Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 172 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.197 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

Tja in Northrend = >20K xp gemiddeld per quest...
In Outland = 10 ~ 12K xp gem. per quest.

Ik blijf erbij dat levelen tot level 70 in Outland 'moeilijker' is dan Northrend door de 'lagere' xp die je krijgt in Outland. Aan de andere kant, ik loop nog vrolijk als lvl 76 in Dragon Blight :D
Zoals het er nu uit ziet haal ik 77 makkelijk voordat ik klaar ben in DB :+

[ Voor 62% gewijzigd door chromeeh op 24-11-2008 13:24 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
chromeeh schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:46:
Scrummie schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:58:
Heeft iemand misschien wat tips betreffende healen met een pally op de laatste boss in Nexus? Ik krijg het daar niet voor elkaar én iedereen up te houden én dan ook nog te cleansen/dispellen.

Dispellen? Ik hoop dat je toch niet probeert die Cold debuff te dispellen.
Ze moeten gewoon blijven bewegen, de tank moet springen :)

Ik vind het echt de makkelijkste baas om te healen, als iedereen aan de zijkant staat behalve de tank hoef je alleen de tank te healen en degene die de ice shackle krijgt.

Nog even daar Nexus heen gerend met wat guildies, heerlijk simpele run.
De tank kende de encounters goed, dat maakt het zo veel makkelijker :)
Als over heroic gaat dan is dispellen een must.
elke 8 sec een frost nova -> niet kunnen bewegen -> opbouwende buff -> veel dmg.

Gewoon met dispel is easy fight, staat op mijn lijst als makkelijk bagde farm.
liefst neem wel een dispeller mee, als pala zijnde kan wel maar jumpen, dispelen en tanken is bit much, maar doable

Maar gewoon leuk als fight wat moelijker is, moelijk maar wel leuke boss is de laatste in old kingdom.
En nu al hekel aan Azjol-Nerub :|

nog paar van heroic lijst afstrepen en dan alleen nog raid content, hoop alleen dat me guildies beetje opschieten

Northen:
200k per uur tot 300k per uur (level 80)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
trouwens ook mensen hier die ervaring hebben met qeust helper en hier wat over kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
Hoi Allemaal,

Ik ben weer terug van 'vakantie' in WoW :)
Donderdagavond in de lange rij gestaan bij de MMarkt (was een van de laatste :( ), naar huis geraced en om 0200 was ik online. Howling Fjord was direct vol met mensen. Naar mate verder te komen ging 't makkelijker (mensen spreiden zich dan ook). Afgelopen dinsdag 80 geleveld.
Daarna heroics gedaan, maar ging niet zo heel gemakkelijk (verkeerde parties e.d.) en ik moest maar aan de bak om 540 defense te halen. Dus dagelijks CoS gedaan voor shield. na 3 dagen dropte die. Ondertussen wel sword gekregen uit UP. Ik zit nu op 532 defense en gister naxx10 gedaan toen ik terugkwam van m'n moeders verjaardag. Noth & Heigan gedaan en toen gaan slapen. Vanavond weer.
Teunis schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:00:
weet iemand eigelijk wat de nieuwe wotlk tank-wapen enchant is ? of is nog steeds mongoose ?
Voor pala tanks is dit nog steeds (TBC) Potency, omdat dit strength is en scaled met Kings.

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:07:
Volgens mij is sinds het uitkomen van TBC de levelling speed aangepast toch? Dan zou dat natuurlijk betekenen dat je minder quests nodig hebt. Ik weet namelijk nog wel dat toen TBC net uit was, ik met mijn hunter echt alle quests gedaan heb en inderdaad na BEM toch ook nog een stukje SMV of zo nodig had.
Ik heb zelf in Outlands nagrand overgeslagen, buiten dan Ring of Blood. Bijna alles gedaan in BEM en aardig wat quests in die netherstorm (naast BEM). Serie quests naast shattrad, maar die zone helemaal rechtsonderin heb ik nooit gedaan.
Toen was ik 68, vlak voor LK uitkwam, dus daarna meteen richting northrend gegaan. Enkel nog wat instances gedaan in TBC om nog wat gear bij elkaar te sprokkelen. Gelukkig net nog voordat DK's Outland binnen kwamen, je zag daar toen bijna niets anders meer dan DK's :P

Nu ben ik 75, heb veel van Fjord en Borean gedaan en 105/150 (ofzo) van Dragonblight. Grizzly ben ik pas net begonnen, Zul'dak 1 enkele quest gedaan. Jammer dat naarmate je verder in die quests komt je steeds verder moet reizen voor de quests. En omdat ik nog zoveel open heb staan kan je quests onderweg niet oppikken.

Maargoed, qua quests genoeg aanbod, qua gear vind ik het nogsteeds flut. (voor hunter athans). Wel op 75 nieuwe skills erbij gekocht, wat krijgen skills dan opeens een bizar grote boost. (immo trap van 2300 naar 3200, mend pet met bijna 1000 omhoog etc), en eindelijk Aspect of Dragonhawk :D
en kwam er toen pas achter dat ik ook detterance skill had.. die 25% dodge buff :$
wildcardxl schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:23:
trouwens ook mensen hier die ervaring hebben met qeust helper en hier wat over kunnen vertellen?
Installeer het en kijk wat het doet? :+

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2008 13:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Exitium schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:53:
[...]

Je wil niet weten hoeveel rested lvlen scheelt. ;)
Idd.. ik ben nu level 72 en nog maar voor de helft in Borean Tundra, het eerste gebied dat ik doe in Northrend. Ik gok dat ik met rested XP wel 75 of zelfs 76 kan halen met alleen de 2 startgebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:23:
Die tovert een pijl á la Tomtom op je scherm en koppelt je fysieke locatie aan je questlog. De pijl wijst dus over het algemeen naar de dichtstbijzijnde locatie waar je mobs (of wat dan ook) kunt vinden voor een quest die je nog hebt of waar je een quest in kunt leveren. :)

Misschien zijn er nog meer mogelijkheden, maar zo gebruik ik 'em. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Teunis schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:23:
[...]

elke 8 sec een frost nova -> niet kunnen bewegen -> opbouwende buff -> veel dmg.
Ik zie Hero Nexus niet zitten met een lvl 72 tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:27:
[...]

Die tovert een pijl á la Tomtom op je scherm en koppelt je fysieke locatie aan je questlog. De pijl wijst dus over het algemeen naar de dichtstbijzijnde locatie waar je mobs (of wat dan ook) kunt vinden voor een quest die je nog hebt of waar je een quest in kunt leveren. :)

Misschien zijn er nog meer mogelijkheden, maar zo gebruik ik 'em. :)
Die pijl krijg je alleen als je ook Cartographer download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:05:
[...]

Nee, 2. Je had nagrand nog een stuk Blade's Edge nodig, plus het e.e.a. in SV en Netherstorm. Je was na nagrand echt geen 'bijna 70'. Op 70 had ik nog aardig wat solo quests in SV en Netherstorm open, maar de andere zones waren wel ongeveer 'droog'.
Ik dingde anders ook al 70 in Nagrand. Gewoon alleen met rested XP spelen, veel killen (niet alleen die 10 quest-monsters en weer terugrennen), en veel instancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een fijne mod, maar zuigt wel heel je pc z'n resources leeg, dus je kunt beter een goed bakkie hebben staan denk ik. Ik zou de mod ook uitzetten zodra je niet meer aan het levellen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

DefLite

Why so serious?

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:34:
is een fijne mod, maar zuigt wel heel je pc z'n resources leeg, dus je kunt beter een goed bakkie hebben staan denk ik. Ik zou de mod ook uitzetten zodra je niet meer aan het levellen bent.
Dit is mijn ervaring ook(heb "goed bakkie" staan check sig).

Alternatief:
Zelf ben ik na een dag of 2 weer terug gegaan naar Lightheaded icm TomTom en Doublewide.
Lightheaded laat per quest wowhead comments zien en daarin kan je op coords klikken die tomtom in je map zet.
En doublewide maakt je questlog nog een stuk breder zodat je veel meer overzicht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, hoeveel geheugen is het nou daadwerkelijjk? Kan me niet voorstellen dat iemand daar écht last van gaat hebben, anders wordt het wel tijd voor een upgrade van je systeem. :)

De optie om het uit te zetten (bijvoorbeeld tijdens een instance) heb ik overigens nog niet gevonden, da's wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wapens van 2.60 speed zijn het meest ideale voor Shamans. Nog hoger en je hebt waarschijnlijk een 2-hander en die wil je echt niet. De wapens die je nu hebt zijn prima. 2x WF erop en gaan met die banaan.
Thnx! En ik heb toch echt een 2.8 speed mainhander. :)

