen als je die talents hebt.

Moet wel toegeven dat het irritant is dat je afentoe niet eens 1 fireball hebt gecast omdat je mob alweer dood is. En dan staar je weer is naar die dmg meter en dan zie je dat je eigenlijk gewoon staat te slacken en bij bosses schiet het weer omhoog.
ja doe ik ook :), maar alsnog die mobs hebben 12k leven ofzo en een DK met Goeie Pally hakken er in de 1e klappen al 5k vanaf...blijft er weinig over :P

Maar ik snap wat je bedoeld ook dat doe ik wel als mage zijnde en het is geen QQ ofzo, maar gewoon meer van het is lastig op het moment ff mee te komen misschien komt het ook door gear aangezien ik nog in 6/8 T6 loop en de rest wel 80 epicof blue, en dan met een Pally mee moet gaan die al 4/5 T7 (25man) en rest 80 epic heeft...

Maar verder op een boss fight kom ik redelijk in de buurt, en Warlocks doen het zover ik zie ook helemaal prima met dps maar misschien is dat in verhouding van DoT of echt casting...

al met al nogsteeds tevreden ;) arcane spec <3 arcane barrage crits ......for 8k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Auredium schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:28:
Mja, ik zie heel heel soms in mijn guild ook wel eens voorbij komen dat mensen moeten kiezen tussen twee items of dat ze blij zijn dat ze <insert epic> hebben bemachtigd maar ze doen het niet onder valse voorwendselen.
Soms advies vragen ok, maar de hele avond zooi blijven linken werkt op de zenuwen.
Als ik een black dragonwhelp pet vind bij toeval link ik dat ook. Lekker effe patsen met een bijzondere drop mag best. Maar met mate he.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

[...]

Over damage gesproken... Feral druids in full kitty spec ownen nu alle dps meters. In diezelfde raid waar die rogue mee was, stond ik 2e in dps net boven die rogue. Boven mij nog een hunter maar niet al te ver weg.

enige competitie die ik nu heb is op trash tbh, rest is feral dps te ziek. Speel er zelf een maar tbh moet het generft worden...

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je veranderd de uitspraak dps al in damage...

Enhancement shaman, goede rotatie van skills, poison applying op je weapons, combinatie van weapons.

En alleen de enhancement shaman zal al een enorm verschil maken door Bloodlust en Windfury. Misery of imp Fairy Fire op de target (omdat nog niet iedereen genoeg hit zal hebben), stop daar bij Alliance nog eens de draenei buff (Heroic presence bij), een Blessing of Might, dat je AP gelijk met meer dan 500 zal improven. Blessing of Kings for 10% stats improvement.

Gemiddeld is 1600/1700 te doen in 5 men instances.

En laatste keer dat ik checkte is 1600/1700 dps x 3 geen 3600 dps.

Onthou als rogue gewoon het volgende qua poisons:
Mutilate PVE:
Weapons - Snelle MH/Snelle OH, is dat niet mogelijk door slechte drops: Snelle MH/Langzame OH
Poisons - Instant Poison MH/Deadly Poison OH
Buffs om op te houden tijdens dps-rotatie - SnD / HfB / Rupture
Tip: Gebruik envenom(ignore armor) om SnD te refreshen

Combat PVE:
Weapons - Langzame MH/Snelle OH
Poisons - Combo van Wound en Deadly Poison. Wound Poison doet immers meer dps als Instant aangezien je er als combat niet voor gespecced bent.
Buffs om op te houden tijdens dps-rotatie - SnD / Rupture

Glyphs:
Mutilate PVE: Glyph of Garrote (je opener), Glyph of Rupture, Glyph of SnD
Combat PVE: Glyph of Rupture, Glyph of SnD, Glyph of Sinister Strike

Meer info voor dps increase: http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_guide_wotlk/ of anders http://www.shadowpanther.net

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

FunkyTrip schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:47:
[...]

