Het Nokia E71 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 202.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38533

Ik heb enge verhalen gelezen over het laden met andere nokia laders dan bijgeleverd. Ik heb hier een lader van mijn 6120 classic liggen die qua aanlsuiting wel past, maar qua uitgangsvoltage ed net wat anders is.

Weet iemand of het mogelijk (=niet schadelijk) is om met een willekeurige lader te laden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133472

@toolman2k: als polariteit hetzelfde is en het voltage ietsje lager is dan van de originele E71 lader dan kun je het proberen. Als het voltage hoger is zeker niet doen! Als de polariteit (plus en min) anders zijn ook zeker niet doen.

edit: Als het amperage van de andere lader lager is dan die van de E71 dan kan het zijn dat het niet goed werkt. De originele lader kan behoorlijk warm worden als de E71 ver leeg is dus die stroom zal ie wel nodig hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 133472 op 26-03-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133472 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:52:
@toolman2k: als polariteit hetzelfde is en het voltage ietsje lager is dan van de originele E71 lader dan kun je het proberen. Als het voltage hoger is zeker niet doen! Als de polariteit (plus en min) anders zijn ook zeker niet doen.

edit: Als het amperage van de andere lader lager is dan die van de E71 dan kan het zijn dat het niet goed werkt. De originele lader kan behoorlijk warm worden als de E71 ver leeg is dus die stroom zal ie wel nodig hebben.
thanks. voltage kan ik checken, ligt hoger. polariteit...hoe kan ik dat zien?

ik ga het maar niet proberen....andere blazen hun batterij ermee op, of maken ze iig stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38533 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:01:
[...]

thanks. voltage kan ik checken, ligt hoger. polariteit...hoe kan ik dat zien?
Polariteit kun je zien mits dit op de laders staat aangegeven. Anders kun je het meten met een multimeter.
ik ga het maar niet proberen....andere blazen hun batterij ermee op, of maken ze iig stuk.
Niet alleen je accu, je kunt je hele telefoon er mee om zeep helpen. Als je er geen goed gevoel bij hebt, gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296638

Herhaalde vraag:
Kan je je mail alleen maar realtime laten binnenkomen als je em op 1 toegangspunt laat staan? Want ik wil onderweg gewoon mobiel internet gebruiken, maar thuis of op school graag wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand ervaring met BelNU.nl? Ik zag net de Nokia E71 op die site staan (klik voor productpagina). Gratis toestel icm 1 jarig Vodafone abbo voor 22,00 euro per maand en ook nog eens 400 ipv 200 SMS'jes. Verder nog een Internet Blox bundel erbij voor 9,50 p/m (eerste 2 maanden slechts 4,50 p/m). Inclusief 9,95 verzendkosten kom ik dan uit op:

12*22 + 4,50*2 + 9,50*10 + 9,95 = 378 euro.

Dat lijkt me wel heel goedkoop voor dit toestel icm 1 jaar abbo en onbeperkt internet. Zie ik iets over het hoofd of heeft iemand ervaringen met BelNu.nl ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zo duur is het toestel ongeveer nu in de losse handel (scheelt misschien paar tientjes), dus het lijkt me een zeer scherpe deal.

[ Voor 15% gewijzigd door W00fer op 26-03-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraagje: kan je de snelkoppelingen op je startscherm (standaard berichten, kaarten etc) ook laten verwijzen naar een applicatie? Als ik naar instrumenten>modi>toep. startscherm>toep. snelkoppelingen ga dan kan ik daar alleen de standaard functies kiezen. Ik wil namelijk een directe verwijzing naar Google Maps, ipv naar Nokia Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211433

Anoniem: 296638 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:31:
Nog een vraagje: kan je de snelkoppelingen op je startscherm (standaard berichten, kaarten etc) ook laten verwijzen naar een applicatie? Als ik naar instrumenten>modi>toep. startscherm>toep. snelkoppelingen ga dan kan ik daar alleen de standaard functies kiezen. Ik wil namelijk een directe verwijzing naar Google Maps, ipv naar Nokia Maps.
Ja dat kan, je bedoelt die zes snelkoppelingen die horizontaal naast elkaar staan toch?

In dat lijstje waar Nokia Maps staat, staat gewoon Google Maps (mits je die hebt geinstalleerd ;))...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296638 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:31:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211433 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:37:
[...]

Ja dat kan, je bedoelt die zes snelkoppelingen die horizontaal naast elkaar staan toch?

In dat lijstje waar Nokia Maps staat, staat gewoon Google Maps (mits je die hebt geinstalleerd ;))...
He wat raar, toen ik net keek in het lijstje stonden ze er niet. Ze zullen wel opeens verschenen zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140084

Anoniem: 38533 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:44:
Ik heb enge verhalen gelezen over het laden met andere nokia laders dan bijgeleverd. Ik heb hier een lader van mijn 6120 classic liggen die qua aanlsuiting wel past, maar qua uitgangsvoltage ed net wat anders is.

Weet iemand of het mogelijk (=niet schadelijk) is om met een willekeurige lader te laden ?
Zonder problemen heb ik mijn E71 al een paar keer met de lader van de 6120 classic opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een pop-mailbox ingesteld die elk half uur gecheckt wordt. Dit werkt goed, maar om de een of andere manier krijg ik de ene keer wel en de andere keer geen melding van nieuwe mail. Dat wil zeggen, een dingdong geluid, een @-tekentje in de screensaverklok en het knipperende brathinglight. Iemand een idee hoe dat komt? Ik kan er geen logica in ontdekken. :?

Verder ben ik zeer content met deze foon. Dankzij dit topic leer ik steeds meer leuke functies/software. (nee, manual lezen is te veel werk... O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140084 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:10:
[...]

Zonder problemen heb ik mijn E71 al een paar keer met de lader van de 6120 classic opgeladen.
nou lekker gerukt. heb net die lader eraan gehangen...laden ging niet goed. soms wel, daarna stopte het laden weer....en nog leuker: mn backlight viel uit.....moest rebooten. het lijkt nu weer ok, maar dus never nooit meer een andere lader erop. hoop maar dat niks stuk is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 20:27

DancePlaza

ninja

PhilipsFan schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:29:
[...]

