Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 172 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.036 views

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
Skillz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:57:
Hmmm, ik ben aan het kijken naar een nieuwe laptop omdat de performance van mijn mobility x1600 zo slecht is sinds patch 3.x en de Dynamic Shadows.

Nu lees ik op het WoW forum dat zelfs de nieuwste kaarten ook zeer lage fps krijgen in WotLK doordat de dynamic shadows heel erg slecht geprogrammeerd zouden zijn? Hoe is bij jullie de fps in de nieuwe gebieden met shadows on?
het vergt heel veel van je kaart. ik heb een radeon4870x2 met shadows op 3 (moet 4 nog ff proberen) en kom nooit onder de 30fps gelukkig. maar 't geeft wel aan hoe zwaar het op de maag ligt. in gebieden waar ik alleen ben zit ik gemiddeld zo op de 110fps

Anoniem: 279511

Het lijkt mij interessant om van een lvl 80 DK te horen hoe de class zich dan verhoud. Echt van iemand die een lvl 80 DK heeft dus, en niet iemand die er net door eentje is vermoord.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even wat anders met de DK's, werkt dual blade een beetje? Ik ben echt anti-2h (1 miss/1 dodge = 10 sec verder). Zal ongetwijfeld wat inleveren qua dmg (aantal spells doen weapon dmg), maar ben altijd blijer met dual whield dan met een 2hander.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SpoTs schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:57:
[...]

Ook bekend als.. Speel het spel zoals het bedoeld is ;-)
Keer op keer een halfuur rondlopen op de map naar een mob die je niet kan vinden (met directies als "just keep running north by northwest", waarna je de mob uiteindelijk ergens anders tegenkomt) waarna je uit wanhoop beleefd op /1 wil vragen waar je die mob kunt krijgen, gevolgd door een hoop retarded antwoorden? Nee dank je, ik lees alle lore, maar ik wil wel ook graag weten WAAR ik iedere keer exact moet zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:04:
Even wat anders met de DK's, werkt dual blade een beetje? Ik ben echt anti-2h (1 miss/1 dodge = 10 sec verder). Zal ongetwijfeld wat inleveren qua dmg (aantal spells doen weapon dmg), maar ben altijd blijer met dual whield dan met een 2hander.
Als je je blood tree af heb en die + hit talent uit Frost erbij pakt.. = kwijl met dual wield :)lekker snelle actie en veel numbers.. ik vind het iig beter dan 2-h! maar ik vind 2-h zowiezo lame behalve voor een warrior/pally
Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:06:
[...]

Keer op keer een halfuur rondlopen op de map naar een mob die je niet kan vinden (met directies als "just keep running north by northwest", waarna je de mob uiteindelijk ergens anders tegenkomt) waarna je uit wanhoop beleefd op /1 wil vragen waar je die mob kunt krijgen, gevolgd door een hoop retarded antwoorden? Nee dank je, ik lees alle lore, maar ik wil wel ook graag weten WAAR ik iedere keer exact moet zijn.
Ik level zonder Quest Helper, gisteren giga eind omgelopen om iets te vinden.. Resultaat --> Hoop omgeving gezien e.d.

Ik vind persoonlijk als je niet eens meer zonder mods kan spelen dat het wel erg sad is. even iets opzoeken kan altijd maar constant aan het handje omdat het anders teveel tijd kost... :/

[ Voor 42% gewijzigd door Dakreal op 20-11-2008 15:09 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:12
Yokidrink schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:59:
[...]
het vergt heel veel van je kaart. ik heb een radeon4870x2 met shadows op 3 (moet 4 nog ff proberen) en kom nooit onder de 30fps gelukkig. maar 't geeft wel aan hoe zwaar het op de maag ligt. in gebieden waar ik alleen ben zit ik gemiddeld zo op de 110fps
En die schaduws zuigen ook nog. Ga maar eens naast vuur staan (ook binnen). De schaduw loopt gewoon door zoals ie door de zon zou zijn (terwijl je binnen bent...) en loopt dan gewoon door ' t vuur.

't is eens wat anders dan die rondjes, maar als ik binnen ben wil ik geen schaduw van de zon hebben. -O-

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Yokidrink schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:59:
[...]
Dat is dan toch best ziek? Ik bedoel je hebt 2(!) radeon 4870's... :/
Als je ziet hoeveel mensen er klagen over de fps zodra ze shadows aanzetten, erg jammer!
Ik denk dat ik het nog maar even wacht met de aanschaf van een nieuwe laptop en hoop dat Blizzard er iets aan gaat doen via een patch of zo.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SpoTs schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:06:
[...]
Ik vind persoonlijk als je niet eens meer zonder mods kan spelen dat het wel erg sad is. even iets opzoeken kan altijd maar constant aan het handje omdat het anders teveel tijd kost... :/
Lees je mijn argumenten wel vooraleer ze als "sad" afdoet, of wil je gewoon tegendraads doen?
Het nieuwe continent heeft gigantisch grote delen en je wordt soms letterlijk van de ene kant van de map naar de andere gestuurd: Dit is een gigantische timesink die blizzard heeft ingebouwd, gevolg is dat het bij momenten écht moeilijk is om je objectieven te vinden. Je kan nu wel aankomen met je "jamaar, exploren is leuk" argument, maar geloof me: als je alle quests doet heb je echt wel de gehele map gezien (inclusief achievement erbij) zonder 20 keer op dezelfde plaats heen en weer te rijden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:11

OMX2000

By any means necessary...

[...]

Als je je blood tree af heb en die + hit talent uit Frost erbij pakt.. = kwijl met dual wield :)lekker snelle actie en veel numbers.. ik vind het iig beter dan 2-h! maar ik vind 2-h zowiezo lame behalve voor een warrior/pally

[...]

Ik level zonder Quest Helper, gisteren giga eind omgelopen om iets te vinden.. Resultaat --> Hoop omgeving gezien e.d.

Teveel tijd kost. Ik vind dat als ik 8-10 uur doe over 1 lvl questen gebruikmakend van questhelper, dat ik wel gek zou zijn om 1 1/2 keer zoveel tijd erover te doen zonder. Dan zou ik dus ZEKER gaan grinden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Felair
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-03 22:02
Om de een of andere reden krijg ik artifacts als ik mijn shadow durf te enablen, de rest van de settings staat op max multisampling etc alleen full screen glow en death effect heb ik uitgezet omdat ik het irritant vond.

Ik draai 2 Radeon 3870's met 1gb geheugen elk in Crossfire maar zodra ik aan die optie kom word het onspeelbaar :( wel jammer maar goed het is niet anders.

Verder denk ik dat de DK is OP mening vooral uit de onwetendheid van mensen voortkomt gezien ze gewoon niet weten wat ze moeten verwachten en vervolgens maar gaan whinen van WTF OP DK'S! zonder iets te proberen :P.

Natuurlijk zijn sommige classes beter en slechter tegen DK's maarja dat is zowat met elke class wel. Maar ik verwacht dat de mening wel bij trekt, iig onder de hardcore pvpers/arena lui zodra het season begint.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:58:
[...]

Ik ben van plan er eentje te kopen (naja, 3 dus), dus mocht iemand er nog eentje willen :) Ik zal er van het weekend even naar kijken. (je koopt ze 'blank', in je account pagina link je ze pas).
En ze worden in een doos geleverd waarin dan 3 bubble-enveloppen zitten, elke authenticator een eigen envelop ;)

Werkt goed moet ik zeggen, direct na gebruikers account en wachtwoord komt er een prompt voor de authenticator code. Overigens checked hij het wachtwoord pas na de code ingevoerd te hebben.
Je hebt de authenticator dan ook voor alle verdere accountwijzigingen nodig (behalve wotlk upgrade ;) )

Nothing to see here

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 15:14

chromeeh

the Gnome

Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:14:
Ik speel vrij intensief (zodra ik thuiskom tot ik ga slapen) sinds zaterdag en ben nu net lvl 73 geworden, terwijl er al een hele hoop lvl 80's rondhuppelen :?. Ik geef toe dat ik ALLES van quests lees (was een grote fan van warcraft 3:TFT storyline, en alles in WOTLK lijkt over het leven van Arthas te gaan), maar toch vraag ik me af....doe ik nu iets verkeerd of zitten er echt zoveel mensen online die overdag niet moet werken + geen behoefte hebben aan slaap ofzo :?
Ik level ook liever op m'n eigen tempo :)
Soms heb ik even geen zin in questen, dan ga ik een beetje exploren enz.
Als ik echt zou willen neem ik een lang weekend (bijv. maandag & dindag) er bij vrij en dan haal ik binnen no-time lvl 80.

De questlines zijn allemaal erg gebaseerd op de Lore, daarom doe ik lekker rustig aan en lees ik veel meer de quest objectives etc.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:26

Denko

|{ing Øf ßlitz

SpoTs schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:44:
[...]

tis alleen jammer dat de burst's in HoJ nog steeds genoeg zijn om 8-10k hp weg te beuken met een beetje gear. Zolang dat nog steeds kan ik Retri OP'd.

die 0.25% was volgens mij altijd al zo bij de implementatie van de nieuwe pally tree
nee, in het begin was het 0.5%, en die 10K is een beetje overdreven, ja dat kon misschien ik doen op een non SL lock pre-wotlk op 0 resiliance......maarja, wat verwacht je, 40.8% crit en 2400 AP selfbuffed. Een full brutal lock met SL aan de andere kant maakte me zo hard af dat ik niet wist wat er gebeurde.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:07
SinergyX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:58:
[...]

Ik ben van plan er eentje te kopen (naja, 3 dus), dus mocht iemand er nog eentje willen :) Ik zal er van het weekend even naar kijken. (je koopt ze 'blank', in je account pagina link je ze pas).
Waarom 3? Volgens mij kon je er 1 aan meerdere accounts hangen.

-bron-

http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=24660
Can I apply my Blizzard Authenticator to more than one account?

Yes! You"re welcome to associate a single Blizzard Authenticator to as many accounts as you like. Please remember that you must have that Authenticator with you to log in to any of these accounts afterwards.

[ Voor 32% gewijzigd door Bulligan op 20-11-2008 15:48 ]

Anoniem: 130680

Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:06:
[...]

Ik heb ook gewoon zo'n tool/ add-on en het is gewoon reuze handig, Want de quest's zijn idd soms niet altijd even duidelijk. Daarnaast kun je gewoon alle quest objects in dezelfde omgeving ook oppakken, mits daar nog meer quest's zijn. En ook allemaal weer tegelijk inleveren. :)

Anoniem: 63072

Om een death knight uit onze guild te quoten: "Als je als level 63 DK level 67 elites doodt zonder problemen, komt er een nerf aan. Maar voorlopig level ik door zolang het leuk is"

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hooli-gan schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:47:
[...]

Waarom 3? Volgens mij kon je er 1 aan meerdere accounts hangen.

-bron-

http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=24660

[...]
Omdat de verzendkosten voor 1 zo'n ding hoger zijn dan het token zelf. Dan kan je beter maar gelijk 3 van die dingen kopen voor je vrienden die ook WoW spelen :)

Zo heb ik het gedaan in ieder geval. Ik heb ook 2 accounts en maar 1 token. Mijn vriendin heeft 2 accounts en 1 token en een vriend van mij 2 accounts, en wederom, maar 1 token.

Werkt prima :)

https://discord.com/invite/tweakers

Anoniem: 279511

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:51:
Om een death knight uit onze guild te quoten: "Als je als level 63 DK level 67 elites doodt zonder problemen, komt er een nerf aan. Maar voorlopig level ik door zolang het leuk is"
63 is nog steeds geen 80. wie weet hoe DK's dan scalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 279511 op 20-11-2008 15:54 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 15:58

Wootlock

Evilution

Wat is dit nou weer voor ge-QQ...
Ik wens jou heel veel plezier op lvl 80 als je wilt gaan raiden met je DK, en de tactics worden niet uitgelegt omdat je geacht word de tactics te kennen.
Dan vindt ik het toch reuze handig dat er een addon als Deadly boss mod bestaat.
En lvlen zonder questhelper, het kan maar wil je effectief lvlen en toch de omgeving explorern; loop er dan met een omweg heen ;)

"Don't let your dreams be memes"

Anoniem: 280987

voor quest hulp moet je eens zygor downloaden. Op de site zelf van zygor moet je betalen maar je kan ook even op TPB.com kijken ;). In game quest uitleg en guides over wat het snelste is :)

werkt super voor het lvle :D

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Maar dat is powerleveling, dat is weer iets heel anders. Ik wil gewoon ALLES van quests gedaan hebben (heerlijke cutscenes ook). Als ik daarbij sneller kan levelen is dat een plus, maar het is NIET mijn doel om ongeacht de quests zo snel mogelijk naar 80 te rushen.

• Bulligan
redfoxert schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:53:
[...]

Omdat de verzendkosten voor 1 zo'n ding hoger zijn dan het token zelf. Dan kan je beter maar gelijk 3 van die dingen kopen voor je vrienden die ook WoW spelen :)

Zo heb ik het gedaan in ieder geval. Ik heb ook 2 accounts en maar 1 token. Mijn vriendin heeft 2 accounts en 1 token en een vriend van mij 2 accounts, en wederom, maar 1 token.

Werkt prima :)
Dat snap ik, maar begreep eerder dat ie er 3 nodig had voor 3 accounts.

Zal wel komen door eerdere discussie over aantal DK's op server waar iemand op antwoorde;
dontcare schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:32:
[...]

....
lvl 55 alts voor tradeskills , altijd handig ^^
en ik heb er 3 op 1 realm btw O-) , maar ik heb dan ook 3 accounts die allemaal een lvl70 er op hebben staan

[ Voor 25% gewijzigd door Bulligan op 20-11-2008 16:06 ]

• Dakreal
Wootlock schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:54:
[...]

Wat is dit nou weer voor ge-QQ...
Ik wens jou heel veel plezier op lvl 80 als je wilt gaan raiden met je DK, en de tactics worden niet uitgelegt omdat je geacht word de tactics te kennen.
Dan vindt ik het toch reuze handig dat er een addon als Deadly boss mod bestaat.
En lvlen zonder questhelper, het kan maar wil je effectief lvlen en toch de omgeving explorern; loop er dan met een omweg heen ;)
Quest helper en deadlyboss mod is echt ZOVEEL verschil.. en dan een stoere term ge-QQ gebruiken.. Anyway, tactics hoort dus bij informatie en voorbereiding om te gaan raiden.

Dus niet metteen van die vage termen gebruiken en dingen vergelijken wat totaal geen overeenkomsten heeft behalve dat het beide mods zijn. :Y)
\
Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:01:
Maar dat is powerleveling, dat is weer iets heel anders. Ik wil gewoon ALLES van quests gedaan hebben (heerlijke cutscenes ook). Als ik daarbij sneller kan levelen is dat een plus, maar het is NIET mijn doel om ongeacht de quests zo snel mogelijk naar 80 te rushen.
spoiler:
Ik kreeg gister in Howling Fjords een leuke Cut-scene, ik kwam in de spirit world en zag daar Lich King, na een hoop gepraat dat ik nog niet waardig zou zijn 1-shotte hij me en kon ik corpsewalken :(

[ Voor 25% gewijzigd door Dakreal op 20-11-2008 16:14 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06 13:46

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Boeboe schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:01:
Tja, dat doe ik ook, maar ik zoek wel van quests op waar ik moet zijn als ik het niet zelf kan vinden binnen 5 minuten ofzo, ben ook druk bezig met de loremaster title (the seeker is allance binnen; bijna 3400 quests 'completed' volgens de stats). En toch speel ik eigenlijk alleen maar in de avonduren vanaf een uur of zeven.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
SpoTs schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:03:
[...]
spoiler:
Ik kreeg gister in Howling Fjords een leuke Cut-scene, ik kwam in de spirit world en zag daar Lich King, na een hoop gepraat dat ik nog niet waardig zou zijn 1-shotte hij me en kon ik corpsewalken :(
Euhm Spoiler Alert? :p

• Dakreal
Joe thx ;-) even niet bij nagedacht

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik neem inderdaad 3 tokens voor 3 verschillende mensen ;)

Voor de mensen die een DM mij hebben gestuurd, ik noteer het aantal en reageer op de DM op het moment dat ik ze ook ga bestellen :) Anders gaan het beetje door elkaar lopen ;) Zal er vanavond in iedergeval naar kijken, dus mogelijk dat ik ze dan al bestel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:22:

Oei...dit wordt een leuke reply...

