sunwell gear hebben met wotlk gems/enchantsprutser001 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 07:54:
Gisteravond is guild naar Deathknight wing geweest, weet niet wat daar precies gebeurt is maar ik weet wel dat er aardig wat heroics nodig zijn om mensen te gearen voor Naxx, hoe sommige andere guilds het voorelkaar gekregen hebben om Naxx al te clearen is me een raadsel.
Anoniem: 57942
een vraagje, klopt het dat hoelager je critt change is hoe beter? en wat doet die critt change psies? want ik zie nogal wat verschil als ik verschillende gears probeer aan te trekken.
Crit chance bedoel je? Ofwel de kans dat je crits maakt?
Me dunkt: hoe meer hoe beter.
Hoe hoger de kans dat je crit, hoe meer DPS je doet...
Me dunkt: hoe meer hoe beter.
Hoe hoger de kans dat je crit, hoe meer DPS je doet...
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Als het over tanks gaat, dan klopt dit verhaal anders als de reactie hierboven. DPS hoe meer crit hoe beter, zonder je andere stats te gimpen.Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:11:
een vraagje, klopt het dat hoelager je critt change is hoe beter? en wat doet die critt change psies? want ik zie nogal wat verschil als ik verschillende gears probeer aan te trekken.
Bij tanks gaat het over de def cap, voor plate dragers is dat 540 op level 80, voor druids denk ik ook (shame on me).
Anoniem: 57942
Ok ik heb dus een DK en merkte een increase van 2% met een bepaalde andere gear. het gaat idd om de critt change sorry voor mijn onduidelijkheid 
Ik merk nu ook hoeveel je moet afwegen met verschillende gears en de bijkomende extra`s zoals stamina etc erg leuk!
Ik merk nu ook hoeveel je moet afwegen met verschillende gears en de bijkomende extra`s zoals stamina etc erg leuk!
Schrijf het dan ook goedAnoniem: 57942 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:25:
Ok ik heb dus een DK en merkte een increase van 2% met een bepaalde andere gear. het gaat idd om de critt change chance sorry voor mijn onduidelijkheid
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Je mist het feit dat "critical" maar 1 t heeft, en gear al meervoud is
[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 25-11-2008 08:32 ]
https://niels.nu
Idd, maar das minder ergHydra schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:31:
[...]
Je mist het feit dat "critical" maar 1 t heeft, en gear al meervoud is
Alhoewel ik gtraag op jullie level mee zou willen lullen:): gisteraaf naar level 20 gegaan, was level 18, na het werk ongeveer 3 uurtjes gespeeld, qeust helper vna te voren geinstalleerd, wat een ideaal programma! had nog wat level 15 tot 17 qeust die ik nog moest doen, njah nu ik toch bezig ben wil ik alle qeusts doen:D, alleen jammer dat ze niet meer zoveel exp geven, maarja de fun-experience is belangrijk dan een paar cijfers voor mij:)
Ook die roodharige kerel bij de marines weggehaald om hem terug naar ratchet te brengen, waat loopt die man echt tergend langzaam:S zegt ie ook nog: lets keep up this pace ARGGG!
Ook die roodharige kerel bij de marines weggehaald om hem terug naar ratchet te brengen, waat loopt die man echt tergend langzaam:S zegt ie ook nog: lets keep up this pace ARGGG!
Lief dagboekje,
Gisteren dan mijn T7 chest kunnen oppakken met badges
LOL
En we blijven maar braaf heroics runnen. Het volgende wat ik oppak van de badge vendor zullen waarschijnlijk die gloves worden
easymode la la la la... 
Maar het scheelt ook wel. Heb met een groepje waaronder 1 pugger de afspraak om iedere dag een x aantal heroics te clearen. Het scheelt echt of je een beetje mensen bij je hebt die hun class kennen.
En ondertussen ook maar Sons of hodir rep zien te krijgen met daily's :\ gief tabard!
Gisteren dan mijn T7 chest kunnen oppakken met badges
En we blijven maar braaf heroics runnen. Het volgende wat ik oppak van de badge vendor zullen waarschijnlijk die gloves worden
Maar het scheelt ook wel. Heb met een groepje waaronder 1 pugger de afspraak om iedere dag een x aantal heroics te clearen. Het scheelt echt of je een beetje mensen bij je hebt die hun class kennen.
En ondertussen ook maar Sons of hodir rep zien te krijgen met daily's :\ gief tabard!
Right for all the wrong reasons.
Heel het weekend niet kunnen spelen, dus ik wilde gister proberen 1,5 levels verder te komen. Helaas; ik weet niet wat er aan de hand was, maar opeens had ik een fps van max 10, terwijl dit normaal toch zeker boven de 20 zat.
Reboot hielp niets. AddOns map en WTF map verwijderd, maar nog geen verschil.
Uiteindelijk heb ik mijn video settings maar lager gezet, maar vind het toch vreemd. Toen was ik het echter al weer zo beu, dan ik nog even 3 quests gedaan heb, en WoW weer heb afgesloten. Ik ga vanavond wel weer verder.

Uiteindelijk heb ik mijn video settings maar lager gezet, maar vind het toch vreemd. Toen was ik het echter al weer zo beu, dan ik nog even 3 quests gedaan heb, en WoW weer heb afgesloten. Ik ga vanavond wel weer verder.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wat gaat dit topic hard zeg! Maar even een observatie: Groeit dit topic overdag niet 2 keer harder dan s'avonds? Volgens mij is iedereen even aan het uitrusten op zijn werk na een druk avondje wow
Ik zou aanraden om questhelper zeker niet te gebruiken bij het levellen van een eerste character.wildcardxl schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:59:
Alhoewel ik gtraag op jullie level mee zou willen lullen:): gisteraaf naar level 20 gegaan, was level 18, na het werk ongeveer 3 uurtjes gespeeld, qeust helper vna te voren geinstalleerd, wat een ideaal programma! had nog wat level 15 tot 17 qeust die ik nog moest doen, njah nu ik toch bezig ben wil ik alle qeusts doen:D, alleen jammer dat ze niet meer zoveel exp geven, maarja de fun-experience is belangrijk dan een paar cijfers voor mij:)
Level op je dooie gemak, lees alles door en zoek alles zelf uit. Zo haal je het maximale uit het spel (naar mijn mening).
Pas als je toe bent aan een tweede char zou ik voor questhelper kiezen omdat je dan toch al alles gezien hebt. Een eerste char hoeft niet per se 'efficiënt' of snel gelevelled te worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 25-11-2008 09:18 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Al de genoemde lijst klopt zal de volgende expension alleen maar nieuwe continenten en crafts bevatten. De expension erop zo te zien te Pandaran en een soort van waarschijnlijk weerwolf achtig ras. Ik twijfel over de verhaallijn van beide, de Pandaren hebben nog wel een soort van connectie maar die laatste twijfel ik ten zeerste aan en klinkt als een krampachtige poging om de balans in rassen per zijde te behouden.
Ik kijk uit naar Northreand waar ik aan het eind van de week in het questen bent zoals het er naar uit ziet. Alhoewel ik wel nog mijn stats moet opkrikken van te voren. Ik zal het waarschijnlijk even bezoeken en wat grinden om dan terug te gaan om mijn stats op te krikken. First Aid en Herbalism zijn reeds op 375 maar Alchemy zit pas op 310 ofzo. Mijn gear is goed, maar verre van super. Ik krijg echter het idee dat gear pas vitaal word als je level 80 hebt gedinged. Moet trouwens zeggen dat Area52 wel een leuk stukje is, toch bevalt Outland mij totaal niet en ik denk dat ik er niet veel zal zijn terug te vinden na ik level 68 heb gedinged.
Outland komt mij teveel over als een niet passend stukje world of warcraft. Ik heb Warcraft 2 gespeeld en ik vond het super in Beyond the Dark portal (heb de collectors edition). Ik heb ook Warcraft 3 expension gespeeld en ook daar super. Maar ik vind Outland hier en daar wat over the top, maar misschien ligt dat aan mij. Northrend ziet er wat aantrekkelijker uit.
Ik kijk uit naar Northreand waar ik aan het eind van de week in het questen bent zoals het er naar uit ziet. Alhoewel ik wel nog mijn stats moet opkrikken van te voren. Ik zal het waarschijnlijk even bezoeken en wat grinden om dan terug te gaan om mijn stats op te krikken. First Aid en Herbalism zijn reeds op 375 maar Alchemy zit pas op 310 ofzo. Mijn gear is goed, maar verre van super. Ik krijg echter het idee dat gear pas vitaal word als je level 80 hebt gedinged. Moet trouwens zeggen dat Area52 wel een leuk stukje is, toch bevalt Outland mij totaal niet en ik denk dat ik er niet veel zal zijn terug te vinden na ik level 68 heb gedinged.
Outland komt mij teveel over als een niet passend stukje world of warcraft. Ik heb Warcraft 2 gespeeld en ik vond het super in Beyond the Dark portal (heb de collectors edition). Ik heb ook Warcraft 3 expension gespeeld en ook daar super. Maar ik vind Outland hier en daar wat over the top, maar misschien ligt dat aan mij. Northrend ziet er wat aantrekkelijker uit.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
yeh! level 71 gedingd. Duurt wel eventjes voor die anderhalf miljoen xp bij elkaar is geharkt, maar man man wat een hoop questen zijn er in NR. Leukste is dat ik bij letterlijk elke quest de rewards moet gaan checken om te kijken of het een upgrade is. Tot nu toe is ook vrijwel elke rewards een upgrade 
Lijkt me toch enigszins saai als je in T6 rondloopt en alles blindelings weg kan klikken.
Lijkt me toch enigszins saai als je in T6 rondloopt en alles blindelings weg kan klikken.
Dit dus.
Klinkt goed, is dit dan wel Leather gear? Heb zelf geen skinning helaas dus kan het ook niet maken. Heb je toevallig namen of links naar de betreffende gear? Zit er aan te denken om ook skinng of engineering te nemen. Heb nu herbalism (lvl 105) en heb echt geen zin om duf planten te gaan plukken in Orgrimmar of ergens anders waar niks spannends te beleven is.SinergyX schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:48:
[...]
Kleine tip, kwam ik zojuist achter. Frostscale armor, heeft verre weg betere stats dan dat ik in 5 lvls ben tegengekomen en kost enkel borean leather om te maken. Net helm en wrists gemaakt, handig als je zelf stacks met borean leather hebt als skinner
Bovendien verkoop ik toch geen herbs op de AH en maak ik dan liever zelf wat leuks voor mijn poppetje. Ook enchanting vind ik erg gaaf...Had deze week iemand gevonden die een +35 agility enchant op mijn Axe gemaakt heeft. ' Helaas' gisteren de axe vervangen voor een Pole uit het amphitheater
Tja ik zit hier op mn stage, en eerlijk gezegd ben ik hier alleen mee bezig hoe ik vaanaaf weer verder ga, de rest gaat allemala automatische piloot:P, morgen en overmorgen halve dagen vrij, even kijken hoe ver ik kom vanaf level 20, trouwens in de forgotten pools zit ene heroic(of elite??) monster level 20, kank die als level 20 char (warrior) in mn eentje aan?defiler1974 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:15:
Wat gaat dit topic hard zeg! Maar even een observatie: Groeit dit topic overdag niet 2 keer harder dan s'avonds? Volgens mij is iedereen even aan het uitrusten op zijn werk na een druk avondje wow
Ik heb een KZ/badge gear protection warrior en ik kan je vertellen dat je niet T6 hoeft om bij bijna alle qs, het item met de hoogste vendor waarde te kiezen. Gief more def items plx BlizzardFunkyTrip schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:32:
yeh! level 71 gedingd. Duurt wel eventjes voor die anderhalf miljoen xp bij elkaar is geharkt, maar man man wat een hoop questen zijn er in NR. Leukste is dat ik bij letterlijk elke quest de rewards moet gaan checken om te kijken of het een upgrade is. Tot nu toe is ook vrijwel elke rewards een upgrade
Even zonder dollen, blacksmith items en instance quests geven behoorlijke upgrades voor mensen zoals ik die protection levellen en het KZ/badge gear level hebben. Al heb ik nog steeds geen vervanger gevonden voor die lelijke (persoonlijke mening) helm uit ZA. Scary gnomes ftl. NOg 1.5 level dan zet ik m'n craftable epic helm wel op m'n hoofd, gnome met vleugels.
In ieder geval niet als je een hunter bentFunkyTrip schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:32:
Same here maar ik heb nog geen addon gevonden die ook de waarde van de Northrend quest rewards in de tooltip erbij laat zien. Dus ik kies nu maar wat waarvan ik denk dat die het meest waard zal zijn. Meestal is dat toch wel plate of de 2H wapens of anders de chest of legs (zo hoog mogelijk in armor).NoEinstein schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:40:
[...]
Ik heb een KZ/badge gear protection warrior en ik kan je vertellen dat je niet T6 hoeft om bij bijna alle qs, het item met de hoogste vendor waarde te kiezen. Gief more def items plx Blizzard.
Enige tips zijn welkom om het questen en de waardeloze quest rewards toch nog iets van waarde te laten lijken (en nee, ik ga geen enchanting nemen hiervoor).
Yo allemaal,
Gister naxx dag 2. eergister was ik er pas laat en toen was spider wing en plague wing complete. gister construct & military wing neer. Four Horsemen is echt mooi gevecht, had ik wel tijdens vanilla willen zien met 40 man
Bij Thaddius heb ik m'n t7 legs gekregen \o/
Anyway daarna Sapphiron (zonder frost res, alleen aura) en ging nog tot 47%, maar geen frostres maakt 't vrij pittig
dus na 5 tries maar naar sartharion. Jemig wat is dat gevecht saai zonder die drakes. je kan zo makkelijk fouten maken. Ik was adds aan het tanken zegt iemand north (ivm lava) 0,25 seconde voordat 't land gg en dan nog saai. tijdens de 3 minibosses m'n 100e badge gedropt (had al eerder voor andere items gebruikt) en direct m'n Belt (Waistguard of Living Iron) gekocht met extra belt buckle (socket). M'n avond (tot 00:30) was goed totdat ik weer ruw werd gewekt door de wekker om 05:15 
Gister naxx dag 2. eergister was ik er pas laat en toen was spider wing en plague wing complete. gister construct & military wing neer. Four Horsemen is echt mooi gevecht, had ik wel tijdens vanilla willen zien met 40 man
Anyway daarna Sapphiron (zonder frost res, alleen aura) en ging nog tot 47%, maar geen frostres maakt 't vrij pittig
Divine Guardian is heel goed in uitzonderlijke gevallen. Maar die zijn er in redelijke mate aanwezig. Om wat voorbeelden te noemen:Teunis schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:38:
[...]
Bedankt dacht dat aan mij lag dat er geen nieuwe goede weapon enchants waren bijgekomen.
Enchant Weapon - Accuracy ?
Ook zie ik veel mensen van raiding guilds "Seals of the Pure" talent hebben genomen
http://www.wowhead.com/?talent=sVZ0xVAbuGteIRGoxb deze build is meest common
Gevruik nog weinig een Blood/Vengance spell aangezien op bosses de healers al genoeg moeite moeten doen om me up te houden
Mijn huidige build: http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xVA0uGteIRGoEc00b
PoJ voornamelijk voor 50% less disarm tijd, en sneler kunnen lopen is vaak welkom maar niet 100% nodig
En ja mana is kan nog steed een issue op trash en sommige bosses.
Divine Guardian vind zeer distruable, gebruik je niet als aan tanke bent en laat je zeker ook niet actief.
of is dit ook met Wotlk aangepast met aggro ?
- Gurtogg Bloodboil: Als je aan het OT'en bent, of de fel rage begint bijna en je bent MT, pop bubble en al je debuffs zijn weg EN je bent zelf immune en je ontvangt 30% damage taken van de hele raid
- Gluth: Wanneer de decimate toeslaat op de andere tank direct bubble kan-ie (bijna) niet ge-one-shotted worden
- Loken (HoL) bij de lightning nova kan je deze gebruiken om mensen die te laat waren te 'redden'
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Gister 75 gedinged(eind v/d week 80 hopelijk).
En een nieuw spec genomen nl sommige talents zo als mark of blood heb ik niet echt nodig in pve maar zijn wel heel handy in instances en pvp.
Wat ik wel mark is dat ik echt te veel RP opbouw :p(niet dat dat erg is) en kan bijna deathcoil spammen(als HS op cd is ofc).
Verder Old Kingdom en AZ gedaan wat wel leuk was, alleen wat is AZ kort zeg ;o
En een nieuw spec genomen nl sommige talents zo als mark of blood heb ik niet echt nodig in pve maar zijn wel heel handy in instances en pvp.
Wat ik wel mark is dat ik echt te veel RP opbouw :p(niet dat dat erg is) en kan bijna deathcoil spammen(als HS op cd is ofc).
Verder Old Kingdom en AZ gedaan wat wel leuk was, alleen wat is AZ kort zeg ;o
dat valt opzich wel mee hoor, ik zit voornamelijk in Badge/ZA gear op mijn mage, en heb inderdaad nog maar 1 of 2 items vervangen shoulders en een neck piece afentoe. heel veel haste gear, maar als een arcane mage heb ik daar niet zo gek veel aan..FunkyTrip schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:32:
Maar goed ik disenchant alle quest rewards
zo doe ik het ook met mijn tailloring, alle frostweave cloth, gaat naar de bank, en tzt wanneer ik 80 ben ga ik wel mijn tailloring levelen.
Bij mij is het wel zichtbaar. Geen idee welke addon dat is. Auctioneer, equipcompare of sellvalue ofzo. Overigens hebben ze in NR vrijwel alle questrewards values gelijkgetrokken met een enkele uitzondering (bij twijfel, kies altijd de 2Hander, chest of leggings). Dus alle rewards van quest X hebben vendorvalue 3g86s ofzo. In TBC & Vanilla wow waren die waardes altijd zeer uiteenlopend.redfoxert schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:47:
[...]
Same here maar ik heb nog geen addon gevonden die ook de waarde van de Northrend quest rewards in de tooltip erbij laat zien. Dus ik kies nu maar wat waarvan ik denk dat die het meest waard zal zijn. Meestal is dat toch wel plate of de 2H wapens of anders de chest of legs (zo hoog mogelijk in armor).
Dit dus.
Anoniem: 236827
Ach, zelfs mijn DK kan vele quest rewards wegklikken, als je al instance quests en lange questchains hebt gedaan. Daar komen namelijk blauwe rewards uit, die bijna altijd het beste zijn. Quest rewards voor hetzelfde slot kun je de volgende 2 levels gewoon vendoren.
Gisteren heb ik een begin gemaakt in Grizzly Hills. Tot nu toe vind ik het een mooie omgeving en ik heb alleen nog maar het westen en noorden gezien, tot en met de PvP omgeving met de 4 dailies daar. Die heb ik ook meteen gedaan omdat ook die xp geven
er liepen wat Alliance rond, maar niemand deed elkaar wat en deed gewoon de quests. Echter, zie ik hier nog wel toekomst in, omdat je elkaar echt flink dwars kunt zitten zodra iedereen een beetje klaar is met questen en dus overgaat op dailies.
Ik begon om 19u op 50% in level 74 en was om 21u op 99%, en toen was het tijd voor qualitytime. Tussendoor, als familyman, ook nog tekenfilm opgezet en broodje gesmeerd voor de kleine. Vanavond ben ik dus 75 en kan ik de nieuwe Ring of Blood gaan doen voor een nieuwe Axe
Het plan is toch deze DK naar 80 te brengen, en ik denk dat ik ergens volgende week dat haal. Dan kan ik daarmee de guild heroics mee, als tank (meer gear nodig) of DPS. Tussen die runs door zal ik m'n mage, priest of warrior gaan levelen. Ik ben er nog niet uit welke van de 3, en ik denk eigenlijk dat het tegelijk zal gaan. Gewoon degene pakken waar ik zin in heb en/of rested xp heb, dan gaat het bijna 2x zo snel.
Mijn hunter gaat weer helemaal achter lopen, want die vind ik niet zo interessant en was in TBC ook als allerlaatste toen ik al 3 naar de 70 (waaronder 2 vanaf level 1) had gespeeld.
Gisteren heb ik een begin gemaakt in Grizzly Hills. Tot nu toe vind ik het een mooie omgeving en ik heb alleen nog maar het westen en noorden gezien, tot en met de PvP omgeving met de 4 dailies daar. Die heb ik ook meteen gedaan omdat ook die xp geven
Ik begon om 19u op 50% in level 74 en was om 21u op 99%, en toen was het tijd voor qualitytime. Tussendoor, als familyman, ook nog tekenfilm opgezet en broodje gesmeerd voor de kleine. Vanavond ben ik dus 75 en kan ik de nieuwe Ring of Blood gaan doen voor een nieuwe Axe
Het plan is toch deze DK naar 80 te brengen, en ik denk dat ik ergens volgende week dat haal. Dan kan ik daarmee de guild heroics mee, als tank (meer gear nodig) of DPS. Tussen die runs door zal ik m'n mage, priest of warrior gaan levelen. Ik ben er nog niet uit welke van de 3, en ik denk eigenlijk dat het tegelijk zal gaan. Gewoon degene pakken waar ik zin in heb en/of rested xp heb, dan gaat het bijna 2x zo snel.
Mijn hunter gaat weer helemaal achter lopen, want die vind ik niet zo interessant en was in TBC ook als allerlaatste toen ik al 3 naar de 70 (waaronder 2 vanaf level 1) had gespeeld.
Auctioneer niet, equipcompare (of EQCompare) doet het niet ... errors bij het afsluiten van tooltips. Misschien dan dus sellvalue ... kzal die eens opzoeken.FunkyTrip schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:55:
[...]
Bij mij is het wel zichtbaar. Geen idee welke addon dat is. Auctioneer, equipcompare of sellvalue ofzo. Overigens hebben ze in NR vrijwel alle questrewards values gelijkgetrokken met een enkele uitzondering (bij twijfel, kies altijd de 2Hander, chest of leggings). Dus alle rewards van quest X hebben vendorvalue 3g86s ofzo. In TBC & Vanilla wow waren die waardes altijd zeer uiteenlopend.
Mijn main kan binnenkort gaan werken aan zijn 'dungeon set 1' wat me wel grappig lijkt, maar ligt het nou aan mij of zijn er heel weinig bonusses in de Devout set? Als ik nu een mantle heb die naast stats ook +MP5 en +speldmg geeft dan zou ik die niet graag inruilen voor een mantle met alleen maar net wat betere stats, of zie ik dat verkeerd.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Niet juist, plate items zijn nog altijd de duurste, en cloth bijna altijd het goedkoopste. Het hangt natuurlijk wel af wat je aangeboden krijgt. Een cloth chest is nog altijd duurder dan plate bracers sort to speak.FunkyTrip schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:55:
[...]
Bij mij is het wel zichtbaar. Geen idee welke addon dat is. Auctioneer, equipcompare of sellvalue ofzo. Overigens hebben ze in NR vrijwel alle questrewards values gelijkgetrokken met een enkele uitzondering (bij twijfel, kies altijd de 2Hander, chest of leggings). Dus alle rewards van quest X hebben vendorvalue 3g86s ofzo. In TBC & Vanilla wow waren die waardes altijd zeer uiteenlopend.
Ik heb trouwens op mijn rogue nog niet zoveel vervangen, ik denk zelfs alleen boots en shoulders twee keer. Wapens zijn een pak moeilijker te vervangen vanwege de mongoose enchants op mijn huidige set (badge fist en zul'aman offhand zwaard). Dungeons doe ik maximaal twee of drie keer en als er niks dropped dan is dat jammer, ik blijf geen instances farmen voor level items.
Level gerust verder naar Outland en vergeet die set, de kans dat je ze nu nog bij elkaar gesprokkeld krijgt is heel klein aangezien je drops nodig hebt uit UBRS en andere oude instances. Deze instances worden te weinig gedaan, en zoals je zelf al aangaf zijn de stats niet schitterend (dat waren ze toendertijd ook al niet). Verder is de uitrusting in Outland pakken beter dan wat je nu nog zal vinden in Azeroth.Dutchman! schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:01:
Mijn main kan binnenkort gaan werken aan zijn 'dungeon set 1' wat me wel grappig lijkt, maar ligt het nou aan mij of zijn er heel weinig bonusses in de Devout set? Als ik nu een mantle heb die naast stats ook +MP5 en +speldmg geeft dan zou ik die niet graag inruilen voor een mantle met alleen maar net wat betere stats, of zie ik dat verkeerd.
[ Voor 49% gewijzigd door Kapoen op 25-11-2008 10:12 ]
Je opmerking over vendor waarden die recht getrokken zijn, zijn niet waar. Ik heb BT (de zone, niet de raid) + ZD bijna leeg en HF + Dragonblight helemaal leeg gequest en daar zag ik bij armor quest rewards toch altijd dat het verschil tussen cloth en plate meestal een factor 1.5-2 is (ik gebruik wowhead om de prijs te bepalen, ik heb wat een hekel aan een overvloed aan addons). Wapen rewards is wat wisselend, maar bij bijvoorbeeld Last Rites (http://www.wowhead.com/?quest=12019) zie ik een verschil van 5g tussen het goedkoopste en duurste item. Dus het loont wel om selectief te zijn als er geen upgrade tussen zit.FunkyTrip schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:55:
[...]
Wat Kapoen zegt dus, must update more work less
Dungeon 1 set is echt te waardeloos om ervoor te gaan werken. Als je uberhaubt al instance groups kunt vinden voor dat level, dan zou ik nog gewoon lekker door questen en zo snel mogelijk Outland in. De eerste quest rewards vervangen bijna de Tier1 raid sets dus die Dungeon 1 set helemaal.Dutchman! schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:01:
Jij gaat echt elke quest opzoeken wat de waarde van de items zijn ?!NoEinstein schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:11:
[...]
