Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 171 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.282 views

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Hydra schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:41:
[...]

Ik had em, als voorbereiding, al op m'n werk gedownload en op een memorystick meegenomen. Bleek dat WoW 'em zelf na het downloaden niet verwijderd was, en ging dus na een 'download' met 10MB/sec ofzo meteen patchen. Wel relaxed. Minder relaxed dat ik alles op orde had, en gisternacht geen key heb kunnen bemachtigen. Nouja, aan de andere kant maar beter ook, dan had ik gewoon niet geslapen denk ik.
Als je goed kijkt, "download" ie niet, maar zegt ie "verifying/checking". Als ie een patch vindt die hij niet zelf heeft gedowned wordt er blijkbaar een checksum oid op losgelaten.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

RemkoDJ schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:51:
Vanacht een maatje van me de game gehaald bij dynabyte in zaandam, stond zon 100 man ofzo echt bizar...
Maargoed nu hele dag werken kan ik pas vanavond spelen :(

sux sux sux
Welcome to "The club of frustrated workers"!

En d'r is ook nog eens niks te doen hier, maar ik heb gewoon geen vrije dagen over :(

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:28:
[...]

Ik kan afraden om 2 dezelfde classes te nemen, zeker als je met 2 accounts speelt. Een tweede skill set erbij hebben is echt superhandig.
Ik zou de priest als dps en healer gebruiken en daarna een andere dps class erbij zetten, liefst een mana-base character, omdat ze dan buffs kunnen delen.
Bvb: priest+paladin, priest+mage, priest+shaman, priest+druid, priest+warlock
Persoonlijk zou ik voor de warlock gaan, omdat je dan een pet hebt die je als tank kan gebruiken en dan heb je gelijk 3 'characters'.
On the other hand: een mage is ook wel handig, want portals kunnen maken scheelt heel veel tijd (en die int buff mag er ook wel wezen).

Ik was begonnen met 4 shamans, maar ben stilaan steeds meer variatie erin aan't brengen:
4 shamans -> 4 shamans + warrior tank -> 3 shamans + warrior tank + holy priest .... en later wissel ik waarschijnlijk een shaman in voor m'n mage (die nu nog slechts lvl 61 is).
Het is af te raden om gelijk 4/5 verschillende klassen te multiboxen, maar met dualboxen moet dat prima lukken.
Ik ga niet in discussie met de gevorderde multiboxers (win ik toch niet), maar twee shadowpriests is gewoon goddelijk voor het grinden/questen etc. Ik raak niet OOM waardoor ik effectief door kan gaan. De meeste mobs komen simpelweg niet eens in de buurt met 5/5 blackout op twee characters. Dalijk krijg je de AoE channeled ability zodat je eindelijk kan AoE'en.

Momenteel heb ik dus twee accounts met daarop.

Account1: hunter70 - sPriest68
Account2: shaman70 - sPriest68

Uiteraard wat los spul maar daar speel ik weinig mee. De combinatie hunter - priest heb ik al geprobeerd en het gaat wel aardig. Mijn pet kan prima tanken en wordt gehealed door de priest. Momenteel is het vooral onwennigheid om met twee verschillende classes te dualboxen. Met mijn twee priests kan ik aardig mee uit de voeten. Je hebt shields, manaregen, healthregen, healingspells, DoTs, een vorm van "CC" en een tijdelijke aggrodrop.
Ik ben vooralsnog niet van plan om een 3e account aan te schaffen. Twee accounts vind ik voorlopig prima en mocht ik het zat zijn dan kan ik altijd nog van groep switchen. Hunter-Priest, Hunter-Shaman of Shaman-Priest zijn dan de opties.

Strava

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Ik zit ook vandaag op mijn werk, hoewel ik graag thuis had willen wachten bij de brievenbus.
Had tot die dat moment mijn tijd wel weten te vullen met q-batching ofzo.

Maar goed, vind een computerspel niet de moeite waard om vrij te nemen, zeker niet als ik niet zeker weet of het dan ook echt speelbaar zou zijn.(die geluiden zijn echter dan nu wel positief :( )

Ik weet wel, dat als mijn vriendin of buurman belt dat de post is geleverd, ik snel even op en neer tijd naar huis om de account upgrade en installatie te starten.

Staat iig de boel klaar voor als ik thuis kom vanavond.

Nu hoorde ik alleen geluiden dat de XP rewards van OL quests ook nog omhoog zouden gaan, weet iemand of dit klopt? Anders ga ik vanavond ook nog even BEM, NS & SMV doen als de nieuwe zones gewoon overcrowded zijn. Zelfs indien dit niet het geval is heb ik het idee dat dit geen slecht idee is. XP = stukken minder, maar geen rijen voor respawns etc lijkt me ook heerlijk.

if you pay peanuts, you get monkeys

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
liledevil schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:04:
Ik zit ook vandaag op mijn werk, hoewel ik graag thuis had willen wachten bij de brievenbus.
Had tot die dat moment mijn tijd wel weten te vullen met q-batching ofzo.

Maar goed, vind een computerspel niet de moeite waard om vrij te nemen, zeker niet als ik niet zeker weet of het dan ook echt speelbaar zou zijn.(die geluiden zijn echter dan nu wel positief :( )

Ik weet wel, dat als mijn vriendin of buurman belt dat de post is geleverd, ik snel even op en neer tijd naar huis om de account upgrade en installatie te starten.

Staat iig de boel klaar voor als ik thuis kom vanavond.

Nu hoorde ik alleen geluiden dat de XP rewards van OL quests ook nog omhoog zouden gaan, weet iemand of dit klopt? Anders ga ik vanavond ook nog even BEM, NS & SMV doen als de nieuwe zones gewoon overcrowded zijn. Zelfs indien dit niet het geval is heb ik het idee dat dit geen slecht idee is. XP = stukken minder, maar geen rijen voor respawns etc lijkt me ook heerlijk.
Ik heb vannacht weinig gemerkt van rijen voor respawns, eerste deel van de quests is voornamelijk pak dit en dat ipv kill ** mobs.

Daarnaast dacht ik wat lag te hebben maar dat was gewoon fps drop door het gruwelijk mooie uitzicht in Howling Fjords.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:49:
Dat zou ik wel knap vinden, dan heb je een download snelheid van 100Mbit minimaal...volgens mij zijn die er nog niet eens. ;)
Ik bedoel dus dat dat ding nog op m'n HD stond. Ik heb een 20Mbit ADSL verbinding die op dit moment ingetrained staat op 9Mbit (moet de kabels nog vervangen), dus 10MB/sec ga ik never nooit niet halen :)
Roeligan schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:52:
Als je goed kijkt, "download" ie niet, maar zegt ie "verifying/checking". Als ie een patch vindt die hij niet zelf heeft gedowned wordt er blijkbaar een checksum oid op losgelaten.
Vandaar die 'download' tussen quotes ;)

Wat is trouwens de 'beste' startzone? Ik zit nog erg te twijfelen tussen HF en BT. Was van plan voor HF te gaan omdat dat volgens mij een mooiere zone is, maar een guildy gaat naar BT omdat dat volgens hem rustiger zou zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 13-11-2008 11:09 ]

https://niels.nu

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:51:
[...]

Volgens mij ging de client al paar dagen op de achtergrond de patch binnen halen. Moet je dan nog een 1MB van de patch, krijg je zulke rare snelheden :P
Ook dat niet. De patch stond nog gewoon op je harddisk. de downloader slaat hem bij Vista niet in de WoW folder op. Na de installatie gaat hij gewoon de patchfiles die al beschikbaar zijn controleren op volledigheid en dat gaat behoorlijk snel. Daarna patchen en spelen ! Zo was ik dinsdag in een half uurtje klaar :D

https://discord.com/invite/tweakers

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:53:
[...]

Welcome to "The club of frustrated workers"!

En d'r is ook nog eens niks te doen hier, maar ik heb gewoon geen vrije dagen over :(
Ben vergeten dat ik beloofd had vanavond me vriendin weg te brengen naar andere kant van NL,
Nou ga zo maar is bellen dat ze lekker de trein maar pakt 8)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:08:
[...]

Wat is trouwens de 'beste' startzone? Ik zit nog erg te twijfelen tussen HF en BT. Was van plan voor HF te gaan omdat dat volgens mij een mooiere zone is, maar een guildy gaat naar BT omdat dat volgens hem rustiger zou zijn.
HF natuurlijk, Undead architectuur, dat wil ik direct zien.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09
SinergyX schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:51:
[...]

Volgens mij ging de client al paar dagen op de achtergrond de patch binnen halen. Moet je dan nog een 1MB van de patch, krijg je zulke rare snelheden :P
Doet ie ook als je de patch hebt, maar de downloader download... Dan gaat het balkje idd erg snel.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

RemkoDJ schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:14:
[...]

Ben vergeten dat ik beloofd had vanavond me vriendin weg te brengen naar andere kant van NL,
Ach, als ik thuiskom heb ik eerst 2 kinderen die de aandavcht willen, en waarvan ik er met 1 naar zwemles moet. Om 19:00 verwacht ik pas te kunnen spelen, breng je vrouwtje gewoon lekker weg.... (zijn bonuspunten jongen ;) onderweg paar keer melden dat dit van je netto gametijd afgaat waar je al maaaaaaanden op zit te wachten... and welcome to sex heaven)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
Met Diablo en Starcraft was dit ook reeds het geval
Niettes. Ik was in die tijd Mac-only gamer en op die games heb ik na de PC release forse tijd met smart moeten wachten. WarCraft III was de eerste die een simultane release had.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Roeligan schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:17:
[...]

Ach, als ik thuiskom heb ik eerst 2 kinderen die de aandavcht willen, en waarvan ik er met 1 naar zwemles moet. Om 19:00 verwacht ik pas te kunnen spelen, breng je vrouwtje gewoon lekker weg.... (zijn bonuspunten jongen ;) onderweg paar keer melden dat dit van je netto gametijd afgaat waar je al maaaaaaanden op zit te wachten... and welcome to sex heaven)
Alsof we de komende maand tijd gaan hebben voor sex??? :+
Maar idd, reallife komt eerst. Ik ga ook uit mijn werk nog even bij mijn ouders langs, proberen wat computer probleempjes te fixen.(winsrv missing sinds zondag, nee niet de user32.dll).
Daarna naar huis, eten, even met de vrouw praten en dan rond een uur of 19:30 a 20:00 eens online.
hopelijk het vermogen om voor 00:00 te stoppen, morgenvroeg gaat ook weer gewoon de wekker.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo vanmorgen me CE binnen gehad met de post word ik net gebelt door 3 andere shops voor mijn pre-orderd CE's, gelukkig kon ik er nog wat collega's blij mee maken enige nadeel is dat ik zelf iedere keer mee moet ter controle.

Hoe dan ook ik kan niet wachten om te beginnen vanavond eerste me warrior naar 80 trappen en daarna eens kijken of ik me Priest ga levellen ( zeer waarshijnlijk wel ) en als die 2 toons op 80 zijn gaan we eens denken aan een DK.

Overigens zal het niet eerder worden dan een uurtje of 21:00 vanavond aangezien er thuis 2 lieve kids zitten en vrouwlief :D

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 13-11-2008 11:24 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Roeligan schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:17:
[...]

Nee gek, als ik zeg dat het me te doen is om een computerspelletje kom ik juist in een maanden lange sexloze periode :( Ze noemt wow al 3 jaar structueel "kutspel" ;)

Voor jou zou ik aanraden stop je kinderen half 6 in bed, meld ze ziek bij zwemles en gogogo wow!

Haha nee geintje!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe verwachten jullie dat de lvl70 instance/raids gaan lopen? Heb regelmatig bij gewone instances een PuG mee kunnen pikken, maar nu 'de gear' op lvl80 gaat komen, zal er mi minder interesse zijn in 70 raids/instances. Wil natuurlijk wel een beetje blue gear hebben in mijn rit naar 80, zeker als ik nu dmg verschil zie tussen mij (69) en vriend z'n mage (weet ik welke tier dat is).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

RemkoDJ schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:14:
[...]

Haha zo mogen we het horen!
Mijn vriendin komt om 1uur thuis, maar weet denk ik niet hoe ze het allemaal moet installeren :P
Doe ik wel als ik thuis kom om half 6, terwijl ik het eten maak :)
Na het eten is het dan spelen geblazen! hoop ik

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:25:
Hoe verwachten jullie dat de lvl70 instance/raids gaan lopen?
Niet.

lvl 60 dungeons waren ook uitgestorven toen TBC kwam.

• Seraphin

Seraphin

Meep?

On_E schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:28:
[...]

Niet.

idd.... op mijn eerste alt ben ik nog wel de HFC & Coilfang instances ingegaan tijdens levelen, maarmet alt #2 (nu 66 en stoffig) heb alle tbc instances al overgeslagen... zag dat ook bij guildies. Zal nu dus helemaal erg worden.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
On_E schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:28:
[...]

Niet.

gelukkig hebben we nu het achievement systeem dus er zijn toch wel mensen die de instances runnen al zal het niet zo frequent zijn als nu. zo hebben we met een aantal uit onze guild juist al die instances gedaan afgelopen week en zelfs ubrs/mc/aq40/ony gedaan (aq40 faalde op twins hehe)

• Hydra
redfoxert schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:10:
Ook dat niet. De patch stond nog gewoon op je harddisk. de downloader slaat hem bij Vista niet in de WoW folder op. Na de installatie gaat hij gewoon de patchfiles die al beschikbaar zijn controleren op volledigheid en dat gaat behoorlijk snel. Daarna patchen en spelen ! Zo was ik dinsdag in een half uurtje klaar :D
Weet je zo ook waar? Ik wil die patches graag binnenkort een keer naar DVD verplaatsen.

Hmm. Aan de andere kant, die 750GB moet ik toch ergens voor gebruiken, dan sneuvelt er maar wat pr0n...
RemkoDJ schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:24:
Nee gek, als ik zeg dat het me te doen is om een computerspelletje kom ik juist in een maanden lange sexloze periode :( Ze noemt wow al 3 jaar structueel "kutspel" ;)
Ouch :) Colelga van me heeft ook een knallende ruzie gehad over een MMO. In de trant van kappen of wij kappen zegmaar. M'n vriendin is d'r redelijk relaxed in, zolang ik de balans gamen en 'quality time' maar in orde houdt.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 13-11-2008 11:39 ]

• Paprika
Yokidrink schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:35:
[...]

gelukkig hebben we nu het achievement systeem dus er zijn toch wel mensen die de instances runnen al zal het niet zo frequent zijn als nu. zo hebben we met een aantal uit onze guild juist al die instances gedaan afgelopen week en zelfs ubrs/mc/aq40/ony gedaan (aq40 faalde op twins hehe)
Hij wilde NU die instances doen om GEAR voor Northrend te hebben... En dat gebeurt nu maar heel zelden, if...

• Hydra
Paprika schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:39:
Hij wilde NU die instances doen om GEAR voor Northrend te hebben... En dat gebeurt nu maar heel zelden, if...
Waarom zou je nu nog TBC gear gaan verzamelen voordat je naar Northrend gaat?

Verwijderd

Even heel iets anders tussen iedereen die WotLK heeft gekocht. Ik heb The Green Hills of Africa gekocht, ben benieuwdhoe het is. (moet het boek nog openen) Zijn er hier mensen die het al gelezen hebben? Is het de moeite waard?

• Paprika
Hydra schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:41:
[...]

Dunno,
SinergyX schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:25:
Hoe verwachten jullie dat de lvl70 instance/raids gaan lopen? Heb regelmatig bij gewone instances een PuG mee kunnen pikken, maar nu 'de gear' op lvl80 gaat komen, zal er mi minder interesse zijn in 70 raids/instances. Wil natuurlijk wel een beetje blue gear hebben in mijn rit naar 80, zeker als ik nu dmg verschil zie tussen mij (69) en vriend z'n mage (weet ik welke tier dat is).

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:41:
Het verschil is nog steeds aardig groot. Zo heb ik bv die event armor (met die shards tokens), wat verre beter is van wat ik nu allemaal heb gehaald. (zeker eerste quests van northrend heb ik weinig bijzonders gekregen zonder verlies van ap/agi/whatever).

Wil nu niet echt een blok aan het been zijn bij PuG's of wat dan ook, omdat ik mogelijk zwaar achterloop qua gear en dus dps.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Mannen,

Na een lange afwezigheid ben ik terug!! (Dankzij een mod die m'n account kon re-activeren)

Ik was in mei gestopt met wow omdat er andere belangrijkere zaken (werk, sport) prioriteit hadden, maar met WotlK in het vooruitzicht ben ik 3 weken geleden weer begonnen met m'n holy priest. Gelijk maar Sunwell gedaan met de guild en ja hoor KJ ging eraan.

Nu zit ik te wachten op mijn CE edition die onderweg is zodat ik deze straks kan gaan installeren.

Feels good to be back!!

Hoest hier?

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik weet nog wanneer TBC uitkwam en je met de eerste quests "Green Items" kreeg die bijna beter waren dan de Epics van Pre-TBC. Is dit nu met WotLK ook zo??

Zo in de pauze maar even naar huis of te kijken of Bol.com al braaf is geweest met het afleveren van het pakketje!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:58:
Feels good to be back!!

Hoest hier?
WB

Hier is het nog steeds hetzelfde. Als er iets nieuws is gaan de posts te snel voor een normaal mens om bij te houden. En iedereen z'n favoriete onderwerp is nog steeds Warlock builds!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Warlock builds, niets veranderd hier inderdaad haha.

Ik moet zeggen dat wat ik tot nu toe gezien heb van WotlK qua content op het net wel erg mooi is.

Heeft iemand trouwens een handige link over het multigamen met 2 accounts, ben daarin geintresseerd in hoe dat in z'n werk gaat.

Weet dat ik het zelf niet ga doen, maar ben toch benieuwd hoe spelers dit voor elkaar krijgen.

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22

Sebazztiaan

sebas!

dual-boxing.com <- everything you need!

• Paprika
Fratti schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:09:
Weet dat ik het zelf niet ga doen, maar ben toch benieuwd hoe spelers dit voor elkaar krijgen.
Simpel,
Voor het sturen van de keys:
Meerdere PCs is het handigste:
-Keyboard splitter
-Meerdere draadloos toetsenbord receivers
Enkele PC:
Software dat alles naar meerdere vensters stuurd

Dan wat /assist /follow macros en klaar :).

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
FunkyTrip schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:13:
[...]

Ga dan lekker op PvE spelen. Azuremyst, open 3 weken geleden en met 70% <lvl 30 spelers. Ik speelde jaar en dag PvP en merk het verschil amper. PvP speelt zich in de BG & Arena's af. Punt. Het feit dat ik spelers niet kan aanvallen in de wereld boeit me totaal niet, dat deed ik toch al zelden. Ergens is het wel prettig. In 99% van de gevallen is het toch alleen maar een gank als je net bezig bent met een quest.

Verder heeft Blizzard inmiddels bewezen alleen nog maar naar de statistieken te kijken. Grote queue's op PvE servers? -> open nieuwe PvE server. Sterker nog, hele hele grote queue's? Open er direct 2 (terwijl die 2e onnodig was). Als er nu met wotlk weer grote queue's ontstaan in pvp servers, dan openen ze die en zoniet, dan niet.

Dus of je rollt PvE of je wacht inderdaad (wellicht oneindig) op die nieuwe PvP server... Vergeet niet dat je altijd nog kan transferen na 90 dagen naar de PvP server. Maar voorlopig is Azuremyst je enige kans op een verse speel ervaring (startgebieden vol spelers, er zijn nu 20 lvl 70s, een man of 30-40 in de 60s, een man of 50 tussen 40 en 60 en de overige paar duizend onder de 30.
Wellicht dat ik me vanmiddag als WotLK op de deurmat valt toch een char ga aanmaken op Azuremyst. Ik kan de verleiding niet weerstaan :p

Ben benieuwd of het niet veel uit maakt of je op PvE of PvP speelt. Er zitten wat tweakers op Azyremyst toch, allemaal Horde?

iRacing Profiel

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Loadichus schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:06:
Ik weet nog wanneer TBC uitkwam en je met de eerste quests "Green Items" kreeg die bijna beter waren dan de Epics van Pre-TBC. Is dit nu met WotLK ook zo??
De gear upgrades in Northrend zijn niet zo groot als in TBC, daar was iets met stats overhoop gegooid waardoor je al vrij snel mega upgrades kreeg als je in T1/greens/blues rondliep.

Laat ik het zo zeggen, ik heb een T4/badge gear prot warrior en tot level 74.5 in de beta heb ik geloof ik 1 item vervangen aan mijn prot gear, daarna ben ik gestopt (instabiele server). Sidenote, alleen Utgarde Keep en The Nexus gedaan, lange q chains met blue rewards aan het eind zijn er in die level gebieden niet (veel).

[ Voor 0% gewijzigd door NoEinstein op 13-11-2008 12:22 . Reden: Tikvout ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Laatste nieuws user Darus op StormScale is Level 78 1/2 momenteel hij kan ieder moment lv79 dingen.

Hij is in UtGarde keep al 14 uur aan het grinden met zijn guildee's hij tagged alles waarna er 4 man hem helpen de mobs te killen.

Party -> Kick user tag -> kill en terug in party repeat modus.

Ik durf te wedden dat er bij Blizz wel wat mensen zijn die achter hun oren krabben binnen 24 uur na de release de eerste level 80.

Bron : Live feed op de mmo-champion IRC ;)

[ Voor 26% gewijzigd door ShadowBumble op 13-11-2008 12:38 ]

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

ShadowBumble schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:35:
Laatste nieuws user Darus op StormScale is Level 78 1/2 momenteel hij kan ieder moment lv79 dingen.

Ik durf te wedden dat er bij Blizz wel wat mensen zijn die achter hun oren krabben binnen 24 uur na de release de eerste level 80.

Meen je niet!!

Zo geniet je toch ook niet van het spel en de content lijkt mij.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt me niet, ze weten zeker wel hoe snel dit allemaal gedaan kan worden.

Andere kant, leuk, je bent eerste 80. Net als die fransman 70 was (welke dacht ik precies zelfde methode gebruikte), 2x wordt je naam genoemd en in paar dagen zit je met een zwembad vol 80's.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2008 12:39 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Fratti schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:38:
[...]

Meen je niet!!

Zo geniet je toch ook niet van het spel en de content lijkt mij.
Ja dat meen ik wel

• FunkyTrip
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

daroy schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:20:
[...]

Wellicht dat ik me vanmiddag als WotLK op de deurmat valt toch een char ga aanmaken op Azuremyst. Ik kan de verleiding niet weerstaan :p

Ben benieuwd of het niet veel uit maakt of je op PvE of PvP speelt. Er zitten wat tweakers op Azyremyst toch, allemaal Horde?
Ja, Bones op Azuremyst (horde). Het maakt alleen veel uit als je je vaak bezig hield met world pvp. Ik was niet zo gankerig (maar ken genoeg mensen die altijd eventjes een omweg maakten om een enemy player te ganken die ergens liep ongeacht level hehe). Bovendien kun je altijd pvp flag aanzetten, alleen ben je dan altijd de eerste hit kwijt (de pve-er moet besluiten jou aan te vallen immers). Wat ik dus doe is lekker levelen op Azuremyst en mocht er een RP PvP of RP PvE opengaan binnen nu en niet al te lange tijd, dan transfer ik daar wel naar toe na 90 dagen. Ik heb immers dat 'verse' al meegemaakt op Azuremyst dan.

Dit dus.

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Holy Cr*p !!!

Heeft 1 van jullie ook een mail gekregen, betreft je account??!?!?!
(zie hieronder) Niet op klikken. Lees net op de Cantonium Elites forum dat het fake is,
click on the button and its *O* *O* account.

Link is ge-edit, voor het geval dat 1 van jullie opklikken. :X
-------------------------------------------------------------------------

Account Verification Needed‏
From: noreplyeu@blizzard.com
Sent: woensdag 12 november 2008 20:23:36
To: ***********@hotmail.com

Greetings,

An investigation of your World of Warcraft account has found strong evidence that the account in question is being sold or traded. As you may not be aware of, this conflicts with Blizzard's EULA under section 4 Paragraph B which can be found here: WoW -> Legal -> End User License Agreement
and Section 8 of the Terms of Use found here:
WoW -> Legal -> Terms of Use

The investigation will be continued by Blizzard administration to determine the action to be taken against your account. If your account is found violating the EULA and Terms of Use, your account can, and will be suspended/closed/or terminated.
In order to keep this from occurring, you should immediately verify that you are the original owner of the account.

To verify your identity please visit the following webpage:
https://www.w*rld*fw*rcraft.*** /login/login? *************** %3A%2F%2Fwww.worldofwarcraft.com%2Faccount%2Findex.html
Only Account Administration will be able to assist with account retrieval issues. Thank you for your time and attention to this matter, and your continued interest in World of Warcraft.

Sincerely,

Account Administration
Blizzard Entertainment

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Yokidrink schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:35:
[...]

Jaa! Gisteren hebben we server first Onyxia gedaan met een handjevol 50ers tot 70 :)
Vanaf nu is het echter over denk ik tot iedereen 80 is en well geared voordat ze zich weer met retro-raids gaan bezig houden.

Dit dus.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lord_Salo schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:41:
Holy Cr*p !!!

Heeft 1 van jullie ook een mail gekregen, betreft je account??!?!?!
(zie hieronder) Niet op klikken. Lees net op de Cantonium Elites forum dat het fake is,
click on the button and its *O* *O* account.
Yeey voor windows live mail, werd hij meteen verwijderd :) (phising).

(daarbij, ze hadden weer verkeerde mailadres, zie ik het ook snel genoeg aan :P)

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2008 12:45 ]

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
SinergyX schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:44:
[...]

Yeey voor windows live mail, werd hij meteen verwijderd :) (phising).

(daarbij, ze hadden weer verkeerde mailadres, zie ik het ook snel genoeg aan :P)
Bij mij werd ie niet uitgevist en Blizzard zal NOOIT een link sturen om ff in je account in te loggen.
Ik wil hierbij dus degeene waarschuwen om direct het mailtje te verwijderen, wanneer die alsnog in je mailbox terecht is gekomen.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik begrijp niet dat ze dit soort mails blijven sturen. Je moet toch wel heel dom zijn om erin te trappen aangezien Blizzard altijd duidelijk aangeeft wat ze wel en niet per e-mail doen.

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Fratti schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:53:
Ik begrijp niet dat ze dit soort mails blijven sturen. Je moet toch wel heel dom zijn om erin te trappen aangezien Blizzard altijd duidelijk aangeeft wat ze wel en niet per e-mail doen.
Ze blijven dit soort mails sturen omdat mensen dus wel zo dom zijn ;)

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43

Hij is in UtGarde keep al 14 uur aan het grinden met zijn guildee's hij tagged alles waarna er 4 man hem helpen de mobs te killen.

Party -> Kick user tag -> kill en terug in party repeat modus.

kan me niet voorstellen dat je dan nog plezier hebt in het spelletje mar goed.
FunkyTrip schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:43:
[...]
Jaa! Gisteren hebben we server first Onyxia gedaan met een handjevol 50ers tot 70 :)
Vanaf nu is het echter over denk ik tot iedereen 80 is en well geared voordat ze zich weer met retro-raids gaan bezig houden.
gisteren heb ik nog molten core gedaan voor de achievement, was er nog nooit geweest, erg leuk om een keer te zien en aangezien toch niemand wist wat te doen nog die avond was het een mooi afscheid van de oldcontent, de dag voor wotlk
onyxia hebben we een week of 3 geleden gedaan met 4 man, 1 healer, 1 en 2 dps

[ Voor 32% gewijzigd door Scorchor op 13-11-2008 13:03 ]

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

De Gesnaakte schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:53:
[...]

Ik wel (al zou ik het zelf neit zo doen). Hij zal vast wel een toon op 70 hebben die hij hierna op zijn gemak gaat levelen. (en zo niet, it takes all sorts...)

RatPack #814

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Sja ik zie de fun er ook niet van in ik wil toch wel weer alle content zien net zoals toen ik halverwege TBC instapte in de game als nog alls vanilla wow instances raid heb gedaan

• Paprika

kan me niet voorstellen dat je dan nog plezier hebt in het spelletje mar goed....
ligt eraan waar je prioriteiten liggen. Lijkt me ook wel leuk om te doen... Je bent er maar iets van 16 uur aan kwijt. Tijd zat om nog eens de "content" te doen met een nieuw char (ookal intressert mij die niet zo veel :+ ).

DK is 62 nu. :)

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Staat op de telegraaf een stukje uit Rotterdam.
Link

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
Tjeerdtq schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:06:
Link
Verwacht ook nog een nieuwsitem op de NOS vanavond, heb de cameraploeg zien staan :) Er was sowieso vrij veel pers nog vond ik, had ik niet verwacht.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Morax schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:13:
[...]

Verwacht ook nog een nieuwsitem op de NOS vanavond, heb de cameraploeg zien staan :) Er was sowieso vrij veel pers nog vond ik, had ik niet verwacht.
We blijven dezelfde intresses houden... eerst ET, nu WoW :P

RatPack #814

• redfoxert
  • Niet online
Morax schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:13:
[...]

Het item was gisteravond al op TV. Op de NOS pagina staat een stukje met begeleidende tekst :)

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Tjeerdtq schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:06:
Link
Wat een trieste reacties onder dat nieuwsberich :')

"Don't let your dreams be memes"

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Leuk om te zien hoeveel moeite die mensen gedaan hebben om zo'n LE/CE te winnen.
Ga vanavond zeker ff het nieuws in de gaten houden :)

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Wootlock schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:24:
[...]

Heb zelf ook gereageerd onder de naam Fratti ;)

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:24:
[...]

Ja, ik zat het zo net even te lezen wat die mensen voor reacties plaatsen, en dan moet ik eerlijk zeggen wat een onzin die mensen schrijven, waarschijnlijk hebben ze zelf nare ervaringen met spelletjes ofzo. Kijk ik bedoel als je vindt dat je verkleden voor een spel raar is daar kan ik nog in mee komen maar dan reacties zoals:

Fantastisch om te zien hoeveel mensen blijkbaar nog het niveau van een kind van 4 hebben. In de rij voor een computerspel? Ik dacht dat ik maar een beperkt leven had maar vergeleken bij de 11 miljoen sukkels die zich gnomen wanen valt het wel mee. Dus was dit een opbeurend krantenbericht; mijn leven kan blijkbaar nog armoediger worden door te gaan gamen. Zodra ik weer 4 ben ga ik gelijk dat World Of Wankers kopen en kaboutertje spelen.

Dan denk ik zelf, volgens mij heeft hij/zij zelf problemen.

Maar ja, nu nog op het werk, over 3 uurtjes thuis, dan nog even eten en daarna installeren hoop ik. Weet nog niet of de TNT mijn exemplaar al heeft langsgebracht en anders wordt het morgen pas. Ach ja, ik heb geen haast.

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
Fratti schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:25:
Leuk om te zien hoeveel moeite die mensen gedaan hebben om zo'n LE/CE te winnen.
Ga vanavond zeker ff het nieuws in de gaten houden :)
Ik heb hem maar gewoon besteld :P Intertoys heeft gister mn CE opgestuurd, dus zal hem vandaag wel binnenkrijgen.

Gek genoeg was Intertoys een van de weinigen die daadwerkelijk CE's aanbood op de site.

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Bosmonster schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:28:
[...]

Ik heb hem maar gewoon besteld :P Intertoys heeft gister mn CE opgestuurd, dus zal hem vandaag wel binnenkrijgen.

Gek genoeg was Intertoys een van de weinigen die daadwerkelijk CE's aanbood op de site.
Ja klopt, ik bestel normaliter altijd bij bol.com maar aangezien ze de CE versie niet verkochten ben ik verder gaan zoeken en vond hem op de website van Intertoys, dus gelijk daar besteld en gisteren netjes een mail gekregen dat hij onderweg was :)

• Mike78
  • Laatst online: 22:25

Mike78

Always

Mijn CE (via Intertoys) is binnen hoorde ik. Kan niet wachten tot ik thuis ben om te installeren. Gelukkig om 15:00 naar huis.

Heb gisteren al mijn bags geleegd en nog een gigantique bag gehaald.
Mijn quest log is leeg dus ik kan zo door naar Northrend. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mike78 op 13-11-2008 13:32 ]

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• Morax
redfoxert schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:22:
[...]

Het item was gisteravond al op TV. Op de NOS pagina staat een stukje met begeleidende tekst :)
Gisteravond al op TV? De cameraploeg was de hele avond tot 0:00 minimaal aanwezig opnames te maken en die zijn dan gisteravond ook al uitgezonden?
Roeligan schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:18:
[...]

We blijven dezelfde intresses houden... eerst ET, nu WoW :P
Roeligan :D Waar/wat speel je? :)

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik had de gewoon normale versie gister al thuisliggen maar door tijdgebrek de key nog niet ingevoerd :D
Vanavond maar even doen en de death knight checken :)

"Don't let your dreams be memes"

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:27:
[...]

Ja, ik zat het zo net even te lezen wat die mensen voor reacties plaatsen, en dan moet ik eerlijk zeggen wat een onzin die mensen schrijven, waarschijnlijk hebben ze zelf nare ervaringen met spelletjes ofzo. Kijk ik bedoel als je vindt dat je verkleden voor een spel raar is daar kan ik nog in mee komen maar dan reacties zoals:

Fantastisch om te zien hoeveel mensen blijkbaar nog het niveau van een kind van 4 hebben. In de rij voor een computerspel? Ik dacht dat ik maar een beperkt leven had maar vergeleken bij de 11 miljoen sukkels die zich gnomen wanen valt het wel mee. Dus was dit een opbeurend krantenbericht; mijn leven kan blijkbaar nog armoediger worden door te gaan gamen. Zodra ik weer 4 ben ga ik gelijk dat World Of Wankers kopen en kaboutertje spelen.

Dan denk ik zelf, volgens mij heeft hij/zei zelf problemen.

Maar ja, nu nog op het werk, over 3 uurtjes thuis, dan nog even eten en daarna installeren hoop ik. Weet nog niet of de TNT mijn exemplaar al heeft langsgebracht en anders wordt het morgen pas. Ach ja, ik heb geen haast.
De reacties zijn ook wel een beetje vreemd als je bedenkt dat mensen rustig 6 uur in de rij liggen voor concert kaartjes.

Slimme mensen plaatsen gewoon een pre-order en hebben daardoor 2x collectors edition :D

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Taenadar schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:33:
Slimme mensen plaatsen gewoon een pre-order en hebben daardoor 2x collectors edition :D
Of 4 ;)

1 voor mij
1 voor me neefje
2 voor collega's :D

Maar inderdaad aan die massale nachtelijk verkoop doe ik niet mee laat staan verkleed.

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Morax schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:32:
[...]

Gisteravond al op TV? De cameraploeg was de hele avond tot 0:00 minimaal aanwezig opnames te maken en die zijn dan gisteravond ook al uitgezonden?
[...]

Roeligan :D Waar/wat speel je? :)
Nu Eonar Dwarf warrior > Tupelo, en jij?

RatPack #814

• Morax
Roeligan schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:43:
[...]

Nu Eonar Dwarf warrior > Tupelo, en jij?
Ik speel een Human Paladin genaamd "Moraxia" op Nagrand (Morax was al bezet :( )

Wel grappig overigens, kwam Shaggy ook al een tijdje geleden tegen, maar dan op een ander forum. Lijkt wel of ik jullie allemaal langzaamaan weer tegen kom :P

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

en de hele group die die level79 inmiddels helpen is gebanned :

http://img201.imageshack....rnshot111308132619ov5.jpg

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Voor het eerst in anderhalf jaar zit ik weer eens in dit forum topic.
Door het Wotlk artikel in het AD vanochtend werd mijn interesse weer eens gewekt. Niet zo gek als je bedenkt dat ik sinds de release van WoW vanilla een kleine 4 jaar geleden tot 3 maanden na de release van TBC verslaafd ben geweest (lvl 70 NE priest, lvl 61 NE Hunter, lvl 60 Troll mage, lvl 41 Human Warrior).

Ik zie dat er ondertussen zo'n 11 miljoen spelers wereldwijd zijn. Zo'n half jaar na de release van WoW vanilla waren dat er 2 miljoen.
Nu vroeg ik mij af hoeveel van die 2 miljoen spelers er momenteel nog steeds actief zijn in WoW.
Voor mijzelf was de lol er voor een deel vanaf na de release van TBC en nadat mijn priest zo'n 95% van de quests in Outland had gedaan was ik helemaal klaar met het spel. Iets wat ik nooit had kunnen denken voor de release van TBC.
Met de release van wotlk komen er wat nostalgische gevoelens naar boven, maar ik voel me toch niet meer geroepen om weer te gaan spelen, omdat ik weet dat het spel zoals het was met WoW vanilla gewoon niet meer bestaat.

Ik vraag me dus af hoeveel van de spelers van het 1e uur (of iets later) er nog over zijn. Iemand die hier iets vanaf weet, of een link naar een artikel hierover heeft o.i.d.?

Veel spelplezier gewenst iig. :)

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
FunkyTrip schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:39:
[...]

Ja, Bones op Azuremyst (horde). Het maakt alleen veel uit als je je vaak bezig hield met world pvp. Ik was niet zo gankerig (maar ken genoeg mensen die altijd eventjes een omweg maakten om een enemy player te ganken die ergens liep ongeacht level hehe). Bovendien kun je altijd pvp flag aanzetten, alleen ben je dan altijd de eerste hit kwijt (de pve-er moet besluiten jou aan te vallen immers). Wat ik dus doe is lekker levelen op Azuremyst en mocht er een RP PvP of RP PvE opengaan binnen nu en niet al te lange tijd, dan transfer ik daar wel naar toe na 90 dagen. Ik heb immers dat 'verse' al meegemaakt op Azuremyst dan.
Hij is binnen, een nieuwe Tauren Shaman meld zich op Azyremyst onder de naam Ezok :)

Ben eens benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen op een PvE realm.

iRacing Profiel

Verwijderd

Is die level 79 persoon zelf ook gebanned dan? of is het zo dat alleen de spelers die hem helpen zijn gebanned. Zou wel zo eerlijk zijn als ze de persoon die zelf 79 is ook een temporary ban geven. Maar wordt wel spannend dan wie nu dan de eerste 80 wordt. Ben benieuwd, ik gok iemand iet SK/Nihilum.

Verwijderd

Kan geen Imagechack kijken op m'n werk, maar wil wel ff lachen... wat stond er? :9

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

UltraR-pc schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:56:
Voor het eerst in anderhalf jaar zit ik weer eens in dit forum.
Door het Wotlk artikel in het AD vanochtend werd mijn interesse weer eens gewekt. Niet zo gek als je bedenkt dat ik sinds de release van WoW vanilla een kleine 4 jaar geleden tot 3 maanden na de release van TBC verslaafd ben geweest (lvl 70 NE priest, lvl 61 NE Hunter, lvl 60 Troll mage, lvl 41 Human Warrior).

Ik zie dat er ondertussen zo'n 11 miljoen spelers wereldwijd zijn. Zo'n half jaar na de release van WoW vanilla waren dat er 2 miljoen.
Nu vroeg ik mij af hoeveel van die 2 miljoen spelers er momenteel nog steeds actief zijn in WoW.
Voor mijzelf was de lol er voor een deel vanaf na de release van TBC en nadat mijn priest zo'n 95% van de quests in Outland had gedaan was ik helemaal klaar met het spel. Iets wat ik nooit had kunnen denken voor de release van TBC.
Met de release van wotlk komen er wat nostalgische gevoelens naar boven, maar ik voel me toch niet meer geroepen om weer te gaan spelen, omdat ik weet dat het spel zoals het was met WoW vanilla gewoon niet meer bestaat.

Ik vraag me dus af hoeveel van de spelers van het 1e uur (of iets later) er nog over zijn. Iemand die hier iets vanaf weet, of een link naar een artikel hierover heeft o.i.d.?

Hey welkom op het forum.

Ik ben zelf ook sinds vandaag weer actief op het wow forum van Tweakerz. Ik speel zelf al wow vanaf de beta en ben afgelopen mei gestopt tot 3 weken geleden. Inmiddels heb ik alles in wow en tbc gezien en gedaan (qua raids) en moet zeggen dat ik toch weer de kriebels kreeg om m'n account weer te activeren na het zien van de trailers van WotlK.

Ben jij ook van plan om weer te beginnen?

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Wat een onzin zeg. Ik zie echt niet in hoe dit een exploit is?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:57:
[...]

Kan geen Imagechack kijken op m'n werk, maar wil wel ff lachen... wat stond er? :9
Gamemaster: Unfortunatly after an investigation of your accounts we have found that this way of leveling exploiting and as such we will have to temporary suspend your accounts. An email will be sent to you on the matter.

• Paprika
Forn schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:02:
[...]

Wat een onzin zeg. Ik zie echt niet in hoe dit een exploit is?
Door het kicken na het taggen krijgt hij 100% XP. Beetje zielige oplossing van Blizzard, dat wel. Vooral gezien het niets nieuws is... Ze willen gewoon geen 16 uur = lvl 80.

• flessuh
  • Laatst online: 14:26

flessuh

Set sail for fail!

best zuur voor die lui, maar ja, moeten ze ook maar "normaal" levelen

https://www.dutchsolarboat.com

Verwijderd

Ik vind het wel nice van Blizzard. Dat soort taferelen uithalen (constant kicken en inviten) zijn technisch in het spel mogelijk, maar je speelt om de regeltjes heen. En dat is in het algemeen gewoon niet toegestaan.

Zal ze leren, de vlegels!!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zygor 70-80 is ook beschikbaar, zit nog te twijfelen of ik em ga gebruiken.. vind het eigenlijk veel leuker om alles te ontdekken, maar daarnaast heb ik een gruwelijke hekel aan levelen :)

• On_E

On_E

Housemusic

Ik vind het hilarisch.

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik speel trouwens een female dwarf DK. Kwam er toenet een level 68 male dwarf paladin aanlopen.

Paladin: Dwarf female
Paladin: FAIL
Paladin: YOU FAIL

Daarna liep hij weg :P.

EDIT - Ik vroeg me trouwens af of iemand me kan helpen op Trollbane. Ik wil de Death Knight in mijn 1-man guild hebben. Maar je kan jezelf niet inviten. Als iemand een guildless character heeft, dat ik die kan inviten, promoten, hij invite mij en ik zit erin :). Ook graag even helpen met guild leiderschap overdragen. Mijn naam is Vykro op Trollbane

[ Voor 50% gewijzigd door Forn op 13-11-2008 14:16 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
i was world first on level 79, the leveling method was approved by blizzard when we talked to them, so i didnt intend to do anything against the rules. Basically we were running 5man groups where i tagged the mobs and my party killed them.

Tja, daar sta je dan met je verklaring. Link

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:25
Na een hoop dvd-installer issues, op t WoW forum de online installer link gevonden.. En deze doet het gelukkig wel (hij is nog bezig dus knock on wood)

En dan kan ik weer met mn lvl70 belf hunter northrend met mijn komst verblijden :+

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
shoombak schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:08:
Zygor 70-80 is ook beschikbaar, zit nog te twijfelen of ik em ga gebruiken.. vind het eigenlijk veel leuker om alles te ontdekken, maar daarnaast heb ik een gruwelijke hekel aan levelen :)
Dan vraag ik mij nog af wat het nut is om WoW te spelen? We kunnen "weer" met z'n allen 10 levels halen, weer kan je ervoor zorgen om een hele epic set bij elkaar te krijgen.

Kortom hetzelfde maar dan met betrekking tot level 80. En zo blijven ze WoW expansions maken omdat iedereen er toch wel elke keer weer in trapt. Ik had dat niet zo met TBC aangezien ik pas begonnen ben met WoW toen TBC al uit was. Maar nu zie ik voor mezelf er geen nut meer in om level 80 te halen, totaal geen zin in om weer terug bij af te zijn. Ik laat deze uitbreiding dan ook maar mooi even liggen, aangezien ik het waarschijnlijk toch niet meer speel als ik eenmaal 80 ben.

Verwijderd

Metalbuster schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:38:
[...]

Dan vraag ik mij nog af wat het nut is om WoW te spelen? We kunnen "weer" met z'n allen 10 levels halen, weer kan je ervoor zorgen om een hele epic set bij elkaar te krijgen.

Kortom hetzelfde maar dan met betrekking tot level 80. En zo blijven ze WoW expansions maken omdat iedereen er toch wel elke keer weer in trapt. Ik had dat niet zo met TBC aangezien ik pas begonnen ben met WoW toen TBC al uit was. Maar nu zie ik voor mezelf er geen nut meer in om level 80 te halen, totaal geen zin in om weer terug bij af te zijn. Ik laat deze uitbreiding dan ook maar mooi even liggen, aangezien ik het waarschijnlijk toch niet meer speel als ik eenmaal 80 ben.
Ik denk dat het voor een hoop mensen niet gaat om weer 10 levels te levelen, maar vooral om de nieuwe content te zien en de nieuwe implementaties met betrekking tot battle grounds e.d. Ik weet wel dat als je eenmaal 80 bent en in een raiding guild zit, mits genoeg tijd in de avond uren daarvoor natuurlijk, het spel een hele andere wending zal nemen.

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
Ik vind juist het questen en levelen en nieuwe gebieden ontdekken het leukste. Zodra dat allemaal een beetje bekend is en het repetitieve raiden weer begint neemt de lol rap af imho.

• On_E

On_E

Housemusic

Metalbuster schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:38:
[...]

Mij gaat het om instances doen met vrienden, en er zijn weer een hoop nieuwe in wotlk, en ook nog eens alle raids voor 10 man. (dus lekker met een kleine guild zonder dramas gaan raiden, dat gaat leuk worden)

Gear e.d. is allemaal van minder belang, dus die gear-reset bij een uitbreiding boeit me niet zoveel.

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Voor mij is de drijfveer voornamelijk het verhaal van Arthas en alle andere verhalen (Lores). Kijken hoe dit zich allemaal werdt, hoe Arthas uiteindelijk doodgaat (of niet).

Hele verhaal van de Dragonflights is mij een beetje ontschoten, maar komt waarschijnlijk omdat ik het verhaal vanaf WC3 -> WC3X met Thrall, Arthas etc alleen ken.

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Tjeerdtq schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:15:
i was world first on level 79, the leveling method was approved by blizzard when we talked to them, so i didnt intend to do anything against the rules. Basically we were running 5man groups where i tagged the mobs and my party killed them.
Hij verwoord het wel mooi.
Basically we were running 5man groups where i tagged the mobs and my party killed them.
Is toch wat anders dan
We were running 5man groups where i tagged the mobs and I removed the people in my party while they killed them.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:31

Rmg

Ben ik nou de enige die dit best een smoothe launch vind van blizzard? :D

Geen Queues
Niet heel veel lag
Starters area's zijn goed dit keer geen extreme drukte waardoor je de q's niet kan doen
Betere starters quests :+
Enige wat irritant is zijn de mensen die de hele tijd vragen van "waar is dit, hoe doe ik dat" zonder de q log te lezen ( maar daar kan blizzard niets aan doen :+ )

Verwijderd

Seraphin schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:48:
[...]

Hij verwoord het wel mooi.

[...]

Is toch wat anders dan

[...]
Ach ja, hij is zometeen wel blij als zijn account weer un banned is, nog 1 level te gaan en alle quests in northrend nog open. Dat word dik goud verdienen door al die quests een keer te doen op level 80

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Raz- schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:51:
Enige wat irritant is zijn de mensen die de hele tijd vragen van "waar is dit, hoe doe ik dat" zonder de q log te lezen ( maar daar kan blizzard niets aan doen :+ )
/leave 1
werkt heel goed :P

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Zojuist m'n CE edition ontvangen.
Nu heb ik een vraag, je krijgt bij de CE edition een compagnion maar ik vraag me af waar ik dat aan kan zien.
Is het de krasbare kaart die samen met 3 andere kaarten verpakt zit?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

Fratti schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:07:
Zojuist m'n CE edition ontvangen.
Nu heb ik een vraag, je krijgt bij de CE edition een compagnion maar ik vraag me af waar ik dat aan kan zien.
Is het de krasbare kaart die samen met 3 andere kaarten verpakt zit?
nee, het is gelinked aan je reg. key, je krijgt em volgens mij via de in-game mail.

die kraskaart is van de cardgame

blup

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

eendje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:10:
[...]

nee, het is gelinked aan je reg. key, je krijgt em volgens mij via de in-game mail.

Cool thanks voor de info :)

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmm, Athenelol
Zou dit "de" Athene zijn? Dan begrijp ik het wel want die heeft het 1-70 record ook op die manier gehaald en daarna op internet gezet dat ie het op deze manier gedaan had.
Kan me voorstellen dat ze daar niet blij mee zijn.

• redfoxert
  • Niet online
eendje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:10:
[...]

Als je je key invult krijg je daarna deze melding:

Congratulations! You have successfully upgraded to a World of Warcraft: Wrath of the Lich King Collector's Edition account.

en

A special Collector's Edition pet has been mailed to each character on this account, and will also appear for any new characters you create on this account. Enjoy your new pet!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

*meldt*

Ben 3 maanden na TBC (voor TBC ook 6 maanden pauze genomen) ook gestopt en heb anderhalf jaar gewacht tot wotlk. Lekker weer even verslavend. Dat verse gevoel valt overigens alleen te bewerkstelligen op nieuwe servers (dat doe ik dus ook altijd). Kortom, ik laat me lekker verslaven, speel de komende 2-3 maanden heel veel en zal dan wel weer verveeld raken en het spel weer terzijde leggen tot de volgende supermmorpg zich aandient (of een nieuwe wow-expansie).

Dus ik zou zeggen, activeer je account en kom lekker naar Azuremyst, de nieuwe server :P
(jaja, ik blijf reclame maken om wat meer tweakers daar te krijgen ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door FunkyTrip op 13-11-2008 15:24 ]

Dit dus.

Verwijderd

.......

Speel al sinds de beta, dus eigenlijk al veels te lang. En nu wacht Wotlk thuis op mij _/-\o_ Kan niet begrijpen dat sommige mafketels straks al lvl 80 zijn.

• Paprika
Hebben ze trouwens de XP aangepast voor 60-70 (heb een aardige tijd niet meer gespeelt)? 59-63 vandaag en ik ben nog in Zangarmash (Death Knight). Dat was ik met mijn warlock toch echt niet (4 levels in 1 dag in Hellfire+Zangar, en denk de 64 ook net te halen in Zangarmash).

[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 13-11-2008 15:24 ]

• Morax
Paprika schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:23:
Hebben ze trouwens de XP aangepast voor 60-70 (heb een aardige tijd niet meer gespeelt)? 59-63 vandaag en ik ben nog in Zangarmash (Death Knight). Dat was ik met mijn warlock toch echt niet (4 levels in 1 dag in Hellfire+Zangar, en denk de 64 ook net te halen in Zangarmash).
Ja, de benodigde XP in die levelrange is met zo'n 30% naar beneden gegooid :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
***Launch Mededeling***

Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.

Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:

- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....

Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!