![]() | |||||||||||||||||||||||||||
![]() Hij is er dan! Het Symbian S60 3rd Edition topic. In dit topic gaan we het hebben over de software van toestellen die op Symbian S60 3rd edition draaien. Omdat Nokia de laatste tijd erg veel telefoons uitbrengt met dit besturingssysteem op hun telefoon, is er erg veel vraag gekomen voor software voor de telefoons. Hier kan je dat allemaal kwijt en over de software discussiëren! | |||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
![]() Omdat het gevaar van deze topics is dat ze snel opsomtopics worden en dus erg onoverzichtelijk, heb ik een paar kleine verzoekjes gemaakt om alles in goede banen te leiden. In dit topic is het de bedoeling dat we over Symbian S60 software onze ervaringen en spullen delen. Dit houdt in dat het vooral over het volgende gaat: het besturingssysteem Symbian, software dat op Symbian S60 werkt en problemen die ermee kunnen ontstaan. Het is dus niet de bedoeling om over toestellen te gaan discussiëren. Hier zijn aparte topics voor!! Om de discussie in goede banen te leiden en de mods tevreden te houden, zijn er een paar regeltjes waardoor alles duidelijker en overzichtelijker wordt. Echter naarmate dit topic groter wordt, is het eerst wat je kan doen als je software voor je telefoon zoekt, zoeken in dit topic. Rechts bovenin staat de zoekoptie. Deze is dan ook heel erg belangerijk in dit topic!! Ik ben natuurlijk geen mod, en ik heb dan ook in goed overleg met een mod deze regels opgesteld zodat iedereen plezier aan dit topic kan hebben.
• Uitsluitend Freeware en/of Trial software. • Plaats een link naar de software. • Plaats een screenshot van de software. • Plaats een korte omschrijving van de software. Voor uitgebreide beschrijving met ubb codes kijk dan hier.
| |||||||||||||||||||||||||||
Dit zijn de toestellen die Symbian S60 3rd Editon besturingssoftware hebben. Ik heb ze in een overzicht geplaatst op type van hoog naar laag. Ik heb bij elk toestel waarvan op GOT een topic is een link neergezet achter het toestel. Dus elk toestel waarvan de naam onderstreept is, heeft een topic en daar kan je op klikken Voor nog meer informatie over de toestellen kan je de search gebruiken of bij de links kijken.
Meer informatie over dit overzicht kan je hier vinden | |||||||||||||||||||||||||||
Symbian is Nokia`s eigen ontwikkelde software voor de telefoon. Je kan er programma`s op installeren zoals navigatie en nog andere handige tools. Symbian kan je zien als je besturingssysteem van je computer, de Nokia telefoons lopen hier dus ook op. Op het Internet zijn er genoeg programma`s te vinden die je erop kan installeren. En in deze pdf staat meer info over Symbian S60 3 Edition. Ja, dit kan nu bij Nokia. Je kan het hier updaten. Ja, die is er nu. Nope, de user Killkees heeft hier iets op gevonden. Kijk hier hoe het wel moet. De user A3-D heeft dit even in een overzicht gezet zodat het makkelijk in te stellen is. Je kunt het hier vinden Funk-E ook bedankt! | |||||||||||||||||||||||||||
Zoals ik al eerder had gevraagd, kan je het best software in dit topic posten op de manier zoals ik het hier onder heb weergegeven. Dit maakt het allemaal overzichtelijker en makkelijker voor mij om in de ts te verwerken en zo alles up 2 date te houden. Heel erg bedankt voor jullie medewerking. ![]() ![]() Trial
![]() ![]() Trial
![]() ![]() Freeware
![]() ![]() Freeware
![]() ![]() Payware Zie hier een review van: Anoniem: 147088 in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..." ![]() ![]() Trial
![]() ![]() Freeware
![]() ![]()
Ik zal proberen dit zo up 2 date als mogelijk te houden. Zo kan iedereen de nieuwste software gebruiken. | |||||||||||||||||||||||||||
General info: ![]() ![]() Sites met veel software voor Symbian telefoons ![]() Posts van users met software: ![]() ![]() Topics over toestellen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 17-10-2007 23:03 . Reden: Aanpassingen TS ]