Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind al die 10-man en tevens ook de 25-man raids saai (t.o.v. van de oudere setup). MC/BWL/AQ40/Naxx met 40 man was gewoon super.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 17:34:
[...]
Wauw.. gaat helemaal nergens meer over nu
Even iets meer onderbouwing: Het was in TBC al makkelijker raiden vergeleken met vanilla, maar dit gaat té ver, wat is er nu nog leuk aan als je in 3 dagen (amper) alle content cleared?
Ik vraag dat me namelijk af. Immers, met WotLK heb je nu een hero class, de Death Knight. Die kun je aanmaken zodra je 1 lvl 55 character hebt. Als je er 1 aangemaakt hebt, dan begin je neem ik aan toch op Northrend? Om daar eerst de stappen te doorlopen om je mount te halen/lore m.b.t. de DK aan te horen e.d. Dan zou je in weze toch ook met elk andere class op lvl 60 meteen in Northend beginnen, toch? Dat het waarschijnlijk niet aan te raden is omdat ieder ander met lvl 70 pas voet op bodem van Northend zet (m.u.v. DK's) snap ik. Maar ik vroeg het me gewoon af. Simpelweg omdat WotLK mij als uitbreiding meer aanspreekt dan BC ten tijde van de introductie.
Ik heb namelijk 1,5 jaar lang WoW gespeeld maar ben sindsdien gestopt tot op heden. Echter, de nieuwe uitbreiding is toch wel aanlokkelijk om het een nieuwe draai te geven. Want sindsdien heb ik genoeg andere games geprobeerd (waaronder Guild Wars en Lord of the Rings) maar geen enkele game kan het gevoel oproepen wat ik wel had toen ik nog WoW speelde. Verder is 't ook dankzij TBC dat ik min of meer kapte, het was minder leuk als vanilla WoW. (zo heb ik het iig ervaren) Ik heb nadat ik stopte mijn account gecanceled, wil een nieuwe account aanmaken maar dan heb je dus een nieuwe serial nodig. Ergo, opnieuw WoW kopen inclusief nieuwe serial. En tja, dan zou ik liever WoW en WotLK bij elkaar kopen (50 euro incl. verzendkosten) dan de Battlechest (31,95 euro incl. verzendkosten) zodat je WoW en TBC krijgt. Vandaar dat ik dus zit met deze vraag.

nee je hebt TBC nodig om Wotlk te kunnen activeren.Joosie200 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:46:
Kortom, zou je ook met WotLK in 't bezit naast vanilla WoW vanaf lvl 60 door kunnen naar lvl 80 of is TBC echt een vereiste?
Nee je hebt tbc nodig, nee een DK start gewoon in outland. waarom zou je je account ook cancelen ipv gewoon niet meer betalen
Lijkt me echt tof! Na drie dagen alle content gecleared, kan je meteen het spel weer in de kast gooien!Alexji schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:41:
Zo he, nihilum + SK merge heeft alle content alweer down volgens mij
http://twentyfifthnovember.com/

Om eerlijk te zijn vindt ik 't maar een beetje zielig. Maargoed, dat ben ik
Surfin' paradise!
Ok, dus het is serieel geschakeld. Aan de ene kant te begrijpen, aan de andere kant... je kunt ook de Sims en de Sims uitbreiding xx kopen terwijl die uitbreiding tig uitbreidingen voor zich heeft gehad. En dat werkt ook gewoon. Nu weet ik wel dat WoW anders in elkaar steekt, maar het principe is dat je in geval van uitbreidingen, het origineel nodig hebt om de uitbreiding te spelen. Niet uitbreiding 1 om uitbreiding 2 te kunnen spelen. Maargoed, nogmaals ik kan vanuit Blizzard wel snappen dat ze het zo opgezet hebben.martijn- schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:52:
[...]
nee je hebt TBC nodig om Wotlk te kunnen activeren.
Dan haal ik de battlechest wel, eer ik toe ben aan Northrend kost WotLK me dan geen 30 euro meer.
Omdat op 't moment van stoppen ik er een definitief eind aan wilde maken, met daarbij dus een definitief einde aan mijn account. Op dat moment had ik me nog niet gerealiseerd dat ik jaren nadien nog weleens terug zou kunnen komen om weer te beginnen. Overbodige en nu geredeneerd stomme zet dus, maar ach 't kwaad is toch al geschied en daarnaast maakt het mij vrij weinig uit. Had toch echt maar 1 main character, nightelf BM huntress en zo speciaal was dat nu ook weer niet. (ik had wel de hele pre TBC PVP 1 gearset maar die was snel achterhaald)Raz- schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:53:
[...]
Waarom zou je je account ook cancelen ipv gewoon niet meer betalen
welke is het beste om naar 80 te brengen.. al vind ik paladin wel aantrekkelijk om te lvlen
Iseci
Priest: Heals
Hunter: Huntard
Paladin: Loladin
you decide... Jij betaald dus jij kiest wat je speelt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarom zou dat zielig zijn, jij vind levelen leuk en hun vinden het leuk om world first te zijn in bepaalde dingen. Tis toch mooi dat niet iedereen het spel op dezelfde manier hoeft te spelenSnappie88 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:57:
[...]
Lijkt me echt tof! Na drie dagen alle content gecleared, kan je meteen het spel weer in de kast gooien!![]()
Om eerlijk te zijn vindt ik 't maar een beetje zielig. Maargoed, dat ben ikIk ga lekker rustig levellen, en ik ben over vijf maanden erg blij als mijn guild eindelijk Kel'Thuzad neerheeft!
Verwijderd
Al speccen weinig DK's Frost (op mijn server iig)..SinergyX schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 20:32:
Priest, DPS is er teveel, tankers komen erbij door DK's dus tekort aan healers
Voornamelijk tanks/healers tekort hier. Kan ik handig op inspringen met m'n offspec healgear (ben nog best een goede healer dankzij Sheath of Light).
Tanken gaat alleen nog niet geweldig
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2008 21:21 ]
Ja het is echt waar. Veel plezier met stoppen!RMB schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:53:
Is dat verhaal van Nihilum/SK nou echt waar? Zo ja... dan stop ik nu met WoW.

Oh noes.. No more TreinTijden :(
Waarom zou het niet zo zijn, hun spelen de afgelopen dagen maar met 1 doel. Wereld eerste.RMB schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:53:
10 miljoen spelers, mischien 10000 nu lvl80 en mogelijk 5000 hebben eindraiding gedaan. Dat is net 0.1% van de totale playerbase, ze zouden best gelijk kunnen hebben dat blizzard nu meer 'casual' is geworden.
Die 15 euro is volgens mij enkel WoW. Maar bij bijna elke speelgoedzaak staat TBC voor mischien 10-15 euro.DeepSeven schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:01:
Ik wil mijn account upgraden van een trial naar een full. Ik heb de originele wow en wotlk, alleen van de originele had ik mijn account verkocht. Nou moet ik dus in principe wow+tbc opnieuw kopen. Onder account management staat dat je voor 15 euro wow online kunt kopen, is dat dan alleen de originele wow, of zit tbc daar ook bij? Oftewel, kan ik na die 15 euro gewoon mijn account upgraden, wotlk installeren, me account weer upgraden en vervolgens spelen?
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 15-11-2008 23:07 ]
Waarom zou je daarom stoppen dan?RMB schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:53:
Vind het leuk voor ze, ik zou het nooit op die manier willen. Ik ga wel genieten op mijn eigen manier en als casual speler, die wel raid met de guild maar het niet allemaal zo serieus neemt maar het wel leuk vind dat hij nu alles 10 man's is geworden ook end game content kan zien.
Duurt nog heel lang hoor. Ik wil met mijn paladin gaan raiden, en ik zit op dit moment nog op lvl 67. Mijn warrior en warlock (beide 70) nog niet aangeraakt sinds WotLK is uitgekomen. Wel als protection specced mijn eerste instance gehealed (nu al? Nee, nu pas..). Een Underbog met 4 DK's en ik als healende pally met de verkeerde spec. Ging vrij goed, veel verkeerde pulls, maar alles overleefd. DK's deden zieke DPS, en healden zichzelf ook een beetje met 1 van hun skills.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Hoe simpel zal het zijn als het ze nu in een halve dag lukt? (het raiden dan)
Dat stoppen is natuurlijk onzin, maar mij vallen wel de schoenen ervan uit

[ Voor 22% gewijzigd door RMB op 16-11-2008 01:19 ]
Mwah,RMB schreef op zondag 16 november 2008 @ 01:19:
Maar in vanilla en TBC deden zij er ook een paar weken op!
Hoe simpel zal het zijn als het ze nu in een halve dag lukt? (het raiden dan)
Dat stoppen is natuurlijk onzin, maar mij vallen wel de schoenen ervan uit
Beta hardcore raiding om de tactics te leren, dan een chiney betalen om te levelen/gearen (quests)... dan ben je 80 en pewpew raiding.
Leuk, meer HP, maar mn attackpower gaat steeds verder omlaag

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Was 't maar waar, heb net heel Outlands achter de rug op m'n DK.Joosie200 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 18:46:
Ik vraag dat me namelijk af. Immers, met WotLK heb je nu een hero class, de Death Knight. Die kun je aanmaken zodra je 1 lvl 55 character hebt. Als je er 1 aangemaakt hebt, dan begin je neem ik aan toch op Northrend?
ik heb een vraag: ik ben op dit moment met mn 2de dag van mijn 10 dagen trail bezig en las in de OP:
"Tip: Er is een trucje om je "free month of play" te verlengen met 10 dagen. Als je je account aanmaakt op deze pagina, heb je een 10 dagen trial-account (soort demo versie). Als je dan meteen na het aanmaken van je trial-account je gekochte key gebruikt om je trial-account te upgraden naar een volledig account, dan kun je 40 dagen gratis spelen."
als ik straks op mijn einde zit en pas over zeg maar 3 weken WoW classic aanschaf met een key krijg je dan alsnog de 30 dagen of moet ik er dan gelijk een timecard van 60 dagen bij kopen?
Alsnog een gamecard kopen, net als nu je in de trial zit. Je kunt die 30 dagen alleen krijgen door een gamecard/creditcard toe te voegen aan je account.DJrDJ666 schreef op zondag 16 november 2008 @ 06:54:
goedemorgen allemaal,
ik heb een vraag: ik ben op dit moment met mn 2de dag van mijn 10 dagen trail bezig en las in de OP:
"Tip: Er is een trucje om je "free month of play" te verlengen met 10 dagen. Als je je account aanmaakt op deze pagina, heb je een 10 dagen trial-account (soort demo versie). Als je dan meteen na het aanmaken van je trial-account je gekochte key gebruikt om je trial-account te upgraden naar een volledig account, dan kun je 40 dagen gratis spelen."
als ik straks op mijn einde zit en pas over zeg maar 3 weken WoW classic aanschaf met een key krijg je dan alsnog de 30 dagen of moet ik er dan gelijk een timecard van 60 dagen bij kopen?
Woei! Goedemorgen inderdaad, ben er maar vroeg uit om mn DK weer verder te levelen. Beetje kansloos maarja
Bied ik mijn diensten aan aan een groep die vertrekkensklaar was, krijg ik dat gezeik weer te horen van 'ja je moet wel zus en zo epics hebben en zoveel spellpower, blabla...'. Die groep heb ik dus kordaat afgewezen en een andere gekozen, toch leuk dat je de enige healbot bent in LFG he
Oja, mijn gear is full epic (Zul'Aman, Karazhan, badges), maar dat geleuter over 'je moet dit en je zal dat...' kan ik echt niet meer hebben en ik zal het niet nalaten om mensen daarop te wijzen. Zeker als het gaat om entry level instances moet men niet beginnen zeiken over gear en specs.
De grap is dan ook nog eens dat mijn priest in feite shadowspec is, maar heel gemakkelijk die levelling instances kan healen. Ik heb nu de Nexus en Utgarde afgewerkt en ik viel bijna in slaap moet ik zeggen, af en toe een renew of een PoM casten en dat is het dan ongeveer

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 16-11-2008 07:41 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dat gezeur had ik ook altijd op mijn druid. Was altijd feral maar met behoorlijke healing gear is dat allemaal geen probleem.Kapoen schreef op zondag 16 november 2008 @ 07:27:
De grap is dan ook nog eens dat mijn priest in feite shadowspec is, maar heel gemakkelijk die levelling instances kan healen. Ik heb nu de Nexus en Utgarde afgewerkt en ik viel bijna in slaap moet ik zeggen, af en toe een renew of een PoM casten en dat is het dan ongeveer
In WotLK is er als ik het goed begrepen heb geen verschill meer tussen + healing en + spell damage dus dat maakt het alleen maar makkelijker.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het lijkt erop dat blizzard wel heel erg voor de laagste gemene deler is gegaan dit keer, ff afwachten hoe t gaat worden (ze moeten dan wel weer meer content gaan uitbrengen dus of het nu zon goed idee is om raiden idiot proof te maken vraag ik me af)Om eerlijk te zijn vindt ik 't maar een beetje zielig. Maargoed, dat ben ikIk ga lekker rustig levellen, en ik ben over vijf maanden erg blij als mijn guild eindelijk Kel'Thuzad neerheeft!
Verder vind ik t wel leuk, alleen zit ik nu naast mn priest ook maar een dk te levellen voor als de nerfs doorgaan (al ben ik de enige holy priest die nog over is, de rest lijkt er geen zin meer in te hebben nav dat ghostcrawler gezeur)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
mwog..wie weet komt Blizzard volgende week ineens met Heroic Raids. Dat zou een klap in het gezicht zijn van die guilds die dachten gemakkelijk door alle content te kunnen wandelenblouweKip schreef op zondag 16 november 2008 @ 07:48:
[...]
Het lijkt erop dat blizzard wel heel erg voor de laagste gemene deler is gegaan dit keer, ff afwachten hoe t gaat worden (ze moeten dan wel weer meer content gaan uitbrengen dus of het nu zon goed idee is om raiden idiot proof te maken vraag ik me af)
Verder vind ik t wel leuk, alleen zit ik nu naast mn priest ook maar een dk te levellen voor als de nerfs doorgaan (al ben ik de enige holy priest die nog over is, de rest lijkt er geen zin meer in te hebben nav dat ghostcrawler gezeur)
Zijn die er al dan niet? Ik meen dat die fusieguild Nihi/SK Naxx al heeft gecleared op Heroic, zo stond het toch op de screenshots...Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 09:12:
[...]
mwog..wie weet komt Blizzard volgende week ineens met Heroic Raids. Dat zou een klap in het gezicht zijn van die guilds die dachten gemakkelijk door alle content te kunnen wandelen
Verwijderd
De gear eisen heb ik nog niet gezien, maar de rest komt me erg bekend voor. Alleen is het voor mij een probleem. Die priest is een alt, ik zit in een groep met mijn lock en het is gewoon een eeuwigheid zoeken naar healers, zodat ik uiteindelijk switch. Mn lock is straks gewoon weer 80 zonder een instance van binnen te hebben gezien.Kapoen schreef op zondag 16 november 2008 @ 07:27:
Het zijn leuke tijden voor healers. Gisteren wou ik een Utgarde Keep run doen met mijn priest, en ik zocht dus een groep via LFG. Quasi elke groep zoekt healers tegenwoordig dus heb je keuze genoeg![]()
Bied ik mijn diensten aan aan een groep die vertrekkensklaar was, krijg ik dat gezeik weer te horen van 'ja je moet wel zus en zo epics hebben en zoveel spellpower, blabla...'. Die groep heb ik dus kordaat afgewezen en een andere gekozen, toch leuk dat je de enige healbot bent in LFG he![]()
Oja, mijn gear is full epic (Zul'Aman, Karazhan, badges), maar dat geleuter over 'je moet dit en je zal dat...' kan ik echt niet meer hebben en ik zal het niet nalaten om mensen daarop te wijzen. Zeker als het gaat om entry level instances moet men niet beginnen zeiken over gear en specs.
idd. normal == 10 man, heroic == 25 man.Kapoen schreef op zondag 16 november 2008 @ 09:47:
[...]
Zijn die er al dan niet? Ik meen dat die fusieguild Nihi/SK Naxx al heeft gecleared op Heroic, zo stond het toch op de screenshots...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 10:35 ]
I hear ya, mijn rogue is in principe mijn main, maar die komt nu niet aan de bak vrees ik.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 10:34:
[...]
De gear eisen heb ik nog niet gezien, maar de rest komt me erg bekend voor. Alleen is het voor mij een probleem. Die priest is een alt, ik zit in een groep met mijn lock en het is gewoon een eeuwigheid zoeken naar healers, zodat ik uiteindelijk switch. Mn lock is straks gewoon weer 80 zonder een instance van binnen te hebben gezien.
Het is jammer dat Blizzard niet meteen dat dual spec systeem heeft ingevoerd bij de lancering van WotLK, want nu zit ik te twijfelen of ik al dan niet holy zou speccen. Die glyphs maken de zaken wat moeilijker op dit moment, sommigen kosten nog aardig wat gold en ze gaan verloren als je ze vervangt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het systeem met de runes vind ik erg leuk spelen. Geen echt vaste rotatie, welke ability je gebruikt is afhankelijk van welke rune(s) beschikbaar is/zijn.
Erg grappig om te zien trouwens is als je in Hellfire Peninsula een /who doet. Het zit daar nu echt vol met DK's. Toch valt het me mee dat je nog aardig goed kunt questen. Als je ergens een 'kill [x] of [y]' doet invite je gewoon 4 andere DK's en heb je je quest alsnog snel afgemaakt. Ook voor de groepsquests zijn (waar nodig) ineens zat spelers te vinden.
Al met al vind ik het nu erg leuk om de DK te levelen. Ook de questline aan het begin vond ik erg leuk om te doen (Grand Theft Palomino
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Verwijderd
Is een bug, alle spells die niet op de petbar staan gaan op autocast, erg irritant.posttoast schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:47:
Sinds patch 3.0.1 heeft mijn vriendin een probleem met haar hunter. Haar pet (een cat) gaat steeds automatisch op Prowl. Als ze autocast uitzet en de volgende keer weer opnieuw inlogt staat deze weer aan. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Ik heb Prowl wel op mijn bar staan (no idea why) en die gaat ook telkens als ik inlog, pet respawn (na een de-mount/revive) op autocast. Mag wel gefixed worden.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:23:
[...]
Is een bug, alle spells die niet op de petbar staan gaan op autocast, erg irritant.
Wat bedoel je met 'account gecanceled' trouwens? Het account cancellen op de site is gewoon de betaling stoppen. Je characters zijn er nog gewoon.Joosie200 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:12:
Omdat op 't moment van stoppen ik er een definitief eind aan wilde maken, met daarbij dus een definitief einde aan mijn account. Op dat moment had ik me nog niet gerealiseerd dat ik jaren nadien nog weleens terug zou kunnen komen om weer te beginnen. Overbodige en nu geredeneerd stomme zet dus, maar ach 't kwaad is toch al geschied en daarnaast maakt het mij vrij weinig uit. Had toch echt maar 1 main character, nightelf BM huntress en zo speciaal was dat nu ook weer niet. (ik had wel de hele pre TBC PVP 1 gearset maar die was snel achterhaald)
Waarom zou je daarom er nu mee stoppen?RMB schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 22:53:
Ik vind die posts van dat guild gewoon te triest voor woorden. "We hebben 24 uur per dag zitten grinden na ook de beta al doorgespeeld te hebben, en maken ons zorgen dat WoW te casual is". Pff. Doe normaal.
Dat dat guild nu al alles gecleared heeft zegt helemaal niks.blouweKip schreef op zondag 16 november 2008 @ 07:48:
Het lijkt erop dat blizzard wel heel erg voor de laagste gemene deler is gegaan dit keer, ff afwachten hoe t gaat worden (ze moeten dan wel weer meer content gaan uitbrengen dus of het nu zon goed idee is om raiden idiot proof te maken vraag ik me af)
https://niels.nu
Verwijderd
Ja, je kan wotlk installeren zonder key, en dan kan je ook nog gewoon tbc spelen.posttoast schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:51:
Nog een vraag: kan ik WOTLK al installeren als ik hem nog niet gekocht heb? Ik heb de installatiebestanden wel al dus. Ik vermoed dat ik dan gewoon kan spelen zonder gebruik te kunnen maken van de nieuwe content, maar is dit ook echt zo?
Waarom niet naar de nieuwe server? Ik vraag me af of er niet een enorm crappy economie bestaat op de nieuwe server en of het er niet erg leeg zal zijn in de eerste maanden. Wat zijn de ervaringen van mensen die transfers hebben gedaan?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nu heb ik het probleem dat mijn C: schijf te klein is en die wowinstaller alleen maar op de C: download.
Is er geen mogelijkheid om die installer die files ergens anders neer te laten zetten of is er geen stand-alone WOTLK installer?
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Ja, dat weet ik en dat heb ik dus ook gedaan. Account cancellen via account management zodat de subscription op de dag wanneer ie normaliter automatisch wordt verlengd (betaalde met CC per maand speeltijd, dus 13 per keer) dus stopte. Mijn characters zijn er inderdaad nog, ik kan ze zo opzoeken in The Armory. (alleen die schijnt problemen te hebben want zowat alle characters van de guild waar ik bij zat geven hetzelfde errorbericht weer)Hydra schreef op zondag 16 november 2008 @ 13:49:
[...]
Wat bedoel je met 'account gecanceled' trouwens? Het account cancellen op de site is gewoon de betaling stoppen. Je characters zijn er nog gewoon.
Ik ga een paid character transfer uitvoeren zodra ik de battlechest binnen heb. Nieuw account aanmaken, de serials van beide exemplaren invoeren bij het nieuwe account zodat ie net zoals mijn oude account "wow/tbc" enabled is. En vanaf dan kan ik paid character transfer doen. Want de voorwaarden daarvoor zijn:
1) zelfde achternaam bij beide accounts, check
2) allebei de accounts moeten geupgrade zijn naar 't zelfde lvl (als in, je kunt niet transferen van een account dat alleen vanilla enabled is naar een account wat vanilla en tbc heeft), wederom check.
3) van beide accounts moet je 't juiste antwoord op de secret question weten en invullen. Ook check.
Vraag me alleen af of je wel die transfer kunt uitvoeren van een gebanned account naar een unbanned account. Anders betaal ik dadelijk 20 euro en blijft ie hangen op: "one of your accounts doesn't meet the requirements". Want dat is ook zoiets, soms lijkt het wel alsof Blizzard jouw als klant/gamer niet op prijs stelt. Nu is 13 per maand aan inkomsten natuurlijk niks wanneer er 10.999.999 anderen ook meedoen. Maar toch, Blizzard heeft niet gehoord van "wie 't kleine niet eert, is het grote niet weerd".
Het geeft iig aan dat het in mindere mate een uitdaging is dan in bijv de vorige expansie, iets waar ik al voor vreesde toen ik zag hoe ze de klassen gingen homogeniseren en de uitdagingen langzaam weghalen (uitdagingen worden door veel mensen als anti-casual gezien helaas, dus zo min mogelijk je hersens gebruiken = goed en anders ben je een nolifer tegenwoordigDat dat guild nu al alles gecleared heeft zegt helemaal niks.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Waarom ben je in de eerste plaats gebanned? Ik denk dat blizzard er alle baat bij heeft om cheaters uit te sluiten. Daarom zou ik het ook niet vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn.Joosie200 schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:46:
[...]
Vraag me alleen af of je wel die transfer kunt uitvoeren van een gebanned account naar een unbanned account. Anders betaal ik dadelijk 20 euro en blijft ie hangen op: "one of your accounts doesn't meet the requirements". Want dat is ook zoiets, soms lijkt het wel alsof Blizzard jouw als klant/gamer niet op prijs stelt. Nu is 13 per maand aan inkomsten natuurlijk niks wanneer er 10.999.999 anderen ook meedoen. Maar toch, Blizzard heeft niet gehoord van "wie 't kleine niet eert, is het grote niet weerd".
Overigens sta ik nu in de queue voor Draenor, net gewoon 970 man voor me.. en ja ik weet dat er een free transfer mogelijkheid is, maar ik speel al zo lang op deze server en ken zoveel mensen dat het niet echt een optie voor mij is.
[ Voor 64% gewijzigd door shoombak op 16-11-2008 17:09 ]
970 valt nog mee nou ja het is veel maar ik stond laatst 1400 op Draenor. Het is inderdaad een ontzettend drukke server en ik ga ook niet weg zit er al heel lang op en ken er ook veel mensen.shoombak schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:52:
Klopt het trouwens dat Rogue gear ook werkt voor een feral druid?
Overigens sta ik nu in de queue voor Draenor, net gewoon 970 man voor me.. en ja ik weet dat er een free transfer mogelijkheid is, maar ik speel al zo lang op deze server en ken zoveel mensen dat het niet echt een optie voor mij is.
Verwijderd
Feral DPS wel, Feral tank niet echtshoombak schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:52:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Feral tank *nog* niet echt. Als het aan Blizzard ligt gaat dat dus wel zo worden.
Oh, nog een Silvermooner (nouja, ik ben import...). Welke char/guild?Dr. Strangelove schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:12:
Ik zit te dubben of ik gebruik zal maken van de free transfer naar de nieuwe PvE realm. Ik zit nu op Silvermoon en de cues zijn echt lang, tegen de 1000 man van de week. Dat betekent gewoon een uur wachten. Ook is het zo dat de verhouding alliance/horde bijna 10:1 is op de server. De keren dat je PvP wil spelen zijn daardoor ook fors aan cues onderhevig (ik speel vooral Alliance). Tot slot is de server population natuurlijk erg oud, allemaal lvl 70+ en weinig mensen in de lage gebieden. Dat zal ook lastig veranderen omdat er geen chars gecreeerd mogen worden op moment.
Waarom niet naar de nieuwe server? Ik vraag me af of er niet een enorm crappy economie bestaat op de nieuwe server en of het er niet erg leeg zal zijn in de eerste maanden. Wat zijn de ervaringen van mensen die transfers hebben gedaan?
Maar ja, vrijdag of zaterdag had iemand in onze guild meer dan twee uur nodig om in te loggen en dergelijke grappen. Beetje irri, helaas vrij weinig aan te doen voor mij, aangezien ik niet denk dat de guild nogmaals zal migraten en ik geen zin heb om ergens anders weer een guild te zoeken.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
klopt, is bug.posttoast schreef op zondag 16 november 2008 @ 12:47:
Sinds patch 3.0.1 heeft mijn vriendin een probleem met haar hunter. Haar pet (een cat) gaat steeds automatisch op Prowl. Als ze autocast uitzet en de volgende keer weer opnieuw inlogt staat deze weer aan. Zijn er meer mensen met dit probleem?
haal ze uit je spellboek en gooi ze op je petbar (zet dus de skills die je op autocast wil hebben NIET In jet pet bar, de rest wel
Gelukkig is het niet het enige wat mis is met hunters atm
Pathfinding van men pet is echt bagger (heb een core hound)
als ik em van een lange afstand wat aan laat vallen loopt hij 3 stappen om vervelens 2 stappen achter te lopen (zo lijkt het, ding staat gewoon stil

en tevens, meest kwalijke van allemaal imo, de bonus die Aspect mastery (20% meer rap voor hawk/dragonhawk) word niet opgeteld, maar afgetrokken...
dit was in de patch met WLOTK talents al zo, en dus nog steeds niet gefixed...
vrij kansloos van blizz imo, hadden ze we wat aan mogen doen.
Voor de rest, ERG goed gedaan qua sfeer en quests. erg vet allemaal.
ben nu 78 en halverwege in Sholazar basin, ik race er door heen echt, (ben wat te hoog level eigenlijk
Trouwens, jullie ook al opgevallen dat je zo ONTZETTEND veel kan minen/herben in sholazar? is de respawn rate te hoog ofzo!?
ik ben masaaal aan het inslaan en aan het verkopen.
2 uur bezig geweest en 3 bags vol met ore en crystalized spul.
komende paar dagen minder levellen en meer farmen denk ik
Battle.net Spud#2543
Wat ik me eigenlijk afvraag Blizz heeft een paar weken geleden met de 3.0.1 patch de active populatie naar beneden geschroeft ivm server crashes en instabiliteit ik vraag me af of dit nadat de problemen voorbij waren ook weer is herstelt.DarkKnight schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:38:
[...]
Oh, nog een Silvermooner (nouja, ik ben import...). Welke char/guild?
Maar ja, vrijdag of zaterdag had iemand in onze guild meer dan twee uur nodig om in te loggen en dergelijke grappen. Beetje irri, helaas vrij weinig aan te doen voor mij, aangezien ik niet denk dat de guild nogmaals zal migraten en ik geen zin heb om ergens anders weer een guild te zoeken.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Snap niet dat er nog steeds chars bij kunnen komen op neptulon maar dat zal wel aan mij liggen.
Nope. Denk dat ze het bewust nog even zo laten doen met de release van WOTLK totdat de hype een beetje gezakt is en iedereen naar zijn normale speeltijden terug is.ShadowBumble schreef op zondag 16 november 2008 @ 20:30:
[...]
Wat ik me eigenlijk afvraag Blizz heeft een paar weken geleden met de 3.0.1 patch de active populatie naar beneden geschroeft ivm server crashes en instabiliteit ik vraag me af of dit nadat de problemen voorbij waren ook weer is herstelt.
Hoop het, want morgen na mijn werk inloggen betekent een uur in de queue voor Draenor.
Verwijderd
Lijkt me heel sterk dat Blizzard mensen wil laten tanken met DPS feral gear waar dus (normaal gezien) geen dodge op zit en niet erg veel stamina.. Crit immune was je al door een bepaald talent in feral toch? .. Anders lack je ook nog defense. (hoewel dat niet enorm lastig te compenseren is)DizzyWeb schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:04:
[...]
Feral tank *nog* niet echt. Als het aan Blizzard ligt gaat dat dus wel zo worden.
Joepie overigens, level 75.. Hopelijk volgend weekend 80 maar ik denk niet dat ik dat red (zo ongeveer het meest verrotte school rooster ooit gekregen deze periode..)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2008 23:41 ]
Heeft ook te maken dat nu de mains gelevelled worden die vaak 2 crafting proffessions hebben. (denk ik)TepelStreeltje schreef op zondag 16 november 2008 @ 20:19:
[...]
Trouwens, jullie ook al opgevallen dat je zo ONTZETTEND veel kan minen/herben in sholazar? is de respawn rate te hoog ofzo!?
ik ben masaaal aan het inslaan en aan het verkopen.
2 uur bezig geweest en 3 bags vol met ore en crystalized spul.
komende paar dagen minder levellen en meer farmen denk ik
Gisteren de 1e horde bij ons lvl 80 (belf pallie faitho was 4 uur te laat voor 1e paladin, ) en met een beetje mazzel is binnen nu en een uur savagetwo ook lvl 80. Een belf DK. Beiden in TiC.
sick fucks ><
Wel heb ik besloten om helemaal overnieuw te beginnen puur omdat ik weer wat gevoel met mijn account wil opbouwen (oude char level 62 rogue en 42 mage en nog wat grut)
Mischien wel zonde maar ben bang dat als ik daar verder ga ik al het gevoel kwijt ben.
Met een RPG zoek ik toch altijd wel het gevoel ja dit is mijn karakter hier heb ik aan gewerkt.
En meteen maar een Low populated server genomen na alle berichten hier dat er mensen zijn die moeten wachten voor ze kunnen spelen als je uiteindelijk level 80 bent hoef je je daar toch niet meer druk over te maken en de 60 en 70 instances hoef ik nu niet meer voor de gear te doen levelt toch door en zijn groene 80 items toch weer beter dan.
(Dat was de reden dat ik stopte met Burning crusade heb niet veel speeltijd maar na hard werken full T3 op mijn rogue was het dacht ik en dan opeens in de expansion met groene items zitten die beter zijn was toch wel even van je oke daar gaat een jaar lang raiden in PLOEMP 2 dagen weg)
Lekker long nutteloos verhaal denk ik zo maar in ieder geval im back en zit op spinebreaker
En natuurlijk met pijn in je hart zien hoe groene quest items even goed zijn als mijn epic items
[ Voor 12% gewijzigd door Phenomenon1985 op 17-11-2008 00:50 ]
Prima vervanger voor Shattrah, vind ik. Portals naar alle steden, altijd handig. En maar gelijk een War Bear Mount gekocht. Ik was die hyperactieve kip van me echt beu.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 17-11-2008 00:54 ]
Dodge krijgen we van agility en dat zit dus met bakken op rogue leather. Er zijn ideeen om mitigation the gaan scalen op attack power. Was ergens een blue post over, dacht dat ik het op WoR gezien had, maar kan 'm zo snel niet terug vinden.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:41:
[...]
Lijkt me heel sterk dat Blizzard mensen wil laten tanken met DPS feral gear waar dus (normaal gezien) geen dodge op zit en niet erg veel stamina.. Crit immune was je al door een bepaald talent in feral toch? .. Anders lack je ook nog defense. (hoewel dat niet enorm lastig te compenseren is)
Joepie overigens, level 75.. Hopelijk volgend weekend 80 maar ik denk niet dat ik dat red (zo ongeveer het meest verrotte school rooster ooit gekregen deze periode..)
Imo raid je niet voor gear voor de expansion maar voor gear in verdere raidsHADES2001 schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:44:
Nou the burning crusade was een flinke tegenvaller vond ik maar nu WotL uit is moest ik toch weer even proberen (komt ook omdat ik op de releaseavond van iemand alle 3 de collectors editions heb overgenomen en dat voelde toch een beetje hartverscheurend)
Wel heb ik besloten om helemaal overnieuw te beginnen puur omdat ik weer wat gevoel met mijn account wil opbouwen (oude char level 62 rogue en 42 mage en nog wat grut)
Mischien wel zonde maar ben bang dat als ik daar verder ga ik al het gevoel kwijt ben.
Met een RPG zoek ik toch altijd wel het gevoel ja dit is mijn karakter hier heb ik aan gewerkt.
En meteen maar een Low populated server genomen na alle berichten hier dat er mensen zijn die moeten wachten voor ze kunnen spelen als je uiteindelijk level 80 bent hoef je je daar toch niet meer druk over te maken en de 60 en 70 instances hoef ik nu niet meer voor de gear te doen levelt toch door en zijn groene 80 items toch weer beter dan.
(Dat was de reden dat ik stopte met Burning crusade heb niet veel speeltijd maar na hard werken full T3 op mijn rogue was het dacht ik en dan opeens in de expansion met groene items zitten die beter zijn was toch wel even van je oke daar gaat een jaar lang raiden in PLOEMP 2 dagen weg)
Lekker long nutteloos verhaal denk ik zo maar in ieder geval im back en zit op spinebreaker
Items die ik heb vervangen komen ook uit lange quest lines en zijn daarom ook zeker de moeite waard om te doen. Toegegeven heb nog maar 2 instance runs gedaan tot nu toe dus heb die drops allemaal gemist.
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 17-11-2008 02:12 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat gezeik had ik laatst ook.Kapoen schreef op zondag 16 november 2008 @ 07:27:
Het zijn leuke tijden voor healers. Gisteren wou ik een Utgarde Keep run doen met mijn priest, en ik zocht dus een groep via LFG. Quasi elke groep zoekt healers tegenwoordig dus heb je keuze genoeg![]()
Bied ik mijn diensten aan aan een groep die vertrekkensklaar was, krijg ik dat gezeik weer te horen van 'ja je moet wel zus en zo epics hebben en zoveel spellpower, blabla...'. Die groep heb ik dus kordaat afgewezen en een andere gekozen, toch leuk dat je de enige healbot bent in LFG he
Ik was samen met een maat een groep gestart voor UK (ik mage hij holy paladin).
hadden snel 2 DPS en een tank.
De tank was 2 dagen voor WOTLK 70 geworden en droeg dus een mix van outland blue en northrend greens.
De 2 DPS en de tank waren bij UK aan het wachten op ons (wij wilden nog even de FP halen). Beginnen die 2 DPS opeens te zeuren over de gear van de tank dat het niks is etc.
tegen de tijd dat we er waren gingen die gasten ons zo erg op de zenuwen dat we ze gezegd hebben dat ze mogen gaan wandelen en was om eerlijk te zijn de zoveelste slechte ervaring met leden van hun guild (blijkbaar zoekt soort toch soort).
DPS vinden is geen probleem dus binnen een paar minuten zaten we in UK.
was pas de 3e keer dat die gast tankte en zijn in 3 runs slechts 1x gewiped.
Net in een pug naxx gedaan. Mensen van 4 verschillende guilds (pre-wotlk-sunwell-farmende-guilds). Om 20:30 begonnen. Rond 1 uur lagen de 4h plat, eerste 13 10-man bosses in een pug gekilled. Wel een leuke zwaard aan overgehouden (claymore van de 4h)Schalkie schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:12:
Nu bezig met onze eerste Naxx 10man in WotLK, Patchwerk en Grobbulus down. Tactics voor ze zijn niet veranderd op het moment. Loot is wel nice.
Verder ook realm first skill 450 Jewelcrafter gehaald, was even hard farmen maar in 3 uur toch genoeg mats gemined om het in een keer naar 450 te levellen (en iets van 20 stacks green gems weg te geven aan guildies). Naja, we zien het wel, wow kan weer op het late-avond-uurtjes-only programma
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zit zelf op Blade's Edge, relatief nieuw realm dus Sunwell is amper gefarmed, zijn momenteel bezig op 4h. Is allemaal vrij makkelijk maar Gothik is toch wel het ergste :x.Kees schreef op maandag 17 november 2008 @ 02:53:
[...]
Net in een pug naxx gedaan. Mensen van 4 verschillende guilds (pre-wotlk-sunwell-farmende-guilds). Om 20:30 begonnen. Rond 1 uur lagen de 4h plat, eerste 13 10-man bosses in een pug gekilled. Wel een leuke zwaard aan overgehouden (claymore van de 4h)
Verder ook realm first skill 450 Jewelcrafter gehaald, was even hard farmen maar in 3 uur toch genoeg mats gemined om het in een keer naar 450 te levellen (en iets van 20 stacks green gems weg te geven aan guildies). Naja, we zien het wel, wow kan weer op het late-avond-uurtjes-only programma
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Blijf in sholazar en ga op 78 naar icecrownMrVegeta schreef op maandag 17 november 2008 @ 04:53:
Jeuj, 77 flying mount gehaald. Zit nu even te twijfelen waar te gaan questen...
Na 5 kwartier 2x gedaan en toen maar even een BF run gedaan, 1 wipe..... nadat we hadden gecleared
Kan er maar niet aan toekomen om mn main te lvlen. Boring Tundra is ZO FKNG druk op Eonar, en de DK ZO leuk om te spelen
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Daar zit ik nu ook mee inderdaad. Maar misschien is het vooral de nieuwigheid van het vechtsysteem en de kracht van de class die het nu zo leuk maken om een DK te spelen. Feit is wel dat ik de DK ook zó leuk vind dat mijn 2 level 70 toons maar ff moeten wachten tot ik die DK weer ff zat benRoeligan schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:04:
Kan er maar niet aan toekomen om mn main te lvlen. Boring Tundra is ZO FKNG druk op Eonar, en de DK ZO leuk om te spelen
Qua drukte is het met een DK niet anders dan in de startgebieden van Northrend trouwens. Hellfire Peninsula en Zangarmarsh zitten vol met levelende DK's. Ik ben benieuwd of dat in de loop van de tijd nog gaat afnemen of dat dat zal aanhouden tot level 80.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Heb niet zo veel kunnen spelen donderdag en vrijdag dus gisteravond op 75.5 maar gaan maffen.
Wel grappig zoveel mensen die questlogs niet lezen etc. Meerdere malen al gehad dat ik ergens aankom waar je een item uit je bag moet usen voor een soort summon, dat daar iemand staat, niets te doen, vervolgens mijn gesummonde questmob probeerd te jatten -> Fail en wanneer ik 30 minuten later weer langskom, diezefdle gast er nog steeds staat en /1 staat vol te spammen met de vraag wat ie moet doen

Heb nu alle quests (die solo te doen zijn) in Fjord en Tundra gedaan en zit denk ik ongeveer op 1/3 van dragonblight quests, ben nu bij de toren. Moet zeggen dat het erg makkelijk is allemaal. en de instances die ik gedaan heb waren ook nogal easy. Hoop wel dat de verdere raids en hc's wat meer uitdaging bieden, want anders is het een beetje jammer.
Pas 1 item vervangen de wand, maar dat was de badge wand, vervangen door blauwe wand met haste, lijkt op wand of the demon souls qua stats, mist alleen de socket ^^
Professions hebben ze wel flink op de schop gedaan. duurt wat langer voor je alle recipes hebt en je moet keuzes maken over wat je eerst neemt. cloth drops zijn ook aangepast, minder dan in BC maar het verschil met een tailor vind ik wel wat extreem.
Herbs ben ik nog niet zoveel tegen gekomen, in tegenstelling tot mining nodes.
Door een bug kwam ik levend op de graveyard van Icecrown terecht toen ik lvl 72 was
Vond Fjord trouwens leuker en mooier dan Tundra. en tot nu toe vind ik dan Dragonblight het indrukwekkendst
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
En helaas krijgen we er steeds meer van dit soort mensen bij.Kapoen schreef op zondag 16 november 2008 @ 07:27:
Bied ik mijn diensten aan aan een groep die vertrekkensklaar was, krijg ik dat gezeik weer te horen van 'ja je moet wel zus en zo epics hebben en zoveel spellpower, blabla...'. Die groep heb ik dus kordaat afgewezen en een andere gekozen, toch leuk dat je de enige healbot bent in LFG he![]()
Oja, mijn gear is full epic (Zul'Aman, Karazhan, badges), maar dat geleuter over 'je moet dit en je zal dat...' kan ik echt niet meer hebben en ik zal het niet nalaten om mensen daarop te wijzen
Ik was nog even kuranei rep aan het grinden als prot-tank krijg ik vanuit het niets een whisper : spec
5s later een ninja-invite. Btw, de groep was bedoeld voor durn
Volgens mij begrijpen dit soort mensen niet dat dit soort acties uitvoeren bij een healer of tank bijna automatisch betekend dat je op de ignore-lijst komt.
Toen hij ook nog begon over dat hij wou betalen maar kort en krachtig gezegt dat nee ook inderdaad nee betekend.
En helaas heeft blizzard niets geleerd van zijn fouten in TBC, ik samen met mijn vriendin in tundra, killen questmobs die je moet veranderen en regelmatig mensen die je net gekillde mob stelen. Dit keer is het zelfs erger, omdat ze het nu kunnen doen terwijl de corpe nog "loot" bezit. In TBC kon je alleen mobs skinnen (de trees in skettish was zeer populair) nadat ze geloot waren.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
/highfiveDeadsy schreef op maandag 17 november 2008 @ 02:46:
[...]
Dat gezeik had ik laatst ook.
Ik was samen met een maat een groep gestart voor UK (ik mage hij holy paladin).
hadden snel 2 DPS en een tank.
De tank was 2 dagen voor WOTLK 70 geworden en droeg dus een mix van outland blue en northrend greens.
De 2 DPS en de tank waren bij UK aan het wachten op ons (wij wilden nog even de FP halen). Beginnen die 2 DPS opeens te zeuren over de gear van de tank dat het niks is etc.
tegen de tijd dat we er waren gingen die gasten ons zo erg op de zenuwen dat we ze gezegd hebben dat ze mogen gaan wandelen en was om eerlijk te zijn de zoveelste slechte ervaring met leden van hun guild (blijkbaar zoekt soort toch soort).
DPS vinden is geen probleem dus binnen een paar minuten zaten we in UK.
was pas de 3e keer dat die gast tankte en zijn in 3 runs slechts 1x gewiped.
Wat mij trouwens ook opvalt is de onwil van bepaalde klasses om te tanken en healen terwijl ze dat best kunnen ondanks hun dps spec. Ik zie veel retri paladins die per se met hun dikke two hander willen zwaaien, druids die koste wat wil in kitty form blijven en warriors die niks anders willen dan één of twee two handers hanteren. Arms, Fury, Retribution, Feral (dps) kunnen best 5 mans tanken, maar zelfs dat is teveel gevraagd van het overgrote deel van LFG spelers blijkbaar.
Natuurlijk is dat niet ideaal, maar het is mogelijk. Dat denken van mensen in hokjes of cookie cutter builds komt mijn strot uit eerlijk gezegd.
*edit* Neem deze post niet op als een flame naar dps specs van de vermelde klasses, ik heb helemaal niets tegen deze spelers. Ik ben zelfs blij dat retri, feral,... een plaats krijgen in het spel waar ze al zo lang op zitten wachten. Ik vind wel dat deze spelers soms ook iets creatiever mogen zijn met de mogelijkheden van hun klasse.
[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 17-11-2008 08:59 ]
En het verlangen, soms eisen, van pure classes dat een class die iets anders zou kunnen om anders te spelen dan de spec die hij/zij uitvoert komt de mijne ook uit.Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:54:
[...]
/highfive
Wat mij trouwens ook opvalt is de onwil van bepaalde klasses om te tanken en healen terwijl ze dat best kunnen ondanks hun dps spec. Ik zie veel retri paladins die per se met hun dikke two hander willen zwaaien, druids die koste wat wil in kitty form blijven en warriors die niks anders willen dan één of twee two handers hanteren. Arms, Fury, Retribution, Feral (dps) kunnen best 5 mans tanken, maar zelfs dat is teveel gevraagd van het overgrote deel van LFG spelers blijkbaar.
Natuurlijk is dat niet ideaal, maar het is mogelijk. Dat denken van mensen in hokjes of cookie cutter builds komt mijn strot uit eerlijk gezegd.
Ik ben de enige DPS Warrior van mijn guild. Ik heb net zoveel recht als jij om als DPS naar een instance te gaan. En nee, het is niet teveel gevraagd te tanken, maar het is asociaal om het te eisen. Gelukkig heb ik geen moeite om als DPS een instance te krijgen waarna ik de pure DPS classes gewoon achter me laat op de damage meters.
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2008 09:02 ]
Daarom heb ik ook een schurft aan pugs. Soms is het gewoon niet tof om gelijk te hebben en te krijgenKapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:54:
[...]
/highfive
Nexus run, Keristrasza
Dragons 101
- Tailswipe (rear attack + knockback)
- Front conal breath attack (wat voor soort vorm dmg dan ook)
Rogue - gaat bij de staart staan

Healer -> gaat achter de tank staan

Ik zie debuff stacken -> he na elke cast een stap en klaar
ik: /p keep moving between attacks to lose the debuff.. (herhaal 3x, 4e keer in caps)
30% wipe
20% wipe
3% wipe
healer dc'd Pro healer halen (bekende van me), in whisper even snel tactics uitgelegd
tank dood @ 30% (blijft maar stilstaan.....)
felguard tanken
mob dood, /leaveparty en hs... ughh
dus daarna weer terug naar wat guild instance runs.
Oorzaak gevolgKapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:54:
[...]
[..]
Fury warrior: Naja is goed dan tank ik wel
Healer: nee want dan kan ik je niet uphouden...

Pugs suck, vooral in het begin, als mensen later wat meer gegeared zijn is er tenminste nog wat compensatie
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 17-11-2008 09:04 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
In WOTLK is rogue en feral gear gelijk. Er zijn geen extra armor leather items meer of leather items met str & int tegelijk. Wordt wel beetje over geklaagd omdat ferals nu een extreem kleine mana pool hebben en spells/shiften extreem duur is geworden. En om een beetje functioneel te kunnen zijn moeten we toch echt vaker dan 2x kunnen shiften en een heal of cyclone doen alvorens OOM te raken.shoombak schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:52:
Dit dus.
Ik denk dat je het doel van de post van Kapoen even voorbij schiet. Hij gaf aan hoe het in gevallen van PUGS gaat , bij ons in de guild zal nooit iemand eisen iets anders te doen. We zullen het wel verzoeken mochten er een tekort aan tanks/healers zijn maar de kosten worden dan volledig gedragen door de guild, om te speccen en weer terug te speccen naar je oude build voordat je gevraagt werd om te speccen.Kaap schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:00:
[...]
En het verlangen, soms eisen, van pure classes dat een class die iets anders zou kunnen om anders te spelen dan de spec die hij/zij uitvoert komt de mijne ook uit.
Ik ben de enige DPS Warrior van mijn guild. Ik heb net zoveel recht als jij om als DPS naar een instance te gaan. En nee, het is niet teveel gevraagd te tanken, maar het is asociaal om het te eisen. Gelukkig heb ik geen moeite om als DPS een instance te krijgen waarna ik de pure DPS classes gewoon achter me laat op de damage meters.
Ik ben ook een DPS Warrior ( Arms ) en ik heb een OT setje in de bank liggen niet het meeste geweldige spull maar zeker genoeg om te OT-en mocht het nodig zijn.
Ja tuurlijk, maar dat is niet wat ik bedoelde met mijn post. Wat ik in feite bedoel is dat sommige spelers gewoon koppig weigeren om iets te doen waardoor een groep een instance kan runnen. Nog liever staan ze keilang in LFG om uiteindelijk op te gevenKaap schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:00:
[...]
En het verlangen, soms eisen, van pure classes dat een class die iets anders zou kunnen om anders te spelen dan de spec die hij/zij uitvoert komt de mijne ook uit.

Bedankt Bumble voor de extra verduidelijking
Baal wel dat ik straks op 68 flight form krijg en er niets mee kan omdat ik dan NR induik
En als vanouds natuurlijk op bijna alles need rollen in instances. Int leather, tank rings, spellpower rings, dps leather, gewoon alles
Want tja, de ene instance sta je weer te healen, de andere te tanken en een 3e keer en solo zit je in kitty...
Dit dus.
Borean Tundra heb ik nu helemaal gecleared en ben nu net begonnen in Howling Fjord. Ik moet eerlijk toegeven dat ik BT fijner vond om rond te lopen. Ik heb het idee dat de questhubs in HF wat meer verspreid liggen tov BT.
Ik merk wel dat sommige mensen een stelletje egoïsten zijn. Sta je op je gemak Rhino's te killen voor leather, komt er een een of andere ***** aan die doodleuk je mobs begint te skinnen. Maar volgens mij is het nog steeds zo dat je eerst moet looten voordat je kan skinnen. Of idioten die /afk op een Harpoon siege weapon zitten, of voor de lol ermee spelen. En dan maakt het echt niet uit of het een random guild of een topguild is. Je komt ze overal tegen. Ik ben best sociaal ingesteld, maar sommige mensen kan je wel wat. En dan is het jammer dat je niet op een pvp server speelt..
Maargoed, ook rustig met mn Death Knight bezig en ben bijna LvL63 en nog steeds in Hellfire.
Moet zeggen dat het echt heerlijk speelt en door mijn rustige speelstijl ik ook veel meer leer van de class.
Het is echt insane hoe makkelijk het is om 5 tot 6 mobs te pullen en alles dood te maken met amper verlies van Health
Twijfel wel om naar Frost toe te gaan en mn vriendin op Blood te laten staan, zou elkaar mooi aanvullen.
Maarja, 2x Blood is natuurlijk wel meer healing en buffs voor elkaar
Voel me wel traag tov. de andere die al dik in de 70 zijn maargoed, ik vermaak me goed en dat telt
Verwijderd
bovendien vind ik het als 'pure' DPS nogal lastig, omdat ik geen keus heb om iets anders te doen, terwijl ze wel 'mijn' funtie inpikken in een group Met als gevolg dat je als pure DPS nauwelijks meer aan de bak komt vanwege de hybridesKapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:07:
[...]
Ja tuurlijk, maar dat is niet wat ik bedoelde met mijn post. Wat ik in feite bedoel is dat sommige spelers gewoon koppig weigeren om iets te doen waardoor een groep een instance kan runnen. Nog liever staan ze keilang in LFG om uiteindelijk op te gevenNatuurlijk mag jij fury spelen, graag zelfs (ik heb ook nog een warrior
), maar als de party niet werkt zou jij een schild kunnen nemen en tanken (je hoeft zelfs niet te respeccen).
Mwa valt wel mee hoor ik ben nog steeds pas Level 71 ( okay okay 30k van 72 verwijderdRaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:18:
Damn wat gaat iedereen hard hier, stelletje nolifers!
D.E.H.T.A's Little P.I.T.A.
Nothing Boring About Borean
Ben nu richting Howling Fjord om daar verder te questen en moet nog The Nexus doen ( 4 Quests afmaken )
Ik was in dragonblight aan het questen, en krijg uiteindelijk een quest waarvoor je 30 dead hungerers moet killen. Ik ga erheen en vermoord er in 15 min 20, komt er iemand anders aan met een tank die de quest in 2 minuten doet. Ik de questlog kijken, staat er in dat je met zo'n tank erheen moet

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Eh well, ieder zijn eigen snelheid uiteraard.
Ik vind het wel lastig (als persoon met maar één main/lvl70) om te kiezen tussen HF en BT. Ik zit nu in BT, gewoon omdat het er me nét iets mooier uitzag en ik dacht dat het nét iets minder druk zou zijn, maar heb nu wel zo'n gevoel van "mis ik niks?".
Ik level nog steeds als prot (paladin) maar vraag me soms toch af of ik niet beter even zou switchen. Langs de andere kant, ik wil mijn tanking skills in mijn vingers hebben en niet mijn retri rotation op 80.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
ShadowBumble schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:06:
[...]
Ik denk dat je het doel van de post van Kapoen even voorbij schiet. Hij gaf aan hoe het in gevallen van PUGS gaat , bij ons in de guild zal nooit iemand eisen iets anders te doen. We zullen het wel verzoeken mochten er een tekort aan tanks/healers zijn maar de kosten worden dan volledig gedragen door de guild, om te speccen en weer terug te speccen naar je oude build voordat je gevraagt werd om te speccen.
Ik ben ook een DPS Warrior ( Arms ) en ik heb een OT setje in de bank liggen niet het meeste geweldige spull maar zeker genoeg om te OT-en mocht het nodig zijn.
Ik PUG heel af en toe, verder meer met de guild omdat het gewoon sneller en vloeiender gaat. Zal ik heel eerlijk zijn? Tot en met TBC hield ik een tankset er op na. Voornamelijk tankgear uit raids die de andere tanks niet willen. Nooit gebruikt echter. Met WOTLK ook geheel gevendored.Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:07:
[...]
Ja tuurlijk, maar dat is niet wat ik bedoelde met mijn post. Wat ik in feite bedoel is dat sommige spelers gewoon koppig weigeren om iets te doen waardoor een groep een instance kan runnen. Nog liever staan ze keilang in LFG om uiteindelijk op te gevenNatuurlijk mag jij fury spelen, graag zelfs (ik heb ook nog een warrior
), maar als de party niet werkt zou jij een schild kunnen nemen en tanken (je hoeft zelfs niet te respeccen).
We hebben echter nu een Prot Pala, Feral Druid en 4 Prot Warriors. Nou gaat 1 Prot Warrior nog afvallen i.v.m. trialperiode, we kijken gewoon welke de slechtste is van de 4. Straks dus met 5 tanks, ga ik geen tankset er meer op na houden.
Ik maak bij PUGs gewoon duidelijk dat ik join als DPS. Staat ook als comment in de LFG tool dan. En stel het nog een keer duidelijk voordat ik de invite aanneem. In de guild weten ze zowiezo al dat ik DPS ben en wordt ik alleen daarvoor geinvite.
Level 72 hier, gisteravond laat. Wel zaterdagnacht Fishing op 450DexterBelgium schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:27:
Heh, grappig dat mensen zichzelf hier "slacker" noemen omdat ze "maar" op level 73 zitten. Ik ben van't weekend net 71 gedinged, UK en Nexus getanked. Ik vond dat ik goed gewerkt had :-D
Baked Manta Ray verkoopt als een tiet!
En andere leuke goodies als in Dalaran vissen enzo ... Fishing is niet zo saai als men denkt
Ben nu bijna lvl 77 (nog 6 bubs) en kan dan weer lekker vliegen (moet natuurlijk weer geld kosten)
Snap eigenlijk niet waarom ze gewoon niet de quest zoals die er in de beta was in hebben gehouden... vonden ze de ring van 8500g nog niet genoeg als money sink

Ook begin ik nu tegen rewards aan te lopen die best leuk zijn, maar nog net niet leuk genoeg om bepaalde t4 items te vervangen bijvoorbeeld, en zeker niet die setbonus (100% interupt immune op fireball/frostbolt) Daarnaast missen de items rond dat lvl nog wel eens andere nuttige stats hit bijvoorbeeld.
Zelf ben ik ook een beetje verbaast over het de HP en int increase op gear, toch loopt het nog best hard op. alleen missen die items dan die extra stats +hit bijv.
Enchanting en tailoring FTW, alleen zuigt het lvlen daarvan (zeker als je het snel wilt doen)
wotlk geslaagt voor mij, geniet er wel van
Right for all the wrong reasons.
Qua gear heb ik niet veel nieuws gekregen tot nu toe, maar dat had ik ook niet verwacht met T6. Enige wat tot nu toe echte upgrades zijn geweest zijn trinkets (wow, wat een hoop trinkets ineens), ringen, neck en natuurlijk wapens (wel lachen hoor, een blue met 300+ spellpower
Tot zo ver ben ik zeeeer te spreken over WotLK
Grappig, mijn vriend is nu ook Frost gespecced en ik ben naar Blood gegaan. We zijn beiden begonnen als unholy.RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:18:
Twijfel wel om naar Frost toe te gaan en mn vriendin op Blood te laten staan, zou elkaar mooi aanvullen.
Maarja, 2x Blood is natuurlijk wel meer healing en buffs voor elkaar
Zelf erg weinig tijd doorgebracht tot nu toe in Northrend. 2 of 3 q's gedaan in Borean Tundra. Ook mijn DK heeft nog maar weinig speeltijd gehad. Weet dus ook nog niet helemaal wat ik er van moet denken. Wel met de 1e quest mijn staff geupgrade, dus dat was wel een leuke binnenkomer.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ben op weg naar lvl 72 op mijn Warlock, vermaak me weer enorm in WoW.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Heb nu 72 gehaald, van borean naar fjord gegaan en daar nog wat lvlen. Vind fjord mooier, borean lvlt wat makkelijker maar quests van undead blijven grappiger
Beetje jammer dat alle 'oude' instances niemand meer voor te vinden is, zo werd gister iemand die een kara run wilde doen 10x uitgelachen, hoe groter de tussenliggende lvls wordt hoe minder instances van lager lvls worden gedaan.
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2008 09:57 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nogmaals; ik vind het feit dat een aantal mensen die over the top hardcore gaan levellen en daarna de instances runnen (vermoed dat ze naast die 25 man die de raids doen nog een hele club hebben die support levert, helpt met levellen, etc.) die instances gecleared hebben niks zeggen. Zulke types zullen altijd in no-time door de content heenwalsen, en ik ben blij dat ze de instances niet zo moeilijk maken dat zelfs zulke types er niet doorheen komen.blouweKip schreef op zondag 16 november 2008 @ 15:08:
Het geeft iig aan dat het in mindere mate een uitdaging is dan in bijv de vorige expansie, iets waar ik al voor vreesde toen ik zag hoe ze de klassen gingen homogeniseren en de uitdagingen langzaam weghalen (uitdagingen worden door veel mensen als anti-casual gezien helaas, dus zo min mogelijk je hersens gebruiken = goed en anders ben je een nolifer tegenwoordig)
Waarom activeer je dat account niet gewoon dan?Joosie200 schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:46:
Ja, dat weet ik en dat heb ik dus ook gedaan. Account cancellen via account management zodat de subscription op de dag wanneer ie normaliter automatisch wordt verlengd (betaalde met CC per maand speeltijd, dus 13 per keer) dus stopte. Mijn characters zijn er inderdaad nog, ik kan ze zo opzoeken in The Armory. (alleen die schijnt problemen te hebben want zowat alle characters van de guild waar ik bij zat geven hetzelfde errorbericht weer)
Hoezo ben je 'banned'? Net was je account nog gewoon gecanceled. En ik vind het wat typisch dat je op Blizzard gaat mekkeren nog voordat je uberhaupt weer bent gaan spelen.Vraag me alleen af of je wel die transfer kunt uitvoeren van een gebanned account naar een unbanned account. Anders betaal ik dadelijk 20 euro en blijft ie hangen op: "one of your accounts doesn't meet the requirements". Want dat is ook zoiets, soms lijkt het wel alsof Blizzard jouw als klant/gamer niet op prijs stelt. Nu is 13 per maand aan inkomsten natuurlijk niks wanneer er 10.999.999 anderen ook meedoen. Maar toch, Blizzard heeft niet gehoord van "wie 't kleine niet eert, is het grote niet weerd".