Mainhand : Greater Scythe

Offhand : Wirt's Third Leg

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Als ik ga questen maak ik meestal eerst een lijstje aan waypoints in Tomtom, om zo een rondje te kunnen maken.
Nu is het in Northrend wel een stuk beter, je hoeft niet van de ene kant van de map naar de ander en dan weer terug.
De questhubs liggen redelijk dicht bij het gebied waar je moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
DizzyWeb schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:21:
Als druid mis ik de agility ook hoor. Het enige waar de greens en blues tot nu toe meer van hebben is stamina, met bakken aan toe. De helft meer stamina, maar geen agility, en de rest van de stats grofweg gelijk. Yay.
Viel me ook op. Quest greens hebben inderdaad bakken sta, maar de rest van de stats zijn niet enorm veel beter. Ook heeft veel spul haste. I could not care less. Haste verbetert je damage/mana niet, SP en crit wel.
chromeeh schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:22:
Ik blijf erbij dat levelen tot level 70 in Outland 'moeilijker' is dan Northrend door de 'lagere' xp die je krijgt in Outland. Aan de andere kant, ik loop nog vrolijk als lvl 76 in Dragon Blight :D
Zoals het er nu uit ziet haal ik 77 makkelijk voordat ik klaar ben in DB :+
Dan had je veel rested. Ik heb HF, BT en DB 'uitgespeeld' (achievement gehaald), en pas 77 gedinged in Grizzled Hills. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat Wrath sneller levelt. Ik haalde sneller levels in Outland dan ik nu in Wrath doe.
Gohan-san schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:19:
ah yeah de quest hubs zijn echt super.
van BT ben ik door gegaan naar HF, en gewoon bij de zeppling begonnen, geloof dat ik nu nog 10 quests ofzo moet voor de achievement, ben nu halverwege levl 75 alles is groen, dus ik hoop dat het weer wat lastiger word in Dragonblight.. voor de rest schijnt dragonblight wel hele leuke en mooie cut scenese te hebben, dus wellicht dat ik die eerst helemaal ga afronden voor ik doorblaas naar 80, alhoewel 80 zijn ook wel fijn zou zijn.. veel guildies als in heroics bezig en tsja dat wil ik toch eigenlijk ook wel eens ervaren! :)
Eentje maar hoor, maar die is wel super :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gebruikt wel iets van 5MB ofzo, met die 2GB die WoW mag gebruiken is dat niet iets waar ik wakker van lig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Hydra schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:48:
[...]
Eentje maar hoor, maar die is wel super :)
Er is in dragonblight 1 cut scene en 2 ingame cinematics, waarschijnlijk doelt Gohan-san daar op? Maar inderdaad die cut scene is epic, die andere 2 zijn een leuk moment in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Teunis schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:23:
Veel? Vier stacks op het moment dat frost nova breekt, die wat, 300 per debuff doen? Pak je in totaal dus 3000 dmg ofzo gedurende die periode terwijl je dik boven de 10k health zit en geen andere incoming damage hebt. Moet zelfs voor een pala nog goed te doen zijn. Andere healers moeten dat makkelijk aankunnen met AoE heals / brainheal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik was gister voor het eerst Naxx in gegaan (10 man) 4 bosses down (slechts 4 omdat de MT de instance niet echt kende)

Puur toevallig was het redelijk shammy-loot-dag, alleen heb ik niet gerolled omdat een vriend van me (holy pala) t beter kon gebruiken. Echter begin ik toch wat te twijfelen of mijn gear wel helemaal super is voor een resto shaman.

Het probleem was vooral mijn mana. Ik had ruwweg 4k meer mana en iets meer mp5 dan de andere healers (bijna 700 mp5 buffed) echter was ik op ieder boss fight al oom na 50% oid (en dat is dus met mana tide/trinket/potion used) Resultaat is dan ook dat ik veel minder heal dan ik kan. (Ik heal ook minder over dan de andere healers)

Nou is de vraag eigelijk of er iets verkeerds aan mijn gear is voor een shaman? (Afgezien van het feit dat het cloth of leather is vaak)

Ik kan armory profile niet linken maar m'n Shaman heet Frankeh op Tarren Mill.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hydra schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:48:
[...]
Dan had je veel rested. Ik heb HF, BT en DB 'uitgespeeld' (achievement gehaald), en pas 77 gedinged in Grizzled Hills. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat Wrath sneller levelt. Ik haalde sneller levels in Outland dan ik nu in Wrath doe.
Ik heb wel veel ge-instanced in het begin (72 ~ 73) ipv gequest.
7 ~ 10 Nexus runs, 5 ~ 8 UK runs. Dat hakt er in kwa xp, zeer zeker als je dat ook nog eens rested doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:50:
[...]

Gebruikt wel iets van 5MB ofzo, met die 2GB die WoW mag gebruiken is dat niet iets waar ik wakker van lig :)
Tja, ik vond 64 mb of 128 mb op 2 gb ook nooit veel, maar mijn systeem haperde toch echt als een dolle toen ik vroeger veel mods gebruikte. (En dat waren dan nog ACE mods) Ik ben er eigenlijk in z'n geheel vanaf gestapt. Back to basic. Een modje of 2 is voldoende.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:57:
Ik was gister voor het eerst Naxx in gegaan (10 man) 4 bosses down (slechts 4 omdat de MT de instance niet echt kende)

Puur toevallig was het redelijk shammy-loot-dag, alleen heb ik niet gerolled omdat een vriend van me (holy pala) t beter kon gebruiken. Echter begin ik toch wat te twijfelen of mijn gear wel helemaal super is voor een resto shaman.

Het probleem was vooral mijn mana. Ik had ruwweg 4k meer mana en iets meer mp5 dan de andere healers (bijna 700 mp5 buffed) echter was ik op ieder boss fight al oom na 50% oid (en dat is dus met mana tide/trinket/potion used) Resultaat is dan ook dat ik veel minder heal dan ik kan. (Ik heal ook minder over dan de andere healers)

Nou is de vraag eigelijk of er iets verkeerds aan mijn gear is voor een shaman? (Afgezien van het feit dat het cloth of leather is vaak)

Ik kan armory profile niet linken maar m'n Shaman heet Frankeh op Tarren Mill.
i.p.v. je gear wel eens naar je rotation gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Leuke timing, toch (achievements)? :)
Afbeeldingslocatie: http://e.imagehost.org/0985/80.png

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 24-11-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Strikeman225 schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:24:

[...]

Voor pala tanks is dit nog steeds (TBC) Potency, omdat dit strength is en scaled met Kings.
Enchant Weapon - Superior Potency is met zijn 65 AP beter dan de 20 str van Enchant Weapon - Potency lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heal je gewoon meer dan de anderen? Heb ook weleens gehad in Kara dat een priest zat te klagen dat hij telkens OoM was.. maar dat was gewoon omdat hij iedereen overhealde (zo'n 35-40% van zijn healing done was overheal). Vervolgens kreeg ik (secondary healer toen) de volle laag omdat ik niet genoeg zou healen. :9 (terwijl hij zonder overheal écht niet zoveel meer had gehealed).

@ Vipeax; van jou? zo ja: gefeliciteerd! :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Katala schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:57:
Zie dat je in ieder geval nog een aantal spirit items (head, shoulders, gloves en ring) hebt, dat is crap basically. :P Verder kijk je met je regen denk ik naar while not casting, en niet naar while casting. Je hebt op het moment unbuffed bijvoorbeeld 375 mp5 while not casting (buiten 5 sec rule dus) en maar 47 while casting. Ga dus op zoek naar items met mp5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Dit weekend heb ik eindelijk wat vooruitgang geboekt met levellen. Ik heb de 74 aangetikt en alle quests voor de eerste 4 instances gecomplete!

Als je eenmaal bezig bent met questen gaat het ontzettend hard zeg! Sommige questlines zitten ook nog eens ontzettend goed in elkaar, leuke cut-scenes, origineel gebruik van de omgeving, echt geinig. In de guild beginnen zich steeds meer level 80ers te komen, daarom gaat morgen de eerste raid naar Naxx (10 man) plaatsvinden. Ik ga ervan uit dat we over een paar weken aan de 25 mans kunnen beginnen, tegen die tijd wil ik dan ook level 80 zijn. Het werkende leven is toch heel anders als dat van een student, in TBC was ik al lang op max level rond deze tijd...

De eerste (horde)guild op de server heeft Naxx-25 dit weekend gecleared, ik ben benieuwd hoe snel wij mee kunnen doen. Voor de expansion waren we de 3de guild aan alliance zijde. En dat met slechts 3 raiddagen en geen gebruik van spoilers/ tactieken van buiten ( Illidan, Vashj en KT waren een pain!).

Eerst maar eens 80 worden, vanavond met een beetje mazzel 75 dingen!

@ Katala: gear zal niet het probleem zijn. Downrank je nog spells? Lagere rank spells zijn tegenwoordig duurder dan de hoogste rank. Als ik het zo lees lijkt het meer op een rotation dan op eengear issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ben zelf gister ook eindelijk met mijn druid naar level 80 gedinged. Gelijk de moonkin spec aan de kant gezet voor een resto spec. Vond het maar nix die dps spec.

Vanaf nu veel heroics en raids doen. Questen heb ik voorlopig wel ff gehad. The Tree is back! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:09:
@ Vipeax; van jou? zo ja: gefeliciteerd! :9
Yep, nu maar eens gaan kijken wat ik voor spec ga pakken als 80. O-) Unholy +20% mount speed blijft gewoon epic.

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 24-11-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:13:
[...]

