Gister avond mn eerste WotLK avondje, ik moet zeggen dat ik blij verrast ben, ik begon met de boot in SW om naar Borean Tundra te gaan daar een paar quests gedaan, maar het was er veels te druk om een beetje normaal door te kunnen lelven.
Dus met de guild een groepje gemaakt en naar The Nexus gegaan, de feeling in de instance was erg vet! Geheel niet moeilijk maar wel erg leuk.
Daarna meteen met zn 5en door gegaan naar Howling Fjord om daarna Utgarde te gaan, daar stond ik wel even met open mond op de boot het zier er zo gelikt uit als je met de boot de Fjord in komt Super!. Utgarde was ook neit erg moeilijk 1 wipe omdat we iets te veel pack in 1 keer pullde 2-3 packs ging maar 4 werd lastig

.
Onder tussen waren we ongeveer een half level verder en besloten we om naar Azjul'nerub te gaan doen, na een aardige lange trip op de mounts FP's pakken kwamen we aan bij de Summoning stone waar het overloaded met Horde was allemaal level 73-74 dus die begonnen uiteraard ons te ganken aangezien we allemaal nog level 70 waren

.
De instance zelf was wel iets moeilijket dan de eerste 2 maar ook niet echt schokkend het zag er allemaal wel mooi uit, daarna meteen Azjol-Nerub: Ahn'kahet: The Old Kingdom in gegaan waar we de eerste 2 bosses easy deden maar het was al 2 uur dus we stopten ermee.
De dungeons zijn zeker niet moeilijk nog Azjol-Nerub: Ahn'kahet: The Old Kingdom is een level 73-75 dungeon maar met 5 level 70 kwamen we zelfs daar vrij makkelijk door heen, vandaag mn eerste level pakken! Hopelijk is het dan iets rustiger in de starting Area's anders zal het wel weer een instance night worden

.