Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 171 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, ik heb gisteravond mijn WotLk CE gehaald en ik moet zeggen dat de doos mij compleet bij verassing nam. Ik sta te popelen om de DVD te bekijken, altijd een leuk extratje welke ik bij C&C the Tenth Anniversity ook kon warderen. Alhoewel ik van Blizzard betere kwaliteit verwacht dan van EA. Kaartspel heb ik nog niet bekeken, artboek wel, zeker een goede aanvulling op de Lore.

In tegenstelling tot de rest van de braindead mensen heb ik eernog wat gequest in Zangarmarsch met mijn Mage en mijn Frostwyvern pet opgehaald....CUTE! :P
Daarna heb ik toch een DK aangemaakt (human DK) maar ik loop nog niet zo heel erg warm voor de DK als ik eerlijk ben. Het zwaard is cool maar ik wil toch gewoon eerst mijn mage levelen, eerst naar 68 dan mijn skills naar max brengen en dan naar Northrend. Gewoon rustig aan, geen haast en wel doordacht. Ik wil van het spel genieten, het is voor mij geen race naar level 80 maar een verhaal wat ik wil doorlopen op mijn eigen manier. Maar goed, noem me wat gewoontjes, ik pak geen vrij voor speciaal WotLK te gaan spelen. Sterker nog toen ik de doos bij mij had in de stad ben ik eerst nog even uit gegaan met een goede vriendin van me en pas ettelijke uren later ben ik naar huis gegaan en heb het na installeren iets van een uurtje ofzo gespeeld voordat ik het naast me liet liggen. Ik gok erop dat iedereen zijn eigen tempo heeft en ben net zo die-hard als iemand die nu in een week naar level 80 gaat, maar wil er gewoon mijn tijd voor nemen zonder dat mijn sociale leven de goot in gaat. :P

Ik moet overigens zeggen dat bij ons op de Blade's Edge server het goed draaide, geen lag. In de startplaats voor DK's was het trouwens rustig dus ik gok dat dat ik de horde heb gemist en dat deze al verderop aan het questen waren.
Het kwam op mij over dat het introfilmpje in het spel iets slechter van kwaliteit dan de losse download van het filmpje.

[ Voor 10% gewijzigd door Auredium op 14-11-2008 09:43 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:38

zwik

randomized

Gisteren voor het eerst BRD in gegaan. Ik vond het wel een gave instance! We waren gezellig met 5'en, 2 DK's, een priest en een mage en een warrior. Ging best goed! Er gebeurde best wel iets grappigs. 1 van die DK's ken ik IRL en heeft een stuk of 8 lvl 70(+) poppetjes, hij zou die instance best goed kennen zou je zeggen ;) . Op een gegeven moment heb je die baas met die spinnen. Dus iedereen naar die spin, istie dood, gaat dat hek dicht! Staat de ene helft waaronder allebei de DK's en ik. En de mage en de priest er net buiten :+ . Toen hebben we de portal maar moeten gebruiken om zo in IF weer terecht te komen :+ .

Weet iemand een mogelijkheid om toch uit zo'n "gevangenis" te komen en niet de instance uit hoeft? :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:32:
Vandaag ben ik begonnen op Azyremyst als een Tauren shaman. Erg makkelijke class om te spelen in die begin lvls. Er waren veel nieuwe spelers om me heen, heb nog nooit zoveel mensen in Mulgore gezien. Ik ben inmiddels tot lvl 12 gekomen dus morgen mogen The Barrens eraan gaan geloven.

Mocht binnen nu en korte tijd toch nog een PvP realm verschijnen denk ik dat ik toch daar opnieuw begin. Blizzard opend nieuwe realms als het nodig is kwa populatie zeggen ze, als ik vanavond naar de serverlijst kijk dan zat echt een heel groot deel van de realms vol. Ze hebben trouwens weer free migrations geopend van enkele volle PvP realms.
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar heb je ooit al eens een char richting 60 of uberhaupt 70 gemaakt? Want als ik zo terug kijk naar jouw berichtengeschiedenis is het continue praten over een nieuw pvp realm en weer het maken van een nieuwe char, maar volgens mij ben je nooit echt verder gekomen dan dat.

En wat is de kick precies van een nieuw realm? Als je namelijk nu een hekel hebt aan mensen die je op vele fronten out-gearen zul je dan niet hetzelfde hebben op een nieuw realm na let's say 2 maanden? Mocht het zijn om anderen te willen helpen met je ervaring, is het dan niet handiger om gewoon een guide te schrijven voor newcommers?

Zal wel aan mij liggen maar de voordelen van een nieuw PVP realm zie ik niet echt. Het gedeelte PVP ga je sowieso missen aangezien het low-populated zal zijn. Tevens zullen de meeste die erop joinen bezig zijn om zo snel mogelijk te levellen en tja dan komt het er kort en goed op neer dat je net zo goed op een PVE realm kunt zitten. Misschien mis ik iets, dus please enlighten me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Auredium schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:23:
In de startplaats voor DK's was het trouwens rustig dus ik gok dat dat ik de horde heb gemist en dat deze al verderop aan het questen waren.
Blizzard heeft een nieuw principe toegepast op dat gebied waardoor het gebied en spelers evolueren in real time. Een voorbeeldje: voor je allereerste quest moet je praten met de Lich King die voor je neus geparkeerd staat. X aantal questen verder zul je zien dat LK niet meer op die plek staat, maar beneden op de begane grond, terwijl hij voor verse DKs nog altijd op die originele plaats zal staan.

Daardoor krijg je de indruk dat die start area niet zo druk is terwijl er toch een hoop spelers rondlopen, aangezien je in een bepaalde fase speelt ipv een area. Vandaar ook de naam 'phased content'.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren ook maar eens aan de slag gegaan met wotlk.
me lock op de boot gezet naar BT, paar questjes gedaan en toen tot de conclusie gekomen dat ik wel ff wacht met daar te lvlen :D veelste veel volk daar.
Wel mooi op het riptide strand oid, die mist is echt super.

Daarna een DK aangemaakt, en damn, de quests de setting in één woord: Geweldig !
Denk dat ik me druid maar dump en na me lock maar eens een DK ga lvlen ! :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:04:
Gisteren ook maar eens aan de slag gegaan met wotlk.
me lock op de boot gezet naar BT, paar questjes gedaan en toen tot de conclusie gekomen dat ik wel ff wacht met daar te lvlen :D veelste veel volk daar.
Wel mooi op het riptide strand oid, die mist is echt super.

Daarna een DK aangemaakt, en damn, de quests de setting in één woord: Geweldig !
Denk dat ik me druid maar dump en na me lock maar eens een DK ga lvlen ! :)
Zelfde hier. Heb heel even op een DK gespeeld en opzicht het speelt wel leuk, maar de drukte is momenteel net alsof je een winkel inloopt waar het uitverkoop is :). Vanavond gaan we eens kijken of het al iets rustiger is geworden en dan proberen dit weekend eens een paar levels te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:46:
Zal wel aan mij liggen maar de voordelen van een nieuw PVP realm zie ik niet echt. Het gedeelte PVP ga je sowieso missen aangezien het low-populated zal zijn. Tevens zullen de meeste die erop joinen bezig zijn om zo snel mogelijk te levellen en tja dan komt het er kort en goed op neer dat je net zo goed op een PVE realm kunt zitten. Misschien mis ik iets, dus please enlighten me.
Voordelen van een nieuw realm lijkt me wel duidelijk. De speelervaring is vele vele malen beter dan een lvl 1 op een willekeurige bestaande random server beginnen. Zoals hij al vermeldde zit je met tientallen mensen in de newbie area's, zonder twinks, zonder gankende high-levels. Het is bijna weer alsof je het spel voor het eerst gekocht hebt. Economie moet nog helemaal groeien, guilds & vriendengroepen vormen, LFM channel zit vol met LFG deadmines/WC. Ik vind het echt geweldig. Ik kan me zelfs haast niet voorstellen dat als je ergens opnieuw wil beginnen (andere server), dat je dat dan NIET op een nieuwe server zou willen doen. Op dezelfde server kan ik me dat wel voorstellen natuurlijk (vrienden, smak geld van main naar alt enzo)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Gisteren serverwide message: Bubli (whatever) has achieved server first 450 blacksmithing.

/who bubli
0 players found

klote allies : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Dat was zeker een voordeel van de nacht verkoop, de nacht van 12 op 13 november ben ik 58 geworden en kon ik al the Outland in. Toen het in HP wat drukker begon te worden was ik al in Zangarmash. Helaas vandaag college en morgen ben ik ook de hele dag weg :(. In ieder geval vandaag maar proberen 64 te worden zodat ik zondag naar Nagrand kan gaan.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:11:
[...]

Voordelen van een nieuw realm lijkt me wel duidelijk. De speelervaring is vele vele malen beter dan een lvl 1 op een willekeurige bestaande random server beginnen. Zoals hij al vermeldde zit je met tientallen mensen in de newbie area's, zonder twinks, zonder gankende high-levels. Het is bijna weer alsof je het spel voor het eerst gekocht hebt. Economie moet nog helemaal groeien, guilds & vriendengroepen vormen, LFM channel zit vol met LFG deadmines/WC. Ik vind het echt geweldig. Ik kan me zelfs haast niet voorstellen dat als je ergens opnieuw wil beginnen (andere server), dat je dat dan NIET op een nieuwe server zou willen doen. Op dezelfde server kan ik me dat wel voorstellen natuurlijk (vrienden, smak geld van main naar alt enzo)
Als ik je zeg dat ik nooit een probleem heb gehad met het vinden van een groep voor een instance? Op welk level dan ook. En spelervaring die beter is? Als je veel level 1's wilt tegenkomen kun je net zo goed op een highpopulated PVP server gaan spelen, want de meeste mensen pakken toch wel een altje in hun vrije tijd en daar valt prima mee te groupen.

Tevens zul je dezelfde taferelen tegenkomen op een nieuwe server als op een oude, zeker met de exp-nerfs. Oftewel terwijl mr. casual rustig bezig is met zijn nummer 100 alt naar level 16 te brengen, zitten er ook een paar hardcore spelers bij die al richting 70 of zelfs 80 gaan in no-time. En dan krijg je dat high-level lowbie ganken ook vanzelf wel weer. Economie in WoW is er simpelweg niet meer, sinds je de mogelijkheid hebt om zelfs nu van 1 - 60 genoeg gold te hebben om je epic-ground mount gelijk te kunnen kopen (was in het verleden wel anders)

Dus die uitvlucht dat een nieuw realm zo geweldig is valt wel mee. Twee jaar geleden zou ik de voordelen er van hebben kunnen zien, nu niet meer. Want de mogelijkheden die je beschrijft zijn er nu ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gister lekker de hele middag en avond bezig geweest, level 71 nu, en The Nexus en Utgarde gedaan. Erg mooie instances, maar ze waren ook wel erg makkelijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteravond van 21.00 tot 1.30 gespeeld en ben nu bijna 71. Nu weer aan het werk en dan morgenmiddag even 71 worden. zondag hopelijk al lvl 72 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste avond in WotLK is ook een feit. En het was zoals ik verwachtte.

De startgebeiden zijn op Skullcrusher bommetje vol. Een groot deel van de quests zijn toch kill en/of verzamel quests, waardoor je op zoek moet gaan naar je questitems. Gelukkig is m'n mage in staat om hier snel op in te spelen met instant casts en blink.

Echter, Borean Tundra (een vriend noemde het al meteen Boring Tundra) kon me de eerste 10 quests niet superveel boeien. Toch ga ik even doorzetten met m'n mage daar. Ze staat nu op 20% in level 70. Niet veel, maar er was meer te doen!

De Death Knight, genaamd Laraine, is een feit. Zoals altijd heb een passende naam bedacht, ook deze keer weer uit het Latijns. Het betekent 'sorrowful', wat op zijn beurt 'Affected with, marked by, causing, or expressing sorrow' betekent. En voor degene die niet weten wat sorrow is in het Engels: Mental suffering or pain caused by injury, loss, or despair.
Met de lore in gedachten leek het me een passende naam.
Mijn vriendin heeft er ook een aangemaakt, maar ver zijn we nog niet gekomen. Vanavond en in het weekend gaan we lekker samen spelen. Zij wilde gisteren namelijk haar boek (ja, soms zijn andere dingen nog spannender of leuker dan WoW) uitlezen.

Ik stelde ondertussen in de guild de vraag, wie er zin had in 1 van de instances. Snelle reacties waren het gevolg, en ik logde m'n tank. Leuke is, ze vroegen wat ik nodig had als class, en ik kan zeggen: "Anything, I just need 1 dps, 1 tank or both... I'll fill in the other spot since I can do all roles with different chars". En dat is wat ik altijd al wilde :D
Utgarde werd het dus. Ik vond het erg simpel, maar we stonden dan ook met een prot warrior en een holy paladin als tank+healer. Alleen de laatste baas zorgde voor 3 dooien, omdat we niet de slimste melee dps bij ons hadden. Dat kan ik bekrachtigen door de fury warrior die de eerste baas niet opmerkte en 'even' zijn questitem naast de baas wilde oppakken. Volgens mij heb je daar ogen en hersenen voor gekregen.

Eerste indruk: Gaaf! Maar... questen in Northrend gaat vrij minimaal worden voor mij de eerste periode. Ik vind het erg druk. Liever duik ik zo snel mogelijk een instance in met één van m'n chars. 1 Van de 2 quests in Utgarde gaf 40k xp!! Daarnaast zal ik zeker een Death Knight spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik denk het wel weer bijtrekt. Nu is het overal rustig, gister in Un'Goro was ik lange tijd de enige (wilde die ironhide devilsaur). DK startzone was natuurlijk overvol, weinig kans om je quests te halen. Netherworld (outlands) was weer lekker rustig, dus heb daar een serie van 7 quests direct achter elkaar gedaan, nadeel is dat ik relatief erg slechte gear heb en mijn pet nog 65 is. Raid en instances zijn er nu weinig te vinden, heb je een party wordt er vaak nog zoeken voor een tank of healer.

Tip voor DK startzone als je 10 citizens moet meppen, ren richting zuiden naar dat grote kasteel. Alle 'rennende' humans gaan via die gate. 2 minuten, 10 gedaan.

Ik laat de 'wave' wel voorbij gaan, tegen de tijd dat ik dan aan northend begin zijn de meeste al verder gegaan zodat ik rustig erachteraan hobbel en weinig last ervan (hoop) te krijgen. Wel dankzij een human DK gister titel gehaald dat ik nu elke class heb neergemaaid :D

Kan een niet-DK nu ook die mount van DK's krijgen? Of is dit een spel zoals mage bv ze heeft?
Bleh, doe ik het weer :P Inderdaad warlock. Ach ja, helaas. Enige 3 mounts die ik mooi vind zijn niet (meer) te krijgen. DK, warlock en headless horseman mount.

Dan maar basin en gulch blijven doen tot ik de 30/30/30 heb :)

Ben ik trouwens de enige die Lich King een ongelofelijk mietje vind? Male Tauren is bijna net zo groot, vind hem nu niet speciaal ofzo :/

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2008 10:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:34
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:31:
Kan een niet-DK nu ook die mount van DK's krijgen? Of is dit een spel zoals mage bv ze heeft?
Bedoel je Warlock? Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Wat een geweldige questline van de DK zeg!! _/-\o_ Epic gewoon!

Ik ben gisteren toch maar weer met het officiele wow gebeuren begonnen, na ongeveer sinds feb. dit jaar niets gedaan te hebben, na zo'n 2 uur installeren kon ik lekker weer aan de slag.

Meteen maar een DK gemaakt, en wat een leuke quests zijn er voor gemaakt zeg. :9
Ik vraag me af, of er nog nieuwe quests in Outland gemaakt zijn voor deze class, want voor zover ik me kan herinneren waren de items die in Outland als quest reward verstrekt werden, voornamelijk voor paladins, en niet voor STR / STA.

Weet iemand dit? Zijn er items toegevoegd in Outland? Loot tabels aangepast, of nieuwe quest lines voor DK?

Overigens heb ik een Tauren DK gemaakt. Waanzinnige uitstraling!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:31:
Tweede keer: mages hebben geen unieke mounts, warlock wel :) En nee, niet DKs krijgen die mount niet. Dat is geen verlies trouwens, de eerste paar keren dat je het ding summoned is dat geluidje wel leuk, maar nu begint het stilletjes aan vervelend te worden. Ik ben aan het denken om een gewone mount te kopen voor mijn DK. Verder vind ik de poten van het ding ook niet echt proper afgewerkt (of het moet aan de instellingen van mijn graka liggen).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren ook nog maar eens aan de slag gegaan. Omdat ik in korte tijd flying/epic flying skills en mounts moest kopen voor 6 characters had ik nog maar iets van 600g over(dat was dus ongeveer 32k goud uitgeven in een paar weken tijd) ... en van die overschot is bijna alles opgegaan aan profession skills en training :X
Het kostte 35g per "grand master" skill ...en dat voor 9 professions(het character met de 10de heb ik nog niet ingelogd) en ton aan skills. Vervolgens ging dan ongeveer nog eens die hoeveelheid aan goud op aan skills.
Gelukkig dat je na een 15tal quests wel weer gold rewards krijgt bij het inleveren van quests.

Verder vind ik het continent best mooi en ik ben opgelucht dat de framerate redelijk tot erg goed is. Ik vermoed dat de plaatsen met lage framerate een slechte performance hadden omdat er veel spelers rondliepen, dat fenomeen zie je ook in bvb Alterac Valley met 40 mensen of meer.

Burning Blade had rond 11u (toen ik voor het eerst inlogde) geen queues, daar was ik wel blij mee.
Er waren niet veel mensen online, dus questen ging relatief vlot. Alleen het verzamelen van 5x15 van die crates was niet echt leuk :+ Normaal gesproken skip ik collection quests (om die reden), maar met starter content wil ik dat niet riskeren ... en sowieso wil ik gewoon rustig alle content verkennen en dus niks overhaast doen. Er is tijd zat om naar level 80 te geraken.

Helaas had ik ook het patch probleem:
Ik had een week of twee geleden ook de 3.0.2 en 3.0.3 patch reeds geinstalleerd, maar daarna heb ik de files verwijderd. Na gisteren WotLK te installeren ging hij terug de 3.0.2 en 3.0.3 patch downloaden en installeren ... maar gelukkig waren de mirror servers van wowwiki.com deze keer wel in staat om een goeie downloadsnelheid te geven, dus het heeft in totaal minder dan een uur geduurd om alles te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:46:
[...]

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar heb je ooit al eens een char richting 60 of uberhaupt 70 gemaakt? Want als ik zo terug kijk naar jouw berichtengeschiedenis is het continue praten over een nieuw pvp realm en weer het maken van een nieuwe char, maar volgens mij ben je nooit echt verder gekomen dan dat.
Ik heb een Undead Warlock die ergens op 68 is blijven steken, Umras was zijn naam dus je kan ff op de armory gaan zoeken ;)

De realm waar die op zat was gewoon té leeg, zelfs op de hoge lvls amper mensen op te vinden om leuke runs te doen op de desbetreffende instances.

Ik heb in mijn wow pauze soms wel eens op het account van een vriend van mij gespeeld met een altje van hem. Ik ben daar bijvoorbeeld ruim 2 uur bezig geweest om een group te krijgen voor RFC terwijl je op Azuremyst wordt door gegooit met de requests of je mee wilt doen.

Vandaar dat een nieuwe realm leuker is om te spelen dan een oude waar 95% >lvl70 is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kapoen schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:57:
[...]

Blizzard heeft een nieuw principe toegepast op dat gebied waardoor het gebied en spelers evolueren in real time. Een voorbeeldje: voor je allereerste quest moet je praten met de Lich King die voor je neus geparkeerd staat. X aantal questen verder zul je zien dat LK niet meer op die plek staat, maar beneden op de begane grond, terwijl hij voor verse DKs nog altijd op die originele plaats zal staan.

Daardoor krijg je de indruk dat die start area niet zo druk is terwijl er toch een hoop spelers rondlopen, aangezien je in een bepaalde fase speelt ipv een area. Vandaar ook de naam 'phased content'.
Ah, dat verklaard waarom het wat rustiger was en er niet een stormloop bij de startplaats was. Dat heeft Blizzard iig goed aangepakt. Toch leeft DK niet echt bij mij nu, ik vind mijn Alliance human mage toch beter. Ik heb van Northrend nog neits gezien want zat in de citadel tot nu toe.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn deathknight Gunnink is een feit (vriend met wie ik ga levelen heeft Kanis gemaakt, koffie iemand?) Het startgebied ziet er goed uit. Nieuwe soorten quests (zoals door de glazen bol kijken, die toch aangevallen kan worden) maken het erg leuk en het verhaal erbij is ook goed.

Toch maar op mijn paladin gestapt om Northrend te verkennen. Daar de eerste quests gedaan in Borean Tundra. De quests gaan erg rap en je kunt vaak meerdere quests tegelijk doen. Het startgebied is druk, maar door even een groep te vormen, heb je al snel voldoende mobs afgemaakt.

Dit weekend maar eens verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

ImdaMned schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:13:
Gisteren serverwide message: Bubli (whatever) has achieved server first 450 blacksmithing.

/who bubli
0 players found

klote allies : P
Ook op Dagger Spine wat van die fanatieke mensen. Gisteren avond had iemand het al voor elkaar om fishing op 450 te hebben. Ik zou zeggen petje af. Die heeft waarschijnlijk vanaf de opening alleen maar zitten vissen.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:21:
[...]

Als ik je zeg dat ik nooit een probleem heb gehad met het vinden van een groep voor een instance? Op welk level dan ook. En spelervaring die beter is? Als je veel level 1's wilt tegenkomen kun je net zo goed op een highpopulated PVP server gaan spelen, want de meeste mensen pakken toch wel een altje in hun vrije tijd en daar valt prima mee te groupen.

Tevens zul je dezelfde taferelen tegenkomen op een nieuwe server als op een oude, zeker met de exp-nerfs. Oftewel terwijl mr. casual rustig bezig is met zijn nummer 100 alt naar level 16 te brengen, zitten er ook een paar hardcore spelers bij die al richting 70 of zelfs 80 gaan in no-time. En dan krijg je dat high-level lowbie ganken ook vanzelf wel weer. Economie in WoW is er simpelweg niet meer, sinds je de mogelijkheid hebt om zelfs nu van 1 - 60 genoeg gold te hebben om je epic-ground mount gelijk te kunnen kopen (was in het verleden wel anders)

Dus die uitvlucht dat een nieuw realm zo geweldig is valt wel mee. Twee jaar geleden zou ik de voordelen er van hebben kunnen zien, nu niet meer. Want de mogelijkheden die je beschrijft zijn er nu ook wel.
Ik denk dat deze discussie vrij zinloos is. Het speelgevoel verschilt hemelsbreed met een oude server en als je dat speelgevoel niet hebt of niet snapt, dan houdt het gewoon op.

- Het verschil tussen een oude server-economie en een nieuwe server is immens.
- Het hele guild-vormingsproces is totaal anders.
- Het beeld dat je hebt dat je op een nieuwe server van 1 tot 60 genoeg geld vergaart voor een epic is ook compleet fout. Dat werkt wellicht op een oude server waar je met professions zooi voor flink wat goud kan verkopen aan lvl 70s die bakken met geld hebben, maar niet op een nieuwe waar een stack copper voor 25s gaat.
- rondrennen als lowbie main tussen de lowbie alts is ook een geheel andere ervaring dan als iedereen lowbie main is. Bovendien, op een oude server krijgt een /who mulgore geen 49 resultaten terug...

Ik ben eind vorig jaar op een oude server opnieuw begonnen en ben na een paar weekjes gestopt omdat het gevoel er gewoon niet was.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren WotLK ontvangen, netjes geinstalleerd en geupdate <10 minuutjes.. Vervolgens kon ik direct inloggen op deathwing ( queues? :P ) Death Knight gestart.. en let the adventure begin! Ik vind het heel mooi uitgewerkt.. en voor het eerst met Wow had ik het gevoel dat ik een storyline speelde! eenmaal in HP aangekomen is dat helaas weer weg. Death Knight is een leuke veelzijdige class met een hoop aanvallen. Door dit oogt de actie vrij snel en bijten mobs snel in het zand :) Gisteren tot lvl 59 gekomen hoop vandaag over de 60 heen te gaan. Al met al, betere uitbreiding dan TBC atm :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na eergisteren m'n priest bij de boot in SW geplaatst te hebben, en na installatie van WotlK ben ik ook online gegaan gister.

Wat een mooi continent zeg! ben met m'n priest in Borean Tundra begonnen, maar ga toch in Howling fjord lvlen. Howling fjord vind ik mooier eruit zien, en m'n gevoel zegt ook dat het er minder druk is als in Borean tundra. :)

Ik heb een paar pogingen gedaan tot questen in BT maar dat was echt geen doen, heel veel volk en bijna overal waar je kwam waren alle quest mobs al dood. :'(

Toe ben ik maar een beetje gaan exploren in Northrend, en ben ik op m'n beertje naar SB gereden, maar dat was toch niet zo heel verstandig. In SB waren nogal wat lvl 75/78 mobs te vinden dus ben ik daar weer snel weg gegaan.
Na heel wat veschillende gebieden gezien te hebben, (ik ben van Borean tundra naar Howling fjord gereden via zul'drak :) ) heb ik ook maar een DK aangemaakt. ;)
Uiteraard een Dorf (wat ik er trouwens geweldig uit vind zien, als je de start area heb afgewerkt ;) ), en om heel eerlijk te zijn vind ik het echt geweldig spelen die DK, veel verschillende spell's, en die armor aan het eind van de start area vind ik ook erg mooi, alleen een beetje jammer om het in outland weer te vervangen. ;)

Maar goed het speelt heel lekker, en ik denk dat het lvlen ook erg gemakkelijk gaat worden. :P

Al met al, petje af voor Blizzard...Great job m8ey's _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je nu al meteen beginnen met een DK of moet je eerst een bepaald level hebben bereikt? Heb nu nog steeds een main van lvl 64, de rest zit er dik onder.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:30:
Kan je nu al meteen beginnen met een DK of moet je eerst een bepaald level hebben bereikt? Heb nu nog steeds een main van lvl 64, de rest zit er dik onder.
Op de realm waar je die 64 hebt kan je een DK beginnen. Vereiste is een character van minimaal level 55 op het realm waar je de DK begint. Je Dead Knight begint op level 55 en als je klaar bent met de start area zit je op 58 (Snelste 55->58 die ik ooit heb gedaan) En de Dead Knight is een killing machine die meteen outland in kan met zn tegen die tijd volledige blauwe gear set.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Zie hieronder :)

[ Voor 93% gewijzigd door Wootlock op 14-11-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zoals je via google bv kan vinden moet je een character hebben die boven de lvl 55 is. Daarna kan je een Death Knight starten die op lvl 55 begint :)

En om het compleet te maken:
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:36:
[...]

Met de sidenote, je mag er maar 1 per realm :)

[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 14-11-2008 11:38 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat deze discussie vrij zinloos is. Het speelgevoel verschilt hemelsbreed met een oude server en als je dat speelgevoel niet hebt of niet snapt, dan houdt het gewoon op.

- Het verschil tussen een oude server-economie en een nieuwe server is immens.
- Het hele guild-vormingsproces is totaal anders.
- Het beeld dat je hebt dat je op een nieuwe server van 1 tot 60 genoeg geld vergaart voor een epic is ook compleet fout. Dat werkt wellicht op een oude server waar je met professions zooi voor flink wat goud kan verkopen aan lvl 70s die bakken met geld hebben, maar niet op een nieuwe waar een stack copper voor 25s gaat.
- rondrennen als lowbie main tussen de lowbie alts is ook een geheel andere ervaring dan als iedereen lowbie main is. Bovendien, op een oude server krijgt een /who mulgore geen 49 resultaten terug...

Ik ben eind vorig jaar op een oude server opnieuw begonnen en ben na een paar weekjes gestopt omdat het gevoel er gewoon niet was.
Sorry maar, je gold-amount per QUEST is vele malen hoger dan dat het in vanilla wow was, dus het is NIET compleet fout zoals je beschrijft. Ik had het nog niet eens over het verkopen van items op het AH. Als je in ieder geval IETS van patchnotes had gelezen, was dit je inmiddels al opgevallen dat je rewards hoger zijn dan in vanilla wow. Het hele guild-vormingproces is totaal anders? Dat hangt ervanaf hoe je uberhaupt een guild in elkaar wilt zetten. Op een highpopulated realm kun je ook zonder enige moeite een guild in elkaar zetten.

Maargoed laten we deze discussie maar eindigen, want ik zal in ieder geval niet overtuigd raken van jouw argumenten en jij niet van de mijne. Ik zal waarschijnlijk het dan wel ongelofelijk getroffen hebben op Burning Legion en Ravencrest, want de problemen die jij beschrijft heb ik nimmer ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:33:
Zoals je via google bv kan vinden moet je een character hebben die boven de lvl 55 is. Daarna kan je een Death Knight starten die op lvl 55 begint :)
Met de sidenote, je mag er maar 1 per realm :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
een level 55 character heb je ervoor nodig, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:34:
Maargoed laten we deze discussie maar eindigen, want ik zal in ieder geval niet overtuigd raken van jouw argumenten en jij niet van de mijne. Ik zal waarschijnlijk het dan wel ongelofelijk getroffen hebben op Burning Legion en Ravencrest, want de problemen die jij beschrijft heb ik nimmer ondervonden.
Heb ik het over problemen dan? Ik heb het over een andere speelervaring. Als jij ervaring hebt met starten op een werkelijk nieuwe server en starten op een jaren oude server en het verschil niet ziet, dan is discussieren idd zinloos verder. En als je geen ervaring hebt met starten op een nieuwe server, dan is discussieren ook zinloos omdat je niet weet waar je het over hebt ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:34:
[...]

Sorry maar, je gold-amount per QUEST is vele malen hoger dan dat het in vanilla wow was, dus het is NIET compleet fout zoals je beschrijft. Ik had het nog niet eens over het verkopen van items op het AH. Als je in ieder geval IETS van patchnotes had gelezen, was dit je inmiddels al opgevallen dat je rewards hoger zijn dan in vanilla wow. Het hele guild-vormingproces is totaal anders? Dat hangt ervanaf hoe je uberhaupt een guild in elkaar wilt zetten. Op een highpopulated realm kun je ook zonder enige moeite een guild in elkaar zetten.

Als het een troost mag zijn: ik snap jouw argumenten ook meer dan die van FunkyTrip. Het spelen op een nieuwe server zit dan volgens mij ook meer "tussen de oren" dan dat er daadwerkelijk verschil is dan spelen op een oude server.

Ik denk dat een nieuwe server enkel waarde heeft voor speedspelers die zo snel mogelijk high level willen zijn of als eerste van de server dit of dat willen gedaan hebben.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
echt briljant trouwens, sommige mensen betalen echt 75 tot 100g voor een DK glyph :D (ben ik wel blij mee natuurlijk). Van het weekend nog maar wat meer maken, mensen die geen de afgelopen dagen nog geen tijd hebben gehad zullen massaal een DK aanmaken en de glyphs willen hebben verwacht ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Mensen, vandaag ga in beginnen aan Northrend \o/

Ben een resto shaman en zal moeten respeccen naar Enha om lekker snel te kunnen levellen. Alleen hoe werkt dat nu met die dual spec? Er was toch een mogelijkheid om twee builds naast elkaar te houden? Dan zou ik resto en enha kunnen zijn?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DarthDavy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:47:
[...]

Als het een troost mag zijn: ik snap jouw argumenten ook meer dan die van FunkyTrip. Het spelen op een nieuwe server zit dan volgens mij ook meer "tussen de oren" dan dat er daadwerkelijk verschil is dan spelen op een oude server.

Ik denk dat een nieuwe server enkel waarde heeft voor speedspelers die zo snel mogelijk high level willen zijn of als eerste van de server dit of dat willen gedaan hebben.
Waarschijnlijk hebben jullie nooit vanilla wow gedaan.
Op oude server is de AH al verzadigd, van alles is er wel wat te vinden. Alles is ontzettend duur en ook goed beschikbaar. Veel mensen hebben een hoop munten en dat zie je ook aan de prijzen dus.

Groups voor low lvl instances zijn er vrijwel niet omdat iedereen een lvl 70 mate vraagt voor een boost.

Op nieuwe servers is dat bovenstaande niet van kracht omdat er bv nog geen lvl 70's zijn of een verzadigde economie. Blue's zijn zeldzaam en instance gear meestal de gebruikelijke gear van de meeste spelers. Daarnast heb je ook het group gevoel omdat je low lvl instances met een echte GROEP doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Ook bij mij is mijn Tauren Death Knight geboren en hij heet Nageeth :Y)
Moet zeggen.. prachtig begin gemaakt door Blizzard, de quests zijn leuk, de lore is leuk en de referenties naar alles is gewoon geweldig! En dan die donkere stem van de Lich King en je eigen verwrongen stem, prachtig ;)

Nu maar weer hard door questen om mijn DK zsm. richting Northrend te laten vertrekken om daar nog meer chaos te laten veroorzaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:44:
[...]

Heb ik het over problemen dan? Ik heb het over een andere speelervaring. Als jij ervaring hebt met starten op een werkelijk nieuwe server en starten op een jaren oude server en het verschil niet ziet, dan is discussieren idd zinloos verder. En als je geen ervaring hebt met starten op een nieuwe server, dan is discussieren ook zinloos omdat je niet weet waar je het over hebt ;)
Ik speel vanaf de beta, en ben begonnen destijds op Burning Legion. Dus het gevoel van starten op een nieuwe server was er vanaf dag 1. Toen ik later rerollde op Ravencrest wat een highpopulated PVP server was, heb ik zonder hulp van buitenaf en zonder gebruik te maken van het AH mijn char zonder moeite naar 70 gelevelled (ik kon ook gelijk mijn mount kopen op 60, aangezien ik levelde na de exp-nerf/quest-boost) Nooit problemen gehad met het vinden van parties, nooit problemen gehad met het levellen van professions en ach die enkele keer dat een high-level je ganked, tja jammer maar niet iets wat mijn "speelervaring" veranderde.

Dus nee ik heb geen idee waarover je praat. Enige voordeel wat ik er voor je uit kan halen is dat je een /flex kunt doen bij firstboss kills. Wat helaas een /flex is waar je niets mee kunt, aangezien alle tactics doodleuk overal op internet te vinden zijn, en je slechts een copy doet van wat vele anderen voor je gedaan hebben.

Het doet me denken aan het beklimmen van de Mount Everest en je vlaggetje planten naast die 20 anderen die er al staan. Maargoed, zo heeft ieder zijn manier van plezier beleven in het spel, en ik keur dat van jou of anderen die dezelfde denkwijze hebben ook zeker niet af. Vond het echter vrij apart, maar bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
DaPierre schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:51:
Mensen, vandaag ga in beginnen aan Northrend \o/

Ben een resto shaman en zal moeten respeccen naar Enha om lekker snel te kunnen levellen. Alleen hoe werkt dat nu met die dual spec? Er was toch een mogelijkheid om twee builds naast elkaar te houden? Dan zou ik resto en enha kunnen zijn?

Iemand een idee?
Dual spec is nog niet ingevoerd. Dat zouden ze (correct me if I'm wrong) proberen de eerstvolgende content patch proberen in te voeren. Heb daar wel zin in, wordt het voor mij een stuk interessanter om met mijn warrior of shaman verder te gaan. Vind tanken en healen namelijk harstikke leuk in instances. Maar wil ik nog aardig kunnen pvpen of grinden.

Ah, nu ik een Death Knight heb heeft het niet zo haast ^^. Wat ik trouwens het enige nadeel van de Death Knight vind, is dat de gear er te gaaf uitziet op het begin :(. Zit gear upgrades te mijden omdat ik er dan als een clown uit kom te zien :P.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RaseriaN schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:56:
Ook bij mij is mijn Tauren Death Knight geboren en hij heet Nageeth :Y)
Moet zeggen.. prachtig begin gemaakt door Blizzard, de quests zijn leuk, de lore is leuk en de referenties naar alles is gewoon geweldig! En dan die donkere stem van de Lich King en je eigen verwrongen stem, prachtig ;)
Ja je stem is echt superb. ook tijdens een van de eerste quests waarbij je mensen moet omleggen, die whispers van de lich king, echt mooi _/-\o_ "Kill them all" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Forn schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:59:
[...]

Ah, nu ik een Death Knight heb heeft het niet zo haast ^^. Wat ik trouwens het enige nadeel van de Death Knight vind, is dat de gear er te gaaf uitziet op het begin :(. Zit gear upgrades te mijden omdat ik er dan als een clown uit kom te zien :P.
Ik vraag me zelf ook ten zeerste af of er nog coole gear voor Deathknights beschikbaar komt of dat we lekker mogen delen met Warriors/Paladins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:
[...]
Wat een mooi continent zeg! ben met m'n priest in Borean Tundra begonnen, maar ga toch in Howling fjord lvlen. Howling fjord vind ik mooier eruit zien, en m'n gevoel zegt ook dat het er minder druk is als in Borean tundra. :) [...]
Ik raad je aan om beide te doen en pas daarna naar de higher level gebieden te gaan, want dan heb je waarschijnlijk meer quests over wanneer je level 80 bent ... die dan vervolgens ook veel meer gold opleveren omdat de XP wordt omgezet in gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Vanaaf eindelijk voor het eerst tijd om eraan te beginnen!

Denk dat ik op me main gewoon verder ga (lvl 70 UD mage) en DK laat voor wat het is...

Welk van de 2 start areas raden jullie me aan en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02 22:07
Maandag toch maar WOTLK besteld en kreeg het gisteren keurig thuisbezorgd.
Upgrade account en installeren ging vlekkeloos en was binnen een half uurtje gepiept. Op mijn realm (Nagrand) was er zowaar een kleine que van 5, maar na 20 seconden was ik al ingelogd. Well done, Blizzard!Gelijk maar een DK aangemaakt. Geen lag in startgebied (had ik niet verwacht) en het ziet er prachtig uit. Questchain is erg leuk. Fijn dat je vrijwel meteen een epic mount en aardig wat bagspace krijgt en first aid al lekker geleveled is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand trouwens het gesprek al gevolgt van Hellscream en die elder bij hem? Kwam er toevallig en hele stuk zitten lezen, geprek eindigd best vaag:
'I don't eat pork'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:58:
[...]

Ik speel vanaf de beta, en ben begonnen destijds op Burning Legion. Dus het gevoel van starten op een nieuwe server was er vanaf dag 1. Toen ik later rerollde op Ravencrest wat een highpopulated PVP server was, heb ik zonder hulp van buitenaf en zonder gebruik te maken van het AH mijn char zonder moeite naar 70 gelevelled (ik kon ook gelijk mijn mount kopen op 60, aangezien ik levelde na de exp-nerf/quest-boost) Nooit problemen gehad met het vinden van parties, nooit problemen gehad met het levellen van professions en ach die enkele keer dat een high-level je ganked, tja jammer maar niet iets wat mijn "speelervaring" veranderde.
Ik kan ook mijn char zonder moeite naar 70 levelen op een oude server. Ik zeg alleen dat de speelervaring heel anders is op een nieuwe server. En dat is ook zo. Bij de ene persoon boeit het niet zo en bij de ander is het een grote voorwaarde voor het plezier in WoW. Voor mij geldt het laatste.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
RemkoDJ schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:22:
Vanaaf eindelijk voor het eerst tijd om eraan te beginnen!

Denk dat ik op me main gewoon verder ga (lvl 70 UD mage) en DK laat voor wat het is...

Welk van de 2 start areas raden jullie me aan en waarom?
ik vind howling fjord erg leuk omdat daar de undead geland is, en daar dus eigenlijk de undead side of story is, en omdat het er gewoon kei gaaf uitziet met die cliffs etc.

in howling fjord is ook de eerste dungeon te vinden (Utgarde Keep) 70-72, heb hem gisteren gedaan en vond de dungeon erg tof

borean tundra ben ik nog niet geweest dus ik kan niet zeggen welke beter/leuker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:38:
Iemand trouwens het gesprek al gevolgt van Hellscream en die elder bij hem? Kwam er toevallig en hele stuk zitten lezen, geprek eindigd best vaag:
'I don't eat pork'.
Nee, wel stond ik in HF in de beginstad voor Horde om quests uit Utgarde Keep in te leveren, komt er net de 1e baas uit diezelfde instance aanlopen met 4 guards. Hij was niet aan te vallen, dus het was een klein event. Beginnen ze wat te babbelen (ik werd afgeleid), horde dude zegt dat de undead archers zich klaar moeten maken, die Prince begint wat te onderhandelen/dreigen (you can get power beyond imagination), maar die NPC valt er niet voor. Dus de archers schieten pijlen, zie je die pijlen op Max Payne-achtige wijze vliegen... soort spell van die Prince, timelapse o.i.d. ... vallen even later die 4 guards van de Prince neer.
Even later verdwijnt ie met nog meer bedreigingen.

En dat midden in de beginstad, vond het wel gaaf gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
FunkyTrip schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:44:
[...]

Ik kan ook mijn char zonder moeite naar 70 levelen op een oude server. Ik zeg alleen dat de speelervaring heel anders is op een nieuwe server. En dat is ook zo. Bij de ene persoon boeit het niet zo en bij de ander is het een grote voorwaarde voor het plezier in WoW. Voor mij geldt het laatste.
ok, zullen we daar nu over ophouden? jullie komen er toch niet uit.

ik vind HF ook erg gaaf, duurt alleen vet lang voordat je eindelijk met je boot bij de haven bent (hele mooie omgeving, dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

[offtopic]
Out... zout op... nog meer ET-ers kan WoW niet aan (MaZZIE speelt ook al, en morax.... ) How's life btw :)

[ontopic]
Zit zo zwaar te twijfelen tussen main en DK levellen... denk dat ik vanaaf maar kop/munt ga doen :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Roeligan schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:08:
[...]
Zit zo zwaar te twijfelen tussen main en DK levellen... denk dat ik vanaaf maar kop/munt ga doen :P
ik doe gewoon beide, speel mijn main tot rested op is, dan weer DK, dan weer main, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gistermorgen(12uur gewoon) heb ik me Wotlk maar is opgehaald... Meteen gaan levelen en wat dungeons doen.. Utgarde,Nexus en Ahn'kahet: The Old Kingdom maar gedaan :) Erg mooi, vooral de Nexus was echt een musthave.. Nog geen loot maarja, komt op level75 wel.. Zit nu op 71en een half, in het weekend maar's doorlevelen..

En oja, een frans iemand is al 80>< Te ziek gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:57:
[...]

ok, zullen we daar nu over ophouden? jullie komen er toch niet uit.

ik vind HF ook erg gaaf, duurt alleen vet lang voordat je eindelijk met je boot bij de haven bent (hele mooie omgeving, dat wel).
Ik ga denk ik vanavond wel in HF starten om vervolgens hierna in BT verder te gaan. Schijnt dat deze twee vrij lekker op elkaar aansluiten vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Gisteravond nog even gauw geinstalleerd en het DK gebied bekeken voor ik ging slapen, nou, iemand die nu nog een DK rolled snap ik echt niet. :P

Daar lopen er nu meer van dan Rogues, al zullen veel mensen waarschijnlijk weer afhaken als ze in Outland komen natuurlijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

I lolled

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20081114.jpg

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

On_E schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:18:
Gisteravond nog even gauw geinstalleerd en het DK gebied bekeken voor ik ging slapen, nou, iemand die nu nog een DK rolled snap ik echt niet. :P

Daar lopen er nu meer van dan Rogues, al zullen veel mensen waarschijnlijk weer afhaken als ze in Outland komen natuurlijk.
Meeste lvlen er enkel eentje 'voor de heb'. Dan gaan ze weer rustig verder met hun favoriete class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1mp
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 06:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een Death knight nou dual wield zo ja kunnen ze ook 2handed dual wielden net als warrior''s titan's grip ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Op MMO-champion las ik trouwens dat Darus (die tot 79 out of party levelde en toen temp ban kreeg) terug gezet is naar 70... ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:38:
Kan een Death knight nou dual wield zo ja kunnen ze ook 2handed dual wielden net als warrior''s titan's grip ??
ja, ze kunnen dual wielden, Persoonlijk vind ik 2h beter. Nee, ze kunnen niet 2x 2handers gebruiken.

@ HanH, klopt. Mooi lullig, eerder had een GM ze nog verteld dat het geen illegale actie was en dat ze er niet voor gebanned zouden worden.. nu is heel het team gebanned |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:38:
Dual wield kan wel met 2 1H'ers. Maar ze hebben geen Titan's Grip, dus niet met 2 2H'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:42:
[...]

Dual wield kan wel met 2 1H'ers. Maar ze hebben geen Titan's Grip, dus niet met 2 2H'ers.
Gunnink @ Aggramar.
Zal wel eens /wave doen als ik op me DK langs je loop, mijne heet Overhaulin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:40:
@ HanH, klopt. Mooi lullig, eerder had een GM ze nog verteld dat het geen illegale actie was en dat ze er niet voor gebanned zouden worden.. nu is heel het team gebanned |:(
Wat ik me dan afvraag, hoe gaat dit dan met de 'volgende' bulk 80s? Gaan ze die 1 voor 1 checken of zij exp hebben behaald uit die tag-team systeem? (wat idd was aangegeven te mogen). Andere kant, domme zet van Blizzard, daar dit ook al was gedaan tijden TBC, kan je toch 100% verwachten dat dit weer gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:46:
[...]

Wat ik me dan afvraag, hoe gaat dit dan met de 'volgende' bulk 80s? Gaan ze die 1 voor 1 checken of zij exp hebben behaald uit die tag-team systeem? (wat idd was aangegeven te mogen). Andere kant, domme zet van Blizzard, daar dit ook al was gedaan tijden TBC, kan je toch 100% verwachten dat dit weer gebeurd?
toch geen domme zet? ze zijn nu van mening dat het een exploit is, dus bannable. punt. Darus heeft zich imho geleend voor een testcase en verloren, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://www.vazon.org/gnome.PNG
Yay, eerste kill :) (65 atm, 365942/47500)
Hij had 100% hp, maar ik viel als eerste aan en hij was denk ik nogal shocked van de DK looks. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HanH schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:48:
[...]

toch geen domme zet? ze zijn nu van mening dat het een exploit is, dus bannable. punt. Darus heeft zich imho geleend voor een testcase en verloren, helaas.
Ik ben van mening, als het dus een exploit is, dat zulke exploits gefixed horen te worden. (net zo als elke andere exploit). Deze zit er dus sinds jaar en dag in, nu pikken ze enkel er een 79 uit maar hoevaak op een dag zal dit door iemand worden gedaan? Hij was de eerste en is de sjaak, iedereen die erna komt en ws zelfde manier mag gewoon door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat voor epxlot het precies is/was? Niet geinterreseerd maar benieuwd om te lezen waarom die 9levels is teruggezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:55:
Kan iemand mij uitleggen wat voor epxlot het precies is/was? Niet geinterreseerd maar benieuwd om te lezen waarom die 9levels is teruggezet
Is al 20x uitgelegd nu...
"mob tagging"
Ze doen met een groep een instance, en hij tagged ze buiten de party en dan killen ze de mob... De tagger krijgt 100% xp (zal dus iets van 5000xp ofzo zijn als je solo een instance van je eigen level zou doen?) Daarna inviten ze hem weer om de instance kick te avoiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:55:
het komt erop neer dat je met 5 man een instance in gaat.
je kickt die andere 4 en je gaat mobs "taggen", zodra je ze 1 hit hebt gegeven laat je de andere 4 de mobs uitmaken, aangezien ze niet in party zitten vang je dus 100% xp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, drie replies :9

Overigens @ degenen die het een exploit vinden: Een GM had al gezegt dat het niet bannable was. En nu ineens wel? Gaat gewoon drie en vier maal nergens over.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Gister vanaf half 11 tot ongeveer half 11 geleveld op me death knight en ik ben level 65. Best goed te doen dus. Natuurlijk had ik in de beta ook al death knight geleveld tot 80 maar live is natuurlijk spannender.
Helaas heb ik dit weekend andere verplichtingen anders was ik morgen zeker 70 geweest en had ik de rest van de guild al bijna ingehaald. Nou ja, dan duurt het een weekje langer voordat ik ze inhaal.

iemand die op Aerie Peak speelt trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:48:
[afbeelding]
Hij had 100% hp, maar ik viel als eerste aan en hij was denk ik nogal shocked van de DK looks. })
Hahahaha nice!!!!! Ik hou van deze pics!!

Dode gnome is altijd goud waard!

Daarnaast denk ik gewoon aan die 70's die denken Outland in te gaan en even wat DK's te ganken. Goed gedaan en vooral doorgaan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:49

Seraphin

Meep?

Over Darus / Athene en zijn ban: Tot nu toe komt het op mij over als veel geblaat van de dewds die gebanned zijn.

Kan iemand mij het bewijs laten zien dat een Blizzard GM had gezegd dat die "tag-team" level methode mocht? Specifieker: wat was de precieze vraag die ze gesteld hebben, en wat was het precieze antwoord? In de posts die ik tot nu heb gelezen staan formuleringen als "basically we asked xxxxx" enz enz. Vanuit de mond van de gedupeerde / verdachte is de kans op gekleurde informatie wel erg groot.

[edit]
De methode gaat gewoon tegen de intentie van het spel in, daar valt niets op af te dingen. Dus is het een bannable offense, zoals aangegeven in de EULA. Dat een GM "toestemming" heeft gegeven vind ik op dit moment op zijn best onaangetoond, en zelfs dan vormt het geen argument om nader onderzoek van Blizzard te negeren.

[edit2]
ben het overigens met laylah hieronder eens, Blizzard moet wel oppassen met conflicterende signalen en gewoon een level-reset had mij ook een voldoende sanctie geleken.

[ Voor 33% gewijzigd door Seraphin op 14-11-2008 14:06 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:48:
[...]

Vind het een fout van de Blizzard-gametesters. Deze hele actie om hem te bannen was om gezichtsbehoud te hebben. Het lijkt waarempel op de fout die ze jaren geleden maakten met de paladin die door middel van reckoning Kazzak kon soloen. Destijds kwam er een snelle hotfix, in dit geval was een hotfix geen mogelijkheid aangezien ze geen snelle oplossing ervoor konden maken.

Levelreset = sure geen probleem mee, temp-ban? Nee niet terecht, als je onderling tussen je GM's geen goede afspraken maakt en de 1 roept dit en de ander roept dat, kun je je spelers daarvan niet de schuld geven. Maw de beste oplossing was geweest: levelreset en warning dat dit na lang beraad onderling niet toegestaan is. Bij herhaling dan zou een ban van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Paprika schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:48:
[afbeelding]
Wel nice kill maar een lock met lvl 70 greenies kan natuurlijk geen drol :p

Grats @ lvl 65 already :o ik ben pas 59 :( maar sommige die zijn lekker vrij geweest gister :) en ik dus niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
SpoTs schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:03:
[...]

Grats @ lvl 65 already :o ik ben pas 59 :( maar sommige die zijn lekker vrij geweest gister :) en ik dus niet :/
Ik ook niet :p... Had 's morgens les en vanmorgen ook. Tevens ben ik totaal niet voorbereid (ik doe gewoon iedere quest die ik tegenkom etc.) Er is 1 DK sneller dan mij (hij was wel prepared, vrij van werk etc.). Rest is allemaal 65 en veel nog een stuk lager (ben nu 66). *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Paprika schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:08:
[...]

Ik ook niet :p... Had 's morgens les en vanmorgen ook. Tevens ben ik totaal niet voorbereid (ik doe gewoon iedere quest die ik tegenkom etc.) Er is 1 DK sneller dan mij (hij was wel prepared, vrij van werk etc.). Rest is allemaal 65 en veel nog een stuk lager (ben nu 66). *O*
Komen er nog DK gerelateerde quests in Outland? Of is het puur de oude situatie rondom Thrallmar?
En zijn de lootables van de bosses ook gewijzigd voor DK's? Of mogen we het doen met Warrior stuff..
Ook voor wat betreft PVP, DK items? Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:58:
lol, drie replies :9

Overigens @ degenen die het een exploit vinden: Een GM had al gezegt dat het niet bannable was. En nu ineens wel? Gaat gewoon drie en vier maal nergens over.
De GM had gezegd dat buiten een party om mobs taggen en dan met een raid of party killen niet bannable is. Er staat nergens op de hele website of uitleg dat ze van plan zijn een instance in te gaan en hier dat te gaan doen, er zit niet voor niks een out of party timer op instances..

Het verhaal op Athene zijn website
Afbeeldingslocatie: http://worldofathene.com/proof80.jpg

Naar mijn mening is mob tagging buiten in een quest gebied wat anders als een dungeon ingaan en daar constant in uit party's te moeten om de timer en gedeelde exp te omzeilen..
Volgens mij is het buiten instances tegenwoordig ook zo als jij een mob tagged en je laat een ander hem voor 60% killen jij ook maar 40% van de xp krijgt, wat in een instance dus blijkbaar nog niet het geval is..

Persoonlijk vind ik de ban ook overdreven hiervoor, gewoon een berichtje met sorry dit mag niet begin maar overnieuw had ook genoeg geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door volder op 14-11-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FragNeck schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:12:
Komen er nog DK gerelateerde quests in Outland? Of is het puur de oude situatie rondom Thrallmar?
En zijn de lootables van de bosses ook gewijzigd voor DK's? Of mogen we het doen met Warrior stuff..
Ook voor wat betreft PVP, DK items? Of niet?
Ik ga ervanuit dat DK only gear allemaal lvl80 zut gaat worden, qua gear zou je toch ook gewoon str/sta spul kunnen gebruiken? (neem aan ook wat agi voor wat meer dodge/parry/block?)

Maar voor instance, is het niet dat je automatisch na 1 minuut wordt gekickt uit de instance als je uit party gaat?

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02 22:07
Heb meerdere chars en ga ze beurtelings levelen zodat ze constant rested zijn. Eerst maar Warlock en Druid naar 80. Hoop dat Dual spec er snel komt; kan ik de druid ook gebruiken als healer. Met de DK doe ik het rustig aan. Ga op mijn gemak Azeroth ermee verkennen en mining/JC levelen. Die professions had ik nog niet en JC blijft volgens mij de meest winstgevende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Moet je nou voor een DK echt perse lvl 55 of 55+ zijn. Is namelijk een groot verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30

anc

Seraphin schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:03:
Over Darus / Athene en zijn ban: Tot nu toe komt het op mij over als veel geblaat van de dewds die gebanned zijn.

Kan iemand mij het bewijs laten zien dat een Blizzard GM had gezegd dat die "tag-team" level methode mocht? Specifieker: wat was de precieze vraag die ze gesteld hebben, en wat was het precieze antwoord? In de posts die ik tot nu heb gelezen staan formuleringen als "basically we asked xxxxx" enz enz. Vanuit de mond van de gedupeerde / verdachte is de kans op gekleurde informatie wel erg groot.

[edit]
De methode gaat gewoon tegen de intentie van het spel in, daar valt niets op af te dingen. Dus is het een bannable offense, zoals aangegeven in de EULA. Dat een GM "toestemming" heeft gegeven vind ik op dit moment op zijn best onaangetoond, en zelfs dan vormt het geen argument om nader onderzoek van Blizzard te negeren.

[edit2]
ben het overigens met laylah hieronder eens, Blizzard moet wel oppassen met conflicterende signalen en gewoon een level-reset had mij ook een voldoende sanctie geleken.
Source
http://www.worldofathene.com/records.php
Proof
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofathene.com/proof80.jpg

Ik vind de ban en terug zetten naar lvl 70 een foute beslissing.
De eerste GM had beter moeten onderzoeken en ze moeten tegenhouden.
Dan anders als het toch fout is geweest, dan moest de tweede GM verder onderzoek doen (en weten dat hij nu in tegenstrijd is met een andere GM) en teminste de spelers te woord staan (zie filmpje op die website). Ze werden eraf gekickt in no time.

edit:
Shit ik ben echt traag met het maken van een post en mijn wachtwoord opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
edit://SRY ik moet eerst verder lezen

[ Voor 91% gewijzigd door Scorchor op 14-11-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:22:
[...]

daar klopt dan iets niet, want als ik iemand kick in een instance wordt hij toch gewoon na 1 minuut geport naar zijn/haar hs plek?
zo ga ging ik iig altijd van orgrimmar naar shattrath als mn hs op cooldown zit :)
jah maar als je dat nou herhaalt eruit in eruit in(want als je erin gaat dan gaat die timer resetten). voor dat je die groep pullt uit de party dan heb je ongv. 1 min om die groep dood te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
SpoTs schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:02:
[...]

Ik vraag me zelf ook ten zeerste af of er nog coole gear voor Deathknights beschikbaar komt of dat we lekker mogen delen met Warriors/Paladins :)
Wat ik me afvraag. Kan je net als je eerste DK weapon ook andere grey colored wapens omzetten in een blue met runes erop. Dat vond ik best cool eigenlijk. :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rakkerzero schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:26:
[...]

Wat ik me afvraag. Kan je net als je eerste DK weapon ook andere grey colored wapens omzetten in een blue met runes erop. Dat vond ik best cool eigenlijk. :D
Dat zwaard had een " use " erop.. dat zit voor zover bij mij bekend niet op andere wapens ( Grey/White). Dus dat zal niet mogelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:15:
[...]

Ik ga ervanuit dat DK only gear allemaal lvl80 zut gaat worden, qua gear zou je toch ook gewoon str/sta spul kunnen gebruiken? (neem aan ook wat agi voor wat meer dodge/parry/block?)

Maar voor instance, is het niet dat je automatisch na 1 minuut wordt gekickt uit de instance als je uit party gaat?
Ja, alhoewel block wat minder voor toepassing is, geen schilden voor DK's..
En ja, na 1 minuut word je gekicked uit de instance, daarom moet die mob ook binnen 1 minuut dood, en zal het wel reset, repeat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
SpoTs schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:29:
[...]

Dat zwaard had een " use " erop.. dat zit voor zover bij mij bekend niet op andere wapens ( Grey/White). Dus dat zal niet mogelijk zijn :)
Dat eerste zwaard wat je had, kan volgens mij ook maar 1x geruned worden, althans, ik kreeg nadat ik nieuwe runes had geleerd geen nieuwe er op zetten.

Ik denk dat je ieder wapen kan runen, en als dat niet zo is, waarom zou dat niet kunnen dan...
Ik wil ook graag mijn huidige wapen, wanneer deze geruned is, opnieuw met een nieuw geleerde rune kunnen runen... :P

Ik ken de namen van het proces niet helemaal, maar ik denk dat iedereen weet wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je voor Deathknight met Warglaives ??? }) }) 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:34:
Stel je voor Deathknight met Warglaives ??? }) }) 7(8)7
Hmm ja, zouden die gewijzigd zijn naar Warrior / Rogue / Death Knight ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:49

Seraphin

Meep?

Interessante screenies. Het interessante (en daar doelde ik onder andere op in mijn voorgaande post) is dat er nog niet uit blijkt waar de GM "toestemming" voor geeft. Voor hetzelfde geld was de ticket van Athene waaraan wordt gerefereerd niets anders dan "Hi there Blizz, I just wanna know if it's okay for my guildies to kill mobs I tagged to help me level".

Aangezien in outdoor pve je idd minder xp krijgt naarmate jij minder dmg doet op de mob die je hebt getagged is dit wezenlijk anders dan de "invite + kick in een instance variant".

Overigens had de GM daar idd anders mee om moeten gaan: geef precies aan waar je "toestemming" voor geeft en blijf er aan herinneren dat afwijkingen die tegen de intended gameplay alsnog als offense bestempeld kunnen worden.

Uiteindelijk draait het allemaal om het volgende: was de situatie een "clever use of mechanics" of een exploit? Aangezien er doelbewust een game mechanic omzeild moest worden d.m.v. kicks + invites kun je niet argumenteren dat het een "clever use" was. Die automatissche port zit er nou juist in om dit soort situaties te voorkomen. Die 60sec countdown is bedoelt om iemand niet meteen te porten als hij per ongeluk wordt gekicked (ja dat kan voorkomen als je een inspect of mark wil doen en misklikt).

Naar mijn mening had Athene kunnen weten dat zijn systeem tegen het idee van het spel is, ik ben dan ook geneigd hem er van te verdenken dat hij zich in wilde dekken met zijn ticket... zodoende dat ik vraagtekens stel bij het verhaal dat hij richting de GM heeft opgehangen.

Maar zoals ik al toegaf: de GM had hier zorgvuldiger mee om kunnen gaan.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:15:
[...]

Waarom is jouw naam roze?! Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:36:
[...]

Hmm ja, zouden die gewijzigd zijn naar Warrior / Rogue / Death Knight ?
oeps oeps wat stom van mij -.- ik was vergeten dat die alleen voor wariror/ rogue was miss is het wel veranderd? ik kan het niet nakijken (website is geblokkeerd) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat de noik?

Oooh, denk een HK grapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm al gepost :)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:37:
Interessante screenies. Het interessante (en daar doelde ik onder andere op in mijn voorgaande post) is dat er nog niet uit blijkt waar de GM "toestemming" voor geeft. Voor hetzelfde geld was de ticket van Athene waaraan wordt gerefereerd niets anders dan "Hi there Blizz, I just wanna know if it's okay for my guildies to kill mobs I tagged to help me level".

Aangezien in outdoor pve je idd minder xp krijgt naarmate jij minder dmg doet op de mob die je hebt getagged is dit wezenlijk anders dan de "invite + kick in een instance variant".

Overigens had de GM daar idd anders mee om moeten gaan: geef precies aan waar je "toestemming" voor geeft en blijf er aan herinneren dat afwijkingen die tegen de intended gameplay alsnog als offense bestempeld kunnen worden.

Uiteindelijk draait het allemaal om het volgende: was de situatie een "clever use of mechanics" of een exploit? Aangezien er doelbewust een game mechanic omzeild moest worden d.m.v. kicks + invites kun je niet argumenteren dat het een "clever use" was. Die automatissche port zit er nou juist in om dit soort situaties te voorkomen. Die 60sec countdown is bedoelt om iemand niet meteen te porten als hij per ongeluk wordt gekicked (ja dat kan voorkomen als je een inspect of mark wil doen en misklikt).

Naar mijn mening had Athene kunnen weten dat zijn systeem tegen het idee van het spel is, ik ben dan ook geneigd hem er van te verdenken dat hij zich in wilde dekken met zijn ticket... zodoende dat ik vraagtekens stel bij het verhaal dat hij richting de GM heeft opgehangen.

Maar zoals ik al toegaf: de GM had hier zorgvuldiger mee om kunnen gaan.
QFT, helemaal mee eens.
Er zijn geen bewijzen of screenies van de GM die dat gezegd zou hebben. Schuldig, tot onschuld is bewezen hier voor mij!

Edit: Kan bovengenoemde link niet openen (zit op werk). Wat wordt daar gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zelfde screen als wat er al 5x in staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ook ook bezit met WOTLK op trollbane (horde side) Ik ben er aan begonnen met mijn 2 balance druids die 2 dagen voor de launch 70 werden. Het ziet er allemaal wel leuk uit maar ik heb het idee dat sommige quests wel erg gemakkelijk zijn? Het enige deprimerende is echter als je track humanoids aan zet dan zie je een hele grote bewegende rode ally blob. :+ Er zijn dus helaas uren waarop je questen echt wel kunt vergeten als horde zijnde wat de ervaring wel wat verpest. Ja ik weet het, moet je maar niet op een PVP server spelen, maar besprongen worden door minimaal 5 tegenstanders heeft niet echt veel meer met PVP skills te maken :'( Het lijkt wel een neergaande spiraal, veel horde spelers leaven trollbane om verschillende redenen waardoor de balans nog steeds ongunstiger word. Waarom doet Blizzard er eigenlijk niets aan om de balans van servers in ieder geval iets te reguleren door bijvoorbeeld enkel free transfers naar bepaalde servers als je een speler van side X transferd? Er word wat afgescholden in general als het ganken begint maar uiteindelijk is zon populatie vershil voor niemand echt leuk lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ach, gisteren heb ik nog de killing blow op silverlief gehad. Dit liep onze protadin te pesten met 3 anderen. Gelukkig waren wij in de buurt met een mage/priest/warrior/pallie.

<3 silverlief.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
***Launch Mededeling***

Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.

Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:

- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....

Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!