Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
!GN!T!ON schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:13:
ik vul op hun webpagina in : e-mail, wachtwoord een NICKname (die id dus) en vervolgens kan ik die nickname niet meer ingame gebruiken |:(
Lijkt me logisch, je maakt een EA account aan dat voor alle spellen geld.
Is maar goed ook anders ben je anderhalf uur bezig met het zoeken van een nick die niet bezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:58
Weet iemand trouwens waarom ik een foutmelding krijg als ik een replay wil bekijken? De foutmelding loud Error loading replay.

Ik heb geprobeert op 2 verschillende manieren een replay te kijken maar geen van bijde werken :( iemand een idee ?

edit: zoals hieronder wordt gezegt heb ik versie 1.3 anders krijg je een melding dat je red alert 3 1.3 niet heeft gevonden :)

[ Voor 21% gewijzigd door Killertjuh op 11-11-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien probeer je een replay te kijken van versie 1.03 ofzo terwijl jij nog 1.00 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:36:
Van mij mag er snel een world builder komen, de standaar multiplayers beginnen beetje te vervelen. ;)
Ik zou een officiële map pack leuker vinden. Bij die custom maps gemaakt in WorldBuilder heb je vaak dat deze slecht afgewerkt of unbalanced zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:20
Kan je die neppe atoombommen ook uitzetten dat is echt geen drol aan! Je krijgt 1 zon ding op je dak en je hele basis is weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
Jantjeuh87 schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:59:
[...]

Misschien is het een ideetje om deze tool even toe te voegen aan de TS (link + korte uitleg) ? Lijkt mij opzich wel relevant als topic starter maar dit topic is natuurlijk net zoveel de mijne als die van jullie ;)
Geen reactie/comment hierop of gewoon genegeerd ? Prima, dan neem ik aan dat dit dan niet nodig is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jantjeuh87 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:13:
[...]

Geen reactie/comment hierop of gewoon genegeerd ? Prima, dan neem ik aan dat dit dan niet nodig is :z
Ow lol. Van mij mag het hoor, lijkt me idd ook wel handig ;).
Denk verder niet dat je daarvoor om toestemming hoeft te vragen van wie dan ook :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
iemand de nieuwe beta content al geprobeerd?

die heb je gehad als je beta tester was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jostefa schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 18:04:
Kan je die neppe atoombommen ook uitzetten dat is echt geen drol aan! Je krijgt 1 zon ding op je dak en je hele basis is weg :S
Nee, je tegenstander kost het 5000 om te maken, en het duurt 5 minuten voordat dat ding afgevuurd kan worden.

Als je het zover laat komen, verdien je het om je hele basis erdoor te laten wegvagen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

jorisw86 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 22:13:
iemand de nieuwe beta content al geprobeerd?

die heb je gehad als je beta tester was
deze?

http://na.llnet.cnc3tv.ea...nusContent_BetaTester.exe

wel net geinstalleerd,zie morgen wel precies wat het is,jammer van de html mail,staat nl helemaal in uitgelegt wat het is.
iets met een bunker op een berg waar de ene zit,en de ander doet een aanval vanaf zee (maar heeft wel meer resources) etc

ps. in mailtje staat dat deze dus gedeelt mag worden.maar wordt alleen naar de beta testers gestuurd :)

[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 11-11-2008 22:51 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik zou graag wat commentaar op de volgende replay hebben, welke ik gister gespeeld heb:

http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=19

Zorg er wel voor dat je tijd genoeg hebt want hij duurt 50 minuten :P . Ik speel pica hier.
Ik weet dat ik hier heel bagger op mijn units lette (zeevloot voornamelijk) en dat de micro veel te wensen over liet, en ook gewoon veel te langzaam was met van alles, maar ik ben meer benieuwd wat ik tegen bepaalde dingen kan doen, zoals:

De akula subs, op een gegeven moment zag je 1 zo'n sub bij mijn refinery en ik kreeg hem maar niet kapot omdat hij 1 keer schoot en dan weer submergde. Ik zat achteraf zelf te denken aan wat hovercrafts + bommenwerpers/destroyer met shield uit erboven.

De getimede bom van de allies, had op een gegeven moment dat ding bevroren met een heli, om hem vervolgens op te blazen, wat resulteerde in een platte basis, hoe handel ik dat ding? Permanent zon heli erbij laten hangen oid? :P

Het was ieg een spannende (voor mij ieg, geld sijpelde heeeeel langzaam binnen op het laatst) en zeer leerzame pot, heb geleerd dat je niet 3 airfields naast elkaar moet bouwen bijvoorbeeld 8)7 . Mis bij de allies toch wel een beetje de stootkracht die de andere 2 facties hebben, zeker vanuit het water, maar ook wat tanks betreft. Wat air betreft zit het wel goed, alleen mis ik dingen zoals de twinblade die gewoon kan door blijven schieten, maar is de apollo wel weer super.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:41
Mijn sluit ineens onverwacht af na de singleplayer. Meer mensen dit gehad?
Dan heb je de missie gehaald en dan floept ie terug naar vista. Alsof je hem gesloten heb. Best raar, want er is niets gesaved, en na het nogmaals proberen doet ie het weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
ID-College schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:58:
Mijn sluit ineens onverwacht af na de singleplayer. Meer mensen dit gehad?
Dan heb je de missie gehaald en dan floept ie terug naar vista. Alsof je hem gesloten heb. Best raar, want er is niets gesaved, en na het nogmaals proberen doet ie het weer :?
Heb je al geprobeerd het spel origineel te kopen? Schijnt te helpen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeanLucPicard schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:51:
Ik zou graag wat commentaar op de volgende replay hebben, welke ik gister gespeeld heb:

http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=19

Zorg er wel voor dat je tijd genoeg hebt want hij duurt 50 minuten :P . Ik speel pica hier.
Ik weet dat ik hier heel bagger op mijn units lette (zeevloot voornamelijk) en dat de micro veel te wensen over liet, en ook gewoon veel te langzaam was met van alles, maar ik ben meer benieuwd wat ik tegen bepaalde dingen kan doen, zoals:

