Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 172 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.054 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Is het nog wel leuk om aan WOW te beginnen van scratch? Heb het ooit een keer gespeelt maar had er geen tijd voor. Heb het idee dat ik drie jaar achter loop als ik nu start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-06 23:21
SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:06:
[...]

En verhaal-wise Bloodelf (death scar anyone? :P). Ze zien er ook stoer uit ;) Jammer dat ze verder geen verhaal hebben.
Blood Elves zijn gewoon ex-night elves. Dus daar heb je je lore :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 16:21

Magic666

No one's neighbour!

is leuk, ik ben ook "pas" begonnen en je merkt niet veel van die expansions ofzo. Gewoon spelen en je komt vanzelf in de hogere gebieden :)

Vraagje voor de mensen met een recruit-a-friend verleden:
mijn account staat gelinkt "until 22-11-2008" is vandaag dan de laatste dag of kan ik morgen nog de hele dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:21:
Is het nog wel leuk om aan WOW te beginnen van scratch? Heb het ooit een keer gespeelt maar had er geen tijd voor. Heb het idee dat ik drie jaar achter loop als ik nu start.
Je wil mischien wel een powerlevel guide gebruiken om tot 70 te levelen, want die eerste gebieden gaan enorm saai zijn, nu daar zo weinig mensen actief questen. Vanaf dan kan je echter probleemloos mee :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 07:13

Neelon

FOR PONY!!!

Hydra schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:14:
Net de Wrathgate quest vervolgd.

Oh. My. GOD!!!! :D:D:D
Om hier even op terug te komen.

Als je als Horde deze lijn niet doet, dan mis je iets. Ik kreeg iig kippe(n)vel van de cinematic. EPIC.

Ben zelf gisteren 78 gedinged met m'n Hunter, en heb 4 zone's zo ongeveer kaal-geveegd. Lore achievements in Howling Fjord, Borean Tundra, DragonBlight en Sholaza Basin. Ik vermaak met heel erg goed. vanavond duik ik denk ik Grizzly Hills in. Misschien dat ik er uit kom voor ik 80 ben, misschien ook niet. :P

Ben nu alleen op papier een plan aan het opzetten om engineering te levelen (375-450). Iemand tips voor de laatste 10 levels? Enige "goedkope" wat ik kan vinden is Gnomish Army Knife, maar ik kijk er niet naar uit om die de laatste 5 levels als groene craft te doen, en in mindere mate de 5 levels ervoor als de craft nog geel is.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Neelon schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:41:

Als je als Horde deze lijn niet doet, dan mis je iets. Ik kreeg iig kippe(n)vel van de cinematic. EPIC.
Absoluut, ik zat gewoon flabbergasted achter m'n PC. Fantastisch.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Neelon schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:41:
[...]

Heb deze middag ook de quest gedaan (als alliance wel), inderdaad: ik zat gewoon te gapen naar mijn scherm, prachtig gewoon :)

Voor wie het al gezien heeft of spoilers niet vreest: Het is ook op youtube terug te vinden :)

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 21-11-2008 19:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Rakkerzero schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:27:
[...]

nope.

blood elves zijn hi elves. net als night elves ook ooit hi elves waren.
is gewoon afsplitsing van een ras.
ene is alleen beetje magic geil (blood elfs) andere heeft vrede mee met hoe het is. night elves zijn de restanten van de overlevende van de goeie kant van war of the ancients, blood elves waren hier de gasten die met de demons samen werkte en magic geil waren van de well of eternity.
daarom vinden ze elkaar ook niet zo liev ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Boeboe schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:38:
[...]

Heb deze middag ook de quest gedaan (als alliance wel), inderdaad: ik zat gewoon te gapen naar mijn scherm, prachtig gewoon :)

Voor wie het al gezien heeft of spoilers niet vreest: Het is ook op youtube terug te vinden :)
spoiler:
Tip, zoek even naar WOW_Wrathgate_1024.avi in je WoW folder ;)
Rakkerzero schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:27:
Buiten verhaal van tepel, de scourge heeft grootste deel van de (toen nog highelf? blood kwam pas na de scar) bloodelfs uitgeroeid, dus lijkt me dat lich king wel een enorm deathknight leger aan hun zou binnenhalen. Daarbij, jammer dat er dus geen enkele bloodelf rondloopt in wrathgate, niemand die een stukje revenge wilde halen?

Maargoed, zover ik weet kan je nog niet vechten tegen arthas, hopelijk komt hun verhaal in een latere instance/raid? :D

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2008 20:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dubbel :/

[ Voor 97% gewijzigd door SinergyX op 21-11-2008 20:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TepelStreeltje schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:00:
[...]

nope.

blood elves zijn hi elves. net als night elves ook ooit hi elves waren.
is gewoon afsplitsing van een ras.
ene is alleen beetje magic geil (blood elfs) andere heeft vrede mee met hoe het is. night elves zijn de restanten van de overlevende van de goeie kant van war of the ancients, blood elves waren hier de gasten die met de demons samen werkte en magic geil waren van de well of eternity.
daarom vinden ze elkaar ook niet zo liev ;)
Wist ik wel :P
* Zeror heeft War of the Ancients ook gelezen :P

Anyways;
Ik heb nog een leuk linkje voor de Death Knights onder ons :)

-> http://deathknightbuilds.com

Genoeg informatie over DK builds, DK glyphs, mods en macro's enzo. De link staat ook in de startpost onder indepth information.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 21-11-2008 21:12 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:52
Zojuist even Utgarde Keep gedaan met mijn Death Knight en je kunt daar nadat je de instance cleared hebt, in een gat springen waarna je in 't water valt (zo dat je niet helemaal terug hoeft te lopen).

