Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 173 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.079 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:59:
Even een vraagje:
Mijn Blood Elf Death Knight is nu lvl 69. Zit nog altijd in outland te levelen (lekker snel) en heb nu ongeveer 1000g. Is het de moeite om op lvl 70 de flying skill + mount te kopen?
Ja en nee.
Je gaat het de eerste 7 levels niet nodig hebben, maar uiteindelijk zal je het toch nodig hebben.
Als er rente in het spel zat, had het wel uitgemaakt. Nu niet.

PS: Ik heb het nog niet. Simpelweg om de reden dat ik nog niet naar Shadowmoon wilde lopen, om er 7 levels later nog eens heen te gaan :z luiheid/effectiviteit ftw O-)

PPS: Ik heb nog wel de "Learn to fly" grijze quest in m'n questlog :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:02:
Dus je hebt pak em beet 7k in northrend verdiend, maar vind het raar dat een starter nog geen 5k verdiend heeft op 77 (ik moet nog 3 volle lvls)? Daarbij liep ik als hunter bij voorbaat al achter op gear, quest rewards zijn zeker in het begin helemaal niets dus heb ik hier en daar nog flinke aankopen gedaan voor enchants en gear.
Uitgaande van jouw 7k (ik denk dat dat zelfs nog een lage schatting is, eigenlijk): dat is 700g per level. Level 77 is dus 7 x 700 = 4900g. Dus ja, ik vind het gek als je dan zo weinig goud hebt verdiend aan quests, zeker als je bekijkt dat ik nog een redelijk deel van de quest rewards zelf heb gehouden omdat ze upgrades/sidegrades waren, en omdat ik tegelijkertijd mijn healing gear ermee geupgrade heb. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:03:
[...]

PS: Ik heb het nog niet. Simpelweg om de reden dat ik nog niet naar Shadowmoon wilde lopen, om er 7 levels later nog eens heen te gaan :z luiheid/effectiviteit ftw O-)
Als je gewoon nu meteen flying, epic flying en een mount koopt hoef je nooit meer in SMV te zijn? :+ Scheelt je bovendien 100g die je niet uit hoeft te geven aan een normale flying mount. :+

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 28-11-2008 13:14 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehbodoos
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Na heel lang te hebben gelurkt, post ik dan toch maar eens...

Mijn guild had twee weken de tijd uit getrokken om te levellen naar 80, en we zijn dus afgelopen woensdag begonnen met Naxx 25 voor het eerst te clearen. Het is bijna niet leuk hoe makkelijk het raiden t.o.v. van bijvoorbeeld een boss als M'uru pre-nerf is, ondanks het feit dat Blizz het als een instapraid ziet. Vooral als je KT oneshot met meer dan de helft van de guild die geen lvl 60 naxx experience heeft.
Daarna ook nog Sartharion met 1 add gedaan, aangezien er nog genoeg mensen zijn die niet opletten waar de muur met lava nu weer vandaan komt. De achievement met twee, of hopelijk drie adds up proberen we volgende week wel.

Maar goed over het algemeen vind ik dat Blizz weer een goede prestatie heeft neergezet met deze uitbreiding en ik kijk alweer reikhalzend uit naar patch 3.1(Ulduar lore vind ik persoonlijk geweldig) en natuurlijk S5.

Heb trouwens via bol.com twee dagen geleden een CE editie uit de nieuwe voorraad besteld (voor mijn andere account), maar er bleef steeds bij de status 'wordt verwerkt' staan. Heb de klantenservice een email gestuurd en kreeg daar vanochtend een reply op waarin ze schreven dat rond 8 december weer uitgeleverd kan worden. Nu maar hopen dat de leverancier kan uitleveren...*crosses fingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:12:
[...]

Als je gewoon nu meteen flying, epic flying en een mount koopt hoef je nooit meer in SMV te zijn? :+ Scheelt je bovendien 100g die je niet uit hoeft te geven aan een normale flying mount. :+
Hij had nog 'maar' 1000g, en ik op level 70 met al m'n characters samen ook nog niet genoeg voor een epic flyer :) (heb op 2 level 70's er al wel één).
Daarom ga ik op level 77 naar Shadowmoon, HS naar Shatt voor Cold Weather Flying en doorquesten :)
Ik vrees dat ik alleen 950g voor de DK mount ga missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:02:
[...]

Dus je hebt pak em beet 7k in northrend verdiend, maar vind het raar dat een starter nog geen 5k verdiend heeft op 77 (ik moet nog 3 volle lvls)? Daarbij liep ik als hunter bij voorbaat al achter op gear, quest rewards zijn zeker in het begin helemaal niets dus heb ik hier en daar nog flinke aankopen gedaan voor enchants en gear.
Ik had 9k goud op mijn banker toen ik Northrend inging, rond level 74 heb ik 4 k goud op AH gespendeerd om mijn blacksmithing naar 440 te krijgen zodat ik de beloofde tank gear voor een bevriende Paladin kon craften (zijn mats, geen fee).

Ondertussen heeft mijn bankier weer 12k goud en zoals eerder aangegeven kan ik vanaf vandaag rond de 20g per q gaan vangen omdat ik 80 ben. Ik heb in de tussentijd nog wat frozen orbs gekocht omdat ik nooit zo gelukkig ben met rolls en die dingen niet zo duur meer zijn om mijn eigen epic tanking gear te craften (in een week tijd van 1k goud naar 250 gemiddeld).

Hoe heb ik dit goud zo snel weer bij elkaar kunnen harken? Simpel omdat ik via AH toendertijd (vet overpriced) ores en bars heb gekocht kon ik daarna (nog steeds vet, maar gedurende de tijd wel steeds minder, overpriced) mijn ores verkopen omdat ik ze niet meer nodig had. Zeker toen ik level 77 aantikte ging dit rap, 6 stacks saronite ore per uur ging redelijk makkelijk a 80g per stack.

Dit is ook het enige dat ik op AH gekocht heb. Geen gear upgrades. Veel van mijn online vrienden die nooit geld hebben voor een epic flyer zitten wel altijd op AH gear te kopen dat 1 level meegaat en dan weer vervangen wordt. Met greens kom je er ook wel. Ik vind het persoonlijk zinloos om tot eind level iets van AH te halen of het moet echt een leuke prijs zijn.

Al mijn BoE drops zijn naar m'n enchanter gegaan dus daar heb ik niks aan verdient.

Voor prot zijn er weinig zinvolle upgrades buiten lange q chains en instances / instance quest rewards om, dus daar heb ik altijd hetgeen dat voor het meest verkoopt gekozen.

Ik verwacht binnen 1 a 2 weken genoeg gold bij elkaar geharkt te hebben om mijn gear fatsoenlijk te enchanten en die 3 man Mamoet met vendors a 16-19k (afhankelijk van de rep) te kunnen kopen (enchants hebben natuurlijk prioriteit).

Nee het is niet moeilijk om wat goud te verdienen, maar je moet je gathering professions slim gebruiken als je ze hebt (afweging skillen - goud verdienen op AH) en quest rewards slim selecteren.

Maar zodra je 80 bent komt het zo ie zo wel goed, je hebt dan waarschijnlijk nog 3 gebieden over met quests en ook de dailies geven dan zo'n 20g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Zit op het moment op 5k op me main en 6k op me banker en heb deze week 10k uitgegeven op de AH intotaal denk ik inclusief guildtabs etc...

Allemaal voorbereiden voor als ik 80 ben, naja dat ben ik nu dus ik ga vanavond tailoring van 400 op 450 krijgen met gemak , heb 2 tabs voll weave, en 1 tab voll met inf dust :)

En voor alle andere dingen heb ik de AH :)
Plan2 : Daarna alchemy lvlen van 400 naar 450 en dan heroic's farmen voor items en daarna naxx in volgende week

Heb er zin aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:50
SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:43:
[...]
Maar, ik vind hunter nog steeds enorm tegenvallen in de 70-80 content. De nieuwe skills zijn niet erg sterk, explosion arrow gaat op global cooldown, snake trap is aanfluiting.. zelfs de 51 tree (BM exotic pet) is buiten die 4 punten eigelijk het niet eens waard, daar diverse exotics gewoon nog bugged zijn. Maar hunter heeft nog genoeg pluspunten om te blijven spelen, al komt DK nu opeens heel dichtbij sinds ik erachter kwam dat je undead pet perma kan worden via Unholy spec :P
Wacht maar tot je level 80 bent en je gaat raiden. Onze hunters staan bijna altijd bovenaan de dmg-lijst met een dps van rond de 3000. Onze DK's zitten daarentegen rond de 2000.... 2100. Dit wel aan het eind van de raid-avond (Naxx-25), dus een gemiddelde van zo'n 3 a 4 uur raiden
SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:54:
[...]

Maar dat wordt dus herbalism ook trainen :) Eerst nieuwe PC bouwen, die komt hopelijk vanmiddag binnen :+
Wel opschieten met dat trainen! Nu kan je er nog volop van profiteren. Northrend herbs gingen eerst nog voor zo'n 60g per stack weg, zit nu rond de 40g en soms zie ik ze wel eens rond de 30g staan. Is trouwens zo gebeurd als hoog level zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:47:
Kort vraagje over herbalism, verdient dit een 'beetje' op hogere lvl? (ik heb pas 28 skill ofzo :P). Met skinning kom ik al aardig eindje (woei frost fur), gear dropt mij te weinig om er een stabiele inkomen mee te krijgen.
Herbalism is een erg goeie money maker. Stacks van de basic wrath herbs gaan voor iets van 50g bij ons. Ik zit zelf een beetje 'vast' met alchemy dus meer dan genoeg van die basic herbs over om te
Het probleem, ik moet nog ruim 4k gold hebben (skill + mount) :+ 60% flymount is zo goed als een no-go, helemaal nu ik (1k armer) in northrend kan vliegen.
Ik moet er niet aan denken nu terug te moeten naar die 60% flyer, veel te comfortabel met m'n epic :P
-NMe- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:51:
Je bedoelt dat je al minstens tot level 77 geleveld hebt en niet alleen al van quest rewards 5000g hebt verdiend? Dat vind ik knap eerlijk gezegd. ;)
Aan questrewards verdien je dus echt geen 5k in Northrend. Ik ben begonnen met 2k op 70, op 77 1k besteed aan cold weather flying, en zit nu weer op 4k, heb dus 3k verdiend van 70-80.
SMulTiE schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:45:
Vertaling:

"Dit duurde dan wel een kleine anderhalf uur door veel oponthoud en guildies die deden alsof World of Warcraft een veredelde chatbox was. Maar goed, vanavond weer verder :)"
Stuur me ook ff de link voor die translater? :P
-NMe- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:49:
Ik ging Northrend in met 1400 en haalde level 80 met 5400g en nog wat auctions op het AH. En dan heb ik in de tussentijd nog skills gekocht en professions getraind, Cold Weather Flying gekocht én een bruine beer. En bovendien had ik de mats voor de craftable tanking cloak gekocht. ;)
dan heb je toch echt het grootste deel van de AH afgehaald, want je gaat echt niet ruim boven de 3k komen met questrewards.
Gohan-san schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:51:
ehm jij hebt 5k aan alleen quest zooi? ik ben dan een enchanter dus alle greeniese welke ik tegenkom disenchant ik, om mijn enchanting te levelen, gister op 77 coldweather flying gekocht en nu nog een paar honder gold over.

wat jij dus zegt is dat het vendoren van greenies 5k opleverd? damn..
Klopt dus niks van. Ik nam altijd de greenies die het meeste waard waren (weapons > plate > mail, etc.) en heb 3k verdiend.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niks aan mn professions (enchanting/tailoring) heb gedaan ook. Voornamelijk omdat nu in het begin de enchanting zooi en cloth voor zulke belachelijk hoge prijzen te verkopen zijn dat het lucratiever is het eerst even te verkopen. 50G+/stack frostweave cloth tikt lekker aan bijvoorbeeld.

Zo haal ik met een beetje humanoids grinden (cash/greys, greens dissen, cloth), zo'n 400G+/uur binnen. Voor mij ook nog interessant voor de XP. Later bekommer ik me wel om het levelen van mn enchanting skill. Dan kan ik ook nog gaan questen op level 80, als ik het grootste gedeelte heb gegrind.

Heb nu zo'n 12K, maar wil eigenlijk nog wel doorgrinden tot zo'n 20K, voor die leuke mammoth :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal hierbij als non AH-camper ook mijn gold flow posten.

- Pre WOTLK (lvl 70): 2.000 g
- Op dit moment (lvl 80): 1.000 g

Maar aan de hand van quests en het voor 80% vendoren van questrewards, altijd plate of weapon, ben ik toch in staat geweest om op lvl 77 zowel Cold Weather Flying, Artisian Riding Skill als een epic flyer te kopen. In concreto dus: 1.000 + 5.000 + 200 + 1.000 - 2.000 = 5.200 verdient met mijn methode. Ik heb 100% van de quests in BT, HF, DB, GH, ZD en 20% van SB gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:42:
Heb nu zo'n 12K, maar wil eigenlijk nog wel doorgrinden tot zo'n 20K, voor die leuke mammoth :)
Die kost 16k @ Kirin Tor exalted hoor :)
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:43:
Ik zal hierbij als non AH-camper ook mijn gold flow posten.

- Pre WOTLK (lvl 70): 2.000 g
- Op dit moment (lvl 80): 1.000 g

Maar aan de hand van quests en het voor 80% vendoren van questrewards, altijd plate of weapon, ben ik toch in staat geweest om op lvl 77 zowel Cold Weather Flying, Artisian Riding Skill als een epic flyer te kopen. In concreto dus: 1.000 + 5.000 + 200 + 1.000 - 2.000 = 5.200 verdient met mijn methode. Ik heb 100% van de quests in BT, HF, DB, GH, ZD en 20% van SB gedaan.
Mag je me uitleggen hoe het kan dat ik precies hetzelfde gedaan heb, en maar 3k heb verdiend. Krijgt alliance echt zoveel meer gold dan?

Post je armory page 'es? :)

[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 28-11-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:49:
[...]

Die kost 16k @ Kirin Tor exalted hoor :)
Ow, dat scheelt :) Moet ik wel eerst nog naar exalted grinden dan :P

Grindfest ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:50:
Ow, dat scheelt :) Moet ik wel eerst nog naar exalted grinden dan :P

Grindfest ftw!
Gewoon heroics runnen, veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Zjanzjak schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:37:
[...]

Wacht maar tot je level 80 bent en je gaat raiden. Onze hunters staan bijna altijd bovenaan de dmg-lijst met een dps van rond de 3000. Onze DK's zitten daarentegen rond de 2000.... 2100. Dit wel aan het eind van de raid-avond (Naxx-25), dus een gemiddelde van zo'n 3 a 4 uur raiden

[...]

Wel opschieten met dat trainen! Nu kan je er nog volop van profiteren. Northrend herbs gingen eerst nog voor zo'n 60g per stack weg, zit nu rond de 40g en soms zie ik ze wel eens rond de 30g staan. Is trouwens zo gebeurd als hoog level zijnde.
Dps kan je het best alleen op bosses berekenen, niet op runs van 3-4 uur. Trash e.d. speelt gewoon voor te veel specs mee of ze wel en niet kunnen bursten/aoe'n of iets vreemds moeten doen (Bijv pre patch BT deden onze hunters het super op trash, waardeloos op bosses van 6+ min). Nu doen hunters het overall erg goed na de patch/wrath release.

Maar bijv affli locks zijn waardeloos op trash doordat ze gewoon geen tijd krijgen fatsoenlijk dots te laten lopen terwijl deze op de langere fights een stuk beter voor de dag komen. ook is dps op trash gewoon totaal niet intressant, lolaoe, lolbladestorm e.t.c.

Bosses en dan vooral fights van 6+ of liever nog 10+ minuten geven pas echt goede vergelijking waarding voor wat voor een dps een class "sustained" kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NME: volgens je armory page heb je 3685g verdiend aan auctions sinds 3.0.2. Sterker nog, als ik mijn statistics page naast die van jou zet, is eigenlijk het enige verschil dat jij 3k6 gold verdiend hebt met auctions, en ik ongeveer 200g :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je me uitleggen hoe het kan dat ik precies hetzelfde gedaan heb, en maar 3k heb verdiend. Krijgt alliance echt zoveel meer gold dan?

Post je armory page 'es? :)
Mijn relevante gegevens, waarbij ik mij afvraag waarom ik volgens de statistieken mijn uitgaven niet heb kunnen doen. 8)7

4460 34 71 -> Total gold acquired
382 8 59 -> Gold looted
3469 54 12 -> Gold from quest rewards
0 -> Gold earned from auctions
608 72 -> Gold from vendors

Blijkbaar zat ik er toch 640g naast, maar toch nog meer dan jouw 3k. Armory link ga ik ff voor je opsnorren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunters hebben op dit moment denk ik naast warlocks de langste sustained dps, vooral 50/21/0 spec en met 4 pieces t7 helemaal, omdat je in viper dan 20% sneller schiet, dus theoretisch raken hunters nooit oom, en kunnen ze elke 3 min volledig bursten.

0.00 Beast within
0.00 Call of the wild
0.00 Kill command
1.50 Rapid fire
1.50 Trinket 1
3.00 readiness

zo'n 15 sec nuken

18.00 beast within
18.00 Kill command
19.50 Rapid fire
19.50 trinket 2

dan na 3 minuten kan je dat weer doen, met tussendoor vaak nog een beast within + kill command.

Wel opletten of je een shaman hebt, want het liefst doe je alles met readiness tijdens de bloodlust/heroism natuurlijk.

PS bovenstaande heeft natuurlijk wel een beetje marge, het is niet 100% accuraat maar goed genoeg.

Gisteren met deze rotatie, op eerste baas in gun'drak heroic die mammoth met een mage/warrior/dk/paladin en ik met een cat. We wouden voor de achievement gaan, waar hij niet transformt in een mammoth, uiteindelijk niet gehaald omdat hij dood ging net voordat we wouden wipen om opnieuw te beginnen.

Uitschieters naar 3k - 3,5k dps, maar ook sommige tries met 1800-2000 dps, ligt maar net aan de buffs die je krijgt en of je pet een beetje lucky is met rabid. Dat is met 1 t7, geen t5 of t6, gewoon badge gear en wat naxx 10 gear zoals accursed bow of the elite en torment of the banished x2.

glyphs waren,

glyph of rapid fire
glyph of steady shot
glyph of bestial wrath

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:50
Dennism schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:53:
[...]

Dps kan je het best alleen op bosses berekenen, niet op runs van 3-4 uur. Trash e.d. speelt gewoon voor te veel specs mee of ze wel en niet kunnen bursten/aoe'n of iets vreemds moeten doen (Bijv pre patch BT deden onze hunters het super op trash, waardeloos op bosses van 6+ min). Nu doen hunters het overall erg goed na de patch/wrath release.

Maar bijv affli locks zijn waardeloos op trash doordat ze gewoon geen tijd krijgen fatsoenlijk dots te laten lopen terwijl deze op de langere fights een stuk beter voor de dag komen. ook is dps op trash gewoon totaal niet intressant, lolaoe, lolbladestorm e.t.c.

Bosses en dan vooral fights van 6+ of liever nog 10+ minuten geven pas echt goede vergelijking waarding voor wat voor een dps een class "sustained" kan doen.
A different point of view, ook al omdat elke boss-encounter weer anders kan zijn. Je hebt de mensen toch de hele raid nodig, OOK met trash. De ene class heeft dan daar weer zijn pluspunten de ander weer ergens anders. Vandaar dat ik naar het gemiddelde kijk over een hele avond. Wat trouwens helemaal niet wil zeggen dat er bepaalde classes niet mee moeten, want een ieder vervult een bepaalde rol soms. Ik zie wel graag een dk in de raid alleen had ik veel meer verwacht van hun dmg. En over locks, als ik dan het gemiddelde van de hele avond bekijk staat onze destro-lock ver boven de andere lock (waar ik uiteraard weer van vergeten ben welke spec hij maar iig geen destro), de destro zit zo'n beetje rond de 2600-2700, de andere zit zo rond de 2100. Maar goed, mijn ervaring is dat hunter vs dk, de hunter met gemak wint qua dmg op bosses en op trash, in raids, 10 mans en 5 mans (heroics).

En nee ik heb geen hunter mochten mensen dat denken. ;) Wel een low level dk wat ik wel leuk vind spelen, dat dan weer wel. Die komt heus wel op 80 en haalt misschien zelfs de druid (nu 70) of shammy (nu 70) in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wij zijn nu begonnen met Naxx 10 en hebben de spider en plaguewing gecleared. We zijn begonnen aan de abomination wing nu en zijn gisteren gestrand op grobbulus. Merk heel sterk daar dat ik op de trash weinig tot geen dps doe als feral dps druid. Echter als ik kijk op bosses draai ik goed mee met dps varierend van 1800 - 2380. Daarmee doe ik het als Feral niet eens zo slecht als ik gedacht had. Aan het einde van de raid kom ik dus niet makkelijk boven de AoE classes maar zegt dat totaal niets over mijn dps. Ben wel benieuwd naar de cat swipe welke we binnenkort gaan krijgen. Eindelijk eens wat AoE doen :) Wel enorm blij met mijn staf die ik gisteren mocht looten van Heigan the Unclean. Leuke reward nadat ik iedereen de Heigan dance had geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

ehbodoos schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:13:
Na heel lang te hebben gelurkt, post ik dan toch maar eens...

Mijn guild had twee weken de tijd uit getrokken om te levellen naar 80, en we zijn dus afgelopen woensdag begonnen met Naxx 25 voor het eerst te clearen. Het is bijna niet leuk hoe makkelijk het raiden t.o.v. van bijvoorbeeld een boss als M'uru pre-nerf is, ondanks het feit dat Blizz het als een instapraid ziet. Vooral als je KT oneshot met meer dan de helft van de guild die geen lvl 60 naxx experience heeft.
Daarna ook nog Sartharion met 1 add gedaan, aangezien er nog genoeg mensen zijn die niet opletten waar de muur met lava nu weer vandaan komt. De achievement met twee, of hopelijk drie adds up proberen we volgende week wel.

Maar goed over het algemeen vind ik dat Blizz weer een goede prestatie heeft neergezet met deze uitbreiding en ik kijk alweer reikhalzend uit naar patch 3.1(Ulduar lore vind ik persoonlijk geweldig) en natuurlijk S5.
Hetzelfde hier.. afgelopen zondag naxx 25 gecleared en Sartharion 25 gedaan en gisteren Malygos 25 gedaan.
Dus ja binnen 1 week alle end content gecleared.. Malygos is een leuk gevecht maar hoop dat er toch wat moeilijkere dingen gaan komen zoals als muru pre-nerf. We zien wel :)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:59:
NME: volgens je armory page heb je 3685g verdiend aan auctions sinds 3.0.2. Sterker nog, als ik mijn statistics page naast die van jou zet, is eigenlijk het enige verschil dat jij 3k6 gold verdiend hebt met auctions, en ik ongeveer 200g :)
Hoeveel? Daar was ik me zelf nog niet eens bewust van. :P Overigens is denk ik ongeveer de helft van dat bedrag wel van pre-Wrath nog, na het legen van mijn bank en dergelijke. De rest zat hem denk ik in de paar stacks herbs die ik verkocht heb aangezien die in de eerste week 150-200g per stack deden :X Nog steeds 70g voor een stack Adder's Tongue, overigens, maar ik heb nog geen behoefte gehad aan farmen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Total gold acquired: 3697g
Gold from vendors: 1331g
Gold from quest rewards: 1950g

En dat is op m'n DK vanaf level 55 tot nu level 76½.
Alle 'bruikbare' spullen, zoals BoE greens gaan naar m'n enchanter, en de BoE blue's op de AH, maar dat laatste moet ik nog doen (heb er 2 of 3).

Wel grappig dat Armory...
294 Critters killed (sorry)
3 Deaths from falling (gief levitate/slow fall)
93,71 Average quests completed per day (moet veel meer kunnen, maar ja... werk + reallife + dungeons)
2 Number of hugs (needz /hug :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Helft van die Achievments klopt niet eens volgens hun heb ik totaal hoogste G ooit 2000g gehad, terwijl ik nu al bijna rond de 7k weer zit...

Of dat ik Za nooit gecleared heb en KJ nooit gekilled :P

en 3 heroic's in TBC is ook echt lol heb er denk 2 niet op heroic gedaan, jammer maar ja :P

[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 28-11-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou er rekening mee dat het pas sinds de implementatie van de "nieuwe Armory" is gaan tellen hè. Als ik al niet zie hoeveel er mist op m'n priest (m'n eerste character)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zjanzjak schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:39:
A different point of view, ook al omdat elke boss-encounter weer anders kan zijn. Je hebt de mensen toch de hele raid nodig, OOK met trash. De ene class heeft dan daar weer zijn pluspunten de ander weer ergens anders. Vandaar dat ik naar het gemiddelde kijk over een hele avond.
Ja, en dat gemiddelde slaat dus helemaal nergens op. Bossfights zijn belangrijk. Kijk dan naar het gemiddelde van bossfights. Trahs kom je sowieso wel doorheen, en sommige classes hebben het wat dat betreft veel makkelijker. Als mage duurt het 2.5 sec voordat m'n eerste frostbolt vliegt, dan is een trash mob al op 50%, laat staan dat ik 5/5 stacks winters chill krijgt. Maar volgens jou redenatie ben ik een betere speler als ik op elke trash group gewoon blizzard cast (ongeveer 1k dps per mob) ongeacht of de tank daar blij van wordt.
Mektheb schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:11:
Helft van die Achievments klopt niet eens volgens hun heb ik totaal hoogste G ooit 2000g gehad, terwijl ik nu al bijna rond de 7k weer zit...

Of dat ik Za nooit gecleared heb en KJ nooit gekilled :P

en 3 heroic's in TBC is ook echt lol heb er denk 2 niet op heroic gedaan, jammer maar ja :P
Sowieso worden de pre-3.0.2 dingen voroal berekend uit loot en quests die je gecomplete hebt. D'r is nergens vastgelegd welke bosses je gekilled hebt, maar m'n priest heeft dus wel de BWL achievement bijvoorbeeld gewoon omdat ik die epics nog heb.

En wat betreft die heroics; sorry maar ik vertrouw meer in wat die pagina zegt dan in jouw vage herinneringen. Alles wat op mijn pagina's staat klopt gewoon, zie niet waarom dat voor jou anders zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
uhm 't is een feit dat de achievements niet altijd in achting nemen wat je al gedaan hebt hoor.
ik heb alle heroics doorlopen uitgezonderd sethek halls aangezien ik die gewoon k.u.t. vond (al op normal). toch moest ik alle heroics doen voor de achievements. zelfde voor exploration, gebieden waar ik quests had gedaan maar die toch als undiscovered stonden etc.
mgoed... het geeft je wat te doen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik had de nieuwe Armory nog niet eens gezien. erg leuk dat alle Achievements en Stats nu ook te zien zijn. :)

Heb nog eens bij de Titles zitten kijken, aangezien ik mijn Corporal nu wel beu ben (Hand of AldorAdal net niet kunnen halen, helaas). En eigenlijk vind ik de Chef wel leuk, dus daar ga ik nu maar alvast langzaam aan werken. En uiteraard moet ik ook de Guardian of Cenarius wel hebben als Druid, maar die vind ik iets minder leuk.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Yep, Guardian of Cenarius is een must als druid, vind ik ;) Maar pffff, in Silithus die rep farmen suckt wel hard... ik heb al zo'n schijthekel aan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:03:
[...]

De 'cold weather flying trainer' in dalaran kan ook alle andere flying skills trainen.

Je hoeft dus niet meer naar SMV.

En op lvl 77 ben je echt wel al in Dalaran geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:22:
[...]

Ja, en dat gemiddelde slaat dus helemaal nergens op. Bossfights zijn belangrijk. Kijk dan naar het gemiddelde van bossfights. Trahs kom je sowieso wel doorheen, en sommige classes hebben het wat dat betreft veel makkelijker. Als mage duurt het 2.5 sec voordat m'n eerste frostbolt vliegt, dan is een trash mob al op 50%, laat staan dat ik 5/5 stacks winters chill krijgt. Maar volgens jou redenatie ben ik een betere speler als ik op elke trash group gewoon blizzard cast (ongeveer 1k dps per mob) ongeacht of de tank daar blij van wordt.

[...]

Sowieso worden de pre-3.0.2 dingen voroal berekend uit loot en quests die je gecomplete hebt. D'r is nergens vastgelegd welke bosses je gekilled hebt, maar m'n priest heeft dus wel de BWL achievement bijvoorbeeld gewoon omdat ik die epics nog heb.

En wat betreft die heroics; sorry maar ik vertrouw meer in wat die pagina zegt dan in jouw vage herinneringen. Alles wat op mijn pagina's staat klopt gewoon, zie niet waarom dat voor jou anders zou zijn :)
Njaa het kan dus nooit zo zijn ik maar 3 heroic's heb gedaan in outland ?, terwijl ik zoiezo bijna met elke faction exalted ben 15 stuks...moet ergens vandaan komen...

En Zuljin's hoofd heb ik maar volgens achievements hem niet gekilled...

En ben geen dodo :) ik voor de 1e x MC in ging pre-tbc en dat ik Onixya (or whatever) nooit gekilled heb terwijl ik wel der bag heb ?....

Edit : Niet flamend bedoeld op jouw hoor :D, maar meer zo van ik zeker weet ik niet de enigste ben met zulke dingen

Edit 2 : En niet die dingen me zoveel boeien hoor :D , maar meer zo van dat moet ik het zometeen allemaal nog een x doen haha

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 28-11-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

DizzyWeb schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:33:
Yep, Guardian of Cenarius is een must als druid, vind ik ;) Maar pffff, in Silithus die rep farmen suckt wel hard... ik heb al zo'n schijthekel aan grinden.
Ik heb er inderdaad eigenlijk ook best een hekel aan. Alleen wanneer ik er XP voor zou krijgen, en dus per kill direct resultaat zie, verzacht dat wel een beetje. Maar dat is in Silithus natuurlijk niet meer.

Ach, komt nog wel eens, eerst maar is 80 worden etc. Die vanilla Cenarius rep farm ik wel een keer als ik op standby sta voor een raid ofzo. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

OkkE schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:30:
Ik had de nieuwe Armory nog niet eens gezien. erg leuk dat alle Achievements en Stats nu ook te zien zijn. :)

Heb nog eens bij de Titles zitten kijken, aangezien ik mijn Corporal nu wel beu ben (Hand of Aldor net niet kunnen halen, helaas). En eigenlijk vind ik de Chef wel leuk, dus daar ga ik nu maar alvast langzaam aan werken. En uiteraard moet ik ook de Guardian of Cenarius wel hebben als Druid, maar die vind ik iets minder leuk.
Ik denk dat je Hand of Adal bedoelt. Deze heb ik voor wotlk weten te halen :)
En idd achievements pre-3.0.2 patch worden alleen getelt mits je loot hebt uit de instance. zo had ik wel de ony achievement (T2 head) maar niet de Ragnaros achievement (gekilled 3 dagen voor 3.0.2 live ging).
Jammer, maar ach als wotlk al wat langer in de rolatie is keertje een pug opzetten naar de vanilla wow raids om toch ff die achievements te halen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm valt wel mee hoor, ik ben nu bijna 80 en alliance en ik zit nu op -800 gold (lening om terug te betalen voor epic flyer :'( ).. terwijl ik Northrend in ging met ca 3500 gold op al mijn chars

1k normal flying
1k cold weather flying
5k epic flying
300g mounts

zoiets...

oeh stats.. ik ook, ik ook :P

Total gold acquired: 5101g 40s
Average per day: 134g 24s 74c
Gold looted: 544g 44s 26c
Gold from Quest rewards: 3020g 27s
Gold from Auctions: 0g (Erg he. :) Ik heb een hekel aan auctionen)
Gold from Vendors: 1536g 68s 74c
Most gold ever owned: 5206g 72s 14c

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:28
Als we dan toch met statistics aan het gooien zijn:

11229 Total gold acquired
273 Average gold earned per day
843 Gold looted
3135 Gold from quest rewards
7237 Gold earned from auctions

En da's alleen nog maar op mijn main. Het is trouwes well alltime, en niet dat de armory die update heeft gehad, bij mij dan.
Exitium schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:10:
[...]

