/offtopic mode on
Ja heerlijk was dat... heb ook m'n jaartjes vermaakt met iCTF (Ja Trollie, nog een instagibber detected).
Daarna met het maken van BunnyTrack

MTS (oldskool) / FEB / Clockwise hier
/offtopic mode off
/ontopic mode on
Gisteren alleen maar mijn Death Knight gespeeld en heel Zangramarsh leeg gemept.
Elites waren geen probleem, en downtime ken ik niet. Helaas zijn sommige mobs, vooral de named ones, net even gekilled als ik eraan kom, zoals met Razorclaw of iets dergelijks. Beest is dood, sta ik er te wachten, komt er een alliance priest aangezwommen. Ik had even geen zin om te ganken, dus laat m leven. Komt er even later een alliance hunter, en kort daarna een alliance DK

De hunter legt een trap bij me neer (immolation) en m'n Ghoul valt m aan, en ik zie de priest al aanstalten maken om te healen. Dus die val ik eerst aan en na 10sec is die dood. Ik zit ondertussen op 50% hp door de andere DK en hunter, maar 2x een crit van Death Strike (700crit + heal) zet me weer op 100%. De DK wilt niet neer, en achteraf gezien moest ik eerst de hunter pakken. De DK zat op 20% toen ik neerging helaas

Achteraf denk ik dan altijd na: "als ik nou dit in dat deed ipv die actie, dan had ik gewonnen". Dus ik had de hunter moeten Death Grip-en, moeten slow-en en dan afmatten, want die gaat snel neer. Daarna pot (had ik nog niet gebruikt) en de DK af moeten maken. Ach ja, zodoende leert men hè.
Ik sta nu in Nagrand, maar ga vanavond toch maar richting Terrokar. In Nagrand gebeurde nog wat 'leuks':
Ik zat de Nesingwary quests te doen en had 4 vogels op me, 1 tegelijk gaat niet hard genoeg. Ik had een alliance holy priest niet gezien en ik zag m'n hp ineens omlaag gaan. Death Grip had ik bij de pull al gebruikt, dus moest achter die priest aan. Het lukte me niet om 'm neer te krijgen en ik was dus dood. Priest kan healen, diseases weghalen en ondertussen DoT-en tot ik dood was. Anyway...
Later stond ik bij het water in Garadar, zie ik die priest langskomen, gevolgd door een DK en een level 72 Rogue, allen gemount over het water lopend door de DK skill. Ik Death Grip de rogue, zo tussen de guards in. Hij gebruikt meteen vanish, maar ik had al een Frost Fever op 'm. CloS helpte 'm niet meer, want de guards mepten 'm alle kanten in. Toen moest ik toch wel even lachen
Vanavond weinig tijd, maar ik hoop volgend weekend Northrend in te kunnen!!
[
Voor 75% gewijzigd door
Anoniem: 236827 op 18-11-2008 14:48
]