Het Nokia E71 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 202.027 views

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 19:04

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter

Het Nokia E71 Topic - Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://www.guychen.nl/got/E71_banner.jpg
Welkom ...
Welkom in het 2e deel van de Nokia E71 topic reeks. Hier kan je al je zaken bespreken die betrekking hebben tot deze prachtige opvolger van de E61i. Het doel is om de topicstart regelmatig te voorzien van nieuwe informatie en evt. nieuwe problemen aan de FAQ toe te voegen. Dit zal alleen kunnen gebeuren met hulp van jullie input !!!

Met andere woorden, het gaat er in dit topic om de volgende zaken:
  • Gebruikerservaringen
  • Problemen
  • Software
  • Troubleshooting
  • Accessoires
en niet om de volgende zaken:
  • Hoeveel de E71 icm een abbonement kost
  • De mededeling dat je hem besteld heb en aan het wachten bent, tenzij je nog specifieke vragen hebt en tussen neus en lippen door verteld dat je hem besteld hebt.
  • Het vragen naar Warez of illegale software, dat doe je maar via Google.
Lees dus voordat je vragen gaat stellen even de topicstart door, en dan met name de FAQ & Software gedeeltes. Wie weet is iemand je voorgegaan met het probleem, vraag waar je tegenaan loopt.

Mocht je probleem, vraag niet in de FAQ of andere onderdelen van de startpost staan dan kan je daarnaast natuurlijk ook kijken of dingen al besproken zijn, maar helaas nog niet toegevoegd in de starpost, door te zoeken in dit topic zelf. Het makkelijkste zoek je door alle posts achter elkaar te zetten en dan met Ctrl+F er in te gaan zoeken. Dit doe je door "/?limit=999" achter de topic url zetten, echter is het makkelijker om op deze link te klikken. :P

Inhoudsopgave
Voorgaande delen
Specificaties
NetwerkE71-1 Quad-band EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 900/2100 HSDPA
E71-2 Quad-band EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 850/1900 HSDPA
E71-3 Quad-band EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 850/2100 HSDPA
Formaat114 x 57 x 10 mm, 66 cc
Gewicht127 g
Display2,36" QVGA TFT, 16 miljoen kleuren, Resolutie: 320 x 240 pixels
BeltonenPolyphonisch (64 kanaals), MP3
TrilalarmJa
Extern geheugenmicroSD (max. 16GB)
Hot Swap GeheugenJa
Intern geheugen110 MB Dynamisch
GPRSklasse A, multislot klasse 32, maximumsnelheid 100/60 kbps (DL/UL)
EGPRSklasse A, multislot klasse 32, maximumsnelheid 296/177,6 kbps (DL/UL)
3GWCDMA 900/2100 of 850/1900 of 850/2100, maximumsnelheid 384/384 kbps (DL/UL)
HSDPA klasse 6, maximumsnelheid 3,6 Mbps/384 kbps (DL/UL)
WLANJa, IEEE 802.11b/g, WLAN Security: WEP, 802.1X, WPA, WPA2
BluetoothJa, v2.0 EDR, A2DP
InfraroodMaximumsnelheid 115 kbps
USBMicro-USB-aansluiting, Full Speed
BerichtenSMS, MMS, Email, Instant Messaging
InternetWAP 2.0/xHTML, HTML
EmailPOP3, SMTP, IMAP4
KleurenGrey steel & White steel
CameraJa, 3,2 Megapixel, Max. resolutie: 2048 x 1536 pixels
Max. resolutie: (camera) 2048 x 1536 pixels
Max. resolutie: (video) 640 x 480 pixels, 22 fps
Software / HardwareBuilt-in GPS navigation
Installed Maps application covering over 100 countries
Java MIDP 2.0
MP3/AAC/AAC+/eAAC+/WMA player
Stereo FM Radio
Organiser
Office document viewer
T9
Push to talk
Voice dial/memo
Built-in handsfree
AccuBP-4L 1500 mAh Li-Po
Standby-tijdGSM tot 17 dagen
WCDMA tot 20 dagen
WLAN inactief tot 166 uur
SpreektijdGSM tot 10 u 30 min
WCDMA tot 4 u 30 min
SynchronisatieSyncML
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB
Synchronisatie via Bluetooth
Operating SystemSymbian OS 9.2. Soort: Series 60 Third Edition Developer Platform 3.1
In de doosNokia E71
Nokia Batterij (BP-4L)
Nokia Lader (AC-5)
Nokia Datakabel (CA-101)
Nokia Hoofdtelefoon (HS-47)
Nokia Eseries sleutelkoord
Nokia Eseries hoesje
Gebruikershandleiding
2GB microSD naargelang van markt/kanaal

Afbeeldingen

Afbeeldingslocatie: http://www.guychen.nl/got/E71_grey.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.guychen.nl/got/E71_white.jpg
Links
Nokia website & nieuws
Reviews
Reviews van mede Tweakers
Pricewatch
Samenhangende topics op GoT

Hall Of Fame

Voor deze topicstart zijn een of meer dingen overgenomen uit andere topicstarts:
  • Topicstart van Het Nokia N82 topic, de layout, hiervoor gaan credits naar Drawer, sander1989 & BastiaanN.
  • Plaatjes en informatie uit de vorige topic voor de Nokia E71, credits gaan naar Donstil & Niek1988
  • Iedereen die bijgedragen heeft aan informatie, tips & tricks voor de Nokia E71 in de vorige topics en (hopelijk) toekomstige topics. Zonder jullie zou deze topicstart niet mogelijk zijn.
Heb je vragen of opmerkingen of mis je iets in deze startpost? Aarzel niet om mij een DM of e-mail te sturen :) Ten slotte, hoe meer mensen bijdrage leveren hoe beter de startpost wordt en de informatie voorziening. Mensen die een actieve bijdrage leveren zullen worden opgenomen hier in the Hall of Fame. :)

Updates & To Do

Updates:
  • 2008-11-20: Start deel 2
  • 2008-11-22: Reviews toegevoegd, FAQ aangevuld
  • 2009-01-13: Firmware update changelist toegevoegd, review, kleine aanpassingen & aanvullingen
To Do:
  • Update Links
  • Update FAQ
  • Update Software

[ Voor 3% gewijzigd door FongWan op 13-01-2009 16:18 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter

Firmware Updates

Hier vind je informatie omtrent the laatste firmware versie die er is voor de E71, met changelog and releasedate. Je kan hier kijken naar nieuws omtrent software updates.
Firmware 200.21.118, released ??-??-2009
New functionalities in MCU SW version 200.21.118:
- Internet Radio application
- My Nokia application
- 3G power reduction for applications using keep-alive style messaging
- User experience improvements:
- Easy Dialing support for Simplified Chinese language
- Device Lock improvement: Open device lock with LSK + Fn-keys
- One key input method switch for China language
- ‘Mute’ option in Right Soft Key when wired headset / hands free is connected
- ‘Loudspeaker’ option in Right Soft Key immediately when phone call is started
- Enlarge characters in Chr-table
- NTLM v1 and v2 support for Intranet Browsing
- New black and red themes

Changes/improvements made to MCU SW version 200.21.118:
General
- Time zones updated
- Improvements to localization
- Localization fixes
- Missing localizations added
- Operator name database updated
- Startup Settings updated
- Certificates updated
- Security updates
- Stability and functionality improvements
- Barcode reader icon changed from 1D icon to 2D icon
- Windows DRM keys are not lost during NSU update from 110.07.127

Qwerty keyboard
- Keyboard mapping corrections

Browser
- Flash Lite improvements

Connectivity
- WLAN stability improvements
- EAP-FAST/TLS stability improved
- WLAN roaming functionality improved
- BT IOP and Dial-up stability improvements

Maps
- Several stability and functionality improvement

Messaging
- Performance improvement

Quickoffice
- Several stability and functionality improvements

VOIP / SIP
- Many stability and functionality improvements

Email
- Mail for Exchange upgraded from version 2.5.5 to 2.7.22
- Improved functionality when sending email via SSL/TLS SMTP server

Mobile dictionary
- Stability improvements
- Improvement for installed languages. Installed language can be removed.