Vind Dalaran ook fantastisch. Ik heb op 71 meteen de quest gedaan om er naartoe te kunnen porten. Krijg je als je daar bent allemaal whispers van andere level 71-72 hoe je daar nu komt enzo, echt lachen. Toen was het nog lekker rustig, maar begint nu een stuk drukker te worden daar!Rakkerzero schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:53:
Net even in Dalaran geweest. Damn, wat een mooie stad zeg.
Prima vervanger voor Shattrah, vind ik. Portals naar alle steden, altijd handig. En maar gelijk een War Bear Mount gekocht. Ik was die hyperactieve kip van me echt beu.
Oh man, ik had gister echt het meest bizarre ooit. Ik zat in de LFM rond te kijken naar een groep, en zie een groep met 1 priest, 1 shaman en 2 paladins. Ik dacht, MOOI, die missen een mage! Ik dus whisperen, krijg ik terug "Sorry, we need a healer". WTF, je hebt 4 fucking healers! Ik heb een screenshot trouwens thuis, zal ik vanavond posten. Heb het gescreenshot omdat het gewoon te bizar voor woorden was. Was een group voor Nexus trouwens, niet bepaald een lastige instance.Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:54:
Wat mij trouwens ook opvalt is de onwil van bepaalde klasses om te tanken en healen terwijl ze dat best kunnen ondanks hun dps spec.
Dan krijg je dus groepen die 'eisen' dat je level 73 bent voor de level 70 instances omdat die 'hard' zouden zijn. Gister ook fijn een semi-guildrun gedaan naar Azjol-Nerub. Level 73 instance. Level 70 arms warrior uit de LFG geplukt, gehealed door onze elemental shammy. Hadden wat problemen omdat 'ie eigenlijk best slecht tankte en onze andere mage een beetje triggerhappy is, maar gewoon die instance gecleared. Echt, het zijn starterinstances. Die gaan echt niet moeilijk zijn tot je ze op level 80 op heroic gaat doen ofzo.Dat gemiep van mensen dat ze perse niet willen tanken of healen is zo vervelend! Ik zit er hard over te denken om in plaats van m'n mage m'n druid maar te gaan levellen omdat er zo'n tekort aan tanks is. Ik vraag me hard af of de DKs dat gat gaan vullen, volgens mij zijn dat vaak ook van die I R DPS types.Bokkie schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:01:
Pugs suck, vooral in het begin, als mensen later wat meer gegeared zijn is er tenminste nog wat compensatie
Ja, precies. Het probleem is gewoon dat heel veel pugs gewoon uit mekaar vallen omdat er geen tank te krijgen is. Healers zijn een iets minder groot probleem. Ik vraag me ook echt af waar dat misgegaan is, want toen ik op m'n net-level-60 priest nog UBRS runs achter mekar deed, waren het alleen healers waar een tekort aan was.Kapoen schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:07:
Schiet eens op man, jij casual! Zag gister een level 71 draenei DK voorbij huppelen in HF. Beetje een WTF moment...RaseriaN schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:18:
Maargoed, ook rustig met mn Death Knight bezig en ben bijna LvL63 en nog steeds in Hellfire.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik na mijn eerste speelsessie niet zo laaiend enthousiast ben. Ik ben op een zucht van level 71 en heb de Howling Fjord ongeveer volledig blootgelegd (moet er wel nog een boel quests doen), maar ik heb tot nu toe nog niets nieuws gedaan. Toen ik 2 jaar geleden TBC speelde na WoW had ik meer het gevoel iets nieuws te spelen naast een uitbreiding van het bestaande spel.
WotLK voelt aan als TBC dat naar Azeroth getrokken is. Het werkt op hetzelfde idee van meerdere, kleinere quest hubs van waaruit je op korte tijd een boel quests er doorheen draait in de onmiddellijke omgeving, waar het originele WoW meer werkte van een grotere, centrale stad van waaruit je over het ganse gebied opereerde en steeds terug moest naar diezelfde stad. In dat opzicht gaf TBC me het gevoel van een nieuwe manier van spelen in WoW. Nu ben ik gewoon op de TBC manier in Azeroth aan het spelen.
Daarnaast ben ik in WotLK nog niets nieuws tegengekomen qua quests. Het merendeel is gewoon van het type "been there, done that". TBC had naast de normale grinding quests ook een boel nieuwe quests. Ik herinner mij vooral van mijn eerste speelsessie in TBC de quest in Honor Hold waar je achter dat hondje moest aanrennen die zaken aan het opgraven was. Zo'n quests zitten er uiteraard ook in, maar ik had toch wel iets meer verwacht.
De leukste questlijn die ik tot nu toe gezien heb is die van de DK. Ik had graag ook meer van die lijnen in Northrend gezien, maar ben ze tot nu toe nog niet tegengekomen. Maar bon, zoals gezegd, ik ben nog geen level 71, dus er valt nog veel te doen en te ontdekken en ik hoop dat het allemaal wel nog komt. Tot nu toe maar een gematigd enthousiasme. Het WoW-gevoel is er nog niet, maar een guildie zei gisteren tegen me dat hij het ook maar pas kreeg toen ie level 72 was en de Borean Tundra verlaatte.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Hear hear. Ik vind HF echt helemaal fantastisch. Prachtige zone. En erg coole quests.On_E schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:49:
Ik moet Blizz complimenten geven voor Howling Fjord, man man man wat een toffe area, het heeft echt alles. (omgevingen, lore, toffe quests)
Ben op weg naar lvl 72 op mijn Warlock, vermaak me weer enorm in WoW.
Ik vond inderdaad dat het erg plotseling afgelopen was, beetje een "en wat nu?" moment toen ik 58 was en dus 'klaar' was, maar ik vond die questline echt leuk, en die manier waarop ze die phased content geimplementeerd hebben echt super.SinergyX schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:50:
Heb gister de story van DK afgemaakt (horde), viel me dat even zwaar tegenBeetje cliche verhaaltje eigelijk. Wel het stuk in Orgrimmar vond ik wel grappig
(rotten apple - you smell funny
).
Typische taunka quest: "Gather X elemental bla bla to do bla and to bla bla with our ancestors"Heb nu 72 gehaald, van borean naar fjord gegaan en daar nog wat lvlen. Vind fjord mooier, borean lvlt wat makkelijker maar quests van undead blijven grappiger
Typische forsaken quest: "Kill 20 dorfs, hack their brains out and while you're at it steal their beer kegs"
Grootste 'innovatie' van Wrath is de phased content (zoals de DK quests) en het besturen van voertuigen. Ik vond zelf het rondrijden in een tank en honderden skeletjes aan gort zagen vrij hilarisch. En verder, tja, wat verwacht je. Uiteindelijk ga je in WoW vooral "kill X to get Y" quests krijgen. Ik vind dat er aardig wat variate in zit, maar uiteindelijk gaat het ook om het levellen plezierig te maken en dan vind ik het relaxed dat ik 4 quests in hetzelfde gebied heb waar ik gewoon X dingen dood moet maken. Kill XP en quest XP samenDarthDavy schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:00:
Daarnaast ben ik in WotLK nog niets nieuws tegengekomen qua quests. Het merendeel is gewoon van het type "been there, done that". TBC had naast de normale grinding quests ook een boel nieuwe quests. Ik herinner mij vooral van mijn eerste speelsessie in TBC de quest in Honor Hold waar je achter dat hondje moest aanrennen die zaken aan het opgraven was. Zo'n quests zitten er uiteraard ook in, maar ik had toch wel iets meer verwacht.
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 17-11-2008 10:07 ]
Verwijderd
Bij een andere quest waar ik dat niet deed kregen m'n andere characters dan weer geen melding zoals 'X is starting an escort quest, do you want to join him? Accept/Cancel'.
Verder heb ik gisteren in The Nexus een level 72 elite boss neergelegd met m'n lvl 70 team, dat was een leuke uitdaging (had minder 10% mana over op't einde). Die holy priest in m'n team is echt superhandig mbt group healing, dat heeft al vaker m'n vel gered.
Ik was verrast hoe makkelijk die mobs te doden waren.
Utgarde Keep was best makkelijk .. behalve de eindbaas, die kreeg ik slechts tot fase 2 en 50% HP ongeveer, daar deed hij net teveel damage.
Hier waren de encounters iets moeilijker tegen het einde toe, omdat de mobs harder sloegen .... misschien was het omdat in The Nexus m'n nature resistance totem heel wat opving?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 10:11 ]
Dit topic is gesloten.
***Launch Mededeling***
Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.
Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:
- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....
Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!