Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 171 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:06

Wootlock

Evilution

Ding 72.

Borean Tundra bijna gehad met quests (118/130) wel ff alles subgebieden ontdekt voor de achievement +).
Ook de twee beginners instances maar eens gedaan: Utgarde keep en The nexus.
Utgarde keep vond ik niet zoveel aan, setting sprak me niet aan. Nexus daarin tegen: wow, super setting, heel erg mooi gemaakt.
En daar heb ik tevens mijn eerste epic mogen wegdoen: de wand van maggy vervangen voor die wand met haste.
Vanavond een het volgende gebied onveilig maken.

Wat me trouwens opvalt is dat die instances helemaal niet moeilijk zijn (ben T5/6 gegeared), elke instance nummer 1 dps en dmg done.
Ook valt me op dat Tanks niet veel dmg pakken :x beetje raar, ach ja hopelijk worden de instances nog wat meer uitdagender.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Van het weekend fijn verder gegaan met m'n warrior en ben nu halverwege 53. Heb zelfs m'n 3e epic item in world gevonden :D . Gisteren ook nog een keer door BRD een gewandeld en daar wat leuke loot uit gehaald. Daarna met wat vrienden m'n eerste pet gehaald, een kikker bij Shattrath bij de moonfaire ofzoiets. Dat was m'n eerste TBC content :D . Ik vermaak me prima :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb wel vast een DK klaar staan maar nog niet op ingelogged.
Als ik hem ga levellen wordt het een tank. Misschien dat ik een trispec dual wield tank ga proberen, hoewel dat vermoedelijk voor 5 mans nog wel gaat werken vrees ik dat in 10 en 25 mans het toch tekort gaat komen

Maar voorlopig eerst de lock naar 80 voor ik ook maar inlog op de DK, ben bang dat als ik eenmaal op de DK zit het me niet meer los laat tot ik minstens naar Northrend kan.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Had trouwens nog wel een 'hilarisch' moment, begon zaterdagochtend eindelijk met WotLK, ging naar Howling Fjord, pikte daar de eerste quests op, en toen leek alles bugged.

Die Crow quest bv. ik had al zeker 30 crows afgemaakt, maar geen enkele meat drop, en dat terwijl ik die hound gewoon naast me had lopen.

Ook die andere quest waarbij je lijken moet verbranden werkte niet, had al tig lijken in de fik gezet, maar de quest bleef maar op 0/10 staan....

Heb toen maar een GM ticket aangemaakt, denkende dat mijn char bugged was ofzo, zegt ineens iemand in gchat : ''are you in a raid ?''

Bleek ik dus nog in een raidgroup te zitten van de week ervoor toen we MC deden. 8)7

Gauw die ticket gecancelled....

En later die quest waarbij je een Winterhoof Brave kon summonen, dat wist ik dus niet, dus ik rende de hele tijd achter andermans Braves aan om quests te cashen...

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 17-11-2008 10:19 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Wootlock schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:08:
Wat me trouwens opvalt is dat die instances helemaal niet moeilijk zijn (ben T5/6 gegeared), elke instance nummer 1 dps en dmg done.
Ook valt me op dat Tanks niet veel dmg pakken :x beetje raar, ach ja hopelijk worden de instances nog wat meer uitdagender.
De eerste instances zijn level 70 instances, en in T6 gear ga je daar natuurlijk geen problemen mee hebben. Ik heb zelf ook het e.e.a. aan kara en ZA gear, en dat spul ga ik ook voorlopig nog niet weg doen (helemaal m'n 2 tier 5 items, ik wil die 2-piece set bonus niet kwijt!), en daar heb ik op 73 ook nog geen vervanging voor. Azjol-Nerub is al een stukje moeilijker, dus ik verwacht dat de uitdaging gewoon door gat groeien. En dan heb je altijd de heroics enzo nog :)
On_E schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:18:
Had trouwens nog wel een 'hilarisch' moment, begon zaterdagochtend eindelijk met WotLK, ging naar Howling Fjord, pikte daar de eerste quests op, en toen leek alles bugged.

Die Crow quest bv. ik had al zeker 30 crows afgemaakt, maar geen enkele meat drop, en dat terwijl ik die hound gewoon naast me had lopen.

Ook die andere quest waarbij je lijken moet verbranden werkte niet, had al tig lijken in de fik gezet, maar de quest bleef maar op 0/10 staan....

Heb toen maar een GM ticket aangemaakt, denkende dat mijn char bugged was ofzo, zegt ineens iemand in gchat : ''are you in a raid ?''

Bleek ik dus nog in een raidgroup te zitten van de week ervoor toen we MC deden. 8)7

Gauw die ticket gecancelled....
Heh, dat gebeurt mij ook om de maand ofzo wel een keer :D Had een keer een raid aangemaakt om een stuk van een questline in een geclearde Kara te doen. Daarna gaan questen en helemaal over de zeik raken (nouja, bij wijze van) omdat die stomme quest items maar niet dropten. Precies hetzelfde verhaal: ticket aangemaakt tot iemand in GC me vroeg of ik nog in een raid zat. "Uh, no...oh! Wait!" Duh...
En later die quest waarbij je een Winterhoof Brave kon summonen, dat wist ik dus niet, dus ik rende de hele tijd achter andermans Braves aan om quests te cashen...
Been there done that :P Ik moet trouwens wel zeggen dat, hoewel ik quests soms ook te snel lees (zoals in dit geval), dat sommige mensen het wel heel bont maken. Als ik de questmob ofzo niet kan vinden ga ik tenminste de quest nog een keer goed doorlezen. Sommige mensen beginnen volgens mij al op /1 te janken op 't moment dat ze de questhub uitlopen.

[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 10:23 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:58:
Schiet eens op man, jij casual! Zag gister een level 71 draenei DK voorbij huppelen in HF. Beetje een WTF moment...
Jaja, heb gewoon weinig tijd en de tijd die ik heb word dan in mijn DK gestopt ;)
Maargoed, hoef niet perse bij de eerste 80's te zijn aangezien ik gewoon rustig alles ga ontdekken en doen.
Heb van TBC een hoop gemist en heb daarna alles hard moeten inhalen en dat wil ik nu voorkomen.

Dat phased content is inderdaad hartstikke relaxed, vooral met de DK quests omdat je daar dan minder last hebt van de drukte en daardoor met een vrij beperkt aantal mensen bezig bent op een plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Lief Dagboek,

Na een druk weekend kan ik vanavond weer verder gaan met mijn deathknight.
Ik heb inmiddels de strategy guide gekregen van een vriend van mij en ik hoop dat er wat leuke informatie in staat om in de trein te lezen.
Mijn deathknight is level 65 waar ik best trots op ben, mede omdat ik er alleen donderdag mee gespeeld heb.
Er is helaas een andere deathknight in de guild geinvite die al level 69 is sinds gisteren.
Maar gelukkig heb ik van de GM al gehoord dat ik de DK main/offtank wordt en de Classmaster.

Ik zag trouwens dat Nihilum/SK (25thnovember) al alle content gecleared hebben. Wat een anticlimax zeg. Ik weet niet meer hoe het met TBC ging maar volgens mij duurde dat toch langer. Ik denk dat vrijwel alle hardcore raiders wel iets hebben van: "WTF? ik wil uren wipen op Patchwork en Kel'thuzad! en niet zomaar even mijn T7 verkrijgen zoals dat waarschijnlijk wel gaat gebeuren."
Ik mis wel het halen van de attunement en alles eromheen (wipen op Shade of Aran). En dit terwijl ik dit het meeste haatte aan TBC.
We zullen zien hoe mijn guild het in Naxx doet.

Ik ga nu weer werken dagboek, tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:04:
Typische forsaken quest: "Kill 20 dorfs, hack their brains out and while you're at it steal their beer kegs"
Its just beer!!
Heerlijk die opmerkingen :D

Ook die eerdere quest:
SEVERE STOMACHE PAIN?

Heb nu inmiddels 5 GM's gesproken, kom echt geen moer verder met die gasten. Mijn passive pet-icon is nog steeds pleite, zelfs een reinstall van WoW heeft nog niets geholpen. Zeker in een instance is het behoorlijk irritant als je pet moeilijk op passive wil (onnodig agro). Nu maar eens een mailtje eraan wagen, 99% kans ik weer het zelfde antwoord krijg maar we blijven volhouden :P

Ook nog groepje powerlvlaars gezien, best grappig hoe dit wordt gedaan. In dat kamp met die norn grote mannen, halve park bij elkaar slepen en neermaaien. Ik was daar bezig met quest (4 torens taggen voor bommen) en kreeg stuk of 8 mobs achter me aan. Ik naar hun toe, kreeg ik berg buffs en nog 2x een 'ty'.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 10:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Awaken1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:28:
Ik zag trouwens dat Nihilum/SK (25thnovember) al alle content gecleared hebben. Wat een anticlimax zeg. Ik weet niet meer hoe het met TBC ging maar volgens mij duurde dat toch langer. Ik denk dat vrijwel alle hardcore raiders wel iets hebben van: "WTF? ik wil uren wipen op Patchwork en Kel'thuzad! en niet zomaar even mijn T7 verkrijgen zoals dat waarschijnlijk wel gaat gebeuren."
Ik begrijp alleen niet echt hoe ze kunnen zeggen dat ze alle content hebben gecleared.

Hoe zit het dan met de andere Raid dungeons ?? The Nexus bijvoorbeeld heeft toch ook een lvl 80 10/25 man raid optie??

Of zijn die gewoon nog niet geactiveerd/geimplementeerd?

En als je de 2 top guilds bij elkaar zet, die sponsord zodat ze 24/7 kunnen gamen, dan had ik niet anders verwacht dan dat ze binnen no-time door de content heen zouden blazen. Het is niet voor iedereen weggelegd en de meeste mensen zullen het echt nog wel als een uitdaging zien om T7 loot te kunnen bemachtigen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lief dagboek ? :) goeie opmerking.

Net weer even gespeelt level 10 mage nog een heel eind te gaan voor level 80 wel evil ik dacht ach andere server ben ik allang level 62 maak even een DK aan mag dus niet eerst een andere character moet level 55 zijn >:) dacht even makkelijk aan gold te komen voor mijn mage maar dat gaat helaas niet op.

