om het toch nog even op de goede plek te dumpen: hier nog even mijn reaktie uit
onderzoekers-ontwikkelen-beter-blauw-voor-oled-display
Ik deed altijd mijn best om de mij gegeven moderatiepunten zo goed en gewetensvol toe te kennen. Het ging om mijn eer(lijkheid). Maar elke moderatie kost MIJ tijd en daar heb ik maar zoveel per dag van over. Het systeem zoals het nu is werkt totaal demotiverend en kost veel teveel tijd. En als je dat dus niet hebt; frustratie.
Dus bij deze, na een dik jaar ik weet het, waarom ik de pijp aan Maarten heb gegeven.
onderzoekers-ontwikkelen-beter-blauw-voor-oled-display
Ik stoor me nog regelmatig aan in mijn ogen onzinnige moderaties. Maar ik doe er al tijden niks meer aan. Ik heb me een paar keer opnieuw opgegeven als moderator maar heb het al lang opgegeven nadat ik telkens de 'mededeling' kreeg dat mijn score teveel afweek. Ja DUH ik modereer toch alleen de afwijkende! Het is toch onzinnig (ja, FAQ gelezen) om dingen die goed staan een cijfer te geven? Als ik een reaktie geef is het toch de bedoeling dat het niet aanstaatgevend is zodat mensen moeten gaan modereren? De bedoeling van modereren is juist dat mensen die zich niet weten te gedragen kunnen worden aangepakt en de beste positief belonen. Dat zijn dus de uitzonderingen.En zeker omdat mijn stem altijd afwijkt.
Als ik modde dan ging ik vooral die dingen veranderen die erg uit het lood stonden. Zo heb je het snelst resultaat. Maarja, daardoor wijkt mijn stem dus altijd af, en mag ik nu binnen de kortste keren niet meer modden.![]()
Ik heb echt geen tijd om elke reaktie die goed staan ook nog eens punten te gaan geven. Kom op zeg! Complete tijdsverspilling. Het nieuwe moderatorsysteem werkt van geen kanten! Gevolg is dat het me allemaal geen ruk meer kan schelen. Ik zet mijn weergave gewoon op -1 zodat ik alles kan lezen.
Ik mis ook de tags zoals 'inzichtvol' en 'grappig'.
Mijn reakties zijn nu zeer spaarzaam en gewoon fire and forget: het kan me niks meer schelen of ik hoog gewaardeerd wordt want het is toch nietszeggend.
Lang leve de 'democratie'.
Ik deed altijd mijn best om de mij gegeven moderatiepunten zo goed en gewetensvol toe te kennen. Het ging om mijn eer(lijkheid). Maar elke moderatie kost MIJ tijd en daar heb ik maar zoveel per dag van over. Het systeem zoals het nu is werkt totaal demotiverend en kost veel teveel tijd. En als je dat dus niet hebt; frustratie.
Dus bij deze, na een dik jaar ik weet het, waarom ik de pijp aan Maarten heb gegeven.