Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, inderdaad, ook de 2e keer moet je toch weer keihard lachen om een aantal uitspraken.
"I'm in your base, killing your dudes."
"Hmm, that's good RTS."

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[hier] kan je het voorgaande topic vinden (Auteur: Biobakker).
Bedankt voor vermelding en nieuwe topic, ik had er helaas even geen tijd voor.

Wel jammer dat de campaing coop niet via lan kan :( Iemand enig idee of je verplicht bent de ingame voicechat te gebruiken of kan het ook gewoon via teamspeak o.i.d.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Klopt het dat er geen demo is?

Heb nog nooit RA spel gespeeld, maar heb wel hoop plezier gehad aan andere RTS, dus dacht ik deze maar te proberen. Maar ik had geen plannen om een spel van EA te kopen zonder eerst demo geprobeerd te hebben. Als er geen demo is moeten ze ook niet klagen over illegale downloads want dan hebben ze het er zelf naar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond met een paar vrienden deze op LAN spelen.
Eens kijken of ze wat geleerd hebben van CnC3.

Waarom zit er geen map editor bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:59
Ben nu een tijdje skirmish aan het doen (Soviet vs Allies) en het wordt je toch wel lastig gemaakt op medium. Vooral veel vliegtuigen die alles van je mollen. Moet flink wennen aan al die abilities die units hebben. Maar verder speelt het echt lekker. Helaas is de muziek beetje eentonig. Jammer dat je niet zoals bij de oude C&C's muziek kan kiezen in het menu.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:15:

Heb nog nooit RA spel gespeeld, maar heb wel hoop plezier gehad aan andere RTS, dus dacht ik deze maar te proberen. Maar ik had geen plannen om een spel van EA te kopen zonder eerst demo geprobeerd te hebben. Als er geen demo is moeten ze ook niet klagen over illegale downloads want dan hebben ze het er zelf naar gemaakt.
Er is geen demo atm nee, dunno of die ooit komt. Er is een uitgebreide, semi open beta geweest.
Dat er geen demo is praat natuurlijk het illegaal downloaden niet goed, maar dat snap je vast zelf ook wel ;).
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:18:
Ik ga vanavond met een paar vrienden deze op LAN spelen.
Eens kijken of ze wat geleerd hebben van CnC3.

Waarom zit er geen map editor bij ?
Ik neem aan dat de mapeditor (WorldBuilder) nog gereleased zal worden. EA heeft tot nu toe altijd een WorldBuilder gereleased (iig voor Generals / ZH en CNC3, ook voor de BFME games neem ik aan) en met CNC3 kwam ie ook wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 15:39

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Hmm tot nu toe vind ik het een leuk spel, draait goed op mijn laptop. Leuke gameplay en lekkere humor. Wel last gehad dat het spel opeens zichzelf afsloot en freesde.

Het zal er wel aan liggen dat mijn laptop erg warm was. Mischien maar de settings iets lager zetten.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:03:
Ik heb het spel welgeteld 15 mins gespeeld (skirmish).

WALGELIJK, dit heeft geen drol met strategie of Command and Conquer te maken.
Casul virus slaat ook hier toe !

sonde van mn geld..
verkopen dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
JeanLucPicard schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:25:
[...]

Wat is je online nick? Wil vanavond wel eens wat 2on2s proberen. Heb tot nu toe nog niet online gespeeld, maar heb altijd wel aanleg voor dit soort spellen.
Je kan mij vinden als Hidde of Cosmo. Xfire = hiddeh, mag je me ook toevoegen. Ben altijd in voor een goeie 2on2 partner. :)

Er komt op het Insidegamer Forum overigens een 1on1 toernooi, waaruit een winnaar komt en we met King of the Hill (wat we daar dan King of Insidegamer noemen ;)) verdergaan. Als er hier geinteresseerden zijn voor een toernooi zal ik een linkje ernaar plaatsen. Het lijkt een kinderachtig forum, maar in de PC hoek zitten wat volwassenere mensen.

[ Voor 34% gewijzigd door Hidde op 31-10-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Het intro filmpje ziet er cool uit enzo, maar ik vind 1 ding lame van red alert 3. WAAR HEBBEN ZE HET IDEE GEKREGEN OM ATOOMBOMMEN ERUIT TE HALEN!. Dat is juist 1 van de gaafste dingen die er zijn, dat vond ik zo cool aan oudere red alert, en generals... Nu krijg je lame robots, ion cannons enzo... ook wel leuk, maar atoombommen.... :'( zijn de "bom" haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet, Misschien is het op LAN wel erg leuk.
Ik vind het trouwens wel een hele rare manier van harvesten, wat is er mis met de oude ore velden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
Wmm schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:23:
Ik neem aan dat de mapeditor (WorldBuilder) nog gereleased zal worden. EA heeft tot nu toe altijd een WorldBuilder gereleased (iig voor Generals / ZH en CNC3, ook voor de BFME games neem ik aan) en met CNC3 kwam ie ook wat later.
Apoc heeft wel wat gezegd over een nieuwe Worldbuilder inderdaad. Deze zou vrij snel gereleased worden :)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Ik vind het trouwens wel een hele rare manier van harvesten, wat is er mis met de oude ore velden...
Minder focus op economie, meer op aanvallen. Ik neem aan dat dit een vraag vanuit de community was. Veel mensen lopen altijd te zeuren dat harvesters te weinig hitpoints hebben of dat ze vroeg aangevallen worden, dus waarom dat 'storende' element maar niet compleet elimineren.

[ Voor 38% gewijzigd door Rival24 op 31-10-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Reconhell schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:31:
Het intro filmpje ziet er cool uit enzo, maar ik vind 1 ding lame van red alert 3. WAAR HEBBEN ZE HET IDEE GEKREGEN OM ATOOMBOMMEN ERUIT TE HALEN!. Dat is juist 1 van de gaafste dingen die er zijn, dat vond ik zo cool aan oudere red alert, en generals... Nu krijg je lame robots, ion cannons enzo... ook wel leuk, maar atoombommen.... :'( zijn de "bom" haha
Einstein is er niet he. ;) Niet dat er een atoombom zonder hem gemaakt zou kunnen zijn, maar in deze verhaallijn niet.
Ik vind het juist prima, atoombommen zijn zo ouderwets. Zaten in praktisch elke C&C game? Te makkelijke superweapon gewoon.

@Rival24:

Een terror drone in je harvester kan heel vervelend zijn early game. Heerlijk om te doen altijd! :D (zeker nu veel mensen niet weten wat ze ertegen moeten/kunnen doen)

[ Voor 11% gewijzigd door Hidde op 31-10-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Reconhell schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:31:
Tja Red Alert is een alternatieve geschiedenis van voor de 2de wereld oorlog. Het is dus best aannemelijk dat ze de atoombommen eruit halen.

PS Ik heb het spel nog niet, dus ik ga even uit van je reactie.

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Rival24 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:36:
[...]