En who cares dat ze nu al die alles gecleared hebben zegt alleen maar dat het een stel mensen zijn zonder sociaal leven die nu al niks meer nieuws kunnen vinden terwijl wij nog van alles te beleven hebben.

Zelf zou ik het wel zonde vinden denk wel meer mensen 2 jaar wachten op een expansion om hem met een week af te hebben kan je weer 2 jaar gaan wachten neem gewoon lekker de tijd die instances worden nog wel 2 jaar lang gedaan

[ Voor 38% gewijzigd door HADES2001 op 17-11-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Erg jammer ja van 25-11.
Ik ben heel erg casual ( :P ), maar ik vind dat er raid dungeons moeten zijn voor de echte hardcore raider, waar je met 40 man 10 week wiped voordat je de boss neer hebt en uber gear dropt.
Straks loopt iedere rougedk met het sterkste armor, omdat het zo simpel te krijgen is.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

redfoxert schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:34:
[...]

Ik begrijp alleen niet echt hoe ze kunnen zeggen dat ze alle content hebben gecleared.

Hoe zit het dan met de andere Raid dungeons ?? The Nexus bijvoorbeeld heeft toch ook een lvl 80 10/25 man raid optie??

Of zijn die gewoon nog niet geactiveerd/geimplementeerd?

En als je de 2 top guilds bij elkaar zet, die sponsord zodat ze 24/7 kunnen gamen, dan had ik niet anders verwacht dan dat ze binnen no-time door de content heen zouden blazen. Het is niet voor iedereen weggelegd en de meeste mensen zullen het echt nog wel als een uitdaging zien om T7 loot te kunnen bemachtigen.
Ze hebben tot nu toe alles gecleared qua 25mans die je kan clearen.
Die in the nexus (eye of eternety) en Satharion en Naxx 2.
Dus nu moeten ze weken/maanden wachten tot 3.1 en de volgende 3/4 raid dungeons gepatched worden.
En ik had wel verwacht dat ze het snel zouden doen, maar dit slaat alles.
Geef mij maar een mooie attunement die gebugged is:P.

Edit: ik vind het trouwens ook stom dat er mensen bij waren die nog niet eens level 80 waren en WOTLK gear hadden (ze hadden Sunwell gear). Is maar een indicatie van hoe makkelijk het moet zijn, ALS je de skills hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Awaken1 op 17-11-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben lekker op pas net level 72, maar heb ook niet zoveel tijd gehad, en opzich vind ik het levelen in tegenstelling tot anderen wat minder dan in TBC.

Maar goed ik had nog ff een vraagje over de chat. Ik op heb /1 general, /2 trade, /3 localdefense, /4?, /5 LFG en /6 een eigen vriendenchannel.

Nu wil ik alleen graag LFG op /4 hebben en het vriendenchannel op /5. Hoe krijg ik dit in godsnaam voor elkaar? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:21
Moortn schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:36:
Erg jammer ja van 25-11.
Ik ben heel erg casual ( :P ), maar ik vind dat er raid dungeons moeten zijn voor de echte hardcore raider, waar je met 40 man 10 week wiped voordat je de boss neer hebt en uber gear dropt.
Straks loopt iedere rougedk met het sterkste armor, omdat het zo simpel te krijgen is.
Welcome to Vanilla WoW. Dit was dus de situatie vóór de introductie van Burning Crusade.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Awaken1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:39:
[...]

Ze hebben tot nu toe alles gecleared qua 25mans die je kan clearen.
Die in the nexus (eye of eternety) en Satharion en Naxx 2.
Dus nu moeten ze weken/maanden wachten tot 3.1 en de volgende 3/4 raid dungeons gepatched worden.
En ik had wel verwacht dat ze het snel zouden doen, maar dit slaat alles.
Geef mij maar een mooie attunement die gebugged is:P.
In dat geval heb ik absoluut geen medelijden met ze. Op deze manier spelen is het gewoon geen SPEL meer maar WERK.

Ga dan liever iets nuttigs doen en laat je e-peen in je broek want blijkbaar hebben ze nogal wat om te compenseren :)

World of Warcraft is nog altijd bedoeld als een spel, dat sommige lui het als iets anders zien is tot daar aan toe maar om dan ook nog eens te lopen klagen dat het te simpel is ... sorry hoor. Laat de majority van de spelers maar eens level 80 worden en dan kijken of er door elke guild makkelijk doorheen te hakken is. Dan kan je pas zeggen of het wel/niet te makkelijk is. Hier heeft Blizzard niks aan. Raids waar dergelijke topguilds weken voor nodig hebben om doorheen te komen zijn namelijk voor casuals een onneembaar bastion en daar doet Blizzard het nog altijd voor, niet die 0.5% van de playerbase die niks anders te doen heeft. Ze hebben niet voor niks 11 mln subscribers, hoe wil je die anders tevreden houden als ze bij het bereiken van level 80 eerst een jaar of wat moeten grinden/sparen/heroics runnen voor ze uberhaubt zicht krijgen op een stukje T7 loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:41:
[...]

Welcome to Vanilla WoW. Dit was dus de situatie vóór de introductie van Burning Crusade.
Ja en toen was PVP armor ook nog moeilijk te krijgen, vond het met die rangen vele malen beter dan nu met honor. Arena is nu wel leuk, maar ze maken alles steeds makkelijker :( Er is straks niks meer waardoor je uniek bent, of bij de weinige hoort die een bepaalde set heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Moortn schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:36:
Erg jammer ja van 25-11.
Er zijn nog altijd heroic raids. Het is onzin dat 'alles' gecleared is.
Awaken1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:39:
Edit: ik vind het trouwens ook stom dat er mensen bij waren die nog niet eens level 80 waren en WOTLK gear hadden (ze hadden Sunwell gear). Is maar een indicatie van hoe makkelijk het moet zijn, ALS je de skills hebt.
Euh, skills? Ze hebben in de beta alle fights al geoefend, dus ze wisten precies hoe ze die raids moesten doen.
Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:41:
Ja, eindeloos wipen in AQ40 zodat de ene na de andere uit frustratie kapt was echt lachen. Not.

Ik vind het helemaal prima dat je records neer wil zetten, maar dat toontje naar Blizzard toe vind ik gewoon treurig.
Moortn schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:46:
Ja en toen was PVP armor ook nog moeilijk te krijgen, vond het met die rangen vele malen beter dan nu met honor. Arena is nu wel leuk, maar ze maken alles steeds makkelijker :( Er is straks niks meer waardoor je uniek bent, of bij de weinige hoort die een bepaalde set heeft.
Enige wat ze met die oude rangen bewerkstelligden was dat mensen onmenselijk veel moesten spelen, en dus gewoon ging account sharen. Ik had er op blood guard gewoon genoeg van, het werd op een moment gewoon werk. Met je premade WSG in, zooi randoms zo snel mogelijk met 3-0 pwnen, en hoppa de volgende instance in.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:04:
[...]

Grootste 'innovatie' van Wrath is de phased content (zoals de DK quests) en het besturen van voertuigen. Ik vond zelf het rondrijden in een tank en honderden skeletjes aan gort zagen vrij hilarisch. En verder, tja, wat verwacht je. Uiteindelijk ga je in WoW vooral "kill X to get Y" quests krijgen. Ik vind dat er aardig wat variate in zit, maar uiteindelijk gaat het ook om het levellen plezierig te maken en dan vind ik het relaxed dat ik 4 quests in hetzelfde gebied heb waar ik gewoon X dingen dood moet maken. Kill XP en quest XP samen d:)b
Jah, dat had mijn vriendin ook gisteren tegen me. "Wat had je nou verwacht? Ze kunnen niet blijven nieuwe dingen uitvinden." In zekere zin niet, maar langs de andere kant. Ik verwacht wel nieuwe zaken. En wat ik precies mis? Dat is het gevoel van iets nieuws te doen en het gevoel terwijl ik aan het spel ben dat ik iets heel bijzonders aan het spelen ben. Dat gevoel had ik in het begin van WoW en in het begin van TBC ook. WotLK niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Hydra schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:49:
[...]

het was heroic raid (/facepalm)...

25man = heroic raid.

Desalniettemin zeg ik niet dat er guilds zullen zijn die er moeite mee hebben, maar ik verwacht eigenlijk dat er toch wel enige moeite gedaan moet worden. Ze kunnen natuurlijk ook alles downscalen nadat er zoveel whiners (dus mensen die langzaam levelen en daarna eindelijk beginnen te raiden) zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Wootlock schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:08:
Om eerlijk te wezen is dat mijn grootste complaint tot nu toe: de instances zijn VEEL te makkelijk. Gisteren of eergisteren (tijd is een beetje vaag de afgelopen dagen ;)) naar Ahn'Kuhet gegaan met een groep die daar nog nooit was geweest. Dus we zeiden tegen elkaar, zullen we tactics een beetje lezen of gewoon kijken wat er gebeurd. Nou we hebben alles gewoon gezergd en alles was dood binnen 30 min... Beetje jammer op zich dat je geen CC of tactics of wat dan ook nodig hebt.

En las ook nog wat verder terug dat meer mensen problemen hebben met groupquesten. Zelf level ik mijn main (rogue) met een vriendin haar druid, wat een heerlijke combinatie is trouwens, en komen ook regelmatig rare problemen tegen door gegrouped te zijn.
Maargoed, opzich valt het aantal bugs en glitches nog redelijk mee. Alhoewel ze toch moeten denken om een info scherm te geven wanneer je inlogt met welke quests bugged zijn. Want na 1000x: "Is the flying machine quest bugged?" gelezen te hebben in /general ben ik het wel een beetje beu :).
Nou... lvl 75 op de rogue and lvl 72 op mijn priest, dus komt allemaal wel goed.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Als je op de website kijkt zie je dat ze zowel normal als de herioc hebben gedaan

Normal = 10 Man Raid
Herioc = 25 man Raid.

[ Voor 0% gewijzigd door ShadowBumble op 17-11-2008 10:56 . Reden: Spuit elf enzo ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]
Ja, eindeloos wipen in AQ40 zodat de ene na de andere uit frustratie kapt was echt lachen. Not.