Klinkt als een geheugenkaart waarmee het contact verbroken is. Gebeurde mij heel vaak met de E61 (dat is ook zo'n lomp ding). Geheugenkaart er even uit en weer in, opnieuw opstarten en desnoods een bestandscontrole doen op de geheugenkaart, dan zou het weer goed moeten zijn...
waar kan je de bestandcontrole optie vinden op je telefoon?
ik heb zo'n soortgelijk probleem, na de upgrade van me firmware, kan ik me muziek en applicaties die op me geheugen kaart staan niet meer benaderen :S

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296145

Kun je in de inbox van de email client ook zien dat je een mailtje hebt beantwoord? Bijvoorbeeld het enveloppe icoontje is veranderd in een enveloppe icoontje met een pijl erin.

Johannes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:00
Anoniem: 38533 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:50:
[...]

nou lekker gerukt. heb net die lader eraan gehangen...laden ging niet goed. soms wel, daarna stopte het laden weer....en nog leuker: mn backlight viel uit.....moest rebooten. het lijkt nu weer ok, maar dus never nooit meer een andere lader erop. hoop maar dat niks stuk is nu.
Je moet geen indianenverhalen creeren als het niet nodig is. Ik heb nu een E71, ik gebruik opladers van de E71, E61, 3209 classic en zelfs nog oude van de 7110 en 3210 (met verloopstukje voor de dikke plug). Hiermee laad ik de E61 en E71 prima op, en collega's komen vaak met hun 6230 of nog weer andere modellen om even op te laden. Ik heb in 10 jaar tijd 8 verschillende Nokia's gehad en me werkelijk nog nooit druk gemaakt welke oplader ik moet gebruiken. Ik gebruik alles door elkaar en heb nog nooit een kapotte accu of telefoon gehad.

Jouw problemen worden vermoedelijk door iets anders veroorzaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PhilipsFan schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:59:
[...]

Je moet geen indianenverhalen creeren als het niet nodig is. Ik heb nu een E71, ik gebruik opladers van de E71, E61, 3209 classic en zelfs nog oude van de 7110 en 3210 (met verloopstukje voor de dikke plug). Hiermee laad ik de E61 en E71 prima op, en collega's komen vaak met hun 6230 of nog weer andere modellen om even op te laden. Ik heb in 10 jaar tijd 8 verschillende Nokia's gehad en me werkelijk nog nooit druk gemaakt welke oplader ik moet gebruiken. Ik gebruik alles door elkaar en heb nog nooit een kapotte accu of telefoon gehad.

indianenverhalen zijn het niet. dit is wat ik zie gebeuren...en dit komt ook op andere forums voor. sterker nog, accus zijn er al door stuk gegaan. tja, raar maar waar. zal wel weer "exemplarisch" zijn, net als andere issues bij de E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gutteguttegut schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 20:33:
[...]
Voor het geval je deze nog niet kende.
Ik gebruik hiervoor Ccam.
Freeware en erg simpel maar geen camera geluidje meer.
Weet iemand of er ook een andere manier is om dat geluid uit te schakelen? Ik wil wel gewoon alle functies van de camera behouden namelijk, en dit programmaatje kan foto's maken, maar ook niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Anoniem: 296638 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:10:
[...]

Weet iemand of er ook een andere manier is om dat geluid uit te schakelen? Ik wil wel gewoon alle functies van de camera behouden namelijk, en dit programmaatje kan foto's maken, maar ook niks meer.
Even googlen op 'e71 camera shutter sound' en je vindt zo een stuk of wat oplossingen. Het is niet gemakkelijk, je zult een van de hacks moeten uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirel01
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb nu echt alle pogingen gedaan voor mijn kpnmail. Kom er echt niet meer uit.
Is er iemand die zijn of haar KPNmail werkend heeft gekregen met een Hi Online abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 296638 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:10:
[...]Weet iemand of er ook een andere manier is om dat geluid uit te schakelen? Ik wil wel gewoon alle functies van de camera behouden namelijk, en dit programmaatje kan foto's maken, maar ook niks meer.
Als ik mij profiel op vergaderen zet of op stil dan hoor ik geen camera geluidje meer..alleen het lampje gaat altijd aan...(ook met flits uit).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
  • Laatst online: 27-08-2018
Na járen me alleen maar geërgerd te hebben aan Nokia's (na de 6310i was het allemaal batterij ellende :) ) nu een E71. Wat een prachtig fijn toestel (batterij moet nog getest worden :) ).

Een van de voor mij zeer handige dingetjes is de dubbele email melding op het startscherm!
Ik heb een privé en een zakelijke email geactiveerd, kan nu direct zien waar de mail op binnen kwam.

Ook dat instellen van die mail ging super makkelijk.

EEN probleem (is al eerder genoemd) wat erg irritant is: hij connect niet op de experiabox van KPN.
En het verbaasd me dan ook niks dat Nokia hiervan KPN de schuld geeft, in het verleden werkten alleen Nokia carkits met Nokia telefoons, geen ander toestel had met Parrots e.d. problemen, maar dat lag nooooit aan Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@gutteguttegut: Dan heb je niet de nieuwste firmware, of wel?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 296638 op 26-03-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Laatst online: 23-01 17:08
Is het mogelijk om de camera lamp handmatig aan te zetten, altijd handig als je je sleutels bent verloren en licht nodig hebt om onder de bar te zoeken :) ?

[ Voor 19% gewijzigd door PieterK123 op 26-03-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
PieterK123 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:30:
Is het mogelijk om de camera lamp handmatig aan te zetten, altijd handig als je je sleutels bent verloren en licht nodig hebt om onder de bar te zoeken :) ?
Check dit eens: http://www.otstudio.com/ntorchlite/features.html .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

MACNON schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:55:

EEN probleem (is al eerder genoemd) wat erg irritant is: hij connect niet op de experiabox van KPN.
En het verbaasd me dan ook niks dat Nokia hiervan KPN de schuld geeft, in het verleden werkten alleen Nokia carkits met Nokia telefoons, geen ander toestel had met Parrots e.d. problemen, maar dat lag nooooit aan Nokia...
Hmmpff, connect prima bij mij, fantastische snelheden, ongetwijfeld een van de beveiligins instellingen die niet strookt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds vanmorgen is mijn E71 opeens supertraag. Het rare is is dat het alleen bij bepaalde handelingen is: als ik vanaf startpagina naar berichten ga, en vanaf berichten naar mijn mailbox. Vanaf berichten naar sms-inbox gaat wel normaal. Het lijkt er dus op dat het aan de mailbox ligt.

