![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 102% gewijzigd door Zeror op 18-11-2008 17:25 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 102% gewijzigd door Zeror op 18-11-2008 17:25 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 101% gewijzigd door Zeror op 21-11-2008 21:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Kan me niet voorstellen dat mensen van guilds spontaan naar een lege server gaan migraten.FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:04:
Maareh, zijn er regels voor wat betreft nieuwe realms? Dat totale guild transfers, of lvl80's die massaal overkomen uit den boze zijn?
Of kan dat gewoon wel.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dus die server blijft voorlopig wel even lekker rustig? zou je denken danSpoTs schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:05:
[...]
Kan me niet voorstellen dat mensen van guilds spontaan naar een lege server gaan migraten.
[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 18-11-2008 17:07 ]
Mensen die op een " verse " server starten zul je tegenkomen. Misschien ook wel wat transfers van andere servers, maar ik denk niet dat dit complete guilds zullen zijn.FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:06:
[...]
Dus die server blijft voorlopig wel even lekker rustig? zou je denken dan
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ok, klinkt als een leuke uitdagingSpoTs schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:08:
[...]
Mensen die op een " verse " server starten zul je tegenkomen. Misschien ook wel wat transfers van andere servers, maar ik denk niet dat dit complete guilds zullen zijn.
Voor zover ik weet is de droprate afhankelijk van het lvl mob.. bv.. lvl 65 mobs droppen tussen de 5-60 silver. en dit word dan verhoogt als het lvl mob omhoog gaat. in outlands krijg je voor grindquest's en loop quest's tussen de 2-4g en moeilijkere chainquest's kunnen zelfs richting de 5-15g gaan.FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:11:
[...]
Ok, klinkt als een leuke uitdaging
Overigens vraag ik mezelf af of de droprate van gold ook hoger is geworden, en de rewards van quests.
Nu ben ik met mijn lvl65 DK'tje 10 levels gegroeid, en heb er al meer dan 350 gold mee geloot en gequest.
Anoniem: 281056
[ Voor 161% gewijzigd door Fuelke op 18-11-2008 17:56 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Wat? Waar?Tr!gger schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:23:
Welkom bij deel 171, een beetje teveel copy past
Ik bedoelde meer de droprate van 1-60SpoTs schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:14:
[...]
Voor zover ik weet is de droprate afhankelijk van het lvl mob.. bv.. lvl 65 mobs droppen tussen de 5-60 silver. en dit word dan verhoogt als het lvl mob omhoog gaat. in outlands krijg je voor grindquest's en loop quest's tussen de 2-4g en moeilijkere chainquest's kunnen zelfs richting de 5-15g gaan.
Als je het maximale lvl hebt behaald dan krijg je ipv xp extra geld bij je quest.. dus * fictief voorbeeld *
Je zou normaal 20.000 xp krijgen en 12g. Dan krijg je nu bv 26g voor deze quest.
Anoniem: 251423
Ik vond de slowfall buff juist een tegenvaller. Ik had al tegen mijn vriendin dat ze me beneden kon ressen (en dat had ze al verwacht, aangezien ik altijd overal vanaf jumpwinkelwagen schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:17:
Ik vind vooralsnog de reward van de (horde?) quest in HF dat je helemaal omhoog moet lopen via een pad de berg op, en boven op de berg jezelf moet "reinigen". Appeltje eitje, maar de reward is een slowfall zodat je van de berg kan springen, en dat is supervet
Ik landde ook nog eens precies in dat Winterhoof dorpje.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
klonk bij mij (NE femaleAnoniem: 251423 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:45:
Aaaa heb net de questline Doing your Duty in Grizzly Hills gedaan, iedereen die die gedaan heeft weet wat ik bedoel als ik zeg dat dat echt de leukste quest is die ik ooit heb gezienOver het algemeen zijn de quests in Northrend echt een miljoen keer grappiger, interessanter en beter verweven met de verschillende verhaallijnen dan ooit
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 117852
Je weet zeker dat je hem niet verkocht hebt? (wordt vaak dit soort excusen voor gebruikt
Anoniem: 281056 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:09:
Bestaat hier op het forum ook een verkoop en koop topic?
Anoniem: 41820
Anoniem: 252101
http://www.wowhead.com/?zones=10#0-2+1Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:23:
Ik zit met een klein probleempje, ik kan namelijk geen quests meer vinden
Ik heb Howling Fjord afgerond, en heel wat quests gedaan in Dragonblight, maar toen waren er plots geen follow-ups meer, en nu weet ik dus niet waar heen te gaan. Ik ben zelf al naar Zul'Drak en Grizzly Hills gelopen, maar ook daar kon ik geen of nauwelijks quests vinden.
Ik kan natuurlijk Borean Tundra gaan doen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Ik denk dat ik ergens een questhub gemist heb, maar ik heb er echt geen idee van welke dat zou kunnen zijn. Heeft iemand de gouden tip voor me?
Ben lvl 73 trouwens.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 41820
Anoniem: 267667
Is dat degene met dat mes en die kerel in die kooi? Die q uitvoeren + je char's reactie waren o zo simpel, maar moest toch flink lachen...Anoniem: 251423 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:45:
Aaaa heb net de questline Doing your Duty in Grizzly Hills gedaan, iedereen die die gedaan heeft weet wat ik bedoel als ik zeg dat dat echt de leukste quest is die ik ooit heb gezienOver het algemeen zijn de quests in Northrend echt een miljoen keer grappiger, interessanter en beter verweven met de verschillende verhaallijnen dan ooit
Anoniem: 252101
Nee.Anoniem: 267667 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:01:
[...]
Is dat degene met dat mes en die kerel in die kooi? Die q uitvoeren + je char's reactie waren o zo simpel, maar moest toch flink lachen...
Ja, toen ik vergeten was m'n wlan aan te zetten op m'n laptop.Paprika schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:48:
Heeft iemand anders dit bericht nog gekregen tijdens het inloggen: Klik!
[ Voor 98% gewijzigd door Peertje op 18-11-2008 21:11 ]
Dan ligt je internet er uit ja. Heb ik ook wel eens.Peertje schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:05:
[...]
Ja, toen ik vergeten was m'n wlan aan te zetten op m'n laptop.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Maar mijn internet lag er niet uit, want anders kon ik op mijn 2e WoW venster niet gewoon verder spelen.Forn schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 22:14:
[...]
Dan ligt je internet er uit ja. Heb ik ook wel eens.
Anoniem: 251423
Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:37:
[...]
Nee.
Doing your Duty begintspoiler:wanneer je een emmer met zaadjes ziet en deze op eet (quest accept) daarna loop je naar een andere NPC, die nogal sjaggie is omdat je z'n zaadjes op hebt gegeten, daarna moet je een aantal planten verzamelen waar hij een 'darmdrankje' van maakt.. dan is het rennen naar de Outhouse(WC) geblazen
"The Cleansing" is zowel horde als alliance, en ik vond het wel cool. Ik vind e hoogte verschillen in Howling Fjord echt wel indrukwekkend...winkelwagen schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:17:
Ik vind vooralsnog de reward van de (horde?) quest in HF dat je helemaal omhoog moet lopen via een pad de berg op, en boven op de berg jezelf moet "reinigen". Appeltje eitje, maar de reward is een slowfall zodat je van de berg kan springen, en dat is supervet
Ik landde ook nog eens precies in dat Winterhoof dorpje.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wa Doede Nou
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja ik zag het toen ik in Howling Fjord aan het questen was, proficiat!Tr!gger schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:27:
Gisteren toch even de nederlandse eer op Turalyon hoog gehouden. Als 1ste Orc lvl 80 gehaald. Was nog flink aanpoten aangezien ik op mn CE zat te wachten die pas de 14de om 3 uur smiddags aankwam terwijl al de andere addicts al vanaf 2200 de vorige dag bezig waren
.
De whispers die ik kreeg waren niet te tellen, kon ook amper wat lezen.
Goed bezig zou ik zeggen-ko- schreef op woensdag 19 november 2008 @ 02:10:
Dagboekje!
*knip leuk verhaal*
Ok, ik weet dat dit voor jullie vast wazig klinkt als je 300g per dag verdient zoals de meeste hier, maar voor mij was het een erg goede dag en ik ben dan ook blij dat ik weet dieper ben gezogen in de Wereld die WoW heet.
[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 19-11-2008 05:53 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
En jouw nick daar was dan ? Ik heb zelf voor FEB/AMD/XO gespeelt en begonnen bij GINofftopic:
Klopt, Fluffy Evil Bunnies zat ik in. Ooit BunnyTrack gespeeld? Ben ik 1 van de makers van
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
En daarna de epic fly mount fonds
Die heb ik ook nog niet maar als het zo door gaat moet ik wel genoeg hebben als ik 80 wordt. Gaat echt heel hard qua gold in Northrend.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
130 voor allyRakkerzero schreef op woensdag 19 november 2008 @ 07:08:
[...]
En daarna de epic fly mount fonds
* ShadowBumble heeft nog steeds helemaal geen fly mount.
Ik ben nog een paar % van lvl 72 verwijderd en heb gisteren Howling Fjords afgerond en werd beloond door de achievement voor 105 voltooide quests daar.
A: Crest Nothing Boring About Borean: Complete 130 quests in Borean Tundra.ShadowBumble schreef op woensdag 19 november 2008 @ 07:22:
[...]
130 voor ally
150 voor horde
105 achievement is er niet
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
De echt "waardeloze" glyphs geef ik gewoon cadeau als mensen andere glyphs kopen, zoals idd die lockpickingKapoen schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:05:
[...]
Die lockpicking glyph is naar mijn mening nutteloos, zelfs voor 1g is ie nog te duur. Tenzij je echt achter loopt met lockpicking zal je zelden of nooit massa's lockboxen openen. Ik kan mij goed voorstellen dat inscriptors deze glyph aan de straatstenen niet kwijt geraken.
Veel succes nog met het epic mount fonds
[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 19-11-2008 07:37 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ah dacht dat hij het over BT had my bad ik ben nu pas begonnen in HFPhydomir schreef op woensdag 19 november 2008 @ 07:30:
A: Crest Nothing Boring About Borean: Complete 130 quests in Borean Tundra.
H: Crest Nothing Boring About Borean: Complete 150 quests in Borean Tundra.
A: Crest I've Toured the Fjord: Complete 130 quests in Howling Fjord.
H: Crest I've Toured the Fjord: Complete 105 quests in Howling Fjord.
Wat ik dus al zei.ShadowBumble schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:48:
Nope maar momenteel heeft het helaas toch geen use om daar te campen + de mob schijnt erg hoog te vliegen waardoor je dus een slowfall of iets moet gebruiken
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2008 09:32 ]
Borean Leather heb ik nog niet op gelet, wel Cobalt Ora voor 269g(stack) recommended pricing gister op AH gezet, vanavond maar eens kijken of het er ook voor weg is gegaan.SinergyX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:31:
Gaat die borean leather bij jullie op de server ook zo belachelijk duur? Ik heb bergen stacks verkocht voor 30-40gold, terwijl 70% van alle mobs in BT/HF geskinned kunnen worden.
En me eerste 2 lvl 10's via RaF waren ook een feit. Zo leuk dat ook je quest reward 300% isOp naar de 60
if you pay peanuts, you get monkeys
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 272620
Engineering op 450Thijs schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:38:
Zo dan, gister twee titels op 1 dag gehaald. Eerst Master of Science ...
Die overcharged capacitator gaat bij ons ( Turalyon ) tussen de 50 en 70g weg, en incuts niet op gelet ja dat ik een Twilight Opal verkocht voor 180g was puur mazzelliledevil schreef op woensdag 19 november 2008 @ 09:39:
[...]
Ook enkele uncuts welke mee kwamen gingen voor 30-40g(1x) het AH op, best wel extreme prijzen imho.
aan de andere kant koste de overcharged capacitator ook iets van 48g, dus iedereen probeert er wel een slaatje uit te slaan.
"Don't let your dreams be memes"
http://www.wowwiki.com/High_elfSinergyX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:11:
Stomme vraag, waar zitten de bloodelfs eigelijk in het hele verhaal? Sporadisch kom ik een bloodelf tegen die wat quests geeft (image of nogwat mage, in aghmarr ofzo), maar in oudlands waren ze toch nog in grote getalen aangewezig, nu vind ik ze nergens meer in het verhaal. Weet in iedergeval nu wel dat die UC leader dus voormalig bloodHIGHelf was (windrunner - installatie van wotlk), ook het bekende filmpje in de wow folder zie ik ze niet. Lijkt me toch dat ze ook ergens revenge willen nemen op illidan en lich king?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
https://niels.nu
Ik ben er als 68 naar toe te gaan en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Je hebt 2 starters zones dus XP genoeg.KraveN schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:14:
Ben nu nog aan het twijfelen of ik op 68 naar northrend moet gaan of lekker in outlands moet blijven. Quest rewards zullen natuurlijk beter zijn, maar het is volgens mij ook super druk. Wat hebben jullie gedaan of wat raden jullie aan?
Anoniem: 277301
Ik had ook Azjol gedaan ben balance 750 spellpower(weet het is een BEETJE weinigWootlock schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:13:
Ding 73.
Gister ivp een quest avond een instance avond gedaan.
Begonnen met Azjol, wat is de instance kort en de laatste boss irritant, wel heel erg mooie instance.
Daarna door naar Old kingdom, aangezien dit een 74-75 dungeon is en onze pally tank maar 71 was hadden
Anoniem: 236827
[FEB]|[Drazic] hierShadowBumble schreef op woensdag 19 november 2008 @ 06:12:
[...]
En jouw nick daar was dan ? Ik heb zelf voor FEB/AMD/XO gespeelt en begonnen bij GIN
Ik denk dat ik gewoon een poging ga wagen, als het te druk is kunnen we altijd nog terug.Paprika schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:35:
[...]
Ik ben er als 68 naar toe te gaan en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Je hebt 2 starters zones dus XP genoeg.
Je krijgt er per quest 20.000 XP.Ik deed volgens mij 1.5 uur per level daar (68->69->70).
Op Eonar vond ik het niet te druk (hele weekend en maandag niet kunnen spelen dus ik zit nu in de grotere groep ipv tussen de DKs en de old-70s in). Alleen bij elite spawns zit je soms even te wachten, maar daar gooi ik gewoon een death & decay en krijg hem na het spawnen meteen op me.
Mijn DK is nu 65, en zo'n 70% daarin. De helft van Terrokar is nog te doen en daarna Nagrand. In Nagrand zal ik wel 68 worden, waarna ik meteen Northrend induik!Paprika schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:35:
[...]
Ik ben er als 68 naar toe te gaan en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Je hebt 2 starters zones dus XP genoeg.
Je krijgt er per quest 20.000 XP.Ik deed volgens mij 1.5 uur per level daar (68->69->70).
Op Eonar vond ik het niet te druk (hele weekend en maandag niet kunnen spelen dus ik zit nu in de grotere groep ipv tussen de DKs en de old-70s in). Alleen bij elite spawns zit je soms even te wachten, maar daar gooi ik gewoon een death & decay en krijg hem na het spawnen meteen op me.
Zo das lang geleden
Anoniem: 158967
Woot dat is inderdaad lang geleden
4.5 misschien wel 5 inmiddelsAnoniem: 236827 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:52:
[...]
Woot dat is inderdaad lang geleden4 jaar ofzo? Gaaf dat we elkaar zo dan weer ontmoeten
Ik heb nog geprobeerd meerdere uit FEB naar WoW te lokken, maar ze vonden het maar niks en zaten meer in LineAge 2 aan te kl*ten... beetje jammer
Each time you deal damage with Corruption or Unstable Affliction, you have a chance equal to your spell critical strike chance to deal 100% additional damage.Anoniem: 158967 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:52:
Wat vinden jullie van deze spec: http://www.wowhead.com/?talent=IMxMrurAkVARIotbxcz
Lijkt me goed voor PvP.
Nog een vraagje over Affliction talents. Wat houd de talent Pandemic precies in? Op welke spells heeft dat betrekking als dat proct?
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 19-11-2008 10:58 ]
Ben ik ook bang voor. Ik wilde eigenlijk priest->warrior rerollen (m'n warrior was altijd al een tijd m'n 2e meest gespeelde char), hij is nu 73.5 maar m'n DK haalt hem vrij snel in, inmiddels 62.5Anoniem: 236827 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:44:
[...]
Wel grappig dat m'n DK straks mijn 70's gaat inhalen, dat ben ik nu al zeker van. Dat had ik vooraf niet gepland, maar het bevalt me gewoon goed
Bnet pindle#2913
Hierzobertjeee schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:01:
Waar zou ik WotLK het beste/goedkoopste kunnen bestellen? Het heeft geen haast. Ga er pas in januari mee beginnen als ik wat meer tijd heb. M'n shaman lvlen van 70 naar 80.
"Don't let your dreams be memes"
Nou als je een klantenkaart van Dynabyte hebt, kun je hem het beste vanavond even naar Dynabyte gaan. halen. Dan krijg je ipv de 10% korting wat gebruikelijk is op software 15% korting op alle software. Dus kost WotLK nog maar 27,19 euro.bertjeee schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:01:
Waar zou ik WotLK het beste/goedkoopste kunnen bestellen? Het heeft geen haast. Ga er pas in januari mee beginnen als ik wat meer tijd heb. M'n shaman lvlen van 70 naar 80.
Doen ze ook, want de Scourge heeft hun capital Silvermoon verwoest (Death Scar dwars door hun stad heen) en hun Sunwell op Isle of Quel'Danas ingepikt.SinergyX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:11:
Lijkt me toch dat ze ook ergens revenge willen nemen op illidan en lich king?
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 19-11-2008 11:28 ]
Misschien wordt shadow wel weer interessant als shadow mastery + de dots talents uit affli + deep demo shadowbolts weer een beetje goed scaledWootlock schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:09:
[...]
Hierzo
En ik zit er aan te denken aan een eventuele raidbuilld voor me lock als hij 80 is.
Demo/Destro, of Destro/Demo.
Of heel misschien laten ze affliction goed scalendan pak ik affliction weer op.
Bnet pindle#2913
Nothing Is Everything
Kijk hier eens rondbertjeee schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:01:
[ Voor 0% gewijzigd door Zertaxka op 19-11-2008 11:31 . Reden: tikfouten ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Anoniem: 277301
het zijn allemaal hetzelfde behalve de racial skills die je krijgt is anders.Phydomir schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:27:
Maakt het trouwens nog uit met welk race je een Death Knight maakt of zijn ze eigenlijk allemaal hetzelfde?
Anoniem: 143011
orc heeft beste racials hoor ik vaak, vanwege command en axe expertisePhydomir schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:27:
Maakt het trouwens nog uit met welk race je een Death Knight maakt of zijn ze eigenlijk allemaal hetzelfde?
Slecht idee... Hoe laat?
Misschien is dit een leuk artikel voor je:Phydomir schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:27:
Mijn DK is ook Unholy en ondertussen dus 65. Ik probeer altijd 3+ mobs te pullen en een 'rotatie' als volgt te gebruiken:porn* schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:05:
[...]
Ben ik ook bang voor. Ik wilde eigenlijk priest->warrior rerollen (m'n warrior was altijd al een tijd m'n 2e meest gespeelde char), hij is nu 73.5 maar m'n DK haalt hem vrij snel in, inmiddels 62.5
Vraagje trouwens; so far vind ik death & decay niet echt boeiend, ook al ben ik aan het AoE grinden (unholy spec). Ik gooi mijn diseases erop, pestilence zodat alle mobs ze hebben, bloodboil, dan een paar plague/death strikes/deathcoils ertussen en ze zijn al dood. Voordat m'n runes van cd zijn om een d&d op de grond te gooien is alles eigenlijk al dood. Iemand een nuttiger use gevonden? Misschien ermee beginnen?
Volgens mij is Death en Decay vooral een AoE tanking ability omdat hij veel threat genereert (volgens de tooltip). Voor het AoE tanken zou ik óf met D&D beginnen, óf D&D gebruiken na pull-diseases-pestilence-bloodboil (waarschijnlijk het laatste omdat je dan optimaal profiteert van de tijdsduur van de DoT).porn* schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:05:
Vraagje trouwens; so far vind ik death & decay niet echt boeiend, ook al ben ik aan het AoE grinden (unholy spec). Ik gooi mijn diseases erop, pestilence zodat alle mobs ze hebben, bloodboil, dan een paar plague/death strikes/deathcoils ertussen en ze zijn al dood. Voordat m'n runes van cd zijn om een d&d op de grond te gooien is alles eigenlijk al dood. Iemand een nuttiger use gevonden? Misschien ermee beginnen?
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Oh typfoutjeBokkie schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:19:
http://www.wowwiki.com/High_elf
redelijk begin voor wat Lore achtergrond
Maar ik zie dus geen enkele quest in nortrend hieroverRakkerzero schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:21:
Doen ze ook, want de Scourge heeft hun capital Silvermoon verwoest (Death Scar dwars door hun stad heen) en hun Sunwell op Isle of Quel'Danas ingepikt.
Op Azuremyst kan er 90 dagen na opening (24-10) getransfered worden, dus dat is pas eind januari. Vraag is wie dat gaat doen natuurlijk. Hooguit de AQ-scepter eigenaars om de titel te krijgen. Meestal transferen ze daarna weer terug. Een hele guild transferen is niet zo eenvoudig lijkt me. Kost elke guildmember toch 20 euro ofzo?FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:06:
[...]
Dus die server blijft voorlopig wel even lekker rustig? zou je denken dan
Dit dus.
Niet in northrend, maar wel op Isle of Qual'Danas zelf. (Daily) quests van de Shattered Sun Offensive namelijk.SinergyX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:40:
Maar ik zie dus geen enkele quest in nortrend hieroverOf komt dit pas veel verder in het verhaal?
Ja psies, ik gebruik het SOMS om een groep mobs te pullen. Die gieren bijv. in HP, NET iets te ver van elkaar om lekker met je mount te pullen (als je er 5 hebt begint de laatste al weer terug te vliegen). Met D&D heb je er meteen een stuk of 5 en als je zelf goed gaat staan pull je er nog minimaal 3-4 bij, zodat je lekkerder los kan. Verder gebruik ik het niet om echt damage te doen. Dacht ook al vooral aan AoE tanking idd.MrHuge schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:40:
[...]
Volgens mij is Death en Decay vooral een AoE tanking ability omdat hij veel threat genereert (volgens de tooltip). Voor het AoE tanken zou ik óf met D&D beginnen, óf D&D gebruiken na pull-diseases-pestilence-bloodboil (waarschijnlijk het laatste omdat je dan optimaal profiteert van de tijdsduur van de DoT).
@Salena: Bloodboil consumeert de diseases niet! Dat is Obliterate.
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 19-11-2008 12:11 ]
Bnet pindle#2913
Klopt, lore wise nemen de Blood Elfs ook geen deel aan de Scourge wars. Sterker nog, volgens http://www.blizzplanet.com/content/175/ joinen de Blood Elfs nooit de Horde.SinergyX schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:40:
[...]
Oh typfoutjeHad wiki al bijna helemaal doorgelezen, vind het altijd wel prettig te weten waar mijn race vandaan komt, ook dus het verhaal icm forsaken en lich king. Maar ik heb nu 3 continenten gehad (borean, frost en dragonnogwat), ik kom amper quests tegen die hier iets mee te maken hebben. Forsaken hebben hun plague werkend, tauken (tauka?) zijn er ook klaar voor samen met orcs, maar ik kan me nog geen enkele story-related quest herinneren met bloodelfs. Ben speciaal zelfs meer forsaken quests gaan doen, uitgaande dat ze daar meer opduiken dan bij de orcs (behalve in arghmarr dan
)
[...]
Maar ik zie dus geen enkele quest in nortrend hieroverOf komt dit pas veel verder in het verhaal?
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-11-2008 12:21 ]
Vroeg hem om de Eviscerate omdat ik die in elk gevecht gebruik. Wellicht wil hij ook Slice en Dice maken want die gebruik ik ook elk gevecht. Thanks voor de tip!Kapoen schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:05:
Leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die gewoon anderen helpen 'just because'Moest hij je nog spul willen geven vraag dan zeker naar Glyph of Slice and Dice.
Ik bedoelde dus Rupture idd.Een glyph voor riposte bestaat niet volgens wowhead, dus ik denk dat je rupture bedoelt. Rupture is een leuke, maar niet echt nuttig voor het levellen. Sprint is een aardige gimmick glyph, hierdoor kan je tijdelijk over water lopen en dat is soms wel handig.
Ik loop nogal achter. Schoot best op met die glyph in Searing Gourge.Die lockpicking glyph is naar mijn mening nutteloos, zelfs voor 1g is ie nog te duur. Tenzij je echt achter loopt met lockpicking zal je zelden of nooit massa's lockboxen openen. Ik kan mij goed voorstellen dat inscriptors deze glyph aan de straatstenen niet kwijt geraken.
Wa Doede Nou
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Bij play.com betaal je 25,49 inclusief verzendkosten. Moet je wel een creditcard hebben.Rakkerzero schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:21:
[...]
Als iemand nog een goedkopere manier weet..
Hmm verkeerde aanname en misleidt door 'guides' op het net. Daar stond dat je Bloodboil pas moest gebruiken als Pestilence bijna van DC was, door genoemde redenen.MrHuge schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:40:
[...]
Volgens mij is Death en Decay vooral een AoE tanking ability omdat hij veel threat genereert (volgens de tooltip). Voor het AoE tanken zou ik óf met D&D beginnen, óf D&D gebruiken na pull-diseases-pestilence-bloodboil (waarschijnlijk het laatste omdat je dan optimaal profiteert van de tijdsduur van de DoT).
@Salena: Bloodboil consumeert de diseases niet! Dat is Obliterate.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq