Unholylol?

Zijn inderdaad best wel OP ja.
Ik had ook weer wat. Ik ben op m'n gemakje alle quests aan het doen voor cash. Woensdagavond (well, meer 's nachts eigenlijk) was ik met de Bronzebeard questline bezig. Moest een grot in om Norgannon's Core te vinden en die naar de questgiver te brengen. Naja, vrij makkelijk, dus ingeleverd en ik krijg een quest om die naar Brann te brengen. Daar heb je een flying mount voor nodig, maar ik was in combat en kwam daar met geen mogelijkheid uit. Nieuwe client gestart, ingelogd en toen maar afgesloten om naar bed te gaan.
Gisteren wil ik verder met de quest 'The Master Explorer', het volgende deel in de questline. Ik mount, vlieg naar Brann en kom erachter dat ik Norgannon's Core niet heb. Ik terug, abandon en retake, geen effect. Gezocht, mob die het ding ook zou droppen een paar keer gekilled (is denk ik voor horde quest ofzo) en ook geen geluk.
Heb dus maar een call aangemaakt. Na drie kwartier wihsper, of ik even tijd heb. Tijdje met die GM gesproken die iets ging doen, en of ik dan na een minuut of 20 wilden abandonen en opnieuw starten. Op z'n vraag of hij nog iets anders kon doen verzocht om een grind voor een frostwyrm, maar zonder succes.
Half uur later ben ik er weer in de buurt, abandon en retake maar zonder succes. Call nummer twee aangemaakt. Uurtje later GM aan de lijn. Of ik even tijd had. Ja hoor, zodra ik die elites afgeschud heb.

Minuutje later probleem even uitgelegd, hij zou het ding per ingame mail opsturen. Gevraagd of hij dan niet een frostwyrm kon introduceren, maar dat ging 'm niet worden.
Kwartiertje later even naar K9 gevlogen (kwam geen brievenbus tegen in Dun Niffelem) en inderdaad, een mail. Alleen zonder bijlage.

Dus call nummer drie aangemaakt.
Uurtje later twee keer doodgegaan bij de daily op die draak in Dun Niffelem. Abilities deden niets, dus addons uitgezet en weer ingelogd. Ben net ingelogd, whisper van een GM of ik even tijd heb. Sure, maar dan moet ik even uitloggen om m'n addons in te schakelen, aangezien m'n chatscreen geblokt wordt door de draakjes op de Blizz action bar.

Uitgelogd, addons ingeschakeld, ingelogd en toen kreeg ik te horen dat de vorige GM de bijlage vergeten was. Nieuwe mail gekregen met bijlage, en een epic einde van Storm Peaks gezien na die quest.
Heb nog een paar quests kunnen doen in Icecrown, kan nu zeg maar bij de Knights of the Ebon Blade op de koffie. Vanavond verder met de quests daar, er zijn er minstens 140 dus ik heb nog wat te doen.