Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 173 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.080 views

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Ik dacht toch dat ik (US-account) bij mijn account een speciale optie had om (extra) CE-keys toe te voegen.
Niet dat ik het uitgeprobeerd heb of uitgebreid gekeken (heb geen CE's) maar dacht dat dus tegenwoordig wel een optie was.

Afbeeldingslocatie: http://www.cannibal.dds.nl/accountupgrade.jpg

En dit is op een geupgrade account?

[ Voor 18% gewijzigd door cannibal op 27-11-2008 16:11 ]

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:57:
[...]

Hmm even voor de zekerheid, was het niet demon waar ze meer dmg op deden? of is het ook undead?
beide

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:57:
Hmm even voor de zekerheid, was het niet demon waar ze meer dmg op deden? of is het ook undead?
We begonnen als de anti undead class, waren we in de RTS games al. (Warcraft II ability: Exorcism Costs 4 MP per HP Point damaged - Deals damage to a targeted undead unit.)

Rond de release van TBC, ik geloof in de decemberpatch, is ook demons toegevoegd waardoor we er in Outlands ook wat aan hadden. :)

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:38

Osxy

Holy crap on a cracker

Brabrabra schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:49:
Wie heeft er voor mij een Scroll of Resurrection? Na 3 jaar spelen ben ik in februari gestopt en ik wil wel weer eens een kijkje nemen! O+

DM me! Ik meld het wel als ik er één heb.
Zie DM.
@ onder, DM om 16:15 verstuurd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Osxy op 27-11-2008 16:25 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:40:
[...]

Ik heb hetzelfde, ben level 74 en doe het rustig aan. Best balen, nu is het heel lastig om een fatsoenlijke groep naar 1 van de vele leuke instances te vinden. Die rat-race mentaliteit verpest het spel af en toe een beetje, gelukkig heeft blizz flink wat aandacht aan de leveling content besteed. Nog nooit zo'n goede variatie aan quests gezien.
Ik ben 72 en al mijn buddies zijn 78+

Heb al geeneens zin meer om in te loggen zo, wetende dat ik een uurtje of 80(?) solo moet gaan questen, want ook al zijn de quests wat meer gevarieerd dan in TBC, het blijft ''werk''.

Baal er zelfs van dat ik 3 maanden playtime gekocht heb toen ik WotLK haalde. :X

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Jammer, want met het elixer [Elixer of Detect Undead] zou je dus Forsaken op de minimap kunnen zien. :P

Zo heb ik trouwens een extreem lowlevel quest in Darnassus gecleard. Ik was aan het repgrinden en moest een level 7 Satyr doden tussen een reeks kleine demonen en ik wilde niet constant in die grot zoeken (was al 10 minuten daar me aan het vervelen in die grot) dus nam ik een [Elixer of detect Demons] en vond hem zo vie de minimap.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
De meeste mensen met wie ik normaal speel zijn ook 80. Maar eentje levelt zijn alt met mij samen. Dus hij speelt op die char alleen als ik ook online ben. Misschien kun je kijken of mensen daar zin in hebben?

Hun alts moeten ook geleveld worden en samen is dat gewoon een stuk leuker.

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

winkelwagen schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:48:
De meeste mensen met wie ik normaal speel zijn ook 80. Maar eentje levelt zijn alt met mij samen. Dus hij speelt op die char alleen als ik ook online ben. Misschien kun je kijken of mensen daar zin in hebben?

Hun alts moeten ook geleveld worden en samen is dat gewoon een stuk leuker.
Dat is wel een idee ja, zal het eens vragen. :)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
On_E schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:45:

Heb al geeneens zin meer om in te loggen zo, wetende dat ik een uurtje of 80(?) solo moet gaan questen, want ook al zijn de quests wat meer gevarieerd dan in TBC, het blijft ''werk''.

Baal er zelfs van dat ik 3 maanden playtime gekocht heb toen ik WotLK haalde. :X
Je hoeft nu echt geen 80 uur meer te questen? :S Ik heb zo'n 5-6 uur per level gedaan ofzo. da's dus nog zo'n 46 uur. Tja, het is een beetje een grind maar ik vond het wel leuk.
Auredium schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:46:
Jammer, want met het elixer [Elixer of Detect Undead] zou je dus Forsaken op de minimap kunnen zien. :P

Zo heb ik trouwens een extreem lowlevel quest in Darnassus gecleard. Ik was aan het repgrinden en moest een level 7 Satyr doden tussen een reeks kleine demonen en ik wilde niet constant in die grot zoeken (was al 10 minuten daar me aan het vervelen in die grot) dus nam ik een [Elixer of detect Demons] en vond hem zo vie de minimap.
Tja, als mage AOE ik gewoon blind de mobs op m'n weg. Wel grappig in de Barrens met die kill 20 kobolds ofzo quests. Renrenren, POOOF, 20 kills :D Die quests waar je dan een specifiek item van een 'boss' moet hebben zijn dan lastiger, dan moet je soms door een stapel van 20 corpses graven voordat je 'em hebt gevonden.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 27-11-2008 16:53 ]

https://niels.nu

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:51:
[...]

Je hoeft nu echt geen 80 uur meer te questen? :S Ik heb zo'n 5-6 uur per level gedaan ofzo. da's dus nog zo'n 46 uur. Tja, het is een beetje een grind maar ik vond het wel leuk.
Dacht even aan 4 days /played, volgens mij duurde 60-70 voor mij zo lang nml.

• Hydra
On_E schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:52:
Dacht even aan 4 days /played, volgens mij duurde 60-70 voor mij zo lang nml.
Hoe lang heb je over 70-72 gedaan dan? Want het levellen is vrij lineair. Level 80 doe je niet langer over dan level 71.

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er nog mensen die ik aan m'n recruit friend toe kan voegen? Zo ja, stuur mij een PM :)

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Ik voel er zelf steeds meer voor om me eens goed kwaad te maken vanavond, morgen & zaterdag avond. Om zo de 79 aan te tikken, en dan zondag & indien nodig maandag de 80 aan te tikken :D

• Hydra
chromeeh schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:12:
Ik voel er zelf steeds meer voor om me eens goed kwaad te maken vanavond, morgen & zaterdag avond. Om zo de 79 aan te tikken, en dan zondag & indien nodig maandag de 80 aan te tikken :D
heb zelf ook even doorgewerkt (/ me kwaad gemaakt) om zondag met de beloofde Naxx run mee te kunnen. Gief caster SP sword!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
[...]

Ow daar heb ik nou juist geen last van. Ik vind het juist heerlijk om alleen te questen en/of een beetje te grinden. Wel met een beetje gezelligheid van de chat, maar verder hoef ik niet perse een 'buddy' om me bezig te houden.

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Bosmonster schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:19:
[...]
Ow daar heb ik nou juist geen last van. Ik vind het juist heerlijk om alleen te questen en/of een beetje te grinden. Wel met een beetje gezelligheid van de chat, maar verder hoef ik niet perse een 'buddy' om me bezig te houden.
Soms vind ik samen questen wel leuk, maar dan moet je niet iemand hebben die om de 20 min weer 10 min moet roken enz. Dat schiet gewoon niet op :)

95% van de quests die ik tot nu aan toe heb gedaan in LK zijn erg goed solo te doen.
Zeker als je wat creatief bent :D

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
Momenteel ben 79,5 en heb helemaal geen haast gemaakt of vrije dagen opgeofferd. Vind het bijzonder snel gaan in WotLK en ben zelfs van mening dat het sneller gaat dan van 60 naar 70 toen TBC werd gelanceerd.

95% van de quests heb ik solo gedaan en zelfs meeste groep questen (3 players) zijn makkelijk solo te doen. Meestal bij de moeilijkere groep questen staan er altijd wel wat mensen bij die mob die hem ook moeten hebben. Simpele "/s invite me please" is vaak genoeg om een uitnodiging te krijgen, mob te killen en party weer te leaven.

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
chromeeh schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:28:
[...]

Soms vind ik samen questen wel leuk, maar dan moet je niet iemand hebben die om de 20 min weer 10 min moet roken enz. Dat schiet gewoon niet op :)

95% van de quests die ik tot nu aan toe heb gedaan in LK zijn erg goed solo te doen.
Yeah, ik vind het ook niet prettig om me aan te passen aan anderen (en hun tempo). Als ik de quest-tekst wil lezen ofzo en de ander niet. Of even ergens wil blijven om een beetje te grinden etc... Doe graag gewoon mn eigen ding.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Ben nu 2 dagen lvl 80 en moet zeggen dat het mij allemaal net wat te simpel is.
Meteen de heroics maar ingedoken, en sommige bosses slaan echt nergens op. :P

Heroic violet hol bijvoorbeeld. Vandaag de eerste 5 waves met zijn 4'en gedaan omdat de dps warrior dc'de toen we het event startte, nog ruim op tijd voor de boss. Elke wave zo'n 10 sec over nog.
Enige heroic die ik tot nu toe effe pittig vind is Halls of Lightning. Die eindboss is eigelijk verdomd simpel, maar o zo simpel om daar te whipen.
Toen ik lvl 80 dingde had ik nog allemaal dezelfde gear als op 70 eind tbc. Had toen 1204 dmg, nu inmiddels 1434. Pas 1 offhand kunnen kopen van badges, hoop morgen toch wel een 2e item te kunnen bemachtigen.

Misschien vanavond weer 10man naxxen! :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
cannibal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:02:
Ik dacht toch dat ik (US-account) bij mijn account een speciale optie had om (extra) CE-keys toe te voegen.
Niet dat ik het uitgeprobeerd heb of uitgebreid gekeken (heb geen CE's) maar dacht dat dus tegenwoordig wel een optie was.

[afbeelding]

En dit is op een geupgrade account?
Dit is volgens mij niet mogelijk bij de EU versie. Misschien wel via direct contact met blizz. Maar krijg dit als ik upgrade accout doe.

Your account has already been upgraded to Wrath of the Lich King expansion. If you need to download the Wrath of the Lich King client software, click here.

Heb wel een CE btw.

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Taenadar schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:52:
[...]

Dit is volgens mij niet mogelijk bij de EU versie. Misschien wel via direct contact met blizz. Maar krijg dit als ik upgrade accout doe.

Your account has already been upgraded to Wrath of the Lich King expansion. If you need to download the Wrath of the Lich King client software, click here.

Heb wel een CE btw.
Is wel mogelijk om naar CE te upgraden: https://upgrade.wow-europe.com/installer/index.xml#none

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:31
Daar gewoon de CE key invullen dan? (als je al WOTLK hebt... daar gaat 't hier over namelijk)

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:06:
[...]

Daar gewoon de CE key invullen dan? (als je al WOTLK hebt... daar gaat 't hier over namelijk)
Lijkt er wel op, gezien het verhaaltje wat een paar pagina's verder krijgt :) (als BC -> BC CE kan.. neem ik iig aan dat WotLK -> WotLK CE ook kan)

Verwijderd

heb nu avonddienst too 2200 uur :S verveel me hard!!

straks als ik thuiskom nog even een uurtje farmen. zit nu in Dragonblight op 75,25 en nog veel questen over.hierna maar even naar Grizzlie Hills. of zijn er mensen met andere suggesties voor betere gebieden ?

trouwens niet gaan zeuren dat ik quote's copy paste ... ik zit op me werk en deze internet explorer is een beetje generfd door het netwerk dus zie alles bijna in DOS modus :P

crit plx :)

• Paprika
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:12:
straks als ik thuiskom nog even een uurtje farmen. zit nu in Dragonblight op 75,25 en nog veel questen over.hierna maar even naar Grizzlie Hills. of zijn er mensen met andere suggesties voor betere gebieden ?
Ik vond Grizzly Hills ver uit de ^&^@$&@^& zone van WOTLK, maar dat is natuurlijk smaak.

Mijn lievelings blijft gewoon Scholazar Basin, daar deed ik 79-80 in 2 uur. >:)

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:18:
[...]

Ik vond Grizzly Hills ver uit de ^&^@$&@^& zone van WOTLK, maar dat is natuurlijk smaak.

ben wel akkoord met je Grizzly mening. Ineens geen enkele zin meer om te levellen anders was ik al 80 geweest :p

Verwijderd

in 2 uur ? lal rested zekere :P vind Grizzlie Hills er wel leuk uit zien, maar het moet wel een lekker exp gebied zijn ofc :P . welke lvl zijn de mobs in Scholazar Basin btw ??

• Paprika
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:35:
in 2 uur ? lal rested zekere :P vind Grizzlie Hills er wel leuk uit zien, maar het moet wel een lekker exp gebied zijn ofc :P . welke lvl zijn de mobs in Scholazar Basin btw ??
Nope, 6 uur rested eigenlijk. Dus 3 bars ofzo?

Sholazar Basin (75-78)

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:18:
[...]

7(8)7 Asjemenou! Grizzly heeft tot nu de meest creatieve en afwisselende quests (alli that is, horde weet ik niet) die ik OOIT heb gezien. Maja, als je door het spel heen wilt rushen (zo zonde, die rat race mentaliteit ;() kan ik het wel begrijpen, Grizzly (en ook Fjord) is nou niet bepaald een grinding gebied, en niet goed voor "optimaal" levelen. Ik ben eindelijk eens blij dat Blizzard eindelijk de weg naar het doel net zoveel aandacht heeft gegeven als het doel zelf... Ik snap die rush-to-the-finish gedachtegang die ook veel van mijn guildies hebben niet, waarom misschien 75% van de content in game zo goed als negeren en er maar doorheen slaan voor dat kleine beetje aan het eind.

• Paprika
Welke quests waren er leuk dan?
spoiler:
Bommen gooien op bugged trolls waarvan de helft niet dood gaat? Dat je als spirit door een tomb van trollen loopt?

Ik grind nooit... Ik wil gewoon zo veel mogelijk quests achter elkaar kunnen doen, het liefst meerdere in 1 gebied en dat had ik in Grizzly Hills echt niet.

Ik heb/had toen ik 80 "dingde":
75/75 Into the Basin (Sholazar Basin)
100/100 The Empire of Zul' Drak (Zul'Drak)
130/130 Might of the Dragon Blight (Dragonblight)
105/105 I've Toured the Fjord (Howling Fjord)
150/150 Nothing Boring About Borean (Borean Tundra)

dus ik heb genoeg leuke quests gezien en bij mijn top 20 van afwisseling (dus geen Kill X to loot Y for NPC Z) zit geen Grizzly Hills quest.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:45:
[...]

7(8)7 Asjemenou! Grizzly heeft tot nu de meest creatieve en afwisselende quests (alli that is, horde weet ik niet) die ik OOIT heb gezien. Maja, als je door het spel heen wilt rushen (zo zonde, die rat race mentaliteit ;() kan ik het wel begrijpen, Grizzly (en ook Fjord) is nou niet bepaald een grinding gebied, en niet goed voor "optimaal" levelen.
Given, Grizzly heeft een aantal afwisselende quests, maar ik heb geen zin de halve map door te moeten crossen voor 1 quest, hoe leuk en afwisselend deze ook moge zijn. :)

Ook is de soort zone (vrolijk planten/bos) niet echt mijn favoriet. Vergelijk dat met Borean Tundra.. dat vind ik een super mooie zone. (waar ook flink wat afwisseling zit)

@vipeax; ook niet de Doing Your Duty quest?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 19:56 ]

• Paprika
Ik speel Horde... Dat is een Alliance quest. Ik heb dat rare kastje (liet me aan WPL denken) wel gezien toen een guildie en ik daar in de Ally town aan 't PvPen waren. :9

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:52:
Welke quests waren er leuk dan?
spoiler:
Bommen gooien op bugged trolls waarvan de helft niet dood gaat? Dat je als spirit door een tomb van trollen loopt?

Ik grind nooit... Ik wil gewoon zo veel mogelijk quests achter elkaar kunnen doen, het liefst meerdere in 1 gebied en dat had ik in Grizzly Hills echt niet.

Ik heb/had toen ik 80 "dingde":
75/75 Into the Basin (Sholazar Basin)
100/100 The Empire of Zul' Drak (Zul'Drak)
130/130 Might of the Dragon Blight (Dragonblight)
105/105 I've Toured the Fjord (Howling Fjord)
150/150 Nothing Boring About Borean (Borean Tundra)

dus ik heb genoeg leuke quests gezien en bij mijn top 20 van afwisseling (dus geen Kill X to loot Y for NPC Z) zit geen Grizzly Hills quest.
Doing your Duty (vooral het stukje ná het inleveren _/-\o_ ), het ontrafelen van de wolf cult (vooral dat ontsnappen op dat paard _/-\o_ brilliant!), de oorlog tussen iron en earth, ook het bevrijden van de trolls. De main story lines in dat gebied dus eigenlijk. Top, heb één quest in Grizzly over gelaten omdat ik geen fishing heb.
Edit: Aaa, je bent horde. Ja ik heb géén idee hoe het met horde zit in Grizzly, maar voor alli's is het genieten geblazen.
Given, Grizzly heeft een aantal afwisselende quests, maar ik heb geen zin de halve map door te moeten crossen voor 1 quest, hoe leuk en afwisselend deze ook moge zijn.

Ook is de soort zone (vrolijk planten/bos) niet echt mijn favoriet. Vergelijk dat met Borean Tundra.. dat vind ik een super mooie zone. (waar ook flink wat afwisseling zit)
Halve map over crossen? Weinig van gemerkt of last van gehad, vooral omdat de map zo klein is, en tussenweggetjes zó gevonden zijn ;) Tundra vond ik ook cool, maar was wat emmm cramped (hoe je dat ook in het NL zegt). Het was tevéél afwisseling in 1 zone :P Moerassen, toendra, ijsvelden, woestijn, warme bronnen en nog een vaag rood heide achtig iets. En dat allemaal in 1 niet eens zo heel grote zone gepropt, het werd iets te emmm fake, een te grote warboel. Quests waren overigens wel cool. Meer grinderig dan Fjord en Grizzly, maar daar de verhaallijnen blijven ook echt vet en dat maakt al veel goed ;) Zoiezo heeft Blizz op een veeeeeel betere manier de verschillende verhaallijnen verwerkt in het questen, daardoor wordt alles op je gemakje doen nog meer de moeite waard :D Heb ook nou niet echt iets om naar uit te kijken als ik 80 wordt. Daily's farmen, beetje raiden (school) en zelfs als ik kan raiden wordt dat al snel dezelfde instance over en over farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nou de meest gebruikte Gems voor raid pve-ers. Wat is populair naast de 24 stamina voor tanks? Voor de hand liggende antwoorden misschien, maar ik heb nooit echt geraid. Just to be sure. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:47:
Wat zijn nou de meest gebruikte Gems voor raid pve-ers. Wat is populair naast de 24 stamina voor tanks? Voor de hand liggende antwoorden misschien, maar ik heb nooit echt geraid. Just to be sure. :)
Alles wat je nodig hebt om def cap te raken(dus evt +stam/+def of alleen +def gems), daarna worden HP en Avoidance belangrijk (het was vrij simpel om redelijke avoidance te krijgen overigens..).

Denk eigenlijk dat het uiteindelijk hier op 80 op hetzelfde neer gaat komen.. warrior; 20-25% dodge, 20% parry, 20% block en dan volledig op stamina gaan :). Kan niet uit ervaring spreken voor Paladins en Druid tanks(al stacken die natuurlijk alleen maar dodge(als avoidance stat he.. pin me er niet weer op vast..))

@Assassinator; Misschien had ik dat idee omdat er maar 2 fp's zijn ofzo, vond het iig redelijk ver lopen en dan steeds voor 1-2 questjes, maargoed, mening he:).

Vanavond als Retribution Utgarde Pinnacle gehealed (ben overigens 79 gedinged :Y) ).. Best wel een uitdaging als je hele group nieuw is (behalve ik) bij de instance. Uiteindelijk met maar 2 wipes (mag wel maar zeggen aangezien ik retri ben :P) gecleared. Moet zeggen dat ik wel begin te denken aan het dual spec systeem, en ik heb nog geen flauw idee wat ik wil doen. Tanken als paladin lijkt me ook superleuk, maar DPSen en Healen hebben ook allebei hun charmes.. dilemma's dilemma's..

Ymiron is overigens best wel een b*tch, eerste keer al bij 30% OoM (de tank pakte ongelofelijk veel schade, soms in een paar seconden naar 30% hp oid.. rot abilities :9) Tweede keer innervate gebruikt (mana potion ook al allebei de keren) en toen lukte het wel op het nippertje :) Zat al op 0 mana, snel Divine Plea activeren (ja niet de beste skill om in combat te gebruiken, maarja 20% minder healed is beter als niks healed :P)

Buiten dat stukje was de rest een piece of pie, lekker beetje judgen.. ben op trash niet onder 10k mana (van de 13.8k buffed) gekomen, behalve als er een foute pull ging (probeert de tank LoS te pullen, vallen de DPS doodleuk aan, vervolgens werd een DPS in een patrol gefeared) 8)7

offtopic:
heeft persoonlijk record voor langste post verbroken :9

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ook 10-man naxx gedaan, de rest van de wings afgewerkt die gisteren niet plat lagen.
We zijn blijven steken op Saphiron, met een wipe op 46% tweede try.

Wel een leuk zwaardje geloot van The Four Horsemen :)

Na de raid ook de gun Nesingwary 4000 laten craften, koste me na gem, scope en een nieuwe ammo pouch (ik gebruikte een boog) een slordige 2000 gold, wat eigenlijk nog een koopje was, aangezien de gun ook op de AH stond voor 3300G.

Zondag gaan we verder met naxx, en dan gaan Saphiron en Kel'thuzad wel neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond een Sartharion raid gehad, 25-man. Op 10-man hadden we hem zaterdag al neer, en gek genoeg was dat aanzienlijk moeilijker dan de 25-man versie. Hij ging op de eerste try meteen genadeloos neer. :/

Vervolgens terug Naxx in gegaan, waar de Spider en Plague Wings gisteravond al gecleard waren zonder mij. Patchwerk hadden we voor de reset al geprobeerd en dat was op heroic nog een te grote challenge, dus bleef alleen de Military wing over. We hebben de rest van de avond gespendeerd met wipen op de eerste baas omdat het mindcontrollen niet goed ging. Een beetje jammer dat Blizzard die fight niet heeft veranderd zodat je dat ook zonder priests kan doen, misschien met mindcontrol-orbs ofzo. Dit ging gewoon fout. :/
Hydra schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:54:
[...]

Hoe lang heb je over 70-72 gedaan dan? Want het levellen is vrij lineair. Level 80 doe je niet langer over dan level 71.
Na level 77 ging het voor mij toch wel even een stukje sneller hoor. Zeker als druid, omdat ik items die ik moet oppakken voor een quest gewoon kan oppakken in flight form. ;) Verder zijn de gebieden een beetje van invloed; ik levelde sneller in Grizzly Hills en Dragonblight dan in Howling Fjord en Zul'Drak vanwege de obstakels in het landschap die reistijd beinvloedden. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Zijn er ook mensen die WoW spelen met een (Wacom) tablet en niet met muis ?
Zit er over te denken om weer te gaan spelen maar lange gaming sessies met de muis zit er voor mij niet in.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Yay level 80 geworden :D
78 en 79 donderdag(gister) gehaald en 80 vanmorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Zeker met de tot nu toe domme design van de meeste elites. De melee elites lopen te langzaam en kan ik van max range dotten en dan wegrennen. Af en toe 3 nieuwe instant dots erop (yay dat je affliction dots achter je kan casten) en lopen tot ze dood zijn.

De caster elites lijken een redelijk beperkte range te hebben tot nu toe. Dots erop van max range. Als ze beginnen te casten hard weglopen. Als cast afgelopen terug rennen en opnieuw dotten en repeat.

En op de mixed melee caster mobs doet de cast vaak zo weinig dat ik blijf staan om in die tijd mijn niet instant dots erop te doen.

Eerste drie gebieden alle quests voor 2 of 3 man gesolod, wat een 'teleurstelling' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Ik ga het zekers proberen. Thanks voor het advies.

<edit> Als het werkt zal ik het hier ook even laten weten!</edit>

[ Voor 11% gewijzigd door Thorval op 28-11-2008 09:17 ]

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 21:50
ScrooLoose schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 02:47:
Zijn er ook mensen die WoW spelen met een (Wacom) tablet en niet met muis ?
Zit er over te denken om weer te gaan spelen maar lange gaming sessies met de muis zit er voor mij niet in.
Ik ben het van plan, moet alleen nog een tabletje bestellen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf de reset alles clear in Naxx 25 behalve Kel :)

We bleven gisteren iets te lang op Thaddius hangen helaas anders hadden we er nog wat tries op kunnen doen maar goed die gaat zondag down!

Sapphiron is trouwens wel erg makkelijk zeg. Spread out, Blizzard ontwijken en in air fase op tijd achter een iceblock gaan staan... Repeat. E A S Y.

Dit weekend is voor naxx10 man en heroics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:00:
Vanaf de reset alles clear in Naxx 25 behalve Kel :)

We bleven gisteren iets te lang op Thaddius hangen helaas anders hadden we er nog wat tries op kunnen doen maar goed die gaat zondag down!

Sapphiron is trouwens wel erg makkelijk zeg. Spread out, Blizzard ontwijken en in air fase op tijd achter een iceblock gaan staan... Repeat. E A S Y.

Dit weekend is voor naxx10 man en heroics :D
Precies zoals vroeger dus ...

Wat eerder gezegd is, Blizzard had misschien wel de abilities iets mogen veranderen. Nu is het gewoon de oude tactics boven water halen en hier en daar een beetje bijschaven. Voor de rest blijft alles bij het oude. Misschien is dat dan ook de reden dat iedereen het als "easy" ervaart.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:21:
[...]

Wat eerder gezegd is, Blizzard had misschien wel de abilities iets mogen veranderen. Nu is het gewoon de oude tactics boven water halen en hier en daar een beetje bijschaven. Voor de rest blijft alles bij het oude. Misschien is dat dan ook de reden dat iedereen het als "easy" ervaart.
Meer het feit dat Bliz gezegd heeft dat Naxx de instap instance is en deze in verhouding makkelijker is dan Kara was bij uitkomst van TBC.

Niet veel mensen hebben Naxx gezien zoals het bedoedl was (op lvl 60) inc mijzelf op iets van 4 bosses na.
en naxx was toen echt geen cakewalk, op 70 ben ik er terug geweest en het enige wat het triviaal maakte was de hoeveelheid dps tov van lvl 60 gear en dan nog ivm tactics had je de retard checks.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Vanochtend net na 0:00 80 gedinged, 3/4 level in 6 uurtjes. Bijna alles van 70-80 samen met een rogue maatje gespeeld, ik als protection warrior.

Mijn indruk van het spel tot nu toe. Leuke originele questen, tijdens het questen wordt het verhaal goed uit de doeken gedaan dit in tegenstelling tot TBC. Misschien heb ik Arthas/Lich King ondertussen al wat "te" vaak gezien (wat een control freak, hij is overal ;)) maar Illidan of Kil'Jaeden heb ik om een of andere reden compleet gemist tijdens het levellen in TBC en ik ben Loremaster Outland. Ok Netherwing exalted zorgt dat Illidan mij ontmaskerd als verrader.

De adaptieve omgevingen zijn een verademing, zeker in Icecrown heb je het idee dat je echt bijdraagt aan de oorlogsvoering. Wel vind ik het levellen gevoelsmatig veel sneller gaan dan in TBC, ik heb Grizzly en Scholazar nog zo goed als helemaal te doen, Icecrown en Storm peaks heb ik ongeveer de helft gedaan, ik heb 4 keer een instance gedaan terwijl ik nog XP kreeg (eergister bv UK op level 79, alles grijs behalve de bazen) dus ik heb denk ik 3/4 level via instances binnengehaald en de rest via quests. Maar goed zo heb ik sneller m'n Travelers Mamoet zodat ik onderweg wat kan vendoren en vrienden mee achterop kan nemen.

Gelijk na m'n ding het epic blacksmith schild van de bank getrokken en de mats in m'n tas gegooid om vanmiddag een titansteelbar te smelten en dan de epic helm te maken, zodat ik ook m'n flyer aan de kant kan doen (of zouden die vleugels op die helm me niet laten vliegen :P). Wat ik jammer vind is dat de protection tree geen nieuwe ability bij de trainer heeft gekregen op level 80. Wel ben ik heel erg tevreden over wat Blizzard met de tree heeft gedaan, dps is nu behoorlijk voor quests en agro houden is veel eenvoudiger geworden op groepen. Verder ben ik erg blij met heroic throw, 1000 damage en high threat doe ik echt niet met een gun. De gun gebruik ik dan alleen voor de stats, kogels laat ik lekker in de bank of vendor ik wat weer een slotje extra hamsteren (lees saronite ore) betekend tijdens farmen. Def cap ben ik bijna dus dit weekend maar eens een heroic proberen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 23:13
Ben dus gisteren weer begonnen aan wow nadat ik was gestop voor de zomervakantie , en ik moet zeggen ben weer eens lekker verslaafd :D Even een death knight geprobeerd... geweldig :D! _/-\o_ ik vond het zo geweldig dat ik het ben blijven levelen ipv mijn main. Na 6 uur spelen vanaf 55 ben ik al 60½. Voor mij is dit best snel, maar ik wil eigenlijk voor maandag al lvl 68 zijn :P

btw zijn death knights niet een beetje overpowerd? zeker gewoon tegen mobs? Ik kan 5 mobs (zelfde lvl) tegelijkertijd afmaken zonder dood te gaan en zonder lange cooldowns te gebruiken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FireBladeX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:33:
btw zijn death knights niet een beetje overpowerd? zeker gewoon tegen mobs? Ik kan 5 mobs (zelfde lvl) tegelijkertijd afmaken zonder dood te gaan en zonder lange cooldowns te gebruiken. :o
Unholylol? :p Zijn inderdaad best wel OP ja.

Ik had ook weer wat. Ik ben op m'n gemakje alle quests aan het doen voor cash. Woensdagavond (well, meer 's nachts eigenlijk) was ik met de Bronzebeard questline bezig. Moest een grot in om Norgannon's Core te vinden en die naar de questgiver te brengen. Naja, vrij makkelijk, dus ingeleverd en ik krijg een quest om die naar Brann te brengen. Daar heb je een flying mount voor nodig, maar ik was in combat en kwam daar met geen mogelijkheid uit. Nieuwe client gestart, ingelogd en toen maar afgesloten om naar bed te gaan.

Gisteren wil ik verder met de quest 'The Master Explorer', het volgende deel in de questline. Ik mount, vlieg naar Brann en kom erachter dat ik Norgannon's Core niet heb. Ik terug, abandon en retake, geen effect. Gezocht, mob die het ding ook zou droppen een paar keer gekilled (is denk ik voor horde quest ofzo) en ook geen geluk.

Heb dus maar een call aangemaakt. Na drie kwartier wihsper, of ik even tijd heb. Tijdje met die GM gesproken die iets ging doen, en of ik dan na een minuut of 20 wilden abandonen en opnieuw starten. Op z'n vraag of hij nog iets anders kon doen verzocht om een grind voor een frostwyrm, maar zonder succes. :p

Half uur later ben ik er weer in de buurt, abandon en retake maar zonder succes. Call nummer twee aangemaakt. Uurtje later GM aan de lijn. Of ik even tijd had. Ja hoor, zodra ik die elites afgeschud heb. :9 Minuutje later probleem even uitgelegd, hij zou het ding per ingame mail opsturen. Gevraagd of hij dan niet een frostwyrm kon introduceren, maar dat ging 'm niet worden.

Kwartiertje later even naar K9 gevlogen (kwam geen brievenbus tegen in Dun Niffelem) en inderdaad, een mail. Alleen zonder bijlage. :p Dus call nummer drie aangemaakt.

Uurtje later twee keer doodgegaan bij de daily op die draak in Dun Niffelem. Abilities deden niets, dus addons uitgezet en weer ingelogd. Ben net ingelogd, whisper van een GM of ik even tijd heb. Sure, maar dan moet ik even uitloggen om m'n addons in te schakelen, aangezien m'n chatscreen geblokt wordt door de draakjes op de Blizz action bar. :p Uitgelogd, addons ingeschakeld, ingelogd en toen kreeg ik te horen dat de vorige GM de bijlage vergeten was. Nieuwe mail gekregen met bijlage, en een epic einde van Storm Peaks gezien na die quest. :D

Heb nog een paar quests kunnen doen in Icecrown, kan nu zeg maar bij de Knights of the Ebon Blade op de koffie. Vanavond verder met de quests daar, er zijn er minstens 140 dus ik heb nog wat te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
chromeeh schreef op donderdag 27 november 2008 @ 16:02:
[...]

_O- _O-
Geniaal om toen een pally bij je te hebben :D
Afgezien ze toen compleet waardeloos waren en amper damage deden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lappen tekst ftw :D

Grizzly Hills vind ik mooi, erg mooi.. qua omgeving dan. De quests zijn niet bijzonder, al zijn ze ook weer niet vervelend. Ik quest er gewoon met plezier en de 20% extra mount speed zorgt er wel voor dat ik overal snel ben. Oh, en plus 'Path of Frost'!!
Die laatste is toch zo heerlijk hè. Gisteren even de 3man quests op de Isle in het oosten van Grizzly Hills gedaan (solo, gewoon frost pressence en tank gear), en het is heerlijk om lekker per mount over het water richting je questmobs te lopen, en zelfs zalm op te vissen terwijl je op het water staat!

De WoW avond begon gisteren met DTK als tank zijnde met bekende guildies. Hierna hebben we Old Kingdom gedaan omdat 1 er nog quests had. Na deze run heb ik de BS level 76 Tank Helm en Wrist laten maken door een vriend, want op die slots had ik nog DPS gear in m'n tankset. Bracers ook nog, maar die zijn level 77 required.
Violet Hold hebben we als afsluiter gedaan. En een pikant detail over de runs, was dat we geen healing specced healer hadden, maar een Enhancement Shaman die tijdens zijn 1000DPS mij healde, voor zover het nodig was. Ik zat op zo'n 1550 DPS, een Retri Pala en een Frost Mage op 1600, dus we ragden er dus doorheen :)
Tijdens de runs zeiden de groepleden dat ze nog mensen nodig hadden voor een vaste 10man groep en dat een tank erg welkom was. Het is een heel betrouwbare groep met de GM en wat officers, die elkaar allemaal kennen irl (ik heb ze een paar keer ontmoet), dus ik ga eens kijken of ik het kan plannen dat dit mijn vaste raidgroep wordt.
Vanaf 22u heb ik nog wat quests gedaan, waaronder diegene hierboven beschreven.

Zoals het ernaar uitziet, ga ik dus even tempo maken om naar 80 te komen. Een rat-race is het in mijn ogen niet, aangezien ik mezelf als effectieve leveler zie, ook al doe ik het 'rustig aan'. Veel verandert er dus eigenlijk niet. Echter ga ik wel zorgen dat ik alle quests doe om een zo best mogelijke tankset bij elkaar te halen. DPS gear komt tussendoor vanzelf wel. Het is moeilijker om tankgear te halen vanuit DPS oogpunt, dat andersom imo.
Op level 77 kan ik defense bracers aan, op 78 een defense cloak. Op 80 zal ik nog wel moeite moeten doen om crit-immune te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister ook eens Drak'theron keep doorgerent en daar wat leuke cijfertjes gezien.
Nieuw record met spelldmg gehaald: 2003 (wel met shammies in de party maar toch ;))
En gemiddeld 3500 DPS :D
Vanavond 77 dingen en weer kunnen vliegen, dat heb ik toch wel gemist.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie trouwens dat ik nu op level 76 een defense van 487 heb. Daar komen toch nog 20 punten bij door 4 levels, of heb ik dat fout?
Dat zou betekenen dat ik nog 33 punten tekort kom door gear. Dat is wel te doen, aangezien minimaal 2 van m'n slots gevuld zijn met level ~71 tankgear. (itemlevel 150 o.i.d.) en 2 slots (en trinket) nog gevuld zijn met DPS gear.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hebben hem :D

De Prison Warden's Shotgun, na de 4de run in Violet eindelijk gedropt. Probleem was dat tot 2x toe ze die void vrij lieten ipv die grote corehound. En aangezien de DK niet echt snapte hoe die 15sec debuff werkte, was het bijna altijd wipe bij die boss :D

En toen kwam het probleem, ik heb geen bullet ammo pouch :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Gisteren weer eens een instance getanked. M'n GM vroeg of ik nog wel eens tankte... mja, duh, maar op het moment niet echt veel aangezien ik level ;) Of ik mee wilde naar Zul'Drak Gundrak. Erg leuke instance, lekker kort, weinig trash, vrij vlot klaar. Maar damn, in mijn T4/T5 gear is het maar amper nog te doen. Healer riep al snel dat ik idioot veel healing nodig heb. Mja, ik had vooraf al gezegd dat mijn tank gear nog niks van vervangen was ;) Uiteindelijk wel de boel gecleared en mijn Earthwarden verwisseld voor een foeilelijke staff :|

Gaat niet makkelijk worden om nog echt een tank spot in raids te krijgen bij ons. De andere tank classes lopen gewoon voor op deze manier. Ik mag misschien in staat zijn om alles te tanken, maar warriors en paladins hebben altijd al voorkeur gehad bij ons, dus zo helemaal :|

[ Voor 0% gewijzigd door DizzyWeb op 28-11-2008 10:40 . Reden: Vaudje. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboekje,

Gisteren weer even aan het levellen geweest op mijn Death Knight. Ben nu level 57 en kruip langzaam maar zeker door richting de 60. Moet nog wel even wennen aan de wijze van spelen. Toch erg gewend geraakt aan het casten als SPriest. :*) Maar toch bevalt deze Class me enorm goed. Denk zelfs dat dit mijn main gaat worden.

Ik hoop vanavond toch nog even wat tijd te vinden om nog wat te spelen. Anders morgen weer even verder.

Hoop dat ik dan het begin gebied uit kan en de wereld kan gaan verkennen als DK.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:28:

De Prison Warden's Shotgun, na de 4de run in Violet eindelijk gedropt. Probleem was dat tot 2x toe ze die void vrij lieten ipv die grote corehound. En aangezien de DK niet echt snapte hoe die 15sec debuff werkte, was het bijna altijd wipe bij die boss :D

Dat is inderdaad een leuke upgrade voor mn sunfury... tijd om maar es vh te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grats!! Mooi ding en leuke stats :)

Wij kregen gisteren ook de Corehound, weet niet wat je precies bedoeld met de debuff, maar ik draai uit ervaring Corehounds altijd weg van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik ben gewoon absoluut niet geduldig, dus voor mij werkt dat samen questen niet echt. Duurt me vaak te lang voordat iemand er is, en vaak willen ze na iedere quest meteen de rewards gaan innen. Ik quest liever ff door totdat ik een hele zooi completed heb.

Heb van 60 naar 70 wel samen met een guildy ongeveer heel BEM gedaan, dat was wel relaxed. Warlock + mage gaat behoorlijk rapjes.
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:29:
ben wel akkoord met je Grizzly mening. Ineens geen enkele zin meer om te levellen anders was ik al 80 geweest :p
Ik snap 't niet echt, vond het een prima zone. Beetje druk bij die trolls af en toe, maar daar had ik weinig last van.

Best bizar eigenlijik, ik heb nu op 80 een erg groot deel van Icecrown nog open, en geen quest in Sholazar en Storm Peaks aangeraakt. Blizzard heeft in ieder geval meer dan genoeg quests gemaakt om ruimschoots naar 80 te levellen.
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:54:
Given, Grizzly heeft een aantal afwisselende quests, maar ik heb geen zin de halve map door te moeten crossen voor 1 quest, hoe leuk en afwisselend deze ook moge zijn. :)
heb level 77 gehaald in GH, cold weather flying gekocht, en toen de rest gedaan. Met een epic flyer zijn die quests niet zo'n probleem. Maar sowieso is het over het algemeen zo dat je in een gebied 2-6 quests krijgt ofzo, dat reizen naar de andere kant van de zone kun je dus beter uitstellen tot je al die quests daar completed hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:04:
Vanavond als Retribution Utgarde Pinnacle gehealed (ben overigens 79 gedinged :Y) ).. Best wel een uitdaging als je hele group nieuw is (behalve ik) bij de instance. Uiteindelijk met maar 2 wipes (mag wel maar zeggen aangezien ik retri ben :P) gecleared. Moet zeggen dat ik wel begin te denken aan het dual spec systeem, en ik heb nog geen flauw idee wat ik wil doen. Tanken als paladin lijkt me ook superleuk, maar DPSen en Healen hebben ook allebei hun charmes.. dilemma's dilemma's..

Ymiron is overigens best wel een b*tch, eerste keer al bij 30% OoM (de tank pakte ongelofelijk veel schade, soms in een paar seconden naar 30% hp oid.. rot abilities :9) Tweede keer innervate gebruikt (mana potion ook al allebei de keren) en toen lukte het wel op het nippertje :) Zat al op 0 mana, snel Divine Plea activeren (ja niet de beste skill om in combat te gebruiken, maarja 20% minder healed is beter als niks healed :P)

Buiten dat stukje was de rest een piece of pie, lekker beetje judgen.. ben op trash niet onder 10k mana (van de 13.8k buffed) gekomen, behalve als er een foute pull ging (probeert de tank LoS te pullen, vallen de DPS doodleuk aan, vervolgens werd een DPS in een patrol gefeared) 8)7
Gisteren ook Pinnacle gedaan, maar dan op heroic. We hadden meer moeite met die boss voor Ymiron eerlijk gezegd, maar dat kwam vooral omdat we een rogue hadden die echt niet uit z'n doppen keek, en een warlock (guildy) die DBM niet nodig vond maar iedere keer te laat was met het weglopen uit de frostbreath of whirlwind. Vooral die rogue was echt drama. Viel me op een gegeven moment op dat ik 'em geen threath op zag bouwen op de huidige skull target. Assist ik 'em ff, zie ik dat hij een compleet andere target aan het attacken is. Net op dat moment zie ik z'n mob targets switchen van de tank naar hem en poof, weg rogue.

Echt flink wat wipes gehad op die boss, als je 2 van je DPS mist, ga je het echt niet halen. Maargoed, uiteindelijk toch gelukt om hem en de king te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:34:
[...]

Grats!! Mooi ding en leuke stats :)

Wij kregen gisteren ook de Corehound, weet niet wat je precies bedoeld met de debuff, maar ik draai uit ervaring Corehounds altijd weg van de groep.
De Void boss spawnt een serie 'essences' die nonstop hele team raken (altijd hit AoE ofzo). De boss cast een spell op 1 persoon, die heeft 15sec om die essences te killen (wat ook wenselijk is). Doet de persoon dat niet, is een wipe vrij makkelijk.

Die laatste boss, draak, was ook wel grappig. Tot 3x toe werd tanker agro gereset, gelukkig pakte mijn gorilla meteen agro over. Mijn mend pet doet nu zo'n 1100hp heal per tick, was net genoeg om de tanker weer agro terug te halen. Laatste run snapte de priest dat wat beter, dus gaf wat extra healing aan mijn pet.

Ging nog wat oude group quests opruimen, lvl71 elites enzo, grappig dat ik nu de damage kan outhealen op mijn pet :D (pet feat, 40% healbonus). Steeds stapje hoger, tot in die Horde hold (in grizzly) zelfs die lvl74 beer solo gedaan :) Was klaar, krijg meteen erna berg pm's of ik ze wilde helpen :P

Maar, ik vind hunter nog steeds enorm tegenvallen in de 70-80 content. De nieuwe skills zijn niet erg sterk, explosion arrow gaat op global cooldown, snake trap is aanfluiting.. zelfs de 51 tree (BM exotic pet) is buiten die 4 punten eigelijk het niet eens waard, daar diverse exotics gewoon nog bugged zijn. Maar hunter heeft nog genoeg pluspunten om te blijven spelen, al komt DK nu opeens heel dichtbij sinds ik erachter kwam dat je undead pet perma kan worden via Unholy spec :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-NMe- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 02:21:
Na level 77 ging het voor mij toch wel even een stukje sneller hoor. Zeker als druid, omdat ik items die ik moet oppakken voor een quest gewoon kan oppakken in flight form. ;) Verder zijn de gebieden een beetje van invloed; ik levelde sneller in Grizzly Hills en Dragonblight dan in Howling Fjord en Zul'Drak vanwege de obstakels in het landschap die reistijd beinvloedden. :)
Ja, da's wel zo inderdaad. Moest ook zeggen dat het heerlijk was om weer een flyer te hebben. Bij veel quests waar je maar 1 mob moet hebben laat je je *PLOP* bovenop em vallen, hakt 'em neer, en vliegt dan weer weg. Scheelt weer dat je je niet door 10 mobs heen moet hakken om bij je target te moeten komen. En daarnaast is een epic flyers ook gewoon sneller dan een flightpath. Die vliegen iets sneller, maar van vliegen in een rechte lijn hebben ze geen kaas gegeten. Die wyverns gaan meestal voor de scenic "ooh look pwetty twees!" route :)
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 07:28:
Zeker met de tot nu toe domme design van de meeste elites. De melee elites lopen te langzaam en kan ik van max range dotten en dan wegrennen. Af en toe 3 nieuwe instant dots erop (yay dat je affliction dots achter je kan casten) en lopen tot ze dood zijn.
Was in TBC net zo goed het geval dat voor veel classes / goeie spelers 2/3 mans nog wel te doen waren. Als het melee is, en slowable, dan kan een frostmage alles wat z'n manabar toelaat wel aan, die mob krijgt me toch niet te pakken. Het is slechts een indicatie. Alleen 5-mans zijn echt voor een tank, healer en dps groep bedoeld. Voor de 2/3 mans heb je nooit echt een tank of healer nodig.
redfoxert schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:21:

Het is bedoeld als een easy instance. Daarnaast ben ik blij dat ze 'em hetzelfde hebben gehouden. Ben zelf niet verder gekomen dan Razuvius pre-TBC en wil graag de rest van de bosses enzo meemaken.
NoEinstein schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:29:
De adaptieve omgevingen zijn een verademing, zeker in Icecrown heb je het idee dat je echt bijdraagt aan de oorlogsvoering.
Jaaa! Ik vind dat echt fantastisch gedaan, je krijgt echt helemaal het gevoel dat je echt meewerkt aan het terugvechten van de scourge.
Esiq schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:39:
Afgezien ze toen compleet waardeloos waren en amper damage deden. >:)
Retridins hebben nooit amper damage gedaan. We hadden in onze raidgroup een retridin met sulfurons hammer die 'ie echt niet voor niets gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

yaay, gisteravond 77 gedinged, gelijk natuurlijk flying skill gekocht, en heel northrend verkend. man man wat ziet icecrown er vet uit. wel een beetje Lord of the rings gevoel, maar ben zeer benieuwd wat daar gaat gebeuren.

momenteel ben ik nog bezig met het leeg questen van Dragonblight (BT en HF al gedaan) denk dat ik hierna maar richting SB (die junge zone) ga om die zone leeg te questen, wil nu ook wel een keetje 80 dingen :D
maar oef moet er niet aandenken om nog 2 of 3 alts weer opnieuwd te gaan levelen... alhoewel ik mijn paladin toch wel graag io 80 wil hebben, maar momenteel is de hele guild/sever verzadigd van tanks heb ik het idee.. in die zin beter mijn priest doen, maar daar heb ik eigenlijk minder zin in.

inmiddels dus 77 met BT en HF leeg gequest, en Dragonblight voor de helft ofzo. ik heb wel al veel instance runs gedaan, en ring of blood quest. het enige balen is dat DB overwegend groen is nu :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
[...]

Ik ben solo al questend naar lvl 80 gegaan (2x instance gedaan UK, en Nexus). Em dit ging best snel, door bijv jame's alliance lvl guide te gebruiken. Ik denk dat ik er gem 6 uur per lvl over deed, en dit was met volle zones dus veel op onthoud door drukte. Ik denk dat bij ideale questing je zeker in 4 a 5 uur een level moet kunnen pakken. Zeker doordat ook de XP in Wrath niet echt opschaald dus alle levels bijna evenlang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister tot 73,5 gekomen, toen kreeg ik onverwachts wat mensen op bezoek. Vanavond maar eens vragen aan een Mage of hij een portal naar Dalaran wil maken voor me. Wil ik graag eens kijken, en het lijkt me een mooie plaats voor mijn Heartstone.

Verder zal er ook dit weekend weer niet veel van spelen terecht komen, maar ik ben van plan volgende week een hoop te levellen. Heb toch wel weer zin om te raiden, en gister was de eerste van de guild; dus ik moet nog opschieten. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje… inmiddels is WoW al enkele jaren op de markt… En ik wil het ook wel eens proberen wat de hype nou is! ;)

Maar is het nog mogelijk om als newbie te beginnen? Hoe zijn de newbie zones? Is het nog mogelijk om bij de “gevestigde order” aan te sluiten? En zijn er genoeg mensen in newbie zones om makkelijk een groep te vinden e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Voor die gun heb ik al 4 runs gedaan:P gz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:20

JSchut

.....

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:22:
Ik zie trouwens dat ik nu op level 76 een defense van 487 heb. Daar komen toch nog 20 punten bij door 4 levels, of heb ik dat fout?
Dat zou betekenen dat ik nog 33 punten tekort kom door gear. Dat is wel te doen, aangezien minimaal 2 van m'n slots gevuld zijn met level ~71 tankgear. (itemlevel 150 o.i.d.) en 2 slots (en trinket) nog gevuld zijn met DPS gear.
Vergeet niet dat je op 80 meer defense rating nodig hebt voor 1 defense dan op level 76. Het is beter om naar de defense rating te kijken.

Op level 70 is 2.37 defense rating 1 defense
Op level 80 is 4.92 defense rating 1 defense

Dus je moet op level 80 : 140*4.92=689(688.8) defense rating hebben om op 540 defense uit te komen.

Edit:

Als ik het goed heb ga je op je weg naar 80 nog 1 defense rating voor 1 def meer nodig hebben. Je krijgt er dus idd 20 defense bij maar je verliest nog 140 def rating wat neerkomt op 28.5 defense.

8.5 defense meer nodig dan op level 76. Wat weer neerkomt op ongeveer 42 def rating.

Je hebt dus nog 42 + (33*4.92) = 205 meer defense rating nodig

Edit 2 (vergat er 20 defense af te halen):
Je hebt dus nog 540(487-8.5)=61.5 meer defense nodig wat neerkomt op 61.5*4.92=303 defense rating

[ Voor 23% gewijzigd door JSchut op 28-11-2008 11:37 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:57:
Vraagje… inmiddels is WoW al enkele jaren op de markt… En ik wil het ook wel eens proberen wat de hype nou is! ;)

Maar is het nog mogelijk om als newbie te beginnen? Hoe zijn de newbie zones? Is het nog mogelijk om bij de “gevestigde order” aan te sluiten? En zijn er genoeg mensen in newbie zones om makkelijk een groep te vinden e.d.?
Ik speel pas net 2 maanden en heb je beetje kennis van MMO's en game mechanics sluit je eigelijk best makkelijk aan. Zeker nu LK uit is wordt je niet snel meer afgeschreven op je gear, daar LK veel gear heeft dat weer beter is dan oude TBC (buiten denk ik T5/6, maargoed).

Pak een 'nieuwe' server, recent was er weer eentje bijgekomen, daar heb je meeste kans voor lage lvl zones parties te vinden. Maar, buiten instances, heb je eigelijk voor 99% van de quests geen party nodig. En heb je ze eenmaal nodig, zit je al in het hogere gebied.

Imho ook meteen het nadeel van de 'hype'. Juist omdat de wereld zo enorm groot is, is de verspreiding van mensen ook enorm. In een zone met 50 man kan het best voorkomen dat je er maar mischien 4 of 5 tegenkom.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niks toe te voegen hebt post dan ook niet

[ Voor 92% gewijzigd door Fuelke op 28-11-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren mezelf opgewerkt naar level 58. Dingde bij het inleveren van een quest :) . Daarna meteen terug naar een stad, IF, om mezelf te repairen, warrior training te doen, baggies en bank opruimen en AH even bijwerken. Daarna geteleport (gratis, woehoe!) naar Shattrath City en sta klaar om daar te beginnen :D .

Heb er zin in :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
OkkE schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:56:
Gister tot 73,5 gekomen, toen kreeg ik onverwachts wat mensen op bezoek. Vanavond maar eens vragen aan een Mage of hij een portal naar Dalaran wil maken voor me. Wil ik graag eens kijken, en het lijkt me een mooie plaats voor mijn Heartstone.
Wat je ook kan doen is een guildie die in Dalaran is vragen je uit te nodigen voor een groep. Laat hem/haar je dan schedulen voor een battleground als groep en zodra je in de battleground bent /afk -> instant Dalaran portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor de reactie 7 paginas later.. maar gnomes FTW..
gnome lock rogue mage en dk :D
als er een gnome druid was had ik die ook nog :P
gnomes ownen zo zwaar :-#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Ik zit nu op 49% richting de 79 :) (49% in 3 ~ 4 uurtjes rustig questen ftw :))
Gisteren nog een keer Drak gedaan om de questline af te maken van die troll.
Geweldige afsluiting van de quest, ondanks dat het soms wel een beetje mob campen was :P

Ook nog de nieuwe Ring of Blood gedaan in Z'D...
spoiler:
Het is echt zooooo veel makkelijker dan die in Nagrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Level 70 gedinged. Aardig op weg dus en nog maar 4 maanden bezig. :P
Ik loop inmiddels helemaal in Northrend gear als Frost Mage, dit aangezien ik geen epic T5 of T6 gear van eerdere runs heb, dus de Northrend gear was gewoon beter dan de Outland gear, makkelijke beslissing.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:41:
spoiler:
Heb je dat gevoel niet alleen omdat veel mensen nog rond liepen in lvl 70 end-game epixx?

Rofl overigens;
spoiler:
Playing Along quest doet me erg denken aan Monty Python & the holy grail :9 "Go <race>! Go or I taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kort vraagje over herbalism, verdient dit een 'beetje' op hogere lvl? (ik heb pas 28 skill ofzo :P). Met skinning kom ik al aardig eindje (woei frost fur), gear dropt mij te weinig om er een stabiele inkomen mee te krijgen.

Het probleem, ik moet nog ruim 4k gold hebben (skill + mount) :+ 60% flymount is zo goed als een no-go, helemaal nu ik (1k armer) in northrend kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:40:
sorry voor de reactie 7 paginas later.. maar gnomes FTW..
gnome lock rogue mage en dk :D
als er een gnome druid was had ik die ook nog :P
gnomes ownen zo zwaar :-#
Gnome druid, de gedachte alleen al is beledigend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:47:
[...]

Heb je dat gevoel niet alleen omdat veel mensen nog rond liepen in lvl 70 end-game epixx?
Lvl 74 DK tank, ik als healer en dps in leveling greens / instance blues noem ik niet een echt imba/ overpowered group :)
Het pewpew gehalte was nog steeds merkbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:47:
Kort vraagje over herbalism, verdient dit een 'beetje' op hogere lvl? (ik heb pas 28 skill ofzo :P). Met skinning kom ik al aardig eindje (woei frost fur), gear dropt mij te weinig om er een stabiele inkomen mee te krijgen.

Het probleem, ik moet nog ruim 4k gold hebben (skill + mount) :+ 60% flymount is zo goed als een no-go, helemaal nu ik (1k armer) in northrend kan vliegen.
ja het wordt nl gebruikt voor Alchemy en Inscription. populaire profs

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:47:

Je bedoelt dat je al minstens tot level 77 geleveld hebt en niet alleen al van quest rewards 5000g hebt verdiend? Dat vind ik knap eerlijk gezegd. ;)
DizzyWeb schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:47:
[...]

Het is dat we barkskin nu in form kunnen casten, anders was er wel iets te zeggen voor een dwarf druid. :+

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 28-11-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-NMe- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:51:
Je bedoelt dat je al minstens tot level 77 geleveld hebt en niet alleen al van quest rewards 5000g hebt verdiend? Dat vind ik knap eerlijk gezegd. ;)
Waarom? Ik ben laatkomertje, ik was 68 toen LK uitkwam dus nooit 'grote' instances meegemaakt. Mijn achievement staat dacht ik pas op 3 of 4k gold totaal binnengehaald. Ik ging northrend in met dacht 110gold.

Maar dat wordt dus herbalism ook trainen :) Eerst nieuwe PC bouwen, die komt hopelijk vanmiddag binnen :+

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Het is dat we barkskin nu in form kunnen casten, anders was er wel iets te zeggen voor een dwarf druid. :+
Ik heb 'maar' 2889 gold verdient aan quests (wel excl. evt verkochte items wat dan zo'n 500-800g zal zijn)... en ik ben level 79 met 35%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Laatst online: 23-05-2022
Gister tot level 26 gedaan, 3 levels in 2 uur.... vanmrogen nog even tot halverwege 27 gegaan, duit duurde danw eer wel een kleine 1,5 uur door veel oponthoud en guildies die deded of wow eenv eredelde chatbox was... maarja vnaaf weer verder:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

[...]

Ja zeg, moet niet gekker worden :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 13-09 16:41
DizzyWeb schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:47:
[...]

Een hele tijd geleden (pre-tbc) was er op mijn server een gnome met druid dungeon of tier1 (MC) set en die 1 handed healer hammer uit ZG.. Mini druid dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
chromeeh schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:41:
spoiler:
spoiler:
Was die in Nagrand lastig dan? :X

Gister weer een hoop gear upgrades gehaald. t7 10man gloves, nieuwe belt, nieuwe mainhand.
Vandaag weer 20+ emblems scoren. :P
Zit er sterk over te twijfelen om de healerversie van de emblem trinket te halen, weet echt niet of die proc vaak active is van de mage:

Healer versie:
The Egg of Mortal Essence
Equip: Increases spell power by 98.
Equip: Your direct healing and heal over time spells have a chance to increase your haste rating by 505 for 10 secs.

Caster versie:
Sundial of the Exiled
Equip: Improves critical strike rating by 84 (1.83% @ L80).
Equip: Your harmful spells have a chance to increase your spell power by 590 for 10 sec.

Aan de proc van de healervariant heb ik niets maar:
"This trinket has a 45 second cooldown on procs, with a 15% chance to proc outside of the cooldown."

Keuzes.. :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:00:
[...]

Vergeet niet dat je op 80 meer defense rating nodig hebt voor 1 defense dan op level 76. Het is beter om naar de defense rating te kijken.

Op level 70 is 2.37 defense rating 1 defense
Op level 80 is 4.92 defense rating 1 defense

Dus je moet op level 80 : 140*4.92=689(688.8) defense rating hebben om op 540 defense uit te komen.

Edit:

Als ik het goed heb ga je op je weg naar 80 nog 1 defense rating voor 1 def meer nodig hebben. Je krijgt er dus idd 20 defense bij maar je verliest nog 140 def rating wat neerkomt op 28.5 defense.

8.5 defense meer nodig dan op level 76. Wat weer neerkomt op ongeveer 42 def rating.

Je hebt dus nog 42 + (33*4.92) = 205 meer defense rating nodig

Edit 2 (vergat er 20 defense af te halen):
Je hebt dus nog 540(487-8.5)=61.5 meer defense nodig wat neerkomt op 61.5*4.92=303 defense rating
Had daar niet rekening mee gehouden. Super bedankt voor je nuttige post _/-\o_ O+

Ik zal nog eens naar die Titansteel defense items kijken :) superveel stamina en defense. Maar eerst een epic flyer over een half level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:14

Seraphin

Meep?

cat is for fite
bear is for tank
gnoems is for eating

Ik snap sowieso niet dat die smerige dwarfs met hun machines en graafwerkzaamheden worden getolereerd door de nelfs.... misschien moest ik toch maar eens RP rerollen :D

(toen ik op mn druid voor het eerst een DK tegenkwam heb ik hem in /say helemaal de huid volgescholden, dat hij een belediging was voor de balans van de natuur e.d. ....... hij snapte het niet helemaal volgens mij) :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:58:
[...]

spoiler:
Was die in Nagrand lastig dan? :X

Gister weer een hoop gear upgrades gehaald. t7 10man gloves, nieuwe belt, nieuwe mainhand.
Vandaag weer 20+ emblems scoren. :P
Zit er sterk over te twijfelen om de healerversie van de emblem trinket te halen, weet echt niet of die proc vaak active is van de mage:

Healer versie:
The Egg of Mortal Essence
Equip: Increases spell power by 98.
Equip: Your direct healing and heal over time spells have a chance to increase your haste rating by 505 for 10 secs.

Caster versie:
Sundial of the Exiled
Equip: Improves critical strike rating by 84 (1.83% @ L80).
Equip: Your harmful spells have a chance to increase your spell power by 590 for 10 sec.

Aan de proc van de healervariant heb ik niets maar:
"This trinket has a 45 second cooldown on procs, with a 15% chance to proc outside of the cooldown."

Keuzes.. :|
Zeg in een extreem geval dat je pas elke anderhalve minuut een proc hebt, dus in 90 sec 10 sec proc. Dan zou je de spellpower van de trinket moeten verhogen met 590 x 1/9 = 65.56 spellpower om te kunnen bekijken hoeveel spellpower dat ding je nu oplevert. Keuze tussen 98 spellpower of 84 crit en 65 spellpower dus, zou voor mij een nobrainer zijn. :)

Hou er rekening mee dat het ding waarschijnlijk eens per minuut proct, wat de spellpower dus zou verhogen. Memento of Tyrande procte bijvoorbeeld vaak binnen vijf heals, dus zeg dat je 10-15 sec nodig hebt om 'm weer actief te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:55:
Gister tot level 26 gedaan, 3 levels in 2 uur.... vanmrogen nog even tot halverwege 27 gegaan
Tot hier snapte ik het.
, duit duurde danw eer wel een kleine 1,5 uur door veel oponthoud en guildies die deded of wow eenv eredelde chatbox was... maarja vnaaf weer verder:)
Hier haakte ik af. :P

Vanavond m'n pallie de retribution boom insturen, ik heb het even helemaal gehad met pug's healen. Dan maar een keer fatsoenlijk gaan questen, kan ik ook een beetje geld verdienen. Al dat gewipe in instances is toch een beetje dure hobby aan het worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Vertaling:

"Dit duurde dan wel een kleine anderhalf uur door veel oponthoud en guildies die deden alsof World of Warcraft een veredelde chatbox was. Maar goed, vanavond weer verder :)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Zjanzjak schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:23:
Nu al paar keer heroics met diverse deathknights in diverse insta's gedaan, maar god zeg, die gasten slaan nog geen deuk in een pakkie boter, en als een druid tankt dan zitten ze daar soms nog eens onder ook. Ik ben wel blij met hun horn of winter dat dan weer wel. Eergister was nog wel het leukst, dk uit onze eigen guild, hij was nog eerder level 80 dan velen uit onze guild en had al de nodige gear bij elkaar geharkt, helemaal vol van dk, dat ze zo OP waren enzo. Heroicje UK was het plan, oh hij had nog een maatje, uit een andere guild, ook dk, en ook zo vol van dk, ja dk was het helemaal. Dus de party bestond uit een priest, druid (tank uit onze eigen guild die net 80 had getikt) , 2 dk's en ik, de ms war. Heroic UK heeft toch geen cc nodig, ram je zo doorheen, dus eind van het geheel haalde ik recount erbij en gooide dat in partychat.... staan ze allebei vet onder de tank die #2 op de dmg-lijst was, en de guildie stond op #4, god wat heb ik gelachen zeg en gossie wat waren ze stil erna. _O-
Gisteren:
CoT strat hc , 2 mages & boomkin , ik als feral tank op 1
Nexus hc, 3 mages , ik als feral tank op 1
Violethold hc , 1DK , 2mages , DK op 1 , ik op 2
dat is zo ongeveer normaal ^^ beserk/mangle spam , glyph of maul en aoe tanking is vrij dikke damage dat een druid doet ^^ ik haal makelijk 1400-1500 dps in heroics zonder al te veel moeite, als tank :')

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:54:
[...]

Waarom? Ik ben laatkomertje, ik was 68 toen LK uitkwam dus nooit 'grote' instances meegemaakt. Mijn achievement staat dacht ik pas op 3 of 4k gold totaal binnengehaald. Ik ging northrend in met dacht 110gold.
Ik ging Northrend in met 1400 en haalde level 80 met 5400g en nog wat auctions op het AH. En dan heb ik in de tussentijd nog skills gekocht en professions getraind, Cold Weather Flying gekocht én een bruine beer. En bovendien had ik de mats voor de craftable tanking cloak gekocht. ;)
dontcare schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:45:
[...]

Gisteren:
dat is zo ongeveer normaal ^^ beserk/mangle spam , glyph of maul en aoe tanking is vrij dikke damage dat een druid doet ^^ ik haal makelijk 1400-1500 dps in heroics zonder al te veel moeite, als tank :')
Inderdaad, druids doen op meerdere targets nu zoveel damage in een proper tanking spec en bear form dat een DK toch écht wel moeite moet doen om dat te out-DPS'en. ;) Overigens zegt dat ook wel wat over de DK's in kwestie, want ik heb er een paar in mijn guild die ik noch out-DPS, noch out-aggro. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 28-11-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

[...]

ehm jij hebt 5k aan alleen quest zooi? ik ben dan een enchanter dus alle greeniese welke ik tegenkom disenchant ik, om mijn enchanting te levelen, gister op 77 coldweather flying gekocht en nu nog een paar honder gold over.

wat jij dus zegt is dat het vendoren van greenies 5k opleverd? damn..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:45:
[...]

Gisteren:
idd als druid vooral kan je als tank zijnde vrij veel dmg doen in een 5 man instance(in raid niet echt op de druid tank gelet). Dat is 1 van redenen denk ik dat die dk's onder de druid tank stonden.

Tijdens onze 25man naxx raid afgelopen woensdag stond onze dps dk toch zo'n beetje de hele tijd boven aan de dmgmeter zo ver ik zach, dus imo is de dk dmg zeker niet slecht maar de dmg die tanks doen op 't moment is ook ziekelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gohan-san schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:51:
[...]

ehm jij hebt 5k aan alleen quest zooi? ik ben dan een enchanter dus alle greeniese welke ik tegenkom disenchant ik, om mijn enchanting te levelen, gister op 77 coldweather flying gekocht en nu nog een paar honder gold over.

Sterker nog, alleen de BoP greenies en blues. BoE spul is allemaal naar mijn enchanter alt gestuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

-NMe- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:53:
[...]

Sterker nog, alleen de BoP greenies en blues. BoE spul is allemaal naar mijn enchanter alt gestuurd. ;)
hmm, misschien komt het omdat ik nog maar in 3 zones ben geweest dat het minder is ofzo.
het grote verschil tussen jou en mij is natuurlijk wel dat ik, alle rewardes dis, en niet vendor.
ik ben voor de rest ook nog niet echt met enchanting bezig geweest, dus weet niet of ik alle mats nodig ga hebben. (denk het overigens wel :P) nou ja nog 3 levels en daarna ga ik wel eens naar proffessions kijken :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:
Mijn Blood Elf Death Knight is nu lvl 69. Zit nog altijd in outland te levelen (lekker snel) en heb nu ongeveer 1000g. Is het de moeite om op lvl 70 de flying skill + mount te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Gohan-san schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:51:
[...]

Drops + quest rewards vendor ik ook.
Alle Frostweave cloth op het AH (love schandalige prijzen), idem met herbs.
Ik ga toch pas op lvl 80 weer prof levelen :)
Wil in ieder geval wel eerst epic flying hebben op m'n shammy, veel lvl 70 chars voor de expansion hebben = dure hobby kwa flyers.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:59:
Even een vraagje:
Mijn Blood Elf Death Knight is nu lvl 69. Zit nog altijd in outland te levelen (lekker snel) en heb nu ongeveer 1000g. Is het de moeite om op lvl 70 de flying skill + mount te kopen?
Je kunt je flyer in Northrend pas gebruiken op lvl 77 met Cold Weather Flying. (900G)
Persoonlijk zou ik nu niet flying kopen, en gewoon door sparen en dan in 1x flying + epic flying + cold weather + flyer halen. Ja dat kost veel geld :+

[ Voor 28% gewijzigd door chromeeh op 28-11-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

-NMe- schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:49:
Ik ging Northrend in met 1400 en haalde level 80 met 5400g en nog wat auctions op het AH. En dan heb ik in de tussentijd nog skills gekocht en professions getraind, Cold Weather Flying gekocht én een bruine beer. En bovendien had ik de mats voor de craftable tanking cloak gekocht. ;)
Dus je hebt pak em beet 7k in northrend verdiend, maar vind het raar dat een starter nog geen 5k verdiend heeft op 77 (ik moet nog 3 volle lvls)? Daarbij liep ik als hunter bij voorbaat al achter op gear, quest rewards zijn zeker in het begin helemaal niets dus heb ik hier en daar nog flinke aankopen gedaan voor enchants en gear.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:59:
Even een vraagje:
Nee. Northrend kan je hem niet gebruiken, en die normale fly skill is maar 60% fly speed. Zelfs in outlands schiet dit totaaaaaal niet op :P Wel alvast handig om te hebben, hoef je enkel te focussen op epic fly en cold weather (5900g).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2008 13:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.