• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53
Tekielja schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:41:
[...]

De PZ81 is idd een europees model, geen nederlands model. Garantie is dus geen probleem, alleen de home service kan je denk ik wel vergeten.

[...]

Nee, ergens buiten Nederland, om exacter te zijn, ze bestellen iig niet bij Haagtechno nederland.
Volgens mij hebben die modelnummer helemaal niks met NL/BE/EU te maken...
Ik heb een PZ81E. Ik heb mijn factuur opgestuurd naar Panasonic en een document voor 4 jaar aan-huis garantie teruggekregen. Dus 80/81/82 zegt helemaal niks, ze checken puur op serienummer, die moet overeenkomen met het land waar het toestel verkocht wordt (IMHO!)

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 17:19
Oh, oh, oh, oh, oh..... Weet 't ff niet meer....

Ik zit heel erg te twijfelen welke tv het moet worden: de 42PX80 of tóch de PZ80 (full HD). Wat heb ik? Een DVD recorder van Panasonic (DMR EH57 met HDMI) een Samsung digitale decoder DCB 9401R met een Ziggo kaartje en Kenwood DTS versterker. Ik heb een videocamera (Sony VX2100) en monteer mijn beelden naar een DVD. Belangrijk voor mij is dat deze kwaliteit (van mijn zelf gemaakte filmpjes) goed is en blijft! Over ruim een halfjaar verwacht ik over te stappen naar een mediacenter, waarschijnlijk wel met een BR brander/speler. Mijn vrouw fotografeert graag, levert het bekijken van foto's een meerwaarde op de PZ 80 door de hogere resolutie???
Is het nu verstandig om voor de Full HD te gaan (PZ80) of toch de PX80. Wat betreft prijs ontloopt het elkaar wel: een kleine 300 euri's. Is het die 300 euro waard, vooral gelet op de toekomst met een mediacenter?

Hellup......

Tegels

Anoniem: 211380

Vraag voor de mensen met een HTPC:

Hoe kalibreren jullie je plasma?

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 21:59

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wat is het verschil tussen de volgende modellen?
42PZ80 (standaard?)
42PZ81 (freesat, UK)
42PZ82 (geen idee)
42Pz80E (Europese versie, staat geloof ik voor duitse import modellen)
42PZ80B (Britain, ook UK versie geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29951

Fire69 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:15:
[...]

Ik heb een PZ81E. Ik heb mijn factuur opgestuurd naar Panasonic en een document voor 4 jaar aan-huis garantie teruggekregen. Dus 80/81/82 zegt helemaal niks, ze checken puur op serienummer, die moet overeenkomen met het land waar het toestel verkocht wordt (IMHO!)
Zit het document voor de 4 jaar garantie aan-huis gewoon in de doos?
Dan hoef je dus geen aparte verzekering via de winkel af te sluiten.
Ik ga waarschijnlijk zondag bij de Foka kijken voor de PZ80. Kost daar 1039 euro.
Heb me ook opgegeven voor de BCC koopavond (anwb) maar ze zullen nooit aan die 1039 euro komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-06 20:12
Pana 42PX80 is een half uurtje geleden geleverd.

Ik moet nog wachten op de meubels die vandaag arriveren... (tvkast dus ook) en vanavond is MVV. Ik zal dus proberen morgen een foto te maken van de gerenoveerde kamer + pana uiteraard.

Bedankt voor de tips en tot binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 14:25
[...]

(...)
Dus 80/81/82 zegt helemaal niks, ze checken puur op serienummer, die moet overeenkomen met het land waar het toestel verkocht wordt (IMHO!)
Klopt volledig.
Denken sommigen nu echt dat ze voor elk land een aparte productielijn hebben?
Ze kleven er gewoon een ander stickertje op en daarmee gedaan.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

PinkPanther1970 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:59:
[...]

Klopt volledig.
Denken sommigen nu echt dat ze voor elk land een aparte productielijn hebben?
Ze kleven er gewoon een ander stickertje op en daarmee gedaan.
8)7
Dat is niet waar. Kijk bijvoorbeeld maar eens op de avs forums, er is een versie van de pz80 met het freesat systeem erin dat door de BBC gebruikt wordt. Op die manier is het toch logisch dat er meerdere typen ontstaan die zo goed als hetzelfde zijn, maar waarbij (landspecifieke) features anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:45

KoffieNT

banaan

Waarom kiezen een paar mensen toch voor de 80 ipv de 81? Dat was mijn eerste plan ook, maar toen zag ik dat de 81 dezelfde prijs heeft (nu iets goedkoper @ kieskeurig.nl) als de 80(E), dus why not right?

De 82 daarintegen was dan weer meteen 100 euro duurder en dat doe ik niet :).

Het verschil tussen de PX80 en de PZ80(E) zit volgens mij alleen in het feit dat de PX hd-ready is en de PZ full-hd en dat de PX een lager contrast heeft dan de PZ.

Of je daarvoor 200 euro extra wil betalen is natuurlijk volledig aan jou.

De verschillen kun je hier vrij duidelijk zien:

http://www.kieskeurig.nl/...asonic/th-42pz80e/216657/ (dit is wel de E, maar maakt niets uit)

http://www.kieskeurig.nl/...nasonic/th-42px80/275732/

edit:

ohja, effe geinformeerd aan el profesional over het ophangen van de tv aan mn muur. Dat gaat dus echt niet lukken doh.

Dus nu ga ik weer op zoek naar een andere leuke oplossing :).

[ Voor 34% gewijzigd door KoffieNT op 29-11-2008 00:23 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Lt. Marx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 23:53:
Wat is het verschil tussen de volgende modellen?
42PZ80 (standaard?)
42PZ81 (freesat, UK)
42PZ82 (geen idee)
42Pz80E (Europese versie, staat geloof ik voor duitse import modellen)
42PZ80B (Britain, ook UK versie geloof ik)
De modelnummers doen er niet zo veel toe, je zegt het hier zelf al, je geeft een 80, 80E en 80B. Een 80 bestaat niet, je hebt er een E, B of F achterstaan (EU, UK of FR).
Belangrijk is dus dat je een E-model hebt hier. Verder hangt het van het serienummer af of het aanzien wordt als een NL-model of niet...
Anoniem: 29951 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:09:
[...]

Zit het document voor de 4 jaar garantie aan-huis gewoon in de doos?
Dan hoef je dus geen aparte verzekering via de winkel af te sluiten.
Ik ga waarschijnlijk zondag bij de Foka kijken voor de PZ80. Kost daar 1039 euro.
Heb me ook opgegeven voor de BCC koopavond (anwb) maar ze zullen nooit aan die 1039 euro komen...
De 4 jaar garantie was een tijdelijke actie in BE/LUX. Je kon een formulier van de Pana-site afhalen, invullen en met je faktuur terugsturen. Die faktuur kreeg je dan terug met een mooi stempeltje erop.
Garantie nu is gewoon 2 jaar zoals bij jullie in NL. Hiervoor is denk ik geen apart document nodig.
Lt. Marx schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:13:
[...]

Dat is niet waar. Kijk bijvoorbeeld maar eens op de avs forums, er is een versie van de pz80 met het freesat systeem erin dat door de BBC gebruikt wordt. Op die manier is het toch logisch dat er meerdere typen ontstaan die zo goed als hetzelfde zijn, maar waarbij (landspecifieke) features anders zijn?
Zoals ik hierboven zeg, dat zijn dus inderdaad verschillende modellen, maar als je een Europees model hebt (wat je gewoon kan zien aan de meegeleverde stroomstekker, die is anders in de UK) heb je dus een 80E.
Die wordt over gans Europa geleverd, het enige verschil tussen de EU-landen is dus het stickertje met het SN erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik ben van plan de Barkan #40 Muurbeugel te kopen voor €79.95. Andere mensen die betere deals hebben gevonden (of betere muurbeugels?) voor de 42pz80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Ik heb wat pics gemaakt van mijn nieuwe 42PX80.
Ik heb de volgende setup, contrast heb ik nog ietsje minder dan dat standaard bij CINEMA staat:
Afbeeldingslocatie: http://i431.photobucket.com/albums/qq36/EvertonMVV/IMAGE_633Small.jpg
Foto van digitale TV
Afbeeldingslocatie: http://i431.photobucket.com/albums/qq36/EvertonMVV/IMAGE_632Small.jpg
De 360 heb ik nog niet met HDMI-kabel aangesloten hopelijk heb ik daardoor niet zo scherp beeld. Het lijkt wel of je zon beeld hebt als je bijvoorbeeld 1400x900 scherm hebt op je PC maar als setup in spel 640 x400 pakt.
Afbeeldingslocatie: http://i431.photobucket.com/albums/qq36/EvertonMVV/IMAGE_635Small.jpg
Dit is de huidige bekabeling:
Afbeeldingslocatie: http://i431.photobucket.com/albums/qq36/EvertonMVV/IMAGE_636Small.jpg

Ik weet zeker dat ik met de juist setup (en bekabeling) heel tevreden ga raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:19
Het zijn niet echt plasma waardige foto's moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Nee foto op mijn telefoon is niet geweldig.. zodra Tv goed is ingericht zal ik een betere foto plaatsen.
Via 'aspect' op afstandbediening kun je beeld veranderen (16:9 etc.) dat is al beter voor enkele zenders.

Groet, ben nu naar het voetballen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279609

EvertonPride schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:20:
De 360 heb ik nog niet met HDMI-kabel aangesloten hopelijk heb ik daardoor niet zo scherp beeld. Het lijkt wel of je zon beeld hebt als je bijvoorbeeld 1400x900 scherm hebt op je PC maar als setup in spel 640 x400 pakt.
laat het even weten hoe het is met een andere kabel, probleem heb ik namelijk ook met hdmi kabels :-S

Hier nog wat pics van mijn opstelling, de 46PZ85:
Afbeeldingslocatie: http://www.realgamez.com/panasonic_46pz85-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.realgamez.com/panasonic_46pz85-2.JPG
(tis een beetje donker om foto's te maken... kan nog wel een keer betere posten)

Edit: In het begin leek hij groot zo'n 46inch, maar als hij op een redelijk tv meubel staat en je hem een tijdje in huis hebt dan valt het reuze mee! (dit voor de mensen die tussen een 42 en 46 twijfelen, of die 46 te groot is of niet). ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 279609 op 28-11-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-06 08:38
Ik heb de volgende setup, contrast heb ik nog ietsje minder dan dat standaard bij CINEMA staat:
[afbeelding]
Foto van digitale TV
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Waarom heb je je componentkabel teruggebracht naar een SCART kabel? Of is het een composiet-kabel?

Als het de component kabel is, doe hetvolgende:

Haal die 3 kabels los van je scart-piece en stop die kabels 1 voor 1 in je tv. Dit zorgt voor 720p tegenover 480/576p ;). Dan zijn je games ineens WEL interessant :)

Als het de composiet kabel is,, haal AUB een COMPONENT of HDMI kabel. Nuff said ;)

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-11-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:09:
Waarom heb je je componentkabel teruggebracht naar een SCART kabel? Of is het een composiet-kabel?
Composiet ;)

Ik weet het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker :P Met mijn 42PX80 is het een genot die Xbox360. Maar deze is dan ook met HDMI aangesloten ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Chevy454 op 28-11-2008 20:45 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
StealthyPeanut schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 18:09:
[...]

Als het de component kabel is, doe hetvolgende:

Haal die 3 kabels los van je scart-piece en stop die kabels 1 voor 1 in je tv. Dit zorgt voor 720p tegenover 480/576p ;). Dan zijn je games ineens WEL interessant :)

Als het de composiet kabel is,, haal AUB een COMPONENT of HDMI kabel. Nuff said ;)
Jij moet je kleurtjes beter leren. :)
Component is rood/groen/blauw (RGB ;) )
Composiet is enkel geel, wit/rood is voor de audio.

Component kan je niet op een scart-blokje gebruiken :)

Als je kan kiezen, neem alsjeblieft(!!!) HDMI dan!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Laatst online: 15-06 17:19
Tegels schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:15:
Oh, oh, oh, oh, oh..... Weet 't ff niet meer....

Ik zit heel erg te twijfelen welke tv het moet worden: de 42PX80 of tóch de PZ80 (full HD). Wat heb ik? Een DVD recorder van Panasonic (DMR EH57 met HDMI) een Samsung digitale decoder DCB 9401R met een Ziggo kaartje en Kenwood DTS versterker. Ik heb een videocamera (Sony VX2100) en monteer mijn beelden naar een DVD. Belangrijk voor mij is dat deze kwaliteit (van mijn zelf gemaakte filmpjes) goed is en blijft! Over ruim een halfjaar verwacht ik over te stappen naar een mediacenter, waarschijnlijk wel met een BR brander/speler. Mijn vrouw fotografeert graag, levert het bekijken van foto's een meerwaarde op de PZ 80 door de hogere resolutie???
Is het nu verstandig om voor de Full HD te gaan (PZ80) of toch de PX80. Wat betreft prijs ontloopt het elkaar wel: een kleine 300 euri's. Is het die 300 euro waard, vooral gelet op de toekomst met een mediacenter?

Hellup......

Tegels
Even een kick....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ehh, daar reageerde ik al op...
KoffieNT1.5 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:23:

Het verschil tussen de PX80 en de PZ80(E) zit volgens mij alleen in het feit dat de PX hd-ready is en de PZ full-hd en dat de PX een lager contrast heeft dan de PZ.

Of je daarvoor 200 euro extra wil betalen is natuurlijk volledig aan jou.

De verschillen kun je hier vrij duidelijk zien:

http://www.kieskeurig.nl/...asonic/th-42pz80e/216657/ (dit is wel de E, maar maakt niets uit)

http://www.kieskeurig.nl/...nasonic/th-42px80/275732/
Ik ben straks naar de Harense Smit geweest, de 42PZ80 eens bekijken. Om de een of andere reden hadden ze hem via composiet aangesloten, en niet hdmi, en dan ook nog eens met een matig filmpje erop. Ik heb even aan een medewerker gevraagd of hij een HD-filmpje kon laten zien.
Hij zei dat het verschil bijna niet te zien is, tussen composiet en hdmi. (uhuh..) Dat is toch juist HET verschil?..

Het filmpje wat er toen kwam (eigenlijk voor de Philipsen) was errrruugg mooi. Mooi gedetaileerd, lekker vloeiend, heldere kleuren.

Daarna ook nog even naar de MM gegaan om te kijken of ze hem hadden, en idd, ze hadden hem ook. Daar was hij wel hdmi aangesloten en speelde er een mooi demo-filmpje op.
Effe flink zitten friemelen met de afstandbediening en wat instellingen uiteraard :D.

Ik heb mijn keuze gemaakt en heb hem besteld. (de 81 dan maar goed) Wachttijd 2-3 weken, maarja dan heb je ook wat :P.

[ Voor 13% gewijzigd door KoffieNT op 29-11-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

KoffieNT1.5 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:16:
[...]

Ehh, daar reageerde ik al op...

[...]

Ik ben straks naar de Harense Smit geweest, de 42PZ80 eens bekijken. Om de een of andere reden hadden ze hem via composiet aangesloten, en niet hdmi, en dan ook nog eens met een matig filmpje erop. Ik heb even aan een medewerker gevraagd of hij een HD-filmpje kon laten zien.
Hij zei dat het verschil bijna niet te zien is, tussen composiet aangesloten en hdmi. (uhuh..)

Het filmpje wat er toen kwam was errrruugg mooi. Mooi gedetaileerd, lekker vloeiend.

Daarna ook nog even naar de MM gegaan om te kijken of ze hem hadden, en idd, ze hadden hem ook. Daar was hij wel hdmi aangesloten en speelde er een mooi demo-filmpje op.

