Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 171 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
InflatableMouse schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:35:
[...]

Ze zagen er leuk uit en hun omgeving is wel grappig

Dwarfs zijn erg grappig maar ik houd niet van sneeuw.

Gnomes zijn kleine }:O

Humans vind ik :O

:)

Ik ga zowiezo wel opnieuw beginnen want ik had niet zo snel door dat ik alles kon verkopen. Ik liep dus steeds dingen te destroyen om ruimte te maken :+ Ik heb mezelf dus veel te kort gedaan en level 11 haal ik zo weer in een paar uurtjes spelen, ik was nog niet zo lang bezig.
Moest je gelijk ook van realm willen wisselen dan zou ik je een handje kunnen helpen. Tenzij je natuurlijk met je kameraden op je huidige realm wilt blijven, dan heb ik niks gezegd ;)

Verder wil ik ook aanraden om zeker geen hunter te spelen als eerste char. Er hangen een aantal clichés aan die klasse waardoor het later moeilijker wordt voor jou om een groep te vinden:
- er is een overschot aan hunters
- heel veel nieuwe spelers kiezen deze klasse (en night elf als race)
- de meeste hunters beheersen hun klasse tamelijk slecht omdat ze zo gemakkelijk lijkt

Door deze factoren worden hunters over het algemeen liever gemeden bij het maken van groepen, tenzij er echt geen andere opties zijn. Let wel, ik zeg niet dat jij geen goede hunter kan zijn, iedereen kan een klasse perfect leren beheersen (WoW is geen moeilijk spel). Je hebt gewoon de schijn tegen als je deze klasse neemt. Het zou jammer zijn moest je geen groepen of een guild vinden of venijnige opmerkingen moet slikken op basis van vooroordelen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:05:
[...]

Het welbekende Monopoly beleid van sommige guilds.. Hier walg ik idd ook van dus voel je niet vreemd hierdoor. Dit gebeurt zovaak, gelukkig kan ik deze guilds mooi ontwijken ;-)
Same here, ik zou zelfs in staat zijn de guild te verlaten. Wat een arrogantie zeg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Kaap schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:42:
[...]

4 dagen gespeeld en zit op 4 bubs voor 75 :$
Tja ik vind het levelen leuk, maar ik hoef niet perse voor datum x lvl 80 te zijn.
Af en toe ben ik het questen even beu, dan ga ik even lekker pewpew'en op m'n DK en dan ga ik later weer verder :)
Zeker als bepaalde mobs overfarmed zijn :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
whyz schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:03:
Pff slacker :P, je had verder kunnen zijn :+

Overigens is er nu bij mij in de guild een soort van discussie over hoeveel deathknights er mee mogen gaan naar de 25 mans raids. Men heeft al aangegeven 3 spots (waarvan 1 tank spot) te reserveren. Maw. vecht het maar uit lui voor die 2 andere plekken.

En nog doodleuk neerzetten: We vertellen mensen niet welke classes ze kunnen of moeten lvlen. We zeggen alleen dat we 3 spots hebben waarvan er 1 sowieso naar een officer toegaat (tank spot) in de 25 mans raids. Bedenk dus welke char je levelt.

Ik voel me hier een beetje raar bij, of ligt het aan mij :S? Zeker gezien het feit dat we van elke class ongeveer wel 5-10 actieve spelers hebben (ook pre wotlk)

edit: Moet er wel bij vertellen dat de officer ook één van de raidleaders is hoor daar niet van, maar goed.
Met zoveel spelers zou je dus 2 25 man groups kunnen starten? Doe je dat toch?
FragNeck schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:06:
Same here, ik zou zelfs in staat zijn de guild te verlaten. Wat een arrogantie zeg.
Ik snap het probleem niet zo heel erg?

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 15:13 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is die deathgrip uberhaubt resistable? Lijkt me dat dit flink wat onbalans meebrengt, waar een warrior oid namkelijk charged naar jou (en je team), trekt een DK gewoon jou naar zijn team (en 2sec later leg je plat).

Wel grappig in de /5, LFM <instances>, no more DKs :D
Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:05:
Verder wil ik ook aanraden om zeker geen hunter te spelen als eerste char. Er hangen een aantal clichés aan die klasse waardoor het later moeilijker wordt voor jou om een groep te vinden:
- de meeste hunters beheersen hun klasse tamelijk slecht omdat ze zo gemakkelijk lijkt
Je eerste char gaat 90% van de tijd solo, beter die tijd 'makkelijker' te maken dan die 10 in een jaar instances waar je mee mag. Bijna iedereen zit 70-80 te doen, enorm veel met DK's, op het moment is het 10-50 gebied relatief leeg (tot bizar leeg). Puur omdat hunter een slechte naam heeft (rogue op onze server ook, dus dat scheelt :P), betekend dat niet dat je het niet kan spelen om het spel te leren.

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 15:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:12:
[...]

[...]

Ik snap het probleem niet zo heel erg?
Dat guilds mensen gaan veplichten wat we moeten spelen en dat een random noob (Officer) voorang heeft op de rest. Er moet gewoon ruimte zijn voor alle classes.

Aan de hand van jouw reactie kun je vrijwel stellen dat jij waarschijnlijk bij het management van zo een wannabee goeie guild hoort die belachelijke eisen en verplichtingen stellen.

Ik zat ooit is in een guild die vond het niet leuk dat andere members ook DKP verzamelde en af en toe mensen die vaak raidde uitbidde op items. Vervolgens krijg je raid of member status. en mensen met een Raid status hadden ALTIJD voorrang. mijn result = /gquit.
SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:14:
Is die deathgrip uberhaubt resistable? Lijkt me dat dit flink wat onbalans meebrengt, waar een warrior oid namkelijk charged naar jou (en je team), trekt een DK gewoon jou naar zijn team (en 2sec later leg je plat).

Ik heb al een paar keer gehad dat hij op mobs niet werkte.. maar weet niet of dat een resist/miss/dodge/parry o.i.d is ^^

[ Voor 22% gewijzigd door Dakreal op 17-11-2008 15:17 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Moest gisteren ook wel lachen opzich. Ik had wat moeite met een quest en vroeg dus om een extra mannetje in de chat. Kreeg ik een invite van een Death Knight party met 4 lvl 76 death knights. Ik was lvl 71. Ik kreeg niet eens de kans om een mob aan te raken of die was al dood. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:12:
[...]

Ach wie weet wordt het dat inderdaad. Men heeft ook al aangegeven over een paar maanden nog eens te kijken naar alle members en raid invullingen, ach we wachten af.

Maar goed om te weten dat ik niet de enige ben die het als zijnde raar ervaart

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:02:
Ik ben nu al niet blij met die Death Grip attack van DKs als mage. 40yd range verdomme :S
30yd range

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:16:
[...]

Dat guilds mensen gaan veplichten wat we moeten spelen en dat een random noob (Officer) voorang heeft op de rest. Er moet gewoon ruimte zijn voor alle classes.

Aan de hand van jouw reactie kun je vrijwel stellen dat jij waarschijnlijk bij het management van zo een wannabee goeie guild hoort die belachelijke eisen en verplichtingen stellen.

Ik zat ooit is in een guild die vond het niet leuk dat andere members ook DKP verzamelde en af en toe mensen die vaak raidde uitbidde op items. Vervolgens krijg je raid of member status. en mensen met een Raid status hadden ALTIJD voorrang. mijn result = /gquit.
Als (raidende) guild zoek je een bepaalde groep bij elkaar waarmee je content kan clearen. Zelfs jij zou moeten begrijpen dat dat niet gaat lukken met 25 DK tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb al een paar keer gehad dat hij op mobs niet werkte.. maar weet niet of dat een resist/miss/dodge/parry o.i.d is ^^
Dodge/Miss bij mij een aantal keer. Was meestal een mob 3/4 levels hoger.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:14:

Ja, ik heb al wat resists gehad.

Het heeft een redelijke cooldown hoor, en daarnaast heeft een DK niet echt een spammable snare, behalve theoretisch elke 5sec: Chains of Ice
(kost 1 Frost Rune, runes hebben een CD van 10sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:27
redfoxert schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:40:
[...]

