Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 171 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 50.981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Auredium schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:22:
Zow, ik ben eindelijk level 66 gedinged en heb nu ook de icelance te pakken. Maar ik ben nog lang niet tevreden, met wat geluk ben ik aan het einde van de week level 67 en eind volgende week level 68 en dus Northrend capable. :P
Maar als ik level 68 bereik wil ik eigenlijk eerst mijn professions naar niveau 375 brengen (en dan bedoel ik dus ook echt alle professions) en meteen mij naar exhalted gaan brengen bij Darnassus en misschien IF. Aan de andere kant wil ik Dalaran zo snel mogelijk bereiken. Maar eerst de boel opbouwen en wat achievements halen.
Is Dalaran in Alterac open? Dat paarse gebeuren om die stad, is dat nu weg?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 16:42
FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:23:
Is Dalaran in Alterac open? Dat paarse gebeuren om die stad, is dat nu weg?
Dalaran daar is nu Dalaran Crater, ga maar kijken :)

Screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.wowwiki.com/Image:Dalaran_hole_1.jpg

Edit: copy-paste de link maar, brakke regexp snapt image links haast nooit :S

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 18-11-2008 14:26 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:24:
[...]

Dalaran daar is nu Dalaran Crater, ga maar kijken :)

Screenshotje:
[afbeelding]

Edit: copy-paste de link maar, brakke regexp snapt image links haast nooit :S
Bedankt, maar het screenshotje wordt geblokt hier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felair
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-03 22:02
wij hebbenaltijd met masterloot geraid, niet dat we onze members niet vertrouwen of zo maar een vergissing is zo gemaakt, de enige uitzondering was eigenlijk de 3e en 4e baas in MH met die infernals en gargoyles waar men een eind uit elkaar staat.

Werkt prima alleen als masterlooter is het af en toe wat chaotisch maar niet echt een probleem verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Anoniem: 279511 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:54:
[...]

Oh wat waren die tijden heerlijk met UT99, toen de community nog normaal was. iCTF.
/offtopic mode on

Ja heerlijk was dat... heb ook m'n jaartjes vermaakt met iCTF (Ja Trollie, nog een instagibber detected).
Daarna met het maken van BunnyTrack :P
XeNeRgY schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:11:
[...]

Ross, SUPA, Pyro(technics) en semi UkE, en jij?
MTS (oldskool) / FEB / Clockwise hier

/offtopic mode off
/ontopic mode on

Gisteren alleen maar mijn Death Knight gespeeld en heel Zangramarsh leeg gemept.
Elites waren geen probleem, en downtime ken ik niet. Helaas zijn sommige mobs, vooral de named ones, net even gekilled als ik eraan kom, zoals met Razorclaw of iets dergelijks. Beest is dood, sta ik er te wachten, komt er een alliance priest aangezwommen. Ik had even geen zin om te ganken, dus laat m leven. Komt er even later een alliance hunter, en kort daarna een alliance DK :o
De hunter legt een trap bij me neer (immolation) en m'n Ghoul valt m aan, en ik zie de priest al aanstalten maken om te healen. Dus die val ik eerst aan en na 10sec is die dood. Ik zit ondertussen op 50% hp door de andere DK en hunter, maar 2x een crit van Death Strike (700crit + heal) zet me weer op 100%. De DK wilt niet neer, en achteraf gezien moest ik eerst de hunter pakken. De DK zat op 20% toen ik neerging helaas :(
Achteraf denk ik dan altijd na: "als ik nou dit in dat deed ipv die actie, dan had ik gewonnen". Dus ik had de hunter moeten Death Grip-en, moeten slow-en en dan afmatten, want die gaat snel neer. Daarna pot (had ik nog niet gebruikt) en de DK af moeten maken. Ach ja, zodoende leert men hè.

Ik sta nu in Nagrand, maar ga vanavond toch maar richting Terrokar. In Nagrand gebeurde nog wat 'leuks':
Ik zat de Nesingwary quests te doen en had 4 vogels op me, 1 tegelijk gaat niet hard genoeg. Ik had een alliance holy priest niet gezien en ik zag m'n hp ineens omlaag gaan. Death Grip had ik bij de pull al gebruikt, dus moest achter die priest aan. Het lukte me niet om 'm neer te krijgen en ik was dus dood. Priest kan healen, diseases weghalen en ondertussen DoT-en tot ik dood was. Anyway...
Later stond ik bij het water in Garadar, zie ik die priest langskomen, gevolgd door een DK en een level 72 Rogue, allen gemount over het water lopend door de DK skill. Ik Death Grip de rogue, zo tussen de guards in. Hij gebruikt meteen vanish, maar ik had al een Frost Fever op 'm. CloS helpte 'm niet meer, want de guards mepten 'm alle kanten in. Toen moest ik toch wel even lachen :D

Vanavond weinig tijd, maar ik hoop volgend weekend Northrend in te kunnen!!

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 18-11-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Felair schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:32:
wij hebbenaltijd met masterloot geraid, niet dat we onze members niet vertrouwen of zo maar een vergissing is zo gemaakt, de enige uitzondering was eigenlijk de 3e en 4e baas in MH met die infernals en gargoyles waar men een eind uit elkaar staat.

Werkt prima alleen als masterlooter is het af en toe wat chaotisch maar niet echt een probleem verder.
Heb al een paar keer meegemaakt dat juist de masterlooter items aan de verkeerde mensen toewees. Heb ik met FFA nog nooit zien gebeuren eigenlijk. Natuurlijk is dat met een ticket wel te corrigeren, maar dat duurt wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:15:
[...]

Ik snap de relevantie van je verhaal niet zo eigenlijk. Wij raidden ook met FFA aan, vooral omdat destijds master looter wat onbetrouwbaar was, en daar hadden we nooit problemen mee. Niemand gaat z'n rep verneuken in een high end guild door een epic te ninjaen.
Het was meer bedoeld als "Doe mij maar geen guild, want dat levert alleen maar te veel gezeik op over wie er wel/niet mee mag en meer. We reden gewoon op ffa met mensen vanop de friends list en dat gaat altijd goed".
Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:38:
[...]

Heb al een paar keer meegemaakt dat juist de masterlooter items aan de verkeerde mensen toewees. Heb ik met FFA nog nooit zien gebeuren eigenlijk. Natuurlijk is dat met een ticket wel te corrigeren, maar dat duurt wel ff.
Thanks! Ik wist niet dat dit kon :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 18-11-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:15:
Ik snap de relevantie van je verhaal niet zo eigenlijk. Wij raidden ook met FFA aan, vooral omdat destijds master looter wat onbetrouwbaar was, en daar hadden we nooit problemen mee. Niemand gaat z'n rep verneuken in een high end guild door een epic te ninjaen.
Ik ben het met je eens dat niemand zomaar zijn rep. bij een high-end guild verkloot voor een epic, maar het zal niet de eerste keer zijn dat iemand bijvoorbeeld Ashes of Al'ar ninja'ed, dat is toch minder.

Maar uiteindelijk gaat het gewoon om hoeveel vertrouwen je hebt in de Master Looter en/of in de rest van je guildmembers. Ik denk dat beide systemen prima werken, als er genoeg vertrouwen is.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
[...]

Valt mee, wij hadden (zo leek het) altijd onze "own personal GM". Oops, lootfoutje, ticket gemaakt en 1 minuut later opgelost :7

Zo heb ik de week voor lich king nog een maatje gematst met T6. Hij had de hele run meegemaakt van naj'enuts t/m Illidari Council en loote T6 shoulders van mother en Leggings van Council. Daarna moest hij plaats maken voor een fire resistence tank bij Illidan. Ik kon T6 chest token looten maar had hem al. Was voor de dis bedoeld.

Hi,

Could you transfer [Chestguard of the Forgotten Vanquisher] to player Tieka
RaidID 23626446

Thanks in advance,

Trollimmie

Volgende dag had hij T6 token in z'n mail. Dus met 3T6 Northrend in terwijl hij zelf nooit meer raide dan karazhan en heeeel af en toe een ZA. Ik had dus een happy maatje : )

offtopic:
FEB klinkt als fluffy evil bunnies. Ik was zelf een NW CTF speler. [RvL]

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 18-11-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren nog even de laatste twee levels afgehandeld en doorgegaan naar level 80. Ik heb nou alleen Icrecrown en Borean Tundra nog open staan voor quests, die ga ik nog wel eens doen om gold te krijgen (en voor de achievements). Vanavond maar eens mijn eerste heroics gaan verkennen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

MrVegeta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:33:
[...]

_O- , dat valt allemaal wel mee. Ik heb een hekel aan racisten maar je moet niet alles zo serieus nemen. Ik speelde poos geleden ook met een ... neger? Die kon er allemaal om lachen omdat we toch niet serieus zijn. Zoals ik al zei, beetje relativeren.
Laat me raden wie dat was! :) Begon zijn ingame naam met een L. Speelt ie uberhaupt nog WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:32:
[...]

/offtopic mode on

MTS (oldskool) / FEB / Clockwise hier
Die namen staan me nog wel vaag bij (al weer ff geleden :P). Fluffy Evil Bunnies ofzo? Heb eigenlijk voornamelijk normal weapons gespeeld (SMB, VoD, MiMiC), pas later overgegaan op iCTF waarbij we met de clan toch in de top 10 meegespeeld hebben (clanbase).

Dat is ook de reden dat ik maar voorzichtig WoW speel, ik weet hoe verslavend online gamen kan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felair
[...]

Dat is zoiezo veranderd tegenwoordig, het enige wat je moet je moet doen is een ticket maken met waar en wanneer welk item gedropt is en naar welke speler ie toe moet. Alleen degene die het item ontvangen heeft hoeft dat te doen verder niemand. Werkt altijd goed ook als je ofline gaat word het gewoon gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Blacksnak schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:14:
Echter na wat rondpluizen op verschillende WoW-sites , hier de topics op tweakers en het al half doorlezen van de Strategy-guide die in het pakketje zat begin ik me toch echt wel af te vragen of ik nog enige kans maak om ooit echt goed deel te nemen aan het spel? Als je leest hier zit iedereen al laaang boven lvl 60 en kom ik inderdaad niet veel spelers meer tegen van mijn level (13 momenteel). Laat staan dat ik in dungeons en instances geweest ben of er ooit zal geraken. (heb begrepen dat je daar beter niet alleen naartoe trekt ;) ) Heb nu momenteel het gevoel dat het gewoon bij solo-en gaat blijven en ik nooit of te nimmer in raidgroepen ed ga terecht komen wegens te lage level of een enorm gebrek aan kennis (de helft van al de gesprekken hier zijn, zelfs na het lezen van de glossary uit de guide, zowat chinees voor mij :) ).

Zit ik dus inderdaad een beetje achter de feiten aan te hollen of komt dit gewoon omdat ik echt nog maar pas aan de gang ben en komt de rest gewoon wel vanzelf?
Je kan het beste beginnen op de Azuremyst of Terrokar server. Deze zijn nu enkele weken pas online en daardoor lopen er dus heel veel 'nieuwe' mensen rond. Toen ik hier vorige week opnieuw begon waren er in Mulgore (Tauren startgebied, lvl 1-12) bijna 50 spelers.

Doordat op deze realms veel lage lvl mensen rondlopen is het ook makkelijk om instances te runnen, als Shaman krijg ik dagelijks meerdere requests om te healen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Felair schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:08:
[...]

Dat is zoiezo veranderd tegenwoordig, het enige wat je moet je moet doen is een ticket maken met waar en wanneer welk item gedropt is en naar welke speler ie toe moet. Alleen degene die het item ontvangen heeft hoeft dat te doen verder niemand. Werkt altijd goed ook als je ofline gaat word het gewoon gefixed.
Mits de persoon die 't item wil ontvangen het juiste RaidID heeft. ;)

En ik hoorde pas een verhaal in de guild dat een GM een bepaald item niet aan een speler kon (wilde?) geven, schijnbaar omdat hij niet bij die specifieke boss-kill was. Of dat waar is, weet ik niet, kan me goed voorstellen dat het ook gewoon iets met RaidID te maken had, maarja.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:48:
[...]

offtopic:
FEB klinkt als fluffy evil bunnies. Ik was zelf een NW CTF speler. [RvL]
offtopic:
Klopt, Fluffy Evil Bunnies zat ik in. Ooit BunnyTrack gespeeld? Ben ik 1 van de makers van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:16:

En ik hoorde pas een verhaal in de guild dat een GM een bepaald item niet aan een speler kon (wilde?) geven, schijnbaar omdat hij niet bij die specifieke boss-kill was. Of dat waar is, weet ik niet, kan me goed voorstellen dat het ook gewoon iets met RaidID te maken had, maarja.
Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je als je niet bij een kill bent in princiepe geen recht hebt op de loot. Ik weet alleen niet of een GM dat kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:19:
[...]

Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je als je niet bij een kill bent in princiepe geen recht hebt op de loot. Ik weet alleen niet of een GM dat kan zien.
Denk het wel, je bent vaak saved in een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Wootlock schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:36:
[...]

Sowieso classleaders :')
Wij hebben geen classleaders en iedereen mag/kan raiden in zijn gewenste spec.
Mochten er voor bepaalde encounters een respec nodig zijn, dan wordt deze uit de guildbank betaald en over het algemeen doet niemand er moeilijk over.
Zoals het vaak bij ons aangeduid wordt: "Alles voor de kill".
Het was te veel werk om van alle classes alles bij te houden met de zomer/aoc uitkwam , we raakten in 1 klap 4 officers kwijt toen (en andere spelers) en we hadden toen dus een berg nieuwe recruits , toen hebben we classleaders in het leven geroepen voor de belangrijke classes die niet door de officers/gl gespeelt werden , voornamelijk omdat er niemand was die voor officer posities in aanmerking kwamen.
Het was een prima middel om wat druk van de overgebleven officers te halen terwijl wij de boel weer op de rails kregen.
Reden voor vaste specs: Ik waste liever geen tijd bij elke raid setup met weer uit te moeten zoeken wie welke spec op die dag heeft tbh en het is voornamelijk de critische classes waar het om gaat , de healers.
Daarbij gebruiken wij dkp voor mainspec en offspec is gratis ,dan is het toch wel handig als er een mainspec is ^^
Mensen joinen de guild met een bepaalde spec en dat ben je dus ook tijdens raids , tenzij het met de raidleader/guilleader besproken is, we zijn echt geen gestapo ofzo die het verbied maar we zijn wel graag op de hoogte 8)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 15:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:17:
[...]
offtopic:
Klopt, Fluffy Evil Bunnies zat ik in. Ooit BunnyTrack gespeeld? Ben ik 1 van de makers van ;)
offtopic:
Jaaa, BunnyTrack! Sjemig, wat ben ik daar verslaafd aan geweest. Hulde _/-\o_ !

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felair
OkkE schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:16:
[...]

mja ik geloof best dat ze naast raid ID ook een hidden bosskill ID hebben oid. we hebben wel ooit gehad dat iemand een item niet kon looten omdat hij op felguard duty strong bij thrall 4e boss MH. Toen werd het item wel gewoon getransferred.

Ik had het item gewoon geloot en een ticket gemaakt en het werd naar die persoon verstuurd na uitleg maarja als je gewoon niet in de raid bent geweest en je probeert het dan dan zullen ze het idd wel weigeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:37
Gisteren toch even de nederlandse eer op Turalyon hoog gehouden. Als 1ste Orc lvl 80 gehaald :P. Was nog flink aanpoten aangezien ik op mn CE zat te wachten die pas de 14de om 3 uur smiddags aankwam terwijl al de andere addicts al vanaf 2200 de vorige dag bezig waren ;) .

De whispers die ik kreeg waren niet te tellen, kon ook amper wat lezen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Blacksnak schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:14:
Wow, topic eindelijk bijgelezen. Gaat best hard!

Na lang aandringen van m'n broer ben ik vorige week ook een trial-accountje begonnen van WoW. Is me na een paar dagen al zo goed bevallen dat ik me dit weekend al meteen een volledige versie heb aangeschaft. Lag nog een Battle Chest doos in de winkel, heb ik meteen de eerste uitbreiding ook.

Echter na wat rondpluizen op verschillende WoW-sites , hier de topics op tweakers en het al half doorlezen van de Strategy-guide die in het pakketje zat begin ik me toch echt wel af te vragen of ik nog enige kans maak om ooit echt goed deel te nemen aan het spel? Als je leest hier zit iedereen al laaang boven lvl 60 en kom ik inderdaad niet veel spelers meer tegen van mijn level (13 momenteel). Laat staan dat ik in dungeons en instances geweest ben of er ooit zal geraken. (heb begrepen dat je daar beter niet alleen naartoe trekt ;) ) Heb nu momenteel het gevoel dat het gewoon bij solo-en gaat blijven en ik nooit of te nimmer in raidgroepen ed ga terecht komen wegens te lage level of een enorm gebrek aan kennis (de helft van al de gesprekken hier zijn, zelfs na het lezen van de glossary uit de guide, zowat chinees voor mij :) ).

Zit ik dus inderdaad een beetje achter de feiten aan te hollen of komt dit gewoon omdat ik echt nog maar pas aan de gang ben en komt de rest gewoon wel vanzelf?
toon volledige bericht
Roll op Azuremyst. Ik kan het niet vaak genoeg roepen: wil je nieuwe speel ervaring waar vrijwel de hele server nog <lvl 25 is, ga naar Azuremyst. Daar kosten green armor/weapons ook nog slechts een paar silver, dus hoef je niet eerst te bedelen bij lvl 70s voor wat goud ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:19:
Klopt; niet bij een boss-kill is eigenlijk ook geen recht op een drop daar van. Maar zoiets las ik wel in een reactie hier boven, vandaar mijn reactie. Bij ons ging het namelijk ook om een item dat anders DE'ed zou worden.

Of een GM het kan zien, weet ik ook niet, vast wel. :)
Felair schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:23:
[...] maarja als je gewoon niet in de raid bent geweest en je probeert het dan dan zullen ze het idd wel weigeren ;)
Niet in een raid zijn is natuurlijk wel iets anders als alle bosses tot Illidan killen, vervangen worden, en dan een item ontvangen van Illidan terwijl je niet bij die kill was. Al ben ik het er ook dan mee eens dat je het item eigenlijk niet zou horen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felair
OkkE schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:29:
niet in een raid zijn is natuurlijk wel iets anders als alle bosses tot Illidan killen, vervangen worden, en dan een item ontvangen van Illidan terwijl je niet bij die kill was. Al ben ik het er ook dan mee eens dat je het item eigenlijk niet zou horen te krijgen.
Mja er is niet voor niets een 25man limiet in raids keuzes moeten gemaakt worden lijkt me zo ^_^ als jij dat net op dat moment moet switchen dan is dat jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
FunkyTrip schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:28:
[...]

Roll op Azuremyst. Ik kan het niet vaak genoeg roepen: wil je nieuwe speel ervaring waar vrijwel de hele server nog <lvl 25 is, ga naar Azuremyst. Daar kosten green armor/weapons ook nog slechts een paar silver, dus hoef je niet eerst te bedelen bij lvl 70s voor wat goud ;)
Ik was toch wel blij met die 2G van jou. Maakte het net wat makkelijker in het begin zodat ik wat bags kon kopen. Inmiddels kruip ik langzaam naar de 10G :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-05 16:10

Wootlock

Evilution

[...]

Niet in een raid zijn is natuurlijk wel iets anders als alle bosses tot Illidan killen, vervangen worden, en dan een item ontvangen van Illidan terwijl je niet bij die kill was. Al ben ik het er ook dan mee eens dat je het item eigenlijk niet zou horen te krijgen.
Of je zorgt ervoor dat je al 2 tanks in de raid hebt die een fire resi setje bij hebben.
Problem solved.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
daroy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:38:
[...]

Ik was toch wel blij met die 2G van jou. Maakte het net wat makkelijker in het begin zodat ik wat bags kon kopen. Inmiddels kruip ik langzaam naar de 10G :)
Wat is de exp. rate tegenwoordig tot lvl60 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:20:
Denk het wel, je bent vaak saved in een instance.
Ze controleren zeker de raid ID, en op een raid ID worden ook zeker de bosses gesaved, maar ik vraag me dus af of het ook individueel bijgehouden wordt. Ik vermoed van niet, aangezien kennelijk wel eens tokens gegeven worden aan mensen die niet bij de kill waren.
Precies. En ik vraag me af of ze kunnen zien dat je wel een raid ID hebt maar bijvoorbeeld niet bij de laatste boss was.
Wootlock schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:41:
Of je zorgt ervoor dat je al 2 tanks in de raid hebt die een fire resi setje bij hebben.
Problem solved.
Het ging er dus om of een GM dat kan zien. Niet om of het al dan niet noodzakelijk is mensen te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Felair schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:34:
Mja er is niet voor niets een 25man limiet in raids keuzes moeten gemaakt worden lijkt me zo ^_^ als jij dat net op dat moment moet switchen dan is dat jammer maar helaas.
Het ging niet om mij. Ik ben het met je eens dat er niet voor niets een 25 man limiet is. Mijn reactie was op de onderstaande reactie, en mijn ervaring dat het inderdaad niet (altijd?) zo werkt - dat je zomaar een item kunt geven als die persoon niet bij de boss-kill was.
ImdaMned schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:48:
Zo heb ik de week voor lich king nog een maatje gematst met T6. Hij had de hele run meegemaakt van naj'enuts t/m Illidari Council en loote T6 shoulders van mother en Leggings van Council. Daarna moest hij plaats maken voor een fire resistence tank bij Illidan. Ik kon T6 chest token looten maar had hem al. Was voor de dis bedoeld.

Wootlock schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:41:
Problem solved.
Zie hier boven. Het ging niet over mij, en het ging niet over het probleem van spelers moeten wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:44:
[...]

Zelfde als met patch 2.3.x volgens mij, vanaf lvl 20 tot 60 ongeveer 30% sneller.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

FragNeck schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:44:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar! Zit er heel erg over te twijfelen om toch weer te gaan spelen! Aangezien ik altijd Horde heb gespeelds (sinds dag 1) lijkt het me wel een frisse verandering om eens overnieuw te beginnen als Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roodbwoy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:00:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar! Zit er heel erg over te twijfelen om toch weer te gaan spelen! Aangezien ik altijd Horde heb gespeelds (sinds dag 1) lijkt het me wel een frisse verandering om eens overnieuw te beginnen als Alliance.
Once Horde, always Horde!!! Don't get seduced to The Dark Side!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
[...]

Mja, ik heb het eigenlijk ook wel gezien op de oude server.
Graag zou ik een nieuw realm betreden, maar dan moet ik er wel zeker van zijn dan de komende 6-8 maanden geen totale guilds naar verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:17:
[...]

offtopic:
FEB ken ik, BunnyTrack niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

[...]

opnieuw
overdoen
niet overnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nope :P
Van Dale (2005) noemt overnieuw "gewestelijk" en beschouwt het dus (nog) niet als Standaardnederlands. Maar uit de praktijk, en inmiddels ook uit verschillende naslagwerken, blijkt dat het heel algemeen voorkomt. Het Groene Boekje (2005) en het Witte Woordenboek (2007) geven het woord zonder nadere toevoegingen.

van dale. Mag dus wel :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 11:24

zwik

randomized

SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:50:
[...]

Nope :P
Van Dale (2005) noemt overnieuw "gewestelijk" en beschouwt het dus (nog) niet als Standaardnederlands. Maar uit de praktijk, en inmiddels ook uit verschillende naslagwerken, blijkt dat het heel algemeen voorkomt. Het Groene Boekje (2005) en het Witte Woordenboek (2007) geven het woord zonder nadere toevoegingen.

van dale. Mag dus wel :)
Lijkt precies van Google te komen. Zoek maar overnieuw! :+ .

Anyway, gisteren begonnen met het verzamelen van pets. Heb er al 8 :D . Heel weinig, maar deze kon ik zo snel gewoon bij een vendor kopen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:34

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

De acceptatie van overnieuw is ongetwijfeld een kwestie van tijd.

http://www.onzetaal.nl/advies/overnieuw.php

Bij mij is het acceptatie proces nog niet begonnen ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
***Launch Mededeling***

Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.

Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:

- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....

Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!