Ik heb mijn keuze gemaakt en heb hem besteld. (de 81 dan maar goed) Wachttijd 2-3 weken, maarja dan heb je ook wat :P.
Ook mijn keuze gemaakt :) de 42pz80. Vanmiddag besteld, vanavond gebeld door de winkel dat ie maandagmiddag wordt afgeleverd! Das pas lekker snel! Maandag post ik wel wat eerste ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Lt. Marx schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:21:
[...]

Ook mijn keuze gemaakt :) de 42pz80. Vanmiddag besteld, vanavond gebeld door de winkel dat ie maandagmiddag wordt afgeleverd! Das pas lekker snel! Maandag post ik wel wat eerste ervaringen.
Oh dat is snel, waar heb je hem besteld dan? (en waarom niet de 81? Zelfde prijs..maakt heel weinig uit qua opties maar toch..)

Ik kon bij Redcoon bestellen en dan is hij binnen 5 dagen verzendklaar, maar wat ik over Redcoon hoor bevalt me niet zo dus ik bestel het liever voor 2 tientjes meer bij een winkel waar ik nu al een goed gevoel over heb.

Toen ik hem had besteld kreeg ik nog een mailtje waarin stond dat er sprake was van een relatief lange levertijd (2-3 weken). Als dit voor mij aanleiding was om de bestelling te annuleren kon dat kostenloos.

Nou hoort dit allemaal sowieso te kunnen, maar ik vind dat dan wel netjes :D.

Edit: Zit ik even te kieskeurigen, zie ik dat 4launch hem voortaan ook heeft, de goedkoopste, 1-5 werkdagen levertijd, en in mijn geval in de buurt. Heb hem zojuist bij 4launch besteld en bij de andere winkel geannuleerd.

http://www.kieskeurig.nl/...th-42pz81/prijzen/235604/

[ Voor 17% gewijzigd door KoffieNT op 29-11-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Lt. Marx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 17:22:
[...]

Je hebt exact de setup staan die ik ook wil kopen. Heb jij last van lipsync problemen via de popcornhour (of DVD/PS3? Ik kan namelijk nergens vinden dat de Onkyo HT-S5105 lipsync ondersteund over HDMI 1.3. De HTX-22HD ondersteund het zowiezo wel maar die is weer een slag duurder (met satellietspeakers erbij).
Die 5105 deed toch geen hdmi 1.3, want je had toch een 2de kabel nodig om het surround over de speakers te krijgen?
Bovendien zat er toch een audio-delay op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

KoffieNT1.5 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:25:
[...]

Oh dat is snel, waar heb je hem besteld dan? (en waarom niet de 81? Zelfde prijs..maakt heel weinig uit qua opties maar toch..)

Ik kon bij Redcoon bestellen en dan is hij binnen 5 dagen verzendklaar, maar wat ik over Redcoon hoor bevalt me niet zo dus ik bestel het liever voor 2 tientjes meer bij een winkel waar ik nu al een goed gevoel over heb.

Toen ik hem had besteld kreeg ik nog een mailtje waarin stond dat er sprake was van een relatief lange levertijd (2-3 weken). Als dit voor mij aanleiding was om de bestelling te annuleren kon dat kostenloos.

Nou hoort dit allemaal sowieso te kunnen, maar ik vind dat dan wel netjes :D.

Edit: Zit ik even te kieskeurigen, zie ik dat 4launch hem voortaan ook heeft, de goedkoopste, 1-5 werkdagen levertijd, en in mijn geval in de buurt. Heb hem zojuist bij 4launch besteld en bij de andere winkel geannuleerd.

http://www.kieskeurig.nl/...th-42pz81/prijzen/235604/
De 80 of de 81 maakt gewoon niets uit (op freesat na). Ik heb hem besteld bij cameranu.nl, via de tweakers pricewatch. Die vind ik persoonlijk betrouwbaarder als alle kelkoo's/kieskeurig sites bij elkaar. Kan je in 1 oogopslag zien hoe betrouwbaar de winkel is en de specs van het product.

Eerst even gemailed met cameranu over de garantie (Ze leveren NL modellen) en over de ophangsteunen die ze ook hebben. Snel en duidelijk antwoord tot laat in de avond (laatste ontvangen mailtje 00:30). Dit plus een nette website en goede reviews hier op tweakers was meer dan genoeg.

Vanmiddag werd ik meteen gebeld door hun koeriersdienst, of ze maandagmiddag hem kunnen leveren. Uiteraard 8) Al met al zeer netjes, eigenlijk gewoon zoals het hoort!
Die 5105 deed toch geen hdmi 1.3, want je had toch een 2de kabel nodig om het surround over de speakers te krijgen?
Bovendien zat er toch een audio-delay op?
Klopt geen 1.3 HDMI, maar wiene hier op GoT zei nergens last van te hebben qua audio delay. En die heeft dezelfde setup. Mijn popcornhour en tv zijn besteld. Receiver ga ik gewoon nog eens rustig naar kijken. TV geluid is niet het beste maar voorlopig vind ik het prima. Liever tevreden dan snel.

[ Voor 11% gewijzigd door LtMarx op 29-11-2008 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
[...]

Dat klopt (zie een eerdere post van me).

Ik had Panasonic daarover gebeld en gevraagd of je aan die letter achter het type nummer kunt zien of het een Nederlands model betreft (dus de F die staat op mn TH50PV70F) en het antwoord was Neen.
Je kunt dit alleen doen door het serienummer door te geven aan Panasonic.
Wat wèl kan is dat een bepaald type helemaal niet in Nederland wordt uitgebracht, dus bijv een TH46PZ82.
Als dat type niet officieel hier wordt uitgebracht dan weet je genoeg.

Ik wist echter ook niet dat de 82 die Koffie zag staan bij de BCC ook een Nederlands model was. Blijkbaar wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
[afbeelding]
Foto van digitale TV
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij zie ik dat je de xbox hebt aangesloten met een composiet-scart. Ben je nou helemaal belatafeld !;)
Dan speel je ook geen hd hè?!
Eruit halen, de componentenkabel erin (rood groen blauw tulpje in de corresponderende gaatjes links van die ellendige aansluiting die je nu gebruikt), schuif op hd en de xbox rap op 720p zetten! Moet jij s opletten ;)
De componentenkabel zat bij de xbox (behalve de Arcade).
Geluid doe je door de overgebleven rode en witte tulpje in de gaatjes links van de componenten te pluggen.

Je mond zal open vallen.

Nog beter: koop een hdmi en zet de xbox op 1080p.
Je contrast staat erg laag (40-50% is meestal het mooist) en je sharpness staat erg hoog (0-10% is meestal ideaal), maar als jij het zo mooier vindt dan laat je het gewoon staan natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Ferry34 op 29-11-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:08
bij BCC mag je ertoch vanuit gaan dat het NL"model is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraag m.b.t. de vga aansluiting op de PZ80. Heb gelezen dat je hier geen 1080p op kunt krijgen.
Maar ik heb een xbox360 en heb al een xbox360 vga kabel liggen. Morgen wil ik de PZ80 gaan kopen/halen bij Foka in Rotterdam.
Omdat ik wel het optimale beeld wil behalen met de xbox360 zat ik te denken om op mijn vga kabel een vga-dvi adapter aan te sluiten en dan een dvi - hdmi converter daar weer op aan te sluiten.....vervolgens van hdmi naar hdmi. De 2 tulp stekkers die ook aan de vga kabel zitten sluit ik dan aan op mijn versterker.
Of is het gewoon beter om een component kabel te kopen....is toch wat goedkoper.
Maar is het verschil merkbaar? Ik zal op zo'n 4 meter afstand van het scherm zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 29951 op 29-11-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Anoniem: 29951 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 09:53:
[...]
vga kabel een vga-dvi adapter aan te sluiten en dan een dvi - hdmi converter daar weer op aan te sluiten.....vervolgens van hdmi naar hdmi. [...]

Maar is het verschil merkbaar?
Het verschil is zeker merkbaar, want dat werkt niet ....

