[Multi]Red Alert 3 | ||
Het is alweer 8 jaar en nog wat maanden geleden dat Red Alert 2 uitkwam en sindsdien is het stilgeweest rond de Red Alert Franchise. Gelukkig kwam hier verandering en is op 14 Februari 2008 Red Alert 3 aangekondigd. Nou wat houdt dit spel dan precies in? Ik neem de beschrijving even schaamteloos over van wikipedia:Het spel is aangekondigd voor de PC, XBOX360 en de Playstation 3. | ||
Inhoudsopgave | ||
Releasedata | ||
De releasedata van Red Alert zijn als volgt: PC: 30 Oktober 2008 360: 11 November 2008 PS3: Geannuleerd | ||
Nieuws | ||
13 November 2008 Patch 1.04 is ook uitgebracht! Deze is nu nog alleen maar te downloaden ingame of via de update functie in het control center! 3 November 2008 Patch 1.03 is ook alweer uitgebracht! Deze is al langer in de roulatie door de automatische updates maar nu staat hij ook op de officiele website van red alert 3.Klikhier om de engels talige patch te downloaden. En klik hier om naar de downloadpagina te gaan als je een andere taal prefereert. 31 Oktober 2008 Patch 1.02 is ook alweer uitgebracht! Je kan klagen wat je wilt maar ze blijven wel aan het patchen bij EA. Deze patch is speciaal uitgebracht om korte metten te maken met het het lange wachten in het hoofdmenu (wat kwam door een vervelende autoupdate/check). Klikhier om de engels talige patch te downloaden. En klik hier om naar de downloadpagina te gaan als je een andere taal prefereert. Deze patch bevat ook al de 1.01 patch mocht je die niet gedownload hebben. 29 Oktober 2008 Patch 1.01 is al voor de release uitgebracht! Deze patch verbeterd onder andere het online uitnodigings systeem waardoor deze betrouwbaarder zou moeten worden. Klik hier om de engels talige patch te downloaden. En klik hier om naar de downloadpagina te gaan als je een andere taal prefereert | ||
De Facties | ||
![]() | Van de officiele website: "A coalition of Western countries bound together in defense of the free people of the world. The Allies are prepared to act decisively with their well-trained soldiers and advanced vehicles, yet long for nonviolent resolutions.". Een uitgebreide beschrijving van alle units en ingame characters kan je hier vinden | |
![]() | Van de officiele website: "An aggressive republic whose scheming leaders draw Soviets from all walks of life to stand behind a self-righteous agenda of achieving a global communistic state. Its forces range from battle-hungry, seasoned troopers to untrained-but-eager simpletons". Een uitgebreide beschrijving van alle units en ingame characters kan je hier vinden | |
![]() | Van de officiele website: "An nationalistic, zealous army of warriors willing to lay down their lives for their godlike Emperor and his vision. The Empire of the Rising Sun runs a strictly-disciplined military that takes great pride in its futuristic weaponry and ruthless tactics.". Een uitgebreide beschrijving van alle units en ingame characters kan je hier vinden | |
De Spelmodi | ||
• Offline: Story Je zal dus met 3 facties kunnen spelen zoals je hierboven al kan lezen. Voor elke factie zijn er 9 missies die je kunt halen, in totaal zullen er dus 27 missies zijn om te spelen. Per missie heb je een vriendelijke AI die met je meespeelt en welke je opdrachten kan geven. Genoeg om een dagje of twee zoet te zijn! • Offline: Skirmish Hier hoef ik weinig over te vertellen. De skirmish kan je tegen bots spelen in 29 officiele maps. Er zijn 4 6-speler maps, 2 5-speler maps, 9 4speler-maps, 3 3-speler maps en 11 1vs1 maps! Voor ieder wat wils dus! • Online: Coop De spraakmakende feature van Red Alert 3! Dit is de story mode maar dan in plaats van een allied computer kan je de story spelen samen met iemand van echt vlees en bloed. Let op: Deze is alleen via de EA servers te spelen en niet via LAN. Dit in tegenstelling tot wat andere mensen beweren. • Online: Ladder Idem als skirmish maar dan tegen spelers van vlees en bloed en ranked. • LAN: Skirmish (PC) Idem als Skirmish maar dan met een of meerdere spelers van vlees en bloed. Voor LAN zijn in tegen stelling tot RA II wel meerdere key´s nodig. Dus elke extra speler moet een legale RA III copy in bezit hebben! • Eastereggs Er schijnen verschillende eastereggs in het spel te zitten. Op dit moment zijn deze nog niet bekend. | ||
Frequently Asked Questions (FAQ) | ||
[PC] Waar moet ik de code van de premier edition invullen? De url is namelijk onjuist | ||
Deze url is tussentijds helaas veranderd. De juiste website moet zijn: http://www.ea.com/redalert/premier/ . Veel plezier | ||
[PC] Mijn serial key is invalid als ik online wil spelen | ||
| ||
[PC] Ik heb het spel legaal gekocht en mijn serial key is invalid bij de installatie | ||
if you don't wish to do that.[/quote] | ||
[PC] Hoe zit het nu met de drm | ||
Om onnodige discussies in het topic te besparen laat ik hier even het woord aan Chris Corry (Executive Producer RA 3) (source). Samengevat:
| ||
[PC] Welke specs heb ik nodig | ||
| ||
[PC]Mijn vraag staat hier niet tussen | ||
Tja, dat kan. Daarvoor hebben we o.a dit topic | ||
Patches | ||
1.03 is hier te downloaden. 1.02 is hier te downloaden. 1.01 is hier te downloaden. | ||
Voorgaande topics | ||
[hier] kan je het voorgaande topic vinden (Auteur: Biobakker). | ||
Screenshots |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 10% gewijzigd door Jantjeuh op 13-11-2008 17:29 ]