Camera
- Camera image improvements & slow capture correction with certain HW’s
- Stability improvements

Music player
- General functionality and stability improvements

Java
- Update for CLDC-HI (Sun 1.1.1s Java VM)

Device encryption
- Device encryption functionality and stability improvements

Switch application
- Application updates and stability improvements
Firmware 110.07.127, released 10 November 2008
This SW release contains the following new features:
Gimlet 9.2.1.381 (Nokia Email Service version) in user disk; gimlet is visible only in countries where service available, otherwise hidden.
Improved Email Set-up Wizard to check availability of Nokia email service
This is visible only in countries where service available, otherwise hidden.
Mail for Exchange 2.5.5
Maps 2.0 release from wk 30
VoIP baseline from wk 31
Switch4 from wk 32
Startup settings from wk 31
Catalogs 3.1.50 from wk 32
Y drive for WMDRM protection files

Changes/improvements made to MCU SW version 110.07.127:
Email set-up improvements
Maps 2.0 improvements
Music library refresh function performance improvement
Browser improvements
Bluetooth improvements
Camera improvements

Corrected Items from MCU SW version 100.07.76
Email for Exchange – Synching improvements
DUT does not connect to BT stereo headset (SEM HBH -DS970) and car kit (SM HCB-120)
Y-drive visible with PC Suite
EAP-FAST authentication improvements
Unable to start maps when memory card is full
Camera - Picture cannot be taken correctly after zooming in max

Veelgestelde Vragen (FAQ)

In dit gedeelte vind je de veelgestelde vragen en ook wat troubleshooting van problemen die er zijn met de E71. Ik zal proberen eens in de zoveel tijd door het topic heen te lopen en kijken of er nog wat hier toegevoegd moet worden. Echter zal ik daar niet altijd tijd voor hebben dus hulp van jullie allen wordt zeer gewaardeerd. Voor aanvullingen en aanpassingen kan je mailen of een DM sturen/ :)

Wordt nog geupdate.

Nokia codes
Handige codes voor Nokia in het algemeen en wat ze doen:

Firmware versie controleren: *#0000#
IMEI nummer controleren: *#06#
Soft reset, hiermee ben je alles kwijt, dus wees gewaarschuwd: *#7370#.

Handleiding openmaken E71
Een mooie handleiding met plaatjes voor de echte tweaker die zijn E71 wilt openschroeven en weer in elkaar wilt zetten zonder onderdelen over te houden. :P Veel dank aan audie hiervoor. :)

Verschillen E61i vs. E71

PhoneE61iE71
CPU200Mhz369Mhz
werkgeheugen45MB110MB
vrij werkgeheugen17MB72MB
opslag61MB119MB

Wat voor navigatie is er beschikbaar voor Symbian?
Een mooi overzicht van verschillende navigatie pakketten die in ieder geval op de N82 werken met de interne GPS ontvanger. Veel dank aan BastiaanN, de topicstarter van het Nokia N82 topic voor het delen van zijn ervaringen. :)

Shortcuts op je Nokia E71
  • For typing large amounts of numbers, quick double press on the bottom left 'number shift' key locks it so the numeric keypad stays active.
  • Copy and paste can, in some situations be done with Ctrl+C (but you need to hold down Func+Chr+C to get this on the keyboard). You can highlight text (in edit situations) by holidng the shift key and moving the direction pad. Copy will appear as on of the softkey labels.
  • Page up and page down are Ctrl+Up and Ctrl+Down. Again you access control by pressing the function key first (so Fn+Chr+Up on the keyboard. Doing this directly is awkward. You can press Fn then Ctrl+Up. If you doble tap the function key it becomes sticky (i.e. like cap locks and as tim describes above) and you can then do multiple page up and page downs eaily.
  • Press and Hold * key to activate or deactivate the bluetooth.
  • Press and Hold # key to switch between General and Silent profiles.
  • Press and Hold 0 (zero) key to goto bookmarks / browser.
  • Marking items like messages, press 'shift' + 'return' (or click navi button) to mark a single item or... 'shift' + 'navi button down' to mark multiple items.
  • To delete letters after the cursor, press Shift + Backspace.
  • Hold down the End key to disconnect all data connections.
  • Hold down left soft key to read out new text messages.
  • Shift+Chr jumps directly to language selection. This seems to work in all editing modes (e.g. while editing contact information).
  • In Nokia Maps: use the 'Shift' Key to zoom in, use the 'Backspace' key to zoom out, use the 'Space' bar to go to current position.
  • Disable/Enable text prediction, press function + space

Software

Alle leuke, nuttige, praktische en het liefst freeware software voor de E71 kan je hier bekijken. Dit lijstje is natuurlijk nooit compleet en iedereen heeft zijn/haar voorkeuren wat betreft software maar bij deze een korte lijst van software die jullie hebben bijgedragen. Dit onderdeel is natuurlijk always under construction aangezien er steeds nieuwe software bijkomt.

Willen jullie in dit topic software aanbevelen graag zelfs maar als het geen moeite is dan in het onderstaande formaat posten zodat ik het ook makkelijker hier kan verwerken. Plaatjes worden op prijs gesteld. Zoals men zegt, een plaatje zegt meer dan woorden.Voor meer Symbian software raad ik ook aan om de volgende links te bekijken.Nogmaals, jullie, de users spelen een grote rol in de informatie die hier staat dus aanvullingen en dergelijke worden zeer gewaardeerd. Mail of DM mij voor toevoegingen.

Screenshot for Symbian OS (S60)
Screenshot for Symbian OS is a gratis programma om screenshots te maken op je N82. Je kunt van vrijwel elke applicatie op je telefoon een screenshot maken en de afbeelding opslaan als JPEG, PNG, BMP of MBM formaat. De screenshot kan rechtstreeks naar een computer worden verzonden via infrarood of bluetooth.

Best Profiles
Waarschijnlijk een van de meest handige programma's van dit moment. Met best profiles kun je profielen instellen op basis van agenda items (bijv. er staat in je agenda dat je tussen 12.30 en 14.30 een meeting hebt, dan zou je dan je telefoon automatisch op stil kunnen laten zetten!) en je kunt ook tijdsgebaseerde profielen aanmaken zodat de telefoon bijv om 19.30 automatisch op het profiel wekker gaat o.i.d. en je kunt er nog veel meer mee!

PhoNetInfo
Hiermee kan je allerlei informatie uitlezen van je E71 van hoeveel % je batterij is tot IMEI, wat voor Mac adres hebt, op welke cell je zit binnen het netwerk en meer.

Navigatie Software
Een mooi overzicht van verschillende navigatie pakketten die in ieder geval op de N82 werken met de interne GPS ontvanger. Veel dank aan BastiaanN, de topicstarter van het Nokia N82 topic voor het delen van zijn ervaringen. :)

[ Voor 50% gewijzigd door FongWan op 13-01-2009 16:11 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Anoniem: 217295

Ik heb de nieuwe update op mijn E71 gezet,maar toen hij weer opstarte vroeg hij achter de code van mijn geheugenkaart,ik kan mij niet herineren dat ik deze met een code beveiligd zou hebben,wel stonden al mijn fotos en beltonen op dit kaartje netzoals de gesproken talen ed;
Ik heb geprobeerd het kaartje te formateren,maar zelfs als ik hem rechtstreeks aan de pc hang geeft deze aan dat er geen schijf in het station aanwezig is.Iemand een Idee om te helpen?