Als je goed nadenkt weet je ook waarom; Hoe denk je met behulp van die verloopjes een analoog signaal om te vormen in een HDCP beschermd digitaal signaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Edit: Loatmoar 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door KoffieNT op 29-11-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282036

He mannen, ik heb ook de 46pz8 zien staan, deze 46" full hd kost minder dan 1000eutjes

Ik weet dat pz8 de goedkopere variant is maar zijn contrast is met 20.000 hoger dan die van de px serie met 15.000..
in vergelijking met de PZ serie is het max 64miljard kleuren tegen max 134miljard kleure maar zou dat echt merkbaar zijn? we hebben thuis de 42pv70 nog hangen en die heeft maar een contrast van 10.000 ik ga maandag even bij FOKA kijken of ze hem daar hebben staan, want op het eerste gezicht lijkt het mij wel een modelletje voor iemand die iets groter wil als de 42"px serie, maar ik hoor er niemand over!

iemand ervaringen met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsDenis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 17:14
Hoi allemaal,
ik zit al weken mee te lezen op dit forum, en mede door dit forum via internet bij de BCC de 37px80 besteld.
Wat een plaatje is deze tv. Ik heb wel een probleempje waar ik niet uit kom. UPC box en de DVD speler beide via de scart aangesloten. Als ik via de UPC box tv kijk lukt het mij niet om bij inschakeling van de DVD speler de tv automatisch naar de DVD om te laten schakelen. Scart kabels zijn volledig bedraad. Iemand een tip?

edit; ik denk dat ik het opgelost hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door OnsDenis op 30-11-2008 09:33 ]

FTTH 200/200 | Fritzbox 5490 | UniFi AC Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 22:24

MrSleeves

You'll thank me later.

Anoniem: 282036 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:39:
He mannen, ik heb ook de 46pz8 zien staan, deze 46" full hd kost minder dan 1000eutjes

Ik weet dat pz8 de goedkopere variant is maar zijn contrast is met 20.000 hoger dan die van de px serie met 15.000..
Vergeet niet dat de specs van TV's niet zo veel zeggen. Aan de andere kant komt het verhoudingsgewijs misschien wel overeen aangezien het dezelfde merken zijn.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
Anoniem: 29951 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 09:53:
Even een vraag m.b.t. de vga aansluiting op de PZ80. Heb gelezen dat je hier geen 1080p op kunt krijgen.
Maar ik heb een xbox360 en heb al een xbox360 vga kabel liggen. Morgen wil ik de PZ80 gaan kopen/halen bij Foka in Rotterdam.
Omdat ik wel het optimale beeld wil behalen met de xbox360 zat ik te denken om op mijn vga kabel een vga-dvi adapter aan te sluiten en dan een dvi - hdmi converter daar weer op aan te sluiten.....vervolgens van hdmi naar hdmi. De 2 tulp stekkers die ook aan de vga kabel zitten sluit ik dan aan op mijn versterker.
Of is het gewoon beter om een component kabel te kopen....is toch wat goedkoper.
Maar is het verschil merkbaar? Ik zal op zo'n 4 meter afstand van het scherm zitten.
Kan dus niet. Mijn advies: koop een xbox arcade met hdmi (€150) en klik je huidige harde schijf erop.
Kan je in ieder geval gamen op 1080p of een pro met 60GB met 2 games voor €200.

Heb je een receiver met optische ingang: koop de Elite. Dan heb je meteen de hdmi kabel met audiodongle (een dongel? Hé abdeling transploft).
Hoef je de oude kabel niet te strippen; heb je meteen 2 games erbij en je hebt een 120GB harde schijf om games vanaf te spelen èn je hebt een verbeterde xbox.

De prijs in de winkel van alleen de kabel/dongle/harde schijf/games zijn al €260, maar dan heb je dus ook nog een headset en volgens mij de afstandsbediening bij!
Alleen vind ik de games kung fu panda en indiana lego niks, misschien zijn er nog meer combo's. Volgens mij is er eentje met call of duty world at war.

[ Voor 6% gewijzigd door Ferry34 op 29-11-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
* Chevy454 heeft even wat hulp nodig :)

Mijn oma verjaart eind janauri en iemand in het gezin heeft het in zijn hoofd gehaald om voor haar een complete home theater te kopen. ( * Chevy454 pleit onschuldig :)) Gezien het aantal geringe geldschieters en de kleine woonkamer gaan we het bescheiden houden. Ik denk dus aan een 37PX80. De 42px80 is slechts 100 euro duurder maar haar woonkamer is toch aan de kleine kant.

En nu dan nu het probleem: nu kopen met de kerst aanbiedingen in het verschiet of wachten tot na het nieuwe jaar? Ik denk zelf dat de prijs niet echt drastisch gaat zakken (eens kijken bij BCC in weert? If 699 then buy at bcc else buy at internet?).

[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 30-11-2008 05:52 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsDenis
Chevy454 schreef op zondag 30 november 2008 @ 05:52:

En nu dan nu het probleem: nu kopen met de kerst aanbiedingen in het verschiet of wachten tot na het nieuwe jaar? Ik denk zelf dat de prijs niet echt drastisch gaat zakken (eens kijken bij BCC in weert? If 699 then buy at bcc else buy at internet?).
Ik heb hem voor 699 bij de BCC, moet dus lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282141

Goedemorgen!

Na wat meelezen en leren van de tips die hier zo nu en dan worden gegegeven meld ik me ook maar aan. Kom uit Rotterdam en heb precies een weekje geleden een 42PZ85 aangeschaft bij Foka in Rotterdam. Gisteren om het plaatje compleet te maken, ook nog een Pana SA-BT100 setje erbij gekocht, ook bij Foka want die hadden hem deze week 130 euro in prijs verlaagd.

Tsja, over de TV kan ik heel kort zijn: Wow!! Echt super! Kom van een 23" Samsung HD-ready LCD af en dit overtreft echt alles wat ik verwachtte. Twijfelde eerst nog over een Plasma maar na het zien en goed vergelijken werd ik al snel pro-plasma ;)

Gebruik de TV dus hoofdzakelijk voor het kijken van Blu-Rays en ook voor de PS3 met natuurlijk een HDMI kabel. Heb alleen een wegwerp-kabeltje wat 1080p niet helemaal aankan? Zie bij Gran-Turismo Prologue nog wat lijntjes trillen hier en daar? Iemand nog tips qua kabels, ben al op de hoogte van de kwaliteit van QED. Monster, van den Hul en Chord.

Verder kijk ik digitale TV via UPC, stoor me er echter mateloos aan dat je dat ding met een Scart kabel aan sluit..... Heb van de week een Hirschmann coax-kabel aangesloten en de beeldkwaliteit ging echt meteen vooruit. Alleen jammer dat al dat potentieel door die Scart-rommel wordt vernaggeld. :( Vraag me nu alleen af of je bijvoorbeeld een HD-decoder van bijvoorbeeld Humax of Samsung aan kunt schaffen, de UPC-smartcard daar in kunt doen en dit geheel dan aan kunt sluiten op de PZ85? Iemand hier ervaring mee? Is de keuze voor een HD-abo van UPC dan verplicht?

Voor nu een hoop vragen, hoop dat iemand een antwoord heeft. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsDenis
Anoniem: 282141 schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:53:

Verder kijk ik digitale TV via UPC, stoor me er echter mateloos aan dat je dat ding met een Scart kabel aan sluit..... Heb van de week een Hirschmann coax-kabel aangesloten en de beeldkwaliteit ging echt meteen vooruit. Alleen jammer dat al dat potentieel door die Scart-rommel wordt vernaggeld. :( Vraag me nu alleen af of je bijvoorbeeld een HD-decoder van bijvoorbeeld Humax of Samsung aan kunt schaffen, de UPC-smartcard daar in kunt doen en dit geheel dan aan kunt sluiten op de PZ85? Iemand hier ervaring mee? Is de keuze voor een HD-abo van UPC dan verplicht?
Bij UPC zit je vast aan de decoder die zij leveren. Wil je hdmi dan moet je bij UPC naar een HD decoder.
Ik zit met het zelfde "probleem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Klopt, ik geloof dat in de SmartCard het serienummer van de decoder zit, dit MOET matchen. Helaas geen eigen geklooi bij UPC... :X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
Anoniem: 279609 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:06:
[...]

laat het even weten hoe het is met een andere kabel, probleem heb ik namelijk ook met hdmi kabels :-S

Hier nog wat pics van mijn opstelling, de 46PZ85:
[afbeelding]

[afbeelding]
(tis een beetje donker om foto's te maken... kan nog wel een keer betere posten)

Edit: In het begin leek hij groot zo'n 46inch, maar als hij op een redelijk tv meubel staat en je hem een tijdje in huis hebt dan valt het reuze mee! (dit voor de mensen die tussen een 42 en 46 twijfelen, of die 46 te groot is of niet). ;-)
Wat een bijzonder fraaie opstelling met die mooie kast met openingen voor de apparatuur en de zuilen maken het af. De tv ziet er ook geweldig uit!
OnsDenis schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:00:
[...]

Bij UPC zit je vast aan de decoder die zij leveren. Wil je hdmi dan moet je bij UPC naar een HD decoder.
Ik zit met het zelfde "probleem".
Bij Ziggo hoeft dti volgens mij niet.
Je koopt dan de hd decoder met smartcard, maar je moet dan binnen een week het bijgeleverde formulier invullen en aankruisen welke zenders/pakket je wilt hebben. Doe je dit niet, dan heb je na een week geen beeld meer.
Je kan dan volgens mij ook aankruisen dat je het gewone digitale pakket wilt (kost niets extra's tov het analoge pakket en volgens mij is het hd pakket 4 euro extra per maand).
Chevy454 schreef op zondag 30 november 2008 @ 05:52:

Mijn oma verjaart eind janauri en iemand in het gezin heeft het in zijn hoofd gehaald om voor haar een complete home theater te kopen. ( * Chevy454 pleit onschuldig :)) Gezien het aantal geringe geldschieters en de kleine woonkamer gaan we het bescheiden houden. Ik denk dus aan een 37PX80. De 42px80 is slechts 100 euro duurder maar haar woonkamer is toch aan de kleine kant.

Mn vriendin en ik hebben hetzelfde voor haar ouders, maar haar moeder stribbelt tegen (vindt het cadeau te groot).
Nou las ik een folder van de MM in Utrecht en ik zag daar een aanbieding van de Samsung PS42A410.
Ik wilde natuurlijk voor de Pana PX80 gaan, maar we waren nog aan het wachten op verdere prijsdalingen.
De plasma komt in de huiskamer, maar we kijken zo weinig (ik doe het gamen en films kijken op mn 50 Pana natuurlijk) dat we echt niet het beste van het beste hoefden te hebben.

Ik dacht eerst: voor zo'n prijs kan het nooit wat zijn. FF op kieskeurig gekeken en daar was men zeer enthousiast, maar dat zegt nog niks omdat dit mensen zijn die van een crt afkomen.
Nou was ik gisteren op de Mulitmediabeurs in Utrecht en daar stond bij RAF precies die tv, alleen de 50 inch PS50A410 in een huiskamer surround opstelling en het beeld was echt heel goed!
(deze kost daar overigens maar € 899!!).

Ben op de terugweg langs de MM gegaan en er stonden er nog 6 van de 42 inch en hij wordt vrijdag geleverd
De PS42A410 met 2 keer hdmi en ook nog component voor mn meisje (launch xbox, kan ze lekker arcade games spelen)voor € 499 _O- (dat is toch voor niks?)

[ Voor 65% gewijzigd door Ferry34 op 30-11-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ferry34 schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:36:
[...]

Je kan dan volgens mij ook aankruisen dat je het gewone digitale pakket wilt (kost niets extra's tov het analoge pakket en volgens mij is het hd pakket 4 euro extra per maand).
Is dat echt zo? Damn , wat is upc toch een afzetter dan: 4 euro extra voor het simpele Digital, en 13 voor HD.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje jammer dat er dan meteen een extra abo moet worden afgesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ferry34 schreef op zondag 30 november 2008 @ 13:36:
Mn vriendin en ik hebben hetzelfde voor haar ouders, maar haar moeder stribbelt tegen (vindt het cadeau te groot).
Hier is het simpel: hier is de afstandsbediening. Daar staat de nieuwe TV met surround system en BR-speler en veul plezier. :w
De PS42A410 met 2 keer hdmi en ook nog component voor mn meisje (launch xbox, kan ze lekker arcade games spelen)voor € 499 _O- (dat is toch voor niks?)
Ja dat is wel zo... Maar ik ken de PX80 en ik _weet_ wat die kan en wat die niet kan. 24p weergave zonder judder, HDMI aansluitingen a volonté (heb er al 2 van de 3 bezet ;) ),..

En 42" is echt te groot voor haar. Ze noemt de 42px80 hier thuis al een bioscoopscherm. I can't agree :+ Maar 37PX80 is wellicht het beste voor haar. De Samsung plasma, me don't know :)

[ Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 30-11-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Bedankt voor de reacties op page 9.

Ik ga maandag iniedergeval een HDMI kabel kopen voor de 360. Ik heb nu een composiet kabel en die bezit een gele en die kun je niet kwijt in de TV. Daarom heb ik voor vandaag nog die scart nodig. Ik bezit namelijk een arcade Xbox360.

Voor de rest ben ik dik tevreden over de TV.. ik heb het wel nog erg donker beeld maar dat komt omdat ik alle risico's wil vermijden en het contrast nog ff laag wil houden. (20%)

Als de TVmeubel netjes in ingericht (vanavond/morgen) post ik een goede foto van de TV.

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag bij Foka in Rotterdam de PZ80 gekocht. Zag vanmorgen dat de prijs daar gezakt was naar 999 euro.
Paste maar net in de auto...
Het toestel werkt prima en de xbox360 nog maar even via de vga kabel aangesloten.
Ondanks dat toch een heel mooi beeld. TVersity werkt ook super. HD wmv bestanden worden super afgespeeld.
De contrast instellingen nog lekker laag staan zoals de meeste doen.
Het analoge UPC signaal geeft nog een aardig beeld, maar dat zal toch digitale tv moeten worden. Waarschijnlijk in combinate met de Philips decoder die je nu zelf kunt kopen en het HD pakket (eerste 12 maanden gratis).

Ik ben een tevreden mens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93812

Ik had even een vraagje, ik ben aan het kijken voor de panasonic TH-42PZ85. Ik zag dat deze tv een digital optical out heeft. Als ik nu een popcorn 100 via hdmi aansluit op de tv en ik sluit mijn surround set aan op de tv d.m.v. de digital optical out van de tv, krijgt deze dan het signaal binnen of werkt dit niet? Ik wil dus eigenlijk de tv als hub gebruiken aangezien mijn surround set niet zoveel inputs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
dat gaat strikt genomen wel maar je geluid wordt gedownmixed naar 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02
Ik twijfel een beetje. Ik denk dat het de 42PX81 wordt. Hoe zit dat eigenlijk dat niemand die heeft?
Ik vind de PX81 (met een licht randje om de tv heen) een stuk mooier dan de PX80. Maar toch wordt er zeer weinig over de PX81 gesproken :?
Vd week ff kijken. Bij BCC zou die aardig goedkoop zijn lees ik hier? :)
Wat is nou echt een goede reden om toch voor de FHD te kiezen ipv de HDR? De PX81 kost een ruime 700 euro op internet. De PZ80 is ruim 250 euro duurder. Is dat het echt waard vinden jullie? :)

[ Voor 23% gewijzigd door ID-College op 30-11-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Is het zo dat een plasma tv veel meer spiegelt dan een lcd tv? Ik ben er wel van overtuigd dat plasma beter is dan lcd maar ik twijfel toch nog wel een beetje want bij daglicht heb ik door de plaatsing van mijn - nu nog - crt tv best veel last van spiegeling en dan hebben we het over een 68 cm beeldbuis. Ik ben bang dat als ik een 42 inch plasma koop (42PZ85) of eventueel 46 inch (46PZ80), ik overdag heel veel last van spiegeling heb of zal dat meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Kunnen wij op afstand moeilijk over oordelen natuurlijk. :) Wat vind je zelf acceptabel?
Wij hebben ook een raam op het zuiden die op onze huidige tv schijnt. Als het goed is, gaat dat met een plasma wel meevallen aangezien we er een wandmeubel omheen hangen. Aangezien de tv ondieper is dan de kast (nu andersom) denk ik dat zonlicht er niet op schijnt.
En anders doe ik het rolgordijn wat naar beneden (kijkt sowieso prettiger).

Ander punt is ook: wanneer kijk je het meeste tv? overdag of 's avonds?

(Bij ons is het nu zo dat we er alleen in het weekend last van hebben en dan ook alleen in bepaalde jaargetijden dat de zon lager staat.)

[ Voor 12% gewijzigd door MrSleeves op 01-12-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

ID-College schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:50:
Ik twijfel een beetje. Ik denk dat het de 42PX81 wordt. Hoe zit dat eigenlijk dat niemand die heeft?
Ik vind de PX81 (met een licht randje om de tv heen) een stuk mooier dan de PX80. Maar toch wordt er zeer weinig over de PX81 gesproken :?
Wat is nou echt een goede reden om toch voor de FHD te kiezen ipv de HDR? De PX81 kost een ruime 700 euro op internet. De PZ80 is ruim 250 euro duurder. Is dat het echt waard vinden jullie? :)
Als je een scherm koopt wat kleiner is dan 37" dan heeft full hd niet echt veel zin. Als je een groter scherm koopt dan is Full HD uiteraard een leuke aanvulling. Aangezien je van plan bent een 42"+ scherm te kopen zou ik zelf voor Full HD gaan.
Ligt er uiteraard ook aan wat je er mee gaat doen, alleen digitale tv? Dan gewoon hd-ready, maar als je ook x-box/ps3/blu-ray/enz enz gaat bekijken daarop dan is FHD weer aantrekkelijk.

Het is maar net wat je er mee gaat doen. (& uiteraard hoe groot je budget is :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Ik ga me vanmiddag een HDMI kabel kopen voor de 360.

Is deze kabel geschikt?

http://www.freerecordshop...h_reftheme%3D10&SubCat=03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Waarom zou hij niet geschikt zijn? Er staat nota bene bij dat het voor de Xbox 360 is.

Je kunt ze trouwens elders veel goedkoper krijgen.
http://www.allekabels.nl/hdmi_kabel.html

[ Voor 13% gewijzigd door MrAcid op 01-12-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Laatst online: 28-06 09:34
Even frame creation deactiveren, vermoedelijk is dit de oorzaak. De input lag zal hierdoor ook ietwat verminderen, is beter voor te gamen. Niet vergeten weer aan te zetten voor gewoon tv kijken. ;)
Anoniem: 282141 schreef op zondag 30 november 2008 @ 11:53:
Gebruik de TV dus hoofdzakelijk voor het kijken van Blu-Rays en ook voor de PS3 met natuurlijk een HDMI kabel. Heb alleen een wegwerp-kabeltje wat 1080p niet helemaal aankan? Zie bij Gran-Turismo Prologue nog wat lijntjes trillen hier en daar? Iemand nog tips qua kabels, ben al op de hoogte van de kwaliteit van QED. Monster, van den Hul en Chord.

[ Voor 4% gewijzigd door KBDE op 01-12-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 09:52
Ernstig aan het twijfelen tussen een 42PZ80 en 42PZ800, uiteraard zou ik veel liever de 800 hebben maar is het die extra 450 euro waard....

Ik vind het one sheet of glass design wel echt erg mooi en dan is de vraag of de andere (relatief kleine) verschillen tussen de twee genoeg zijn voor het prijsverschil.
Wat maken dingen als Digital Cinema Colour en Deep Colour dan nog voor een verschil...

Ik wacht denk ik nog even tot de feestdagen eind december, wellicht dat de prijs nog iets zakt en keuze wat makkelijker wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Nasty Nate schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:22:
Ernstig aan het twijfelen tussen een 42PZ80 en 42PZ800, uiteraard zou ik veel liever de 800 hebben maar is het die extra 450 euro waard....

Ik vind het one sheet of glass design wel echt erg mooi en dan is de vraag of de andere (relatief kleine) verschillen tussen de twee genoeg zijn voor het prijsverschil.
Wat maken dingen als Digital Cinema Colour en Deep Colour dan nog voor een verschil...

Ik wacht denk ik nog even tot de feestdagen eind december, wellicht dat de prijs nog iets zakt en keuze wat makkelijker wordt. ;)
Waarom overweeg je dan niet de 42PZ85? Die zit er tussenin en zit kwa prijs een stuk dichter bij de 80.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 09:52
Nou ja die heeft eigenlijk alleen IFC als meerwaarde en dat zal ik waarschijnlijk vaak uit hebben staan.

Die heeft dus ook niet het design, digital cinema colour, deep colour, multi window PIP, 4x hdmi etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wat ga je inderdaad met je tv doen? EN op welke afstand zit je?

Alleen digitale tv kijken en af en toe wat gamen?? Dan zou ik de PX81 nemen

Zit je op meer dan 3 meter afstand?? Dan zou ik ook de PX81 nemen.

Zit je op minder dan 3 meter afstand en ga je veel BluRays kijken, een HTPC eraan hangen of heel veel gamen? Dan zou ik de PZ80 nemen nemen.
MegaJurk schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:52:
Is het zo dat een plasma tv veel meer spiegelt dan een lcd tv? Ik ben er wel van overtuigd dat plasma beter is dan lcd maar ik twijfel toch nog wel een beetje want bij daglicht heb ik door de plaatsing van mijn - nu nog - crt tv best veel last van spiegeling en dan hebben we het over een 68 cm beeldbuis. Ik ben bang dat als ik een 42 inch plasma koop (42PZ85) of eventueel 46 inch (46PZ80), ik overdag heel veel last van spiegeling heb of zal dat meevallen?
Een plasma tv weerspiegelt sowieso minder dan een CRT tv. De nieuwe 8/80/85/800 serie van Panasonic heeft een extra glasplaat ervoor zitten die echt een stuk minder weerspiegelt.

Een LCD tv heeft inderdaad een mat paneel, maar zodra hier veel licht in de kamer komt gaat het paneel zo mat glimmen. Het is persoonlijk wat je erger vindt. Ik kan het matte paneel van de meeste LCD tv's juist weer niet uitstaan en ik vind het erg onnatuurlijk ogen.

Eigenlijk moet je even proberen om bij iemand thuis een LCD tv te bekijken en een 80-serie plasma van Panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KBDE schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:58:
Even frame creation deactiveren, vermoedelijk is dit de oorzaak. De input lag zal hierdoor ook ietwat verminderen, is beter voor te gamen. Niet vergeten weer aan te zetten voor gewoon tv kijken. ;)

[...]
Dat IFC gebeuren staat sowieso uit, vind het helemaal niks :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:47

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Anoniem: 282141 schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:27:
[...]

Dat IFC gebeuren staat sowieso uit, vind het helemaal niks :N
Ik vind het IFC juist heel fijn, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Heb wel gezien dat bij mijn PS3 de TV vanzelf IFC uitzet als ik een game start (wat wenselijk is om delays te voorkomen), en vanzelf weer aangaat als ik een bluray film kijk... iemand anders dit ook ervaren :P ?

[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 01-12-2008 11:42 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93812

Anoniem: 93812 schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:17:
Ik had even een vraagje, ik ben aan het kijken voor de panasonic TH-42PZ85. Ik zag dat deze tv een digital optical out heeft. Als ik nu een popcorn 100 via hdmi aansluit op de tv en ik sluit mijn surround set aan op de tv d.m.v. de digital optical out van de tv, krijgt deze dan het signaal binnen of werkt dit niet? Ik wil dus eigenlijk de tv als hub gebruiken aangezien mijn surround set niet zoveel inputs heeft.
dat gaat strikt genomen wel maar je geluid wordt gedownmixed naar 2.0

Wat heb je er dan aan als het geluid gedownmixed wordt? Dan kan het toch net zo goed een analoge uitgang zijn i.p.v. digitaal want dan kan een versterker het signaal toch niet meer verwerken alszijnde surround, of zie ik dit fout?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93812 op 01-12-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178722

Ik heb een vraag over de refreshrates bij mn 100hz panasonic 42pz85.

