Bijna 72
Zijn er hier nog meer mensen die op het dode boulderfist spelen? Ben nog op zoek naar een leuke guild !
Anoniem: 270238
Gisteren 77 gedinged en weer iets van guilddrama meegemaakt. We hadden een warlock die het nodig vond racistische opmerkingen te maken en dat sommige mensen nergens "thuishoorden". Heb hem geen warning gegeven en gelijk van de guild geremoved. Kwam hij later in de whisper tegen mij vertellen dat een warning toch op zijn plaats was geweest. Hij zag zichzelf meer als (letterlijk van hem nu overgenomen) Jehova getuige en wilde andere mensen bekeren (hoe kom je er op...).
Anyway vanavond richting 78 en dan vind ik dat ik het redelijk vlot nog gedaan heb gezien het feit dat ik woensdag, donderdag en vrijdag na de release niet gespeeld heb
.
Anyway vanavond richting 78 en dan vind ik dat ik het redelijk vlot nog gedaan heb gezien het feit dat ik woensdag, donderdag en vrijdag na de release niet gespeeld heb
Ik denk niet dat dit een kwestie van 'stom' zijn is, maar gewoon een ventje dat sowieso al geestelijke problemen had (Obsessief-compulsieve stoornis bijvoorbeeld) en zo diep in het spel zit dat hij z'n eigen lichaam niet meer hoort. 'Normale' mensen, hoe enthousiast ook, gaan echt wel eten en drinken als dat nodig is. Als ik honger krijg verschuift m'n prio vanzelf naar een pizza in de oven mikkenAnoniem: 140111 schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:26:
Wat een sukkel. Seriously als je lange sessies van plan bent zorg je toch minstens voor voldoende drugs om overeind te blijven!
Bizar verhaal weer, maar hoe kom je nou zo stom om niet te eten, dan moet het toch wel heel erg slecht met je gesteld zijn. Darwin award?
Jaa! Dat vind ik ook zo bizar. Het is ook echt nooit goed! Ik vind het prima zo. M'n wapen bleef kwa spelldamage erg achter t.o.v. de rest van m'n gear. Ik heb net gister m'n eerste epic vervangen voor een green (violet signet van kara, ben maar honored ofzo), vind het wel prima zo. Als je kijkt wat er in hogere instances dropt zitten daar echt wel hele leuke dingen tussen.MrVegeta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 04:51:
Het is ook nooit goed. Wordt er geklaagd dat gear te snel vervangen wordt is het nu dat gear lang niet snel genoeg vervangen wordt!
Welke dan? Heb alleen bij die quest met de spores er last van gehad dat veel spores bugged zijn, maar tot nu toe verder geen enkele buggende quest gehad.Ik vind WotLK zeker gaaf, maar er zitten nog wel veel bugged quests in helaas.
Wat bedoel je met de beveiliging kunnen verbeteren? Dit is het meest veilige systeem dat er is?redfoxert schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:52:
En daarvoor zijn dus die Blizzard Authenticators!! Bestel er 3 samen met wat vrienden die ook gamen en je bent per saldo net geen tientje kwijt voor zo'n ding. Ja Blizzard zou de beveiliging kunnen verbeteren maar zolang ze dat niet doen is dit een mooie oplossing. Ik gebruik het ding nu ongeveer een week of 3 en het bevalt me prima.
@johnnyv.nl: echt enorm kut voor je.
Vandaar dat ik dacht dat het 40y was
Ik vind ze best kut in PvP. Nu zijn m'n mad skillz ook wat weggezakt, maar ik vond een level 62 guildy (wel een erg goeie pvper trouwens) 1v1 gister nog behoorlijk lastig. 12 levels lagerMaar DK's gaan de pvp wel ontzettend veranderen volgens mij. Twee silence attacks eentje met maar 10s cooldown. Wordt vette shit ^^

Geheel terecht. Ik had ook een ticket tegen 'em aangemaakt.Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:45:
Gisteren 77 gedinged en weer iets van guilddrama meegemaakt. We hadden een warlock die het nodig vond racistische opmerkingen te maken en dat sommige mensen nergens "thuishoorden". Heb hem geen warning gegeven en gelijk van de guild geremoved. Kwam hij later in de whisper tegen mij vertellen dat een warning toch op zijn plaats was geweest. Hij zag zichzelf meer als (letterlijk van hem nu overgenomen) Jehova getuige en wilde andere mensen bekeren (hoe kom je er op...).
Ik voel me echt een slacker nu met m'n level 74Anyway vanavond richting 78 en dan vind ik dat ik het redelijk vlot nog gedaan heb gezien het feit dat ik woensdag, donderdag en vrijdag na de release niet gespeeld heb.
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 18-11-2008 09:50 ]
https://niels.nu
Jehova getuige die iets leuks als WoW doet??Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:45:
Anyway vanavond richting 78 en dan vind ik dat ik het redelijk vlot nog gedaan heb gezien het feit dat ik woensdag, donderdag en vrijdag na de release niet gespeeld heb.
Verder denk ik dat racistische opmerkingen idd direct met een gkick dienen te worden afgestraft, hij mag blij zijn dat je het niet report bij Blizzard en hem op die manier een ban(temp of perm) oplevert
if you pay peanuts, you get monkeys
Ze hadden bijvoorbeeld in de doos van WotLK die Authenticator standaard kunnen doen bijvoorbeeld. Dan weet je zeker dat heel veel mensen dat ding gaan gebruiken. Verhoog de prijs een euro of 3-4 (productiekosten op zulke volumes zullen echt wel lager liggen) en ze gaan als zoete broodjes over de toonbank.Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:48:
[...]
Wat bedoel je met de beveiliging kunnen verbeteren? Dit is het meest veilige systeem dat er is?
[...]
Ik voel me echt een slacker nu met m'n level 74
Ik ben nog net geen level 73 en net Borean Tundra afgerond samen met mn vriendin
Group quests zijn tot nu toe geen enkel probleem gebleken voor mijn Protection Warrior (al dan niet in dps gear) en mijn vriendin met haar Holy Priest.
Voor zover ik weet worden dergelijke tickets vrij snel behandeld en beloond met een 3 day ban voor degene die reported word. Het best is om dat ook even de tijd door te geven wanneer het in de guildchat plaats vond. Dan kan het wellicht ook nog wel een permban worden als de GM's het ernstig genoeg vinden. Zulke lui horen juist niet thuis in een spel als WoW. Mensen bekeren ?!?! Ga langs de deuren net zoals al die andere idioten!liledevil schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:51:
[...]
Jehova getuige die iets leuks als WoW doet??
Verder denk ik dat racistische opmerkingen idd direct met een gkick dienen te worden afgestraft, hij mag blij zijn dat je het niet report bij Blizzard en hem op die manier een ban(temp of perm) oplevert
[ Voor 27% gewijzigd door redfoxert op 18-11-2008 09:57 ]
Heeft iemand in HF ervaring met de quest Book of Runes?
Het is namelijk zo dat je xx moet killen om xx te verzamelen (eigenlijk een standaard drop quest). Nu heb ik daar gisteren werkelijk waar 45 min de Rune Stonecallers staan killen voor die drops. Uiteindelijk heb ik 2!!!! keer een drop meegemaakt. Enerzijds omdat de drop rate nog minder kans is dan dat het gaat regenen in de woestijn en anderzijds omdat er 15 andere spelers dezelfde quest aan het doen zijn. Nu hoef ik niet na 8 kills 8 drops te hebben, maar na pak em beet 40 kills 2 drops vind ik lame.
Probeer je ff een avondje door te questen, krijg je deze onzin
Hoe gaan jullie trouwens snel van HF naar BT? Ik heb in beide gebieden flightpoints maar mag niet heen en weer vliegen dus nu is het met zeppelin van HF naar Undercity, van Undercity zeppelin naar Orgrimmar, van Orgrimmar zeppeling naar BT........
Het is namelijk zo dat je xx moet killen om xx te verzamelen (eigenlijk een standaard drop quest). Nu heb ik daar gisteren werkelijk waar 45 min de Rune Stonecallers staan killen voor die drops. Uiteindelijk heb ik 2!!!! keer een drop meegemaakt. Enerzijds omdat de drop rate nog minder kans is dan dat het gaat regenen in de woestijn en anderzijds omdat er 15 andere spelers dezelfde quest aan het doen zijn. Nu hoef ik niet na 8 kills 8 drops te hebben, maar na pak em beet 40 kills 2 drops vind ik lame.

Hoe gaan jullie trouwens snel van HF naar BT? Ik heb in beide gebieden flightpoints maar mag niet heen en weer vliegen dus nu is het met zeppelin van HF naar Undercity, van Undercity zeppelin naar Orgrimmar, van Orgrimmar zeppeling naar BT........
