Samsung SGH-i900 Omnia - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 140.848 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

SUPER van eRightSoft, een andere gratis encoder en die ook allerlei media ondersteunt, helpt je ook mee met reeds bestaande videoinstellingen om snel mee te beginnen.

AlltoAvi is andere gratis encoder welke als enige de ondertiteling in MKV ook mee kan encoden naar xvid bestand.

PocketDivXEncoder werkt goed en is ook gratis. Speciaal gemaakt voor mobiele spelers. Maar ondersteunt niet alle media formaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Anoniem: 278958 schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:08:
Oke.. vandaag de stap gewaagd om mijn vodafone branded toestel toch te updaten met een engels talige rom.. alles ging goed was netjes finished en toen.. zwart scherm telefoon viel uit en gaat niet meer aan ook als de lader erin zit doet hij niets ook het rood/groene lampje is dood.. iemand enig idee wat ik nog kan proberen om hem tot leven te krijgen of wordt t toch een service center opzoeken?
alvast bedankt
Ik heb geen Vodafone branded toestel, maar heb het zelfde probleem gehad als jouw.
Bij mij ging het Rode aan/uit lampje nog wel aan en die bleef ook aanstaan, alleen het scherm bleef zwart.
Ik denk dat je pech hebt en je Omnia ook naar een Samsung Service Point moet gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278958

Oke ja zit niets anders op dan.. hoop wel dat het nog te maken is en niet dat ik dadelijk zonder toestel zit.. zou toch jammer zijn.. ik laat even weten hoe t afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278958 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:09:
Oke ja zit niets anders op dan.. hoop wel dat het nog te maken is en niet dat ik dadelijk zonder toestel zit.. zou toch jammer zijn.. ik laat even weten hoe t afloopt
Als je enkele pagina's terug gaat zie je dat mijn Omnia nu bij Dynafix ligt de afgelopen 2 weken.
Er was een softwareupdate nodig en waarschijnlijk ook een 'boardswap' (nieuwe binnenkant) om mijn toestel weer werkend te krijgen.
Ik zou even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en als hun aanraden om naar Service Point te gaan zou ik dat doen. Misschien kan de winkel ook al iets voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-07 17:07

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb problemen met het opladen van de accu door middel van een USB kabel. Normaliter geeft hij keurig aan dat er opgeladen wordt, maar het lijkt erop dat de accu er niet echt voller van wordt.

Op dit moment is mijn telefoon leeg, en ligt hij aan de USB, maar ik kan hem niet meer aanzetten dus hij levert niet genoeg power.

Kan je iets instellen zodat hij beter oplaadt via de USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278958

Ben inderdaad al naar Vodafone gegaan, hun advies was om naar een service punt te gaan.. ga er vanmiddag langs kijken wat ze kunnen doen. met een beetje mazzel krijg ik hem zelfs debranded terug O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278958 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:26:
Ben inderdaad al naar Vodafone gegaan, hun advies was om naar een service punt te gaan.. ga er vanmiddag langs kijken wat ze kunnen doen. met een beetje mazzel krijg ik hem zelfs debranded terug O-)
Als ze alleen een softwareupdate moeten doen, dan kan het zijn dat je hem unbranded terug krijgt.
Let op: Service Point bij mij in de buurt had nog geen cursus gehad om de Omnia up te daten etc., maar misschien is dat nu wel al zo. (anders moeten ze hem meteen naar Samsung of de reparatie sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 08:33
superduper schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:16:
Ik heb problemen met het opladen van de accu door middel van een USB kabel. Normaliter geeft hij keurig aan dat er opgeladen wordt, maar het lijkt erop dat de accu er niet echt voller van wordt.

Op dit moment is mijn telefoon leeg, en ligt hij aan de USB, maar ik kan hem niet meer aanzetten dus hij levert niet genoeg power.

Kan je iets instellen zodat hij beter oplaadt via de USB?
Nee, je telefoon is dan gewoon te leeg om nog via USB op te laden. Via USB krijgt hij namelijk minder spanning dan via een adapter. Die extra spanning heeft hij als hij helemaal leeg is nodig om de "oplaad mode" te starten. Gewoon even aan de adapter leggen dus en volgende keer niet meer helemaal leeg laten lopen tot het punt dat het toestel uit gaat. Is een bekend probleem bij alle toestellen die via USB opladen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

DeOS schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:49:
[...]

Nee, je telefoon is dan gewoon te leeg om nog via USB op te laden. Via USB krijgt hij namelijk minder spanning dan via een adapter. Die extra spanning heeft hij als hij helemaal leeg is nodig om de "oplaad mode" te starten. Gewoon even aan de adapter leggen dus en volgende keer niet meer helemaal leeg laten lopen tot het punt dat het toestel uit gaat. Is een bekend probleem bij alle toestellen die via USB opladen.
Ok, ga het proberen. Wat wel vaag is dat hij nog 10% had en 'aan' was toen ik hem aan de USB hing. Na een tijdje (30 min) moest ik even weg en haalde de telefoon eraf en ging deze gelijk uit omdat de spanning te laag was. In die 30 min lijkt hij dus eerder minder geworden te zijn, dan spanning rijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Dat is inderdaad vreemd. Als je toestel nog gewoon aan stond moet hij hem wel gewoon via USB kunnen opladen en geen spanning verliezen. Heb je er misschien een USB-hub tussen? Wat had je allemaal aan staan op je toestel qua WiFi/bluetooth/GPS?

@burnboy1968: Als je je comp uitzet blijft er gewoon spanning op de USB-poorten staan hoor (behalve bij laptops). Meeste moederborden maken hier ook gebruik van, want dan kun je je USB toetsenbord gebruiken om je computer aan te zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door DeOS op 04-11-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274945

DeOS schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:49:
Dat is inderdaad vreemd. Als je toestel nog gewoon aan stond moet hij hem wel gewoon via USB kunnen opladen en geen spanning verliezen. Heb je er misschien een USB-hub tussen? Wat had je allemaal aan staan op je toestel qua WiFi/bluetooth/GPS?
mits de computer uitstaat,dan krijgt hij geen stroom :*)

een voiceclip versturen via msn,kost dit geld?
ik heb een web and walk abbo,maar degene die mij een berichtje terug stuurt vanaf een desktop krijgt de melding dat er geld in rekening gebracht kan worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 274945 op 04-11-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Op de bekende site is nu ook DTHJ9 te downloaden. Grootste verandering is dat de achtergrond van je hoofdmenu mee verandert met de achtergrond van je vandaag scherm. Alleen krijgt je achtergrond in je hoofdmenu dan wel een white overlay om de leesbaarheid goed te houden.Overigens kan je T9 gewoon op Dutch instellen en is dat dus ook geen probleem. Alleen windows wordt dus engels i.p.v. nederlands. Let wel, terug naar een XK rom is moeilijk. (Overigens komt er ook een XXHK1 aan.)

[ Voor 4% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 04-11-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Heeft iemand al een verloopstekker gevonden waarmee je een 'normale' hoofdtelefoon op de Omnia kunt aansluiten? Wil het ding gaan gebruiken als MP3 speler in de auto maar kan nergens een verloopstekker vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Als je zoekt op "samsung i900 headphone adapter" vind je de wereld aan opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even ter verduidelijking, ik zoek dus een adapter waarbij ik kan opladen én een hoofdtelefoon kan gebruiken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:53:
Even ter verduidelijking, ik zoek dus een adapter waarbij ik kan opladen én een hoofdtelefoon kan gebruiken.....
Dan zal je een adapter moeten hebben met 2 ingangen: Headphone en een standaard Samsung ingang
Ik denk niet dat je deze ergens zult vinden, maar ik was al een beetje voor je op zoek. Kan niks vinden helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 31014 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:53:
Die zijn er (nog) niet. Als je dit toch wilt zul je zelf gaan moeten solderen.

Hier alvast de pin layout om je op weg te helpen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.wousa.nl/pin_TV_auto_1.jpg

Zie ook het "how to make a TV out cable" topic op modaco.

[ Voor 28% gewijzigd door DeOS op 04-11-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101856

Hey jongens,

Ik heb een probleem met mijn T-mobile Omnia, zodra die in mijn zak zit met mp3 aan, gaat ie haperen, de muziek stottert en ik irriteer me er mateloos aan. Weet iemand waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101856 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:21:
Hey jongens,

Ik heb een probleem met mijn T-mobile Omnia, zodra die in mijn zak zit met mp3 aan, gaat ie haperen, de muziek stottert en ik irriteer me er mateloos aan. Weet iemand waardoor dit komt?
Heb je alle programma's bij Taakbeheer afgesloten?
Hoeveel vrij werkgeheugen heb je bij Instelling - Systeem - Geheugen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101856

Ja alles is verder uit, het gebeurt ook echt alleen als ie in m'n zak zit, niet als ik m bijvoorbeeld vast houd.
Automatisch draaien staat uit, dus dat kan t ook niet zijn..

Ik heb bij opslag 40.13mb vrij, en bij programma 50.59, lijkt me voldoende toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Anoniem: 101856 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:47:
Ja alles is verder uit, het gebeurt ook echt alleen als ie in m'n zak zit, niet als ik m bijvoorbeeld vast houd.
Automatisch draaien staat uit, dus dat kan t ook niet zijn..

Ik heb bij opslag 40.13mb vrij, en bij programma 50.59, lijkt me voldoende toch?
Dit gebeurt als je de etiquettestand ingeschakeld hebt staan (zie instellingen > bewegingssensor). Hiermee wordt ook het geluid van je muziekspeler gemute en als je je telefoon in je broekzak hebt zitten, kan het weleens voorkomen dat ie min of meer op z'n kop komt te zitten, en dan gaat ie dus haperen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuipman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-05 11:46
Voor de mensen die standaard een bezorgbevestiging willen van hun verstuurde SMSjes kun je de volgende register key toevoegen:

Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
(zorgen dat die openstaat)
New -> DWORD
naam: SMSDeliveryNotify
waarde: 1

Bij mij werkt het en dat scheelt weer steeds een vinkje zetten....

[ Voor 0% gewijzigd door zuipman op 05-11-2008 09:45 . Reden: typo ]

Pc gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279574

Op 5 okt 08 in samsung omnia deel 4 werd de volgende vraag gesteld alleen nooit beantwoord.
Ik zit met precies dezelfde vraag en zou graag het antwoord willen weten, dus hierbij nogmaals.

"Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar om (divx) filmpjes af te spelen. Na het registreren bij vod.divx.com zet ik het registratiebestand op de telefoon en geeft ie doodleuk de melding: 'deze speler is niet geauthoriseerd om dit bestand af te spelen'. Iemand een idee? (ik heb het bestan op allerlei plekken neergezet maar maakt geen verschil)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Anoniem: 279574 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 01:13:
Op 5 okt 08 in samsung omnia deel 4 werd de volgende vraag gesteld alleen nooit beantwoord.
Ik zit met precies dezelfde vraag en zou graag het antwoord willen weten, dus hierbij nogmaals.

"Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar om (divx) filmpjes af te spelen. Na het registreren bij vod.divx.com zet ik het registratiebestand op de telefoon en geeft ie doodleuk de melding: 'deze speler is niet geauthoriseerd om dit bestand af te spelen'. Iemand een idee? (ik heb het bestan op allerlei plekken neergezet maar maakt geen verschil)"
Even deze player erop zetten: TCPMP 0.72 RC1, dan werkt het perfect :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
zuipman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:47:
Voor de mensen die standaard een bezorgbevestiging willen van hun verstuurde SMSjes kun je de volgende register key toevoegen:

Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
(zorgen dat die openstaat)
New -> DWORD
naam: SMSDeliveryNotify
waarde: 1

Bij mij werkt het en dat scheelt weer steeds een vikje zetten....
Je weet dat je dit ook gewoon bij de opties kan aangeven? Dit geldt dan ook voor alle berichten.

Start --> berichten --> Menu --> Opties --> *Berichten --> [ ] Bezorgbevestiging vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuipman
DeOS schreef op woensdag 05 november 2008 @ 07:21:
[...]

Je weet dat je dit ook gewoon bij de opties kan aangeven? Dit geldt dan ook voor alle berichten.

Start --> berichten --> Menu --> Opties --> *Berichten --> [ ] Bezorgbevestiging vragen
Nou, bij mij gold dat dan alleen voor het bericht dat je op dat moment wilde versturen en dit was dan niet standaard aangevinkt. Daarom deze reg. tweak

Pc gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

je had helemaal niet hoeven registreren zonder registratie werkt ie ook prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:57:
[...]

je had helemaal niet hoeven registreren zonder registratie werkt ie ook prima hoor
Ik heb mij ook nog niet geregistreerd bij die vod.DivX.com, dit is niet erg neem ik aan?
Als je DVDRips op je Omnia zet werkt het prima met TouchPlayer en de kwaliteit is goed. (weet alleen niet 1,2,3 welk bestandtype het was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:07:
[...]

Ik heb mij ook nog niet geregistreerd bij die vod.DivX.com, dit is niet erg neem ik aan?
Als je DVDRips op je Omnia zet werkt het prima met TouchPlayer en de kwaliteit is goed. (weet alleen niet 1,2,3 welk bestandtype het was)
nee idd werkt ook gewoon zonder Reg. ik speel mn films altijd in Divx/avi af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:20:
[...]

nee idd werkt ook gewoon zonder Reg. ik speel mn films altijd in Divx/avi af
Gebruik je gewoon TouchPlayer? Of werk je met WMP of CorePlayer etc.?
Ik zag dat veel mensen problemen hadden met DivX in combinatie met TouchPlayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279409

ik heb de omnia nu een paar dagen. ik heb alles ingevuld mbt tot energie verbruik batterij. maar ik moet nu 1 keer per dag opladen. doe geen gekke dingen...ik heb eens rondgekeken hier maar kan niet direct vinden wat ik moet doen. ik heb samsung today aanstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203054

Ik heb via allerlei sites gezien over de Omnia dat er ook een Samsung Today 1 uit is voor het beginscherm van de telefoon. Nu zou ik deze graag willen hebben. Ik vind de klok van Samsung Today 2 namelijk te groot waardoor je bijna geen andere plugins op je beginscherm kunt tonen. Of is de hoogte van de klok te veranderen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:22:
[...]

Gebruik je gewoon TouchPlayer? Of werk je met WMP of CorePlayer etc.?
Ik zag dat veel mensen problemen hadden met DivX in combinatie met TouchPlayer.
ik gebruik gewoon Touch player WMP raak ik niet eens aan en Core player zit er niet eens op bij mij

@ suuntu check deel 4 maar eens daar staan heel veel tips om je batterij een langere levensduur te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203054 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:28:
Ik heb via allerlei sites gezien over de Omnia dat er ook een Samsung Today 1 uit is voor het beginscherm van de telefoon. Nu zou ik deze graag willen hebben. Ik vind de klok van Samsung Today 2 namelijk te groot waardoor je bijna geen andere plugins op je beginscherm kunt tonen. Of is de hoogte van de klok te veranderen???
de hoogte van de klok kun je alleen in je widget scherm veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203054 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:28:
Samsung Widgets, Samsung Today 1 en Samsung Today 2 kun je gewoon wijzigen als je wilt.
Instelling - Persoonlijk - Today / Vandaag
Hier kun je aangeven wat je op je Homescreen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was niet helemaal duidelijk zie ik in mijn eerste bericht. Ik heb de Omnia via T-mobile en daar hebben ze de Samsung Today 1 eruit gelaten. Deze zou ik graag willen hebben omdat ik zie dat deze voor mij prettiger kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203054 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:48:
Ik was niet helemaal duidelijk zie ik in mijn eerste bericht. Ik heb de Omnia via T-mobile en daar hebben ze de Samsung Today 1 eruit gelaten. Deze zou ik graag willen hebben omdat ik zie dat deze voor mij prettiger kan werken.
Kijk hier eens: Samsung User Interface
Scroll hier iets naar beneden en zie daar Samsung Today Plugins en Samsung Today Plugins 2!

Ik weet niet zeker of die Today erbij zit (kan niet voor je testen)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 05-11-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
zuipman schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:44:
[...]
Nou, bij mij gold dat dan alleen voor het bericht dat je op dat moment wilde versturen en dit was dan niet standaard aangevinkt. Daarom deze reg. tweak
Instelling voor alle berichten:

Instelling voor het bericht dat je aan het typen bent:
Menu --> Berichtopties --> [ ] Bezorgbevestiging van bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo, nu heb ik deel 4 eens zitten neuzen naar batterij verbruik. het is mijn eerste WM toestel. ik heb een aantal tips gezien voor batterij verbruik. maar op scherm staat steeds dat kruisje met die 2 pijltjes, dus zeken nar netwerk is dat geloof ik. hoe krijg je dat uitgezet. wifi en alle andere zaken staan uit. en ik kom er niet helemaal uit wat je nu kan downloaden voor betere batterijverbruik. batterij is naar mijn idee echt veel te snel leeg. dat kan toch niet. wie wil me even hierbij helpen...ik kom er zelf niet helemaal uit. ben een gewonen sony ericson gewend...
groete suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Anoniem: 279409 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:23:
ik heb de omnia nu een paar dagen. ik heb alles ingevuld mbt tot energie verbruik batterij. maar ik moet nu 1 keer per dag opladen. doe geen gekke dingen...ik heb eens rondgekeken hier maar kan niet direct vinden wat ik moet doen. ik heb samsung today aanstaan...
als je de nieuwste rom installeerd dan zal je merken dat de batterij langer meegaat
ik had er namelijk ook last van.
je moet wel goed opletten dat je de goede rom erop zet anders loop je de
kans dat hij vastloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of het symbooltje van die kruisjes veranderd in 3G en dat blijft ook aanstaan, ik krijg dat er niet uit, welicht dat dat het batterijverbruik sterk doet afnemen..
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279409 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:45:
of het symbooltje van die kruisjes veranderd in 3G en dat blijft ook aanstaan, ik krijg dat er niet uit, welicht dat dat het batterijverbruik sterk doet afnemen..
groet
Dingen die ervoor kunnen zorgen dat je battery niet snel leeg gaat:
- HDSPA / GPRS uit
- WIFI uit
- Taakbeheer leegmaken (actieve programma's)
- Energie spaarstand
- Achtergrond verlichting
- Scherm uit d.m.v. aan/uit knop (instelling)
- etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi Ronic, dank voor je antwoord. kan je me een link daarvan geven, of iets waar ik moet zoeken. ik ben wat dat betreft niet echt thuis in deze werled, moet er echt aan wennen...kijk het nog een paar weken aan, en anders mss terug naar mijn oude gsmmetje...
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279409 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:54:
hoi Ronic, dank voor je antwoord. kan je me een link daarvan geven, of iets waar ik moet zoeken. ik ben wat dat betreft niet echt thuis in deze werled, moet er echt aan wennen...kijk het nog een paar weken aan, en anders mss terug naar mijn oude gsmmetje...
dank
Lees wel goed de handleidingen door voordat je gaat beginnen met een update.
Bij mij is het namelijk fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
dank
ik weet niet of je een branded omnia heb want dan werkt de download weer niet geloof ik.

http://www.samsung.com/nl...01013200&disp_nm=SGH-I900 dit is de link voor de update
maar let wel op dat je de goede download kiest anders verziek je je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09
Dag allemaal,

Ik heb nu sinds gister ook een omnia. Was er eerst beetje gematigd tevreden over(GPS werkte niet, paar vage "naamloos" entries in telefoonboek die er met geen mogelijkheid uit te krijgen zijn..)
Nu ben ik flink aan de gang gegaan, en alles werkt nu. Naamloos entries zijn weg(lag misschien aan datakabel eruit trekken tijdens syncen..?) Alsof hij even wakker moest worden ofzo iets.

Las erg veel problemen over mensen waar de gps wel gevonden wordt, maar totaal geen enkele vorm van data binnenkrijgt, laat staan een fix. Ik heb nu deze settings gebruikt. Met het programmatje portsplitter werkt tomtom perfect.

enhanced GPS:aan
windows: programmapoort COM3: hardwarepoort COM9: baudrate 9600
portsplitter input: COM3(typen!) baud 9600, output COM8:, autostart aan en start splitter.
tomtom: baud 9600, COM8:(staat portsplitter achter als 't goed is)

Dit in combinatie met érg veel geduld. De eerste fix duurde ~20-30 min bij mij. Maar nu heeft hij in 15seconden tomtom opgestart én een GPS fix..binnen!

Hoop dat mensen het probleem zo ook op kunnen lossen!

edit: Oh stond ook precies zo in startpost, lekker dan. De key tot success is hier veel geduld bij de eerste fix, niet denken dat hij het niet doet maar gewoon z'n werk laten doen!

[ Voor 7% gewijzigd door Luqq op 05-11-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106939

Anoniem: 279409 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:45:
groet
dat er 3g staat betekent alleen maar dat je op dat ogenblik 3g kunt ontvangen. dat is alleen maar goed, je hebt dan dus goed ontvangst. verder maakt dat volgens mij niets uit op batterijverbruik. als je nog een 2e klein 3g blokje ziet boven je ontvangstmeter, dan betekent het dat je ook daadwerkelijk verbinding hebt met 3g (=internet), dit gaat wel ten koste van je batterij en dat moet je dus voorkomen als je niet op internet zit. je kan bij settings>knoppen de end-toets instellen om alle actieve verbindingen te verbreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045

ik heb me niet aangemeld, maar kan wel gewoon gedownloade filmpies afspelen.
maar ook niet alle. wat ik heb gemerkt is dat hij idd niet alle dvix'jes afspeel

mijn ervaring is dat hij XVID wel altijd afspeel (als je gewoon in je windowsverkenner bij details kijk, staat er bij type: filmfragment)
divx speelt hij niet altijd af (hier staat in windowsverkenner bij type, mediabestand)
hier heeft hij wel eens moeite mee

ook heb ik een programmatje (videoget) om filmpjes van youtube te rippen en op mn phone te zetten.
wanneer ik deze converteer naar XVID, heb ik geen problemen met afspelen in touchplayer.

wanneer ik deze converteer naar divx heb ik hier wel problemen mee.

ben niet echt een expert op dit gebied, maar het zijn gewoon mn bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:13:
[...]
ook heb ik een programmatje (videoget) om filmpjes van youtube te rippen en op mn phone te zetten.
wanneer ik deze converteer naar XVID, heb ik geen problemen met afspelen in touchplayer.

wanneer ik deze converteer naar divx heb ik hier wel problemen mee.
Je haalt dus videos van youtube met VideoGet en daarna converteer je ze naar XviD. Gaat dat converteren ook met VideoGet of heb je daar een ander programma voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Ik had een vraagje, het vierkantje waar je de vingermuis kunt besturen zit er bij mijn
Omnia een beetje schuin in en dan bedoel ik naar je toe iets hoger en van je af lager.
Zouden jullie eens kunnen kijken of dat bij jullie ook zo is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270541

Anoniem: 114042 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:57:
Ik had een vraagje, het vierkantje waar je de vingermuis kunt besturen zit er bij mijn
Omnia een beetje schuin in en dan bedoel ik naar je toe iets hoger en van je af lager.
Yep !! Bij de mijne ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:16:
[...]

Je haalt dus videos van youtube met VideoGet en daarna converteer je ze naar XviD. Gaat dat converteren ook met VideoGet of heb je daar een ander programma voor nodig?
bij videoget vul je gewoon de link in van het youtube filmpje en kan daaronder kiezen in welk formaat je het converteer / binnenhaal / download.

kan uit een hele waslijst kiezen (divx, xvid, avi, mp4, mpeg, mp3 enz)

is easy, test gewoon ff zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:08:
[...]

bij videoget vul je gewoon de link in van het youtube filmpje en kan daaronder kiezen in welk formaat je het converteer / binnenhaal / download.

kan uit een hele waslijst kiezen (divx, xvid, avi, mp4, mpeg, mp3 enz)

is easy, test gewoon ff zou ik zeggen ;)
Ohh ok zal het eens proberen als ik thuis ben.
Ik ken ook zoiets, maar dat werkte niet altijd: Vixy.net
Ook link invullen en formaat kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik heb nu toch sterk mijn twijfels over de accu van de omnia.

- bij USB laden laadt hij wel (en snel ook 20->100% in 1.5 uur), maar ontlaadt hij bij afkoppelen heel snel (binnen uur weer op niveau als bij aankoppelen).
- ditzelfde geldt eigenlijk ook bij de autolader: snel opladen maar gedeeltelijk met nepspanning. Loopt daarna weer heel snel leeg.

Opladen met de netspanningsadapter: duurt paar uur voor helemaal opgeladen, maar gaat dan ook weer 4-5 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210471

Luqq schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:28:
Dag allemaal,

Ik heb nu sinds gister ook een omnia. Was er eerst beetje gematigd tevreden over(GPS werkte niet, paar vage "naamloos" entries in telefoonboek die er met geen mogelijkheid uit te krijgen zijn..)
Nu ben ik flink aan de gang gegaan, en alles werkt nu. Naamloos entries zijn weg(lag misschien aan datakabel eruit trekken tijdens syncen..?) Alsof hij even wakker moest worden ofzo iets.

Las erg veel problemen over mensen waar de gps wel gevonden wordt, maar totaal geen enkele vorm van data binnenkrijgt, laat staan een fix. Ik heb nu deze settings gebruikt. Met het programmatje portsplitter werkt tomtom perfect.

enhanced GPS:aan
windows: programmapoort COM3: hardwarepoort COM9: baudrate 9600
portsplitter input: COM3(typen!) baud 9600, output COM8:, autostart aan en start splitter.
tomtom: baud 9600, COM8:(staat portsplitter achter als 't goed is)

Dit in combinatie met érg veel geduld. De eerste fix duurde ~20-30 min bij mij. Maar nu heeft hij in 15seconden tomtom opgestart én een GPS fix..binnen!

Hoop dat mensen het probleem zo ook op kunnen lossen!

edit: Oh stond ook precies zo in startpost, lekker dan. De key tot success is hier veel geduld bij de eerste fix, niet denken dat hij het niet doet maar gewoon z'n werk laten doen!
Welke TOMTOM heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superduper schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:22:

- bij USB laden laadt hij wel (en snel ook 20->100% in 1.5 uur), maar ontlaadt hij bij afkoppelen heel snel (binnen uur weer op niveau als bij aankoppelen).
- ditzelfde geldt eigenlijk ook bij de autolader: snel opladen maar gedeeltelijk met nepspanning. Loopt daarna weer heel snel leeg.

Opladen met de netspanningsadapter: duurt paar uur voor helemaal opgeladen, maar gaat dan ook weer 4-5 dagen mee.
Geeft de aan/uit knop ook aan dat hij helemaal vol is bij USB opladen?
Is het Lampje groen?

Ik heb nu tijdelijk een Sony Ericsson en die geeft ook aan bij het opladen dat hij bijna helemaal vol is en zodra je afkoppeld merk je nog niks maar loopt hij sneller leeg dan normaal. Je moet er gewoon voor zorgen dat hij helemaal opgeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
TomTom 7.450.9028_repack2, met Benelux 705.1485.

Omnia versie:
PDA: i900XKHH8/XKHH4
TELEFOON: i900XXHH9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279631

Ik heb ook een omnia met een slecht batterij. Binnen een dag leeg :o

Verbruik:

1 uur internet
10 sms
30 min bellen.

per dag .

Ik heb alles uiteraard uit staan (zoals bluetooth, wifi, hspda enzovoort), ook zet ik mijn 3g verbinding uit als ik deze niet meer gebruik. ;)

Ik heb nu de i900XKHJ3 rom update uitgevoerd (best makkelijk gegaan ;) ), aangezien meerdere mensen zeiden dat de batterij beter van werd. (dat moet bij mij nog blijken, ik laat wel even weten)

Zijn er meer mensen die een betere batterij kregen door de i900XKHJ3 update? hoe lang hield je batterij het dan voor de update vol? en hoe lang nu?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 279631 op 05-11-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:22

knakworst

Get more sats!

superduper schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:22:

Bij mij blijft bij USB het lampje op rood, hij laadt helemaal niet. In de auto zit ik nooit zo lang maar volgens mij hetzelfde effect als USB. Opladen doe ik voortaan alleen via de netspanningsadapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
knakworst schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:13:
[...]

Bij mij blijft bij USB het lampje op rood, hij laadt helemaal niet. In de auto zit ik nooit zo lang maar volgens mij hetzelfde effect als USB. Opladen doe ik voortaan alleen via de netspanningsadapter.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat je de usb adapter niet in de auto kunt gebruiken, alleen op je pc/laptop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279416

Anoniem: 279631 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:06:

Verbruik:

1 uur internet
10 sms
30 min bellen.

per dag .

Ik heb alles uiteraard uit staan (zoals bluetooth, wifi, hspda enzovoort), ook zet ik mijn 3g verbinding uit als ik deze niet meer gebruik. ;)

Ik heb nu de i900XKHJ3 rom update uitgevoerd (best makkelijk gegaan ;) ), aangezien meerdere mensen zeiden dat de batterij beter van werd. (dat moet bij mij nog blijken, ik laat wel even weten)

Zijn er meer mensen die een betere batterij kregen door de i900XKHJ3 update? hoe lang hield je batterij het dan voor de update vol? en hoe lang nu?
Mijn batterij gaat zeker 3x zolang mee.
Eerst 's nachts opgeladen en dan kon ik 3 uur muziek luisteren en af en toe wat internetten voor de rest gewoon op standby en dan was hij 's avonds leeg.
Nu kan ik 4 uur per dag muziek luisteren en een uur per dag internetten dan gaat hij bij mij meer dan 3 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:22

knakworst

Get more sats!

Luqq schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:19:
[...]

Volgens mij had ik ergens gelezen dat je de usb adapter niet in de auto kunt gebruiken, alleen op je pc/laptop..
Nee ik gebruik wel een "echte" autolader, maar volgens mij zorgt dat ervoor dat de batterij niet leegloopt, maar ook niet vol raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik gebruik ook vaak de orginele auto lader maar in combinatie met gps gebruik laad die bij mij alsnog bij. Er komt dus meer in dan dat die verbruikt tijdens navigeren.
Echt goed opladen kun je inderdaad beter doen met de net lader. Die geeft toch net iets meer spanning om hem echt goed vol te krijgen.
Bij mij houd die het nu ongeveer 2 dagen vol bij normaal gebruik. Ben er dus zeer content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manfredi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-07 20:13
knakworst schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:25:
[...]

Nee ik gebruik wel een "echte" autolader, maar volgens mij zorgt dat ervoor dat de batterij niet leegloopt, maar ook niet vol raakt.
Je moet eerst je batterij 5 keer helemaal leeg hebben gelbet en daarna helemaal (telfoon in uit stand) opladen voordat de batterij zijn optimale werking heeft. Daarnaast geeft ook de rom update (van horen zeggen) betere batterij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

dank
Ik heb mijn Omnia nu ongeveer een week, na veel lopen kloten en doen.. heb ik hem een volledige reset gegeven en nu zo ingesteld dat ik ermee blij ben.

Ik deed de eerste paar dagen ongv. een halve dag met de batterij.
Paar dagen terug een hele dag..
En nu red ik het 2 dagen lang, zonder aan me computer te koppelen en zonder aan de adapter etc..
(hij blijft ook in de nacht aan)

Ik heb zoals hierboven en al eerder is genoemd:
wifi uit, hspda uit, bluethoot uit, en heb de energie spaar standen aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuipman
DeOS schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:27:
[...]

Instelling voor alle berichten:

Instelling voor het bericht dat je aan het typen bent:
Menu --> Berichtopties --> [ ] Bezorgbevestiging van bericht
Aha, dat is idd makkelijker! Ik had het niet gevonden 8)7 . Bedankt voor de tour! 8)

Pc gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279099

Anoniem: 114042 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:57:
Bij mij is dit inderdaad ook zo, best wel irritant, als tie in je etui zit, kan het voorkomen dat je hem aan zet |:(
Ik zal hem binnenkort wel ff terugbrengen naar de winkel en tevens dan de laatste rom er op laten zetten (heb ook een aantal welbekende problemen).
Ik heb rom pda:XKHH1 en tel:XXHH1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 22:20
Anoniem: 279631 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:06:

Verbruik:

1 uur internet
10 sms
30 min bellen.

per dag .

De batterij van de Omnia is ook niet al te best. was in het begin ook zo, en ken nog een aantal mensen die de omnia hebben, en hadden hetzelfde probleem.
Echter in de loop der tijd wordt de batterij wat beter. Hij houd het nu langer uit, maar niet dat het nu 2 dagen is ofzo. maar je kunt echt makkelijk 1 dag de hele dag flink gebruik maken, en dan savonds in de oplader voor de volgende dag.

Wat ik verder doe is de telefoon gedurende de dag gewoon zo nu en dan aan de lader gooien of aan mn computer aansluiten. laadt hij weer op, en hoef je nergens bang voor te zijn. Is hij savonds zelfs nog steeds helemaal vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkorteling
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 22:20
Ik las net dat iemand youtube filmpjes ript, en deze dan omzet naar xvid om ze te bekijken.
als je onbeperkt internet hebt is het misschien een idee om youtubeplay te downloaden. De kwaliteit van de filmpjes is dan prima voor je tel, en je hoeft niks om te zetten etc.

hier kan je hem halen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=385227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279574

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:57:
[...]

Ik heb een .avi op me Omnia staan en die kan hij niet afspelen.

Het gaat hier om een legale Divx registratie, dat zou toch gewoon moeten lukken?
Kan iemand die het wel gelukt is stap voor stap uitleggen wat hij heeft gedaan? Kan me haast niet voorstellen dat daar bij mij iets is misgegaan maar het moet toch ergens aan liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Iemand al enig idee hoe ik kan voorkomen dat me toestel na 5 minuten lockt tijdens het navigeren? Heb de actieve modus ingeschakelt hij iGo, maar dat baat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:58:
[...]

Kijk hier eens: Samsung User Interface
Scroll hier iets naar beneden en zie daar Samsung Today Plugins en Samsung Today Plugins 2!

Ik weet niet zeker of die Today erbij zit (kan niet voor je testen)
Ik probeer deze te installeren op mijn Omnia (T-mobile versie) zodat ik ook de samsung today 1 op mijn telefoon krijg, alleen krijg ik de volgende melding: Installatie is mislukt. het programma kan niet worden geïnstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoepassing niet beschikbaar is.

Heeft iemand wel de today plugin op zijn telefoon gekregen? en zo ja, hoe is je dat gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

Ik ben van plan van simonly-vodafone naar een full abo met omnia te gaan van vodafone. Wie weet wat voor extra/onnodige/shit je op je omnia krijgt van vodafone? En is er ook aan de buitenkant iets zichtbaar? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:32:
Ik ben van plan van simonly-vodafone naar een full abo met omnia te gaan van vodafone. Wie weet wat voor extra/onnodige/shit je op je omnia krijgt van vodafone? En is er ook aan de buitenkant iets zichtbaar? thx
als je hem in een vodafone winkel haalt issie gebranded aan de voorkant via internet ook ga je voor een abo via een belcompany t for telecom of phonehouse issie simlock vrij non branded en no vodafone crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256908

Ik ben sinds een paar dagen verwend met een miljonairs pack.
Wat een super ding!
Ik heb twee vragen over de bluetooth headset.
-Kan ik ook voicedailing gebruiken en hoe dan, ik kan het niet vinden.
-Als ik op het activeringsknopje van de headset druk belt de Omnia meteen het laatste nummer. Is deze ook te configureren bv als de bellen knop, zodat je een keuze kunt maken uit de laatst gekozen nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-07 10:25
is dit:
http://www.freewarepocket...terystatus-v1-04-203.html

niet iets voor om bij de startpost te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 22:17
nice progje :)

edit: krijg m alleen niet gedownload

[ Voor 58% gewijzigd door FietsFanaat33 op 06-11-2008 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-07 10:25
Oh ze hebben de naam veranderd:O..

het het nu home screen gui.

je kan het hier downloaden:

http://www.chi-tai.info/c...eo_wm5_im_cs.htm#Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106939

Anoniem: 256908 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:29:
nou ik ook, ik ben alleen al meer dan een maand op mijn leren hoesje aan het wachten (t-mobile) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245235

Beste Omnia bezitters, Ik heb dit forum vanaf het begin gevolgd en heel wat wijzer geworden maar ik kan helaas mijn WiFi nogsteeds niet, werkend krijgen. Alles zo een beetje geprobeerd maar nothing.Aangemeld bij de router heeft ook niet kunnen baten. Ergens las ik, dat een IP-adres zou kunnen helpen maar weet niet hoe en wat. Ik hoor het graag. Heb een unbranded versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

Anoniem: 268916 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:39:
[...]

als je hem in een vodafone winkel haalt issie gebranded aan de voorkant via internet ook ga je voor een abo via een belcompany t for telecom of phonehouse issie simlock vrij non branded en no vodafone crap
Ok, maar wat is het nadeel om via zoon shop te kopen? Ik heb t nooit zo daarop,...weer een tussenpersoon, die vast ook weer net wat winst wil hebben. Krijg je facturen dan via hun of vodafone? Anders gezegd, wat is het verschil tussen direct bij voda kopen, en bij bv belcompany? Buiten dan dat verschil in toestel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
hoi,

ik heb een probleempje probeerde gisteren een mps via blauwtand te verzenden maar op een of andere manier lukt het niet hij blijft de hele tijd op verzenden staan zeker tien minuten gewacht maar helaas er gebeurd niks. nou heb ik al op google gezocht en de 5 omnia topics maar kan niks vinden.
iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helemaal niks een belcompany of t for telecom is een dealerschap van diverse providers je kan er ook Hi, telfort of t-mobile halen bijv.

bij dit soort winkels zijn ze altijd simlock vrij en je krijgt gewoon rekeningen van de provider die jij kiest want die winkels zijn geen provider

het enige verschil is dat je bij de vodafone winkel een aan bieding hebt die ze bij de andere winkels niet hebben en omgekeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bkorteling schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:56:
[...]

Wat ik verder doe is de telefoon gedurende de dag gewoon zo nu en dan aan de lader gooien of aan mn computer aansluiten. laadt hij weer op, en hoef je nergens bang voor te zijn. Is hij savonds zelfs nog steeds helemaal vol :)
Als je af en toe je telefoon aan de lader hangt is volgens mij wel slecht voor je batterij.
Als ik jouw was zou ik hem pas aan de lader doen als je telefoon ongeveer 10 % is en dan pas eraf halen als hij 100% is.
Zo heb ik het tot nu toe gedaan en merk wel dat de batterij het steeds iets langer volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronic1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:42:
hoi,

ik heb een probleempje probeerde gisteren een mps via blauwtand te verzenden maar op een of andere manier lukt het niet hij blijft de hele tijd op verzenden staan zeker tien minuten gewacht maar helaas er gebeurd niks. nou heb ik al op google gezocht en de 5 omnia topics maar kan niks vinden.
iemand die mij kan helpen?
Dit heb ik ook...hij blijft bij mij ook op verzenden staan en je ziet nergens een percentage of iets wat hij heeft gestuurd / ontvangen.

is het mogelijk ergens een optie te kiezen dat je bij het verzenden / ontvangen met bluetooth het percentage ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb deze telefoon ook aangeschaft, echter val mij de bediening (touch) toch iets wat tegen. Ik ben een ipod touch gewend en miss hierdoor iets verwend. Het werkt allemaal net wat minder soepel, en dit komt eigenlijk bij mij het meest naar voren tijdens het scrollen in menu's en op internet pagina's. Iemand hier nog tips voor?
Denk dat het vooral een kwestie van wennen zal zijn.
Voor de rest geen commentaar tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Anoniem: 256908 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:29:
Wat een super ding!
Ik heb twee vragen over de bluetooth headset.
-Kan ik ook voicedailing gebruiken en hoe dan, ik kan het niet vinden.
-Als ik op het activeringsknopje van de headset druk belt de Omnia meteen het laatste nummer. Is deze ook te configureren bv als de bellen knop, zodat je een keuze kunt maken uit de laatst gekozen nummers.
Voicedialing zit niet standaard op de Omnia. Hier heb je een extra progje voor nodig. Ik weet niet of dit in de startpost staat maar het staat zeker vermeld in een post in deeltje 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Ik heb al enkele keren gemerkt dat de tijd soms niet goed wordt weergegeven. De tijd loopt gewoon achter.
Dan pas ik het weer aan naar de juiste tijd en als ik dan later weer eens kijk blijkt hij toch weer achter te lopen.

Iemand problemen mee gehad?

Ik heb inmiddels gpsproxy eraf gegooid, omdat ik een keer in het topic ben tegengekomen dat dit geen goede combinatie is met de omnia.

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:45:
helemaal niks een belcompany of t for telecom is een dealerschap van diverse providers je kan er ook Hi, telfort of t-mobile halen bijv.

bij dit soort winkels zijn ze altijd simlock vrij en je krijgt gewoon rekeningen van de provider die jij kiest want die winkels zijn geen provider

het enige verschil is dat je bij de vodafone winkel een aan bieding hebt die ze bij de andere winkels niet hebben en omgekeerd
Helemaal gelijk, alleen wat ik er nog bij wil voegen..
Bij een winkel als BelCompany etc. kan je gelijk langs voor je vragen (of als je problemen hebt).
Hun kunnen gelijk kijken wat er mee mis is. Terwijl dat weer niet kan als je bijv. online besteld bij vodafone etc.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hartelijk dank voor de aanvulling O-)

is het eigenlijk mogelijk om een geluid signaal+ visueel signaal bij msn te krijgen want nu licht alleen het contact persoon op als je niet met hem spreekt

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 06-11-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poe, eigenlijk nog niet echt meegemaakt.. ik had 1x wel msn kruisje gedaan.. (dus draaide hij op de achtergrond) en toen ging er wel een alarm (heel hard) af.. en kon ik bovenin de start balk op het icoontje klikken en kreeg ik het scherm..

Maar heb idd die instelling verder [helaas] ook niet echt gezien in het optie menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279706

Heb een vraagje, als de batterij van Omnia bijna plat is valt de telefoon-service uit en kan je niet meer bellen, het toestel blijft wel werken. Bestaat er geen mogelijkheid dat de telefoon-service blijft werken tot ie echt uitvalt als de batterij volledig plat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er op de batterij pag te zien dat er 50 % leeg is etc. ik bedoel dan, staan er cijfers. Ik heb alleen een balk erin staan die geen cijfers aangeeft. klopt dit...batterij doet het wel al iets beter heb ik het idee...
groet suunto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-07 23:50
misschien een raar vraagje maar hoe kan ik de 2 knopjes onderaan me scherm wijzigen? ik heb alles gelezen maar kan het nergens vinden, misschien over het hoofd gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279409 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:15:
is er op de batterij pag te zien dat er 50 % leeg is etc. ik bedoel dan, staan er cijfers. Ik heb alleen een balk erin staan die geen cijfers aangeeft. klopt dit...batterij doet het wel al iets beter heb ik het idee...
groet suunto
Dit klopt, je kan hier alleen een balk zien zonder enige indicatie met cijfers.
Misschien dat je dan op zoek moet gaan naar batterij indicator programma's
Khallouki schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:00:
misschien een raar vraagje maar hoe kan ik de 2 knopjes onderaan me scherm wijzigen? ik heb alles gelezen maar kan het nergens vinden, misschien over het hoofd gezien
Als het goed is kan dit met het programma KeySwop.
Daar kun je aangeven wat de tekst moet zijn en de snelkoppeling waarheen de knop moet gaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 06-11-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben op zoek naar een leuke pokergame voor op mn omnia

nu weet ik dat er bij sommige een pokergame op de installatie cd staat, maar bij mij iig niet

in deel 2 kwam ik de volgende link tegen
http://www.51spsoft.com/DownInfoEn/info24823.html

wanneer ik deze installeer, start hij spel wel op. maar moet ik login en wachtwoord geven.
maar ik krijg mijn keyboard niet tevoorschijn. dus kan ook niks invullen.

wie kan mij helpen aan een leuke pokergame?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 196045 op 06-11-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:17:
[...]

Als het goed is kan dit met het programma KeySwop.
Daar kun je aangeven wat de tekst moet zijn en de snelkoppeling waarheen de knop moet gaan.
Cool programma voor mensen die geen SPB gebruiken!

Weet iemand welke shortcut aangeroepen wordt voor "lock device"?

En hier te downen, freeware http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-keyswop.html

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 31014 op 06-11-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:20:
wanneer ik deze installeer, start hij spel wel op. maar moet ik login en wachtwoord geven.
maar ik krijg mijn keyboard niet tevoorschijn. dus kan ook niks invullen.
Jij start zeker de Multiplayer op
Je moet het gewone spel opstarten dan kun je zonder inloggen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:45:
[...]

Jij start zeker de Multiplayer op
Je moet het gewone spel opstarten dan kun je zonder inloggen spelen
multiplayer?

ik start um op via programs - spelletjes - en dan poker icoontje aan"klikken".
die staat naast mn logos van bubble breaker en patience

hoe start ik um als single player op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196045 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:52:
[...]

multiplayer?

ik start um op via programs - spelletjes - en dan poker icoontje aan"klikken".
die staat naast mn logos van bubble breaker en patience

hoe start ik um als single player op dan?
Kijk eens bij:
Start - Programma's
Als het goed is staat er een singleplayer en een multiplayer in van RealDice Poker
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over abonnementen en levertijden horen in [ABO] Het i900 Omnia levertijden en abonnementen topic