Weet iemand hoe dit kan komen? Ik heb eerder vanmorgen wel de emailinstellingen op automatisch ophalen gezet, maar pas ongeveer een uur later ging hij zo langzaam. Ook heb ik automatisch ophalen weer uitgezet, maar ook dat hielp niet. (Heb ook na iedere verandering van de instellingen voor de zekerheid aan en weer uit gezet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
Hoe kan ik regelen dat er bij het ophalen van email en surfen via "web" altijd de wlan verbinding gekozen wordt ? En hoe kan ik controleren dat dat ook werkelijk gebeurd?
Als er geen Wlan verbinding is wil ik het liefste dat hij zonder toestemming niet inlogt via GPRS.
(heb geen zin in hoge kosten door GPRS verbruik)

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-06 20:26
Anoniem: 148114 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:29:
[...]

Hmmpff, connect prima bij mij, fantastische snelheden, ongetwijfeld een van de beveiligins instellingen die niet strookt?
Het gaat vaak om de speedtouch 780 MET internetplusbellen. Tot zover bij mij bekend is daar geen oplossing voor. We moeten zoveel mogelijk KPN lastig vallen om dit probleem in de router op te lossen.
De software van internetplusbellen veroorzaakt het probleem.

Wie een oplossing heeft is een held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 296638 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:29:
Sinds vanmorgen is mijn E71 opeens supertraag. Het rare is is dat het alleen bij bepaalde handelingen is: als ik vanaf startpagina naar berichten ga, en vanaf berichten naar mijn mailbox. Vanaf berichten naar sms-inbox gaat wel normaal. Het lijkt er dus op dat het aan de mailbox ligt.

Weet iemand hoe dit kan komen? Ik heb eerder vanmorgen wel de emailinstellingen op automatisch ophalen gezet, maar pas ongeveer een uur later ging hij zo langzaam. Ook heb ik automatisch ophalen weer uitgezet, maar ook dat hielp niet. (Heb ook na iedere verandering van de instellingen voor de zekerheid aan en weer uit gezet.)
Ik had dit ook maar dat kwam omdat hij al mn email ging synchroniseren (2000+).
Daarna de email box verwijderd en weer op de oude manier toegvoegd en laten werken.

Ik heb sinds vandaag dat Opera Mini NL 4.2 als ik hm opstart "Installeren" aangeeft en 2x om een internet verbinding vraagt voor het is opgestart.
Na de tweede keer krijg ik een error en sluit Opera af.
Herinstalleren maakt niets uit.
Ik heb ook nog een Engelese versie (4.3) draaien en deze werkt wel goed.
Wazig...

[ Voor 15% gewijzigd door Gutteguttegut op 27-03-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm dat worden iets van 6000 mailtjes hier, als ik de inbox verwijder en weer opnieuw er in zet dan kan ik er toch voor kiezen om de oude mail niet op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 296638 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:25:
Hmm dat worden iets van 6000 mailtjes hier, als ik de inbox verwijder en weer opnieuw er in zet dan kan ik er toch voor kiezen om de oude mail niet op te halen?
Hangt af hoe je het instelt.
Als je bij Automatisch ophalen kiest voor "E-mail ophalen" haalt hij alles uit je inbox naar je telefoon (in jou geval dus 6000 mailtjes) en dan wordt je telefoon gewoon heeeel erg traag :)
Als je kiest voor "E-mailmeldingen" zal er alleen een melding komen van email en deze dus niet meteen naar je telefoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah geniaal, ik wilde net gaan vragen of je email ophalen kan limiteren (dus een aantal instellen), maar dit is stukken handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb weer eens wat: als ik naar berichten>gmail>inbox>emailinstellingen>automatisch ophalen ga, dan zou daar toch ook ophaaldagen/ophaal interval e.d. moeten staan? :? Want er staat bij mij nu alleen emailmeldingen en email ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255791

Welke bluetooth dongle garandeert sync mogelijkheid met PC Suite en Vista x64?
(of is er evt. een WiFi alternatief?)

Ik ga me spoedig deze fantastische E71 aanschaffen. Maar ik had wel graag zeker geweten dat ik hem via BT kan syncen (agenda en contacts) met mijn desktop pc (Vista x64 / OL2007).

Ik wilde die functionaliteit alvast eventjes testen (voordien nooit gebruikt) met mijn huidig toestel: nokia E50.
Het enige wat ik echter kan gebruiken om de BT connectie tot stand te brengen is de hub van mijn BT-muis (Logitecht MX900). Standaard werkt die normaal gezien niet als BT-hub onder Vista (wel onder XP), omdat die eigenlijk als HID device werkt (de computer ziet het gewoon als een USB muisje). Via de techniek hier genoemd: Fun with Logitech MX900 Bluetooth Receivers heb ik dat ding toch als BT hub laten herkennen, setpoint 4.4 erop, en ik kon mijn muis als BT-device pairen. Mijn GSM wordt ook via BT ontdekt door PC Suite (7.x), maar in de koppelingsprocedure, krijg ik onmiddellijk na het intoetsen van de voorgesteld PIN steeds de foutmelding "cannot authenticate phone" van PC Suite. Met alle mogelijke andere BT instellingen in de phone, krijg ik steeds die fout.

"Misschien ligt het aan de E50", dacht ik, maar ik heb het dan ook geprobeerd met de nokia van mijn vriendin en mijn ouwe 6310i, en ook daar exact dezelfde fout.

PC Suite volledig verwijderen en opnieuw installeren helpt niet.

Het internet afgeschuimd, en blijkbaar zijn er nog mensen met dit probleem. Volgens sommigen zijn brakke BT-stacks van Windows de oorzaak.
Zelf vrees ik dat de x64 er misschien (ook) voor iets tussenzit.

Dus: mijn vraag:
- iemand een idee hoe ik zo'n BT-hub van Logitech toch aan de praat krijg met zo'n nokia in Vista x64?
(eg: kan ik een andere stack activeren?)
- zou het probleem opgelost zijn door een nieuwe BT dongle te kopen? Zo ja: welke kunnen jullie aanraden (dacht aan de Belkin mini BT dongle): heeft iemand de E71 zo synchend gekregen met Vista X64?
- of, bestaat er een mogelijkheid om via het thuis-netwerk (WiFi) te syncen? (wat eigenlijk zellfs de leukste oplossing zou zijn! :9 )

Bedankt voor alle tips! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
Opperclowntje schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:19:
Hoe kan ik regelen dat er bij het ophalen van email en surfen via "web" altijd de wlan verbinding gekozen wordt ? En hoe kan ik controleren dat dat ook werkelijk gebeurd?
Als er geen Wlan verbinding is wil ik het liefste dat hij zonder toestemming niet inlogt via GPRS.
(heb geen zin in hoge kosten door GPRS verbruik)
Standaard zelf kiezen welk netwerk je wilt gebruiken of met smartconnector en dan gprs verbinding niet in de lijst er bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 296638 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 13:00:
Ik heb weer eens wat: als ik naar berichten>gmail>inbox>emailinstellingen>automatisch ophalen ga, dan zou daar toch ook ophaaldagen/ophaal interval e.d. moeten staan? :? Want er staat bij mij nu alleen emailmeldingen en email ophalen.
1 stapje terug ;)
Inst. voor ophalen -> Aantal.
Heb ik staan op 30 voor Uit Inbox en 90 voor Uit mappn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gutteguttegut schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 13:43:
[...]
1 stapje terug ;)
Inst. voor ophalen -> Aantal.
Heb ik staan op 30 voor Uit Inbox en 90 voor Uit mappn.
Daar staat het bij mij niet, wat raar. Als ik kijk in de handleiding dan staat er dit:
Instellingen voor automatisch
ophalen
Als u de instellingen voor het automatisch ophalen van
e-mailberichten wilt definiëren, selecteer dan de
account, vervolgens Opties > Bewerken >
Automatisch ophalen, en definieer dan de volgende
instellingen:
• E-mail ophalen — Selecteer Ingeschakeld om
nieuwe e-mailberichten automatisch op te halen uit
uw externe mailbox, of Uitsl. eigen netwrk om
nieuwe e-mailberichten alleen automatisch uit uw
externe mailbox op te halen wanneer uw eigen
netwerk actief is en niet wanneer u bijvoorbeeld op
reis bent.
• Ophaaldagen — Selecteer de dagen waarop e-mail
naar uw apparaat wordt gedownload.
• Ophaaluren — Definieer de uren gedurende welke
de e-mail wordt opgehaald.
• Ophaalinterval — Selecteer het interval voor het
ophalen van nieuwe e-mailberichten.
• E-mailmeldingen — Selecteer of u berichten
Maar dat kom ik bij mij helemaal niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hmm..ik kan er nu niet teveel tijd aan besteden (zit op mn werk).
Misschien is het een firmware verschil?
Ik gebruik een KPN met nog mn eerste firmware: 100.07.76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de nieuwste firmware, 200.21.118

Maar ik ben die instellingen al eerder tegen gekomen, voordat ik mijn mailbox verwijderde wegens traagheid (zie hiervoor) heb ik de instellingen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
vlietame schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
[...]

Het gaat vaak om de speedtouch 780 MET internetplusbellen. Tot zover bij mij bekend is daar geen oplossing voor. We moeten zoveel mogelijk KPN lastig vallen om dit probleem in de router op te lossen.

Ik gebruik geen internetplusbellen, maar het staat wél aan.
Ben door de hele config gewandeld (van de 780) maar heb nergens kunnen vinden dat je dat ook uit kan zetten?

Of is het een fixed instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MACNON
Anoniem: 148114 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:29:
[...]

Zoek voor de lol eens op E71 gateway nou dan wordt je niet blij!

De E51 die ik had werkte net als alle andere telefoons gewoon direct, zonder geklooi, de E71 dus niet.

Misschien kan je je instellingen eens hier neer gooien, heb je je beveiliging wel aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Anoniem: 255791 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 13:12:
Welke bluetooth dongle garandeert sync mogelijkheid met PC Suite en Vista x64?
(of is er evt. een WiFi alternatief?)
[...]
Mijn ervaring is dat Bluetooth onder Windows sowieso een krakkemikkig rommeltje is. Alles hangt af van welke stack je gebruikt. De Windows-stack is zeer rudimentair en wordt bijna door niemand gebruikt. Meestal wordt er bij je dongle een stack geleverd. De Widcomm-stack wordt i.h.a. als het minst slecht gezien. Als je die wilt gebruiken, dan moet je dus een dongle kopen waar die stack bij zit, kom daar vantevoren maar eens achter.

Mijn Dell laptop heeft een ingebouwde bluetooth dinges en daar levert Dell de Toshiba stack bij, nou dat is me toch een draak van een stack, ongelooflijk. Ik gebruik nu een gehackte versie van de Widcomm stack, die bluetooth dongles zijn inwendig namelijk allemaal gelijk, alleen controleert de stack of dat merk en type wel een geldige licentie heeft.

Neem dan Apple, wat een verlichting. Alles zit in het OS ingebakken en werkt gewoon. Synchroniseren, bestanden overdragen, alles! zonder configuratie of het installeren van allerlei flauwekul.

Maar goed, dit gaat een heel eind offtopic, deze discussie geldt in principe voor elk toestel, niet alleen de E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 23:29
Aaai heb net mijn ASUS WL-500W teruggeflashed van DD-WRT naar de fabrieks firmware. En direct problemen met WLAN op mijn E71, lijkt duidelijk op een Nokia probleem welke niet lekker met alle router firmware varianten communiceert.

Erg jammer...dan maar via Vodafone HSDPA in huis verbinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144586

PhilipsFan schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:18:
[...]

Even googlen op 'e71 camera shutter sound' en je vindt zo een stuk of wat oplossingen. Het is niet gemakkelijk, je zult een van de hacks moeten uitvoeren.
Zet je profiel op "stil" en je geluiden zijn weg. Ook van je camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerkerkE71
  • Laatst online: 04-06 21:00
Ik wilde een programma deleten op mijn E71 en het gevolg was dat er 5 programma's niet meer opstaan of onzichtbaar zijn ???????

Wat kan ik hier aan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 144586 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:34:
[...]
Zet je profiel op "stil" en je geluiden zijn weg. Ook van je camera.
Dat hangt dus af van welke versie firmware je hebt. Bij mij op versie 200.21.118 maakt de camera dus nog steeds geluid, ook als ik mijn profiel op 'stil' zet.

Wat snel gegoogle lijkt te bevestigen dat bij de nieuwere firmwares het camera-geluidje niet uit te zetten is zonder wat hackwerk toe te passen.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

MACNON schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:51:
[...]

Zoek voor de lol eens op E71 gateway nou dan wordt je niet blij!

De E51 die ik had werkte net als alle andere telefoons gewoon direct, zonder geklooi, de E71 dus niet.

Misschien kan je je instellingen eens hier neer gooien, heb je je beveiliging wel aanstaan?
Ik heb de Siemens (zilveren) Experiabox van KPN, beveiliging staat aan.
Zal na dit weekend instellingen van box en e71 vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
PhilipsFan schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:59:
[...]

Sluit ik me bij aan. Ik gebruik alle laders van alle modellen op alle telefoons door elkaar heen. Nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 38533 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:06:
[...]

indianenverhalen zijn het niet. dit is wat ik zie gebeuren...en dit komt ook op andere forums voor. sterker nog, accus zijn er al door stuk gegaan. tja, raar maar waar. zal wel weer "exemplarisch" zijn, net als andere issues bij de E71.
Je bedoelt 'net als andere issues bij jouw E71'? Ik herken me meer in de verhalen van de Philips-man dan in die van jou. ;)
Alle laders werken prima bij mij, en zeker sinds de laatste mail for exchange update heb ik écht niks te klagen meer. (Behalve dat de upcoming gave mail interface eventueel niet voor de E71 beschikbaar komt, maar ja, dat houd je toch als apparaten verouderen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140084

Hmm, vandaag mijn eerste echte vastlopertje. Met geen mogelijkheid kon ik het menu nog in. Telefoon opnieuw opgestart en vervolgens kon ik het menu wel weer in maar was de indeling terug naar default. Nokia messaging kan sindsdien geen verbinding meer maken. Gaat wel weer over (denk ik).

Edit, voor de volledigheid: FW 210.21.006

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 140084 op 29-03-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Anoniem: 140084 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:04:
Hmm, vandaag mijn eerste echte vastlopertje. Met geen mogelijkheid kon ik het menu nog in. Telefoon opnieuw opgestart en vervolgens kon ik het menu wel weer in maar was de indeling terug naar default. Nokia messaging kan sindsdien geen verbinding meer maken. Gaat wel weer over (denk ik).
Ik had gisteren exact hetzelfde... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerkerkE71
  • Laatst online: 04-06 21:00
vlietame schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
[...]

[ Voor 8% gewijzigd door lekkerkerkE71 op 29-03-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297184

Even een vraagje..

Ik heb sinds kort een E-71 welke me goed bevalt.
Hiervoor had ik HTC TyTN II als ik dan een contactpersoon zocht,dan zocht ie in alle velden, dus naam, achternaam, bedrijf enz. enz.

Maar op mijn E-71, zoekt ie alleen in het eerste vak, is dit misschien in te stellen? zodat ie overal naar kijkt bij het zoeken van een contactpersoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Anoniem: 297184 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:35:
Even een vraagje..

Ik heb sinds kort een E-71 welke me goed bevalt.
Hiervoor had ik HTC TyTN II als ik dan een contactpersoon zocht,dan zocht ie in alle velden, dus naam, achternaam, bedrijf enz. enz.

Maar op mijn E-71, zoekt ie alleen in het eerste vak, is dit misschien in te stellen? zodat ie overal naar kijkt bij het zoeken van een contactpersoon..
Nope je bent al verwend met Symbian (Nokia) de normale Nokia toestellen kijken alleen naar de eerste letter. Symbian kijkt (gelukkig) al in het gehele eerste veld, ik heb nog niets gevonden waar je het kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik wordt echt helemaal wild van Garmin op mijn E71.

Vanocthend wilde hij mij op de Route Diemen-Utrecht via Vinkeveen, Breukelen en Maarssen sturen, waarna hij (gezien er erg veel gebouwd word) dooleuk geen route meer toonde en het leuk vond te crashen :/

Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurt. Vrij regelmatig als je maar iets van de route afwijkt, stopt Garmin er totaal mee of geeft hij geen route meer weer :P. Of dan ben je lekker aan het rijden, knalt hij terug naar het Homescreen. Kan je tijdens het rijden de boel weer initialiseren.

Meerdere keren reinstalled, maar dat mag niet baten, blegh

Verder heel tevree met de E71 *O*

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
stormfly schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:36:
[...]

Nope je bent al verwend met Symbian (Nokia) de normale Nokia toestellen kijken alleen naar de eerste letter. Symbian kijkt (gelukkig) al in het gehele eerste veld, ik heb nog niets gevonden waar je het kunt instellen.
Ik gebruik voor mijn prive contacten en veel gebruikte zakelijke het standaard telefoonboek van nokia.
Dan kun je direct de naam of achternaam van een contact invullen en dit werkt voor mij goed.

Daarnaast gebruik ik voor de overige zakelijke contacten ongeveer 1300 smartphonebook. Dit omdat mijn gewone telefoonboek het niet aankon. Deze gaf niet altijd meer aan wie er belde.
Met smartphoneboek kun je op alle velden zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietame
Notna schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:41:
Ik wordt echt helemaal wild van Garmin op mijn E71.

Vanocthend wilde hij mij op de Route Diemen-Utrecht via Vinkeveen, Breukelen en Maarssen sturen, waarna hij (gezien er erg veel gebouwd word) dooleuk geen route meer toonde en het leuk vond te crashen :/

Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurt. Vrij regelmatig als je maar iets van de route afwijkt, stopt Garmin er totaal mee of geeft hij geen route meer weer :P. Of dan ben je lekker aan het rijden, knalt hij terug naar het Homescreen. Kan je tijdens het rijden de boel weer initialiseren.

Meerdere keren reinstalled, maar dat mag niet baten, blegh

Verder heel tevree met de E71 *O*
Gebruik McGuider 2009 naar alle tevredenheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik krijg binnenkort de E71. Nu wil ik al mijn oude contacten gaan invoeren in mijn adresboek van Gmail (moet toch gebeuren) om ze vervolgens als ik mijn E71 heb, automatisch te kunnen overzetten naar de E71. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Kan dit gemakkelijk, en wat zijn de aandachtspunten als ik de namen/adressen/nummers ga invoeren bij Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297253

vorige week mijn e71 gekregen. Bevalt zeer goed! goede kwaliteit zoals ik dat ook van de e61 gewend was. Echter een probleem ontdekt. De email toets werkt na een tijdje niet meer evenals de meldingen van nieuwe emails. Heeft iemand anders ook dat probleem gehad en/of een oplossing?

Het probleem is verdwenen na een reboot en komt daarna (na maximaal een dag gebruik) weer terug. Vandaag was het zo dat na rebooten en 1 keer de mail ophalen via een wifi connectie de email toets al niet meer reageerde. Onder de email toets is een aktief (pop3) email account ingesteld. synchronisatie met de PCvia bluetooth met nieuwste PC suite software. Nadat ik het probleem met de email toets (en meldingen) had heb ik alle nieuwe software erafgehaald en de nieuwste firmware geladen. Helaas was daarmee het probleem niet verholpen

alle suggesties welkom en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn batterijduur lijkt na de update van 100.*.* naar 210.21.006 behoorlijk te zijn ingekort. Na 2 dagen redelijk intensief gebruik ( bellen, sms'en + internet ), is ie toch wel zo goed als leeg... Merken jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
PieterK123 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 00:50:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn batterijduur lijkt na de update van 100.*.* naar 210.21.006 behoorlijk te zijn ingekort. Na 2 dagen redelijk intensief gebruik ( bellen, sms'en + internet ), is ie toch wel zo goed als leeg... Merken jullie dit ook?
Heb ik ook al genoemd in dit topic...erg jammer hoor ik had 200 en nu 210. Ik denk dat het met name komt door het intensieve HSDPA gebruik, ik gebruik profimail icm imap idle (like push mail) en dan staat de connectie continu open. Dit had ik voorheen ook maar het lijkt nu dubbel zoveel stroom uit de accu te kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

PieterK123 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 00:50:
Jup.
Waar eerst de accu een week mee ging, is het nu nog een dag of vijf.
Ik haal geen mail op, ik heb bluetooth alleen aanstaan als ik het nodig heb, wifi staat uit en 3g ook als ik het niet gebruik.

Van vastlopen is na de eerste paar keer gelukkig geen sprake meer, maar de programma's die op het geheugenkaartje staan kan ik niet meer gebruiken. Gewoon helemaal niet te starten of te verwijderen..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pjottum schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 09:06:
[...]

Jup.
Waar eerst de accu een week mee ging, is het nu nog een dag of vijf.
Ik haal geen mail op, ik heb bluetooth alleen aanstaan als ik het nodig heb, wifi staat uit en 3g ook als ik het niet gebruik.

Van vastlopen is na de eerste paar keer gelukkig geen sprake meer, maar de programma's die op het geheugenkaartje staan kan ik niet meer gebruiken. Gewoon helemaal niet te starten of te verwijderen..
ja ook hier. batterijduur is nu geen pluspunt meer vind ik. ik haal elk half uur mail op, bel een paar keer per dag en browse 10min op web. ik moet na 3 dagen de lader opzoeken. dat was voorheen na 4/5 dagen. jammer...de meeste phones gaan wel 3 dagen mee onder gemiddeld verbruik. kheb nu het gevoel dat al dat extra gewicht aan batterij stoer is om te noemen, maar in praktijk geen ruk meer uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Bij mij lijkt het inderdaad ook iets korter..

Wat ik wel zag was dat de standbytijd bij 3G hoger is dan bij GSM, dus ik heb hem standaard op 3G staan tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:43
Wie gebruikt er hier voicedial? Kan ik zelf spraak labels toevoegen aan contacten? sommige namen worden bij mij wel herkend, maar sommige herkend hij echt totaal niet. of kan je hem aanleren hoe je sommige namen uitspreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mad_Cow schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:20:
Wie gebruikt er hier voicedial? Kan ik zelf spraak labels toevoegen aan contacten? sommige namen worden bij mij wel herkend, maar sommige herkend hij echt totaal niet. of kan je hem aanleren hoe je sommige namen uitspreekt?
Op de E51 is het gewoon een kwestie van een paar keer het juiste contact aangeven als hij verkeerd detecteert.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:43
maar wat als hij er nou helemaal naast zit? kan je het dan forceren? ter verduidelijking sommige buitenlandse namen worden slecht herkend

[ Voor 33% gewijzigd door Mad_Cow op 31-03-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kicker-de-kick :P Iemand die nog iets kan zeggen over mijn onderstaande vraag? ;)
monnick schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:25:
Ik krijg binnenkort de E71. Nu wil ik al mijn oude contacten gaan invoeren in mijn adresboek van Gmail (moet toch gebeuren) om ze vervolgens als ik mijn E71 heb, automatisch te kunnen overzetten naar de E71. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Kan dit gemakkelijk, en wat zijn de aandachtspunten als ik de namen/adressen/nummers ga invoeren bij Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dog4life schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:48:
Bij mij lijkt het inderdaad ook iets korter..

Wat ik wel zag was dat de standbytijd bij 3G hoger is dan bij GSM, dus ik heb hem standaard op 3G staan tegenwoordig!
huh das apart. 3g slurpt standaard meer energie en bij het wisselen tussen 2G/3G nog meer. vast op 2g zou echt langer moeten zijn...maar goed :) het zou mooi zijn als hij op 3g 5 dagen mee gaat met gemiddeld gebruik, maar dat lijkt nog steeds onmogelijk, tenminste bij de latere hardware revisies cq firmwares. collega van mij heeft eind 2008 eentje gekocht en draait op de 100.x firmware. wat me opviel is dat:

- hij 5 dagen haalt met zelfde gebruik, zoniet intensiever als ik
- zijn toetsenbord zachter voelde met typen en navigeren, terwijl hij em langer heeft en meer gebruikt (die van mij had dat alleen in het begin, nu voelt alles wat harder aan en je hoort ook meer klikgeluiden)

al met al ben ik niet ontevreden, maar dit soort zaken bezorgen mij een beetje, lijkt alsof nokia nu een ander productieproces heeft met wellicht goedkoper materialen of iets ?

ik neem em nu ook niet zomaar een weekend mee zonder lader, iets wat ik eerst wel aandurfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 13:01
Ik heb een nokia e71 met een parrot ck3100lcd carkit.
Nu is het probleem dat het volume veel te hoog is als iemand belt.
Zowel het volume op de parrot als op de telefoon staan op het laagst.

Ik heb er geen versterker tussen. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
monnick schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:25:
Google doet goed contacten syncen met hun SyncML sync dienst (http://m.google.com/sync).

Aandachtspunten: de velden van de contactpersonen zijn beperkt op zijn zachtst gezegt. Ze ondersteunen géén 'middle name', waar wij vaak (naar mijn mening onterecht) dingen als 'van', 'ter', 'van der' etc zetten. Ik stop ze standaard in achternaam (ik zie 'middle name' als doopnaam, tsja dat Google dát niet onthoudt...). Ook heeft Google geen ondersteuning voor verjaardagen, a hoewel ik daar met mijn iPhone nu weer andere ervaringen mee heb (verjaardag invoeren op iPhone, syncen naar Google, iPhone restoren (leeg) en opnieuw de contacten van Google aftrekken, tadaa, de verjaardagen staan er wél in). Ik snap nog niet helemaal wat er gebeurd als je meerdere mobiele nummers bij één persoon zet, kan zeker ook voor problemen zorgen. En Google zelf heeft een beperking dat een bepaald emailadres niet én bij Pietje én bij Pukje kan staan.

Anyway, het kán makkelijk, maar of alle velden van je contacten ondersteund worden door Google is nog maar de vraag (plaatjes gaan wél goed, itt soocial.com). Kijk anders ook naar soocial.com, nuevasync.com (werkt érg slecht icm E71 voor mij), Nokia's eigen ovi.com, en nog wat andere SyncML aanbieders (genoeg gratischen van te vinden). Succes! :)

[ Voor 7% gewijzigd door DRvDijk op 31-03-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297253

help!

het probleem met de email is er nog steeds :-(. Ofwel tijdens/na het ophalen van de emails sluit de applicatie en gaat deze terug naar het homescreen. De shortcut op het toetsenbord werkt ook niet meer en de email applicatie is alleen vanuit het homescreen te starten. Graag hoor ik of anderen dit probleem ook hebben/hadden en of het opgelost kan worden

210.21.006 firmware
RM-346 E71-1
0567042 productcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
FongWan schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:47:
Accu BP-4L 1500 mAh Li-Po
Standby-tijd GSM tot 17 dagen
WCDMA tot 20 dagen
WLAN inactief tot 166 uur
SpreektijdGSM tot 10 u 30 min
WCDMA tot 4 u 30 min
Wel langere standbytijd, maar kortere spreektijd, ik ga nog is even kijken waar ik het langer mee volhou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHengeveld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 22:47
Zoals wel meer mensen in dit topic ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone en ben ik uitgekomen bij de E63 of de E71, waartussen ik twijfel. Qua specificaties is de E71 natuurlijk beter, maar dat model heeft helaas een 2,5mm jack, die ook nog eens (heel onhandig) aan de zijkant zit. Ik wil de telefoon vooral ook als mp3 speler gebruiken, dus dat is voor mij wel een belangrijk punt. Mijn huidige toestel (HTC Wizard / MDA Vario) heeft ook een 2,5mm jack, maar aan de onderkant.

Ik zou graag een aantal dingen willen weten:
- Kan ik mijn bluetooth GPS ontvanger gebruiken met de E63 (werkt prima met Windows Mobile 5) ?
- Heeft de meegeleverde headphone bij E71 ook een microfoon (zodat ik ermee handsfree kan bellen) en hoe zit dat bij de E63 ?
- Kan ik de E63 als modem gebruiken, zodat ik met mijn laptop op internet kan via de telefoon (staat wel bij de specs van de E71, maar niet bij de specs van de E63) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 22:50

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Koradhil schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:49:
Zoals wel meer mensen in dit topic ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone en ben ik uitgekomen bij de E63 of de E71, waartussen ik twijfel. Qua specificaties is de E71 natuurlijk beter, maar dat model heeft helaas een 2,5mm jack, die ook nog eens (heel onhandig) aan de zijkant zit. Ik wil de telefoon vooral ook als mp3 speler gebruiken, dus dat is voor mij wel een belangrijk punt. Mijn huidige toestel (HTC Wizard / MDA Vario) heeft ook een 2,5mm jack, maar aan de onderkant.
Geluid uit de E71 is niet best, zal bij de E63 niet anders zijn.
Ik zou graag een aantal dingen willen weten:
- Kan ik mijn bluetooth GPS ontvanger gebruiken met de E63 (werkt prima met Windows Mobile 5) ?
Ja
- Heeft de meegeleverde headphone bij E71 ook een microfoon (zodat ik ermee handsfree kan bellen) en hoe zit dat bij de E63 ?
Dunno
- Kan ik de E63 als modem gebruiken, zodat ik met mijn laptop op internet kan via de telefoon (staat wel bij de specs van de E71, maar niet bij de specs van de E63) ?
jA

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Kanarie schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:59:
[...]

Geluid uit de E71 is niet best, zal bij de E63 niet anders zijn.

[...]
Nou ik heb hem de eerste keer geruild vanwege het slechte geluid, mijn tweede toestel had het minder. Maar ik heb hem open gemaakt om het stof achter het display weg te halen en nu is hij kraak vrij. Waarschijnlijk zit de speaker nu net een mm anders oid.

Hij is nu echt heel zuiver, ik heb het dan over de kwaliteit van het ontvangen telefoon gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHengeveld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 22:47
Geluid uit de speakers vind ik niet belangrijk, ik gebruik gewoon oordopjes voor muziek luisteren. Dat geluid is wel goed neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Koradhil schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:49:
Ja, maar die is dus echt van minimale kwaliteit.

Ik vind het geluid via mn in-ears van Creative prima voor mp3 muziek, youtube en internet radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Koradhil schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:30:
Geluid uit de speakers vind ik niet belangrijk, ik gebruik gewoon oordopjes voor muziek luisteren. Dat geluid is wel goed neem ik aan ?
Weet ik niet ik gebruiik hem om te bellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-05 20:48
De eerder in dit topic genoemde snelheidsverhoging voor Hi en KPN merk ik zelf nog niets van, anderen hier wel ervaring mee of weet iemand waarom het nog niet sneller is? Ook is het bij mij met de Youtube applicatie niet mogelijk om filmpjes te kijken via 3G, alleen via WiFi. De NOS-applicatie werken filmpjes uberhaupt niet in... Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Daar voor kun je beter hier zijn: [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ?

En het schijnt dat die snelheidsverhoging niet komt? (zegt iemand in dat topic, heb zelf geen Hi/KPN dus weet er niks van af.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Laatst online: 22:50

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Koradhil schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:30:
Veel noise, dus als je een gevoelige koptelefoon hebt (in-ears) zul je veel gesuis horen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat als ik mijn E71 opstart ik opnieuw tijd en datum moet invoeren. Waar zou dit aan kunnen liggen? SD kaartje die geen contact meer maakt?
En zo ja, hoe fix ik dit?

Mijn tweede vraag is, waar zie je op je telefoon je firmware versie.. ? Heb al gekeken bij Info onder Help, maar daar staat niks nuttigs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:32
Kanarie schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:21:
Veel noise, dus als je een gevoelige koptelefoon hebt (in-ears) zul je veel gesuis horen.
Ik heb nooit een koptelefoon met draad aan mijn telefoon gehad. Mijn A2DP bluetooth stereo headset geeft een super geluid!

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-01-2021
Hotmail op E-71

Nu Nokia Messaging 1.1:

Get emails in HTML format.
Sign up with your Windows Live TM Hotmail® email address.
Now available on four more phones.
Available in 23 languages. In ieder geval ook Nederlands

Sign up:
Voor instellingen en om de applicatie naar je telefoon te laten sturen.
https://email.nokia.com/account/home.action

Post op site:
http://www.e71fanatics.co...il-now-available-for.html

Eindelijk de Hotmail-support en dus gelijk even ingesteld. Mijn eerste bevindingen:
+ pushmail
+ zoeken in mail
+ naam-aanvulling vanuit telefoonboek
+ mail-toets werkt
+ html-support
+ mappen sync vanuit hotmail (in te stellen via nokia account site)
+ syncen 'gelezen mail' met server

- geforceerde integratie, niet in telefoon mail-applicatie
- NOG gratis nokia service, voor hoelang het duurt
- na 30 dagen blijkt applicatie mail van je telefoon te gooien (instellingen gaan niet verder)
- synct dus niet gehele mailbox(en)

Andere ervaringen? tips?

EDIT:

oke nog 1 dikke MIN:
krijg elke gezonden bericht na 10 seconden terug 'Onbestelbaar' (Unable to deliver the message). Werkt dus nog niet naar behoren...

[ Voor 21% gewijzigd door Voltron op 02-04-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
[b]PieterK123 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:25
Mijn tweede vraag is, waar zie je op je telefoon je firmware versie.. ? Heb al gekeken bij Info onder Help, maar daar staat niks nuttigs..
Eerste hit op Google. Wellicht helpt dit je in de toekomst:

Afbeeldingslocatie: http://media.wiley.com/product_data/coverImage80/05/07645993/0764599305.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Haha thanks, ja heb net steeds andere zoektermen gebruikt.. maar bedankt, ik heb in ieder geval de nieuwste firmware op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voltron
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-01-2021
ZeilDude schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:23:
[...]

Eerste hit op Google. Wellicht helpt dit je in de toekomst:

[afbeelding]
En als je dan echt #&*%! bent:

*#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297184

Even een vraagje,

Ik sync mijn mail op mijn E-71 met mijn exchange server met "Mail for Exchange" , dit werkt allemaal prima.
Maar....... Als ik een bijlage wil ophalen dan lukt dit niet dan krijg ik de melding dat de verbinding verbroken is met de server. Ga ik via Wifi mijn bijlagen ophalen dan gaat dit wel goed.

Ik heb een normaal GPRS/UMTS abbo bij KPN...

Is dit misschien ergens een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:49
Anoniem: 297253 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:09:
help!

het probleem met de email is er nog steeds :-(. Ofwel tijdens/na het ophalen van de emails sluit de applicatie en gaat deze terug naar het homescreen. De shortcut op het toetsenbord werkt ook niet meer en de email applicatie is alleen vanuit het homescreen te starten. Graag hoor ik of anderen dit probleem ook hebben/hadden en of het opgelost kan worden

210.21.006 firmware
RM-346 E71-1
0567042 productcode
Hier heb ik ook last van. En het is alleen op te lossen met opstarten. Ik ben ook op zoek naar een oplossing. Jammer om te lezen dat het ook niet opgelost is in 210.21.006

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op deze site staat een artikel dat er verder niet toe doet, wat mijn vraag is of het mogelijk is om de klok die je normaal (??) in je scherm hebt staan weg kan halen (zoals bij dat artikel staat)

PS: Tips van dat soort thema's zijn ook welkom 8-)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139714

Vraagje over email op de e71.
als ik mijn mail op automatisch ophalen zet dan blijft de verbinding open, dit is met elk emailprogramma.
Is dit een bug dat de verbinding niet word verbroken na het ophalen?, is er een programma voor die de verbinding verbreekt na het ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^

Zover ik weet niet, is het geen oplossing om elke 30 min op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filerijder
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-04 21:14
Anoniem: 139714 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:19:
Vraagje over email op de e71.
als ik mijn mail op automatisch ophalen zet dan blijft de verbinding open, dit is met elk emailprogramma.
Is dit een bug dat de verbinding niet word verbroken na het ophalen?, is er een programma voor die de verbinding verbreekt na het ophalen?
Ik heb sinds de upgrade naar de 210 versie van de firmware hetzelfde issue. met de 200 versie van de firmware heb ik hier nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

filerijder schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 08:15:
[...]

Ik heb sinds de upgrade naar de 210 versie van de firmware hetzelfde issue. met de 200 versie van de firmware heb ik hier nooit last van gehad.
ik gebruik alleen MFE, daar lijkt alles goed te gaan (eindelijk na al die sync errors). ik heb interne pop mail programma nog niet gebruikt icm laatste firmware. miss is het een idee om de laatste versie van messaging te proberen ? (zie aantal posts hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zucht, ik dacht; laat ik Garmin eens vervangen door Sygic. Alles installed, krijg ik een low disk space warning als ik het wil starten :S

Schijnt vaker voor te komen bij de E71, maar een eenduidige oplossing is er niet (grapje van needed ram al verlaagd en zowel installed op de Memorycard als op de phone zelf.) Nog tips?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

hebben jullie het ook met mcguider, vast wel... bij rechte stukken, elke keer de melding dat je rechtdoor moet rijden.. dit is toch dommm.. het maakt het bij mij id auto extra irritant omdat ie steeds switch tussen muziek en navigatie

hopelijk krijg ik mijn 16gb kaartje snel terug van garantie, kan ik lekker route66 er weer op knallen
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.