Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/logo.gif

[Multi]Red Alert 3
Het is alweer 8 jaar en nog wat maanden geleden dat Red Alert 2 uitkwam en sindsdien is het stilgeweest rond de Red Alert Franchise. Gelukkig kwam hier verandering en is op 14 Februari 2008 Red Alert 3 aangekondigd. Nou wat houdt dit spel dan precies in? Ik neem de beschrijving even schaamteloos over van wikipedia:
Red Alert 3 is een real-time strategy spel. Het verhaal vind plaats in een parallel universum waarin de Sovjet-Unie nog bestaat en de Derde Wereldoorlog plaatsvindt tussen de Sovjets, de geallieerden en een derde fractie die bekend staat als Empire of the Rising Sun, wat is afgeleid van het Japanse Keizerrijk.
Het spel is aangekondigd voor de PC, XBOX360 en de Playstation 3.
Inhoudsopgave
Releasedata
De releasedata van Red Alert zijn als volgt:
PC: 30 Oktober 2008
360: 11 November 2008
PS3: Geannuleerd
Nieuws
13 November 2008
Patch 1.04 is ook uitgebracht! Deze is nu nog alleen maar te downloaden ingame of via de update functie in het control center!
1.04 Changelog
• improves the reporting of online games to the ladder and player's stats.
• Changes player names in online lobbies tobe listed alphabetically
3 November 2008
Patch 1.03 is ook alweer uitgebracht! Deze is al langer in de roulatie door de automatische updates maar nu staat hij ook op de officiele website van red alert 3.Klikhier om de engels talige patch te downloaden. En klik hier om naar de downloadpagina te gaan als je een andere taal prefereert.

31 Oktober 2008
Patch 1.02 is ook alweer uitgebracht! Je kan klagen wat je wilt maar ze blijven wel aan het patchen bij EA. Deze patch is speciaal uitgebracht om korte metten te maken met het het lange wachten in het hoofdmenu (wat kwam door een vervelende autoupdate/check). Klikhier om de engels talige patch te downloaden. En klik hier om naar de downloadpagina te gaan als je een andere taal prefereert. Deze patch bevat ook al de 1.01 patch mocht je die niet gedownload hebben.

29 Oktober 2008
Patch 1.01 is al voor de release uitgebracht! Deze patch verbeterd onder andere het online uitnodigings systeem waardoor deze betrouwbaarder zou moeten worden. Klik hier om de engels talige patch te downloaden. En klik hier om naar de downloadpagina te gaan als je een andere taal prefereert
De Facties

Afbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/fact_allies.jpg
Van de officiele website: "A coalition of Western countries bound together in defense of the free people of the world. The Allies are prepared to act decisively with their well-trained soldiers and advanced vehicles, yet long for nonviolent resolutions.". Een uitgebreide beschrijving van alle units en ingame characters kan je hier vinden

Afbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/fact_soviet.jpg
Van de officiele website: "An aggressive republic whose scheming leaders draw Soviets from all walks of life to stand behind a self-righteous agenda of achieving a global communistic state. Its forces range from battle-hungry, seasoned troopers to untrained-but-eager simpletons". Een uitgebreide beschrijving van alle units en ingame characters kan je hier vinden

Afbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/fact_empire.jpg
Van de officiele website: "An nationalistic, zealous army of warriors willing to lay down their lives for their godlike Emperor and his vision. The Empire of the Rising Sun runs a strictly-disciplined military that takes great pride in its futuristic weaponry and ruthless tactics.". Een uitgebreide beschrijving van alle units en ingame characters kan je hier vinden
De Spelmodi

Offline: Story
After years of conflict, the Allies are finally on the brink of victory. Cowering behind the walls of the Kremlin, the Soviets decide to turn to one last act of desperation - the use of an experimental time travel device. The mission: to go back in time to eliminate Albert Einstein before he creates the technologies that will lead the Allies to ultimate victory. After a successful mission, the Soviets return to the present, discovering the Allied position has weakened. But before they can truly celebrate, they find out their actions have spawned a new threat and global superpower, the mysterious, technologically advanced, Empire of the Rising Sun. Welcome to World War III.
Je zal dus met 3 facties kunnen spelen zoals je hierboven al kan lezen. Voor elke factie zijn er 9 missies die je kunt halen, in totaal zullen er dus 27 missies zijn om te spelen. Per missie heb je een vriendelijke AI die met je meespeelt en welke je opdrachten kan geven. Genoeg om een dagje of twee zoet te zijn!
Offline: Skirmish
Hier hoef ik weinig over te vertellen. De skirmish kan je tegen bots spelen in 29 officiele maps. Er zijn 4 6-speler maps, 2 5-speler maps, 9 4speler-maps, 3 3-speler maps en 11 1vs1 maps! Voor ieder wat wils dus!
Online: Coop
De spraakmakende feature van Red Alert 3! Dit is de story mode maar dan in plaats van een allied computer kan je de story spelen samen met iemand van echt vlees en bloed. Let op: Deze is alleen via de EA servers te spelen en niet via LAN. Dit in tegenstelling tot wat andere mensen beweren.
Online: Ladder
Idem als skirmish maar dan tegen spelers van vlees en bloed en ranked.
LAN: Skirmish (PC)
Idem als Skirmish maar dan met een of meerdere spelers van vlees en bloed. Voor LAN zijn in tegen stelling tot RA II wel meerdere key´s nodig. Dus elke extra speler moet een legale RA III copy in bezit hebben!
Eastereggs
Er schijnen verschillende eastereggs in het spel te zitten. Op dit moment zijn deze nog niet bekend.
Frequently Asked Questions (FAQ)
[PC] Waar moet ik de code van de premier edition invullen? De url is namelijk onjuist

Deze url is tussentijds helaas veranderd. De juiste website moet zijn: http://www.ea.com/redalert/premier/ . Veel plezier :)
[PC] Mijn serial key is invalid als ik online wil spelen :?
There were a small amount of keys in the early distribution which were not pre-loaded in to our backend, thus that is why it's tell you it is invalid. This is a similar issue we experienced during the Beta Test. This will be resolved by the end of day TODAY. By tonight, or at latest tomorrow morning, anyone experiencing this particular issue should be able to get online without a problem. Many of you may not even experience this.
[PC] Ik heb het spel legaal gekocht en mijn serial key is invalid bij de installatie :?
To our misfortune, another small set of the first run of manuals misprinted the serial keys, leaving one digit off. Our Customer Support team has posted a simple FAQ proces at help.commandandconquer.com (CLICK THE LINK ABOVE) where you can contact them and they will quickly help you fix your key.

However, there is a quick workaround if you do not want to go through that process.

The last digit of your serial key will either be a number from 0 - 9 or a letter from A - Z. Using a quick proces of elimination, simply type a number or letter at the end of the serial key until it activates. There is a maximum of 36 possible entries, so it's likely you'll hit the correct number or letter before then. It's not the most glamorous workaround, but its quick and painless and will save you some time from contacting [url=http://help.commandandconquer.com/cgi-bin/eacandc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=CiSYjAhj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_faqid=20760]Customer Support
if you don't wish to do that.[/quote]
[PC] Hoe zit het nu met de drm :?

Om onnodige discussies in het topic te besparen laat ik hier even het woord aan Chris Corry (Executive Producer RA 3) (source).
DRM and why we need it
Software piracy is a really big deal for the developers of PC games. We work for years, putting our soul into making software and it breaks our hearts to see it pirated. Imagine going to work every day for two years to create something special, only to see it stolen. Copy protection may not be a perfect solution, but we can’t sit back and do nothing. The copy protection in Red Alert 3 helps strike a delicate balance between protecting ourselves from casual piracy and allowing players the flexibility to enjoy the game on multiple machines.

No disk required
Here’s one thing that is unambiguously cool about Red Alert 3: you do not need the DVD in your drive to play the game. Install the game on your machine and then put the disc away in a safe place – you won’t need it again unless you want to install it on another machine. All of the game content is placed on your hard disk, which helps make loading times fast and video playback smooth.

Authorization limits
Red Alert 3 comes with no installation limits whatsoever. You can install and uninstall the game on as many machines as you want, as many times as you want. But you are limited to five authorizations. So what’s an authorization? The first time you actually run the game on a machine, we will authorize that machine. If you reach the authorization limit, the game will not run on a new machine. If you make major changes to the computer (switching out multiple pieces of hardware, install a new OS, etc.) you might need to reauthorize the machine. This is quite similar to what other commercial applications do.

Just give us a call…
Most importantly, and I really cannot stress this enough, we are not going to leave you hanging. If you had a run of bad luck, some hardware failures, a botched OS install, your notebook was stolen, you spilled a coke on your keyboard – you get the idea – and all five of your authorizations have been used up, just give us a call. We’ll work with you and provide as many additional authorizations as are appropriate.

… Or do it yourself
It’s not going to be ready in time for the game’s release, but we are working on giving you the ability to deauthorize machines yourself. In a future Red Alert 3 patch, we plan to provide you with an easy way to remove the authorization on a given machine, freeing it up for use on a different computer. Now we don’t know how long it will take to prepare this feature. We are shooting for the end of the year but we believe that it’s much more important to implement it correctly than to rush it out the door. And while it’s true that being able to deauthorize your machines doesn’t address those rare “act of God” scenarios that wipe out five authorizations all at once, it will be very easy to move an authorization from one machine to another under more typical circumstances.

Looking Ahead
A few weeks ago I installed an original copy of Red Alert 2, released in 2000, on my work machine. I don’ t know if the authentication servers will still be up and running 8 years from now, but if the previous C&C games are any indication, we’re going to be playing Red Alert 3 for a long, long time to come. Knowing this, once the game has lived its natural life and the risk for piracy has died down, we plan to patch the copy protection out of the game. We don’t have any preconceived ideas about when this will occur, but when we decide to decommission the authentication servers we will first make a patch available that will disable copy protection from the game. I think this will come as a relief to many of you; it does me.
Samengevat:
  • De DVD is niet meer nodig om het spel te spelen.
  • Geen installatie limieten. Wel maximaal vijf authorisaties (dus maximaal te installeren op 5 configuraties.
  • In de toekomst kan je zelf een authorisatie verwijderen zodat contact met EA niet meer nodig is.
  • In de toekomst wordt de DRM verwijderd dmv een patch als EA de game niet meer support. Je kan het spel dus altijd blijven spelen.
[PC] Welke specs heb ik nodig :?
OS – Windows XP / Vista (32-Bit)
Processor – XP: 2.0 GHz (Intel Pentium 4AMD Athlon 2000+Multiple Cores) / Vista: 2.2 GHz (Intel Pentium 4/AMD Athlon 2200+/Multiple Cores)
Memory – XP/Vista: 1 GB
Hard Drive – Media: 6.0 GB / EA Link: 12.0 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card – NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card
Sound Card - DirectX 9.0c compatible (Creative Sound Blaster Audigy cards require a Intel P4 2.6 GHz or similar under Vista, Yamaha Xwave-512 not supported)
Online Multiplayer – 512 Kbps or faster2-8 Players
Input - Keyboard, Mouse
[PC]Mijn vraag staat hier niet tussen :?

Tja, dat kan. Daarvoor hebben we o.a dit topic :)
Patches
1.03 is hier te downloaden.
1.02 is hier te downloaden.
1.01 is hier te downloaden.
Voorgaande topics

[hier] kan je het voorgaande topic vinden (Auteur: Biobakker).
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/sc1_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/sc2_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/sc3_t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/sc4_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/sc5_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://i437.photobucket.com/albums/qq92/Jantjeuh87/GoT/sc6_t.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Jantjeuh op 13-11-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
Gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:15

H.Boss

Hugo Boss

Maar ik zag achter op het doosje MultiCore staan? Maar als ik naar het verbruik kijk, dan loopt een core de hele tijd op 96% en de rest doet niks. afentoe een lichte verandering van een paar procent geven die anderen.

Ik beschik over een Intel C2Quad Q9550.

Iemand dit nog ervaren?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag weet iemand of Red Alert 3 Premier Edition ook voor Xbox360 uit komt ? wand ik kan alleen dezen vinden voor PC en niet voor Xbox360 of PS3 zou raar zijn dat alleen voor PC een Premier Edition uit komt en niet voor Xbo360 of PS3

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Is er overlegd dat de TS overgenomen werd...

EDIT: Hmm sorry |:(
Jantjeuh87 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:52:
Met toestemming van PromoX heb ik een nieuw topic aangemaakt. Omdat dit topic ver boven de 1.000 posts is vraag ik jullie vriendelijk daar verder te praten over RA III. Link naar nieuw topic

Ik heb een moderator gevraagd om dit topic te sluiten.

[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 30-10-2008 18:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
MrJoker1985 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:58:
Maar ik zag achter op het doosje MultiCore staan? Maar als ik naar het verbruik kijk, dan loopt een core de hele tijd op 96% en de rest doet niks. afentoe een lichte verandering van een paar procent geven die anderen.

Ik beschik over een Intel C2Quad Q9550.

Iemand dit nog ervaren?
Hallo,

Ik heb deze informatie alleen maar van een website. De Red Alert website was niet erg helpvol. Zou je/of iemand anders misschien de benodigde specs van het doosje hier neer willen zetten zodat ik de correcte informatie kan toevoegen aan de startpost?

Beetje raar dat je 95% van een single core wordt verbruikt inderdaad :? Helaas ben ik niet echt bekend met de quadcores, behalve dat de support voor >2 cores nog niet echt verregaand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Jantjeuh87 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:03:
[...]

Hallo,

Ik heb deze informatie alleen maar van een website. De Red Alert website was niet erg helpvol. Zou je/of iemand anders misschien de benodigde specs van het doosje hier neer willen zetten zodat ik de correcte informatie kan toevoegen aan de startpost?

Beetje raar dat je 95% van een single core wordt verbruikt inderdaad :? Helaas ben ik niet echt bekend met de quadcores, behalve dat de support voor >2 cores nog niet echt verregaand is.
Ja. ik heb het doosje hier. Heb hem eergister aangeschaft. En er staat precies hetzelfde als dat jij hebt vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:37

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Zitten er in Red Alert 3, ook anti-raketten units? In C&C Generals had je nog units die raketten uit de lucht konden knallen. Iets wat ik ook bij C&C 3 graag had terug gezien. Want tegen raketten was je sowieso kansloos.

Laatste vraag: kun je in skirmish ook de superwapens uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:07:
Zitten er in Red Alert 3, ook anti-raketten units? In C&C Generals had je nog units die raketten uit de lucht konden knallen. Iets wat ik ook bij C&C 3 graag had terug gezien. Want tegen raketten was je sowieso kansloos.

Nee en nee (die laatste nee weet ik niet helemaal zeker).

Over die quad cores: RA3 is singlecore, het is een antieke engine, remember ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:07:

Volgens deze screen [klik] niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Wmm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:08:
[...]

Nee en nee (die laatste nee weet ik niet helemaal zeker).

Over die quad cores: RA3 is singlecore, het is een antieke engine, remember ;).
Waarom staat er dan multicore op het doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Bedankt voor het beantwoorden. Weten we dat ook meteen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
MrJoker1985 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:14:
[...]

Ik denk dat het meer gaat over de multi-core architecture.
Zoals bijvoorbeeld, een 2GHz C2D sneller is dan een 3GHz Pentium 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat Shammah zegt. Een C2D op 2.13 ghz is veel en veel sneller dan een P4 op 2.5 ghz.
Op het doosje staat ook niet dat het ondersteunt wordt. Verder is een dual core natuurlijk altijd beter dan een singlecore, ook als de game het niet ondersteunt. De game kan dan alsnog op een andere core dan de achtergrondprocessen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJoker1985 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:14:
[...]

Omdat het draait op een multicore.. wilt niet zeggen dat ie ervan gebruikt maakt..Het is een beetje overbodig idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef
Nee, zo bedoel ik het niet. Om de "single player campaign" in co-op met een buddy te kunnen spelen moet je inloggen op de EA servers. Het is niet mogelijk om het via de LAN optie te doen. Een gevolg ervan is dus ook dat als je de campaign co-op met je buddy wilt doen je ook beiden de game legaal moet hebben . Je kunt natuurlijk altijd gewoon naast elkaar zitten in één huis / kamer en beiden inloggen op de EA servers. Wat Wezz6400 wil moet prima mogelijk zijn.
Ja daar heb je lekker veel aan als je met een cross-over kabel ff twee laptops aan elkaar hangt om te gamen. :\ Dat, de DRM beveiliging, de gare release (serials die niet werken, 0-day patch, etc.) en de tegenvallende gameplay doen mij besluiten deze game over te slaan. Misschien dat ik hem nog een keer uit een budgetbak vis maar EA heeft wat mij betreft weer een goede serie om zeep geholpen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:49

Eijkb

Zo.

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:33:
[...]

Ja daar heb je lekker veel aan als je met een cross-over kabel ff twee laptops aan elkaar hangt om te gamen. :\ Dat, de DRM beveiliging, de gare release (serials die niet werken, 0-day patch, etc.) en de tegenvallende gameplay doen mij besluiten deze game over te slaan. Misschien dat ik hem nog een keer uit een budgetbak vis maar EA heeft wat mij betreft weer een goede serie om zeep geholpen. :(
1) Met crosscable gamen kan, maar niet coop de levels.
2) DRM beveiliging, tja. Genoeg over gezegd inmiddels.
3) 0 day patch is voor online play, serials is bagger idd.
4) Gameplay: hoe weet jij dat zonder te spelen? Voor de een leuk, voor de ander niet.

Zou je een baan accepteren bij EA? Gezien je subtitle als wannabee gamedev?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Ik heb de Premier Edition gekocht en kreeg de link voor de extra maps.

Dit is te dubieus. Sowieso is er een reden waarom alleen mensen die extra betalen, extra content krijgen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 18:57 ]

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx voor de link :*)

iemand al een oplossing tegen die laffe zelfmoord aanslagen van je mcv verkopen en 50+ infantry op je base raggen in 2 min?? jah goed scouten natuurlijk en als het kan het water op maar niet op alle mappen kan je het water op.. hints tips bo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Brrr, wat een tegenvaller dit spel. EA heeft het weer helemaal verprutst.

Het lijkt wel een Batman en Robin-spel, zo catoony en onrealistisch zien die units er allemaal uit. Vreselijk. En ik maar denken dat de Tiberian-reeks kinderachtig en onrealistisch was :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het cartoony gehalte wel meevallen en ben erg blij met de gameplay! het had echt een stuk erger kunnen zijn met EA maar ze hebben dat RA2 gevoel toch wel een beetje kunnen waarborgen. Over de units ben ik het opzich ook wel eens, RA is uit de basis een realistische rts en dat is totaal verdwenen, dat had van mij ook wel mogen blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jippie volgens http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest kan ik ik hem spelen morgen gelijk maar ff kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt jammer, want ik vind het spel erg leuk. Maar die wapens waar je je niet tegen kan verdedigen vind ik irritant. Bedoel niet een gebouw waar superweapen gemaakt wordt, want die kan je tenminste nog vernietigen. Maar Die aanvallen zoals ze ook in generals zitten vind ik saai. Heb je beetje leuke basis gemaakt wordtie gemold door zoiets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:44:
[...]

Dat is echt jammer, want ik vind het spel erg leuk. Maar die wapens waar je je niet tegen kan verdedigen vind ik irritant. Bedoel niet een gebouw waar superweapen gemaakt wordt, want die kan je tenminste nog vernietigen. Maar Die aanvallen zoals ze ook in generals zitten vind ik saai. Heb je beetje leuke basis gemaakt wordtie gemold door zoiets :X
Tja ik snap ook niet waarom ze dat hebben gedaan.. Misschien wordt dit wel geupdated in de patches? Het maakt het spel wel moeilijker en onverwachter. Dus tja het hangt er vanaf wat je ermee wil. Rushers zullen er wel blij mee wezen... maar turtles niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met internet aangesloten en je account verbonden is met online gedeelte duurt mijn opstarten opeens 10x langer , tis echt zeer bagger want elke dat gebeurd ook zo bij elke optie menu als ik wat aanpast of zelfs niet

ligt dat nou aan mij of hebben meerdere mensen het?

mijn systeem specc is overkill dus daar hoef ik mij niet zorgen te maken ;d , zonder internet ben ik binnen 5sec in het spel en met internet mag ik koffie gaan halen :S

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:39:
[...]

1) Met crosscable gamen kan, maar niet coop de levels.
2) DRM beveiliging, tja. Genoeg over gezegd inmiddels.
3) 0 day patch is voor online play, serials is bagger idd.
4) Gameplay: hoe weet jij dat zonder te spelen? Voor de een leuk, voor de ander niet.

Zou je een baan accepteren bij EA? Gezien je subtitle als wannabee gamedev?
1) En laat ik dat nou net willen doen. :/
3) Een 0-day patch betekend dat je gold build nog niet af was, een rushjob dus. Iets wat Apoc ook al onderkende met zijn post over toekomstige patches. Wat dat doet met de kwaliteit van de game hoef ik niet uit te leggen als het over EA gaat.
4) Ik heb de beta gespeeld, ja er is vast het een en ander veranderd tussen de beta en de release maar de core gameplay zal hetzelfde gebleven zijn. En juist daar was ik persoonlijk niet blij mee.

5) Nee ik zou nooit een baan accepteren bij EA. Over het hoe en waarom wil ik graag uitwijden maar dat lijkt me hier off-topic, buiten het feit dat ik de nodige sarcastische reacties al weer aan zie komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel welgeteld 15 mins gespeeld (skirmish).

WALGELIJK, dit heeft geen drol met strategie of Command and Conquer te maken.
Casul virus slaat ook hier toe !

sonde van mn geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om co-op over lan te spelen met dezelfde key (legaal)? :)

@ Gab3:

Had je dan niet wat meer in het spel moeten verdiepen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:03:
Ik heb het spel welgeteld 15 mins gespeeld (skirmish).

WALGELIJK, dit heeft geen drol met strategie of Command and Conquer te maken.
Casul virus slaat ook hier toe !

sonde van mn geld..
Inderdaad, dit is tien keer niks. Heb het spel zonet "gekocht". Hou totaal niet van die kermis-look. C&C 3 is zelfs nog beter.

Het enige waar EA wel goed in is, is mooie HD filmpjes op het scherm toveren. Als de game net zo goed was als de filmpjes, was er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:23:
[...]

Inderdaad, dit is tien keer niks. Heb het spel zonet "gekocht". Hou totaal niet van die kermis-look. C&C 3 is zelfs nog beter.

Het enige waar EA wel goed in is, is mooie HD filmpjes op het scherm toveren. Als de filmpjes net zo goed waren als het spel, was er niks aan de hand.
Liever andersom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:23:
[...]
Het enige waar EA wel goed in is, is mooie HD filmpjes op het scherm toveren. Als de game net zo goed was als de filmpjes, was er niks aan de hand.
Hehe, die zijn oscar waardig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Als ik de reacties hier zo lees, is er weer een spel te schrappen van mn eindejaarslijstje, van de nieuwe Call of Duty ben ik ook al niet zo ondersteboven als ik verwacht had, en nou had ik gehoopt dat RA3 me wel weer een beetje zou opvrolijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
Ik ben blij dat ik hem niet gelijk gekocht hebt, want vind het spel een echte tegenvaller. Het ziet er gewoon niet uit, veel te druk, afschuwelijke units en gebouwen, de kleuren die kunnen echt niet. Had gehoopt dat de units een beetje meer realistische waren, maar als je dan een paar clowns door de lucht ziet vliegen, die door één of ander kanon worden afgeschoten, dan heb ik echt geen RA2 gevoel meer. Jammer :'(

[ Voor 34% gewijzigd door Barfman op 30-10-2008 21:44 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
wat een hoop stront op een schijfje weer van EA }:O

van C&C3 nog steeds niets geleerd, die user interface die bijna 1/3e van je scherm in beslag neemt en nog steeds niet scaleable is....

Zit je te spelen op 2560x1600 camera geforceerd ingezoomd met je neus tot op de grond + nog eens 800 pixels aan uitgerekte UI graphics. Kan het iedereen afraden dit spel te kopen, misschien als er geen geld meer binnenkomt dat ze dan eindelijk gaan leren van hun fouten 8)7

gelukkig duurt het niet lang meer tot SC2 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
In het eerste deel van dit topic waren de reacties toch een stuk positiever.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik begrijp zelf ook niet echt wat hen er toe aangezet hebben om zo rigoreus in te grijpen op het gebruikte kleurenpallet. Het ziet er zeker mooier uit i.v.m. deel 2, maar dat mag ook wel na 8 jaar. Maar toch, dat ze het dusdanig over de kop gooien is wellicht iets te veel in 1 keer. Echter, ik vind wel dat je EA het mag nageven hoe ze het hele hebben en houden rondom water hebben gepresenteerd. Dat ziet er wel tof uit vind ik. De units e.d. mochten minder kleurrijk en meer in het rijtje zoals we gewend waren bij RA1 &2.

Al met al ben ik toch blij RA3 gekocht te hebben, al is het maar omdat je als RA liefhebber geen andere keus hebt. En verder, alleen al die filmpjes zijn weer heerlijk om te zien. Dat het dan zo zijn mindere punten in game heeft is erg jammer, maar is overkombaar vind ik. Dan nu maar weer 8 jaar lang wachten op RA 4, wie zal het zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Oei, net heel even gespeeld, maar ik vrees dat dit heeeeeeel erg veel tijd gaat opslurpen

dat is dus goed, voor degene die niet tussen de regels door kunnen lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De hele serie hebben ze gewoon verkracht. Vind Red Alert 1 nog steeds de beste. Keek sinds de aankondiging, best wel uit naar deel 3.

En EA wilde voortaan betere games gaan uitbrengen mét betere support.

Daar merk ik tot nu toe weinig van:

-FIFA 09 voor de PC blijft niks t.o.v. consoles.
-Red Alert 3 is dus ook niks geworden
-C&C 3: KW duurde maanden voordat er nog eens keertje een patch uitkwam.

Ben benieuwd wat Need for Speed: Undercover ons gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de premier edition gekocht maar helaas kan deze niet in het Nederlands geïnstalleerd worden net zoals met command and conquer 3 zodat je ondertiteling heb met de filmpjes etc. Mijn engels is niet echt geweldig ofzo :'( en ik was dus benieuwd of de gewone editie wel in het Nederlands geïnstalleerd kan worden? Zou iemand dit mij kunnen vertellen? Of weet iemand of er miss een taalpakket voor is ergens?

alvast bedankt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Na dat vreselijke Tiberium Wars ofzo iets had ik echt de hoop dat de opvolger van Red Alert alles weer goed zou maken

Wat een klap in mijn gezicht!

Dit spel lijkt wel volledig ingericht te zijn voor consoles en 12 jarigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.conquerthislife.com/
LOOOOOL

Ik vind het wel erg cheap van sommigen hier dat ze de game afschrijven op hoe het eruit ziet, het aantal vrouwen met weinig en strakke kleding en mancannons. Red Alert 2 zal al vrij vol met dergelijke dames, filmpjes die vreselijk over the top waren en idiote units (Octopussen?). RA3 is iets erger, dat geef ik toe, maar dat is waar de hele game om draait: onzin en dikke lol. En ik ben altijd behoorlijk laagdenkend over EA, maar ik moet toch zeggen dat ze met RA3 behoorlijk in hun opzet geslaagd zijn. Ook in andere aspecten zijn ze geslaagd, de multiplayermaps die ik gezien heb zijn afwisselend, leuk en vooral mooi, het menu systeem + online lobbies voelen verrassend robuust aan en geven je niet telkens het idee dat de game elk moment gaat crashen en de muziek is FANTASTISCH, EA heeft er erg goed aan gedaan om Frank Klepacki terug te halen met een flinke zak geld. Ik weet zeker dat ik de SP campaign helemaal uit ga spelen (en dat is voor mij heel wat), al is het alleen maar om al die over the top onzin mee te maken :D. Deze game brengt ook veel meer het RA2 gevoel terug dan CNC3 het CNC2 gevoel terugbracht.

Overigens moet ik ook credits geven aan EA voor de gehele reclame campaign. Ik wil niet weten wat het gekost heeft, maar het is geweldig.

@ persoon onder mij: turtlen is ook nooit de bedoeling van CNC geweest, ook vroegah niet. Ga dan gewoon Sim City spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wmm op 30-10-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

Ik vind RA3 ook een beetje tegenvallen:
Gare CD en installatie van 40 + min voor 8 gb...
Vreselijke menu's waarvan de laadtijden een stuk langer zijn dan de game :S
Geld binnenhalen en aantal gebouwen / units zijn te versimpeldt...
Turtlen zit er niet meer in met al die promotie's en superwapens...
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op internet wil inloggen zegt ie dat mijn internet niet aan staat (na 5 minuten zoeken), erg gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
Nou ik ben toch zeer positief over het spel. En hoe komt iemand erbij dat de install 40 min duurde?? Bij mij duurde die ongeveer 5 minuten. Ook het laden van menu's enzo gaat lekker vlot. Hij draait bij mij zelfs beter dan C&C3 :9 . Muziek is ook weer lekker, en de graphics zien er zeker goed uit.

De units zijn wel lekker wisselend. Ga nu maar eens aan de campagne beginnen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Dit spel is grafisch zo vreselijk dat ik opeens veel respect hebt voor Tiberium Wars. Niet dat dat spel er top uitzag, maar het ziet er in vergelijking met RA3 toppie uit. Plus dat crappy Tiberium Wars zelfs leuker was om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het gezeur van de stijl niet echt. RA3 blijft aardig trouw aan de stijl van Red Alert 2. Wie hier over zeurt heeft zeker nooit RA2 of Yuri's Revenge gespeeld. Haal die anders weer eens uit de kast om te zien dat er haast geen verschil in zit. RA2 had overigens dolfijnen, mind-control, squids, vliegende mannetjes etc. Een aantal nieuwe units vind ik heel tof en eindelijk hebben de Soviets een paar leuke Air-units. De Kirov airship is weer terug en dat ding blijft geweldig, de Twin Blade helicopter vind ik ook erg tof en de Migs zijn zeer handig als defense tegen andere vliegtuigen. Helaas een copy-paste uit C&C generals maar dat mag de pret niet drukken. Daarnaast vind ik het vet dat ik eindelijk gebouwen in het water kan neerzetten. Je krijgt hierdoor eindelijk de kans voor echt goede naval battles.

Het enige dat ik mis dat RA2 wel had zijn unieke units voor de campaign zoals de grote kanonnen in RA2 en de nukes natuurlijk ik weet dat Einstein er niet is maar hadden ze toch niet stiekem een blue-print van een nucleaire raket in hun binnenzak kunnen stoppen voor ze de tijdmachine ingingen.

De game speelt heel lekker weg en heeft een goed Command & Conquer gevoel. Er zijn genoeg serieuze oorlogspellen op de markt zoals Company of Heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

Timocos schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:05:
Nou ik ben toch zeer positief over het spel. En hoe komt iemand erbij dat de install 40 min duurde?? Bij mij duurde die ongeveer 5 minuten. Ook het laden van menu's enzo gaat lekker vlot.
Bij mij en bij een vriend van me deed de CD het slecht, ging niet fatsoenlijk draaien maar steeds even opspinnen... De installatie ging misschien 5 mb/s...

De menu's zijn soms ontzettend traag vooral als je terug gaat uit bijvoorbeeld opties of multiplayer...

Voor de rest zit er een hoop leuk spul in en zal ik RA3 zeker flink spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:49:
...geven je niet telkens het idee dat de game elk moment gaat crashen

Overigens moet ik ook credits geven aan EA voor de gehele reclame campaign. Ik wil niet weten wat het gekost heeft, maar het is geweldig.
De menus geven anders wel het idee dat het elk moment kan crashen :+

Ik snap niet dat je credits geeft aan EA voor de marketing.. laat ze eerst maar een goede spel maken en daarna pas aan de marketing denken.. Het lijkt erop dat RA3 niet kan bestaan zonder al die shit eromheen.. meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wmm schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:49:

turtlen is ook nooit de bedoeling van CNC geweest, ook vroegah niet. Ga dan gewoon Sim City spelen.
De eerste C&C vond ik toch het meest strategisch. Je moest toen wel een plan hebben voor je een basis probeerde binnen te vallen. Er waren meerdere strategieen voor (basis volzetten met stealthtanks, engineer in heli en binnen de basis landen etc.).
Bij de laatste C&C's is het meer een kwestie van genoeg units t.o.v. verdediging/gebouwen zetten en er eventueel een of meerdere superwapon/special abilities opgooien (die je eigenlijk vaak kunt gebruiken omdat ze snel klaar zijn). Er zit minder diepgang en strategie in :)
Niet dat het 100% strategie moet zijn (zo vind ik Supreme Commander weer minder boeiend), beetje mix tussen strategie en aktie vond ik altijd leuk.

Ik heb net ook even RA3 zitten spelen. Schrijf het zeker niet gelijk af, is best leuk, maar het weet mij nog niet helemaal te boeien. Komende dagen nog maar een paar keer spelen. Ben wel blij dat ik het niet gelijk heb gekocht (doe ik zeker als het bevalt). Van de graphics en kleuren heb ik weinig last... niet mijn stijl maar valt mee te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Heb hem gespeelt en moet zeggen sinds RA is er veel veranderd..
Zeker kwa kleurgebruik( wat soms goed is maar soms ook niet) RA2 vond ik al een beetje te worden.. maar nog steeds een vermakenlijk spel ook kwa balans en strategie was het wel ok.

Nu RA 3 gespeelt te hebben kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer erg teleurgestelt ben omdat het net is alsof ik naar manga zit te kijken..( bij wijze van he)

Ze zijn echt te ver doorgeschoten in het kleur gebruik.. beetje kiddy uiterlijk heeft het nu.
Maar goed ik ben ook maar 1 van de miljoenen mensen met een mening..

Zowie zo vind ik dat EA met Red alert tja verkrachting van het spelconcept wat door westwood is grootgemaakt heb ik al meerdere keren horen en zien vallen op allerlei fora, zo ver wil ik net niet gaan maar ze zijn wel imo de verkeerde kant in gegaan..

Ik vind het gewoon geen echt red alert gevoel meer hebben geen strategisch inzicht meer .. en dat vind ik persoonlijk erg jammer.. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door pino85 op 31-10-2008 00:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:11:
[...]

De eerste C&C vond ik toch het meest strategisch. Je moest toen wel een plan hebben voor je een basis probeerde binnen te vallen. Er waren meerdere strategieen voor (basis volzetten met stealthtanks, engineer in heli en binnen de basis landen etc.).
Bij de laatste C&C's is het meer een kwestie van genoeg units t.o.v. verdediging/gebouwen zetten en er eventueel een of meerdere superwapon/special abilities opgooien (die je eigenlijk vaak kunt gebruiken omdat ze snel klaar zijn). Er zit minder diepgang en strategie in :)
Dan ben ik benieuwd welke C&C's jij het over hebt. Met de campaigns van RA1 ben je inderdaad met engineers en een groepje units bezig maar in multiplayer blijft het Mammoth tanks e.d. bouwen in de hoop dat de rij gun-turrets/telsa-coils van de vijand niet onneindig is. Deze game heeft juist meer kleine strategische elementjes. Die spinrobots van de Soviets hebben bijvoorbeeld springveren en met de TwinBlade helicopter kun je zo Natasha droppen in de vijandelijke basis. Dit is de stijl waar Red Alert al sinds deel 2 naartoe gaat. Ze zijn gelukkig niet zover doorgeslagen als met Yuri's Revenge. Alleen Red Alert 1 had min of meer een realistisch WWII stijltje.

Daarnaast vind je in tegenstelling tot oude C&C games niet in iedere vijandelijke basis tonnen die de basis in een enkele knal met de grond gelijk maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik krijg 'm dus niet geinstalleerd :+

Beetje jammer, op de laptop installeert hij wel, maar op de desktop niet.

Ben nu bios aan het updaten, maar dat zal ook niet veel uithalen...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat is het hele idee achter de serie ook. C&C (Tiberium serie) is serieus en 'realistisch', Red Alert is C&C met een knipoog. Deel 1 misschien niet heel erg, maar deel 2 al wel en deel 3 ook. En dat mag.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ewt schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:49:
Ik vind RA3 ook een beetje tegenvallen:
Gare CD en installatie van 40 + min voor 8 gb...
Vreselijke menu's waarvan de laadtijden een stuk langer zijn dan de game :S
Geld binnenhalen en aantal gebouwen / units zijn te versimpeldt...
Turtlen zit er niet meer in met al die promotie's en superwapens...
:'(
Over de laadtijden gesproken:

De laadtijden worden veroorzaakt door de internet update. Als je die niet applied, gaat hij elke keer weer zeuren over het installen. Daarnaast krijg je dus een wachttijd van een minuut of 2 bij het switchen van menu's enz.

Hoe dit op te lossen?

Ga naar je hosts file (c:/windows/system32/drivers/etc/ ) En plak daarin:

127.0.0.1 servserv.generals.ea.com.

De zwarte paginas zijn er nog wel, maar duren nu een par seconden ipv minuten ;)

Overigens wordt ik niet echt weg geblazen door het spel. Graphics zijn ok, maar ik vind dat ze teveel gegaan naar de C&C serie zijn gaan neigen (met name Generals) (en ja ik weet dat dit ook een C&C serie is, maar RA had altijd een andere feel imo dan Tiberium wars enz.)

Multiplayer is wel leuk, maar de ingame voice is echt bagger :X, niet normaal. Units zijn leuk bedacht, maar het niveau verschil van een PC van easy naar medium is echt bizar. Hard maar niet eens geprobeerd :+

Ale met al leuk om eens te doen met wat vrienden online, maar thanks but no thanks
Snake schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:42:
@Hierboven: installeer de patch? Dan is het probleem opgelost?

Of block RA3 in je firewall.

Imo moet je uit je hosts bestand blijven.
I know, maar dit is een oplossing voor degene die het met de evaluatie versie doen :+. Daarnaast is de 1.01 update enkel MP gerelateerd. Voor Single Player heeft het weinig nut :)

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 31-10-2008 00:44 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

@Hierboven: installeer de patch? Dan is het probleem opgelost?

Of block RA3 in je firewall.

Imo moet je uit je hosts bestand blijven.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"evaluatie versie" is de laatste strop voor PC/next-gen development. Zeuren over laadtijden terwijl je hem gedownload hebt laat me niet lachen. Er zijn genoeg manieren om games tegenwoordig vroegtijdig te testen, de pulic Beta's bijvoorbeeld. De legale versie heeft geen problemen met laadtijden.

Als 'hardcore' PC mensen willen weten waarom het zo "console-achtig" aanvoelt
http://biz.yahoo.com/bw/081030/20081030006325.html
Platform Net Revenue Mix (as a % of Net Revenue)

X360 25%
PS3 11%
PS2 6%
Wii 4%
PC 10%
DS 5%
PSP 4%
25% van de inkomsten van EA komt nu van de Xbox 360 ze willen meer met Wii en DS gaan doen. De PC heeft een magere 10% van de inkomsten, ze hebben zelfs geen interesse om RA3 naar de PS3 te brengen. De markt voor evaluatie versies is op de Xbox 360 overigens aanzienlijk kleiner dan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
whoeaahahaahahahooohehehehihihihihahahahahaha
Sorry maar kan ff m'n lach niet onderdrukken. Ik bedoel, hoe heeft het niveau van de PC games markt zo gigantisch kunnen dalen? Het lijkt wel of er alleen nog maar slechte spellen uitkomen. En als ik die commentaren al lees, dan ga ik niet eens twijfelen om hem uberhaupt ooit te kopen. Want ik ben wat dat betreft ook erg kritisch. Een game moet gewoon TOP zijn, en niet van die half gare rotzooi.
En het ergste vind ik nog, dat ze de naam "Red Alert" en "Command & Conquer" gebruiken. Is gewoon schandalig, is het dan zo moeilijk om verdomme een spel te maken dat weer in de buurt komt bij RA 1 of C&C1? Ik vraag me soms af waar die developers hun inspiratie en het lef vandaan halen om zoiets in elkaar te zetten. C&C 3 online was ook al zo'n ramp, alleen maar lag en dat soort ellende.
We kunnen nu wel concluderen dat de PC niet meer serieus wordt genomen, anders zouden ze niet elke keer van zulke flut spellen produceren. Ze nemen ons totaal niet serieus meer. En dan gaan ze ook nog statements maken bij EA dat ze beter gaan luisteren naar de communities en meer aandacht aan spellen gaan geven. :r
Angeloonie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:30:
Dat is het hele idee achter de serie ook. C&C (Tiberium serie) is serieus en 'realistisch', Red Alert is C&C met een knipoog. Deel 1 misschien niet heel erg, maar deel 2 al wel en deel 3 ook. En dat mag.
Serieus? Weet niet of je het weet maar bij C&C 3 is opeens een Alien ras geintroduceerd :X Bij Starcraft is dat cool, toch zeker niet bij C&C of RA. Ik weet nog dat RA1 wat experimentele units had naast de realistische units. Maar dat was juist vet, niet overdreven onzin ofzo. Daar moet ik niks van hebben. Ben iig blij dat het zo duidelijk is dat dit spel weer verre van een topper is, dan hoef ik daar m'n tijd al vast niet aan te verspillen.
Lawtje schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:50:
gelukkig duurt het niet lang meer tot SC2 komt :)
Ja SC 2 lijkt me dan een veel beter alternatief. Maar ook daar vraag ik me af of het spel half in de buurt zal komen bij de originele SC. Zeker als je alweer naar die graphics kijkt, ziet er allemaal veel te cartoony uit met te felle kleurtjes. Ik vind de graphics van de oude SC dan nog mooier, lekker grauw en duister. Is zeker een nieuwe trend dat met die kleurtjes enzo? Denken zeker dat hun doelgroep alleen uit kinderen bestaat? ;(

[ Voor 40% gewijzigd door SuX DeLuXe op 31-10-2008 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Misanthrope schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:05:
whoeaahahaahahahooohehehehihihihihahahahahaha
Sorry maar kan ff m'n lach niet onderdrukken. Ik bedoel, hoe heeft het niveau van de PC games markt zo gigantisch kunnen dalen? Het lijkt wel of er alleen nog maar slechte spellen uitkomen. En als ik die commentaren al lees, dan ga ik niet eens twijfelen om hem uberhaupt ooit te kopen. Want ik ben wat dat betreft ook erg kritisch. Een game moet gewoon TOP zijn, en niet van die half gare rotzooi.
En het ergste vind ik nog, dat ze de naam "Red Alert" en "Command & Conquer" gebruiken. Is gewoon schandalig, is het dan zo moeilijk om verdomme een spel te maken dat weer in de buurt komt bij RA 1 of C&C1? Ik vraag me soms af waar die developers hun inspiratie en het lef vandaan halen om zoiets in elkaar te zetten. C&C 3 online was ook al zo'n ramp, alleen maar lag en dat soort ellende.
We kunnen nu wel concluderen dat de PC niet meer serieus wordt genomen, anders zouden ze niet elke keer van zulke flut spellen produceren. Ze nemen ons totaal niet serieus meer. En dan gaan ze ook nog statements maken bij EA dat ze beter gaan luisteren naar de communities en meer aandacht aan spellen gaan geven. :r

[...]

Serieus? Weet niet of je het weet maar bij C&C 3 is opeens een Alien ras geintroduceerd :X Dat vind ik allemaal best vet hoor, maar NIET bij een C&C. Bij Starcraft is dat cool, toch zeker niet bij C&C of RA. Ik weet nog dat RA1 wat experimentele units had naast de realistische units. Maar dat was juist vet, niet overdreven onzin ofzo.
Dat is jammer, vooral omdat het grotendeel allemaal subjectieve beoordelingen, cq meningen zijn.
De een van het niet realistisch eruit zien, de ander vind de kleuren niet mooi, de ander vind de setting maar niks hebben, weer iemand anders heeft niet het 'gevoel' van RA1 of RA2 en ga zo maar door.

Voor elk persoon is dit weer een andere beleving en kijken we naar deel 1 dan zijn er ook heel wat positieve meningen. De negatieve meningen zul je misschien eerder tegenkomen op dit forum (op dit moment). Aangezien de mensen die het wél leuk vinden 24/7 achter hun PC'tje of Console geklemd zitten. :')

Échte minpunten heb ik nog niet echt gehoord, afgezien van wat problemen met de patch ofzo? Maar in de meeste gevallen ligt dat ook aan de gebruiker. Heb nog geen klachten gelezen of gehoord over balance, performance (fpsdrops e.d.), etc

[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 31-10-2008 01:21 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misanthrope schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:05:
Dead Space en de Mirror's Edge demo zijn geweldig. Developers schreeuwen al 10 jaar tegen dovemansoren(lees: PC gamers) dat het illegaal downloaden van software slecht is voor de verkopen. Dat lijkt me ook een vrij logische conclusie, maar om een of andere reden ligt het allemaal aan de luie uitgevers en ontwikkelaars die ondertussen miljoenen verliezen leiden omdat hun games massaal worden gedownload.

Red Alert 3 is echt een goede game in ieder opzicht. Alleen vroegah toen RA1 uitkwam was er nu eenmaal niet zoveel concurrentie op de RTS markt als nu. Het is niet zozeer dat C&C slechter is geworden(behalve met Generals toen waren ze even de draad kwijt) maar het gaat er eerder om dat C&C gewoon ingehaald is door Company of Heroes en andere games. Ik moet daarom nog maar zien of Starcraft 2 de verwachtingen waar kan maken. Het moeilijkste met een sequel is dat men er verwachtingen van heeft en door nostalgie e.d. zijn oude games altijd beter in gedachte dan in het echt. Ik merk het zelf ook vaak dat ik een oude game opstart die destijds helemaal geweldig was en waarvan ik nu denk... dat ik dat ooit leuk/goed gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik snap wat je bedoelt met die nostalgische gevoelens. Maar in die tijd vroeger vond ik C&C en RA 1 en zelfs RA 2 gewoon geweldig. Ze voldeden aan m'n verwachtingen. Toch vind ik dat het sinds EA de boel heeft overgenomen een sfeerloze bende is geworden. En bugs en lag waren bij C&C3 gewoon ernstig. Dat mag je toch nu echt niet meer verwachten bij een spel van 50 euro.
Eigelijk met ieder EA spel van de laatste jaren heb ik wel wat te zeuren. Kijk bijvoorbeeld ook naar BF2, ze laten zo'n geweldige titel gewoon verrotten. Omdat het ze geen geld meer oplevert, denk ik dan.

Ik zal dit spel hoogstens eens downloaden binnekort :') En als het dan iets is, dan alsnog een keer aanschaffen. Want als je een spel nu koopt, kun je het niet eens meer ruilen, wat natuurlijk extra zuur is aangezien je EA dan weer eens verplicht beloont voor hun gepruts.

En btw wat je zegt over dat spellen in je gedachte beter zijn dan ze werkelijk waren. Dat weet ik eigelijk nog zo net niet, in die tijd was het heel anders en waren die graphics gewoon heel erg goed. Het komt denk ik doordat je nu de graphics van de laatste jaren gewend bent en dan is het ineens wel weer even wennen, zeker als je een dik scherm hebt en dan zo'n vage resolutie ;(

[ Voor 18% gewijzigd door SuX DeLuXe op 31-10-2008 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Misanthrope schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:05:Ja SC 2 lijkt me dan een veel beter alternatief. Maar ook daar vraag ik me af of het spel half in de buurt zal komen bij de originele SC. Zeker als je alweer naar die graphics kijkt, ziet er allemaal veel te cartoony uit met te felle kleurtjes. Ik vind de graphics van de oude SC dan nog mooier, lekker grauw en duister. Is zeker een nieuwe trend dat met die kleurtjes enzo? Denken zeker dat hun doelgroep alleen uit kinderen bestaat? ;(
Starcraft 2 is helemaal geen alternatief voor C&C, het is een compleet andere game.

Ik snap al het ongefundeerde gerant wat in de posts boven me staat eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat EA op zich een prima spel heeft afgeleverd. Ik heb nu 2 campaigns uitgespeeld op hard (waarvan 1 co-op) en ik moet zeggen dat het buitengewoon vermakelijk was. Ik heb ook enkele potjes online gespeeld en ik ben nog geen Generals of Zero Hour praktijken tegen gekomen.

Het verbaast me vooral dat mensen zo klagen over de graphics, en over de stijl van de units. Ik neem aan dat deze mensen ook gestopt zijn bij Yuri's revenge, de expansion van Red Alert 2, waar je vliegende schotels en nog meer van dat soort 'niet-realistische' units had? Uiteindelijk is dit veelal een kwestie van smaak, zo heb ik persoonlijk Red Alert 1 nooit echt zo tof gevonden.

Er is ook best wel veel aan te merken aan het spel, en dan laat ik de opstart problemen zoals foute serials etc nog even buiten beschouwing. Veel van die irritante technische mankementjes worden waarschijnlijk in de volgende patch wel verholpen (of wellicht bij de EA server). Wat nog belanker is, is dat ze de game blijven supporten zoals ze beloofd hebben, met het aangeknodige patch team, maar dat is iets wat de tijd zal leren.

Indien de online lobbies een beetje goed gevuld blijven, denk ik dat ik Red Alert 3 nog een hele tijd ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Rival24 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:37:
[...]

Starcraft 2 is helemaal geen alternatief voor C&C, het is een compleet andere game.
Dat denk ik dus echt wel. Het zijn toch beiden pure RTS titels? Dan zijn het wel concurrenten van elkaar lijkt me. En zoals het er nu naar uitziet kies ik toch veel eerder voor een Blizzard titel dan voor EA, en dat lijkt me niet onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:58:
Als ik op internet wil inloggen zegt ie dat mijn internet niet aan staat (na 5 minuten zoeken), erg gaar.
blockende firewall?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misanthrope schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:44:
[...]

Dat denk ik dus echt wel. Het zijn toch beiden pure RTS titels? Dan zijn het wel concurrenten van elkaar lijkt me. En zoals het er nu naar uitziet kies ik toch veel eerder voor een Blizzard titel dan voor EA, en dat lijkt me niet onterecht.
Eigenlijk niet. Je moet wel goed kijken om de verschillen te zien, maar als je ze ziet zijn ze eigenlijk gigantisch. Het zijn beiden pure RTS titels ja, maar daar houdt het dan ook wel op. CNC is een "simpele" rts, één resource (of twee als je power mee gaat rekenen) wat simpel op te halen is en wat je gewoon altijd nodig hebt om units / gebouwen te maken. SC heeft 2 resources en het hangt al van de strategie af hoe je deze gaat gebruiken. Diepte dus. Daarnaast heeft CNC altijd een simpele techtree, je bouwt wat nieuwe gebouwen en ineens kun je grotere tanks maken, extreem simpel (niets mis mee, maar zo is het wel). SC heeft een ontzettend uitgebreide techtree die voor mij als ervaren rts speler toch nog redelijk moeilijk te doorgronden is. Diepte dus. Daarnaast heeft SC veel meer units dan de gemiddelde CNC game, gebruikt RA3 een hard counter systeem (anti air is alleen goed om air te ownen, verder niet) en SC een soft counter systeem (units zijn goed voor meerdere zaken). Matches in SC zijn veel complexer dan die in RA3. Het is zelfs zo dat er eigenlijk maar weinig mensen zijn die Starcraft en Warcraft 3 helemaal doorgronden, de hele metagame kennen enzovoort. In RA3 is dat veel makkelijker, als je echt gaat zoeken in RA3 kom je nog wel dingen tegen die je op het eerste oog niet zou zien, maar het komt niet bij SC in de buurt.

Overigens zal denk ik de nostalgie en de blindheid van mensen bij SC2 ook een probleem gaan vormen. Ik twijfel er niet over dat SC2 een topgame gaat worden, maar veel mensen zullen weer jammeren dat ze de feeling missen, de graphics niet goed zijn of wat dan ook. Ongetwijfeld zullen er ook mensen zagen dat de balance niet 100% is, nee logisch, das altijd zo met een nieuwe rts. Broodwar duurde ook wel even om te balancen. Eigenlijk gewoon hetzelfde als wat je nu bij CNC games ziet :).

Verder ben ik het volledig eens met Rival24, Nintex, Yellowneck, Angeloonie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:20:
[...]

Dead Space en de Mirror's Edge demo zijn geweldig. Developers schreeuwen al 10 jaar tegen dovemansoren(lees: PC gamers) dat het illegaal downloaden van software slecht is voor de verkopen. Dat lijkt me ook een vrij logische conclusie, maar om een of andere reden ligt het allemaal aan de luie uitgevers en ontwikkelaars die ondertussen miljoenen verliezen leiden omdat hun games massaal worden gedownload.
Sommige uitgevers schreeuwen al 10 jaar dat de PC op sterven na dood is, de verkoopcijfers zijn nog steeds goed (baseer je niet op verkeerd berekende verkoopcijfers uit de V.S.). De gamesindustrie is groter dan ooit, het verkooprecord wordt keer op keer verbroken. Natuurlijk is het illegaal kopiëren een probleem maar het heeft zeker niet de apocalyptische gevolgen zoals zo vaak geroepen wordt. Het is tegenwoordig ook vaak gewoon een handige zondebok voor uitgevers. De gamesindustrie is of wordt zeer binnenkort groter dan de film- en de muziekindustrie bij elkaar, er gaan wereldwijd miljarden in om. Piraterij is een probleem maar dat is het al zo lang als dat de gamesindustrie bestaat. Desondanks heeft het de groei gerealiseerd om zo groot te worden als ze nu is.

Daarentegen werkt het wegpesten van je klanten niet erg goed. Slechte support (na een half jaar geen patches meer), draconische kopiëerbeveiligingen die alleen de legale koper treffen, veel bugs bij de release, het zijn allemaal dingen waar veel mensen niet blij van worden. Ze zijn allemaal zonder meer te voorkomen danwel is het beter een andere keus te maken. Doe nou niet alsof uitgevers en developers niets verkeerd kunnen doen, het is veel te makkelijk het op een zondebok af te schuiven. Natuurlijk is het soms wel erg makkelijk om dingen op EA af te schuiven, maar ze hebben hun reputatie natuurlijk niet zonder reden.

En nostalgie? Voor sommige mensen misschien wel. Ik speel Red Alert 2 daarentegen nog meerdere keren per week, dat heeft met nostalgie niks te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gaat tweakers.net nog een review maken over RA3?
Ik vind de meningen hier zo zwart wit, of verschrikkelijk, of geweldig. Ik was zelf niet zo'n fan van RA1, maar RA2 heb ik letterlijk kapot gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gumball schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:53:
Gaat tweakers.net nog een review maken over RA3?
Ik vind de meningen hier zo zwart wit, of verschrikkelijk, of geweldig. Ik was zelf niet zo'n fan van RA1, maar RA2 heb ik letterlijk kapot gespeeld.
Als je RA2 leuk vindt ga je RA3 ook leuk vinden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:55:
[...]

Niet dus. RA2 heb ik doodgespeeld, maar zal niet veel aandacht aan RA3 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een leuk spel. Je weet hoe 90% hier is, als er iets veranderd is het bij voorbaat niet goed.

Het is gewoon wennen, net als RA2 na RA1 was.

Ik ben benieuwd wanneer er wat strategies gedeeld worden, zodat ik die kan uitproberen:P

Red alert 2 was net zo 'cartoonie', alleen geen 3d engine, dus minder mogelijkheden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Angeloonie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:55:
[...]

Niet mee eens: ik vind Red Alert 2 fantastisch, en Red Alert 3 valt me tegen.

Het nieuwe '3D-uiterlijk' (mijn laptop ondersteunt alles op high en resolutie 1920*1080, dus dat is het niet) vind ik te 'mooi', en niet meer lijken op de regelrechte strategie die Red Alert 2 was. Red Alert 2 was naar mijn mening meer strategie, en meer gefocussed op actie dan op graphics. Het simpele spel was dus eigenlijk prettiger qua werking dan RA3, naar mijn mening.
Valt me wel op dat de levels veel sneller laden; echt zó gedaan (in tegenstelling tot Red Alert 2 waar je net wat langer moet wachten).

Vind het vooral jammer dat ik niet met m'n broertje LAN kan spelen, met één gekocht spel. Vind ik eigenlijk wel 'erbij horen', en vooral co-op en lan wil ik toch wel tegelijk/samen willen doen. Online spelen vind ik minder belangrijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:20:
Het is gewoon wennen, net als RA2 na RA1 was.
Toen RA2 uitkwam na RA1 had ik veel minder moeite met de overstap, en vond ik RA2 ook gelijk goed, en een leuke vervanger. Ook de uitbreiding YR vond ik prima (behalve dan dat Yuri een vreemd leger blijft).

[ Voor 15% gewijzigd door vmsw op 31-10-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01
Heh, die verhaallijn, hoe ironisch :)
Verder roep ik vanaf Generals al dat ik mij niet meer aan C&C ga wagen, maar stiekem blijf ik toch alle nieuwe delen kopen. Je wil toch die verzameling compleet houden he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Wat een gehuil hier weer zeg :) .

Dat je het spel niet goed vind, prima. Maar als je hier als random gebruiker even gaat rond lezen lijkt het alsof EA een scheet gelaten heeft en dat dan maar RA3 heeft genoemd.

Red Alert 3 is een prima game, en alle 'redenen' waarom mensen het spel niet goed vinden (circusding dat ventjes schiet, teveel kleurtjes, niet realistisch...) slaan echt helemaal door, zeker aangezien de meeste 'issues' van tevoren bekend waren, en als men een beetje research (1 screenshot bekijken ofzo) had gedaan wisten die mensen gelijk dat het spel niets voor hun was. Een beetje relativeren mag ook wel.

Wat geldige minpunten die je kan aanhalen wat 1 screenshot niet gelijk duidelijk maken op het moment zijn de DRM, en dat het een eeuwigheid duurt al kom je online.

Verder vind ik persoonlijk dat ze miljoenen hebben weggesmeten aan acteurs maar die vervolgens echt in het spel verwerkt hebben (heb intro geskipt). Maar dit is mijn mening, en daardoor is niet gelijk het hele spel crap.

Flame away

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clooner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Als je maar een spel koopt kan je die dan met meerderen over lan spelen zoals bij ra2 of is dat niet mogelijk?

Edit: Lees net dat dus niet mogelijk is en je een legale versie nodig hebt :'(

[ Voor 27% gewijzigd door clooner op 31-10-2008 09:51 ]

Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:26
wat een crap dat de piraterij weer alleen voor PC voorkomt. Heb je enig idee hoeveel Xbox360 titels er gekopieerd gespeeld worden? (ja ook gewoon online is tegenwoordig gewoon mogelijk). De beveiligingen die tegenwoordig op PC games komen, maken t steeds minder intressant om t legaal aan te schaffen voor de meeste mensen.De gekraakte versies zijn gewoon makkelijker en vaak nog beter speelbaar en draaiend te krijgen dan de legale versies. DAT is wat het hele PC gamen af laat sterven. Mensen nemen gekraakte zooi omdat t gewoon veel beter werkt. Geen shit en gedoe. DRM (onderandere) verkracht gewoon de hele markt. PUNT. Wii titels worden ook massaal gekopieerd, DS ook. (DS is gewoon gebruiksgemak, niet iedere keer weer zon kutcardridge eruit en erin) Ook de slecht afgewerkte games van t laaatste jaar zowieso werken gewoon tegen. Veel games moeten nog even gepatched worden om de troep eruit te halen die ze echt serieus allang hadden op kunnen lossen. kwestie van goed testen lijkt me.En steeds meer mensen haken daarom af. De belachelijke systeemeisen werken ook gewoon niet mee.

RA 3 is in mijn ogen weer zon slecht iets.t was vroeger echt een supergame. en nu valt t me gewoon weer vies tegen. Ik kan niet met mn camera draaien omdat dat klerespel mn mouse3 button niet ziet :@ Online komen duurt een eeuwigheid. t loopt verder wel soepel en dat hebben ze wel goed gedaan :D Goed, t is beetje cartoony geworden en minder real. maar t speelt op zich wel lekker weg. Ik wil alleen wel mn mouse3 button werkend hebben :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

ewt schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:01:
[...]

Bij mij en bij een vriend van me deed de CD het slecht, ging niet fatsoenlijk draaien maar steeds even opspinnen... De installatie ging misschien 5 mb/s...

De menu's zijn soms ontzettend traag vooral als je terug gaat uit bijvoorbeeld opties of multiplayer...
Installatie hier duurde ook tijden, vervolgens crashde de installatie van de update manager; waardoor ik de update niet kon binnenhalen...en als laatste was me geluidskaart ook nog de boosdoener dat ik geen stemmen hoorde. Na een update en reinstall werkte alles....(een uur verder)

Meer mensen problemen met de 2e of 3e missie van de campagn...dat de tegenparty in de circus tenten vrij sterk zijn? me co-op maatje verprutste het behoorlijk :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wat een prachtige onsamenhangende post Speedlink. Discussies over piraterij en het eind der tijden voor PC gaming kun je beter hier gaan houden aangezien het topic anders vervuild raakt. Of die kopieerbeveiliging nou wel of niet vervelend is, je kunt het spel nog steeds prima spelen (zonder CD nota bene). Overigens kun je met de gecrackte versie niet online, dus ook de co-op campaign niet spelen, waardoor je als legale gebruiker veel meer plezier uit het spel kunt halen.

Je zegt dat RA3 slecht is, maar toch speelt het weer lekker weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:26
ja, er zijn dingen die niet mijn smaak zijn,dingen die ik liever had gehad zoals de old-school red alert. Gameplay vind ik op zich wel ok gaan, speelt best lekker. Draait soepel hier, dus dat valt me al alles mee. Ik had t zelf liever wat realistischer gezien. Wat thema betreft vind ik de old school red alert beter. en ik baal ervan dat 1 van mn muisknoppen gewoon niet gezien word. Maar verder vind ik wel lekker spelen op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik snap de problemen niet die mensen met red alert 3 hebben. Heb het spel op zowel mijn desktop als laptop geinstalleerd. En ik had em op mijn laptop geinstalleerd op een zwaar dichtgespijkerd netwerk. Dus sja ... kweetutnie ..

En over RA3 units enzo ... RA2 was al niet realistisch meer met zijn units ... ik bedoel ... als je de uitbreiding had ... vliegende schotels? mind control? come on. Maar ik vond dat juist wel leuk. Ik hoef geen realistische units, al wil ik dat, pak ik wel een willekeurige RTS met moderne of 2e wereld oorlog units. Het verhaal van RA2 en 3 vind ik juist wel geinig. De units zijn redelijk in balans, al win je met gewoon veel units tegen wat dan ook nog steeds wel, dat is het probleem niet. En btw, realistische RTS spelletjes vind ik vaak niet eens leuk, terwijl spellen zoals starcraft C&C3 en RA2/3 me nog steeds kunnen vermaken.

En over de vergelijking met starcraft. Vind de 2 games niet vergelijken. Starcraft is een game met meerdere resources en 3 totaal verschillende rassen die ook een andere gameplay hebben. Zerg = veel units en via gewoon veel meer units (vaak nog goedkoop om te bouwen ook) de andere te overwinnen. Protoss is een langzaam ras, die door superieure eenheden in kleinere aantallen met betere technology zijn overwinningen boekt. En dan heb je de terrans, die door middel van snel deployment en reparaties en verplaatsbare gebouwen hun overwinningen boeken. Red Alert is altijd meer een soort kloon van elkaar geweest. De units waren wel verschillend, maar er is altijd voor elke unit een tegenhanger die ofwel hetzelfde doet, ofwel precies het tegenovergesteld, waardoor het in balans is. Starcraft was meer in balans door de total package van elk ras. 2 verschillende concepten maar allebei leuk. Ik vind persoonlijk allebei deze spellen leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
wat een azijnpissers zeg
wat maakt het nou uit dat je een patch moet downloaden bij release van het spel, het spel is nog verder getest en er zijn gewoon nog bugs naar buiten gekomen, beter dat ze het oplossen als dat ze je ermee laten zitten, overigens, die patch doet er alleen voor zorgen dat er minder problemen zijn met het inviten van vrienden over internet in Coop en voegt verder niks toe aan het spel of aan unitbalance.

elk spel wat uit komt zitten fouten in , simpelweg omdat er veel meer mensen gebruik gaan maken van die software en dus komen er meer fouten naar voren, verschillende configuraties etc. en ik vind dat ze als je het vergelijkt met CNC 3 zeker van hun fouten geleerd hebben, en voor mijn part zetten ze inderdaad mar een half spel op een schijfje, en activeren ze het spel middels een patch, misschien dat het dan een beetje het illigaal gebruik tegen gaan.

DRM, ik heb er nog nooit last van gehad als het op een spel zit dus als dat een reden is om het niet aan te schaffen, go ahead

over EA, westwood is niet meer, dat weten we onderhand al bijna 9 jaar , kom eens met een nieuw argument. daarnaast is het grootste gedeelte van de producers exmedewerkers van westwood

over cartoony look: sorry hoor, red alert 2 was al zo, en in mij ogen is starcraft ook cartoony en so what.
de interface is zeer duidelijk en daar gaat het om in de game, balans in het spel is al erg goed en onder de motorkap werkt het spel gewoon goed.

echt, tot nu toe vind ik het enige nadeel dat je niet coop kan spelen op een lan zonder internet connectie. verder vind ik de game erg vermakelijk en de movies zijn weer goed gedaan, vind de amerikaanse president prachtig

mochten er nog mensen zitten met de vraag of ie goed op 64bit vista draait, ik heb geen enkel probleem ondervonden. (alleen dan dat ik een download failed kreeg met de patch, kan me nie voorstellen dat da daar mee te maken heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarover mensen klagen zeg.....En vooral de mensen die het spel hebben gekocht, de mensen die het via de illigale weg hebben gehaald moeten al helemaal niks zeggen. Verdiep je dan eens in het spel, screenshots, filmpjes bekijken enz. Demo spelen kan ook wel eens helpen. Zo krijg je vaak een goede indruk hoe het volledige spel in elkaar zit. ;)

Blindelings een spel kopen.....tja dan vraag je er ook om. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Ik heb altijd al erg veel lol gehad met de C&C games. De enige die ik niet gekocht heb, is C&C3, ik had daar een "demo" van geprobeerd en ik vond het niets. RA3 lijkt me wel weer geweldig. Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben.

Ik hoop dat RA3 aan de nostalgische verwachtingen gaat voldoen. De meningen lopen hier nogal uiteen, dus ik ben benieuwd....

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een leuk spel heb de demo al eens gespeeld bij een vriend
maar ik koop hem nog niet 60 euro voor een spel vindt ik veel te duur met kerst zal ie vast al gezakt zijn ik haal em dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Vandaag weer een patch voor online play, alleen geen changelog :s
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
==================================================================
Command & Conquer Red Alert 3
Version 1.02 Patch Notes - October, 2008

Command & Conquer Red Alert 3
Version 1.01 Patch Notes - October, 2008

This patch for Command & Conquer Red Alert 3 makes improvements 
to the multiplayer game invite system, which should cause 
invitations to cooperative and competitive matches to work more 
reliably.

End of Patch Notes File

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hey everyone,

We put a hot-fix patch 1.02 live earlier this evening which you should auto-update to get. Simply log online and you'll be prompted to patch.

Patch 1.02 corrected aggressive patch checks that could result in main menu sluggishness. For most of you, this is the "black screen" you were experiencing. This should now be fixed with 1.02.

We know this impacted many of you and wanted to get a quick fix out, should be good to go now. We want to ensure this weekend is a Red Alert 3 playing one!

Ill have the EXE's on the website tomorrow morning.

Thanks,
APOC
Mooi, is dat ook weer opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:15

xdc

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:25:
het is een leuk spel heb de demo al eens gespeeld bij een vriend
maar ik koop hem nog niet 60 euro voor een spel vindt ik veel te duur met kerst zal ie vast al gezakt zijn ik haal em dan wel
bij play.com voor maar 37.99 euro, dus waarom wachten tot kerst ?

ik had hem vorige maand al blind besteld...

ik vind online en lan altijd leuker dan de campaign, dus dan ontkom je er niet aan om hem te kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door xdc op 31-10-2008 11:56 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
te laat rival was me voor

[ Voor 153% gewijzigd door Scorchor op 31-10-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xdc schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:44:
[...]

bij play.com voor maar 37.99 euro, dus waarom wachten tot kerst ?
goed kijken het is in ponden (engeland heeft geen euro) dus ff de koersen erbij houden en je komt inclusief verzendkosten even duur uit

daarom koop ik hem pas wanneer ie goedkoper is in een NEDERLANDSE winkel

edit owwneeej euro button bovenin niet gezien my mistake maar goed dan koop ik hem toch liever in een normale winkel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:55:
[...]

goed kijken het is in ponden (engeland heeft geen euro) dus ff de koersen erbij houden en je komt inclusief verzendkosten even duur uit

daarom koop ik hem pas wanneer ie goedkoper is in een NEDERLANDSE winkel

edit owwneeej euro button bovenin niet gezien my mistake maar goed dan koop ik hem toch liever in een normale winkel
http://www.play.com/Games...-Red-Alert-3/Product.html
dat is in euros 37.99 en free delivery ,

even voor de duidelijkheid , ik heb geen aandelen daar ofzo , ze zijn goedkoop maar de delivery duurt vrij lang vind ik

[ Voor 9% gewijzigd door xdc op 31-10-2008 11:58 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xdc schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

http://www.play.com/Games...-Red-Alert-3/Product.html
dat is in euros 37.99 en free delivery ,

even voor de duidelijkheid , ik heb geen aandelen daar ofzo , ze zijn goedkoop maar de delivery duurt vrij lang vind ik
oftewel eer je hem hebt binnen gekregen issie hier al goedkoper geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

oftewel eer je hem hebt binnen gekregen issie hier al goedkoper geworden
4 werkdagen , dus 1 week

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Rival24 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:44:
[...]

Mooi, is dat ook weer opgelost :P
Patch 1.02 corrected aggressive patch checks that could result in main menu sluggishness. For most of you, this is the "black screen" you were experiencing. This should now be fixed with 1.02.
Beetje vreemd dat ze dat niet vanaf het begin al gefixed hadden. Test EA dan nooit spellen voordat het uitgebracht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Ik zou willen dat ik mee kan discussieren met jullie, alleen heb ik helaas ook problemen met mn serial dus kan nog even niets.
Overigens heb ik de truuk die in de startpost staat geprobeerd maar die werkt helaas niet. (laatste cijfer/letter veranderen).

Zojuist maar even contact opgenomen met de costumer support van EA. Hopelijk zijn die snel met reageren want kan bijna niet wachten met spelen!

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Het had te maken met online checks of iets dergelijks, dus wellicht dat het door de grote groep gamers allemaal een stuk trager ging dan verwacht. Vannacht ging het ook een stuk vlotter dan eerder in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel die issue opzich wel slordig is komen er altijd dingen voor die je niet voorzien had :).

Het zou leuk zijn als hier ook weer replays gepost worden ter lere en vermaak :). Nu zou ik zelf graag aftrappen, maar heb helaas nog niet echt interessante potjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Kan Patch 1.02 niet downloaded via de manager, dan maar handmatig, iemand link ervan aub? Kan zelf niks vinden.

Over de game, intro is gewoon leuk, het is gewoon zo heerlijk over de top zoals het hoort, en de acteurs zijn ook gewoon goed "fout" bezig. De game zelf zal wennen zijn, het speelt erg snel weg, en ik moet er nog even inkommen. FPS is wel goed en stabiel, maar als ik in skirmish te veel uitzoom, krijg ik ineens en zwart beeld of kleuren delen van de map gewoon zwart, bug? Of hoort dat toch zo? Missies zijn wel vermakelijk, dus tot nu toe wel leuk, hoewel de muziek niet helemaal mijn smaak is, en ook niet zoals ik had gehoopt. Maargoed, tot nu toe best te spelen

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Mijn impressie tot nu toe: heerlijke game. Veel beter en leuker dan C&C3. Heb flink wat 2on2 potjes gister gespeeld, helaas vaak niet tegen al te goede spelers, maar desalniettemin erg leuk. Ben toch de conclusie gekomen dat Soviet toch beetje mijn speelstijl is. Vind het overigens vreemd dat ik maar weinig Allied spelers tegenkom.
Ik heb hier nul problemen met software en connecten, soms connect er iemand anders niet maar ik connect wel altijd, dus bij mij ligt het probleem niet. Daar had ik in BFME2 en C&C3 onwijs veel last van en deed mij de das om bij die games. Verder is het heerlijk al die geluiden in de menu's, de muziek, de stemmen van de units. (HAMMERTIME!!)
En dan nog de maps, heerlijk. Vind het een combinatie tussen CCG+ZH maps en RA2. Veel variatie in de maps wat tot verschillende gevechten leidt. Rock Ridge is tot nu toe mijn favoriete 2v2 map.

Ik kan nu al zeggen dat het een (online) veel boeiender spel is dan C&C3, die ik na 1 week al nauwelijks boeiend vond.

Overigens begint morgen Clanwars.cc, met leuke prijzen. Ik verwacht niet dat ik em win maar het is een ladder met de beste spelers, waar je flink wat kunt leren.

Ik ga weer spelen, aju! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 31-10-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Hidde schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:23:
Mijn impressie tot nu toe: heerlijke game. Veel beter en leuker dan C&C3. Heb flink wat 2on2 potjes gister gespeeld, helaas vaak niet tegen al te goede spelers, maar desalniettemin erg leuk. Ben toch de conclusie gekomen dat Soviet toch beetje mijn speelstijl is. Vind het overigens vreemd dat ik maar weinig Allied spelers tegenkom.
Ik heb hier nul problemen met software en connecten, soms connect er iemand anders niet maar ik connect wel altijd, dus bij mij ligt het probleem niet. Daar had ik in BFME2 en C&C3 onwijs veel last van en deed mij de das om bij die games. Verder is het heerlijk al die geluiden in de menu's, de muziek, de stemmen van de units. (HAMMERTIME!!)
En dan nog de maps, heerlijk. Vind het een combinatie tussen CCG+ZH maps en RA2. Veel variatie in de maps wat tot verschillende gevechten leidt. Rock Ridge is tot nu toe mijn favoriete 2v2 map.

Ik kan nu al zeggen dat het een (online) veel boeiender spel is dan C&C3, die ik na 1 week al nauwelijks boeiend vond.

Overigens begint morgen Clanwars.cc, met leuke prijzen. Ik verwacht niet dat ik em win maar het is een ladder met de beste spelers, waar je flink wat kunt leren.

Ik ga weer spelen, aju! :D
Wat is je online nick? Wil vanavond wel eens wat 2on2s proberen. Heb tot nu toe nog niet online gespeeld, maar heb altijd wel aanleg voor dit soort spellen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
zo als mensen na het zien van deze site nog vinden dat RA3 realistisch moet zijn weet ik het ook nie meer

heb krom gelegen met die filmpjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muah. .. op zich zijn het wel concurrenten.. Ik kan echt geen spel bedenken dat het dichts bij Red Alert 3 komt dan Starcraft 2.. (en andersom).. Company of heroes? Supreme commander? Warhammer Dawn of war?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste