Ik zit al een tijdje met een vraag over WoW en kan er uiteindelijk zelf geen antwoord op verzinnen. Wie weet jullie wel.
Mijn systeem specs( de relevante ):
- E6600 @ 3ghz
- 8800 GTS 640 @ hoger dan stock
- 6 gig PC6400 geheugen
- ASUS P5N32-E Sli Moederbord ( 680i chip )
2 Screencaps :

Mijn settings in WoW zijn:
- 1280x1024
- Alles op High ( Behlave ground clutter )
- Color depth = max en 4x AA
- En ik speel het maximized Window op 1 venster in een dual screen setup ( voor wat het belangrijk is )
Wat mijn vraag nu precies is, waarom heb ik (relatief) slechte performance in WoW.. +/- 35 Fps in de afgebeelde situatie.. Maarrr, mijn cpu is maar +/- 50 % actief. Als is de balance tussen de cores wel beter geworden met WotlK. Maar nog genoeg ruimte daar in dus.. Mijn kaart is ook overgelocked ( Zie afbeelding ) maar ook die schijnt er niet warm of koud van te worden wat er van m gevraagd word ( En nee, 75 graden is niet veel
)..
Waar ligt dit aan, ik krijg dmv google niet echt een antwoord en ik vind het alles behalve logisch..
Any Thoughts ?
Mijn systeem specs( de relevante ):
- E6600 @ 3ghz
- 8800 GTS 640 @ hoger dan stock
- 6 gig PC6400 geheugen
- ASUS P5N32-E Sli Moederbord ( 680i chip )
2 Screencaps :

Mijn settings in WoW zijn:
- 1280x1024
- Alles op High ( Behlave ground clutter )
- Color depth = max en 4x AA
- En ik speel het maximized Window op 1 venster in een dual screen setup ( voor wat het belangrijk is )
Wat mijn vraag nu precies is, waarom heb ik (relatief) slechte performance in WoW.. +/- 35 Fps in de afgebeelde situatie.. Maarrr, mijn cpu is maar +/- 50 % actief. Als is de balance tussen de cores wel beter geworden met WotlK. Maar nog genoeg ruimte daar in dus.. Mijn kaart is ook overgelocked ( Zie afbeelding ) maar ook die schijnt er niet warm of koud van te worden wat er van m gevraagd word ( En nee, 75 graden is niet veel
Waar ligt dit aan, ik krijg dmv google niet echt een antwoord en ik vind het alles behalve logisch..
Any Thoughts ?