Yep, nu maar eens gaan kijken wat ik voor spec ga pakken als 80. O-) Unholy +20% mount speed blijft gewoon epic.
Voor mijzelf heb ik Blood gekozen, alleen deed me dat érg veel aan mijn andere (hogere level) characters denken (ook plate dragers zonder pets).. dus ben ik geswitched naar Unholy.

Volgens verschillende websites heeft unholy de hoogste DPS op single targets (op de voet gevolgd door Blood), maar Unholy is juist voor die multi-pulls érg goed vind ik, en daar zou Unholy DPS nog aardig omhoog moeten gaan. :)

Heb mezelf eindelijk zover gekregen om door te gaan op mijn Paladin (Ik had helemaal geen zin meer om te spelen toen ik eenmaal in Grizzly Hills was en heb een weekje ofzo op 75 doorgebracht @ uber slacking).. nu bijna 76. Schiet leuk op in Grizzly dus ga zo door naar Zul'Drak :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
ImdaMned schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:08:
[...]

Enchant Weapon - Superior Potency is met zijn 65 AP beter dan de 20 str van Enchant Weapon - Potency lijkt me.
Enchant Weapon - Potency: +20 Str --> +40 AP AND +10 Block Value
Enchant Weapon - Superior Potency +65 AP --> +65 AP

En Enchant Weapon - Potency scaled met kings. Dus +20 * 1.1 is dan + 22 --> +44 AP en +11 Block value en sup potency blijft hetzelfde.
SotR heeft veel voordeel van block value.

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Strikeman225 schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:17:
[...]

En Enchant Weapon - Potency scaled met kings. Dus +20 * 1.1 is dan + 22 --> +44 AP en +11 Block value en sup potency blijft hetzelfde.
En dan vergeet je nog dat prot pala's vaak +15% str talent hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
Exitium schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:20:
[...]

En dan vergeet je nog dat prot pala's vaak +15% str talent hebben. :)
* Strikeman225 slaat zichzelf omdat-ie dat zelf niet even uit z'n hoofd erbij zet.

Helemaal gelijk. dus strength krijgt met talents en kings een factor 1.25 winst. Én het is threat + migitation. graag over alleen maar een flat threat increase :Y

Ik hoop trouwens wel dat blizzard inziet dat potency --> superior potency preferabel een stat upgrade is en niet een 'total overhaul' van de naam potency :P

[ Voor 15% gewijzigd door Strikeman225 op 24-11-2008 14:27 . Reden: Blizzard mening ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
Hydra schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:50:
[...]

Site gaf aan 20MB, ik zag het bij van van zo'n 35MB naar 48-50MB gaan geloof ik, dus misschien afhankelijk van omgeving en questlog etc.

Edit: heb 't over addon memory usage in WoW dus. Heb heel WoW bij mij nog nooit meer dan 820 MB zien gebruiken (vraag me dus ook af waar die verhalen "met meer dan 2 gig is het sneller" vandaan komen).

[ Voor 21% gewijzigd door porn* op 24-11-2008 14:28 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Exitium schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:53:
[...]
Same, maar was in het eerste weekend 8k armer door riding skill, epic riding skill, DK flying mount en behoorlijk wat stacks herbs voor inscription. (omdat ik te lui was verder te herben :p) Stond toen rond de 3.5k, heb nu weer ruim zes ofzo.
Dat staat mij ook nog te wachten. Ik ga op 77 naast cold weather ook gelijk epic flying skil aankopen. Daarnaast moet mijn priest ook nog de normale flying skil aankopen (leek mij niet de moeite om te doen twee weken voor de lancering van wotlk). Ik heb nu iets van een 10000 gold, maar dat zal er snel door zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 24-11-2008 14:31 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Was de block vergeten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Vraag voor iedereen:
ik heb meerdere characters in de spel. Maar ik maak altijd gebruik van dezelfde GUI verdeling, dezelfde addons voor alle characters. Het probleem is alleen dat er geen echte copy functie bestaat zodat de verdeling van GUI gewoon overgenomen kan worden naar andere characters.
Door steeds nieuwe addons te installeren (heb ik gedaan door 2.4.3 -> 3.x overgang heb ik alles vernieuwd) is het bende geworden bij andere characters nadat ik voor 1 character eindelijk netjes heb ingedeelt.
Je wordt wel gek van om GUI opnieuw te verdelen voor 6 andere characters!

Waar is copy functie gebleven? Of heb je een eenvoudige oplossing om snel te fixen. Jammer dat veel addons geen eigen profile hebben en kan dus niet alles gekopieerd worden.

Enne: ik hoor dat er een gek geweest is om in slechts 3 dagen van level 70 naar 80 te werken. Meestal zijn aantal spelers klaar na 7 dagen stevig doorspelen. Maar in 3 dagen ding 80? Dan moet je wel helemaal krankjorem zijn.
Ikzelf speel rustig door en doet ook wat aan de skills. Daar ben je langer mee bezig maar je bouwt zo wel allemaal geleidelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Gasten, dit is niet grappig! :o

Ik spring per ongeluk mis en nu sta ik vast achter die beer. Ik had net mn hearthstone gebruikt dus dat kan niet.

Bestaat er niet iets als /die of zo? >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.inflatablemouse.com/1.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Unstuck optie bij ticket maken

En anders laten summonen

[ Voor 34% gewijzigd door ImdaMned op 24-11-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
porn* schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:25:
[...]

Site gaf aan 20MB, ik zag het bij van van zo'n 35MB naar 48-50MB gaan geloof ik, dus misschien afhankelijk van omgeving en questlog etc.

Edit: heb 't over addon memory usage in WoW dus. Heb heel WoW bij mij nog nooit meer dan 820 MB zien gebruiken (vraag me dus ook af waar die verhalen "met meer dan 2 gig is het sneller" vandaan komen).
Met meer dan 2 gig is het inderdaad (iets) sneller aangezien je systeem dan minder hoeft te swappen. Zelfs al zit er 4gig in je machine, dan nog maakt Windows een swapfile aan (en gebruikt die ook!). Zeker wanneer je Vista draait en op de achtergrond nog het een en ander wilt doen zal het met >2GB aan geheugen net iets vlotter lopen, ook al gebruikt WoW misschien maar 800MB er van.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:05:
[...]

i.p.v. je gear wel eens naar je rotation gekeken?
Ik heb geen rotation, je moet healen voor zover de tank damage krijgt en evt cleansen als je de totem niet vertrouwt. Dit is bijna altijd een lesser healing wave of chain heal in raids omdat een healing wave gewoon te veel healt. (Is ook afhankelijk van t gevecht natuurlijk)
Exitium schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:10:
[...]

Zie dat je in ieder geval nog een aantal spirit items (head, shoulders, gloves en ring) hebt, dat is crap basically. :P Verder kijk je met je regen denk ik naar while not casting, en niet naar while casting. Je hebt op het moment unbuffed bijvoorbeeld 375 mp5 while not casting (buiten 5 sec rule dus) en maar 47 while casting. Ga dus op zoek naar items met mp5. :)
Daar zit wel wat in! Ik heb natuurlijk wel een water shield die sowieso een bulk mp5 erbij geeft (165mp5 met glyph geloof ik) dus als je dan heroics doet valt t wel mee natuurlijk, maar in raids val je door de mand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klein weekje ben ik niet op het forum geweest hier :o shame on me!

Wel heb ik veel m'n Death Knight gespeeld, specced als Unholy met de rest in Frost en Blood. In die tijd heb ik veel gequest, heel veel. Borean Tundra en Dragonblight zijn nu beide leeg, al mis ik nog 5 quests voor de achievement in Borean Tundra. Die ga ik later nog wel vinden.

Laraine, Blood Elf Death Knight, is nu level 74 en half daarin. En het zijn tot op de dag van vandaag zoveel ervaringen, dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Ten eerste verdient Blizzard alle lof voor een prachtige uitbreiding, en dat weet ik nu al. Het gezeur om 'te makkelijk' lach ik om, ondankbaar gedoe. Als het niet goed genoeg is, wat doe je dan nog in het spel?

De Death Knight is een heerlijke class. Een pet (unholy required), plate en melee bashing! Daarop komt nog een selfhealing door abilities. Unholy vind ik persoonlijk (let op: persoonlijk) fijn, aangezien ik bijna altijd 4+ mobs bij elkaar verzamel en dan AoE alles kill, en er met 90-100% hp uit kom. Kill-quests zijn heerlijk, en ook travel-quests zijn super, door de +20% mounted speed. Als Blood zou ik veel te veel missen. Het enige waar ik Blood voor zou willen, is voor de 3man quests, die voor Unholy moeilijk, maar niet onmogelijk zijn. Behalve dat, is Unholy voor mij dé levelingspec.
Die Obsidian mobs waarover jullie het hadden op ~62 gingen als Unholy prima voor mij. Alleen AoE gebruiken en ondertussen constant HS zodra het mogelijk was.
Outland was ik door na ongeveer 1 dag /played, exclusief 55-58 in Ebon Hold.