Hearthstone naar Dalaran > Flight Path naar een van de flightpaths die ik op een zaterdag ochtendje allemaal verzameld heb in alle zuidelijke regionsAghanim schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:55:
3 kills. 1e kill 1 item. 2e kill niks. 3e kill de laatste 2 op een mob. Ik weet niet waar het misgegaan is, maar heb je niet eerst perongeluk in een raid gezeten?Aghanim schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:55:
Ik heb de flightpaths ertussen opgehaald omdat ik naar Dalaran kan porten. Maar er gaat, naar het schijnt, ook een turtle tussen HF en BT. Via die walrus dorpjes aan de zee.Hoe gaan jullie trouwens snel van HF naar BT? Ik heb in beide gebieden flightpoints maar mag niet heen en weer vliegen dus nu is het met zeppelin van HF naar Undercity, van Undercity zeppelin naar Orgrimmar, van Orgrimmar zeppeling naar BT........
http://mapwow.com/northrend/
Yup BT -> Dragonblight -> HFHydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:01:
Ik heb de flightpaths ertussen opgehaald omdat ik naar Dalaran kan porten. Maar er gaat, naar het schijnt, ook een turtle tussen HF en BT. Via die walrus dorpjes aan de zee.
http://mapwow.com/northrend/
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik voel me juist een heel normaal mens met mijn level 72.
Freaks !
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Even terugkomend op die Spore quest in HF. Als je een AOE ability zoals consecration of hellfire hebt, dan kun je die gebugde Spores alsnog killen waarna ze respawnen en wel fatsoenlijk targetable zijn...
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Gisteren nog eventjes op mn DK kunnen spelen en toch weer 63 kunnen worden in Hellfire 
Heb nog ruim een kwart te gaan qua quests in Hellfire dus hoop toch richting de 64 te zijn voordat ik in Zangarmash aankom
Bedoeling is toch wel dat we aan het einde van Terrokar aan de 68 zitten en dan doorgaan naar Northrend
Vriend van me is met een mission impossible bezig qua levelen, want die gaat eerst alle quests in Outland doen voordat hij doorgaat naar Northrend puur en alleen om zo meer gold te kunnen krijgen zodra hij 80 is.
Leuk idee.. maar volgens mij zou ik gek worden als ik nu nog BEM, Netherstorm, SMV moest doen
@PCManiaxxx
Nee, niet nog meer mensen naar Stormscale toe.. het is er al verschrikkelijk druk sinds WotLK.
Zit je daar zelf trouwens omdat je die server aanbied?
Heb nog ruim een kwart te gaan qua quests in Hellfire dus hoop toch richting de 64 te zijn voordat ik in Zangarmash aankom
Bedoeling is toch wel dat we aan het einde van Terrokar aan de 68 zitten en dan doorgaan naar Northrend
Vriend van me is met een mission impossible bezig qua levelen, want die gaat eerst alle quests in Outland doen voordat hij doorgaat naar Northrend puur en alleen om zo meer gold te kunnen krijgen zodra hij 80 is.
Leuk idee.. maar volgens mij zou ik gek worden als ik nu nog BEM, Netherstorm, SMV moest doen

@PCManiaxxx
Nee, niet nog meer mensen naar Stormscale toe.. het is er al verschrikkelijk druk sinds WotLK.
Zit je daar zelf trouwens omdat je die server aanbied?
[ Voor 11% gewijzigd door RaseriaN op 18-11-2008 10:20 ]
Dat dacht ik eerst ook, ik haatte questen. Nu heb ik QuestHelper geinstalleerd, en zie het hele questen een beetje als een single-player game. Nu heb ik totaal geen moeite meer om iedere quest te doenRaseriaN schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:16:
Gisteren nog eventjes op mn DK kunnen spelen en toch weer 63 kunnen worden in Hellfire
Anoniem: 267667
Die met zo'n engineering vliegtuigje waarbij je de zakken guano? moet verplaatsen schijnt ook te buggen, maar daar had ik wonderwel geen last van. Die met die spores heb ik opgelost door als Mage flamestrike te gebruiken. De mob 'evade', maar krijgt wel damage over time ervan. Enige nadeel is dat ik bijna 10 flamestrikes per spore nodig had. :-SHydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:48:
Welke dan? Heb alleen bij die quest met de spores er last van gehad dat veel spores bugged zijn, maar tot nu toe verder geen enkele buggende quest gehad.
Ja, de eerste avond half uur mee bezig geweest: Helemaal geen enkele drop. Zondagmiddag opnieuw langs geweest (niet ge-abbonded ofzo) en toen droptje netjes deel 1,2 en 3 van dezelfde mob. Die follow-up's met als aanduiding Group zijn btw ook een lachertje.Aghanim schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:55:
Ook die OS werkt niet tegen domwel je accountgegevens intikken op 'foute' sites of account sharing, en zeker niet tegen een 'te makkelijk' wachtwoord
Ik ben nu tijdelijk gestopt met hele BG gebeuren, sinds DK's er zijn is het niet bepaald leuk meer. Randoms:Wiebbe schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:06:
Das alleen talented he?
Maar DK's gaan de pvp wel ontzettend veranderen volgens mij. Twee silence attacks eentje met maar 10s cooldown. Wordt vette shit ^^
-Warsong, flag pullers. Gewoon bij de zij ingang staan, bijna flag, bam. Zelfde in basin.
-Valley, groepje van 3-4 DK's, nonstop pikken ze er eentje op 40y uit en rammen em plat.
-Silence op beetje alles wat ze tegen komen (je lockt gewoon compleet mage team)
-Ranged classes verliezen, death grip, frost touch, ice lock, einde. (of in random volgorde).
Nu had ik over algemeen niet echt specifiek moeite met een class, ging aardig gelijk, maar DK kan gewoon nonstop doorgaan, zonder maar een greintje downtime.
En ik ben mijn RaF account begonnen, hotkeynet erbij en gaan
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2008 10:28 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 266774
ik denk dat ik de grootste slacker hier ben 
58 dk, 71 paladin.. de rest op mn rogue na, zijn nog niet in northrend geweest :x
wel 3x UK getankt en 2x nexus.. op lvl 70
(dingde lvl 70 in northrend)
zit er best wel netjes uit moet ik zeggen
58 dk, 71 paladin.. de rest op mn rogue na, zijn nog niet in northrend geweest :x
wel 3x UK getankt en 2x nexus.. op lvl 70
zou je je build eens kunnen posten?Bokkie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:02:
Speel zelf nog steeds met felguard/ruin build 0/46/15
ik speel zelf nu met een afflicition build maar ik ben afflicition een beetje moe.
This is the Way.
Anoniem: 279511
Welnee, ik heb gister pas WOTLK gehaald, das pas slacken.Anoniem: 266774 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:30:
wel 3x UK getankt en 2x nexus.. op lvl 70(dingde lvl 70 in northrend)
Zo, ik heb gisteren Howling Fjord leeggequest. Nadelig gevolg: mijn 20-slot quiver met 4k Mysterious Arrows is leeg. De bowyers in Northrend verkopen enkel maar de level 65 arrows met 32.5 dps, terwijl de Mysterious Arrows 46.5 dps hebben (zelfde niveau als de level 75 arrows). Dilemma: gaan we verder questen in Northrend met de level 65 arrows of gaan we een detourtje naar Azeroth doen (HS stond niet meer in Shattrah). Aangezien ik level 71 gedinged was en even wel een korte break nodig had, zag ik het wel zitten om effe naar Azeroth te gaan. Met de Zeppelin naar The UnderCity, dan met de Zeppelin naar Ogrimmar, daar trainen (Kill Shot!!!) en dan naar Stonard vliegen. Dan naar Karazhan gereden en naast m'n 20 slot quiver ook nog een 20-slot bag volgestoken met arrows. 10k arrows heb ik nu op zak. Daar zal ik wel ongeveer toekomen tot level 75 (hoop ik).
Nog een dilemma. Howling Fjord is leeggequest en ik 71 en een half. Ga ik verder met questen in het volgende gebied of ga ik nog even een toertje in Borean Tundra doen? Ga ik vandaag eens rustig over nadenken.
Nog een dilemma. Howling Fjord is leeggequest en ik 71 en een half. Ga ik verder met questen in het volgende gebied of ga ik nog even een toertje in Borean Tundra doen? Ga ik vandaag eens rustig over nadenken.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Hoe vind jij die skill? Met gewone PvE mobs is hij bijna useless, zeker als je pet flink door staat te meppen. Merkte in instances dat hij wel erg lekker werkte, heb er al een 3.8k crit mee gehaald in UKDarthDavy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:37:
naar Ogrimmar, daar trainen (Kill Shot!!!)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik heb KS ook maar moet zeggen... vergeet hem te gebruiken. ik denk dat ik hem maar in mijn shotrotation gooi als random cast of zo, moet het vanavond even testen.SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:44:
[...]
Hoe vind jij die skill? Met gewone PvE mobs is hij bijna useless, zeker als je pet flink door staat te meppen. Merkte in instances dat hij wel erg lekker werkte, heb er al een 3.8k crit mee gehaald in UKPvP moet ik em nog testen, maar ook daar lijkt me dat een arcane/multi+normal evenveel dmg kan doen.