Je opmerking over vendor waarden die recht getrokken zijn, zijn niet waar. Ik heb BT (de zone, niet de raid) + ZD bijna leeg en HF + Dragonblight helemaal leeg gequest en daar zag ik bij armor quest rewards toch altijd dat het verschil tussen cloth en plate meestal een factor 1.5-2 is (ik gebruik wowhead om de prijs te bepalen, ik heb wat een hekel aan een overvloed aan addons). Wapen rewards is wat wisselend, maar bij bijvoorbeeld Last Rites (http://www.wowhead.com/?quest=12019) zie ik een verschil van 5g tussen het goedkoopste en duurste item. Dus het loont wel om selectief te zijn als er geen upgrade tussen zit.
Gisteravond om 22:00 spontaan even naar Naxx met de guild. Slechts resto druid en holy paladin mee als healers. Verder 2 rogue's, 2 warlocks, deathknight, fury warrior (ik), prot warrior en feral druid. Anub de 5de try neergelegd. 2 healers hadden het moeilijk om de warrior up te houden tijdens de swarm. Dropte plate healing chest en nog leather healing item. Daarna Fearlina ofzo. 1ste try whipe, DPS snapte niet dat je de worshipper wel mag damagen maar niet killen
Toen was het 23:45 en ging ik pitten. 2de try hebben ze haar wel neergelegd. Ze dropte natuurlijk een DPS plate item 
Afijn, donderdag eerste echte run naar 10 mans. Ben benieuwd. Hopen we snel 25 man te kunnen doen omdat bij de 10 man er nu al lui buiten de boot vallen.
Ik baalde er overigens van dat je in Naxx geen rep kunt krijgen.
Afijn, donderdag eerste echte run naar 10 mans. Ben benieuwd. Hopen we snel 25 man te kunnen doen omdat bij de 10 man er nu al lui buiten de boot vallen.
Ik baalde er overigens van dat je in Naxx geen rep kunt krijgen.
Ik niet bij iedere quest, maar wel bij quests waarbij ik twijfel. Quest waar je een wapen of armor kan krijgen is duidelijk, 1h vs 2h ook, maar soms is er wel twijfel en dan kijk ik even snel.redfoxert schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:15:
Jij gaat echt elke quest opzoeken wat de waarde van de items zijn ?!
Best leuk tijdens heroic gisteren. Deed gemiddeld over alles 1500 DPS ofzo, totaal 6.24m. Rogue die tweede stond had 1100 DPS met een totaal van 4.4m.
Anoniem: 279511
Er zijn ook gewoon addons die dit meteen laten zien hoor.. helemaal niet moeilijk.redfoxert schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:15:
[...]
Als de keus is, cloth, leather, mail, plate niet want dan is plate altijd het meeste waard, maar zodra er wat armor en wapens te verdelen zijn wel want dan is het niet altijd duidelijk (soms is plate meer waard dan een 2h, soms is mail meer waard dan een 1h). Ik ben aan het sparen voor die 20k 3 persoon vendor mount en ben halverwege, alle beetjes helpen zeg maar.redfoxert schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:15:
[...]
Ja maar ik gebruik geen addon, maar wowhead vandaar dat redfoxert zich dit waarschijlijk afvroeg.Anoniem: 279511 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:19:
[...]
Er zijn ook gewoon addons die dit meteen laten zien hoor.. helemaal niet moeilijk.
[ Voor 21% gewijzigd door NoEinstein op 25-11-2008 10:24 ]
Ik doe dit quasi altijd omdat het verschil soms erg groot is. Als ik pakweg 5 quests tegelijk inlever (wat vaak gebeurd) en ik neem van elk de duurste reward dan is het verschil soms echt te groot om het niet te doen. Dat gaat soms van 5x 3g tot 5x 10gredfoxert schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:15:
[...]

Hmm zeer goede argument maar verlopig run helaas nog geen raidsStrikeman225 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:48:
Yo allemaal,
[...]
Divine Guardian is heel goed in uitzonderlijke gevallen. Maar die zijn er in redelijke mate aanwezig.
[...]
Misschien kan je hiernaast nog wat meer bedenken, maar normaliter wordt 't idd onderschat. Er is zelfs een Poll gehouden op Maintankadin (het verzamelforum voor prot pala's) en daar was uit de bus gekomen dat divine guardian 't wint van de andere mogelijkheden die je hebt om de laatste talent points in te stoppen.
Zodra ik genoeg EoH heb haalt eerst de naxx chest a 80 EoH dan belt als nog niet uit een Heroic een betere heb.
En dan deze: Libram of Obstruction
Waarschijnlijk meteen met een respec om me cd voor Judgement naar beneden te halen zodat bij na continue de buff kan op houden.
Maar zeker in agro droppen de bosses heb toch wel eens mana issues, en Divine Plea is fijn maar 25% minder Healing is niet zo fijn voor een Healer. dus verlopig van ik de 10% instant cast mana reductie wel gebruiken
Edit:
Ben beetje aan verdiepen in de Gylphs, Heb nu:
Glyph of Consecration
Glyph of Judgement
Veel Geargumenteerde optie is dat met de Glyph, Je rotatie slecht maakt.
Nu heb op dit moment geen argo issues, gebuik bijna nooit cons meer op bosses. (tenzij er contiue adds komen)
Heb liever me abilities die echt argo doen op CD.
Op trash geld het zelfde 1x cons up front zodat ik wat extra thread heb daarna nauwelijk, zeker om dat de rest van multi-target spell wel rekening houden met CCde units. tenzij meer dan 3 tank maar ook dit komt zelde voor omdat me huidge gear daar zich nog niet voor leent om te doen.
klein lijstje van glyphs alleen nog behoorlijk keuze tussen de majors
Minor
Glyph of Blessing of Might (zou ik ook kunnen dropen aangezien ik als prot deze niet gebruik, wtb sanc versie)
Glyph of the Wise
Glyph of Sense Undead (Beter dan leeg laten)
of
Glyph of Lay on Hands (nauwelijk gebruik ik het, zeker niet om mana te krijgen)
Major
Glyph of Hammer of Justice
Glyph of Seal of Vengeance
Glyph of Righteous Defense (ook nauwelijk gebruikt, argo verlies komt alleen voor bij bosses die de tabel droppen)
of
Glyph of Seal of Blood (10% mana kan zeer welkom zijn als low op mana bent ipv divine plea)
of
Glyph of Spiritual Attunement (2% permenat boven op 10% normaal)
of
Glyph of Consecration (2sec langere cd en duration)
[ Voor 40% gewijzigd door Teunis op 25-11-2008 11:01 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Kom dan eens met een addon waarvan je zeker weet dat die werkt want ik heb er nog geen kunnen vindenAnoniem: 279511 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:19:
[...]
Er zijn ook gewoon addons die dit meteen laten zien hoor.. helemaal niet moeilijk.
Ik mis de questreward prijzen ook wel ja... ik denk dat ze van EQcompare kwamen. Althans, dat is de enige addon die ik had die niet meer werkt. Of het zat in Auctioneer, maar dan zou het verwijderd moeten zijn.
Het ZAT inderdaad in Auctioneer, maar sinds Northrend hebben ze de item dbase nog niet bijgevuld met de standaard sell values van items, wat dan ook de reden is waarom je het niet ziet. Ik weet overigens niet of de alpha versie deze nu wel laat zien, maar eens testen vanaaf!DizzyWeb schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:29:
Ik mis de questreward prijzen ook wel ja... ik denk dat ze van EQcompare kwamen. Althans, dat is de enige addon die ik had die niet meer werkt. Of het zat in Auctioneer, maar dan zou het verwijderd moeten zijn.
Een standaard GoTter ;)
lvl 78 en alles blindelings dissen ftw \o/
1 nadeel...
M'n frostbolt doet al 8 lvls dezelfde dmg : (
1 nadeel...
Ik zit nu met 3 chars waar ik uit kan kiezen: me bij 70 DK, me 70 druid en nu 71 lock. Nou wilde ik eigenlijk mijn druid omgooien van feral naar resto, maar dan zit ik dus met 2 probleempjes: resto leveled nou niet echt makkelijk en wat doe je met gear? Ik ben nu beetje bij beetje gear aan het verzamelen dat ik van quests krijg en kan zelf ook nog wat stukjes craften, dus dat is al wat. Maar nou wil ik eigenlijjk ook ballance spec kunnen nemen met dezelfde set. Gaat dit een beetje werken of moet je echt 2 losse sets hebben? Ik neem aan dat je als resto wat meer mana regen moet hebben en als ballance wat meer crit, maar over het algemeen kan je toch met 1 set wel allebei de specs effictief nemen?
Het zal allicht beter werken dan feral in een resto setajampaniki schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:35:
Ik zit nu met 3 chars waar ik uit kan kiezen: me bij 70 DK, me 70 druid en nu 71 lock. Nou wilde ik eigenlijk mijn druid omgooien van feral naar resto, maar dan zit ik dus met 2 probleempjes: resto leveled nou niet echt makkelijk en wat doe je met gear? Ik ben nu beetje bij beetje gear aan het verzamelen dat ik van quests krijg en kan zelf ook nog wat stukjes craften, dus dat is al wat. Maar nou wil ik eigenlijjk ook ballance spec kunnen nemen met dezelfde set. Gaat dit een beetje werken of moet je echt 2 losse sets hebben? Ik neem aan dat je als resto wat meer mana regen moet hebben en als ballance wat meer crit, maar over het algemeen kan je toch met 1 set wel allebei de specs effictief nemen?
Hoe vinden jullie dit trouwens als level 80 tanking build voor een Death Knight? Deze tanking build is ook nog eens goed als DPS, al weet ik niet of de -threat van de Blood Talent "Subversion" een gemis zal zijn.
Anoniem: 281277
Ik ben nu lvl 74,5 met mijn (retri)paladin. Ik wil alvast wat healing gear gaan lewten, aleen weet dus niet precies waar ik op moet gaan letten qua spirit intellect etc.Heeft iemand hier nog suggesties? En is het haalbaar met questen om dit te gaan doen..
Reanimation 74 BE Paladin
crit me plx
Reanimation 74 BE Paladin
crit me plx
Om meer exact te zijn, Informant, onderdeel van de Auctioneer Suite bevat deze info._BladE2k_ schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:32:
[...]
Het ZAT inderdaad in Auctioneer, maar sinds Northrend hebben ze de item dbase nog niet bijgevuld met de standaard sell values van items, wat dan ook de reden is waarom je het niet ziet. Ik weet overigens niet of de alpha versie deze nu wel laat zien, maar eens testen vanaaf!
Post van Auctioneeraddon.com van 2008-11-16:
Denk nie dat het er al in zitAll,
Just an update to let everyone know that we are waiting on our data partner, Wowhead, to provide us with their portion of the WotLK item data.
Once we have the database, the information will be imported, and updates will be posted.
To help the process along, feel free to help contribute by running the Wowhead updater after a day of discovering Northrend.
You can find an MS Windows and OSX client at http://www.wowhead.com/?client .
Have fun in Northrend!!
Nikk
[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 25-11-2008 10:51 ]
Gister op mijn brakke PC rondje Gundrak mee mogen gaan, eindelijk een whoopy drop 
Cannibal's Legguards, samen met kalu'ak scale breastplate een erg leuk 76 setje klaarliggen
Kan nu met aspect of dragonhawk ruim 2100 ap halen, enige wat nog schort is een degelijke (cross)bow.
Hopelijk nog een keer Gundrak te kunnen doen voor de Hunting Bow van die elemental boss
Of de bugged Sindorei bow, dmg range van 297-297 en gebruikt kogels ipv arrows
Gister nog wel leuke reference gezien naar X-files, waar je in dragonblight naar Agent Skully moet gaan
Mijn videokaart waarschijnlijk dood
Cannibal's Legguards, samen met kalu'ak scale breastplate een erg leuk 76 setje klaarliggen
Hopelijk nog een keer Gundrak te kunnen doen voor de Hunting Bow van die elemental boss
Gister nog wel leuke reference gezien naar X-files, waar je in dragonblight naar Agent Skully moet gaan
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2008 10:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 277301
ik ben sinds lvl 1 t/m lvl 70 altijd feral geweest. ik heb met wotlk rewards die ik kreeg meteen spelldamage gear gehaald. nu ik spell damage gear heb en balance ben haal ik ook met sommige rewards gewoon MP5 gear zodat ik ook kan healen in instance zo hoef ik ook niet resto te speccen pas op 80 dan..ajampaniki schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:35:
78 nog maar ImmieImdaMned schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:34:
1 nadeel...
1. Hit rating (tot capped) - 1 hit = ong 2,5DPSExitium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:17:
[...]
Best leuk tijdens heroic gisteren. Deed gemiddeld over alles 1500 DPS ofzo, totaal 6.24m. Rogue die tweede stond had 1100 DPS met een totaal van 4.4m.Moet echt m'n weg nog vinden in de melee DPS stats though. Had een caster, tank en healer, maar melee DPS is vrij nieuw voor me. Dat deed ik zelfs op m'n druid eigenlijk nooit. Ik weet wel wat alles doet enzo, maar ben nog niet achter de verhoudingen. (behalve dan dat haste slecht is voor DK's) Als iemand daar iets over kan vertellen of een informatief linkje heeft, graag.
2. Strength - 1 strength = ong 2,5 DPS
3. Expertise (tot capped) - 1 exp = ong 1,4 DPS
4. Crit - 1 crit = ong 1,1 DPS
Natuurlijk is DPS van je wapen nog belangrijker. Agility weet ik zo even niet, waar dat ongeveer valt, aangezien het een bepaalde waarde van crit geeft. Maar het is minder dan pure crit waardes.
Strength geeft ook parry voor Death Knights, dus voor het tanken is strength ook goed.
Moet toch wel zeggen dat de dungeons in Northrend soms wel erg easy zijn.
Gisteren eerst Gundrak gedaan, begonnen met 5 man. Na de eerste boss disconnecte de healer (priest).
Wij 5 minuten wachten en toen zei de Moonkin die mee was, dat hij dan wel zou healen. Voor de 2e boss vraagt de tank of we klaar waren voor een wipe. Altijd
. Tot onze verbazing halen we het met gemak.
Alleen op de laatste boss de tank down.
Later op de avond Azjol-Nerub gedaan. Laatste boss en de tank pulled te vroeg. Een mage en shaman die dus buiten gesloten zijn
.
Met 3 man (tank, healer en ik) dus mooi wel die boss neer krijgen. Duurde wel even omdat zowel de healer als ik wel eens zonder mana zaten, maar hadden een gelukkig goede tank mee
.
Gisteren eerst Gundrak gedaan, begonnen met 5 man. Na de eerste boss disconnecte de healer (priest).
Wij 5 minuten wachten en toen zei de Moonkin die mee was, dat hij dan wel zou healen. Voor de 2e boss vraagt de tank of we klaar waren voor een wipe. Altijd
Alleen op de laatste boss de tank down.
Later op de avond Azjol-Nerub gedaan. Laatste boss en de tank pulled te vroeg. Een mage en shaman die dus buiten gesloten zijn
Met 3 man (tank, healer en ik) dus mooi wel die boss neer krijgen. Duurde wel even omdat zowel de healer als ik wel eens zonder mana zaten, maar hadden een gelukkig goede tank mee
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
kan iemand mij even feedback geven over mijn character: hou er even bij in het oog dat ik maar 5 gold heb:)
http://armory.wow-europe....xml?r=Terokkar&n=Wildcard
Lekker questen, niks kopen, alles wat je aan groene zooi vind verkopen op de auction house (de overige items rond dat level in de gaten houden voor prijzen) en gewoon door levellen tot 70-80wildcardxl schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:02:
kan iemand mij even feedback geven over mijn character: hou er even bij in het oog dat ik maar 5 gold heb:)
Ores en bloempjes ook verkopen, levert je in principe op een goeie server bakken met geld op. Zo heb ik al verschillende alts gelevelled en op level 60 kon ik zonder problemen de 150 riding skill kopen met bijbehorende snelle mount. Op level 70 heb je dan ook ruim genoeg voor de 225 riding skill en mogelijk zelfs 300 al heb je die niet nodig in Northrend tot aan level 77 (waar je dan nog eens Cold Weather flying moet kopen).
[ Voor 30% gewijzigd door redfoxert op 25-11-2008 11:09 ]
Wat voor feedback zoek je ?wildcardxl schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:02:
Twink Wise ?
Profession Wise ?
Talent Wise ?
Enige feedback die ik op dit moment kan vinden is : Leuk een orc succes ermee.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
njah gezien ik een totale noob ben, en op dit moment niet verder kom dan een beetje qeusts afronden en levelen en af en toe wat minen en herbs gatheren, zou ik over hte gehele plaatje feedback willen hebben, gezien ik altijd maar vragen stel onder het motto: there's no such thing as a stupid qeustion, hoopte ik dat jullie wat opmerkingen konden maken over bij mijn talents list, en mijn gear, mischine nog wat meer tips:)
Volgens mij is dit je eerste char of niet? Inderdaad ga questen maar als Terokkar niet een nieuwe server is (al veel >70?) hou dan je herbalism beter bij en zet stacks op AH, dan verwacht ik dat je in no time je goud voorraad verveelvoudigd hebt. Veel mensen skillen nog steeds inscription.wildcardxl schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:02:
Fury specced, steeds 5 punten per tier (zeg maar laag) om zo bij de onderliggende talenten te kunnen komen. Als je voor level 80 gaat dan raad ik je aan eens een bezoek aan de elitistjerks site te brengen. Voor alle specs lopen hier discussies, waarbij de eerste post vaak de verzameling bevat van alles wat besproken is, dus welke spec, welke gear, welke enchants, etc.
Spellpower, mp5 en crit zijn de belangrijkste stats. Verder genoeg int (komt wel met gear over het algemeen) en een beetje haste is ook erg prettig. Spirit kun je links laten liggen, is nutteloos voor pala's.Anoniem: 281277 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:48:
Ik ben nu lvl 74,5 met mijn (retri)paladin. Ik wil alvast wat healing gear gaan lewten, aleen weet dus niet precies waar ik op moet gaan letten qua spirit intellect etc.
Agility is een stuk minder, we hebben 62,5 agi nodig voor 1% crit en maar 45,9 crit rating voor 1% crit.Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:56:
1. Hit rating (tot capped) - 1 hit = ong 2,5DPS
2. Strength - 1 strength = ong 2,5 DPS
3. Expertise (tot capped) - 1 exp = ong 1,4 DPS
4. Crit - 1 crit = ong 1,1 DPS
Natuurlijk is DPS van je wapen nog belangrijker. Agility weet ik zo even niet, waar dat ongeveer valt, aangezien het een bepaalde waarde van crit geeft. Maar het is minder dan pure crit waardes.
Ik weet dat het trouwens wel iets verschilt per spec. Ik heb bijvoorbeeld als unholy nog het meest aan haste door necrosis en BCB, maar zelfs voor mij is het vrij bagger. Kan me voorstellen dat armor penetration ook niet de beste stat is, juist niet voor unholy doordat we redelijk wat magic/disease attacks hebben waar armor niet tegen helpt. Strength telt dan weer iets zwaarder doordat het één en ander qua diseases weer scaled met AP.
Wat is qua expertise de cap?
maar lukt het wel om te healen zonder resto spec te zijn? De nieuwe dungeons zijn wel makkelijk, maar zo makkelijk toch ook weer niet lijkt me.Anoniem: 277301 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:52:
[...]
ik ben sinds lvl 1 t/m lvl 70 altijd feral geweest. ik heb met wotlk rewards die ik kreeg meteen spelldamage gear gehaald. nu ik spell damage gear heb en balance ben haal ik ook met sommige rewards gewoon MP5 gear zodat ik ook kan healen in instance zo hoef ik ook niet resto te speccen pas op 80 dan..
Ik hoop dat ze die dualspec snel invoegen, want heb eigenlijk geen zin om elke keer 50g te moeten dokken als ik een instance wil healen. Of ik moet gewoon alleen maar levelen in instances. Het is toch met 2e/3e char dus zal meestal rested zijn, dus dat scheelt dan ook een hoop.
Voor lvl 19 zijn er nog geen tips. Gewoon lekker lvl-en, je class leren kennen. Spelen met talent trees en talents 
Er zijn nog geen tips op dit moment, zo simpel is het
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Zo even een paar kleine tips;wildcardxl schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:12:
njah gezien ik een totale noob ben, en op dit moment niet verder kom dan een beetje qeusts afronden en levelen en af en toe wat minen en herbs gatheren, zou ik over hte gehele plaatje feedback willen hebben, gezien ik altijd maar vragen stel onder het motto: there's no such thing as a stupid qeustion, hoopte ik dat jullie wat opmerkingen konden maken over bij mijn talents list, en mijn gear, mischine nog wat meer tips:)
- Geen gear of weapons kopen op de AH.
- Ik zou Herb of Mining doen, met er naast Skinning.
- Level ook Fishing, Cooking en First Aid tussendoor.
- Neem een DPS build, Arms/Fury, dat levelt sneller.
- Doe geen quests die grijs zijn, gele quests zijn het beste.
Overige tips kun je vinden op WoWWiki: Starting a Warrior.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 104748
Gisteren Ramparts met me Rogue gedaan, damn wat is dat generfed. Samen met 4 DKs vlieg je er echt door heen, nog geeneens een healer nodig. Wel leuk want ik kan me de eerste dag Ramparts nog herinneren, toen moest je toch wel een beetje uitkijken bij die groep casters die je om het hoekje moet pullen.
Aan de ene kant is het jammer, aan de andere kant heb ik ook geen zin meer in wipes in zo een instance.
Aan de ene kant is het jammer, aan de andere kant heb ik ook geen zin meer in wipes in zo een instance.
Anoniem: 252101
Mwoah, eentje die ik op (bijna) ieder level kan geven is: houd je profs bij(zeker als je gatherer bent(miner/herba/skinner) het is ontzettend irritant om te moeten stoppen met levelen om terug te gaan naar een vorige area omdat je vergeten bent je profs bij te houden.Atlas schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:16:
Voor lvl 19 zijn er nog geen tips. Gewoon lekker lvl-en, je class leren kennen. Spelen met talent trees en talents
Komt ook grotendeels door de DK'sAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:23:
Gisteren Ramparts met me Rogue gedaan, damn wat is dat generfed. Samen met 4 DKs vlieg je er echt door heen, nog geeneens een healer nodig. Wel leuk want ik kan me de eerste dag Ramparts nog herinneren, toen moest je toch wel een beetje uitkijken bij die groep casters die je om het hoekje moet pullen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 82860
Is daar officieel bericht over geweest zo'n dual spec? Ik zou graag een linkje hebben indien ja!ajampaniki schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:15:
[...]
maar lukt het wel om te healen zonder resto spec te zijn? De nieuwe dungeons zijn wel makkelijk, maar zo makkelijk toch ook weer niet lijkt me.
Ik hoop dat ze die dualspec snel invoegen, want heb eigenlijk geen zin om elke keer 50g te moeten dokken als ik een instance wil healen. Of ik moet gewoon alleen maar levelen in instances. Het is toch met 2e/3e char dus zal meestal rested zijn, dus dat scheelt dan ook een hoop.
Hey Atlas lang geleden man
weer aan het spelen met Wotlk of nog steeds gestopt?
Dual specs:
http://www.n4g.com/pc/News-213576.aspx
Dual specs:
http://www.n4g.com/pc/News-213576.aspx
[ Voor 25% gewijzigd door Ashrah op 25-11-2008 11:30 ]
Haha, het is vooral zo dat ik 's avonds geen tijd heb te posten, dan ben ik aan 't levellendefiler1974 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:15:
Hehe. Die is waardeloos, skip die ajb en ga gewoon outlands in. De eerste quest zal meteen die items vervangen.Dutchman! schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:01:
Zou ik ff de nieuwste rank halenImdaMned schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:34:
1 nadeel...
Ennum, heb je je weapon ook niet geupgrade? Heb een erg leuke spellblade van onze blacksmith gekregen (zie armory).
Niet alleen selfheal overigens, viel me gister in een group op dat m'n damage dankzei die aura ook aardig wat healing bij mezelf veroorzaakte.SinergyX schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:28:
Komt ook grotendeels door de DK'sDie kennen amper downtime en hebben aardig wat selfheal abilities.
Ja, waarschijnlijk 3.1. Google is your friend.Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:29:
Is daar officieel bericht over geweest zo'n dual spec? Ik zou graag een linkje hebben indien ja!
[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 25-11-2008 11:33 ]
Agility is alleen een beetje beter voor tanking, aangezien het ook wat dodge geeft, maar dan nog... het is het niet waard om een item ervoor uit te kiezen, alleen leuk meegenomen eventueel.Exitium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:14:
[...]
Agility is een stuk minder, we hebben 62,5 agi nodig voor 1% crit en maar 45,9 crit rating voor 1% crit.
Ik weet dat het trouwens wel iets verschilt per spec. Ik heb bijvoorbeeld als unholy nog het meest aan haste door necrosis en BCB, maar zelfs voor mij is het vrij bagger. Kan me voorstellen dat armor penetration ook niet de beste stat is, juist niet voor unholy doordat we redelijk wat magic/disease attacks hebben waar armor niet tegen helpt. Strength telt dan weer iets zwaarder doordat het één en ander qua diseases weer scaled met AP.
Wat is qua expertise de cap?
Ik ben ook unholy, en heb dus vooral veel aan strength door het vele scalen van de spells en AP.
Armor penetration is alleen boven de 1 DPS per skill voor Blood. Voor Unholy ligt het net boven de 0,5. Zegt genoeg.
Hit cap voor specials is 295,11.
Expertise cap is voor unholy 21 skill (172,15 rating)
Ik lees trouwens dat Agility ook armor geeft voor Death Knights, wat ook weer door talents meer AP geeft.
Bron voor alles is DPS Compendium op ElitistJerks.
Welke profs hebben de DK's hier allemaal?
Ik heb zelf nog geen gekozen, ben eerst aan het lvlen, daarna zien we wel weer verder. Ik heb nu dan ook geen zin om in durotar peacebloom of copper te farmen. Of begin je ook met je (eerste 2) profs op 270?
Ik zit te twijfelen over enchanting of Jewelcrafting, daar blijf je wat aan hebben. Maar ik heb al een JC en een Enchanter. Heeft de Alchemy ook Alchemist only dingen die de moeite waard zijn, buiten de Alchemist stone?
Ik heb zelf nog geen gekozen, ben eerst aan het lvlen, daarna zien we wel weer verder. Ik heb nu dan ook geen zin om in durotar peacebloom of copper te farmen. Of begin je ook met je (eerste 2) profs op 270?
Ik zit te twijfelen over enchanting of Jewelcrafting, daar blijf je wat aan hebben. Maar ik heb al een JC en een Enchanter. Heeft de Alchemy ook Alchemist only dingen die de moeite waard zijn, buiten de Alchemist stone?
ik heal wel zonder problemen.. tot nu toe dan lvl 74* gewoon alle 3 de HoT's op de tank houden af en toe healing touchajampaniki schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:15:
[...]
maar lukt het wel om te healen zonder resto spec te zijn? De nieuwe dungeons zijn wel makkelijk, maar zo makkelijk toch ook weer niet lijkt me.
EDIT: nouja 2x ofso dan
maar meestal zeg ik ook als ze een healer zoeken dat ik balance ben en dat ik mp5 gear heb.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 277301 op 25-11-2008 11:45 ]
Welk level ben jij? Welk level moet je minimaal zijn om die instance te doen? 76 of hoger? Zit namelijk aardig wat nice gear tussen voor een hunter, just what im looking forSinergyX schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:50:
Gister op mijn brakke PC rondje Gundrak mee mogen gaan, eindelijk een whoopy drop
Cannibal's Legguards, samen met kalu'ak scale breastplate een erg leuk 76 setje klaarliggenKan nu met aspect of dragonhawk ruim 2100 ap halen, enige wat nog schort is een degelijke (cross)bow.
Wel kun je bij The Violet Hold (instance Dalaran) een gun krijgen met 100 dps.....
Ik hield me in omdat vooral veel hoge lvl's hier opmerkingen neerzetten. Al erg veel geleerd maar had ook een orientatievraag:
Zelf ben ik een paladin lvl 30 die op zich vrij goede gear heeft en gespeccd is op protection.
In de omgeving van Ironforge en Stormwind heb ik al veel quests gedaan. Wie heeft een goed idee om eens opnieuw te beginnen in een ander gebied dat nog eens extra snel leveld of gewoon coole quests bevat?
Ben benieuwd naar good ideas ...
Leuk zou zijn een gebiedje waar ik veel tin en ore vind om mijn mining eens op 125 te krijgen?
Vinden jullie trouwens dat ik achterloop op mijn professions?
Zelf ben ik een paladin lvl 30 die op zich vrij goede gear heeft en gespeccd is op protection.
In de omgeving van Ironforge en Stormwind heb ik al veel quests gedaan. Wie heeft een goed idee om eens opnieuw te beginnen in een ander gebied dat nog eens extra snel leveld of gewoon coole quests bevat?
Ben benieuwd naar good ideas ...
Leuk zou zijn een gebiedje waar ik veel tin en ore vind om mijn mining eens op 125 te krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door dread op 25-11-2008 11:51 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Ben van plan om Skinning en Mining te gaan doen met mijn DK. Mijn Druid blijft toch mijn main, dus de DK zal alleen zijn om solo te spelen, grinden, geld verdienen, etc.Nivado schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:
[...]
Heeft de Alchemy ook Alchemist only dingen die de moeite waard zijn, buiten de Alchemist stone?
Alchemy heeft trouwens een extra bonus van elke pot/elixir/flask die die kan maken, dankzij: Mixology
Geen.Nivado schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:
M'n andere 70's hebben al verschillende prof's, en m'n Druid alt (die ook nog eens van 58 naar 80 moet gaan) heeft Inscription.
Het enige dat ik mis, is Skinning en Leatherworking. De eerste doe ik vast weleens, aangezien dat echt een eitje is, zeker met de AoE van een DK.
je begint op 0. Zou ook te mooi voor woorden zijn als het 275 was he...Dit geldt overigens wel voor First Aid.Nivado schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:
Wijsneus !
Enige waardoor m'n frostbolt meer dmg doet is betere enchants, de extra socket in m'n belt en idd de hogere rank FB. That's it.
Ik loop al een tijdje met Zhar'doom, Greatstaff of the Devourer rond. Staff van amphitheater doet meer dmg maar ontbreekt crit.Ennum, heb je je weapon ook niet geupgrade? Heb een erg leuke spellblade van onze blacksmith gekregen (zie armory).
wildcardxl schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:12:
- Focus op gear(=spullen) met Strength en Stamina, Agility is leuk maar niet noodzakelijk, de rest is nagenoeg nutteloos.
- Stop al je talent points in 1 tree (dus niet een paar in protection, een paar in in fury etc. maar doe alles in 1 soort)
- Quests quests quests quests
- Dungeons (=instances) zijn héél goed voor je leercurve, als warrior is de kans wel groot dat mensen verwachten dat je gaat tanken (=klappenvanger voor de rest van de groep); dat kan de eerste paar keer pittig zijn. Blijf volhouden, zeg het als je iets niet begrijpt / vraag van te voren om advies.
- Als je een afkorting niet begrijpt dan is de kans groot dat het om iets gaat wat je later vanzelf tegenkomt. Oftewel maak je niet druk je leert het vanzelf. Kom je een onbekende afkorting tegen terwijl je met een groepje speelt (bijv. in een instance), zeg het dan meteen en vraag wat ze bedoelen.
- Zodra je lvl 40 bent, kijk dan nog eens goed naar je talents en je speelstijl. Vanaf dit level mogen anderen van je verwachten dat je weet wat je doet / je class kent.
- Doe nog maar een paar quests
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Op dit moment heb ik een ruime 1100 spellpower (unbuffed) met een Restokin spec (34/0/28), en zolang de rest van de groep ook weet waar die mee bezig is, is dat prima te healen. Ben nog maar 72, heb nu 3x Nexus gedaan, 1x Utgarde en 1x Ahn. Meer problemen met onbekende tactics of domme medespelers als met healen opzich.Anoniem: 277301 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:43:
ik heal wel zonder problemen.. tot nu toe dan lvl 74* gewoon alle 3 de HoT's op de tank houden af en toe healing touchalleen soms heb ik wel van die momenten dat de damage dat de tank pakt teveel wordt bijv bij 3 groups die die dan pullt:P(1x gebeurd)
EDIT: nouja 2x ofso dan
maar meestal zeg ik ook als ze een healer zoeken dat ik balance ben en dat ik mp5 gear heb.
Bij LFG zeg ik altijd gewoon dat ik healer ben. Ik kan deze dungeons prima healen met de spec die ik heb, en als ik zeg dat ik Balance ben maar wel kan healen, wil de helft me weer niet mee hebben; terwijl als ik niets zeg, niemand het door heeft.
Die crit van Zhar'Doom is anders nog maar 0,9 % crit ofzo. 0,78 als je lvl80 bent.ImdaMned schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:50:
[...]
Ik loop al een tijdje met Zhar'doom, Greatstaff of the Devourer rond. Staff van amphitheater doet meer dmg maar ontbreekt crit.
Da's nog altijd meer dan 25252353 hit op gelijke lvl mobs he : PSMulTiE schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:57:
[...]
Die crit van Zhar'Doom is anders nog maar 0,9 % crit ofzo. 0,78 als je lvl80 bent.
Liefdagboekje 
Gistere maar is me lvl 70 hunter opgegeven
, een tux pakje gegeven en vervolgens een guild gemaakt en 5 guildtabs gekocht en ja hoor 9500K geburnned op ah 
Zo kan ik met me main als die morgen 80 dingend , gelijk alchemy + tailoring op max krijgen
En heb ik alvast mats voor me toekomstige enchants en dergelijke
Haste pots, elixers flasks, foodbuffs,dream shards, herbs en alles al ingeslagen die ik later ook zelf ga maken weer en nu heeft me bank nog 5000g aanboord,
Wel makkelijk weer een bankchar te hebben, gewoon alles van me main naar me bank sturen sorteren en klaar
nu ff sparen voor me mamoet
Gistere maar is me lvl 70 hunter opgegeven
Zo kan ik met me main als die morgen 80 dingend , gelijk alchemy + tailoring op max krijgen
En heb ik alvast mats voor me toekomstige enchants en dergelijke
Haste pots, elixers flasks, foodbuffs,dream shards, herbs en alles al ingeslagen die ik later ook zelf ga maken weer en nu heeft me bank nog 5000g aanboord,
Wel makkelijk weer een bankchar te hebben, gewoon alles van me main naar me bank sturen sorteren en klaar
nu ff sparen voor me mamoet
Ik moet toch lachen om dat gehele Skgaming/Nihilum/25thnovember/Ensidia verhaal...
