Ik zou graag wat commentaar op de volgende replay hebben, welke ik gister gespeeld heb:
http://www.airlea.nl/ra3replays/download.php?id=19
Zorg er wel voor dat je tijd genoeg hebt want hij duurt 50 minuten

. Ik speel pica hier.
Ik weet dat ik hier heel bagger op mijn units lette (zeevloot voornamelijk) en dat de micro veel te wensen over liet, en ook gewoon veel te langzaam was met van alles, maar ik ben meer benieuwd wat ik tegen bepaalde dingen kan doen, zoals:
De akula subs, op een gegeven moment zag je 1 zo'n sub bij mijn refinery en ik kreeg hem maar niet kapot omdat hij 1 keer schoot en dan weer submergde. Ik zat achteraf zelf te denken aan wat hovercrafts + bommenwerpers/destroyer met shield uit erboven.
De getimede bom van de allies, had op een gegeven moment dat ding bevroren met een heli, om hem vervolgens op te blazen, wat resulteerde in een platte basis, hoe handel ik dat ding? Permanent zon heli erbij laten hangen oid?
Het was ieg een spannende (voor mij ieg, geld sijpelde heeeeel langzaam binnen op het laatst) en zeer leerzame pot, heb geleerd dat je niet 3 airfields naast elkaar moet bouwen bijvoorbeeld

. Mis bij de allies toch wel een beetje de stootkracht die de andere 2 facties hebben, zeker vanuit het water, maar ook wat tanks betreft. Wat air betreft zit het wel goed, alleen mis ik dingen zoals de twinblade die gewoon kan door blijven schieten, maar is de apollo wel weer super.