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:03

Apoca

Array Technology Industry

Mooie duidelijk TS :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 217295 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:20:
Ik heb de nieuwe update op mijn E71 gezet,maar toen hij weer opstarte vroeg hij achter de code van mijn geheugenkaart,ik kan mij niet herineren dat ik deze met een code beveiligd zou hebben,wel stonden al mijn fotos en beltonen op dit kaartje netzoals de gesproken talen ed;
Ik heb geprobeerd het kaartje te formateren,maar zelfs als ik hem rechtstreeks aan de pc hang geeft deze aan dat er geen schijf in het station aanwezig is.Iemand een Idee om te helpen?
Lijkt erop dat je kaartje, op welke wijze dan ook, versleuteld was, en naar wat ik heb gelezen werd er aangeraden om eerst te ontsleutelen, voordat je update. Dus dat zou suggereren dat je microSD 'bricked' is...

Het valt mij op dat mijn accu veel voller is (0 streepjes eraf ipv 2-3) na een dagje elk kwartier exchange syncen en nog wat eenvoudig aanvullend gebruik... Zou dat ook door de software update kunnen komen?

• Tazzios
  • Laatst online: 15:33

Tazzios

..

dat idee heb ik ook, de eerste streepjes gingen er eerst veel harder af. Ik denk dat het alleen een visuele aanpassing is.

Tom Tom heb ik trouwens niet aan de praat kunnen krijgen met de hack, tomtom start niet op.Is het het andere wel gelukt?

[ Voor 90% gewijzigd door Tazzios op 20-11-2008 21:49 . Reden: qoute is niet nodig ]

Helsie schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:25:
[...]

Lijkt erop dat je kaartje, op welke wijze dan ook, versleuteld was, en naar wat ik heb gelezen werd er aangeraden om eerst te ontsleutelen, voordat je update. Dus dat zou suggereren dat je microSD 'bricked' is...

Het valt mij op dat mijn accu veel voller is (0 streepjes eraf ipv 2-3) na een dagje elk kwartier exchange syncen en nog wat eenvoudig aanvullend gebruik... Zou dat ook door de software update kunnen komen?
En kan ik die nu ook debricken?

• Helsie
  • Niet online
Geen idee. Het lijkt mij dat je PC-OS het kaartje om te beginnen wel als 'aanwezig' moet zien... Anders kun je al niet eens meer formatteren. Die data lijkt me sowieso vrij moeilijk terug te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
De link naar PhoNet klopt niet. Er zit een fout in, het moet: http://www.patrickfrei.ch/phonetinfo/index.html worden.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

in een sd adapter kaartje zodat je m in een kartlezer van je pc kan doen en dan formateren ?
In het vorige topic had iemand een link nar de bestanden die standaard op het kaartje staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Als je het Micro-SD kaartje in een SD-adapter stopt kun je het proberen te formateren met een camera. Ik had ook een keer een kaartje dat niet meer door de PC herkent werd (Windows/Linux) maar mijn Panasonic camera kon het formateren, en vervolgens werkte het weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Vandaag ook de firmware geüpdatet, moet zeggen dat de fotos echt veel mooier zijn geworden, verder weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rawit schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:20:
Als je het Micro-SD kaartje in een SD-adapter stopt kun je het proberen te formateren met een camera. Ik had ook een keer een kaartje dat niet meer door de PC herkent werd (Windows/Linux) maar mijn Panasonic camera kon het formateren, en vervolgens werkte het weer perfect.
Goede tip dit ga ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Voor de topicstart (detail specificaties):

http://www.forum.nokia.com/devices/E71

Kan iemand bevestigen of deze in de Nokia E71 werkt:

Kingston 8GB microSDHC (Class 4) High Capacity

Zijn er hier mensen met een Nokia E71 die Sygic McGuider of Route66 gebruiken? Route66 altijd op mijn Nokia N95 gebruikt, maar Sygic McGuider lijkt me ook wel wat. Iemand beide getest, of iemand over één van beide zeer tevreden?

[ Voor 77% gewijzigd door Jumpman op 22-11-2008 12:37 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik ben erg tevreden over mcguider. Ik had op mijn e51 tom tom maar ik vind mcguider veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 21:50

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Vraagje;

ik ontvang de nokia e71 binnenkort bij mijn t-mobile abbo, maar nu lees ik her en der in reviews dat als je 3g aan zet dat de spreektijd dan veel korter is dan als je dat uit hebt staan. Ik snap dit niet helemaal; 3G heb je toch alleen nodig tijdens internetten? Dat zou de beltijd toch niet verkorten?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
HetWonder schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:15:
Vraagje;

ik ontvang de nokia e71 binnenkort bij mijn t-mobile abbo, maar nu lees ik her en der in reviews dat als je 3g aan zet dat de spreektijd dan veel korter is dan als je dat uit hebt staan. Ik snap dit niet helemaal; 3G heb je toch alleen nodig tijdens internetten? Dat zou de beltijd toch niet verkorten?
Inderdaad, maar als je wilt gaan Internetten wil je wel dat je snelheid meteen beschikbaar is (of als je gebruik maakt van E-mail ophalen eens in de zoveel tijd). Daarom moet de GSM wel 3g contact blijven houden met de mast. 3g contact betekent meet slots beschikbaar houden dan met GSM. Dus je telefoon moet veel meer signalen versturen en ontvangen. Ook omdat de dekking van 3g minder groot is als van GSM. Ook als je in een gebied zit met alleen maar GSM, blijft je telefoon toch naar 3g dekking zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is het dan niet mogelijk 3G uit te zetten tenzij je het internet op gaat?
Beetje onzinnig om het altijd aan te laten staan terwijl je het alleen echt nodig hebt bij browsen (tenminste met email ontvangen vind ik 3G nou ook niet zo nodig).

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HetWonder schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:21:
Is het dan niet mogelijk 3G uit te zetten tenzij je het internet op gaat?
Beetje onzinnig om het altijd aan te laten staan terwijl je het alleen echt nodig hebt bij browsen (tenminste met email ontvangen vind ik 3G nou ook niet zo nodig).
Tja, dan moet je telkens de netwerksetting (GSM of dual) veranderen. Wat weer een reboot vereist volgens mij. In de praktijk niet handig dus. Maar overigens werkt iedere (moderne) telefoon op deze manier, dus erg vreemd is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

beetje jammer dan dat dat niet kan, het lijkt me dat dit een softwarematige instelling is die potentieel veel energieverbruik kan schelen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:01
Jumpman schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:57:

Zijn er hier mensen met een Nokia E71 die Sygic McGuider of Route66 gebruiken? Route66 altijd op mijn Nokia N95 gebruikt, maar Sygic McGuider lijkt me ook wel wat. Iemand beide getest, of iemand over één van beide zeer tevreden?
Ik ben al 3 maanden in het bezit van een e71 met een Kingston 8GB microSDHC (Class 4) High Capacity en het werkt echt super.

Gebruik ook al vanaf het begin met heel veel plezier Sygic McGuider werkt echt als een trein.

alleen jammer dat er nog geen verkeersinfo inzit maar dat gaat vast snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
HetWonder schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:23:
beetje jammer dan dat dat niet kan, het lijkt me dat dit een softwarematige instelling is die potentieel veel energieverbruik kan schelen.
goed nieuws: de e71 kan met de nieuwe firmware wel degelijk netwerkmodus switchen zonder reboot! Goede verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
Jozz schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:44:
De link naar PhoNet klopt niet. Er zit een fout in, het moet: http://www.patrickfrei.ch/phonetinfo/index.html worden.
TNX, is aangepast. :)
Toegevoegd, TNX :)

Ben op dit moment bezig net het doorspitten van de vorige delen om de dingen in de startpost aan te vullen, dit zal hopelijk binnen enkele dagen rond zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door FongWan op 23-11-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Een kort vraagje: Als ik die firmware update doe, moet ik dan weer alle software installeren en dingen instellen, of worden die meegenomen?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Helsie schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 22:52:
[...]
goed nieuws: de e71 kan met de nieuwe firmware wel degelijk netwerkmodus switchen zonder reboot! Goede verbetering.
Ah dat klinkt heel goed!
Gaat het ook automatisch zodat 3G aangaat als ik de browser start en sluit als ik de browser sluit? Of moet ik dat steeds handmatig doen.