35 euro is de adviesprijs, 29 euro is met kortingen van de winkelketen. Niks geks aan imo.
Ah, ik wist niet dat dat de adviesprijs was. Dan is het niet zo gek inderdaad. Maar goed, een beetje korting zou natuurlijk wel netjes zijn; ze hoeven geen DVDtje te persen en te distribueren.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Snap het probleem ook niet helemaal hoor.. bedoel er zijn 3 slots bestemd voor een DK waarvan er 1 Tank DK zal zijn. De andere 2 zullen dus DPS worden. Wie dat worden is niet zeker, maar dat er een Officer/ClassLeader meegaat is toch niet zo heel erg gek?

Deze persoon speelt sowieso vrij veel, weet alles/veel van de class en regelt dus ook de invites en de onderliggende DK's :) Dus dat die persoon voorrang krijgt op andere vind ik persoonlijk logisch.
En als je buiten de boot valt, dan zul je of ondergeared zijn of onderskilled en moet je daar aan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:24:
[...]

Snap het probleem ook niet helemaal hoor.. bedoel er zijn 3 slots bestemd voor een DK waarvan er 1 Tank DK zal zijn. De andere 2 zullen dus DPS worden. Wie dat worden is niet zeker, maar dat er een Officer/ClassLeader meegaat is toch niet zo heel erg gek?

Deze persoon speelt sowieso vrij veel, weet alles/veel van de class en regelt dus ook de invites en de onderliggende DK's :) Dus dat die persoon voorrang krijgt op andere vind ik persoonlijk logisch.
En als je buiten de boot valt, dan zul je of ondergeared zijn of onderskilled en moet je daar aan werken :)
Mja, waar mogelijk niet aan gedacht word is de Blood Presence die telt voor de hele raid, 5x bv is 10% damage healed = een hoop mana requirement minder. Daarnaast denk ik dat de gearverschillen op lvl 80 niet echt veel zullen verschillen. Skill uiteraard wel :) maar dat ligt aan de persoon zelf.
ImdaMned schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:19:
[...]

Als (raidende) guild zoek je een bepaalde groep bij elkaar waarmee je content kan clearen. Zelfs jij zou moeten begrijpen dat dat niet gaat lukken met 25 DK tanks.
Logisch nadenken kan vrijwel iedere ziel, alleen arrogantie opstellen zoals sommige guilds hebben vind ik echt NOT-done. maarja.. ik heb een hele andere kijk of MMO's dan andere simpele zielen :)

Sommige mensen zijn nou eenmaal epic-geil en denken niet aan gezelligheid en de wensen van de spelers.

[ Voor 23% gewijzigd door Dakreal op 17-11-2008 15:30 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:05:
[...]

Moest je gelijk ook van realm willen wisselen dan zou ik je een handje kunnen helpen. Tenzij je natuurlijk met je kameraden op je huidige realm wilt blijven, dan heb ik niks gezegd ;)

Door deze factoren worden hunters over het algemeen liever gemeden bij het maken van groepen, tenzij er echt geen andere opties zijn. Let wel, ik zeg niet dat jij geen goede hunter kan zijn, iedereen kan een klasse perfect leren beheersen (WoW is geen moeilijk spel). Je hebt gewoon de schijn tegen als je deze klasse neemt. Het zou jammer zijn moest je geen groepen of een guild vinden of venijnige opmerkingen moet slikken op basis van vooroordelen.
Persoonlijk vind ik je verhaal over het niet kiezen voor een hunter niet helemaal waar. Mijn main is een hunter, mede gekozen omdat deze makkelijk levelt vanwege de pet. De voordelen van een hunter zijn vooral de pet die de aggro 'tankt' en de veelzijdigheid aan aanvallen (melee,ranged en met Volley ook AOE). Daarnaast heeft een hunter het niet slecht getroffen met Armor (mail) en het hele Tracking systeem, ook de traps komen van pas. Misschien blink je nergens in uit, maar je bent ook niet direct ergens heel zwak in.

Op de realm waar ik speel kom ik relatief weinig hunters tegen. Volgens mij zijn de klassen aardig verdeeld waarbij classes als Mage, rogue en druid toch relatief veel voorkomen. Misschien omdat ze grote voordelen hebben, maar bijvoorbeeld een mage is ook weer relatief snel dood. Zo is er voor elke class denk ik wel wat te zeggen.

Zo zal over 3 mnd de server vol met DK's zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vind een officer niet een 'random noob'. Mensen die het orginaiseren van een raidguild voor hun rekening houden, hebben daar vaak behoorlijk wat werk aan. Horen zo ook z'n perks bij. Daarna snap ik wel dat je een balans van classes wilt houden, anders heb je straks ongeveer de helft aan deathknights en dat komt je progressie ook niet ten goede.
Nee, ik zit tegenwoordig niet in een raid guild, laat staan in het management ervan. Grappig dat je me meteen in een hokje duwt omdat ik het probleem niet zo snap.
Ik vind het niet meer dan logisch dat 'gasten' niet zondermeer gelijkgesteld worden aan raid members. Wij hadden in onze raidgroup ook iets dergelijks, maar dat werd gedaan om te zorgen dat de progressie niet in gevaar kwam. De gasten pikten meer dan genoeg epics mee, maar ze hadden dezelfde status als alts. Main ging voor alts en gasten. Dat jij dat niet leuk vindt, tja, dan moet je een guild zoeken dat kwa regels bij je past. Ik zou zelf niet in een guild willen zitten waar maar gewoon gerolled wordt op items. Dat levert ook problemen op, vooral kwa progressie.
Same difference ;) Ik vind het DK spelend wel weer enorm gaaf hoor :)
RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:24:
Ja. Ik snap alleen niet helemaal hoe het kan dat een raid group zoveel mensen teveel heeft dat ze 2 groepen kunnen vullen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:28:
Mja, waar mogelijk niet aan gedacht word is de Blood Presence die telt voor de hele raid, 5x bv is 10% damage healed = een hoop mana requirement minder. Daarnaast denk ik dat de gearverschillen op lvl 80 niet echt veel zullen verschillen. Skill uiteraard wel :) maar dat ligt aan de persoon zelf.
Een paladin heeft toch ook een feat dat enkele heal op hem de party voor een X% healed?

Maargoed, zoals ik het lees worden er dus 3 spots gereserveerd, betekend dat er minimaal 3 meegaan. Maar als er een 4de kan aantonen dat hij net zo goed, of beter is, dan zijn mede guildgenoot van een andere class, zou hij toch ook gekozen worden?

(anders zou je zeggen, 3 spots maximaal/gelimiteerd).

Andere kant, DK is nu een week uit ofzo, terwijl er spelers zijn die hun class tot in detail kennen. Zelfs met recente patch kunnen ze mogelijk het beste uit hun class halen, ik twijfel of menig DK dit nu ook al kan. Dan vind ik het niet meer dan logisch dat de 'vets' voorlaten, omdat je weet wat je eraan hebt, waar je bij een DK maar moet afwachten hoe hij/zij zijn class gaat spelen.

(ik ben AoC guild principe gewend, waar zelfs lvl-targets werden gesteld en zelfs skill-volgorde en usage - sommige geilen gewoon op dictatuur, gewoon op zoek naar een guild gaan waar alles niet zo is :) ).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 15:36 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind het zo stom dat guilds vaak net bedrijven zijn die 'het beste' willen zijn. Ben je niet goed genoeg, dan moet je maar oprotten. Kom op zeg. Het is maar een spelletje. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:31:
[...]