Ik heb instances gedaan, als DPS en als tank. Eigenlijk een groot deel als tank, waardoor ik gisteren een respec heb gedaan om de +armor uit Frost, en de +parry uit Blood te hebben; plus 5/5 dodge i.p.v. 3/5 die ik had.
Tijdens het tanken had ik in de 'oude' spec een constante DPS van 1200-1300, doordat ik naar hartelust kon en moest AoE-en om aggro op alles te houden. De mages konden lekker Blizzard gebruiken en warriors Lolstorm zonder ook maar een greintje aggro te pakken.
Heerlijk, om een instance te lopen, te zien dat je moet tanken, Itemrack aan te clicken en je tank-set te openen + frost pressence en je bent klaar. DPS? Itemrack en blood pressence en weer klaar. Werkt erg lekker!!
In mijn 'nieuwe' spec ging mijn DPS tijdens tanken echter wel wat omlaag, maar het gaf meer survivability, wat toch redelijk belangrijk is tijdens tanken :) DPS ging in die level 77 instance (ik 74, dus veel misses/resist) nog steeds goed met 1000DPS.

Op 80 denk ik frost te gaan, met de tank talents in blood en unholy (parry + dodge), om een waardige OT, DPS en eventuele MT te zijn! Frost geeft toch een paar niet te missen talents om het beste te tanken vind ik.

De goldmeter staat op 6,3k goud, dus nog niet genoeg voor alles op level 77. Maar ik heb nog even te gaan, en ik neem aan dat dat wel goed komt.

Ik heb veel plezier in het spelen, en ben teruggekomen van het levelen in instances op m'n andere characters. M'n priest en warrior zullen meer DPS-specced gaan levelen zodra m'n DK level 80 is. De healing- en tankgear is meer dan genoeg om de instances te tanken en te healen.

Ook m'n vriendin is een DK begonnen, een blauwe female troll die haar dochter heeft gekozen :P ook zij heeft weer plezier in het spel, wat ze voor WotLK verloren had. Ze is level 61 ondertussen en ik heb haar geboost door Ramparts en Blood Furnace, met heeeeel weinig downtime!! Vanavond nog maar een keertje doen voor d'r. Voelt als kerstmis zegt ze :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDummy schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:36:
Of heb je een eenvoudige oplossing om snel te fixen.
Nou, als je in je wow folder kijkt, staat daar een folder in die WTF heet. Daarin staan -per account/realm/character- de configuraties van je addons. Als ik een nieuwe char start, doe ik simpelweg alle bestanden en folders vanuit een char waarin de UI goed staat, kopiëren naar de folder van de nieuwe char.

Bij sommige addons (zoals Bartender4), kan je ingame de config van een andere char kopiëren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
redfoxert schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:45:
Met meer dan 2 gig is het inderdaad (iets) sneller aangezien je systeem dan minder hoeft te swappen. Zelfs al zit er 4gig in je machine, dan nog maakt Windows een swapfile aan (en gebruikt die ook!). Zeker wanneer je Vista draait en op de achtergrond nog het een en ander wilt doen zal het met >2GB aan geheugen net iets vlotter lopen, ook al gebruikt WoW misschien maar 800MB er van.
Vista zal echt niet gaan swappen als dat niet nodig is. Dat je een swapfile hebt klopt, maar als je veel swaphits krijgt tijdens het spelen is er iets mis. Swap memory is nodig omdat het gebruikt wordt als scratch memory en veel apps ervanuit gaan dat je swap hebt, maar Vista gaat echt geen pages in het WoW geheugen wegswappen als dat niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

ImdaMned schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:40:
Unstuck optie bij ticket maken

En anders laten summonen
Awesome!

Paar minuten komen ze je helpen. Geweldig.

Gast lag in een deuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

MrDummy schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:36:
Enne: ik hoor dat er een gek geweest is om in slechts 3 dagen van level 70 naar 80 te werken. Meestal zijn aantal spelers klaar na 7 dagen stevig doorspelen. Maar in 3 dagen ding 80? Dan moet je wel helemaal krankjorem zijn.
Ikzelf speel rustig door en doet ook wat aan de skills. Daar ben je langer mee bezig maar je bouwt zo wel allemaal geleidelijk op.
Er was zelfs iemand die na 27 uur lvl 80 was :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
redfoxert schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:45:
[...]

Ah that's te culprit: ik gebruik geen Vista en heb derhalve geen drol aan meer dan 2 gig :P
XP gebruikt kaal nog geen 100MB geloof ik, Firefox 150 max, 50 overige troep, ik zeg WoW heeft zat over (2000-300-800 = 900 MB niet gebruikt).

Swappen doet ie trouwens niet kun je monitoren met een progseltje :)

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 24-11-2008 15:10 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
porn* schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:09:
[...]

Ah that's te culprit: ik gebruik geen Vista en heb derhalve geen drol aan meer dan 2 gig :P
XP gebruikt kaal nog geen 100MB geloof ik, Firefox 150 max, 50 overige troep, ik zeg WoW heeft zat over (2000-300-800 = 900 MB niet gebruikt).

Swappen doet ie trouwens niet kun je monitoren met een progseltje :)
Wow slikt bij mij gerust 1.5 gb aan geheugen (Vista 64-bit, graphics op max). Mijn pagefile staat uit. Zodra ik 'm aanzet dan zit Windows echt de halve tijd te swappen, god knows why.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Katala schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:14:
Wow slikt bij mij gerust 1.5 gb aan geheugen (Vista 64-bit, graphics op max). Mijn pagefile staat uit. Zodra ik 'm aanzet dan zit Windows echt de halve tijd te swappen, god knows why.
Nieuwe geheugen management van Vista ;) Zoek op prefetch, kan je aardig al wat van vinden en hoe je het uit kan zetten. Zijn aantal feature-programma's in Vista die nonstop 'beetje' laden, kan je allemaal uitzetten. (net als die ghost image gebeuren).

In mijn vista, eenmaal een map ingeladen laad hij in principe nooit meer.
(trouwens, pagefile = swapfile, dus als die 0 staat zou je ook geen 'swap' krijgen).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2008 15:21 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Skill > level speed.

Ik wil echt nog niet met DK tanks Northrend instances doen.
Om een hele simpele redenen: er zijn te veel DK's die alleen maar pewpew levelen en daardoor weinig skill opbouwen.
Nofi richting de DK's maar de meesten pewpew'en alleen maar snappen agro niet, laat staan bijv. AoE tanking. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Weet iemand trouwens of je een icoontje ook door middel van een commando in een macro kan zetten? Dus bijv. icoon "?" kiezen, en dan iets als het #show commando maar ipv voor text voor het icoon?

Ben me af en toe zo rot aan het zoeken in de lijst, zou handig zijn als je gewoon #icon Deathcoil oid kan zeggen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

porn* schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:35:
Weet iemand trouwens of je een icoontje ook door middel van een commando in een macro kan zetten? Dus bijv. icoon "?" kiezen, en dan iets als het #show commando maar ipv voor text voor het icoon?

Ben me af en toe zo rot aan het zoeken in de lijst, zou handig zijn als je gewoon #icon Deathcoil oid kan zeggen.
ja dit kan
bijv:
#showtooltip DeathCoil
/cast DeathCoil

#showtooltip
/cast DeathCoil
kan ook dacht ik.

En dan "?" kiezen als icoon
chromeeh schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:31:
[...]

Skill > level speed.

Om een hele simpele redenen: er zijn te veel DK's die alleen maar pewpew levelen en daardoor weinig skill opbouwen.
Nofi richting de DK's maar de meesten pewpew'en alleen maar snappen agro niet, laat staan bijv. AoE tanking. :+
Tja ik heb zelf Nexus gister gedaan met een een frost DK als tank, ging als een speer! Enige reden dat we wipte op de laatste bos was dat niemand de tactics wist en we maar we probeerde :D

Ik vind het sowieso leuker als de hele encounter onbekend is en dat je maar "wat" probeert en zie hoever je komt.

[ Voor 44% gewijzigd door DefLite op 24-11-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Little_captain schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:40:
[...]

ja dit kan
bijv:
#showtooltip DeathCoil
/cast DeathCoil

#showtooltip
/cast DeathCoil
kan ook dacht ik.

En dan "?" kiezen als icoon

[...]

Tja ik heb zelf Nexus gister gedaan met een een frost DK als tank, ging als een speer! Enige reden dat we wipte op de laatste bos was dat niemand de tactics wist en we maar we probeerde :D

Ik vind het sowieso leuker als de hele encounter onbekend is en dat je maar "wat" probeert en zie hoever je komt.
Weet je dat zeker? Ik dacht dat dat de text tooltip dan liet zien, niet het icon?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Little_captain schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:40:
[...]

Ik zeg ook niet dat alle DK's zo zijn, maar aangezien je op lvl 55 begint, en min of meer hierdoor 55 levels aan skill achter loopt :)
Heb in m'n eerste Nexus run 2 DK's meegehad als dps, ze zijn onderhouds vriendelijk als dps, ze hebben niet veel healing nodig.
Sommige DK's hebben echt geen benul hoe ze hun spells moeten gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Skill > level speed.

Ik heb daarnet Gundrak gedaan met een DK tank, en die wist heus wel waar hij mee bezig was hoor :)
Maargoed, de uitzondering bevestigd de regel natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
SinergyX schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:19:
[...]

Nieuwe geheugen management van Vista ;) Zoek op prefetch, kan je aardig al wat van vinden en hoe je het uit kan zetten. Zijn aantal feature-programma's in Vista die nonstop 'beetje' laden, kan je allemaal uitzetten. (net als die ghost image gebeuren).

In mijn vista, eenmaal een map ingeladen laad hij in principe nooit meer.
(trouwens, pagefile = swapfile, dus als die 0 staat zou je ook geen 'swap' krijgen).
Hij swapt ook niet bij mij omdat de pagefile gewoon uit staat. Ik merk ook dat als ik voor de 2e keer naar bijv. Ironforge portal of een of andere instance dat het laden veel sneller gaat.

Maar genoeg over Windows en pagefiles=)

Heeft iemand al gemerkt hoeveel veins opleveren momenteel? Het is gewoon 60-70g per stack Saronite ore, en dat spul groeit echt als paddestoelen in Schalozar Basin. Titanium ore is gewoon 400g per stack (al is dat redelijk zeldzaam en heb ik 't zelf nodig) Ik geloof dat Cobalt per stack ook nog zo'n 50g waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite

DefLite

Why so serious?

porn* schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:46:
[...]

Weet je dat zeker? Ik dacht dat dat de text tooltip dan liet zien, niet het icon?
Je kan #show doen voor alleen het icoontje.
Bij #showtooltip krijg je zowel het icoontje als rechtsonder de tooltip van desbetreffende spel.

Als je me nog steeds niet gelooft moet je hier maar es kijken ;)

[ Voor 35% gewijzigd door DefLite op 24-11-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:49:
Ik heb daarnet Gundrak gedaan met een DK tank, en die wist heus wel waar hij mee bezig was hoor :)
Maargoed, de uitzondering bevestigd de regel natuurlijk :)
Heb nu 4x UK gedaan, waarvan 2x met een DK. Eerste had gelukkig een paladin als backup tank, die halverwege werd overgezet naar main tank, DK ging iets te vaak dood. 2de was een ware ramp, DK begon zelfs tegen mij en mage te gillen 'stop agroing the mob!', terwijl we zijn target aan het aanvallen waren.

Kan niet wachten op een nerf op die DK's, dan stoppen in iedergeval al die pewpew spelers er weer mee en blijven hopelijk de betere DK's over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SinergyX schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:58:
Kan niet wachten op een nerf op die DK's, dan stoppen in iedergeval al die pewpew spelers er weer mee en blijven hopelijk de betere DK's over.
Nerf hebben we serieus nodig ja. We hebben 95% van de survivability van een pala, met de damage van DPS warriors. Tanken nog niet echt gedaan, op in DPS gear naar frost presence switchen na als een tank doodging.

Is echt een imba class op het moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Bestaat er al iets van een goede DK guide of zoiets? Aangezien ik over 1 lvltje een DK mag maken, en ik graag wil weten welke abis en spells handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:10:
[...]

Nerf hebben we serieus nodig ja. We hebben 95% van de survivability van een pala, met de damage van DPS warriors. Tanken nog niet echt gedaan, op in DPS gear naar frost presence switchen na als een tank doodging.

Is echt een imba class op het moment. :)
Het is toch ook een 'hero' class? ;) Wat maakt de DK eigenlijk tot een hero class behalve de achtergrond van het verhaal? Qua balance moet het uiteindelijk allemaal toch wel op 1 lijn vallen neem ik aan?

Ik blijf er bij dat men ook een hero class met healing/caster elementen had moeten introduceren deze expansion. Je ziet in onze guild het aantal healers echt drastisch afnemen. Niemand behalve ik levelt ook een priest bijvoorbeeld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AoE tanken heb ik nog 0 problemen mee gehad:

Death & Decay op de mob(s), erin lopen, Icy Touch op skull (alleen skull gemarked, daarna vind ik het wel best), Plaguestrike op skull, Pestilence, even wachten, Scourge Strike, Unholy Blight. Never nooit niet dat er iemand overheen komt.
Mis alleen nog tankgear (heb maar 6 armor items met def/parry/dodge), maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Little_captain schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:56:
[...]

Je kan #show doen voor alleen het icoontje.
Bij #showtooltip krijg je zowel het icoontje als rechtsonder de tooltip van desbetreffende spel.

Als je me nog steeds niet gelooft moet je hier maar es kijken ;)
_/-\o_ die pagina had ik ook wel eerder kunnen bekijken sorry :(

@DK tanking discussie: heb Ramparts getanked als lvl 61 DK omdat de overige spelers (62-64, allemaal DK) of geen aggro hadden, of zichzelf simpelweg niet up konden houden. Moet zeggen: ik vraag me af hoe dat @80 gaat zijn, het lijk me dat je zo'n boel klappen krijgt als DK tank, als ik zie hoe dat op een warrior (met shield!) gaat...
Je hebt wel leuke grapjes als Icebound forti enzo maar dat zijn allemaal maar temp buffs.
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:26:
[...]
Ik blijf er bij dat men ook een hero class met healing/caster elementen had moeten introduceren deze expansion. Je ziet in onze guild het aantal healers echt drastisch afnemen. Niemand behalve ik levelt ook een priest bijvoorbeeld. :(
Zelfde bij ons. Ik was in TBC uiteindelijk maar healer rerolled omdat ik dat ook wel lache vind en we ze ALTIJD tekort kwamen in de guild.

Nu met WotLK lijkt het nog veel erger: ik ben toch terug bij m'n oude liefde melee, aantal andere ex healers is nu retri/oomkin/spriest of rerolled, we hebben geloof ik nog 1 healer over :'(

[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 24-11-2008 16:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:25:
[...]

Maargoed, qua quests genoeg aanbod, qua gear vind ik het nogsteeds flut. (voor hunter athans). Wel op 75 nieuwe skills erbij gekocht, wat krijgen skills dan opeens een bizar grote boost. (immo trap van 2300 naar 3200, mend pet met bijna 1000 omhoog etc), en eindelijk Aspect of Dragonhawk :D
en kwam er toen pas achter dat ik ook detterance skill had.. die 25% dodge buff :$
Hunter Gear als reward is idd dikke poep. Niet dat ik ontzettend slechte gear heb maar ik irriteer me kapot aan de questrewards die altijd Strength, Stamina of Intellect hebben en er slechts om de 10 questrewards een keer iets met Agility en Stamina voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:28:
[...]

_/-\o_ die pagina had ik ook wel eerder kunnen bekijken sorry :(

@DK tanking discussie: heb Ramparts getanked als lvl 61 DK omdat de overige spelers (62-64, allemaal DK) of geen aggro hadden, of zichzelf simpelweg niet up konden houden. Moet zeggen: ik vraag me af hoe dat @80 gaat zijn, het lijk me dat je zo'n boel klappen krijgt als DK tank, als ik zie hoe dat op een warrior (met shield!) gaat...
Je hebt wel leuke grapjes als Icebound forti enzo maar dat zijn allemaal maar temp buffs.
Zoals ik het begrijp moet je erg 'on the ball' zijn met je eigen defensive buffs in de gaten houden en zo tank je. Ik denk dat een DK dus best wel skill moet hebben om goed te kunnen tanken. Vooral op bosses in raid instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons juist niet. Er zijn maar twee mensen die echt van een DK hun main hebben gemaakt, de rest leveled allemaal hun oude main, waaronder veel healers.

Tuurlijk hebben de meesten even het DK startgebeied doorlopen, maar dat was het dan ook wel.

apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
chromeeh schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:30:
[...]
Ik zie Hero Nexus niet zitten met een lvl 72 tank :P
k, maar meeste bazen leer je het beste op heroic op normal blaas je er over heen
op normal vroegen wij ons alleen af waarom de helf nog dood ging terwijl baas al dood was
[...]

En dan vergeet je nog dat prot pala's vaak +15% str talent hebben.
Bedankt dacht dat aan mij lag dat er geen nieuwe goede weapon enchants waren bijgekomen.

Enchant Weapon - Accuracy ?

Ook zie ik veel mensen van raiding guilds "Seals of the Pure" talent hebben genomen
http://www.wowhead.com/?talent=sVZ0xVAbuGteIRGoxb deze build is meest common
Gevruik nog weinig een Blood/Vengance spell aangezien op bosses de healers al genoeg moeite moeten doen om me up te houden

Mijn huidige build: http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xVA0uGteIRGoEc00b
PoJ voornamelijk voor 50% less disarm tijd, en sneler kunnen lopen is vaak welkom maar niet 100% nodig
En ja mana is kan nog steed een issue op trash en sommige bosses.

Divine Guardian vind zeer distruable, gebruik je niet als aan tanke bent en laat je zeker ook niet actief.
of is dit ook met Wotlk aangepast met aggro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
[...]

Het is toch ook een 'hero' class? ;) Wat maakt de DK eigenlijk tot een hero class behalve de achtergrond van het verhaal? Qua balance moet het uiteindelijk allemaal toch wel op 1 lijn vallen neem ik aan?

De DK is ook enigzins een healer class, alleen moet je er damage voor doen.

* pagani heeft er z'n main van gemaakt

Nog maar lvl 60, dus heb nog een lange weg te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 24-11-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

porn* schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:28:
Nu met WotLK lijkt het nog veel erger: ik ben toch terug bij m'n oude liefde melee, aantal andere ex healers is nu retri/oomkin/spriest of rerolled, we hebben geloof ik nog 1 healer over :'(
Opzich vind ik het wel logisch dat zo'n beetje alle healers (en tanks) een level-spec gebruiken, doe ik zelf ook. Als je dat niet doet, duurt het questen/killen gewoon langer en level je dus langzamer. Daarnaast zijn de begin dungeons prima te healen (en ik denk ook tanken) met een level-spec.

Eenmaal 80 zou het mooi zijn als de meeste healers (en tanks) weer wel een raid-spec nemen, en niet bij een dps-spec blijven hangen. Dat is denk ik bij veel casuals een gevaar, bij ons iedergeval niet; iedereen heeft voor WotLK moeten aangeven welke spec hij/zij wil spelen; aan de hand daarvan zijn nieuwe mensen aangenomen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aghanim schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:34:Hunter Gear als reward is idd dikke poep. Niet dat ik ontzettend slechte gear heb maar ik irriteer me kapot aan de questrewards die altijd Strength, Stamina of Intellect hebben en er slechts om de 10 questrewards een keer iets met Agility en Stamina voorbij komt.
Jep, geluk dat ik bij die alak'tar (of hoe die gasten heten, die walrussen :P) een 76 mail heb gekocht als je honored ben, die heeft best leuke stats. Instances? Flutzooi, buiten dan gister mijn belt.

Zo loop ik zelfs nog rond met die 70 'scourge event' leather pants, gekregen met die tokens ervan.

Terugstappen naar leather doe ik ook niet, niet alleen zelfs veel minder armorrating, maar mijn pet dus automatisch ook. Vriend van mij zit al stuk verder, ook qua instances, die laat toch regelmatig leuke drops zien die hij langs ziet komen, dus agi+int+sta+ap mailgear bestaat wel :P
Ik blijf ook altijd maar zien in de /5 lf1m healer en nu wel steeds minder tank. Kan ze aan de andere kant wel begrijpen, newbie DK's die 90% van je healing nodig hebben, geen tactiek bij bosses en jij krijgt de schuld.

Ik wil zelf best een druid healer maken, maar kan me gewoon absoluut niet vinden in Tauren. Had gewoon Shaman en Druid als Bloodelf classes toegevoegd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:38:
[...]

/me heeft er z'n main van gemaakt

Ja healing elementen, maar geen dedicated healer. Goed iedereen voorzag ook een massa pallies/shamans na TBC en dat bleek uiteindelijk ook mee te vallen. Maar toen had je juist een healer/dps/tank class, (in het geval van de pally) wat op zich dus altijd goed uitkomt. Nu heb je in principe een dps/tank die kan selfhealen, maar door het toevoegen van een extra dps/tank class schuift de balans weer meer naar die kant van het raiden lijkt het. Terwijl er juist altijd een tekort is aan healers ook. Ze hadden m.i. beter een balans kunnen bewaren door ook een dedicated healing class te introduceren. (of in ieder geval de mogelijkheid daartoe)

Voor de mensen die op zoek zijn naar nieuwigheid, kunnen die dat ook vinden in de healing class en zo hou je toch een beetje balans. Misschien is het bij sommige guilds niet zo erg, maar bij ons blijft er geen spaan heel van de mensen die voorheen healden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

SinergyX schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:42:
Ik wil zelf best een druid healer maken, maar kan me gewoon absoluut niet vinden in Tauren. Had gewoon Shaman en Druid als Bloodelf classes toegevoegd :/
Ik vind het zelf eigenlijk juist leuk dat niet elk ras een Druid kan worden, en eigenlijk had ik het nog leuker gevonden als de keuze per ras nog beperkter was. Ik vind het jammer dat een Gnome bijv. een Warrior kan worden. Hunter had wat mij betreft bijv. beperkt mogen blijven tot Dwarfs, etc.

Maargoed, zo zal iedereen er vast weer een iets andere kijk op hebben. Het is ook wel weer mooi dat er veel keus is, zo zit er voor (bijna) iedereen wel iets tussen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
2% Healing is niet veel op zeg een crit van 10k is dat 200 health
mijn jugdement of light doet 125 healing no mater the dps

heb alle leveling mats qua proffesion al verkocht, verloppig gaat leveling op lock misschien als heroic weer minder wordt maar nu run rustig nog elke avond 3/4 heroics.
En 25 dailies die ik ook nog wil doen in northen dus dan ben ik wel even bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

OkkE schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:41:
[...]

Opzich vind ik het wel logisch dat zo'n beetje alle healers (en tanks) een level-spec gebruiken, doe ik zelf ook. Als je dat niet doet, duurt het questen/killen gewoon langer en level je dus langzamer. Daarnaast zijn de begin dungeons prima te healen (en ik denk ook tanken) met een level-spec.

Eenmaal 80 zou het mooi zijn als de meeste healers (en tanks) weer wel een raid-spec nemen, en niet bij een dps-spec blijven hangen. Dat is denk ik bij veel casuals een gevaar, bij ons iedergeval niet; iedereen heeft voor WotLK moeten aangeven welke spec hij/zij wil spelen; aan de hand daarvan zijn nieuwe mensen aangenomen.
Mja, wij hadden voor WotLK al een healer tekort en een tank overschot. Nu hebben een aantal dps warriors, retri en holy paladins besloten dat ze allemaal gaan tanken. We houden straks 2 healers over en een stuk of 15 tanks. En die willen allemaal in dezelfde 25mans raid. Rara wie niet aan tanken toe gaat komen en weer wekelijks "Yeah, but you can dps" te horen gaat krijgen? Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sterf, echt :P

Dat nelfs en tauren de enige zijn die druids kunnen worden heeft zo z'n redenen. Dat zou echt extreem slecht zijn als belfs druid kunnen worden. Druids zijn de class met de meeste lore, en het zou echt een probleem zijn om belfs ook gewoon maar even die abilities te geven. Dat ze paladins kunnen worden is al een flinke stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:38:
[...]

* Aghanim heeft er z'n main van gemaakt

Ik ben ook lvl 60 maar merk dat het spelen met een DK toch heel anders is als met een hunter. Als je als (frost) DK veel agro pakt ga je altijd dood omdat je niet weg kunt rennen / feign death etc.Ook vind ik (persoonlijk) dat het voornamelijk button bashen is met je aanvallen omdat je wacht tot je blood/frost/unholy cooldown voorbij is en je weer een aanval in een van deze categorien doet. Misschien omdat je bij lvl 58 meteen 8 aanvallen hebt....

Momenteel kijk ik dan ook meer naar de knoppen en de cooldown dan werkelijk naar het scherm wat er gebeurt.Verder word je in Outland continu geganked door DK's van 2 levels hoger die zichzelf een heel baasje vinden omdat ze net een uur langer geleveld hebben dan jijzelf.....

Eigenlijk had ik liever een paladin of priest, maar omdat je dan van 0 - 80 moet levelen en ik daar voorlopig nog geen zin in heb start ik liever bij 55. Ik hoop dat Blizzard daar ook nog een aanpassing in doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wat maakt de DK eigenlijk tot een hero class behalve de achtergrond van het verhaal?
Dat en het feit dat je er op 55 mee begint en al een lvl 55 of hoger moet hebben. Het nieuwe combat system met runes en runic power speelt ook wel wat mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Aghanim schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:52:
[...]

Eigenlijk had ik liever een paladin of priest, maar omdat je dan van 0 - 80 moet levelen en ik daar voorlopig nog geen zin in heb start ik liever bij 55. Ik hoop dat Blizzard daar ook nog een aanpassing in doet.
Ja ! laten we elke class op 55 beginnen ! |:(
maar ik zie het probleem niet: 1 ->60 is 30% sneller en van 60 -> 70 is ook al generfed.
Anywayz, Ik vind de DK nog steeds een interresante class, zonder problemen BF+Ramparts getankt O+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:52:
[...]

Sterf, echt :P

Dat nelfs en tauren de enige zijn die druids kunnen worden heeft zo z'n redenen. Dat zou echt extreem slecht zijn als belfs druid kunnen worden. Druids zijn de class met de meeste lore, en het zou echt een probleem zijn om belfs ook gewoon maar even die abilities te geven. Dat ze paladins kunnen worden is al een flinke stap.
Liev :>

Achter belf paladin zat toch ook heel verhaal? (al dan niet puur om paladin ook speelbaar te maken aan horde kant, maargoed :P). Bij diverse races is er maar 1 healer beschikbaar, persoonlijk vind ik paladin nu niet echt een super healer ofzo. (naja, zoveel palahealers ken ik niet, dat terzijde). En priest, tja, priest zegmaar :/

En voor de mensen van de authentication tokens, ik heb de eerste 3 van het weekend besteld. 2 zijn gereserveerd, 1 op dit moment over. Die gaat naar die eerste die een DM stuurde :P Daarna kan ik er nog wel meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Valkyre

Kitesurf FTW!

NoEinstein schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:54:
[...]

Er is in dragonblight 1 cut scene en 2 ingame cinematics, waarschijnlijk doelt Gohan-san daar op? Maar inderdaad die cut scene is epic, die andere 2 zijn een leuk moment in het spel.
hmmjah ik heb hem al op youtube gezien, vond hem wel vet, wel een aantal vragen maar ik neem aan dat de quests mij die wel beantwoorden. ;)

wat ik mij nog eigenlijk afvroeg, toen ik mijn DK maaktte, moest je heel veel humans slachten onderaan de voet van de heuvel waar je start. maar nu zijn daar geen humans meer. hoe gaat dit als je bijv. een nieuwe DK rollt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gohan-san schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:05:
[...]

hmmjah ik heb hem al op youtube gezien, vond hem wel vet, wel een aantal vragen maar ik neem aan dat de quests mij die wel beantwoorden. ;)

wat ik mij nog eigenlijk afvroeg, toen ik mijn DK maaktte, moest je heel veel humans slachten onderaan de voet van de heuvel waar je start. maar nu zijn daar geen humans meer. hoe gaat dit als je bijv. een nieuwe DK rollt?
De wereld past zich aan aan je karakter. De humans zijn dus alleen weg bij jou ;) Nieuwe hippe Blizzard feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wootlock schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:56:
[...]
maar ik zie het probleem niet: 1 ->60 is 30% sneller en van 60 -> 70 is ook al generfed.
Anywayz, Ik vind de DK nog steeds een interresante class, zonder problemen BF+Ramparts getankt O+
Elke class op lvl 55 wordt een dood doener...
Nog meer: "Where can I find place X", "Where does item Y drop" |:(
Vooral de reacties na een /1 Read the quest zijn prachtig: "I just want to level" 8)7

Maar goed gelukkig blijven dat soort types snel hangen op >70, aangezien ze dusdanig meer xp nodig hebben dat dat snel te veel moeite wordt.

Violet Hold is trouwens ook een ERG mooie instance.
spoiler:
Kleiner, sneller & technischer als BM, vooral de random boss en de phasing bij de 2e boss. De laatste boss stelt echt niets voor, beetje tank & spank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met een Tauren Druid, als je de lore leest past dit perfect bij deze groepering en de NELFs, een blood elf heeft totaal niks op met de natuur, dat magic lovers als je de lore erop na leest. In principe ben ik er ook nog steeds op tegen dat Blizzard de Shaman heeft toegevoegd aan de Alliance en Pally aan de Horde. Maar helaas wat gebeurt is gebeurt en kan niet meer terug gedraaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:14:
Wat is er mis met een Tauren Druid
1 woord: uiterlijk :)
Oversized bigfoots. (eigelijk is mijn gehele 'mening' over de characterlooks in WoW vrij laag, maar het is maar accepteren en doorgaan :P Belf ftw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wootlock schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:56:
[...]

Ik zie niet in waarom een DK dan wel zonodig op 55 moet beginnen |:( Dit betekent voornamelijk button bashen door de direct overkill aan aanvallen die je hebt. En persoonlijk zie ik het probleem wel. Vanalles gaat sneller met levelen, maar minder snel dan op 55 beginnen! Als je 2x een poppetje tot 80 hebt geleveld en vette instances / raids etc. kunt doen, wat is er dan zo ontzettend spannend aan het bij 0 beginnen in een relatief saai gebied, met saaie enemies, quests en rewards? Bovendien heb je het grootste deel van de content al 2x gezien bij de vorige chars die je hebt geleveld.

Dat is denk ik de grote reden dat veel mensen een DK nemen, je bent sneller bij de 80.....Beter had Blizzard kunnen zeggen: als je 1 poppetje boven de 55 hebt mag je 1 extra poppetje aanmaken die bij 55 begint. Of dat een DK of een hunter of wat dan ook is moet je zelf weten? Dan zouden er denk ik veel meer healers komen en wordt de balans weer teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:07:
[...]

De wereld past zich aan aan je karakter. De humans zijn dus alleen weg bij jou ;) Nieuwe hippe Blizzard feature.
idd, dat vond ik wel nice: je gaat steeds terug naar ebon hold. In het begin hebben de humans dat dorpje nog maar steeds als je terug moet naar Ebon Hold verandert er wat. In het begin dat dorpje, dan de stad, en dan..

Overigens, wie wil er alvast mee speculeren over de volgende expansion pack? Zelf denk ik dat de Lore van de Titans erg uitgediept gaat worden. Waarom?

Nou, de dwarves, en hun achterliggende lore. Ze zijn namelijk gecreerd door de titans. In Howling Fjord heb je een quest reeks waarij je in een mijn komt waar een Titan uitgegraven word. Maar ook in Azeroth zijn nog behoorlijk wat dwarven gerelateerde dingen die nog uitgewerkt dienen te worden. Old Ironforge, en Ironforge Airfield, En in het zuiden van Tanaris ligt nog een gate, naar de Titan stad (see where im going) Uldum. Comibineer dat met The Emerald Dream en je kunt volgens mij al een expansion maken, alleen in Azeroth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:33:
[...]

idd, dat vond ik wel nice: je gaat steeds terug naar ebon hold. In het begin hebben de humans dat dorpje nog maar steeds als je terug moet naar Ebon Hold verandert er wat. In het begin dat dorpje, dan de stad, en dan..

Overigens, wie wil er alvast mee speculeren over de volgende expansion pack? Zelf denk ik dat de Lore van de Titans erg uitgediept gaat worden. Waarom?

Nou, de dwarves, en hun achterliggende lore. Ze zijn namelijk gecreerd door de titans. In Howling Fjord heb je een quest reeks waarij je in een mijn komt waar een Titan uitgegraven word. Maar ook in Azeroth zijn nog behoorlijk wat dwarven gerelateerde dingen die nog uitgewerkt dienen te worden. Old Ironforge, en Ironforge Airfield, En in het zuiden van Tanaris ligt nog een gate, naar de Titan stad (see where im going) Uldum. Comibineer dat met The Emerald Dream en je kunt volgens mij al een expansion maken, alleen in Azeroth.
Ik gok de Emerald Dream of Lore of the Titans. :)

Iemand had hier ooit een site gepost waar iemand vrij overtuigend uiteen wist te zetten welke expansions er nog gingen komen en hoe deze gingen heten.. ben alleen de site vergeten.

Woepie overigens, level 76 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:37:
[...]

Ik gok de Emerald Dream of Lore of the Titans. :)

Iemand had hier ooit een site gepost waar iemand vrij overtuigend uiteen wist te zetten welke expansions er nog gingen komen en hoe deze gingen heten.. ben alleen de site vergeten.

Woepie overigens, level 76 :)
Ik denk dat gebied rondom maelstrom erg veel kans maakt.

Kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/wowwiki/images/1/1e/Maelstromundersea.PNG

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/wowwiki/images/d/d5/Brokeisles2.PNG

Daar zit ook nog een hoop lore waar wat mee gedaan kan worden.

En dan heb je ook nog de Pandaren Empire. Daar heb ik ook nog niets van gezien in WoW.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 24-11-2008 18:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Aghanim schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:52:
[...]

Ik ben ook lvl 60 maar merk dat het spelen met een DK toch heel anders is als met een hunter. Als je als (frost) DK veel agro pakt ga je altijd dood omdat je niet weg kunt rennen / feign death etc.Ook vind ik (persoonlijk) dat het voornamelijk button bashen is met je aanvallen omdat je wacht tot je blood/frost/unholy cooldown voorbij is en je weer een aanval in een van deze categorien doet. Misschien omdat je bij lvl 58 meteen 8 aanvallen hebt....

Momenteel kijk ik dan ook meer naar de knoppen en de cooldown dan werkelijk naar het scherm wat er gebeurt
Talents zijn erg belangrijk voor DK's. Abilities die "death runes" activeren kunnen erg veel doen om een betere rotatie te krijgen. In outland bijna alle 2-3 man quests gesoloed (unholy spec). Als hunter zou 'unholy' zoiezo je spec moeten zijn :P
Het mooie van DK is eigenlijk dat je goed kunt zijn in iets zonder altijd tot het diepst in een tree te moeten. Er zijn zeer weinig 'pure' specs. Nu level 73 DK en het speelt geweldig.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aghanim schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:34:
[...]

Hunter Gear als reward is idd dikke poep. Niet dat ik ontzettend slechte gear heb maar ik irriteer me kapot aan de questrewards die altijd Strength, Stamina of Intellect hebben en er slechts om de 10 questrewards een keer iets met Agility en Stamina voorbij komt.
Kleine tip, kwam ik zojuist achter. Frostscale armor, heeft verre weg betere stats dan dat ik in 5 lvls ben tegengekomen en kost enkel borean leather om te maken. Net helm en wrists gemaakt, handig als je zelf stacks met borean leather hebt als skinner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Rakkerzero schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:02:
[...]