[ Voor 8% gewijzigd door DeNachtwacht op 23-11-2008 03:15 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Hillie schreef op zondag 23 november 2008 @ 00:23:
Een kort vraagje: Als ik die firmware update doe, moet ik dan weer alle software installeren en dingen instellen, of worden die meegenomen?
Je hoeft alleen de software opnieuw te installeren die op de geheugenkaart geïnstalleerd stond. Alle instellingen waren bij mij bewaard gebleven (backup maken voordat je de update doet, en daarna terugzetten). Ik had de backup gemaakt zonder de geheugenkaart mee te backuppen, dus misschien lag het daaraan...
HetWonder schreef op zondag 23 november 2008 @ 03:15:
[...]

Ah dat klinkt heel goed!
Gaat het ook automatisch zodat 3G aangaat als ik de browser start en sluit als ik de browser sluit? Of moet ik dat steeds handmatig doen.
Dat moet je handmatig doen. Op zich is dat logisch, want anders moet je gsm de hele dag switchen tussen 3G en GPRS en dat zou nog meer accu kosten. Het kost namelijk een paar seconden om over te schakelen en de telefoon wordt doorgaans voor meer zaken gebruikt dan alleen af en toe internetten (bijv automatisch email syncen). De instelling zit overigens niet echt onder een 'one touch'-knop, maar gewoon in het menu instellingen -> telefoon -> netwerk (niet echt 'bij de hand').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-05 15:07

T.C

Hoi ik ben sinds vrijdag trotse bezitter van de E71.
Wat een fijn toestel.

Wat iets minder is, is dat mijn 2GB micro SD ook gebricked is.
Heb nog niet de methode geprobeerd om hem te debricken met een foto-camera maar dat gaat me wel lukken.

Mijn vraag is eigenlijk: welke software stond daar op geïnstaleerd? Alleen die nokia maps of toch wat meer?

Ik blijf de GPS echt heel fijn vinden, top toestel.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Helsie schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:18:
Dat moet je handmatig doen. Op zich is dat logisch, want anders moet je gsm de hele dag switchen tussen 3G en GPRS en dat zou nog meer accu kosten. Het kost namelijk een paar seconden om over te schakelen en de telefoon wordt doorgaans voor meer zaken gebruikt dan alleen af en toe internetten (bijv automatisch email syncen). De instelling zit overigens niet echt onder een 'one touch'-knop, maar gewoon in het menu instellingen -> telefoon -> netwerk (niet echt 'bij de hand').
Hm volgens mij wordt het eerste toestel waarbij 3G alleen bij browsen automatisch wordt aangezet met gejuich ontvangen aangezien de meeste mensen hooguit 2-3 keer per dag op internet zitten. Voor mij zou het iig een uitkomst zijn, ik zal eens kijken of ik het via een snelkoppeling beter voor mekaar krijg zodra mijn toestelletje binnen is :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
HetWonder schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:38:
[...]

Hm volgens mij wordt het eerste toestel waarbij 3G alleen bij browsen automatisch wordt aangezet met gejuich ontvangen aangezien de meeste mensen hooguit 2-3 keer per dag op internet zitten. Voor mij zou het iig een uitkomst zijn, ik zal eens kijken of ik het via een snelkoppeling beter voor mekaar krijg zodra mijn toestelletje binnen is :)
Hooguit 2-3x per dag??? Email syncen elk kwartier is al 14 piekuren x 4x per uur = 56x, exclusief alles wat nog voor browsen gebeurt. Overigens wordt wel een vergelijkbaar iets gedaan met HSDPA (3.5G): Dit wordt aangezet tijdens data overdracht en daarbuiten niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Helsie op 23-11-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281511

HetWonder schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:38:
[...]

Hoe heet dat snelkoppeling tooltje/progje ook al weer voor S60? Heb het niet meer kunnen vinden.
Avast bedankt.
Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Anoniem: 281511 schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:03:
[...]

Hoe heet dat snelkoppeling tooltje/progje ook al weer voor S60? Heb het niet meer kunnen vinden.
Avast bedankt.
Edwin
Cute Keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Helsie schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:11:
[...]
Hooguit 2-3x per dag??? Email syncen elk kwartier is al 14 piekuren x 4x per uur = 56x, exclusief alles wat nog voor browsen gebeurt. Overigens wordt wel een vergelijkbaar iets gedaan met HSDPA (3.5G): Dit wordt aangezet tijdens data overdracht en daarbuiten niet.
Ik hoef persoonlijk geen 3G verbinding voor het syncen van email, daar voldoet GPRS prima voor. Emailtjes naar mijn mobiel zijn meestal toch niet langer dan een gemiddeld sms'je.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
HetWonder schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:19:
[...]

Ik hoef persoonlijk geen 3G verbinding voor het syncen van email, daar voldoet GPRS prima voor. Emailtjes naar mijn mobiel zijn meestal toch niet langer dan een gemiddeld sms'je.
We kunnen er heel lang over praten, maar het zit er niet in, en ik schat dat zoiets er ook niet snel in zal gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49380

HetWonder schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:19:
[...]

Ik neem aan dat 'ie eerst alleen de headers ophaalt, en dat je vervolgens zelf kiest of je de mail verder binnenhaalt (zo werkt het op m'n samsung f700 tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T.C schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:53:
Wat een fijn toestel.

Heb nog niet de methode geprobeerd om hem te debricken met een foto-camera maar dat gaat me wel lukken.

Mijn vraag is eigenlijk: welke software stond daar op geïnstaleerd? Alleen die nokia maps of toch wat meer?

Laat me weten of het je gelukt is,bij mij is het in ieder geval nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Wat een fijn toestel.

Linkje uit het vorige topic.
http://rs316.rapidshare.com/files/127071390/E71.rar
;)

Gister ook geupdate naar de nieuwste firmware. Ik merk eigenlijk geen verschil. Ik heb de camera nog niet getest en kan dus ook nog niet zeggen of deze verbeterd is.

Wel is het zo dat hij 1 van de Nokia programma van mijn geheugenkaart niet kon installeren. Dit ging hij bij iedere start van de telefoon proberen. Uiteindelijk de installer van de geheugekaart verwijderd en nu is het opgelost.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

BillSpaarbank schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:08:

Wel is het zo dat hij 1 van de Nokia programma van mijn geheugenkaart niet kon installeren. Dit ging hij bij iedere start van de telefoon proberen. Uiteindelijk de installer van de geheugekaart verwijderd en nu is het opgelost.
om welke installer gaat het?? dit heb ik nml ook opeens, wat ik voorheen niet had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
SYQ schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:14:
[...]

om welke installer gaat het?? dit heb ik nml ook opeens, wat ik voorheen niet had..
even bij toepassingen beheer kijken en dan is het diegene waar "niet geïnstalleerd" bij staat.

Volgens mij was het iets met World nogwat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Laatst online: 04-05 11:08

babybox

Win7

BillSpaarbank schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:06:
[...]

even bij toepassingen beheer kijken en dan is het diegene waar "niet geïnstalleerd" bij staat.

ik heb hetzelfde probleem, na herstart telefoon: bezig met installeren toepassing, ik heb nu ook world mate verwijderd, en maar verder staat er niets als niet-geinstalleerd in toepassingsbeheer.

iedere keer dat "bezig met installatie"ik wordt er gek van, wat kan ik er nog aan doen, een andere niet-geinstalleerde is windows live, heb ik ook verwijderd zonder effect.

er staat niets meer bij toepassings beheer als niet-geinstalleerd zijnde, het is waarschijnlijk door een nokia programma, want ik had het al "out of the box" zonder dat ik eigen programma's had geinstalleerd, maar weet iemand nog iets?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
babybox schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:32:
[...]

ik heb hetzelfde probleem, na herstart telefoon: bezig met installeren toepassing, ik heb nu ook world mate verwijderd, en maar verder staat er niets als niet-geinstalleerd in toepassingsbeheer.

iedere keer dat "bezig met installatie"ik wordt er gek van, wat kan ik er nog aan doen, een andere niet-geinstalleerde is windows live, heb ik ook verwijderd zonder effect.

er staat niets meer bij toepassings beheer als niet-geinstalleerd zijnde, het is waarschijnlijk door een nokia programma, want ik had het al "out of the box" zonder dat ik eigen programma's had geinstalleerd, maar weet iemand nog iets?
Heb je ze verwijderd bij toepassingen beheer of bij installatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Voor mensen met die (un)installproblemen:
- uninstall het betreffende programma (via toepassingsbeheer)
- installeer naar foon memory
- uninstall
- herinstall naar geheugenkaart
en het werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-06 12:49
Helsie schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:34:
Voor mensen met die (un)installproblemen:
- uninstall het betreffende programma (via toepassingsbeheer)
- installeer naar foon memory
- uninstall
- herinstall naar geheugenkaart
en het werkt weer :)
Het probleem is dat je er niet achterkomt om welk porgramma het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Roost schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:47:
[...]

Het probleem is dat je er niet achterkomt om welk porgramma het gaat!
ik had het probleem ook en ben er vanaf gekomen door uiteindelijk mijn geheugenkaart te formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen 3/3,5G (UMTS/HSDPA) op mijn E71.
Heb instellingen gecontroleerd. Staat op Dual Mode en ik heb met de E90 ernaast gewoon vol 3,5G en met de E71 alleen GPRS. Iemand een idee? Beide sims met dataonly van t-mobile. Voorheen nooit problemen met sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

BillSpaarbank schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:06:
[...]

yup tnx, did the trick. ik had 1tje met niet geinstalleerd, en worldmate (met geheugenkaart icoontje helemaal rechts) ook maar gelijk verwijderd omdat ik het toch niet gebruik. nu geen irritante meldingen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Anoniem: 281511 schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:29:
Geen 3/3,5G (UMTS/HSDPA) op mijn E71.
Heb instellingen gecontroleerd. Staat op Dual Mode en ik heb met de E90 ernaast gewoon vol 3,5G en met de E71 alleen GPRS. Iemand een idee? Beide sims met dataonly van t-mobile. Voorheen nooit problemen met sims.
Als je de sims omwisselt, krijg je dan hetzelfde? Zoja probeer de firmware van je e71 up te graden.
Of probeer bij de e71 niet op dual mode maar op 3g te zetten vind ie dan wel de netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B0MBACI schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:54:
[...]
Als je de sims omwisselt, krijg je dan hetzelfde? Zoja probeer de firmware van je e71 up te graden.
Of probeer bij de e71 niet op dual mode maar op 3g te zetten vind ie dan wel de netwerk?
Sims gewisseld, zelfde result.
Firmware is up to date, heb op UMTS geforceerd en dan vindt ie wel 3G maar haakt naar een korte tijd af. Geeft dan ook geen operator meer weer.

Inmiddels ook elders getest en daar schakelt hij wel op 3/3,5G.

Dus: of de 3G ontvangst van de E71 is minder dan die van de E90; of t-mobile heeft tijdelijk een minder signaal hier in de buurt.

Ik houd het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

SYQ schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:30:
[...]

yup tnx, did the trick. ik had 1tje met niet geinstalleerd, en worldmate (met geheugenkaart icoontje helemaal rechts) ook maar gelijk verwijderd omdat ik het toch niet gebruik. nu geen irritante meldingen meer :)
ik heb dus geen enkele met niet-geinstalleerd in toepassingsbeheer, en kan dus ook niks verwijderen probleem blijft bestaan

wat te doen?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

hoe kan ik een telefoontje aannemen tijdens het navigeren?

Als ik tijdens navigeren een telefoontje krijg moet ik eerst het gesprek aannemen (groene hoorntje), dan springt hij weer terug naar sygic, echter niet in de luidspreker stand.
Dan moet ik op het Home (huisje-toets) drukken, springt jij weer naar het hoofdmenu, aldaar moet ikop de re. functie-toets drukken, daar kiezen terug, dan luidspreker aanzetten weer op Home (= huisje toets) vervolgens weer op sygic. Dit alles tijdens het rijden :'(

weet iemand een handiger methode? of evt. een s60 programma

bij mijn vorige HTC p3300/MDA compact 3 was het 2x groene hoorn en ging hij op luidspreker, tijdens het navigeren, kan zoiets niet met de Nokia E71?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Jumpman schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:57:

Heb Sandisk microSD erin. Geen problemen met de 8GB kaartjes. Verder kan je Sygic, Navigon, etc. erop draaien, evenals Nokia Maps. Heb ze er alle 3 opstaan. Navigon tot nu toe de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 14:03

Apoca

Array Technology Industry

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/11/nokia-e71x-att-itw-bgr.jpg

Is een dergelijke zwarte versie ook in NL te krijgen of gaat het om een AT&T E71x only model? Moet zeggen de grey is ook mooi, maar zwart is beter :P

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Apoca schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:33:
[afbeelding]

Is een dergelijke zwarte versie ook in NL te krijgen of gaat het om een AT&T E71x only model? Moet zeggen de grey is ook mooi, maar zwart is beter :P
deze heb ik via t-mobile :P

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 18:05
Even een kort vraagje;

Is deze telefoon puur zakelijk.. of is dit ook een prima telefoon voor prive gebruik?

En hoe zit het met de interface ? Van wat ik heb gezien is deze... 2d en saai.

-Guido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nubcaek schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:49:
Even een kort vraagje;

Is deze telefoon puur zakelijk.. of is dit ook een prima telefoon voor prive gebruik?

-Guido
Voornamelijk zakelijk en voor de veeleisende (functioneel) privégebruiker.
Saai? Ja dat is een mening. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind die nuchterheid juist een uitkomst als je er mee moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274866

Even een kort vraagje;

-Guido
Ben zelf geen E71 eigenaar maar heb al voldoende opzoekings werk omtrent dit prachttoestel gedaan en ik kan u zeggen dat het zowel privé als zakelijk is. Alles is uiteraard toegespitst op het zakelijk gebruik maar nokia heeft er ook aan gedacht om de telefoon buiten de werk uren aantrekkelijk te maken.

Dit is ten eerste te zien aan de switch mode --> switchen tss privé en zakelijk gebruik.
Dan is er ook nog het 'uitgebreide' media aanbod: wifi, goede MOBIELEcamera, voldoende media galerij, ...

Ja alles is in 2D maar er is naart schijnt gewerkt aan de transitions wat beide zorgt voor snel en efficiënt toch aangenaam navigeren doorheen de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
Inderdaad, die nuchterheid is een uitkomst. Deze telefoon werkt snel en simpel. Je kan switchen tussen prive en business modus trouwens. Per modus kan je dus verschillende email accounts instellen enz.

Hiervoor had ik een Samsung i600. Goede telefoon, veel functies, maar het navigeren door de menus gaat veel trager. Opties te ver verborgen in onduidelijke menus. Eyecandy die batterij en processor power verbruikt.
Anoniem: 281511 schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:14:
[...]

Voornamelijk zakelijk en voor de veeleisende (functioneel) privégebruiker.
Saai? Ja dat is een mening. Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind die nuchterheid juist een uitkomst als je er mee moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rawit schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:23:
Inderdaad, die nuchterheid is een uitkomst. Deze telefoon werkt snel en simpel. Je kan switchen tussen prive en business modus trouwens. Per modus kan je dus verschillende email accounts instellen enz.

Hiervoor had ik een Samsung i600. Goede telefoon, veel functies, maar het navigeren door de menus gaat veel trager. Opties te ver verborgen in onduidelijke menus. Eyecandy die batterij en processor power verbruikt.
[...]
Kijk laten we het simpel houden: je zoekt een telefoon waar je mee goed kunt werken. Die moet een lange adem hebben en dat lijkt op te gaan voor de E71. Verder borduurt de E71 voort op de E-voorgangers en dat is prettig als je uit die hoek komt. Ik heb wat andere toestellen langdurig in de handen gehad (geprobeerd) waaronder een paar WM modellen. Ik kan slecht tegen veel reboots.
Er is prima third party sw verkrijgbaar voor de symbian60 series. Betaalbaar en veelzijdig. Voor mij de reden om bij ons dit toestel (zakelijk) uit te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Even een kort vraagje;

-Guido
Ik gebruik de E71 voornamelijk privé. Ik ben nou eenmaal gewend aan het symbian OS en ik mail en internet vrij veel op de telefoon. Daarbij is het qwerty-toetsenbord en Wifi voor mij erg handig (zelfs met dikke vingers :+ ). Verder wil ik een alles in een navigatiepakket. Door Garmin op de E71 te installeren navigeer ik naar mijn onbekende plekken.

Als laatste vind ik het handig om het actieve standby scherm te gebruiken. Zo zie ik mijn afspraken lekker op tijd in het scherm en vergeet (bijna) niets meer. Kortom, ik als prive-gebruiker ben dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een fijn toestel.

Ik heb mij eens toegelegd op het kaartje en ik heb het kunnen debricken,ik heb hem gewoon in de gsm gestoken en dan daar via opties "geheugenkaart formateren" en hij werkt weer.Nu even de backup terug zetten en alles zou weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

babybox schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:51:
[...]

ik heb dus geen enkele met niet-geinstalleerd in toepassingsbeheer, en kan dus ook niks verwijderen probleem blijft bestaan

wat te doen?
sommige programmas hebben zon geheugenkaart icoontje erbij staan, probeer die dingen te wissen en anders rest je niks anders als geheugenkaart ff formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Laatst online: 09:47

superblaag

Mooi spul hoor!

Even een kort vraagje;

-Guido
Persoonlijk denk k dat deze mobiel wel voor de zakelijke markt gemaakt is natuurlijk.
Maar mn baas geeft me een nokia cheap classic gsm dus ik gebruik de E71 100% prive!
Agenda werkt allemaal wat fijner en beter dan mn N95 en de keypad leek me wel handig.
Het switchen tussen prive en zakelijk scherm gebruik ik niet, en vind het zelf een leuke feature maar zag het mezelf ook niet snel gebruiken als ik eerlijk ben.

Qua bouw voelt het aan zoals een beetje gsm moet voelen!
Stevig en solid!
Wat viel dat tegen bij de N95.

Interface is in zekere mate zelf aan te passen met thema's maar mooie "kinderlijke" kleuren vind ik al snel afdoen bij het strakke model.
Zelf gebruik ik deze:
http://www.symbianthemes.us/free,nokia/10267,only_black_v6/
welke er op "breedbeeld" mooier uitziet dan op deze plaatjes als ik mn persoonlijke mening geef :$

Echt het enige nadeel vind ik is dat blind-smsen wat lastig is :P
En daar gebruiken we tijdens het werk en rijden de N95 nog voor.
wat een luxe probleem toch weer...

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 09:58
babybox schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:28:
hoe kan ik een telefoontje aannemen tijdens het navigeren?

Als ik tijdens navigeren een telefoontje krijg moet ik eerst het gesprek aannemen (groene hoorntje), dan springt hij weer terug naar sygic, echter niet in de luidspreker stand.
Dan moet ik op het Home (huisje-toets) drukken, springt jij weer naar het hoofdmenu, aldaar moet ikop de re. functie-toets drukken, daar kiezen terug, dan luidspreker aanzetten weer op Home (= huisje toets) vervolgens weer op sygic. Dit alles tijdens het rijden :'(

weet iemand een handiger methode? of evt. een s60 programma

bij mijn vorige HTC p3300/MDA compact 3 was het 2x groene hoorn en ging hij op luidspreker, tijdens het navigeren, kan zoiets niet met de Nokia E71?
Ik ben ook wel benieuwd of er hiervoor een shortcut is. als ex-windows-mobile gebruiker was ik gewend om de groene knop lang ingedrukt te houden, maar dat werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Na verlenging via T-Mobile zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:30
Ik ben aan het kijken naar deze mobile telefoon. Wat mij aanspreekt is zoals hierboven ook aangegeven de nuchterheid en het design maar vooral de twee hoofdschermen voor privé en werk. En daar heb ik nou juist een vraag over. Het kan zijn dat ik al over het antwoord op mijn vraag heb heen gekeken maar ik vraag mij af of het ook mogelijk is om in de agenda zowel je privé als zakelijke afspraken kunt zien en dat je deze dan van elkaar kunt onderscheiden door de privé afspraken een andere kleur kunt geven dan de zakelijke afspraken net zoals in Groupwise of Outlook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

Dagg schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:43:
Ik ben aan het kijken naar deze mobile telefoon. Wat mij aanspreekt is zoals hierboven ook aangegeven de nuchterheid en het design maar vooral de twee hoofdschermen voor privé en werk. En daar heb ik nou juist een vraag over. Het kan zijn dat ik al over het antwoord op mijn vraag heb heen gekeken maar ik vraag mij af of het ook mogelijk is om in de agenda zowel je privé als zakelijke afspraken kunt zien en dat je deze dan van elkaar kunt onderscheiden door de privé afspraken een andere kleur kunt geven dan de zakelijke afspraken net zoals in Groupwise of Outlook mogelijk is.
Standaard kan dat niet volgens mij, maar er zijn wat andere agenda progs, welke ook bv een week overzicht in 2 kolommen (net als een echte agenda) geven, misschien dat die dat wel kunnen. (handy calendar, papyrus, aqua calendar)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

SYQ schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:54:
[...]

sommige programmas hebben zon geheugenkaart icoontje erbij staan, probeer die dingen te wissen en anders rest je niks anders als geheugenkaart ff formateren.
dat zijn er zoveel, zowel van nokia als doormij geinstalleerd

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

goed nieuws voor de mensen die overwegen het toestel icm t-mobile aan te schaffen; ik heb hem zojuist binnen en hierop staat de nieuwste firmware out of the box geinstalleerd. Scheelt dus weer updaten voor je met spelen kan beginnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 26-11-2008 15:24 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281837

Beste Nokia E71 gebruiker,

Ben sinds een maand in het bezit van dit mooie apparaat van Nokia.
Heb eigenlijk geen klachten, behalve 1. Ik kan geen filmpje bekijken van site van de nos.nl
Ik heb van alles geprobeert, nieuwe flash player gedownload en core player gekocht.
Ik blijf steeds een scheepje zien en een melding dat dit niet word ondersteund.
Hebben meer mensen dat. Doe ik iets fout?
Alvast veel dank voor een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 11:39
je moet de nos applicatie downloaden. Online fimpjes kijken (behalve youtube) lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

ik kan de nos app niet installeren bij mij zegt ie dat mijn telefoon neit wordt ondersteund

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 07:38
Dat laatste heb ik ook inderdaad. Maar goed...eigenlijk heb ik een andere vraag :)

Allereerst mijn situatie: Nokia E71, T-Mobile relax 150 en Web 'n Walk standard.

Als ik op m'n werk zit, heb ik een goede 3G verbinding. Thuis niet, daar heb ik enkel GPRS. En nu komt het: hoe kan ik ervoor zorgen dat op m'n werk de messaging app automatisch verbinding maakt via 3G, maar dat 'ie thuis (zonder dat ik iets hoef te veranderen) in plaats van GPRS mijn WiFi pakt?

Eigenlijk zoek ik een soort van WeFi denk ik, maar dan eentje die zowel naar 3G als naar WiFi kijkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26
MacArnold schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:17:
Dat laatste heb ik ook inderdaad. Maar goed...eigenlijk heb ik een andere vraag :)

Allereerst mijn situatie: Nokia E71, T-Mobile relax 150 en Web 'n Walk standard.