1. Ik speel geen Paladin, maar Warrior
2. Ik heb mijn Paladin voor het laatst ergens in januari of februari gespeeld dus 3.0 nooit meegemaakt erop
3. En als laatste, hij was Holy specced. Tenzij jij healing overpowered vindt in deze patch
1. Jij wisselt zowat vaker van main dan ik van onderbroek ;)
2. Nee, toen waren Paladins nog niet zo OP als dat ze nu zijn/waren.
3. Holy Paladins doen inderdaad geen damage, maar Healing/Survival wise zijn/waren ze wel sterk.
porn* schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:23:
Ben unholy gegaan, leek me erg tof en bevalt tot op heden ook super. Ach kwestie van smaak lijkt me heb andere bloods zien levelen en dat ziet er ook prima uit qua snelheid en (het ontbreken van) downtime.
Hoe speelt Unholy? Volgens mij voornamelijk AoE en Pets die mee helpen met DPS?
Blood bevalt me sowieso super.. maar twijfel om naar Frost te gaan vanwege de insane Burst Damage :)

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 12:59
Quest helper en deadlyboss mod is echt ZOVEEL verschil.. en dan een stoere term ge-QQ gebruiken.. Anyway, tactics hoort dus bij informatie en voorbereiding om te gaan raiden.

Dus niet metteen van die vage termen gebruiken en dingen vergelijken wat totaal geen overeenkomsten heeft behalve dat het beide mods zijn. :Y)
Ehm jij was degene die met mods spelen "sad" vond; jij maakte daarin zelf geen onderscheid wat voor mods... Dus in die zin gooi jij alles op een hoop...

Aan de andere kant vind ik het wel een punt dat Blizzard een spel maakt dat je onmogelijk zonder mods meer kunt spelen. Bijna alles kun je missen, wellicht ook DBM, maar bijvoorbeeld een threatmeter is toch wel cruciaal (bijvoorbeeld bij Bloodboil). Blizzard heeft zelf ook al toegegeven dat sommige content getuned is voor het gebruik van addons. Het is ergens wel slecht dat Blizzard dus content maakt die je niet kunt verslaan zonder hulp van 3rd party addons. En de built-in threatmeter schiet ook niet erg op moet ik zeggen. Zou wel een hoop schelen als het concept ergens zichtbaar wordt gemaakt...Nu zie je daar toch vaak noobs de mist mee in gaan.

Maar goed, moraal van het verhaal: je zal linksom of rechtsom toch addons moeten gebruiken. of je nu alleen de hoognodige raid addons gebruikt of ook de addons die het questen makkelijker maken is dan een kwestie van smaak. Beetje onzin om gebruik van de ene addon zielig te vinden en de andere niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 20-11-2008 16:22 ]

• Dakreal
Morrar schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:19:
[...]

Ehm jij was degene die met mods spelen "sad" vond; jij maakte daarin zelf geen onderscheid wat voor mods... Dus in die zin gooi jij alles op een hoop...

Aan de andere kant vind ik het wel een punt dat Blizzard een spel maakt dat je onmogelijk zonder mods meer kunt spelen. Bijna alles kun je missen, wellicht ook DBM, maar bijvoorbeeld een threatmeter is toch wel cruciaal (bijvoorbeeld bij Bloodboil). Blizzard heeft zelf ook al toegegeven dat sommige content getuned is voor het gebruik van addons. Het is ergens wel slecht dat Blizzard dus content maakt die je niet kunt verslaan zonder hulp van 3rd party addons. En de built-in threatmeter schiet ook niet erg op moet ik zeggen. Zou wel een hoop schelen als het concept ergens zichtbaar wordt gemaakt...Nu zie je daar toch vaak noobs de mist mee in gaan.

Maar goed, moraal van het verhaal: je zal linksom of rechtsom toch addons moeten gebruiken. of je nu alleen de hoognodige raid addons gebruikt of ook de addons die het questen makkelijker maken is dan een kwestie van smaak. Beetje onzin om gebruik van de ene addon zielig te vinden en de andere niet.
even ter verduidelijking.. ik vind het gebruik van addons NIET sad, ik vind het niet zonder kunnen spelen van addons ( en dan bedoel ik NIET raiden ) wel sad.

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:48
Skillz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:57:
Hmmm, ik ben aan het kijken naar een nieuwe laptop omdat de performance van mijn mobility x1600 zo slecht is sinds patch 3.x en de Dynamic Shadows.

Nu lees ik op het WoW forum dat zelfs de nieuwste kaarten ook zeer lage fps krijgen in WotLK doordat de dynamic shadows heel erg slecht geprogrammeerd zouden zijn? Hoe is bij jullie de fps in de nieuwe gebieden met shadows on?
Nvidia 9600Gtx+ hiero met een resolutie van 1600x1050, en daarmee heb ik constant een fps van tussen de 50 & 60 met alle opties op zn hoogst
heb overigens wel vorige week ground clutter iets naar beneden gezet, maar het was donderdag avond ook wel errug druk in howling fjords, denk dat ik dat nu wel weer omhoog kan schroeven.
ik moet zeggen dat ik sinds de nieuwe patch geen problemen heb gehad en de schaduws doen het gewoon goed.

lvl 75 geworden gisteren :) niet eens zo heel veel gespeeld , maar heb mn priest vorige week disc/holy gemaakt, wat is dat een verheerlijking tegenover Shadow, downtime is onderhand helemaal verdwenen en ik kan gewoon normaal healen in dungeons. helemaal te gek. moet alleen nog effe pvp onder de knie krijgen met deze spec, echter is mana burn een leuke spell nu die ook een stuk sneller gecast wordt

heb wel het idee dat xp sneller gaat als toen tbc uit kwam , kan natuurlijk ook door qh komen, je hoeft niet veel meer te zoeken en dus je bent gewoon efficienter bezig met "gebieden afwerken".

1 ding heb ik wel afgezet, voor het eerst in mn wow tijd, general chat, lfg en trade heb ik in een apart chatvenster neergezet, af en toe heb ik echt het idee dat er allemaal kleuters online zijn, spammers en lastige mensjes. helaas blijkt in werkelijkheid waarschijnlijk dat het allemaal volwassen mensen zijn. jammer

gisteren draktharon keep gedaan, leuke eindbaas, vind zoiezo dat de eindbazen erg gaaf zijn geworden van dungeons, voor die in dragonspite, waar ik dan wel de sjaak ben aangezien je teammates de priest gaan aanvallen (waarom weet ik nog nie het werdt me alleen verteld toen we voor de boss stonden. die gasten waarmee ik daarnaartoe was hadden hem al vaker gedaan)

heb natuurlijk ook een deathknight gemaakt, die heeft nu een paar questjes gedaan maar die gaat voorlopig ff terug in de ijskast, ik vind de nieuwe content veel te leuk om nu weer naar Outland te gaan.

vraagje aan spots, over de spoiler, alliance of horde?

