Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 140.842 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

Anoniem: 196045 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:52:
[...]

multiplayer?

ik start um op via programs - spelletjes - en dan poker icoontje aan"klikken".
die staat naast mn logos van bubble breaker en patience

hoe start ik um als single player op dan?
gewoon opstarten en in menu voor singleplayer kiezen en niet online spelen want voor die optie moet je een een account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:03
Weet iemand hoe ik flash filmpjes kan afspelen :) ? ( Die in 'Mijn Opslag' staan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274945

Anoniem: 268916 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:51:
hartelijk dank voor de aanvulling O-)

is het eigenlijk mogelijk om een geluid signaal+ visueel signaal bij msn te krijgen want nu licht alleen het contact persoon op als je niet met hem spreekt
je kan via menu ---- opties instellen of hij moet trillen of systeeminstelling gebruiken voor geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274945 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:55:
[...]

je kan via menu ---- opties instellen of hij moet trillen of systeeminstelling gebruiken voor geluid
das alleen als je msn aanstaat maar op de achtergrond draait
niet als je met 2 personen in gesprek bent en de ander zegt wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Awsom schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:54:
Weet iemand hoe ik flash filmpjes kan afspelen :) ? ( Die in 'Mijn Opslag' staan?)
met een flashplayer die niet op je omnia zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279723

Beste Mensen, ik heb gister mijn Omnia gekregen. Mijne heeft versie

PDA: i900XKHH8/XKHH4
Telefoon: i900XXHH9

Hoe kan dit? Jullie hebben allemaal andere versies?

Verder vind ik een aantal dingen irritant hopelijk weten jullie hier iets op.

Is de Samsung widget aan te passen? Andere icoontjes of vaste icoontjes op het bureaublad? Wordt helemaal gek van het bureaublad.

Is de smsmap aan te passen. Ik wil geen email achtige sms box. Wil gewoon al de smsjes onder elkaar zoals iedere oude telefoon dat had.

Verder hoop ik dat jullie me nog meer handige tips kunnen geven.

Staat ook niets van het opladen in de gebruiksaanwijzing. Rode led (= is opladen?) Groene led (= vol?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279723 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:11:

Hoe kan dit? Jullie hebben allemaal andere versies?

Verder vind ik een aantal dingen irritant hopelijk weten jullie hier iets op.

Is de Samsung widget aan te passen? Andere icoontjes of vaste icoontjes op het bureaublad? Wordt helemaal gek van het bureaublad.

Is de smsmap aan te passen. Ik wil geen email achtige sms box. Wil gewoon al de smsjes onder elkaar zoals iedere oude telefoon dat had.

Verder hoop ik dat jullie me nog meer handige tips kunnen geven.

Staat ook niets van het opladen in de gebruiksaanwijzing. Rode led (= is opladen?) Groene led (= vol?)
Je hebt diverse ROM versies die van jou is heel normaal

Widgets kun je niet verwijderen of toevoegen

Smsjes in normale stand: google maar eens met de volgende keys: no - tread- sms - i900

Handige tips: lees de vorige delen van het forum ook eens door staat heeeeeeeeeeeeel veel informatie in

Batterij opladen met rode led en groene led: staat ook in de vorige delen uitvoerig beschreven
rood is inderdaad opladen en groen is vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Awsom schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:54:
Waarschijnlijk kun je de Flash filmpjes wel afspelen als je FlashLite 3.1 erop zet.
De FlashLite versie die er nu op staat is 2.1 en deze kan geen filmpjes afspelen.
Een nadeel van FlashLite 3.1 is dat je dan geen Widgets meer kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ok, dan ga ik maar eens lezen.

Het aanpassen van de sms kan ik niet vinden volgens de keys: no - tread- sms - i900
in google. iemand die kan helpen?

Ik zag de volgende screens. En deze menu's zeen er een stuk beter uit!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/josekivits/Screen01.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/josekivits/Screen02.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/josekivits/Screen03.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Om die menu's te kunnen gebruiken moet je wel Spb Mobile Shell eerst installeren. Dat programma is niet gratis. Daarna kun je de skins van deze site downloaden: http://www.imarche.net/omnia/index.php
Deze zijn wel gratis.
Van de Spb Mobile Shell moet je wel de 2.1.2 versie hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky1965 op 06-11-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279723 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:31
Het aanpassen van de sms kan ik niet vinden volgens de keys: no - tread- sms - i900
in google. iemand die kan helpen?
Dit bestand staat op Modaco
Je moet wel even registreren om het bestand te downloaden.

Het is een handig programma om te switchen tussen threaded en non-threaded SMS.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 06-11-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:59:
[...]

das alleen als je msn aanstaat maar op de achtergrond draait
niet als je met 2 personen in gesprek bent en de ander zegt wat
bij mij draait msn altijd op de achtergrond,ik ben altijd online,zodra iemand mij roept hoor ik een signaal,of hij trilt en zie ik in mijn bovenste balk het msn mannetje staan,zo weet ik of iemand mij heeft geroepen.

dit bedoel je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee

als ik met msn bezig ben
en ik heb daarin 2 gesprekken
als ik met de ene aan het praten ben en de ander zegt wat dan licht alleen zijn icoontje op kan dit ook met geluid ?

snappie nu ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 06-11-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

Ik begreep hem al, maar ik heb die optie helaas niet gevonden :(
Feedback aan Microsoft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohh op die fiets,dat kan volgens mij niet,dan verschijnt inderdaad alleen de foto oid onderin beeld die knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34
Ik heb paar weken geleden de laaste update gedaan van de samsung site..

Maar nu staat er bij versie..

pda i900XKHJ3/XKHJ3
telefoon i900XXHH1

vroeg me af waarom de telefoon rom niet geupgrade is??
Of is het normaal dat alleen de pda versie mee gaat.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

weet iemand misschien waarom pocketmusic 5.1 telkens stopt met spelen als ie standby gaat ..?? de touchplayer blijft vrolijk doorspelen als ie op standby gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279245

Anoniem: 31014 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:06:
Heeft iemand al een verloopstekker gevonden waarmee je een 'normale' hoofdtelefoon op de Omnia kunt aansluiten? Wil het ding gaan gebruiken als MP3 speler in de auto maar kan nergens een verloopstekker vinden.
zit er toch standaart bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Ik ga dus mijn Omnia i900 ruilen tegen een N95 8GB ( door blauw plekje )
Doe ik hier een slechte deal aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:57:
Ik had een vraagje, het vierkantje waar je de vingermuis kunt besturen zit er bij mijn
Omnia een beetje schuin in en dan bedoel ik naar je toe iets hoger en van je af lager.
Zouden jullie eens kunnen kijken of dat bij jullie ook zo is ??
neen,bij mij zit het mooi recht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superduper schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:22:
Ik heb nu toch sterk mijn twijfels over de accu van de omnia.

- bij USB laden laadt hij wel (en snel ook 20->100% in 1.5 uur), maar ontlaadt hij bij afkoppelen heel snel (binnen uur weer op niveau als bij aankoppelen).
- ditzelfde geldt eigenlijk ook bij de autolader: snel opladen maar gedeeltelijk met nepspanning. Loopt daarna weer heel snel leeg.

Opladen met de netspanningsadapter: duurt paar uur voor helemaal opgeladen, maar gaat dan ook weer 4-5 dagen mee.
idd,heb dit ook al ondervonden dat de batt.langer uithoud als ik via netstroom oplaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08-2024
Mijn Omnia werkt perfect op een paar erg vervelende problemen na:

Tijdens het bellen of internetten via GPRS, hoor ik dat welbekende storende geluid, dat je ook wel hoort wanneer je een gsm bij een paar speakers zet, uit de speaker komen.
Ook hoor ik van mensen dat ik bij het bellen af en toe wegval en het volume van mijn stem steeds wisselt.

Volgens mij heb ik deze problemen pas sinds de firmware update naar HJ3.
Moet ik mijn toestel laten repareren of valt het op een andere manier nog te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:50:
Ik ga dus mijn Omnia i900 ruilen tegen een N95 8GB ( door blauw plekje )
Doe ik hier een slechte deal aan?
zeker geen slechte deal als je van oud spul houd

kijk of je garantie hebt voor je blauwe plek
ik vindt dat altijd zo jammer er hoeft maar iets te gebeuren en er wordt al gejankt van ik ga hem inruilen

je hebt 2 jaar garantie maak er gebruik van

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 07-11-2008 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remco Tr schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:28:

pda i900XKHJ3/XKHJ3
telefoon i900XXHH1

alvast bedankt
De telefoon is niet geupdate, omdat je alleen een MultiLanguage update hebt uitgevoerd.
De telefoon updates zijn nog niet officieel uit in Nederland.
Maar als je percee je telefoon wilt update, kun je altijd nog minder officiele updates vinden.
Die zit er standaard niet bij, maar is wel te vinden: i900 Headphone adapter

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 07-11-2008 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:49:
Die zit er standaard niet bij, maar is wel te vinden: i900 Headphone adapter
En als iemand nu zo'n ding tegenkomt met 2 uitgangen,
1 voor opladen en 1 voor geluid dan hou ik me ten zeerste aanbevolen!
Ik wil 'm in de auto zowel kunnen opladen als aansluiten op de radio.

Kan me van HTC herinneren dat ze wel een dual aansluiting hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:25:
[...]

En als iemand nu zo'n ding tegenkomt met 2 uitgangen,
1 voor opladen en 1 voor geluid dan hou ik me ten zeerste aanbevolen!
Ik wil 'm in de auto zowel kunnen opladen als aansluiten op de radio.

Kan me van HTC herinneren dat ze wel een dual aansluiting hadden.
zou kunnen alleen die heeft ook een andere plug dan samsung he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeutje27
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 16:38
Remco Tr schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:28:

pda i900XKHJ3/XKHJ3
telefoon i900XXHH1

alvast bedankt
Ik had voor de update XXHH9 en na de update XXHH1. Ik vermoed dat er maar één positie beschikbaar is voor het versie nummer, zodat de teller na 9 gewoon verder gaat bij 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Tjeutje27 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:15:
[...]

Ik had voor de update XXHH9 en na de update XXHH1. Ik vermoed dat er maar één positie beschikbaar is voor het versie nummer, zodat de teller na 9 gewoon verder gaat bij 1.
Dat gaat niet helemaal op, want de letters geven jaar en maand aan. H = 8, oftewel HH is augustus 2008. Dat had dan gewoon HI1 moeten worden, misschien een typo in de rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
Anoniem: 279723 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:11:

Heb dezelfde versie als jou. Deze dateert van oktober neem ik aan, aangezien ik hem toen ook gehaald heb. Hij functioneert goed, is niet echt snel leeg ofzo (althans niet bij mij). Mijn vraag is echter, is er geen lijst van NL Roms met bijhorende voor(en eventuele nadelen) van de nieuwe rom? Ik weet zelf niet wat ik moet doen, of ik een nieuwe rom moet installeren of niet. Ik zie zoveel roms staan, ik moet dan ook de nederlandse hebben, maar zie door de bomen het bos niet meer. Je hebt lite versies, normale versies, officiele versies en dan nog andere meuk.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 07:58:
[...]

zeker geen slechte deal als je van oud spul houd

kijk of je garantie hebt voor je blauwe plek
ik vindt dat altijd zo jammer er hoeft maar iets te gebeuren en er wordt al gejankt van ik ga hem inruilen

je hebt 2 jaar garantie maak er gebruik van
ik heb nu de N95 8gb, werkt goed :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 162692 op 07-11-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

f1fr33k schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:46:
[...]