Ik vind het helemaal prima dat je records neer wil zetten, maar dat toontje naar Blizzard toe vind ik gewoon treurig.
Ja echt ideaal was die situatie niet. Vooral het verplicht continu grinden van resistance gear en elixirs, buffs,... allerhande was er teveel aan. Daarnaast was de PVP set voor veel klasses ook nog eens de enige beschikbare DPS set, aangezien in instances alleen maar sets dropten voor de 'primary role' van de klasses. De AQ40 sets waren alleen maar 'vlis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de Siege weapons? Het komt regelmatig voor dat ik wel netjes mijn abilities krijg maar ze reageren niet op mijn hotkeys. Het zal wel UI/addon gerelateerd zijn want als alles uitgeschakeld is werkt het prima. Wel irritant dat je dan elke keer moet switchen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DarkKnight schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:55:
Om eerlijk te wezen is dat mijn grootste complaint tot nu toe: de instances zijn VEEL te makkelijk. Gisteren of eergisteren (tijd is een beetje vaag de afgelopen dagen ;)) naar Ahn'Kuhet gegaan met een groep die daar nog nooit was geweest. Dus we zeiden tegen elkaar, zullen we tactics een beetje lezen of gewoon kijken wat er gebeurd. Nou we hebben alles gewoon gezergd en alles was dood binnen 30 min... Beetje jammer op zich dat je geen CC of tactics of wat dan ook nodig hebt.
In wat voor gear loop je ?

Aangezien Blizz natuurlijk de nieuwe lvl 70 instances zo heeft moeten maken, dat Jan Lul, de net gedingde 70er met zijn quest-reward greens ook deze instances moet kunnen doen.

Was in TBC ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Awaken1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:54:
het was heroic raid (/facepalm)...

25man = heroic raid.

Desalniettemin zeg ik niet dat er guilds zullen zijn die er moeite mee hebben, maar ik verwacht eigenlijk dat er toch wel enige moeite gedaan moet worden. Ze kunnen natuurlijk ook alles downscalen nadat er zoveel whiners (dus mensen die langzaam levelen en daarna eindelijk beginnen te raiden) zijn geweest.
Okay, ik wist niet dat ze de heroics gecleared hebben, maar het neemt nog niet weg dat ze erg goed gegeared en ervaren de eerste instances gecleared hebben. Zegt IMHO niks.
DarkKnight schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:55:
Maargoed, opzich valt het aantal bugs en glitches nog redelijk mee. Alhoewel ze toch moeten denken om een info scherm te geven wanneer je inlogt met welke quests bugged zijn. Want na 1000x: "Is the flying machine quest bugged?" gelezen te hebben in /general ben ik het wel een beetje beu :).
Nou... lvl 75 op de rogue and lvl 72 op mijn priest, dus komt allemaal wel goed.
In HF is Anton de nieuwe Mankrik's Wife :)
deadsy33 schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:02:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de Siege weapons? Het komt regelmatig voor dat ik wel netjes mijn abilities krijg maar ze reageren niet op mijn hotkeys. Het zal wel UI/addon gerelateerd zijn want als alles uitgeschakeld is werkt het prima. Wel irritant dat je dan elke keer moet switchen.
Veel addons zijn niet Wrath-ready. Howel ze wel werken onder 3.0.2 kunnen ze met een hoop dingen niet omgaan. De addon die automatisch m'n landmount of flying mount gebruikt bijvoorbeeld snapt niet dat een level 73 in Northrend nog niet kan vliegen :) Gatherer snapt ook die nieuwe herbs niet. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat als de 'grote' instances nog steeds zo moeilijk waren, wie zou uberhaubt de moeite nemen om deze op lvl80 nog te gaan doen? (nexus, uk etc). Wie doet er uberhaubt nog pre-70 instances, buiten achievements?

Juist omdat er zo weinig zijn moet de 'requirement' gewoon flink naar beneden, zodat mening (goede) PuG het ook zou kunnen. Betekend niet dat elke idioot en zn hond 'even' een instance door huppelt, al valt of staat het wel met een juiste tank en healer. Heb 2 PuG's meegemaakt in UK, eerste was een regelrechte wipe bij eerste boss (tot 3x) terwijl de 2de enkel de mage ( :> ) 1x plat ging en bij laatste boss (als hij soort van DK wordt) 1x wipe.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Zo, vrijdagavond tijdens het eten geïnstalleerd en het hele weekend bezig geweest. Mijn druid heeft twee PUG's geheald en mijn lock heeft ook een PUG gedaan. Beide chars hebben nu twee keer UK gerund en 30% van 71 vol. Ben niet van plan actief te gaan questen nog, want één vriend van me is 71 druid en een andere is nu aan het oplevelen naar 70. Dan gaan we questen met 3 druids en eindbazen runnen. 8)

Onze latest achievement: als horde naar SW om The Stockade te runnen. Erg leuk en verbaasd over hoe makkelijk je eigenlijk nog door SW kunt lopen met z'n drieen. Je wordt eerder door players geganked dan door de guards. Het viel overigens wel op dat met 3.0.1 de guards zijn geupgrade naar 75, ook in de omgevingen erom heen, zoals Goldshire... en dat was pijnlijk uitvinden! 8)7

Edit: server Vek'nilash had zaterdag voor 11 uur 's morgens de eerste Shaman (Horde), Warrior (Horde) en Druid (Horde) op 80... ik vind het nog altijd een zieke snelheid!!

[ Voor 10% gewijzigd door Coreantes op 17-11-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Er moeten ook wel makkelijke zijn, maar ook 2 moeilijke zodat de top guilds (die elke realm wel een paar heeft) nog een uitdaging hebben na de 25-man dungeons.
We moeten eerst kijken hoe het allemaal is op lvl80, misschien valt het wel mee, maar ik denk dat het beter is als er ook nog wat moeilijke dungeons zijn die niet iedereen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:51
Bokkie schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:16:
Heb wel vast een DK klaar staan maar nog niet op ingelogged.
Als ik hem ga levellen wordt het een tank. Misschien dat ik een trispec dual wield tank ga proberen, hoewel dat vermoedelijk voor 5 mans nog wel gaat werken vrees ik dat in 10 en 25 mans het toch tekort gaat komen

Maar voorlopig eerst de lock naar 80 voor ik ook maar inlog op de DK, ben bang dat als ik eenmaal op de DK zit het me niet meer los laat tot ik minstens naar Northrend kan.
HEEL verstandig, m'n warrior is nu net 73 gedinged (vooral onder druk van vrienden mee gespeeld), ieder moment dat ik stilval grijp ik toch weer ff terug naar de DK :)
Heb nog geen flauw idee hoe tanken daarmee gaat werken maar vooralsnog erg tof om te spelen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

On_E schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:05:
[...]

Aangezien Blizz natuurlijk de nieuwe lvl 70 instances zo heeft moeten maken, dat Jan Lul, de net gedingde 70er met zijn quest-reward greens ook deze instances moet kunnen doen.

Was in TBC ook al zo.
Hmm, ja, voor de rogue zal het wel overgeared zijn ja, met full t6. Maar voor mijn priest welke badge/crafted gear heeft zou dat toch wat minder moeten zijn.
En om eerlijk te wezen vond ik TBC starting instance nog redelijk lastig toen ze eerst uitkwamen. Misschien had ik minder ervaring, mindere gear etc. Maar toch... tja, ik weet het niet maar ach, zolang de heroics maar wat challenge geven :).

Oh trouwens, ik vervloek Blizzard voor de toy en pet stores in Dalaran ;). Mijn vriendin wilde daar natuurlijk direct naar toe toen we lvl 74 waren en bleven daar hangen voor "meerdere" minuten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:18:
Heb nog geen flauw idee hoe tanken daarmee gaat werken maar vooralsnog erg tof om te spelen.
Dat vraag me ik me dus ook af.. lijkt er op dat je een hoge Parry kans hebt met een hoog Armor gehalte.
Althans, alle talents zijn gericht op Parry en de Frost Presence is meer Armor.. maar ook zitten er talents tussen voor minder spelldamage (niet damage in het algemeen) dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

DarkKnight schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:20:
[...]

Oh trouwens, ik vervloek Blizzard voor de toy en pet stores in Dalaran ;). Mijn vriendin wilde daar natuurlijk direct naar toe toen we lvl 74 waren en bleven daar hangen voor "meerdere" minuten :+ .
hehe reallife probleem in WoW.
Erg amusant om dit soort dingen terug te zien.
Mijn vriendin speelde laatst ook op mijn char en binnen no time was mijn T6 gear vervangen door greens/whites 'die er mooier uitzagen'.

/facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:23:
[...]

Dat vraag me ik me dus ook af.. lijkt er op dat je een hoge Parry kans hebt met een hoog Armor gehalte.
Althans, alle talents zijn gericht op Parry en de Frost Presence is meer Armor.. maar ook zitten er talents tussen voor minder spelldamage (niet damage in het algemeen) dus ben benieuwd :)
De spelldmg die je ziet wordt gescaled met AP, dus geen spelldmg items in ieder geval.
Wel leuk om gewoon 2h of dual wield te tanken :P shields zjin voor mietjes :+
Awaken1 schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:25:
[...]

hehe reallife probleem in WoW.
Erg amusant om dit soort dingen terug te zien.
Mijn vriendin speelde laatst ook op mijn char en binnen no time was mijn T6 gear vervangen door greens/whites 'die er mooier uitzagen'.

/facepalm
En gelijk heeft ze, looks > stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:27:
De spelldmg die je ziet wordt gescaled met AP, dus geen spelldmg items in ieder geval.
Wel leuk om gewoon 2h of dual wield te tanken :P shields zjin voor mietjes :+
Dat weet ik in elk geval al wel, maar bedoelde meer dat we minder damage krijgen van Spells en niet Damage in het algemeen :)

Maar 2H tanken lijkt me verstandiger dan Dual Wield, omdat je dus minder kans hebt op een Parry van een Boss en daardoor een extra ros op je kop krijgt :P En het ziet er gewoon ruiger uit :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 17-11-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Bokkie schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:27:

En gelijk heeft ze, looks > stats :P
Heal jij maar es met white/green gear dan:P
Maar ik moet wel toegeven dat het er bij elkaar wel cool uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Coreantes schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:16:
Edit: server Vek'nilash had zaterdag voor 11 uur 's morgens de eerste Shaman (Horde), Warrior (Horde) en Druid (Horde) op 80... ik vind het nog altijd een zieke snelheid!!
Zover ik kon zien heeft mijn server (Lightning blade), nu alle classes en races op 80. Grappig dat je als horde ook kan zien of er een ally 80 wordt (first midget :P, human etc). Maar diverse waren pas gisteravond.

Zo kwam ik gister een warrior tegen die zijn 500 quest achievement haalde, wat heeft hij die eerste 70 lvls gedaan dan? :?

En zeker look > stats. Ik ga echt niet met een roze cape lopen puur omdat hij 10-20 meer ap heeft :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ben ook inmiddels 72 gedinged, ik had eigenlijk een lvl'tje meer willen hebben, maar door grieperige omstandigheden heb ik niet het maximale er uit kunnen halen afgelopen weekend. Ik heb zowat alle quest's in Borean Tundra nu wel gehad geloof ik, alleen nog de quest's in Nexus moet ik nog doen. Hopelijk dat ik vanavond een groep daarvoor kan vinden. Daarna ga ik ook even de Howling Fjords in om daar ook zoveel mogelijk quest's te doen. Dan zal het wel de Dragonblight of Grizzly Hills worden, i guess. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:06

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:34:
[...]

Zover ik kon zien heeft mijn server (Lightning blade), nu alle classes en races op 80. Grappig dat je als horde ook kan zien of er een ally 80 wordt (first midget :P, human etc). Maar diverse waren pas gisteravond.

Zo kwam ik gister een warrior tegen die zijn 500 quest achievement haalde, wat heeft hij die eerste 70 lvls gedaan dan? :?

En zeker look > stats. Ik ga echt niet met een roze cape lopen puur omdat hij 10-20 meer ap heeft :P
500 quests, das niet veel, ik had er al tegen de 1000 voordat ik 70 dingde. ik denk dat hij gewoon veel instances gedaan heeft, of het RaF heeft gebruikt..

En over de looks > skill, ik heb nog steeds T2 liggen die ik af en toe eens aan doe voor de looks, krijg je toch nog leuke whispers van: where did u get that, looks awesome :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:01

Shoarma kip

IceDFire

On_E schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:05:
[...]

Was in TBC ook al zo.
Heb hem gisteren ook gedaan, er was 1 persoon die de instance had gedaan en wist hoe het ging, maar we zijn eigenlijk gewoon doorgebuffeld. Moet wel zeggen, dat er een greenie gear 79 lock + 2 level 70igers en 2 level 74igers inzaten.
Binnen een kwartier was de instance gecleared.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Na ongeveer 10 uren spelen in de 2 nieuwe startgebieden is het tijd om de eerste balans op te maken. De gebieden zijn grafisch erg mooi en bieden veel variatie. Blizzard blijft echt enorm veel aandacht besteden aan de omgevingen. Ook lijken de quests (ondanks dat ze vaak op hetzelfde neerkomen) zoveel mogelijk in een vernieuwend jasje gegoten te zijn.

Wat ik echter ontzettend vervelend vind zijn de enorme queues waarop je moet wachten. Vaak wacht ik meer dan 30 minuten voordat ik kan spelen, iets wat in mijn ogen belachelijk is als je 13 euro per maand betaalt om te kunnen spelen. Blizzard had dit zeker moeten en kunnen voorzien. Hetzelfde geldt met de respawns van items/mobs etc. Gisteren 20 minuten gedaan over het killen van 5 mobs omdat er in het gebied nog zo'n 10 spelers actief waren. Je zou kunnen overwegen naar een ander gebied te gaan en later terug te komen, echter is het overal druk.

Als Hunter kom je er ook bekaaid vanaf. Zo valt het me op dat zowat ALLE rewards van quests of stamina of intellect toevoegen. Agility komt minder dan sporadisch voor......erg jammer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
De enige instance die tot nu toe wat problemen opleverde was Azjnol Nerub (?) bij de 2e boss vereist wel enige tactics. Maar de rest van de instances zijn pisseasy en daar loop je gewoon dwars doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 13:43

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:40:
Maar goed ik had nog ff een vraagje over de chat. Ik op heb /1 general, /2 trade, /3 localdefense, /4?, /5 LFG en /6 een eigen vriendenchannel.

Nu wil ik alleen graag LFG op /4 hebben en het vriendenchannel op /5. Hoe krijg ik dit in godsnaam voor elkaar? :? |:(
Leave alle(!) channels (bij voorkeur in een stad doen ivm trade)
Join vervolgens: General Chat, Trade Channel, Local Defense (resp. /1 /2 /3)
Open de LFG tool, dit is je /4 dan.

Join daarna eventuele andere channels.
De volgorde waarin je de channels joined is dus erg belangrijk.
Let wel dat als je inlogged je custom channels wel laden en LFG standaard niet dus schuift het weer op....
Je kunt een macro hiervoor maken die het boven staande doet :)
Scheelt je weer typen :)

Dagboek:
Gister ochtend ingelogged op m'n shammy, kreeg direct 4 whispers of ik Nexus / UK kon healen :+
Heerlijk dat resto levelen :D
2x UK gerunned, heerlijk snelle instance om te doen.
Daarna lekker zitten questen in Howling Fjord. Geweldige quests daar, vooral als je die 'key'' hebt om die spear gun te kunnen gebruiken.
Ook misbruik ik vaak waterwalking om ergens snel te komen, heerlijk met je Elekk over het water crossen :+

Kwam ineens een lvl 80 mage tegen, hem aardig gevraagd voor een portal naar Dala.
spoiler:
Wat een prachtige stad... Vooral de toy store & de direnwinkel (stable) zijn echt leuk.

Uiteraard m'n HS ook direct in Dala gezet, aangezien je ook TP'en naar Shatt :)
Ik ben nu op ca. 60% richting de 73 :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Even een paar n00b vraagjes (na het start topic helemaal gelezen te hebben en nog veel meer op allerlei community sites) ...

Ik ben gisteren begonnen met een 10 dagen trial account. Heb de full client ondertussen en heb na wat probeersels met dwarves en humans nu een night elf rogue. Ik ben level 11 ondertussen na wat quests gedaan te hebben maar ik snap iets niet helemaal. Ik kan schijnbaar geen ander wapen gebruiken dan een of andere dolk waarmee ik met veel moeite (en mbv 5 combo points) om level 9 en 10 npc's om te hakken. Ik zie dus overal dat er zwaarden en ander mooi hakwaar verkocht wordt, en ik had er laatst ook een gevonden, maar ik kan ze niet gebruiken. Hij zegt dan dat ik daar niet bekwaam voor ben. Ik ben daarop naar die muts in Darnassus gegaan om te trainen maar die laat me alleen Bow en Hand zien, ik kan daar geen sword kiezen. Ze zegt dat ik de halve wereld rond moet reizen (van het eiland af, duh) om iemand te vinden die dat wel kan. Ik zat gisteravond behoorlijk in de nesten in een of andere grot en gelukkig schoot iemand me te hulp. Gast was level 7 maar schoot soms in een keer z'o'n level 10 npc neer met iets wat op electriciteit leek (zo klonk het). Zo zou ik ze wel in een keer willen neerhakken met een zwaard of zo >:)

Dan de kwestie geld. Je leest er wel veel over, maar wat is nu het best? Npc's hebben een paar koperen duiten en dat schiet niet op. Je hebt toch wel serieuze pegels nodig om wat leuks te kunnen doen in het spel .... Hoe zit dat precies?

Last but not least. Als je de full client hebt gedownload en met een trial account zit. Wat is de makkelijkste manier (liefst online dus) om je account te upgraden naar een 'echt' account? Ik heb wat af lopen browsen op die sites maar ze vragen steeds om een authenticatie key. *moet* je daar perse voor naar een winkel rennen? En dan heb ik perse Wow nodig, de TBC addon en de WotLK addon?

Die sites met online verkoop van keys en game cards etc, zijn die legaal en betrouwbaar?

THX! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:24
Aghanim schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:46:
Na ongeveer 10 uren spelen in de 2 nieuwe startgebieden is het tijd om de eerste balans op te maken. De gebieden zijn grafisch erg mooi en bieden veel variatie. Blizzard blijft echt enorm veel aandacht besteden aan de omgevingen. Ook lijken de quests (ondanks dat ze vaak op hetzelfde neerkomen) zoveel mogelijk in een vernieuwend jasje gegoten te zijn.
Mini naxx in BT is erg leuk gemaakt imo : )
Wat ik echter ontzettend vervelend vind zijn de enorme queues waarop je moet wachten. Vaak wacht ik meer dan 30 minuten voordat ik kan spelen, iets wat in mijn ogen belachelijk is als je 13 euro per maand betaalt om te kunnen spelen. Blizzard had dit zeker moeten en kunnen voorzien.
Blame je medespelers. En voor die 2 maanden extra servers inzetten... ach. Oh ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat ik al 3 jaar geen qeues heb gezien.
Hetzelfde geldt met de respawns van items/mobs etc. Gisteren 20 minuten gedaan over het killen van 5 mobs omdat er in het gebied nog zo'n 10 spelers actief waren. Je zou kunnen overwegen naar een ander gebied te gaan en later terug te komen, echter is het overal druk.
Dit probleem hebben ze in TBC al opgelost door dynamic spawn rates. Voorheen was het zo dat als er bv. 50 players een mob lopen campen dat deze 1 x per minuut spawned. Met dynamic spawn rates zal deze mob ongeveer elke 2 a 5 seconden spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight

DarkKnight

Narf

Ben ik met je eens. Vooral de quests zijn toch wat meer gevarieerder dan "Kill x mobs y". En ook grafisch hebben ze hun best gedaan. Veel meer dan bij Outlands, wat ik toch een wat "niet af" idee vond lijken.
Wat ik echter ontzettend vervelend vind zijn de enorme queues waarop je moet wachten. Vaak wacht ik meer dan 30 minuten voordat ik kan spelen, iets wat in mijn ogen belachelijk is als je 13 euro per maand betaalt om te kunnen spelen. Blizzard had dit zeker moeten en kunnen voorzien. Hetzelfde geldt met de respawns van items/mobs etc. Gisteren 20 minuten gedaan over het killen van 5 mobs omdat er in het gebied nog zo'n 10 spelers actief waren. Je zou kunnen overwegen naar een ander gebied te gaan en later terug te komen, echter is het overal druk.
Tja... op Silvermoon zijn we blij als het maar 30 minuten is :'( . Toch komt dat merendeels doordat alle "sleeper" accounts wakker worden bij WotLK release. En ik denk niet dat Blizzard daar vooraf veel aan kan doen. Helaas is het wel zo dat de horde nu massaal (wat je massaal kan noemen met een 90% alliance bevolking) SM verlaat naar de nieuw geopende server, omdat horde side op SM zo goed als dood is. Op zich wel jammer, vooral met het oog op sommige achievements en items die alleen horde kan bemachtigen.

