Dus wat je eigenlijk wil is dat alle hordies de server verlaten zodat er alleen nog maar alliances overblijven? idd heeft 5 vs 1 niets met pvp te maken. maar dat kun je verwachten tijdens een release.. het is altijd gank heaven dan.. was ook al zo bij TBCVerwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:20:
Sinds gisteren ook ook bezit met WOTLK op trollbane (horde side) Ik ben er aan begonnen met mijn 2 balance druids die 2 dagen voor de launch 70 werden. Het ziet er allemaal wel leuk uit maar ik heb het idee dat sommige quests wel erg gemakkelijk zijn? Het enige deprimerende is echter als je track humanoids aan zet dan zie je een hele grote bewegende rode ally blob.Er zijn dus helaas uren waarop je questen echt wel kunt vergeten als horde zijnde wat de ervaring wel wat verpest. Ja ik weet het, moet je maar niet op een PVP server spelen, maar besprongen worden door minimaal 5 tegenstanders heeft niet echt veel meer met PVP skills te maken
Het lijkt wel een neergaande spiraal, veel horde spelers leaven trollbane om verschillende redenen waardoor de balans nog steeds ongunstiger word. Waarom doet Blizzard er eigenlijk niets aan om de balans van servers in ieder geval iets te reguleren door bijvoorbeeld enkel free transfers naar bepaalde servers als je een speler van side X transferd? Er word wat afgescholden in general als het ganken begint maar uiteindelijk is zon populatie vershil voor niemand echt leuk lijkt me?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.