Soms advies vragen ok, maar de hele avond zooi blijven linken werkt op de zenuwen.
Als ik een black dragonwhelp pet vind bij toeval link ik dat ook. Lekker effe patsen met een bijzondere drop mag best. Maar met mate he.
Inderdaad, nog erger zijn die lui die het 10x gaan spammen in /1

Dan praat ik nog niet eens over die $@#$$%@#% 'trivia bot' |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Eergister op Archavon 25-man stond melee ook ruim bovenaan, met een ruime voorsprong van een warrior. En inderdaad ook feral druids. M'n beste run was er een waar ik 7e op ben geworden (vond ik nog best goed met een frost spec), maar ik vind het een beetje jammer dat je als pure DPS zoveel moeite hebt om bovenaan te komen. Zit er zelf over te denken toch misschien maar op m'n druid verder te gaan, je voelt je als mage toch een beetje nutteloos als je voorbij gestreefd wordt door een stel warriors.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

OkkE schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:07:

Heb even een kleine pauze genomen om mijn Fishing en Cooking te levellen, en ben weer een paar stappen dichter bij de Chef title. Ben er nog lang niet, vooral de Outlands recipes zullen nog veel tijd kosten, maar ik kom er wel. Vind het fijn om even iets anders te doen.
Dat is wel zulk ontiegelijk boutwerk als je dat niet hebt bijgehouden zoals ik dus ook :) Ik heb nu cooking 100 skill , echt....ik wou dat ik al op 300 zat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:09:
[...]

Dat is wel zulk ontiegelijk boutwerk als je dat niet hebt bijgehouden zoals ik dus ook :) Ik heb nu cooking 100 skill , echt....ik wou dat ik al op 300 zat :/
Cooking is een eitje (get it? eitje bakken? :+) als je het samen met Fishing doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Kaap schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:52:
Hebben jullie geen ret pala's en DK's? Lijkt me dat die toch gelijk gesteld worden aan DPS warrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Mektheb schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:21:
[...]

Guildie inderdaad ook bij ons had hem in ze 1e heroic UK....erg mooi natuurlijk :)
Ik kreeg hem in me tasje bij geloof ik de 4e x ofzoiets :)

De mooiste tot nu toe zoals 2 guildies hem nu hebben is de Time Lost Proto Drake...
Zelf ben ik meer gecharmeerd van een Raptor of Tiger mount van ZG, the baron mount blijft ook cool maar aangezien ik nu binnen 5min in Dalaran er 20 mensen mee zie
Zelfde bij onze groepjes, oplossing is simpel: blizzard spammen ;)
Een irl maat die weer begon, vol met alleen NR greens dus op lvl 70, ging van 900 dps naar 1500 over de volledige run door alleen maar Blizzard op trash te gebruiken :P

Of arcane explosion afhankelijk van spec misschien Oo

[ Voor 0% gewijzigd door porn* op 02-12-2008 13:18 . Reden: Zomg was hoog tijd voor F5 :| ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nog steeds af, hoe mensen in greens kunnen zitten als ze 80 worden!
Het is heel goed mogelijk, om door quests en eventueel dungeons (en de quests daarin) heel makkelijk volledig blue te zijn, met een itemlevel van gemiddeld 160-170.

Kan aan mij liggen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. Sommige mensen questen liever zonder dungeons. Hoe kom ik er op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
[...]

Mazzelaar!

Gebruiken jullie dps warrs ook al OT's dan ofzo in raids/bossfights? Kan mij anders niet voorstellen eigenlijk waar je de raidspots vandaan haalt voor 3 dps warrs :o

3 tanks, 3 x dps warr, stuk of 7-8 healers blijven er maar 11-12 spots over voor mages, rogues, dps pallies, warlocks, hunters, dps dk's, dps priests, dps shammies, moonkins e.d.

Denk niet dat wij dat wij snel met meer dan 1 dps warr zullen raiden, sowieso willen we graag de class balance een beetje zo houden zoals in TBC was. zodat er niet ineens classes gebenched moeten worden e.d. Dus dat betekend al snel 2x prot warr. Ben ook niet echt onder de indruk van de de DPS van onze dps warr, maar dat kan misschien aan haar liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:26:
Er zijn genoeg quest chains die aan het eind een blue rewards opleveren. Als je vrijwel volledig green bent heb je geen dungeons gedaan, geen group quests, en ook geen lange questlines afgemaakt. Dan zie ik niet waarom ik zo iemand in een group zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:23:
Het is heel goed mogelijk, om door quests en eventueel dungeons (en de quests daarin) heel makkelijk volledig blue te zijn, met een itemlevel van gemiddeld 160-170.

Lui die alleen maar grinden en geen quests doen zullen nooit of te nimmer full blue zijn. En jah, die lui zijn er echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
porn* schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:18:
[...]

Zelfde bij onze groepjes, oplossing is simpel: blizzard spammen ;)
Een irl maat die weer begon, vol met alleen NR greens dus op lvl 70, ging van 900 dps naar 1500 over de volledige run door alleen maar Blizzard op trash te gebruiken :P

Of arcane explosion afhankelijk van spec misschien Oo
Haha ja ik ga wel gewoon een "banzai" mage worden met me aoe en close combat moves fire breath en cone cold enzo alles wat maar instand is ga ik wel gebruiken, :D

Anders krijg je zo te horen van SLACKER !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:26:
Als je chains afrondt heb je al minimaal 1/2 van je gear blauw door de blue quest rewards. Zag gisteren dat ik al kweenie hoelang honored ben in de startgebieden en dat je daar ook een chest voor krijgt dus die ga ik binnenkort ook als een gek halen, dan heb ik nog maar een green of 3 over (op lvl 77).
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:48:

Gemiddeld is 1600/1700 te doen in 5 men instances.
Hebben we het hier over 80s? Ik deed op m'n fury warrior en combat rogue, na de talent changes, al 1400+ dps in 5-man heroics. Sterker nog; ik doe nu al meer dan dat op m'n lvl 77 DK (uitgaande van eigen lvl instances, in de 80 instances glance en mis ik teveel ;) ). Dat je inderdaad regelmatig "dps" mee ziet gaan dat nog geen 1200 dps doet vind ik diep, diep triest en vind het heel moeilijk daar niet over te bitchen, als mensen nog geen 800 dps doen ga ik spontaan janken (dat hoor je op lvl 70 in TBC blues al minimaal te doen).
Mektheb schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:31:
[...]

Haha ja ik ga wel gewoon een "banzai" mage worden met me aoe en close combat moves fire breath en cone cold enzo alles wat maar instand is ga ik wel gebruiken, :D

Anders krijg je zo te horen van SLACKER !!!!
Inderdaad, zie ook hierboven >:)

Je moet het ook niet als iets speciaals zien, gewoon lekker AoE los en als de tank 't niet kan houden kun je HEM voor slacker uitmaken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 02-12-2008 13:34 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind cooking vrij irritant om te levelen tbh... op het moment is het 423 en alles is groen...
Gisteren 22 Great Feast gemaakt, 100g aan kwijt en nul skillpoint... nu maakt gold verder niet uit, want het is te makkelijk om terug te verdienen, maartoch... het gaat moeizaam!
Fishing is wel 450, maar northern spices liggen ook niet voor het oprapen en met alles op groen zijn skillpoints kinda hard to get en heb je zeker geen garantie.

Wat betreft de raid dps, in 25 man Naxx is bij ons de top 3 meestal Lock op 1, ik sta als rogue meestal 2e en wissel af en toe af met een Hunter en de lock.

Ben Mutilate spec btw (Meleena Kor'Gall)

Vreemd genoeg is bij ons op de server Glyph of Rupture niet te krijgen...
Nog nooit een reactie gehad en nog nooit op AH gezien, onwijs irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:23:

Ik heb tot 80 gequest zonder instances (2x Nexus en 1x Guldrak, zo goed als geen dus) en ik heb maar een paar degelijke blues opgepikt. Nu heb ik een paar lvl 70 epics die gewoon nogsteeds beter zijn, maar ik heb ook een paar quest greens omdat ik geen betere blues gekregen heb. Misschien als ik de zones er op uitgekozen had dat ik nu betere blues had, maar met de zones die ik gedaan heb om op 80 te komen zit ik echt niet in ful blues. Maar, zoals gezegd, als ik meer instances gedaan had zouden dat vast meer blues zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:29:
[...]

Er zijn genoeg quest chains die aan het eind een blue rewards opleveren. Als je vrijwel volledig green bent heb je geen dungeons gedaan, geen group quests, en ook geen lange questlines afgemaakt. Dan zie ik niet waarom ik zo iemand in een group zou willen hebben.
We hadden het over dungeons, geen group quests. Van group quests alleen wordt je niet volledig blue, waar de poster het over had.

En niet iedereen doet auditie voor jou groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboek,

Bijna level 61 op mijn DK, wat een geweldige klasse is het.... Net Outland weer in...pfffff wat een vervelend gebied weer, maar ja....daar komen we ook wel weer door. Hopelijk vanavond toch wel tot level 63 komen. Moet alleen wel even zorgen dat ik mijn herb skill omhoog krijg. Maar ja om weer door al die lowlevel gebieden te moeten rennen vind ik ook niet wat...... toch maar even kijken of ik mijn herb en inscription wel blijf houden. Maar ja wat moet je anders nemen, alles kost farm tijd en geen zin om een skill omhoog te werken met alleen maar spullen van de AH....

Misschien vanavond ook nog even proberen mijn Priest naar level 58/59 te zetten. Die moet natuurlijk niet onder het stof komen te zitten.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:32:
Hebben we het hier over 80s? Ik deed op m'n fury warrior en combat rogue, na de talent changes, al 1400+ dps in 5-man heroics. Sterker nog; ik doe nu al meer dan dat op m'n lvl 77 DK (uitgaande van eigen lvl instances, in de 80 instances glance en mis ik teveel ;) ). Dat je inderdaad regelmatig "dps" mee ziet gaan dat nog geen 1200 dps doet vind ik diep, diep triest en vind het heel moeilijk daar niet over te bitchen, als mensen nog geen 800 dps doen ga ik spontaan janken (dat hoor je op lvl 70 in TBC blues al minimaal te doen).
We hebben het hier inderdaad over 80's, hou er rekening mee, niet alle classes hebben aoe skills/talents opgenomen in hun verschillende DPS trees. Als mutilate ben ik voorlopig ook alleen single target usefull totdat Blizzard Fan of Knives instant gaat maken en dagger damage gaat improven ervoor (het zit eraan te komen). Ik praat hier dan overall dps (dus einde run), op bosses alleen haal ik met gemak (2400 / 2700 dps).

En ja alles beneden 1200dps is momenteel of aan het slapen of gewoon ronduit slecht (maakt niet uit wat voor spec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 19:16
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:36:
Ik vind cooking vrij irritant om te levelen tbh... op het moment is het 423 en alles is groen...
Gisteren 22 Great Feast gemaakt, 100g aan kwijt en nul skillpoint... nu maakt gold verder niet uit, want het is te makkelijk om terug te verdienen, maartoch... het gaat moeizaam!
Fishing is wel 450, maar northern spices liggen ook niet voor het oprapen en met alles op groen zijn skillpoints kinda hard to get en heb je zeker geen garantie.

Wat betreft de raid dps, in 25 man Naxx is bij ons de top 3 meestal Lock op 1, ik sta als rogue meestal 2e en wissel af en toe af met een Hunter en de lock.

Ben Mutilate spec btw (Meleena Kor'Gall)

Vreemd genoeg is bij ons op de server Glyph of Rupture niet te krijgen...
Nog nooit een reactie gehad en nog nooit op AH gezien, onwijs irritant...
Als je cooking dailies doet, krijg je van die dingetjes, daarmee kan je nieuwe recepies kopen, zeker dat je daarvan skilled : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:36:
Cooking is inderdaad heel irritant om te levellen. Veel Northern Spices nodig en die Gigantic Feasts zijn echt te waardeloos om om te levellen (de buff ZUIGT). Momenteel ben ik wat northern spices aan het sparen zodat ik mn laatste 3 puntjes met Hearty Rhino oid. Ik heb in ieder geval met 447 skill nog 4 dingen die groen zijn, waarvan dus onder andere die Gigantic Feast.

Met je Dalaran Cooking Awards kan je ook 10 Northern Spices kopen bij die vendor, dat scheelt nog iets :)
funkeey schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:46:
[...]

Als je cooking dailies doet, krijg je van die dingetjes, daarmee kan je nieuwe recepies kopen, zeker dat je daarvan skilled : )
Helaas ... nauwelijks dus. De meeste van die dingen zijn al grijs nog voordat je voorbij 445 bent.

[ Voor 14% gewijzigd door redfoxert op 02-12-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja klopt, die doe ik ook zeker wel, maar die recipes zijn ook allemaal green.
Op 425 krijg je wel 2 nieuwe recipes die je kan kopen, maarja... die laatste skillpoints...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kayshin schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 12:47:
Over damage gesproken... Feral druids in full kitty spec ownen nu alle dps meters. In diezelfde raid waar die rogue mee was, stond ik 2e in dps net boven die rogue. Boven mij nog een hunter maar niet al te ver weg.

enige competitie die ik nu heb is op trash tbh, rest is feral dps te ziek. Speel er zelf een maar tbh moet het generft worden...
Op de druid forums wordt anders heftig geklaagd dat feral kitties zelfs met hun onmogelijk ingewikkelde rotaties niet bij kunnen blijven. Dat ze met moeite 2.5 - 3k halen terwijl hunters en andere dps classes de 4k aantikken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:39:
We hadden het over dungeons, geen group quests. Van group quests alleen wordt je niet volledig blue, waar de poster het over had.
Euh, jawel?

En je zegt dat je zelf staat te springen om iemand die volledig 'green' is?
redfoxert schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:30:
Lui die alleen maar grinden en geen quests doen zullen nooit of te nimmer full blue zijn. En jah, die lui zijn er echt :)
Precies. En dat soort antisocialen hoef ik niet in m'n guild/group/raid. Tis een MMO tenslotte.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 02-12-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeiend? op 80 gaat iemand die nog green gear heeft ook wel moeite doen om dat te vervangen hoor. Niet dat diegene onwijs veel minder moeite heeft gedaan om 80 te halen, en daarom minder skilled is..

Hij had net zoveel experience nodig als jou hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:39:
[...]

En niet iedereen doet auditie voor jou groep :)
Nietus, ik begon over quests (groupquests zijn ook quests) en eventueel (!!) instances en daarop reageerde jij.
Zonder instances kan het inderdaad zijn dat er een greenie tussenzit. Maar als je niet wilt levelen in instances, waarom wil je later dan wel instances in? Kan zijn dat iemand een redenering heeft van: "Ik level zonder instances, omdat ik het niet leuk vind." Maar waarom is het ineens wel leuk op level 80 dan?

Anyway, ieder z'n meug. Het is alleen niet mijn stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:54:
Boeiend? op 80 gaat iemand die nog green gear heeft ook wel moeite doen om dat te vervangen hoor. Niet dat diegene onwijs veel minder moeite heeft gedaan om 80 te halen, en daarom minder skilled is..

Hij had net zoveel experience nodig als jou hoor.
En? Een bot kan die experience verzamelen. Als ik samen moet spelen wil ik dat graag met iemand doen die een stukje slimmer is dan een bot en niet al autoshottend de instance doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe alleen de instance quests, en daarna zet ik geen voet meer in die instance tot 80. Niet omdat ik ze niet leuk vindt, maar gewoon omdat dat de manier is hoe ik level.
Hydra schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:55:
[...]

En? Een bot kan die experience verzamelen. Als ik samen moet spelen wil ik dat graag met iemand doen die een stukje slimmer is dan een bot en niet al autoshottend de instance doorgaat.
Dus iemand die weinig instances heeft gerunned, en een zooi greens heeft, is minder slim. Ja. top argument.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:45:
[...]

We hebben het hier inderdaad over 80's, hou er rekening mee, niet alle classes hebben aoe skills/talents opgenomen in hun verschillende DPS trees. Als mutilate ben ik voorlopig ook alleen single target usefull totdat Blizzard Fan of Knives instant gaat maken en dagger damage gaat improven ervoor (het zit eraan te komen). Ik praat hier dan overall dps (dus einde run), op bosses alleen haal ik met gemak (2400 / 2700 dps).

En ja alles beneden 1200dps is momenteel of aan het slapen of gewoon ronduit slecht (maakt niet uit wat voor spec).
Dan is het helemaal erg. Ik deed die 1400 op lvl 70, met niet eens T6 (warrior was alt en had badgegear en paar TK items, rogue same deal, m'n priest was toen main). Mutilate is misschien wat tricky heb ik nog niet geprobeerd, maar ook daarmee, als je alleen 1x Muti op een mob doet en verder SnD of evisc als SnD al up is, voor trash, dan haal je toch nog minimaal 1500dps op 80??? Ik bedoel als combat rogue had ik ook maar elke 2 minuten wat "AoE" in de vorm van BF.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

^^

En zelfs de dungeon quest lijnen sla ik tijdens levellen wel eens over als ze goren worden.
Questing ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Japser schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:09:
Heb 't altijd wel bijgehouden, alleen vanaf dat ik ging raiden niet meer (gestopt met alles op ~350).

Ik hoefde dus verder niet zo heel veel te levellen; Fishing nu op 392, Cooking op 394 en First Aid op 393. Maar als je die profs nu nog moet levellen, is dat inderdaad een rot werk.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je bent alleen wel aan het skillen op groen spul, da's reteirritant.

Ik vind het alleen met alchemy helemaal erg. Heb eergister nog 3 stacks met icethorn en lichbloom omgezet in green potions en daar geen ENKELE skillup voor gekregen. Lekker! Had die zooi ook voor 150g ofzo op de AH kunnen zetten :S
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:56:
Ik doe alleen de instance quests, en daarna zet ik geen voet meer in die instance tot 80. Niet omdat ik ze niet leuk vindt, maar gewoon omdat dat de manier is hoe ik level.
Daar hou je dus blues aan over.
Dus iemand die weinig instances heeft gerunned, en een zooi greens heeft, is minder slim. Ja. top.
Ik heb het over iemand die geen instances en geen group quests doet en vrijwel alleen greens heeft. Jij trekt het nu naar een hele andere situatie toe en daar hadden we het niet over.
FunkyTrip schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:50:
Op de druid forums wordt anders heftig geklaagd dat feral kitties zelfs met hun onmogelijk ingewikkelde rotaties niet bij kunnen blijven. Dat ze met moeite 2.5 - 3k halen terwijl hunters en andere dps classes de 4k aantikken.
4k dps? Op wat? Geloof er weinig van. Bovendien; op elk forum wordt geklaagd. Als we daar op af gaan moet voor elke class de damage ongeveer verdubbeld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 02-12-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:55:
[...]

Het welbekende Items ownt skill verhaal ~~ en het blijft nog steeds onzin!

Gear geeft geen skill, iemand met greenies KAN meer skill hebben dan iemand met full epic.
Over het algemeen is het wel zo dat de grootste noobs groene gear hebben.. maar om alles over 1 kam te scheren is wel ERG makkelijk.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:01:
Gear geeft geen skill, iemand met greenies KAN meer skill hebben dan iemand met full epic.
Over het algemeen is het wel zo dat de grootste noobs groene gear hebben.. maar om alles over 1 kam te scheren is wel ERG makkelijk.
Je zegt het zelf, over het algemeen. Ik ga het risico niet nemen met iemand die ik niet ken als we een heroic gaan doen. Heroics zijn niet bijster moeilijk maar als je iemand bij je hebt die echt niet weet wat 'ie doet ga je toch op je snufferd. Een tank in levelling gear zonder def ga je toch niet mee een heroic in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:01:
[...]

[...]

Daar hou je dus blues aan over.

[...]

Ik heb het over iemand die geen instances en geen group quests doet en vrijwel alleen greens heeft. Jij trekt het nu naar een hele andere situatie toe en daar hadden we het niet over.
Ten eerste ging het niet expliciet over mij.

En ten tweede kan iemand in volledige greens nog een stuk slimmer zijn als jou. zelfs als hij geen group quests doet, en geen dungeons. helemaal geen andere situatie, gaat om het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:58:
[...]

Dan is het helemaal erg. Ik deed die 1400 op lvl 70, met niet eens T6 (warrior was alt en had badgegear en paar TK items, rogue same deal, m'n priest was toen main). Mutilate is misschien wat tricky heb ik nog niet geprobeerd, maar ook daarmee, als je alleen 1x Muti op een mob doet en verder SnD of evisc als SnD al up is, voor trash, dan haal je toch nog minimaal 1500dps op 80??? Ik bedoel als combat rogue had ik ook maar elke 2 minuten wat "AoE" in de vorm van BF.
Heb je het wel gelezen? Volgens mij typ ik toch echt 1600/1700 dps... jij begint over 1500 -_-

Plus ik praat over GEMIDDELD op trash. Mutilate laat gewoon in de meeste instances op trash niet meer toe, mede omdat je ene keer met poison immune (HoL) andere keer met undeads (Murder) te maken hebt.

Ene keer is het hoger, andere keer lager...

En een warrior met een rogue vergelijken is hetzelfde als een appel met een peer.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:03:
[...]

Je zegt het zelf, over het algemeen. Ik ga het risico niet nemen met iemand die ik niet ken als we een heroic gaan doen. Heroics zijn niet bijster moeilijk maar als je iemand bij je hebt die echt niet weet wat 'ie doet ga je toch op je snufferd. Een tank in levelling gear zonder def ga je toch niet mee een heroic in?
Dit is waarschijnlijk dezelfde kans als iemand met Full craftable blues of whatever dan ook. En een tank zonder def is gewoon geen tank.. dus die laat je ook niet tanken in Heroic. Je hebt altijd mensen die niets kunnen. Daar hangt geen naamkaartje aan " Greens "

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:03:
En ten tweede kan iemand in volledige greens nog een stuk slimmer zijn als jou. zelfs als hij geen group quests doet, en geen dungeons. helemaal geen andere situatie, gaat om het principe.
Slimmer dan, niet slimmer als ;)

En ja, dat kan, maar statistisch gezien is die kans klein :)
SpoTs schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:06:
Dit is waarschijnlijk dezelfde kans als iemand met Full craftable blues of whatever dan ook. En een tank zonder def is gewoon geen tank.. dus die laat je ook niet tanken in Heroic. Je hebt altijd mensen die niets kunnen. Daar hangt geen naamkaartje aan " Greens "
Ik zeg ook niet dat gear de enige indicatie is, maar het is er wel een. Ik snap niet waarom mensen er zo allergisch op reageren. Je zegt nota bene zelf dat het over het algemeen wel zo is maar dat er uitzonderingen zijn. Uitzondering bevestigen de regel, jeweets :)

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 02-12-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:59:
Maar als je die profs nu nog moet levellen, is dat inderdaad een rot werk.
:w

Ik ben dus begonnen met Cooking, Fishing, Herbalism en Inscription met alles op _0_.
Erg leuk om alles weer helemaal van scratch af te gaan levelen naar het hoogste nivo.
SpoTs schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:06:
Greens hebben over het algemeen een lagere budget voor hun stats dan Blue's. Je kan, tot op zekere hoogte, iemand inschatten doordat een 'goede' speler wel moeite zal doen om betere gear te krijgen of wel moeite zal doen om die ene Blue te pakken te krijgen voordat hij zich met Heroics/Raids gaat bemoeien.

Ik weet nu al dat er mensen zijn die gaan zeggen dat ze zonder instance levelen en dus geen blue's hebben en niet slecht zijn, klopt maar je steekt, hopelijk, wel tijd in je character om daarna wel fatsoenlijk voor de dag te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De als/dan fout leer ik nooit meer af. Dergelijke stijlfouten zijn vreselijk, je weet wel dat er na een vergrotende trap het woordje 'dan' hoort te komen, maar als je snel iets typt of zegt, vliegt er altijd weer 'als' uit.

Maar de statistieken durf ik ook nog wel te betwijfelen. Ik heb meer sukkels gezien met enorm goede gear, en die konden dan helemaal niets, maar deden wel stoer.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.