De akula subs, op een gegeven moment zag je 1 zo'n sub bij mijn refinery en ik kreeg hem maar niet kapot omdat hij 1 keer schoot en dan weer submergde. Ik zat achteraf zelf te denken aan wat hovercrafts + bommenwerpers/destroyer met shield uit erboven.
Ik wil graag replays kijken en commentaar erop geven, maar 50 minuten is me net wat te lang ;).
Anyway, Akula's zijn rot om tegen te verdedigen idd, je kunt er weinig tegen doen. Je kunt er die antiair boot van de Allies bijzetten in secundairy mode (waarin ie voorkomt dat andere units kunnen schieten). Telkens als ie dan bovenkomt kan ie niet meer schieten. Verder... hopen op een foutje van je tegenstander waardoor je die Akula kunt pakken.
De getimede bom van de allies, had op een gegeven moment dat ding bevroren met een heli, om hem vervolgens op te blazen, wat resulteerde in een platte basis, hoe handel ik dat ding? Permanent zon heli erbij laten hangen oid? :P
Tenzij je een Gyrocopter op wilt offeren eraan idd gewoon af laten gaan. Level 1 en 2 ervan doen niet zo heel veel damage tegen gebouwen, dus tenzij je gebouwen in de buurt van de bom zwaar beschadigd zijn is dat niet zo'n probleem. Units moet je natuurlijk op tijd wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Wmm schreef op woensdag 12 november 2008 @ 01:12:
[...]

Ik wil graag replays kijken en commentaar erop geven, maar 50 minuten is me net wat te lang ;).
Anyway, Akula's zijn rot om tegen te verdedigen idd, je kunt er weinig tegen doen. Je kunt er die antiair boot van de Allies bijzetten in secundairy mode (waarin ie voorkomt dat andere units kunnen schieten). Telkens als ie dan bovenkomt kan ie niet meer schieten. Verder... hopen op een foutje van je tegenstander waardoor je die Akula kunt pakken.
Dit had ik ook geprobeerd, probleem is alleen dat ze 1 keer kunnen schieten zodra ze boven komen, en die hydrofoils zijn na ongeveer 4 torps kapot :P . Maarja, bommenwerpers, hydrofoils, assault destroyer, en wat van die hovercrafts dan :P . Duur countertje
[...]

Tenzij je een Gyrocopter op wilt offeren eraan idd gewoon af laten gaan. Level 1 en 2 ervan doen niet zo heel veel damage tegen gebouwen, dus tenzij je gebouwen in de buurt van de bom zwaar beschadigd zijn is dat niet zo'n probleem. Units moet je natuurlijk op tijd wegrijden.
Hier was ik al bang voor, lvl 1 & 2 doen idd niet superveel maar lvl 3 wel :P . Als je zo'n bom in je basis ziet liggen kan je net zo goed alles er omheen verkopen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Jezus, wat zijn die RS bouwautootjes kut zeg, bij de allies en de russen kun je klikken en dan verdergaan maar bij RS moet je echt verplicht dat wagentje er heen rijden. Jezus wat irritant, je moet nu helemala je basis goed regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:32
Haijo schreef op woensdag 12 november 2008 @ 08:52:
Jezus, wat zijn die RS bouwautootjes kut zeg, bij de allies en de russen kun je klikken en dan verdergaan maar bij RS moet je echt verplicht dat wagentje er heen rijden. Jezus wat irritant, je moet nu helemala je basis goed regelen.
Ik vind dat juist zo lekker, je kan alles overal neerzetten waar je maar wilt, niet gelimiteerd aan de range van je MCV...

En over die bompakketjes: Die kan je weg teleporten met zo'n wormhole (Naam ff kwijt :9 ) Gewoon terug bouncen naar de vijand, of naar een plekje waar ie geen schade doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hmm, allies hebben natuurlijk ook zo'n support ability die een gebied laat verdwijnen voor een bepaalde tijd, kan je alles om de bom heen laten verdwijnen. Is denk ik minder rigoreus dan een chronosphere bouwen :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
sinds patch 1.2 of 1.3 kan je spelen zonder cd klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan toch al sinds 1.00? Door die DRM die erbij zit heb je geen dvd nodig tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Wmm schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:01:
Dat kan toch al sinds 1.00? Door die DRM die erbij zit heb je geen dvd nodig tijdens het spelen.
Yup

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
JeanLucPicard schreef op woensdag 12 november 2008 @ 12:26:
Hmm, allies hebben natuurlijk ook zo'n support ability die een gebied laat verdwijnen voor een bepaalde tijd, kan je alles om de bom heen laten verdwijnen. Is denk ik minder rigoreus dan een chronosphere bouwen :) .
Dat werkt wel, maar je moet oppassen dat je de bom niet mee laat verdwijnen denk ik, anders komt ie samen met je gebouwen terug en blaast ie alsnog alles op :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:42
Weet iemand of er speciale ondersteuning voor het Logitech G15 keyboard in Red Alert 3 is? Voorgedefinieerde toetsen en/of LCD ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Zo net even een rondje gespeeld in het lokale gamecafé in Amersfoort. Wat een fantastisch spel, echt dat Red Alert 2 gevoel weer terug, vooral met die belachelijk units als de Crycopter en de Assault Destroyer(wat nu al mijn favoriet is - ik hou wel van flexibiliteit.) . En het verhaal is ook weer heerlijk belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Martinator schreef op woensdag 12 november 2008 @ 00:15:
[...]

Heb je al geprobeerd het spel origineel te kopen? Schijnt te helpen namelijk.
Nee nog niet geprobeerd.
Helpt dat? Want bij mijn broertje gebeurt het ook en die heeft hem wel origineel, alleen wel crack eroverheen omdat ie raar deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
rob-bo schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:15:
Weet iemand of er speciale ondersteuning voor het Logitech G15 keyboard in Red Alert 3 is? Voorgedefinieerde toetsen en/of LCD ondersteuning?
Momenteel niet, maar misschien wordt het later als nog toegevoegd d.m.v. een patch zoals bij tiberium wars.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:59

charrel

Cortisol4life..

ID-College schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:13:
[...]

Nee nog niet geprobeerd.
Helpt dat? Want bij mijn broertje gebeurt het ook en die heeft hem wel origineel, alleen wel crack eroverheen omdat ie raar deed?
:X die crack zorgt ervoor dat het niet erg meer lekker loopt O-) Beetje kansloos om dat hier te vragen, als het al meerdere malen herhaald wordt in het topic....

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Het spel is sowieso te activeren op vijf verschillende PC's, dus je kunt het ook op je eigen computer installeren zonder problemen.

• Soeski
  • Laatst online: 14:54
charrel schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:21:
[...]

:X die crack zorgt ervoor dat het niet erg meer lekker loopt O-) Beetje kansloos om dat hier te vragen, als het al meerdere malen herhaald wordt in het topic....
Ik had al veel gehoord, maar dit nog niet...het origineel kopen en dan vervolgens alsnóg een crack gebruiken!! _/-\o_

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
Dat is niet bijzonder hoor. Dan hoef je bv. niet meer te rommelen met DVDtjes erin en eruit te doen. Het gebeurt ook vaak genoeg dat de kopieerbeveiliging opspeelt, dan is het ook handig om dat even uit te schakelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Rival24
ph4ge schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:55:
Dat is niet bijzonder hoor. Dan hoef je bv. niet meer te rommelen met DVDtjes erin en eruit te doen. Het gebeurt ook vaak genoeg dat de kopieerbeveiliging opspeelt, dan is het ook handig om dat even uit te schakelen.
Bij Red Alert 3 is sowieso al geen DVD meer nodig om te spelen na installatie.
En patch 1.04 is uit.
This patch for Command & Conquer Red Alert 3 improves the
reporting of online games to the ladder and player's stats.

This patch also changes player names in online lobbies to
be listed alphabetically.

Also, a change not listed in the logs but noticed first-hand is a fix which now ensures people playing in a game disappear from the lobby they were in.
Te downloaden ingame of via de update functie in het control center.

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Soeski schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:35:
[...]

Ik had al veel gehoord, maar dit nog niet...het origineel kopen en dan vervolgens alsnóg een crack gebruiken!! _/-\o_
Doe ik vaak genoeg hoor? :?

Ik koop het spel alleen voor de key. Met al mijn spellen down ik de iso en speel met crack (mits het online niet uitmaakt). Heb je de voordelen van alles: geen SecuRom bijvoorbeeld en geen DVD in je lader. En lekker snel.

Ik vind het dus totaal niet raar.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• ID-College
Klopt, ik doe het ook altijd. Ook bij RA2 gedaan.
Maar iig, dan ga ik hem installeren op mijn PC en kijken of het dan over is. Alleen kan je er niet mee online want dan is de serial al in use. Dat is wel jammer.
Bedankt iig. Wil je dus samen die missies doen zul je dus toch twee keer het spel moeten kopen. Lekker geldklopperij zeg :/

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Wmm schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:18:
En patch 1.04 is uit.

[...]

Te downloaden ingame of via de update functie in het control center.
Vind het maar vreemd dat ze nu pas op alfabetische volgorde kunnen zetten. Heb em nu al 2 weken. :s

Net wel lekkere sovietmirror gespeeld tegen Epic-D'Apollo. Post em niet maar ik moet echt betere microen en meer variatie in units gebruiken. :+

Enige dat me erg dwars zit is de Vindicator rush. Ik heb een replay van Wmm gezien ertegen maar tegenwoordig zijn ze er ZO snel mee dat ik als soviet te weinig ermee kan doen. Mass flaktroopers spammen ofzo?

Verwijderd

het jammere van de online en skirmish games is dat je geen regels mag opstellen zoals
eerste 10 minuten niet aanvallen
wel of geen super weapons

en bij online dat je geen buddielijst kan maken

• Count
Hidde schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:25:
[...]

Vind het maar vreemd dat ze nu pas op alfabetische volgorde kunnen zetten. Heb em nu al 2 weken. :s

Net wel lekkere sovietmirror gespeeld tegen Epic-D'Apollo. Post em niet maar ik moet echt betere microen en meer variatie in units gebruiken. :+

Enige dat me erg dwars zit is de Vindicator rush. Ik heb een replay van Wmm gezien ertegen maar tegenwoordig zijn ze er ZO snel mee dat ik als soviet te weinig ermee kan doen. Mass flaktroopers spammen ofzo?
Jup. En expanden als een aap omdat de allies speler vertraagd is qua tanks en andere grondunits. Dit is een interessant filmpje met een how-to: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=422986

• Rival24
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:39:
het jammere van de online en skirmish games is dat je geen regels mag opstellen zoals
eerste 10 minuten niet aanvallen
wel of geen super weapons

en bij online dat je geen buddielijst kan maken
Wut? Je kunt gewoon een friends list aanmaken hoor. Right click op iemand uit de lobby en dan kun je hem toevoegen.

Verwijderd

Rival24 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:43:
[...]

Wut? Je kunt gewoon een friends list aanmaken hoor. Right click op iemand uit de lobby en dan kun je hem toevoegen.
oeps nog niet eens gezien my bad
kan je eigenlijk zelf lobbies aanmaken op land e.d. ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 16:47 ]

• Jantjeuh

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
First post is ook even geupdated met het 1.04 nieuws ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jantjeuh op 13-11-2008 17:02 ]

Verwijderd

Jantjeuh87 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:02:
First post is ook even geupdated met het 1.04 nieuws ;)
zet er dan ook ff bij wat de update inhoud wel zo handig :Y)

• Jantjeuh

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 17:09:
[...]

zet er dan ook ff bij wat de update inhoud wel zo handig :Y)
Command & Conquer Red Alert 3
Version 1.04 Patch Notes - November, 2008

"This patch for Command & Conquer Red Alert 3 improves the
reporting of online games to the ladder and player's stats.

This patch also changes player names in online lobbies to
be listed alphabetically.
Minor fixes dus. Maar het staat er bij op de sp als je het nogmaals wil lezen :) .

[ Voor 6% gewijzigd door Jantjeuh op 13-11-2008 17:31 ]

Verwijderd

btw de grafische kaartenlijst klopt niet helemaal
ik heb bijv een ati radeon X1250 onboard en kan alles gewoon op medium zetten en het spel werkt vloeiend
Hidde schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:25:
[...]

Count schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:41:
[...]

Jup. En expanden als een aap omdat de allies speler vertraagd is qua tanks en andere grondunits. Dit is een interessant filmpje met een how-to: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=422986
Punt in dat filmpje is wel dat de Allies speler z'n Vindi's niet echt goed (kan) gebruikt tegen de Bullfrogs. Wat ik vaak merk is dat de Allies speler m'n Bullfrogs steeds killed (2 Vindi's > 1 Bullfrog) en ik daardoor steeds Bullfrogs moet blijven bouwen. Hij heeft dan op een gegeven moment Guardians en ik heb daar niets tegen. Ook heeft de Soviet daar lang z'n beren in het midden staan, als die direct gekilled zouden worden door Vindi's mis je een enorm stuk line of sight en is verdedigen tegen Vindi's ineens een stuk moeilijker.

Vindi rush is zwaar imba tegen Empire. Tegen Soviet zeggen er zoveel dat het balanced is, ik ben het daar niet (helemaal) mee eens. Het is mapafhankelijk, grotere maps heb je meer kans omdat de Vindi's langer moeten vliegen en je moet geluk hebben als Soviet speler. Als de Allies speler een grote fout maakt en x Vindi's verliest of z'n Vindi's niet optimaal gebruikt dan heb je een goede kans om te winnen.

Buiten dat vind ik het enorm saai om tegen te spelen omdat je gedownen wordt om in de verdediging te gaan voor een groot deel van de game. Imo moet of Allies Airfield pas na Ore Refinery te bouwen zijn of moeten Apollo's tier 2 worden. Ik weet niet precies hoe dat zou werken tegen Empire (het zou het iig meer balancen) en ik denk dat het Soviets de games interessanter maakt + goed balanced (of het moet zo zijn dat de andere opties van Allies zwaar underpowered zijn tov Soviet).

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:07

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ugh.... net een heel mooi 2vs2 potje aan het spelen, was best spannend. In het begin hadden we bijna verloren, maar we hebben ze tegen kunnen houden en weer alles kunnen herbouwen. Uiteindelijk lukte het ons om ze te (bijna) verslaan, één van de tegenstanders had al opgegeven en de 2e was bijna dood.... crasht opeens mijn RA3... zucht... nu heb ik dus ook geen replay ervan (de last-reply is nu corrupted en Wmm's replay tool crashte toen ik die probeerde te bekijken)... ik had deze replay wel willen hebben en had ook het potje af willen maken, ook al hadden we zo goed als gewonnen.

[ Voor 1% gewijzigd door Walance op 13-11-2008 20:12 . Reden: typo ]

Als je die replay nog hebt, wil je hem dan eens sturen naar twrt at airlea.nl? Misschien kan ik hem repairen (ben ik zelf wel benieuwd naar iig) :P.

• Walance

Walance

Nee helaas heb ik hem niet meer... ik heb nu weer gespeeld maar ben zo stom geweest om geen backup te maken van de last replay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
weet iemand of er ook nog grotere maps dan 6 players komen?

en een optie om superweapons uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Er is geen optie om superwapens uit te zetten en ik weet niet of er grotere maps komen, maar mij lijkt van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

jorisw86 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:21:
weet iemand of er ook nog grotere maps dan 6 players komen?
Lagged het nog niet genoeg? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
heb nog een lagg gehad hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Dan zit ik af en toe in de verkeerde game zeker ..... soms is het echt zo tergend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ligt eg aan je pc denk ik speelt heerlijk met 6 man alles uber high 1680x1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*echt

Ligt ook aan je medespelers. Als je er zo'n @#$^#$^ idioot tussen hebt zitten die z'n grafische instellingen veel te hoog heeft dan gaat het spel voor iedereen een stuk trager draaien. Dat mensen dat nog niet doorhebben, dat is al zo sinds Generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Dat wou ik zeggen, bij mij draaid het als een zonnetje, bij die andere niet. En er zit bijna altijd wel een slimmerd bij die alles te hoog heeft staan waardoor het echt uber traag gaat....
Waar ik echt moe van word in een 2vs2 of 3vs3 zijn die gasten die snel opgeven, zit je dan met 3 of 2 basis tegen 3/2 echte spelers. Irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet veel posts over de console-versie zie ik. Ik heb Red Alert dus voor de Xbox 360 gekocht en dat bevalt prima. De makers hebben exact dezelfde besturing gebruikt als in C&C3: Kane's Wrath op de xbox 360. De besturing met de controller werkt natuurlijk wel iets trager dan met toetsenbord en muis. Een PC-speler zou hierdoor waarschijnlijk zonder veel moeite van een even ervaren console-speler winnen.

Waar ik aardig gek van wordt zijn die bommen die middenin je basis verschijnen en dan aftellen en de halve boel opblazen. Ik heb nog niet gekeken of je die dingen kunt verplaatsen met de Chronosphere eigenlijk. Het lijkt me komisch als je ze terug kunt sturen naar de vorige eigenaar.

Spijtig is wel dat ik al een kapotte savegame heb gehad. Bij het laden daarvan kreeg ik een 'fatal error', waarna de console volledig vastliep. Lekker frustrerend. Hopelijk gaat dat niet vaker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb het gister even 5 uurtjes gespeeld, maar wat me opviel is dat de graphics me behoorlijk tegenvielen.
en ook de gameplay heb ik mijn vraagtekens bij.
ik vond het een beetje generals/ts achtig en niet mooi. die cartoon stijl slaat ook volledig de plak mis.

laten ze maar eens een remake maken van ra1 maar dan met mooiere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb het gisteren ook een lange tijd achter elkaar gespeeld (ben bezig met de Sovjet campaign) en RA3 weet voor mij wèl het gevoel dat ik had ten tijde van RA1/RA2 op te roepen. Ik vermaak me iig wel met de game, want aan alles merk je dat RA3 in de reeks past. Namelijk: een RTS game die van zichzelf een karikatuur is. Dat was RA1 in de tijd, RA2 ditto en nu weer. Daarom zijn de filmpjes zo fout als wat, is het grafisch cartoonesk, zijn de units alles behalve realistisch. Dat is nu net wat RA kenmerkt t.o.v. andere RTS games vind ik. En dat is nu net waarom RA mij aanspreekt i.t.t. de C&C games. Geef mij maar games zoals RA, die overduidelijk uitdraagt een karikatuur te willen zijn van een bepaalde tijd. Zoals de makers van GTA een karikatuur maken van the American way of life, zo maken de makers van RA een karikatuur van in dit geval de koude oorlog/strijd tussen Rusland en Amerika waar ditmaal Japan bij aanschuift vanwege het tijdreisverhaal.

Er zijn zat andere games die wel de realiteit proberen na te streven. (door zo realistisch mogelijk dingen weer te geven >> mooiere graphics die echter en echter lijken) En dat is nu net waarom ik juist dergelijke games nadrukkelijk niet wil spelen. Want de realiteit beleef je al in het dagelijks leven en tijdens gamen wil ik dus dingen doen die ik in 't dagelijks leven niet doe of niet kan doen. Met RA herbeleef je de koude oorlog met een overduidelijke knipoog naar de werkelijkheid. En dat maakt het voor mij juist een geslaagd concept. Want gamen is entertainment/tijdverdrijf. In entertainment/tijdverdrijf wil ik plezier hebben dus kan ik die hele "over de top" uitstraling maar wat waarderen. Doordat alles er zo fout uit ziet, maakt het juist dat ik een schitterende game vind. Tis dusdanig fout dat het meteen te lollig is om serieus genomen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om nog even weer terug te komen op die quick Vindicator builds.
Ik speelde net tegen de nr 43 van de EA 1v1 ladder en toen ik in het loadingscreen al zag dat hij Allies was wist ik 1 ding: Vindicators. Hoewel ik onlangs geprobeerd heb het te counteren met quick Migs en daarbij wisselend succes had probeerde ik het nu weer opnieuw, met dit als resultaat: http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=24.

Edit: en werd net gematched tegen de op dat moment nr 1 van de EA ladder. Soviet mirror: http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=25.

[ Voor 15% gewijzigd door Wmm op 15-11-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb RA3 met Patch 1.03, Russen uitgespeeld, krijg alleen het eind filmpje niet te zien.
Zag dat aan het begin van dit topic iemand ook al met dit probleem zat.
Nog meer mensen hier last van? En wellicht een oplossing?
Heb echt geen zin om die missie opnieuw te doen, wil wel heel graag dat filmpje zien.
In de Chapters staat ie er ook helaas niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:51:
Heb RA3 met Patch 1.03, Russen uitgespeeld, krijg alleen het eind filmpje niet te zien.
Heb echt geen zin om die missie opnieuw te doen, wil wel heel graag dat filmpje zien.
jij saved niet halverwege een missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste save die ik had was van een half uur voordat ik em haalde.
Op Medium vond ik em goed te doen, was lekker op dreef.
Zag er geen reden voor.

Dus nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 16:56

frG

Wmm schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 19:42:
Om nog even weer terug te komen op die quick Vindicator builds.
Ik speelde net tegen de nr 43 van de EA 1v1 ladder en toen ik in het loadingscreen al zag dat hij Allies was wist ik 1 ding: Vindicators. Hoewel ik onlangs geprobeerd heb het te counteren met quick Migs en daarbij wisselend succes had probeerde ik het nu weer opnieuw, met dit als resultaat: http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=24.

Edit: en werd net gematched tegen de op dat moment nr 1 van de EA ladder. Soviet mirror: http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=25.
Beide mooie games hoor, netjes gespeeld.

Erg leuk om replays van andere te kijken, daar leer je nog eens wat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Joosie200 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 16:25:
Ik heb het gisteren ook een lange tijd achter elkaar gespeeld (ben bezig met de Sovjet campaign) en RA3 weet voor mij wèl het gevoel dat ik had ten tijde van RA1/RA2 op te roepen. Ik vermaak me iig wel met de game, want aan alles merk je dat RA3 in de reeks past. Namelijk: een RTS game die van zichzelf een karikatuur is. Dat was RA1 in de tijd, RA2 ditto en nu weer. Daarom zijn de filmpjes zo fout als wat, is het grafisch cartoonesk, zijn de units alles behalve realistisch. Dat is nu net wat RA kenmerkt t.o.v. andere RTS games vind ik. En dat is nu net waarom RA mij aanspreekt i.t.t. de C&C games. Geef mij maar games zoals RA, die overduidelijk uitdraagt een karikatuur te willen zijn van een bepaalde tijd. Zoals de makers van GTA een karikatuur maken van the American way of life, zo maken de makers van RA een karikatuur van in dit geval de koude oorlog/strijd tussen Rusland en Amerika waar ditmaal Japan bij aanschuift vanwege het tijdreisverhaal.

Er zijn zat andere games die wel de realiteit proberen na te streven. (door zo realistisch mogelijk dingen weer te geven >> mooiere graphics die echter en echter lijken) En dat is nu net waarom ik juist dergelijke games nadrukkelijk niet wil spelen. Want de realiteit beleef je al in het dagelijks leven en tijdens gamen wil ik dus dingen doen die ik in 't dagelijks leven niet doe of niet kan doen. Met RA herbeleef je de koude oorlog met een overduidelijke knipoog naar de werkelijkheid. En dat maakt het voor mij juist een geslaagd concept. Want gamen is entertainment/tijdverdrijf. In entertainment/tijdverdrijf wil ik plezier hebben dus kan ik die hele "over de top" uitstraling maar wat waarderen. Doordat alles er zo fout uit ziet, maakt het juist dat ik een schitterende game vind. Tis dusdanig fout dat het meteen te lollig is om serieus genomen te worden.
Waar heb je het over... Een spel moet gewoon goede gameplay hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morew0rk schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 23:55:
[...]
Waar heb je het over... Een spel moet gewoon goede gameplay hebben.
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 21:51:
ja ik had dus precies hetzelfde probleem. Heb hem gekocht bij die verschrikkelijke EA Store. Ben maar verder gaan spelen met de andere fracties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp uit jouw antwoord dat jij dus ook geen oplossing hebt gevonden?
Kan er op Google ook al niks over terug vinden.
Patch 1.04 ook geen verandering mee trouwens.

Iemand anders een Youtube filmpje van de victory scene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:45

PoweRoy

funky!

iemand een tip voor het laatste level van de allied? 1e basis rechts onderin heeft teveel tanks waar ik elke keer de aanval kan afslaan maar dan weer enorm veel tanks moet produceren.
Net nog een keer geprobeerd en had alleen laatste basis over in het noorden...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PoweRoy schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:02:
iemand een tip voor het laatste level van de allied? 1e basis rechts onderin heeft teveel tanks waar ik elke keer de aanval kan afslaan maar dan weer enorm veel tanks moet produceren.
Net nog een keer geprobeerd en had alleen laatste basis over in het noorden...
spoiler:
Ik heb Time Bomb level 3 en Surgical Strike gebruikt samen met de proton collider van m'n AI co commander op die iron curtain rechtsboven op de map. Verder ben ik eerst rechtsom gegaan om daar de 1e drie curtains weg te werken, gewoon een flinke zooi Guardian Tanks bouwen + IFV's om die Migs en Twinblades bij de 3e curtain te counteren. Daarna naar de andere kant van de map om m'n co-commander te helpen. Terwijl je daar bezig bent met de laatste curtains bouw alvast een Century Bomber en Tanya. Prop Tanya in die Century Bomber en drop haar bij die space shuttle zodra alle curtains kapot zijn. Tanya blaast de boel op en we zijn klaar.

Eén tip: maak goed gebruik van Spies wanneer je rechtsom begint, je kunt aardig wat tanks (zelfs Apoc's) overnemen met z'n secundary ability voor maar 1000 credits per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 09:15
Het valt me een beetje tegen, ik had meer RA 1 en 2 verwacht.
Oorlog voeren is overzicht hebben en het spel is maar chaotisch, zeker omdat je coop er nog even tussendoor rent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Heerlijk net Nr.1 van de Clanwars.cc verslagen in een 2vs2 samen met Count. Het ging eigenlijk best slecht totdat we besloten samen aan te vallen. De replay duurt schijnbaar 22 minuten, maar het voelde als veel korter!

Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rival24 schreef op zondag 16 november 2008 @ 21:15:
Heerlijk net Nr.1 van de Clanwars.cc verslagen in een 2vs2 samen met Count. Het ging eigenlijk best slecht totdat we besloten samen aan te vallen. De replay duurt schijnbaar 22 minuten, maar het voelde als veel korter!

Enjoy
*bump*

GG inderdaad. Leuke pot.
Ik speelde net een 1v1 tegen die KoS[Unskilled] en dat was imo best wel een gg met vrijwel constant actie. 1v1 Soviet mirror op Temple Prime: http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wmm schreef op zondag 16 november 2008 @ 14:12:
[...]

spoiler:
Ik heb Time Bomb level 3 en Surgical Strike gebruikt samen met de proton collider van m'n AI co commander op die iron curtain rechtsboven op de map. Verder ben ik eerst rechtsom gegaan om daar de 1e drie curtains weg te werken, gewoon een flinke zooi Guardian Tanks bouwen + IFV's om die Migs en Twinblades bij de 3e curtain te counteren. Daarna naar de andere kant van de map om m'n co-commander te helpen. Terwijl je daar bezig bent met de laatste curtains bouw alvast een Century Bomber en Tanya. Prop Tanya in die Century Bomber en drop haar bij die space shuttle zodra alle curtains kapot zijn. Tanya blaast de boel op en we zijn klaar.

Eén tip: maak goed gebruik van Spies wanneer je rechtsom begint, je kunt aardig wat tanks (zelfs Apoc's) overnemen met z'n secundary ability voor maar 1000 credits per keer.
Jezus wat ingewikkeld:
spoiler:
De eerste keer heb ik het gedaan met Tanja in een MCV en chronoshift. De 2e keer voor def zorgen en Bombers pompen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb RA3 gewoon van me laptop verwijderd via 'delete'. Nu stop ik de CD erin, en start de autorun niet meer op en kan dus niet meer installeren !

Iemand een tip ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
NeoMe schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:28:
Ik heb RA3 gewoon van me laptop verwijderd via 'delete'. Nu stop ik de CD erin, en start de autorun niet meer op en kan dus niet meer installeren !

Iemand een tip ?
Probeer als 1e eens gewoon je dvd te openen in "mijn computer".
lukt de autorun niet. zoek dan op de cd naar een setup.msi oid.

werkt dat ook niet, dan moet je in "uitvoeren" "regedit" gebruiken en zoeken naar de register entry voor RA 3 (waarschijnlijk in de map van EA games) en die verwijderen.
let op. dit laatste is wel voor gevorderde gebruikers. (verwijder het verkeerde en je pc doet niks meer)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Jaja, ben daar wel bekend mee...oke dankjewel zal het eens verder uitpluizen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Biobakker schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:54:
[...]

Jezus wat ingewikkeld:
spoiler:
De eerste keer heb ik het gedaan met Tanja in een MCV en chronoshift. De 2e keer voor def zorgen en Bombers pompen.
:D Dat kan ook, denk dat mijn uitleg het ingewikkelder laat lijken dan het is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog tweakers die RA3 coop willen spelen op de 360? :)
Of paar potjes multiplayer? Me gamertag is vorenii dus stuur een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

klopt het dat je de allies campaign niet kan halen als je versie 1.0 hebt?

ik heb namelijk die laatste missie gehaald, met die ion curtains en die shutle launcher maar als ik die haal begint hij weer gewoon opnieuw met die missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
koekoek2003nl schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:19:

ik heb namelijk die laatste missie gehaald, met die ion curtains en die shutle launcher maar als ik die haal begint hij weer gewoon opnieuw met die missie
De bedoeling is dat je een eindfilmpje krijgt en daarna weer terug komt in het manu waar je een nieuwe campaign kunt beginnen.
hier geen probleem gehad met 1.0

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 15:19:

Ik had hetzelfde met de laatste missie van de sovjets. Maar dat was met een download versie, toen ik hem gekocht heb en die eroverheen geinstalleerd was het probleem opgelost.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als je met de USA speelt, waarom kan ik dan niet op twee vliegvelden elk 4 heavy bombers bouwen. Hij zegt dat ik dan die Tech Three moet updaten maarja dat kan niet want die is al gedaan op mijn 1e MCV.

Of is dit gewoon een nadeel van USA.

Allies*

Maar dat komt omdat bij de Allies je je MCV teched en die moet dichtbij de gebouwen blijven staan om voor die gebouwen de tech te behouden. Verplaats je je MCV ver weg dan is die tech dus weg. Je krijgt van die gekleurde bogen van je mcv naar je gebouwen te zien dat aangeeft dat de tech voor die gebouwen geldt. Overigens kun je ook een prospector uitklappen en als zodanig gaan gebruiken.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Okedan, weer iets geleerd :)
Game is trouwens wel super vet, alhoewel ik de vorige toch iets leuker vond.
Vind de soundtrack wel erg sterk, vooral die russische march :)

Verder super irritant dat je soms best vaak moet omschakelen naar 'F' om zo te zorgen dat je units nog iets nuttigs doen. Zorgt alleen maar voor heel veel micro-management. Verder ook super irri dat je elke keer je units moet voorzien van ALT+A ( Agressive ) Anders schieten en vallen ze niet aan als of doen nauwelijks iets terug en nemen geen inisatief.

[ Voor 51% gewijzigd door NeoMe op 20-11-2008 18:04 ]

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Count schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:42:
[...]
- Er is geen RS antiair behalve via Mechabay
Fout, de grondverdediging heeft een special ability. Namelijk om om te schakelen naar anti-air ;)

• Count
I Am Weasel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:16:
[...]

Fout, de grondverdediging heeft een special ability. Namelijk om om te schakelen naar anti-air ;)
RS heeft de slechtste turrets van alle factions die ook nog eens het traagst bouwen (deployen) en op elk moment eenvoudig weggestriked kunnen worden door 2-3 Vindicators. Tot overmaat van ramp kun je ze pas bouwen na Refinery. Niet bepaald een viable counter.

Sowieso sucken turrets, al helemaal tegen air omdat ze maar op 1 plek effectief zijn, een slimme speler gaat gewoon handmatig een andere route vliegen en dan staan je turrets er voor jan lul. :)

Mijn Empire strat tegen Allies is vroeg pushen met 3 tengu en een groepje infantry. Dan moet ie defensief gaan striken zodat je kan techen naar Striker VX. Anders gaat de Allies speler gewoon je Mechabay wegstriken en heb je meteen verloren. Daarna zsm met 3+ Striker VX en wat andere meuk aanvallen, als dat niet genoeg is verlies je waarschijnlijk alsnog aan peacekeeper spam.

Verwijderd

Misschien dat iemand mij kan helpen, ben bezig met de soviet missies.

Zit volgens mij in het level Mykanos, en dan in het ijs gedeelte. (ijsland dacht ik zo). Begin op een eiland, en moet de airfields van de allies vernietigen. En op een gegeven moment komen we erachten dat zo'n russische commandant niet te vertrouwen is. Hij pakt opeens veel geld af en ik kom maar niet verder hier, iemand tips?

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:09:

Zit volgens mij in het level Mykanos, en dan in het ijs gedeelte. (ijsland dacht ik zo). Begin op een eiland, en moet de airfields van de allies vernietigen. En op een gegeven moment komen we erachten dat zo'n russische commandant niet te vertrouwen is. Hij pakt opeens veel geld af en ik kom maar niet verder hier, iemand tips?
Even paar pagina's terug lezen op het forum, staan genoeg zwarte blokjes met spoilers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charrel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:57:
[...]

Even paar pagina's terug lezen op het forum, staan genoeg zwarte blokjes met spoilers :+
Weet jij zo waar ongeveer? Heb er dan denk ik overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:51

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik ben ook met deze missie bezig. Ben zo te lezen al iets verder dan jij, maar heb er geen moeite mee gehad. In het begin bouw ik zoveel mogelijk van alles. Gebouwen, mannetjes, voertuigen, verdediging. Tegen de tijd dat hij mijn centjes afpakt, heb ik al aardig wat. Paar dreadnoughts en wat gepeupel er omheen en zeg maar dag tegen de allies. Iig, zo is het mij gelukt. Speel het op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Met missies die een "onverwachte" wending hebben, zoals vaak de laatste missies van de Japanners:

Als je ziet dat het kaartje niet volledig is en dus uitgebreid gaat worden: wachten met je deel-missies volbrengen, saven, missies volbrengen en kijken wat er gebeurt. Dan loaden en er van tevoren op inspelen.

Zo had ik de Kremlin-missie helemaal verkeerd aangepakt: geen vloot whatsoever. Dus werd na de uitbreiding in de pan gehakt. Geload, vloot opgebouwd en daarna supersimpel.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Medium is niet eens leuk omdat het zo hersenloos is....

Btw ik heb nog een vraag over je AI commander. Vaak zit die maar een beetje aan te prutsen, heeft ie een leger rijd ie zijn tankjes in een rechte lijn naar de tegenstander. Heeft ie een chronosphere gebruikt ie hem niet(of zij).

Bv in die missie dat je in tokyo bent met de alles moet je eerst je eigen mcv ff teletransporteren, zegt die chick ja ik kan ze flanken! Ik zo nou doe maar. Stomme snol heeft nooit der chronosphere gebruikt(niet dat het boeit heb de hele missie opgelost met 4 aircraft carriers en 8 bombers). Maar tis wel lame.(of ik doe iets verkeerd maar die campaign is nie echt lastig dat je het zonder ai haalt).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:52
Bij mij deed ze die missie juist uitstekend, ik moest wel zelf zeggen wat ze moest aanvallen, maar toen was het ook allemaal zo kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:01:
[...]

Ik ben ook met deze missie bezig. Ben zo te lezen al iets verder dan jij, maar heb er geen moeite mee gehad. In het begin bouw ik zoveel mogelijk van alles. Gebouwen, mannetjes, voertuigen, verdediging. Tegen de tijd dat hij mijn centjes afpakt, heb ik al aardig wat. Paar dreadnoughts en wat gepeupel er omheen en zeg maar dag tegen de allies. Iig, zo is het mij gelukt. Speel het op medium.
Heb ik ook al geprobeerd om direct alles te bouwen. Bouw meestal eerst een airport, met 15 heli's en dan val ik de basis aan recht tegen over mij(rechts in beeld) Bouw ook stuk of wat anti air systemen omdat ze zelf ook nogal vaak van bovenaf aanvallen. Maarja verder kom ik niet echt. Met paar duizend credits kan je weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:22:
[...]

Heb ik ook al geprobeerd om direct alles te bouwen. Bouw meestal eerst een airport, met 15 heli's en dan val ik de basis aan recht tegen over mij(rechts in beeld) Bouw ook stuk of wat anti air systemen omdat ze zelf ook nogal vaak van bovenaf aanvallen. Maarja verder kom ik niet echt. Met paar duizend credits kan je weinig.
Hmm, ik heb geen vliegtuig gebouwd voor die missie. Eerst navalyard, dan dacht ik een battlelab (voor de dreadnoughts) en een warfac. Voor de rest alleen maar schepen, die electrische dingen die ook op land kunnen, bullfrogs als anti-air, wat subs en zodra het kan de dreadnoughts. Als ik die laatste heb, zijn alle problemen voorbij (voor dat stuk dan :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:34:
[...]

Hmm, ik heb geen vliegtuig gebouwd voor die missie. Eerst navalyard, dan dacht ik een battlelab (voor de dreadnoughts) en een warfac. Voor de rest alleen maar schepen, die electrische dingen die ook op land kunnen, bullfrogs als anti-air, wat subs en zodra het kan de dreadnoughts. Als ik die laatste heb, zijn alle problemen voorbij (voor dat stuk dan :) ).
Geen vliegtuigen of helikopters gebruikt? Hoe moet je dan wel niet die airbases aanvallen? Je tanks kan je niet via water verplaatsen. Dus enige manier om basis aan te vallen is via de lucht of mannetjes erheen laten sturen.

Of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024

Ik heb de 2e keer dat ik die missie speelde, in het begin toen ik het geld had zoveel mogelijk gebouwd. Daarna ging het geld naar hem toe, maar ik was al bezig met zijn basis vernietigen. Met helicopters etc. zijn olie-eiland, powerplants al vernietigen. Daarna gewoon een 2e basis ergens bouwen, en dan langzaam zijn basis overnemen. Daarna kun je gewoon bezig met die USA commander. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:52:
[...]

Geen vliegtuigen of helikopters gebruikt? Hoe moet je dan wel niet die airbases aanvallen? Je tanks kan je niet via water verplaatsen. Dus enige manier om basis aan te vallen is via de lucht of mannetjes erheen laten sturen.

Of mis ik wat?
Dreadnoughts _/-\o_. En Orbital Drop. Volgens mij haalde die ver genoeg (dreadnought) (en ik vertel nog niet alles, maar daar kom je nog wel achter als je verder bent met deze missie ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:07:
[...]

Dreadnoughts _/-\o_. En Orbital Drop. Volgens mij haalde die ver genoeg (dreadnought) (en ik vertel nog niet alles, maar daar kom je nog wel achter als je verder bent met deze missie ;) ).
Ben nu wat verder, heb me volledig bezig gehouden met de dreadnoughts. 1 airbase is nu al weg en basis van de commadant ook al aardig. Nu alleen even wat geld te kort, maar deze tactiek is stuk beter dan vanuit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Zit volgens mij in het level Mykanos, en dan in het ijs gedeelte. (ijsland dacht ik zo).
Dat was een missie waar ik langer overdeed om hem te halen. Uiteindelijk heb ik hem gehaald door zo snel als ´t kan een stel airfields te bouwen, battle lab daarna en vervolgens zoveel mogelijk zeppelins. Die zeppelins waren de doorslag bij mij, orbital drop spammen op zijn HQ zodra de traitor bekend is. De zeppelins naar de allies om hun 1 & 2de basis onderuit te vegen, orbital drop en je co-op computer aangestuurde vrind naar de traitor zodat je met je orbital drop geen last krijgt van fog of war.

Vervolgens je leger zeppelins uitbreiden, de allies onderuit bombarderen et voila, mission accomplished. Ik heb eerst me volledig gericht op verdedigen wat je hebt in ´t begin, dus je ore collectors beschermen met dat paarse schild (weet de naam niet meer precies). Dat mislukte falikant. Vervolgens barracks en battle lab om Natasha in een bullfrog naar Krukov alvast te sturen tot het moment dat ie 180 graden omdraait. Met Natasha airstrike die HQ naar beneden halen. Wel zorgen dat de tesla coils weggevaagd zijn met je orbital drop :+ Anders is het dag dag Natasha :P

Afijn, zeplins ftw! In die IJsland missie dan tenminste. Ik speel iig met de soviets, vind the Rising Sun niks aan qua bouwstijl en graphic wise. Veels te veel futuristisch. En de allies vind ik qua bouwstijl achterblijven op de soviets.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste