Schattig dagboek
Vervloekt zijn al die mensen die als een gek 1 char levelen! Vervloekt zijn ze!
Waarom? Omdat ik me achtergesteld voel
Hehe, zonder gein, hier even een wall of text die je flink gaat critten.
Direct had ik afgelopen donderdag een DK aangemaakt; male blood elf, met de naam Laraine, betekende: sorrowful. De questline van de Death Knights is erg mooi en snel te doen, en is dus een aanrader voor iedereen. Ik was er vrij snel doorheen, en had me al voorgenomen om Unholy te speccen. Aangekomen in Outland als level 58 werd ik omringd door vele andere DK's. Ik vroeg om een invite tot mijn guild, en daar werd ik al direct gevraagd voor een instance.
Utgarde Keep: Als tank en healer (nog geen dps gespeeld daar) is het simpel, behalve als healer bij de laatste baas met melee in je groep. Afgezien daarvan, vind ik het een vrij eenvoudige, maar vlotte instance. Tempo erin zetten en je krijgt goede xp!
The Nexus: Auw, m'n ogen!! En dat kwam door de kleuren / felheid, maar ook door de pracht. Deze instance heb ik meerdere keren gedaan, als tank, healer en dps. Leuke pingpong baas en eindbaas.
Meer heb ik er niet gedaan, aangezien de main focus op mijn Death Knight lag vanaf zaterdag. Echter, mijn mage gebruik ik om wat quests in Borean Tundra te doen, en die zijn mwah-mwah... niet bijzonder. De mobs liggen vaak na 2 Frostbolts, met de redelijke 1100 +dmg die ik heb. De tijd die ik gespeeld heb op mijn mage, heeft haar tot 90% in level 70 gebracht.
Mijn priest staat op 70,5... en m'n warrior ook. Mijn hunter heeft nog niks gedaan. De lijst met 70's begint te krimpen in mijn guild lijst, en het ziet er naar uit alsof ik de enige ben die zich niet focust op 1 character. De hoogste is 78 in m'n guild, en het overgrote deel is 73-75.
De Death Knight is echter level 62,8 en net in Zangramarsh aangekomen. De snelheid van mobs killen is enorm, en leuk om te spelen. Er zit vaart in, en daar hou ik van. Hellfire was een nachtmerrie wat betreft ganken, aangezien er ook 70's rondliepen (warriors vooral) die me toch wel neerkrijgen. Maar nu lijkt het rustiger in het volgende gebied, en ik hoop dat dat nog beter wordt in de komende dagen.
Unholy heeft een mooie rotatie betreffende single target, waardoor de mobs in 4 klappen liggen. Qua AoE is het nog wat uitvinden, maar voor de echte rotatie liggen de mobs gewoon te snel. (lees: gebruik van Unholy Blight, 51 talent)
In 2x Ramparts en 1x Blood Furnace met guildies deed ik de meeste damage, waarop de guildies me vroegen "Enlighten us, oh mighty Laraine!". *kuch*
Het is simpelweg iets van een rotatie kennen en altijd je diseases op je (main) target houden en dat verspreiden met een andere skill.
De komende dagen blijf ik het gewoon rustig aan doen, met een focus op m'n Death Knight en Mage. De Priest en Warrior komen alleen in actie als ervoor gevraagd wordt voor een instance.
Er is gewoon zo vreselijk veel te doen, als je eigenlijk 4 characters (mage, priest, warrior, death knight) vlot naar het hoogste level wilt hebben. Ik wil namelijk toch wel met 10 mans mee gaan doen, zoals ik Karazhan deed elke week. Maar daarentegen vind ik de drukte gewoon vreselijk, en vind ik het vlotte levelen van de DK in een steeds rustiger wordend gebied als Outland heerlijk!
Wall of text crits you for 133337, you die!