Btw, iemand hier die een Rhino gebruikt? dat beest tankt geweldig, dps is crap omdat ik hem niet gespecced heb hiervoor maar voor solo pve... wow ow en omdat hij zo groot is hoef ik hem niet eens in focus te zetten. stuur hem op de mob af en gooi een md op hem door simpel weg op hem te klikken, nooit een probleem door zijn grootte.
nadeel is wel dat ik nu 2 pets moet levellen dus als deze 72 is komt mn kat weer even van stal (ghostsaber)
[ Voor 10% gewijzigd door Yokidrink op 18-11-2008 10:53 ]
Anoniem: 130680
Gewoon verder gaan in BT, kun je zeker 2,5 lvl stijgen incl. quest's v/d Nexus. En zitten ook leuke quest's tussen daar.DarthDavy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:37:
Wat ik gedaan heb de flightpaths halen om vanuit Dalaran naar BT en HF te kunnen , en mn home in de Dalaran inn gezet -> in Dalaran zit een speciality ammo vendor met oa Timless arrow enzoDarthDavy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:37:
Zo, ik heb gisteren Howling Fjord leeggequest. Nadelig gevolg: mijn 20-slot quiver met 4k Mysterious Arrows is leeg. De bowyers in Northrend verkopen enkel maar de level 65 arrows met 32.5 dps, terwijl de Mysterious Arrows 46.5 dps hebben ....
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Moet je eens zo'n devilsaur proberen, die heeft een 5% self-buff (5x stack) waardoor hij groeit, vanuit talent dan nog dacht ik 5x 3% en samen met bestial wrath en dat beest wordt orgrinele grootte zoals in Un'goroYokidrink schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:51:
ik heb KS ook maar moet zeggen... vergeet hem te gebruiken. ik denk dat ik hem maar in mijn shotrotation gooi als random cast of zo, moet het vanavond even testen.
Btw, iemand hier die een Rhino gebruikt? dat beest tankt geweldig, dps is crap omdat ik hem niet gespecced heb hiervoor maar voor solo pve... wow ow en omdat hij zo groot is hoef ik hem niet eens in focus te zetten. stuur hem op de mob af en gooi een md op hem door simpel weg op hem te klikken, nooit een probleem door zijn grootte.
nadeel is wel dat ik nu 2 pets moet levellen dus als deze 72 is komt mn kat weer even van stal (ghostsaber)
Voor tank, pak ik toch gorilla. Is ook een tentocy(oid) maar heeft een 8sec (talent) cooldown op een AoE, dus nog betere agro en jij kan vrolijk je volley en multi-shot spammen. Gebruik nu puur devilsaur omdat hij dus enorme dps boost kan krijgen en ferocy heeft leuke selfheal opties (20% chance elke hit voor 5% heal).
Nu nog door lvlen en die Loque’nahak op gaan zoeken, elite rare dus zal wel niet de enige zijn
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2008 11:07 ]
Ik ben vanaf lvl 10 op m'n warlock affli gespecced, en wil nu wel eens wat anders (ook omdat ik hoor dat demon sneller is). Ik heb nu deze build gemaakt, die ik vanmiddag uit ga proberen. Heeft iemand nog op/aanmerkingen?
Verder vind ik de kalu'ak faction erg leuk
Jammer van de cloth chest dat je lvl 75 moet zijn, maar ik wil zeker pengu hebben
Elke dag de daily quests doen en veel "normale" quest doen, en hopen dat ik binnenkort exalted ben (zit nu op 6000 in honored).
Verder vind ik de kalu'ak faction erg leuk
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Ik zou zeker nog ff BT gaan doen. Veel leuke quests daar. Ik heb zelf eerst BT en daarna HF gedaan.DarthDavy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:37:
Ik ben als mage wel erg benieuwd naar frostfire bolt. Fire/frost builds schijnen echt DE raid DPS builds te zijn nu.
[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 18-11-2008 11:11 ]
Geen idee. Na mijn rondje Azeroth gisteren ben ik uitgelogd. Dus ik ben er nog niet toegekomen om hem te 'testen'.SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:44:
[...]
Hoe vind jij die skill? Met gewone PvE mobs is hij bijna useless, zeker als je pet flink door staat te meppen. Merkte in instances dat hij wel erg lekker werkte, heb er al een 3.8k crit mee gehaald in UKPvP moet ik em nog testen, maar ook daar lijkt me dat een arcane/multi+normal evenveel dmg kan doen.
Denk dat dat inderdaad een goede optie is....straks eindje lopen danredfoxert schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:58:
[...]
Hearthstone naar Dalaran > Flight Path naar een van de flightpaths die ik op een zaterdag ochtendje allemaal verzameld heb in alle zuidelijke regions
Anoniem: 236827
Ach, ik kom er ook aardig in de buurt hoorAnoniem: 266774 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:30:
90% in 70 met m'n mage.
50% in 70 met m'n priest en warrior.
60% in 64 met m'n Death Knight, dat dan weer wel.
Master Conjurer ipv Demonic Aegis ?Moortn schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:06:
Ik ben vanaf lvl 10 op m'n warlock affli gespecced, en wil nu wel eens wat anders (ook omdat ik hoor dat demon sneller is). Ik heb nu deze build gemaakt, die ik vanmiddag uit ga proberen. Heeft iemand nog op/aanmerkingen?
Ik zou lekker zo speccen, 0 downtime, tig mobs tegelijk aankunnen, alleen een beetje saai omdat je dus bijna niet dood kan gaan :
http://www.wowhead.com/?talent=IdxMbhdhoZ0gIzsg0iccMz
Kill quest ? Ren een kamp in, CoA > Corr > Siphon op elke mob die je ziet, Felguard een beetje laten tanken tussendoor, en Tappen + Drainen.
Volgens mij heb ik echt met 1 ''pull'' zeker 10-12 mobs geslacht, en dan kom ik er alsnog uit met 75% hp/mana.
[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 18-11-2008 11:22 ]
Elke guild die naxx goed genoeg kent zal er imo door heen blazen.Kaap schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:28:
Dan nog, SK/Nihilium is de grootste sekte no-life's die je je maar kan bedenken. 99,9% van de rest van WoW zullen echt niet zo snel door content heen rammen. Daar komt bij dat die guild altijd al in beta's zat. Ze kenden de encounters dus ook al. Ietsje anders dan andere guilds die wel tactics kunnen lezen en het dan maar gewoon op de gok moeten gaan leren, hun hebben al tries zat gehad.
Waar onervaren mensen gaan whipen op bv de heigan dance is het een oneshot voor degene die het wel kennen .
Naxx recyclen was gewoon een crappy idee imo vooral omdat practisch alle encounter of het zelfde zijn of dumbed down.
.Quod me nutrit me destruit.
Ik ben begonnen in HF, maar ga daarna idd ook naar BT. Ik ga er van uit dat ik ruim in de 74 ben als ik klaar ben in BT.
Het hele weekend nauwelijks tijd gehad om te gamen, echter gister dagje vrij dus in 1 zit van 71 naar 72 gegaan. Wat me opviel was dat ik op lvl 70 heel weinig rested xp had, terwijl een vriend van mij de volle 1.5 level rested was. Komt dit door de hoeveelheid rested die je nog had toen je 70 dingde?
Ik kwam afgelopen zondag/maandag trouwens al een lvl 77 DK tegen..... dan heb je best veel tijd gespeeld
Heb mezelf nu volledig kitty gespecced.... nog wel met SotF, ik denk dat ik nog wel kan tanken in de level-instances (desnoods door 1 of 2 levels langer te wachten voor ik er in ga). De effecten van full kitty talents zijn wel merkbaar: m'n hoogste Ferocious Bite crit ligt nu op ruim 5200 op lvl 71 (topte eerst rond de 3800).
Het hele weekend nauwelijks tijd gehad om te gamen, echter gister dagje vrij dus in 1 zit van 71 naar 72 gegaan. Wat me opviel was dat ik op lvl 70 heel weinig rested xp had, terwijl een vriend van mij de volle 1.5 level rested was. Komt dit door de hoeveelheid rested die je nog had toen je 70 dingde?
Ik kwam afgelopen zondag/maandag trouwens al een lvl 77 DK tegen..... dan heb je best veel tijd gespeeld
Heb mezelf nu volledig kitty gespecced.... nog wel met SotF, ik denk dat ik nog wel kan tanken in de level-instances (desnoods door 1 of 2 levels langer te wachten voor ik er in ga). De effecten van full kitty talents zijn wel merkbaar: m'n hoogste Ferocious Bite crit ligt nu op ruim 5200 op lvl 71 (topte eerst rond de 3800).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ze hebben Naxx gerecycled omdat maar een paar procent van de playerbase die instance gezien hefet. Omdat Naxx A) gewoon erg moeilijk was endontcare schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:16:
Naxx recyclen was gewoon een crappy idee imo vooral omdat practisch alle encounter of het zelfde zijn of dumbed down.
Demonic aegis lijkt me toch wel handiger zie ik nuOn_E schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:14:
[...]
Master Conjurer ipv Demonic Aegis ?![]()
Ik zou lekker zo speccen, 0 downtime, tig mobs tegelijk aankunnen, alleen een beetje saai omdat je dus bijna niet dood kan gaan :
http://www.wowhead.com/?talent=IdxMbhdhoZ0gIzsg0iccMz
Gisteren was op Outland de eerste level 80 Death Knight. Realm First Skill 450 Blacksmith en Enchanter heb ik ook al gezien.Seraphin schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:17:
Helaas is er voor Fishing geen "ding"
Anoniem: 85278
Tbh, ik heb mijn healer ook liever met aardige gear maar dat is omdat ik continue chainpull, zo veel mogelijk tegelijk pull en niet stop voor mana , drinken doen ze maar terwijl ik pull , met mijn tank style atm zou een t4/badges geared healer een vrij grote kans op wipes opleveren en zowiezo meer downtime geven ^^Kapoen schreef op zondag 16 november 2008 @ 07:27:
Het zijn leuke tijden voor healers. Gisteren wou ik een Utgarde Keep run doen met mijn priest, en ik zocht dus een groep via LFG. Quasi elke groep zoekt healers tegenwoordig dus heb je keuze genoeg![]()
Bied ik mijn diensten aan aan een groep die vertrekkensklaar was, krijg ik dat gezeik weer te horen van 'ja je moet wel zus en zo epics hebben en zoveel spellpower, blabla...'. Die groep heb ik dus kordaat afgewezen en een andere gekozen, toch leuk dat je de enige healbot bent in LFG he![]()
Oja, mijn gear is full epic (Zul'Aman, Karazhan, badges), maar dat geleuter over 'je moet dit en je zal dat...' kan ik echt niet meer hebben en ik zal het niet nalaten om mensen daarop te wijzen. Zeker als het gaat om entry level instances moet men niet beginnen zeiken over gear en specs.
De grap is dan ook nog eens dat mijn priest in feite shadowspec is, maar heel gemakkelijk die levelling instances kan healen. Ik heb nu de Nexus en Utgarde afgewerkt en ik viel bijna in slaap moet ik zeggen, af en toe een renew of een PoM casten en dat is het dan ongeveer
Heeft gewoon alles te maken met de snelheid waarmee onze group door instances wil rammen en hoe beter de gear hoe sneller het gaat ofc.
Anoniem: 267667
Als het goed is, is al het rested gereset. Maar ik heb ook een aantal mensen om mij heen die 1, 1.5 of zelfs 2 lvl's blauw balkje hebben.Seraphin schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:17:
Wat me opviel was dat ik op lvl 70 heel weinig rested xp had, terwijl een vriend van mij de volle 1.5 level rested was. Komt dit door de hoeveelheid rested die je nog had toen je 70 dingde?
Felguard houdt simpel aggro ja als je niet meer dan die 3 DOTs op een mob knalt.Moortn schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:25:
[...]
Demonic aegis lijkt me toch wel handiger zie ik nuJouw build is ook goed, maar houd de felguard wel aggro? En daarna zeker demonic tactics?
De rest van de mobs die je hebt getagged kun je gewoon op jezelf laten rammen hoor, drain life > hun hits.
En nee, 41 punten in Demo max, de rest van je punten gaat op in Affliction. (2/2 Nightfall, 5/5 Shadow Mastery)
Dan gaat je DPS met elke talentpoint omhoog!
En dit is trouwens de build die gebruikt is door de eerste lvl 80er, ik heb m niet zelf bedacht.
[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 18-11-2008 11:36 ]
Ik speel op Boulderfist, char name heeft de zelfde naam als mn username hier. Speel horde trouwensAnoniem: 280987 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:40:
Bijna 72Zijn er hier nog meer mensen die op het dode boulderfist spelen? Ben nog op zoek naar een leuke guild !
OT:Probeerde hier net trouwens te registreren na een lange tijd van lurken bleek dat ik al een account had /slaapt verder..
Felguard hoeft geen aggro te houden.Moortn schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:25:
[...]
Demonic aegis lijkt me toch wel handiger zie ik nuJouw build is ook goed, maar houd de felguard wel aggro? En daarna zeker demonic tactics?
Gooi er 2-3 dots op (corruption > agony > (eventueel) Immolate) daarna wat shadowbolts gooien en tegen de tijd dat je aggro pakt is de mob dood.
"Don't let your dreams be memes"
Shadowbolts ?Wootlock schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:38:
[...]
Felguard hoeft geen aggro te houden.
Gooi er 2-3 dots op (corruption > agony > (eventueel) Immolate) daarna wat shadowbolts gooien en tegen de tijd dat je aggro pakt is de mob dood.
Die 3 DOTs (vergeet Siphon Life niet!) maken vrijwel elke mob dood, dan ga je toch niet nog meer mana verspillen ?
[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 18-11-2008 11:40 ]
Dan weet die schijt GM die ik sprak ook weer eens van niks. Wat een prutsers. Die beweerde gewoon glashard dat er GEEN server first fishing "ding"was.Anoniem: 85278 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:31:
[...]
Die is er wel, was wss de eerste first op de server.
http://www.wowhead.com/?achievement=1420
Nee nu gooi ik 5 dots op een mob, en dan gebruik ik de wand/drain life. Het voordeel van affliction is dan dat je je imp gebruikt om weer mana te krijgen met dark pact.Shadowbolts ?
Die 3 DOTs (vergeet Siphon Life niet!) maken vrijwel elke mob dood, dan ga je toch niet nog meer mana verspillen ?
[ Voor 38% gewijzigd door Moortn op 18-11-2008 11:43 ]
Ik heb Dark Pact nog geen moment gemist moet ik zeggen.Moortn schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:42:
[...]
Nee nu gooi ik 5 dots op een mob, en dan gebruik ik de wand/drain life. Het voordeel van affliction is dan dat je je imp gebruikt om weer mana te krijgen met dark pact.
Wordt drain life nu ook sterker met +spell gear? Mijn lock is pas 23, maar wil nog niet echt lukken om niet zonder mana te komen, mede omdat drain life nagenoeg gelijk is aan mijn hp->mana skill (90 mana/90hp, drain doet 120ish hp met 104 mana gebruik).On_E schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:34:
De rest van de mobs die je hebt getagged kun je gewoon op jezelf laten rammen hoor, drain life > hun hits.
Ik heb het over de 0/46/15 spec. Elk nieuw puntje wat ik erbij krijg gaat btw naar Destruction totdat ik de max range van me destruction skills heb.On_E schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:40:
[...]
Shadowbolts ?
Daarna waarschijnlijk de overige punten in affliction.
Yep.SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:48:
[...]
Wordt drain life nu ook sterker met +spell gear? Mijn lock is pas 23, maar wil nog niet echt lukken om niet zonder mana te komen, mede omdat drain life nagenoeg gelijk is aan mijn hp->mana skill (90 mana/90hp, drain doet 120ish hp met 104 mana gebruik).
En met talents (meer dots = meer hp) is het helemaal leuk.
atm tikt hij bij mij voor 310-330 dmg, dit is met +-1400 spelldmg
Over GM conv gesproken...
Gisteren een GM gevraagt waarom de Toy Train Set zo klein was.
Helaas kon hij daar niets aan doen, dus vroeg ik 'm om een joke.
Hij bleef maar jokes maken

Hij wou alleen niet Ony spawnen in UK
Ik zal vanaaf wel even directe screenies posten, in ieder staan ze in de gallery voor de liefhebber
Gisteren een GM gevraagt waarom de Toy Train Set zo klein was.
Helaas kon hij daar niets aan doen, dus vroeg ik 'm om een joke.
Hij bleef maar jokes maken
Hij wou alleen niet Ony spawnen in UK
Ik zal vanaaf wel even directe screenies posten, in ieder staan ze in de gallery voor de liefhebber
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gister voor de tweede keer Nexus gedaan, helaas dit keer met een minder goede PUG als de eerste keer.
Paladin tank die moeite had met aggro, ook met een paar sec voorsprong. Een Moonkin die op 75% mana al OOM riep. En bij de laatste boss mensen die maar stil bleven staan, zucht.
Paladin tank die moeite had met aggro, ook met een paar sec voorsprong. Een Moonkin die op 75% mana al OOM riep. En bij de laatste boss mensen die maar stil bleven staan, zucht.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja, dat met die laatste boss moet je even weten. Mijn eerste keer daar was een snoeiharde wipe, guildie was er al geweest maar legde het zo warrig uit dat niemand het snapte. 2e poging was dus ook doodsimpel, gewoon een spatiebalk ergens in mijn rotatie gegooid, klaar.OkkE schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:54:
Gister voor de tweede keer Nexus gedaan, helaas dit keer met een minder goede PUG als de eerste keer.
Vraag mij af, ik had laatst een guildy die online kwam met 'yoyoyo' waarop ik zei 'what's up nigga?'. Kreeg ik meteen gezeik mee. Valt dit ook onder racisme?liledevil schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:51:
[...]
Jehova getuige die iets leuks als WoW doet??
Surfin' paradise!
Nigga = Nigger, is toch behoorlijk zwaar in het engels, terwijl neger in het nederlands minder erg is.Snappie88 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:01:
Vraag mij af, ik had laatst een guildy die online kwam met 'yoyoyo' waarop ik zei 'what's up nigga?'. Kreeg ik meteen gezeik mee. Valt dit ook onder racisme?
Denk ook dat er mensen zijn die overal een probleem van willen maken hoor... maargoed als ze geen sarcasme kunnen zien in je reply is het meer kortzichtigheid dan racisme, imho
Alleen als je al jaren geen TV meer kijkt...Snappie88 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:01:
[...]
Vraag mij af, ik had laatst een guildy die online kwam met 'yoyoyo' waarop ik zei 'what's up nigga?'. Kreeg ik meteen gezeik mee. Valt dit ook onder racisme?
Het vreemde is wel dat het schijnbaar doodnormaal is als ze naar zichzelf verwijzen met "nigga".RaseriaN schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:04:
[...]
Nigga = Nigger, is toch behoorlijk zwaar in het engels, terwijl neger in het nederlands minder erg is.
Denk ook dat er mensen zijn die overal een probleem van willen maken hoor... maargoed als ze geen sarcasme kunnen zien in je reply is het meer kortzichtigheid dan racisme, imho
[ Voor 43% gewijzigd door DizzyWeb op 18-11-2008 12:06 ]
Imo niet, je zou "nigga" kunnen vervangen door "nigguh" of reageren met "whats up homie"^Snappie88 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:01:
[...]
maarja, ik luister dan ook hip-hop....
op dit moment gebruik ik darkpact eigk amper zodra Haunt uitgetikt is Life Tap ik en dan komt Haunt terug zodat ik het leven wat ik verloren heb weer terug krijg.
This is the Way.
Was het een "nigga"??Snappie88 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:01:
[...]
denk dat het altijd erg moeilijk is dit maar even te beoordelen, meestal is het afhankelijk van het moment, de historie en de mensen.
Persoonlijk zie ik er niets verkeerd in als ik het zo lees, maar wie weet had iemand anders een hele nare ervaring met het woord "nigga" en flipte hij daarom.
Nadeel van met andere mensen spelen, je krijgt ook te maken met gevoelens van anderen, stomme dingen.
if you pay peanuts, you get monkeys
Dat hele racisme gedoe is veel te overdreven. Als je nigga zegt ben je direct een racist die alle "mensen met een kleurtje" dood wil hebben.Snappie88 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:01:
[...]
Waarom zijn alle woorden om iemand aan te geven racistisch zijn? Maargoed, je kan beter What's up bro?" zeggen. Beetje hetzelfde idee maar niet racistisch
[/offtopic]
Gister naar dalaran geweest om voor HS locatie. Kan nu (voorlopig) afscheid nemen van outland.
Moet zeggen dat ik dalaran ook een veel leukere stad vind dan shattrath of andere hoofdsteden. Lekker klein maar veel leuke winkels, vooral de toy store
Toch gister maar een DK aangemaakt. Speelt erg leuk moet ik zeggen. Misschien die maar door lvlen en mijn mage even laten wachten.
DK questset is vet.
Ik zie alleen wel eens hogere lvl DK's, met een soort roestbruine shoulders met spikes. Erg vet. Welke zijn dat? Was vergeten te inspecten.
DK questset is vet.
Ik zie alleen wel eens hogere lvl DK's, met een soort roestbruine shoulders met spikes. Erg vet. Welke zijn dat? Was vergeten te inspecten.
In de guild waar ik in zit momenteel gebruikt men niggah eigenlijk nooit alleen bepaalde members die er onderling mee zitten te flauwekullen maarja dat is alleen maar voor de lol uiteraard meestal worden mensen gewoon bij hun naam genoemd. rl of ingame naam
Even over dat account hacken.
Maat van me speeld heel sporadisch, koopt een maand gametime ofzo en dan stopt ie weer een tijdje ivm tijd. Laatste keer dat ie gametime gekocht had was in juni ofzo.
Vorige week donderdag zie ik hem ingame (was lvl 62) in zangermarsh, dus ik hem whisperen of ie weer gametame gekocht had, maar geen gehoor, na 4 whispers stond ik op ignore
ik dus bellen
en ja hoor, account gehacked. Hij was niet thuis maar had wel internet. Account page, incorrect password, hij met secret question wachtwoord aanpassen en meteen alle gegevens ook weer aanpassen ivm security.
Echter zaterdag was die hacker nog steeds ingame, inmiddels lvl 64. ik dus weer bellen, maat was nog niet ingelogged, maar die hacker(s) waren dus al anderhalve dag nonstop ingame. Ik hem laten inloggen
Resltaat:
+2 levels
+ 1200 gold
+ 500 gold in mailbox van auctions
1 maand gametime op kosten van de hacker
Maat van me speeld heel sporadisch, koopt een maand gametime ofzo en dan stopt ie weer een tijdje ivm tijd. Laatste keer dat ie gametime gekocht had was in juni ofzo.
Vorige week donderdag zie ik hem ingame (was lvl 62) in zangermarsh, dus ik hem whisperen of ie weer gametame gekocht had, maar geen gehoor, na 4 whispers stond ik op ignore
Echter zaterdag was die hacker nog steeds ingame, inmiddels lvl 64. ik dus weer bellen, maat was nog niet ingelogged, maar die hacker(s) waren dus al anderhalve dag nonstop ingame. Ik hem laten inloggen
Resltaat:
+2 levels
+ 1200 gold
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
1.5 dag en niet onderuit gegaan? Geen zweed dusBokkie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:12:
Vorige week donderdag zie ik hem ingame (was lvl 62) in zangermarsh, dus ik hem whisperen of ie weer gametame gekocht had, maar geen gehoor, na 4 whispers stond ik op ignoreik dus bellen
en ja hoor, account gehacked. Hij was niet thuis maar had wel internet. Account page, incorrect password, hij met secret question wachtwoord aanpassen en meteen alle gegevens ook weer aanpassen ivm security.
Resltaat:
+2 levels
+ 1200 gold
Raar (gelukkig) dat de hacker de gold niet had verstuurd, gratis powerleveling
Justice for allBokkie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:12:
Vorige week donderdag zie ik hem ingame (was lvl 62) in zangermarsh, dus ik hem whisperen of ie weer gametame gekocht had, maar geen gehoor, na 4 whispers stond ik op ignoreik dus bellen
Resltaat:
+2 levels
+ 1200 gold
Kijk, leuk om te wetenWootlock schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:50:
Yep.
En met talents (meer dots = meer hp) is het helemaal leuk.
atm tikt hij bij mij voor 310-330 dmg, dit is met +-1400 spelldmg
Weet iemand of de exp is aangepast als een pet 1 mob helemaal zelf killed? Als je solo bent en je pet doet 100% dmg dan krijg je geen exp, maar stond me bij pre-wotlk dat in party iedereen wel exp kreeg. Maar gister was ik met een shaman wat mobs aan het killen, waar mijn pet bezig was met een ander en 100% dmg deed, maar kreeg dus geen exp meer van die kill.
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2008 12:24 ]
En die maat had niet gewoon powerlevelling laten doen? Vind het maar een vaag verhaal namelijk!Bokkie schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:12:
Resltaat:
+2 levels
+ 1200 gold
Default blanke hetero
Lijkt me bijna van welEbayzo schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:25:
[...]
En die maat had niet gewoon powerlevelling laten doen? Vind het maar een vaag verhaal namelijk!
Meestal doe ik dat ook, maar viel me gister toevallig op dat in party ik geen exp meer kreegAnoniem: 279511 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:26:
Gooi gewoon 1 dot op de mob van je pet, dan krijg je exp.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2008 12:36 ]
Bijna.Anoniem: 266774 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:30:
71 Warlock en 55 Death Knight
Surfin' paradise!
Met creatief AH'en kan het wel, maar je moet dan wel echt heel het vraag / aanbod in kaart hebben van je realm.SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:35:
[...]
Lijkt me bijna van welBij een beetje hijacken, zelfs als ze verder gaan je met char, sluizen ze het geld wat ze binnen krijgen nagenoeg direct door. (zeker als het om honderden gold gaat). En 1200g in 2 lvls rond je 64ste, weet niet wat je dan doet maar dat is wel bizar veel als je 'enkel' beetje grind.
Maar goed, back ontopic anders ontspoort het topic weer
Ik heb gisteren een Toy Train set gekocht, het leuke is dat als je die neer legt iedereen die er in de buurt staat /train doet & blijft doen
Prachtig om die in een AH neer te leggen....
Eigenlijk nog niet geprobeerd of NPC's het ook doen
Lijkt me duidelijk ook dat dat nooit de bedoeling is geweest dat je XP krijgt als je pet in z'n eentje een mob afmaakt.SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:35:
Meestal doe ik dat ook, maar viel me gister toevallig op dat in party ik geen exp meer kreeg
Tegenwoordig is alles racisme. Je kan geen scheet meer laten zonder racist genoemd te worden (ze zijn dan ook bruin).
Ik loop als Blood Elf ook constant racistisch te doen tegen de koeien (taurens). Da's allemaal niet slecht bedoeld. In een vorig leven was ik gnome, dus heb ik ook het een en het ander moeten slikken. Je moet daar als persoon gewoon humor van inzien en het is een deel van het leven.
Eén van mijn beste vrienden is amper 1m55 groot. Ik maak ook regelmatig grapjes (of beter gezegd: racistische opmerkingen) over zijn lengte. Soms komt dat wat ongepast over, maar dat ligt nu eenmaal in mijn karakter. Hij weet dat ook en kan daar over het algemeen wel goed mee overweg.
Jammer dat je over huidskleur nu al niets meer mag zeggen zonder racist genoemd te worden. Het is ook grappig dat je enkel zwarten/negers/donkere mensen kan beledigen hierover. Ze mogen mij ook gerust bleekscheet noemen: ik zal daar geen drama over maken.
Racisme is een zwaar overroepen fenomeen.
Ik loop als Blood Elf ook constant racistisch te doen tegen de koeien (taurens). Da's allemaal niet slecht bedoeld. In een vorig leven was ik gnome, dus heb ik ook het een en het ander moeten slikken. Je moet daar als persoon gewoon humor van inzien en het is een deel van het leven.
Eén van mijn beste vrienden is amper 1m55 groot. Ik maak ook regelmatig grapjes (of beter gezegd: racistische opmerkingen) over zijn lengte. Soms komt dat wat ongepast over, maar dat ligt nu eenmaal in mijn karakter. Hij weet dat ook en kan daar over het algemeen wel goed mee overweg.
Jammer dat je over huidskleur nu al niets meer mag zeggen zonder racist genoemd te worden. Het is ook grappig dat je enkel zwarten/negers/donkere mensen kan beledigen hierover. Ze mogen mij ook gerust bleekscheet noemen: ik zal daar geen drama over maken.
Ach ik schiet ook nog niet erg op moet ik zeggen.Anoniem: 266774 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:30:
M'n hunter is nu lvl 71, ik ben laatst ook maar begonnen aan m'n priest omdat ie 115% rested had
Ik heb op het moment ook gewoon te weinig tijd, op visite hier, verjaardagje daar, quality time met m'n vriendin, etc. Maar ik vind het wel prima zo, ik level op m'n gemakje verder en ik zie wel wanneer ik 80 ben
Vraag me af wat er gebeurt was, als ik zwart was geweest en kabaal had gemaakt erom, zou het dan wel opeens gedoogd zijn?
Surfin' paradise!
Iemand 'zwart' maken om zijn uiterlijk heeft niets met racisme te maken..DarthDavy schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:52:
Tegenwoordig is alles racisme. Je kan geen scheet meer laten zonder racist genoemd te worden (ze zijn dan ook bruin).
Racisme heeft betrekking op een ras, en niet om hoe iemand doet of is.
Uit wiki:
Ik ben btw ook weer begonnen, inmiddels lvl65 Tauren DKHet begrip menselijk ras vooronderstelt dat een groep mensen te onderscheiden zou zijn op basis van uiterlijke etnische en/of genetische kenmerken. De moderne wetenschappelijke opvatting stelt dat de verschillen tussen deze zogenaamde "rassen" kleiner zijn dan de verschillen binnen deze groepen.
Meestal gaat het hierbij om groepen mensen die oorspronkelijk een continent of deel daarvan bevolkten: zo onderscheidde men in de antropologie ooit de negride of zwarte rassen, het europide of blanke ras, het mongolide of aziatische ras en het australide ras. Daarnaast zijn er nog enkele bevolkingsgroepen die moeilijk of helemaal niet in deze vier hoofdgroepen thuishoren.
Vanavond hoop ik 66 te halen, en van het weekend naar NR.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Als iemand zich beledigt voelt als die in /g lees "whatup niggahs!" dan is het een triest geval dat niet kan relativeren. Als iemand roept "you stupid godamn nigger!" dan mag je daar natuurlijk wel aanstoot van nemen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
om hier maar even op in te haken ^^SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:16:
[...]
Dat guilds mensen gaan veplichten wat we moeten spelen en dat een random noob (Officer) voorang heeft op de rest. Er moet gewoon ruimte zijn voor alle classes.
Aan de hand van jouw reactie kun je vrijwel stellen dat jij waarschijnlijk bij het management van zo een wannabee goeie guild hoort die belachelijke eisen en verplichtingen stellen.
Ik zat ooit is in een guild die vond het niet leuk dat andere members ook DKP verzamelde en af en toe mensen die vaak raidde uitbidde op items. Vervolgens krijg je raid of member status. en mensen met een Raid status hadden ALTIJD voorrang. mijn result = /gquit.
[...]
Ik heb al een paar keer gehad dat hij op mobs niet werkte.. maar weet niet of dat een resist/miss/dodge/parry o.i.d is ^^
ik ben druid classleader , officer, maintank en een van de raidleaders in mijn guild , 100% attendance op raids in de afgelopen 2jaar , waarom zou het vreemd zijn dat 1 van de feral druid raid spot reserved voor mij is ?
Heeft alles te maken met inzet en verantwoordelijkheden en niet omdat het een ego trip is , indien nodig stap ik zo uit de raid voor een ander of respecc ik en heb ik ook vaak zat gedaan indien dat beter voor de raid was.
Dus ook in mijn geval was indien ik DK gerolled zou hebben de spot als dk tank gereseveerd.
daarbij is het vrij normaal dat mensen speccen zoals de raidguild vraagt , je hebt zo weinig aan 5 spriest's als je 0 holy's hebt namelijk , elke raidguild die ik ken hebben die vraag gewoon op de apply staan.
En die guild waar jij het over had , die liep gok ik zo tegen het volgende aan , casuals joinen farm raids , verzamelen hun DKP , tegen de tijd dat je bij de tier bosses komen joinen ze opeens wel raids en blijken ze meer dkp te hebben om bv de tier gear voor de neus van de dedicated raiders weg te kapen waarna ze weer gaan pvp-en ofzo.
Ik persoonlijk heb liever een pissed off casual die /gquit als een pissed off dedicated raider die dat doet.
Ik vind dat nederlanders te veel roepen dat mensen het maar moeten slikken. Je kunt ook gewoon een beetje oppassen met wat je zegt en inenken dat bepaalde termen wel eens een bepaalde lading voor mensen hebben.MrVegeta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:12:
Als iemand zich beledigt voelt als die in /g lees "whatup niggahs!" dan is het een triest geval dat niet kan relativeren. Als iemand roept "you stupid godamn nigger!" dan mag je daar natuurlijk wel aanstoot van nemen.
Hear hear. Teamplayers > lootwhores.dontcare schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:20:
Ik persoonlijk heb liever een pissed off casual die /gquit als een pissed off dedicated raider die dat doet.
Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:29:
Ik vind dat nederlanders te veel roepen dat mensen het maar moeten slikken. Je kunt ook gewoon een beetje oppassen met wat je zegt en inenken dat bepaalde termen wel eens een bepaalde lading voor mensen hebben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 270238
Had het zelf niet beter kunnen zeggen, alleen is het niet alleen Nederlanders, want ik merk op dat het in meerdere landen momenteel zo gaat.Hydra schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:29:
[...]
Ik vind dat nederlanders te veel roepen dat mensen het maar moeten slikken. Je kunt ook gewoon een beetje oppassen met wat je zegt en inenken dat bepaalde termen wel eens een bepaalde lading voor mensen hebben.
Er is een verschil tussen geintjes maken en er serieus over zijn. Die jongen van gisteren was serieus. En daar heb ik geen ruimte voor in de guild.MrVegeta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:33:
[...]
, dat valt allemaal wel mee. Ik heb een hekel aan racisten maar je moet niet alles zo serieus nemen. Ik speelde poos geleden ook met een ... neger? Die kon er allemaal om lachen omdat we toch niet serieus zijn. Zoals ik al zei, beetje relativeren.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 270238 op 18-11-2008 13:37 ]
Sowieso classleadersdontcare schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:20:
[...]
om hier maar even op in te haken ^^
ik ben druid classleader , officer, maintank en een van de raidleaders in mijn guild , 100% attendance op raids in de afgelopen 2jaar , waarom zou het vreemd zijn dat 1 van de feral druid raid spot reserved voor mij is ?
Heeft alles te maken met inzet en verantwoordelijkheden en niet omdat het een ego trip is , indien nodig stap ik zo uit de raid voor een ander of respecc ik en heb ik ook vaak zat gedaan indien dat beter voor de raid was.
Dus ook in mijn geval was indien ik DK gerolled zou hebben de spot als dk tank gereseveerd.
daarbij is het vrij normaal dat mensen speccen zoals de raidguild vraagt , je hebt zo weinig aan 5 spriest's als je 0 holy's hebt namelijk , elke raidguild die ik ken hebben die vraag gewoon op de apply staan.
En die guild waar jij het over had , die liep gok ik zo tegen het volgende aan , casuals joinen farm raids , verzamelen hun DKP , tegen de tijd dat je bij de tier bosses komen joinen ze opeens wel raids en blijken ze meer dkp te hebben om bv de tier gear voor de neus van de dedicated raiders weg te kapen waarna ze weer gaan pvp-en ofzo.
Wij hebben geen classleaders en iedereen mag/kan raiden in zijn gewenste spec.
Mochten er voor bepaalde encounters een respec nodig zijn, dan wordt deze uit de guildbank betaald en over het algemeen doet niemand er moeilijk over.
Zoals het vaak bij ons aangeduid wordt: "Alles voor de kill".
Hhe, ik ben de (gedwongen) grootste slacker hier! 
Vrouwtje wil over TWEE WEKEN WotLK kado doen met pakjesavond.
Anyways, ik vraag me een beetje af waarom de meesten DKs zo lekker vinden spelen. Is dit omdat ze (op dit moment nog) zoveel damage dealen? Of het bekende "weer eens wat anders" principe? Hoeveel DKs zullen er nog zijn als ze bij de eerstvolgende patch een nerf krijgen? (om over de whine-posts die dan zullen volgen maar te zwijgen
).
Lees met veel plezier jullie ervaringen en kan niet wachten tot die ouwe hufter door mijn CV is gekropen om het doosje onder mijn schoen te leggen (erin gaat wat lastig tenzij je last heb van een horrel-voetje).
Anyways, ik vraag me een beetje af waarom de meesten DKs zo lekker vinden spelen. Is dit omdat ze (op dit moment nog) zoveel damage dealen? Of het bekende "weer eens wat anders" principe? Hoeveel DKs zullen er nog zijn als ze bij de eerstvolgende patch een nerf krijgen? (om over de whine-posts die dan zullen volgen maar te zwijgen
Lees met veel plezier jullie ervaringen en kan niet wachten tot die ouwe hufter door mijn CV is gekropen om het doosje onder mijn schoen te leggen (erin gaat wat lastig tenzij je last heb van een horrel-voetje).
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Groot gelijk. Als ik gebanned zou worden voor elke "racistische" opmerking over andere mensen. Denen/Zweden/Engelsen/IJslanders/Afrikanen etc etc dan kan ik pas weer bij volgende uitbreiding spelen.Anoniem: 270238 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:35:
[...]
Er is een verschil tussen geintjes maken en er serieus over zijn. Die jongen van gisteren was serieus. En daar heb ik geen ruimte voor in de guild.
Casuals die gear looten voor de neus van progress-raiders vandaan moeten zo snel mogelijk opzouten. Die houden je alleen maar op. Pas nadat ze zich hebben bewezen als volwaardige raider, kunnen ze pas aanspraak maken op de loot. Tot die tijd hebben ze vette pech en mogen ze hopen dat de raiders allemaal passen.
Nu met de versimpelde itemization zal het ze nog zwaarder vallen omdat nu meer mensen de gear kunnen gebruiken.
Hetzelfde kun je stellen met de specs. Bij applications wordt er gevraagd om een bepaalde spec te nemen en deze in raids te houden. Doe je dat niet dat is het gkick. Alleen in overleg kun je een switch maken.
Voor buffs net zo, je bent verplicht je buffs te verzorgen en daar wordt ook op gecontroleerd.
Nu met de versimpelde itemization zal het ze nog zwaarder vallen omdat nu meer mensen de gear kunnen gebruiken.
Hetzelfde kun je stellen met de specs. Bij applications wordt er gevraagd om een bepaalde spec te nemen en deze in raids te houden. Doe je dat niet dat is het gkick. Alleen in overleg kun je een switch maken.
Voor buffs net zo, je bent verplicht je buffs te verzorgen en daar wordt ook op gecontroleerd.
May you live in interesting times!
Ik snap ook niet wat je als casual doet bij een hardcore-raid guild. In een hardcore guild weet je van tevoren dat je je aan strenge regels moet houden. Als je dan als casual gaat afzetten tegen de regels, en gaat doen wat je zelf wil, is het niet gek dat mensen boos op je worden.
En ja mensen die veel ervaring hebben gaan voor in een raid, meestal bewijs je je met farm raids. Een class leader krijgt dan voorang op Rougedk die net 1 dag in de guild is, omdat ze niet 100x willen wipen omdat hij de tactics niet kent. Dan komt de guild niet verder, wat nou juist 1 van de doelen is van een hardcore guild.
Daarom zit ik ook in een guild die zegt: Het blijft een spel, het gaat 100% om de fun/gezelligheid en het echte leven gaat voor.
En ja mensen die veel ervaring hebben gaan voor in een raid, meestal bewijs je je met farm raids. Een class leader krijgt dan voorang op Rougedk die net 1 dag in de guild is, omdat ze niet 100x willen wipen omdat hij de tactics niet kent. Dan komt de guild niet verder, wat nou juist 1 van de doelen is van een hardcore guild.
Daarom zit ik ook in een guild die zegt: Het blijft een spel, het gaat 100% om de fun/gezelligheid en het echte leven gaat voor.
Wat een gedoe om het raiden en de loot etc. Ik vind dat als je een guild joint dat je jezelf moet schikken naar hun regels, daar ga je namelijk mee akkoord op het moment dat je toetreedt bij de guild. De regels werken namelijk niet alleen als 'belemmering' voor jou, ze zorgen er ook voor dat anderen volgens die regels raiden en dat jij daardoor het maximale uit je guild kunt halen. Als je net een guild joint ben je vaak 'laagst' in rang en zul je je moeten bewijzen en opwerken totdat je meer bent.....logisch toch.
Nu ben ik geen actief raider, maar heb ik wel een vijftal jaren UT99 op 'hoog' niveau gespeeld in clanverband. Ook daar gelden die regels. Als je het er niet mee eens bent dan join je gewoon niet / leave je de guild en zoek je naar een guild die wel bij jou als persoon past
Overigens speelt WoW op een 24" monitor heerlijk. Wat een overzicht
Nu ben ik geen actief raider, maar heb ik wel een vijftal jaren UT99 op 'hoog' niveau gespeeld in clanverband. Ook daar gelden die regels. Als je het er niet mee eens bent dan join je gewoon niet / leave je de guild en zoek je naar een guild die wel bij jou als persoon past
[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 18-11-2008 13:50 ]
Is er hier iemand die hem speel op een Radeon IGP 9100 grafische kaart?
Wil een pctje in elkaar draaien met wat onderdelen die ik nog heb...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik zou proberen aan een goedkoop videokaartje te komen. M'n broertje kon WoW redelijk spelen op een MX440, dus voor max 20 euro is je videokaart goed genoegDamian schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:49:
Is er hier iemand die hem speel op een Radeon IGP 9100 grafische kaart?
@ XeNeRgY: Ja ik speel ook op een 24", en al heb je veel addons in je scherm staan, je hebt altijd nog genoeg "beeld" over
Oh wat waren die tijden heerlijk met UT99, toen de community nog normaal was. iCTF.Aghanim schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:49:
Mooi gezegd : )Aghanim schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:49:
Wat een gedoe om het raiden en de loot etc. Ik vind dat als je een guild joint dat je jezelf moet schikken naar hun regels, daar ga je namelijk mee akkoord op het moment dat je toetreedt bij de guild. De regels werken namelijk niet alleen als 'belemmering' voor jou, ze zorgen er ook voor dat anderen volgens die regels raiden en dat jij daardoor het maximale uit je guild kunt halen. Als je net een guild joint ben je vaak 'laagst' in rang en zul je je moeten bewijzen en opwerken totdat je meer bent.....logisch toch.
offtopic:
instagibber detected
instagibber detected
Ik ben blij dat ik dat soort gezeur niet meer hebTular schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:41:
Casuals die gear looten voor de neus van progress-raiders vandaan moeten zo snel mogelijk opzouten. Die houden je alleen maar op. Pas nadat ze zich hebben bewezen als volwaardige raider, kunnen ze pas aanspraak maken op de loot. Tot die tijd hebben ze vette pech en mogen ze hopen dat de raiders allemaal passen.
Maar goed je weet als je een (hc) raiding guild joined dat je dit soort gedoe krijgt.
Ik mis het absoluut niet in ieder geval....
Dat werkt twee kanten op. Mensen moeten niet alles serieus nemen, maar je kunt ook zelf bedenken dat sommige opmerkingen door mensen die niet weten dat het puur een geintje is op z'n zachts gezegd als storend ervaren kunnen worden. Als ik met buitenlanders om ga vermijd ik geintjes over ras, politiek of geloof meestal omdat mensen, hoe grappig je het ook bedoelt, het helemaal verkeerd op kunnen vatten. Vergeet niet dat ze in andere landen ook vaak andere dingen wel en niet 'grappig' vinden.MrVegeta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:33:
, dat valt allemaal wel mee. Ik heb een hekel aan racisten maar je moet niet alles zo serieus nemen. Ik speelde poos geleden ook met een ... neger? Die kon er allemaal om lachen omdat we toch niet serieus zijn. Zoals ik al zei, beetje relativeren.
Je snapt hoop ik het verschil tussen rascisme en nationalisme. Geintjes over iemands land kunnen mensen over het algemeen veel beter hebben.MrVegeta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:39:
Groot gelijk. Als ik gebanned zou worden voor elke "racistische" opmerking over andere mensen. Denen/Zweden/Engelsen/IJslanders/Afrikanen etc etc dan kan ik pas weer bij volgende uitbreiding spelen.
Hey hallo,
Ben ook volop aan het questen. Hunter momenteel lvl 72 vanavond 73
. Een DK 59 wat erg leuk is. Gisteren avond zag ik iets raars waar ik geen antwoord op kon vinden. Ik was aan het questen komt een horde op zijn mount naast me, hij stapt af van zijn mount maar de mount staat op hem gewoon te wachten. Hij pakt iets en springt zo op zijn mount. Hoe kan dat? Enige idee?
Ik zit trouwens op boulderfist (Alliance) slechte server, als iemand ook op dezelfde server is kan me adden (NightDex).
Ben ook volop aan het questen. Hunter momenteel lvl 72 vanavond 73
Ik zit trouwens op boulderfist (Alliance) slechte server, als iemand ook op dezelfde server is kan me adden (NightDex).
Ross, SUPA, Pyro(technics) en semi UkE, en jij?Anoniem: 279511 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:54:
[...]
Oh wat waren die tijden heerlijk met UT99, toen de community nog normaal was. iCTF.
Anoniem: 42901
Doe mij maar geen guild gezeik ... wij spelen gewoon altijd op "free for all"(ik heb zelfs een addon die dat automatisch altijd instelt) en de eerste vraag die we altijd krijgen als er [insert random iemand van friendslist] joined, dan is het meestal iets als:
- uh... guys... loot is on free for all o_O
- so?
Als we dan een Zul'Gurub of Kharazan run doen dan is het vaak nog dat niemand eigenlijk geinteresseerd is in de epic disenchant spullen. (en al zeker na dat invasion event ... ik had 1-2 stacks void crystals in een uurtje tijd
)
Heerlijk is dat, just not giving a f*ck. Mensen die we ook maar een beetje kennen krijgen gewoon een kans en als ze gaan ninja-looten dan is het gewoon de laatste keer geweest.
Daar heb ik nog maar 1x gezeik gehad daarmee, omdat die persoon vanop de friendslist begon te zeuren dat hij de kop van Onyxia wou looten. De andere members vonden gewoon dat hij niet moest zeuren
Als we PUG mensen meenemen om een raid vol te krijgen, dan gaat Free For All natuurlijk wel uit.
- so?
Als we dan een Zul'Gurub of Kharazan run doen dan is het vaak nog dat niemand eigenlijk geinteresseerd is in de epic disenchant spullen. (en al zeker na dat invasion event ... ik had 1-2 stacks void crystals in een uurtje tijd
Heerlijk is dat, just not giving a f*ck. Mensen die we ook maar een beetje kennen krijgen gewoon een kans en als ze gaan ninja-looten dan is het gewoon de laatste keer geweest.
Daar heb ik nog maar 1x gezeik gehad daarmee, omdat die persoon vanop de friendslist begon te zeuren dat hij de kop van Onyxia wou looten. De andere members vonden gewoon dat hij niet moest zeuren
Als we PUG mensen meenemen om een raid vol te krijgen, dan gaat Free For All natuurlijk wel uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 18-11-2008 14:14 ]
Wow, topic eindelijk bijgelezen. Gaat best hard!
Na lang aandringen van m'n broer ben ik vorige week ook een trial-accountje begonnen van WoW. Is me na een paar dagen al zo goed bevallen dat ik me dit weekend al meteen een volledige versie heb aangeschaft. Lag nog een Battle Chest doos in de winkel, heb ik meteen de eerste uitbreiding ook.
Echter na wat rondpluizen op verschillende WoW-sites , hier de topics op tweakers en het al half doorlezen van de Strategy-guide die in het pakketje zat begin ik me toch echt wel af te vragen of ik nog enige kans maak om ooit echt goed deel te nemen aan het spel? Als je leest hier zit iedereen al laaang boven lvl 60 en kom ik inderdaad niet veel spelers meer tegen van mijn level (13 momenteel). Laat staan dat ik in dungeons en instances geweest ben of er ooit zal geraken. (heb begrepen dat je daar beter niet alleen naartoe trekt
) Heb nu momenteel het gevoel dat het gewoon bij solo-en gaat blijven en ik nooit of te nimmer in raidgroepen ed ga terecht komen wegens te lage level of een enorm gebrek aan kennis (de helft van al de gesprekken hier zijn, zelfs na het lezen van de glossary uit de guide, zowat chinees voor mij
).
Zit ik dus inderdaad een beetje achter de feiten aan te hollen of komt dit gewoon omdat ik echt nog maar pas aan de gang ben en komt de rest gewoon wel vanzelf?
Na lang aandringen van m'n broer ben ik vorige week ook een trial-accountje begonnen van WoW. Is me na een paar dagen al zo goed bevallen dat ik me dit weekend al meteen een volledige versie heb aangeschaft. Lag nog een Battle Chest doos in de winkel, heb ik meteen de eerste uitbreiding ook.
Echter na wat rondpluizen op verschillende WoW-sites , hier de topics op tweakers en het al half doorlezen van de Strategy-guide die in het pakketje zat begin ik me toch echt wel af te vragen of ik nog enige kans maak om ooit echt goed deel te nemen aan het spel? Als je leest hier zit iedereen al laaang boven lvl 60 en kom ik inderdaad niet veel spelers meer tegen van mijn level (13 momenteel). Laat staan dat ik in dungeons en instances geweest ben of er ooit zal geraken. (heb begrepen dat je daar beter niet alleen naartoe trekt
Zit ik dus inderdaad een beetje achter de feiten aan te hollen of komt dit gewoon omdat ik echt nog maar pas aan de gang ben en komt de rest gewoon wel vanzelf?
Ik snap de relevantie van je verhaal niet zo eigenlijk. Wij raidden ook met FFA aan, vooral omdat destijds master looter wat onbetrouwbaar was, en daar hadden we nooit problemen mee. Niemand gaat z'n rep verneuken in een high end guild door een epic te ninjaen.Anoniem: 42901 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:12:
Doe mij maar geen guild gezeik ... wij spelen gewoon altijd op "free for all"(ik heb zelfs een addon die dat automatisch altijd instelt) en de eerste vraag die we altijd krijgen als er [insert random iemand van friendslist] joined, dan is het meestal iets als:
- so?
Als je gewoon doorlevelt naar 80 is er geen reden om niet in een raidgroup te kunnen komen. Je hebt dan wel een beetje een gat kwa gear, maar dat is met instance runs en wat inzet prima op te lossen. Er zijn altijd wel startup guilds die met de eerste raidinstances beginnen om gear te verzamelen.Blacksnak schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:14:
[ Voor 74% gewijzigd door Hydra op 18-11-2008 14:17 ]
Na verloop van tijd weet je steeds meer.
Het ontleden van de gesprekken hier bijv. gaat na een tijdje zo goed als automatisch en praat je ook op dat niveau mee. Gewoon vragen wanneer het na zelf onderzoek gedaan te hebben nog niet onduidelijk is. Zo leer je het meest.
Het ontleden van de gesprekken hier bijv. gaat na een tijdje zo goed als automatisch en praat je ook op dat niveau mee. Gewoon vragen wanneer het na zelf onderzoek gedaan te hebben nog niet onduidelijk is. Zo leer je het meest.
Niet echt, ik kom nog regelmatig in parties met mijn alts voor instances. Wel minder op het moment door wotlk en DKs, maar best afhankelijk welke server je pakt (vol, weinig, leeg etc).Blacksnak schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:14:
waarom zou je vrouw op pakjesavond je een kado geven? Lijkt mij IMHO een beetje raar, je krijgt al genoeg dan.RaDKiLL schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:38:
Hhe, ik ben de (gedwongen) grootste slacker hier!
Anyways, ik vraag me een beetje af waarom de meesten DKs zo lekker vinden spelen. Is dit omdat ze (op dit moment nog) zoveel damage dealen? Of het bekende "weer eens wat anders" principe? Hoeveel DKs zullen er nog zijn als ze bij de eerstvolgende patch een nerf krijgen? (om over de whine-posts die dan zullen volgen maar te zwijgen).
spoiler:
je snapt het wel
Zow, ik ben eindelijk level 66 gedinged en heb nu ook de icelance te pakken. Maar ik ben nog lang niet tevreden, met wat geluk ben ik aan het einde van de week level 67 en eind volgende week level 68 en dus Northrend capable.
Maar als ik level 68 bereik wil ik eigenlijk eerst mijn professions naar niveau 375 brengen (en dan bedoel ik dus ook echt alle professions) en meteen mij naar exhalted gaan brengen bij Darnassus en misschien IF. Aan de andere kant wil ik Dalaran zo snel mogelijk bereiken. Maar eerst de boel opbouwen en wat achievements halen.
Maar als ik level 68 bereik wil ik eigenlijk eerst mijn professions naar niveau 375 brengen (en dan bedoel ik dus ook echt alle professions) en meteen mij naar exhalted gaan brengen bij Darnassus en misschien IF. Aan de andere kant wil ik Dalaran zo snel mogelijk bereiken. Maar eerst de boel opbouwen en wat achievements halen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dit topic is gesloten.
Let op:
***Launch Mededeling***
Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.
Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:
- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....
Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!
***Launch Mededeling***
Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.
Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:
- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....
Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!