Zo, weinig tijd gehad om iets anders te doen behalve werken, eten, slapen en WoW'en, maar m'n DK is sinds gisteravond 19:15 lvl 80 als eerste DK en vijfde member van de guild.
Ben halverwege Sholazar gedinged, dus kan me de komende tijd nog bezighouden met Storm Peaks en Icecrown. (inmiddels bijna klaar met Sholazar) Gisteren dus ook eerste lvl 80 dungeon gedaan, PUG naar Strat, geweldige instance is het. Tank boots van de eerste boss, wel met shield block maar beter dan niets, een DPS belt van de tweede en DPS gloves van een quest.
Was vrij simpel though, dus tegen één uur nog met een guildie en verder PUG heroic Nexus ingeweest. Wipe op trash door een dubbele pull, wipe op mage boss, wipe op die extra boss waarvan we niet wisten dat het een boss was (rogue werd geoneshot en we werden adds in gefeared), en wipe op Keristrasza doordat we niet van de knockback wisten en de healer na knockback out of range van de tank gerooted werd. Al met al minstens drie wipes die volgende keer niet meer hoeven te gebeuren. Keristrasza dropte ook nog de epic plate belt voor me.
Denk dat als ik m'n DK op orde heb, ik eerst m'n druid ga lvlen als healer. Raiden zit er voorlopig nog niet in, hebben nu twee tanks, drie melee DPS en een ranged DPS op 80, met daar dicht achter een shadowpriest en elemental shaman. Rest is nog 76 of lager. Druid lijkt me leuker om mee te healen dan een pala op het moment, en druid heeft ook al epic FF en m'n pala nog niet, dus ben er hard over aan het denken.

Maar goed, voorlopig heb ik op m'n DK nog genoeg te doen als het gaat om rep en gear. (professions zit wel goed, herbalism maxed en inscription op 386 voor Northrend research)
Edit: Niet meer op je Tura rogue bezig dan Kapoen? (zelf voor WotLK break gehad dus weinig meegekregen

)