Nouja, geen idee wat bij de bottleneck zou kunnen zijn, k heb een Core 2 Duo 8600, 4gig ram 64bits vista en daarbij dan 2 videokaarten in crossfire (Sapphire Radeon HD 3870) k speel ook op 1680 bij 1050 met multisampling op max en al dat spul.UTwizard schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:30:
Om toch nog even terug te komen op de Shadows van WoW, mijn systeem (signature) draait WoW met alle eyecandy voluit en 4x multisampling op een resolutie van 1680x1050, ik kom niet onder de 30 fps, meestal zit ik gewoon tussen de 40-50 en in rustige gebieden nog wat hoger. Als je slechte performance haalt met Shadows enabled denk ik eerder dat het een probleem is met je drivers of iets dergelijks. Je hebt echt geen kaart van 300,- euro nodig om WoW fatsoenlijk te kunnen spelen.
En shadows werken gewoonweg niet, fps gaat naar de kloten allemaal lijnen door het beeld waar de shadow zouden moeten zijn etc. Anders dan dat draai ik alle andere opties gewoon op max meestal 50/60fps op zn minst 30. Drivers enzovoorts zijn up to date.