Moest je gelijk ook van realm willen wisselen dan zou ik je een handje kunnen helpen. Tenzij je natuurlijk met je kameraden op je huidige realm wilt blijven, dan heb ik niks gezegdInflatableMouse schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:35:
[...]
Ze zagen er leuk uit en hun omgeving is wel grappig
Dwarfs zijn erg grappig maar ik houd niet van sneeuw.
Gnomes zijn kleine
Humans vind ik
Ik ga zowiezo wel opnieuw beginnen want ik had niet zo snel door dat ik alles kon verkopen. Ik liep dus steeds dingen te destroyen om ruimte te makenIk heb mezelf dus veel te kort gedaan en level 11 haal ik zo weer in een paar uurtjes spelen, ik was nog niet zo lang bezig.
Verder wil ik ook aanraden om zeker geen hunter te spelen als eerste char. Er hangen een aantal clichés aan die klasse waardoor het later moeilijker wordt voor jou om een groep te vinden:
- er is een overschot aan hunters
- heel veel nieuwe spelers kiezen deze klasse (en night elf als race)
- de meeste hunters beheersen hun klasse tamelijk slecht omdat ze zo gemakkelijk lijkt
Door deze factoren worden hunters over het algemeen liever gemeden bij het maken van groepen, tenzij er echt geen andere opties zijn. Let wel, ik zeg niet dat jij geen goede hunter kan zijn, iedereen kan een klasse perfect leren beheersen (WoW is geen moeilijk spel). Je hebt gewoon de schijn tegen als je deze klasse neemt. Het zou jammer zijn moest je geen groepen of een guild vinden of venijnige opmerkingen moet slikken op basis van vooroordelen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right