Ik vind het niet meer dan logisch dat 'gasten' niet zondermeer gelijkgesteld worden aan raid members. Wij hadden in onze raidgroup ook iets dergelijks, maar dat werd gedaan om te zorgen dat de progressie niet in gevaar kwam. De gasten pikten meer dan genoeg epics mee, maar ze hadden dezelfde status als alts. Main ging voor alts en gasten. Dat jij dat niet leuk vindt, tja, dan moet je een guild zoeken dat kwa regels bij je past. Ik zou zelf niet in een guild willen zitten waar maar gewoon gerolled wordt op items. Dat levert ook problemen op, vooral kwa progressie.
Volgens mij heb je het verhaal niet juist geinterpretreerd. Deze mensen waren geen alts maar ook mains. Maar hadden simpelweg niet zoveel tijd als de " vaste " raidclub. Hierdoor is die regel ingesteld waardoor de " casual " spelers vrijwel helemaal niet meer konden lewten als ze meegingen hoeveel DKP ze ook hadden. Netzoals bv ZA ging eerst de vaste raidclub en pas toen hun alle gear al hadden mocht de rest pas mee. Raiden doe je als guild, en als je een Hardcore guild wil zijn moet je geen casuals inviten. Zo simpel lijkt mij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakkerzero schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:34:
Ik vind het zo stom dat guilds vaak net bedrijven zijn die 'het beste' willen zijn. Ben je niet goed genoeg, dan moet je maar oprotten. Kom op zeg. Het is maar een spelletje. :/
Tja. Het is iets waar je voor kiest, en wat dat betreft is het een beetje als teamsport. Dan wil je ook met je hele team beter worden. En slackers worden bij een teamsport ook goed de waarheid verteld. En in een teamsport heb je ook niet 11 spitsen.
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:35:
Volgens mij heb je het verhaal niet juist geinterpretreerd. Deze mensen waren geen alts maar ook mains. Maar hadden simpelweg niet zoveel tijd als de " vaste " raidclub. Hierdoor is die regel ingesteld waardoor de " casual " spelers vrijwel helemaal niet meer konden lewten als ze meegingen hoeveel DKP ze ook hadden. Netzoals bv ZA ging eerst de vaste raidclub en pas toen hun alle gear al hadden mocht de rest pas mee. Raiden doe je als guild, en als je een Hardcore guild wil zijn moet je geen casuals inviten. Zo simpel lijkt mij dat.
Ja maar kennelijk zijn er meer dan 50 spelers voor de 25 mans? Hoe kan dat dan? Start dan een 2e groep ofzo?

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rejected ergens ofzo ? Ik zie namelijk niet zo 1 2 3 waar die opmerking vandaan komt droppen.

nvm ik denk dat je post slaat op het dictatuur beleid van de post erboven gok ik.

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 17-11-2008 15:38 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
klopt, het is maar een spelletje .....

en qua raiden speel ik (is persoonlijk dus) dat graag met andere skilled (persoonlijk zelfbeeld :)) players, mag toch zeker wel zelf weten met wat voor soort players is speel?

als jouw skillz duidelijk minder zijn (of beter), dan pas je gewoon (op dat vlak) niet goed in die groep, verkassen kan een optie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:35:

Ja maar kennelijk zijn er meer dan 50 spelers voor de 25 mans? Hoe kan dat dan? Start dan een 2e groep ofzo?
Dat zou idd meer dan logish zijn, maar hun prefereerde " Hun raidgroepje "en wat de rest deed intresseerde hun niet. Het was eigenlijk een apparte raidgroup in hun guild waar niemand zich mee mocht bemoeien tenzij je het naampje " Raider " had.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind casual raiding hardstikke leuk om een keertje te doen. Gezellig een avondje een beetje mobs beuken en dingen bekijken. Zolang het maar geen verplichting word, want vooralsnog.. en spelletje krijgt bij mij nooit prioriteit.
Sandor Scheffer schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:39:
[...]

klopt, het is maar een spelletje .....

en qua raiden speel ik (is persoonlijk dus) dat graag met andere skilled (persoonlijk zelfbeeld :)) players, mag toch zeker wel zelf weten met wat voor soort players is speel?

als jouw skillz duidelijk minder zijn (of beter), dan pas je gewoon (op dat vlak) niet goed in die groep, verkassen kan een optie zijn
En bij jou is een goede speler dan iemand met vette epics gear? of iemand die al jaren raid?

Bij mij is een goeie speler iemand die oplet, luisterd wat er moet gebeuren en zichzelf goed voorbereid heeft, en die zijn class kent ongeacht wat zijn gear is.

[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 17-11-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ShadowBumble schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:36:
[...]

Rejected ergens ofzo ? Ik zie namelijk niet zo 1 2 3 waar die opmerking vandaan komt droppen.

nvm ik denk dat je post slaat op het dictatuur beleid van de post erboven gok ik.
Ik bedoelde te zeggen dat sommige guilds veel te serieus met het spelletje bezig zijn. Net alsof het een bedrijf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:35:
[...]

tja, geen casuals inviten is een optie, ze zitten er al in dus eigenlijk zou je ze allemaal moeten kicken :(

deze regel instellen en die casuals zelf de keuze geven of ze ermee kunnen leven ofdat ze liever gaan is imho wat vriendelijker :)

DAT die regel zorgt voor betere progress staat wmb niet ter discussie, gelukkig doen wij dat met onze guild ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:35:
[...]

Tja. Het is iets waar je voor kiest, en wat dat betreft is het een beetje als teamsport. Dan wil je ook met je hele team beter worden. En slackers worden bij een teamsport ook goed de waarheid verteld. En in een teamsport heb je ook niet 11 spitsen.
Hangt helemaal af van welke verwachtingen je hebt van de teamsport die je gaat doen. Stel je gaat volleyballen op 'recreatienivo' dan verwacht je weinig van je medespelers qua spel, maar heb je waarschijnlijk wel veel plezier. Als je eerste klasse gaat spelen kun je nog steeds veel meer plezier hebben, maar je zal jezelf moeten bewijzen om in dat team te blijven, anders wordt je gewoon een klasse lager gezet of kom je niet aan spelen toe. Kortom, het hangt helemaal af van wat jij wil, als jij (pre-wotlk) een sunwell clearende guild wil joinen zul je zeker wel iets in je mars moeten hebben, als jij een kara guild wilde joinen dan maakte niets veel uit.

En ja, het is maar een spelletje, maar ik ga mij niet op zitten vreten omdat je wij de zoveelste wipe veroorzaakt op een boss, dan kick ik je en haal iemand die wel kan leren (om maar iets te noemen).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:39:
Dat zou idd meer dan logish zijn, maar hun prefereerde " Hun raidgroepje "en wat de rest deed intresseerde hun niet. Het was eigenlijk een apparte raidgroup in hun guild waar niemand zich mee mocht bemoeien tenzij je het naampje " Raider " had.
Tja, ik heb zelf vroeger in een raid alliance gezeten, waarvan het grootste deel in een guild zat. Als je geen 'raider' was, had je geen 'rechten' wat betreft loot nee. En er zitten gewoon twee kanten aan dat verhaal, want als je iedereen gewoon meeneemt en iedereen maar laat rollen, kom je gewoon op den duur niet verder omdat de spoeling kwa gear veel te dun wordt. Daarnaast levert het enorme irritaties op als je iedere keer bij progression raids bent, en iemand een keertje op een lootrun meegaat en je items wegkaapt.

Die switch naar een harde kern zie je vaker gebeuren. Het is of dat, of blijven hangen op een bepaalde boss waarna een deel van je harde kern wegloopt omdat je niet verder komt.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind casual raiding hardstikke leuk om een keertje te doen. Gezellig een avondje een beetje mobs beuken en dingen bekijken. Zolang het maar geen verplichting word, want vooralsnog.. en spelletje krijgt bij mij nooit prioriteit.
Tja. Dan is een groep welke als doelstelling heeft alle instances van binnen te zien niet de juiste plek voor je.
Kees schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:42:
Hangt helemaal af van welke verwachtingen je hebt van de teamsport die je gaat doen. Stel je gaat volleyballen op 'recreatienivo' dan verwacht je weinig van je medespelers qua spel, maar heb je waarschijnlijk wel veel plezier. Als je eerste klasse gaat spelen kun je nog steeds veel meer plezier hebben, maar je zal jezelf moeten bewijzen om in dat team te blijven, anders wordt je gewoon een klasse lager gezet of kom je niet aan spelen toe. Kortom, het hangt helemaal af van wat jij wil, als jij (pre-wotlk) een sunwell clearende guild wil joinen zul je zeker wel iets in je mars moeten hebben, als jij een kara guild wilde joinen dan maakte niets veel uit.
Wij spelen zelf 6e klasse niveau en willen promoveren naar de 4e (kan in 1 jaar). Wij hebben danook gesteld dat we dat als team willen doen, dat de meerderheid hier voor is, en dat mensen die zich hiervoor niet in willen zetten een ander team moeten zoeken. Ze mogen met alle plezier gezellig mee blijven trainen ook, maar we willen echt hogerop komen. Zelfde geldt voor WoW; als je progressie wilt, wil je niet mensen die alleen af en toe 'even' mee komen. Dat is gewoon een majority vote dus.
En ja, het is maar een spelletje, maar ik ga mij niet op zitten vreten omdat je wij de zoveelste wipe veroorzaakt op een boss, dan kick ik je en haal iemand die wel kan leren (om maar iets te noemen).
Ik snap dit stuk niet zo goed in relatie tot je verhaal. Ik neem aan dat mensen die om de haverklap wipes veroorzaken sowieso nergens gaan komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Kees schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:42:
[...]

