Anoniem: 279609 schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:06:
[...]
laat het even weten hoe het is met een andere kabel, probleem heb ik namelijk ook met hdmi kabels :-S
Hier nog wat pics van mijn opstelling, de 46PZ85:
[
afbeelding]
[
afbeelding]
(tis een beetje donker om foto's te maken... kan nog wel een keer betere posten)
Edit: In het begin leek hij groot zo'n 46inch, maar als hij op een redelijk tv meubel staat en je hem een tijdje in huis hebt dan valt het reuze mee! (dit voor de mensen die tussen een 42 en 46 twijfelen, of die 46 te groot is of niet). ;-)
Wat een bijzonder fraaie opstelling met die mooie kast met openingen voor de apparatuur en de zuilen maken het af. De tv ziet er ook geweldig uit!
Bij Ziggo hoeft dti volgens mij niet.
Je koopt dan de hd decoder met smartcard, maar je moet dan binnen een week het bijgeleverde formulier invullen en aankruisen welke zenders/pakket je wilt hebben. Doe je dit niet, dan heb je na een week geen beeld meer.
Je kan dan volgens mij ook aankruisen dat je het gewone digitale pakket wilt (kost niets extra's tov het analoge pakket en volgens mij is het hd pakket 4 euro extra per maand).
Chevy454 schreef op zondag 30 november 2008 @ 05:52:
* Chevy454 heeft even wat hulp nodig
Mijn oma verjaart eind janauri en iemand in het gezin heeft het in zijn hoofd gehaald om voor haar een complete home theater te kopen. (
* Chevy454 pleit onschuldig 
) Gezien het aantal geringe geldschieters en de kleine woonkamer gaan we het bescheiden houden. Ik denk dus aan een 37PX80. De 42px80 is slechts 100 euro duurder maar haar woonkamer is toch aan de kleine kant.
En nu dan nu
het probleem: nu kopen met de kerst aanbiedingen in het verschiet of wachten tot na het nieuwe jaar? Ik denk zelf dat de prijs niet echt drastisch gaat zakken (eens kijken bij BCC in weert? If 699 then buy at bcc else buy at internet?).
Mn vriendin en ik hebben hetzelfde voor haar ouders, maar haar moeder stribbelt tegen (vindt het cadeau te groot).
Nou las ik een folder van de MM in Utrecht en ik zag daar een aanbieding van de Samsung PS42A410.
Ik wilde natuurlijk voor de Pana PX80 gaan, maar we waren nog aan het wachten op verdere prijsdalingen.
De plasma komt in de huiskamer, maar we kijken zo weinig (ik doe het gamen en films kijken op mn 50 Pana natuurlijk) dat we echt niet het beste van het beste hoefden te hebben.
Ik dacht eerst: voor zo'n prijs kan het nooit wat zijn. FF op kieskeurig gekeken en daar was men zeer enthousiast, maar dat zegt nog niks omdat dit mensen zijn die van een crt afkomen.
Nou was ik gisteren op de Mulitmediabeurs in Utrecht en daar stond bij RAF precies die tv, alleen de 50 inch PS50A410 in een huiskamer surround opstelling en het beeld was echt heel goed!
(deze kost daar overigens maar € 899!!).
Ben op de terugweg langs de MM gegaan en er stonden er nog 6 van de 42 inch en hij wordt vrijdag geleverd
De PS42A410 met 2 keer hdmi en ook nog component voor mn meisje (launch xbox, kan ze lekker arcade games spelen)voor € 499

(dat is toch voor niks?)
[
Voor 65% gewijzigd door
Ferry34 op 30-11-2008 13:51
]