Boy oh boy,
Het weekend begon ik met mijn DK op 76, en ik ga vanavond hopelijk 80 dingen

Daar blijkt dus uit dat ik redelijk veel gespeeld heb. Maar ik ben nog naar de bios geweest, films gekeken en 'andere dingen'

Tussendoor ging echter wel telkens WoW aan, want ik wil nu toch wel zo snel mogelijk het maximale level worden om heroics en Naxx in te gaan.
Zaterdagochtend dingde ik 77 en heb toen direct 6900g uitgegeven voor een epic flyer op m'n DK. Geen DK mount, want die kost nog eens 850g meer dan een 'gewone', en dat geld had ik niet.
Grizzly Hills was vrij snel leeg qua quests, en Zul'Drak was next. Questhelper geeft toch lang niet alle quests aan, dus hier was het af en toe (op)zoeken waar ik heen moest. Echter, alle quests, waaronder groupquests, gewoon alleen gedaan. Ondertussen een run naar DTK en Gundrak gedaan als tank. Het percentage instances die ik doe als tank loopt toch al boven de 90% denk ik.
Zaterdagavond dingde ik 78, nadat we naar de bios waren geweest (Madagascar 2 is leuk!). Zul'Drak was ondertussen bijna leeg en zondag ging ik naar de andere kant van Northrend, namelijk Sholazar Basin!
Nesingwary had weer wat quests voor me, en daarna een mooie questline die uitkwam op het killen van veel Scourge! Even geen spoiler hier

Tussendoor werd ik level 79, om te eindigen om 18u met 50% in dat level. Later op de avond heb ik nog mn vriendin geboost op haar level 63 DK in Underbog en Slave Pens. Leuke quote:
"Laraine gained the achievement [Underbog]!"
Guildie: "Hey Mort (zo spreekt iedereen me aan, 1e char), been soloing that?"
Ik: "Yeah, boosting my girlfriend in it."
Ik: "I've been once under 75% hp though..."
Ik: "When I jumped down the ridge here :D!"
Guild: "lol"
En daar zaten pulls tussen van 12+ mobs

Vier tegelijk was maar saai, dus een ongelukkige fear-pull van m'n vriendin ging onder het mom van "Hier schat, in het geval dat je je verveelde, wat meer mobs."
Nu zit ik te zoeken naar de best mogelijke upgrades uit quests tot aan de 80. De selectie is erg schaars qua tanking gear dat een upgrade is. Het grootste gedeelte zal dus uit normal instances gehaald moeten worden, plus de Bracers van een Blacksmith. Ik moet nog even reputation rewards checken...
Dan hoop ik toch snel m'n 540 defense te halen, waarna ik Heroics en Naxx kan gaan tanken met wat goede guildgroups
Ook denk ik eraan om Onyxia te solo-en (150+ gold), plus even in een level 70 instance een defense trinket te halen. (Shadow Labyrinth, 2e baas)