Heb dezelfde versie als jou. Deze dateert van oktober neem ik aan, aangezien ik hem toen ook gehaald heb. Hij functioneert goed, is niet echt snel leeg ofzo (althans niet bij mij). Mijn vraag is echter, is er geen lijst van NL Roms met bijhorende voor(en eventuele nadelen) van de nieuwe rom? Ik weet zelf niet wat ik moet doen, of ik een nieuwe rom moet installeren of niet. Ik zie zoveel roms staan, ik moet dan ook de nederlandse hebben, maar zie door de bomen het bos niet meer. Je hebt lite versies, normale versies, officiele versies en dan nog andere meuk.. :X
HH = Augustus 2008
HJ = Oktober 2008

Er zijn eigenlijk nog geen officiele Nederlandse telefoon updates.
Ik zou je zo niet kunnen vertellen welke versie nu beter is en welke minder. Maar als je percee een telefoon update wilt zou je voor een Engels update moeten gaan, die zijn al bij HJ5 dacht ik. (maar dan is je menu wel Engels voortaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245235

Ik heb zelf hiervoor een Nokia N95 gehad en heb hem twee keren bij een service point laten upgraden.Het gepiegel met zelf downloaden via de PC zou ik afraden bij deze telefoon daar er veel eventueel kan misgaan. Bij de servicepoint kunnen ze vragen naar een aankoopbon maar hoeft niet.Je weet dan bijna voor de 100 procent dat je de nieuwste versie heb en dat er zorgvuldig wordt opgetreden met je kostbaar bezit of niet ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279706

Heb een vraagje, als de batterij van Omnia bijna plat is valt de telefoon-service uit en kan je niet meer bellen, het toestel blijft wel werken. Bestaat er geen mogelijkheid dat de telefoon-service blijft werken tot ie echt uitvalt als de batterij volledig plat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279706 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:36:
Heb een vraagje, als de batterij van Omnia bijna plat is valt de telefoon-service uit en kan je niet meer bellen, het toestel blijft wel werken. Bestaat er geen mogelijkheid dat de telefoon-service blijft werken tot ie echt uitvalt als de batterij volledig plat is?
Ik denk niet dat dit gaat lukken.
Het uitvallen van de telefoonservice heeft hetzelfde effect als dat de battij helemaal leeg is, alleen kun je nu nog in je telefoon en gebruik maken van bijvoorbeeld je telefoonboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb sinds gisteren mijn Omnia binnen en ben redelijk tevreden. Ik heb ook een Diamond dus moet nog even kijken welke mijn standaard gaat worden. (luxe probleem :))

Allereerst voelt de Omnia sneller aan..ook het scherm reageert naar mijn idee net wat prettiger. Ik heb de stylus maar in de doos gelaten want dat lijkt net zo'n truttig dingetje waar je een hoop tiener meisjes mee ziet lopen aan hun telefoon. Volgens mij is dat lippenstift ofzo. Maar goed.

Was ook verbaasd over het feit dat de interne GPS niet ondersteund zou worden door Tomtom. Gek genoeg lees ik allerlei verhalen over GPS Gate of GPS Proxy. Maar hier werkt TomTom prima met de interne ontvanger. Andere NMEA ontvanger en COM3. Ik heb ook iGo draaien (die had ik eerder) Die heeft zeer snel een fix. Misschien dat dat ook wel geholpen heeft weer in TomTom.

Ik ga hem nog eens verder testen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Waar kan ik even snel instellen dat hij niet automatisch verbinding maakt met het internet, zie dat hij af en toe automatisch verbinding maakt en deze verbreek ik dan maar tijdje later staat hij weer aan.
Heb dan wel 'onbeperkt' internet, maar spaar liever mijn batterij.
Zit op m'n stage dus kan niet uitgebreid zitten surfe voor een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HammerNL schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:47:
Waar kan ik even snel instellen dat hij niet automatisch verbinding maakt met het internet, zie dat hij af en toe automatisch verbinding maakt en deze verbreek ik dan maar tijdje later staat hij weer aan.
Zie de TopicStart bij Frequently Asked Questions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor het sms probleem heb ik dus het volgende bestand gedownload: MoDaCo.OmniaTHREAD.CAB
Moet ik dit gewoon ergens op de omnia zetten en dan installeert hij automatisch of moet het in een bepaalde map en moet je het dan installeren. Sorry ben nog helemaal nieuw met software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HammerNL schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:47:
als je je mail om de zoveel tijd op laat halen zal je bezig blijven handiger is om je mail handmatig op te halen
en verder wat Nijs zegt

@Nijs heb je je telefoon nu al eens terug of ligt ie nog steeds op de operatie tafel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279723 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:05:
Voor het sms probleem heb ik dus het volgende bestand gedownload: MoDaCo.OmniaTHREAD.CAB
Moet ik dit gewoon ergens op de omnia zetten en dan installeert hij automatisch of moet het in een bepaalde map en moet je het dan installeren. Sorry ben nog helemaal nieuw met software
zet hem op je geheugenkaart of je interne 8GB druk op het bestandje en hij gaat hem automatisch installen daarna kun je de applicatie vinden in je programma lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:05:
[...]
@Nijs heb je je telefoon nu al eens terug of ligt ie nog steeds op de operatie tafel ?
Vanaf vandaag weer een nieuwe status :)

StatusDatum / Tijd
Order - Volledig ingevoerd 16-10-2008 13:08:36
Order - Bevestigd 16-10-2008 13:08:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 21-10-2008 12:15:30
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 22-10-2008 3:28:29
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 22-10-2008 3:28:30
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 22-10-2008 8:01:30
Reparatie repair center - In behandeling 24-10-2008 10:16:24
Reparatie - Component repair 24-10-2008 10:29:14
Reparatie - Wacht op onderdelen 27-10-2008 11:04:27
Reparatie repair center - In behandeling 7-11-2008 11:54:39
Reparatie repair center - Voltooid 7-11-2008 11:54:44
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 7-11-2008 12:09:58

Waarschijnlijk volgende week dinsdag weer in mijn bezit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:56
best leuk om te lezen volgens het staatje :P

Reparatie koste hun dus 5 seconde tijd :P

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrOizo2005 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:38:
best leuk om te lezen volgens het staatje :P

Reparatie koste hun dus 5 seconde tijd :P
Ja dat vond ik ook al vreemd, maar de status van in behandeling is ook al voor de 2e keer voorbij gekomen.
Maakt me eigenlijk niet uit hoe snel ze het doen als ze hem maar snel weer terug sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 106939 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:47:
[...]

nou ik ook, ik ben alleen al meer dan een maand op mijn leren hoesje aan het wachten (t-mobile) :|
Heel leuk proggie ! Zeker aangezien het uitgaande en inkomende oproepen/sms'en kan timen ...

Wat ik maar niet vind :
- hoe krijg ik die digitale klok op mijn today-screen ?
- waar vind ik themes om het er wat mooier te laten uitzien ?

PS : tips om tot mooie foto's te komen met de Omnia ? Mijn vorige 2 MP telefoon bracht het er beter vanaf ...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 07-11-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sinds de Omnia heb ik het volgende probleem: Regelmatig ga ik iemand bellen, toets ik het nummer in (of kies ik de persoon) en druk ik op bellen. Op dat moment houd ik de telefoon aan mijn oor in de veronderstelling dat ik elk moment de kiestoon kan gaan horen. De kiestoon laat echter op zich wachten, maar wanneer ik dan op het scherm kijk, staat daar 'verbonden'. Als ik dan ophang en het nogmaals probeer, hoor ik wel geluid en vragen mensen me waarom ik de eerste keer niks zei. Met andere woorden, de telefoon maakt wel verbinding, maar maakt geen geluid. Hebben meer mensen dit? Wellicht ligt het aan Hi, want ik heb sinds de Omnia ook een nieuwe SIM kaart.

Daarnaast las ik hier regelmatig mensen waarbij het scherm zwart blijft wanneer de telefoon een tijdje niet gebruikt wordt en ze het knopje bovenaan indrukken. Dit overkomt mij ook af en toe en bij mij helpt het om, of kort op ophangtoets te drukken, of de ophangtoets even ingedrukt te houden zodat de telefoon gedeblokkeerd wordt. Op dat moment komt de Omnia alsnog tot leven. Dat bespaart weer een restart ;).

Heeft iemand al een werkende versie van Teeter gezien op de Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279631

Skating_vince schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:17:
Sinds de Omnia heb ik het volgende probleem: Regelmatig ga ik iemand bellen, toets ik het nummer in (of kies ik de persoon) en druk ik op bellen. Op dat moment houd ik de telefoon aan mijn oor in de veronderstelling dat ik elk moment de kiestoon kan gaan horen. De kiestoon laat echter op zich wachten, maar wanneer ik dan op het scherm kijk, staat daar 'verbonden'. Als ik dan ophang en het nogmaals probeer, hoor ik wel geluid en vragen mensen me waarom ik de eerste keer niks zei. Met andere woorden, de telefoon maakt wel verbinding, maar maakt geen geluid. Hebben meer mensen dit? Wellicht ligt het aan Hi, want ik heb sinds de Omnia ook een nieuwe SIM kaart.

Daarnaast las ik hier regelmatig mensen waarbij het scherm zwart blijft wanneer de telefoon een tijdje niet gebruikt wordt en ze het knopje bovenaan indrukken. Dit overkomt mij ook af en toe en bij mij helpt het om, of kort op ophangtoets te drukken, of de ophangtoets even ingedrukt te houden zodat de telefoon gedeblokkeerd wordt. Op dat moment komt de Omnia alsnog tot leven. Dat bespaart weer een restart ;).

Heeft iemand al een werkende versie van Teeter gezien op de Omnia?
Mijn provider is ook hi maar zo een probleem heb ik niet, wel zowiezo dat het geluid tijdens het bellen slecht is.

dat knopje boven aan gebruik ik altijd hoor. ik vergrendel mijn mobiel daarmee, kost ook minder batterij lijkt mij. Ik heb dus ook ingeschakeld dat het scherm weer aan gaat alleen als het knopje bovenaan ingedrukt word.

Trouwens voor de mensen met een omnia waarvan de batterij in 1 dag leeg is. Dat had ik ook tot dat ik mijn telefoon heb geupdate met deze update: i900XKHJ3/XKHJ3. Gewoon te vinden op de Nederlandse samsung site. Hij hou het nu 2 tot 3 dagen vol! met per dag ongeveer:
10 sms
1 uur radio VIA internet
0,5 uurgoogle maps GPS
2-3 uur muziek
0,5 uur bellen
En soms een spelletje spelen of instellingen bekijken/aanpassen.

Dus dat vind ik een hele verbetering. Ik zal nu mijn baterij proberen "op te voeden"! misschien dat ie beter van word!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 279631 op 07-11-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Status Update:

Logistiek - Product klaar voor retourzending 7-11-2008 15:16:42

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Boardswap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:52:
Status Update:

Logistiek - Product klaar voor retourzending 7-11-2008 15:16:42

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Boardswap
had ik gelijk of niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopen dat ze hem vandaag nog terug sturen (wat ik betwijfel)
Vanavond koopavond dan kan ik hem meteen ophalen straks ;)

Ja je had gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:01:
[...]

Hopen dat ze hem vandaag nog terug sturen (wat ik betwijfel)
Vanavond koopavond dan kan ik hem meteen ophalen straks ;)

Ja je had gelijk :)
denk het niet die shuttle kwam 2x per week toch ?
dan kan ie op een van deze dagen pas binnen komen

even geduld dus nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zouden we hier in aanmerking voor komen dat we dit gratis krijgen of wordt het betalen eer het uitkomt:

nieuws: 'Windows Mobile 6.1 krijgt update vóór release WM7'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:10:
[...]

denk het niet die shuttle kwam 2x per week toch ?
dan kan ie op een van deze dagen pas binnen komen

even geduld dus nog
Waarschijnlijk ben ik vanaf dinsdag weer een trotse Omnia bezitter.
En voortaan wat beter lezen voordat ik ga updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:21:
[...]

Waarschijnlijk ben ik vanaf dinsdag weer een trotse Omnia bezitter.
En voortaan wat beter lezen voordat ik ga updaten!
ach ja van fouten leert men zeggen ze wel eens
wel raar btw dat het een boardswap moest zijn dat heb je dan aardig verkloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266440

Ik begrijp er helemaal niks van, heb meerdere divx bestanden op me i900 gezet. Ook die van de divx site zelf, maar geen één wordt ondersteunt door de touch player.

SMplayer.exe loopt hierzo dan vast, gaat die ook nog een foutraportage versturen. Maar daar schiet ik niks mee op natuurlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 266440 op 07-11-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raar

je extentie is ook echt Divx ?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 07-11-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Anoniem: 266440 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:49:
Ik begrijp er helemaal niks van, heb meerdere divx bestanden op me i900 gezet. Ook die van de divx site zelf, maar geen één wordt ondersteunt door de touch player.

SMplayer.exe loopt hierzo dan vast, gaat die ook nog een foutraportage versturen. Maar daar schiet ik niks mee op natuurlijk.
Dat zullen waarschijnlijk xvids zijn. Dan krijg je inderdaad die melding.

Ik heb iets te vlug geroepen dat mijn iGo 8 Navigatie werkt krijg constant een "Fatal Error in main thread". Er is veel over te vinden maar kan nog geen oplossing vinden.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Divx-bestanden worden doorgaans in de avi-container verpakt. Dus dan lijkt .avi me de meest logische extentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tranzy schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:33:
[...]

Dat zullen waarschijnlijk xvids zijn. Dan krijg je inderdaad die melding.

Ik heb iets te vlug geroepen dat mijn iGo 8 Navigatie werkt krijg constant een "Fatal Error in main thread". Er is veel over te vinden maar kan nog geen oplossing vinden.
Dit had ik dus ook, helaas geen oplossing gevonden, zelfs een hard reset heeft niet gewerkt etc. etc.
Gebruik nu TomTom 7 :)
Bij mij werd hier ook gevraagd of ik iGo8 legaal had of niet.. aangezien ze het hier niet over warez willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279839

Heb het programma smart reader geinstalleerd, alleen krijg bij het opstarten de melding het bestand DioOCR kan niet worden geopend , het is niet ondertekend met een vertrouwd certificat of een van de componenten is niet gevonden, weet iemand wat ik nog mis of verkeerd gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:34:
[...]

Divx-bestanden worden doorgaans in de avi-container verpakt. Dus dan lijkt .avi me de meest logische extentie.
ja mij ook ik download ook regelmatig films maar heb er nooit problemen mee om hem af te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106939

Anoniem: 268916 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 17:18:
zouden we hier in aanmerking voor komen dat we dit gratis krijgen of wordt het betalen eer het uitkomt:

nieuws: 'Windows Mobile 6.1 krijgt update vóór release WM7'
dat is erg mooi nieuws, hopelijk wordt het ook echt beter voor vinger-bediening.

nu ben ik toevallig vandaag op deze website gestuit: http://www.pocketnow.com/..._detail&t=reviews&id=1050

de screenshots hier van het "home screen" zien er zeer vinger-vriendelijk uit en het is een mooie interface met alle informatie die ik graag zou willen hebben. waarom, o waarom is er besloten om dit juist niet op de professional (touchscreen apparaten) editie uit te brengen? of weet iemand of er een mogelijkheid is om het home screen te installeren op je omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266440

Jep het zijn echt .avi bestanden, heb ook dat filmpje geprobeerd die je krijgt als je vod divX registreert en dat is zeker een divx bestaand. Daarbij loopt die ook vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 20:32

xon

brodit houder..anyone? al live gezien? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mc Guider gisteren geinstalleerd op mijn Omnia, draait als één van de navigatie satelieten. Daarteentegen is mijn WiFi verbinding, een trieste zaak. Alle instellingen zoals Mac-adres ingegeven in de router en Wep key maar toch geen verbinding.
Weet iemand wat er verkeerd gaat of wat ik eventueel verkeert doe?
Instellingen en moet naast WiFi instellingen nog rekening worden gehouden met andere instellingen zodat hij draait.?
Graag hulp en/of ondersteuning als dank kan ik, iemand wel de weg( Mc Guider) op helpen als iemand mij, de lucht(WiFi) in wilt helpen ;-)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279723 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:31:Ik zag de volgende screens. En deze menu's zeen er een stuk beter uit!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/josekivits/Screen01.png
Iemand een idee van waar deze skin komt want dit zit niet bij de skins van spb, toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 279706 op 08-11-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279706 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:52:
[...]

Iemand een idee van waar deze skin komt want dit zit niet bij de skins van spb, toch?
dit is gewoon samsung today 2 met daarboven de today-tabs van spb mobile shell.
je kan ook zien dat mobile shell is geinstalleerd door de softkey rechtsonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279409

een tevreden man over de omnia..alleen de batterij....ik heb echt even hulp nodig, downloaden van program voor de batterrij. en ik zie allemaal nummers van de omnia staan...waar kan ik dat nummer vinden. jullie hebben het over eent telefoon uit oktober etcetc..waar zie je dat dan. het enige wat ik nog wil is dat program voor de batterij langer te laten meegaan...ik zoek me kapot hier, maar ben er echt niet in thuis..woont er iemand in de buurt van sittard waar ik eens even langs kan gaan eventueel...
groet suunto.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106939 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:37:
[...]

dit is gewoon samsung today 2 met daarboven de today-tabs van spb mobile shell.
je kan ook zien dat mobile shell is geinstalleerd door de softkey rechtsonder :)
Ow, inderdaad, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spy 1
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-04-2023
ik heb een omnia van vodafone en ben verhuisd naar het buitenland ( Aruba ). Nu heb ik een andere sim-card in gedaan en kan alleen sms'en en oproep ontvangen ik kan niet bellen. Als ik bel dan zegt het altijd dat het bezig is. Wat kan ik doen ? ook in het title bar heb ik een 1 staan ik weet niet wat dat is. Normaal moet er een pyramide iccontje staan die heb ik niet met deze sim-card. Moet het sim 3G ondersteunen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Zit de hele middag al te kloten om een theme te installeren, maar het wilt gewoon niet lukken :S

En op het internet word ik er ook niet veel wijzer van :(

Ik heb Spb Shell geinstalleerd. Vervolgens mortscript, en daarna kyro_iPhone gedraait. Alleen er gebeurt niets :S

Mijn omnia is verder nog standaard niets aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spy 1 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 14:56:
ik heb een omnia van vodafone en ben verhuisd naar het buitenland ( Aruba ). Nu heb ik een andere sim-card in gedaan en kan alleen sms'en en oproep ontvangen ik kan niet bellen. Als ik bel dan zegt het altijd dat het bezig is. Wat kan ik doen ? ook in het title bar heb ik een 1 staan ik weet niet wat dat is. Normaal moet er een pyramide iccontje staan die heb ik niet met deze sim-card. Moet het sim 3G ondersteunen ??
een umts simkaart is wel zo handig ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Anoniem: 268916 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 17:40:
[...]

een umts simkaart is wel zo handig ja
Maar dat maakt weer niets uit om te bellen, waarschijnlijk is zijn toestel nog gelockt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-07 20:28
Ik heb het ergens gelezen, maar kan het niet mee terugvinden.
Betreft de instellingen van het toetsenbord, als invoermethode wil ik de phonepad gebruiken, echter springt hij elke keer terug op toetsenbord. Hoe kan ik Phonepad als standaard ingesteld krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeutje27
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 16:38
Anoniem: 279839 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:49:
Heb het programma smart reader geinstalleerd, alleen krijg bij het opstarten de melding het bestand DioOCR kan niet worden geopend , het is niet ondertekend met een vertrouwd certificat of een van de componenten is niet gevonden, weet iemand wat ik nog mis of verkeerd gedaan heb.
Je mist een paar dll bestanden in je windows directory, zoek op google maar eens naar smart reader dio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanputten80 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:37:
Ik heb het ergens gelezen, maar kan het niet mee terugvinden.
Betreft de instellingen van het toetsenbord, als invoermethode wil ik de phonepad gebruiken, echter springt hij elke keer terug op toetsenbord. Hoe kan ik Phonepad als standaard ingesteld krijgen?
Bekijk het stukje Downloads op de begin pagina.. (pagina 1 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spy 1
Anoniem: 125609 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:27:
[...]

Maar dat maakt weer niets uit om te bellen, waarschijnlijk is zijn toestel nog gelockt..
Telefoon is unlucked ik heb nu met andere sims geprobeerd en die doen het wel. Alleen me provider hier heeft me aangeraden om te updaten en kijken of het dan wel kan. Simcard waren van een andere provider. Nu heb ik een andere probleem hoe kan ik mijn telefoon updaten als de updates op het samsung site niet voor vodafone geschikt zijn ??

[ Voor 17% gewijzigd door spy 1 op 08-11-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

eh niet. met de groeten van vodafone :)

verder kan je er op zich wel een modaco-rom opzetten, maar dat is ten eerste contractbreuk tov vodafone (vzv je dat erg vindt natuurlijk :P ), en ten tweede technisch gezien illegaal gebruik van software.

maar dat moet je zelf maar uitzoeken, zie ook de waarschuwing in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spy 1
Heb ergens gelezen dat als je het debrand dat samsung je nog steeds garantie geeft en is het dezelfde telefoon als normaal zonder vodafone crap. Mij maakt vodafone niet uit ik moet niks meer betalen aan hun telefoon is van mij hehe. Als ik wat guidelines heb kan ik het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 10:04
Daarvoor is http://tweakers.net/aanbod/

Vandaag eindelijk eens ontdekt hoe je die verrekte Widgets wegkrijgt (wat moet ik met een klok die toch al in de balk staat?!?), en nu Samsung Today 2 aangezet, maar daar krijg ik de agenda en afspraken niet in beeld zoals bij Samsung Today 1.

Is er een manier om onderdelen aan je Today scherm toe te voegen zonder SPB MS? En dan specifiek dus een tooltje die bij Samsung Today 2 de volgende agendapunten weergeeft..

[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 09-11-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

Daarvoor is http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 95% gewijzigd door DaannO op 09-11-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218229

ik heb igo8 op mn omnia staan, maar weet er iemand als je aan het navigeren bent, en op een zeker moment de weg onderbroken is hij een alternatieve route kan berekenen?, ik vind namelijk die optie niet. of doet ie dat vanzelf als je zelf een andere route neemt? zodat hij je niet terug naar het punt laat rijden dat onderbroken is, bij tomtom en garmin is er zo een optie van zodra je voor een wegafsluiting staat de optie aanklikt hij een andere route laat berekenen zodanig dat je niet terug komt op die plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:03
Anoniem: 218229 schreef op zondag 09 november 2008 @ 03:56:
ik heb igo8 op mn omnia staan, maar weet er iemand als je aan het navigeren bent, en op een zeker moment de weg onderbroken is hij een alternatieve route kan berekenen?, ik vind namelijk die optie niet. of doet ie dat vanzelf als je zelf een andere route neemt? zodat hij je niet terug naar het punt laat rijden dat onderbroken is, bij tomtom en garmin is er zo een optie van zodra je voor een wegafsluiting staat de optie aanklikt hij een andere route laat berekenen zodanig dat je niet terug komt op die plek.
Hij berekent zelf meteen een nieuwe route (als dat mogelijk is) als je een andere weg inslaat dan IGo zegt.. Echter als er geen andere route mogelijk is gaat ie zeuren dat je om moet draaien :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279322

stefke74 schreef op zondag 09 november 2008 @ 03:56:

Ga naar instellingen dan navigatie en vink het houkje achter Routeafwijking herberekenen.
Dan berekent IGO altijd een nieuwe route voor je als je afwijkt van de aangegeven route.

Garapa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marnix007 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:35:
Iemand nog interesse voor een Omnia? KPN heeft me een omnia gestuurd, terwijl ik 2 weken geleden al een Omnia van Hi kreeg :D Stukje miscommunicatie binnen hun computersysteem, want de order van de tweede telefoon staat op geannuleerd, maar is toch opgestuurd :|

Vandaag eindelijk eens ontdekt hoe je die verrekte Widgets wegkrijgt (wat moet ik met een klok die toch al in de balk staat?!?), en nu Samsung Today 2 aangezet, maar daar krijg ik de agenda en afspraken niet in beeld zoals bij Samsung Today 1.

Is er een manier om onderdelen aan je Today scherm toe te voegen zonder SPB MS? En dan specifiek dus een tooltje die bij Samsung Today 2 de volgende agendapunten weergeeft..
je kan gewoo nog bij vandaag>tabblad items dingen aan het today 1 en 2 scherm toevoegen. echter als het er te veel worden krijg je een vervelende scrollbar die je niet wilt, maar agenda moet nog wel lukken geloof ik.
ook kun je ergens op een internationale samsung site een "minder hoge" versie van today 2 vinden, waar meer ruimte onder is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
Anoniem: 106939 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:08:
[...]

je kan gewoo nog bij vandaag>tabblad items dingen aan het today 1 en 2 scherm toevoegen. echter als het er te veel worden krijg je een vervelende scrollbar die je niet wilt, maar agenda moet nog wel lukken geloof ik.
ook kun je ergens op een internationale samsung site een "minder hoge" versie van today 2 vinden, waar meer ruimte onder is :)
I know, maar het kwam alsnog niet op het Vandaag scherm. Echter vanmorgen toen ik m soft resette (was al een week nonstop aan geweest) verscheen wél de agenda op de vandaag pagina. Alsnog gelukt dus.
Bedankt voor de hulp iig :)

EDIT:
Beetje aan het zoeken gegaan op de samsung site, maar kan m met geen mogelijkheid vinden. Is er een specifieke internationale site, of moet je gewoon de USA / English site hebben? Daar kennen ze namelijk de Omnia niet eens als ik product selecteer :S

[ Voor 15% gewijzigd door marnix007 op 09-11-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marnix007 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:43:
[...]

I know, maar het kwam alsnog niet op het Vandaag scherm. Echter vanmorgen toen ik m soft resette (was al een week nonstop aan geweest) verscheen wél de agenda op de vandaag pagina. Alsnog gelukt dus.
Bedankt voor de hulp iig :)

EDIT:
Beetje aan het zoeken gegaan op de samsung site, maar kan m met geen mogelijkheid vinden. Is er een specifieke internationale site, of moet je gewoon de USA / English site hebben? Daar kennen ze namelijk de Omnia niet eens als ik product selecteer :S
http://www.samsung.com/do...780&filetype=SW&language=

is dus oorspronkelijk niet voor de omnia, maar een tijdje terug heb ik het geinstalleerd en toen werkte het prima. de layout is iets anders dan de omnia today 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
nice! bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spy 1
Als ik een harde reset uitvoer zal ik mijn tomtom verliezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spy 1 schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:02:
Als ik een harde reset uitvoer zal ik mijn tomtom verliezen ?
Stelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Snowy112 gaf in vorig deel een aantal instellingen voor McGuider, maar ik geraak er nog niet uit ...

Onder WM instellingen : Start > instellingen > systeem > externe gps > 3 tabs
- Programma's : welke poort ?
- Hardware : welke poort ? welke baudrate ?
- Toegang : GPS automatisch beheren (aanvinken of niet ?)

Onder McGuider : Settings > GPS Hardware > ...
Wat moet ik hier allemaal aanduiden ?

En verder : via NoData blokkeer ik MMS en Mobile Internet, HSDPA staat uitgeschakeld.

Dank alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08-2024
Tijdens het bellen zonder 3G bereik of internetten via GPRS, hoor ik dat welbekende storende geluid (dat je ook wel hoort wanneer je gsm overgaat dicht bij een paar speakers) uit de speaker komen.

Ik heb de nieuwste officiële firmware: *HJ3.

Zijn er andere mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah dit merkte ik ook,

PDA: i900XKHH8/i900XKHH4
TEL: i900XXHH9

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 201908 op 09-11-2008 17:28 . Reden: preciese versie neergezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225696

Tranzy schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:41:
Ik heb sinds gisteren mijn Omnia binnen en ben redelijk tevreden. Ik heb ook een Diamond dus moet nog even kijken welke mijn standaard gaat worden. (luxe probleem :))

Allereerst voelt de Omnia sneller aan..ook het scherm reageert naar mijn idee net wat prettiger. Ik heb de stylus maar in de doos gelaten want dat lijkt net zo'n truttig dingetje waar je een hoop tiener meisjes mee ziet lopen aan hun telefoon. Volgens mij is dat lippenstift ofzo. Maar goed.

Was ook verbaasd over het feit dat de interne GPS niet ondersteund zou worden door Tomtom. Gek genoeg lees ik allerlei verhalen over GPS Gate of GPS Proxy. Maar hier werkt TomTom prima met de interne ontvanger. Andere NMEA ontvanger en COM3. Ik heb ook iGo draaien (die had ik eerder) Die heeft zeer snel een fix. Misschien dat dat ook wel geholpen heeft weer in TomTom.

Hoi,
Welke rom versie heb je ? Welke versie van Tom Tom ? IGO 8 ? Ik heb versie H1 van de telefoon >:) en geen van beide werkt. Tom tom 7.4. = IGO 8 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:11
Sinds een week of 2 heb ik ook een Omnia en n.a.v. het absurde batterijverbruik, heb ik de firmware geupdate naar de HJ3 versie. Een wereld van verschil! Moest ik eerst mijn accu dagelijks (!) opladen, nu doet 'ie het al sinds vrijdagavond en is de accu pas 30% leeg. :)

Toen ik toch eenmaal de Omnia aan mijn pc had geknoopt en met software aan het prutsen was heb ik ook gelijk dat s2u2 geprobeerd. Ziet er erg hip uit natuurlijk en er zitten nog redelijk wat opties in. Toch heb ik 'm zojuist weer verwijderd, want tijdens het bellen hoorde ik vaak een harde ruis evenals de andere kant van de lijn. Ik kreeg al de vraag of ik naast de niagara watervallen stond te bellen. :+
Sindsdien een paar keer mee gebeld en dat probleem lijkt opgelost te zijn. Wel jammer, want het was best een geinig additief op je standaard firmware...

Ik kom overigens van een nokia 6021 vandaan, dus verder is het nog steeds een grote stap vooruit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279322 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:05:
stefke74 schreef op zondag 09 november 2008 @ 03:56:

Ga naar instellingen dan navigatie en vink het houkje achter Routeafwijking herberekenen.
Dan berekent IGO altijd een nieuwe route voor je als je afwijkt van de aangegeven route.

Garapa
bedankt, awsom en grappa, zal ik proberen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy-x
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 19:41
Iemand ervaring met dit hoesje?

http://www.proporta.com/F....php?t_id=4252&t_mode=des

Ik vind hem erg mooi, alleen is hij ook geschikt voor de Iphone die iets breder is. Weet iemand of hij goed past en of ook de oordopjes dan gebruikt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DJTimo schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:56:
Sinds een week of 2 heb ik ook een Omnia en n.a.v. het absurde batterijverbruik, heb ik de firmware geupdate naar de HJ3 versie. Een wereld van verschil! Moest ik eerst mijn accu dagelijks (!) opladen, nu doet 'ie het al sinds vrijdagavond en is de accu pas 30% leeg. :)

Toen ik toch eenmaal de Omnia aan mijn pc had geknoopt en met software aan het prutsen was heb ik ook gelijk dat s2u2 geprobeerd. Ziet er erg hip uit natuurlijk en er zitten nog redelijk wat opties in. Toch heb ik 'm zojuist weer verwijderd, want tijdens het bellen hoorde ik vaak een harde ruis evenals de andere kant van de lijn. Ik kreeg al de vraag of ik naast de niagara watervallen stond te bellen. :+
Sindsdien een paar keer mee gebeld en dat probleem lijkt opgelost te zijn. Wel jammer, want het was best een geinig additief op je standaard firmware...

Ik kom overigens van een nokia 6021 vandaan, dus verder is het nog steeds een grote stap vooruit. :9
Hallo dat klinkt veelbelovend, Welke versie had je voordat je HJ3 erop zette?
Wat zijn m.u.v. het batterij vermogen nog meer de verschillen? welke optie's c.q. programma's heb je erbij gekregen?

Ik wil namelijk ook de stap wagen maar wilde graag iets meer weten, vooralsnog bedankt alvast.
Ik benne benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49982

Tranzy schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:41:

Welke versie van tomtom werk jij dan? Heb nog nergens kunnen lezen dat dit eerder gelukt is, dus je hebt mijn aandacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49982 schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:16:
[...]

Welke versie van tomtom werk jij dan? Heb nog nergens kunnen lezen dat dit eerder gelukt is, dus je hebt mijn aandacht ;)
Heb het op Modaco ook al eens voorbij zien komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245235 schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:32:
[...]

Hallo dat klinkt veelbelovend, Welke versie had je voordat je HJ3 erop zette?
Wat zijn m.u.v. het batterij vermogen nog meer de verschillen? welke optie's c.q. programma's heb je erbij gekregen?

Ik wil namelijk ook de stap wagen maar wilde graag iets meer weten, vooralsnog bedankt alvast.
Ik benne benieuwd....
Heb HJ3 er ook opgezet vandaag,, wat me nu opvalde was als ik de gps functie in de camera instellingen inschakelde dat hij vraag om de cam te heropstarten, en dan maakt hij automatish een fix, wat eerder niet ging,, moest dan eerst een fix proberen te krijgen met een alternatieve prog, de batterijduur lijkt ook beter, maar tis nog maar van vandaag veranderd, dus om dat te testen zie ik wel hoe hij het doet later deze week,, eerst batt bijna volledig laten leeglopen, en dan aan de lader , dan zie ik wel,,, ik had voorheen de HH8 / HH4
ik weet niet wat er juist allemaal is veranderd buiten de camera (gps functie) , moet zeggen de gps fix is in het algemeen ook sneller mss is daaraan ook iets veranderd. verdere veranderingen ben ik nog niet tegen gekomen, nog geen tijd gehad daarvoor. als er nog anderen deze HJ3 hebben, en verschillen merken, laat het maar weten
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic