Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 173 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.078 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:48:
Werken jullie ook zo? Aura's wisselen etc afhankelijk van de situatie?
Dat doen veel mensen wel, maar Blizz is er niet erg gecharmeerd van :)

Ben nu Nexus HC aan het doen met een no0o0o0o0000000ob tank.. telkens CC breken en niet ver genoeg terug pullen (nu sta ik maar met 10% voor op de 2de op de dps lijst 8)7 )

Óf dit is zo'n bagger group.. of ik ben zo goed.. Denk de eerste.... :P

offtopic:
verrekte armory.. update me naar 80! :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Gisteren ook weer een prachtig voorbeeld gehad van l2p :+
PuGje naar VH...
lvl 73 mage: "give me 10 mins I need portal runes"
Ik kijk waar hij zit, Isle hmmm
Ik "Dude get your runes there"
Hij: "There's no reagent vendor there" :X
Ik: Kick him we'll find a sane one :P
Insert gladiator scene waar de keizer de duim naar beneden doet.
Hij wou dus echt van Isle naar SW vliegen om portal runes te halen.

Maar een /1 in dala gedaan, daarna was het een pewpew run :)
Vanavond tik ik de 79 wel aan \o/ :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
chromeeh schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 10:19:
Gisteren ook weer een prachtig voorbeeld gehad van l2p :+
PuGje naar VH...
lvl 73 mage: "give me 10 mins I need portal runes"
Ik kijk waar hij zit, Isle hmmm
Ik "Dude get your runes there"
Hij: "There's no reagent vendor there" :X
Ik: Kick him we'll find a sane one :P
Insert gladiator scene waar de keizer de duim naar beneden doet.
Hij wou dus echt van Isle naar SW vliegen om portal runes te halen.

Maar een /1 in dala gedaan, daarna was het een pewpew run :)
Vanavond tik ik de 79 wel aan \o/ :D
Rofl 8-) , zo heb ik toen ik nog CL was een mage gehad op archimond fight die geen decurse had ?....
rara wat er met hem gebeurde die run :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:35
Ach ik heb ook m'n lolletje vandaag weer gehad. Er is namelijk op mijn server een groot tekort aan healers in Hellfire (ben lvl 61 DK) en /1 wordt ook helemaal ondergespamd met LF healer ramps enz. Nou had ik zo'n gastje wijsgemaakt dat ik met een 'secret spell' als DK ook kon healen xD. En hij geloofde dat ik nog 3K healde ook :P en invite me.

Eigenlijk heel erg flauw, maar toch wel grappig (wel vreemd dat ik daarna meteen op /ignore stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:32:
Eigenlijk heel erg flauw, maar toch wel grappig (wel vreemd dat ik daarna meteen op /ignore stond)
Waarschijnlijk schaamde hij zich kapot door die fail :P

Gister HC Nexus en HC HoStone gedaan, 9 Emblems (ook nog een fail-HC-Oculus grp met 1 boss down).. ging best lekker, zeker de tweede waar een DK uit mijn guild ging tanken, gewoon niet echt gestopt.. wel 2 keer doodgedaan omdat hij geen agro had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een vraagje, wat ik niet meteen kon terugvinden in de laatste pagina's.

Eergisteren de standaard versie van WOW gekocht en geïnstalleerd. Account gemaakt met een gamecard. Laten patchen enzomeer.
Maar nu krijg ik na de update naar 3.0.2 de melding dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is om "The wrath of the lich king" te installeren".

Wat ik dus een beetje vreemd vind, aangezien ik die expansion helemaal niet heb.
En ik dacht niet dat je die sowieso moest installeren?
Of vergis ik mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:40:
Hoi,

Ik heb een vraagje, wat ik niet meteen kon terugvinden in de laatste pagina's.

Eergisteren de standaard versie van WOW gekocht en geïnstalleerd. Account gemaakt met een gamecard. Laten patchen enzomeer.
Maar nu krijg ik na de update naar 3.0.2 de melding dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is om "The wrath of the lich king" te installeren".

Wat ik dus een beetje vreemd vind, aangezien ik die expansion helemaal niet heb.
En ik dacht niet dat je die sowieso moest installeren?
Of vergis ik mij?
Nee dat klopt het gaat hier om de patch met alvast content in TBC en Oude WoW voor de lichking dus BV de kapper in stormwind...dus je moet die patch wel installeren anders kan je dus niet spelen..

Simpel gezegt nee het is niet Lichking, maar wel kleine dingen zoals achievment systeem die er sinds die patch pas is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:42:

Nee dat klopt het gaat hier om de patch met alvast content in TBC en Oude WoW voor de lichking dus BV de kapper in stormwind...dus je moet die patch wel installeren anders kan je dus niet spelen..

Simpel gezegt nee het is niet Lichking, maar wel kleine dingen zoals achievment systeem die er sinds die patch pas is :)
En de verplaatsing van dalaran :) In 'pre-LK stond deze nog stukje onder UC met die grote bubble eromheen, daar zit nu een enorme krater. Dat is ook een update die voor iedereen geld.

Nieuwe PC is binnen, we gaan eindelijk weer 60fps high-settings halen ipv 30 op low :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-11-2008 13:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:48:
[...]

En de verplaatsing van dalaran :) In 'pre-LK stond deze nog stukje onder UC met die grote bubble eromheen, daar zit nu een enorme krater. Dat is ook een update die voor iedereen geld.
Bedankt, dat is duidelijk. ;)
Ik gooi dan wel het één en ander op een externe HD tot ik eens de tijd vind om deftig te cleanen :X
Zo meteen een Dwarf Warrior aanmaken, denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aaah heerlijk net :D

Ging die bear pit doen in grizzly, 2 andere waren ook bezig, warrior en priest dus ik in hun party.

Opeens wil die priest leader, kickt mij en neemt een druid. like wtf? Afijn, hun beginnen, 3x wipe. Ik mn gorilla gepakt, eerste 2 maar even solo gedaan :') Toen maar even tijdje /mock op de priest gedaan :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Weet iemand of je dmv een DK geld van een horde charr kan geven aan een alliance charr van jezelf? (op een PVE server)
Als het kan dan transfer ik een horde charr, naar mijn PVE server :) (kep geen zin an 3 levels skinnen voor mijn nieuwe mount) :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 17:20
BAS80 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 14:44:
Weet iemand of je dmv een DK geld van een horde charr kan geven aan een alliance charr van jezelf? (op een PVE server)
Als het kan dan transfer ik een horde charr, naar mijn PVE server :) (kep geen zin an 3 levels skinnen voor mijn nieuwe mount) :P
Je kunt via de neutral AH (booty bay/gadgetzan) goud overzetten, maar je hebt hier wel 2 accounts voor nodig (of een vriend) en er gaat een deel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Laatst online: 19-05 17:20
Paprika schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:01:
[...]

Je kunt via de neutral AH (booty bay/gadgetzan) goud overzetten, maar je hebt hier wel 2 accounts voor nodig (of een vriend) en er gaat een deel weg.
Jammer, dat schiet niet op dus :(

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Vraagie. Als een group iets aan het aanvallen is en ik kom er bij dan richt tie altijd z'n aanval op mij. Waarom is dat?

Waarom blijft tie niet waar tie mee bezig is? Heeft dat te maken met de hoeveelheid damage die je doet of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
InflatableMouse schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 18:34:
Vraagie. Als een group iets aan het aanvallen is en ik kom er bij dan richt tie altijd z'n aanval op mij. Waarom is dat?

Waarom blijft tie niet waar tie mee bezig is? Heeft dat te maken met de hoeveelheid damage die je doet of zo?
http://www.wowwiki.com/Aggro http://www.wowwiki.com/Threat

Welke class speel je? Volgens mij doe jij een of andere taunt ability op hem, lol :') .

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 29-11-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Paprika schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 18:40:
[...]

http://www.wowwiki.com/Aggro http://www.wowwiki.com/Threat

Welke class speel je? Volgens mij doe jij een of andere taunt ability op hem, lol :') .
Het is me helemaal duidelijk denk ik. Ik ben een Paladin en maak zoveel mogelijk gebruik van mn "kunsten" om de group te supporten. Verder ga ik voor zoveel mogelijk dps, over de 40 op dit moment (lvl 27 dwarf, is volgens mij niet echt slecht toch?) en dat staat los van de extra holy damage per strike met bepaalde seals etc.

Dus ja, als ik aan kom gestormd, iedereen krijgt ineens 275 armor extra, ik gooi een consecration aan, blessings op mn group leden en een paar judgements over de mobs en begin op ze in te hakken ... sja over threat gesproken ... lol. :+

Wel balen soms want als het druk is keert de hele group zich tegen mij, dan gaat het wel heel hard met een elite of een boss erbij. Maar es over nadenken wat ik daar aan kan doen ... mischien iets in de zin van righteous defense of zo? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:52:
Wel balen soms want als het druk is keert de hele group zich tegen mij, dan gaat het wel heel hard met een elite of een boss erbij. Maar es over nadenken wat ik daar aan kan doen ... mischien iets in de zin van righteous defense of zo? Tips?
Een healer of niet zoveel pullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:06

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Geen righteous fury gebruiken, en niet je taunt aanraken en het gaat allemaal wel goed. En installeer Omen, dan kun je zien hoeveel 'threat' de tank (de persoon die de klappen opvangt) heeft. Vaak doen ze in het begin (zeker rond level 30) geen aoe threat, en als jij een consecration neerplempt dan zullen de meeste mobs jou eens lief aankijken om je vervolgens een aai over de bol te geven.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.

