Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.667 views

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Hallo allemaal, hier mijn eerste berichtje vanaf mijn x1 met meteen een vraag, ik heb de t-mobile variant en verbinding via mijn draadloos netwerk, maar als ik mijn router wil benaderen krijg ik glashard te zien dat het adres niet bestaat, ik heb dus t vermoeden dat hij via t-mobile verbinding maakt, hoe stel ik in dat hij eerst voor wlan gaat en als dat er niet is pas voor umts/gprs? Tevens vroeg ik me af of het normaal is dat er alleen maar kleine boekjes in zitten en geen algehele handleiding.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Boontjes schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:00:
Weet iemand of er een programma is waarmee voicedial mogelijk is?
Voicecommand draait goed bij mij. Je zegt bijv. 'Call xxx xxxx' en dan kun je nog 'Yes' zeggen of 'No'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:15:
[...]

Hehe, lijkt erop dat wij elkaar kunnen helpen! ;)
Gmail staat standaard in het rijtje bij binnen te halen mail, dus qua inkomende en uitgaande server hoefde ik niets aan te vullen. Het stond er al! Enkel naam en wachtwoord voldeed.
Maar bij exchange loop ik vast. En vooral bij uitgaande server. Wat heb jij voor inlog en wachtwoord ingevuld?
Bij Gmail heb ik ook alleen maar "next geklikt", maar werkt niet.
Bij Exchange hoef ik alleen de mailserver in te vullen, (mail.xxxx.nl), gebruikersnaam, ww, domein en in ons geval SSL en het werkt. Ik kan nergens een optie voor uitgaande mailserver invullen.
Normaliter vul je bij de uitgaande mail server hetzelfde inlog en ww in als je AD account

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
wat gmail betreft..... kijk eens bij gmail zelf.... in de settings op je gmail webmail kun je onder pop/imap naar de settings voor je email client.... daar kun je ook windows mobile 6 selecteren... daar staat een goede handleiding over hoe je gmail werkend krijgt hoor.

Het enige dat ik zelf heb moeten aanpassen is dat ik niet via "internet" contact maak met internet, maar via vodafone live.

voor de luie mensen:

Ten eerste, bij gmail zelf moet je even boven in op settings klikken. Daar ga je naar "forwarding and POP/IMAP" Je moet daar zorgen dat zowel POP als IMAP enabled staan.
Dan ga je op je X1 naar je vandaag scherm. Klik op "geen ongelezen berichten". Klik in dat scherm op "e-mail instellen".
in het volgende scherm moet je even een raar email adres intikken (g@g wordt aangeraden) omdat je anders automatische settings ophaalt, en die kloppen niet.
volgende scherm het vinkje uitzetten bij automatisch settings ophalen (doe dit even uit mijn hoofd met de gmail instructies ernaast...dus ik vertaal sommige dingen even niet....maar er is hier maar 1 optie mogelijk). tik op volgende.
dan moet je internet e-mail selecteren als provider in het drop down menu.
tik je naam in zoals je hem wil laten zien aan anderen
tik de naam van de email account in (ik heb hier zelf gewoon "gmail" van gemaakt)
tik volgende
de incoming mail server moet zijn: imap.gmail.com
selecteer IMAP4 als de soort account en tik volgende.
Tik je volledige gmail account info hier in, inclusief @gmail.com, en ook daaronder je password
tik volgende
de outgoing smtp server moet zijn smtp.gmail.com
zorg ervoor dat het vinkje aanstaat bij "outgoing server requires authentication"
tik advanced server settings aan (weet even de vertaling niet)
zorg dat de vinkjes voor require SSL voor zowel inkomend en uitgaande mails is aangevinkt.
Selecteer vodafone live als de network connection in het dropdown menu (als je een ander netwerk gebruikt moet het internet of het andere netwerk zijn)
tik gereed en daarna volgende
kies hoe vaak je wil dat hij mail checkt
voor meer opties kun je daar nog iets aanvinken (maar dat weet ik niet meer)
tik gereed en je bent in principe klaar...
maar dan moet je nog 1 ding doen.
Je moet nog even zoeken naar hoe je het eerder ingevulde email adres (g@g) kan wijzigen naar je echte mail adres. Dat is redelijk makkelijk te doen, ik heb het ook heel makkelijk kunnen doen, maar ik weet niet meer hoe......

[ Voor 72% gewijzigd door Day24 op 20-11-2008 00:40 . Reden: uitgebreide instructies toegevoegd ]

Verwijderd

Day24 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:36:
wat gmail betreft.....
Het enige dat ik zelf heb moeten aanpassen is dat ik niet via "internet" contact maak met internet, maar via vodafone live.
Super. Werkt. Dank je wel

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Trouwens nog een gekkigheidje, als je een foto neemt en de sluiterknop indrukt dan gaat hij scherpstellen. Hebben meer mensen dat dat niet altijd even lekker werkt, dus dat de overlay van aantal megapixels etc in beeld knippert als het ware, alsof je de knop heel snel achter elkaar loslaat en weer indrukt? Als ik doordruk gaat hij wel eerst scherpstellen en maakt daarna de foto, maar het is toch apart dat het niet helemaal lijkt te gaan zoals t hoort. Brak knopje misschien of zijn er meer mensen met dit probleem?

Grr wil ik panels installeren, krijg ik in beeld dat er ristricties voor zijn op dit apparaat voor dit type bestand...toch maar eens lezen hier, dacht dat ik de haken en ogen wel wist van de t-mobile versie maar dat dit ook niet kon :-S

[ Voor 18% gewijzigd door The PyroPath op 20-11-2008 01:40 ]

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

dat scherpstellen, dat hoort toch zo?

tenminste, zoals je het nu beschrijft zo werkt het bij mij ook, en ook bij alle andere telefoons en digitale camera's (van meer dan 25 eur :P) die ik ooit in m'n handen heb gehad.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 01:42:
dat scherpstellen, dat hoort toch zo?

tenminste, zoals je het nu beschrijft zo werkt het bij mij ook, en ook bij alle andere telefoons en digitale camera's (van meer dan 25 eur :P) die ik ooit in m'n handen heb gehad.
Nou het werkt normaal volgens mij zo:

Drukt het knopje half in, overlay verdwijnt uit het scherm en links bovenin gaat een groen puntje knipperen in je scherm. Daarna een groen vierkantje of meerdere op de dingen waar je op scherp stelt en als je doordrukt maakt hij de foto.

Bij mij gebeurt het volgende:

Als je het knopje half indrukt knippert de overlay als het ware op het scherm alsof je heel snel achter elkaar het knopje indrukt en weer loslaat, hij stelt dan ook niet scherp, want daar krijgt hij geen tijd voor. Wat wel normaal werkt is als je in 1x doordrukt, dan stelt hij eerst scherp en maakt de foto. Dat eerste gedeelte van het knipperen dat is onregelmatig en doet hij ook niet altijd, soms werkt het wel zoals eerder beschreven zoals het hoort, maar de andere keer heb ik weer dat geknipper...

Heb mn screenprotector van de winkel weer terug geplakt en ga morgen terug... als iemand nog wat zinnigs kan zeggen over het panels installeren hoor ik dat graag. Van het google en live panel wist ik dat er problemen waren, maar dat spd shell ook niet werkte vind ik erg vreemd, dacht dat dat gewoon kon aangezien ik niemand er over gehoord heb.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

The PyroPath schreef op donderdag 20 november 2008 @ 02:26:
[...]

Nou het werkt normaal volgens mij zo:
eh ja, ik had je niet helemaal goed begrepen :P

ik kan me niet voorstellen dat jij een softwareprobleem zou hebben, waar voorderest niemand last van heeft, dus het knopje zal wel brak zijn ja. balen :/

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09-2022
Abductor schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:05:
Ik heb helaas ook al 2 scheurtjes ontdekt bij mijn X1 (heb een zilveren sinds 7-11, prod. wk44) bij de stylus richting cam (laat al meteen de lak bladderen) en bij de accu. Gelukkig is het afdekglaasje van de camera nog heel.
Verder draai'tie als een trein, ook veel zuiniger dan ik had gedacht, nog 60% over sinds maandagochtend!

Wie heeft er ook al scheurtjes gevonden, zag op XDA-Dev al wat NL'ers met dit probleem.

Qoute me ff met locatie(s), kleur en productieweek.
Dan kunnen we goed beeld krijgen zodat we dit bij S/E kunnen neerleggen.
De mijne vermeld ook 08W44. Ik ben sinds 11-11 in het bezit van de mijne, wat een zilver versie is en heb ook een scheur(tje) zitten bij de stylus. Verder gelukkig nog geen last van eerder gemelde problemen. Al heb ik wel het gevoel dat er meer speling in de railtjes van het toetsenbord begint te komen, maar het kan goed zijn dat dat maar zo lijkt,

=( Protected by witchcraft )=

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Aangezien er meerdere mensen schrikken van de kleine fouten rond Sony's toestel, is het dus aan te raden even toestel te controleren op gebreken bij de aankoop, liefst in de winkel (sorry mensen met webshops, je zult dus moeten opsturen) zodat men gelijk kan omruilen.

Controleer op:
- juiste toetsrespons op alle toetsen in de uitschuifbare keyboard. Je voelt de lichte klikjes bij indrukken.
- correcte werking van cameraknop met twee weerstandpunten (half en vol) waar je lichte klik voelt.
- geen vreemde scheur bij de opening styluskanaal.
- indien mogelijk toestel aanzetten (dat kan met voorgeladen Li-Ion accu uit de verpakking) en kijk of camera normaal werkt met de cameraknop, hiervoor hoef je niet simkaart erin plaatsen.
- vlot uitschuiven van de keyboard (de speling van 1 mm aan linkerkant is niet ernstig)

Meestal gaat het goed bij veel toestellen, maar er kunnen toch nog kleine fouten tussen zitten. Ik heb zo bijvoorbeeld al een defecte knop op de keyboard meegemaakt.

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb de Vodafone versie besteld.
Weet iemand of hier restricties op zitten m.b.t installeren van CAB files en is de Vodafone invloed duidelijk aanwezig? (zoals panels)

Thanks

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:33:
Hallo allemaal,

Weet iemand of hier restricties op zitten m.b.t installeren van CAB files en is de Vodafone invloed duidelijk aanwezig? (zoals panels)

Thanks
Voor zover ik weet en volgens mij zover bekend zijn er geen echte restricties aanwezig en staat er een vodafone panel op en is dat t wel zo'n beetje. Maar zeker weten doe ik het niet aangezien ik de T-Mobile versie heb.

Ik ga nu terug naar de winkel, mn bloed kookt bijna, klopte erg veel kleine dingetjes niet en ben er uit, ik heb een terug gebracht toestel gekregen. Waren wel erg veel toevalligheden die me in 1e instantie niet opvielen maar die gewoon niet kloppen bij wat ik van anderen hoor:

-Ik kreeg geen installatie menu bij het opstarten voor de 1e keer, wat er bij de T-Mobile versie zeker moet zijn aangezien dat 1 vd dingen is die ze hebben aangepast.
-Bepaalde instellingen waren veranderd. (tijd stond goed, virusscanner was up to date, beltonen waren anders dan standaard, er stond een wekker in)
-GEEN handschrift herkenning, maar wel een toetsenbord van HTC (lijkt mij dat dat niet klopt aangezien er zelfs in de handleiding staat dat er hsh op zit en ik kan het gewoon echt nergens kiezen, ook niet als ik het volgens de handleiding doe.
-Je ziet dat iemand heeft geschreven op het accessoire doosje, er staat namelijk tekst ingedrukt, dus de doos is open geweest.
-IMEI nummer was al gebruikt voor registratie
-etc.

Ik ben dus behoorlijk pissig op de T-Mobile shop en ga nu verhaal halen. Wish me luck...

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

The PyroPath schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:55:
[...]

Voor zover ik weet en volgens mij zover bekend zijn er geen echte restricties aanwezig en staat er een vodafone panel op en is dat t wel zo'n beetje. Maar zeker weten doe ik het niet aangezien ik de T-Mobile versie heb.

Ik ga nu terug naar de winkel, mn bloed kookt bijna, klopte erg veel kleine dingetjes niet en ben er uit, ik heb een terug gebracht toestel gekregen. Waren wel erg veel toevalligheden die me in 1e instantie niet opvielen maar die gewoon niet kloppen bij wat ik van anderen hoor:

-Ik kreeg geen installatie menu bij het opstarten voor de 1e keer, wat er bij de T-Mobile versie zeker moet zijn aangezien dat 1 vd dingen is die ze hebben aangepast.
-Bepaalde instellingen waren veranderd. (tijd stond goed, virusscanner was up to date, beltonen waren anders dan standaard, er stond een wekker in)
-GEEN handschrift herkenning, maar wel een toetsenbord van HTC (lijkt mij dat dat niet klopt aangezien er zelfs in de handleiding staat dat er hsh op zit en ik kan het gewoon echt nergens kiezen, ook niet als ik het volgens de handleiding doe.
-Je ziet dat iemand heeft geschreven op het accessoire doosje, er staat namelijk tekst ingedrukt, dus de doos is open geweest.
-etc.

Ik ben dus behoorlijk pissig op de T-Mobile shop en ga nu verhaal halen. Wish me luck...
Dat zou behoorlijk fout zijn indien echt gebeurd.

Verwijderd

[...]

-etc.

Dat mag natuurlijk echt niet gebeuren, gewoon niet weg gaan voordat je een nieuwe hebt! slechte zaak.

Mochten er mensen zijn met een antwoord op mijn vraag hoor ik natuurlijk graag.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Day24 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:36:
wat gmail betreft..... kijk eens bij gmail zelf.... in de settings op je gmail webmail kun je onder pop/imap naar de settings voor je email client.... daar kun je ook windows mobile 6 selecteren... daar staat een goede handleiding over hoe je gmail werkend krijgt hoor.

voor de luie mensen:

...
Ik heb dit geprobeerd, maar werkt nog steeds niet. Via WiFi wel. Ik kan dus alleen ontvangen via vodafone.

Exchange werkt ook niet bij mij, maar volgens de instellingen van school moet ik via proxy doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyrus The Virus op 20-11-2008 10:48 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Dryw.Filtiarn
Dryw.Filtiarn schreef op donderdag 20 november 2008 @ 02:53:
[...]

De mijne vermeld ook 08W44. Ik ben sinds 11-11 in het bezit van de mijne, wat een zilver versie is en heb ook een scheur(tje) zitten bij de stylus. Verder gelukkig nog geen last van eerder gemelde problemen. Al heb ik wel het gevoel dat er meer speling in de railtjes van het toetsenbord begint te komen, maar het kan goed zijn dat dat maar zo lijkt,
Ik ben inmiddels met de mijne terug geweest naar de shop en jawel... alleen binnen 8 dagen ruilen ze hem direct op voor een nieuwe (ben dus 1 dag te laat). Nu heb ik de keuze om of langs een KPN service center te gaan waar ze hem wellicht direct kunnen repareren of om hem op te laten sturen en hem een aantal weken kwijt te zijn. Voorlopig laat ik het maar even zitten en wacht ik af of ik nog verder problemen krijg die ook al door diverse anderen zijn gevonden met het toestel.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Ik ga nu terug naar de winkel, mn bloed kookt bijna, klopte erg veel kleine dingetjes niet en ben er uit, ik heb een terug gebracht toestel gekregen.
Ik heb het hier eerder gezegd, maar wacht hun reactie eens af.

Daarbij; hier gaat je bloed van koken. Iets in mij zegt dat je nog nooit echt serieuze dingen in je leven hebt meegemaakt, want als je doorflipt omdat je een gebruikte telefoon hebt gekregen is er toch iets mis.

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Hallo allemaal,

Thanks
Nee je kunt er alles mee doen!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
brrrt schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:09:
Hey,
ik heb heel slim van mijn huisgenoot twee SE-panels verwijderd.
Het gaat hierbij om de Radio panel en de Media panel, die standaard op het toestel zaten.
Hoe kan ik deze weer terug krijgen? Is daar een website voor, of kan iemand deze panels voor mij even op 't forum gooien (ik weet niet of 't mogelijk is, maar toch...)?
Op 't XDA forum zijn alle panel cabs gezet door jackleung.
Ik wilde een direct link neerzetten, maar 't stond in een ROM topic...

Maar misschien is de .cab wel handig voor de OP??

Verwijderd

Hallo allemaal,

Thanks
- Klein onopvallend zilver vodafone stickertje op de achterkant
- Vodafone panel, maar is niet storend.
- Ben verder geen restricties tegen gekomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:58:
[...]

Oke thanks voor alle info! nu maar wachten op de koerier en me dan vol overgave storten op het (als ik het zo lees: fragiele) multimedia wondertje

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Nieuwe PANEL bij SE ~~!!! Facebook panel.. helaas nog geen hyves :(

Verwijderd

Net gebeld door KPN. Er ligt een nieuw toestel voor me klaar.Straks eventjes halen dan maar...Netjes :D
Nu hopen dat deze heel blijft!!!!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:33:
Net gebeld door KPN. Er ligt een nieuw toestel voor me klaar.Straks eventjes halen dan maar...Netjes :D
Jij hebt mazzel, ik heb nog helemaal niets van T-Mobile gehoord... :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:58:
[...]

Het is geen sticker!
het is een verzonken metalen plaatje, verwijderen laat een inham achter.

En zoals ik eerder zei, het vodafone panel haal je binnen 5 min weg.

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:33:
Das wel netjes van KPN! (Maar eigenlijk ook niet meer dan normaal). En zeker blijft deze heel ;-) Ik moet afkloppen, maar mijn Xperia heeft nog nergens last van! Hou ons maar op de hoogte.

Overigens is dat TouchPal programma best goed! Toetsenbord werkt met taalherkenning! In tegenstelling tot de HTC keyboards die ik kon vinden op internet. Ik heb mijn versie wel geregistreerd, maar dat is niet persé nodig. Het standaard T+ toetsenbord (2 letters per toets) werkt perfect! Andere toetsenborden gebruik je dus niet. Zeker niet aangezien je onscreen alleen maar voor simpele taken gebruikt.

Mag ik trouwens wel zeggen dat ik vind dat de aanpassingen van TF3D / Manilla het eigenlijk lelijker hebben gemaakt? Gister maar eens TF3D_HD geupdate naar de nieuwste van XDA... maar de zwarte klok etc.... blegh! Eens kijken of ik de CAB kan verbouwen, en anders gaat mooi weer de 'oude' terug.

Wanna play?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

418O2 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:15:
[...]

Ik heb het hier eerder gezegd, maar wacht hun reactie eens af.

Daarbij; hier gaat je bloed van koken. Iets in mij zegt dat je nog nooit echt serieuze dingen in je leven hebt meegemaakt, want als je doorflipt omdat je een gebruikte telefoon hebt gekregen is er toch iets mis.
Ik heb moeten lullen als brugman, het was een demonstratie model geweest volgens de verkoper en dat is geen reden om om te ruilen :? . Hoe het IMEI nummer al gebruikt kon zijn wist hij niet, want de telefoon was echt de winkel niet uit geweest hoor :X En dat camera knopje werkt niet helemaal goed, maar je kan toch gewoon foto's maken? 8)7 Ik heb voet bij stuk gehouden en uiteindelijk heeft hij hem als software fout afgeschreven.

Even Off Topic: Ja ik kook van binnen als ik een peperdure aankoop doe waarbij ik in de zeik wordt genomen. Weet niet hoe het bij jou zit maar ik moet er hard voor werken en als ik dan een wel overwogen beslissing neem om een aankoop te doen en dat draait hier op uit, dan voel ik me in mijn kruis getast. Tevens heb ik helaas al te veel meegemaakt in mijn nog vrij korte leven(naja kort, kort) dus gelieve niet dat soort oordelen te vellen op basis van een pissige post op een forum van iemand die je niet kent en wat mijns inziens een terecht boze post is.

Weer terug On Topic: Waarom staat er in de handleiding die bij het toestel zit (van T-Mobile zelf :+ ) hoe je handschrift herkenning werkt als t er niet opzit? :| of zie ik iets over het hoofd?

Breek je nek voorzichtig

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Kev!n schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:17:
Nieuwe PANEL bij SE ~~!!! Facebook panel.. helaas nog geen hyves :(
Facebook Panel is wel heel mooi gedaan, vooral het beginscherm, vind ik :) Works like a charm!

Is dat Windows Live panel nou al gefixed? Of heb ik iets gemist... :|

[ Voor 11% gewijzigd door Wicked_Wy op 20-11-2008 13:14 ]

Verwijderd

F-Tim schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:49:
[...]

Das wel netjes van KPN! (Maar eigenlijk ook niet meer dan normaal). En zeker blijft deze heel ;-) Ik moet afkloppen, maar mijn Xperia heeft nog nergens last van! Hou ons maar op de hoogte.
Zeker netjes !

Wel jammer had mijn X1 echt helemaal eigen gemaakt, kan straks weer alles opnieuw in gaan stellen en gaan downloaden dat is wel weer even een tijdrovend klusje. Maargoed ben allang blij met deze service _/-\o_
Overigens had SE gezegd dat het probleem tot nog toe onbekend was.
Ik ga meteen even vragen wat er gebeurd met mijn toestel als hij nu weer barst :S? Dan denk ik dat SE echt een serieus fabrieksprobleem heeft :X

• Dryw.Filtiarn
Uitgaande van het aantal mensen dat al op diverse forums op internet gepost heeft over het scheuren van de behuizing van de telefoon, gebarsten cover op de cameralens, los springende battery-covers, enz... heb ik het idee dat er inderdaad wel wat problemen zijn in de productie en het zou me dan ook niets verbazen als we binnenkort een tweede revisie zien verschijnen :)

Verwijderd

The PyroPath schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:54:
[...]
Weer terug On Topic: Waarom staat er in de handleiding die bij het toestel zit (van T-Mobile zelf :+ ) hoe je handschrift herkenning werkt als t er niet opzit? :| of zie ik iets over het hoofd?
Tsunami schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:20:
[...]

Je kan deze cab installeren om handschrift-herkenning aan te zetten: http://www.snapthetooknietzogoed.nl/enableRecognizersNL.CAB
Dit is gewoon een standaard-feature van WM, dus erg raar dat het niet standaard aan staat. Maargoed, waarschijnlijk kom je er toch achter dat het toetsenbord toch wat handiger is ;)
Werkt prima daarna ;).

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Vielen dank, maar blijf het raar vinden >:)

hoe lang duurt het syncen ongeveer? mijn telefoonboek wilde niet via BT dus heb ik eerst met PC-suit mn telefoonboek,agenda,notities,taken van mn P990 afgehaald en nu is hij aant t synchroniseren, maar lijkt wel veel langer te duren, denk nu al een dikke 5 minuten terwijl het zo van mn P990 afgehaald was...hmm.

vanavond maar eens kijken naar wat voor grappen en grollen ik er allemaal op wil installerenz laat ik hem nu even goed laden.

Breek je nek voorzichtig

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
The PyroPath schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:54:
Waarom staat er in de handleiding die bij het toestel zit (van T-Mobile zelf :+ ) hoe je handschrift herkenning werkt als t er niet opzit? :| of zie ik iets over het hoofd?
De T-Mobile aanpassingroutine bij de eerste boot haalt enkele zaken weg en voegt enkele zaken toe. Ik verdenk het ervan dat het o.a. de handschriftherkenning en enkele panels heeft weggehaald, net zoals ik zeker weet (zag het voorbijflitsen) dat de shortcut naar Opera ook daardoor ontbreekt.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
brrrt schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:33:
[...]

Op 't XDA forum zijn alle panel cabs gezet door jackleung.
Ik wilde een direct link neerzetten, maar 't stond in een ROM topic...

Maar misschien is de .cab wel handig voor de OP??
Staat er bij (onderaan OP) Ik blijf de interessante post verzamelen zodat nieuwe bezoekers makkelijk belangrijke dingen kunnen vinden!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Het installeren van TomTom7(navigator) wil bijmij niet lukken?? Ik krijg de volgende melding:
Your device is not compatible with this version of TomTom NAVIGATOR!
Het lijkt me sterk dat dit niet draait op WM6.1 Weet iemand hoe dit zit?

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
TomTom werkt hier op de Experia, weet alleen niet welke versie ik heb, geloof wel dat het nog een van de nieuwere is. Dus ja hij zou het er wel op moeten doen, maar het is een accuvreetertje hoor :P

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

The PyroPath schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:19:
Hallo allemaal, hier mijn eerste berichtje vanaf mijn x1 met meteen een vraag, ik heb de t-mobile variant en verbinding via mijn draadloos netwerk, maar als ik mijn router wil benaderen krijg ik glashard te zien dat het adres niet bestaat, ik heb dus t vermoeden dat hij via t-mobile verbinding maakt, hoe stel ik in dat hij eerst voor wlan gaat en als dat er niet is pas voor umts/gprs? Tevens vroeg ik me af of het normaal is dat er alleen maar kleine boekjes in zitten en geen algehele handleiding.
Hier ook T-mobile een geen probleem met WiFi thuis. Zet je SSID eens op zichtbaar, en zoek dan eens op je X1.
Mijn ervaring is, dat de X1 een WiFi verbinding voorang geeft op een UMTS/GPRS/HSPA verbinding..

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Redax schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:30:
TomTom werkt hier op de Experia, weet alleen niet welke versie ik heb, geloof wel dat het nog een van de nieuwere is. Dus ja hij zou het er wel op moeten doen, maar het is een accuvreetertje hoor :P
EDIT ***tekst verwijderd, opgelost alles werkt ineens:D***

[ Voor 25% gewijzigd door StaarTT op 20-11-2008 20:51 ]

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:13:
[...]

Facebook Panel is wel heel mooi gedaan, vooral het beginscherm, vind ik :) Works like a charm!

Is dat Windows Live panel nou al gefixed? Of heb ik iets gemist... :|
Heb een mailtje gestuurd wacht het af. Ik denk dat het meer met OS's zijn die niet Engels zijn.

Voor de mensen die de Facebook panel nog niet hebben. Hier zijn wat screenshots te zien.

Verwijderd

vinden jullie niet dat het "schermgedeelte" veel speling vertoont tov het "toetsenbord-gedeelte" als de telefoon ingeklapt is? er zit zowiezo een ruimte tussen van wel 1 mm volgens mij (je kan de toetsen zien zitten als de telefoon ingeklapt is) maar de delen zitten ook niet stevig op elkaar.

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
waar hebben jullie het facebook panel vandaan?? op de SE site staat die niet, en via de telefoon is die er ook niet dus?

iemand een linkie?

thanx

Verwijderd

kirelam schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:54:
waar hebben jullie het facebook panel vandaan?? op de SE site staat die niet, en via de telefoon is die er ook niet dus?

iemand een linkie?

thanx
astu

http://www.sonyericsson.c...Id=-1;contentItemId=34685

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Is de X1 al in het zwart verkrijgbaar ? op de sites van t mobile en vodafone etc kan ik alleen de zilveren versie vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:47:
vinden jullie niet dat het "schermgedeelte" veel speling vertoont tov het "toetsenbord-gedeelte" als de telefoon ingeklapt is? er zit zowiezo een ruimte tussen van wel 1 mm volgens mij (je kan de toetsen zien zitten als de telefoon ingeklapt is) maar de delen zitten ook niet stevig op elkaar.
ja, maar zo gek is dat niet, de rail-verbinding is van plastic, dus steviger ga je dat toch niet krijgen.
ik kan me er niet druk om maken, (bijna) alle xperia's hebben daar wat speling en dit zullen ze bij ericsson ongetwijfeld uitgebreid getest hebben.

heb het toestel nu een klein weekje, en ik krijg ook niet de indruk dat de speling groter wordt.

Verwijderd

voor al mijn fontys vrienden:) hier een linkje hoe je je fontys mail kan instellen, zag een paar posts terug dat iemand er interesse in had

linkje is handig natuurlijk... https://www.fontys.nl/gen...k/sendfile.aspx?id=107313

iemand trouwens de mail van wanadoo/orange/online werkende? ik kan wel mail ontvangen maar niks versturen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 15:56 ]

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:51

TNO

cake.

Wellicht een kleine tip voor de mensen die nog geen autohouder hebben. Ik heb zelf al geruime tijd een merkloze standaard telefoonhouder met zuignap in m'n auto zitten en de X1 past hier ook perfect in, toetsenbord kan niet open, aangezien hij 'm gewoon vast klemt met zachte kussentjes. Ik had 'm voor iets van 15 euro bij de Halfords gekocht, het leuke is dat je deze houder ook kan kantelen, zodat als je je X1 in landscape zet dat ie dan ook bruikbaar is :) . Toevallig zag ik gister in het foldertje van de Halfords weer dezelfde staan! Mij bevalt ie in ieder geval prima :P . De zuignap die er aan zit is behoorlijk sterk (lees met 50 over een slecht ingeschatte hoge drempel en hij blijft probleemloos zitten), maar ook eenvoudig te verwijderen indien nodig. Tenzij je allergisch bent voor zuignapsporen op je raam is ie het aanraden waard :P

[ Voor 18% gewijzigd door TNO op 20-11-2008 15:47 ]

Verwijderd

Ik ben op zoek naar leuke games, heeft iemand een leuke tip voor mij?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:42:
voor al mijn fontys vrienden:) hier een linkje hoe je je fontys mail kan instellen, zag een paar posts terug dat iemand er interesse in had
welk linkje?

deze: http://www.fontys.nl/gene...k/sendfile.aspx?id=107313 :?

overigens kan je ook gewoon elk kwartier pollen ipv push-mail. voor als je telco geen push-mail wil hebben, zoals kpn :P

edit: en inmiddels stond het linkje er toch al. F5 enzo :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 15:55 ]

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Hmmz... ik had net wat vreemds. Loop ik over straat muziek te luisteren met het mediapanel aan. Toetsenblokkade aan, scherm op uit. Na een half uur heerlijke muziek begint dat ding in mijn zak automatisch mijn eigen nr. te bellen. Krijg mijn eigen voicemail aan de lijn. Ik wel 20x op het rode toetsje drukken maar hij verbrak de verbinding niet. Pas na de 30ste keer op de rode toets drukken verbrak ie. Kreeg daarna ook gelijk een sms binnen dat er voicemail was.

Hoop niet dat ie meer van die HTC kuren gaat vertonen. Ik heb nl de ervaring dat HTC apparaten wel vaker "spookacties" doen zoals uit zichzelf lege sms-jes sturen naar mensen, zomaar uit zichzelf een nummer gaat bellen enz..

Daarna ging muziek luisteren trouwens gewoon weer goed...

Liever geen bloemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:55:
[...]

overigens kan je ook gewoon elk kwartier pollen ipv push-mail. voor als je telco geen push-mail wil hebben, zoals kpn :P
hoe dan?

• sjans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 21:28
Is er een manier om meer emails in je "inbox" te laten weergeven? Ik gebruik een live account voor push email. Er staan er nu 50 in maar wil er bijvoorbeeld een stuk of 100 in hebben....

Verwijderd

Iemand Skype nu aan de gang? Krijg het voor geen meter werkend, wel een leeg "movable" venstertje met skype, en een leeg text veld.

Msn oplossing is eerst Live installeren, en vervolgens Windows Live 10.6.39.1300 LazaPasi die versie.

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Is er een makkelijk programma om bijv je contacten te beheren via de pc.. zoals dat kon met MyphoneExplorer met de k800i.. Want wil echt alles goed kunnen beheren maar dat lukt me niet echt...

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Outlook?

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Voor de mensen die, net als ik, wachten op het externe 4gb kaartje maar er wel TomTom met benelux op willen draaien. Het kan, je moet alleen de installatie een beetje met handen en voeten doen:

http://forum.xda-develope...php?p=1538631&postcount=3

Bij mij werkte hierna de voices nog niet, maar die map kun je gewoon in de root van de "Navigator" map gooien om dat werkend te krijgen.

Nogmaals wil ik vragen of iemand het al gelukt is om de icons in de menu's zoals Programma's en Instellingen in 4 kolommen te krijgen. De hacks die op andere telefoons gewerkt hebben doen het niet op de X1

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• sjans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-09 21:28
SantjeS schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:09:
Voor de mensen die, net als ik, wachten op het externe 4gb kaartje maar er wel TomTom met benelux op willen draaien. Het kan, je moet alleen de installatie een beetje met handen en voeten doen:

Bij mij werkte hierna de voices nog niet, maar die map kun je gewoon in de root van de "Navigator" map gooien om dat werkend te krijgen.

Nogmaals wil ik vragen of iemand het al gelukt is om de icons in de menu's zoals Programma's en Instellingen in 4 kolommen te krijgen. De hacks die op andere telefoons gewerkt hebben doen het niet op de X1
Heb tomtom 7 draaien en werkt echt super op het grooooote scherms :9

Verwijderd

Heb hier TT7 & Western+Central Europe draaien (met zooi flitser POI's), past op 2GB (al heb ik een 8GB erin zitten).
Gaat allemaal prima.
Flitsnav er ook op. :P

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
sjans schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:17:
[...]

Heb tomtom 7 draaien en werkt echt super op het grooooote scherms :9
Heb zowel TomTom 7 als IGO8 draaien op de Xperia. Mijn voorkeur gaat uit naar IGO8 ook al gaat die niet in landscapemode. IGO8 ziet er grafisch veel mooier uit en stuurt me minder vaak het bos in... 2x naar dezelfde lokatie getest met beide apps maar ik vertrouw toch meer op IGO, Tom Tom gaat er dus binnenkort af bij mij...

Liever geen bloemen.

Verwijderd

dat heeft niets te maken met fontys :P

is gewoon een standaard optie van de "over the air"-feature van activesync.
start activesync op: menu => schema :)

Verwijderd

SantjeS schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:09:

het kan veeeeel eenvoudiger.

(wel alleen geprobeerd met tomtom 7, maar met 6 zal het denk ik niet anders zijn)

stap 1: gooi de .cab op je telefoon*
stap 2: installeer die .cab en doe wat er gevraagd wordt
stap 3: zeg "ja" als tomtom je vraagt of je een gratis citymap wil hebben
stap 4: het werkt. je kan nu gewoon extra kaarten in je mydocuments mikken die tomtom gewoon zal herkennen (als ze "geactiveerd" zijn dus he).

*ok hier moet je wat creatief zijn. mik xampp op je desktop, of stuur jezelf gewoon en emailtje.

Verwijderd

Net mijn nieuwe X1 gekregen. Wat een verschil zeg met die ene. Dacht dat het normaal was dat hij zo gammel was maar deze is toch echt een stuk steviger.Heb het idee dat ik een heel ander toestel in de handen heb, geweldig gewoon!
Heb hem halsoverkop toch ook maar even verzekerd voor 6 euro per maand. Ik heb er namelijk een beetje een hard hoofd in dat die telefoon nog heel is mocht hij vallen of wat dan ook. Is gewoon echt een supergevoelig en iel toestel, wil er absoluut geen risico meer mee nemen zeker voor het geld wat hij gekost heeft niet!

Nouja dalijk even alles instellen opnieuw en dan vervolgens gaat hij de hele nacht en morgen aan de lader. Ben ook benieuwd of deze batterij beter is dan de andere.
Ben wel echt enorm blij :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 18:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:43:
Iemand Skype nu aan de gang? Krijg het voor geen meter werkend, wel een leeg "movable" venstertje met skype, en een leeg text veld.

Msn oplossing is eerst Live installeren, en vervolgens Windows Live 10.6.39.1300 LazaPasi die versie.
Ja hier werkt het prima, alleen gaat het geluid via de speaker en niet de interne speaker, dat is wel jammer. Ik heb gewoon via de X1 skype van hun site gehaald. Eerst in google 'skype mobile' ingetikt.

Verwijderd

Is er ook iemand die Sygic McGuider op zijn X1 heeft.
Ben benieuwd of dat ook werkt.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

hermedico schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:38:
Is de X1 al in het zwart verkrijgbaar ? op de sites van t mobile en vodafone etc kan ik alleen de zilveren versie vinden.
Bij de PhoneHouse hebben ze hem dik op vooraad joh.. of je leest ff het topic door [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic voordat je de stad in gaat

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:09:
Net mijn nieuwe X1 gekregen. Wat een verschil zeg met die ene. Dacht dat het normaal was dat hij zo gammel was maar deze is toch echt een stuk steviger.Heb het idee dat ik een heel ander toestel in de handen heb, geweldig gewoon!
Heb hem halsoverkop toch ook maar even verzekerd voor 6 euro per maand. Ik heb er namelijk een beetje een hard hoofd in dat die telefoon nog heel is mocht hij vallen of wat dan ook. Is gewoon echt een supergevoelig en iel toestel, wil er absoluut geen risico meer mee nemen zeker voor het geld wat hij gekost heeft niet!

Nouja dalijk even alles instellen opnieuw en dan vervolgens gaat hij de hele nacht en morgen aan de lader. Ben ook benieuwd of deze batterij beter is dan de andere.
Ben wel echt enorm blij :D
Zou je even willen posten in welke week je nieuwe toestel gemaakt is?

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Het Facebook panel ziet er echt superslick uit. Zo moeten er meer panels komen! Helaas gebruik ik Facebook niet echt..

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:50:
[...]

DaSaN schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:50:
[...]

en waar vind ik dat??

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:08:
*ok hier moet je wat creatief zijn. mik xampp op je desktop, of stuur jezelf gewoon en emailtje.
Wat is er mis met het toestel gewoon aansluiten op je desktop? Gewoon even instellen dat hij als diskdrive wordt herkend en je bent klaar :)

Verwijderd

Heeft iemand een idee of er een mogelijkheid (progje?) is om op de x1 een inkomende oproep te herkennen als een doorgeschakelde oproep???

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:42:

linkje is handig natuurlijk... https://www.fontys.nl/gen...k/sendfile.aspx?id=107313

iemand trouwens de mail van wanadoo/orange/online werkende? ik kan wel mail ontvangen maar niks versturen
thnx dit zocht ik, werkt ook nog perfect :D.

Nou alleen Gmail verzenden nog, wat nog steeds niet werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Cyrus The Virus op 20-11-2008 19:30 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:19:
[...]

Voicecommand draait goed bij mij. Je zegt bijv. 'Call xxx xxxx' en dan kun je nog 'Yes' zeggen of 'No'.
Voicecommand heb ik nog niet en is wel grappig, maar ik wil een stemlabel aan een contact hangen en daarmee kunnen bellen. Vreemd dat dit wel gaat op een TyTNII met WM6.1 en niet beschikbaar is op de X1.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Onder de batterij staat er een code (bij mij is dat 44w8) die 44 staat voor de de week waarin ie geproduceerd is...

Verwijderd

Tsunami schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:21:
[...]

Wat is er mis met het toestel gewoon aansluiten op je desktop? Gewoon even instellen dat hij als diskdrive wordt herkend en je bent klaar :)
het ging even over de situatie zonder micro-sd kaartje.
en dan werkt dat dus niet :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 12:47:
[...]

En zoals ik eerder zei, het vodafone panel haal je binnen 5 min weg.
ik ben wel benieuwd hoe je die verwijderd, bij mij is ie vergrendeld
Straks als er meerdere panels komen wil ik die natuurlijk wel liever hebben dan zo een vodafone panel. hij is niet storend maar ik gebruik hem eigenlijk nooit

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:23:
Heeft iemand een idee of er een mogelijkheid (progje?) is om op de x1 een inkomende oproep te herkennen als een doorgeschakelde oproep???
MagiCall

niet gratis maar werkt wel goed :)

[ Voor 38% gewijzigd door djjef85 op 20-11-2008 20:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:04:
[...]

ik ben wel benieuwd hoe je die verwijderd, bij mij is ie vergrendeld
Straks als er meerdere panels komen wil ik die natuurlijk wel liever hebben dan zo een vodafone panel. hij is niet storend maar ik gebruik hem eigenlijk nooit
Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5"

Ik loop nog tegen een probleem aan wanneer ik via opera de XFM webstream wil luisteren.
Hoe opent netjes in windows media, maar dan komt er "de parameter is onjuist"
De geopende url is in orde, wanneer ik die 1 op 1 over neem op de pc dan werkt het wel.
( ik heb dit via wifi geprobeerd, dus ligt niet aan vodafone proxy )

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zat hem toch in het toestel. maar WLAN doet het nu wel naar behoren dus :-) Ik zoek me een beetje blauw overal, maar hoe stel ik in dat de contacten op VOORnaam gesorteerd worden i.p.v. op achternaam?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:28:
[...]

thnx dit zocht ik, werkt ook nog perfect :D.

Nou alleen Gmail verzenden nog, wat nog steeds niet werkt.
http://www.microsoft.com/...53AAD7FB7A&displaylang=en
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 16:43:
Ik kom niet eens verder dan het start scherm. Weet wel dat het werkt voor andere.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 20:53 ]

Verwijderd

The PyroPath schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:46:
Zat hem toch in het toestel. maar WLAN doet het nu wel naar behoren dus :-) Ik zoek me een beetje blauw overal, maar hoe stel ik in dat de contacten op VOORnaam gesorteerd worden i.p.v. op achternaam?
Tweak Experia installeren.

Verwijderd

Besu was me voor. Er is een fix voor de uitgaande mailserver op de Xperia: http://www.mobiletopsoft....r-windows-mobile-6-1.html.
Heb het geïnstalleerd, maar blijf mijn probleem houden dat ik niet weet wat voor inloggegevens ik in moet voeren...:-(

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:49:
[...]

http://www.microsoft.com/...53AAD7FB7A&displaylang=en

[...]

Ik kom niet eens verder dan het start scherm. Weet wel dat het werkt voor andere.
THNX _/-\o_ me is happy alles werkt nu qua mail (vodafone Live site doet het alleen niet maar is niet boeiend).

Verwijderd

Dank je wel, tis gelukt!
Kan dit ook voor het Today-panel? die staat namelijk niet in de map van de panels? Niet dat ik het zo zeer noodzakelijk vind om deze te verplaatsen of iets dergelijks maar het zou wel mooi zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:56:
Besu was me voor. Er is een fix voor de uitgaande mailserver op de Xperia: http://www.mobiletopsoft....r-windows-mobile-6-1.html.
Heb het geïnstalleerd, maar blijf mijn probleem houden dat ik niet weet wat voor inloggegevens ik in moet voeren...:-(
Voor Gmail? Zo ver ik weet heb ik de hotfix niet geinstalleerd maar werkt mijn uitgaande mail (Gmail, chello, hotmail) alleen heb ik wel het probleem dat ik een kopie van die mail in de verstuurde box weer krijg. Echt vreemd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2008 21:30 ]

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:42:
[...]

Heb een mailtje gestuurd wacht het af. Ik denk dat het meer met OS's zijn die niet Engels zijn.

Voor de mensen die de Facebook panel nog niet hebben. Hier zijn wat screenshots te zien.
Ik heb 't Windows Live Panel werkend gekregen:
1) Ga naar Programs/LivePanel
2) Wijzig WLMPanelResource.dll.0409 naar WLMPanelResource.dll.0413
Done!

't Ligt dus idd aan de niet-Engelse OS's :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:20:
[...]

Dank je wel, tis gelukt!
Kan dit ook voor het Today-panel? die staat namelijk niet in de map van de panels? Niet dat ik het zo zeer noodzakelijk vind om deze te verplaatsen of iets dergelijks maar het zou wel mooi zijn
niet nagezocht, vind die niet in de weg staan :)

P.S.
gmail werkt bij mij wel, gewoon de instellingen van gmail.com
uit en in werkt prima

Verwijderd

Vraagje: hoe DE-INSTALLEER je eigenlijk weer programma's? Is er een soort Control Panel > Configuratiescherm > Software? Of is het een kwestie van hele programma weer weggooien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:10:
Vraagje: hoe DE-INSTALLEER je eigenlijk weer programma's? Is er een soort Control Panel > Configuratiescherm > Software? Of is het een kwestie van hele programma weer weggooien?
Start->instellingen->tabblad systeem-> programma's verwijderen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:10:
bij instellingen software verwijderen

Verwijderd

Super. Dank!

Verwijderd

djjef85 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:32:
[...]

MagiCall

niet gratis maar werkt wel goed :)
Thanx! Toch is het denk ik niet helemaal wat ik zoek. Het lijkt me erg op de spb phonesuite. En die werkt (ook) prima. Wat ik eigenlijk bedoel is dit: voorheen had ik een nokia e90. Ik schakelde vervolgens een vast nummer door naar mobiel (e90). Aan het icoontje bij de melding van het inkomende nummer was op de e90 dan te zien of de oproep rechtstreeks binnenkwam of dat het een oproep was via het doorgeschakelde nummer. Bij de X1 mis ik dat en ik vroeg me af of zoiets misschien is toe te voegen....

Verwijderd

een enkele keer is er een klacht langs gekomen ivm een rammel boven in het toestel (rond de speaker/camera), aangezien ik dit probleem ook heb, vraag ik mij af of er al duidelijkheid is van andere gebruikers. bij de pdashop hebben ze mij verteld dat het waarschijnlijk zo hoort?

alvast dank voor reacties.

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:36:
[...]

Ik heb 't Windows Live Panel werkend gekregen:
1) Ga naar Programs/LivePanel
2) Wijzig WLMPanelResource.dll.0409 naar WLMPanelResource.dll.0413
Done!

't Ligt dus idd aan de niet-Engelse OS's :)
Oh geweldig, het werkt. Ik zal het nieuws verspreiden.

Heel erg bedankt.

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:28:
een enkele keer is er een klacht langs gekomen ivm een rammel boven in het toestel (rond de speaker/camera), aangezien ik dit probleem ook heb, vraag ik mij af of er al duidelijkheid is van andere gebruikers. bij de pdashop hebben ze mij verteld dat het waarschijnlijk zo hoort?

zoekfunctie (helemaal rechts boven in je scherm ;)) doet wonderen.... :z

[ Voor 11% gewijzigd door djjef85 op 20-11-2008 22:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:41:
Is er ook iemand die Sygic McGuider op zijn X1 heeft.
Ben benieuwd of dat ook werkt.
Werkt goed, maar de zoom knopjes op het scherm (tijdens het navigatie) zijn heel klein.
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:28:

(bijna) Iedereen heeft dit, volgens iemand is het waarschijnlijk een kogellager o.i.d.

Verwijderd

thx, zal ik er maar mee moeten leren leven. ik verwachte niet voor een toestel van deze kwaliteit zo`n irritant rammeltje. zal een leren omgaan met de zoekfunctie. :)
djjef85 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:31:
[...]

zoekfunctie (helemaal rechts boven in je scherm ;)) doet wonderen.... :z

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:43

bonetone

2B Silver Sonic

bigmouth schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:43:
[...]

Heb zowel TomTom 7 als IGO8 draaien op de Xperia. Mijn voorkeur gaat uit naar IGO8 ook al gaat die niet in landscapemode. IGO8 ziet er grafisch veel mooier uit en stuurt me minder vaak het bos in... 2x naar dezelfde lokatie getest met beide apps maar ik vertrouw toch meer op IGO, Tom Tom gaat er dus binnenkort af bij mij...
Mag ik vragen hoe je iGO werkend hebt gekregen? Bij mij wil die het niet doen dus uit arren moede heb ik maar TT7 erop gezet maar dat vind ik eigenlijk maar niks.....
Heb je speciale instellingen gebruikt of gewoon default?

Verwijderd

Nieuw probleem. Ik kan geen MP3 meer afspelen. Ik denk dat het te maken heeft met een Pocket Divx Player die ik heb geinstalleerd, maar er nu weer af heb gegooid. Echter, hij blijft mp3's in dit programma openen terwijl het grootste deel verwijderd is (nog een restje niet te verwijderen meuk). Iemand een oplossing?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

bonetone schreef op donderdag 20 november 2008 @ 22:42:
[...]

Mag ik vragen hoe je iGO werkend hebt gekregen? Bij mij wil die het niet doen dus uit arren moede heb ik maar TT7 erop gezet maar dat vind ik eigenlijk maar niks.....
Heb je speciale instellingen gebruikt of gewoon default?
Wat werkt er dan niet? Wat voor foutmelding krijg?

Ik heb iGO 8.3 ook draaiend, en ik heb juist alleen maar landscape (wat ik ook graag wil). In de iGO8 topic op XDA staat alle info en daarin staat ook een linkje naar de skin voor de resolutie van de X1.

[ Voor 40% gewijzigd door Xof op 20-11-2008 22:49 ]

Verwijderd

Hey hoi,

Ik heb een hele domme vraag waarschijnlijk. Bij mijn vorige telefoon (N95) heb ik een headset gekocht. Zit vaak op de weg, dus dan is dat wel nodig. Deze was ook van Nokia. Nou wil ik deze proberen te koppelen aan de X1, maar die vind hem helemaal niet. Terwijl volgens de handleiding van de headset de zelfde protocollen worden gebruikt als dat X1 ook gebruikt. Kan iemand me misschien uitleggen waarom hij wel of niet werkt?
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.