Jamaar dat is gemeen want het is maar een spelletje en je bent dus een simpeleziel

/whine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sandor Scheffer schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:42:
[...]

tja, geen casuals inviten is een optie, ze zitten er al in dus eigenlijk zou je ze allemaal moeten kicken :(

deze regel instellen en die casuals zelf de keuze geven of ze ermee kunnen leven ofdat ze liever gaan is imho wat vriendelijker :)

DAT die regel zorgt voor betere progress staat wmb niet ter discussie, gelukkig doen wij dat met onze guild ook
Ja zulke acties zijn altijd de oplossing als je met mensen probeert samen te spelen die ook in de desbetreffende guild zit he ;-) Wat denken sommige mensen echt zwart wit...

Als je niet kan spelen verdien je het niet klaar punt uit?
Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:43:
[...]

Tja, ik heb zelf vroeger in een raid alliance gezeten, waarvan het grootste deel in een guild zat. Als je geen 'raider' was, had je geen 'rechten' wat betreft loot nee. En er zitten gewoon twee kanten aan dat verhaal, want als je iedereen gewoon meeneemt en iedereen maar laat rollen, kom je gewoon op den duur niet verder omdat de spoeling kwa gear veel te dun wordt. Daarnaast levert het enorme irritaties op als je iedere keer bij progression raids bent, en iemand een keertje op een lootrun meegaat en je items wegkaapt.

Die switch naar een harde kern zie je vaker gebeuren. Het is of dat, of blijven hangen op een bepaalde boss waarna een deel van je harde kern wegloopt omdat je niet verder komt.
Het gaat hier niet om Initiate's he, Deze mensen hebben de test volstaan en zijn volwaardig member.
Echter kwam er toen iemand met het idee ook ook nog een raider rank te maken waardoor je als member eigenlijk weinig meer te zoeken had in die guild.

[ Voor 42% gewijzigd door Dakreal op 17-11-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
[...]

.....

En bij jou is een goede speler dan iemand met vette epics gear? of iemand die al jaren raid?

Bij mij is een goeie speler iemand die oplet, luisterd wat er moet gebeuren en zichzelf goed voorbereid heeft, en die zijn class kent ongeacht wat zijn gear is.
mijn opmerking ging over dat guilds alleen maar selecteren op "goede" spelers

het is eigenlijk generiek, je kan voor "goed" invullen wat je wil (belangrijk vindt)

kan varieren van:
- gear
- playtime
- ervaring
- skillz
- etc.

persoonlijk hecht ik het meeste aan skillz (weet niet waarom je het idee zou hebben dat ik op epics let btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sandor Scheffer schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:46:
[...]

mijn opmerking ging over dat guilds alleen maar selecteren op "goede" spelers

het is eigenlijk generiek, je kan voor "goed" invullen wat je wil (belangrijk vindt)

kan varieren van:
- gear
- playtime
- ervaring
- skillz
- etc.

persoonlijk hecht ik het meeste aan skillz (weet niet waarom je het idee zou hebben dat ik op epics let btw)
Je geeft het zelf trouwens al aan gear kan echt NOOIT met skill te maken hebben. Hooguit met de tijd die je kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:07
Wat vinden jullie in de algemeenheid van de quests?

Persoonlijk vind ik ze een stuk uitdagen en afwisselender als is TBC.
Bijvoorbeeld:
Met een valk op andere mobs jagen
En golem suit maken en hiermee quests doen.
Paarden vangen.
Draken neerschieten met een harpoen
Harpoen surfen

Heeft iemand al de dragonmaw hold quests uitgeslpeeld met bolevar foredragon?
Wat vond jij ervan?
PS denk aan de spoilers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een goeie speler is iemand die oplet, luistert wat er moet gebeuren en zichzelf goed voorbereid heeft, en die zijn class kent ongeacht wat zijn gear is.
QFT.

En goh, wat heb ik een hekel aan mensen die alleen door epic gear denken dat ze een goede speler zijn :/

Maar goed, kunnen we het in het algemeen weer over wat leukere dingen hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:28:
Logisch nadenken kan vrijwel iedere ziel, alleen arrogantie opstellen zoals sommige guilds hebben vind ik echt NOT-done. maarja.. ik heb een hele andere kijk of MMO's dan andere simpele zielen :)

Sommige mensen zijn nou eenmaal epic-geil en denken niet aan gezelligheid en de wensen van de spelers.
25 spelers voor een raid, 10 verschillende classes, dat komt uit op 2,5 per class per raid. Vind ik jou eerder arrogant om te denken dat er 3+ per raid mee zouden moeten.

Daarnaast, niemand verplicht je een bepaalde class of spec. Er zijn guild die wel eissen stellen, of bepaalde classes/specs voorrang geven; dit zullen over het algemeen raiding-guilds zijn. Bevalt je dat niet? Dan zijn er zat Casual guilds, of je kunt misschien als Social member joinen.

Heeft verder niets met epic-geil te maken, imho, maar met een efficient team neerzetten. Waar ik moe van wordt, zijn spelers in een (hardcore) raiding guild die zeuren over "ik krijg geen plekje met raiden" terwijl ze een exotische spec hebben; dan heb je de verkeerde guild gekozen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:45:
[...]

Ja zulke acties zijn altijd de oplossing als je met mensen probeert samen te spelen die ook in de desbetreffende guild zit he ;-) Wat denken sommige mensen echt zwart wit...

nee, nee, nee .........

wat je verdient is om die server van Blizz te spelen (je betaalt daar 13 euro per maan voor ten slotte)

wat je niet en never nooit verdient is om met mij te spelen als ik dat niet met jou wil :)

waarom zouden 40 mensen die graag in "zwart/wit" denken en spelen niet samen mogen spelen? is het soms het recht van iedereen om met iedereen samen te mogen spelen ofzo? daar staat immers ook de plicht van iedereen tegenover om te spelen met mensen waar je niet mee wilt spelen :(

P.S.
je, jij en jou moet je niet persoonlijk opvatten hoor, gaat om het mechanisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:45:

Niemand 'verdient' sowieso automagisch iets?
Het gaat hier niet om Initiate's he, Deze mensen hebben de test volstaan en zijn volwaardig member.
Echter kwam er toen iemand met het idee ook ook nog een raider rank te maken waardoor je als member eigenlijk weinig meer te zoeken had in die guild.
Ja, het is kut, maar er was kennelijk een probleem dat het guild veel te groot was t.o.v. de grootte van de raids. En ja, dan kan het zijn dat je als RL een vervelende beslissing moet nemen.
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:48:
Je geeft het zelf trouwens al aan gear kan echt NOOIT met skill te maken hebben. Hooguit met de tijd die je kan spelen.
Er zijn genoeg retard checks in bossfights. Je hoeft niet bijzonder slim te zijn voor WoW, maar complete idioten halen het ook niet in guilds met een beetje fatsoenlijke progressie. Je gaat ook nu niet gewoon even met een echte PuG BT doorwandelen.
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:50:
Maar goed, kunnen we het in het algemeen weer over wat leukere dingen hebben? :)
Ga je gang, maar ga niet proberen een discussie hier af te kappen die mensen kennelijk interessant zijn. Zelf vind ik de zoveelste discussie over rogue specs ook weinig boeiend maar daar hoor je me niet over klagen.

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals iedereen weet als je aan het raiden bent, is dat ideale raid setups ook maar ent gehaald moeten kunnen worden. Het zal vaak genoeg voorkomen dat iemand van een bepaalde class er niet is, geen vervanger = 4e deathknight.

Dat even als snel voorbeeld. Leuk dat ze van tevoren aangeven dat er maar 3 DK's meegaan, mja, boeiend.

In mijn guild hebben we 6 mages, waarvan er ook maar 3 naar BT gingen, en twee naar sunwell, toch kwamen ze alle 6 aan voldoende speeltijd door Roll-systemen in sign-up systemen enzo.

Er vanuitgaand dat de meeste mensen in jouw guild weten hoe zij hun class moeten spelen, en als het een high end guild is, neem ik aan dat dat zo is. Slechte players komen niet door de trial lijkt mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:48:
[...]

moet wel een hele oude post zijn waar ik dat eengegeven heb, kan het me eerlijk gezecht ook niet herinneren, ben het ook zeker niet mee eens, m.a.w. quote graag :)

en laten we alsjeblieft niet de gear vs skillz vs tijd discussie gaan oprakelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Een goeie speler is iemand die oplet, luistert wat er moet gebeuren en zichzelf goed voorbereid heeft, en die zijn class kent ongeacht wat zijn gear is.
Een goede speler is iemand die kan leren van zijn/haar fouten, meer niet. Huidige gear, vaardigheden en ervaring zijn verder van geen enkel belang.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:53:
Zoals iedereen weet als je aan het raiden bent, is dat ideale raid setups ook maar ent gehaald moeten kunnen worden. Het zal vaak genoeg voorkomen dat iemand van een bepaalde class er niet is, geen vervanger = 4e deathknight.
Ja, precies. En dan heb je dus geen 3 maar 4-6 DKs in de groep zitten. Geen 15.

Wij hebben ook gehad dat een hunter een priest was gaan levellen, en toen in min of meer green gear aanklopte bij onze classleader met "Hallo! Ik wil graag mee naar BWL!" (hadden we op farm toen). Ja prima, maar de helft van onze priests had z'n T2 set niet compleet, dus vergeet maar als main mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:51:
[...]

Ga je gang, maar ga niet proberen een discussie hier af te kappen die mensen kennelijk interessant zijn. Zelf vind ik de zoveelste discussie over rogue specs ook weinig boeiend maar daar hoor je me niet over klagen.
Begrijp me niet verkeerd Hydra, discussies vind ik prima :)
Ik zag het alleen 'de vervelende kant' opgaan, en dat probeer ik te voorkomen. Vaak zie je dit uitdraaien op een eindeloos verhaal van beide kanten die het niet eens kunnen worden.

Warlock specs dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:19:

Wel met 25 Frostmage's :+

Maar zonder gekheid, je moet toch van alle classes wat meenemen, alhoewel het wel moeilijk word met de komst van de DK.s naast de Prot.warriors en tankadins voor een raidleader of GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:57:
Begrijp me niet verkeerd Hydra, discussies vind ik prima :)
Ik zag het alleen 'de vervelende kant' opgaan, en dat probeer ik te voorkomen. Vaak zie je dit uitdraaien op een eindeloos verhaal van beide kanten die het niet eens kunnen worden.

Warlock specs dan? :+
Vind het nog wel meevallen, alleen vind ik sommige mensen gewoon wat kortzichtig zijn en niet helemaal willen zien wat een 'hardcore/highend' guild nu precies verwacht van zijn/haar spelers.
Als je op hoog nivo wilt spelen, zul je ook op hoog nivo moeten inzetten en niet zeuren als je er buiten valt.
Dan zit je gewoon niet op het juiste nivo en zul je op een lager nivo jezelf moeten verbeteren :)

Doe maar DK specs :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:00:
[...]

Vind het nog wel meevallen, alleen vind ik sommige mensen gewoon wat kortzichtig zijn en niet helemaal willen zien wat een 'hardcore/highend' guild nu precies verwacht van zijn/haar spelers.
Als je op hoog nivo wilt spelen, zul je ook op hoog nivo moeten inzetten en niet zeuren als je er buiten valt.
Dan zit je gewoon niet op het juiste nivo en zul je op een lager nivo jezelf moeten verbeteren :)

Mensen moeten gewoon simpelweg niet verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. Zo werkt het. Daarnaast zijn er ook guilds/groepen waar het niet eerlijk werkt. Als je dat gevoel hebt, is er een simpele oplossing: /gquit

Heb een 'nieuwe' Unholy spec uitgevogeld voor mn 62 death knight. Die ga ik vanavond maar eens invullen, waardoor het nog sneller zou moeten gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Ik zal het even anders zeggen ;-) Ik ben die guild gejoined toen hij Casual was, dat was ook de insteek :p Ik hoef ook geen Highend guild te zien, dat is niets voor mij omdat ik daar zelf de tijd niet voor heb. Daarom heb ik @ TBC ook alleen maar Kara/Gruul/Maggy gecleared. ook niet na de patch omdat ik mijzelf niet waardig vond voor SSC of BT enz... Ik spreek ook niet voor mijzelf maar ook voor andere die dit meemaken. Epics lewten doe je niet voor een individueel maar om de guild sterker te maken, en persoonlijk vind ik dat een goede guild gebaseerd is op gezelligheid, maarja.. dat is mijn 50ct :)

edit: mijn DK speccie: http://armory.wow-europe....xml?r=Deathwing&n=Subject

Wil nog een eindje verdergaan in Frost met mijn specs.

[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 17-11-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enigzins af te lezen uit reacties over de merge van nihilum/sk en de clearing die ze hebben gedaan. Geloof niet dat je daar als 'niemandje' even bij komt, buiten de vraag of je dat zou zo willen ja of nee. :P

Heb het allemaal wel ooit keertje meegemaakt (tot 4 uur s'nachts je bed worden uitgebeld aan toe), maar men praat veelal toch vanuit de 'beste' ervaringen. Een casual kijkt veelal neer op 'hardcore' (nolifer!!) en visa versa (noob). Of je kiest gewoon je eigen weg en zoekt daarbij een groep mensen die hetzelfde denken. Tja, ik speel pas 2 maanden, menig zal me noob noemen, heeft dan ook weinig zin om me daarin te verdedigen. Ja, ik ben hunter 'easyclass', heb weinig kans op groups, maar eind van de dag ben ik happy over wat ik heb gedaan. En in een MMO, of wat dan ook, daar draait het toch om? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Boooring :P
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:09:
Ik zal het even anders zeggen ;-) Ik ben die guild gejoined toen hij Casual was, dat was ook de insteek :p Ik hoef ook geen Highend guild te zien, dat is niets voor mij omdat ik daar zelf de tijd niet voor heb. Daarom heb ik @ TBC ook alleen maar Kara/Gruul/Maggy gecleared. ook niet na de patch omdat ik mijzelf niet waardig vond voor SSC of BT enz... Ik spreek ook niet voor mijzelf maar ook voor andere die dit meemaken. Epics lewten doe je niet voor een individueel maar om de guild sterker te maken, en persoonlijk vind ik dat een goede guild gebaseerd is op gezelligheid, maarja.. dat is mijn 50ct :)
Tja. Kennelijk wil een meerderheid dus voor high-end gaan. Vervelend voor jou, maar daar doe je in je eentje niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Mijn DK specs: http://armory.wow-europe.....xml?r=Aerie+Peak&n=Awake

Ik ben er zelf zeer tevreden over en ga dit uitbouwen in zowel frost als Blood.
Op level 80 spec ik naar Unholy/Blood tanking spec:
http://www.wowhead.com/?talent=j0xZGx0zZcgGc0zogxVocsut

En dan naar naxx 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
Hmm de discussie over raidspots, hoe vaak hebben we die niet gezien. In mijn guild ook veel om te doen geweest nadat champion - member ranks werden ingevoerd. Moet zeggen dat ik er wel enige logica in vind zitten, vooral omdat sommigen anders alleen de farmraids eruit pikken om mee te gaan. Dus het belonen van de mensen die (ook) de progressraids doen is ergens wel eerlijk.

Maar de situatie kan ook zo zijn dat je weinig mee kan en dan iedere keer alleen progressraids kan doen. Heb ik zelf gehad toen ik van member naar champion wou. "Gek genoeg" waren er alleen plekken voor members over tijdens progressraids :) Dat is ook wel een beetje het nadeel van zo'n systeem: de guilds maken dankbaar gebruik van casuals / members om hun raids te vullen als mensen niet op komen dagen, maar geven casuals dan niets terug doordat champions/raiders voorrang krijgen op loot.