Gerespecced naar Protection :o
Ondanks dat ik alleen maar wat BoE rares en quest/rep rewards heb zit ik al aan 19.2k hp unbuffed (met kings 20.5k dacht ik..). Eerste 2 instances getanked: Oculus en Culling of Stratholme, ging heel lekker.. zag een andere pala tank nog wel eens agro problemen hebben maar had er zelf totaal geen last van, in strat geen enkele wipe en in Oculus 1 (en dat met nog maar 514 defense rating.. wtb meer, echt balen dat er maar 1 trinket is met defense rating.. denk dat ik terug ga naar Shadow Lab om daar van de 2de boss de tanking trinket te ninja'en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was mijn nieuwe drivers aan het installeren :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s1Kc7HObFglSwRSS0v8U18ey/thumb.jpg

Zelfs daar adverteren ze? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hmm, ik weet dat er nogal wat mensen zijn met problemen met Geforce kaarten uit de 6- en 7-serie, en helaas ben ik er daar een van. Ik krijg allemaal grafische glitches in beeld, en random "planes" in een willekeurige kleur die me het zicht totaal blokkeren, tot ik de camera draai in een bepaalde positie. Ook komt het wel eens voor dat het beeld geheel blijft hangen en alles om de beurt zichtbaar en onzichtbaar wordt: lighting, players, interactable items, enz. Nieuwe drivers (inclusief Omega-drivers) en WoW-patches hebben geen zin gehad, de afgelopen paar maanden. Is hier een bekende oplossing voor, of heeft het openen van een apart topic in SPV meer zin? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
-NMe- schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:40:
Hmm, ik weet dat er nogal wat mensen zijn met problemen met Geforce kaarten uit de 6- en 7-serie, en helaas ben ik er daar een van. Ik krijg allemaal grafische glitches in beeld, en random "planes" in een willekeurige kleur die me het zicht totaal blokkeren, tot ik de camera draai in een bepaalde positie. Ook komt het wel eens voor dat het beeld geheel blijft hangen en alles om de beurt zichtbaar en onzichtbaar wordt: lighting, players, interactable items, enz. Nieuwe drivers (inclusief Omega-drivers) en WoW-patches hebben geen zin gehad, de afgelopen paar maanden. Is hier een bekende oplossing voor, of heeft het openen van een apart topic in SPV meer zin? :P
ik dacht eerst dat mijn videokaart zijn beste tijd had gehad maar er zijn blijkbaar meer mensen met problemen.
hoeveel fps heb jij in dalaran met setting op medium?. op high kwam ik niet eens vooruit meer dus ik heb een aantal settings al terug moeten schroeven
mocht jij snel met een fix komen hoor ik het graag(ik koop voor het einde van het jaar een nieuwe pc denk ik wil nou eindelijk wel weer eens met 50 fps of meer raiden op highest settings)
SinergyX schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:28:
[afbeelding]

die trial zat al in catalyst 8.7 ofzo :*)
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:17:
Zo.

Gerespecced naar Protection :o
Ondanks dat ik alleen maar wat BoE rares en quest/rep rewards heb zit ik al aan 19.2k hp unbuffed (met kings 20.5k dacht ik..). Eerste 2 instances getanked: Oculus en Culling of Stratholme, ging heel lekker.. zag een andere pala tank nog wel eens agro problemen hebben maar had er zelf totaal geen last van, in strat geen enkele wipe en in Oculus 1 (en dat met nog maar 514 defense rating.. wtb meer, echt balen dat er maar 1 trinket is met defense rating.. denk dat ik terug ga naar Shadow Lab om daar van de 2de boss de tanking trinket te ninja'en)
zonder trinket zou je ook aardig ver moeten kunnen komen volgens deze site
http://www.worldofraids.c...#Reaching_the_Defense_Cap

[ Voor 32% gewijzigd door Mili op 30-11-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:04

Darkasantion

Just keep swimming!

Mili schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:52:
[...]

(ik koop voor het einde van het jaar een nieuwe pc denk ik wil nou eindelijk wel weer eens met 50 fps of meer raiden op highest settings)
Forget it! Zit hier met HD4870 en die wordt totaal NIET! belast in WoW met ~30 FPS op 1920x1200 met alles op max :X . En ja dat weet ik zeker want dat kun je controleren met GPU-Z, en die geeft 0% bij GPU- Activity. En het was ook al zo op mijn oude 7600GT, die deed tijdens het spelen van WoW ook helemaal niks.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mili schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:52:
zonder trinket zou je ook aardig ver moeten kunnen komen volgens deze site
http://www.worldofraids.c...#Reaching_the_Defense_Cap
Arr ik ben die ene trinket aan het farmen! Net loken gekilled (oneshot, super group :D) maar helaas, geen trinket. :( Morgen weer een (paar) keer er heen. Moet zeggen dat ik me super vermaak als tank en dat het ook super goed gaat ondanks mn toch vrij lage avoidance (imo, maar 31% dodge/parry(bij elkaar opgeteld) en 9% (meestal 39% holy shield ftw) block chance..)

Nu weer Oculus in, ben wel een naam aan het opbouwen zeg :9

Overigens, er is maar 1 trinket die defense rating geeft dacht ik.. en ik heb nog 25 defense nodig.. daarom zit ik te overwegen om een bezoekje aan Shadowlabs te brengen :)

Overigens (#2), die website die pakt wel leuk items uit Heroics, maar zie daar maar eens binnen te komen terwijl je niet crit immune bent (dat zal je hoogstwaarschijnlijk niet lukken, en ik heb er geen trek in 20 keer dood te gaan omdat ik op een plek ben waar ik niet hoor :9)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Vanavond was er een raid naar Naxx geplant. Spider wing was al claered. GM en MT kwam niet opdagen, niks voor hem, wij met een prot paladin die gister 80 was gedinged Plague wing in. Eerste boss eerste try neer. Haigen duurde stuk of 8 wipes voordat iedereen goed meeging met de dance. Erg gaaf gevecht!

Haigen dropte Demise voor mij. Die dual wield ik nu met Titansteel Destroyer. Daarna naar laatste boss. 2de try neer.

Morgen Abonimation en Death Knight wings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op zondag 30 november 2008 @ 03:16:
25-man? Of 10-man? Op 25-man: zorg dat je tanks voldoende mitigation hebben, stamina is in mindere mate belangrijk omdat je zelfs met 40k hp in twee hits dood bent bij Patchwerk. Gebruik naast je main tank minstens twee soakers, en zorg dat die binnen 3 seconden weer op full health zijn, anders gaat je melee eraan. :P En als je eerst naar de military wing gaat: zorg dat je mindcontrollers enigszins weten wat ze doen, want de fight an sich is erg simpel, tenzij je je priests niet kan vertrouwen. :P

Op 10-man is stamina voor Patchwerk wél wat belangrijker en moeten healers vooral zien zoveel mogelijk mana regen en zo groot mogelijke mana pools te krijgen, want ze zijn permanent grote heals op de tanks aan het casten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
SinergyX schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:28:
[afbeelding]

Heeft hiermee te maken:

nieuws: Blizzard gaat pc-games uitdelen bij AMD-kaarten

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op zondag 30 november 2008 @ 03:26:
[...]

25-man? Of 10-man? Op 25-man: zorg dat je tanks voldoende mitigation hebben, stamina is in mindere mate belangrijk omdat je zelfs met 40k hp in twee hits dood bent bij Patchwerk. Gebruik naast je main tank minstens twee soakers, en zorg dat die binnen 3 seconden weer op full health zijn, anders gaat je melee eraan. :P En als je eerst naar de military wing gaat: zorg dat je mindcontrollers enigszins weten wat ze doen, want de fight an sich is erg simpel, tenzij je je priests niet kan vertrouwen. :P

Op 10-man is stamina voor Patchwerk wél wat belangrijker en moeten healers vooral zien zoveel mogelijk mana regen en zo groot mogelijke mana pools te krijgen, want ze zijn permanent grote heals op de tanks aan het casten. :P
10-man, Demise dropt in de normal instance van Heigan the unclean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op zondag 30 november 2008 @ 03:26:
[...]

Gisteren 10man Patchwerk gedaan en FoL spam was genoeg tbh, healing hadden we n holy pala per tank (beacon op de tank die je niet main healed) en n resto druid die beide tanks hots gaf. Ging imo erg makkelijk en zonder grote spikes. Run gedaan van iets van 5-6uur en heel 10-man Naxx 1e keer gecleared. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49

Phydomir

Dennis

Als ik het zo allemaal lees dan racen de meeste door Naxx heen en is dat nu de moeilijkste instance? Hoe zat dat eigenlijk bij TBC? Was er in het begin ook alleen Kara?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de release van TBC had je Kara, Gruul, Magtheridon en SSC als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik had gisteren Patchwerk getankt met een andere guild, viel best mee eigenlijk.
21647HP & 550defense (unbuffed)

[ Voor 5% gewijzigd door Rynji op 30-11-2008 14:11 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Phydomir schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:31:
Als ik het zo allemaal lees dan racen de meeste door Naxx heen en is dat nu de moeilijkste instance? Hoe zat dat eigenlijk bij TBC? Was er in het begin ook alleen Kara?
Dat er zo door Naxx heen geracet wordt komt volgens mij grotendeels omdat mensen de instance al kennen. Veel fights zitten zo in elkaar dat het verdomd moeilijk is om ze door te krijgen, ware het niet dat er gewoon al jaren guides voor zijn. ;) Kara was uiteindelijk ook zo makkelijk, toen iedereen de instance kende. Ik had er in elk geval geen problemen mee om met volledig blauw gegearde mensen (inclusief ikzelf op mijn alt) naar Kara te gaan; met uitzondering van Prince was dat makkelijk haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie heb mn Seal of the Patheon ! nu nog 'maar' 12 defense van uncrittability af :P

Halls of Lightning is echt een leuke instance imo zeker nu ik hem een beetje begin te kennen. Vrees nog wel voor de Heroics..

Net een group (PUG :'() naar BT gejoined voor de lol, misschien komen we ver genoeg en kan ik Shadowmoon Insignia looten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, even een vraagje aan de paladins onder jullie !

Ik ben gisterenavond een paladin (nu lvl 15) begonnen. Mijn vraag is, hoe verhoudt een holy paladin zich tot bijv een holy priest m.b.t. healing. En is een paladin enigzins te levelen als holy spec of is het verstandiger om eerst retri te speccen om te respeccen op 80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:04:
Mijn vraag is, hoe verhoudt een holy paladin zich tot bijv een holy priest m.b.t. healing.
Een priest/druid is veel makkelijker als healer zijnde. Door de vele aoe heals, hots etc.
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:04:En is een paladin enigzins te levelen als holy spec of is het verstandiger om eerst retri te speccen om te respeccen op 80?
respec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dankjewel :) Misschien dat ik dan toch maar een tank van hem ga maken :P
Ik ben niet helemaal tevreden over mn warr tank op t moment.. 0 magie is ook niet alles ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik heb zojuist wow gekocht, inclusief BC en WotLK. Ik heb 10 dagen trial via een vriend. (hij heeft zo'n refer ding gestuurt. Alleen als ik nu WotLK probeer toe te voegen krijg ik de melding dat mijn account niet geschikt is. Ook bij acc-info staat dat ik geen upgrade heb toegevoegd, terwijl ik wel BC heb ge-add.

Moet eerst mijn 10 day trial op zijn of moet ik even contact opnemen met blizzard?

laat maar, ik kwam op de US-wow uit toen ik op een link klikte.
Deze is de goede link

[ Voor 17% gewijzigd door Borgoth op 30-11-2008 15:18 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Borgoth schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:13:
Ik heb zojuist wow gekocht, inclusief BC en WotLK. Ik heb 10 dagen trial via een vriend. (hij heeft zo'n refer ding gestuurt. Alleen als ik nu WotLK probeer toe te voegen krijg ik de melding dat mijn account niet geschikt is. Ook bij acc-info staat dat ik geen upgrade heb toegevoegd, terwijl ik wel BC heb ge-add.

Moet eerst mijn 10 day trial op zijn of moet ik even contact opnemen met blizzard?
Je maakt met die RAF trial een account aan. Die doe je upgraden naar Classic, dan TBC, dan WOTLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 14:47:
Net een group (PUG :'() naar BT gejoined voor de lol, misschien komen we ver genoeg en kan ik Shadowmoon Insignia looten :P
Mega fail @ Naj'entus.. Die raid leader legt uit dat die harpoons door de DPS gepakt moeten worden en op het juiste moment op Naj'entus gegooid moeten worden, en de eerste mensen zaten al te zeiken "Oh that's hard!!" .. omg :)

Vervolgens 3x gewiped op Naj'entus (ik was MT :*) ). 2 keer een ninja pull van een of andere idioot die nooit meer van mn /ignore af komt. Had de eerste keer 1 mil threat opgebouwd, woo :P ondanks de wipe toch een mijlpaal.. maarja het is dus erg lastig voor mensen om die harpoen te gooien op het juiste moment.. 8)7

PS overigens deed ik het perfect als MT maar faalden de harpoenmensen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:08:
Oke, dankjewel :) Misschien dat ik dan toch maar een tank van hem ga maken :P
Ik ben niet helemaal tevreden over mn warr tank op t moment.. 0 magie is ook niet alles ^^
Voordeel van prot pally is dat hij prima te lvlen (aoe tanken) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Kaap schreef op zondag 30 november 2008 @ 03:16:
Vanavond was er een raid naar Naxx geplant. Spider wing was al claered. GM en MT kwam niet opdagen, niks voor hem, wij met een prot paladin die gister 80 was gedinged Plague wing in. Eerste boss eerste try neer. Haigen duurde stuk of 8 wipes voordat iedereen goed meeging met de dance. Erg gaaf gevecht!

Haigen dropte Demise voor mij. Die dual wield ik nu met Titansteel Destroyer. Daarna naar laatste boss. 2de try neer.

Waarom dancen bij heigan? Gewoon save spot gebruiken en blindelings nuken : )

Jeweetwel. Dezelfde spot die er 2 1/2 jaar geleden ook al in zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweetal vraagjes...

Ik ben zojuist begonnen met WoW en wordt meteen ge-spamt met PvP invites. Is het mogelijk om dat uit te zetten?

En de andere vraag is, ik heb de Mirage UI geinstalleerd. En als ik met me muis over een PC of NPC ga, popt er een scherm op met de informatie over diegene. Kan je dat ook ergens uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Vinden jullie de LFG tool ook zo overdreven optimistisch? Volgens dat ding zou je bv. op level 75 Halls of Lightning kunnen doen, alleen zijn de mobs dan 4 of 5 levels hoger en de bosses zelfs 6 8)7

Daarstraks wou ik een groep opzetten om de Culling of Stratholme te doen, en we waren allemaal 78,79. Kom je de eerste boss tegen, blijkt dat die ook nog altijd 4 levels hoger is dan ons |:(
Ik keek er naar uit om eens een instance te doen zonder een routine, gewoon alles ontdekken... en dan krijg je dit :'(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kapoen schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:46:
Vinden jullie de LFG tool ook zo overdreven optimistisch? Volgens dat ding zou je bv. op level 75 Halls of Lightning kunnen doen, alleen zijn de mobs dan 4 of 5 levels hoger en de bosses zelfs 6 8)7

Daarstraks wou ik een groep opzetten om de Culling of Stratholme te doen, en we waren allemaal 78,79. Kom je de eerste boss tegen, blijkt dat die ook nog altijd 4 levels hoger is dan ons |:(
Ik keek er naar uit om eens een instance te doen zonder een routine, gewoon alles ontdekken... en dan krijg je dit :'(
En daar had je moeite mee? :o Wij deden CoT Strat op level 77 of 78 geloof ik, en dat was geen probleem. Heck, ik tankte het op heroic toen ik net 80 gedingd was, als vijfde persoon in mijn guild. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op zondag 30 november 2008 @ 18:37:
[...]

Waarom dancen bij heigan? Gewoon save spot gebruiken en blindelings nuken : )

Jeweetwel. Dezelfde spot die er 2 1/2 jaar geleden ook al in zat...
Neej, want ik was toen nog undergeared en dus mocht ik van Laeh niet mee naar Naxx :( Maar waar zit die safespot dan?

Vanmiddag T7 chest opgehaald, laatste TBC epic vervangen daarmee. Raidbuffed kom ik nu aan 5949AP :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:13:
[...]

Neej, want ik was toen nog undergeared en dus mocht ik van Laeh niet mee naar Naxx :( Maar waar zit die safespot dan?

Vanmiddag T7 chest opgehaald, laatste TBC epic vervangen daarmee. Raidbuffed kom ik nu aan 5949AP :9~
En als welke class is dat?

Iets anders: Alchemy is iets heel leuks om te hebben, heb er vandaag 1k gold meegemaakt door flasks te verkopen. :) Moet je nagaan hoe dat op een reset gaat op woensdag.

Ik ben wel transmuter spec. wat achteraf misschien niet slim was, omdat ik nu vooral gold verdien met flasks, dus had ik beter elixir spec. kunnen zijn. Kun je het alsnog wel unlearnen, andere spec learnen en als ik dan weer transmute wil dat ik dan niet meer die quest ervoor te doen hoef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:48:
[...]

Ik ben wel transmuter spec. wat achteraf misschien niet slim was, omdat ik nu vooral gold verdien met flasks, dus had ik beter elixir spec. kunnen zijn. Kun je het alsnog wel unlearnen, andere spec learnen en als ik dan weer transmute wil dat ik dan niet meer die quest ervoor te doen hoef?
Je kan gewoon unlearnen bij de NPC die je transmute master heeft gemaakt en daarna de nieuwe skill zo oppakken van de NPC die elixir mastery doet. Dat kost je wel (zo uit het hoofd) 400g, maar dat is het waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Warrior, Fury spec.

Gisteravond op Patchwerk 3100DPS eruit gepompt, 350DPS voor op nummer 2, de Rogue. Grote verschil was dat onze Enhancement Shaman eindelijk 80 was en meeging. En dat Patchwerk melee friendly gevecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:37

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow even een kleine update.

Afgelopen vrijdag had onze guild een raid op Orgrimmar gehouden. 20-30 mensen aanwezig waarvan het meerendeel op level 70 of hoger. Eerst door Camp Taurojo (2 minuten leeg geveegt) toen door de crossroads (3 minuten leeg geveegt), daarna naar Razorhill hier werden we vorige keer gestopt (max level was toen 70 terwijl guards al 75 waren) deze keer hebben we Razorhill in pakweg 5 tot 10 minuten leeg geveegt. Daarna kwamen we aan bij de muren van Orgrimmar en zelfs ver genoeg om de stad verkent te hebben volgens het systeem. :P
Bij orgrimmar volgende een lang gevecht tussen Horde spelers en onze guild dat op en neer ging de eerste aanval van ons was sterk, toen werden we ingemaakt en daarna sloegen we nogmaals terug. Daarna was het voor deze raider wel genoeg geweest.

Gisteravond deed de Horde uit reactie proberen Darnassus te raiden maar eenmaal daar aangekomen trokken ze zich snel terug.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou vanavond 25man naxx, nu 32 lvl80's in guild dus genoeg om te kiezen.

Ben zelf van enhancement afgestapt omdat het gewoon lastig is om een beetje dps uit te persen en niet in verhouding ligt tot b.v. een rogue/warrior. Nu maar eens Elemental proberen na een beetje testen in heroics zonder alteveel buffs 1600-1800dps wat al meer is dan enhancement.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:18

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdag boek sinds afgelopen Donderdag WoW niet meer aangeraakt, social duties riepen en ik was me Ma aan het helpen verhuizen. Dus My warrior wacht nog steeds braaf halverwege 74 om lekker weer te gaan dingen.

Maar ik heb wel een ander vraagje ik heb tot nu toe altijd Fury/Arms DPS gedaan om me warrior en af en toe een paar keer off-tanken , nu zit ik te twijfelen of ik DPS zal blijven of Tank zal gaan ?

Het probleem is alleen ik geloof dat onze Guild een Tank of 7 Prot warriors heb 2 Pala tanks en 2 Druid tanks. Kortom we hebben zelden tank te weinig, waar ik nu eigenlijk voor frees is dus dat als ik Prot ga dat ik dus op de bank om te zitten door de vele tanks die we hebben.

Heeft iemand een idee hierover ? Of advies ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ook even weer een update van mijn kant :Y)

Afgelopen weekend weer lekker gespeeld en eindelijk 70 mogen aantikken met mijn DeathKnight!
Direct daarna wat Cobalt stukken opgehaald en daar wat LW Enchants van +12 STA erop gegooit en direct zonder te respeccen (met mijn Blood spec) naar Utgarde Keep en naar The Nexus gerent :)
Ging verrassend goed, maar wat is tanken als DK toch intensief en zwaar ruig :Y)

Nu nog mijn professions verder gaan opwerken zodat ik er ook nog wat aan heb ;)
Heb trouwens Herbalism, Inscription, Cooking en Fishing genomen... ik weet het.. ben ambitieus!
ShadowBumble schreef op maandag 01 december 2008 @ 07:58:
Maar ik heb wel een ander vraagje ik heb tot nu toe altijd Fury/Arms DPS gedaan om me warrior en af en toe een paar keer off-tanken , nu zit ik te twijfelen of ik DPS zal blijven of Tank zal gaan ?

Heeft iemand een idee hierover ? Of advies ;)
Goede tanks zijn altijd schaars... heb ook in guilds gezeten waar ze 5 a 6 tanks hadden maar waar er 2 maar echt begrepen wat ze deden en dus ook goed waren. Als je je kan onderscheiden door goed te zijn en bereid te zijn om er veel tijd in te stoppen dan heb je, denk ik, zeker wel kans om vol continue te raiden.

[ Voor 36% gewijzigd door RaseriaN op 01-12-2008 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:47

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

DING 77
DING 78

En dat allemaal op de zondag :D
en wat is het toch lekker: vliegen! Beetje jammer van de 1k goud die het kost, maar goed, die was dan ook met een kleine 3 uur weer terug verdiend.
Goud bijeen harken is echt een eitje geworden, heerlijk.
Zit nu alweer 30% in 78, met een beetje geluk dit weekend 80.
Gelijk respeccen naar Resto, wat mij de eerste 80 shammy maakt in de guild. WOEI!
Dat wordt standaard mee raiden dus, heerlijk!
Maar goed, eerst nog even doorbijten dus...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Van het weekend weer aardig gebikkeld op me paladin :P. Eerst samen met een druid healer hele tijd random dps inviten voor UK pinnacle runs en dan vervolgens die hele instance clearen binnen 20/25 minuten :P Ging goed hard van 78 naar 80 ^^.

Vervolgens waren de Heroics aan de beurt. Ging nogal gemakkelijk, alleen in CoS door een stomme whipe(1e van de dag met deze groep) net niet die boss kunnen halen wat je binnen 25 minuten moet doen. Gaat vanavond gebeuren >:)

Zit ook nog 1 defense rating van de 540 cap af, maar moet ook me cloak en shield nog enchanten, die 2 zijn alleen vrij duur :o en aangezien ik me epic flying mount ook nog moet verzamel ik wel gewoon mats en laat een maat die enchant doen scheeld toch weer 900g bij elkaar.

Ga nu ook aan me blockrating werken. Loopt een paladin op onze server rond die haald 10k shield of rightenousness crits :D

Huidige gear: http://armory.wow-europe....ml?r=Emeriss&n=R%C3%BDuuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Is de Hateful gear eigenlijk al te koop?
http://www.wowhead.com/?item=41628 bv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Verxx schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:55:
Ga nu ook aan me blockrating werken. Loopt een paladin op onze server rond die haald 10k shield of rightenousness crits :D
blockrating == meer % blocken
blockvalue == meer damage reduce (en hogere SoR hits) / Strength vertaalt ook naar blockvalue

Ik zit zelf op 5.2 Crit met Bagde Libram proc (3.8 zonder), voor 10 moet je denk onderhand in t7 rond rennen.
ps en ik ben al blij als ik een 5k crit zie, 10k dat wel huge, das bijna een mob 1 shotten :S

Ik merk dat 540 defense behouden nog niet eens zo simple is. gear upgrades en dam moeten upgemmen om uncritten te behouden :S
Edit:
VV Ja inderdaad een naam zou leuk zijn even een gear compared doen maar denk hoop naxx spul

[ Voor 28% gewijzigd door Teunis op 01-12-2008 09:32 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:55:
Zou je een naam kunnen geven? altijd interessant om even te bekijken hoe hij daaraan komt :P

Trouwens die def kan je makkelijk omhoog krijgen door Friendly met sons of hodir te worden (10 def rating 15 dodge shoulder enchant ofzoiets :P) zit je iig op de defcap.. Ikzelf wil iig geen HC instances in zonder def capped te zijn (Ook om een goeie indruk achter te laten bij healers zodat ik een veelgevraagde tank word :P)

Het is ook makkelijk daarmee rep te grinden, stel dailies en Everfrost Chips die je onbeperkt voor 350 rep in kan leveren. Je moet ze wel weten te vinden.

Je kan ook Argent Crusade rep grinden voor de 37stam 20def rating enchant :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Ik zal het vanavond even aan de druid vragen waar ik heroics mee run, die begon erover en wou dat ik hetzelfde bereikte :P. Zal het wel gelijk even posten als ik het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RaseriaN schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:39:
Goede tanks zijn altijd schaars... heb ook in guilds gezeten waar ze 5 a 6 tanks hadden maar waar er 2 maar echt begrepen wat ze deden en dus ook goed waren. Als je je kan onderscheiden door goed te zijn en bereid te zijn om er veel tijd in te stoppen dan heb je, denk ik, zeker wel kans om vol continue te raiden.
True True , we zullen zien ik zal het waarschijnlijk op lv80 wel even proberen en kijken of ik ermee aan de bak kan. Zo niet dan zijn er nog zat alternatieven ;)

Denk dat ik hiermee ga beginnen :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Chest       ->  Silver-Plated Battlechest   -> Quest Reward
Feet         -> Tempered Titansteel Treads  -> BoE lv 80 Blacksmithing 440 ( 4x Saronite Bar / 3x Titansteel Bar / Forzen Orb )
Hands       ->  Gauntlets of Vigilance      -> Quest Reward
Head         -> Tempered Titansteel Helm      -> BoE lv 80 Blacksmithing 440 ( 4x Saronite Bar / 4x Titansteel Bar / Forzen Orb )
Leggs       ->  Daunting Legplates          -> BoE lv 78 Blacksmithing 425 ( 14x Saronite Bar / 1x Eternal Earth )
Shoulders   ->  Tempered Saronite Shoulders   -> BoE lv 76 Blacksmithing 405 ( 12x Saronite Bar )
Waist       ->  Tempered Saronite Belt        -> BoE lv 74 Blacksmithing 395 ( 6x Cobalt Bar / 5x Saronite Bar )
Wrist       ->  Tempered Saronite Bracers    -> BoE lv 77 Blacksmithing 410 ( 13x Saronite Bar )
Sword        ->    Quickblade of Cold Return     -> Quest Reward

[ Voor 42% gewijzigd door ShadowBumble op 01-12-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op naar de laatste 15 bubs :D (blokjes, streepjes, whatever :P)

Ging aardig vlotjes, met die ring of blood style in guldrak ging het nog extra zo snel :P Laatste bub gedaan in HoS, (of toch HoL? Naja, die lvl80 instance) met een 76 tank. Na een kleine 15 wipes bij de laatste boss toch maar een lvl80 druid tank (10k hp meer dan de 76) erbij geroepen, de 76 zou het veld ruimen. Daarna zonder enig probleem laatste boss zo neer. Drops, helemaal niets :/ Wel heb ik nu eindelijk mijn volledige gear blue, 2 crafts en de rest drops uit instances. Nu enkel lvl80 gear zou nog iets beter kunnen zijn, jammer dat er bijna geen bow te vinden is, buiten de 25man instances of gladiator's gear.

Heb nu wel de wyvern blades, gaf ook weer een kleine boost aan mijn AP. Nu nog flink wat mats verzamelen om al mijn gear te gaan enchanten, moet toch zeker nog een 100-150ap bij kunnen komen (zit nu 2635 met aspect dragonhawk).

Wanneer de rest komt? Vanavond alles hier opruimen, morgen komt mijn nieuwe TV :)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:20:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Feet         -> Tempered Titansteel Treads  -> BoE lv 80 Blacksmithing 440 ( 4x Saronite Bar / 3x Titansteel Bar / Forzen Orb )
Head         -> Tempered Titansteel Helm      -> BoE lv 80 Blacksmithing 440 ( 4x Saronite Bar / 4x Titansteel Bar / Forzen Orb )
Leggs       ->  Daunting Legplates          -> BoE lv 78 Blacksmithing 425 ( 14x Saronite Bar / 1x Eternal Earth )
Shoulders   ->  Tempered Saronite Shoulders   -> BoE lv 76 Blacksmithing 405 ( 12x Saronite Bar )
Waist       ->  Tempered Saronite Belt        -> BoE lv 74 Blacksmithing 395 ( 6x Cobalt Bar / 5x Saronite Bar )
Wrist       ->  Tempered Saronite Bracers    -> BoE lv 77 Blacksmithing 410 ( 13x Saronite Bar )
Alleen die 2 epix kosten al iets van 6k (op mijn server iig).. hope you have your wallet ready :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SinergyX schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:33:
Op naar de laatste 15 bubs :D (blokjes, streepjes, whatever :P)

Ging aardig vlotjes, met die ring of blood style in guldrak ging het nog extra zo snel :P Laatste bub gedaan in HoS, (of toch HoL? Naja, die lvl80 instance) met een 76 tank. Na een kleine 15 wipes bij de laatste boss toch maar een lvl80 druid tank (10k hp meer dan de 76) erbij geroepen, de 76 zou het veld ruimen. Daarna zonder enig probleem laatste boss zo neer. Drops, helemaal niets :/ Wel heb ik nu eindelijk mijn volledige gear blue, 2 crafts en de rest drops uit instances. Nu enkel lvl80 gear zou nog iets beter kunnen zijn, jammer dat er bijna geen bow te vinden is, buiten de 25man instances of gladiator's gear.

Heb nu wel de wyvern blades, gaf ook weer een kleine boost aan mijn AP. Nu nog flink wat mats verzamelen om al mijn gear te gaan enchanten, moet toch zeker nog een 100-150ap bij kunnen komen (zit nu 2635 met aspect dragonhawk).

Wanneer de rest komt? Vanavond alles hier opruimen, morgen komt mijn nieuwe TV :)
De crossbow uit heroic Utgarde Keep. Agi en crit erop, erg fijn. Heb hem zelf ook op mijn Warrior voor de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:38:
[...]

Alleen die 2 epix kosten al iets van 6k (op mijn server iig).. hope you have your wallet ready :P
;) How about zelf ff de spullen minnen ? Heb grotendeels van alle mats die ervoor nodig zijn zelf al liggen of althans de basic ore's en eternals ;) + ik heb zelf blacksmithing ;) en nog 5.5 levels te gaan dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gisteravond hebben we in een raid 4 van de 5 alliance faction leaders neergelegd (als 'wraak' dat ze hetzelfde bij Thrall hebben gedaan), was echt super leuk. Helaas is Magni niet meer gelukt omdat de balans geheel doorsloeg richting alliance, maar dat moeten we dan binnenkort maar weer eens proberen. Wil die mount :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:47

JSchut

.....

Klein stukje dagboek:

Van het weekend ook weer een beetje bezig geweest. Rep grinden en badges verzamelen. Gister de T7 gloves opgehaald. Enige badge item dat ik nu nog wil halen is de T7 chest. Nog 79 badges te gaan :P

Ondertussen is mijn gear al best aardig. (http://eu.wowarmory.com/c...Shattered+Halls&n=Verodar)
HP: 28061
Armor: 22965
Defense: 543
Dodge: 21.25%
Parry: 16.24%
Block: 17.55%

Ben nog een beetje aan het slacken met gems en moet nog een shoulder enchant (SoH rep aan het grinden).
Vanavond in iedergeval even wat beter gems halen/maken.

Gister avond oculus op hc gedaan. Blijft me toch verbazen hoeveel mensen moeite hebben met die laatste boss. Als je na 4 tries nog niet weet wat er gebeurt en dood gaat in phase 2 :S

Uiteindelijk een try of 9-10 nodig gehad voordat 2 mensen het uiteindelijk door hadden. Daarna ook gelijk plat. Ik snap dat het een vreemde boss is, maar moeilijk is hij zeker niet.

Binnenkort die achievements daar eens doen waarbij je 1 soort drake niet mag gebruiken. Zonder Amber drake lijkt me het lastigste. Iemand deze achievements al eens gedaan?

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 01-12-2008 09:50 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Laatst online: 25-06 14:23
Yo Allemaal,

Mijn weekend was vaag/niet zo heel tof in WoW. Afgelopen vrijdag tries op Malygos 10man. Mooi gevecht en divers. na een try of 15 hebben we het opgegeven met 37% als beste try. Phase 3 start was echt zo van "wth iedereen instagibbed".
Zaterdag eindelijk mijn Northrend Dungeon Hero gehaald (alle heroics bezoeken). Je zou denken als degelijke tank dat je overal redelijk snel komt maar tegendeel wordt toch maar weer bewezen :S .
Dit werd een beetje doorgezet op zondag toen ik klaar was voor de 1e 25mans met de guild. Dat werd uiteindelijk een coöp raid met een andere guild, waar de rollen 50/50 waren, dus mochten wij maar 1 tank leveren. Mocht de GM voor LK nou net tank gerolled zijn... oftewel ik wordt (weer) benched. Beetje geïrriteerd: doe je nog zo veel werk om je gear e.d. op orde te houden, wordt je alsnog niet geïnvite.
Daarnaast merk ik dat communicatie vanuit de officer-base vrij laag is. Er wordt geen reden voor acties gegeven, 's avonds moet je maar online zijn en dat wordt je wel/niet geïnvite.
(Her)kent iemand dit probleem vanuit een officer-kant en hoe regel je dat bij jullie in de guild? of ken je een reden waarom er niet zoveel gecommuniceerd wordt van officer-base naar de members toe?

Bij ons in de guild is de tankbase nogal opgekrikt. We hebben nu zo'n 5/6 tanks (2 prot warriors, 2 prot pala's en 1 of 2 frost dk's met def gear). Ik heb aan het begin gestaan van dat de guild kon reden (1 van de 2 oude tanks die ervoor zorgde dat de guild überhaupt MH inkon) maar nu voel ik me een beetje bij het grofvuil gezet nu ik steeds minder invites krijg en de reden onduidelijk blijft (hoewel mijn gevoel zegt dat ik op z'n minst gezegd niet veel credit bij de officer base heb).

Wall of text crits you for 283674982376948752398547 :P

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Weekendboek,

Afgelopen weekend hebben we met onze guild G Force op Dragonmaw een zeer goed raid weekend gehad. We zijn aan de 25 man content begonnen in Nax, Archavon Wintergrasp, Sartharion (Dragon Boss) Dragonblight.

Vrijdag zijn we begonnen met Anub'Rekhan. Leuk gevecht, spawnt adds, en na verloop van tijd nadat de adds dood zijn komen er van die kleine buggs uit die adds naar de baas gaan, kwestie van freezen en AoE'en:). 1 Whipe hierop gehad.

Na Anub'Rekhan zijn we naar Grand Widow Faerlina gegaan. Voor mij als mage/dps is dit gewoon tank en spank:P. Deze baas hebben we ge1shot.

Daarna naar Maexxna gegaan. Dit was een supercool gevecht omdat de tank doodging op 10% van Maexxna z'n health. Je had Vent moeten horen, was gewoonweg fantastisch toen we de hem nog steeds down kregen:) Ook ge1shot.

Zaterdag hebben we Instructor Rasuivous gedowned, dit was even wennen met de mind control die de priests moeten doen, maar na 3x hadden we hem door.

Na Instructor Rasuivous zijn we naar Gothik the Harvester gegaan. Hierop whipten we 2x omdat de groepen niet goed gebalanceerd waren.

Hierna zijn we naar de 4-Horsemen gegaan, maar hierop hebben we 6x op gewhiped, maar er zat wel progressie in. Het swappen van de groepen ging al stukken beter, maar we kregen de eerste 2 horsemen nog niet down.

Na 4-Horsemen zijn we naar Wintergrasp gegaan om Archavon 25 man te doen. Deze grote kerel met 10 miljoen leven moet gewoon gedps-ed worden als de nete:D.

Na deze kill zijn we naar Dragonblight gegaan om Sartharion te downen. We hebben de omgeving van deze draak wel gekilled. Schijnt dat het lastig wordt als de 5 draken nog leven, maar je schijnt er ook een achievement voor te krijgen..

Zondag zijn we begonnen bij de 4 Horsemen. Bij de eerste try die avond kregen we de eerste 2 horsemen down, maar whipte we op de laatste 2 omdat er teveel dps al was doodgegaan. 1 van die 2 horsemen doet een chainlightening die aardige raid damage doet, dus de kunst was om niet te dicht bij elkaar te gaan staan.
na 2x gewhiped te hebben kregen we de 4Horsemen down;).

Hierna zijn we naar Patchwerk gegaan. Man wat een gevecht!. 6 minuten lang pure dps/healing/tanking spam, wat een adrealine:). Super cool gevecht!. 1e Try kregen we hem down op 20% toen ging de tank down en was het een Whipe. 2e Try down! Oh yea:).

Na Patchwerk zijn we naar Grobbulus gegaan. Met dit gevecht wordt duidelijk wat voor guildmembers je in dienst hebt. Elke zoveel seconde krijgt iemand een debuff, en moet dan uit de groep rennen richting de poison plekken waar de tank Grobbulus al getankt heeft. Met deze debuff wordt er een poisoin cloud geproduceerd die erg lang blijft bestaan. De bedoeling is om hem heel rustig door de kamer langs de wanden te tanken zodat er genoeg ruimte over blijft om te staan als groep zijnde. 1x een whipe omdat er in eerste instantie niet goed gelopen werd met Grobbulus en omdat er een paar mensen waren die dus niet uit de groep liepen als ze die debuff hadden, of de verkeerde richting inliepen (richting waar de tank Grobbulus heen moest tanken).

We hebben dus een heel goed weekend gehad. Er zaten ook een paar Realm first by (alliance kant).

Ik ben zelf nog trial member in G Force, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen. Dubbele dkp ook voor de eerste kills:D

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:40:
De crossbow uit heroic Utgarde Keep. Agi en crit erop, erg fijn. Heb hem zelf ook op mijn Warrior voor de stats.
Die had ik inderdaad al gezien, samen met een bow uit heroic violet dacht ik (lvl78). Probleem is dat ik maar weinig HC LFM's zie die DPS mensen zoeken. Healer blijft nr 1, tank kort daarop, dan de rest (naja, DPS).

Naja, eerst 80, dan zie ik wel verder.

(grappig trouwens dat mijn pet als enige tegen die Loken kon blijven doormeppen, avoidance ftw :P)

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:04:
Hallo, even een vraagje aan de paladins onder jullie !

Ik ben gisterenavond een paladin (nu lvl 15) begonnen. Mijn vraag is, hoe verhoudt een holy paladin zich tot bijv een holy priest m.b.t. healing. En is een paladin enigzins te levelen als holy spec of is het verstandiger om eerst retri te speccen om te respeccen op 80?
Holy lvlen is te doen, maar ret is makkelijker. Qua healing is een priest/druid makkelijker, omdat je meer opties hebt. Ik heb zelf tot WotLK pala gespeeld en zeker gedurende TBC zie je jezelf steeds minder worden in verhouding met de andere healers. (had veel te maken met group dmg bij bosses) Ik heb nu wat heroics gerund en daar zitten ook weer een aantal gevechten bij die je als pala liever niet doet, terwijl ze voor een class met multi/AoE healing opties vrij eenvoudig zijn.

Mede daardoor en mede doordat ik een pala wel even gezien heb (vind de nieuwe 'on the move' healer die we zouden moeten zijn niet echt super), heb ik besloten m'n druid als nieuwe healer te gaan lvlen binnenkort. Heb al wat goedkope BoE spelldmg gear gekocht (had een item of zes, nu vrijwel full set) zodat ik als boom kan lvlen, en heb skinning naar 375 gebracht zodat ik nu alle gathering profs heb. :) Alleen nog zaak om rested op te bouwen nu, blijkbaar had ik haar een paar maanden geleden niet in SW maar middenin Elwynn achtergelaten. :(

Anyway, lief dagboek, O+

Zoals gezegd dus van 't weekend even skinning op m'n boomkin gelvled. Ging best snel eigenlijk, makkelijkste profession om te lvlen. :p Verder een ex-guildie maar even de Spiked Titansteel Helm laten maken, geweldig ding. Kan door heroic HoL een beter wapen te pakken krijgen en door exalted Ebon Blade betere boots, maar een fatsoenlijke helm was een probleem. Nu niet meer dus. :p

Verder revered met Ebon Blade, dus head enchant en nieuw wapen waardoor m'n DPS op een gemiddelde heroic nu rond de 1700-1800 hangt. Ook nog een stel heroics gedaan (Gilt-Edged Leather Gauntlets geloot, andere DK lachte me al uit toen ik vroeg of ik mocht needen, maar 1.1 AP en wat sta inleveren voor 0.5% hit en 0.7% crit doe ik graag :p) en quests in Icecrown, ben op twee quests na loremaster of Northrend. :p

Heb me weer best vermaakt van 't weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
ShadowBumble schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:20:
[...]

True True , we zullen zien ik zal het waarschijnlijk op lv80 wel even proberen en kijken of ik ermee aan de bak kan. Zo niet dan zijn er nog zat alternatieven ;)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Ik ben zelf blacksmith en heb de helm en het schild voor mezelf gecraft. Ik heb hard aan mijn def cap gewerkt en nu toen ik de 540 had gehaald ben ik naar mijn gear gaan kijken.

De epic BS helm heb ik vervangen door een blauwe die ik volgens mij aan een quest overgehouden heb (moet nog even naar CoT voor de enchant totdat ik genoeg argent rep heb). De boots heb ik niet gecraft omdat mijn huidige beter zijn. Ja ik lever wat str, sta en def in maar ik krijg er wel meer avoidance/mitigation voor terug. Mocht het nodig zijn dan heb ik mijn helm altijd bij me om te switchen voor 1k meer hp.

Ik heb nog niet al mijn uitrusting volledig vervangen voor level 80 gear en nog niet alles is ge-enchant (zie http://eu.wowarmory.com/c...?r=Shadowsong&n=Zweistein). Zoals je kunt zien heb ik ook een aantal rep items en de meeste andere zaken zijn van quests.

Moraal van dit verhaal, koop niet blind die epic craftable tank items. Ze zitten zwaar in de sta, str en def maar missen andere zaken als hit, expertise, block value/rating, parry, dodge (ja een aantal krijg je ook van def en str, maar ze zitten niet voor niks wel op items die droppen).

Vandaag hoop ik dat een bevriende engineer mijn tank gun kan craften en dan maar werken aan het vervangen van wat level 70 spul (trinkets, belt en ringen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Goedenmorgen,

Zou willen dat ik een weekendverslagje kon maken maar zit er helaas niet in, sweekends moetk altijd veel tijd in de vriendin stoppen:S, nja in ieder geval blij dat het weer doordeweek is en deze avond/nacht even door lvlen naar 30.... Zit in een beginnende Guild ben op het moment ook hoogste warrior, voor mij wel beter dat het een beginnende Guild is met een paar ervaren spelers, gezien ik nog veel moet leren en dan niet meteen op mijn fouten afgerekend ga worden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zit een beetje in dubio wat te doen met de badges die ik langzaamaan aan het verzamelen ben.
Heb inmiddels de spelldmg offhand gehaald, en wil als volgende graag een trinket.
Zit alleen te twijfelen tussen
Discerning Eye of the Beast (http://www.wowhead.com/?item=42992)
en
Sundial of the Exiled (http://www.wowhead.com/?item=40682)

Spellcasters hier met een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehbodoos
  • Niet online
Zo en na 3 raiddagen is alle 25 man content alweer gecleared. Gisteren Malygos als laatste gedaan, maar door lag in phase 2 (5-10 seconden voordat m'n consecration op de grond verscheen) als de adds op de grond en in de lucht verschijnen, steeds net wat tijd tekort in phase 3 als we op de draakjes zaten. Het schijnt volgens verschillende GM's dat het een bekend probleem is die lag in phase 2, anderen dit probleem ook gehad?

We hadden zelfs een wipe op 44k hp left van de 20M in totaal, op vent lekker gevloek en zo...
Maar uiteindelijk, ondanks de dikke lag toch nog neer gekregen met 1:30 op de enrage timer over.
Heb mooie dps plate boots mogen looten en het enige waar nu nog op gaan focussen totdat Ulduar uitkomt, is Sartharion met 3 adds neer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:26:
Zit een beetje in dubio wat te doen met de badges die ik langzaamaan aan het verzamelen ben.
Heb inmiddels de spelldmg offhand gehaald, en wil als volgende graag een trinket.
en

Ben geen spellcaster maar zou voor de tweede gaan, hoef daar geen seconde over te denken :)

@ Carnagy, als ik die trinket goed interpreteer krijg je die 2% mana alleen als jij de killing blow geeft.. wat de trinket alsnog redelijk nutteloos maakt tenzij je solo speelt, imo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
SMulTiE schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:26:
en

Naar mijn mening neem je de Sundial of the Exiled als je een warlock, mage, boomkin, elemental shaman, Spriest bent.

Ben je een healer dan neem je de Discerning eye voor mana issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

yah gisteren naxx 10 man gecleared. wheee

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:40:
[...]

Ben geen spellcaster maar zou voor de tweede gaan, hoef daar geen seconde over te denken :)
Same. (en heb wel een lock :p) Heb ergens in deze topic al een snelle berekening gemaakt dat die trinket naast een lading crit ook nog 60 ish spelldmg geeft als je uitgaat van een proc in 1.5 minuut. (en die rate ligt waarschijnlijk eerder rond de minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Kan iemand mij trouwens wat vertellen/uitleggen over het gebruik van macro's? ben een warrior als dit relevant is... Wa tik graag zou willen weten wat is het nut, hoe gebruik je het, waar haal je de winst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:02:
Kan iemand mij trouwens wat vertellen/uitleggen over het gebruik van macro's? ben een warrior als dit relevant is... Wa tik graag zou willen weten wat is het nut, hoe gebruik je het, waar haal je de winst??
http://www.wowwiki.com/Useful_macros_for_warriors

Je kan eigenlijk uit de beschrijvingen al wel opmaken waar ze nuttig voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Nu online
Gisteren was ik op mijn 71 DK de quests in Borean Tundra aan het afronden, toen ik opeens in de General zag staan dat er iemand nodig was voor de laatste boss van Nexus. Een whisper later zit ik in een party met nog 1 boss te gaan. Reden is omdat ik graag de Tundra Pauldrons wou kunnen bemachtigen en toch ook weleens wou zien hoe Nexus er van binnen uit zag.

Party bestond uit:
73 Affliction Warlock
78 Holy Priest
71 Warrior (spec weet ik niet)
68 Unholy Death Knight
71 Unholy Death Knight (ik)

De Warrior ging tanken, maar met net 12000 hp (en volgens mij ook bar weinig defense) was het haast onmogelijk voor de healer om de Warrior up te houden, vanwege het feit dat de Warrior aan het kiten was en niet de 'stand-still-and-jump' tactiek gebruikte. Na een wipe of 3 stelde zowel ik als de Warrior zelf voor om de jump tactiek te gebruiken. De 68 Death Knight was onderhand vervangen voor een 76 Rogue. Met deze tactiek ging ze in 1 keer neer. Snel even onder andere de quest gedaan voor mijn Tundra Pauldrons dus deze heb ik gelijk opgehaald nadat de boss neer was. Ook nog de quest gedaan waarbij je het rift moet sluiten, hier liep het alleen alweer helemaal vol met trash. De Warrior was inmiddels vertrokken dus we waren nog met z'n vieren. De Rogue sapte een spellcaster en dps'de de andere spellcaster neer terwijl ik steeds de 2 melee Drakonids tankte met Frost Presence. Ging prima voor m'n allereerste keer tanken dacht ik zo :) Geen een keer threat verloren, geen een keer uit de LoS van de healer gegaan en geen rare pulls uitgevoerd. Onderweg naar de 80 ook maar sparen voor een (off)tank gear setje.

Het heeft toch wel iets om als klein en iel female human Death Knight rond te lopen met zwaar pantser en een 2h Axe die net zo groot is als jezelf (Axe of Frozen Death). Nog 7 quests te gaan in Borean Tundra, daarna verder in Howling Fjord, op naar de 72 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow Sow wat een weekend!

Hing met me rogue al een tijd op 75. Vrijdag avond in grizzly 76 geworden. In dragon, grizzly's en zul drak zit ik ongeveeer op de helft met quests. Echter vind ik niet echt nieuwe quests meer. Beetje vaag allemaal. Maarja, ik wou graag lvlen. Ik ben naar de basin gegaan zatedag avond om 11 uur ofzo. 7 uur sochtends 77 gedingt :D Basin is een geweldige plaats. Ook is het makkelijk de quest line te volgen daar. Er zijn iets van 75 quests waarvan ik er nu 65 compleet heb ofzo :)

Zeer blij :D Alleen nu weer erg vast omdat ik geen quests meer heb. Ik ga 78 dingen op de content waarvan ik de quests nog niet complete heb. Op 78 maar weer eens naar een nieuwe gebied gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:07:
[...]

http://www.wowwiki.com/Useful_macros_for_warriors

Je kan eigenlijk uit de beschrijvingen al wel opmaken waar ze nuttig voor zijn
Ja maar nu weet ik nog niet eigenlijk hoe je het nou echt gebruikt, ik kwam er oo kaan omdat ik op wowwiki zat te kijken, maar wat doen die codes, gebeurt alles dan auto of moet je nog knoppen indrukken en waar is de winst te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
wildcardxl schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:13:
[...]

Ja maar nu weet ik nog niet eigenlijk hoe je het nou echt gebruikt, ik kwam er oo kaan omdat ik op wowwiki zat te kijken, maar wat doen die codes, gebeurt alles dan auto of moet je nog knoppen indrukken en waar is de winst te halen?
In the World of Warcraft, a macro is a method of combining several actions to execute in a single button press or keystroke. At any time, you can have 18 macros that are available to all your characters on all servers within one account, and 18 other macros that are available to each specific character, for a total of 36 macros that each character has access to.

A macro may also refer to some automated method (programmed keystrokes and/or mouse movements) to fight or repeat some action. Macros, if performed outside of the standard game client may be considered cheating. Don't be afraid though: Everything you can do with in-game macros is ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Weet iemand overigens al wanneer de nieuwe Darkmoon cards gaan droppen?
Ik kan er eigenlijk helemaal geen info over vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeste macro's maken dingen makkelijker. Zo kan je bv met 1 knop wisselen tussen stances, met 1 knop bijvoorbeeld een teamchat en een actie doen (als DK, dus NIET 'get over here' met deathgrip..had er gister weer eentje). Je zal nog steeds knoppen moeten indrukken :)

Zo heb ik bv als hunter misdirection shot, de agro van 3volgende schoten gaat naar je target. heb een macro dat ik die spell cast op mn pet (zonder zelf te moeten targetten), die manier kan ik dus door meppen zonder veel te moeten klikken etc. Zo ook Kill command (pet ability) en attack-command voor mijn pet, 1 knop voor 2 acties :)

Daarbij heb ik een G15 keyboard, daar nog een 15-tal macro's op gezet, scheelt ook weer wat werk :P

Zul'drak heeft een leuke quest-line
spoiler:
dat je als scourge vetrouwen moet winnen van een boss, die je later met zijn eigen creaties neer moet meppen. Komt Lich king nog even langs huppelen, leuk gemaakt :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

wildcardxl schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:13:
[...]

Met een macro kun je bijvoorbeeld 3 spells onder 1 knop binden.
Voor een warrior bijvoorbeeld:

/cast charge
/cast berserker stance
/cast whirlwind

(weet niet of ze goed zijn :))
Wat dit doet is

je charged je enemy, daarna switch je naar berserker stance en in het geval dat je voldoende rage/cd's heb plak je er nog een whirlwind achteraan.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig... 60 emblems ingeleverd voor t7.10 gloves. Doen we dag erna Sartharion dropt het token voor t7.25. Ik won de roll en hoppa t7.10 gloves weer in de bank.

Verder Naxx 25 gedaan en spiderwing + plaguewing gecleared. Op trash kom ik gewoon amper op de damage-meters voor maar zodra we bosses doen sta ik eerste :). Kan niet wachten tot de volgende patch waar ze Fan of Knives aanpassen zodat ik iig ook tijdens trash mijn bijdrage kan leveren in dps. Want die CD momenteel is gewoon "Too much".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Nu online
RaseriaN schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:39:
Ook even weer een update van mijn kant :Y)

Afgelopen weekend weer lekker gespeeld en eindelijk 70 mogen aantikken met mijn DeathKnight!
Direct daarna wat Cobalt stukken opgehaald en daar wat LW Enchants van +12 STA erop gegooit en direct zonder te respeccen (met mijn Blood spec) naar Utgarde Keep en naar The Nexus gerent :)
Ging verrassend goed, maar wat is tanken als DK toch intensief en zwaar ruig :Y)

Nu nog mijn professions verder gaan opwerken zodat ik er ook nog wat aan heb ;)
Heb trouwens Herbalism, Inscription, Cooking en Fishing genomen... ik weet het.. ben ambitieus!

[...]

Ja en nee... wij hebben HEEL TBC gedaan met een MT die op zijn zachtst gezegd teleurstellend was. De beste tank die we hadden was eigenlijk de #4 in line zeg maar, en hoeveel ik ook heb lopen bitchen, hij werd geen MT. Komt ook omdat we geen super progress guild zijn maar meer casual oriented, maar toch jammer.

Hoe bevalt tanken als blood? Valt dat niet tegen? Met name AoE aggro? :)

Mijn eigen DK is inmiddels alweer een heel eind op weg naar 77, bijna spijt van het feit dat ik m'n warrior en priest ook nog een aantal lvls heb gespeeld (rested opmaken ^^), wil nou ook onderhand wel eens Naxx in met wat guildies :)
Wootlock schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:24:
[...]

Met een macro kun je bijvoorbeeld 3 spells onder 1 knop binden.
Voor een warrior bijvoorbeeld:

/cast charge
/cast berserker stance
/cast whirlwind

(weet niet of ze goed zijn :))
Wat dit doet is

je charged je enemy, daarna switch je naar berserker stance en in het geval dat je voldoende rage/cd's heb plak je er nog een whirlwind achteraan.
Eh nee dus. Je kunt alleen spells gebruiken die NIET de global cooldown triggeren; maw, deze macro zal 1 ding doen en dat is charge. Als charge niet kan/mag/whatever, doet hij verder niks.

Wat wel kan bijv:
/cast Devastate
/cast Heroic Strike

Dit omdat deva de GCD wel triggert maar HS niet.

Lazymode macro dat ik zelf nog steeds verfoei, alleen craptanks gebruiken het *kuch ongezouten mening ftw kuch* :P

[ Voor 21% gewijzigd door porn* op 01-12-2008 11:29 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
SMulTiE schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:22:
Weet iemand overigens al wanneer de nieuwe Darkmoon cards gaan droppen?
Ik kan er eigenlijk helemaal geen info over vinden....
Darkmoon Card of the North
5.13 sec cast
Tools:
Virtuoso Inking Set
Reagents:
Resilient Parchment, Snowfall Ink (6), Eternal Life (3), Ink of the Sea (3)

Ik hoop dat je veel Eternal Life hebt.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:26:
Hoe bevalt tanken als blood? Valt dat niet tegen? Met name AoE aggro? :)

Mijn eigen DK is inmiddels alweer een heel eind op weg naar 77, bijna spijt van het feit dat ik m'n warrior en priest ook nog een aantal lvls heb gespeeld (rested opmaken ^^), wil nou ook onderhand wel eens Naxx in met wat guildies :)
Bevalt goed, alleen als je bedenkt dat je Armor en Parry talents laat liggen dan merk je het eigenlijk pas.
AoE aggro heb ik weinig problemen mee, want ik Death Grip een caster naar mij toe, gooi daar mn diseases op en daarna plof ik een Death & Decay neer zodat de melee mobs direct mij aggro'en.
Gebruik daarnaast ook Pestilence en Blood Boil zodra de melee mobs bij mij zijn om direct aggro te pakken.

En vooral al je Blood Runes op cooldown hebben staan om je Parry Rating omhoog te laten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SinergyX schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:22:
Zul'drak heeft een leuke quest-line
spoiler:
dat je als scourge vetrouwen moet winnen van een boss, die je later met zijn eigen creaties neer moet meppen. Komt Lich king nog even langs huppelen, leuk gemaakt :P
Moet Blizz complimenten geven wat dat betreft. Heb nu in elke zone op Icecrown na (138/140) de achievement en er zitten in sommige zones geweldige questlines.

spoiler:
Dragonblight: Forgotten shore, Frostmourne cave en de beste ingame op het moment: Wrath gate
Zul'Drak: Drakuru
Storm Peaks: Bronzebeard broers en Thorim
Icecrown: Eigenlijk vind ik de hele zone geweldig, oa een quest dat je als Arthas tegen Illidan vecht, quests in Scourgeholme, Tirion's Gambit, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:35:
[...]

Darkmoon Card of the North
5.13 sec cast
Tools:
Virtuoso Inking Set
Reagents:
Resilient Parchment, Snowfall Ink (6), Eternal Life (3), Ink of the Sea (3)

Succes !
Que, dus die items droppen niet meer? Je kunt ze alleen maar maken door die Card of the North te (laten) maken en dan hopen dat je ooit je juiste tien krijgt?

Des te zuur dat ik gisteren te laag rollde voor
Je'Tze's Bell

[ Voor 9% gewijzigd door Smultie op 01-12-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
SMulTiE schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:45:
[...]

Que, dus die items droppen niet meer? Je kunt ze alleen maar maken door die Card of the North te (laten) maken en dan hopen dat je ooit je juiste tien krijgt?
check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Iedereen,

Ik zou graag Frostmourne het replica zwaard willen kopen
(http://www.weaponmasters..../FROSTMOURNE-p-17293.html)

Nu heb ik allerlei winkels gemailed in nederland (onder andere gator.nl) maar allemaal vertellen ze me dat ze hem niet kunnen importeren.

Nu zijn mijn vragen, Heeft iemand hem hierzo?(hoe ben je er aan gekomen) En komt dit langs de Doune?

Wel vragen om zeker te weten voor ik dik 400 euro ga neertellen

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ImdaMned schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:35:
Eerder genoeg herbs, icy pigment is gruwelijk irritant te pakken te krijgen, zeker als je er 12 nodig hebt voor een kaartje.

Had gisteren wel een mill met 4x azure pigment en 3x icy pigment. ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 01-12-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy oh boy,

Het weekend begon ik met mijn DK op 76, en ik ga vanavond hopelijk 80 dingen :)
Daar blijkt dus uit dat ik redelijk veel gespeeld heb. Maar ik ben nog naar de bios geweest, films gekeken en 'andere dingen' ;)
Tussendoor ging echter wel telkens WoW aan, want ik wil nu toch wel zo snel mogelijk het maximale level worden om heroics en Naxx in te gaan.

Zaterdagochtend dingde ik 77 en heb toen direct 6900g uitgegeven voor een epic flyer op m'n DK. Geen DK mount, want die kost nog eens 850g meer dan een 'gewone', en dat geld had ik niet.
Grizzly Hills was vrij snel leeg qua quests, en Zul'Drak was next. Questhelper geeft toch lang niet alle quests aan, dus hier was het af en toe (op)zoeken waar ik heen moest. Echter, alle quests, waaronder groupquests, gewoon alleen gedaan. Ondertussen een run naar DTK en Gundrak gedaan als tank. Het percentage instances die ik doe als tank loopt toch al boven de 90% denk ik.
Zaterdagavond dingde ik 78, nadat we naar de bios waren geweest (Madagascar 2 is leuk!). Zul'Drak was ondertussen bijna leeg en zondag ging ik naar de andere kant van Northrend, namelijk Sholazar Basin!
Nesingwary had weer wat quests voor me, en daarna een mooie questline die uitkwam op het killen van veel Scourge! Even geen spoiler hier :)
Tussendoor werd ik level 79, om te eindigen om 18u met 50% in dat level. Later op de avond heb ik nog mn vriendin geboost op haar level 63 DK in Underbog en Slave Pens. Leuke quote:
"Laraine gained the achievement [Underbog]!"
Guildie: "Hey Mort (zo spreekt iedereen me aan, 1e char), been soloing that?"
Ik: "Yeah, boosting my girlfriend in it."
Ik: "I've been once under 75% hp though..."
Ik: "When I jumped down the ridge here :D!"
Guild: "lol"
En daar zaten pulls tussen van 12+ mobs :) Vier tegelijk was maar saai, dus een ongelukkige fear-pull van m'n vriendin ging onder het mom van "Hier schat, in het geval dat je je verveelde, wat meer mobs."

Nu zit ik te zoeken naar de best mogelijke upgrades uit quests tot aan de 80. De selectie is erg schaars qua tanking gear dat een upgrade is. Het grootste gedeelte zal dus uit normal instances gehaald moeten worden, plus de Bracers van een Blacksmith. Ik moet nog even reputation rewards checken...
Dan hoop ik toch snel m'n 540 defense te halen, waarna ik Heroics en Naxx kan gaan tanken met wat goede guildgroups :)

Ook denk ik eraan om Onyxia te solo-en (150+ gold), plus even in een level 70 instance een defense trinket te halen. (Shadow Labyrinth, 2e baas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Exitium schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:50:
[...]

Eerder genoeg herbs, icy pigment is gruwelijk irritant te pakken te krijgen, zeker als je er 12 nodig hebt voor een kaartje.

Had gisteren wel een mill met 4x azure pigment en 3x icy pigment. ^^
Het is natuurijk server afhankelijk. Maar met 50g voor een stack northrend herbs en genoeg poen is er er geen probleem. De 80g per eternal life waarvan er max 5 van op de AH staan is wat moeilijker te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

god ver domme... wat heb ik een hekel aan auctioneer.. mis echt tonnen :/
sinds die update (classic view naar de nieuwe "look at me im awesome" look) vind ik het niet meer om mee te werken.. gedver wat kut.. iemand die een goeie vervanging weet voor auctioneer? (geen btm scan oid)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.