[ Voor 1% gewijzigd door Scorchor op 20-11-2008 16:32 . Reden: vraagje bijgetyped ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 10:03
Skillz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:11:
Dat is dan toch best ziek? Ik bedoel je hebt 2(!) radeon 4870's... :/
Als je ziet hoeveel mensen er klagen over de fps zodra ze shadows aanzetten, erg jammer!
Ik denk dat ik het nog maar even wacht met de aanschaf van een nieuwe laptop en hoop dat Blizzard er iets aan gaat doen via een patch of zo.
Of je zet gewoon geen shadows aan?

https://niels.nu

• Seraphin
  • Laatst online: 00:50

Seraphin

Meep?

[...]

spoiler:
Is dat een DK-only iets? Ik heb zo'n beetje alle HF q's wel gedaan (105-106 ofzo, 109 horde available volgens Wowhead), maar dit is mij niet overkomen.

spoiler:
Wel dat je een cut-scene hebt in dat vrykul fort waar je queen angerboda oid afmaakt... maar dan doet de Lich King alleen maar een verhaaltje en port hij weer weg

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• kowapanga
  • Laatst online: 20-05-2022
Vond zelf deze cutscene / questline erg goed!
spoiler:
Wrath-gate , dat aan het einde een cutscene komt van de ally/horde die de wrath-gate bestormen en verraden worden door de forsaken.
Vooral leuk dat daarna dat stukje dragonblight er ineens heel anders voor jou uitziet.
Quests daarna zijn ook geniaal , beetje naar orgrimmar en undercity aanvallen :D

• Dakreal
Seraphin schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:30:
[...]

Is dat een DK-only iets? Ik heb zo'n beetje alle HF q's wel gedaan (105-106 ofzo, 109 horde available volgens Wowhead), maar dit is mij niet overkomen.

spoiler:
Wel dat je een cut-scene hebt in dat vrykul fort waar je queen angerboda oid afmaakt... maar dan doet de Lich King alleen maar een verhaaltje en port hij weer weg
Hier kan ik helaas geen antwoord opgeven omdat ik alleen met mijn DK nog maar in Northrend ben geweest :)
spoiler:
Het is net voor de trap van Utgarde instance, IN spirit world

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:30:
[...]
Of je zet gewoon geen shadows aan?
Dat is natuurlijk een optie, maar ik vind dat de shadows echt iets toevoegen aan de gameplay, je ziet nu op de grond als er iemand boven je vliegt, een extra iets imo :)
En ik heb ook een mobility HD3650, maar daar gaat het ook niet lekker mee.

Nu is een 9600M alweer iets beter als de HD3650, dus dat zou nog een optie kunnen zijn.

Anoniem: 130680

SpoTs schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:26:
[...]

even ter verduidelijking.. ik vind het gebruik van addons NIET sad, ik vind het niet zonder kunnen spelen van addons ( en dan bedoel ik NIET raiden ) wel sad.
Sommige add-ons zijn best wel handig en dan bedoel ik niet de raidtools en threatmeters. Bijvoorbeeld auctioneer vind ik reuze handig, omdat het toch een hulpmiddel is om op de juiste buy-out prijs van een item te bepalen. Als ik straks weer bijvoorbeeld JC omhoog heb en ook alle belangrijke design's, dan is het reuze interressant om de juiste vraagprijs te kunnen bepalen voor bepaalde jewelcuts. Soms kijk ik ook wel eens op allakhazzam om te kijken wat de gemiddelde prijs voor een bepaald item doet, vaak verschilt het niet veel met wat op mijn server er voor gevraagd word. Wat ook handig is aan auctioneer is dat wanneer je eenmaal een prijs hebt vastgesteld, je de eerst volgende keer een zelfde item op de AH zet hij de prijs onthoud en niet meer opnieuw hoeft in te vullen. Dus sommige add-ons zijn helemaal niet sad. :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar even simpel gezegt, door dat phased gebeuren, het kan dus voorkomen dat iemand op lvl80 (alles gedaan) dus niet iemand van net 68 kan gaan helpen?

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:48
SinergyX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:48:
Maar even simpel gezegt, door dat phased gebeuren, het kan dus voorkomen dat iemand op lvl80 (alles gedaan) dus niet iemand van net 68 kan gaan helpen?
door het phased gebeuren wordt het mogelijk gemaakt om echt iets te veranderen aan bijvoorbeeld de omgeving voor degene die die questline doet,

als je die bepaalde questline nog niet gedaan hebt, en ik wel, dan zal ik je daar niet mee kunnen helpen inderdaad.
dat wil niet zeggen dat ik je niet met andere quests kan helpen die geen onderdeel zijn van die phased questline

• Dakreal
Skillz schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:38:
[...]

Dat is natuurlijk een optie, maar ik vind dat de shadows echt iets toevoegen aan de gameplay, je ziet nu op de grond als er iemand boven je vliegt, een extra iets imo :)
En ik heb ook een mobility HD3650, maar daar gaat het ook niet lekker mee.

Nu is een 9600M alweer iets beter als de HD3650, dus dat zou nog een optie kunnen zijn.
Ik draai wow hier op 1900x1200 en dan alles max inclusief graphics, shadows e.d.

Specs zijn:

Quad core 2.7 ghz
3gb geheugen
Gforz 8800 GTS

Nooit probs met wow.. behalve dat het wel is wil vastlopen of lagje :)

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:48:
Wel als je grouped bent gok ik.

• Bulligan
kowapanga schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:35:
Vond zelf deze cutscene / questline erg goed!
spoiler:
Wrath-gate , dat aan het einde een cutscene komt van de ally/horde die de wrath-gate bestormen en verraden worden door de forsaken.
Vooral leuk dat daarna dat stukje dragonblight er ineens heel anders voor jou uitziet.
Quests daarna zijn ook geniaal , beetje naar orgrimmar en undercity aanvallen :D
Dit was idd een hele mooie questchain. Kwam er een beetje laat achter dat het deze chain betrof, tot ik het filmpje in game zag :9~

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 15:33

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Vraagie over de wow-europe forums. Ik kan niet posten want hij zegt dat ik geen character heb. Ik heb meerdere characters :s

Doe ik iets fout ergens mischien? Ik vind er wel posts over maar alleen maar klachten, geen oplossingen.

Thx!

• Dakreal
InflatableMouse schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:04:
Vraagie over de wow-europe forums. Ik kan niet posten want hij zegt dat ik geen character heb. Ik heb meerdere characters :s

Doe ik iets fout ergens mischien? Ik vind er wel posts over maar alleen maar klachten, geen oplossingen.

Thx!
Je moet inloggen met je account name, vervolgens moet je een character specificeren. Als je dit hebt gedaan kun je WEL posten :p

• Bulligan
InflatableMouse schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:04:

Thx!
Zit je wel op de EU forums? Zal niet de eerste zijn die toch op amerikaans forum zit en probeerd in te loggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulligan op 20-11-2008 17:09 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hooli-gan schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:00:
Dit was idd een hele mooie questchain. Kwam er een beetje laat achter dat het deze chain betrof, tot ik het filmpje in game zag :9~
En weer geen bloodelfs ;(

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SpoTs schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:05:
[...]

Je moet inloggen met je account name, vervolgens moet je een character specificeren. Als je dit hebt gedaan kun je WEL posten :p
Hooli-gan schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:08:
[...]

Zit je wel op de EU forums? Zal niet de eerste zijn die toch op amerikaans forum zit en probeerd in te loggen.
Ja, ik ben ingelogd en ik zit op de EU forums. Rechts bovenin staat Select Character. Als ik daar op click staat er: No Characters beschikbaar. :?

edit:

Nu wel chars beschikbaar, maar als ik er een selecteer zie ik: ???wow.web.forums.error500.message???

Ik denk dat ik wat meer geduld moet hebben. Zal even duren voordat alles doorgevoerd/gesynced is met de spel servers of zo.

[edit 2]
Het werkt! Ik was weer es te ongeduldig ;)
[/edit 2]

[ Voor 19% gewijzigd door InflatableMouse op 20-11-2008 18:05 . Reden: het werkt ]

Anoniem: 279871

Even een snel vraagje tussendoor... weet iemand of er al lvl 80 pvp gear beschikbaar is ? En hoe deze zich verhoudt tot de level 70 pvp gear en de gear die je krijgt met questen ? M.a.w. Welke kans maakt een lvl 80 warrior in pvp (in questgear) tegen een lvl 80 (in lvl 70 pvp gear)?