Als ik op m'n werk zit, heb ik een goede 3G verbinding. Thuis niet, daar heb ik enkel GPRS. En nu komt het: hoe kan ik ervoor zorgen dat op m'n werk de messaging app automatisch verbinding maakt via 3G, maar dat 'ie thuis (zonder dat ik iets hoef te veranderen) in plaats van GPRS mijn WiFi pakt?

Eigenlijk zoek ik een soort van WeFi denk ik, maar dan eentje die zowel naar 3G als naar WiFi kijkt :p
Psiloc Connect tooltje van 10 dollar

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-06 10:51
Die update is wel een drama. Nu voor het eerst dat ik echt een klacht heb over dit toestel, of eigenlijk over Nokia. Ik heb keurig de procedure gevolgd: backup maken via PC suite, update geinstalleerd en tenslotte een restore gedaan. Nu mis ik mijn notities, agenda-items en het programma waarmee ik met Lotus Notes sync. Ik vind dat echt zwaar balen en ik vind dat dit eigenlijk niet mag gebeuren. Met mij Palm toestellen nog nooit meegemaakt.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-06 10:51
HetWonder schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:14:
ik kan de nos app niet installeren bij mij zegt ie dat mijn telefoon neit wordt ondersteund
NOS applicatie werkt bij mij gewoon. Even goed kijken naar je streaming instellingen.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

coenox schreef op donderdag 27 november 2008 @ 08:42:
[...]

NOS applicatie werkt bij mij gewoon. Even goed kijken naar je streaming instellingen.
Welke streaming instellingen? Zowel Opera als Realplayer staan goed ingesteld voor streaming (t-mobile internet). Ik kan niet eens iets downloaden/installeren want volgens de website is mijn telefoon niet geschikt.

Daarnaast nog een vraagje; ik heb mijn eigen 6gb microsd kaartje overgezet vanuit mijn oude telefoon, en kan in bestandsbeheer alle files prima zien, maar in de muziekspeler wordt bij het synchroniseren slechts 1 cd gevonden (10 nummers) van de 20 albums die ik erop heb staan. Dit zijn geen codecproblemen, want elk nummer kan ik via bestandsbeheer selecteren en gewoon afspelen in muziekspeler. Als ik echter de totale medialijst wil updaten, lukt dat niet. Iemand een idee waar dat aan ligt?

youtube.com/@hisrep

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:06
MacArnold schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:17:

Hij hoeft toch niet naar 3g te kijken? Als je gewoon je WIFI netwerk als voorkeur netwerk boven je t-mobile verbinding instelt, dan zal hij thuis altijd je WIFI pakken en op je werk altijd t-mobile aangezien hij je WIFI niet zal kunnen vinden. Dus, WeFi zou het moeten kunnen lijkt me.

• Tazzios

Tazzios

..

coenox schreef op donderdag 27 november 2008 @ 08:41:
Die update is wel een drama. Nu voor het eerst dat ik echt een klacht heb over dit toestel, of eigenlijk over Nokia. Ik heb keurig de procedure gevolgd: backup maken via PC suite, update geinstalleerd en tenslotte een restore gedaan. Nu mis ik mijn notities, agenda-items en het programma waarmee ik met Lotus Notes sync. Ik vind dat echt zwaar balen en ik vind dat dit eigenlijk niet mag gebeuren. Met mij Palm toestellen nog nooit meegemaakt.
staan de notitie en agenda items niet in het lotus note programma?
ralphdavidvdb schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:23:
[...]

Hij hoeft toch niet naar 3g te kijken? Als je gewoon je WIFI netwerk als voorkeur netwerk boven je t-mobile verbinding instelt, dan zal hij thuis altijd je WIFI pakken en op je werk altijd t-mobile aangezien hij je WIFI niet zal kunnen vinden. Dus, WeFi zou het moeten kunnen lijkt me.
Wefi kan niet switchen tussen Wlan en G3. daarvoor zul je psiloc connect moeten gebruiken. Tenzij je in het programma zelf meerdere toegangspunten kan opgeven. ToegangsGroepen zijn er helaas niet op deze telefoon anders had die kunnen gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Tazzios op 27-11-2008 13:33 . Reden: foutjes ]

• hesbas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 07:04
Probleem met die NOS applicatie had ik ook. Heb de URL van een andere telefoon gepakt en nu werkt het! :)

Link voor NOS applicatie: http://app2.d2c.wecomm.com/ms/g/wc/nos/stEVKZiays90/get/nosmobiel.sisx
Daarna gewoon installeren!

Success

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Die link werkt bij mij al niet meer. :P Blijkbaar maken ze een tijdelijk bestandspad aan.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Anoniem: 277021

NOS app. lukt idd niet om te downloaden, is het iemand wel gelukt?

Krijg een fout melding: "om deze applicatie te downloaden moet u op een nederlands network zijn aangesloten". Zit gewoon bij Vodafone

• Jumpman
  • Nu online
Laatst mijn T-Mobile abonnement 12 maanden verlengd met een Nokia E71 via de T-Mobile klantenservice. Nu krijg ik een brief dat het simkaartgeblokkeerd toestel bevat (nu weet ik wel hoe je daar af kan komen ;)), maar ik vraag mij af of er ook T-Mobile logo's op staan?

Iemand ervaring met de T-Mobile klantenservice en een simlock en T-Mobile logo's op de Nokia E71?

• theos
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-01 12:03
hallo allemaal,

deze week mijn toestel binnen gekregen. Echt een super apparaat.
Ik heb echter 1 probleem: Ik krijg met geen mogelijkheid wifi aan de praat.
Ik heb 3 verschillende accesspoints geprobeerd, met wpa/wep/zonder encryptie. Daarbij heb ik met mijn laptop met wireshark gekeken wat voor een verkeer er gegenereerd werd.

Als ik met wpa probeer verbinding te maken, krijg ik steeds de melding het opgegeven password onjuist is. Met wireshark zie ik geen verkeer.

Als ik met wep of zonder encryptie probeer verbinding te maken, zie ik dat de telefoon een ip-adres krijgt en dat hij wat ipv6-verkeer uitspuigt. Daarna krijg ik de melding dat de gateway niet reageert.

Ik lees overal dat er een nieuwe firmware zou moeten zijn. Ik heb nu firmware 100.07.76. Ik heb mijn telefoon bij Hi gekregen en hij lijkt unbranded. Als ik met de nokia updater kijk voor een update, geeft hij aan dat 100.07.76 de laatste versie is.

Heeft iemand goede suggesties? Ik wordt langzamerhand een beetje gefrustreerd van dat ding.

• hesbas
Krisp schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:20:
Die link werkt bij mij al niet meer. :P Blijkbaar maken ze een tijdelijk bestandspad aan.
Das gek... bij mij doet de link het nog! Maar download je het progje wel naar de PC?

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 07:38
Tazzios schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:31:
Wefi kan niet switchen tussen Wlan en G3. daarvoor zul je psiloc connect moeten gebruiken.
Trial geïnstalleerd. Hier thuis werkt het goed. Morgen eens kijken hoe het onderweg gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jumpman schreef op donderdag 27 november 2008 @ 18:51:
Laatst mijn T-Mobile abonnement 12 maanden verlengd met een Nokia E71 via de T-Mobile klantenservice. Nu krijg ik een brief dat het simkaartgeblokkeerd toestel bevat (nu weet ik wel hoe je daar af kan komen ;)), maar ik vraag mij af of er ook T-Mobile logo's op staan?

Iemand ervaring met de T-Mobile klantenservice en een simlock en T-Mobile logo's op de Nokia E71?
Hier geen logo's op de E71 en gesimlocked was ie ook niet. Alles kan er in.
Heb m via TM business sales, rechtstreeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

theos schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:38:
hallo allemaal,

deze week mijn toestel binnen gekregen. Echt een super apparaat.
Ik heb echter 1 probleem: Ik krijg met geen mogelijkheid wifi aan de praat.
Ik heb 3 verschillende accesspoints geprobeerd, met wpa/wep/zonder encryptie. Daarbij heb ik met mijn laptop met wireshark gekeken wat voor een verkeer er gegenereerd werd.

Als ik met wpa probeer verbinding te maken, krijg ik steeds de melding het opgegeven password onjuist is. Met wireshark zie ik geen verkeer.

Als ik met wep of zonder encryptie probeer verbinding te maken, zie ik dat de telefoon een ip-adres krijgt en dat hij wat ipv6-verkeer uitspuigt. Daarna krijg ik de melding dat de gateway niet reageert.

Ik lees overal dat er een nieuwe firmware zou moeten zijn. Ik heb nu firmware 100.07.76. Ik heb mijn telefoon bij Hi gekregen en hij lijkt unbranded. Als ik met de nokia updater kijk voor een update, geeft hij aan dat 100.07.76 de laatste versie is.

Heeft iemand goede suggesties? Ik wordt langzamerhand een beetje gefrustreerd van dat ding.
toon volledige bericht
ga naar Instellingen / Verbinding / Toegangspunten / select je aangemaakte Wifi toeganspunt (heb je deze niet, dan even aanmaken) / select "WLAN-beveil.instell." / zet WPA op "vooraf ged.sleutel" EN NIET OP EAP /

Dat moet het volgens mij zijn. Was in mijn geval de reden dat het niet wilde lukken. })

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de weergave van afbeeldingen wanneer je internet gebruikt? Op sommige websites zie ik gewoon de afbeeldingen (nu.nl) terwijl op andere websites de afbeelding niet wordt weergegeven en ik een klein vierkantje zie met een soort blauw landschap en een 'scheurlijn' er doorheen.

Op mijn nokia 6120 classic worden deze afbeeldingen wel geladen. Hoewel ik geloof dat ik daar vorig jaar Java en/of Flash (haal die altijd door elkaar) op geupdate heb.

Dit heb ik momenteel ook geprobeerd op mijn E66 (vraag het ook even in dit topic), echter krijg ik bij beide updates te zien dat je niet meer up kunt daten of dat de software up to date is.

Hebben jullie een oplossing of vergelijkbare ervaringen? Ik zou graag een oplossing vinden namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274281

ik heb de firmware update gedaan en heb nu een probleem met het installeren van nokia internet radio. na de update probeerde ik een herstel te doen vanaf de memory card maar dat ging fout en toen heb ik de card maar geformatteerd. als ik nu nokia internet radio wil installeren krijg ik de melding dat hij er al op zou staan. via de app manager zie ik echter niks staan en is er ook niks te verwijderen. ik heb ook al getracht om eerst in het telefoongeheugen te installeren maar dat werkte ook niet. installatie van andere progs (worldmate / messenger) is wel goed gegaan. iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
@ Latitante

Ik merkte dat op mijn E71 (met update) de installatie van internet radio uit twee delen bestond, namelijk programma + een update. Ik neem aan dat daar iets verkeerd mee is gegaan. Zelf heb ik ook een probleem dat ik in het internet radio niet kan beschikken over al mijn connections. Ik kan alleen wlan of mms kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theos
Edwin, dank je voor je reactie. Bij mij stond wpa ingesteld op "vooraf ingestelde sleutel".
Inmiddels werkt wifi met wep/unencrypted wel. De foutmelding "geen reactie van gateway" blijkt helemaal niet te boeien. Daarna heb je gewoon verbinding. Beetje suf dat ik daar niet eerder achter ben gekomen :-)

Xenergy: ligt dit misschien aan de instellingen van je provider? Bij in ieder geval tmobile en vodafone heb je de mogelijkheid om plaatjes te laten comprimeren voordat ze naar je telefoon verstuurd worden. Misschien gaat hier iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

heeft iemand een idee hoe je WLAN echt UIT kan zetten? ik heb de WLAN-scan al uitgezet maar als ik in het instellingenmenu WLAN bekijk heb ik binnen no-time alle beschikbare netwerken in mijn beeld. Op mijn oude WM6 phone duurde dat altijd erg lang dus volgens mij staat WLAN nog ergens aan? Ik gebruik het nooit dus zou het graag definitief uitzetten om energie te sparen.

Is dat mogelijk?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276498

Het is me dan eindelijk gelukt. Voor iedereen die ook de melding "systeemfout" krijgt als hij een taak wil aanmaken heb ik hier de oplossing die bij mij in ieder geval werkt. Download en installeer de probeerversie van handycalendar en maak een taak aan via dit programma. Ik kreeg alle taakfuncties weer terug zonder de foutmeldingen.

Hier staat de link naar de proefversie van handy calendar, deze kun je 14 dagen gebruiken.

Op deze weblog staan trouwens nog erg veel gratis programma`s voor de e71, waaronder Opera Mini (PC download en Phone Download)als browser. Een erg prettige en snelle browser trouwens, beter dan de standaardversie die op de E71 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

handig linkje voor de startpost: Get most out of your E71 Battery

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

HetWonder schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:51:
heeft iemand een idee hoe je WLAN echt UIT kan zetten? ik heb de WLAN-scan al uitgezet maar als ik in het instellingenmenu WLAN bekijk heb ik binnen no-time alle beschikbare netwerken in mijn beeld. Op mijn oude WM6 phone duurde dat altijd erg lang dus volgens mij staat WLAN nog ergens aan? Ik gebruik het nooit dus zou het graag definitief uitzetten om energie te sparen.

Is dat mogelijk?
waar bedoel je? connect.> verb.beh.>beschk. Wlan. of een ander pad.
Voor zover ik weet staat hij gewoon uit. Blijkbaar gewoon een stuk vlotter dan WM6 ;) .

@ het wonder
aanvullende bespaartips:
zendvermogen Wlan verlagen, is standaard 100mw.
toetsenbord volume uit (is toch maar irri)

[ Voor 9% gewijzigd door Tazzios op 28-11-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
theos schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 11:39:

Xenergy: ligt dit misschien aan de instellingen van je provider? Bij in ieder geval tmobile en vodafone heb je de mogelijkheid om plaatjes te laten comprimeren voordat ze naar je telefoon verstuurd worden. Misschien gaat hier iets fout?
Ik verwacht van niet. Heb mijn HI abonnement namelijk verlengd en daarbij exact dezelfde voorwaarden/opties genomen als dat ik voor de verlenging had. Toen had ik de nokia 6120 en daar werkte het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

makkelijke te testen door via een WLAN op internet naar de zelfde sites te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theos
Aghanim schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:37:
[...]
Heb mijn HI abonnement namelijk verlengd en daarbij exact dezelfde voorwaarden/opties genomen als dat ik voor de verlenging had.
Ik heb ook een HI-abo en hier werkt het zonder problemen.

Heb je al gekeken in je browser bij opties -> instellingen -> pagina -> inhoud laden? Als ik hem op "alleen tekst" zet, krijg ik dezelfde symptomen. Ik heb deze instelling op "Alle" staan.

Van m'n wifi snap ik niets meer. Vandaag maakte hij opeens wel verbinding met een accesspoint met wpa, welke hij eerst steeds weigerde. Ik heb gister de telefoon helemaal leeg gegooid. Misschien heeft dat toch geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is er niemand hier die dat NOS tooltje gedownload heeft en even online kan zetten? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar het te installeren.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesbas
HetWonder schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 14:53:
Is er niemand hier die dat NOS tooltje gedownload heeft en even online kan zetten? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar het te installeren.
Als iemand een plaatsje heeft... upload of mail ik het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

hesbas schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:12:
Als iemand een plaatsje heeft... upload of mail ik het!
forum.emailadres APENSTRAATJE gmail.com

gaarne :)

alvast bedankt :P

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.