Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 171 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.094 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

On_E schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:31:
Veel plezier allemaal vannacht, hopelijk zie ik morgen wat leuke screens van alle chaos. :)
Ga jij ook aantal server crashes bijhouden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hier zitten ook zeker 10 man in northrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Hydra schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:25:
[...]

Niet dus. Iemand die al geactiveerd heeft werd gewoon teruggeport.
Apart, hier zitten er echt al mensen in northrend, en het zijn niet bepaald namen die blizz zou gebruiken om nog even snel iets te testen denk ik. Misschien dat de boot eventjes wel ging maar nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 23:56

alwinus

Tweaked

hmmm heb nu de key! lang leve ebay......

maarre als ik die nu invoer..kans op ban of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29201

Zow, ik ben inmiddels lvl 12 (bijna 13). Lvl 70 ga ik vanavond niet meer redden, dus WotLK is voor mij nog niet zo interessant. :P

Anyway, ik zat me af te vragen hoe je op een goedkope manier aan pouches kan komen. Ik heb er toevallig eentje geloot van een monster, maar ik kan er nog wat meer gebruiken. (maar heb er dan het geld niet voor over om ze te kopen bij een merchant of AH)

Zijn er toevallig ook quests (van mijn lvl) waar je die dingen kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb eerder met eentje gepraat, bij hun schijnt die boot gewoon te werken en waren ze dus in fjord.

@hierboven, nee, niet in 'grote' versies (4 tot 6 slots). Wat je kan doen, is iemand van hoger lvl lief aankijken (vriend ofzo) of hij er paar kan maken/kopen voor je.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2008 22:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
alwinus schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:39:
hmmm heb nu de key! lang leve ebay......

maarre als ik die nu invoer..kans op ban of valt dat wel mee?
Ben je gek, bannen voor dat. Je MAG em invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Officiele opening is vanaf 13 november. Eerder erin? Dan moet je terug en even wachten.
Weet niet van de ban, maar het hoort niet zo dat paar alvast heen gaat voor de opening WOTLK.

Gewoon respect hebben voor de opening en netjes afwachten tot na middernacht. Dan is het 13 november een feit. Late night mensen die boxen kopen in rotterdam kunnen dus al gaan spelen thuis.

Je gaat ook niet alvast vuurwerk afsteken voor 12 uur? Dat is beetje vreemd en het klopt niet volgens traditie.
Veel leuker is precies bij de opening aanwezig zijn en gelijk allemaal naar binnen rennen. Dat is pas een echte sensatie.

[ Voor 24% gewijzigd door MrDummy op 12-11-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180606

Zometeen lekker WotLK halen in Enschede, wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
MrDummy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:45:
Officiele opening is vanaf 13 november. Eerder erin? Dan moet je terug en even wachten.
Weet niet van de ban, maar het hoort niet zo dat paar alvast heen gaat voor de opening WOTLK.

Gewoon respect hebben voor de opening en netjes afwachten tot na middernacht. Dan is het 13 november een feit. Late night mensen die boxen kopen in rotterdam kunnen dus al gaan spelen thuis.

Je gaat ook niet alvast vuurwerk afsteken voor 12 uur? Dat is beetje vreemd en het klopt niet volgens traditie.
Veel leuker is precies bij de opening aanwezig zijn en gelijk allemaal naar binnen rennen. Dat is pas een echte sensatie.
Hoe kan het dan dan er nu al een stuk of 20 man in B. Tundra zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Heb met oud guildie gesproken die in de Nothern is.

Hij heeft de key dus al eerder (zoals andere mense hier ook geluk hadden en de game gekocht hebben)
door de 0:00 lokale tijd launch, hebben ze de servers nu al open staan (+2 GMT) geen idee als je als je in CET woont al de key in voerd of je dan naar northern kan.

hier al 22 in /who tundra alleen al :( ik wil ook spelen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrDummy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:45:
Maar mensen richting het oosten vieren het bv eerder door timezone ;)

Edit: wooo, death knight gespot :D (eastern plaguelands). Ach ja, ik lvl nog rustig door, ben pas 68.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-11-2008 22:53 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

in Rusland is het al de 13de, en sinds WoW daar officieel gereleased is (localized) zijn de zones dus al open. Die gasten zaten namelijk voorheen op EU servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
* Zeror gaat ook nog even het laatste leveltje bij elkaar scharrelen, zodat ie met een verse lvl 70 northrend in kan gaan :P

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 12-11-2008 22:56 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-06 17:01

Osxy

Holy crap on a cracker

Mijn char staat klaar bij de Undercity, 3x 18 slot tas vrij. 60 food, 60 drinks gems in tassen voor nieuwe gear.
Kom maar op.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
scim schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:53:
in Rusland is het al de 13de, en sinds WoW daar officieel gereleased is (localized) zijn de zones dus al open. Die gasten zaten namelijk voorheen op EU servers.
Ik ga ervanuit dat het wel of niet toegankelijk zijn niet afhankelijk is van je eigen tijdzone, zou nogal vreemd zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wiiii!!

Laatste dag raiden in TBC. One night full BT clear :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
MrVegeta schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:16:
Wiiii!!

Laatste dag raiden in TBC. One night full BT clear :D.
Ik laatst ook, voor de eerste keer. ( Als warrior , dps ).
3 mensen van mijn guild met 20 van een andere.

Dropte de warglaive.. Iedereen werd helemaal lijp op ventrilo..

Toen rolde we.. Ik won de rol.... Ik flipte em helemaal..

Maar toen vond iedereen (Van die andere guild) dat het naar de raidleader(&maintank&guildleader) moest gaan dus pakte hij hem. ERG ERG jammer, maar oke. Ik ben toch maar zomaar iemand die in zijn raid mocht komen, wat een erg leuke ervaring was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

34 in Borean, 13 in Howling hier. Ook 27 Death Knights.

Ik voel me echt genaaid nu :9.. maargoed

Laatste dag raiden in TBC (Aansluiting op MrVegeta).