"Gekocht worden" door een "rich kid" uit Dubai...lol

Mja, blood focused dan ook meer op pure melee, terwijl unholy het van diseases moet hebben en SS armor negeert doordat het shadow dmg is. Hitcap kon ik al, ben met 243 al aardig op weg. Richt me momenteel met name op str/hit/crit, maar zal expertise er zeker aan toe gaan voegen.Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:37:
[...]
Agility is alleen een beetje beter voor tanking, aangezien het ook wat dodge geeft, maar dan nog... het is het niet waard om een item ervoor uit te kiezen, alleen leuk meegenomen eventueel.
Ik ben ook unholy, en heb dus vooral veel aan strength door het vele scalen van de spells en AP.
Armor penetration is alleen boven de 1 DPS per skill voor Blood. Voor Unholy ligt het net boven de 0,5. Zegt genoeg.
Hit cap voor specials is 295,11.
Expertise cap is voor unholy 21 skill (172,15 rating)
Ik lees trouwens dat Agility ook armor geeft voor Death Knights, wat ook weer door talents meer AP geeft.
Bron voor alles is DPS Compendium op ElitistJerks.
Agility geeft armor voor iedere class. 1 agi = 2 armor, en iedere 36 armor = 1 AP voor een DK met bladed armor talent. De broek die ik gisteren won heeft 1961 armor, toch dik 50 AP extra.
Je begint gewoon onderaan. Heb zelf herb/inscr gepakt. Zat een beetje te twijfelen, maar miste nog inscription en het had als bijkomend voordeel dat ik er herbalism bij kreeg, zodat ik m'n lock alchemist van herbs kan voorzien en m'n eigen elixirs/flasks kan verzorgen. Daarnaast zijn de shoulder enchants best imba.Nivado schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:
Als je op hun guild website kijkt staat er ook een ps:. Misschien ook handig om te lezen...deadsy33 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:01:
Ik moet toch lachen om dat gehele Skgaming/Nihilum/25thnovember/Ensidia verhaal...
Je elixers en flasks hebben op jezelf 50% meer effect en duren 2 keer zo lang, dus met een flask doe ik 4 uur, da's wel relaxed. Voor de rest is vooral herben een goeie money maker. M'n DK heeft jewelcrafting. Daar zijn gewoon erg veel recipies voor en mining / prospecting is gewoon een erg goeie money maker.Nivado schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:
Transmutes op m'n Alchemist nu vallen me tegen. Die earthsiege diamonds kosten op de AH minder dan hun individuele components. Herbs gaan voor de hoofdprijs. Stack Tiger Lily gaat voor 50g, en is een basic herb.
Je target moet ongeveer 5 * je level zijn tot aan level 60 in ieder geval. Als ze achter gaan lopen heb je niks aan de items die je kunt maken, of de gathering skills lopen zover achter dat je je de spullen in je huidige gebied niet kunt gatheren.dread schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:49:
Heb zelf http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=43871 + offhand (niet die in armory staat maar een 40 SP offhand), da's dus 321 SP. + 50 critrating. Moet wel zeggen dat die staff kwa looks fantastisch is. Heb trouwens die staff van quests bewaard voor de 66 sta ofzo die erop zit.ImdaMned schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:50:
Ik loop al een tijdje met Zhar'doom, Greatstaff of the Devourer rond. Staff van amphitheater doet meer dmg maar ontbreekt crit.
Ze hebben geen connectie met één van die bedrijven, maar in de intro staat wel dat ze steun krijgen van een "entity" uit Dubai:Kaap schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:08:
[...]
Als je op hun guild website kijkt staat er ook een ps:. Misschien ook handig om te lezen...
[...] with the support and endorsement of a private entity based in Dubai, United Arab Emirates.
Heb herbing en inscription genomen, simpelweg omdat ik die nog niet hadNivado schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:
Herbing van 1 naar 300 in 2 dagen... Best wel een kut prof om te levelen
Nu loopt alleen inscription nog wat achter op de herbing, gaan steeds meer mats in de ink zitten
oef oeffOkkE schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:56:
[...]
Op dit moment heb ik een ruime 1100 spellpower (unbuffed) met een Restokin spec (34/0/28), en zolang de rest van de groep ook weet waar die mee bezig is, is dat prima te healen. Ben nog maar 72, heb nu 3x Nexus gedaan, 1x Utgarde en 1x Ahn. Meer problemen met onbekende tactics of domme medespelers als met healen opzich.
Bij LFG zeg ik altijd gewoon dat ik healer ben. Ik kan deze dungeons prima healen met de spec die ik heb, en als ik zeg dat ik Balance ben maar wel kan healen, wil de helft me weer niet mee hebben; terwijl als ik niets zeg, niemand het door heeft.

De Ps hebben ze alleen maar om niet aan te geven dat ze niet gelijk zijn aan die bedrijven.Kaap schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:08:
[...]
Als je op hun guild website kijkt staat er ook een ps:. Misschien ook handig om te lezen...
Maar deze statement geeft wel degelijk aan dat ze gekocht zijn door een " private investor in Dubai "
eerste regel van de website.Ensidia is a joint effort by members of two of the top guilds in World of Warcraft, with the support and endorsement of a private entity based in Dubai, United Arab Emirates
Tevens vind ik de uitstraling gaan van voor de gamers naar wij zijn toch beter als jullie en we kijken op jullie neer geen goede change.
[ Voor 0% gewijzigd door ShadowBumble op 25-11-2008 12:22 . Reden: Zie okke ;) iets met spuit 11 enzo ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
1-375 in een avondje, inscription daarna gelvled tot 355. (moest Northrend toen nog inCapa schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:15:
hoeveel gold heeft het je gekost?Exitium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:21:
[...]
1-375 in een avondje, inscription daarna gelvled tot 355. (moest Northrend toen nog in)
Dan doe je echt wat verkeerd hoor?Capa schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:15:
[...]
Herbing 1 naar 300 is een uur of 3. Idem voor mining
Heb het meerdere malen gedaan
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Had 2 dagen geleden al een /w blacksmith cod plx gestuurd.Hydra schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:13:
[...]
Heb zelf http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=43871 + offhand (niet die in armory staat maar een 40 SP offhand), da's dus 321 SP. + 50 critrating. Moet wel zeggen dat die staff kwa looks fantastisch is. Heb trouwens die staff van quests bewaard voor de 66 sta ofzo die erop zit.
maar nog niets ontvangen : (
dan maar een 400 spelldmg thingy in een 10 mans looten ofzo.
Anoniem: 252101
Hoe doe je datAtlas schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:28:
[...]
Dan doe je echt wat verkeerd hoor?
Herbing 1 naar 300 is een uur of 3. Idem voor mining
Heb het meerdere malen gedaan

Anoniem: 281277
hoeveel spellpower, mp5 en crit heb je ongeveer nodig om een redelijke instance te kunnen healen op bv lvl 75 ? voor een paladin dan XD
Reanimation Lvl 74 BE paladin
crit me plx
Reanimation Lvl 74 BE paladin
crit me plx
Je kunt de eerste paar instances nog wel bijhealen met First Aid denk ik. Zou je iig geen zorgen maken.
Ik was nog 58Exitium schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:21:
[...]
1-375 in een avondje, inscription daarna gelvled tot 355. (moest Northrend toen nog in)
Denk niet datje tot 375 op 58 zonder 100x dood te gaan
Gewoon goed je route plannen en alles in de gaten houden wanneer wat nog lvl-ed. Ook qua smelting enzoAnoniem: 252101 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:31:
[...]
Hoe doe je datkan mijn paladin wel gebruiken (100 nogwat mining op lvl 76
)
Even uit mijn hoofd (ik heb al 6 maanden geen WoW meer gespeeld
Elwynn van 1-75 iig.
Daarna door naar westfall/ duskwood tot de 150. Dan kun je weer snel naar SW om mining verder te leren.
Daarna Arathi Highlands voor iron.
Mitrhil is stom, maar badlands is daar wel redelijk voor uit mijn hoofd. En daarna WPl/ EPL voor Thorium.
Maar misschien ging het bij mij ook wel sneller omdat ik de spawnplekken van die zooi redelijk uit mijn hoofd wist

Viel op zich nog wel mee, had van herben lvlen een bag of drie aan herbs. Denk dat ik iets van 600-800g uitgegeven heb, en kwam er later nog achter dat ik nog vijf stacks Outlands herbs had op een andere char.
Dit topic is gesloten.