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

weet iemand misschien iets van een addon ofzow zodat je irc kunt gebruiken in wow? zodat namelijk zeer fijn vinden.

Anoniem: 281277

..trouwe lezer van dit forum ^^

Heb een Pala (retri) LVL 71 en een DK blood lvl 62 .. mijn vraag is met welke zal ik verder gaan..

ze doen in princiepe hetzelfe veel crits en leuke dmg... :9~

alhoewel ik een UD far more wicked >:) vind dan een BELFje

crit me plox :+

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 281277 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:38:
..trouwe lezer van dit forum ^^

Heb een Pala (retri) LVL 71 en een DK blood lvl 62 .. mijn vraag is met welke zal ik verder gaan..

ze doen in princiepe hetzelfe veel crits en leuke dmg... :9~

alhoewel ik een UD far more wicked >:) vind dan een BELFje

crit me plox :+
Heb zelf een 70 pala en een lvl 73 DK. Zegt genoeg denk ik :P
Ik vind de DK veel en veel leuker vergeleken met de ret pala.

Maar healen vind ik ook leuk, dus de pala level ik later zeker nog wel een keer.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:13
WasMachinator schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:02:
weet iemand misschien iets van een addon ofzow zodat je irc kunt gebruiken in wow? zodat namelijk zeer fijn vinden.
Er zijn geen addons die kunnen communiceren met instant messaging buiten WoW. Die zullen er ook niet komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

BladePHQ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:11:
[...]

Heb zelf een 70 pala en een lvl 73 DK. Zegt genoeg denk ik :P
Ik vind de DK veel en veel leuker vergeleken met de ret pala.

Maar healen vind ik ook leuk, dus de pala level ik later zeker nog wel een keer.
Vind Dk atm ook de beste optie.. alleen er zit natturlijk een nerf aan te komen :'(

Het is alleen de vraag wat end game de beste class gaat worden tussen die 2 aangzien ik weer hardcore pvp/arena ga spelen 8)

DK is denk ik meer een PVP class dan alhoewel er nog geen season is geopend ofc. 8)7

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik ken wel huilen :(

Ik heb WEER dat probleem dat ik met '1' niet kan aanvallen. Ik had weer gewisseld met iets anders en nu werkt dat niet meer. Ik weet niet precies wat 'n' zou moeten doen (tip eerder hiero) maar dat doet niets.

Ik wil echt heel graag met tab enemy selecteren en met 1 aanvallen en dat werkt niet meer?

Anyone please?

InflatableMouse schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:38:

Ik heb WEER dat probleem dat ik met '1' niet kan aanvallen. Ik had weer gewisseld met iets anders en nu werkt dat niet meer. Ik weet niet precies wat 'n' zou moeten doen (tip eerder hiero) maar dat doet niets.

Ik wil echt heel graag met tab enemy selecteren en met 1 aanvallen en dat werkt niet meer?

Anyone please?
interface aanpassen?? en anders macro maken voor select nearest enemy en attack :)

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:53

Anyone please?
Als je op het onderstaande plaatje het icoontje van attack naar je attackbar sleept op de plek waar je '1' aan gekoppeld is, dan moet je daarmee kunnen attacken. Het icoontje bevat een ander plaatje dan bij jou, maar dat geeft niet.

Afbeeldingslocatie: http://wowacereview.files.wordpress.com/2006/08/clique1.jpg

Om in je spellbook te komen druk je op 'i' ipv 'n' (dacht ik?).

• Zeror
Gewoon jezelf aanleren dat wanneer je een ander wapen wilt equippen gewoon met rechts op het item klikt ipv te gaan slepen.
Dan doe je, zoals hierboven al staat uitgelegd, gewoon je autoattack in je actionbar zetten op 1.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

winkelwagen schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:44:
[...]

Als je op het onderstaande plaatje het icoontje van attack naar je attackbar sleept op de plek waar je '1' aan gekoppeld is, dan moet je daarmee kunnen attacken. Het icoontje bevat een ander plaatje dan bij jou, maar dat geeft niet.

[afbeelding]

Cool! Dat was em. Zo simpel is het. Liep me wezeloos te zoeken en had al eens een char weggemikt om opnieuw te beginnen O-)

Dank!

• Zeror
Zozo, Wrath of the Lich King is 2,8 miljoen keer over de toonbank gegaan de eerste 24 uur nadat ie verschenen is wereldwijd.

http://www.gamespot.com/news/6201418.html

Toch best netjes :)

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:22
Net Halls of Lightning Heroic aan het proberen maar die laatste boss zuigt echt flink zeg. Een paladin healer werkt echt niet bij die fight. 15k nova als je niet op tijd wegbent. Als je te ver wegstaat 5k aura en arc lightning die een ander hit ook voor 5k. Goede encounter 8)7

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Anoniem: 63072

Tr!gger schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:25:
Net Halls of Lightning Heroic aan het proberen maar die laatste boss zuigt echt flink zeg. Een paladin healer werkt echt niet bij die fight. 15k nova als je niet op tijd wegbent. Als je te ver wegstaat 5k aura en arc lightning die een ander hit ook voor 5k. Goede encounter 8)7
Dus je moet nadenken, opletten en een strategie gebruiken? Eindelijk een heroic die niet tank en spank is ik kijk er nu al naar uit. :P

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik blijf vragen hoor :)

Ik ben een dwarf Paladin. Ik heb volgens mij (ben al paar keer terug gelopen) alle quests gedaan en hak regelmatig op wat mobs in die ik tegen kom voor XPs. Ik ben nu (net) level 8. De laatste quest die ik heb gedaan is dat je die headhunter trolls moet neerhakken (level 8 en 9) terwijl ik nog lvl 7 was toen. Ik ben paar keer dood gegaan want ze komen meestal met zn tweeen of zelfs drieen (twee kon ik nog hebben met healen en stoneform).

Ik moest nu dus naar IronForge en daar zijn zat nieuwe quests, echt honderden lijkt het wel. Maar ze zijn volgens mij voor level 10 of hoger.

Wat heb ik gemist? Het lijkt mij niet dat ik nu naar buiten moet om maar suf zwijnen te gaan omhakken :s

Thx, as always ;)

• Zeror
@ InflatableMouse,

Dun Morogh is nog groter dan enkel zwijntjes en Ironforge. Ga eens naar het oosten toe bijvoorbeeld. Daar vind je meer quests. :)

• Hydra
Net de Wrathgate quest vervolgd.

Oh. My. GOD!!!! :D:D:D

• winkelwagen
InflatableMouse schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:08:
Wat heb ik gemist? Het lijkt mij niet dat ik nu naar buiten moet om maar suf zwijnen te gaan omhakken :s

Thx, as always ;)
Je wordt eigenlijk bijna altijd door middel van een loopquest naar een andere questhub gebracht. Dus vaak is het iets in de trant van, praat met x, of breng y naar x.

Kijk of je nog zulke quests hebt of op kunt pikken.

Anoniem: 252101

InflatableMouse schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:08:
Ik blijf vragen hoor :)

Ik ben een dwarf Paladin. Ik heb volgens mij (ben al paar keer terug gelopen) alle quests gedaan en hak regelmatig op wat mobs in die ik tegen kom voor XPs. Ik ben nu (net) level 8. De laatste quest die ik heb gedaan is dat je die headhunter trolls moet neerhakken (level 8 en 9) terwijl ik nog lvl 7 was toen. Ik ben paar keer dood gegaan want ze komen meestal met zn tweeen of zelfs drieen (twee kon ik nog hebben met healen en stoneform).

Ik moest nu dus naar IronForge en daar zijn zat nieuwe quests, echt honderden lijkt het wel. Maar ze zijn volgens mij voor level 10 of hoger.

Thx, as always ;)
Klikje - Dan even op Show on Map en Alliance Questgivers selecteren

Je zou in het startgebied(= Coldridge Valley) al level 6 moeten zijn geworden, klopt dat? Dus in Dun Morogh 'zelf' zo'n level 6-7 (7 is haalbaar als je veel mobs neerhakt onderweg naar quests). Daarna kan je in Kharanos een goed aantal quests halen (zoals je ook ziet als je kijkt op de wowhead map). Daarna kan je naar Brewnal Village, of Gol'Balor Quarry (Quarry is vaak multipulls en flink clearen geblazen). Vergeet overigens niet ook rechts boven Kharanos te kijken, daar is een siege workshop oid, waar ook nog quests te halen zijn.

Herinner me trouwens niet dat er veel quests in IF waren.. :9

PS: als je over een stipje op de wowhead map gaat zie je welke quests de NPC(s) je kunnen geven en welk level je moet zijn om de quest aan te kunnen nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 21-11-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Hydra schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:15:
[...]

Ik denk dat ik, als ik vrijdag niet vrijgenomen had, ook ongeveer 73 was geweest ipv m'n 75 nu. Ik weet dat ik een erg efficiente leveller ben. Die mensen die 80 zijn, zijn bijna non-stop aan het levellen geweest.
Eeeh fout. Ik ben nu level 73 en heb vrij weinig gespeelt, denk nu zon 16 uur. Nog wel veel eigenlijk. :P Maar ik lees de quests niet en gebruik Qhelper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

winkelwagen schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:44:
[...]

[afbeelding]

Al die verkeerde info heeft die jongen ook niets aan. :(

Ik zal even uitleggen welke tekens wat betekenen...

N is voor talenttree
I is voor LookingForGroup tool
P is voor spellboek en die moet jij openen zodat je je nieuwe wapen kan gebruiken. Dus druk P en sleep het attack icoon naar de gewenste plek in je spellbar. Maar goed, wat je nog beter kan doen is gewoon rechtermuisknop klikken op de mob (Ik bedoel, wat boeit het of je nou met je linkermuisknop op de mob drukt of de rechter :S). Jij zei toen zoiets van: Dat is noob, dat geklik. In PvP is dat best noob ja, maar om autoattack nou te moeten binden, ik denk dat zelfs de worldbestpvpers dat niet hebben. >:)

EDIT: Sorry voor dubblepost. :o

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-11-2008 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Gister in outland geraakt! gelijk lvl 60 gedingd was 58 op 90% omg wat gaat het levelen nu sneller xp haha
anyway weer wat lastige besluiten gemaakt met me gears... ik heb wat greens geloot en ontvangen bij quests die kwa armour iets beter waren maar weer wat inleverde aan extra krachten? :P

Daarnaast me stock DK Zwaard ingeruild voor een axe die iets meer dps per second deed maar wel overal meer damage (max damage lag hoger) ik heb hem maar als weapon geadd aan me char en er een runeforce oplos gelaten. Nu weet ik niet of dit een wijs besluit is? want wat telt meer de dps of de max damage dat met zo`n wapen gedaan kan worden? wat levert me meer op?

Het valt me ook op dat de meeste mensen op level 65 nog met bijna dezelfde gears lopen die ze hebben gekregen bij quests @ level 55.. ben ik dom bezig? of heeft het geen nut om die greens aan te trekken?

Mijn armory @ the moment... http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Trollbane&n=Saikwa

Het vage is ingame gaf hij trouwens aan dat ik een armour van 8000 k had en nu weer 4526 vaaggggg anyway wat denken jullie ervan?

Ik heb tevens heel veel frost talent points toegekend. een wijs besluit? ik heb gehoord dat als je unholy neemt je veel sneller kan levelen.. echter ik wil straks wel fatsoenlijk kunnen pvp`en en raiden. dus ik hoop dat ik de goeie richting in ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
RaseriaN schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:18:
[...]

1. Jij wisselt zowat vaker van main dan ik van onderbroek ;)
2. Nee, toen waren Paladins nog niet zo OP als dat ze nu zijn/waren.
3. Holy Paladins doen inderdaad geen damage, maar Healing/Survival wise zijn/waren ze wel sterk.
Smerige onderbroek heb jij dan Ras :+

Ik switchtte dit jaar wel veel van main (Paladin, Rogue, Shaman en naar Warrior) omdat ik mijn draai niet kon vinden met welke char mijn main moest worden. Maar sinds paar maanden toch lekker op mijn Warrior aan de gang omdat ik DPS spot kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:44:
[...]

N is voor talenttree
P is voor spellboek en die moet jij openen zodat je je nieuwe wapen kan gebruiken. Dus druk P en sleep het attack icoon naar de gewenste plek in je spellbar. Maar goed, wat je nog beter kan doen is gewoon rechtermuisknop klikken op de mob (Ik bedoel, wat boeit het of je nou met je linkermuisknop op de mob drukt of de rechter :S). Jij zei toen zoiets van: Dat is noob, dat geklik. In PvP is dat best noob ja, maar om autoattack nou te moeten binden, ik denk dat zelfs de worldbestpvpers dat niet hebben. >:)

Wat betreft de keybind heb je gelijk, ik zei ook niet voor niets (?) en ik ging er van uit dat mensen niet bang zijn om op wat knopjes te rammen om het goede schermpje te krijgen, het is hem immers gelukt.

Aan de andere kant zegt hij dat hij graag wilt openen met autoattack. Nu weet ik niet naar wie je refereert? Want ik heb nooit gezegd dat klikken voor 'noobs' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteren toch maar met een DK begonnen. Erg gaaf poppetje :) Vooral dat Runeforging is vet. Heb echter een tweetal vragen over dingen waar ik toch wel een beetje tegenaan loop. Ben trouwens een Hunter gewend :)

1. Hoe zorg je dat je weinig aggro neemt / kom je er snel vanaf? Bij een Hunter stuur je je pet / feign death en de aggro is weg. Bij de DK ga ik nu iedere keer dood als ik 5 poppetjes tegenover me heb.... Erg lastig tijdens questen.

2. Hoe gaan jullie om met de aanvallen / spells die jullie hebben? Ik heb nu zo'n 10 aanvallen maar merk dat er weinig logica in de aanval zit (lijkt een beetje button bashen / drukken op de aanval die het eerste weer bruikbaar is). Dit lijkt me niet echt efficient?

Ik vind de DK een heel gaaf poppetje, maar bovenstaande is wel iets om onder controle te krijgen om echt effectief met je DK te gaan spelen....iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:58:
Ik heb tevens heel veel frost talent points toegekend. een wijs besluit? ik heb gehoord dat als je unholy neemt je veel sneller kan levelen.. echter ik wil straks wel fatsoenlijk kunnen pvp`en en raiden. dus ik hoop dat ik de goeie richting in ga?
Ik ga ook richting frost omdat het een goede talenttree is voor Tanking. Heb echter veel meer punten toegekend in frost dan jij, je hebt nog redelijk wat bij blood zie ik. Misschien heb je iets aan dit topic http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=27006.0 waarbij diverse talenttrees ingedeeld zijn voor te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Aghanim schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:26:
1. Hoe zorg je dat je weinig aggro neemt / kom je er snel vanaf? Bij een Hunter stuur je je pet / feign death en de aggro is weg. Bij de DK ga ik nu iedere keer dood als ik 5 poppetjes tegenover me heb.... Erg lastig tijdens questen.
De meeste classes handelen solo 5 mobs niet bijster goed. Je moet er gewoon niet 5 tegelijk pullen :)
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:37:
Eeeh fout. Ik ben nu level 73 en heb vrij weinig gespeelt, denk nu zon 16 uur. Nog wel veel eigenlijk. :P Maar ik lees de quests niet en gebruik Qhelper.
Precies. Da's niet 'vrij weinig'.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 21-11-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Beste mede-WoW'ers,

Ik heb speciaal voor WotLK een pala naar 55 gestampt om een DK aan te kunnen maken en zit nu met de volgende Talent build http://www.wowhead.com/?talent=jfVMV0cfsfRxzAZZf en ben in het bezit van de Plague en Death Strike Glyphs

Als rotatie heb ik het volgende:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate (Death Strike)

Na deze eerste rotatie zijn de frost en unholy rune alweer klaar om dit alles te herhalen.
Voor Heart Strike en Obliterate heb ik een macro gemaakt waarbij indien mogelijk eerst een Rune Strike op de mob word los gelaten. Al met al kan ik bij deze rotatie gewoon constant doorgaan met DPS en hoef ik nooit op een Rune te wachten tot hij weer beschikbaar.

Nu las ik ergens dat door punten in Death Rune Mastery te stoppen je de volgende rotatie kan krijgen:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Death Coil, Obliterate

en ipv dit weer te herhalen:

Icy Touch, Plague Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike, Heart Strike

Door de 2 extra Heart Strikes procced Sudden Doom wel vaker.
Heeft iemand hier ervaring met deze build want het duurt weer een hele werkdag voordat ik hiermee aan de gang kan gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Hydra schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:58:
[...]

De meeste classes handelen solo 5 mobs niet bijster goed. Je moet er gewoon niet 5 tegelijk pullen :)

[...]

Precies. Da's niet 'vrij weinig'.
DK houdt dat prima. was in infected blabla ofzo met lvl 58. tegen een sub boss van lvl 60 en een stuk of 10 level 59/60 mobs....... bos gekilled toen nog stuk of 6 mobs en toen legde ik wel het loodje xp want ze bleven maar komen... maar ik was echt super verbaasd :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 02-06 11:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zo, gisteren WotLK gekocht want ik tikte lvl 68 met mijn nieuwe char op Azuremyst :)
En ja hoor, kon niet geinstalleerd worden met vage foutmeldingen :(

Gelukkig was ik zo slim om dan maar gewoon de hele online versie te downloaden en dat ging goed! Van lvl 58 naar 68 door alleen maar te questen in Hellfire, Zangarmarsh & Terokkar... stiekem toch beetje jammer, want alle overige gebieden heb ik ooit maar 1x gedaan.

Maar 1e indruk is goed! Prachtige Fjord, orca's in het water, mooi hoor.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Heb er anders weinig problemen mee met mijn spec :) Gewoon je diseases uphouden, Death Strike spammen en Death and Decay erbij gebruiken. Massive damage + healing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 22:58
RaseriaN schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:28:
[...]

Heb er anders weinig problemen mee met mijn spec :) Gewoon je diseases uphouden, Death Strike spammen en Death and Decay erbij gebruiken. Massive damage + healing ;)
Heb ook geen problemen O-) maargoed ik ben prot :p

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:28:
[...]

Op een wat hoger lvl krijg je Rune Strike, dat is pas dps.. Deathstrike gaat hooguit voor 1200 ofzo.. Runestrike is bij mij al voor 2700 gegaan met een 1-h ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Anoniem: 252101 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 23:59:
[...]

Klikje - Dan even op Show on Map en Alliance Questgivers selecteren

Je zou in het startgebied(= Coldridge Valley) al level 6 moeten zijn geworden, klopt dat? Dus in Dun Morogh 'zelf' zo'n level 6-7 (7 is haalbaar als je veel mobs neerhakt onderweg naar quests). Daarna kan je in Kharanos een goed aantal quests halen (zoals je ook ziet als je kijkt op de wowhead map). Daarna kan je naar Brewnal Village, of Gol'Balor Quarry (Quarry is vaak multipulls en flink clearen geblazen). Vergeet overigens niet ook rechts boven Kharanos te kijken, daar is een siege workshop oid, waar ook nog quests te halen zijn.

Herinner me trouwens niet dat er veel quests in IF waren.. :9

PS: als je over een stipje op de wowhead map gaat zie je welke quests de NPC(s) je kunnen geven en welk level je moet zijn om de quest aan te kunnen nemen.
Mooie tip! Dank je wel!

Volgens mij had ik overal gelopen, ik maak uiteraard veel gebruik van de map en minimap maar ik denk dat ik zeker wat gemist heb.

Ik zie in ironforge echt heel veel gele uitroeptekens. In elke hal wel eigenlijk...
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:44:
[...]

N is voor talenttree

Klopt, was ik achter gekomen idd wbt die p en i.

n00b is mischien een sterk woord, maar ik heb nou eenmaal m'n linkerhand vrij dus die gebruik ik gewoon om het toetsenbord te bedienen. Is gewoon veel sneller dan moeten klikken. Bovendien moet je stoppen met lopen en rondkijken om iets te kunnen klikken en dan nog naar de spellbar met de muis voor de spells oid ... alle toetsen zitten bij elkaar onder mn linkerhand binnen vingerbereik :)

Thx all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:09:
Op een wat hoger lvl krijg je Rune Strike, dat is pas dps.. Deathstrike gaat hooguit voor 1200 ofzo.. Runestrike is bij mij al voor 2700 gegaan met een 1-h ;-)
Gaat me niet op DPS, ging me om de Healing die je krijgt van Death Strike en die heb je nodig als je dus meerdere mobs op je hebt staan te rammen ;) Runestrike klinkt ansich wel ruig :Y)

@Kaap
Hij is tegenwoordig inderdaad best ranzig :Y)

Maar snap het wel, je moet ook spelen wat je het beste ligt natuurlijk :)
Maargoed.. eens melee dps.. altijd melee dps!

[ Voor 16% gewijzigd door RaseriaN op 21-11-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

winkelwagen schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:21:
[...]

Wat betreft de keybind heb je gelijk, ik zei ook niet voor niets (?) en ik ging er van uit dat mensen niet bang zijn om op wat knopjes te rammen om het goede schermpje te krijgen, het is hem immers gelukt.

Aan de andere kant zegt hij dat hij graag wilt openen met autoattack. Nu weet ik niet naar wie je refereert? Want ik heb nooit gezegd dat klikken voor 'noobs' is.
Hehhe die post was ook niet aan jou bedoelt winkelwagen. ;) Maar aan InflatableMouse :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 21-11-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga lvl68-72 DK's in northrend instances boycotten. Man man man, wat had ik gister een bagger PuG in Nexus. 3 spaanse gasten en 1 engels sprekende. Zeker 8 wipes gehad, en dat nog niet eens bij een boss. Druid healer was naar het leek semi afk, warrior stond steeds maar 1 te meppen en de DK lvl70 zou wel 'even' tanken. Totaal geen agro-management, zat maar in het rond te meppen en voelde zich maar 'oh zo uber', mijn pet had nog meer armor dan hij :/ Enkel de engelse leek goed mee te spelen, zelfs 2 bosses samen met die engelse weten neer te halen. 1,5 uur later toch gehaald, flut drops maar wel 3 quests weer binnen.

Eindelijk wel wat agi mail gear, werd een keertje tijd. Jammer dat er weinig bows/crossbows zijn, buiten die eerste 2 zones heb ik er nog geen enkele gezien, al helemaal niet blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 15:58

Wootlock

Evilution

[...]

affliction Warlock + Prot paladin :p

Gister 74 gedingt, vandaag weer verder met de Wrathgate questlijn. Wat is dat een mooie questlijn zeg :9~ O+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InflatableMouse schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:10:
[...]
Klopt, was ik achter gekomen idd wbt die p en i.

n00b is mischien een sterk woord, maar ik heb nou eenmaal m'n linkerhand vrij dus die gebruik ik gewoon om het toetsenbord te bedienen. Is gewoon veel sneller dan moeten klikken. Bovendien moet je stoppen met lopen en rondkijken om iets te kunnen klikken en dan nog naar de spellbar met de muis voor de spells oid ... alle toetsen zitten bij elkaar onder mn linkerhand binnen vingerbereik :)

Thx all!
Nouja, ik weet nog niet precies hoe jij speelt, maar ik speel net als de meesten hier denk ik en ik weet vrijwel zeker dat dat de snelste manier is. :P

Ik doe het zo: Ik heb altijd linkerhand op WASD en alle omliggende knoppen voor spells, van 1tm6 en QERTGFZXCV en dan nog combinaties met Shift erbij. Ook gebruik ik nog een paar extra knoppen op mijn muis waar ik altijd mijn rechterhand op heb. Met je muis kun je namelijk lopen door beide muisknoppen in te houden, je kan snel omdraaien door je muis te bewegen (doh:P) en als ik dan een mob wil aanvallen klik ik even met rechtermuisknop erop.

Kun je eens uitleggen hoe jij het precies doet? Target jij nou mobs met Tab constant?

Ff iets anders: Nog mensen die hier horde Magtheridon realm spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:20:
[...]
Kun je eens uitleggen hoe jij het precies doet? Target jij nou mobs met Tab constant?
Ik heb op mijn G9/MX518 de thumb buttons zo ingesteld dat eentje Tab regeld en de andere Charge of Taunt (maar net welke stance ik zit) op mijn Warrior. Priest heeft op diezelfde button Fade zitten en mn Shaman heeft daar of Earth Shock (voor interrupts) of die nieuwe aggro dump ability. Warlock heeft daar Drain Soul zitten om snel achter mekaar shards te kunnen maken :)

Werkt voor mij in ieder geval ideaal. Target knop verandert in ieder geval nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:14:
[...]

Gaat me niet op DPS, ging me om de Healing die je krijgt van Death Strike en die heb je nodig als je dus meerdere mobs op je hebt staan te rammen ;) Runestrike klinkt ansich wel ruig :Y)

@Kaap
Hij is tegenwoordig inderdaad best ranzig :Y)

Maar snap het wel, je moet ook spelen wat je het beste ligt natuurlijk :)
Maargoed.. eens melee dps.. altijd melee dps!
Word, Death Strike healt wel redelijk, maar wat wel leuk is aan Rune Strike
spoiler:
Is dat het een toevoeging aan je White hit is, doet nu 200% weapon damage en +3xx damage. en kost maar 20 rune power. Je kunt deze dus fijn combineren met andere aanvallen, bv Death Strike. Zo krijg je nice bursts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 20:50
Om toch nog even terug te komen op de Shadows van WoW, mijn systeem (signature) draait WoW met alle eyecandy voluit en 4x multisampling op een resolutie van 1680x1050, ik kom niet onder de 30 fps, meestal zit ik gewoon tussen de 40-50 en in rustige gebieden nog wat hoger. Als je slechte performance haalt met Shadows enabled denk ik eerder dat het een probleem is met je drivers of iets dergelijks. Je hebt echt geen kaart van 300,- euro nodig om WoW fatsoenlijk te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

G15 met 18 (x3) macro knoppen ftw :P

Als ik eens tijd heb ga ik wel heel de keybinding overhoop gooien, ben 1 t/m 0 gewend voor bar1, shift+1t/m0 voor bar2, alt 1t/m0 voor bar3 etc etc. Is zo'n hele binding list ook op te slaan en weer in te laden op een andere character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik klik altijd met mijn muis op de skills in plaats van allemaal keys binden. Enigste wat ik op keys gebruik is stealth, vanish en mount :/

Maarja echt veel verschillende skils hoef ik niet et gebruiken, of ben ik nu noob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 280987 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:34:
ik klik altijd met mijn muis op de skills in plaats van allemaal keys binden. Enigste wat ik op keys gebruik is stealth, vanish en mount :/

Maarja echt veel verschillende skils hoef ik niet et gebruiken, of ben ik nu noob :D
Hotkeys werkt veel beter in PvP dan mouse clicks :) Pve maakt het niet echt uit behalve als je gaat raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:31:
G15 met 18 (x3) macro knoppen ftw :P

Als ik eens tijd heb ga ik wel heel de keybinding overhoop gooien, ben 1 t/m 0 gewend voor bar1, shift+1t/m0 voor bar2, alt 1t/m0 voor bar3 etc etc. Is zo'n hele binding list ook op te slaan en weer in te laden op een andere character?
Key bindings zijn zelfs accountwide geregeld binnen WoW. Eventueel kan je een van de wtf files uit je WTF folder bekijken. Daar zitten ook ergens de keybindings in opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36

NoTimeRemains

I know

weten jullie of het mogelijk om 3 dots (CoA, Corr, SL) met één knop op een mob af te sturen, ik weet je zit dan met GCD en ik vind het ook niet erg om 3x een knopje in te duwen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:38:
[...]

Key bindings zijn zelfs accountwide geregeld binnen WoW. Eventueel kan je een van de wtf files uit je WTF folder bekijken. Daar zitten ook ergens de keybindings in opgeslagen.
Als zij-notitie,

In het keybind menu kun je character specific binds kiezen of account wide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 12:50

blaatschaaap

schaap

UTwizard schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:30:
Om toch nog even terug te komen op de Shadows van WoW, mijn systeem (signature) draait WoW met alle eyecandy voluit en 4x multisampling op een resolutie van 1680x1050, ik kom niet onder de 30 fps, meestal zit ik gewoon tussen de 40-50 en in rustige gebieden nog wat hoger. Als je slechte performance haalt met Shadows enabled denk ik eerder dat het een probleem is met je drivers of iets dergelijks. Je hebt echt geen kaart van 300,- euro nodig om WoW fatsoenlijk te kunnen spelen.
Vreemd, ik draai WoW op high settings (including shadows) op 1920x1200 op een E6600, 2gb ddr2, Geforce 8800GTS 640mb en ik heb echt lomp lage fps op momenten =/ rond de 30~40 (20 op sommige plekken) en in rais 15~ 20. videocard drivers updaten heeft tot nu toe nog niks uitgehaalt. ><'

Warlockje lvl 66, zondag northrend \o/

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
blaatschaaap schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:41:
[...]

Vreemd, ik draai WoW op high settings (including shadows) op 1920x1200 op een E6600, 2gb ddr2, Geforce 8800GTS 640mb en ik heb echt lomp lage fps op momenten =/ rond de 30~40 (20 op sommige plekken) en in rais 15~ 20. videocard drivers updaten heeft tot nu toe nog niks uitgehaalt. ><'

Wat je even moet proberen is er 1 of meer gb geheugen bij te prikken :) dan gaat het al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blaatschaaap schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:41:
[...]

zeker op windows vista ?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:40:
weten jullie of het mogelijk om 3 dots (CoA, Corr, SL) met één knop op een mob af te sturen, ik weet je zit dan met GCD en ik vind het ook niet erg om 3x een knopje in te duwen.
/castsequence

Maar je kan beter gewoon 3 verschillende buttons gebruiken ivm duration van je dots :P

/castsequence reset=24/combat/target COA,cor,sl

wel volledige spellnames, sequence rest. na 24 seconden OF in/uit comabt OF bij wisselen target

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2008 10:51 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101156

Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 07:58:

Het valt me ook op dat de meeste mensen op level 65 nog met bijna dezelfde gears lopen die ze hebben gekregen bij quests @ level 55.. ben ik dom bezig? of heeft het geen nut om die greens aan te trekken?
Ik ben nu level 63 en heb op m'n chest en 1 ring na nog alle gear van de DK zone.
Alle plate drops bewaar ik maar zolang het killen van mobs (en elites) zo eenvoudig gaat laat ik het zo.
Nogsteeds zijn de de meeste mobs na 1 sequence (of minder!) harstikke dood. En het ziet er veel toffer uit dan met zo'n allegaartje rond te lopen :)
Ik ben blood en een beetje unholy en erg tevreden over deze setup; super veel dmg, veel +HP dus zelden dood (zelfs 5 mobs is niet heel lastig ;)) Nog geen ervaring met andere builds. Gehoord dat frost juist een van de minder dmg-tree's is... zeker weten doe ik dat niet.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.