Ik dacht: Ik ga proberen te.. Healen! Had al flink wat healing gear verzameld, en had in totaal toch een redelijke 9k mana en 700 spellpower. Ik dacht: Kara! Direct een groepje gezocht die nog wel een offhealer kon gebruiken. Ik join: 13k hp tank. Ik dacht: yay, kwaliteit!

Niets bleek minder waar. De tank had 404(!!) defense, en geen resilience. Daarnaast was er een n00b huntard die 4x zn pet op een random mob af liet rennen en ons opzadelde met 10 extra mobs. Ik word boos en zeg er wat van, vervolgens begint die hunter mij af te katten (terwijl hij gewoon epic fail @ class is..). Wat een grapjas zeg. Ben verbaasd dat we tot en met maiden zijn gekomen.. (Daarna is de "OT" geleaved die wél crit immune was)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 12-11-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Anoniem: 252101 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:23:

Ik dacht: Ik ga proberen te.. Healen! Had al flink wat healing gear verzameld, en had in totaal toch een redelijke 9k mana en 700 spellpower. Ik dacht: Kara! Direct een groepje gezocht die nog wel een offhealer kon gebruiken. Ik join: 13k hp tank. Ik dacht: yay, kwaliteit!

Niets bleek minder waar. De tank had 404(!!) defense, en geen resilience. Daarnaast was er een n00b huntard die 4x zn pet op een random mob af liet rennen en ons opzadelde met 10 extra mobs. Ik word boos en zeg er wat van, vervolgens begint die hunter mij af te katten (terwijl hij gewoon epic fail @ class is..). Wat een grapjas zeg. Ben verbaasd dat we tot en met maiden zijn gekomen..
Vervelend hé- dat gebeurt wel vaker. Wanneer je in een goede guild zit kom je de juiste mensen tegen die al wel weten wat ze precies moeten doen. Karazhan word nu in 2 uurtjes gedaan, vroeger waren we blij met 3 bosses in een hele avond. Sommige raids failen gewoon, blijkbaar moet je toch gear moeten blijven checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Teunis schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:49:
Heb met oud guildie gesproken die in de Nothern is.

Hij heeft de key dus al eerder (zoals andere mense hier ook geluk hadden en de game gekocht hebben)
door de 0:00 lokale tijd launch, hebben ze de servers nu al open staan (+2 GMT) geen idee als je als je in CET woont al de key in voerd of je dan naar northern kan.

hier al 22 in /who tundra alleen al :( ik wil ook spelen
Northrend

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Anoniem: 252101 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:23:

Niets bleek minder waar. De tank had 404(!!) defense, en geen resilience. Daarnaast was er een n00b huntard die 4x zn pet op een random mob af liet rennen en ons opzadelde met 10 extra mobs. Ik word boos en zeg er wat van, vervolgens begint die hunter mij af te katten (terwijl hij gewoon epic fail @ class is..). Wat een grapjas zeg. Ben verbaasd dat we tot en met maiden zijn gekomen..
Haha ik ken het ;) Net een volle 40 man naar Molten Core gedaan (ook voor het eerst :O). Nog nooit zo'n zooitje ongeregeld, noobs en retards gezien :P Maar hilarisch was het zeker. Vooral het feit dat je met 40 compleet vreemde mensen bent, en dat is veel :P De enige reden waarom we niet tot Raggy kwamen, was een gebrek aan watertjes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Ergens las ik dat je gewoon je PC systeem zijn tijd moet veranderen en dat je dan ook gewoon kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
BastiaanCM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:30:
[...]

Ergens las ik dat je gewoon je PC systeem zijn tijd moet veranderen en dat je dan ook gewoon kan spelen ;)
yeah right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Oké ik heb het net nog een keer helemaal doorgelezen met nieuwe comments het is BS :p Sorry !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BastiaanCM schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:27:
[...]

Vervelend hé- dat gebeurt wel vaker. Wanneer je in een goede guild zit kom je de juiste mensen tegen die al wel weten wat ze precies moeten doen. Karazhan word nu in 2 uurtjes gedaan, vroeger waren we blij met 3 bosses in een hele avond. Sommige raids failen gewoon, blijkbaar moet je toch gear moeten blijven checken.
Ik PUG bijna al mijn raids en het is echt belangrijk om gearchecks te doen, vooral bij tanks en healers, maarja, gearchecks kunnen je ook niet redden als een tank ineens besluit om weg te gaan (snap nog steeds niet hoe sommige mensen zo dom kunnen zijn.. heb je niet genoeg tijd, dan ga je toch gewoon niet?!) Misschien toch maar eens een raid guild zoeken op mn pally :)
Anoniem: 251423 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:29:
[...]

Haha ik ken het ;) Net een volle 40 man naar Molten Core gedaan (ook voor het eerst :O). Nog nooit zo'n zooitje ongeregeld, noobs en retards gezien :P Maar hilarisch was het zeker. Vooral het feit dat je met 40 compleet vreemde mensen bent, en dat is veel :P De enige reden waarom we niet tot Raggy kwamen, was een gebrek aan watertjes ;(
Idem wat eerder in de week, een zooitje maar wel super leuk ! (ook Ragnaros neerge-pew-pew'd)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 12-11-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Het lijkt wel alsof iedereen op level 70 TBC vaarwel zegt.

Natuurlijk, maar je hebt nog steeds Archievementen. Hierdoor zul je toch nog terugkomen in de oude zones, vooral tijdens festival periodes. En SW/IF blijft staan vanwege alliance AH, geloof niet dat nieuwe zone ook over alliance AH beschikt.

Ik level nog even door en dan kom ik wel even nieuwe zone bekijken. Of kan je er al komen als je zelf over WOTLK beschikt, of is er minimum level voor zone betreden, net als TBC poort met minimum van l58 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrDummy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:43:
Ik level nog even door en dan kom ik wel even nieuwe zone bekijken. Of kan je er al komen als je zelf over WOTLK beschikt, of is er minimum level voor zone betreden, net als TBC poort met minimum van l58 of zo.
68+ naar Northrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

MrDummy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:43:
Het lijkt wel alsof iedereen op level 70 TBC vaarwel zegt.

Natuurlijk, maar je hebt nog steeds Archievementen. Hierdoor zul je toch nog terugkomen in de oude zones, vooral tijdens festival periodes. En SW/IF blijft staan vanwege alliance AH, geloof niet dat nieuwe zone ook over alliance AH beschikt.
Geen AH in Dalaran, dus iedereen zal terugmoeten naar SW/IF. Verder zou Dalaran ook wat levendiger moeten zijn doordat je er niet op je flying mount kan rondhangen. Niets mis mee mijns inziens overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 08:01
Ik baal als een stekker op het moment. Had enorm gehoopt om een frisse start te kunnen maken op een PvP realm met WotLK maar Blizzard wil tot op heden echt geen nieuwe realm releasen aangezien er een aantal realms niet echt vol zijn. Ik begrijp het wel maar vind het zeer spijtig, veel mensen hebben geen zin om op een realm zit zitten waar alleen maar mensen met lvl70, en binnekort dus 80, chars zitten.

Dat wordt toch me account weer freezen en verder wachten...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:02
Dit lijkt een beetje op:
- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
maar zo is het niet bedoeld:
offgamers.com heeft me zojuist mijn keys gegeven. Gewoon weer een goede service dus (voor mensen die niet naar de winkel wilde, maar hier nog over twijfelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 14:35

Nitai

Live the life you love.

Waarom zou je een frisse start willen op een server? Het spel is daar voor te divers om daar nog enig voordeel uit te halen (misschien miniem in de eerste weken, daarna heb je dezelfde situatie)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 06-06 10:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nou ik sta hier voor de MM in Eindhoven, maar blijkbaar hoeft er niemand een CE te winnen want de mensen die zich ervoor zouden verkleden zijn nergens te ontdekken. :(. Tis verder wel al redelijk druk. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 11:03
--MeAngry-- schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:56:
Nou ik sta hier voor de MM in Eindhoven, maar blijkbaar hoeft er niemand een CE te winnen want de mensen die zich ervoor zouden verkleden zijn nergens te ontdekken. :(. Tis verder wel al redelijk druk. :)
Was toch alleen Rotterdam waar die Blizzard medewerker aanwezig is?

• shoombak
  • Niet online
Andere mensen ook bij Offgamers.com een key besteld? En deze dus ook al ontvangen?

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 11:03
shoombak schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:04:
Andere mensen ook bij Offgamers.com een key besteld? En deze dus ook al ontvangen?
Kijk eens welgeteld vier! posts boven je

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 14:35

Nitai

Live the life you love.

Paprika schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:52:
Dit lijkt een beetje op:

[...]

maar zo is het niet bedoeld:
offgamers.com heeft me zojuist mijn keys gegeven. Gewoon weer een goede service dus (voor mensen die niet naar de winkel wilde, maar hier nog over twijfelde).
Hoe lang duurde het bij jou voordat je de key binnen had?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmmm,

Ik had de gewone besteld op preorder en kom met de collectors edition thuis, Nou bedenk ik me alleen dat ik 2 wow accounts heb. Dus moet hem nog keer kopen maar even kijken voor die keys inderdaad.

Wel erg mooie versie trouwens was het geld zekers wel waard.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:02
Nitai schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:28:
[...]

Hoe lang duurde het bij jou voordat je de key binnen had?
Ik moest gewoon wachten tot het "tijd" was. Het zal redelijk snel gaan nu. Normaal was het 2 a 3 minuten.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 20:26

Rmg

daroy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:48:
Ik baal als een stekker op het moment. Had enorm gehoopt om een frisse start te kunnen maken op een PvP realm met WotLK maar Blizzard wil tot op heden echt geen nieuwe realm releasen aangezien er een aantal realms niet echt vol zijn. Ik begrijp het wel maar vind het zeer spijtig, veel mensen hebben geen zin om op een realm zit zitten waar alleen maar mensen met lvl70, en binnekort dus 80, chars zitten.

begin je toch op 1 van de nieuwe 2 pve realms :? enige verschil is dat daar minder gegankt wordt :+

Anoniem: 41820

Net terug van de winkel, ik vreesde er wat voor, omdat ik geen pre-order had, maar er waren heel wat exemplaren op stock, dus dat viel ff mee.

Verbaasde me ook dat de account management niet compleet hammered was toen ik mijn key invoerde, ging echt super snel.
Ben nu nog aan het installeren, straks spelen!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zo was een leuke avond, net ff op de valreep T6 chest/pants binnen :) BT gecleared iets onder de 4 uur hoop mensen met 'lag problemen' helaas wipe op Council en 1 op Illidan toch net voor wotlk wat leuke gear erbij.

Morgen wotlk ff halen en kijken of ik voor woensdag een beetje kan levelen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
offgamers.com - moet een voical confirmation geven zucht
magic store utrecht - uitverkocht

dan maar op postbode gaan wachten.
This helaas niet anders, dus ga morgen maar eerst em dailies en zo doen :(

echt vind persoonlijk deze launche 3x niks snap dat geperste cd/dvd graag willen verkopen.
maar had toch liever gewoon online gedaan.
zeker het feit dat mensen al om 22:00 northern in mogen tja moet maar zo denken daar heb ik morgen dan geen last meer van

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Joehoe, ik heb m, 4 stuks wel te verstaan haha!
Maar het was wel druk in Heerlen, totaal niet verwacht dat er toch een kleine 150 man voor de Dynabyte stonden, best sick eigenlijk. Wel weer grappig dat je enorm veel bekenden tegenkomt op zo'n moment.

Was waarschijnlijk de enige die aanwezig was zonder een 70 char op z'n account ;p. DeathKnight, Here i come!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
Ik heb hier nog geen geluk met mijn pre-order van offgamers.com . Ik zit nu al ruim een uur in hun 24/7 live support te wachten op een support gastje, en mijn order staat nog steeds op processing "This is to notify you that your order is now being processed and the CD key will be delivered to you during official launch of the game.". :(

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 08:09
Zit een klein bugje in het maken van een DK, het kan zijn dat je een melding krijgt dat je een lvl 55 poppetje moet hebben voor een DK, terwijl je die wel gewoon hebt.

Oplossing: Even een nieuwe char aanmaken en deleten, dan moet het lukken.

• shoombak
  • Niet online
dutchminator schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:05:
Ik heb hier nog geen geluk met mijn pre-order van offgamers.com . Ik zit nu al ruim een uur in hun 24/7 live support te wachten op een support gastje, en mijn order staat nog steeds op processing "This is to notify you that your order is now being processed and the CD key will be delivered to you during official launch of the game.". :(
ik heb ze gebeld, was ook aan het wachten op de live chat, toen ik mijn nummer noemde had ik binnen een minuut een update in mijn mailbox. En dus ook de key.

Inmiddels de boot naar Howling Fjords genomen, wat ziet dat er geweldig uit zeg! Echt heerlijk gequest, en al wat mooie gear upgrades mogen ontvangen.

Nu slapen en morgenmiddag verder!

[ Voor 13% gewijzigd door shoombak op 13-11-2008 01:54 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:26
Hmmm wat levelt dit traag zeg. Nexus run, net 2 bars XP :S

• KillGhost
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Bevalt me prima tot nu toe :D Al veel leather geskinned. Wel een beetje dom geweest in het begin. Vergeten met de trainer te praten :D

No guts, no glory!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 13 november 2008 @ 02:59:
Hmmm wat levelt dit traag zeg. Nexus run, net 2 bars XP :S
Traag? heb nu 1miljoen exp erbij in 3.5 uur questen, vind het niet tegenvallen.

Anoniem: 180606

en hop lvl 71, nu naar bed :S

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Level 59 met mijn Death Knight. Eerst slapen en morgen een stuk over mijn ervaring :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, level 71 op mijn druid en 83/130 quests done in Howling Fjord. Thank God for Quest Helper. :P Hopelijk kan ik mijn kleine voorsprong op de grote meute nog wat aanhouden zodat ik niet tegelijk met alle anderen op de server dezelfde quests hoef te doen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:35

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb nog helemaal niks :D
Kwam er domweg niet aan toe om de expansion te bestellen, maar ik zal vanmiddag toch even kijken bij de lokale gameshop. Gisteren had ik al een poging gewaagd, maar de dames/heren achter de balie waren onverbiddelijk. Terwijl ik toch verhalen heb gelezen dat sommige mensen ze toch uit de winkel hebben gekregen.

Iets anders, is het te doen om met 2xlv68 priests te questen in Northend ? Ik ben Outland helemaal zat en zou graag met mijn dualbox priests Northend willen verkennen. Of is het toch beter om verder te questen in Outland. Ik heb zowiezo BEM, NS en SMW nog open staan.

Vanochtend had ik nog even ingelogged en ik zag dat er al een lv64 DK was en enkele lv72 spelers

:|

Strava

Anoniem: 240727

Zijn er nog leuke foto's van de lancering (@ Rotterdam of ergens anders)? 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 240727 op 13-11-2008 08:23 ]

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Maar de servers zijn niet al te veel gecrashed? Ik moet helaas nog tot 16:00 wachten, maar ik hoop dat de servers dan stabiel zijn.

Nos.nl heeft er ook iets over, wel jammer van dit:
Dit populaire computerspel wordt wereldwijd door meer dan elf miljoen mensen gespeeld, ook online.
Iedereen die het geluk heeft al te kunnen spelen, veel succes & plezier :)

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 16:07

Damian

Insane Obtrusion

Iermand enig idee of hij in boxmeer is te halen ergens??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 251423 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:29:
[...]

Ik heb een MC-raid vorige week gehad.
We begonnen met 4 personen van mijn oude raidgroep, en kwamen bij rhagnaros aan met een volle raidgroep.
En allemaal oud-members van de raidgroep, was weer leuk om ze allemaal te zien.
En passant dropte ook het 2de deel van de windseeker welke met 2 jaar MC nooit voor ons was gedrop.

MC klaar in 50min of zo, gelukkig hadden de meeste mensen wel hun water nog steeds in de bank.
Helaas de old school BWL-raid en AQ40 gemist. Heb wel C'thun gezien pre-TBC, alleen nooit gekilled vanwege de vele leroy's die in de opening stonden en zo de raid opbliezen ;(

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lol, niemand post meer, iedereen is aan 't levelen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 13-11-2008 08:52 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

*ding. Yay.
ZZzzZzz bb.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-06 20:32

Shoarma kip

IceDFire

Net even ingelogd op mijn server (Magtheridon), precies op dat moment dingde de eerste groep 73, 3 keer raden van welke guild ze waren :P (nou jah de merge van nihilum en sk).

Er zijn ook al flink wat 72igers.

Volgens mij hebben ze gewoon sinds de launch constant Utgarde Keep zitten doen.

Begin al helemaal zin te krijgen om vanmiddag die instance uit te proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shoarma kip op 13-11-2008 08:58 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh ik heb al een paar invites overgeslagen om daar heen te gaan vanacht. Ik ga eerste quests doen voordat het grut me voor de voeten loopt.

Helaas gewoon 71 gedingt.

Anoniem: 160996

Shoarma kip schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:57:
Hij is leuk. :)

Tip:
1e: nuken
2e: Zijn 2 bazen, moeten beide tegelijk dood, dus tot 10% ong en dan nuken.
3e: Is een beetje vaag, 1e keer een wipe door een 16k hit op de tank en de melee dps, 2e keer binnen 2 min dood, :?

• FunkyTrip
  • Laatst online: 06-06 16:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

daroy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:48:

Ga dan lekker op PvE spelen. Azuremyst, open 3 weken geleden en met 70% <lvl 30 spelers. Ik speelde jaar en dag PvP en merk het verschil amper. PvP speelt zich in de BG & Arena's af. Punt. Het feit dat ik spelers niet kan aanvallen in de wereld boeit me totaal niet, dat deed ik toch al zelden. Ergens is het wel prettig. In 99% van de gevallen is het toch alleen maar een gank als je net bezig bent met een quest.

Verder heeft Blizzard inmiddels bewezen alleen nog maar naar de statistieken te kijken. Grote queue's op PvE servers? -> open nieuwe PvE server. Sterker nog, hele hele grote queue's? Open er direct 2 (terwijl die 2e onnodig was). Als er nu met wotlk weer grote queue's ontstaan in pvp servers, dan openen ze die en zoniet, dan niet.

Dus of je rollt PvE of je wacht inderdaad (wellicht oneindig) op die nieuwe PvP server... Vergeet niet dat je altijd nog kan transferen na 90 dagen naar de PvP server. Maar voorlopig is Azuremyst je enige kans op een verse speel ervaring (startgebieden vol spelers, er zijn nu 20 lvl 70s, een man of 30-40 in de 60s, een man of 50 tussen 40 en 60 en de overige paar duizend onder de 30.

Dit dus.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nitai schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:53:
Waarom zou je een frisse start willen op een server? Het spel is daar voor te divers om daar nog enig voordeel uit te halen (misschien miniem in de eerste weken, daarna heb je dezelfde situatie)
Nee, het duurt maanden voor de economie en de speelinstelling op het niveau zit van de huidige 'oude' servers. Ik spreek uit ervaring. Azuremyst bijv. heeft nog steeds een newbie-economie na 3 weken.

Waar ik mee bedoel: copper bar stacks voor 30s BO, gems voor 2-3s, iets hogere level gems toch voor hooguit 30s, dat soort dingen. Greens tot lvl 25 voor 10-60s, blauwe zooi voor 2-3g en boven lvl 40 is de AH vrijwel leeg.

[ Voor 17% gewijzigd door FunkyTrip op 13-11-2008 09:26 ]

Dit dus.

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-06 20:32

Shoarma kip

IceDFire

Anoniem: 160996 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:04:
[...]

Hij is leuk. :)

Tip:
1e: nuken
2e: Zijn 2 bazen, moeten beide tegelijk dood, dus tot 10% ong en dan nuken.
3e: Is een beetje vaag, 1e keer een wipe door een 16k hit op de tank en de melee dps, 2e keer binnen 2 min dood, :?
Mjah, heb net even op youtube een filmpje gekeken van de hele instance, en aangezien ik een tank ben (druid) ben ik het meest bang voor die laatste boss met zijn 15>20k aanvallen :P.
Gelukkig heeft deze aanval een 3 sec cast dus je kan als het goed is wegkomen.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Shoarma kip schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:18:
[...]

Mjah, heb net even op youtube een filmpje gekeken van de hele instance, en aangezien ik een tank ben (druid) ben ik het meest bang voor die laatste boss met zijn 15>20k aanvallen :P.
Gelukkig heeft deze aanval een 3 sec cast dus je kan als het goed is wegkomen.
Ik was resto, nu dps maar ik had dus echt geen tijd om weg te komen.
Ik verwacht een nerf binnen 2 week. :P

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:19

zwik

randomized

Heb gisteren bij de GameMania in Eindhoven gestaan. Kwam daar om 10 voor 12 een keer aankakken en er stond gewoon een rij! Had ik eigenlijk niet verwacht dat het zo druk zou zijn. Om half 2 was ik thuis.Even geinstalleerd en account geupgrade wat best snel ging :) . Spel opgestart waar ik geen problemen had met inloggen en kwam netjes in IronForge terecht. Is het er helemaal leeg :D . Toen ben ik maar gaan slapen, moet nu gewoon lekker werken :) .

Have fun!

Anoniem: 279511

Screenshots voor ons arme zielen die moeten werken vandaag ;p

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Anoniem: 160996 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:21:
[...]

Ik was resto, nu dps maar ik had dus echt geen tijd om weg te komen.
Ik verwacht een nerf binnen 2 week. :P
Het gevecht is nog hetzelfde als tijdens de beta. Hier hebben ze geen noodzaak gezien om het te veranderen, dus hou je adem niet in zeg maar.

Het is volgens mij gewoon een "retard" check. Ja hij cast 2 of 3 seconden en je hoeft maar 10 yards van 'm verwijderd te zijn (als ik het me goed herinner). Als tank dus gewoon door 'm heen rennen als de dark pact (ofzo) cast begint.

Vervelender was dat de baas tijdens de beta gebugged was en je in p1 (als hij nog menselijk is) dus geen shaman, mage, priest, ed pets mocht gebruiken omdat dit de bug opwekte en dan p2 niet start. Ik weet niet of dit nog opgelost is. Als dit gebeurd loop je of de instance uit en weer in of laat je je wipen op een groep (als er nog iets overeind staat), de baas zou dan moeten resetten.

P2 werkt nu wel goed maar ik blijf de 3e baas behoorlijk pittig vinden voor een lvl 70-72 instance, de mesden die er nu zijn hebben wel goeie gear maar als er een lvl 70 tank met greens in gaat zie ik het nog niet gebeuren dat het goed gaat. :P

Anoniem: 236827

En ik ben aan het werk ;)

Gisterenavond zagen we rond 22cet inderdaad al 3 death knights. 20 Minuten later waren het er 6, etc.
Vanavond komen er in ieder geval 2 bij, als m'n vriendin en ik ermee gaan beginnen!

Voor de laatste keer werd Kara gisteren gecleared. Met m'n guild hadden we een groep opgezet, als volgt:
Tank(s): Prot Pala + Feral Druid
Healer: Ik als Discipline Priest
8,5 DPS (de Feral Druid was half DPS)
Altijd heb ik al Kara in m'n eentje willen healen. Eigenlijk al voor de nerf. Maar gisteren heb ik het dan toch gerealiseerd, en het ging zo makkelijk! Voor de nerf was het ietsje uitdagender geweest, maar nog steeds goed te doen. De 80 water in m'n bags zaten er na de raid nog steeds in. Check Mortui in m'n sig voor gear... het is nou niet echt bijzonder, en de tank was Superhamster op dezelfde server: geen T5 tank ;)
Maar Disc is heerlijk!! Heel snel en precies te healen, en de nodige bursthealing als het nodig is. Het enige wat 'mist', is een AoE heal. Prayer of Healing healt alleen mijn groep, voor een aardige hoeveelheid, dat wel. Maar de tweede groep moet het doen met andere heals.
De enige bijna-wipe was, toen ik even afk was om wat te eten uit de oven te halen, en een DPS pullde (ik had de tank wel gewhispered en brb in raidchat gezegd) toch. 4 Man leefde nog wel, dus het was technisch gezien geen wipe.
Leuk detail, voor Curator gingen ze in de hal van Curator zelf de voorgaande groepen pullen. Heel slim, maar ik maakte me niet echt druk. Resultaat: 2 groepen adds en Curator zelf, en ik als enige healer. Had ik al gezegd dat ik Disc heerlijk vind? We kwamen er namelijk met 8 levenden uit, alle mobs dood en ik nog 75% mana over (wel shadowfiend gebruikt).
Dat was toch wel erg gaaf! Kara was later clear na 1 uur en 15min. Niet normaal meer :+

Einde van de avond nog wat questlogs gecleared en bags wat leeg gemaakt op 3 van mijn 4 70's. En nu de dag doorkomen met het lezen van ervaringen hier op het forum :P

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Shoarma kip schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:57:
Net even ingelogd op mijn server (Magtheridon), precies op dat moment dingde de eerste groep 73, 3 keer raden van welke guild ze waren :P (nou jah de merge van nihilum en sk).

Er zijn ook al flink wat 72igers.

Volgens mij hebben ze gewoon sinds de launch constant Utgarde Keep zitten doen.

Hebben ze ook :)

* addictive speelt ook op Magtheridon ^_^

Ik moet nog de hele dag werken, in de middag WotLK maar eens ophalen en dan vanavond na mijn werk ook eens gaan spelen

• Hydra
Gisteravond dus naar Magic Games in Utrecht gegaan. Had verwacht dat d'r een man of 10 zou zijn ofzo. Niet dus. Minstens 100, waarschijnlijk meer. En natuurlijk was, toen ik 5 minuten van de counter vandaan was, de voorraad op en konden alleen mensen die gepreordered hadden hun copy halen. Buh.

Vanochtend dus maar ff door de stad naar werk gereden, bij de lokale game boer m'n uitbreiding gekocht, en zojuist m'n account geupgrade. Zit ik hier dus de rest van de dag met een geupgrade account. Grrr...

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb een probleem/dilemma en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik speel op de server Emeriss als alliance (shaman en mage). Helaas is de balans Horde/alliance iets van 15000/3000. Er is 1 guild die Illidan neer heeft (de andere topguilds zijn al getransferred) en die zijn gaar. Stelletje onnozele. Dat was de reden dat ik ze heb verlaten en verder wilde met mijn vrienden/collega's etc die een oude guild hebben gerevived. We hadden met zijn alle besloten om van de gare server te migrerren naar Twilights Hammer. Dit is een veel drukkere en balanced server que Horde/alliance ration en er zijn veel guilds al in SW/BT die Illidan plat hebben (20 of meer geloof ik).

Gelijk toen patch 3.0 uitkwam ging iedereen transferren. Ik kon nog neit gelijk mee omdat ik nog veel te veel zooi op mijn bankalts had die ik wilde verkopen. Toen ik 5 dagen later wilde transferren was de server inees Full. Nu kan ik dus niet meer transferren naar Twilights Hammer en spelen met mijn vrienden. Het leuke is dat ik al wel 2 accounts (rogue level 1 en druid level 10) op TH heb. Ik an dus wel op TH spelen met die low levels maar ik heb niet echt veel zin om alles weer te levelen.

Nu heb ik 4 emails gestuurd naar blizzard met het probleem (waarvan ik 1 reactie met een standaard waardeloos commentaar heb gehad) en heb ik ongeveer 25x moeten bellen voor ik door de account/billing afdeling kwam....... SLECHT!!!!
Toen ik uiteindelijk iemand te pakken kreeg, wist deze mij te vertellen dat ze hier niets aan konden doen en geen uitzondering of iets dergelijks konden maken. So thats it....

Nu hoorde ik van iemand echter dat, wanneer ik een character op TH op een bepaald level zou hebben (geen idee welk level) ik toch mijn characters van Emeriss naar TH kan migreren. Weet iemand of dit waar is of heeft iemand andere suggesties.

Ik zit nou een beetje in tweestrijd> Ik wil graag Northrend in met mijn shaman die level 70 is. Dan kan ik echter niet met mijn vrienden levelen en de alliance is echt retared dus instances puggen No thanks. De andere optie is mijn druid levelen op Twhilights Hammer. Dan kan ik niet northrend in maar kan ik wel met mijn vrienden verder en als ik ergens over een lange tijd 80 ding mee met raiden.... Alleen dat levelen weer.... zucht

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Nou, net gebeld door de Bart Smit en mijn WotLK ligt dan ook klaar voor me ;)
Vroegen ze nog doodleuk of ze hem voor mij opzij moesten houden :Y) Like duh!

Nou, vanmiddag dan maar eens gaan ophalen en gaan installeren, ben benieuwd wat het is!
Nu nog snel de keuze maken waar ik mee aan de slag ga, maar neig toch naar een DK toe.
We hebben er weer zin an *O*

Ps. Wat gaat dit topic als een dolle zeg, stel kleine kinderen zijn we toch ook :Y)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo, ervaring van een kleine 2 uur dat ik kon spelen :P
Qua drukte, viel eigelijk nog wel mee. Wel enorm veel spawncamping voor mobs en quests, maar we gingen er best rap doorheen. Als 68 erheen, nu bijna 69,5. Tank rijden is stoer :D Grappig hoe snel alweer mijn gear werd vervangen, wel erg veel quest rewards die wel stamina+AP gaven maar geen agi. Zat ik nog met een 55dps bow, quest om 4 gaten te nuken, hoppa 72dps bow.

Wel even kort Death Knight geprobeerd, leuke quests, interessante class. Maar eerst nog even focus op mijn hunter.

Was gisteravond nog bijzonder druk in Gouda, gok 40-50man. Werden veel foto's gemaakt, dus verwacht ze nog wel ergens op te duiken :P

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Hmm, bij mij begint nu al de TBC-nostalgie toe te slaan... en dat terwijl ik nog geen 1 stap in Northrend heb gezet :P

Wat wel jammer was: ik heb alleen heroic MT nog nodig om Outland Dungeon Hero te worden, en nog 1 badge of justive om de 100 te halen. Gisteren dus op zoek naar een party (in guild, pug's doe ik niet). Healer wilde wel komen; maar nadat ze haar dailies had gedaan.

Na een uur wachten (ondertussen ff starting area quests gedaan voor UC) is ze eindelijk klaar.... 3 DPS erbij geplukt, verzamelen bij MT, blijkt ze nog niet honored te zijn met lower city :/
Kan gebeuren natuurlijk (met alts weet je op een gegeven moment niet meer wie nou wel / niet welke heroics kan doen). Tegen die tijd was het al 22.00, toch maar uitgelogd. De komende dagen zit iedereen waarschijnlijk non-stop in northrend, dus ik denk dat ik die dungeon hero nog ff moet laten wachen :|
(die laatste badge haal ik hopelijk wel uit een shattered sun supply pack).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03

NoTimeRemains

I know

tot 6.30 vanmorgen gespeeld Utgarde Keep en The Nexus gedaan, maar dat was toch wel makkelijk met een groepje guildees (warrior, mage, lock, lock en druid) konden we Keep eigk alles AoE-en. Nexus was wat lastiger maar niets heel erg bijzonder.

This is the Way.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Mischien een tipje voor de mensen die WotLK nog moeten aanschaffen.
Stond vanmorgen een advertentie in de Metro van FRS dat je bij aanschaf van WotLK de strategy guide voor de helft van de prijs krijgt ( EUR 9.95 dus ).
Tevens nog ff een vraagje. Zit op mijn werk met een erg strenge proxy . Dus kan iemand hier me vertellen wat er allemaal in de CE zit?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 16:14
The limited Collector’s Edition package will contain:

* The Art of World of Warcraft: Wrath of the Lich King, a 208-page book featuring never-before-seen images from the game.
* An exclusive in-game pet: Frosty, the baby frost wyrm.
* A behind-the-scenes DVD containing over an hour of developer interviews, the Wrath of the Lich King intro cinematic with director’s commentary, and more.
* The official soundtrack CD, containing 21 epic tracks from the game, along with exclusive bonus tracks.
* A mouse pad featuring a map of the newly opened continent of Northrend.
* Two World of Warcraft Trading Card Game March of the Legion(TM) starter decks, along with two exclusive cards available only in the Collector’s Edition.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ik had alleen een normal edition besteld via bol.com maar ben vanmorgen toch even de lokale FRS binnengesprongen voor een CE. Bleek het de enige en laatste CE te zijn die ze hadden :P nu zit ik hier op het werk met een geupgrade account en ik ben pas om 7 uur weer thuis!

het leven is niet eerlijk.

Vond de website verassend snel, kan aan het feit liggen dat ik om 9:45 al geregistreerd had, maar toch. Vorige keer was het een stuk trager

blup

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
RaDKiLL schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:14:
Mischien een tipje voor de mensen die WotLK nog moeten aanschaffen.
Stond vanmorgen een advertentie in de Metro van FRS dat je bij aanschaf van WotLK de strategy guide voor de helft van de prijs krijgt ( EUR 9.95 dus ).
Tevens nog ff een vraagje. Zit op mijn werk met een erg strenge proxy . Dus kan iemand hier me vertellen wat er allemaal in de CE zit?
Tweakers heeft een prijsvraag, volgens mij is deze opsomming compleet:
redactieblog: Prijsvraag: Win de Collector's Edition van Wrath of the Lich King

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik ben pas sinds kort aan het spelen en wil ook graag een uitbreiding komen van deze nieuwe game.
Echter ik heb een mac kan iemand mijn vertellen waar ik deze online kan bestellen zodat ik binnenkort ook kan spelen. Op de apple site staat hij niet en de meeste sites bieden alleen de PC versie aan.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

volgens mij, maar pin me er niet op vast, is dit een MAC/PC versie. Dus geschikt voor beide.

Net even nagekeken en de CE is zeker weten Mac en PC.

blup

• Hydra
eatualive schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:20:
Ik ben pas sinds kort aan het spelen en wil ook graag een uitbreiding komen van deze nieuwe game.
Echter ik heb een mac kan iemand mijn vertellen waar ik deze online kan bestellen zodat ik binnenkort ook kan spelen. Op de apple site staat hij niet en de meeste sites bieden alleen de PC versie aan.
Als je sinds kort aan het spelen bent, heeft het trouwens weinig zin al de expansion te kopen. Pas op level 55 kun je een death knight aanmaken, en als je je huidige character wilt doorlevellen moet je eerst heel TBC door.

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 09:14
eatualive schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:20:
Er zijn geen verschillende versies. Alles is Pc/Mac. Dus je kan gewoon de eerste de beste winkel inlopen en WOTLK halen, werkt altijd :D

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
eendje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:24:
volgens mij, maar pin me er niet op vast, is dit een MAC/PC versie. Dus geschikt voor beide.

Net even nagekeken en de CE is zeker weten Mac en PC.
Alle Blizzard games komen met een "Hybrid" installatie CD/DVD. Dat houdt dus in dat dezelfde CD/DVD ook in Macs gelezen EN geinstalleerd kan worden.

De CE versie is geen aparte variant met andere content op de game CD/DVD. Dit word echter wel bepaald door de key die ingevoerd word en uiteraard de rest van de inhoud van de doos.

https://discord.com/invite/tweakers

Anoniem: 42901

deadsy33 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:21:
[...]

Iets anders, is het te doen om met 2xlv68 priests te questen in Northend ? Ik ben Outland helemaal zat en zou graag met mijn dualbox priests Northend willen verkennen. Of is het toch beter om verder te questen in Outland. Ik heb zowiezo BEM, NS en SMW nog open staan.

Vanochtend had ik nog even ingelogged en ik zag dat er al een lv64 DK was en enkele lv72 spelers

:|
Ik kan afraden om 2 dezelfde classes te nemen, zeker als je met 2 accounts speelt. Een tweede skill set erbij hebben is echt superhandig.
Ik zou de priest als dps en healer gebruiken en daarna een andere dps class erbij zetten, liefst een mana-base character, omdat ze dan buffs kunnen delen.
Bvb: priest+paladin, priest+mage, priest+shaman, priest+druid, priest+warlock
Persoonlijk zou ik voor de warlock gaan, omdat je dan een pet hebt die je als tank kan gebruiken en dan heb je gelijk 3 'characters'.
On the other hand: een mage is ook wel handig, want portals kunnen maken scheelt heel veel tijd (en die int buff mag er ook wel wezen).

Ik was begonnen met 4 shamans, maar ben stilaan steeds meer variatie erin aan't brengen:
4 shamans -> 4 shamans + warrior tank -> 3 shamans + warrior tank + holy priest .... en later wissel ik waarschijnlijk een shaman in voor m'n mage (die nu nog slechts lvl 61 is).
Het is af te raden om gelijk 4/5 verschillende klassen te multiboxen, maar met dualboxen moet dat prima lukken.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 13-11-2008 10:29 ]

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Hoi, WotLK geinstalleerd , moet ik blijkbaar een patch van 600 mb downloaden (3.0.1 > 3.0.2) , weet iemand nog een snelle mirror? Bijvoorbaat dank

• McPoowl
  • Laatst online: 06-06 16:14
Alle patches zijn te vinden op www.wowwiki.com/Patch_Mirrors.

Anoniem: 98134

Rushwood schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:30:
Hoi, WotLK geinstalleerd , moet ik blijkbaar een patch van 600 mb downloaden (3.0.1 > 3.0.2) , weet iemand nog een snelle mirror? Bijvoorbaat dank
dit is dezelfde patch van vorige week,
als je die nog heb hoef je niks te downloaden

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 16:32
Splendid schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:27:
[...]

Er zijn geen verschillende versies. Alles is Pc/Mac. Dus je kan gewoon de eerste de beste winkel inlopen en WOTLK halen, werkt altijd :D
Een pluim voor Blizzard trouwens dat ze hun games multi-platform ontwikkelen en uitbrengen. Met Diablo en Starcraft was dit ook reeds het geval _/-\o_ Nu nog een Linux versie en we zijn helemaal tevreden ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 10:46
RaseriaN schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:56:

Ps. Wat gaat dit topic als een dolle zeg, stel kleine kinderen zijn we toch ook :Y)
Zat ik me ook over te verwonderen. Ach moet werken... vanavond maar es kijken of ik er iets van kan zien :P

Bnet pindle#2913

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

thewizard2006 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:55:
Ik zit nou een beetje in tweestrijd> Ik wil graag Northrend in met mijn shaman die level 70 is. Dan kan ik echter niet met mijn vrienden levelen en de alliance is echt retared dus instances puggen No thanks. De andere optie is mijn druid levelen op Twhilights Hammer. Dan kan ik niet northrend in maar kan ik wel met mijn vrienden verder en als ik ergens over een lange tijd 80 ding mee met raiden.... Alleen dat levelen weer.... zucht
Tja, je kunt een beetje geld uitgeven voor zo'n trial account buddy. En dan flink doorkachelen in Outlands. Op die manier dingde iemand bij ons op de nieuwe server (dus zonder(!) resources aangeleverd door lvl 70s) level 70 na 3 dagen (24e open, 27e lvl 70). Met hulp van je vrienden ben je dan binnen een week lvl 70. Dat hebben je vrienden toch wel voor je over?

Dit dus.

• Hydra
Anoniem: 98134 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:33:
dit is dezelfde patch van vorige week,
als je die nog heb hoef je niks te downloaden
Ik had em, als voorbereiding, al op m'n werk gedownload en op een memorystick meegenomen. Bleek dat WoW 'em zelf na het downloaden niet verwijderd was, en ging dus na een 'download' met 10MB/sec ofzo meteen patchen. Wel relaxed. Minder relaxed dat ik alles op orde had, en gisternacht geen key heb kunnen bemachtigen. Nouja, aan de andere kant maar beter ook, dan had ik gewoon niet geslapen denk ik.

Anoniem: 218701

Hydra schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:41:
[...]

Ik had em, als voorbereiding, al op m'n werk gedownload en op een memorystick meegenomen. Bleek dat WoW 'em zelf na het downloaden niet verwijderd was, en ging dus na een 'download' met 10MB/sec ofzo meteen patchen. Wel relaxed. Minder relaxed dat ik alles op orde had, en gisternacht geen key heb kunnen bemachtigen. Nouja, aan de andere kant maar beter ook, dan had ik gewoon niet geslapen denk ik.
Dat zou ik wel knap vinden, dan heb je een download snelheid van 100Mbit minimaal...volgens mij zijn die er nog niet eens. ;)

Ik wens in ieder geval veel plezier met de nieuwe uitbreiding. ;)

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
Vanacht een maatje van me de game gehaald bij dynabyte in zaandam, stond zon 100 man ofzo echt bizar...
Maargoed nu hele dag werken kan ik pas vanavond spelen :(

sux sux sux

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 218701 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:49:
Dat zou ik wel knap vinden, dan heb je een download snelheid van 100Mbit minimaal...volgens mij zijn die er nog niet eens. ;)
Volgens mij ging de client al paar dagen op de achtergrond de patch binnen halen. Moet je dan nog een 1MB van de patch, krijg je zulke rare snelheden :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
***Launch Mededeling***

Vannacht is de launch van World of Warcraft - Wrath of the Lich King. Omdat dit waarschijnlijk een grote drukte in het spel brengt en er waarschijnlijk met enorm veel enthousiasme over gesproken wordt in dit topic, wil ik jullie even nog een kleine waarschuwende mededeling geven om dit topic overzichtelijk te houden.

Het is dus niet toegestaan posts te plaatsen met dingen als:

- "Whoei, ik heb eindelijk WotLK gehaald/ontvangen/whatever"
- "YES, ik heb mijn account geupgrade naar WotLK :D !!1!!!!"
- "Ik sta al te wachten bij de zeppelin/boot!!!!! "
- "Ik heb een Death Knight!!!11!"
- "Ik ben al in Borean Tundra/Howling Fjords!!!11"
etc....

Oneliners zijn nog steeds not done en dat willen we graag zo houden. Dus geef je post iets meer inhoud, AUB. Inhoud waar we iets aan hebben!