Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Heel het veld afgezocht met 25 Twinblades, maar echt niks kunnen vinden.
Bleek het aan mijn tactics te liggen ^^
Ik clear altijd een base en capture de dure gebouwen om ook allied troepen enz te kunnen maken of ze naderhand te verkopen. Had 2x con.yard van de allieds en na die verkocht te hebben was de missie over lol
Lol, had ik ook. Maar het feit dat er twee grote groene cirkels de doelen blijven aanwijzen was zeker geen hintFloris-K schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:36:
Zat net in de missie van Ijsland en had alles vernietigd, maar het spel bleef doorgaan
Heel het veld afgezocht met 25 Twinblades, maar echt niks kunnen vinden.
Bleek het aan mijn tactics te liggen ^^
Ik clear altijd een base en capture de dure gebouwen om ook allied troepen enz te kunnen maken of ze naderhand te verkopen. Had 2x con.yard van de allieds en na die verkocht te hebben was de missie over lol
Leuk dat anderen ook engineers op die manier gebruiken
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Overigens zie ik de enemy steeds outposts maken. Maar dit ben ik niet tegen gekomen in de campaign..... Can someone enlighten me.... ?
Sovjets hebben de Sputnik (geloof dat hij zo heetNotna schreef op donderdag 06 november 2008 @ 00:23:
Hmm, zit met het euvel wat ik ook met C&C 3 had: Maak een bunch van die Twinblades (in C&C3 die steatlh gevallen), met wat MiGs en je veegt elke enemy van de kaart (iig de AI). Niet echt mega uitdagend al zeg ik het zelf. Heb op deze manier heel de campaign van de Russen door geploeterd.
Overigens zie ik de enemy steeds outposts maken. Maar dit ben ik niet tegen gekomen in de campaign..... Can someone enlighten me.... ?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 01:12 ]
Het verschil lijkt me toch vrij duidelijk? Empire kan overal op de kaart een gebouw neerzetten terwijl Allies bijvoorbeeld per sé om hun construction yard moeten bouwen (of zo'n uitbreidhokje). Soviets zijn weer wat vrijer daarin en kunnen om élk gebouw heenbouwen. Allies bouwen van tevoren een gebouw af, waarna het uit de grond omhoog komt, Soviets zetten een scaffold neer die langzaam afgebouwd wordt, etc.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:11:
Ik vind wel het building systeem verschill tussen de factions erg lame... Bij C&C hoort het zo dat elke faction dezelfde bouwstijl heeft.. Maar nu hebben ze geprobeerd om een "verschil" te maken tussen bouwstijlen en dat is er echt heel onorigineel uitgekomen.. Wat maakt dat verschil eigenlijk uit? Ok, de jappanners kunnen fast-expanden.. maar verder? Het zou beter zijn geweest als ze alle bouwstijlen gewoon hetzelfde hadden gelaten (als de sovjets of allies)
Ik heb vanavond weer flink wat 2v2's achter de rug waarvan er misschien 2 het posten waard zijn.
Deze
en
deze
Ben jij nou diezelfde als die op FOK daarover begon?Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:11:
Ik vind wel het building systeem verschill tussen de factions erg lame... Bij C&C hoort het zo dat elke faction dezelfde bouwstijl heeft.. Maar nu hebben ze geprobeerd om een "verschil" te maken tussen bouwstijlen en dat is er echt heel onorigineel uitgekomen.. Wat maakt dat verschil eigenlijk uit? Ok, de jappanners kunnen fast-expanden.. maar verder? Het zou beter zijn geweest als ze alle bouwstijlen gewoon hetzelfde hadden gelaten (als de sovjets of allies)
Dat hoort helemaal niet bij CNC. Vroegah misschien, maar de laatste CNC (buiten CNC3 om) die dat had is alweer 8 jaar oud (RA2). CNC3 werd om een boel redenen afgezeken en één daarvan was dat alle factions hetzelfde speelden + dat veel mensen niet blij waren met het buildsysteem in CNC3. Dus heeft EA een bijna worker systeem ingevoerd (eggs van Empire) en mix tussen worker en pop up (Soviet) en het echte standaard werk (Allies). Daarnaast hebben ze voor elk army het techsysteem compleet verschillend gemaakt. Al met al vind ik dat zeer goed gedaan en komen ze zeer goed tegemoet aan de klachten die hierover waren in CNC3. Onorigineel vind ik het niet, origineel nu ook weer niet.
Fuck ik had eerst al een hele lange reply geschreven maar toen ging er iets misWmm schreef op woensdag 05 november 2008 @ 00:52:
Woei, net twee heerlijke potjes gespeeld, vooral de 1e was een heerlijke game. Wel intensief om te spelen though maar zeer leuk. Replay 1 & replay 2.
Eigenlijk, kijkt er iemand uberhaupt die replays? Misschien post ik ze voor Jan lul en vindt niemand ze vermakelijk ofzo. Aan de andere kant zou ik het tof vinden van anderen replays te zien.
Komt er op neer dat je micro uitstekend is en je heel goed de zwakheden die je ziet in je tegenstander uitbuit. Maar ik vond wel dat je absoluut beter je geld uit moet geven. Wanneer je midgame ~7000 op de bank hebt in een 1v1 is er toch iets mis. Zo werd het nog bijna spannend toen de RS speler een tank push deed
Gewoon je queue volstoppen met een mix van units (herhaling van 2x hammer 1x sickle, 1x AA bijv) voordat je een microintensieve operatie gaat doen lijkt me prima.
Great minds think in parallel gutters.
Woha, die 1e is erg mooi, jammer dat je net tekort komt. Misschien had je nadat je die Allies player "gesecured" had direct door moeten gaan naar die Soviet. Maar ik weet ook niet echt of je dat zou kunnen doen. Die 2e had mooie actie maar het was opzich duidelijk wie ging winnen aangezien jullie de mapcontrol hadden.Rival24 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:15:
[...]
Het verschil lijkt me toch vrij duidelijk? Empire kan overal op de kaart een gebouw neerzetten terwijl Allies bijvoorbeeld per sé om hun construction yard moeten bouwen (of zo'n uitbreidhokje). Soviets zijn weer wat vrijer daarin en kunnen om élk gebouw heenbouwen. Allies bouwen van tevoren een gebouw af, waarna het uit de grond omhoog komt, Soviets zetten een scaffold neer die langzaam afgebouwd wordt, etc.
Ik heb vanavond weer flink wat 2v2's achter de rug waarvan er misschien 2 het posten waard zijn.
Deze
en
deze
Voor jullie beiden als Soviets: bouw je Super Reactor op je Crusher Crane, die Reactor is veel later klaar dan je Warfactory door power down die je hoe dan ook krijgt, intussen kun je je mcv (die op dat moment even nutteloos is) al verhuizen naar een expansion. Das alleen wel een beetje eng in een Soviet mirror ivm Terror Drones.
Thanks voor het micro compliment en de opmerking. Ik weet dat ik stop met geld uitgeven als er echt een heftige battle komt, dat is al een probleem van me sinds Generals eigenlijk. Maar zoals met m'n meeste flaws doe ik er pas wat aan als het ook eens tegen me gezegd wordt. Gewoon je queue volstoppen met wat algemene units die altijd van pas komen is wel een goed idee, nog nooit zo over gedacht.Count schreef op donderdag 06 november 2008 @ 01:48:
[...]
Fuck ik had eerst al een hele lange reply geschreven maar toen ging er iets mis
Komt er op neer dat je micro uitstekend is en je heel goed de zwakheden die je ziet in je tegenstander uitbuit. Maar ik vond wel dat je absoluut beter je geld uit moet geven. Wanneer je midgame ~7000 op de bank hebt in een 1v1 is er toch iets mis. Zo werd het nog bijna spannend toen de RS speler een tank push deed
Gewoon je queue volstoppen met een mix van units (herhaling van 2x hammer 1x sickle, 1x AA bijv) voordat je een microintensieve operatie gaat doen lijkt me prima.
Nadat ik het airfield verkocht werktte ie weer.

Telkens moest ik het afleggen, alleen de laatste keer heb ik gewoon 2x ref + 2x plant + 2x AA, vervolgens docks, upgraden, 12 seawings gebouwd, battle lab, 4 mini subs en 2 battleships. Dat was genoeg om zijn basis plat te leggen, en ook maar net op tijd. Overigens zou deze tactiek misschien ook wel kunnen werken tegen echte spelers die focussen op air, moet er wel de mogelijkheid zijn direct in het water te bouwen (anders moet je ook nog aan land-def denken).
Iemand die een makkelijkere oplossing heeft? Ik heb ook al geprobeerd te techen naar rocket angels maar die gaan veel te snel dood door apollo fighters, dat werkte niet. Infantry rush werkt ook niet, op één of andere manier heeft 'giles' dan allang 3 bombers die netjes een voor een de mannetjes killen. AA is niet sterk genoeg om het heel lang uit te houden, dus turtlen en voor strikers gaan werkt ook niet.
Edit: overigens over rushes: ik heb eerder vandaag een stingray rush op mn dak gekregen, met 4x een bullfrog erbij. Als Empire zonder sterke base def (tis echt een lachertje) ben je met een stuk of acht strikers ook snel de zak. Met een beetje pech gaat je tegenstander voor je mcv en zit je weer zonder powers + ben je veel tijd kwijt met het opnieuw maken van je mcv. Natuurlijk had ik beter moeten scouten, maar dan nog, wat is nou van the empire een goede counter voor stingrays + bullfrogs?
[ Voor 23% gewijzigd door Technicality op 06-11-2008 04:46 ]
Verwijderd
cker de hele nacht zitten gamen of nietTechnicality schreef op donderdag 06 november 2008 @ 04:25:
Net ongeveer 5x geprobeerd als jappen tegen een hard 'giles' (=airrush) op een Fire Island:
[afbeelding]
Telkens moest ik het afleggen, alleen de laatste keer heb ik gewoon 2x ref + 2x plant + 2x AA, vervolgens docks, upgraden, 12 seawings gebouwd, battle lab, 4 mini subs en 2 battleships. Dat was genoeg om zijn basis plat te leggen, en ook maar net op tijd. Overigens zou deze tactiek misschien ook wel kunnen werken tegen echte spelers die focussen op air, moet er wel de mogelijkheid zijn direct in het water te bouwen (anders moet je ook nog aan land-def denken).
Iemand die een makkelijkere oplossing heeft? Ik heb ook al geprobeerd te techen naar rocket angels maar die gaan veel te snel dood door apollo fighters, dat werkte niet. Infantry rush werkt ook niet, op één of andere manier heeft 'giles' dan allang 3 bombers die netjes een voor een de mannetjes killen. AA is niet sterk genoeg om het heel lang uit te houden, dus turtlen en voor strikers gaan werkt ook niet.
Edit: overigens over rushes: ik heb eerder vandaag een stingray rush op mn dak gekregen, met 4x een bullfrog erbij. Als Empire zonder sterke base def (tis echt een lachertje) ben je met een stuk of acht strikers ook snel de zak. Met een beetje pech gaat je tegenstander voor je mcv en zit je weer zonder powers + ben je veel tijd kwijt met het opnieuw maken van je mcv. Natuurlijk had ik beter moeten scouten, maar dan nog, wat is nou van the empire een goede counter voor stingrays + bullfrogs?
Zeker, niet cker.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:44:
[...]
cker de hele nacht zitten gamen of niet
Nu iets anders: zal er ooit LAN COOP komen? Want dit is echt een misser hier op het netwerk. (proxy, geen online gaming).
Maar dit spel kost me heel wat nachtelijke uurtjes
De standaard bo (power, rax, 2x ref, power, mech bay) werkt wel. Bouw eerst 6 Tengu en queue de tech upgrade.Iemand die een makkelijkere oplossing heeft? Ik heb ook al geprobeerd te techen naar rocket angels maar die gaan veel te snel dood door apollo fighters, dat werkte niet. Infantry rush werkt ook niet, op één of andere manier heeft 'giles' dan allang 3 bombers die netjes een voor een de mannetjes killen. AA is niet sterk genoeg om het heel lang uit te houden, dus turtlen en voor strikers gaan werkt ook niet.
Waarom Tengu als ze zoveel slechter zijn dan Apollo's? Bij een Vindi rush heeft de US speler typisch een slechte economie, hij kan zich (zeker in het begin) geen 2 airfields veroorloven. Dus hij zal dan een afweging moeten maken tussen het aantal vindi's en apollo's wat ie bouwt.
Als je maar genoeg Tengu hebt kan je ook wel Apollos slopen. Je moet wel een ratio van ~4 op 1 hebben. Dat betekent wel dat als hij in het begin voor 3 vindi 1 apollo gaat hij effectief nog niets kan uitrichten als jij 4 of meer Tengu hebt.
Nadat je een clubje tengu hebt deze dus supporten met wat Striker VX. Zodat, als het op een Apollo/Tengu gevecht aankomt je ze kan supporten.
Tsunami's zijn best fatsoenlijk tegen een stingrays+bullfrog combo, al helemaal als het gevecht in jouw basis plaatsvind en je dus de kapotte tanks achter je WF kan microen om ze te repareren.Edit: overigens over rushes: ik heb eerder vandaag een stingray rush op mn dak gekregen, met 4x een bullfrog erbij. Als Empire zonder sterke base def (tis echt een lachertje) ben je met een stuk of acht strikers ook snel de zak. Met een beetje pech gaat je tegenstander voor je mcv en zit je weer zonder powers + ben je veel tijd kwijt met het opnieuw maken van je mcv. Natuurlijk had ik beter moeten scouten, maar dan nog, wat is nou van the empire een goede counter voor stingrays + bullfrogs?
Je moet het alleen wel tijdig scouten
Het spel neemt de snelheid aan van de langzaamste speler.frG schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:28:
Even een vraag, ik heb het spel dus ook (officieel), en bij online/lan games met meer dan 3 players, lagt het enorm, doen we bijvoorbeeld 3players vs 3 brutals, dan loopt het vloeiend, hebben meer mensen van extreme lag tijdens het spelen van een 2on2 oid ?
helaas zijn er een hoop online spelers die met een slechte pc, toch op enorm hoge settings proberen te spelen.
resultaat is dat iedereen zn spel enorm traag gaat.
Dit begrijp ik, echter hebben we het dus met 4 spelers gespeeld met een state of the art pc, denk hierbij aan Core2Duo's en minimaal 8800gtx kaarten met voldoende ram, heeft iemand uberhaupt een soepele 2on2 gespeeld online ?
Sorry maar als je even doorspeelt vind je het echt wel wat leuker. Bij CnC3 ben ik ook snel afgehaakt maar bij RA3 heb ik een heel ander, beter, gevoel.kutkip schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:45:
Ben na 5minuten afgehaakt net als met CC3... Wat jammer dat ze niet eens een voorganger kunnen benaderen.
Even uit interesse, maar wat vind je er dan zo slecht aan ten opzichte van Red Alert 2?kutkip schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:45:
Ben na 5minuten afgehaakt net als met CC3... Wat jammer dat ze niet eens een voorganger kunnen benaderen.
Het spel is afaik niet met alle grafische opties open te spelen op een 8800gtx, dus misschien dat dat alsnog de reden is dat het sloom gaat? Ik heb vloeiende 3vs3's (online) gespeeld met 6 human players.frG schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:40:
RocketKoen,
Dit begrijp ik, echter hebben we het dus met 4 spelers gespeeld met een state of the art pc, denk hierbij aan Core2Duo's en minimaal 8800gtx kaarten met voldoende ram, heeft iemand uberhaupt een soepele 2on2 gespeeld online ?
multiplayer is nu eenmaal zwaarder voor je PC als SP.frG schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:40:
RocketKoen,
Dit begrijp ik, echter hebben we het dus met 4 spelers gespeeld met een state of the art pc, denk hierbij aan Core2Duo's en minimaal 8800gtx kaarten met voldoende ram, heeft iemand uberhaupt een soepele 2on2 gespeeld online?
Ik speel zelf met alles op zn hoogst. maar mijn pc is ook weer een generatie nieuwer als die van jou (Q9450, 4850, 8GB DDR2)
Mijn huisgenoot speelt op een wat oudere PC, met een 6100 GS erin. Hij heeft alles op low staan. Die kwam bij mij kijken toen ik aan het spelen was. en de 1e reactie was "wow, bij jou gaat het spel 2x zo snel".
Ik heb nog geen multiplayer geprobeerd, maar op mijn pc draait de single player in ieder geval goed en vloeiend met alle instellingen op max, inclusief AA en ik heb een 8800gts, dus dan moet het ook lukken met een 8800gtx. Misschien dat het toch veel snelller draait op lagere instellingen, dat moet ik nog een keer proberen, maar zolang ik niet online speel maakt het nog niet zoveel uit.Wmm schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:26:
[...]
Het spel is afaik niet met alle grafische opties open te spelen op een 8800gtx, dus misschien dat dat alsnog de reden is dat het sloom gaat? Ik heb vloeiende 3vs3's (online) gespeeld met 6 human players.
Ik wil eerst ook de campaign uitspelen voordat ik begin met online spelen, zodat ik alle units enzo wat leer kennen. En de campaigns vind ik zowiezo altijd leuk om te doen.
Ik zou maar eens gaan timen of een building dat in x seconden gebouwd zou moeten worden er ook echt 8 seconden over doetConquerer schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:26:
[...]
Ik heb nog geen multiplayer geprobeerd, maar op mijn pc draait de single player in ieder geval goed en vloeiend met alle instellingen op max, inclusief AA en ik heb een 8800gts, dus dan moet het ook lukken met een 8800gtx. Misschien dat het toch veel snelller draait op lagere instellingen, dat moet ik nog een keer proberen, maar zolang ik niet online speel maakt het nog niet zoveel uit.
Ik wil eerst ook de campaign uitspelen voordat ik begin met online spelen, zodat ik alle units enzo wat leer kennen. En de campaigns vind ik zowiezo altijd leuk om te doen.
YepVerwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:44:
[...]
cker de hele nacht zitten gamen of niet
Kijk, daar heb ik wat aan! Ik vraag me trouwens af wat je kan doen aan een (heel) stel seawings + paar shoguns + paar yavi's/destroyers. Buiten terror drones (die met genoeg yavi's toch wel stuk gaan) en ultimate weapons/magnetic sat kan ik niet echt een goede counter bedenken. Heb dan ook altijd als ik eenmaal mijn shoguns had als winnaar uit de bus gekomen...
Let even op dat wanneer je een "massive battle" hebt er meer van je systeem gevraagt word, test dus gewoon ffe met veel units of het dan nog 30fps draait. Indien niet dan naar beneden schroefen.Conquerer schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:26:
[...]
Ik heb nog geen multiplayer geprobeerd, maar op mijn pc draait de single player in ieder geval goed en vloeiend met alle instellingen op max, inclusief AA en ik heb een 8800gts, dus dan moet het ook lukken met een 8800gtx. Misschien dat het toch veel snelller draait op lagere instellingen, dat moet ik nog een keer proberen, maar zolang ik niet online speel maakt het nog niet zoveel uit.
Verder wens ik iedereen die bij elke game roept dat het met "alles" open vloeiend draait veel plezier
Asus Zenbook i7 256gb
Ja shoguns zijn de sterkste tier 3 artillerie schepen in het spelTechnicality schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:56:
[...]
YepTotdat ik die npc verslagen had
[...]
Kijk, daar heb ik wat aan! Ik vraag me trouwens af wat je kan doen aan een (heel) stel seawings + paar shoguns + paar yavi's/destroyers. Buiten terror drones (die met genoeg yavi's toch wel stuk gaan) en ultimate weapons/magnetic sat kan ik niet echt een goede counter bedenken. Heb dan ook altijd als ik eenmaal mijn shoguns had als winnaar uit de bus gekomen...

Voordat jij shoguns hebt heb ik je al 3x verslagen
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dat heb ik inderdaad gemerkt gisterWiebbe schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:19:
[...]
Ja shoguns zijn de sterkste tier 3 artillerie schepen in het spel![]()
Voordat jij shoguns hebt heb ik je al 3x verslagen
* TNO gaat van het weekend even een flink aantal potjes online doen om zichzelf te verbeteren.
[ Voor 3% gewijzigd door TNO op 06-11-2008 15:48 ]
Een goed combineerde tier 3 zee armada is niet makkelijk te stoppen nee. Zoals Wiebbe al zei, het hoort niet zover te komen dat hij zo'n leger heeft en jij alleen tier 1 units.Technicality schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:56:
Probeer altijd het zwakste onderdeel van een gecombineerd leger uit te schakelen. Heeft hij een heel leger seawings maar maar weinig minisubs/cruisers? Dan counteren met je eigen zee units. Omkeerd? Dan counteren met je air units.
Dit klopt, echter draait alles goed bij mij met 3 spelers en 3 computers als host zijnde, (heb 2x 8800 ultra in sli), we hebben met 4 man allemaal de settings op ultra low gezet en zelfs de resolutie op ultra low en nog steeds is er lag te vinden.RocketKoen schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:59:
[...]
multiplayer is nu eenmaal zwaarder voor je PC als SP.
Ik speel zelf met alles op zn hoogst. maar mijn pc is ook weer een generatie nieuwer als die van jou (Q9450, 4850, 8GB DDR2)
Mijn huisgenoot speelt op een wat oudere PC, met een 6100 GS erin. Hij heeft alles op low staan. Die kwam bij mij kijken toen ik aan het spelen was. en de 1e reactie was "wow, bij jou gaat het spel 2x zo snel".
Dan rest mijn vraag nog, hoeveel upload etc is er nodig ? Hebben mensen al vloeiende online games gespeeld zonder lag met minimaal 4 spelers ?
Verwijderd
Dat gaat splendes ook doen want met een vriendin heb ik het ook maar drukTNO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:48:
[...]
* TNO gaat van het weekend even een flink aantal potjes online doen om zichzelf te verbeteren.
Weinig kb/s, je latency (ping) is belangrijker. En ja, zat vloeiende games gespeeld in 2v2/3v3.frG schreef op donderdag 06 november 2008 @ 16:40:
Dan rest mijn vraag nog, hoeveel upload etc is er nodig ? Hebben mensen al vloeiende online games gespeeld zonder lag met minimaal 4 spelers ?
Hmm ja zal ik eens een keer gaan doen danWmm schreef op donderdag 06 november 2008 @ 13:49:
[...]
Ik zou maar eens gaan timen of een building dat in x seconden gebouwd zou moeten worden er ook echt 8 seconden over doet. Zoals ik eerder zei, FPS in RA3 is geen indicatie of het vloeiend draait, FPS is altijd 30. Hoe hoog je het ook zet, spelverloop lijkt vloeiend maar gaat gewoon trager (scrollen is niet meer vloeiend in mijn geval, dunno of dat altijd zo is).
Die eerste replay was wel heftig, vooral dat stukje met Natasha. Volgens mij had ie het niet echt in de gaten.Wmm schreef op woensdag 05 november 2008 @ 00:52:
Woei, net twee heerlijke potjes gespeeld, vooral de 1e was een heerlijke game. Wel intensief om te spelen though maar zeer leuk. Replay 1 & replay 2.
Eigenlijk, kijkt er iemand uberhaupt die replays? Misschien post ik ze voor Jan lul en vindt niemand ze vermakelijk ofzo. Aan de andere kant zou ik het tof vinden van anderen replays te zien.
Wat me wel opvalt is dat niet veel units gerepareerd worden? Is het niet een goed idee om 2 van die cranes te bouwen zodat je meer van die reparatie drones krijgt (natuurlijk goed verspreid).
In de campaign bouwde ik meestal meerdere, ook bij oil derrecks e.d . Nu weet ik dat dat totaal niet vergelijkbaar is met online maar vroeg ik me toch af.
Ohja die 3v3 replays krijg ik niet afgespeeld, ik dubbelklik ze dan start ra3 op en blijft het beeld zwart. Moet dan ra3blaaat.exe via taakbeheer afsluiten.
Als ik units selecteer etc, dan zie ik zeg maar een gele/rode uitlijning van het mannetje een paar meter naast het mannetje wat ik selecteer.
Het is dezelfde omtrek die je ziet als ze normaal achter een gebouw zitten, maar dan is deze er altijd midden in beeld. Vrij irritant zo'n geel vlak van een gebouw of iets.
Maar het is alleen als ik een unit aanklik, geselecteerd hebt of er boven blijf hangen met mijn muis. Iemand suggesties?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zou je misschien een screenshot van het euvel willen maken ?Postius schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:09:
Ik heb een probleem met RA3.
Als ik het zo snel even lees dan doet mij dit denken aan een niet-native resolutie (zou niet mogen iig), of een ander probleem. Een paar zaken zijn mij nog niet bekend; Heb je je (videokaart)drivers al up to date? Reinstall al geprobeerd van RA III? RA III al geupdated naar de meest recente versie? Wat voor resolutie/instellingen heb je? Welk besturingssysteem?
[ Voor 3% gewijzigd door Jantjeuh op 06-11-2008 22:26 . Reden: typos ]
Eén crusher crane is voldoende. Een tweede kost (online iig waar de druk wat groter is dan tegen een pcluxzenburcht schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:02:
[...]
Die eerste replay was wel heftig, vooral dat stukje met Natasha. Volgens mij had ie het niet echt in de gaten.
Wat me wel opvalt is dat niet veel units gerepareerd worden? Is het niet een goed idee om 2 van die cranes te bouwen zodat je meer van die reparatie drones krijgt (natuurlijk goed verspreid).
In de campaign bouwde ik meestal meerdere, ook bij oil derrecks e.d . Nu weet ik dat dat totaal niet vergelijkbaar is met online maar vroeg ik me toch af.
Ohja die 3v3 replays krijg ik niet afgespeeld, ik dubbelklik ze dan start ra3 op en blijft het beeld zwart. Moet dan ra3blaaat.exe via taakbeheer afsluiten.
3vs3's krijg ik ook niet afgespeeld (wist ik nog niet toen ik ze postte). Ik heb hetzelfde euvel, alleen stopt ie bij mij gewoon in het hoofdmenu en kan ik hem op de normale manier quiten.
Omdat je erom vraagt dan, had hem anders niet gepost, zo bijzonder is ie niet eigenlijk. Hier is ie. Die strat die ik gebruik kwam ik vanmiddag tegen toen ik er hard door geowned werd. Netput heeft hem bedacht zei ie, hij was al bang dat iemand hem eens tegen hem zou gebruiken. Nouja, eigenlijk valt er niet zoveel te bedenken aan die strat, maar hij is wel effectief en snel.Hidde schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:29:
Wmm gewonnen van Netput zie ik? Nice! Zn 4e loss op cw.Kan je de replay posten wellicht?
Note hoe ik mijn eerste Terror Drone, nadat hij de beer in m'n base gekilled heeft, eerst een stukje naar het zuiden beweeg en dan pas naar het noorden om zo naar z'n base te gaan. Ik hoop hem zo op het verkeerde been te zetten als hij daar nog zou kijken (fog blijft altijd nog even weg als unit al gekilled is).
De rest van de potjes kost me teveel tijd om apart te uploaden, dus bij deze een zipje
Er zijn online genoeg mensen met wie jij perfect kan gamen hoor. Kom vaak genoeg spelers die net zo als jij spelen tegen.Patriot schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:57:
Als ik zie hoe sommigen spelen dan zie ik wel dat multiplayer niets voor mij is. Ik ben er eentje van het op mijn gemak een basis bouwen en dan koeterdekoet naar de vijand. Dat gaat online niet werken..
Wie spelen er hier eigenlijk nog een beetje actief online? Heb het idee dat het er maar weinig zijn. Zou wel is wat meer 2 vs 2 willen doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Janie op 06-11-2008 23:52 ]
Verwijderd
Ik heb schoon genoeg van die pick-up 2v2 waarbij je iemand in je team treft die bv eerst 4 power plants bouwt voordat ie verder gaat met ref, wf, barracks of whatever. Ik ben nog niet echt goed ofzo maar weet iig waar ik mee bezig ben. cu on
Verwijderd
Verwijderd
zoek de naam splendes ook maar eens op en invite meJanie schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:50:
[...]
Er zijn online genoeg mensen met wie jij perfect kan gamen hoor. Kom vaak genoeg spelers die net zo als jij spelen tegen.
Wie spelen er hier eigenlijk nog een beetje actief online? Heb het idee dat het er maar weinig zijn. Zou wel is wat meer 2 vs 2 willen doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Wmm op 07-11-2008 12:55 ]
Verwijderd
heb geen irc alleen msn
laatste nieuws:
http://www.telegraaf.nl/d...omputerspel__.html?p=13,2

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 15:18 ]
Als je alleen msn hebt kun je alsnog irc wel gebruiken
Verwijderd
vanaaf ff klooien ermee kijken of het lukt ben nu nog op werkWmm schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:59:
LOOOL @ die munitiekist.
Als je alleen msn hebt kun je alsnog irc wel gebruiken. Download mirc (http://www.mirc.com/) even, een tutorial kun je op http://www.cnc3.nl/index.php?pg=3 vinden (wel even de server / channel wijzigen in irc.tweakers.net / #C&C).
Verwijderd
K ga vanaaf even online denk ik.. kijken of het nu met de echte release beter geworden is.
Verwijderd
ja of afspreken eerste kwartier niet aanvallen / spionerenVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:13:
Gewoon zelf online de game hosten en Turtle players ofzo in de naam zetten
Ik heb het zowel ingame als in de menu's. Ik weet eigenlijk zeker dat het niet aan de muis ligt omdat het alleen in RA3 voorkomt, en het zowel met m'n MX1000 als met een aantal andere simpele muizen zo is.
Heeft iemand een oplossing?
Verwijderd
Vanaaf online gamen dan barrtVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:14:
[...]
ja of afspreken eerste kwartier niet aanvallen / spioneren
Hoor t wel,
Daan
Verwijderd
heeeeeeeeeeey gozert ja kan wel ff kijken of het lukt ben pas 10 uur thuis dus je ziet me wel op msn verschijnenVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:17:
[...]
Vanaaf online gamen dan barrt
Hoor t wel,
Daan
Ik draai het zelf op een C2D E6600 met 4GB RAM en twee 9600 GT XXX'en in SLI, op 1920x1200. Alles op max draait lekker soepel, behalve AA. Die staat uit, want als ik die op 4x of 8x zet gaat het spel in slow motion. Ik mis de AA niet op die resolutie, dus ik vind het prima. Maar ook de twee 9600 kaarten zijn dus een bottleneck, al verdenk ik ook de CPU ervan.draakhoofd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:02:
Ik vind het een vermakelijk spel, maar vind het jammer dat ik grafische details als water op medium en schaduwen en AA op 'off' moet zetten om het voldoende vlot te laten lopen. Ik draai een C2D E6600, 2GB en een 7900GTO 512MB. Ik verwacht dat die laatste de bottleneck is. Zijn er mensen met een vergelijkbaar systeem en een recentere videokaart die wel full options het spel draaien? (uitgaande van de gangbare resolutie 1680x1050)
Ik draai alles op full behalve water, en shadows @ medium.draakhoofd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:02:
Ik vind het een vermakelijk spel, maar vind het jammer dat ik grafische details als water op medium en schaduwen en AA op 'off' moet zetten om het voldoende vlot te laten lopen. Ik draai een C2D E6600, 2GB en een 7900GTO 512MB. Ik verwacht dat die laatste de bottleneck is. Zijn er mensen met een vergelijkbaar systeem en een recentere videokaart die wel full options het spel draaien? (uitgaande van de gangbare resolutie 1680x1050)
Zodra ik water @ high zet, zakt mn fps in,
shadows blijkt minder impact te hebben bij mij,
maar zie toch niet echt een verschil @ een hogere setting, en ze blijven blokkerig-ISH.
reso heb ik wel wat lager, 1152x864, geen AA.
Loopt goed, getest op een skirmish map met 4 computers.
(Ik heb wel een mindere GPU tho.)
[ Voor 9% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 07-11-2008 18:08 ]
geen hapering of wat dan ook hoor.
c2d e6850 (dual 3,0)
4 gb ddr2 1066
8800gts 512
Ik heb precies hetzelfde behalve op 1280x1024.. Hij draait gewoon op het hoogst.. Misschien moet je je resolutie gewoon omlaag zetten als je AA wilt.draakhoofd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:02:
Op mijn laptop daartegen werkt hij prima, behalve dat mijn muis altijd bevriest
Verder vind ik het wel een vermakelijk spel, leuke gameplay, gewoon vlot te spelen. Alleen vind ik dat hij nogal een pathfinding probleem heeft. Elke keer maar weer ergens vastlopen omdat mijn of de AI units tegen gebouwen vastlopen of in het water. Of units die op het water gewoon helemaal verkeerd gaan
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Mijn systeem is bijna hetzelfde:jorisw86 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 18:16:
spel draait heerlijk alles zo oog mogelijk 1680x1050 alleen aa uit.
geen hapering of wat dan ook hoor.
c2d e6850 (dual 3,0)
4 gb ddr2 1066
8800gts 512
c2d e6700
4 gb ddr2 1066
8800gt 1024
Bij mij draait het prima op 1440x900, mijn monitor (Samsung 931BW) kan niet meer aan. De meeste instellingen op zo hoog mogelijk. Verder AA op 8x.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Als iemand me wil toevoegen : cisordin0l en de 0 = een nul
Wel gemotiveerd, maar speelt nog als een natte dweil
[ Voor 17% gewijzigd door charrel op 07-11-2008 19:40 ]
Verwijderd
Kan niet.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:01:
hoe invite je iemand die wel online is maar waarvan je geen idee hebt welke lobby?
oh, ik dacht iemand een buddy invite sturen..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 21:57 ]
Verwijderd
Alleen als hij in je friendlist zit, kan je met die ster rechtsboven je friendlist laden en dan invite doenVerwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 20:01:
hoe invite je iemand die wel online is maar waarvan je geen idee hebt welke lobby?
In begin dacht ik lache maar nu niet meer.
Ik had het leuker gevonden als je die alleen op speciale manier in kamp van vijand kon droppen, met Seal, tanya of spy in je chopper zoals bij red alert 2/yuri. Dat je hondjes moet plaatsen om ze te weren enzo.
Het is gewoon niet leuk, kunt er nniet veel tegen doen als afweer heb je niks.
Ik blijf dus denk nog maar bij yuri en laat deze links liggen. Jammer.
Verwijderd
Je kan een timebomb bevriezen of domweg slopen. Je moet een klein beetje alert zijn om hem te targetten, thats it.WinnieXX schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:02:
Die tijdbom vind ik rete irritant. Hoor je weer `piep piep piep``.
In begin dacht ik lache maar nu niet meer.
Ik had het leuker gevonden als je die alleen op speciale manier in kamp van vijand kon droppen, met Seal, tanya of spy in je chopper zoals bij red alert 2/yuri. Dat je hondjes moet plaatsen om ze te weren enzo.
Het is gewoon niet leuk, kunt er nniet veel tegen doen als afweer heb je niks.
Ik blijf dus denk nog maar bij yuri en laat deze links liggen. Jammer.
Ik heb ook dit probleem (en toevallig ook een MX1000?). Het is echt enorm irritant =|!P4p3Rc1iP schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 16:17:
Ik heb een probleem: Af en toe reageert de muis niet. Ik kan hem wel bewegen, maar klikken lukt niet. Na een paar (5-10) seconden werkt het weer normaal. Dit is erg vervelend omdat je zonder muis gewoon niet zo veel kan...
Ik heb het zowel ingame als in de menu's. Ik weet eigenlijk zeker dat het niet aan de muis ligt omdat het alleen in RA3 voorkomt, en het zowel met m'n MX1000 als met een aantal andere simpele muizen zo is.
Heeft iemand een oplossing?
Heb jij er soms ook last van dat echt al je units zonder pardoes terugkeren naar je base, terwijl je daar niet om vroeg?
Verwijderd
Pentium 4 3 Ghz
512 Mb ram
6600 GT
Het spel draait vloeiend op 1024*768 alles op medium en AA uit.
Tevens heb ik hem op mijn laptop geprobeerd:
Pentium M 1,7 Ghz
1 Gb ddr2
Onboard videokaart
Het spel draait vloeiend op 800*600 met alles op very low/low.
De systeemeisen vallen mij tot nu toe erg mee.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2008 14:58 ]
Ik heb geen MX1000, maar dat gebeurt bij mij ook wel af en toe. Vooral bij het op een unit dubbelklikken.Tijnisch schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:35:
[...]
Ik heb ook dit probleem (en toevallig ook een MX1000?). Het is echt enorm irritant =|!
Heb jij er soms ook last van dat echt al je units zonder pardoes terugkeren naar je base, terwijl je daar niet om vroeg?
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Ik zou eerst eens je videokaart terug klokken en kijken of je het dan nog hebt. Dat de OC met spel A goed werkt betekend niet dat het met spel B goed werkt. Ik had last van freezes met een bepaald spel, videokaart terug geklokt en het was opgelost. Terwijl die OC wel goed werkte met 10 andere spellen.saigon66 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:05:
Na een paar min. spelen scrash mijn PC , mij monitor wordt zwart, pc regaeert niet meer, alleen na reset doet mijn PC het weer. Ik weet niet waarom, ik speel op 1280-1024 op alles hight maar geen AA. Ik heb een E6600, ATI 4850 700@1100, 4 gb dd2 met nieuwe drivers van ATI....!!! Is er een oplossing voor dit probleem?THnz
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 08-11-2008 19:10 ]
Heb je de originele versie of via de illegale manier verkregen? Want in de illegale versies zit een aantal bugs, zoals de 10ms mouse-click glitch, all-units return to Conyard en bij campaigns er opeens uit geknald wordt.Tijnisch schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:35:
[...]
Ik heb ook dit probleem (en toevallig ook een MX1000?). Het is echt enorm irritant =|!
Kijk even op mininova bij comments, daar hebben veel mensen dit bevestigd.
Koop daarom altijd gewoon een originele versie:D
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Ja, leuk,,ontploft ie nog door jezelf als je hem slooptCount schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 01:01:
[...]
Je kan een timebomb bevriezen of domweg slopen. Je moet een klein beetje alert zijn om hem te targetten, thats it.
Wat ik dus jammer vind is dat je met een paar kliks in een menu zoiets in kamp van een ander kan plaatsen zonder tactiek als met een spy sneeky in kamp sluipen of zo zoals in yuri.
Ik heb het gehad met deze game skirmisch.
[ Voor 30% gewijzigd door JohnB op 09-11-2008 01:40 ]
alsof die timebomb veel schade doet...een gebouw gaat er niet van stuk, en als je een beetje oplet heb je tijd zat om je units te verplaatsen.WinnieXX schreef op zondag 09 november 2008 @ 01:37:
[...]
Ja, leuk,,ontploft ie nog door jezelf als je hem sloopten heb je nog steeds veel schade.
Wat ik dus jammer vind is dat je met een paar kliks in een menu zoiets in kamp van een ander kan plaatsen zonder tactiek als met een spy sneeky in kamp sluipen of zo zoals in yuri.
Ik heb het gehad met deze game skirmisch.
Euhm,Rainesh schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:03:
[...]
Heb je de originele versie of via de illegale manier verkregen? Want in de illegale versies zit een aantal bugs, zoals de 10ms mouse-click glitch, all-units return to Conyard en bij campaigns er opeens uit geknald wordt.
Kijk even op mininova bij comments, daar hebben veel mensen dit bevestigd.
Koop daarom altijd gewoon een originele versie:D
ik heb de legale versie en heb ook de all-units return to Conyard bug.. VET irritand online
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
ridicule filmpjes (ja das positief)
skirmish = absoluut beter als alle vorige afleveringen (slimmer want gaat altijd voor harvesters)
Con : Alles al gezien
3 manieren van bouwen=1xgenarals+1x c&c +1 x red alert
Generals engine = very old
Kopen ?
Binnen een maand of 4 als er een patch is om de balance recht te trekken want met Japan heb je nu geen enekele kans (airforce).
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 12:39 . Reden: Gekocht ]
de beste verdediging is een goede aanval.Conquerer schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:33:
Iemand nog tips voor die missie van de allied, waar je 7 iron curtans moet slopen binnen 30 minuten? Ik ben steeds te laat en mijn teamgenoot gaat steeds dood, ook al bouw ik wat extra verdediging bij hem. Of anders misschien iemand die deze in co-op wil doen vandaag?
ik heb die missie gehaald door de aanvallen van de russen aan mijn kant af te slaan met grondunits. en mijn ally te helpen door met bombers de tegenstanders aan zijn kant met de grond gelijk te maken
In deze missie begin je met een schip dat je moet beschermen, dat is geen probleem en is gelukt. Nu heb ik 4 spionnen en van de russen die special unit. Moet 4 power gebouwen uitschakelen, alleen die zijn bewaakt met turrets. Ik snap even echt niet hoe ik dat nou voor elkaar kan krijgen. Als ik met een spion dichtbij kom gaan ze gelijk dood door een turret.
Het zal wel heel simpel zijn maar ik zie het echt ff niet. Iemand die mij kan vertellen wat ik precies moet doen ?
Edit: @ Conquerer. Tnx
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 09-11-2008 14:40 ]
Idem... het lukt gewoonweg nietConquerer schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:33:
Iemand nog tips voor die missie van de allied, waar je 7 iron curtans moet slopen binnen 30 minuten? Ik ben steeds te laat en mijn teamgenoot gaat steeds dood, ook al bouw ik wat extra verdediging bij hem. Of anders misschien iemand die deze in co-op wil doen vandaag?
Heel vreemd, de AI van mijn vriend werkte juist perfect!Snake schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:33:
[...]
Idem... het lukt gewoonweg nietAI van vriend = dom!
Zo heb ik m gedaan:
Capture de refinery achter je base en zorg voor 2 harvesters.
Ik had mn armor facility vlakbij de brug staan waar je rechts naar de 1e iron curtain toe kan. Daar zette ik mn mirage tanks vlakbij (die je over hebt van het eiland veiligstellen) zodat ze werden gerepareerd. Zorg voor wat spectrum towers vlakbij die brug en aan de waterkant (ivm schepen).
Vervolgens lure je wat vijanden weg van de 1e iron curtain, richting je base met spectrum tower. Als de tanks van de tegenstander eenmaal kapot zijn dan kan je met een stuk of 4 mirage tanks mooi op je gemak zijn base slopen, en vervolgens de 1e iron curtain.
Als het goed is heb je in de tussentijd je base zover klaar dat je een proton collider kan bouwen. Bouw die dan ook 1 en binnen afzienbare tijd heeft je vriend die ook 1.
Je kan de proton collider van je vriend dan ook inzetten en dan is het slopen van iron curtains peanuts.
Zorg overigens wel voor een hoop mulitgunners want na het slopen van de 1e iron curtain komen er regelmatig vliegtuigen je units lastigvallen. Bouw een athena cannon voor de fortified gebouwen te vernielen en bewaak deze met die multigunners. Vervolgens kan je met je mirage tanks het zaakje mooi slopen.
Als je eenmaal je base klaar hebt dan is het zaak om genoeg multigunners te bouwen voor bescherming van je troepen, en zet ook een hoop javelin soldiers in je base voor eventuele attacks af te wenden.
Als je eenmaal de ironcurtains plat hebt liggen dan kan je eventueel een chrono sphere bouwen zodat je wat troepen op het centrale eiland kan neerzetten, dit is namelijk niet bereikbaar over land.
Ik had tijd genoeg op deze manier, de 1e keer deed ik het ook verkeerd door teveel op mn vriend te vertrouwen en hem alles te laten doen, dat is geen succes.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik heb ook meteen je andere RA3 replay tool gedownload en is wel leuk en handig, ga ik zeker blijven gebruiken
//edit: @Franko P. Bedankt voor je reactie trouwens, ik zal het morgen eens proberen.
[ Voor 11% gewijzigd door Walance op 09-11-2008 22:46 ]
Hij werkt nu zoals het moet, dus je kunt hem nogmaals uploaden
Misschien is het een ideetje om deze tool even toe te voegen aan de TS (link + korte uitleg) ? Lijkt mij opzich wel relevant als topic starter maar dit topic is natuurlijk net zoveel de mijne als die van jullieConquerer schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:45:
Ik heb ook meteen je andere RA3 replay tool gedownload en is wel leuk en handig, ga ik zeker blijven gebruiken
[ Voor 6% gewijzigd door Jantjeuh op 09-11-2008 23:01 ]
Verwijderd
Bij de vorige die ik had geupload had ik trouwens een hele hoop fouten gemaakt, ik had mijn teamgenoot dood laten gaan omdat ik te gefocust was op aanvallen, had ik niet eens gezien dat hij werd aangevallen. En ook op het laatst, toen had ik nog net verloren omdat ik zijn laatste gebouwen niet zag terwijl die vlak langs me stonden.
Verwijderd
Dit ligt toch echt aan jezelf. Dit spel is juist een van de betere balanced spellen. Ik weet niet wat je bedoelt maar bedoel je dat je als Japan speler niet kan winnen? Of kan verliezen?Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:35:
Binnen een maand of 4 als er een patch is om de balance recht te trekken want met Japan heb je nu geen enekele kans (airforce).
Mja, ik moet toch op mijn eerdere stelling terugkomen. RA3 is verder redelijk goed gebalanced maar de RS/Allies matchup is dat niet, sterker nog het is nogal unbalanced in het voordeel van de Allies.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 12:47:
[...]
Dit ligt toch echt aan jezelf. Dit spel is juist een van de betere balanced spellen. Ik weet niet wat je bedoelt maar bedoel je dat je als Japan speler niet kan winnen? Of kan verliezen?
Heeft een aantal redenen:
- Er is geen RS antiair behalve via Mechabay
- Airfield kan je na power maken (dus voor refinery), Mechabay vereist refinery.
- Tier 1: Tengu zijn alleen in aantallen van 4:1 bruikbaar tegen Apollo's en terwijl ze op de grond zijn, zijn ze eenvoudig weg te striken door 2 Vindicators.
- Tier 2: Striker VX is redelijk tegen Vindicators, maar pas wanneer je 3 of meer hebt. Minder dan dat, en ze kunnen kosteloos weg gestriked worden. Dit kost dus heel veel tijd en geld voor dat je dit hebt, ondertussen kan de Allies speler prima al je power wegstriken en expanden als een aap.
- RS infantry is inferieur aan Allies infantry en Vindicators striken 1 op 1 infantry dood.
Je had wat meer de map moeten scouten zodat je wist dat hij de hele game lang de oil had en expansions had in het water. Zodra je weet dat hij die oil heeft neem je hem zelf in of vernietig je ze. Als hij zo de hele game de oil heeft geeft hem dat echt een gigantisch voordeel. Ook ben je soms wat te onbezonnen met je units. Je had 1-2 keer de kans om hem af te maken, maar omdat je in plaats van zijn units zijn buildings aan stukken schoot lukte dat niet. Eerst units dood die jou kunnen doden. Dan pas buildings.Conquerer schreef op maandag 10 november 2008 @ 06:50:
Net nog een goed 1v1 potje gehad, ik had wel sommige dingen beter kunnen doen, maar was toch wel goed gegaan hier is de replay (handige site Wmm).
Bij de vorige die ik had geupload had ik trouwens een hele hoop fouten gemaakt, ik had mijn teamgenoot dood laten gaan omdat ik te gefocust was op aanvallen, had ik niet eens gezien dat hij werd aangevallen. En ook op het laatst, toen had ik nog net verloren omdat ik zijn laatste gebouwen niet zag terwijl die vlak langs me stonden.
Ik speelde gisteravond nog een potje tegen PSYCHOxnc, iemand die in elke EA rts toch wel erg goed is. Ik bashte hem alleen wel vrij hard in een Soviet mirror. Replay is hier, de bash is niet zo interessant natuurlijk maar het is wel interessant waarom hij zo hard gebashed wordt. Hij scoutte zeer slecht en had daardoor geen goede counter.
Verwijderd
Wat ik doe tegen Allies air rush. Vroeg scouten = vroeg erachter komen dat hij een air rush gaat doen. Dat betekend geen geld voor op de grond mannetjes/tanks. Een infantry rush zal je doen winnen. Er zijn 4 vindi's nodig voor baracks te slopen, 5 tankbusters = weg vliegveld. Je moet alleen snel zijn.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 16:23 ]
Ok, bedankt voor de tips, ik zal hier de volgende keer aan proberen te denken.Wmm schreef op maandag 10 november 2008 @ 13:45:
[...]
Je had wat meer de map moeten scouten zodat je wist dat hij de hele game lang de oil had en expansions had in het water. Zodra je weet dat hij die oil heeft neem je hem zelf in of vernietig je ze. Als hij zo de hele game de oil heeft geeft hem dat echt een gigantisch voordeel. Ook ben je soms wat te onbezonnen met je units. Je had 1-2 keer de kans om hem af te maken, maar omdat je in plaats van zijn units zijn buildings aan stukken schoot lukte dat niet. Eerst units dood die jou kunnen doden. Dan pas buildings.
De allies speler ziet dat denk ik wel aankomen en bouwt dan wat peacekeepers/honden. Maar misschien dat het op een kleine map net snel genoeg is.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:16:
[...]
Wat ik doe tegen Allies air rush. Vroeg scouten = vroeg erachter komen dat hij een air rush gaat doen. Dat betekend geen geld voor op de grond mannetjes/tanks. Een infantry rush zal je doen winnen. Er zijn 4 vindi's nodig voor baracks te slopen, 5 tankbusters = weg vliegveld. Je moet alleen snel zijn.
Verwijderd
Was erbij vergeten te melden dat jij duidelijk de (veel) betere speler was, alleen door die fouten duurt het gewoon (te) lang voordat je hem weg had en werd het nog spannend zelfs.Conquerer schreef op maandag 10 november 2008 @ 16:38:
[...]
Ok, bedankt voor de tips, ik zal hier de volgende keer aan proberen te denken.
ik heb net RA3 gekocht en wou graag een potje online gamen, dus account aangemaakt, wil inloggen, krijg melding, RA3 word aan je account gekoppeld, ja geen probleem hoor, dus klik op volgende, krijg ik de melding: Disconnect: the specified online id or account name is allready in use
ennnn bedankt.
dus ik maak weer een nieuwe account aan en wil doorop inloggen, "this serial has allready been linked to an account" #@$%@#$^^^KK EA!!!!!
weer terug naar mn eerste account en nog steets zelfde melding.....
geef ik hier nou 52.99 voor uit?
zucht, iemand die mij kan verblijden met een oplossing?
Edit: khad verkeerd gelezen, d8 dat je key was gejat.
[ Voor 12% gewijzigd door NeoMe op 10-11-2008 18:27 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
inmiddels opgelost...
blijkt dat je weer een ander id moet invullen dan dat je hebt opgegeven bij registratie

ik vul op hun webpagina in : e-mail, wachtwoord een NICKname (die id dus) en vervolgens kan ik die nickname niet meer ingame gebruiken

[ Voor 43% gewijzigd door !GN!T!ON op 10-11-2008 19:03 ]