Franko P. schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 01:19:
Heeft er hier iemand ervaring met de klantenservice van EA?
Ik heb vanmorgen daarheen gemailt omdat mn serial niet werkt.
Heb een antwoord gehad dat ze dat vervelend vinden en of ik mn geboortedatum en postcode wil doormailen zodat hun kunnen zien of ik wel de eigenaar van de geregistreerde account ben...
Dat heb ik uiteraard gedaan maar sindsdien niks meer van ze vernomen. Duurt dat een dag of duurt dat nog veel langer?
wat een aanfluiting zeg, dat ze problemen met de CD-keys hebben
naja, ik heb dus ff de illegale versie gedownload, en, ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb, want ik vind hem echt hard tegenvallen, het heeft gewoon echt zo'n C&C Generals feel, niet de sfeer van RA2, ook vervelende dingen dat je constant moet kiezen tussen co-op of solo, menu's zitten niet echt sterk in elkaar en ik vind de muziek ook maar slechte remixen van de originele RA2 muziek, ook het bouwen gaat gewoon niet lekker, het voelt allemaal gewoon als een game van de EA zoals we EA een aantal jaar geleden kenden, game franchises uitbuiten met goedkope en slecht afgewerkte games, filmpjes voelen geforceerd aan en lijken af en toe net iets te lang door te spelen, alsof de regisseur al CUT gezegd heeft maar de camera draait nog even een seconde door.
ingame camera standpunt kan ook wel wat beter, zo ver uitgezoomed als ik kon had ik nog geen overzicht op wat ik nou aan het doen was, om van die OERlelijke minimap nog niet eens te spreken
en wtf is er met die circus kannon auto'tjes, kan je je infantry laten afschieten alsof je in een voorstelling van Circus Renz zit...
Nee, ik geloof niet dat ik echt positief ben over RA3 en vind het de naam Red Alert niet echt waardig
Jammer, deze fan van het C&C universum zijn ze een beetje kwijt, ik mis het goeie ouwe Westwood