Ik heb wat reviews bekeken en wat in dit topic doorgelezen en deze E71 ziet er uit als een zeer goede telefoon voor mij. Het design is echt prachtig (op filmpjes in ieder geval, in het echt ook?

)
Er zijn nog wel een aantal vragen van mijn kant. Ik ben opzoek naar een smartphone om voornamelijk mee te internetten/mailen/agenda bijhouden (allen alleen via WiFi) en natuurlijk bellen/sms'en. Ook gebruikte ik op de HTC p3300 (Artemis) die ik voorheen had vaak GPS, bijvoorbeeld op de fiets

Ook moet het gewoon een zeer degelijk, goed werkend toestel zijn waar je aan merkt dat over dingen is nagedacht. Alles moet genoeg gebruiks vriendelijk zijn maar vooral ook customizable. Biedt deze telefoon dit?
Hoe is de ondersteuning van Google producten met deze telefoon? Ik zou bijvoorbeeld graag goed bij mijn Gmail kunnen en ook veel vuldig gebruik maken van Google Calendar, is het mogelijk om de kalender van de phone te synchonizen met mijn Google Calendar via Wifi?
Hoe is het internetten op deze phone, dat is namelijk een belangrijk punt voor mij? Qua typen zit het wel goed lijkt me, gezien het degelijke QWERTY tobo. Maar hoe zit het met de rendering van pagina's, het klikken van links en het gemakkelijk navigeren tussen bookmarks ed. Is dit een hoogwaardige browser voor een phone zonder touchscreen (of eventueel Opera, als dat werkt)?
Is deze telefoon net als windows mobile goed customizable en is het gewoon mogelijk om allerlei programma's te installeren, en zijn deze ook in grote mate beschikbaar? Op WM had ik allemaal fijne programma's, en ik hoop dat er voor Symbian ook veel fijne programma's beschikbaar zijn maar ik weet hierover echter vrij weinig. Iemand die mij hierover kan informeren?
En tot slot nog wat kleine vragen:
- Werkt het connecten met een WPA2 / VPN beveiligd netwerk gemakkelijk en snel?
- Hoe is de snelheid van dit apparaat, werkt alles vlot of voelen dingen stroef aan?
- Hoe zit het met GPS, zit er een goede chip in en heb je snel een fix?
- Kunnen er meerdere programma's/processen tegelijk gedraaid worden?
- Is er een navigatie applicatie waarvoor je geen internet verbinding nodig hebt en waarbij je gewoon de hele kaart van Nederland kan downloaden en kan installeren op SD-kaart (ala TomTom bij WM)?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!