Kijk maar:
[afbeelding]

[afbeelding]

En dan heb je ook nog de Pandaren Empire. Daar heb ik ook nog niets van gezien in WoW.
pandarans, meh, meer een gimmick imho dan iets waar je lore uit moet halen...

deathwing moet ook nog stuk, zal ook wel iets worden zoals nu met arthas. (hoop ik)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vanavond mijn T6 robe vervangen, niet zoals ik verwacht had door een blue, maar met de lvl80 gladiator robe :X http://www.wowhead.com/?item=41997

Dropt van de boss in 25man Wintergrasp als jou faction heeft gewonnen. 8)7 rating nodig? welnee. gewoon 21 man >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TepelStreeltje schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:39:
[...]

pandarans, meh, meer een gimmick imho dan iets waar je lore uit moet halen...

deathwing moet ook nog stuk, zal ook wel iets worden zoals nu met arthas. (hoop ik)
Ja, maar vand ie Pandarans valt wel een leuke rep-faction van te bouwen zoals er nu in WotLK ook is met bijv. de Taunka's.
In de lore staat niet echt welke kant ze uit zijn gegaan nadat ze uit Kalimdor gevlucht zijn, maar enkel dat ze ver weg over zee zijn gegaan. Dus ze zouden bijv. een eilandje ergens ten zuiden van Kalimdor een kunnen maken met wat van die pandaren erop. Dan kun je ook gelijk een 'continent' of eigenlijk meer een zee-gebied rondom de maelstrom erbij pakken en daar wat vette dungeons kunnen bouwen. Nieuwe Time dungeon met de Well of Eternity enzo. Lijkt me vet om daar een instance van te hebben.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:52:
Vanavond mijn T6 robe vervangen, niet zoals ik verwacht had door een blue, maar met de lvl80 gladiator robe :X http://www.wowhead.com/?item=41997

Dropt van de boss in 25man Wintergrasp als jou faction heeft gewonnen. 8)7 rating nodig? welnee. gewoon 21 man >_<
Vind ik juist een prachtig idee van Blizzard. Zo kom ik ook nog is uit een stad en arena masters en kan ik me gear die ik wil halen ergens anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Skill > level speed.

Er zijn natuurlijk ook ladingen DK's die wél weten wat ze doen. Een jongen bij mij in de guild speelt sinds hij zijn beta key kreeg al op een DK en hij kent die class van binnen en van buiten. We hebben in 10-man Naxx gisteren een wedstrijdje gedaan: als ik de mob van hem af kon trekken mocht ik de rest van de run tanken, anders hij. Intussen werden we beiden alleen maar geheald, dus we hadden vrij spel, en ik kreeg hem niet van hem af, hoeveel moeite ik ook deed. En ik ben een feral druid! Ik heb nog nooit moeite gehad met instant threat bouwen, maar een goeie DK krijg ik er niet uit. ;) AoE tanking ging hem ook prima af, hij was alleen niet uncritable dus bosses waren mijn taak. :P

Vandaag trouwens 25-man Naxx voor het eerst van binnen gezien en wat leuke epics geloot. Nieuwe necklace, bracers en legs dus; altijd mooi als je de enige feral druid bent die mee is en er nog geen rogues op level 80 zijn. :+ Samen met mijn craftable cloak en mijn badgetrinket zit ik dus alweer aan 5 level 80 epics. :P
Rakkerzero schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:02:
[...]

Kijk maar:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is eerder eens gepost op onze guildforums, nog voordat WotLK aangekondigd werd:
- Draenor Set

Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20 (Bloodmyst)

Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20 (Ghostlands)

Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67 (Bone Wastes - Auchindoun)
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70

- Northrend Set

Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80
(Lake Wintergrasp PvP)

- Maelstrom Set

Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90

- Plane Set

Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20

Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20

The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100

Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100

- Legion Set

K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+
Ziet er dus erg betrouwbaar uit, zeker gezien het feit dat de info voor Northrend perfect klopte. ;) Bron was BlizzCon 2007, de lijst zelf is opgesteld in 2005.

[ Voor 43% gewijzigd door NMe op 25-11-2008 02:30 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Net weer wat in heroics rondgehobbeld. Eerst een semi PUG met twee guildies, een PUG tank en PUG healer. Allebei undergeared, dus na een paar wipes op die semi trashmobs voor de eerste boss maar gestopt. Toen een tijdje gewacht en met een PUG pala healer en guild tank Utgarde Keep gedaan. Gisteren in m'n eerste heroic (Nexus) een goeie DPS belt geloot, in m'n tweede gecomplete heroic dus de legs. :p Daarna nog naar Utgarde Pinnacle gegaan, maar de derde boss daar ligt nogal dwars. Eerste boss twee wipes, tweede boss is simpel, maar die gozer op die draak is erg lastig tot dusver. Door respawns maar gecalled uiteindelijk. :)

Edit @ hierboven: Mja, die lijst was er voor TBC al en dat klopte ook, alhoewel overal beweerd wordt dat die lijst vals is. :) Blijf erbij dat het heel goed kan kloppen, en in dat geval kijk ik alweer erg uit naar de volgende uitbreiding. (Grim Batol, Kul Tiras en Gilneas O+)

[ Voor 18% gewijzigd door Exitium op 25-11-2008 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
-NMe- schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 02:21:
Dit is eerder eens gepost op onze guildforums, nog voordat WotLK aangekondigd werd:

- Draenor Set

Azuremyst Isle - 1 to 10
Bloodmyrk Isle - 10 to 20 (Bloodmyst)

Eversong Forest - 1 to 10
Quel'thalas - 10 to 20 (Ghostlands)

Hellfire Peninsula - 58 to 62
Zangarmarsh - 60 to 64
Terokkar Forest - 61 to 65
The Deadlands - 63 to 67 (Bone Wastes - Auchindoun)
Nagrand - 64 to 68
Blade's Edge Mountains - 66 to 70
Netherstorm - 67 to 70
Shadowmoon Valley - 69 to 70

- Northrend Set

Borean Tundra - 67 to 70
Howling Fjord - 67 to 70
Dragonblight - 69 to 72
Grizzly Hills - 70 to 73
Crystalsong Forest - 72 to 75
Zul'drak - 73 to 76
Sholazar Basin - 75 to 79
Storm Peaks - 76 to 80
Icecrown Glacier - 78 to 80
(Lake Wintergrasp PvP)

- Maelstrom Set

Gilneas - 77 to 80
Grim Batol - 78 to 81
Kul Tiras - 79 to 82
Kezan - 81 to 86
Tel Abim - 83 to 85
Zandalar - 84 to 87
Plunder Isle - 86 to 88
The Broken Isles - 87 to 90
The Maelstrom - 89 to 90

- Plane Set

Pandaria - 1 to 10
Hiji - 10 to 20

Wolfenhold - 1 to 10
Xorothian Plains - 10 to 20

The Green Lands - 88 to 91
The Dying Paradise - 91 to 94
The Emerald Nightmare - 94 to 97
The Eye of Ysera - 97 to 100

Deephome - 88 to 91
Skywall - 91 to 94
The Abyssal Maw - 94 to 97
The Firelands - 97 to 100

- Legion Set

K'aresh - 96 to 99
Argus Meadowlands - 97 to 100
Mac'Aree - 99 to 100
Maw of Oblivion - 100+

Ziet er dus erg betrouwbaar uit, zeker gezien het feit dat de info voor Northrend perfect klopte. ;) Bron was BlizzCon 2007, de lijst zelf is opgesteld in 2005.
Erg leuke lijst. Een hoop dingen zal ik nog eens nazoeken wat het allemaal is. Ben erg nieuwsgierig namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Exitium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 02:28:

Edit @ hierboven: Mja, die lijst was er voor TBC al en dat klopte ook, alhoewel overal beweerd wordt dat die lijst vals is. :) Blijf erbij dat het heel goed kan kloppen, en in dat geval kijk ik alweer erg uit naar de volgende uitbreiding. (Grim Batol, Kul Tiras en Gilneas O+)
Sja tuurlijk werd beweerd dat de lijst vals is maar tot nu toe klopt hij als je ook gaat kijken en gaat speculeren zie je dat er in de plane set ook een nieuw ras introduced word ( ivm de nieuwe 1-10 zones ), de vraag is werkelijke alleen over 1) welke tijdspan dit gaat en 2 of ze hem niet hebben aangepast ivm het lekken van deze info destijds.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou ben nu beetje bezig in Naxx, Eerst een gearcheck gedaan bij Patchwerk daar kwam uit dat we nog niet helemaal klaar waren :P

Toen maar Spiderwing gedaan, eerste 2 bosses down, Maexnass (ofzo) paar wipes toen op 30% gekregen vergaten we de enrage, dus precies webrap en tank weg.

Gisteravond is guild naar Deathknight wing geweest, weet niet wat daar precies gebeurt is maar ik weet wel dat er aardig wat heroics nodig zijn om mensen te gearen voor Naxx, hoe sommige andere guilds het voorelkaar gekregen hebben om Naxx al te clearen is me een raadsel.

Het doet me wel 100% denken aan Naxx de eerste keer ~3,5 jaar geleden het grote verschil is wel dat je toen met 40 man rondhuppelde en nu nog met 10.

Totnutoe is Naxx de enige echt uitdaging die ik tegengekomen ben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.