Kortom: het systeem heeft eerlijke kanten maar ook zeker oneerlijke. Overigens is mijn ervaring dat skill minstens zo belangrijk is als gear. Dus het argument dat de gear anders te dun gespreid zou zijn gaat maar ten dele op. Vaak wordt progress minstens net zo erg gehinderd door mensen die het gewoon niet voor elkaar krijgen / te langzaam zijn (tear aanklikken bij Archi, tussen de tanks zitten bij Bloodboil, Constructs bij Teron)...

Maar goed sinds ik gestopt ben hoef ik me hier niet langer druk over te maken, al jeuken mn handen wel weer nu WotLK uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Morrar schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:26:
Wall of text hits you for 37 ( 532 Glancing )
Om je even nog meer te laten jeuken.. Death Knight begin quest's is echt een goed verhaal en gaf mij voor het eerst het gevoel dat ik een verhaal speelde in WoW. Over het nieuwe gedeelte ( Northrend ) kan ik nog niet veel vertellen.. daar ben ik nog niet geweest :) Wil dat pas gaan doen als mijn Death Knight daar rijp voor is.. lees: over 2 lvls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Daarvoor streef ik maar naar 1 ding met m'n guild: Fun :)
Wat we vandaag niet kunnen, komt morgen wel, en anders overmorgen etc.
Er zijn zat guilds die een aantal raidspots over hebben, dit voor degenen die skill / gearwise ready zijn.

We zijn geen guild, maar een gezellig clubje, en de meesten van de guild waarderen dat ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:42:
Om je even nog meer te laten jeuken.. Death Knight begin quest's is echt een goed verhaal en gaf mij voor het eerst het gevoel dat ik een verhaal speelde in WoW.
Kom op zeg :P Dat verhaal was zo enorm cliche, imho veeeeeel te makkelijk.
spoiler:
en natuurlijk, je hebt 150+ gasten uitgemoord, maar wordt wel met open armen ontvangen door horde/allies. Ook de missie waar je iemand moest afslachten, die blijkt uit je verleden te komen, zou imho jou de keuze moeten worden gegeven. Door een stukje acteerwerk bij die chapel ben je opeens 'lich free' en doe je alles zelf.

Nee, dan vond ik het scryer/arnogwat verhaal beter :P

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:48:
[...]

Kom op zeg :P Dat verhaal was zo enorm cliche, imho veeeeeel te makkelijk.
spoiler:
en natuurlijk, je hebt 150+ gasten uitgemoord, maar wordt wel met open armen ontvangen door horde/allies. Ook de missie waar je iemand moest afslachten, die blijkt uit je verleden te komen, zou imho jou de keuze moeten worden gegeven. Door een stukje acteerwerk bij die chapel ben je opeens 'lich free' en doe je alles zelf.

Nee, dan vond ik het scryer/arnogwat verhaal beter :P
Ook al is het voor jou misschien lame, ik vond het 1 van de beste stukjes acteer werk in WoW. :p dus dat kan dan in jouw ogen bijzonder slecht zijn.. maar ik heb ervan genoten :) alsof ik 11 feb 2005 een nieuw poppie maakte.. zo voelde het :) vond het heel erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Om even op de discussie over raidspots in te gaan:

In mijn guild wordt altijd gestreeft naar de ideale balans, mocht deze niet gehaald worden zullen we echt neit de raid cancelen oid, we nemen gewoon een ander mee die op de reservelijst stonden voor een invite.
Ikzelf bevindt met in een soort van luxe positie: weinig raidende locks :+)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Even wat over guilds en raidspots en dergelijke,

Ik wil mijn guild als voorbeeld nemen.

Mijn guild is een Nederlandse guild dat prewotlk midden BT/MH zat en nu lekker aan het levelen is naar 80.
Als we 80 zijn hopen we toch weer hoog te gaan spelen.
Onze guild is een (wat wij noemen) semi-hardcore guild. Wij houden allemaal van lekker samen lachen en dat is te merken aan de vaste groep mensen (een man of 20) die al bijna 2 jaar in de guild zit. We hebben al verschillende meetings gehad en dat is super om te doen.
De reden dat er bij ons in de guild vrij weinig problemen hebben met raidspots is vooral omdat we vrij 'strenge' regels hebben met betrekking tot signups en op komen dagen.
Signup + niet op komen dagen = volgende keer niet mee.
Signoff + wel op komen dagen = meer DKP
Signoff + niet op komen dagen = een beetje DKP
Ben je er 70% van de tijd niet zonder reden, waarschuwing.
Tweede keer of lager dan 50 % zonder te melden, /gkick.
Tot nu toe zijn er 2 mensen hierom gekicked in 2 jaar.
Noobpull/actie = Uit de raid, of -DKP.

De reden dat ik dit voorbeeld geef, is om aan te geven dat als je:
1. Goede en duidelijke regelgeving hebt.
2. Members hebt die deze regels BEGRIJPEN en ERKENNEN.

Dan zou je net als ons een goedlopende guild kunnen hebben, die progressiegericht en vriendelijk is.
Het zijn namelijk vaak de members die de regels niet begrijpen en die de regels niet willen volgen die het de guild moeilijker maken.
Wees trouwens ook niet bang om "Vrienden" te kicken als je progressiegericht bent, "Vrienden" denken namelijk altijd meer te mogen dan een andere member. Trek niemand voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Awaken1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:56:
Even wat over guilds en raidspots en dergelijke,

Ik wil mijn guild als voorbeeld nemen.

Mijn guild is een Nederlandse guild dat prewotlk midden BT/MH zat en nu lekker aan het levelen is naar 80.
Als we 80 zijn hopen we toch weer hoog te gaan spelen.
Onze guild is een (wat wij noemen) semi-hardcore guild. Wij houden allemaal van lekker samen lachen en dat is te merken aan de vaste groep mensen (een man of 20) die al bijna 2 jaar in de guild zit. We hebben al verschillende meetings gehad en dat is super om te doen.
De reden dat er bij ons in de guild vrij weinig problemen hebben met raidspots is vooral omdat we vrij 'strenge' regels hebben met betrekking tot signups en op komen dagen.
Signup + niet op komen dagen = volgende keer niet mee.
Signoff + wel op komen dagen = meer DKP
Signoff + niet op komen dagen = een beetje DKP
Ben je er 70% van de tijd niet zonder reden, waarschuwing.
Tweede keer of lager dan 50 % zonder te melden, /gkick.
Tot nu toe zijn er 2 mensen hierom gekicked in 2 jaar.
Noobpull/actie = Uit de raid, of -DKP.

De reden dat ik dit voorbeeld geef, is om aan te geven dat als je:
1. Goede en duidelijke regelgeving hebt.
2. Members hebt die deze regels BEGRIJPEN en ERKENNEN.

Dan zou je net als ons een goedlopende guild kunnen hebben, die progressiegericht en vriendelijk is.
Het zijn namelijk vaak de members die de regels niet begrijpen en die de regels niet willen volgen die het de guild moeilijker maken.
Wees trouwens ook niet bang om "Vrienden" te kicken als je progressiegericht bent, "Vrienden" denken namelijk altijd meer te mogen dan een andere member. Trek niemand voor!
Idd een goeie opstelling, maar ik zie hier ook niets wat kwalijk is tegenover casuals :) ik zie hier gewoon een duidelijke lijst met regels die jullie guild hanteerd. Jammer dat zoiets niet op Deathwing is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn you guys, WotlK ging een beetje kriebelen bij mij. Zat op het randje om m te kopen, dacht ik ga nog even het tweakers forum op voor de laatste enthousiaste push.
Na de laatste paginas gelezen te hebben ben ik nu alweer WoW moe(mischien maar goed ook), damn you all ;p

Verschrikkelijk al die verhalen weer, krijg opeens weer van die enge herinneringen. De manier hoe enkel al wordt gesproken over de guild manieren maakt me alweer moe.

Misschien ander keertje WotlK halen, en dan heel de server op ignore en puur genieten van het exploren. ;) Het explore gedeelte blijft voor mij het sterkste punt gewoon, maar dat is persoonlijk he.
Ik hou tevens van ijs/sneeuw gebieden in dit soort games, dus moet wel goed zitten. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Klein n00b vraagje. Dit is echt waardeloos. Is eerder al gebeurd maar geen idee hoe ik het heb opgelost (per ongeluk?).

Ik heb ergens een hakbijl gevonden en die kan ik equippen met rechtermuis. Ik kan em ook naar een vakje slepen, 1 of zo dan wisselt tie met mn short sword. Maar sinds ik dat gedaaan heb doet toest '1' eht niet meer als ik iets aan wil vallen. Ik heb vanalles geprobeert maar ik kan niet meer aanvallen?

Beethe duh, iemand een idee?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hebt op 1 waarschijnlijk je zwaardje 'gesleept', hij probeerd dus je 'zwaardje' te doen. Even via N-scherm je 'attack' knop naar 1 (ik je skillbar, niet je inventory) slepen, dat zou wel moeten werken :)

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:26:
Je hebt op 1 waarschijnlijk je zwaardje 'gesleept', hij probeerd dus je 'zwaardje' te doen. Even via N-scherm je 'attack' knop naar 1 (ik je skillbar, niet je inventory) slepen, dat zou wel moeten werken :)
Het is ook mogelijk aan te vallen met een rechtsklik op een monster. (op hogere levels, als je veel skills hebt is dat zeker handig - toch weer een spot in je skillbar vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rakkerzero schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:42:
[...]

Ik bedoelde te zeggen dat sommige guilds veel te serieus met het spelletje bezig zijn. Net alsof het een bedrijf is.
Ik heb geen fun als een kneusje elke keer de raid opblaast.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
MrVegeta schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:49:
[...]

Ik heb geen fun als een kneusje elke keer de raid opblaast.
Is ook wel zo. Maar zoals al eerder gezegd is door anderen. Kun je met duidelijke regels ook een goeie guild draaien dat niet op een bedrijf lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk WOTLK gehaald. Toch maar.

En nu al ruim een uur in de que @ Neptulon ;) Hatelijk dat ik al mijn 55+ chars ooit daarheen heb getransfered.

Edit: Ennn disconnect @ 200 que, nu weer 1300..

Leuk zon eerste wotlk ervaring.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:52:
[...]

Is ook wel zo. Maar zoals al eerder gezegd is door anderen. Kun je met duidelijke regels ook een goeie guild draaien dat niet op een bedrijf lijkt.
voor zover ik weet (lees: als ik hier in dit topic lees, en aan je gear zie) heb jij nog nooit geraid. Dus een caual guild leaden kan zeker. Maar een bleeding-edge raidguild leaden is een ander verhaal ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Ik wil mijn characters naar een ander realm zetten. Zit op Frostwhisper, maar wil daar echt weg.
Welke bevelen jullie aan en waarom?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Als je voor pvp wilt gaan raad ik je Stormscale aan. Heeft nu welliswaar ook last van queu's, maar daar hebben alle servers last van.

Wil je voor pve gaan dan raad ik je gewoon recommended of medium server aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bijna level 71, SLACK ik weet het, weinig tijd gehad, maar vet vet vet!!!!!!
Echt krijg er weer helemaal zin in gewoon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PcManiaxx schreef op maandag 17 november 2008 @ 20:19:
Als je voor pvp wilt gaan raad ik je Stormscale aan. Heeft nu welliswaar ook last van queu's, maar daar hebben alle servers last van.

Wil je voor pve gaan dan raad ik je gewoon recommended of medium server aan.
Trollbane niet :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:26:
Nope. Helaas. Rechts klikken werkt wel maar dat wil ik niet. Ik wil met hotkeys target selecteren en dan met 1/2/3 mn attack uitvoeren. Dan heb ik de muis vrij om rond te draaien, positie te bepalen etc. Ik baal van klikken in een spel....

Ben nu opnieuw begonnnen, niet speciaal hiervoor maar humans vond ik niks. Toch maar weer night elf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik snap niets van het Icecrown gebied! Hoe kan je nou weten waar dat schip rondvliegt! Ben nu al 15 min bezig met vliegen op me non epic mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

dan noem je ook een k*tserver van heb ik jou daar :X.

offtopic:
:w :w Alu!! :w :w

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Las net dit op WoWinsider:
http://www.wowinsider.com...th-for-hours-on-no-sleep/
Was een NederlanderBlijkbaar een zweed uit de provincie Halland, toch gek om te zien hoe mensen zichzelf niet kennen en gewoon door blijven spelen zonder te eten etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 17-11-2008 22:11 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja 15 uren nog wel!

/pussy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd! Niet uit het juiste hout gesneden!
T!m0n schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:17:
Was een Nederlanders, toch gek om te zien hoe mensen zichzelf niet kennen en gewoon door blijven spelen zonder te eten etc.
Wat een sukkel. Seriously als je lange sessies van plan bent zorg je toch minstens voor voldoende drugs om overeind te blijven!

Bizar verhaal weer, maar hoe kom je nou zo stom om niet te eten, dan moet het toch wel heel erg slecht met je gesteld zijn. Darwin award?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:17:
Was een Nederlanders, toch gek om te zien hoe mensen zichzelf niet kennen en gewoon door blijven spelen zonder te eten etc.
was geen nederlander, maar een zweed, uit de gemeente Halland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

15 uren zonder eten kan toch best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

MrVegeta schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:44:
15 uren zonder eten kan toch best?
ja dat vond ik ook niet zo veel mss ook geen drinken?
maar goed ik hoop dat ie wat oploopt. eigen schuld dikke bult.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, 15 jaar is natuurlijk niet heel oud, lichaam/hersenen in veel gevallen nog onder ontwikkeling. Kan dus een stuk minder handelen dan een volwassen iemand, zie iemand van 15 ook, bijv, niet zo snel een marathon lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cable-one schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:48:
Wat vinden jullie in de algemeenheid van de quests?

Persoonlijk vind ik ze een stuk uitdagen en afwisselender als is TBC.
Bijvoorbeeld:
Met een valk op andere mobs jagen
En golem suit maken en hiermee quests doen.
Paarden vangen.
Draken neerschieten met een harpoen
Harpoen surfen

Heeft iemand al de dragonmaw hold quests uitgeslpeeld met bolevar foredragon?
Wat vond jij ervan?
PS denk aan de spoilers...
Paarden vangen? Waar? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DK? :P

Edit, wacht 2de quest is er ook nog :D 3 horses jatten :P Die is voor alle classes :)

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2008 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou wotlk is geweldig,

Gister nacht lvl 80 gedingt, bijna alle instances gedaan behalve oculus/halls of lightning de lvl 80 instances dus. Valt me wel op dat meeste instances zonder voorkennis gedaan kunnen worden maar de encounters zijn wel leukder dan die in outland. Ook de wereld zelf is enorm en de verschillende tijd zones zijn echt super, nu hele stormpeaks oid afgerond, echt geweldig.

Enige dat me een beetje tegenvalt zijn de gear upgrades, heb nu pas 2 gear upgrades en een trinket rest allemaal nog T6 en wat random BT/MH drops.

Een heel vervelende bug die ik nu tegenkom is dat elke keer ik teleport ik zo'n explorer tabard krijg had op gegeven moment 3 paginas met die dingen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is ook nooit goed :p. Wordt er geklaagd dat gear te snel vervangen wordt is het nu dat gear lang niet snel genoeg vervangen wordt!

Ik vind WotLK zeker gaaf, maar er zitten nog wel veel bugged quests in helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
M'n account is overnight gehacked :'(

Ben 1800 G kwijt :| (eerst was m'n wachtwoord verkeerd, via de geheime vraag weer gewijzigd, toen inloggen, staat m'n death knight ineens heel ergens anders)

* pagani heeft geen keyloggers draaien, geen .exe plugins, geen rare addons

8)7

Edit: En twee van m'n lvl 60's zijn gewist, een level 21 warlock, verdere schade nog onbekend :/

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 18-11-2008 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 04:51:
Het is ook nooit goed :p. Wordt er geklaagd dat gear te snel vervangen wordt is het nu dat gear lang niet snel genoeg vervangen wordt!

Ik vind WotLK zeker gaaf, maar er zitten nog wel veel bugged quests in helaas :(.
Gisteren Borean Tundra afgerond en ben nog geen enkele bugged quest tegengekomen. Misschien dat mensen de questlogs gewoon niet goed lezen ofzo?