Zeg in een extreem geval dat je pas elke anderhalve minuut een proc hebt, dus in 90 sec 10 sec proc. Dan zou je de spellpower van de trinket moeten verhogen met 590 x 1/9 = 65.56 spellpower om te kunnen bekijken hoeveel spellpower dat ding je nu oplevert. Keuze tussen 98 spellpower of 84 crit en 65 spellpower dus, zou voor mij een nobrainer zijn. :)
Toch maar gehaald. ;) Het klinkt heel overtuigend, en hoop dat ie echt super is. :P
Nu effe doorsparen voor... we zien wel.. Ik kan de robe gaan halen, die setbonus is wel heel erg nice. Nu eigelijk al met kirintor bezig voor die healer versie, die ik ook nice. Als ik daarmee exalted ben dan moet ik die Wyrmdinges faction doen voor boots, die zijn echt aan een upgrade toe. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yokidrink schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:29:
uhm 't is een feit dat de achievements niet altijd in achting nemen wat je al gedaan hebt hoor.
ik heb alle heroics doorlopen uitgezonderd sethek halls aangezien ik die gewoon k.u.t. vond (al op normal). toch moest ik alle heroics doen voor de achievements. zelfde voor exploration, gebieden waar ik quests had gedaan maar die toch als undiscovered stonden etc.
Ja dat zeg ik toch? De dingen die je voor 3.0.2. gedaan hebt worden vooral uit loot e.d. afgeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:37:
[...]

De 'cold weather flying trainer' in dalaran kan ook alle andere flying skills trainen.

Je hoeft dus niet meer naar SMV.

En op lvl 77 ben je echt wel al in Dalaran geweest.
Goede tip, wist ik niet. Scheelt weer een stuk travelen.
En m'n HS staat inderdaad in Dalaran :)
Maar worden de flying mounts ook daar verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Yokidrink schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:29:
Pre 3.0 had ik idd bijna alle TBC instances al eens op heroic gedaan (alleen Mecha & Mana Tombs niet), echter had ik in de achievement alleen Shattered Halls, Sethekk Halls, SV & SL aangevinkt staan. Zelfs Kara stond bij mij nog "leeg".... terwijl ik nota bene de violet badge nog gewoon had (en dat is een q reward die je krijgt nadat je Prince neermept).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:54:
[...]

Ja maar die is 1.9k gold ofzo, in SMV is er een mount voor maar 200g (Swift) en 100g (Normal)

Gewoon portal Dalaran -> Shatt.. vlieg naar SMV, koop mount en HS naar Dalaran terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:57:
[...]

Ja maar die is 1.9k gold ofzo, in SMV is er een mount voor maar 200g (Swift) en 100g (Normal)

Gewoon portal Dalaran -> Shatt.. vlieg naar SMV, koop mount en HS naar Dalaran terug :)
Die flyer is Dala is een novelty mount net als die beer :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:54:
[...]

Je kan een epic bird kopen in Dalaran, alleen is deze beetje overpriced :+
1900g ofzo

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Een gek vraag misschien. Ik was aan het questen toen kwam een horde aanvliegen, hij stapt af van zijn mount en mount bleef staan. Hij maakte paar mobs af en stapde weer op zijn mount die op hem aan het wachten was :S

Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Wootlock schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:02:
[...]

Je kan een epic bird kopen in Dalaran, alleen is deze beetje overpriced :+
1900g ofzo
Dat is de armored versie van de mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:55
Shift schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:03:
Een gek vraag misschien. Ik was aan het questen toen kwam een horde aanvliegen, hij stapt af van zijn mount en mount bleef staan. Hij maakte paar mobs af en stapde weer op zijn mount die op hem aan het wachten was :S

Hoe kan dat?
Dan was die Hordie ook aan het questen, sommige quests geven je de beschikking over een 'Vehicle' waaronder zijn mount dus toevallig viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 11:51
Heeft iemand hier al een E-Peen mount (Die mammoth met 3 zitplaatsen of die motor met zijspan)?
Ok, hij kan van een berg af springen zonder dood te gaan en je kunt er lowbies mee helpen questen maar voor PvP / Quest transport is het alleen maar irritant (je dismount niet vanzelf & niet instant). Op mijn realm heb ik er 2 gezien en die 2 staan 24/7 in Dalaran te campen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:08:
Heeft iemand hier al een E-Peen mount (Die mammoth met 3 zitplaatsen of die motor met zijspan)?
Ok, hij kan van een berg af springen zonder dood te gaan en je kunt er lowbies mee helpen questen maar voor PvP / Quest transport is het alleen maar irritant (je dismount niet vanzelf & niet instant). Op mijn realm heb ik er 2 gezien en die 2 staan 24/7 in Dalaran te campen. :')
Ik ken iemand die er een heeft, en die is er niet zo tevreden mee. Vooral het niet auto-dismounten en dat het niet instant is, vind 'ie nogal vervelend. Het is ook eigenlijk geen mount maar een vehicle kwa mechanics.

Maargoed, aan de andere kant, als je 16k hebt, wat moet je d'r anders mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Een guildie van mij heb zon ding, best makkelijk met repairs, hij parkeert het ding buiten na een wipe en hop gaan met die banaan. Zelf ben ik absoluut niet van plan om die mammoth te kopen ook al zou ik het geld hebben. Ben nu wel bezig voor wyrmrest rep! kwil de rode draak hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Heb zelf motor met zij span (beetje zelf respecterende engineer maakt er 1 ;))

Viel me inderdaad op dat eerste de motor de klap op vangt en dan pas jij. nu moet alleen nog keer ergens proberen waar je normaliter met normal mount dood gaat wat er gebeurt.

En tja niet kunnen traden met mensen zonder handmatig (nope: /dismount werkt niet) uit stappen, of een quest item op pakken zonder handmatige uitstappen. is prijs de je betaalt voor cool 8) zijn.

zo ver ik gezien heb ben ik tot nu toe de enige op mijn realm die er 1 heeft.

Maar ja buiten dalaran en Major Cities is toch vliegen dus. meer showoff.
Transport service kan maar denk dat iemand wel die in zijn buidel moet tasten wil hem bv, SW naar BB brengen
helaas zijn nor geen passiers fly-mounts, daar zou denk ik aardig zak centje mee kunnen verdien in northen

had ik na dit te weten nog steed 12.5k goud aan uitgegeven, anyday
mssn dat eerder had overwogen om de 3 vendor versie te kopen daar heb je nog wat aan (zeker als je nomraliter maar 10/20 pleken vrij hebt)
Maar met de belachlijk inkomsten ga wel overwegen. maar pas als ik exalted ben met kirin tor.

[ Voor 19% gewijzigd door Teunis op 28-11-2008 16:26 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:08:
Deze staat echt wel op m'n verlanglijstje, mede alleen al dat repairen / vendoren heel erg makkelijk word. Buiten of binnen de instance even mounten: repair rdy to go :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:16:
Een guildie van mij heb zon ding, best makkelijk met repairs, hij parkeert het ding buiten na een wipe en hop gaan met die banaan. Zelf ben ik absoluut niet van plan om die mammoth te kopen ook al zou ik het geld hebben. Ben nu wel bezig voor wyrmrest rep! kwil de rode draak hebben :D
makkelijk met reapairs ?? dit snap ik niet helemaal volgens mij mis ik iets qua opties van zo''n beest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dom vind aan die statestieken is dat bij largest hit dealt die bombing run quest hits meetellen... zo één bommetje doet direct véél meer damage dan al je crits (83520 bij mij). Wordt moeilijk om dat te toppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hydra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:15:
[...]
Maargoed, aan de andere kant, als je 16k hebt, wat moet je d'r anders mee? :)
Ligt eraan hoe je er komt. Er zijn er die meerdere lvl 70s hebben en zo zat goud hebben door dailies, maar als ik iemand in Ratchet zie traden met 'n level 1 genaamd Sfhwqgh en ik hem de volgende dag met zoeen mount zie... :/ (ik was even een vriend helpen met de STV arena en toen liep ik er toevallig langs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:33:
[...]

Ligt eraan hoe je er komt. Er zijn er die meerdere lvl 70s hebben en zo zat goud hebben door dailies, maar als ik iemand in Ratchet zie traden met 'n level 1 genaamd Sfhwqgh en ik hem de volgende dag met zoeen mount zie... :/ (ik was even een vriend helpen met de STV arena en toen liep ik er toevallig langs).
Dat is inderdaad een beetje jammer, maar aan de andere kant niet iedereen heeft tijd om Te farmen, zoals anderen dus als je veel werkt laat thuis ben en je wilt toch schik in je game hebben, ja dan mag het van mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:33:
[...]

een level 1 met een epic norhtrend mount? je kan toch niet de riding skill nemen of ben ik nu gek?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Gohan-san schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:39:
[...]

een level 1 met een epic norhtrend mount? je kan toch niet de riding skill nemen of ben ik nu gek?
Let de volgende keer als je in een major city staat wie websites staat te spammen waar je gold kan kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Mektheb schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:36:
Dat is inderdaad een beetje jammer, maar aan de andere kant niet iedereen heeft tijd om Te farmen, zoals anderen dus als je veel werkt laat thuis ben en je wilt toch schik in je game hebben, ja dan mag het van mij wel :)
Wil of kan je niet meer tijd in een spelletje steken, en kan je daarom een bepaalde mount niet kopen, die bedoelt is als heel speciaal? Dan heb ik in mijn ogen gewoon dikke pech. Van mij mag iedereen die gold koopt een permban krijgen.
Nee, een level 80 die van een level 1 goldseller gold koopt/trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

TheNiker schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:42:
[...]

Let de volgende keer als je in een major city staat wie websites staat te spammen waar je gold kan kopen. :)
Ja, altijd lvl 1 chars met debiele namen. Heb er nog nooit een met een mount gezien. Daar heb je riding skill voor nodig die je pas op level 30 kan kopen, zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
[...]

Die level 1 trade hem natuurlijk zijn ebay gold... De andere persoon was een lvl 80 van een high-end raiding guild op mijn realm. Ik heb al eens bij hem in een guild gezeten en toen ging 't al zo:
-bij TBC release praatte hij niet en was 24/7 online (powerlevel) . -O-
-hij had nergens rep bij (blood elf paladin) maar had wel meteen een epic flying mount (geen quests, geen instances, geen dailies voor goud (zijn enige SSO rep was van Magisters' Terrace.) -O-
-hij regelde de flasks voor de guild en werd zo een officer. -O-
-leende iedereen in de guild geld voor zijn epic flying skill en storte iedere week 3000g in de guildbank. -O-

Maarja, nu ga ik wel erg diep hierop in en dat intresseert toch niemand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:46:
Je mist wel meer.
Teunis schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:18:
helaas zijn nor geen passiers fly-mounts, daar zou denk ik aardig zak centje mee kunnen verdien in northen
Als die er komen MOET er een eject passenger button komen :D

"Hoezo wil je me geen 100g betalen?" :P
Die level 1's zijn sowieso niet de characters waar je ogud van koopt. Dat zou het voor Blizzard wel HEEL makkelijk maken. Sorry hoor, maar als je een level 80 naar een goldspammer ziet staan en meteen denkt dat 'ie gold koopt moet je toch ff een beetje na gaan denken :D

Edit: Ik vind dat verhaal van Vipeax niet geloofwaardig. Je kunt niet 'zien' dat iemand trade met iemand. Dat je iemand getarget hebt zegt niks.

[ Voor 65% gewijzigd door Hydra op 28-11-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:47:
-bij TBC release praatte hij niet en was 24/7 online (powerlevel) . -O-
-hij had nergens rep bij (blood elf paladin) maar had wel meteen een epic flying mount (geen quests, geen instances, geen dailies voor goud (zijn enige SSO rep was van Magisters' Terrace.) -O-
-hij regelde de flasks voor de guild en werd zo een officer. -O-
-leende iedereen in de guild geld voor zijn epic flying skill en storte iedere week 3000g in de guildbank. -O-
Ni hao. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Wil of kan je niet meer tijd in een spelletje steken, en kan je daarom een bepaalde mount niet kopen, die bedoelt is als heel speciaal? Dan heb ik in mijn ogen gewoon dikke pech. Van mij mag iedereen die gold koopt een permban krijgen.

[...]

Hahah ja ben ik ook wel met je eens maja, ik speel me spel voor mijzelf en niet voor een ander zou mij niks boeien als de 1 wel legendary bow heeft of Ashes of Alar en ik niet :),

Maar ik snap jouw reactie :P, en respecteer ik en ik grind lekker door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:47:
[...]
goldverhaal

Maarja, nu ga ik wel erg diep hierop in en dat intresseert toch niemand. :P
Goeie baan die kerel. Heb weleens gekeken naar de kosten voor gold maar dat is ook nog niet niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:51:
[...]

Goeie baan die kerel. Heb weleens gekeken naar de kosten voor gold maar dat is ook nog niet niks..
Geloof ik net 5k voor 48euro voorbij zag komen in IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:52:
Geloof ik net 5k voor 48euro voorbij zag komen in IF
Volgens mij is dan nog gewoon vakken vullen in een supermarkt efficienter maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hydra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:48:
[...]
Edit: Ik vind dat verhaal van Vipeax niet geloofwaardig. Je kunt niet 'zien' dat iemand trade met iemand. Dat je iemand getarget hebt zegt niks.
koop maar eens ergens 100g ofzo (het minimale)... you will see. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:53:
[...]

Volgens mij is dan nog gewoon vakken vullen in een supermarkt efficienter maargoed.
Ja ik zelf snap het Gold kopen ook niet maar goed :D zag het net voorbij komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:53:
koop maar eens ergens 100g ofzo (het minimale)... you will see. ;)
Nee? Leg uit? Dit is natuurlijk lekker makkelijk want je weet ook best dat ik geen gold ga kopen, en helemaal niet om je verhaal te checken.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 28-11-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Nog meer offtopic:

Ik screenshot ook niet alles in mijn leven... ik zal wel eens een screen maken mocht ik er toevallig iemand zien. Of je doet zelf eens af en toe /who 1 (ik weet niet hoe 't bij allies zit... je speelt horde. *O* ) en kijkt waar ze zijn....

@hieronder:
100% bewijs van een onbekende heb je natuurlijk nooit... maar wat doet een lvl 80 regelmatig in Ratchet zonder naar een NPC te gaan en zo gauw ie die level 1 tegenkomt hem soms zelfs target en dan opeens weer terug loopt naar waar ie vandaan kwam of zijn hearthstone gebruikt.

[ Voor 52% gewijzigd door Paprika op 28-11-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:59:
Edit:

Ik screenshot ook niet alles in mijn leven... ik zal wel eens een screen maken mocht ik er toevallig iemand zien. Of je doet zelf eens af en toe /who 1 (ik weet niet hoe 't bij allies zit...) en kijkt waar ze zijn.
Ja, en dat een level 70 of 80 naast een level 1 staat is 'bewijs' dat 'ie gold trade? Hoe dan? Volgens mij kun je het gewoon zonder screenshot uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Was dit een reactie op mij?
Die level 1's zijn sowieso niet de characters waar je ogud van koopt. Dat zou het voor Blizzard wel HEEL makkelijk maken. Sorry hoor, maar als je een level 80 naar een goldspammer ziet staan en meteen denkt dat 'ie gold koopt moet je toch ff een beetje na gaan denken :D
Iemand zei dat hij een high-level bij een level 1 zag staan (niet in een stad), een dag (of wat) later liep hij op een nieuwe mount. Toen vroeg de persoon waar ik op reageerde "een level 1 met mount?", mijn reactie daarop was, nee een level 1 die het goud verkoopt.

Ik heb verder nergens gezegd dat het verhaal klopte of dat ik denk dat elke level 80 naast een goldspammer ook daadwerkelijk gold koopt. :)
Kan inmiddels al weer anders zijn, maar het gold komt volgens mij vooral van gehackte accounts (kost niet veel) en van chineese goldfarmers (die kregen dacht ik 40 cent per 100g). In dat opzicht is het voor de mensen die het gold verkopen wel efficient.

Om zelf gold te gaan farmen en verkopen, nee, ik denk dat je dan gelijk hebt; kan je beter in een supermarkt werken.

[ Voor 25% gewijzigd door OkkE op 28-11-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Simpel gezegt (in jou taal), moet dus ook alle trade worden verboden tussen iedereen die 'vrienden' met elkander is. Als start heb ik van een vriend 150g meegekregen, waar is dan het verschil tussen kopen/krijgen? Het verschil tussen sociaal zijn en een 'loner' zijn? Juist dat is de grijze grens, oneindige discussie zonder eind ;) Per saldo, tijd = geld, geld = tijd, enkel het stukje moreel is wat het verschil maakt.

Trouwens zijn er genoeg goldsellers die je niet eens opmerkt, lvl20s in rachet of lvl60s in shattrad met normale gear, normale namen, die 'flut' namen zijn veelal decoys om reports te omzeilen. Maargoed, teveel detail etc.
nee, ik koop niks, ik ben enkel in zo'n farm geweest, die gasten draaien echt bizar veel op een dag. hacked/hijacked accounts komt amper wat vanaf. Zijn 2 hele mooi docu's over, ook waarom veel van die chinezen dit doen

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2008 17:17 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
OkkE schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:06:
Kan inmiddels al weer anders zijn, maar het gold komt volgens mij vooral van gehackte accounts (kost niet veel) en van chineese goldfarmers
En veel van botters..
http://www.quoted4truth.c...ng-World-of-Warcraft-Gold
google maar eens 100000 per year wow gold _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:12:
Simpel gezegt (in jou taal), moet dus ook alle trade worden verboden tussen iedereen die 'vrienden' met elkander is. Als start heb ik van een vriend 150g meegekregen, waar is dan het verschil tussen kopen/krijgen? Het verschil tussen sociaal zijn en een 'loner' zijn? Juist dat is de grijze grens, oneindige discussie zonder eind ;) Per saldo, tijd = geld, geld = tijd, enkel het stukje moreel is wat het verschil maakt.
Nee, trade mag blijven en je mag van mij zeker 150g van een vriend krijgen. Ik heb zelf ook 1000g van een vriend gehad toen hij stopte (en weer terug gegeven toen hij opnieuw begon).

Waar het mij om gaat is echt geld betalen voor ingame gold, dat vind ik niet kunnen.

Yes, time to go home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Haha, oops, nee, complete misquote, sorry :) reageerde op die LvL 1 critter ofzo.
SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:12:
Simpel gezegt (in jou taal), moet dus ook alle trade worden verboden tussen iedereen die 'vrienden' met elkander is. Als start heb ik van een vriend 150g meegekregen, waar is dan het verschil tussen kopen/krijgen?
Dat weet je best. Iemand die 150g krijgt verpest de economie niet, iemand die 10k koopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

waarom zou je eigenlijk moeten traden? dat gold kan toch gewoon gemaild worden? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Gohan-san schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:25:
waarom zou je eigenlijk moeten traden? dat gold kan toch gewoon gemaild worden? :)
Dat doen ze al lang een beetje controleren. Vroeger was mailen instant, nu alleen maar tussen je eigen accounts. Dit is dus zodat ze alle hoge bedragen eruit kunnen plukken en kunnen kijken of het niet je eigen goud is, guildly etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

OkkE schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:19:
Nee, trade mag blijven en je mag van mij zeker 150g van een vriend krijgen. Ik heb zelf ook 1000g van een vriend gehad toen hij stopte (en weer terug gegeven toen hij opnieuw begon).

Waar het mij om gaat is echt geld betalen voor ingame gold, dat vind ik niet kunnen.
En dat is het juist.. het is hetzelfde namelijk ;) Vriendschap uitgedrukt in waarde, visa versa. Dat het moreel gezien niet eerlijk etc, doet niet af van dit principe. Dat het niet is toegestaan is heel ander verhaal. Alles heeft een waarde, zo ook het 'geven' van gold. (wie kent die blowjob dame nog? :P).
Hydra schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:23:
Dat weet je best. Iemand die 150g krijgt verpest de economie niet, iemand die 10k koopt wel.
Dat heet niet verder kijken dan je neus lang is :/

Maargoed, mijn PC is nog niet binnen.. :@ Geen WoW vanavond dus ;(

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2008 17:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tijd om naar huis te gaan en zelf te Farmen hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Hoe bedoel je? Voor de koper of de verkoper?

Laten we zeggen dat een farmer 200G/uur haalt normaliter ofzo (misschien wel meer in wotlk).

Dan istie met die 5K 25 uur bezig, oftewel bij 50 euro ongeveer 2 euro per uur. Misschien gaat hiervan 1 euro naar de farmer.

Dat is een redelijk uurloon in veel landen, zeker voor werk dat zo eenvoudig en vooral ook VEILIG is.

Vanuit het oogpunt van de koper is het natuurlijk veel goedkoper om het te kopen en dan te werken, ipv niet te werken en het zelf te grinden. Tenzij je < 2 euro per uur verdient ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:28:
Hoe bedoel je? Voor de koper of de verkoper?
Die verkoper die 48E kreeg voor 5k gold ofzo.Voor mij zou gold kopen ook een stuk efficienter zijn dan zelf grinden :) Ik ga uit van een Nederlands joch van 16 ofzo. Ik weet dat het in arme landen erg profitable is.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 28-11-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even op die goldstory in te haken, een beetje speler heeft dat helemaal niet nodig om G's te kopen met echt geld. Je kan makkelijk ingame gold verdienen met het bewerken van de AH en de juiste profs kiezen. Daar is geen goldseller voor nodig. Of ga daylies doen op toplevel, als je te lui bent om iets met profs te doen. Het kost wat meer tijd, maar geeft uiteindelijk veel meer voldoening als je epic flyer, mount of iets anders kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:06

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Goud verdienen is inderdaad dead easy in WotLK. Op m'n Deat Knight heb ik de moeite genomen om Skinning en Herbalism tot op Northrend niveau te levelen en dat helpt enorm. Momenteel is mijn DK level 73 en dit zijn de stats:
[b]Stat                        G    S  B[/b]
Total gold acquired         4448 52 80
Average gold earned per day 317  75 20
Gold looted                 243  1  92
Gold from quest rewards     1350 25
Gold earned from auctions   2001 50 38

Momenteel heb ik zo'n 3100 a 3200 goud.

Mijn methode:
  • Alles wat ik farm met Herbalism/Skinning gaat op de AH.
  • Groene BoE items gaan naar mijn main om gedisenchant te worden. De resulterende mats gaan op de AH.
  • Blauwe BoE items gaan op de AH
  • Soulbound green/blues waar ik niks aan heb worden gevendored.
Niks bijzonders dus :). De enchanting mats en de herbs zijn de grote money makers en het leather doen ook erg leuk mee.

[ Voor 27% gewijzigd door Dricus op 28-11-2008 17:40 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

weet een van jullie een site met duidelijke builds voor een warrior(en te begrijpen zijn voor een wow noob:P).
ik begin vandaag pas echt met het spel en wil niet mijn tijd verdoen door het verkloten van een build enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

alvast bedankt, ik ga ze vanavond ff rustig bekijken. als ik vragen heb stel ik ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WasMachinator schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:45:
[...]

alvast bedankt, ik ga ze vanavond ff rustig bekijken. als ik vragen heb stel ik ze wel :)
welcome and salutations ;) .. welke server speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

WasMachinator schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:45:
[...]

WoWwiki bevat echt HEEL veel informatie over gear, talents, skills, profs, etc etc :)
Echt verplichte kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel vraagje.. kan uit die 7 day hatch items (mensen die deze vraag kunnen beantwoorden snappen wat ik bedoel :9) bij de Frenzyheart ook die mount geven? of is dat alleen bij de Oracles?... vind de Frenzyheart namelijk wel top qua healing items maar die mount wil ik toch ook niet mislopen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:48:
[...]

welcome and salutations ;) .. welke server speel je?
thx, Stormreaver Horde wordt de realm waar ik op ga spelen zitten al een paar bekende van me namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:27:
En dat is het juist.. het is hetzelfde namelijk ;) Vriendschap uitgedrukt in waarde, visa versa. Dat het moreel gezien niet eerlijk etc, doet niet af van dit principe. Dat het niet is toegestaan is heel ander verhaal. Alles heeft een waarde, zo ook het 'geven' van gold. (wie kent die blowjob dame nog? :P).
Het hele punt is het echt geld betalen voor ingame items/gold. Dat het, als je het geheel zwart/wit bekijkt, in beide gevallen misschien "vriendschap uitgedrukt in waarde" is, zal dan allemaal wel.

Het verschil, voor mij, zit 'em in het feit dat het bij goldsellers gaat om mensen die met maar 1 doel spelen: geld maken zodat ze het kunnen verkopen voor reallife $$$. En dat is anders als wanneer ik (een deel van) mijn geld aan een vriend wil geven, om welke reden dan ook.

-- edit --

Daarnaast, gaat het mij om het feit dat de speler die het gold koopt, blijkbaar dus geen tijd/moeite wil (of kan) steken in een spelletje, maar wel alle voordelen van veel tijd/moeite wil hebben. Dan zeg ik, heb je pech.

[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 28-11-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:57
Even een informatief vraagje. Ik ben 40% in level 76. Ik ben op dit moment bijna klaar in Grizzly Hills en moet eigenlijk naar Zul'drak. Nu heb ik gehoord dat het questen daar best wel klote is. Ik wil graag in 3 uurtjes lvl 77 worden. Iemand een idee waar ik dit het snelste kan doen :p

Alvast bedankt voor de moeite! Fijn wknd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phenomenon1985 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 19:32:
Even een informatief vraagje. Ik ben 40% in level 76. Ik ben op dit moment bijna klaar in Grizzly Hills en moet eigenlijk naar Zul'drak. Nu heb ik gehoord dat het questen daar best wel klote is. Ik wil graag in 3 uurtjes lvl 77 worden. Iemand een idee waar ik dit het snelste kan doen :p

Alvast bedankt voor de moeite! Fijn wknd *O*
dan heb je best wat geluk nodig... meeste doen er zo'n 6 uur over om 1 level te halen, 60% in 3 uur.. het zal kunnen.. wat ik doe is gewoon questhub na questhub leegquesten voor zoveel mogelijk.. maar dat zal vast niet het efficiëntste zijn. (wel als je maar 1 beeldscherm hebt en geen quest(zygor, Jaina's) guide hebt)

En, eventjes lekker fout omdat ik blij ben; OMG I hurd I just dinged 80 :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht de persoon die een vraag stelde over warrior builds ooit nog eens de behoefte hebben om te tanken:

http://www.tankspot.com/

tovert elke wowtank nab om in een speler met enigzins skills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Eindelijk level 80 ik heb gewoon rustig ge-quest, dit is mijn character nu:
http://eu.wowarmory.com/c...ilight%27s+Hammer&n=Eyahn

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:23:
[...]

dan heb je best wat geluk nodig... meeste doen er zo'n 6 uur over om 1 level te halen, 60% in 3 uur.. het zal kunnen.. wat ik doe is gewoon questhub na questhub leegquesten voor zoveel mogelijk.. maar dat zal vast niet het efficiëntste zijn. (wel als je maar 1 beeldscherm hebt en geen quest(zygor, Jaina's) guide hebt)
Zul'Drak heeft wat vervelende quests, maar het zijn er wel een boel dicht bij elkaar. En van alleen al de Amphitheater of Anguish questlijn krijg je zo'n 10% van je level. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Paprika schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:12:
[...]

En veel van botters..
http://www.quoted4truth.c...ng-World-of-Warcraft-Gold
google maar eens 100000 per year wow gold _O-
Ik denk dat ik m'n baantje maar opzeg :P Lekker geld verdienen!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Dit is niet voor eigen verkoop maar misschien kan ik een mede-tweaker nog een plezier doen met een CE van Wotlk.
Ik kreeg net van m'n vriendin te horen dat haar reserveringen bij twee winkels nog klaar liggen (was eerst gemeld dat ze niks kregen maar blijkbaar hebben ze na de releasedatum nog CE's ontvangen.
Nu heb ik de CE zelf al dus ik hoef ze natuurlijk niet maar misschien heeft een tweaker interesse?

Ze liggen klaar in de omgeving van Weert, wie interesse heeft kan me een mail sturen op rcnossen[at]gmail[punt]com dan geef ik je de details. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Oculus is echt een klote instance. Het zal ongetwijfeld ook het feit zijn geweest dat we allemaal nieuw waren en redelijk ongeorganiseerd, maar voorlopig heb ik genoeg van die rot instance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator

WasMachinator

I'll be back! =)

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:01:
Mocht de persoon die een vraag stelde over warrior builds ooit nog eens de behoefte hebben om te tanken:

http://www.tankspot.com/

tovert elke wowtank nab om in een speler met enigzins skills ;)
thx and bookmarked :) , lvl 10 en vind het wel mooi geweest voor de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Gaaf! Zojuist een zooi quests gedaan in een group en daarna de Dead Mines met diezelfde serieuze gasten door kunnen lopen en die bijbehorende quests kunnen afmaken.

Dit was de derde poging voor de DM, voorgaande keren mislukte omdat niemand serieus genoeg was. Dit was echt gaaf. Adrenaline _/-\o_ . Goeie healer en goed team work. Niemand dood gegaan, alles eerlijk verdeeld. Heerlijk om niet op je eigen gezondheid te hoeven letten en te kunnen vertrouwen op je team leden.

Echt leuk spelen zo en ik denk dat ik het ook wat beter begin te snappen. Ik moet alleen nog goed uitvinden welke aura ik het beste kan gebruiken en wanneer. Staat nu standaard eigenlijk op Devotion omdat die rank 3 is (275 armor voor iedereen). Die andere zijn retribution en Concentration rank 1. Retribution werkt wel goed met veel mobs bij elkaar in combinatie met consecration maar ik moet wennen om van aura te wisselen als het nodig is.

Werken jullie ook zo? Aura's wisselen etc afhankelijk van de situatie?

Ik wil met mn pala voor het grootste gedeelte voor DPS gaan met goeie voordelen voor groups maar dan moet ik wel weten hoe ik ze moet gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Zo, vanavond eindelijk Staggering Legplates mogen looten uit HC Utgarde Keep. Gister ook al epic Belt Nexus en boots uit Naxx. Unbuffed nu op 3340AP en 27% crit. Morgen nog een 27 critrating gem erbij plaatsen. Dit weekend nog 30 badges voor mijn T7 chest farmen.

Morgenavond, zondag, maandag en dinsdag nog Naxx 10 op het programma. Vanaf woensdag starten we de 25 mans.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.