Ik heb 3 verschillende bronmaterialen: 24p, PAL en NTSC.
24p wordt op 24hz@1920x1080 naar mn tv gestuurd;
pal materiaal wordt op 50hz@1920x1080 naar mn tv gestuurd;
en ntsc materiaal wordt op 60hz@1920x1080 naar mn tv gestuurd.

Wat doet mijn tv nu met deze bronnen. Maakt hij van 24hz dmv 4:4 pulldown 96hz, van 50hz dmv 2:2 pulldown 100hz en van 60hz via 2:2 pulldown 120hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in vergelijking met de PZ serie is het max 64miljard kleuren tegen max 134miljard kleure maar zou dat echt merkbaar zijn? we hebben thuis de 42pv70 nog hangen en die heeft maar een contrast van 10.000 ik ga maandag even bij FOKA kijken of ze hem daar hebben staan, want op het eerste gezicht lijkt het mij wel een modelletje voor iemand die iets groter wil als de 42"px serie, maar ik hoor er niemand over!

ik vraag t nog maar een keer ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Contrastwaarden uit de specs zijn imo niet heel interessant. Als je op de Tweakers-review kijkt komt de PZ85 op zo'n 6500:1 contrast. Aan de andere kant komt de Philips LCD op 521:1 (to put things in perspective), terwijl dit volgens de specs van Philips 44000:1 (dynamisch welliswaar) zou zijn.

Je kan beter naar zo'n TV gaan kijken, daar heb je meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:17
Ik heb een vraag. Nu is de 42PX80 voor 700 euro te verkrijgen in Utrecht. Dus met garantie aan huis. Maar ik woon in België, tegen de grens dus voor mij is het eigenlijk geen probleem om effe te shoppen in Utrecht, alleen de garantie aan huis heb ik niet door. Is het voor Benelux, dus als ik iets in Nederland koop, ook gewoon garantie aan huis heb in België of MOET ik in België de tv kopen om deze garantie te krijgen ???

Hopelijk kunnen jullie me helpen, dan ben ik mss morgen al een gelukkige man met een 42PX80 in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
Chevy454 schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:04:
[...]

Hier is het simpel: hier is de afstandsbediening. Daar staat de nieuwe TV met surround system en BR-speler en veul plezier. :w

[...]

Ja dat is wel zo... Maar ik ken de PX80 en ik _weet_ wat die kan en wat die niet kan. 24p weergave zonder judder, HDMI aansluitingen a volonté (heb er al 2 van de 3 bezet ;) ),..

En 42" is echt te groot voor haar. Ze noemt de 42px80 hier thuis al een bioscoopscherm. I can't agree :+ Maar 37PX80 is wellicht het beste voor haar. De Samsung plasma, me don't know :)
Mee eens: de 37 Pana is de betere keus. Ook voor mn schoonouders is 42 echt te groot voor hun kijkafstand.
Jammer, want zij kijken al helemaal nooit hd en dus was deze ook voor hun heel geschikt geweest.
Waarschijnlijk wordt het voor hun dan ook de 37 Pana...hier pak aan! :+

De Pana is sowieso de betere, maar voor mn huiskamer was het niet nodig. Er wordt GTST, House, voetbal en formule 1 gekeken en het hilarische Ik hou van holland en dat is alles!
(ik begin te twijfelen of ik niet alsnog de Pana zal nemen . wat zal ik doen, wat zal ik doen. ik wil wel maar mn lieverd vindt het onzin :X

[ Voor 5% gewijzigd door Ferry34 op 02-12-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Mudi schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:50:
Ik heb een vraag. Nu is de 42PX80 voor 700 euro te verkrijgen in Utrecht. Dus met garantie aan huis. Maar ik woon in België, tegen de grens dus voor mij is het eigenlijk geen probleem om effe te shoppen in Utrecht, alleen de garantie aan huis heb ik niet door. Is het voor Benelux, dus als ik iets in Nederland koop, ook gewoon garantie aan huis heb in België of MOET ik in België de tv kopen om deze garantie te krijgen ???

Hopelijk kunnen jullie me helpen, dan ben ik mss morgen al een gelukkige man met een 42PX80 in huis :)
Ik ben wel benieuwd waar dat is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Anoniem: 282036 schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:21:
Hoezo zouden hier alleen mannen zijn? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verveel je je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinkPanther1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 14:25
[b][message=31134272,noline]Is het voor Benelux, dus als ik iets in Nederland koop, ook gewoon garantie aan huis heb in België of MOET ik in België de tv kopen om deze garantie te krijgen ???
Nederland enkel voor Nederland, België enkel voor België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-06 17:50
MrAcid schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:00:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar dat is? :)
Bij de MM in Utrecht.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Vanmiddag mijn 42pz80 mogen ontvangen. Fantastisch beeld, zeker icm mijn NMT popcornhour. Full HD planet earth / dark knight is wel erg gaaf!

Nu nog goede geluidsset erbij.

[ Voor 10% gewijzigd door LtMarx op 01-12-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
StealthyPeanut schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:40:
[...]

Wat ga je inderdaad met je tv doen? EN op welke afstand zit je?

Alleen digitale tv kijken en af en toe wat gamen?? Dan zou ik de PX81 nemen

Zit je op meer dan 3 meter afstand?? Dan zou ik ook de PX81 nemen.

Zit je op minder dan 3 meter afstand en ga je veel BluRays kijken, een HTPC eraan hangen of heel veel gamen? Dan zou ik de PZ80 nemen nemen.
Niet zo veel. Ik twijfel tussen een Full HD ivm de toekomst. Ik ga er alleen TV op kijken en af en toe een fimpje. Voornamelijk TV. 3 meter afstand denk. Ik woon nog niet op mezelf, maar over 1,5/2 jaar wel. Dan wil ik graag een fijne TV, dus koop hem ook met het oog op de toekomst!
Ik doe geen Bluray en ook geen PS3 of XBOX en geen HTPC. Zet me PC nu wel naast me TV, dus kan wel zo mooi film kijken.
Ik twijfel puur omdat ik hem in me nieuwe kamertje wil hebben, en over 5 jaar is Full HD misschien wel standaard.
Ben student en wil max 800 euro uitgeven, dus die 150 erbovenop is me net wat teveel, maja, als je er uiteindelijk veel baat bij hebt is het wel weer chill! en de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrSleeves schreef op maandag 01 december 2008 @ 14:31:
Contrastwaarden uit de specs zijn imo niet heel interessant. Als je op de Tweakers-review kijkt komt de PZ85 op zo'n 6500:1 contrast. Aan de andere kant komt de Philips LCD op 521:1 (to put things in perspective), terwijl dit volgens de specs van Philips 44000:1 (dynamisch welliswaar) zou zijn.

Je kan beter naar zo'n TV gaan kijken, daar heb je meer aan.
Ja maar die tv's komen uit dezelfde stal, dus een vergelijking tussen beide schermen is naar mijn gevoel wel mogelijk..

Maar niemand dit 46pz8 zien spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik heb er ook niks over gelezen, maar zal ongeveer hetzelfde zijn.... Maar ik kan geen plaatje vinden waar ik die lichte rand erom heen zie... Ben namelijk zeker wel geinteresseerd, nu ik hem bij plasma-discounter zag voor 699, ruim op voorraad, dat is toch geen geld voor een 42 inch. Die zaak lijkt me ook wel ok.

Iklas ergens dat het een europees model is, en hij heeft HD tuner. Of dat DVB-t of DVB-c HD weet ik niet. Volgens mij heeft DVB-t geen HD , toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 01-12-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Kun je op de Z80 serie gewoon een computer of laptop aansluiten of niet? In de handleiding van de Z85 wordt er expliciet over gesproken en is die mogelijkheid er maar in de gedownloade handleiding van de Z80 kom ik er niets over tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aansluiten kan altijd! een latop heeft in 99% van de gevallen een vga uitgang (wat ik niet aanraadt gezien de beperkte resoluties) en in veel van de gevallen al een DVI/HDMI uitgang. DVI moet je geluid er nog los naar toe leggen, en bij HDMI gaat het geluid over de hdmi kabel!

beeld kwali tusse dvi en hdmi maakt niks uit! Vga zal wel een minder beeld geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279609

Sjah schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:30:
[...]

Ik heb er ook niks over gelezen, maar zal ongeveer hetzelfde zijn.... Maar ik kan geen plaatje vinden waar ik die lichte rand erom heen zie... Ben namelijk zeker wel geinteresseerd, nu ik hem bij plasma-discounter zag voor 699, ruim op voorraad, dat is toch geen geld voor een 42 inch. Die zaak lijkt me ook wel ok.

Iklas ergens dat het een europees model is, en hij heeft HD tuner. Of dat DVB-t of DVB-c HD weet ik niet. Volgens mij heeft DVB-t geen HD , toch?
zat net ff op hun site te kijken, die zaak is van tom coronel man :-) en van marc koster en nog wat mensen die racen volgens mij. Je moet wat he naast het racen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ahaa, ik ben niet echt into racing, maar handige zakenjongens zullen het vast zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Slapen joh Kipr, morgen ff mediamarktje opzoeken ;)
ff een schermpie ophalen. Regel nou maar een kaartje voor hardbass. ff knallen daar :D

700 is gewoon een zeer schappelijke studenten prijs. En ik denk ook dat ik die neem, tenzij die andere echt de moeite waard is. Maar een ruime 250 euro is toch best een hoop geld voor eigenlijk niet veel meer. De PX81 hoop ik dan te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
Anoniem: 282036 schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:38:
aansluiten kan altijd! een latop heeft in 99% van de gevallen een vga uitgang (wat ik niet aanraadt gezien de beperkte resoluties) en in veel van de gevallen al een DVI/HDMI uitgang. DVI moet je geluid er nog los naar toe leggen, en bij HDMI gaat het geluid over de hdmi kabel!

beeld kwali tusse dvi en hdmi maakt niks uit! Vga zal wel een minder beeld geven!
Met deze aanvulling: er zijn maar bijzonder weinig pc's die de mogelijkheid hebben om geluid mee te sturen via de hdmi, ik heb er zelfs nog nooit 1 gezien.
Vaak moet je dan op het moederbord een digitale kabel aansluiten.

Het aansluiten op een pc is geen probleem, het geluid doe je met een aparte kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mijn pc heeft die mogelijkheid wel, al maak ik er geen gebruik van. De ati HD2600xt die erin zit kan via een dvi-hdmi kabel het geluid meesturen daar ben ik ZEKER van omdat ik altijd bij opnieuw installeren Windows een hdmi-sounddriver moet installen (ATI Function Driver for High Definition Audio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ferry34 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:32:
[...]

Met deze aanvulling: er zijn maar bijzonder weinig pc's die de mogelijkheid hebben om geluid mee te sturen via de hdmi, ik heb er zelfs nog nooit 1 gezien.
Vaak moet je dan op het moederbord een digitale kabel aansluiten.

Het aansluiten op een pc is geen probleem, het geluid doe je met een aparte kabel.
Nvidia kan dit niet met de 8x00 serie, met de 9x00 serie heb ik geen ervaring en de 9x0 ook niet, maar ATI kan dat met een aantal 2x00 kaarten, 3xx0 kaarten en sowieso met alle 4xx0 kaarten.

* EWK heeft een 4870oc en heeft expres de ATI HDMI Audio in het apparaatbeheer uitgezet, aangezien ik het signaal toch digitaal via SPDIF heb naar de receiver.

offtopic:
nu we het over een receiver hebben, ik heb de Onkyo S5105 aangeschaft afgelopen weekend

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

off-topic@EWK: kom dan je ervaringen delen in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bi-zonder
  • Niet online
Fire69 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 10:18:
[...]De 4 jaar garantie was een tijdelijke actie in BE/LUX. Je kon een formulier van de Pana-site afhalen, invullen en met je faktuur terugsturen. Die faktuur kreeg je dan terug met een mooi stempeltje erop.
Garantie nu is gewoon 2 jaar zoals bij jullie in NL. Hiervoor is denk ik geen apart document nodig.
Net met Panasonic gebeld. De garantie is 2 jaar, aankoopbon is bewijs.

BCC (ivm. anwb-actie): 37 PX 80 : 4 jaar garantie voor € 119,95.
http://www.bcc.nl/is-bin/...nic%26fh_eds%3D%25c3%259f

BCC gebeld met vraag: "Gaat die 4 jaar garantie in, ná de 2 jaar garantie van Panasonic? Antwoord: "Ja, natuurlijk".

Dit geloof ik niet. Weet iemand hoe dit met die garantie nu écht werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ID-College schreef op maandag 01 december 2008 @ 22:51:
[...]
over 5 jaar is Full HD misschien wel standaard.
In Amerika zenden ze ook nog niet uit op 1080p.
Je mag blij zijn als de Nederlandse zenders over 5 jaar 720p uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 27-06 15:48
uitzenden in 1080p komt er uberhaupt niet, althans de komende 10 jaar. Nier hier en ook niet in de vs. De bandbreedte is zo groot dat het niet te doen is. Maxiamaal (wat nu al gebeurt) is 1080i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En 720p is al geweldig om naar te kijken hoor! EK zag er echt goed uit op de momenten dat het lekker werkte! Kan je nagaan hoe het er over een paar jaar uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

Ik was zelf ook erg gefixeerd op Full HD 'met het oog op de toekomst', maar ben uiteindelijk (gelukkig) voor de 37PX80 gegaan, en geen greintje spijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Nu online
Sjah schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 00:36:
Mijn pc heeft die mogelijkheid wel, al maak ik er geen gebruik van. De ati HD2600xt die erin zit kan via een dvi-hdmi kabel het geluid meesturen daar ben ik ZEKER van omdat ik altijd bij opnieuw installeren Windows een hdmi-sounddriver moet installen (ATI Function Driver for High Definition Audio).
Moet je dan 2 hdmi kabels aansluiten in de 2 dvi uitgangen? Eentje voor beeld en eentje voor geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee. 1 will do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StealthyPeanut schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:57:
En 720p is al geweldig om naar te kijken hoor! EK zag er echt goed uit op de momenten dat het lekker werkte! Kan je nagaan hoe het er over een paar jaar uitziet :)
Wat verwacht jij over een paar jaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:26
Heb vandaag mijn Popcorn Hour A-110 binnen gekregen.... Werkt de HDMI output niet op mijn Panasonic PZ85E :( Krijg zelfs het splash screen niet dus het wijzigen van de TV mode heeft geen nut.

Nu zeggen ze dat het een HDMI handshake probleem kan zijn. Heeft iemand hier iets soortgelijks ervaren met een HDMI apparaat en een PZ85E? Mijn laptop en PS3 werken probleemloos op mijn TV icm met HDMI.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Offtopic:wat is een popcorn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Een NMT (Networked Movie Tank) zie http://www.popcornhour.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Je zou het op Google in kunnen typen natuurlijk..

@[FrEEzEr]: ik neem wel aan dat je hem op een INput aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Jup heb ook verschillende kabels geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-06 17:41

jasjenl

Liab A Tymo

En werkt de popcorn wel op een andere tv, met hdmi? Kan natuurlijk ook zijn dat je een brak exemplaar hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Helaas kan ik dat niet testen :( Composiet output werkt iig wel.

Heb nu contact opgenomen met de support afdeling en wacht nu op reactie...

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor prijsdiscussies