Anyway, ik ben het met de mensen hier boven eens, het ziet er allemaal geweldig uit en de zones zijn echt mega groot. Ik had het persoonlijk een stuk kleiner verwacht. Wat dat betreft zijn mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Nu maar eens lekker verder questen in Howling Fjord en daar nog wat levels bij halen :)
johnnyv.nl schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:43:
M'n account is overnight gehacked :'(

Ben 1800 G kwijt :| (eerst was m'n wachtwoord verkeerd, via de geheime vraag weer gewijzigd, toen inloggen, staat m'n death knight ineens heel ergens anders)

* redfoxert heeft geen keyloggers draaien, geen .exe plugins, geen rare addons

8)7
En daarvoor zijn dus die Blizzard Authenticators!! Bestel er 3 samen met wat vrienden die ook gamen en je bent per saldo net geen tientje kwijt voor zo'n ding. Ja Blizzard zou de beveiliging kunnen verbeteren maar zolang ze dat niet doen is dit een mooie oplossing. Ik gebruik het ding nu ongeveer een week of 3 en het bevalt me prima.

[ Voor 32% gewijzigd door redfoxert op 18-11-2008 07:54 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:52:
[...]

En daarvoor zijn dus die Blizzard Authenticators!! Bestel er 3 samen met wat vrienden die ook gamen en je bent per saldo net geen tientje kwijt voor zo'n ding. Ja Blizzard zou de beveiliging kunnen verbeteren maar zolang ze dat niet doen is dit een mooie oplossing. Ik gebruik het ding nu ongeveer een week of 3 en het bevalt me prima.
:? blizzard heeft een prima beveiliging je noemt hem zelf al, je moet er alleen extra voor betalen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 07:52:

Anyway, ik ben het met de mensen hier boven eens, het ziet er allemaal geweldig uit en de zones zijn echt mega groot. Ik had het persoonlijk een stuk kleiner verwacht. Wat dat betreft zijn mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Nu maar eens lekker verder questen in Howling Fjord en daar nog wat levels bij halen :)
Ik vind de zones die ik tot nu toe gezien heb ook groter, dan bijvoorbeeld in Outland. En daarnaast vind ik ze ook mooier gemaakt. Toch meer wow classic met een vleugje noorse mystiek (Howling Fjord). Maar goed dit kan natuurlijk ook gezichtsbedrog zijn omdat het allemaal nog nieuw en grotendeels onbekend is.

Voor de rest vind ik deze uitbreiding al leukerder dan BC, ook de quest's die er in zitten en die ik heb gehad zijn leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 19:33
Naar het ziekenhuis voor 15 uur WotLK spelen :')
Kind was waarschijnlijk te dom om toch normaal te eten/drinken tussendoor.

* danslo was bijna 50 uur wakker na release van wotlk.
Al is dat niks vergeleken bij sommige anderen op Ravencrest... Die gingen nadat ze 80 dingden nog even een paar instances doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:31:
Naar het ziekenhuis voor 15 uur WotLK spelen :')
Kind was waarschijnlijk te dom om toch normaal te eten/drinken tussendoor.

/me was bijna 50 uur wakker na release van wotlk.
Al is dat niks vergeleken bij sommige anderen op Ravencrest... Die gingen nadat ze 80 dingden nog even een paar instances doen. :+
Volgens mij was het zo dat mensen ongeveer 30 dagen zonder eten en 2-3 dagen zonder drinken kunnen. Verder ken ik wel meer mensen die een dagje doorhalen en 24-48 uur wakker zijn. Als iemand na 15 uur instort dan is er iets anders aan de hand. Om hier WoW de schuld van te geven is wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
SpoTs schreef op maandag 17 november 2008 @ 17:03:
[...]

Jammer dat zoiets niet op Deathwing is :)
Vreselijk off topic weer maar wie is Spots op DW?

wat vinden de locks trouwens van haunt? best ok voor een lock en nu nog minder downtime.. :P (als we dat al hadden)

[ Voor 51% gewijzigd door Wognummer op 18-11-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Locks schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:38:
[...]

Vreselijk off topic weer maar wie is Spots op DW?

wat vinden de locks trouwens van haunt? best ok voor een lock en nu nog minder downtime.. :P (als we dat al hadden)
Om te levelen? siphon life/felguard all the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:36:
[...]

Volgens mij was het zo dat mensen ongeveer 30 dagen zonder eten en 2-3 dagen zonder drinken kunnen. Verder ken ik wel meer mensen die een dagje doorhalen en 24-48 uur wakker zijn. Als iemand na 15 uur instort dan is er iets anders aan de hand. Om hier WoW de schuld van te geven is wel erg makkelijk.
Dit klopt volgens mij wel ja, 30 dagen zonder eten, 3 dagen zonder water, 3 minuten zonder lucht zuurstof. Ongeveer.

Verder vind ik éém vam de comments bij dat artikel wel een leuke:
This is not Blizzard's fault. This kid shows a clear lack of conditioning. Let's look at the facts.

Two hours of sleep? That is overkill, borderline slacking.

No food!? No nearby Doritos (or your munchy of choice). That is criminal. As the Boy Scouts say, "Be Prepared"

Went down after 15 hours!? He brings shame to geeks everywhere. I am saddened by this lack of commitment.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Locks schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:38:
[...]

Haunt is beter, nu ze de cooldown verlaagd hebben, is je marge kleiner en je kan kiezen om hem eerder te refreshen voor een mindere heal.
Nu alleen nog fixen dat hij altijd corruption refreshed en hij is ok.

Speel zelf nog steeds met felguard/ruin build 0/46/15 heb nog steeds mijn 5 nieuwe talentpoints niet vernieuwd, ging ook op 74 pas voor het eerst terug naar de trainer voor de nieuwe skill levels. nog 2 quests en dan 76 en dan nog maar eens terug voor Shadowflame welke ik al op 75 had kunnen halen.

Nadeel van al die nieuwe skills is dat ik eigenlijk buttons te kort kom op me bar. Aan de andere kant, heb ik ze ook de nieuwe levels nog niet gemist eigenljik. evnals de unused talentpoints

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:02:
Ik ben nu al niet blij met die Death Grip attack van DKs als mage. 40yd range verdomme :S
Das alleen talented he? ;)

Maar DK's gaan de pvp wel ontzettend veranderen volgens mij. Twee silence attacks eentje met maar 10s cooldown. Wordt vette shit ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 19:33
Ben even bezig met Icecrown quests te clearen, helemaal klaar met Argent Vanguard en Crusaders' Pinnacle..
Kan iemand mij vertellen waar volgende questhub zit? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Tja ik heb de authenticator vanaf het eerste uur :)
En daarnaast nooit inloggen op Account Management op 'vreemde' pc's etc etc.

Dag boek tijd:
Gisteren een heerlijk eind opgeschoten richting 73 :)
Ben nog steeds aan het questen in Howling Fjord, en moet nog ERG veel quests afmaken in Borean.
Mede omdat ik erg veel instances run (resto ftw :P)
Ik verwacht dat ik zeker lvl 74 ben als ik klaar ben BTu / HFj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:27
prutser001 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 02:32:
Nou wotlk is geweldig,

Gister nacht lvl 80 gedingt, bijna alle instances gedaan behalve oculus/halls of lightning de lvl 80 instances dus. Valt me wel op dat meeste instances zonder voorkennis gedaan kunnen worden maar de encounters zijn wel leukder dan die in outland. Ook de wereld zelf is enorm en de verschillende tijd zones zijn echt super, nu hele stormpeaks oid afgerond, echt geweldig.
Tijdzones? (voor de duidelijkheid, mijn hoogste char is level 45 dus ik ben nog niet zo ver)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Ja Blizzard zou de beveiliging kunnen verbeteren maar zolang ze dat niet doen is dit een mooie oplossing.
Daarom hebben ze een osx client uitgebracht ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat volgens mij ook goed helpt is de "WoW.exe" hernoemen in <iets anders>.exe omdat die keyloggers 'kijken' naar WoW.exe. Je moet er alleen dan aan denken om je shortcut ook aan te passen en met updates/patches de naam weer even terug te zetten naar WoW.exe omdat je anders een melding krijgt.

Verder is Firefox (en gezond verstand!) ook je grote vriend
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
***Launch Mededeling***

Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.

Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:

- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....

Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!