Iemand al geprobeerd zijn LW naar 450 te krijgen? ik zit namelijk gruwelijk vast op 435, enige dat nog geel is zijn die leg patterns en voor 440+ zijn er wel patterns te koop maar 'Frozen Orb' heb ik nog niet zien droppen ondanks dat ik en de 4 andere in mijn guild die 80 zijn alle instances gedaan hebben en 2 heroics gedaan hebben.
Echt de vetste instance vindt ik 'The oculus' , 2de plaats zeker Utgarde Pinacle, leukste om te doen was Halls of Lightning ik wilde die kop van die 'lokher' (ofzoiets) gewoon op een bordje hebben nadat ik de hele stormpeaks chain had afgerond.
De quests/phases en verhalen die achter sommige quests schuilgaan zijn super, enige nadeel van icecrown vindt ik toch wel de ENORME hoeveelheid groupquests (nu 9), en er is ook geen duidelijkheid over deze quests of ze nou echt 5 man nodig hebben of niet. De ene 3 mans quests is makkelijk te soloen waar de andere 'non group' quest je je kont overhandigt en dan zijn er de 5 mans die makkelijk met z'n 2en te doen zijn, maarja ik denk dat een shaman met 15k hp helpt..
Ik ben echt blij dat blizz deze richting op is gegaan kwa quests/verhaal en 'phases' enige nadeel is dat je in sommige gevallen (eigenlijk een hoop) je een guildie niet kan helpen om een bepaalde boss/groupquest te doen. Ze moeten eerst hele chains afwerken om bij te komen en dan pas zie je elkaar ook. Je merkt ook dat er veel meer aandacht is besteed aan de lore, hoop achterliggende verhalen, Lich King is sterk aanwezig ook krijg je zijn verhaal te zien.
Totnutoe zijn Zul'darak en Grizzly hills mijn minst favoriete zones, ze doen me teveel aan outland denken qua quests e.d. Storm Peaks is 1 van mijn favo zones.
Even reactie op DK's op lvl 80, deze zijn nogsteeds erg OP vindt ik, doen erg goede dps, kunnen erg goed tanken een een hoop gear is gericht op DK's als je naar drops kijkt, (server 1st) DK in mijn guild was al in staat om elke instance te tanken en we hebben 2 heroics gedaan. De gear die te halen is voor een DK is erg goed.
[
Voor 8% gewijzigd door
prutser001 op 20-11-2008 08:03
]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"