Wat betreft drukte voor mobs, is inderdaad niet veel beter als bij TBC. Alhoewel ik moet zeggen dat SM beter is in het inviten van mensen bij het wachten voor een questmob dan op Deathwing. Op DW heb ik toch wat meer "interessante" acties gezien.
Maar ik heb niet echt te klagen, met een moonfiring druid aan mijn zijde wat taggen van mobs makkelijk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DarthDavy schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:00:
WotLK voelt aan als TBC dat naar Azeroth getrokken is. Het werkt op hetzelfde idee van meerdere, kleinere quest hubs van waaruit je op korte tijd een boel quests er doorheen draait in de onmiddellijke omgeving, waar het originele WoW meer werkte van een grotere, centrale stad van waaruit je over het ganse gebied opereerde en steeds terug moest naar diezelfde stad. In dat opzicht gaf TBC me het gevoel van een nieuwe manier van spelen in WoW. Nu ben ik gewoon op de TBC manier in Azeroth aan het spelen.
Om eerlijk te zijn vindt ik TBC en nu WotLK wel beter qua quests in elkaar zitten.
Of ben je zo een fan van vanilla WoW dat je de routes Silithus --> Winterspring --> silithus --> winterspring --> EPL en terug naar Ashara als chainquest geweldig vindt.

Je bent gewoon 2-3 uur bezig voor 1 questline. Geef mij dan maar TBC, dat was tenminste geclusterd.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 22-09 15:51
RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:23:
[...]

Jah zover ik zag, je krijgt een talent waardoor strength ook parry geeft, met runeforging kun je x% magic deflect op je wapen zetten en minder spelldmg krijgen (vergelijkbaar met warrior), maar je kunt ook (talented) een anti magic zone neerzetten, erg grappig.

DW tanken lijkt me idd geen goed idee, tenzij parry gibs op een of andere manier opgevangen worden. Sowieso is 2H atm gewoon beter als in meer dps en dus ook minder boss parries :)

Qua lvlen trouwens, +16% walkspeed en +20% mountspeed > alle andere classes Oo

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:10
Wat ik echter ontzettend vervelend vind zijn de enorme queues waarop je moet wachten. Vaak wacht ik meer dan 30 minuten voordat ik kan spelen, iets wat in mijn ogen belachelijk is als je 13 euro per maand betaalt om te kunnen spelen. Blizzard had dit zeker moeten en kunnen voorzien.
Blizzard heeft dit probleem grotendeels zelf gecreeerd. Voor WOTLK hadden sommige servers al queues, zo t/m 500/600 man. Vlak voor WOTLK release hebben ze de population caps nog eens naar beneden geschroeft om de servers stabiel te houden en de spelers die bezig zijn een "goede" ervaring te geven. Van 4500 online characters naar 2500. Klopt dus wel dat Draenor van geen t/m mini queue naar 1000+ is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Ik ben daarop naar die muts in Darnassus gegaan om te trainen maar die laat me alleen Bow en Hand zien, ik kan daar geen sword kiezen. Ze zegt dat ik de halve wereld rond moet reizen (van het eiland af, duh) om iemand te vinden die dat wel kan.
In elke hoofdstad staat een weapon master die bepaalde weapon skills kan leren. Het zou dus kunnen zijn dat one-handed swords in Stormwind te leren zijn. Maar niet elke class kan bepaalde weapons skills leren. Een rogue kan bijvoorbeeld geen 2h's.
Ik zat gisteravond behoorlijk in de nesten in een of andere grot en gelukkig schoot iemand me te hulp. Gast was level 7 maar schoot soms in een keer z'o'n level 10 npc neer met iets wat op electriciteit leek (zo klonk het). Zo zou ik ze wel in een keer willen neerhakken met een zwaard of zo >:)
Dat was dan waarschijnlijk een druid of priest. Als je op lvl 10 dual wield krijgt, ga je veel meer damage doen.
Dan de kwestie geld. Je leest er wel veel over, maar wat is nu het best? Npc's hebben een paar koperen duiten en dat schiet niet op. Je hebt toch wel serieuze pegels nodig om wat leuks te kunnen doen in het spel .... Hoe zit dat precies?
Wapens en armor moet je (meestal) niet van NPC's kopen, maar van de auction house. Deze staat in elke hoofdstad en hier kunnen spelers spullen op zetten. Zo kom je snel aan een groene dagger met agility of stamina, wat een rogue nodig heeft.
Last but not least. Als je de full client hebt gedownload en met een trial account zit. Wat is de makkelijkste manier (liefst online dus) om je account te upgraden naar een 'echt' account? Ik heb wat af lopen browsen op die sites maar ze vragen steeds om een authenticatie key. *moet* je daar perse voor naar een winkel rennen? En dan heb ik perse Wow nodig, de TBC addon en de WotLK addon?
Je kan wow + expansion's ook via de account manager op wow-europe.com kopen.
Die sites met online verkoop van keys en game cards etc, zijn die legaal en betrouwbaar?
Nee doet dat niet. Ook geen gold of powerleveling kopen, vaak jatten ze je account en dan gaat die spam nooit weg :(

EDIT: Nog wat tips:
-Op thottbot/allakhazam/wowwiki staat veel info over NPC's/quests/instances en alles dat je moet weten
-Questhelper en carbonite quest zijn erg handig om te levelen. Ik gebruik carbonite, dan heb je een extra minimap met de locaties waar je heen moet voor de quests die je hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Moortn op 17-11-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

InflatableMouse schreef op maandag 17 november 2008 @ 11:58:
Ik ben level 11 ondertussen na wat quests gedaan te hebben maar ik snap iets niet helemaal. Ik kan schijnbaar geen ander wapen gebruiken dan een of andere dolk waarmee ik met veel moeite (en mbv 5 combo points) om level 9 en 10 npc's om te hakken. Ik zie dus overal dat er zwaarden en ander mooi hakwaar verkocht wordt, en ik had er laatst ook een gevonden, maar ik kan ze niet gebruiken. Hij zegt dan dat ik daar niet bekwaam voor ben. Ik ben daarop naar die muts in Darnassus gegaan om te trainen maar die laat me alleen Bow en Hand zien, ik kan daar geen sword kiezen. Ze zegt dat ik de halve wereld rond moet reizen (van het eiland af, duh) om iemand te vinden die dat wel kan. Ik zat gisteravond behoorlijk in de nesten in een of andere grot en gelukkig schoot iemand me te hulp. Gast was level 7 maar schoot soms in een keer z'o'n level 10 npc neer met iets wat op electriciteit leek (zo klonk het). Zo zou ik ze wel in een keer willen neerhakken met een zwaard of zo >:)
edit, zie hierboven :>

Daarbij, NPC's verkopen (zeker op jou lvl) bijna alleen maar wit/grijze zut. Laat dat vrolijk links liggen en gebruik de drops en quest rewards om je zelf met wat wapens te voorzien. En als je geld heb, kijk op AH.

Gok die lvl7 een shaman of druid is (beide geven elec geluid zegmaar), maar focus niet op dingen die je ziet op low lvl, veel veranderd op hogere lvls.

Ik ben zelf WoW begonnen als rogue, zeker toen ik alles nog niet begreep en geen cent te makken had was het geen niet echt tactisch. Hunter gemaakt, stuk makkerlijk en je leert er veel mee. Maar ook een paladin kan je nu aardig goed mee beginnen.

wbt gold kopen, niet doen. Of het is scam, of je geld komt nooit aan (blizzard controleerd hier), of zelfs je account kan worden gebanned tijdelijk. Start is doorbijten en met wat hulp van andere kan je wel aardig eindje komen.

Tip: pak herbalism en gather elk bosje dat je tegenkomt (je krijgt een 'zoek' skill erbij). Diverse low-lvl drops verkopen best ok, net genoeg geld om jezelf wat rijker te maken met enkel wat inspanning :)

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 07-10 13:31

NoTimeRemains

I know

SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:15:
[...]

edit, zie hierboven :>

Daarbij, NPC's verkopen (zeker op jou lvl) bijna alleen maar wit/grijze zut. Laat dat vrolijk links liggen en gebruik de drops en quest rewards om je zelf met wat wapens te voorzien. En als je geld heb, kijk op AH.

Gok die lvl7 een shaman of druid is (beide geven elec geluid zegmaar), maar focus niet op dingen die je ziet op low lvl, veel veranderd op hogere lvls.

Ik ben zelf WoW begonnen als rogue, zeker toen ik alles nog niet begreep en geen cent te makken had was het geen niet echt tactisch. Hunter gemaakt, stuk makkerlijk en je leert er veel mee. Maar ook een paladin kan je nu aardig goed mee beginnen.

wbt gold kopen, niet doen. Of het is scam, of je geld komt nooit aan (blizzard controleerd hier), of zelfs je account kan worden gebanned tijdelijk. Start is doorbijten en met wat hulp van andere kan je wel aardig eindje komen.

Tip: pak herbalism en gather elk bosje dat je tegenkomt (je krijgt een 'zoek' skill erbij). Diverse low-lvl drops verkopen best ok, net genoeg geld om jezelf wat rijker te maken met enkel wat inspanning :)
even inhaken op jou verhaal, als je niet twinkt koop dan geen spul op de AH, aangezien het meestal overpriced is en dat je het wss niet al te lang draagt.
ook twee gathering skills pakken werkt, skinning en herb / mining is leuk maar ook herb / minig is te doen. moet je alleen een macrootje maken voor het switch tussen het minimap zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-11-2008 12:25 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook maar een DK begonnen en ik moet zeggen, het valt me niet tegen! Ik ben nu 2h blood spec, maar die survivability waar sommige mensen het over hebben vind ik soms toch ver te zoeken.

Ik gebruik altijd death strike als die up is en daarna zoveel mogelijk heart strike voor de vette burst damage.

Ik wil eigenlijk eens frost gaan proberen. Ik zie mensen in HFP chat alleen maar zeggen dat Frost een tanking spec is, Blood de dps spec en unholy voor pvp, terwijl blizz zelf toch echt aangeven dat uit alle 3 de trees zowel een goede dps als tank spec te halen valt.

Dus een paar vraagjes van mensen met andere ervaringen:

- Kun je frost dps goed combineren met een 2-hander? (volgens blizz wel, maar ik zie talents toch gericht op 1handers)
- Hoe is de DPS van frost vergeleken met Blood?
- En unholy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

NoTimeRemains schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:20:
even inhaken op jou verhaal, als je niet twinkt koop dan geen spul op de AH, aangezien het meestal overpriced is en dat je het wss niet al te lang draagt.
Ah! Avatar jatter! :(

@Ontopic
Lang geleden dat ik weer zo verslaafd was aan de game.. zit weer constant op sites dingen na te lopen en zit constant de tijd vooruit te kijken om weer te gaan spelen. Met TBC had ik dat veel minder :)

@pr0n*
Heeft EJ al een topic over het tanken van een DK? Kan nu even niet checken namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Hunter kom je er ook bekaaid vanaf. Zo valt het me op dat zowat ALLE rewards van quests of stamina of intellect toevoegen. Agility komt minder dan sporadisch voor......erg jammer. :?
Queue's zijn gewoon de 'lesser of two evils'. Als ze meer mensen op de servers gaan toelaten, dan gaan de queues wel kleiner worden, maar dan krijgt iedereen lag, en is het weer niet goed. Dan wacht ik liever een half uurtje om te spelen dan dat ik met lag moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 07-10 13:31

NoTimeRemains

I know

RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:24:
[...]

@Ontopic
Lang geleden dat ik weer zo verslaafd was aan de game.. zit weer constant op sites dingen na te lopen en zit constant de tijd vooruit te kijken om weer te gaan spelen. Met TBC had ik dat veel minder :)

@pr0n*
Heeft EJ al een topic over het tanken van een DK? Kan nu even niet checken namelijk :p
ow sorry ik zal hem meteen verwijderen. heb hem van een ander forum.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:24:
[...]

@Ontopic

@pr0n*
Yups, class sub forums zijn vernieuwd op EJ
vind alleen de DK info daar nog wat rommelig, maar het is nog steeds voor iedereen nieuw natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Thx voor de reacties. Ga ik zeker wat mee doen. Mss moet ik ff opnieuw beginnen nu ik nog niet zo ver ben. Een hunter zou beter zijn dus ... ik moet dat es allemaal op een rijtje zetten ... :/
SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:15:
Klopt, ik had het ook niet over gold kopen, maar ik bedoel de cd-keys of authentication keys. Er zijn zat sites die ze je toemailen zeg maar. Zolang ze maar 'direct' aan komen, anders kan ik net zo goed naar de winkel rennen.

Nee, het hoort bij de game en met echt geld gold kopen is lame. Damn dat rijmt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
InflatableMouse schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:35:
Thx voor de reacties. Ga ik zeker wat mee doen. Mss moet ik ff opnieuw beginnen nu ik nog niet zo ver ben. Een hunter zou beter zijn dus ... ik moet dat es allemaal op een rijtje zetten ... :/

[...]

Klopt, ik had het ook niet over gold kopen, maar ik bedoel de cd-keys of authentication keys. Er zijn zat sites die ze je toemailen zeg maar. Zolang ze maar 'direct' aan komen, anders kan ik net zo goed naar de winkel rennen.

Nee, het hoort bij de game en met echt geld gold kopen is lame. Damn dat rijmt :+
Ben je bang om op straat te komen?
maar anders www.offgamers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Sinterklaas is weer in 't land hè :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:25:
[...]

Queue's zijn gewoon de 'lesser of two evils'. Als ze meer mensen op de servers gaan toelaten, dan gaan de queues wel kleiner worden, maar dan krijgt iedereen lag, en is het weer niet goed. Dan wacht ik liever een half uurtje om te spelen dan dat ik met lag moet spelen.
Een half uur? Das nog kort wachten dan bij jullie. Outland heeft in de avonduren regelmatig een queue van 1000+ dus dat betekent een uur tot anderhalf uur wachten. Mijn vriendin zit gelukkig thuis atm dus die logt mij in op het moment dat ik van mn werk weg ga smiddags. Uurtje naar huis rijden dus tegen de tijd dat ik thuis aan kom ben ik wel ingelogd. Tis jammer maar het is helaas niet anders. Zo doe ik er ook alles aan om niet AFK gaan (maar geen bots hiervoor, dr zijn ook andere middelen).
Kaap schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:04:
[...]

Blizzard heeft dit probleem grotendeels zelf gecreeerd. Voor WOTLK hadden sommige servers al queues, zo t/m 500/600 man. Vlak voor WOTLK release hebben ze de population caps nog eens naar beneden geschroeft om de servers stabiel te houden en de spelers die bezig zijn een "goede" ervaring te geven. Van 4500 online characters naar 2500. Klopt dus wel dat Draenor van geen t/m mini queue naar 1000+ is gegaan.
2500 !?!?! Das wel heel erg weinig denk je ook niet ?! :)

[...]

Via Account Management kan je direct gamekeys kopen. Sinds deze week nu ook WotLK dus je kan in principe alles in 1 keer upgraden.

[ Voor 20% gewijzigd door redfoxert op 17-11-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:04:
Ze hebben de caps niet blijvend naar beneden geschroefd. De queues voor Wrath release kwamen door alle sleeper accounts die wakker werden door de 3.0.2. (achievements) release en Scourge invasion event. Dat heeft Blizzard zelf ook toegegeven, dat de actieve populatie gewoon een stuk omhoog geschoten is. Die lagere caps ten bestrijding van de instabiliteit zijn al teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

SMulTiE schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:39:
[...]

Dat soort dingen zijn echt geniaal in WoW hè ...
spoiler:
Ben je al in de Toystore geweest? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 12:23:
ik ben ook maar een DK begonnen en ik moet zeggen, het valt me niet tegen! Ik ben nu 2h blood spec, maar die survivability waar sommige mensen het over hebben vind ik soms toch ver te zoeken.

Ik gebruik altijd death strike als die up is en daarna zoveel mogelijk heart strike voor de vette burst damage.

Ik wil eigenlijk eens frost gaan proberen. Ik zie mensen in HFP chat alleen maar zeggen dat Frost een tanking spec is, Blood de dps spec en unholy voor pvp, terwijl blizz zelf toch echt aangeven dat uit alle 3 de trees zowel een goede dps als tank spec te halen valt.

Dus een paar vraagjes van mensen met andere ervaringen:

- Kun je frost dps goed combineren met een 2-hander? (volgens blizz wel, maar ik zie talents toch gericht op 1handers)
- Hoe is de DPS van frost vergeleken met Blood?
- En unholy?
Zowel Blood als Unholy zijn erg goede leveling specs. Kijk voor meer info hierover eens op http://www.wow-pro.com naar de Death Knight guides. Unholy vind ik een erg leuke spec vanwege de mogelijkheid tot AoE grinden (vind je ook een artikel over op wow-pro). Survivability moet met een Blood spec echt geen enkel probleem zijn vanwege de goeie health regen mogelijkheden. Tijdens het vechten moet je er wel voor zorgen dat je altijd je diseases op een mob hebt zitten omdat er een paar abilities zijn die een hoeveelheid dmg doen die afhankelijk is van het aantal diseases die je op de mob hebt zitten. Open een gevecht dus altijd met je diseases voordat je strikes gaat doen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad, doe ik ook. Eerst de 2 diseases van unholy en frost (namen weet ik nog niet ;)) dan meestal 2 heart strikes en vervolgens een death strike. En dan eindigen met obliterate. Dan is alles tot nu toe al dood.

Misschien eens unholy proberen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:21:
ja inderdaad, doe ik ook. Eerst de 2 diseases van unholy en frost (namen weet ik nog niet ;)) dan meestal 2 heart strikes en vervolgens een death strike. En dan eindigen met obliterate. Dan is alles tot nu toe al dood.

Misschien eens unholy proberen dan!
1 van die tree's heeft toch ook een 33% (1/3, dus neem aan 100% bij max) chance dat je je diseases niet verdwijnen als je obliterate doet?

Zit nu zelf hoofdzakelijk op frost (met 5 puntjes dacht ik in unholy voor de parry), die 20% speed-boost met ice touch is wel fijn :) Al vraag ik me af wanneer blizzard wat balans brengt in de DK class, dit speelt nog simpeler dan een retridin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:24:
[...]

1 van die tree's heeft toch ook een 33% (1/3, dus neem aan 100% bij max) chance dat je je diseases niet verdwijnen als je obliterate doet?

Zit nu zelf hoofdzakelijk op frost (met 5 puntjes dacht ik in unholy voor de parry), die 20% speed-boost met ice touch is wel fijn :) Al vraag ik me af wanneer blizzard wat balans brengt in de DK class, dit speelt nog simpeler dan een retridin.
volgens mij is dat 5% dodge in unholy ;) Heb ik ook. Die 33% heb ik nog niet terug gevonden. Die speedboost stond mij ook wel aan, maar dat aoe grinden ga ik toch eerst eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schattig dagboek <3

Vervloekt zijn al die mensen die als een gek 1 char levelen! Vervloekt zijn ze!

Waarom? Omdat ik me achtergesteld voel :P

Hehe, zonder gein, hier even een wall of text die je flink gaat critten.

Direct had ik afgelopen donderdag een DK aangemaakt; male blood elf, met de naam Laraine, betekende: sorrowful. De questline van de Death Knights is erg mooi en snel te doen, en is dus een aanrader voor iedereen. Ik was er vrij snel doorheen, en had me al voorgenomen om Unholy te speccen. Aangekomen in Outland als level 58 werd ik omringd door vele andere DK's. Ik vroeg om een invite tot mijn guild, en daar werd ik al direct gevraagd voor een instance.
Utgarde Keep: Als tank en healer (nog geen dps gespeeld daar) is het simpel, behalve als healer bij de laatste baas met melee in je groep. Afgezien daarvan, vind ik het een vrij eenvoudige, maar vlotte instance. Tempo erin zetten en je krijgt goede xp!
The Nexus: Auw, m'n ogen!! En dat kwam door de kleuren / felheid, maar ook door de pracht. Deze instance heb ik meerdere keren gedaan, als tank, healer en dps. Leuke pingpong baas en eindbaas.
Meer heb ik er niet gedaan, aangezien de main focus op mijn Death Knight lag vanaf zaterdag. Echter, mijn mage gebruik ik om wat quests in Borean Tundra te doen, en die zijn mwah-mwah... niet bijzonder. De mobs liggen vaak na 2 Frostbolts, met de redelijke 1100 +dmg die ik heb. De tijd die ik gespeeld heb op mijn mage, heeft haar tot 90% in level 70 gebracht.
Mijn priest staat op 70,5... en m'n warrior ook. Mijn hunter heeft nog niks gedaan. De lijst met 70's begint te krimpen in mijn guild lijst, en het ziet er naar uit alsof ik de enige ben die zich niet focust op 1 character. De hoogste is 78 in m'n guild, en het overgrote deel is 73-75.

De Death Knight is echter level 62,8 en net in Zangramarsh aangekomen. De snelheid van mobs killen is enorm, en leuk om te spelen. Er zit vaart in, en daar hou ik van. Hellfire was een nachtmerrie wat betreft ganken, aangezien er ook 70's rondliepen (warriors vooral) die me toch wel neerkrijgen. Maar nu lijkt het rustiger in het volgende gebied, en ik hoop dat dat nog beter wordt in de komende dagen.
Unholy heeft een mooie rotatie betreffende single target, waardoor de mobs in 4 klappen liggen. Qua AoE is het nog wat uitvinden, maar voor de echte rotatie liggen de mobs gewoon te snel. (lees: gebruik van Unholy Blight, 51 talent)

In 2x Ramparts en 1x Blood Furnace met guildies deed ik de meeste damage, waarop de guildies me vroegen "Enlighten us, oh mighty Laraine!". *kuch*
Het is simpelweg iets van een rotatie kennen en altijd je diseases op je (main) target houden en dat verspreiden met een andere skill.

De komende dagen blijf ik het gewoon rustig aan doen, met een focus op m'n Death Knight en Mage. De Priest en Warrior komen alleen in actie als ervoor gevraagd wordt voor een instance.
Er is gewoon zo vreselijk veel te doen, als je eigenlijk 4 characters (mage, priest, warrior, death knight) vlot naar het hoogste level wilt hebben. Ik wil namelijk toch wel met 10 mans mee gaan doen, zoals ik Karazhan deed elke week. Maar daarentegen vind ik de drukte gewoon vreselijk, en vind ik het vlotte levelen van de DK in een steeds rustiger wordend gebied als Outland heerlijk!

Wall of text crits you for 133337, you die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Afgelopen donderdag van main geswitched. Had ik eerst een mage als main nu heb ik een shaman als main. Nu nog elemental spec maar straks healing spec.
Shaman is nog maar net lvl 70 toen WOTLK uitkwam dus ik kan lekker al mn gear vervangen met quests en instances. Heb al heel wat upgrades gekregen.

Heb afgelopen weekend ook een paar keer instances gehealed (in ele spec) en ook dat gaat ondanks mij ' minderwaardige' gear (ten opzichte van mn guildies) best goed af. Vind het ook erg leuk om te doen, wel wat whipes gehad omdat ik nog niet zoveel mane(regen) heb en dus soms echt wat mana tekort kom.

Zijn er trouwns meer mensen die last hebben met het gebrek aan herbs. Zit nu nog maar op 389 maar ben al wel bijna lvl 73. Alchemy schiet op deze manier helemaal niet op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

En de worlds first Dk lv80 is een feit :

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=26765.0

Wederom een EU player overigens ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Doe rustig verder met je rogue. Een hunter is zeker niet beter dan je rogue, geen enkele klasse is echt dominant, anders speelde iedereen alleen die klasse :)

Zoek een leuke guild en vraag daar voor raad en groepen om instances te doen zou ik zeggen :)

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom je keuze voor Night Elf en niet bv Dwarf, Gnome of Human die ook rogue kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
10110001 schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:36:
Zijn er trouwns meer mensen die last hebben met het gebrek aan herbs. Zit nu nog maar op 389 maar ben al wel bijna lvl 73. Alchemy schiet op deze manier helemaal niet op natuurlijk.
Vind het wel meevallen. Ben 73.5 en zit op 441 nu. Tot 400 is het wat lastig omdat je alleen goldclover kunt pakken (tiger lilly is de volgende, maar die heeft skill 400 nodig) en daarna gaat het redelijk snel. Je moet alleen wel als het even kan niet via de paden rijden, want dan vind je natuurlijk weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakhmet
  • Laatst online: 02-10 07:50
Ola!

ik heb net mijn account weer uit de bevroren toestand gehaald om toch maar weer te gaan gamen, begon een beetje te jeuken.

aoc geprobeerd, heb nu nog warhammer lopen maar ga toch weer WoW spelen.

Nu zie ik bij account management dat ik ook de uitbreiding online kan bestellen. Mijn broertje heeft de uitbreiding al gekocht. Nu is mijn vraag, kan ik de uitbreiding installeren via de dvd van mijn broertje en da online bestellen voor de key.

Of krijg je na de online bestelling eerst de download en als je die completed hebt dan pas je key?

Anders kan ik nu alvast mooi bestellen en vanavond meteen de dvd ophalen en gaan installeren.

gr Sakhmet

red een boom - eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:24:
[...]
Al vraag ik me af wanneer blizzard wat balans brengt in de DK class, dit speelt nog simpeler dan een retridin.
Heeft de kracht van de DK niet ook te maken met de gear waarmee je op lvl 58 uit het startgebied komt? Een interessante vraag hierin is of je op pakweg lvl 77 een lvl 80 mob net zo gemakkelijk afmaakt als een lvl 63 mob als je lvl 60 bent, er vanuit gaande dat je op lvl 77 al je startgear vervangen hebt en dus rondloopt in 'normale' groene questreward-gear + evt wat blauw spul uit instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sakhmet schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:46:
Nu zie ik bij account management dat ik ook de uitbreiding online kan bestellen. Mijn broertje heeft de uitbreiding al gekocht. Nu is mijn vraag, kan ik de uitbreiding installeren via de dvd van mijn broertje en da online bestellen voor de key.
Bij de TBC key kan je de download skippen, dus ik verwacht dat dat voor Wrath ook mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

ShadowBumble schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:37:
En de worlds first Dk lv80 is een feit :

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=26765.0

Wederom een EU player overigens ;)
Bedenk wel dat we ook ongeveer 8 uur eerder konden beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ter info, ik zeg dus niet beter. Als starter is het makkelijker, je pet helpt enorm in agro en klappen vangen. Zo leer je ook een beetje over agro :) Uit mijn ervaring was rogue net een stapje 'meer' dan even rammend door het spel gaan, zeker als je op lager lvl te maken krijgt met meerdere mobs.
MrHuge schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:48:
Heeft de kracht van de DK niet ook te maken met de gear waarmee je op lvl 58 uit het startgebied komt? Een interessante vraag hierin is of je op pakweg lvl 77 een lvl 80 mob net zo gemakkelijk afmaakt als een lvl 63 mob als je lvl 60 bent, er vanuit gaande dat je op lvl 77 al je startgear vervangen hebt en dus rondloopt in 'normale' groene questreward-gear + evt wat blauw spul uit instances.
Zal er inderdaad zeker mee te maken hebben, ik ga ervanuit dat je op 70 inmiddels wel je start gear hebt vervangen en zo ik daar de DK's hoor (northrend) blijft het nog steeds dood simpel, zeker omdat je in principe geen downtime hebt met een DK. Maargoed, moet allemaal nog wel wat uitdunnen, zullen we dan wel zien.

In iedergeval houden ze hunter in de gaten voor PvP :) Ben ik weer blij mee. (al lukt het mij nog niet echt om in top3 te komen qua DPS, al waren de andere in het team toch wat beter gegeared dan ik :P).

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

S-Priest - Mind Sear = Fun!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het overigens ontzettend grappig te lezen dat mensen zeggen: 'ik ben pas level 72' , alsof het vreemd is dat je in de 4 dagen dat WOTLK uit is slechts zo'n 10 uur gespeeld hebt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Mochten er nog mensen zijn die Wrath of the Lich King niet wisten te krijgen en zich nu rot lopen te zoeken in de winkels. Bij MyCom hebben ze het, 29.95 - blijkbaar verkopen zij nu ook games :o

Ziet er iig. weer druk uit in-game. Veel van mijn vrienden spelen nu ook weer, zo'n nieuwe uitbreiding brengt toch iedereen - of iig. erg veel spelers - terug naar WoW :p Vraag me af of ze binnenkort de 12 miljoen voorbij gaan?

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 18:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm, inmiddels met mijn mage hard op weg naar level 66 maar echt tijd om te Wow-en heb ik niet momenteel.
Ik heb ook bijna de introquest doorlopen van de DK. Ik moet alleen nog het aatste gevecht, ik heb wel de eindsequentie al gezien daarvan. :P

Persoonlijk vind ik mage toch echt een stuk leuker dan DK. DK ziet er beter uit, dat is waar maar de abilities van een DK spreken mij toch een stukje minder aan dan die van een mage. Ik mis bijvoorbeeld de blink ability enorm, vooral in combinatie met lopen door gangen en complexen waar je geen mount kunt gebruiken. De DK heeft eigenlijk wel een beetje de eigenschappen van alle klassen maar blijft hoofdzakelijk toch een melee fighter en dat ligt mij gewoon niet zo.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren ook nog iemand de schrik aangejaagd met iets uit de toystore in Dala :D
Ze hebt mini paper zeplins die je kunt gooien naar een ander net zoals een bal.
Ze bewegen alleen veeeel langzamer (lees: als je weg loopt blijft de zeplin op de zelfde snel je achtervolgen), degene naar wie ik 'm gegooid had was er als de dood voor en bleef maar wegrennen :D

Vervolgens het zelfde nog een keer gedaan in GoldShire, echt te grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:41:
[...]Doe rustig verder met je rogue. Een hunter is zeker niet beter dan je rogue, geen enkele klasse is echt dominant, anders speelde iedereen alleen die klasse :)

Zoek een leuke guild en vraag daar voor raad en groepen om instances te doen zou ik zeggen :)

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom je keuze voor Night Elf en niet bv Dwarf, Gnome of Human die ook rogue kunnen spelen?
Ze zagen er leuk uit en hun omgeving is wel grappig

Dwarfs zijn erg grappig maar ik houd niet van sneeuw.

Gnomes zijn kleine }:O

Humans vind ik :O

:)

Ik ga zowiezo wel opnieuw beginnen want ik had niet zo snel door dat ik alles kon verkopen. Ik liep dus steeds dingen te destroyen om ruimte te maken :+ Ik heb mezelf dus veel te kort gedaan en level 11 haal ik zo weer in een paar uurtjes spelen, ik was nog niet zo lang bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 23:52
Sakhmet schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:46:
Ola!

ik heb net mijn account weer uit de bevroren toestand gehaald om toch maar weer te gaan gamen, begon een beetje te jeuken.

aoc geprobeerd, heb nu nog warhammer lopen maar ga toch weer WoW spelen.

Of krijg je na de online bestelling eerst de download en als je die completed hebt dan pas je key?

Anders kan ik nu alvast mooi bestellen en vanavond meteen de dvd ophalen en gaan installeren.

gr Sakhmet
Cool dat je online kunt kopen, maar wel een beetje gek dat dat duurder is (€ 35) dan wanneer je het in de winkel koopt (€ 29)...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Auredium schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:22: Ik mis bijvoorbeeld de blink ability enorm, vooral in combinatie met lopen door gangen en complexen waar je geen mount kunt gebruiken. De DK heeft eigenlijk wel een beetje de eigenschappen van alle klassen maar blijft hoofdzakelijk toch een melee fighter en dat ligt mij gewoon niet zo.
:P.... *mage blinkt weg* ..... *DK activeert death grip* *Hallo....welterusten*

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
posttoast schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:36:
[...]

Cool dat je online kunt kopen, maar wel een beetje gek dat dat duurder is (€ 35) dan wanneer je het in de winkel koopt (€ 29)...
35 euro is de adviesprijs, 29 euro is met kortingen van de winkelketen. Niks geks aan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

chromeeh schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:24:
Gisteren ook nog iemand de schrik aangejaagd met iets uit de toystore in Dala :D
Ze hebt mini paper zeplins die je kunt gooien naar een ander net zoals een bal.
Ze bewegen alleen veeeel langzamer (lees: als je weg loopt blijft de zeplin op de zelfde snel je achtervolgen), degene naar wie ik 'm gegooid had was er als de dood voor en bleef maar wegrennen :D

Vervolgens het zelfde nog een keer gedaan in GoldShire, echt te grappig :D
Dat was altijd humor in Shatrath. Met je epic flyer en je Paladin aura was je sneller dan shadowbolts. Dus dan vlieg je even ergens heen waar ze lekker shadowbolts op je afvuren (of die mooie groene uit BEM) en dan maar rondjes vliegen door Shatrath terwijl je je macro spammed om iedereen te laten weten dat je achtervolgt wordt door die dingen :+
En je kan ze zelfs inhalen _o-

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:10
Aghanim schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:21:
Ik vind het overigens ontzettend grappig te lezen dat mensen zeggen: 'ik ben pas level 72' , alsof het vreemd is dat je in de 4 dagen dat WOTLK uit is slechts zo'n 10 uur gespeeld hebt. 8)
4 dagen gespeeld en zit op 4 bubs voor 75 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af of ze die korting wel hadden hoeven geven. Ik wou vorige week kosten wat kost gewoon een copy hebben. Maakt mij niet uit of ik er dan 29 euro of 35 voor betaal. Ik denk dat dat pas belangrijk wordt als de vraag gedaald is.

Unholy heeft na het lezen van wat guides dus toch het meeste DPS potential. Dat wordt vanavond respeccen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:38:
[...]

:P.... *mage blinkt weg* ..... *DK activeert death grip* *Hallo....welterusten*
Death Grip is zo heerlijk hè, vooral in combinatie met Frost Trap o.i.d., ben de naam kwijt, in PvP. Negen van de tien DK's die me aanvallen, leggen zelf het loodje, en als ze weg willen lopen, is 't: "HIERRRR JIJ!!!"
O+

In PvE is Death Grip ook leuk: de Hydra's in Zangramarsh uit het water halen ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:44:
[...]
In PvE is Death Grip ook leuk: de Hydra's in Zangramarsh uit het water halen ftw :P
lol, zou dat ook werken voor beesten die je normaal gesproken niet op het land achtervolgen? (die frenzies in STV bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Death Grip is zo heerlijk hè, vooral in combinatie met Frost Trap o.i.d., ben de naam kwijt, in PvP. Negen van de tien DK's die me aanvallen, leggen zelf het loodje, en als ze weg willen lopen, is 't: "HIERRRR JIJ!!!"
O+

Mja wordt zelf al wat ziek van de DK's die allemaal dezelfde MK macro gebruiken voor Death grip :O na 3x de "/y Get over here" is de lol er al af eigenlijk.

Weet wel dat mijn DK frost gaat levellen over paar dagen/weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
chromeeh schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:01:
[...]

spoiler:
Ben je al in de Toystore geweest? :D
spoiler:
Ben je al in de Pet store geweest? :P Gnome diver in een aquarium als huisdier :')

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

[...]

O+

Moet je die eels eens proberen lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Atlas schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:42:
[...]

Dat was altijd humor in Shatrath. Met je epic flyer en je Paladin aura was je sneller dan shadowbolts. Dus dan vlieg je even ergens heen waar ze lekker shadowbolts op je afvuren (of die mooie groene uit BEM) en dan maar rondjes vliegen door Shatrath terwijl je je macro spammed om iedereen te laten weten dat je achtervolgt wordt door die dingen :+
En je kan ze zelfs inhalen _o-
Ik heb afgelopen weekend ruim 10 minuten gelopen met zo'n hakbijl achter me aan van 1 van die mobs in HF.

Zag er ook wel vreemd uit ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:49:
[...]

Mja wordt zelf al wat ziek van de DK's die allemaal dezelfde MK macro gebruiken voor Death grip :O na 3x de "/y Get over here" is de lol er al af eigenlijk.

Weet wel dat mijn DK frost gaat levellen over paar dagen/weken.
Dat is ook een beetje triest :) ik hou dat soort gedachten gewoon voor mezelf... ga ik geen mensen mee lastig vallen in /y :P
Unholy bevalt me erg goed op het moment. Blood staat me een beetje tegen. Frost ga ik misschien later proberen, als Frost/Unholy spec om wat meer te gaan tanken.
MrHuge schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:47:
[...]

lol, zou dat ook werken voor beesten die je normaal gesproken niet op het land achtervolgen? (die frenzies in STV bijvoorbeeld).
Denk het wel :) enige wat niet lukte tot nu toe waren die Worms in HP.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik ben nu al niet blij met die Death Grip attack van DKs als mage. 40yd range verdomme :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Kaap schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:42:
[...]

4 dagen gespeeld en zit op 4 bubs voor 75 :$
Pff slacker :P, je had verder kunnen zijn :+

Overigens is er nu bij mij in de guild een soort van discussie over hoeveel deathknights er mee mogen gaan naar de 25 mans raids. Men heeft al aangegeven 3 spots (waarvan 1 tank spot) te reserveren. Maw. vecht het maar uit lui voor die 2 andere plekken.

En nog doodleuk neerzetten: We vertellen mensen niet welke classes ze kunnen of moeten lvlen. We zeggen alleen dat we 3 spots hebben waarvan er 1 sowieso naar een officer toegaat (tank spot) in de 25 mans raids. Bedenk dus welke char je levelt.

Ik voel me hier een beetje raar bij, of ligt het aan mij :S? Zeker gezien het feit dat we van elke class ongeveer wel 5-10 actieve spelers hebben (ook pre wotlk)

edit: Moet er wel bij vertellen dat de officer ook één van de raidleaders is hoor daar niet van, maar goed.

[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 17-11-2008 15:07 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
whyz schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:03:
[...]

Pff slacker :P, je had verder kunnen zijn :+

Overigens is er nu bij mij in de guild een soort van discussie over hoeveel deathknights er mee mogen gaan naar de 25 mans raids. Men heeft al aangegeven 3 spots (waarvan 1 tank spot) te reserveren. Maw. vecht het maar uit lui voor die 2 andere plekken.

En nog doodleuk neerzetten: We vertellen mensen niet welke classes ze kunnen of moeten lvlen. We zeggen alleen dat we 3 spots hebben waarvan er 1 sowieso naar een officer toegaat (tank spot) in de 25 mans raids. Bedenk dus welke char je levelt.

Ik voel me hier een beetje raar bij, of ligt het aan mij :S? Zeker gezien het feit dat we van elke class ongeveer wel 5-10 actieve spelers hebben (ook pre wotlk)
Het welbekende Monopoly beleid van sommige guilds.. Hier walg ik idd ook van dus voel je niet vreemd hierdoor. Dit gebeurt zovaak, gelukkig kan ik deze guilds mooi ontwijken ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
***Launch Mededeling***

Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.

Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:

- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....

Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!