Ik heb toen eens voor de grap Path of Frost aangezet.
The Death Knight's freezing aura creates ice beneath his feet, allowing him and his party or raid to walk on water for 10 min. Works while mounted. Any damage will cancel the effect.
Omdat als ik deze spell geactiveerd had tijdens het questen en dan het water in sprong, ik schade kreeg en mijn buff weg ging. En inderdaad ging de priest die na mij in 't water sprong dood. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Paprika schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:08:
Zojuist even Utgarde Keep gedaan met mijn Death Knight en je kunt daar nadat je de instance cleared hebt, in een gat springen waarna je in 't water valt (zo dat je niet helemaal terug hoeft te lopen).

Ik heb toen eens voor de grap Path of Frost aangezet.

[...]

Omdat als ik deze spell geactiveerd had tijdens het questen en dan het water in sprong, ik schade kreeg en mijn buff weg ging. En inderdaad ging de priest die na mij in 't water sprong dood. :')
Zak je dan niet alsnog gewoon door het water heen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:14:
[...]

Zak je dan niet alsnog gewoon door het water heen? :o
Alleen als je het overleeft. |:(

Je krijgt schade en dan gaat de buff weg.

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 22-11-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://thottbot.com/s60893

Dit kan ik nu maken met Alch. Maar hoe werkt dit? Moet ik het innemen en krijg ik dan 100% dat ik iets nieuws discover?

En nog iets over Alch. Wat zijn de pots die gaan verkopen aan raiders? Vanaf welk skill pots kan ik zeg maar echt gold maken?

Ik heb trouwens ook nog een Quest openstaan van outlands over Alch, om me te specialiceren. Is dat nog nuttig en nodig of kan ik het laten varen?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 22-11-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 00:44:
http://thottbot.com/s60893

Dit kan ik nu maken met Alch. Maar hoe werkt dit? Moet ik het innemen en krijg ik dan 100% dat ik iets nieuws discover?
Ja, die indruk heb ik wel.
En nog iets over Alch. Wat zijn de pots die gaan verkopen aan raiders? Vanaf welk skill pots kan ik zeg maar echt gold maken?
Klikje - Pak daaruit de Flasks (sowieso, zolang je zelf mats farmed leuke winsten, net zoals het op 70 al was). Ook kan je evt een beetje gold verdienen met de Mighty Frost/Fire/Nature pots, en de Elixers die bijna onderaan de pagina staan zullen ook een leuke cent op kunnen brengen (niet zoveel als de Flasks, aangezien Elixers niet persist through death zijn).

Editje; vanaf 385-395(Elixers). Dat zullen dus kleine(re) winsten zijn. Op 435 kan je Flasks maken, die moeten (in theorie) een leuke winst maken(nogmaals, als je zelf de mats farmed).

Overigens heb je wel het probleem dat veel mensen een Alchy in-guild hebben die cheap flasks voor ze maakt. Dus je moet min of meer op de guildloze mensen rekenen die je flasks enz. willen kopen..

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 22-11-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

TepelStreeltje schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 20:00:
[...]
nope.

blood elves zijn hi elves.
Heeft KPN nu een hand in WoW. No ingame branding!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
inmiddels een paar uurtjes aant spelen (newB) kben nu level 11, maar even een vraagje: ik heb iets gewonnen in de auction maar waar word die item heen getransferred dan, kan hem nergens vinden:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 08:46:
inmiddels een paar uurtjes aant spelen (newB) kben nu level 11, maar even een vraagje: ik heb iets gewonnen in de auction maar waar word die item heen getransferred dan, kan hem nergens vinden:S
In een mailbox, vraag een guard waar zon ding staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Inmiddels poosje verder en nog wat dingen tegenaan gelopen,

Geld verdienen hoe doe ik dit sneller?

Ik wou als proffesions minder en blacksmith doen, is dit een verstandige keuze?

Ik neem aan dat je minen doet bij stukken steen met iets erin, maar hoe voet je iets uit als blacksmith?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18

NoTimeRemains

I know

wildcardxl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:20:

Ik neem aan dat je minen doet bij stukken steen met iets erin, maar hoe voet je iets uit als blacksmith?
als je geld wilt verdienen is BS echt waardeloos. twee gathering professiosn zijn goed , ski + herb/mini

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 20:54
wildcardxl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:20:

Eerste character is het misschien handig om twee gathering professions te nemen, mining is prima gold mee te verdienen maar blacksmithing was speciaal in de BC een money sink waar je alleen je eigen epics (of wapen of armor, bullwark of the ancient kings ftw) mee kon maken die dan wel weer erg goed waren. Kortom mining prima en neem er een tweede gathering profession bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

NoTimeRemains schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:29:
[...]

als je geld wilt verdienen is BS echt waardeloos. twee gathering professiosn zijn goed , ski + herb/mini
En tot je wat kapitaal heb laat je de AH voor wat hij is. Als je wat gold hebt kan je op de AH gaan verdienen door goedkope items in te kopen en voor de 'juiste prijs' te verkopen. Voor jezelf kopen op je eerste char is een money sink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
oke shame on me maar heb dus al veel fouten gemaakt, regelmatig wat gekocht op AH, en ik had BS eigenlijk al, mijn redenatie was dat ik dan mijn eigen benodigheden kon pakken met mining en dan met BS kon gebruiken....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280511

wildcardxl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 11:48:
oke shame on me maar heb dus al veel fouten gemaakt, regelmatig wat gekocht op AH, en ik had BS eigenlijk al, mijn redenatie was dat ik dan mijn eigen benodigheden kon pakken met mining en dan met BS kon gebruiken....:(
Reken het jezelf niet aan... ;-) Mijn allereerste warrior was naast skinner ook leatherworker. Zijn halve leven was hij volkomen blut en al het geld ging in die rotskill. Terwijl op de AH veel mooiere dingen te krijgen waren dan ik kon maken had ik er dus niets aan behalve dat het al mijn geld verslond. Het duurde al eeuwen voor ik uberhaupt een paar G had gezien en je wilt niet weten hoeveel moeite ik moest doen voor mijn eerste mount.

Toen ben ik met de warrior en andere chars maar snel geswitched naar farmer (skinning/herbalism). Sindsdien nooooit meer geldgebrek gehad. Mooie items koop je gewoon op de AH of je wacht op de questitems. En alles wat je zelf binnen hengelt verkoop je op de AH.

Kortom: als je net zo casual als ik speelt dan geef ik je de tip alleen te farmen. Vooral met je eerste character scheelt dat heel veel frustratie.

Even iets anders: heeft iemand ook problemen met de rss-feed van dit topic sinds het nieuwe deel is gestart? Deze nieuwe werkt bij mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Gisteravond dan eindelijk 80 gedinged. Meteen gerespecced naar Titan's Grip. Ik had hiervoor al hitrating gear in bank verzameld van al de quests. Ben er dan ook hit capped mee. Met nieuwe gearset even wat instances gedaan en op 80 draait Titan's Grip inderdaad veel fijner dan Arms. Wel aardig wat crit moeten inleveren, maar dat moet Naxx maar gaan verbeteren dan. We hebben komende reset genoeg man om de 10 mans te starten. En hopelijk de week daarna dat de hele raidgroup 80 is.

Ik laat vanavond of morgen de Spiked Titansteel Helm craften. 60 Agility, 113 Strength, 60 Hitrating en een Meta socket. Die Titansteel Bar zit op cooldown van 20H dus moet nog even wachten. En om iemand anders nou 500G te betalen om op 1 knop te drukken...8)7 Maar er wordt grof geld verdient. Saronite en Cobalt stacks gaan bij ons nog steeds voor 80G tot 100G. Te bedenken dat ik easily 10 stacks per uur farm in Basin of Icecrown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
FunkyTrip schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:59:
[...]

550dps is wat ik doe met mijn lvl 68 feral druid in green/blues. En dat zijn dan de fights waar ik weinig crit of alleen maar beetje op mangle rag. Regelmatig eindig ik fights met een gemiddelde van 800-1000dps (vooral caster mobs natuurlijk) als ik netjes de rotatie volg.

[...]
500dps is inderdaad erg mager....als ik onze shammans dan wel is waar ench shammy's met 1700 1800 dps op de lijst zie staan

:)
Maar dat is dan denk ik spec verschil en gear verschil ? ,

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 22-11-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
zwik schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:41:
Ik heb gisteren een nieuwe alt gemaakt, een Blood Elf Priest. Nou wil ik deze eigenlijk zo snel mogelijk levelen. Omdat ik nog nooit een priest gespeeld heb ben ik eens door de talent trees heen gaan kijken. het handigste levelen is denk ik als Shadow Priest? Hoe doen jullie dat als jullie instances gaan doen. Respeccen naar Holy?
Shadow priests kunnen prima de normale instances healen. En ja, shadow is de levelling build.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Na gistere avond eindeljik bijna 78, hurray het zit er bijna op

Maandag verwacht ik 80 te dingen dan ga ik me gold burnen op me prof's en dan op voor heroic's voor gear en die badges dingen heb leuke spullen gezien :D

Heb tot nu toe nog 3 epic's vervangen voor blue's..

Guildwize zijn ze al bezig 10 man Nax te clearen en geloof Dinsdag de 1e 25man klaar staat :D
Verder tot nu toe erg tevreden met LK behalve dat alles zoals als kara is...

Zou graag wat meer Sunwell Style zien :D maar neem aan dat nog komt met andere intances straks :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 02-06 16:36

Blaasvis

Cidora \o/

Ik ben juist blij dat het meer de stijl van het origineel is :)
De hele undead vibe blijft imho het tofste. Ik vond de tbc nogal tegen vallen als ik eerlijk ben.

Dit kwam vooral doordat de stijl niet aansloot op het origneel, te fantasie rijk. Maar dat is niets meer dan een kwestie van smaak.

Moet wel zeggen dat ik het verdomt easy allemaal vindt.....
Gisteren van 78.1 naar 80 gegaan vanacht rond half een, en ik heb 'maar' 9/10 uur gespeelt.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Blaasvis schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:40:
De hele undead vibe blijft imho het tofste. Ik vond de tbc nogal tegen vallen als ik eerlijk ben.
Ik heb zowieso altijd de Undead quests (Tirisfal, Silverpine, Western Plaguelands etc.) leuker gevonden. Het is niet altijd alleen maar ga naar X, kill X, loot X, maar echte chains met kleine verhaaltjes. Zoals de farms in WPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
naar 5 uur spelen zitk beetje met probleempje, mijn isotone drankje is op mijn g15 gevallen... arggg nu blijft de w hangen, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Schroevendraaier/mesje etc. eronder. Schoonmaken en terug klikken :) of je keybindings veranderen, maar ik zou de eerste optie proberen.

[ Voor 32% gewijzigd door Paprika op 22-11-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 280511 schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 12:13:
[...]

Toen ben ik met de warrior en andere chars maar snel geswitched naar farmer (skinning/herbalism). Sindsdien nooooit meer geldgebrek gehad. Mooie items koop je gewoon op de AH of je wacht op de questitems. En alles wat je zelf binnen hengelt verkoop je op de AH.

Kortom: als je net zo casual als ik speelt dan geef ik je de tip alleen te farmen. Vooral met je eerste character scheelt dat heel veel frustratie.
Kun je nog van beroep switchen? Ben nu lvl 16 en zit ook met Mining en BlackSmith...

Niks positief aan het hele BlackSmith gebeuren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
hulde voor vipeaxs idee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
wildcardxl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:07:
naar 5 uur spelen zitk beetje met probleempje, mijn isotone drankje is op mijn g15 gevallen... arggg nu blijft de w hangen, iemand een oplossing?
Ja, geen drinken meer in handbereik bij je PC zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Blacksnak schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:41:
[...]

Kun je nog van beroep switchen? Ben nu lvl 16 en zit ook met Mining en BlackSmith...

Niks positief aan het hele BlackSmith gebeuren dan?
Blacksmithing is zeker geen slechte profession, maar je zal er tijdens het levelen geen geld mee verdienen. Het beste is eigenlijk om tijdens het levelen twee gathering professions te nemen, en dan later een van de twee te droppen voor een andere profession als je bijvoorbeeld wapens of armor voor jezelf wil craften.

Ik raad aan om altijd skinning te nemen als een van je gathering professions tijdens het levelen, want, alhoewel leather niet ZO veel oplevert op zich als herbs of ore, zijn de merendeel van de mobs die je dood maakt skinnable, waardoor je er makkelijk heel veel van verzamelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blacksnak schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 14:41:
Als je C drukt, dan onder skills kan je achter je professions een kleine - drukken om je profession te verwijderen.

Ik was eerst skinner/leatherwork, skinning verdient wat geld (niet superveel, maar leuk zakcentje), leatherworking heb ik na teveel geld maar weggehaald omdat het enorm veel kost om op de hoge crafting te komen. (en dan nog mats). Nu herbalism gegaan, 2x zakcentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
SinergyX schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:05:
[...]

Als je C drukt, dan onder skills kan je achter je professions een kleine - drukken om je profession te verwijderen.

Ik was eerst skinner/leatherwork, skinning verdient wat geld (niet superveel, maar leuk zakcentje), leatherworking heb ik na teveel geld maar weggehaald omdat het enorm veel kost om op de hoge crafting te komen. (en dan nog mats). Nu herbalism gegaan, 2x zakcentje :P
Thx, ga ik straks thuis eens bekijken. Waarschijnlijk ook even wisselen. Centjes zijn nu eenmaal niet alleen in het echte leven belangrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Blacksnak schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 15:08:
[...]

Thx, ga ik straks thuis eens bekijken. Waarschijnlijk ook even wisselen. Centjes zijn nu eenmaal niet alleen in het echte leven belangrijk ;)
haha welkom bij WoW, het ingame leven bestaat uit Farmen, Grinden, Farmen , Grinden, veel geld verdienen !!
en daarna mounts kopen van 18k of epic's laten maken die kwa mats 3000G kosten

Ach ja daar spelen we het voor om toch iets meer te doen dan een ander :D , en voor je persoonlijke fun en relaxation ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Vraagje nummer 10 hoop dat jullie niet zat van mij worden zo langzamerhand: ik heb nu gekozen voor herbalism en mining, ik heb al mijn coper in staven verandert, moet ik het daarna gewoon verkopen of iets anders mee doen?

en wat moet ik met mijn bloempjes doen?

[ Voor 8% gewijzigd door wildcardxl op 22-11-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Als je geld wilt verdienen: verkopen op AH. Alleen met low level stuff zal de marge niet groot zijn denk ik. Als je dat spul uberhaupt nog kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 13:49
Japser schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:51:
Als je geld wilt verdienen: verkopen op AH. Alleen met low level stuff zal de marge niet groot zijn denk ik. Als je dat spul uberhaupt nog kwijtraakt.
Moet jij eens copper gaan farmen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:51:
Depends.. naarmate de server langer bestaat en meer populatie heeft, zijn er meer high levels die evt nieuwe profs willen rollen (voorbeeld: BS). Deze mensen zullen dat naast b.v. Enchanting willen, en moeten hun mats dus met een altje farmen of via de AH kopen.

Ik hoor dat op Doomhammer een stack copper bars voor zo'n 5g van eigenaar verwisselt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
wildcardxl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:33:
Vraagje nummer 10 hoop dat jullie niet zat van mij worden zo langzamerhand: ik heb nu gekozen voor herbalism en mining, ik heb al mijn coper in staven verandert, moet ik het daarna gewoon verkopen of iets anders mee doen?

Vooral geen bars van maken als je het op de AH gaat zetten, want hiermee zet je ten dele Jewelcrafting buiten spel. Jewelcrafting heeft 5 ore nodig voor 1 prospect, de manier voor jewelcrafters om gems te krijgen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:33:

Beiden verkopen. Het is niet altijd handig bars te maken van je ores ivm Jewelcrafting.

Ook is het niet slim deze 2 profs te nemen omdat je ze niet beiden tegelijk kan tracken op je minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
sabriel schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:00:
[...]

Vooral geen bars van maken als je het op de AH gaat zetten, want hiermee zet je ten dele Jewelcrafting buiten spel. Jewelcrafting heeft 5 ore nodig voor 1 prospect, de manier voor jewelcrafters om gems te krijgen.
Agreed, alleen maar raw materials op de auction house gooien en mensen lekker zelf ermee laten doen wat ze willen :)

Copper snap ik nog wel aangezien je met copper smelting ook je mining omhoog haalt. In de hogere regionen gaat dat alleen niet meer op dus vooral niet meer doen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb een probleem met questen in Borean Tundra. Ik ben op dit moment level 71 en heb geen questen meer. Ik ben op lvl 68 Borean Tundra in gekomen. Kan iemand mij vertellen wat de laatste questhub was voordat je naar Dragon Blight gaat? Misschien dat ik die heb gemist.

Ik neem aan dat de laatste quest in Borean Tundra er eentje is van... ga naar (insert name) in Dragon Blight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:52
Mastasidaz schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:09:
Ik heb een probleem met questen in Borean Tundra. Ik ben op dit moment level 71 en heb geen questen meer. Ik ben op lvl 68 Borean Tundra in gekomen. Kan iemand mij vertellen wat de laatste questhub was voordat je naar Dragon Blight gaat? Misschien dat ik die heb gemist.

Ik neem aan dat de laatste quest in Borean Tundra er eentje is van... ga naar (insert name) in Dragon Blight.
Ik zou eerst naar Howling Fjord gaan, en daarna pas naar Dragonblight als ik jou was, zijn nog aardig wat quests te doen daar :)
Ik was eerst ook in Howling Ford tot 72, nu net bezig in Borean Tundra :)

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mastasidaz schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:09:

Laatste questhub is Taunka'le Village. Daarna word je naar het tauren refugee kampje in Dragonblight gestuurd. Ik ben het wel eens met hierboven dat je beter naar Howling Fjord kunt gaan, meer quests voor jouw level ook en goed om je "achterstand" in te halen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Hoe kom ik eigenlijk in Howling Fjord moet ik de hele weg lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Mastasidaz schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:31:
Hoe kom ik eigenlijk in Howling Fjord moet ik de hele weg lopen?
Vanuit Unu'pe vertrekt een leuk bootje (zuid-oost van Kaskala, Borean Tundra), dan kom je in Dragonblight uit en daar gaat weer een boot naar Howling Fjord of zeppelin vanaf Undercity.

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 22-11-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Paprika schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 21:42:
[...]

Vanuit Unu'pe vertrekt een leuk bootje (zuid-oost van Kaskala, Borean Tundra), dan kom je in Dragonblight uit en daar gaat weer een boot naar Howling Fjord of zeppelin vanaf Undercity.
Thnx, zit nu op de boot :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

wow 4th anniversay achievement today!

guildie logt precies om 0:00 in met die achievement. reacties--> lolwut :D.

iedereen reloggen/zonen :*)

happy birthday WoW!

[ Voor 70% gewijzigd door Tripp op 23-11-2008 00:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217720

Wat kan je nu met die beer doen alleen maar achter je aan lopen? krijg pet als kado?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

die pet kun jezelf houden in je spellbook en de extra pet uit je bag kun je naar een andere char sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 217720 schreef op zondag 23 november 2008 @ 00:25:
Wat kan je nu met die beer doen alleen maar achter je aan lopen? krijg pet als kado?
Hij kan lopen en sommige speciale pets kunnen nog wat leuke dingen maar ze doen geen combat :).

[ Voor 17% gewijzigd door Paprika op 23-11-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En je kan ik dalaran (maar denk ook elders) diverse grappige dingen kopen. Wollen bal bijvoorbeeld, kan je gooien en gaat hij hem weer halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 19:53
Wel jammer dat je hem niet terug krijgt :P

Zo heb ik nog meer plezier van Mr. Wiggles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280666

Ik ben ook een newB,
speel nu al 2 weken en ben level 42. Meeste denken nu van wtf?? 100% verslaafd!
Maar dat valt best wel mee aangezien ik recruit a friend gebruik. Ben een tauren druid en doe both healing en feral dps/tank.

Samen met wat vrienden die ook allemaal net begonnen zijn clearen we de ene na de andere instance moeiteloos ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iozay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Opzich is die verjaardag best wel grappig. En ik geloof dat ik die beer vanaf nu achter me aan laat wandelen op al m'n characters :)

Het grinden met daily's valt ook wel mee met WOTLK. De standaard daily's van verzamen x dit kill x dat zijn wat meer vervangen door dingen die leuk zijn om te doen zoals in een vliegtuig vliegen en dan een luchgevecht houden en bommenwerpen. Maarja dit zijn de eerste 2 die ik gezien heb maar de quest zijn over het algemeen een stuk leuker geworden. Bij de wrathgate kreeg ik zelfs een cutscene. Ik dacht eigenlijk dat m'n pc vast liep omdat het beeld 2 seconden zwart was maar opzich is er redelijk wat moeite in gestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 12:23
ohn03s schreef op zondag 23 november 2008 @ 02:01:
Opzich is die verjaardag best wel grappig. En ik geloof dat ik die beer vanaf nu achter me aan laat wandelen op al m'n characters :)

Het grinden met daily's valt ook wel mee met WOTLK. De standaard daily's van verzamen x dit kill x dat zijn wat meer vervangen door dingen die leuk zijn om te doen zoals in een vliegtuig vliegen en dan een luchgevecht houden en bommenwerpen. Maarja dit zijn de eerste 2 die ik gezien heb maar de quest zijn over het algemeen een stuk leuker geworden. Bij de wrathgate kreeg ik zelfs een cutscene. Ik dacht eigenlijk dat m'n pc vast liep omdat het beeld 2 seconden zwart was maar opzich is er redelijk wat moeite in gestoken :)
Ik vond die kids kidnappen en die walrus oid naar een vrouwtje lokken ook lache :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Wat is wijsheid?
Ik ben nu met een NE Hunter lvl56 bezig, en ik verdien geen kloten. Ik heb skinning en mail/leatherworking (300) en ik heb best wel `aardige` patronen.
Sommige dingen die ik maak zoals wicked headband lopen wel aardig op AH, maar b.v. dragonscale leaterworking kost gewoon teveel tijd voor de mats.
Is het zonde om het nu te laten vallen voor b.v. mining? Heb ik op hogere levels eigenlijk nou nog echt wat aan leatherworking? Mits ik natuurlijk patroontjes blijf jagen, wat ook vreselijk veel tijd kost. Droprates van patronen zijn soms echt erbarmelijk.

Ik heb nog een Blood Elf Lock. op een andere server met level 35 en 1000g in de zak, puur door mining, ik kan natuurlijk ook skinning laten vallen. en vervangen door mining, leer kost geen drol op mijn server (quel t` halas)
Ik loop wel rond in zelfgemaakte goede blue's, maar nooit goud op zak. Ik heb er een beetje genoeg van om als een halve sloeber door de server te wandelen.
Wat zal ik doen :?

wel jammer eigenlijk, dat de mailbox niet tussen servers werkt :P

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 23-11-2008 10:14 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:46
Tripp schreef op zondag 23 november 2008 @ 00:05:
wow 4th anniversay achievement today!

guildie logt precies om 0:00 in met die achievement. reacties--> lolwut :D.

iedereen reloggen/zonen :*)

happy birthday WoW!
Ik vind die mini-pet een heel geslaagd kadotje :) Alhoewel het echte symbool van WoW natuurlijk de murloc is en niet een beer *hint hint aan Blizzard* ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BAS80 schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:09:
Wat is wijsheid?
Ik ben nu met een NE Hunter lvl56 bezig, en ik verdien geen kloten. Ik heb skinning en mail/leatherworking (300) en ik heb best wel `aardige` patronen.
Sommige dingen die ik maak zoals wicked headband lopen wel aardig op AH, maar b.v. dragonscale leaterworking kost gewoon teveel tijd voor de mats.
Is het zonde om het nu te laten vallen voor b.v. mining? Heb ik op hogere levels eigenlijk nou nog echt wat aan leatherworking? Mits ik natuurlijk patroontjes blijf jagen, wat ook vreselijk veel tijd kost. Droprates van patronen zijn soms echt erbarmelijk.

Ik heb nog een Blood Elf Lock. op een andere server met level 35 en 1000g in de zak, puur door mining, ik kan natuurlijk ook skinning laten vallen. en vervangen door mining, leer kost geen drol op mijn server (quel t` halas)
Ik loop wel rond in zelfgemaakte goede blue's, maar nooit goud op zak. Ik heb er een beetje genoeg van om als een halve sloeber door de server te wandelen.

Ik heb zelf 4 chars van 70 of hoger en heb skinning, mining en herbs. Daarnaast doet er nog eentje alchemy en tailoring. Ik heb altijd geld over, zeker als ik dailies erbij doe. Heb net 2 chars voorzien van de bearmount en heb nog steeds ruim 27K gold. Ik heb met skining afgelopen week ruim 1400 gold verdient, gaat nog steeds goed. Ik heb natuurlijk het voordeel dat ik verschillende chars heb en dus verschillende gatheringprofessions kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 08:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

BAS80 schreef op zondag 23 november 2008 @ 10:09:
Wat is wijsheid?

denk dat leer nu wel goed verkoopt, omdat wlotk net uit is natuurlijk.
zou bijna zeggen, rush door naar northrend en ga daar alles skinnen.
dan moet je het wel redden met je cash :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Voor wie er vandaag inlogged een gratis polar bear pet en achievement ivm 4de verjaardga WoW ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 14:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

ShadowBumble schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:17:
Voor wie er vandaag inlogged een gratis polar bear pet en achievement ivm 4de verjaardga WoW ;)
ow vet is dat alleen vandaag?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SinergyX schreef op zondag 23 november 2008 @ 01:21:
En je kan ik dalaran (maar denk ook elders) diverse grappige dingen kopen. Wollen bal bijvoorbeeld, kan je gooien en gaat hij hem weer halen :P
Dalaran is echt een toffe stad. Ik heb gisteren eens flink de tijd genomen om eens alles te exploren in Dalaran. Alle hoekjes en gaatjes van Dalaran zijn inmiddels wel bekend nu. Enkel de Alliance straat niet, maar daar wordt je als Horde uit getelepoort als er langer dan een 2-3 seconden in zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gohan-san schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:51:
[...]

ow vet is dat alleen vandaag?
Ja alleen tijdens 23 november server time

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30
Rakkerzero schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:02:
[...]

Dalaran is echt een toffe stad. Ik heb gisteren eens flink de tijd genomen om eens alles te exploren in Dalaran. Alle hoekjes en gaatjes van Dalaran zijn inmiddels wel bekend nu. Enkel de Alliance straat niet, maar daar wordt je als Horde uit getelepoort als er langer dan een 2-3 seconden in zit. :P
Ik vraag me trouwens af, kan je als lower level jezelf ook naar Dalaran laten teleporten net zoals dat naar Shatt kon? Ik speel nog niet zo lang en mijn main zit net op 54 (holy priest, ik doe graag moeilijk), Shatt is echt dood op mijn server momenteel. Gebruik het nog wel steeds als travel hub.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutchman! schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:29:
[...]

Ik vraag me trouwens af, kan je als lower level jezelf ook naar Dalaran laten teleporten net zoals dat naar Shatt kon? Ik speel nog niet zo lang en mijn main zit net op 54 (holy priest, ik doe graag moeilijk), Shatt is echt dood op mijn server momenteel. Gebruik het nog wel steeds als travel hub.
Geen idee of dat op laag level ook al kan. Zou je eens moeten proberen. Wat ik wel weet is dat zonder gebruik van mage/warlock teleport naar Dalaran wilt, je minimaal level 74 moet zijn i.v.m. quests doe je moet doen om de teleport crystal te kunnen gebruiken. Maar als eenmaal in Dalaran bent voordat je lvl 74 bent, zoals in mijn geval, dan kun je die quests ook al doen, maar je slaat dan een quest over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:18

DarkKnight

Narf

Dutchman! schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:29:
[...]

Is mogelijk. Ik heb al lvl 1 alts gezien in Dalaran.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Even eenv aagje tuusendoor, wat moet ik met mn herbs doen, want zo kaal zijn ze dus geen flikker waard, moet ik wat die vial's doen ofzo? want met copper kan je ze gewoon smelten en dan is het veel meer waard...

En hoe zit het met rough stone? wat kan ik daar mee doen? en hoe gebruik ik dat ding om de onzuiverheden uit het steen te halen???

Please iemand die deze newb wil helpen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:40:
Even eenv aagje tuusendoor, wat moet ik met mn herbs doen, want zo kaal zijn ze dus geen flikker waard, moet ik wat die vial's doen ofzo? want met copper kan je ze gewoon smelten en dan is het veel meer waard...

En hoe zit het met rough stone? wat kan ik daar mee doen? en hoe gebruik ik dat ding om de onzuiverheden uit het steen te halen???

Please iemand die deze newb wil helpen?:)
herbs niks waard??? Heeft iedereen Inscription al maxed ofzo? :9

Normaal zou je een leuke stuiver kunnen vangen voor herbs.. Op mijn server (medium pop dacht ik) is een stack(20) silverleaf alweer 2 gold en dan is het nog underpriced ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een horde lock op Magtheridon, maar die realm is nogal fucked up met alliance/horde ratio.

Wat is nu een goeie PvP realm, minimal medium populatie, waar alliance/horde ratio redelijk gelijk is? Er mogen wel wat meer alliance op zitten dan horde, laten we zeggen max 35%horde tegenover 65% alliance.

*De server moet dus bedoelt zijn voor PvPers, wat ik en mijn maten het liefste doen.
*Gangtaal moet uiteraard wel Engels zijn.
*Battlegroup het liefst redelijk, maar niet meest belangrijk.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
oke, dus diie herbs hoeft dus alvorens je het wil verkopen niks mee te gebeuren en hoe zit dat dan met die rough stone? en hoe zit het met dat ding waar je onzuiverhedeb mee weg kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:23:
oke, dus diie herbs hoeft dus alvorens je het wil verkopen niks mee te gebeuren en hoe zit dat dan met die rough stone? en hoe zit het met dat ding waar je onzuiverhedeb mee weg kan halen?
Ben geen professions god ofzo, maar de herbs hoef je idd niks mee te doen, die verkopen zo al prima. :)

Rough stone is iets voor blacksmiths, je kan ze gewoon op de AH zetten voor een leuke prijs.. dan kunnen ze daarvan weer skillen. :)

Onzuiverheden weghalen? Geen idee, kan je wat preciezer zijn? (Of misschien heeft iemand anders hier een antwoord op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 12:05

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Anoniem: 158967 schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:08:
Er mogen wel wat meer alliance op zitten dan horde, laten we zeggen max 35%alliance tegenover 65% horde.
Ben ik nu gek? Meer alliance dan horde maar max 35% alliance...dan zit er toch niet wat meer alliance op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dol_Fijn schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:11:
[...]

Ben ik nu gek? Meer alliance dan horde maar max 35% alliance...dan zit er toch niet wat meer alliance op.
Was een foutje, fixed. :) Maar alliance mag wel btje de overhand hebbne op horde qua aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Anoniem: 158967 schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:22:
[...]

Was een foutje, fixed. :) Maar alliance mag wel btje de overhand hebbne op horde qua aantal.
Zou ik ook zeggen als ik ally was. :/

Een verschil van 1-10% vind ik wel kunnen. Maar van de spelers die ik tegenkom in Northrend (tijdens 't questen etc.) is 95% Alliance. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paprika schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:04:
[...]

Zou ik ook zeggen als ik ally was. :/

Een verschil van 1-10% vind ik wel kunnen. Maar van de spelers die ik tegenkom in Northrend (tijdens 't questen etc.) is 95% Alliance. |:(
Daarom ben ik ook horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
wildcardxl schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:23:
Als je 2 garthering professions heb kan je er verder niets mee. Gewoon proberen te verkopen op AH een anders gewoon bij de vendor.

en nog een tip, als je op den duur serieus genomen wil blijven worden, dan zou ik iets meer aan zelfstudie doen voor hier elk ding te gaan lopen vragen. Mensen zijn hier zeer behulpzaam, maar als je deze trend doorzet tot lvl40 denk ik dat je hier gauw opmerkingen gaat krijgen in de trend van : zoek maar op in wowwiki etc en daar zit je niet op te wachten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Heeft nog iemand een idee voor mij als warrior orc hoe ik mijn talent points het beste kan verdelen, fury of arms???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:58:
Heeft nog iemand een idee voor mij als warrior orc hoe ik mijn talent points het beste kan verdelen, fury of arms???
Hangt er ook vanaf wat je wilt, dual wield of een2hander. Ik heb zelf dual wield maar heb desondanks de meeste punten in arms staan. Heb nog wel punten in de dual wield talent in fury staan, de rest is echter arms en ik verzuip in de rage. In fury moet je sowieso de talent pakken waarmee je extra attackpower krijgt naarmate je meer armor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Roguèworstje - Human Female Rogue - Trollbane
Vandaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 11:49

Scrummie

Think different

Heeft iemand misschien wat tips betreffende healen met een pally op de laatste boss in Nexus? Ik krijg het daar niet voor elkaar én iedereen up te houden én dan ook nog te cleansen/dispellen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 19:53
Paprika schreef op zondag 23 november 2008 @ 21:56:
[...]

Roguèworstje - Human Female Rogue - Trollbane
Vandaar. :p
En als je op die link klikt kom je niet eens bij een char uit, laat staan waar hij reclame voor maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

winkelwagen schreef op zondag 23 november 2008 @ 22:21:
[...]

En als je op die link klikt kom je niet eens bij een char uit, laat staan waar hij reclame voor maakt..
Hmm klopt, komt omdat armory nog niet mijn profiel kan vinden omdat ik laatst namechange gedaan heb.

Dat andere ging btw over mijn ud warlock, ik zal em ff adden in mijn sig.

EDIT: Sig fixed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist is naxxramas heroic gehaald op lightning blade :P

Gaat hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-06 16:35
pfeww ik moet toch maar eens de TBC expansion aanschaffen. Als WotLK al zo snel tot een eind is gespeeld, loop ik echt al ver achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
World server down.. alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SinergyX schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:50:
Zojuist is naxxramas heroic gehaald op lightning blade :P

Gaat hard :P
Spiderwing gecleared, maar 5 wipes op Patchwork en 4 op Instructor Razuvious. Toen maar opgehouden. Niet heroic trouwens :o.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Krijg je in Naxx trouwens Argent Crusade reputation? Of moet je die tabard aanhouden? Moet nog 17K tot exalted ofzo en daarna nog even farmen om exalted te worden met Argent Dawn. Wil de title hebben.

Van het weekend flink wat heroics gedaan, leuke gear gepakt. Mijn epic helm laten craften en verder veel geld verdient op de AH met ore etc.

Ik ga Jewelcrafting waarschijnlijk droppen, 1 simpel recipe per 2 dagen vind ik echt te gek. Elke andere proffession koopt gewoon zo zijn recipes. Enchanters betalen hun recipes dan met Dream Shards, maar je kunt zat Dream Shards op 1 dag krijgen door dungeons te runnen. Heel dat Dalaran token systeem is echt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 24 november 2008 @ 06:25:
Elke andere proffession koopt gewoon zo zijn recipes. Enchanters betalen hun recipes dan met Dream Shards, maar je kunt zat Dream Shards op 1 dag krijgen door dungeons te runnen. Heel dat Dalaran token systeem is echt :r
Niet juist, leatherworkers moeten hun epics patterns kopen met blauwe tokens (Arctic Fur) die je soms krijgt bij het skinnen van beesten. Nu heb ik al dozijnen beesten geskinned en slechts 3 tokens gevonden.

Nu vallen die patterns mij ook nog eens behoorlijk tegen trouwens, ik kan voor mijn rogue slechts een belt en shoulder armor craften. Ik hoop dat die armor enchants en eventuele nieuwe drums wel de moeite waard zijn anders kieper ik leatherworking gewoon de vuilbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ben in het weekend met mijn warrior eindelijk 78 geworden. Hele zondag runs gedaan in lvl 80 instances samen met mijn guild :)

Mijn druid is nu 73 en mijn hunter is 71, Heb tevens mijn eerste epic flyer gekocht, gelijk even door icecrown e.d. gevlogen maar ik ben nu bezig in the basin wat ook wel makkelijk questen is.

Ps. Guild is the elite brotherhood op al'akir. Geheel nederlands op natuurlijk (volgens de traditie) 1 engelse na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Kapoen schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:28:
[...]Niet juist, leatherworkers moeten hun epics patterns kopen met blauwe tokens (Arctic Fur) die je soms krijgt bij het skinnen van beesten. Nu heb ik al dozijnen beesten geskinned en slechts 3 tokens gevonden.
Wow. 12 beesten en maar 3 tokens.

Ik als JC krijg 1 token per dag van een daily. Een simpel recipe kost 3 tokens. Een meta kost 5 tokens. Een epic ring of ketting kost 6 tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 94605 schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:40:
[...]

Wow. 12 beesten en maar 3 tokens.

Ik als JC krijg 1 token per dag van een daily. Een simpel recipe kost 3 tokens. Een meta kost 5 tokens. Een epic ring of ketting kost 6 tokens.
Lees mijn post eens opnieuw, ik zei dozijnEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 32767 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 17:21:
Ja. Het is nog steeds leuk. Ik doe het bij elke expansion op een nieuwe server waar iedereen gelijk is :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Wat ik wel wat jammer vind is dat het levellen tot 70 nu zo snel gaat. Ik ben voor TBC gestopt op 60 en nu ben ik verder gegaan. Met alle quests op Hellfire Peninsula gedaan en alleen Blood Furnace nog open ben ik al bijna level 65. Lijkt erop dat ik met twee gebieden van Outland al op level 70 zit :|

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.