Het Nokia E71 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 202.105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295057

Dankjewel,

werkt echter helemaal niet; ook niet met test met nieuwe persoon-met-nieuw-uniek-nummer.

Ligt het ergens aan de instellingen misschien?

Let er op dat de nummers maar bij 1 contact persoon staan.
Anders snapt je E71 (en ook andere telefoons) niet welke naam hij moet weergeven in je scherm bij een oproep.
Dus:
0611111111 -> Henk GSM
0611111111 -> Henk Mobiel
Gaat fout.
Ook omdat het nummer soms een keer op je E71 en een keer op je simkaart staat.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295057

Dankjewel,

werkt echter helemaal niet; ook niet met test met nieuwe persoon-met-nieuw-uniek-nummer.

Ligt het ergens aan de instellingen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211433

Weet iemand hier of Ovi fijn werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Gutteguttegut schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 23:37:
[...]
Ja :)

[...]
Ja :)

[...]
A-GPS hoeft helemaal niet veel te kosten, het gaat pas geld kosten als je bv realtime de kaarten laat inladen via 3G.
Alleen de plaatst bepaling is een paar kb.

Ik heb succesvol draaien McGuider 2009, Navigon 7 en Garmin XT 2008.
Allen met de interne GPS zonder dat een data verbinding nodig is (alleen voor optionele extra functies).
Even heel kort: welke van de drie navigatie pakketten bevalt je het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105493

In mijn wagen heb ik een autoradio waar ik een extern toestel (mp3-speler, cd-speler,...) kan aankoppelen. Ik vroeg me af of ik gewoon een 3.5 mm kabeltje (male) kan inpluggen in het slotje van de hoofdtelefoon van de E71 en de andere zijde van 3.5 mm (male) van de kabel kan inpluggen in de autoradio (aux-ingang).
Kan ik dan de mp3's, navigatie, telefoon gewoon horen via de luidsprekers van de autoradio zonder gebruik te maken van een fm-transmitter? Of moet ik toch gebruik maken van een fm-transmitter?
Ik lees ook op internet dat Frankrijk en Italië landen zijn waar het gebruik van fm-transmitters niet toegelaten zijn. Ook zou het juist afstemmen van de bandbreedte problemen kunnen leveren alsook storingen van navigatie en telefoon.
Graag jullie bemerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AjodokusK schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:28:
[...]

Ik heb tot nu toe met McGuider én met Garmin gewerkt. Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwste van McGuider alhoewel er volgens mij ook nog heel wat aan geschaafd kan worden.

Zie ook het tweakers-forum van Mcguider: Het Sygic McGuider Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144586

Anoniem: 105493 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:59:
In mijn wagen heb ik een autoradio waar ik een extern toestel (mp3-speler, cd-speler,...) kan aankoppelen. Ik vroeg me af of ik gewoon een 3.5 mm kabeltje (male) kan inpluggen in het slotje van de hoofdtelefoon van de E71 en de andere zijde van 3.5 mm (male) van de kabel kan inpluggen in de autoradio (aux-ingang).
Kan ik dan de mp3's, navigatie, telefoon gewoon horen via de luidsprekers van de autoradio zonder gebruik te maken van een fm-transmitter? Of moet ik toch gebruik maken van een fm-transmitter?
Ik lees ook op internet dat Frankrijk en Italië landen zijn waar het gebruik van fm-transmitters niet toegelaten zijn. Ook zou het juist afstemmen van de bandbreedte problemen kunnen leveren alsook storingen van navigatie en telefoon.
Graag jullie bemerkingen
Ik zou het alleen niet met een 3,5 mm jack proberen in je telefoon, want dat gaat niet passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 22:41
Hallo,

Heb in het eerste en 2de deel even snel gezocht.
maar geen oplossing kunnen vinden.
Het probleem is het volgende:
Van de week een E71 binnen gehad.
Nu wou ik hem updaten, is helemaal goed gegaan.
Alleen nu is mijn toetsenbord indeling AZERTY ipv QWERTY.
Heb er al veel na gezocht maar kom er zelf niet uit.
Iemand iedeen?

2de wat ik al vanaf begin af aan heb is dat ik echt vaak zomaar uit het niets de melding krijg.
Toepassing wordt gesloten. En meteen daarna. Druk op OK en verwijder geheugenkaart. zo ongeveer.

Als iemand een oplossing weet graag.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

Ik wordt hier gek van

Iedereen heeft de windows live applicatie. Gewoon bij de meesten beschikbaar onder het 'Download!' menu.

Echter, staat deze bij mij daar helemaal niet tussen. Tezamen met meerdere apps. Ook als ik de lijst laat vernieuwen.

Niets.

Niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294341

Hallo,

Ik kan op geen enkele internetsite een filmpje bekijken of opslaan, de telefoon geeft melding: NIET ONDERSTEUND! als ik op een filmjpe klik.

hebben jullie dit ook? wat kan je er aan doen?

groeten becherovka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:16

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Anoniem: 294341 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:19:
Hallo,

Ik kan op geen enkele internetsite een filmpje bekijken of opslaan, de telefoon geeft melding: NIET ONDERSTEUND! als ik op een filmjpe klik.

hebben jullie dit ook? wat kan je er aan doen?

groeten becherovka
Mijn glazen bol zegt dat het om .wmv filmpjes gaat, die inderdaad niet ondersteund worden door de E71.

Oftewel, kun je iets meer informatie geven?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 105493 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:02:
[...]Ik heb tot nu toe met McGuider én met Garmin gewerkt. Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwste van McGuider alhoewel er volgens mij ook nog heel wat aan geschaafd kan worden.

Zie ook het tweakers-forum van Mcguider: Het Sygic McGuider Topic
Ik vind persoonlijk Garmin XT beter werken maar McGuider ziet er mooier uit.
Met McGuider heb ik van van die :? momenten...met Garmin nog niet gehad (2 weken in gebruik).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294341

Kanarie schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 13:41:
[...]

Mijn glazen bol zegt dat het om .wmv filmpjes gaat, die inderdaad niet ondersteund worden door de E71.

Oftewel, kun je iets meer informatie geven?
Ik denk idd dat het om de wmv filmpjes gaat, die hij niet opent. Kan ik misschien een ander programma op de e71 zetten die ze wel kan openen, heb nu realplayer.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Anoniem: 294341 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:42:
[...]

Ik denk idd dat het om de wmv filmpjes gaat, die hij niet opent. Kan ik misschien een ander programma op de e71 zetten die ze wel kan openen, heb nu realplayer.

alvast bedankt!
Coreplayer Mobile is z'n geld dubbel en dwars waard. Maar die integreert niet met de E71 browser.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
Ik kan de live applicatie ook niet meer vinden in menu downloads! Ook niet wanneer ik de lijst ververs.
Ik heb geen windows live nodig maar een tijd terug stond er inderdaad wel messenger (windhoos live) er tussen. Op de nokia site geven ze ook de instructie om via download! Hem te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL JNS
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04 10:47
AjodokusK schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:28:
[...]

Ik heb op me telefoon McGuider staan, wat opzich wel goed werkt. Nu en dan doet ie wel gek, dan zie je op de kaart dat je links af moet, maar hij zegt en geeft aan dat je naar rechts moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 08:47
The Fatal schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 03:36:
Hallo,

Heb in het eerste en 2de deel even snel gezocht.
maar geen oplossing kunnen vinden.
Het probleem is het volgende:
Van de week een E71 binnen gehad.
Nu wou ik hem updaten, is helemaal goed gegaan.
Alleen nu is mijn toetsenbord indeling AZERTY ipv QWERTY.
Heb er al veel na gezocht maar kom er zelf niet uit.
Iemand iedeen?

2de wat ik al vanaf begin af aan heb is dat ik echt vaak zomaar uit het niets de melding krijg.
Toepassing wordt gesloten. En meteen daarna. Druk op OK en verwijder geheugenkaart. zo ongeveer.

Als iemand een oplossing weet graag.

Erik
Ik herken dit. Ik heb zelf het opgelost om de firmware te update naar een EU versie.

Dit heb ik gedaan met behulp van Phoenix update tool(Zoek maar op google je vind genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10-2022
Hoi,
Heb onderstaande WLAN 'no gateway' probleem al eens eerder gemeld op dit forum maar heb nog steeds geen oplossing vandaar nog een poging.

Heb een E71 en Experiabox van KPN (speedtouch780) en WLAN probleem. Heb ongeveer van alles geprobeerd (gisteren nog de laatste software update) maar geen succes, blijft komen met 'no gateway' melding. Dat het met andere telefoon lukt geloof ik meteen, een verouderde Sony Ericsson deed het prima via mijn Experiabox.
Als je op het internet zoekt naar dit probleem dan vind je pagina's vol ellende, het kan niet anders dan een probleem met de E71 zijn, lijkt mij.
Mijn vraag is:

Zijn er mensen met een E71 die met WPA werken via hun wireless router?
Zo ja, wat is dan het merk - model (+ software versie) van deze router?
Zo ja, wat zijn precies de instellingen (op E71 en router)

De E71 is een fijne telefoon maar dit probleem beschouw ik essentieel, het was voor mij een van de belangrijkste redenen dit toestel aan te schaffen.

Zie bv ook (reactie onderaan pagina):
http://www.gsmtest.be/rev...sm-test-nokia-e71-review/

Alvast bedankt,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 18:53
peterpm schreef op zondag 15 maart 2009 @ 09:14:
Hoi,
Heb onderstaande WLAN 'no gateway' probleem al eens eerder gemeld op dit forum maar heb nog steeds geen oplossing vandaar nog een poging.

Heb een E71 en Experiabox van KPN (speedtouch780) en WLAN probleem. Heb ongeveer van alles geprobeerd (gisteren nog de laatste software update) maar geen succes, blijft komen met 'no gateway' melding. Dat het met andere telefoon lukt geloof ik meteen, een verouderde Sony Ericsson deed het prima via mijn Experiabox.
Als je op het internet zoekt naar dit probleem dan vind je pagina's vol ellende, het kan niet anders dan een probleem met de E71 zijn, lijkt mij.
Mijn vraag is:

De E71 is een fijne telefoon maar dit probleem beschouw ik essentieel, het was voor mij een van de belangrijkste redenen dit toestel aan te schaffen.

Zie bv ook (reactie onderaan pagina):
http://www.gsmtest.be/rev...sm-test-nokia-e71-review/

Alvast bedankt,
Peter
Ja E71 en WPA/WPA2 zie ik staan bij mijn WLAN, ASUS WL500W met DD-WRT firmware.
Volgens mij kan jij gewoon de gateway instellen, kijk eerst even op je pc met windowstoets-r dan type je cmd en dan type je ipconfig. Als het goed is zie je dan wat IP adressen.

Deze ip adressen kun je ook handmatig opvoeren onder je toegangspunt, E71 instellingen, Verbinding, Toegangspunten, WLAN naam, linkertoets Geavanceerde opties. Hier kun je onder IPv4 een ip adres invullen en in jouw geval ook de gateway. Let wel dat je of alles invult of hem op automatisch laat staan.

Ik weet niet hoeveel je van IP weet maar je kunt een IP in een netwerk maar 1x gebruiken, zie het onderscheid in 100 en 200 in het (werkende) voorbeeld.

PC:
192.168.1.100 (unieke ip pc)
255.255.255.0 (subnet)
192.168.1.1 (gateway)
192.168.1.1 (dns server = router)

E71:
192.168.1.200 (unieke ip E71)
255.255.255.0 (subnet)
192.168.1.1 (gateway)
192.168.1.1 (dns server = router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-06 20:26
DopdeDouwer schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:05:
Ik wil graag via de UMTSverbinding synchroniseren met een microsoft exchange server:
- mail
- contacten
- agend'/afspraken

Het synchroniseren via Mail For Exchange lukt prima, maar het synchroniseren van contacten en agenda krijg ik niet voor elkaar dit kan alleen via WiFi of bluetooth (en waarschijnlijk het usb kabeltje).

Hoe kan ik alles daadwerkelijk mobiel sync'en?

Gelukt kwestie van simpel wat opties aanzetten in Mail For Exchange
Kun je misschien aangeven welke opties, systeembeheer heeft het over certificaten e.d.
Via Wifi is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12-2015

Dutchco

Gadget freak

Yes, ik ben dan ook overgestapt op een E71.

Ik was al een redelijk tevreden gebruiker van de E51, maar omdat ik véél mobiel mail miste ik al snel een beetje fatsoenlijk toetsenbord.

Een heerlijke smartphone, die doet wat ik wil. Nog wat 'gestyled' met extra app's; Handy Taskmanager, Handy Calendar en Handy Profiles. Die laatste is écht top. Je kunt zelfs je profielen per locatie laten switchen zonder dat je ook maar op één knop hoeft te drukken. ;)

Hier kan ik dus wel even mee vooruit! En ook al veel geleerd van jullie bijdragen hier op Tweakers. Bedankt allemaal en veel plezier met dit toptoestel! _/-\o_

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ja
Fritzbox 7170 en WRT54G
Standaardinstellingen op E71. WPA1 + WPA2 op router.

Ik heb wel eens gelezen dat het veranderen van de 780 wifi naar een hoog of juist laag kanaal hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295024

Nou sinds gistermorgen de E71 in mijn bezit.

Wat me nu al opvalt is een goede batterijduur, nadat ik hem gister had opgehaald zat die lang niet opgeladen. Bij thuiskomst op het wifi netwerk gezeten, en geprobeerd nokia maps aan de gang te krijgen. Toen maar naar me werk gegaan, zonder navigatie, want hij wou als je maps opstartte niks vinden aan gps signaal.

Op het werk weinig met de telefoon gedaan, en na het werken even met wat collega's een biertje in de kroeg doen. Waar ze Wifi netwerk hebben, en nadat ik hun wachtwoord had gekregen, ook zonder problemen hoppa, me privemail bekeken. (hotmail)

Vanochtend Nokia Maps aan de praat gekregen, de truc is, zoals eerder vermeld hier, je GPS eerst aan te sturen via GPS gegevens, en wachtten totdat die signaal heeft.

QWERTY toetsenbord, 1 ding over te zeggen; perfect!

Nokia Maps zegt bij licencie dat die nu nog 7 dagen geldig is. Daarna zou ik zo pakket in de winkel moeten kopen van geloof ik 99 euro die 3 jaar geldig is? Dit vind ik meer dan redelijk. Of zijn andere navigatiesoftware zoveel beter/betrouwbaarder dan die van Nokia? (Garmin, McGuider)

En als je in het menu bluetooth gps, a-gps en op basis van netwerk uitgeschakeld heb staan, en nadat ik de eerste keer Maps heb opgestart, en heb gezegd dat die niet online mag gaan voor positiebepaling, ben ik nu toch gewoon kosteloos aan het navigeren op de ingebouwde GPS ontvanger? Ikzelf weet het eigenlijk vrijwel zeker, maar heb geen zin in verrassingen aan het einde van de maand, omdat ik geen mobiel internet abbonement heb.

Ik kan welweer 2 jaartjes vooruit met deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138095

Mijn vraag is:

ja. met Linksys Wrt54g, Tomato firmware, WPA2. Standaard instellingen. Laat de telefoon zoeken naar WLAN in de buurt (SSID aan op router), dan connecten, wachtwoord invoeren en voila. Bij op net gaan of email downloaden vraagt die om met welk netwerk die moet verbinden. Selecteer het netwerk en klaar. Nooit enige issues mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227936

Ik kan een Nokia E71 uit de USA kopen.
Zijn deze hier in Europa gewoon te gebruiken en geeft dit geen problemen met de garantie en updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 227936 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:59:
Zijn deze hier in Europa gewoon te gebruiken en geeft dit geen problemen met de garantie en updaten?
Volgens mij gebruiken E71's uit de USA FP2 ipv FP1.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:26:
[...]
Volgens mij gebruiken E71's uit de USA FP2 ipv FP1.
nee hoor, gezien het bericht op www.e71blog.com dat de E71-X FP2 zou krijgen als iets bijzonders gezien werd. Toch wil ik me verder niet wagen aan de bruikbaarheid van USA modellen. Die krijgen overigens ook vaak later hun firmwares, lijkt mij niet gunstig ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg nu een mailtje retour van de verkoper dat er een Nederlandse update opzit. Hij is dus ook voorzien van de Nederlandse taal.
Helsie schreef op zondag 15 maart 2009 @ 21:37:
[...]
nee hoor, gezien het bericht op www.e71blog.com dat de E71-X FP2 zou krijgen als iets bijzonders gezien werd. Toch wil ik me verder niet wagen aan de bruikbaarheid van USA modellen. Die krijgen overigens ook vaak later hun firmwares, lijkt mij niet gunstig ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140084

Anoniem: 227936 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:59:
Hardwarematig zijn er 2 of 3 verschillende versies van de E71. In Nederland heb je volgens mij de E71-1 nodig. Een en ander heeft te maken met de verschillende gsm netwerk frequenties. Ik verwacht dat de 3G dekking van een Amerikaans toestel niet (optimaal) zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
!Help!! Ik heb een reset gedaan naar Factory default en bij het opnieuw opstarten kreeg ik de melding sim kaart ongeldig. Heb de nieuwste firmware en de sim is niet"uit toestel geweest.
mijn vodafone"sim is wel functioneel in andere toestellen, maar'een kpn sim wordt ook gemerkt als ongeldig. ik kan niet opnieuw updaten daar ik profiel algemeen niet kan kiezen en de kaart ongeldig is. dit is het eerste probleem ooit met de e71. ik baal wel. kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 22:41
CodeConnected schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:55:
[...]

Ik herken dit. Ik heb zelf het opgelost om de firmware te update naar een EU versie.

Dit heb ik gedaan met behulp van Phoenix update tool(Zoek maar op google je vind genoeg).
Kan dit toevallig niet op een andere manier?
Gewoon via nokia updater zelf?

Zit namelijk niet in nederland, en met een laptop van de zaak, waar ik niks op kan instaleren.
Had het geluk dat pc suite incl updater er wel op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik ben door eigen fout tegen een probleem aangelopen, heb per ongeluk de geheugenkaart geformatteerd.

Nu zijn er wat programmaatjes weg als bijvoorbeeld WindowsMessenger. Kan ik dit alles nog terughalen op een of andere manier? Of moet ik achteraf WindowsMessenger weer installeren? Ik had de applicatie al namelijk wel gevonden op het net.

Welke programma's stonden er nog meer in de map installatie? Ik heb nu alleen Yahoo Go, Worldmate en Sollitaires. Deze had ik op telefoongeheugen geinstalleerd. Mis ik verder nog belangrijke dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Anoniem: 227936 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:16:
Ik krijg nu een mailtje retour van de verkoper dat er een Nederlandse update opzit. Hij is dus ook voorzien van de Nederlandse taal.
[...]
Maar hij moet wel heel veel goedkoper zijn om het aantrekkelijk te maken om een telefoon uit de VS te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco

Dutchco

Gadget freak

Verd*mme, ik begin sinds gisteren het goede gevoel over mijn E71 te verliezen. Zonder aanleiding weigerde ineens de trilfunctie. Helemaal dood. Wat heb ik gedaan:

* Soft reset / terug naar fabrieksinstellingen -> geen resultaat
* Volledige hard reset -> yes, hij deed het weer.
* Nieuwste firmware erop gezet (trillen werkte nog steeds...)

Maar, nadat ik twee e-mail boxen heb geconfigureerd (UPC & Gmail) via de standaard mail app. en één Pizero Theme is het weer helemaal over en uit met het trillen...

Vervolgens:
* Pizero theme gedeïnstalleerd -> geen resultaat
* Soft reset -> Nope, nog steeds niets.

Verder staat er dus NIETS aan add-on software op de E71. alleen dat theme........Ook het breathinglight heeft plots kuren. Na een uurtje in standby ademt de E71 niet meer.

Pfffff..........zie ik iets over het hoofd? (Trilfunctie staat gewoon aan in het profiel, dus daar kan het ook niet zitten.)

Anders morgen maar even terug naar T For Telecom. Niet te hopen dat dit het begin is van veel ellende anders probeer ik 'm om te ruilen voor iets anders. Met mijn 'oude' E51 nooit een enkel probleem gehad, en daar draaide exact dezelfde progjes op.

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik kan met mijn nieuwe E71 geen verbinding maken met mijn Speedtouch 580 router (WPA). Aangezien er getuige mijn zoektochten op internet meer mensen zijn met vergelijkbare problemen, heb ik geen moeite gedaan te experimenteren met settings van de router. Wel heb ik Nokia gemaild. Hier volgt hun antwoord:
Ik moet u jammer genoeg melden dat alle klanten die een KPN router gebruiken dit probleem hebben. Hier valt vanuit uw toestel niets te veranderen. KPN zou een update moeten uitvoeren van deze routers. Dit is nog in onderhandeling. Maar er valt op dit moment nog niets aan te doen.
Zijn er mensen met andere smartphones die wel via hun Speedtouch op internet kunnen? In dat geval zou Nokia toch degene moeten zijn die iets aan hun produkt aanpast (in dit geval de E71)?

Elders las ik van mensen die met telnet een verbinding maken met hun router, om daar als admin een bepaalde instelling te veranderen. Maar ten eerste ging het daar niet om de Speedtouch 580, ten tweede heb ik daar geen ervaring mee, dus daar waag ik me niet aan. Maar misschien dat anderen daar iets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295024 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:48:
Ook ik ben door eigen fout tegen een probleem aangelopen, heb per ongeluk de geheugenkaart geformatteerd.

Nu zijn er wat programmaatjes weg als bijvoorbeeld WindowsMessenger. Kan ik dit alles nog terughalen op een of andere manier? Of moet ik achteraf WindowsMessenger weer installeren? Ik had de applicatie al namelijk wel gevonden op het net.

Welke programma's stonden er nog meer in de map installatie? Ik heb nu alleen Yahoo Go, Worldmate en Sollitaires. Deze had ik op telefoongeheugen geinstalleerd. Mis ik verder nog belangrijke dingen?
De link zou volgens mij hier ergens al vermeld moeten zijn in dit forum. Het is een rar-file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchco schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:02:
Verd*mme, ik begin sinds gisteren het goede gevoel over mijn E71 te verliezen. Zonder aanleiding weigerde ineens de trilfunctie. Helemaal dood. Wat heb ik gedaan:

* Soft reset / terug naar fabrieksinstellingen -> geen resultaat
* Volledige hard reset -> yes, hij deed het weer.
* Nieuwste firmware erop gezet (trillen werkte nog steeds...)

Maar, nadat ik twee e-mail boxen heb geconfigureerd (UPC & Gmail) via de standaard mail app. en één Pizero Theme is het weer helemaal over en uit met het trillen...

Vervolgens:
* Pizero theme gedeïnstalleerd -> geen resultaat
* Soft reset -> Nope, nog steeds niets.

Verder staat er dus NIETS aan add-on software op de E71. alleen dat theme........Ook het breathinglight heeft plots kuren. Na een uurtje in standby ademt de E71 niet meer.

Pfffff..........zie ik iets over het hoofd? (Trilfunctie staat gewoon aan in het profiel, dus daar kan het ook niet zitten.)

Anders morgen maar even terug naar T For Telecom. Niet te hopen dat dit het begin is van veel ellende anders probeer ik 'm om te ruilen voor iets anders. Met mijn 'oude' E51 nooit een enkel probleem gehad, en daar draaide exact dezelfde progjes op.
heb dat ook eens voorgehad. Oplossing: batterij uithalen, wat wachten en opnieuw inpluggen. Trilfunctie had volgens mij met de profielen te maken. Ik heb een nieuw profiel gemaakt ipv Normaal en Stil aan te passen. Je maakt nieuw profiel aan en je bewaart het. Daarna gebruik je de profielen die je NIEUW geconfigureerd hebt ipv de aangepaste profielen. Heb nooit meer dat probleem gehad. Hopelijk haalt het iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een sms opstelt en je begint te typen dan volgt de E71 mee om suggesties te doen ivm woorden. Is het mogelijk om die suggesties al dan niet aan te passen? Ik heb namelijk een woord die ik heel vaak gebruik verkeerd ingetypt door mijn enthousiasme en die zou ik nu dus willen aanpassen. Blijkbaar worden nieuwe woorden blijkbaar aangevuld in een bestandje en dat zou ik indien mogelijk willen aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 105493 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:56:
Als je een sms opstelt en je begint te typen dan volgt de E71 mee om suggesties te doen ivm woorden. Is het mogelijk om die suggesties al dan niet aan te passen? Ik heb namelijk een woord die ik heel vaak gebruik verkeerd ingetypt door mijn enthousiasme en die zou ik nu dus willen aanpassen. Blijkbaar worden nieuwe woorden blijkbaar aangevuld in een bestandje en dat zou ik indien mogelijk willen aanpassen...
Ja die staan in het mapje predict als je dat leegmaakt is alles weg, moet je wel een goede file browser gebruiken zoals X-plore.

Of je tikt 5x het juiste woord dan zal hij dat als eerste keuze gaan opnoemen, heb ik me laten vertellen, ik heb het zelf niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295422

Eerste post hier! Ik bekijk deze thread regelmatig en heb al veel informatie kunnen inwinnen. Toch wil het mij maar niet lukken om mijn Hotmail gepusht binnen te krijgen op mijn E71.
Ik heb de Windows Live applicatie geïnstalleerd. Dit werkt, maar alleen als ik hem zelf synchroniseer. Ik weet dat het via Nokia Email niet mogelijk is om Hotmail te ontvangen, dus dat gaat hem ook niet worden.

Een poster in deze thread had een aantal instellingen gepost, waarmee het hem wel is gelukt om Hotmail gepusht binnen te krijgen. Deze heb ik geprobeerd aan te houden, maar alsnog lukt het bij mij niet.

Menu > Communicatie > Berichten > (een nieuwe map gemaakt, genaamd hotmail.com)

Eenmaal in deze map heb ik de volgende instellingen:

Inkomende e-mail:
Gebruikersnaam: ***@hotmail.com
Wachtwoord: ***
Server inkom. mail: pop3.live.com
Toegangsp. in gebruik: T-Mobile mobiel internet
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): SSL/TLS
Poort: 995
APOP beveil. inloggen: Aan

Voor uitgaande e-mail:
Alles hetzelfde, behalve de server.
Server uitg. mail: smtp.live.com
Poort: 25

Wanneer ik nieuwe e-mail handmatig probeer te ontvangen, krijg ik de volgende foutmelding:

E-mail: Geen veilige aanmelding. Server ondersteunt deze misschien niet.

Wie kan mij vertellen wat ik precies verkeerd doe? Welke instellingen moet ik dan wel gebruiken, om Hotmail te ontvangen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105493 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:50:
[...]

De link zou volgens mij hier ergens al vermeld moeten zijn in dit forum. Het is een rar-file.
Ik ga vanavond aan de gang dit weer werkend te krijgen, waar ik me meer zorgen om maak is dat me navigatie het nu ook niet meer doet. Ik krijg uitstekend GPS signaal, maar als ik wat invoer, en hij de route berekent, krijg ik constant de melding: niet op een weg. Hij geeft niet weer waar ik me op dat moment bevind, waar ik ook ben. Op school dacht ik misschien komt dit doordat ik tussen flatgebouwen zit, maar nu helemaal nergens meer. Gister voordat ik perongeluk de geheugenkaart had geformatteerd deed die het perfect. Stond er iets van een driver of iets dergelijke op de geheugenkaart?

Ik gebruik geen a-gps, geen externe gps ontvanger, en laat hem ook niks via een netwerk bepalen, ik wil dus alleen puur navigeren op de ingebouwde ontvanger. Dit ging gister dus nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchco

Dutchco

Gadget freak

Tsss........ineens werkt de trilfunctie weer. Schiet mij maar lek. Niets veranderd, niets aangepast. Zomaar ineens! (Zie mijn post hierboven een stukje terug.)

Gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okeej Messneger weer werkend gekregen, scheen wel een oudere versie te zijn van Messenger.

Nu de de navigatie nog, kan het zijn dat er kaarten op de geheugenkaart stonden? En dat ik die gewist heb, dat die denkt dat ik nergens ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295466

Anoniem: 295024 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:08:
Okeej Messneger weer werkend gekregen, scheen wel een oudere versie te zijn van Messenger.

Nu de de navigatie nog, kan het zijn dat er kaarten op de geheugenkaart stonden? En dat ik die gewist heb, dat die denkt dat ik nergens ben?
De kaarten staan inderdaad op de geheugenkaart, dus die heb je gewist maar kun je weer downloaden bij Nokia. Zelf heb ik McGuider gebruikt en nu Garmin. Beide voor- en nadelen: de McGuider mevrouw geeft regelmatig verkeerde aanwijzingen en ik had steeds gedonder met het goed installeren van flitspalen, bij Garmin zie je niet de totaal af te leggen afstand op het scherm. Verder functioneren beide prima op de E71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de verkoper kan ik er altijd een Nederlandse update opzetten.
Het lijkt mij wel interessant. Prijs is er ook na.
Anoniem: 140084 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:51:
[...]

Hardwarematig zijn er 2 of 3 verschillende versies van de E71. In Nederland heb je volgens mij de E71-1 nodig. Een en ander heeft te maken met de verschillende gsm netwerk frequenties. Ik verwacht dat de 3G dekking van een Amerikaans toestel niet (optimaal) zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 227936 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:24:
Volgens de verkoper kan ik er altijd een Nederlandse update opzetten.
Het lijkt mij wel interessant. Prijs is er ook na.
[...]
Volgens mij is dat niet zo zeer softwarematig, als wel hardwarematig. Als je toestel hardwarematig niet de juiste frequenties ondersteunt zal een (software) update niet helpen. De verkoper heeft het over een Nederlandse firmware, in de vorm van de Nederlandse UI...

offtopic:
Trouwens een tip: Zet je quote waarop je reageert bovenaan, dat leest een stuk prettiger! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cadezo op 16-03-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als dat niet zo is dan koop ik gewoon een Europees/Nederlands model. Dan weet ik zeker dat mij op dit gebied niks kan overkomen.
Cadezo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:52:
[...]

Volgens mij is dat niet zo zeer softwarematig, als wel hardwarematig. Als je toestel hardwarematig niet de juiste frequenties ondersteunt zal een (software) update niet helpen. De verkoper heeft het over een Nederlandse firmware, in de vorm van de Nederlandse UI...

offtopic:
Trouwens een tip: Zet je quote waarop je reageert bovenaan, dat leest een stuk prettiger! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295466

Net even niet meer tijd om wat meer informatie te geven: heb de E71 nu zelf ongeveer twee maanden en blijf nog steeds enthousiast. Heerlijk om niet meer iedere keer een pennetje uit mijn mobiel te hoeven trekken om een nummer in te tikken of een afspraak te noteren. De Qwerty werkt ideaal en snel en de agenda is superoverzichtelijk, kan gelijk zien of ik nog ruimte heb in een dag.
GPS: ik heb A-Gps uitstaan, heb geen internetabonnement en het is ook absoluut niet nodig om het te gebruiken vind ik zelf (behalve misschien in noodgevallen; verdwaald, gekidnapped en geen bereik ofzo. De normale gps fix heb ik in de auto wanneer ik nog in mijn eigen wijk ben en meestal al wanneer ik de straat uitrijd.
Zelf heb ik nog geen enkel probleem ondervonden maar ik ben dan ook erg voorzichtig in het installeren van allerlei programma's die intern vanalles overhoop zouden kunnen halen, ik ben zakelijk erg afhankelijk van mijn mobiel en wil dat deze in ieder functioneert tot mijn abonnement afloopt. Uit ervaring heb ik geleerd dat het beter is om niet meer dan 1 nieuw programma tegelijk te installeren en er dan even mee te werken om te zien of alles nog gaat zoals het zou moeten. Installeer je tegelijk veel nieuwe dingen in je mobiel dan is het erg moeilijk te achterhalen waar het probleem ligt wanneer er functies uitvallen. .
Ik heb zelf de laatste firmware en denk niet dat ik ga upgraden wanneer er een nieuwe versie komt, zolang alles goed werkt zie ik er het nut niet van in. Misschien allemaal wel erg down to earth maar zo heb ik wel alle mobieltjes aan de praat kunnen houden tot ik een nieuwe had (iedere twee jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stormfly schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:32:
[...]

Ja die staan in het mapje predict als je dat leegmaakt is alles weg, moet je wel een goede file browser gebruiken zoals X-plore.

Of je tikt 5x het juiste woord dan zal hij dat als eerste keuze gaan opnoemen, heb ik me laten vertellen, ik heb het zelf niet getest.
Dit was de oplossing!

Ik heb Y-Browser van Dr. Jukka gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281312

kan iemand mij vertellen hoe en wat de functie van het breathing light is en hoe werkt het en wanneer?

groeten Laundryman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Anoniem: 281312 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:45:
kan iemand mij vertellen hoe en wat de functie van het breathing light is en hoe werkt het en wanneer?

groeten Laundryman
Heb je uberhaupt n.a.v. mijn bericht in breathing light gekeken in de handleiding op pagina 142? Daar staat het duidelijk uitgelegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Cadezo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:54:
[...]

Heb je uberhaupt n.a.v. mijn bericht in breathing light gekeken in de handleiding op pagina 142? Daar staat het duidelijk uitgelegd!
Hmmm ben ik het als azijnpisser toch niet helemaal mee eens :*)

Breathinglight is het lampje (rondom de navigatie toets) wat oplicht op het ritme van een rustige ademhaling, hierdoor kan je zien dat de telefoon aanstaat, het scherm is immers gedoofd. Is in te stellen per profiel en dus ook onder de profiel instellingen

Herinneringslight is het lampje (rondom de navigatie toets) wat snel gaat knipperen als er een gemiste oproep is of een sms bericht. Dit is in te stellen in de normale menu instellingen van het toestel zie ook breathing light waar de juiste instellingen staan maar de verkeerde naam wordt gebruikt. :9

[ Voor 7% gewijzigd door stormfly op 17-03-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
stormfly schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:15:
[...]
Hmmm ben ik het als azijnpisser toch niet helemaal mee eens :*)
Naar aanleiding van dat topic wat jezelf ook meldt, neem ik aan dat hij het Waarschuwingslampje bedoeld, aangezien hij waarschijnlijk het verschil dus niet kent.

Toevoeging op mijn eerste bericht: Handleiding pagina 113 (Communicatielampje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Cadezo schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:23:
[...]

Naar aanleiding van dat topic wat jezelf ook meldt, neem ik aan dat hij het Waarschuwingslampje bedoeld, aangezien hij waarschijnlijk het verschil dus niet kent.

Ghehe beetje jammer dit, :P ik lag in bed en dacht zal ik de exacte naam opzoeken, ach nee ik ga wel maffen. Maar bedankt voor de aanvulling zo hebben we alle juiste termen te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Er zou nieuwe firmware uit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
Jup, 210.21.006 is nu beschikbaar

Backups aan het maken....
107.2 MB downloaden.. Trage internetverbinding hiero :)
Telefoon op zwart geweest, opnieuw opgestart, nu blijft-ie hangen op 15 minuten, terwijl het lijkt alsof ik de telefoon gewoon (met oude data) kan gebruiken. Laten we nog maar even wachten.. pompompom
Zeu, de software gaf een foutmelding. Gelukkig doet de telefoon het nog. Retry!
18:06 En nogmaals een herstartende telefoon zonder dat de software verder gaat... Ik moest maar eens een factory reset doen van te voren.
18:12 Na 2 *#7370#'s nog maar eens proberen te updaten...
18:20 Nog steeds niet... Raar!
18:44 Ik ga het zodadelijk maar eens vanaf een andere computer proberen... :S Schiet niet op!

[ Voor 146% gewijzigd door DRvDijk op 17-03-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sqck
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 15:39
Het bijwerken naar de vandaag uitgebrachte Nokia firmware versie 210.21.006 voor de Nokia E71 verliep perfect. Na 107,2 MB te hebben gedownload, was het even afwachten. Alles lukte (gelukkig) in een keer.

Voor de zekerheid heb ik de Nokia Updater uitgevoerd op een Windows XP platform. Met Windows Vista heb ik niet zulke goede ervaringen om een Nokia telefoon bij te werken :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, nadat ik dus perongeluk de kaarten van mijn geheugenkaart voor Nokia Maps had afgegooid, heb ik zojuist opnieuw Nokia Maps geinstalleerd. Dit is gedaan via de optie kaarten installeren in PcSuite.

Nu vind die nog geen positie, en zegt die nog steeds dat ik niet op een weg ben. Wat is er mis gegaan?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 295024 op 17-03-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Discussies over de 210.21.006 firmware poppen nu genoeg op op google. Samenvatting: geen changelog, niet erg hackable meer met HelloX 1.03 of 1.04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247338

Hallo,

Ik heb sinds het weekend een e71 en deze is via Vodafone. Je kent het wel, met een paar van de irritante menu's erbij waarop je niet zit te wachten en onwisbare knoppen.

Meest irritante is dat ik niet kan updaten naar firmware 200.21.118.... Iemand een idee hoe dit kan. Als ik de Nokia Software Updater gebruik geeft deze aan dat ik de laatste versie reeds draai en vermeld dat dit 110.07.127 is, niet de laatste dus....

Ik wil andere thema's installeren en dan geeft ie steeds aan dat er een certificaat fout is. Iets dat met de nieuwste firmware opgelost schijnt te zijn.

Kan iemand me ffies helpen hiermee? Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 247338 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:11:
Hallo,

Ik heb sinds het weekend een e71 en deze is via Vodafone. Je kent het wel, met een paar van de irritante menu's erbij waarop je niet zit te wachten en onwisbare knoppen.

Meest irritante is dat ik niet kan updaten naar firmware 200.21.118.... Iemand een idee hoe dit kan. Als ik de Nokia Software Updater gebruik geeft deze aan dat ik de laatste versie reeds draai en vermeld dat dit 110.07.127 is, niet de laatste dus....

Ik wil andere thema's installeren en dan geeft ie steeds aan dat er een certificaat fout is. Iets dat met de nieuwste firmware opgelost schijnt te zijn.

Nou dat is niet even ffies, formeel zul je moeten wachten totdat Vodafone met Nokia de release klaar zet voor jouw model. Voor alle globable modellen welke simlock vrij zijn is deze update er al.

Je kunt illegaal je telefoon unbranden, lees de Vodafone rommel eraf flashen maar hiermee is ook je garantie weg. Via google moet je een eind komen, heb het zelf nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:25
Hallo,

dit klinkt heel dom maar ik kan echt nergens de optie vinden om in één keer de inbox te wissen. wie kan mij vertellen waar dit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
weekend warrior schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 22:07:
Hallo,

dit klinkt heel dom maar ik kan echt nergens de optie vinden om in één keer de inbox te wissen. wie kan mij vertellen waar dit staat?
Inbox van wat...? Als je sms-inbox bedoelt: Opties > Markeringen aan/uit > Alle markeren > Opties > Verwijderen.

Daarnaast google is je beste vriend. Eerste hit geeft al meteen het goede antwoord, ook al is het FOK! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Cadezo op 17-03-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 247338 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:11:
Hallo,

Je kunt je NAM-code wisselen: http://www.e71blog.com/20...our-e71-nam-product-code/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 12:19
Ik heb gisteren mijn E71 binnengekregen en aangesloten op mijn navigatie middels bluetooth. De telefoon heb ik daarna direct ingesteld als geautoriseerd via bluetooth met het juiste device, maar helaas wilt de telefoon daarna niet meer verbinden. Herkent iemand dit probleem? Alsof hij die autorisatie niet vasthoud.

Het verbinden met mijn laptop werkt wel stabiel en mijn HTC diamond heeft ook een stabiele connectie met de navigatie (wel eerst verwijderd).

[ Voor 18% gewijzigd door THxZ0NE op 18-03-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-01-2021
Omdat ik hier zelf 2 dagen naar heb lopen zoeken, onderstaand de instellingen om Windows Live Hotmail te ontvangen en te verzenden via de E71 met een abb van Hi (+ Eindeloos Online) (onderaan bericht staan uitgaande serverinstellingen van andere telecomaanbieders, verder zelfde instellingen):

Je komt in onderstaande menu's via
- Als je al de mailbox hebt, die je moet herdefinieren: 'Berichtknop' > Opties > E-mailinstellingen.
- Nieuwe instellen: 'Berichtknop' > Terug > Opties > Instellingen > E-Mail > Opties > Nieuwe mailbox > Wizard doorlopen >

Verbindingsinstellingen
Inkomende e-mail
Gebruikersnaam: xxxxxx@hotmail.com
Wachtwoord: *******
Server inkom. mail: pop3.live.com
Toegangsp. in gebr.: Mobiel Internet
Mailboxnaam: Hotmail
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): SSL/TLS
Poort: Standaard
APOP beveil. inloggen: Uit

Uitgaande mail
Mijn e-mailadres: xxxxxx@hotmail.com
Gebruikersnaam: xxxxxx@hotmail.com
Wachtwoord: *******
Server uitg. mail: mail.hiway.nl (*)
Toegangsp. in gebr.: Mobiel Internet
Beveiliging (poorten): Uit
Poort: Standaard

Eventueel nog instellen:

Gebruiksinstellingen
Mijn mailnaam: "Naam"
Bericht zenden: Meteen
Kopie naar mij: Nee
Handtek. opnemen: Nee
Melding bijn nieuwe e-mail: Aan
Antwoord: Uit
E-mails verwijd. uit: Altijd vragen

Inst. voor ophalen
E-mail ophalen: Ber. en bijlagen
Aantal: Alles

Automatisch ophalen
E-mailmeldingen: Uitgeschakeld
E-mail ophalen: Ingeschakeld
Ophaaldagen: Elke dag
Ophaaluren: 7:00 - 00:30 (mijn instellingen tbv batterij-verbruik)
Ophaalinterval: Elke 30 minuten

*
Voor andere Telecomaanbieders zul je andere UITGAANDE MAIL SERVER ADRES moeten invullen:

T-Mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl
KPN: mail.hiway.nl
Orange: smtp.orange.nl
Telfort: smtp.telfortmail.nl
Vodafone: authsmtp.vodafone.nl > (gebruikersnaam/wachtwoord invullen. Je password is identiek aan de password die je bij My Vodafone gebruikt. Bij gebruikersnaam moet je het woordje 'mail' nog voor je telefoonnummer plaatsen, bv: mail0612930495)

Mobistar: gprsmail.mobistar.be
Base: mail.internetmail.be
Proximus: relay.proximus.be

Succes ermee...

Voltron!

[ Voor 6% gewijzigd door Voltron op 18-03-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
Ik heb mijn firmware geupdate naar de nieuwe versie (210.21.006) op mijn zwarte (black steel) E71 met productcode 0577051. Hier krijg ik de volgende problemen: Toetsenbord is Azerty geworden ipv Qwerty; Home-toets doet niks meer, lang en kort niet. Dus mocht er iemand zijn die zelfde problemen heeft of juist niet, hoor ik dit graag. Ik zet mijn productcode nu naar 0567042 (EURO A BENELUX NL GREY STEEL), omdat ik hier wel gewoon een werkende E71 door krijg.... wacht maar weer op een nieuwe firmware voordat ik productcode terugzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voltron schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:16:
Ik heb mijn firmware geupdate naar de nieuwe versie (210.21.006) op mijn zwarte (black steel) E71 met productcode 0577051. Hier krijg ik de volgende problemen: Toetsenbord is Azerty geworden ipv Qwerty; Home-toets doet niks meer, lang en kort niet. Dus mocht er iemand zijn die zelfde problemen heeft of juist niet, hoor ik dit graag. Ik zet mijn productcode nu naar 0567042 (EURO A BENELUX NL GREY STEEL), omdat ik hier wel gewoon een werkende E71 door krijg.... wacht maar weer op een nieuwe firmware voordat ik productcode terugzet.
Hier hetzelfde probleem. Hoe zet ik mijn productcode terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
Anoniem: 140084 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:28:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Hoe zet ik mijn productcode terug?
Moet je met Nemesis Service Suite (Nss) doen:
http://www.b-phreaks.co.uk/index.php?main_page=page_2

In programma:
- Scan new Device
- Phone Info
- Scan
- Read (rechts in venster)
- Product code veranderen en Enable aanvinken
- Write

Nu nog een keer Nokia Update Service draaien waardoor die andere versie firmware erop zet voor ander model.

[ Voor 8% gewijzigd door Voltron op 18-03-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voltron schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:47:
[...]

Moet je met Nemesis Service Suite (Nss) doen:
Dank je! De telefoon doet het weer naar behoren. Vrij irritant dat dit soort kunst en vliegwerk nodig is.

Hoe houden we nu in de gaten wanneer er een goede update voor de oorspronkelijke productcode beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281312

ff verder gerommelt en ja hoor toch maar weer zelf opgelost. als je een screensaver in gesteld hebt doet de breathinglight het niet. screensaver uit en ja hoor hij doet. bedankt voor niks.

bedankt voor jullie reacties. je bent echter wel erg snel met je conclusie heb namelijk deze hele topic door gelezen en bedoel dus ook echt het breathinglight en niet het waarschuwingslampje. dit had ik al gevonden en ingesteld. aangezien het nogal een behoorlijk grote topic is dacht ik dat ik er misschien over heen gelezen had. kan gebeuren toch? geeft verder niet hoor. ik rommel wel weer verder.
groeten Laundryman
Cadezo schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:23:
[...]

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 281312 op 18-03-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

iemand die nokia maps gebruikt voor navigatie, en kan vertellen of het redelijk werkt?? via de site van nokia heb ik gevonden dat een jaar licentie 59 euro kost, betekent dit dat na 1 jaar nokia maps onbruikbaar wordt? heb over de licentieduur en of het daarna verlengt moet worden niks terug kunnen vinden

als het jaarlijks is vind ik het wel een behoorlijk hap geld namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wat kleine vraagjes:

- Sinds gister is m'n abonnement ingegaan met onbeperkt mobiel internet van Telfort. Wanneer ik Opera opstart op m'n mobiel en naar bijvoorbeeld NU.nl wil dan vraagt ie dit: 'Toepassing Opera Mini toestaan netwerk te gebruiken en gegevens te verzenden/ontvangen?'. Uiteraard is dit 'Ja'. Ik wil dat hij mijn keuze onthoud, dit is echter niet bij de instellingen van zowel Opera Mini als Toepassingsbeheer (onder Installaties) te vinden.

- Ik heb verschillende toegangspunten: Mobiel Internet, KPN MMS, Mail en Java en nog wat wireless verbindingen.
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom KPN MMS + Mail en Java er ook tussen staan? Ik mag aannemen dat dat onbeperkt internet het toegangspunt Mobiel Internet oplevert, waarom staan KPN MSS en Mail en Java er dan ook tussen? Ik connect nu altijd naar Mobiel Internet, ik neem aan dat dit binnen mijn onbeperkt internet bundel valt.

- De applicatie Woordenboek (onder Office) heeft op het moment alleen Engels, als de app vraagt of ik meer talen wil downloaden zeg ik Ja, daarna geeft hij een foutmelding: 'Web: Pagina niet gevonden. Controleer het webadres'. Hebben meer mensen hier last van? Hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt! Sorry voor mijn 'noobigheid'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

Voltron schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:37:
Omdat ik hier zelf 2 dagen naar heb lopen zoeken, onderstaand de instellingen om Windows Live Hotmail te ontvangen en te verzenden via de E71 met een abb van Hi (+ Eindeloos Online) (onderaan bericht staan uitgaande serverinstellingen van andere telecomaanbieders, verder zelfde instellingen):
Voltron!
Ga ik proberen na een firmware vandaag en het verdwijnen van de applicatie download in het Nokia menu...
Echter, is http://www.nokia.nl/windowslive niet het antwoord? Ga ik in elk geval wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

SYQ schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:28:
iemand die nokia maps gebruikt voor navigatie, en kan vertellen of het redelijk werkt?? via de site van nokia heb ik gevonden dat een jaar licentie 59 euro kost, betekent dit dat na 1 jaar nokia maps onbruikbaar wordt? heb over de licentieduur en of het daarna verlengt moet worden niks terug kunnen vinden

als het jaarlijks is vind ik het wel een behoorlijk hap geld namelijk..
Ik gebruik het.. Vooral het aanschaffen werkt uit de kunst.. creditcard nummer invullen en je navigeert je een weg door het land. 1 ding is zeker, het is een fee per jaar. M.a.w. na 1 jaar kun je niet meer navigeren.

De aanwijzingen vallen af en toe wat uit de lucht, mogelijk doordat het apparaat denkt dat je plots ergens op een zijstraat zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
Anoniem: 148114 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:42:
[...]

Ga ik proberen na een firmware vandaag en het verdwijnen van de applicatie download in het Nokia menu...
Echter, is http://www.nokia.nl/windowslive niet het antwoord? Ga ik in elk geval wel proberen.
Bij mij werkte dit niet goed. Op de manier zoals beschreven werkt 't bij mij vlekkeloos en gaat het verzenden ook goed. Tevens haalt ie automatisch je mail op en hoeft dit niet handmatig, werkte via die link niet goed bij mij. Tevens is zo je hotmail geïntegreerd in je e71 zodat je ook meldingen krijgt bij nieuw mail ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187048

Anoniem: 294341 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:47:
TIJD STAAT STIL OP SCREENSAVER

Wannneer ik de telefoon niet gebruik en hij op de standaard screensaver springt, die de datum en tijd weergeeft dan staat die klok stil, todat ik een toets indruk dan springt hij op de juiste tijd, maar die blijft dan ook weer stuil staan tot je weer een keer een toets indrukt. hebben jullie ook deze ervaring?
Bij mijn n73 liep die klok gewoon mee met de tijd van de telefoon en hoefde je niet steeds een toets aan te raken om de juiste tijd te krijgen.

Alvast bedankt!!!
Met de nieuwste firmware is deze 'bug' gelukkig verholpen: de klok loopt weer gewoon mee.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:04
Irritante constatering: zowel bij de RTL nieuws applicatie als de nieuwe NS reisplanner Xtra wordt de E71 niet ondersteund. Tenminste...dat wordt gemeld. Maar wat is dan een handig om te kiezen uit de lijst met toestellen als alternatief? Ik heb bij de RTL Nieuws applicatie wat opties geprobeerd, maar in de meeste gevallen wordt de boel dan 90º gekanteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Ik dacht ook te updaten.. heb ooit mijn blokkeringscode ingesteld, maar nu is geen enkele code meer goed? Iemand met suggesties? Anders maar bij een NSP langs..

edit: NSS geprobeerd, code uitgelezen, zou gewoon 12345 moeten zijn? Ik zag dat een andere E series hetzelfde probleem had, dit scheen een bug te zijn.. dus wees in ieder geval vast gewaarschuwd!

[ Voor 38% gewijzigd door dog4life op 19-03-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sqck
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 15:39
MacArnold schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 22:01:
Irritante constatering: zowel bij de RTL nieuws applicatie als de nieuwe NS reisplanner Xtra wordt de E71 niet ondersteund. Tenminste...dat wordt gemeld. Maar wat is dan een handig om te kiezen uit de lijst met toestellen als alternatief? Ik heb bij de RTL Nieuws applicatie wat opties geprobeerd, maar in de meeste gevallen wordt de boel dan 90º gekanteld...
Goed punt. Ik sluit me aan bij je vraag.'

Overigens: weet je toevallig een goede link om de RTL mobiel applicatie te downloaden. Nu word ik telkens doorverwezen naar http://m.rtlnieuws.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
dog4life schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:02:
Ik dacht ook te updaten.. heb ooit mijn blokkeringscode ingesteld, maar nu is geen enkele code meer goed? Iemand met suggesties? Anders maar bij een NSP langs..

edit: NSS geprobeerd, code uitgelezen, zou gewoon 12345 moeten zijn? Ik zag dat een andere E series hetzelfde probleem had, dit scheen een bug te zijn.. dus wees in ieder geval vast gewaarschuwd!
Je productcode is afhankelijk van je E71 die je hebt. Even googlen op de benelux nl versie en dan nog evt letten op kleur voor andere code. E71blog staan ze volgens mij ergens in een post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Voltron schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 08:09:
[...]

Je productcode is afhankelijk van je E71 die je hebt. Even googlen op de benelux nl versie en dan nog evt letten op kleur voor andere code. E71blog staan ze volgens mij ergens in een post.
Dat is het niet (is nog steeds qwerty), het is echt de blokkeringscode die op 1 of andere manier uit allemaal garbage bestaat, want alle codes die het zouden kunnen zijn, werken niet! uitgelezen met NSS, en zelfs daar komt 12345 uit - en laat die het nou ook niet doen!
Zo is even langs bij een NSP, daar kunnen ze hem flashen en resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 30-06 13:48

DancePlaza

ninja

er is een nieuwe versie uit van mail for exchange.

downloaden kan hier http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php
NEW FEATURES IN THIS RELEASE

Access Point Groups/Destinations
Mail for Exchange can now actively switch between WiFi and GPRS connections automatically if your phone supports Destinations. This feature is only available on S60 3rd Edition, Feature Pack 2 and S60 5th Edition phones.
To identify your device, visit:
http://www.forum.nokia.com/devices/matrix_s60_1.html
See your phone User Guide for details about Destinations.

Calendar, Contacts, Tasks, are disabled by default on new installs. This is to prevent users from inadvertently losing Calendar, Contacts and Task data.

When editing your Out of Office (OoO) message on the the device, Mail for Exchange retrieves the current OoO message from the server when the setting/tab is accessed and OoO is set to “Yes”, instead of periodically as in previous versions. This may cause a short delay and requires connectivity with the server.

Much better battery life in adverse network conditions. If the Mail for Exchange client can’t maintain a connection to the Exchange Server, it automatically switches to polling every 15 minutes. The client will switch back to Always on at the next scheduled period.

Mail for Exchange setting tabs are no longer dynamically displayed, instead all tabs are always displayed.

Manage your device by name instead of IMEI via Outlook Web Access (OWA) email client (if account allows). Users of OWA can perform device management features on their phone clients such as wiping the device. The phone model name is now visible in the status field. This is helpful for users who are synchronizing several phones.

Pictures in contacts are now synchronized.

ERROR CORRECTIONS

Meeting with several attendees: Meetings in the calendar with a large number of attendees (>1000) will now synchronize successfully. Only the first 20 meeting participants will be shown in the meeting.

Reply/forward to a completely fetched email: When you try to reply to or forward a large email (180K < message body < 200K) that has been fully downloaded there are no longer any issues.
Mail for Exchange Release Notes 7 (7)
March 15, 2009

Deleting access point used by Mail for Exchange: Mail for Exchange now gives an error when a Company Directory (GAL) search is performed and the access point used by Mail for Exchange has been deleted from the device.

Company directory crashes: Several company directory crashes have been fixed.

Synchronization issues with Exchange 2007 servers: Some events were causing the calendar synchronization to stop working. These have been corrected.

Missing calendar events with Exchange 2007 servers: Updates to calendar events are now handled correctly.

Mail for Exchange doesn’t sync when Encryption is turned on for E66 and E71: Mail for Exchange and device software updates now allow for Mail for Exchange to synchronize when encryption is turned on.

Guatemalan Daylight Savings Time calendar events were ‘off’ by 1 hour: Calendar events in Guatemalan Daylight Savings time are now correct. The change may also affect other time zones.

Memory Full: Mail for Exchange now properly stops synchronizing when memory is full and restarts when memory is freed.
volledige releasenote: http://www.nokiatips.nl/2...ange-release-notes-29158/

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Danceplaza, voor Mail for Exchange moet je toch €x,- p/m betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38533

Anoniem: 211433 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:38:
@Danceplaza, voor Mail for Exchange moet je toch €x,- p/m betalen?
nee hoor is gratis, ik denk dat je nokia messaging bedoelt. dat is de tool voor prive/popmail push van nokia. dit is voor zakelijk gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38533 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:29:
[...]

nee hoor is gratis, ik denk dat je nokia messaging bedoelt. dat is de tool voor prive/popmail push van nokia. dit is voor zakelijk gebruik.
Aah, maar ik las dat je verschillende abo's hebt, maar dat is wanneer je geen Microsoft Exchange Server ter beschikking hebt? Of heb ik 't verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211433 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:38:

- De applicatie Woordenboek (onder Office) heeft op het moment alleen Engels, als de app vraagt of ik meer talen wil downloaden zeg ik Ja, daarna geeft hij een foutmelding: 'Web: Pagina niet gevonden. Controleer het webadres'. Hebben meer mensen hier last van? Hoe is dit op te lossen?
Ik heb gemerkt dat ik überhaupt geen links kan openen in de Web Browser, wanneer ik een kamernet.nl link vanuit mijn mail wil openen geeft hij dezelfde foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Changelog voor de nieuwe firmware:
Changelog:

- Support for Searching Hungarian Double Consonants, from Easy Dial and Phonebook
- Reserved Homescreen Plug-in UIDs can now be given to partners
General
- Stability and functionality improvements
- Compliance with FM Radio band requirements for MEA/Tunisia
Browser
- Minor stability improvements
Messaging
- Remote Denial of Service vulnerability fixed.
- Stability improvement in MMS.
VOIP / SIP
- Minor stability improvements
Calendar
- Stability and Minor Functionality improvement
Camera
- New DCC files – Functionality improvement
FS contacts
- Stability and functionality improvement
Share Online
- Minor improvements in functionality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Na de update heb ik het idee dat mn foto's minder zijn geworden, meer mensen hier "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
Ik kan bij mijn E-mailinstellingen de "Status gelezen" niet zien/instellen. Dit zou de telefoon namelijk moeten syncen met de mailserver, zodat hij ze bijwerkt op gelezen/ongelezen. Bij beide mailboxen niet, van handmatig Hotmail en Universiteitsmail. Waar kan dit aanliggen en waar zou dit moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235820

Klopt het dat Sygic niet goed om kan gaan met de interne gps en dat je eerst zelf zeg maar via een van de gps programma's een goede ontvangst moet hebben om daarna Sygic op te starten? Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235820 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:12:
Klopt het dat Sygic niet goed om kan gaan met de interne gps en dat je eerst zelf zeg maar via een van de gps programma's een goede ontvangst moet hebben om daarna Sygic op te starten? Of doe ik iets fout?
Dat klopt niet. Waarschijnlijk doe je iets fout. In Sygic kan je onder instellingen => GPS-hardware => Com-poort instellen welke GPS functionaliteit je wil gebruiken. Mogelijkheden: Geïntegreerde GPS of Assisted GPS. De laatste geeft doorgaans een snellere fix maar maakt wel een korte dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 30-06 13:48

DancePlaza

ninja

Anoniem: 211433 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:40:
[...]

Aah, maar ik las dat je verschillende abo's hebt, maar dat is wanneer je geen Microsoft Exchange Server ter beschikking hebt? Of heb ik 't verkeerd?
idd als je geen exchange achtigs hebt kunne ze je ook een service aanbieden waarvoor je betaalt.

http://www.mailforexchange.com/Products.asp

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:00
Ik heb tot mijn beschikking een exchange 2003 SBS server en een nokia E71.

Hoe kan ik nu eenvoudig (voor zover dat mogelijk is) email van m'n exchange op m'n e71 krijgen.

Ik synchroniseer al met een kabeltje dmv pc suitte

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Anoniem: 148114 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:47:
[...]

Ik gebruik het.. Vooral het aanschaffen werkt uit de kunst.. creditcard nummer invullen en je navigeert je een weg door het land. 1 ding is zeker, het is een fee per jaar. M.a.w. na 1 jaar kun je niet meer navigeren.

De aanwijzingen vallen af en toe wat uit de lucht, mogelijk doordat het apparaat denkt dat je plots ergens op een zijstraat zit..
bedankt.. niks voor mij, jaarlijks te moeten betalen voor een applicatie.. dan houden we het nog even uit met sygic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:48
Ik heb nog steeds geen werkende GPS, heeft de Nokia E71 nu eigenlijk een eigen GPS chip of werkt ie altijd met A-GPS ?

Ik heb mijne vandaag trouwens opengedraait, was echt wel een fluitje van een cent, vier vijsjes cover er afklikken, met wat perslucht stofjes wegblazen en dan met doekje en terug alles er op zetten.

Tijd? 15min en je moet een beetje tweaker zijn en het lukt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
[b][message=31666714,noline]
Tijd? 15min en je moet een beetje tweaker zijn en het lukt *O*
Heb nu een hele dun laagje dubbelzijdig plakband, niet dat schuim maar echt dun, over het originele schuim gedaan aan de binnenzijde. Hopelijk blijft het stof nu weg, bij mijn 6230i heeft het altijd geholpen.

Beetje prutsen houdt je bezig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Prachtige release notes! De dagelijkse resync is niet meer nodig met deze versie als het goed is... Ben benieuwd! Zojuist geïnstalleerd en nu dus kijken hoe het zich gedraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HyperBart schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 20:18:
Ik heb nog steeds geen werkende GPS, heeft de Nokia E71 nu eigenlijk een eigen GPS chip of werkt ie altijd met A-GPS ?
Ja, de E71 heeft een eigen GPS chip. Bij mij werkt deze prima. A-GPS is niets anders dan gewone GPS echter met een extra 'spiekbriefje' waardoor sneller een fix gerealiseerd wordt. Als A-GPS is ingesteld wordt via 3G/gsm dit 'spiekbriefje' gedownload op het moment dat GPS wordt ingeschakeld. Als A-GPS niet is ingesteld wordt er geen 'spiekbriefje' gedownload en duurt de fix doorgaans iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:25
Cadezo schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 22:11:
[...]

Inbox van wat...? Als je sms-inbox bedoelt: Opties > Markeringen aan/uit > Alle markeren > Opties > Verwijderen.

Daarnaast google is je beste vriend. Eerste hit geeft al meteen het goede antwoord, ook al is het FOK! ;)
Bedankt, inderdaad van de sms in/uit box. google had ik inderdaad nog niet gezocht. wel got en op de gsm zelf bezig geweest. vaak staat het er ook wel duidelijker bij.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.