Ik hou de X1 topics al enige tijd in de gaten en heb mijn eigen X1 nu zo'n 2 weken in bezit nu.
Maar voor zover ik weet is er nog niks of nauwelijks voorbij gekomen qua bereik?
Ben ik dan de enige die hier in NL zich ergert aan de slechte bereikbaarheid icm T-Mobile?
Ik gebruik al 6 jaar T-Mobile, in de meeste gevallen, met oa een SE telefoon, Samsung d500, HP iPaq en HTC TyTn II, die het allemaal nagenoeg zonder problemen hebben gedaan.
Maar met m'n X1 heb ik nooit meer dan 1-2 streepjes bereik en vallen tijdens het bellen regelmatig mijn gesprekken weg. En gaat de telefoon soms wel over, maar wanneer ik opneem geen gehoor en dan weer geen bereik. Zelfde als ik zelf wil bellen, krijg ik een geen bereik melding en kan ik niks.
Dit gebeurt zowel binnen op werk, thuis, maar ook gewoon buiten op straat, stad, etc.
Op Xda-developers hoor ik wel meerdere erover, maar hier nog weinig, ben benieuwd naar reacties.
Verder vind ik het wel een erg strak toestel en zou ik 'm niet willen ruilen, maar als ik niet kan bellen word dat wel een probleem
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 21-11-2008 19:33
]