Minder focus op economie, meer op aanvallen. Ik neem aan dat dit een vraag vanuit de community was. Veel mensen lopen altijd te zeuren dat harvesters te weinig hitpoints hebben of dat ze vroeg aangevallen worden, dus waarom dat 'storende' element maar niet compleet elimineren.
Idd. In CNC3 had je het ore veld principe maar dan met Tiberium. EA heeft er een jaar ofzo over gedaan om de gameplay een beetje aantrekkelijk te maken met dat principe, en het zuigt nog steeds. Je zag erg veel dat mensen puur voor een massale economie gingen in plaats van te vechten. En wat is nou spannender ;). Wat 10 jaar geleden prima werkte hoeft tegenwoordig niet meer perse leuk / goed te zijn of tegenwoordig nog goed te maken. De manier waarop RTS gespeeld wordt is in 10 jaar tijd ook behoorlijk veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 16:32
Weet iemand al waar patch 1.02 handmatig te downloaden is? Zodra ik het spel opstart blijf ik namelijk hangen op een zwart scherm met alleen rechtsboven de ster beschikbaar (waar ik trouwens ook niet op kan drukken). De muziek loopt ook gewoon. Gisteravond kon ik de game nog perfect spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met puur op economie te spelen !?
Als je dat doet en je tegenstander gaat voor massaal leger bouwen, dan zal hij je toch overlopen.
Er waren daardoor meerdere tactieken mogelijk.

Misschien moet ik het nog wat meer spelen maar toen ik hem gisteren voor het eerst opstarte was ik toch onaangenaam verrast door dat soort wijzigingen. Dan heb ik het nog niet eens over de balans en het trage rot menu gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Allies zijn veel moeilijker, omdat je moeilijker bouwt. Je moet klikken, en dan NOG eens klikken na de build time.

Terwijl de Sovjets klikken, gebouw neerzetten, en dan moet je er niet meer naar omkijken :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Darkasantion schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:18:
Kan Patch 1.02 niet downloaded via de manager, dan maar handmatig, iemand link ervan aub? Kan zelf niks vinden.
http://na.llnet.cnc3tv.ea...rt3_english_patch1.02.exe

Overigens werkt hij niet :+ Nog steeds zwart scherm bij opstarten.

[ Voor 9% gewijzigd door Snake op 31-10-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hidde schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:39:
@Rival24:

Een terror drone in je harvester kan heel vervelend zijn early game. Heerlijk om te doen altijd! :D (zeker nu veel mensen niet weten wat ze ertegen moeten/kunnen doen)
Tsk, noob basher! :P Nee serieus, dat is gelukkig allemaal redelijk eenvoudig te counteren.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:54:
Misschien moet ik het nog wat meer spelen maar toen ik hem gisteren voor het eerst opstarte was ik toch onaangenaam verrast door dat soort wijzigingen. Dan heb ik het nog niet eens over de balans en het trage rot menu gehad.
Wat is er mis met de balans? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Julos schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:52:
Weet iemand al waar patch 1.02 handmatig te downloaden is? Zodra ik het spel opstart blijf ik namelijk hangen op een zwart scherm met alleen rechtsboven de ster beschikbaar (waar ik trouwens ook niet op kan drukken). De muziek loopt ook gewoon. Gisteravond kon ik de game nog perfect spelen.
Even
code:
1
127.0.0.1 servserv.generals.ea.com

aan je hosts file toevoegen. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:41:
[...]

Muah. .. op zich zijn het wel concurrenten.. Ik kan echt geen spel bedenken dat het dichts bij Red Alert 3 komt dan Starcraft 2.. (en andersom).. Company of heroes? Supreme commander? Warhammer Dawn of war?
Supreme commander vergelijken met Red Alert 3 ? FOEI !

Supcom is echt een totaal andere strategiegame waarbij het veel meer draait om grootschaligheid. tevens is de besturing zo enorm goed dat zelfs honderden units tegelijk handig bestuurd kunnen worden, waarbij je bij Red Alert en voorlopers al het overzicht verliest bij 5 of meer tankjes :)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Snake schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:56:
Allies zijn veel moeilijker, omdat je moeilijker bouwt. Je moet klikken, en dan NOG eens klikken na de build time.

Terwijl de Sovjets klikken, gebouw neerzetten, en dan moet je er niet meer naar omkijken :)
Wat ik bij de allies ook mis, is een soort mini-MCV om ergens een kleine outpost te kunnen plaatsen.

Het is niet echt rendabel om een complete MCV (5000) en een refinery (2000) ergens neer te zetten om een extra ore mine te pakken.De soviets hebben daar de sputnik voor (1200 ipv 5000, is al heel wat schappelijker) en de empire kan sowieso overal op de map bouwen.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:14:
[...]

Wat ik bij de allies ook mis, is een soort mini-MCV om ergens een kleine outpost te kunnen plaatsen.

Het is niet echt rendabel om een complete MCV (5000) en een refinery (2000) ergens neer te zetten om een extra ore mine te pakken.De soviets hebben daar de sputnik voor (1200 ipv 5000, is al heel wat schappelijker) en de empire kan sowieso overal op de map bouwen.
Allies hebben daar hun collector voor. Die kun je ergens heenrijden en uitklappen waardoor het een outpost wordt.

Allies MCV verrijden heeft ook als nadeel dat je je techlevel verliest op gebouwen die bij de MCV in de buurt stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 11:07
furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:15:

Lees reviews, vraag vrienden hoe de game is, lees fora. Wees niet zo kortzichtig. Als je te achterlijk bent om even enkele bronnen te raadplegen of een game wel degelijk goed is moet je misschien maar helemaal geen games meer spelen. Geen demo is geen excuus om de game te dowloaden. Je kan een game ook NIET spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Wmm schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Allies hebben daar hun collector voor. Die kun je ergens heenrijden en uitklappen waardoor het een outpost wordt.

Allies MCV verrijden heeft ook als nadeel dat je je techlevel verliest op gebouwen die bij de MCV in de buurt stonden.
Zo, dat heb ik totaal gemist dan zeg :D Dalijk meteen eens uitproberen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke patch maar het menu laad nog steeds langzaam.... :/

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoe speelt dit spel? Mijn indruk ervan was met zoveel EA titels dat het nogal hard geslagen is met de "casual-stick" en daar wordt ik nooit echt blij van.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik denk dat de casual gamer het hier moeilijker mee gaat hebben dan de vorige Red Alerts. Het is toch minder gericht op 2 of 3 units gebruiken en met de rest niets doen dan voorheen, je zal het maximale uit alle units moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:37:
Hoe speelt dit spel? Mijn indruk ervan was met zoveel EA titels dat het nogal hard geslagen is met de "casual-stick" en daar wordt ik nooit echt blij van.
Zoals je hier kan lezen verschillen de meningen daar nogal over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in een echt raar situatie , ik en mijn oom hebben beiden red alert 3 gehaald . Maar online doet mijn EA account wel goed maar bij zijn computer krijg ie een cannot connect to EA server error berichtje met zijn aangemaakte account maar wanneer ik met mijnes inlog op zijn PC dan doet ie voornamelijk wel :S

iemand oplossing hiervoor ?:( wil graag snel wat co-op spelen T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Laatst online: 13-09 22:13
Ik kon gisteren prima spelen, maar nu kan ik geen verbinding maken met de gameserver. Patchen ging ook pas na 10x. Er zijn meer mensen op ea ra3 forum die niet kunne inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Rival24 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:02:
[...]

Tsk, noob basher! :P Nee serieus, dat is gelukkig allemaal redelijk eenvoudig te counteren.

[...]

Wat is er mis met de balans? :)
Tot nu toe is zover ik weet de balans prima, niemand is echt overpowered. Toch vreemd dat in mijn ervaring allied de minst gekozen factie is. Ik ga maar eens spelen als allied, wellicht zijn ze gewoon zwak.

Net kwam ik een game tegen '1v1 pro only' dus ik denk naja je kan beter verliezen en leren ervan ipv winnen van noobs. Werd een Soviet mirror, en god, het ging vanaf de eerste beer al goed, gelijk zijn beer gestunned en ze engineer gepakt. Dan is het eigenlijk al gg als mijn terror drones zijn harvesters verslinden. 8)
Niks pro's aan die gast, maar Soviet mirrors zijn leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet inloggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Trouwens, ik hoorde dat in de beta spelers wel op alfabetische volgorde in de lobby staan? Nu staat alles 'random' door elkaar, wat echt, godvergeten irritant en onlogisch is.

[ Voor 3% gewijzigd door Hidde op 31-10-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:02:
[...]

oftewel eer je hem hebt binnen gekregen issie hier al goedkoper geworden
FarCry2 bij play.com gepreorderd, maar ondanks beloofde 3-5 dagen sinds shippingmail 22e nog niet ontvangen. Red Alert 3 voor 28 euro (!) bij cdwow.com.au besteld die vandaag beschikbaar zou komen (waarom later dan bv play 29-10 ontging me al). Krijg net mailtje dat men wacht op 'stock' en verwacht 5-11 te kunnen shippen. Gedoe eerder gehad met andere games; voortaan laat ik die paar euro voordeel wel liggen en hou ik het bij de NL-preorders :(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De balans.

Ik had 20 conscripts staan, was een beetje aan het rommelen in skirmish.
De vijand (allies) kwamen met 3 militanten aanzetten, die 3 militanten schoten alle 20 van mijn conscripts neer. Zo iets moet toch niet kunnen !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hidde schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:01:
Trouwens, ik hoorde dat in de beta spelers wel op alfabetische volgorde in de lobby staan? Nu staat alles 'random' door elkaar, wat echt, godvergeten irritant en onlogisch is.
Klopt, in de beta was dat gewoon alfabetisch... God mag weten waarom dat nu niet meer het geval is.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:04:
De balans.

Ik had 20 conscripts staan, was een beetje aan het rommelen in skirmish.
De vijand (allies) kwamen met 3 militanten aanzetten, die 3 militanten schoten alle 20 van mijn conscripts neer. Zo iets moet toch niet kunnen !?
Met militanten bedoel je de Allied Peacekeepers? Maar met jouw voorbeeld kun je niets. De situatie is ook afhankelijk, als jouw conscripts in een lange lint liepen, recht op de peacekeeper af, dan is het logisch dat jij afgeslacht wordt. En ook al stond je recht tegenover elkaar, dan nog kan het prima zijn. Balans is niet iets wat je bekijkt per unit maar als geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Adlermann schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Lees reviews, vraag vrienden hoe de game is, lees fora. Wees niet zo kortzichtig. Als je te achterlijk bent om even enkele bronnen te raadplegen of een game wel degelijk goed is moet je misschien maar helemaal geen games meer spelen. Geen demo is geen excuus om de game te dowloaden. Je kan een game ook NIET spelen.
En weer ademhalen...

Reviews zijn compleet doelloos en hangen over het algemeen vooral ervan af wat de persoonlijke voorkeur qua spel is van degene die de review doet. Fora lezen, wtf denk je dat aan het doen ben op got? De planten water geven? En ik ken niemand die het spel speelt.

Uberhaupt heb ik nergens gezegd dat ik hem ga downloaden. En zelfs als ik hem zou downloaden (wat ik helemaal niet van plan ben), dan zou het alleen als vervanging voor de demo zijn, ik speel toch liever online en dan koop ik hem gewoon (oftewel dan zou het EA helemaal niks kosten). Geen demo is een prima excuus om hem te downloaden, vooral als het gemaakt is door een bedrijf met de reputatie van EA.

Maar zover ik kan zien heeft RA3 vooral een hoop leuke lasertjes, en bijzonder weinig diepgang. En zonder demo zal ik hem dus niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Lasers? Ik zie er weinig? CnC3 zat vol met 'piew piew' lasers. Welke rts games heb je al eens gespeeld en vond je die leuk, Furby-killer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Weet iemand de locatie van de saves?

Dan kan ik dadelijk verder doen op m'n laptop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:41:
[...]

Muah. .. op zich zijn het wel concurrenten.. Ik kan echt geen spel bedenken dat het dichts bij Red Alert 3 komt dan Starcraft 2.. (en andersom).. Company of heroes? Supreme commander? Warhammer Dawn of war?
PassieWassie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:11:
[...]

Supreme commander vergelijken met Red Alert 3 ? FOEI !

Supcom is echt een totaal andere strategiegame waarbij het veel meer draait om grootschaligheid. tevens is de besturing zo enorm goed dat zelfs honderden units tegelijk handig bestuurd kunnen worden, waarbij je bij Red Alert en voorlopers al het overzicht verliest bij 5 of meer tankjes :)
Ik probeerde ook te vertellen dat Red Alert 3 het meest vergelijkbaar is met Starcraft 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:15

xdc

hoeveel collectors / harvesters bouw je per ore mine ?
ik zelf bouw er 2 , maar of dit echt sneller gaat ?

weet iemand hoe je dus zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld verzameld?

bij kanes wrath bouwde ik er altijd 3 per refinery
(mijn tactiek was altijd ) meer geld is meer units
meer units spammen = winnen

[ Voor 53% gewijzigd door xdc op 31-10-2008 16:49 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snake schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:45:
Weet iemand de locatie van de saves?

Dan kan ik dadelijk verder doen op m'n laptop? :+
C:\Documents and Settings\Wim\Mijn documenten\Red Alert 3\Profiles\Wmm\SaveGames
xdc schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:47:
hoeveel collectors / harvesters bouw je per ore mine ?
ik zelf bouw er 2 , maar of dit echt sneller gaat ?

weet iemand hoe je dus zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld verzameld?

bij kanes wrath bouwde ik er altijd 3 per refinery
(mijn tactiek was altijd ) meer geld is meer units
meer units spammen = winnen
Eén collector per mine en zet het gebouw gewoon zo dicht mogelijk op de mine (dat geeft het spel zelf ook aan). Als je Allies of Soviets bent gebruik je doorgaans deze BO: barracks, power, ore refinery, warfac, power, 2e ore refinery. Als Empire: barracks, power, 2x ore refinery, warfac, power. Er zijn variaties op maar dit is het meest simpele en geeft je asap een optimaal inkomen. Daarna afhankelijk van verloop van de match expanden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hidde schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:38:
Lasers? Ik zie er weinig? CnC3 zat vol met 'piew piew' lasers. Welke rts games heb je al eens gespeeld en vond je die leuk, Furby-killer?
Heb complete age of empires serie gespeeld (en dan niet alleen campaign doen maar jarenlang online gespeeld). Nu wilde ik wel eens wat anders, COH geprobeerd maar daarvan vond ik het probleem dat het eigenlijk puur aanvallen was, zodra je aan het verliezen was ging het heel snel achteruit omdat je ook meteen minder inkomsten kreeg, turtlen was eigenlijk geen optie.

Dus toen ik hoorde van AR3 dacht ik dat dat misschien wat was, maar dat betwijfel ik nu. Van wat ik heb gezien aan filmpjes ziet het er ook nogal chaotisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaotisch is het niet echt, iig niet multiplayer. De meeste battles zijn vrij klein omdat je doorgaans geen gigantische inkomens hebt waarmee je gigantische legers kunt bouwen. Unit mixing is vrij belangrijk en ook de controle over je units is belangrijk (omdat je er niet zoveel van hebt). Turtlen is absoluut niet de goede manier om RA3 te spelen though. Als je echt een turtle game zoekt dan kun je RA3 direct overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg heel vaak een bericht dat ie niet met internet kan connecten. Kan ook niet online spelen zo. Enwaarom helpt die 1.02 patch niet? Heb nog steeds lange laadtijden van het menu. Schiet niet op zo.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:17:
[...]

Heb complete age of empires serie gespeeld (en dan niet alleen campaign doen maar jarenlang online gespeeld). Nu wilde ik wel eens wat anders, COH geprobeerd maar daarvan vond ik het probleem dat het eigenlijk puur aanvallen was, zodra je aan het verliezen was ging het heel snel achteruit omdat je ook meteen minder inkomsten kreeg, turtlen was eigenlijk geen optie.

Dus toen ik hoorde van AR3 dacht ik dat dat misschien wat was, maar dat betwijfel ik nu. Van wat ik heb gezien aan filmpjes ziet het er ook nogal chaotisch uit.
Met CoH kan je met juiste tactieken en upgrades vrij goed turtlen, maar points zijn belangerijk ja. Met die uitbereiding is er zelfs een speciale turtle techt ree bijgekomen :-). Maar CoH is idd extreem aanvallend maar dat is opzich logisch want het is wel het einddoel. Al zie ik ook veel mensen afknappen op willekeurig een online RTS omdat ze altijd rustig willen opbouwen naar een groot leger en nooit de map inpalmen of enigzins aanvallend spelen. Maar das wat anders :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Wmm schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:33:
Chaotisch is het niet echt, iig niet multiplayer. De meeste battles zijn vrij klein omdat je doorgaans geen gigantische inkomens hebt waarmee je gigantische legers kunt bouwen. Unit mixing is vrij belangrijk en ook de controle over je units is belangrijk (omdat je er niet zoveel van hebt). Turtlen is absoluut niet de goede manier om RA3 te spelen though. Als je echt een turtle game zoekt dan kun je RA3 direct overslaan.
Hoe is de ranked community van CNC in het algemeen? Ik zoek een nieuwe RTS om ranked op te spelen (supreme commander FA is dood). En als voormalig nummer één op de ladder (2v2) en top 50 (1v1) is ranked toch veel leuker dan een beetje saai custom games spelen. Mijn voorkeur gaat wel uit naar 2v2 games. En uiteraard geen turtle game, want dat is saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Adlermann schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:41:
[...]

Hoe is de ranked community van CNC in het algemeen? Ik zoek een nieuwe RTS om ranked op te spelen (supreme commander FA is dood). En als voormalig nummer één op de ladder (2v2) en top 50 (1v1) is ranked toch veel leuker dan een beetje saai custom games spelen. Mijn voorkeur gaat wel uit naar 2v2 games. En uiteraard geen turtle game, want dat is saai :)
Vervelende is, ranked 2on2 in RA3 bepaal je niet je eigen medespeler. Vrij random dus, zeker nu niemand echt stats heeft kan je aan elke persoon gekoppeld worden. Maar op clanwars.cc kan je wel goede 2on2 matches vinden, helaas geen auto-report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe repareer je schepen eigenlijk? Kan het echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:39:
[...]

Met CoH kan je met juiste tactieken en upgrades vrij goed turtlen, maar points zijn belangerijk ja. Met die uitbereiding is er zelfs een speciale turtle techt ree bijgekomen :-). Maar CoH is idd extreem aanvallend maar dat is opzich logisch want het is wel het einddoel. Al zie ik ook veel mensen afknappen op willekeurig een online RTS omdat ze altijd rustig willen opbouwen naar een groot leger en nooit de map inpalmen of enigzins aanvallend spelen. Maar das wat anders :9
Rustig opbouwen van een groot leger hoeft van mij niet. Maar ik vind het wel leuk als defensief spelen ook een optie is. Bij aoe3 denken veel dat het geen optie is, terwijl het juist prima kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Hidde schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:44:
[...]

Vervelende is, ranked 2on2 in RA3 bepaal je niet je eigen medespeler. Vrij random dus, zeker nu niemand echt stats heeft kan je aan elke persoon gekoppeld worden. Maar op clanwars.cc kan je wel goede 2on2 matches vinden, helaas geen auto-report.
Oh, uiteraard wil ik wel met een vaste speler spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adlermann schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:41:
[...]

2v2 Ranked is niet mogelijk, althans niet met een vaste partner. Clan ranked 2v2 met een vaste partner is wel mogelijk, maar die clans werken via de EA site en dat was in CNC3 nooit een succes.
1v1 Ranked kan uiteraard prima, alleen automatch is atm een beetje brak maar het werkt. Het is alleen wel een behoorlijk noobbashgeval atm. Ik heb zo'n 25 matches gespeeld; 3 verloren, 20 met twee vingers in de neus gewonnen en de rest moest ik even voor werken. Opzich is dat dus ook niet de way to go, maar wel lekker makkelijk qua reporten / vinden van games. Wat mogelijk voor jou wel interessant is: als EA weer ladderseizoenen houdt dan valt er behoorlijk wat geld te verdienen in de top van die ladder.

Dan is er idd Clanwars.cc, een custom ladder die in vorige CNC's (vooral Generals / Zero Hour) en BFME games zijn sporen verdiend heeft. EA heeft zelfs met ze samengewerkt voor BFME2 om er een autoreport ladder van te maken, dat is met RA3 helaas niet het geval dus reporten is handmatig (hierover zo meer). Maar als clanwars.cc een succes wordt dan is dat zeker weten de plek om competitief te spelen in RA3. En hoewel het clanwars zijn is het eigenlijk gewoon in de lobby een tegenstander zoeken die ook een cw wil spelen en daarna reporten. Het is niet dat je 5 games af gaat werken ofzo. In feite is het een speel zoveel als je wilt ladder.

Hidde zei terecht dat matchresults handmatig gereport moeten worden. Dat gaat alleen veranderen, het is nog steeds handmatig maar het wordt extreem veel makkelijker gemaakt. Ik werk atm samen met de mensen van Clanwars.cc om in mijn Replay Tool een report functie voor cw.cc in te bouwen waardoor reporten binnen twee muiskliks en < 1 minuut kan. Een screenshot daarvan kun je hier vinden: http://www.xs4all.nl/~germie/screenshot.png.
furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:53:
[...]

Rustig opbouwen van een groot leger hoeft van mij niet. Maar ik vind het wel leuk als defensief spelen ook een optie is. Bij aoe3 denken veel dat het geen optie is, terwijl het juist prima kan.
Ik denk dat defensief spelen wel mogelijk is in RA3. Maar dat houdt wel in dat je tegelijkertijd op moet boksen tegen rushes en tegenstanders die de map overnemen intussen. Ik heb echter in de beta wel vrij defensieve buildorders gezien. Als jij er de tijd in wilt steken om het te perfectioneren en wel de skills hebt dan is het wel mogelijk denk ik.
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:50:
Hoe repareer je schepen eigenlijk? Kan het echt niet vinden.
Voor Soviets bij een Crusher Crane, Alies en Empire bij Naval Yard (en misschien zelfs Warfactory als die dicht genoeg bij het water staat, maar dat weet ik niet zeker).

[ Voor 21% gewijzigd door Wmm op 31-10-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

charrel

Cortisol4life..

Julos schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:52:
Zodra ik het spel opstart blijf ik namelijk hangen op een zwart scherm met alleen rechtsboven de ster beschikbaar (waar ik trouwens ook niet op kan drukken). De muziek loopt ook gewoon.
Even je netwerkkaart uitzetten zodat je geen internet hebt, daarna gewoon weer aanzetten. Zit je er zo in!

Ik heb trouwens echt geen last van dat het menu traag is, gaat supersnel net zoals het laden. Wachttijden zijn volgens mij nog korter dan bij ra2.
Alleen dat achterlijke inloggen aan het begin voordat je het menu krijgt is een beetje vaag. Ook nog niet weg met patch 1.02!

[ Voor 7% gewijzigd door charrel op 31-10-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55
Ik zie maar heel weinig servers online. Vaak maar 1 of 2?! Hebben jullie dit ook of moet ik nog poorten open zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
funkylicious schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:16:
Ik zie maar heel weinig servers online. Vaak maar 1 of 2?! Hebben jullie dit ook of moet ik nog poorten open zetten ofzo?
Nee, EA is zo geniaal geweest om alle spelers te verdelen over 20 lobbies, zodat je relatief weinig spelers per lobby hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
funkylicious schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:16:
Er zijn geen servers (nouja, niet zoals in FPS games). Als je online bent ben je online, klaar. Er zijn wel verschillende lobbies waar je in kunt rondhangen, de lobbylist kun je tevoorschijn toveren door op dat pijltje naast de lobbynaam te klikken.

Wat jij bedoelt zullen wel gehoste games zijn. Per zo'n lobby kun je games hosten, dat je er maar 1-2 ziet per lobby komt door dat wat Rival24 al uitlegde.

[ Voor 16% gewijzigd door Wmm op 31-10-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar gekocht het begon me toch te kriebelen
vanavond om 22.00 uur ff knallen met die zooi
werkt het niet breng ik hem morgen weer terug naar de winkel

voor de mensen online m'n nick is ook gewoon Splendes

cya soon

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 20:41

GeeBee

Oddball

Na de Allies missie waarin je eerst 2 MCV's moet begeleiden, crashed RA3 bij mij.
"Well, that went better than I expected" is het laatste wat ik zie, gevolgd door een crash to desktop.

Heeft iemand datzelfde probleem (gehad)?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Laatst online: 14-09 10:09
GeeBee schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:20:
Na de Allies missie waarin je eerst 2 MCV's moet begeleiden, crashed RA3 bij mij.
"Well, that went better than I expected" is het laatste wat ik zie, gevolgd door een crash to desktop.

Heeft iemand datzelfde probleem (gehad)?
Ik heb ook die 2 problemen:

1. Spel laadt supersnel, maar dan dat zwarte scherm met die rode ster... :( Dit duurt nog eens een factor 2 langer dan het complete laden (>30 seconden). Echt irritant, en ik ga niet mijn netwerkkaart uitschakelen. Dat is echt een hobby-workaround. Overigens kan je tijdens dat scherm niet ALT-TAB of iets anders; systeem hangt echt even. Dit gebeurt trouwens niet alleen met opstarten, maar elke keer als je terug wilt naar het hoofdmenu!
2. Crashen naar de desktop na missie 2 van de Russen. Keiharde crash met foutmelding in de trant van "illegal function call". Daarna weer gestart en sindsdien niet meer gezien.

Systeem: C2D 6600 met 9600GT XXX in SLI. Overigens draait het op alles max echt lekker, zolang ik de AA maar op 2x of zelfs uit zet. Op AA 8x is het echt traag. (Res. 1920x1200).

/edit: Krijg nou tieten. Net patch 1.02 geinstalleerd (zonder patch notes) en punt 1 is volledig opgelost. Mooi! _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Soeski op 31-10-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Had m'n Collectors Edition in Amerika ge-pre-ordered omdat er op dat moment nog niets te horen was over de CE in Europa, en hij was gisteren al bezorgd, was helaas aan het werk.Vandaag in de herkansing, en ik heb hem dus binnen. Moet zeggen, best netjes bezorgd; 28 okt. verzonden, 30 okt. aan de deur. Stond op de website van Gamestop dat ik sowieso wel met 2 dagen verwerking bij hun moest rekening houden, plus verzending, dus ik verwachtte hem halverwege/eind volgende week :P.

Er zit trouwens ook nog eens een C&C3 Kane's Wrath Bonus Disc bij. Iemand belangstelling daarvoor? :P

Anyway, vanaf het beginfilmpje zat ik alweer met een big smile op m'n smoel vanwege het heerlijke over-the-top thema. Voelde me weer 11 met Red Alert 2 op de PC. Heb nu net de eerste missie gedaan, en het bevalt me wel. Maar snel even verder gamen.

P.S.:"While you were hiding in Leningrad commander, the Empire thrusted forwards into the tender nether regions of Mother Russia...."

Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Soeski schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:54:
[...]

Ik heb ook die 2 problemen:

1. Spel laadt supersnel, maar dan dat zwarte scherm met die rode ster... :( Dit duurt nog eens een factor 2 langer dan het complete laden (>30 seconden). Echt irritant, en ik ga niet mijn netwerkkaart uitschakelen. Dat is echt een hobby-workaround. Overigens kan je tijdens dat scherm niet ALT-TAB of iets anders; systeem hangt echt even. Dit gebeurt trouwens niet alleen met opstarten, maar elke keer als je terug wilt naar het hoofdmenu!
2. Crashen naar de desktop na missie 2 van de Russen. Keiharde crash met foutmelding in de trant van "illegal function call". Daarna weer gestart en sindsdien niet meer gezien.

Systeem: C2D 6600 met 9600GT XXX in SLI. Overigens draait het op alles max echt lekker, zolang ik de AA maar op 2x of zelfs uit zet. Op AA 8x is het echt traag. (Res. 1920x1200).

/edit: Krijg nou tieten. Net patch 1.02 geinstalleerd (zonder patch notes) en punt 1 is volledig opgelost. Mooi! _/-\o_
Heb hier ook last van. Maar dan na missie 5 oid van de Russen. En eerste punt idd ook :X Maar is even die patch proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jantjeuh87 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:03:
Beetje raar dat je 95% van een single core wordt verbruikt inderdaad :? Helaas ben ik niet echt bekend met de quadcores, behalve dat de support voor >2 cores nog niet echt verregaand is.
AFAIK is dat ook niet anders dan 2 core ondersteuning? :? Je wijst dan namelijk je threads dynamisch toe aan een core? :?
Dus ook op een dualcore bak hoef je niet veel (anders) te verwachten... :)
DaannO schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:54:
Heb hier ook last van. Maar dan na missie 5 oid van de Russen. En eerste punt idd ook :X Maar is even die patch proberen dan :)
No bother: patch is voornamelijk op multiplayer gericht. Zoveel patchwerk zal er niet verricht worden door EA in de singleplayer op balancing na (in mijn ervaring)... Was bij C&C3 immers ook het grootste deel van de patches voor singleplayer... :)

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 31-10-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Topicstarter
First post even geupdated met nieuws over patch 2 (de meeste lezers hierboven zijn hier al van op de hoogte) en een link toegevoegd om deze te downloaden (mocht dit ingame niet werken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Spel net gekocht, kon maar even spelen omdat ik weg moest.
Maar toen ik hell march 3 hoorde kreeg ik al kippenvel.
Zal later nog wel eens wat meer spelen en dan horen jullie mijn reactie:)

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier crasht ie ook... Bij een soviet mission, nadat je de verrader dood maakt en de missie haalt... crasht ie naar de desktop zonder een error. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Meijuh1 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:58:
Maar toen ik hell march 3 hoorde kreeg ik al kippenvel.
Ik kreeg juist een enorm gevoel van teleurstelling toen ik de combinatie van de Hell March (goed) met een enorme bak aan compleet oninteressante units zag. Deed mij denken aan de nieuwe Indiana Jones film; gebruik maken van acteurs en muziek van een klassiers terwijl de film zelf een draak was.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ok, mijn eerste indruk van het spel na een stuk of 4 missies:

Pluspunten
  • leuk verhaal (doch immer bekend, einstein... aanvallen e.d.)
  • goede tussenfilms met bekende en goede acteurs
  • technisch (op wat bugs na) en animatiegewijs zit het goed in elkaar
Minputen
  • Iets te cartoon style met te felle kleuren (maar das mening natuurlijk)
  • bugs
  • Co-op is leuk bedacht, maar vooralsnog heb ik er in praktijk geen match mee kunnen draaien
Als eerste indruk beviel de tiberium wars serie me beter, wat meer realisme, iets meer rust qua kleuren en grafisch ook tamelijk goed in orde.
Na een paar missies echter begint de nieuwe stijl van RA3 wel te wennen, dat water en land dusdanig geintegreerd zijn is ook erg vet.

Multiplayer moet ik nog testen, maar de campaign is tot heden wel dusdanig interresant dat je niet snel verveeld raakt tijdens de missies.

Daarnaast ,ik merk dat de systeemvereisten wel een stukkie hoger zijn dan bij tiberium wars, dat kon ik op full res (1680x1050) met alles ongeveer op hoog spelen, RA3 speel ik op 1024x800 met alles op hoog en water op medium (en shadows uit). Dat draait dan wel soepel.

Wat wel irritant is, als RA3 'traag' draait, gaat het spel gewoon trager, en lijkt het spel dus gewoon traag te gaan, op dat punt moet je dus je kwaliteit omlaag draaien, waar je normaal gesproken gewoon weinig fps hebt.

Of ik dit net zo lang blijf spelen als Tiberium wars is de vraag, maar dat zal de tijd leren. Ik heb iig EA's kas weer gespekt door hem legaal te kopen, iets wat ik bij spellen niet vaak doe O-)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de kleuren juist fijn omdat het vrolijker is dan CNC3. Daar werd je bijkans depressief van de donkere grauwe kleuren.

Ik zal dan eens hier aftrappen met replays. Het lijkt me vet als er meer mensen replays gaan posten, dan is er wat te zien ;).

[01-11-08 @ 00.03] Wmm (S) vs QUICKSTRIKE(A).
Ik als Soviets tegen Allies die quick air gaat. Extreem lastig te verdedigen vind ik (al sinds beta). Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ben erg benieuw wanneer de Worldbuilder uit gaat komen (neem aan dát die wel komt). Bij C&C3 Tiberium Wars en Kanes Wrath kwam die ook enkele weken na de release. Als we namelijk deze site mogen geloven is die wel ontwikkeld maar liet de documentatie het nog afweten.

Het standaard aanbod aan skirmish maps vind ik namelijk vrij karig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
dat trage scherm was alleen in de loop van de dag drukte op de ea servers denk ik.

nu loopt alles wel in een keer vlekkeloos erdoorheen bij de menus.

soviet campagne uitgespeeld zonder crashed heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Heeft er hier iemand ervaring met de klantenservice van EA?
Ik heb vanmorgen daarheen gemailt omdat mn serial niet werkt.

Heb een antwoord gehad dat ze dat vervelend vinden en of ik mn geboortedatum en postcode wil doormailen zodat hun kunnen zien of ik wel de eigenaar van de geregistreerde account ben...
Dat heb ik uiteraard gedaan maar sindsdien niks meer van ze vernomen. Duurt dat een dag of duurt dat nog veel langer?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei, nu een imo erg vette game gespeeld. Was behoorlijk druk om te spelen, constant bezig.
[01-11-08 @ 01.10] Wmm (R-S) vs Jerlsing(A).
Weer ik als Soviets (maar nu door random) tegen fast air van de Allies. Maar deze keer gaat het iets anders, hij valt mij constant aan met tanks en wat air units en ik heb niet echt de kans om zelf hem aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Franko P. schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 01:19:
Heeft er hier iemand ervaring met de klantenservice van EA?
Ik heb vanmorgen daarheen gemailt omdat mn serial niet werkt.

Heb een antwoord gehad dat ze dat vervelend vinden en of ik mn geboortedatum en postcode wil doormailen zodat hun kunnen zien of ik wel de eigenaar van de geregistreerde account ben...
Dat heb ik uiteraard gedaan maar sindsdien niks meer van ze vernomen. Duurt dat een dag of duurt dat nog veel langer?
wat een aanfluiting zeg, dat ze problemen met de CD-keys hebben

naja, ik heb dus ff de illegale versie gedownload, en, ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb, want ik vind hem echt hard tegenvallen, het heeft gewoon echt zo'n C&C Generals feel, niet de sfeer van RA2, ook vervelende dingen dat je constant moet kiezen tussen co-op of solo, menu's zitten niet echt sterk in elkaar en ik vind de muziek ook maar slechte remixen van de originele RA2 muziek, ook het bouwen gaat gewoon niet lekker, het voelt allemaal gewoon als een game van de EA zoals we EA een aantal jaar geleden kenden, game franchises uitbuiten met goedkope en slecht afgewerkte games, filmpjes voelen geforceerd aan en lijken af en toe net iets te lang door te spelen, alsof de regisseur al CUT gezegd heeft maar de camera draait nog even een seconde door.
ingame camera standpunt kan ook wel wat beter, zo ver uitgezoomed als ik kon had ik nog geen overzicht op wat ik nou aan het doen was, om van die OERlelijke minimap nog niet eens te spreken

en wtf is er met die circus kannon auto'tjes, kan je je infantry laten afschieten alsof je in een voorstelling van Circus Renz zit...

Nee, ik geloof niet dat ik echt positief ben over RA3 en vind het de naam Red Alert niet echt waardig

Jammer, deze fan van het C&C universum zijn ze een beetje kwijt, ik mis het goeie ouwe Westwood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

charrel

Cortisol4life..

En patch 1.03 is uit, nog geen change log helaas. Hehe, gaat weer lekker zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil ik gisteravond RA3 installen voor dat ik ook maar iets doe crashed mn pc :( :( :(
kan ik nog niet spelen ;(
zodra ie een applicatie wil uitvoeren loopt ie al vast
zelfs mijnenveger is te veel moeite |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Dalyxia schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 03:16:
[...]

wat een aanfluiting zeg, dat ze problemen met de CD-keys hebben

naja, ik heb dus ff de illegale versie gedownload, en, ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb, want ik vind hem echt hard tegenvallen, het heeft gewoon echt zo'n C&C Generals feel, niet de sfeer van RA2, ook vervelende dingen dat je constant moet kiezen tussen co-op of solo, menu's zitten niet echt sterk in elkaar en ik vind de muziek ook maar slechte remixen van de originele RA2 muziek, ook het bouwen gaat gewoon niet lekker, het voelt allemaal gewoon als een game van de EA zoals we EA een aantal jaar geleden kenden, game franchises uitbuiten met goedkope en slecht afgewerkte games, filmpjes voelen geforceerd aan en lijken af en toe net iets te lang door te spelen, alsof de regisseur al CUT gezegd heeft maar de camera draait nog even een seconde door.
ingame camera standpunt kan ook wel wat beter, zo ver uitgezoomed als ik kon had ik nog geen overzicht op wat ik nou aan het doen was, om van die OERlelijke minimap nog niet eens te spreken

en wtf is er met die circus kannon auto'tjes, kan je je infantry laten afschieten alsof je in een voorstelling van Circus Renz zit...

Nee, ik geloof niet dat ik echt positief ben over RA3 en vind het de naam Red Alert niet echt waardig

Jammer, deze fan van het C&C universum zijn ze een beetje kwijt, ik mis het goeie ouwe Westwood :'(
Zometeen bel ik wel naar de klantenservice, het is toch niet normaal dat mensen die het spel illegaal downloaden eerder aan het spelen zijn dan mensen die het spel eerlijk kopen?!
Heb verdorie €68 neergetelt om met de klantenservice te gaan mailen.
Vind het ongelooflijk jammer, had mooi 2 dagen vrij in het vooruitzicht, komt niet veel van terecht zo. :(

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 21:44
Als het een populair spel is (red alert dus ) staat het vrij snel op torrent's en/of usenet.
Dus als je download heb je alles behalve de multiplayer(afgezien van hamachi)
En als je naar de winkel gaat had je hem ook al kunnen spelen.

En tuurlijk is het niet normaal dat mensen die het spel illegaal downloaden eerder aan het spelen zijn dan mensen die het spel eerlijk kopen. Maar is het normaal om illegaal te doen. Nee daarom heet het ook illegaal.
De downloaders hebben gewoon geluk gehad hier in nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

Na een aantal uurtjes non-stop gespeeld te hebben, ben ik toe aan wat nieuwe maps. Dus wilde ik de 5 extra mappen downloaden. Ik volg de instructies (naar de website gaan), maar ik zie geen download button. Kan iemand mij uitleggen waar ik deze kan downloaden?

bvd

SyNq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Wmm schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:40:
Ik vind de kleuren juist fijn omdat het vrolijker is dan CNC3. Daar werd je bijkans depressief van de donkere grauwe kleuren.

Ik zal dan eens hier aftrappen met replays. Het lijkt me vet als er meer mensen replays gaan posten, dan is er wat te zien ;).

[01-11-08 @ 00.03] Wmm (S) vs QUICKSTRIKE(A).
Ik als Soviets tegen Allies die quick air gaat. Extreem lastig te verdedigen vind ik (al sinds beta). Iemand tips? :)
Fast tech naar MiGs is het enige wat voor mij werkt. Als Empire is het bijna helemaal hopeloos; Tengu kunnen amper Vindis neerhalen (althans in de beta).

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is voor empire niet een spam van die seawing/skywing de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Count schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:53:
[...]

Fast tech naar MiGs is het enige wat voor mij werkt. Als Empire is het bijna helemaal hopeloos; Tengu kunnen amper Vindis neerhalen (althans in de beta).
Hm, das een goede. Ik maak natuurlijk wel migs als ik de kans krijg, maar ik fast tech er niet naar toe. Ik ga dat eens proberen, thanks :).
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:57:
is voor empire niet een spam van die seawing/skywing de oplossing?
Op een map met extreem veel water tussen de spelers wel ja. Maar anders gaat de Allies speler gewoon over land, seawings zijn antiair (alleen in het water dus), skywings anti land (in de lucht dus).

[ Voor 31% gewijzigd door Wmm op 01-11-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, wist niet dat ze in de lucht alleen anti land waren. moet nog veel leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:14:
Hoi mensen,

Na een aantal uurtjes non-stop gespeeld te hebben, ben ik toe aan wat nieuwe maps. Dus wilde ik de 5 extra mappen downloaden. Ik volg de instructies (naar de website gaan), maar ik zie geen download button. Kan iemand mij uitleggen waar ik deze kan downloaden?

bvd

SyNq
Volg deze link: http://www.ea.com/redalert/premier/

De code die je nodig hebt zit in de verpakking, mits je de premier edition hebt aangeschaft.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen O op 01-11-2008 12:03 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

behoorlijk oud nieuws toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
de premier maps werken ook als je de gewone versie hebt:D

moet zeggen de campaigns zijn erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:06:
Hier crasht ie ook... Bij een soviet mission, nadat je de verrader dood maakt en de missie haalt... crasht ie naar de desktop zonder een error. :S
Waarom vraag je voor hulp als je het spel niet eens gekocht hebt ?

Deze problemen komen nl alleen voor met de gekraakte versie.

[ Voor 8% gewijzigd door joon op 01-11-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het spel wel heel erg gevoelig is voor een overclock van het systeem.
Bij mij crasht het spel willekeurig wanneer ik ook maar een 3% overclock heb.
Dit zou misschien ook de crashes en vastlopers van anderen kunnen verklaren?

Verder moet ik zeggen dat ik graag missies speel maar na 1 dag spelen (met crashes) heb ik de empire allemaal gehad.
Weet iemand of er extra missies uit gaan komen?

En een patch a day keeps the black screen away.
Beetje vreemd om zoveel patches te moeten releasen zo snel na het uitkomen.
Verder over die kleuren ach daar wen je wel aan en die kermis kanonnen ook wel.

Verder vind ik die empire wel een beetje gevoelig voor lucht aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
jorisw86 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:38:
de premier maps werken ook als je de gewone versie hebt:D

moet zeggen de campaigns zijn erg vet
Dat zal best, maar 'officieel' zijn ze alleen te downloaden als je de premier edition hebt.

Echter een beetje rondzoeken op het EA forum levert ook een hoop op ;)

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:55:
Ik moet zeggen dat het spel wel heel erg gevoelig is voor een overclock van het systeem.
Bij mij crasht het spel willekeurig wanneer ik ook maar een 3% overclock heb.
Dit zou misschien ook de crashes en vastlopers van anderen kunnen verklaren?

Verder moet ik zeggen dat ik graag missies speel maar na 1 dag spelen (met crashes) heb ik de empire allemaal gehad.
Weet iemand of er extra missies uit gaan komen?

En een patch a day keeps the black screen away.
Beetje vreemd om zoveel patches te moeten releasen zo snel na het uitkomen.
Verder over die kleuren ach daar wen je wel aan en die kermis kanonnen ook wel.

Verder vind ik die empire wel een beetje gevoelig voor lucht aanvallen.
Mijn PC heeft een OC van 25% en het spel is verder rock solid, dus die vlieger gaat niet op ;). Ik heb nog wel last van die zwarte schermen, misschien toch 1.03 even een kans geven..

Edit: 1.03 heeft bij mij de zwarte schermen gefixt :)
Download hier

[ Voor 8% gewijzigd door TNO op 01-11-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog best wel wat last van die zwarte schermen, en heb toch een pc dat dit spel met 2 vingers in de neus zou moeten kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand ook problemen met de 1e objective in Allied mission

Is al gelukt :P

[ Voor 70% gewijzigd door Angeloonie op 01-11-2008 14:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Angeloonie schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 14:22:
Iemand ook problemen met de 1e objective in Allied mission

Is al gelukt :P
NOOOOOOOO je spoiler is kapot, nu ik dit heb gelezen hoef ik het niet meer te spelen SCREW U ANGELOONIE :P

lol, toen ik op quote drukte stond er nog wat anders :P

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 01-11-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

??
Heb net het spel gekocht en alle draait in pricipe prima. Alleen hij blijft zeiken dat hij geen internet connectie kan maken. Dit terwijl ik toch echt de poorten open heb staan die nodig zijn. (uit manual) ook het registreren lukt prima. Het resultaat is dat ik bij elke menu actie ongeveer 30 s kan gaan zitten wachten. Man lang leve de beveiliging. Dit is niet leuk meer.

iemand hetzelfde probleem?

Verder vind ik het spel wel leuk, de menu's zijn mooi en filmpjes zijn lachen. De muziek is TOP.
Verder is het kleurrijk. Het blijft chaotisch zoals veel van de laatste ea games zijn. Vroeger werd nog unit voor unit geintroduceerd, nu komen er meteen 10 verschillende of meer over je scherm. Nou, hopen maar dat dit spel een wat langere speelwaarde heeft dan cnc3. (wat ik als 1 van de eerste ea/westwood RTS'en niet kon pruimen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ja replay's zijn cool om te posten, heb in mijn Counterstrike tijd (hehe en da's alweer eventjes geleden) ook talloze demo's bekeken, daar leer je het gewoon van vind ik. Ook replay's waarbij het fout gaat zijn leerzaam vind ik.

Bij mij gaat het echt super slecht online meestal hehe, ik heb zowieso altijd te weinig resources en als ik mines in neem die ver buiten mijn basis liggen worden die ondanks de defence altijd snel kapot gemaakt. En bij eigenlijk alle fracties heb ik heel veel moeite om me tegen vliegtuigen (en andere luchtvoertuigen) te verdedigen, met de USSR gaat het nog het moeilijkste ook. De enige die een beetje werken zijn die mannetjes-afschiet gevallen.

@ Dinictus208
Ja had het zelfde probleem, eerst had ik handmatig de patch geinstalleerd van een of andere gare site (patch 1.01) en toen heb ik gewoon vaak geprobeerd en sporadisch zag ik het scherm in beeld dat ik kon updaten. Vanaf patch 1.02 zijn jouw problemen gefixed en patch 1.03 is de nieuwste :)

[ Voor 18% gewijzigd door Maks op 01-11-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
en waarom heeft dat Allied trutje die je de missies vertelt geen broek aan, het ziet eruit alsof ze die vergeten zijn

zowiezo klopt het niet dat die wijven zulke dikke inkijk hebben, als ik lekker wijven wil zien dan kijk ik wel porno

ik vind het echt heel jammer, en ik had nog niet eens zulke hele hoge verwachtingen, zoals ik wel heb bij Diablo3, maarja, das geen EA game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik denk dat ik een topic moet openen in spielerij vragen en problemen.
Heb mijn hele firewall eruit gegooid en nog steeds lukt het niet. Hij geeft wel die update maar kan dan niet connecten met EA. Server te druk? Ben ik nou echt de enige?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dalyxia schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:44:
en waarom heeft dat Allied trutje die je de missies vertelt geen broek aan, het ziet eruit alsof ze die vergeten zijn

zowiezo klopt het niet dat die wijven zulke dikke inkijk hebben, als ik lekker wijven wil zien dan kijk ik wel porno

ik vind het echt heel jammer, en ik had nog niet eens zulke hele hoge verwachtingen, zoals ik wel heb bij Diablo3, maarja, das geen EA game
Och chottekes, je zou wel eens teveel zien he.

Moeten ze misschien een +18 rating erop zetten? Oeh noes we zien 1/20 van een tiet...

We leven niet meer in de 15e eeuw e?

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste