Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Of Sea-wings als Empire zijnde.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:52:
[...]

ja ik ook was aangenaam verrast en aangezien ik hem op een 32" tv speel is er in mijn huis een hoog kwijl gehalte :9~ 8)
Mja, op een gemiddelde 32" TV is het spel gemakkelijker te draaien dan op een TFT-scherm met een resolutie van 1680x1050 of 1920x1200 (op native resolutie), aangezien die 'maar' een resolutie heeft van 1366 x 768. Dus RA3 volledig max draaiend op een 32" (of een 50" HD ready scherm voor that matter) is minder knap als het klinkt, nofi :>

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Ik vind in Skirmisch de stappen van de moeilijkheidsgraad te groot. Easy vind ik te makkelijk en medium kan ik niet aan. Ik zal wel gewoon (nog) niet goed genoeg zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medium is idd echt moeilijk! Om maar niet over Brutal te spreken...

Wat wel balen is: Ik heb gewoon de legale versie gekocht, maar ik kan dus niet connecten met de server van EA! Potverdepotver... Ik heb maar handmatig de 1.0.1 en 1.0.2 patch gedownload, maar als ik verbinding wil maken komt er een infoscherm met de mededeling dat ik moet updaten voordat ik online kan spelen. Opnieuw geïnstalleerd, register gecleaned (althans, dat denk ik), maar niks helpt. Oja en firewall uitgeschakeld zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advanced Woods
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-07 17:11
Met de nieuwste 1.0.3 patch kom je er wel in, ik had exact hetzelfde probleem.
Deze patch lijkt mij trouwens heel recent te zijn, want zelfde de RA3 site maakt er nog geen melding van.
(ohja gepatcht via RA3 control center menu) ;)

Science is the new religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

http://www.conquerthislife.com/

LOL :D

Toch al gepost hier 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Twhomp op 03-11-2008 21:14 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who cares dat het al gepost is. Het is een geniale reclame :D.

"I'm in your base, killing your dudes"
"Hmm, thats good rts"

:D

[ Voor 12% gewijzigd door Wmm op 03-11-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Vind de single player wel wat kort...
Zit je er net lekker in, en raak je bekend met de units.... Is het al weer voorbij..
Naja, dan maar verder met skirmish en online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd via de 1.0.3 werkt het :) Mooooi.

Nu nog 1 probleem: ik kan niet connecten met andere spelers. BAH... EA!
Ligt misschien aan mijn modem - router config, maar ik weet niet hoe dit op te lossen, dus dat is balen. LAN werkt wel gewoon (maar dan ook alleen via hamachi!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je een squad met bijv. Tanks en wat infantry gelijke snelheid laat lopen? Dus in een formation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 22:02

TNO

cake.

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:10:
weet iemand hoe je een squad met bijv. Tanks en wat infantry gelijke snelheid laat lopen? Dus in een formation?
Staat in je handleiding op pagina 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
TNO schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:22:
[...]

Staat in je handleiding op pagina 4 :P
Ik heb geen handleiding :( *, ik zou het ook willen weten.

* Had het spel beter via consoleshop of zo kunnen bestellen want via de online-store van EA krijg je helemaal niets en moet je zelfs betalen als je het spel langer dan 3 maanden wil downloaden.
TNO schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:25:
[...]

Tsja, als je het spel netjes koopt had je het geweten ;).
Maar ik heb het dus wel gekocht, alleen dan online. :)

Ja, of ik kan het niet vinden. Die online-shop is nog niet helemaal uitontwikkeld in iedergeval. Kan ook heel moeilijk mijn eigen aankopen terug vinden bijvoorbeeld.

[ Voor 64% gewijzigd door Maks op 03-11-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

Maksvr schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:24:
[...]

Ik heb geen handleiding :(, ik zou het ook willen weten.
Tsja, als je het spel netjes koopt had je het geweten ;).

Edit: hmm evil dat EA dan niet netjes een PDF handleiding meelevert.

[ Voor 13% gewijzigd door TNO op 03-11-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Volgens handleiding "links klikken, rechts klikken en formatie slepen"

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Torched schreef op maandag 03 november 2008 @ 15:32:
[...]

Dat is voor mensen die zelf willen nadenken hoe ze die missie op willen lossen.
Ik lees ze meestal ook gewoon :D

Ik vind dat hele menu aan de rechterkant een beetje te bling bling.
Was ra2 toch wel iets makkelijker in.
Jep, dat viel me net ook op.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
Franko P. schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:18:
Kan nóg makkelijker:

spoiler:
Bouw een paar twinblades en ga op je gemak alles slopen in de basis waarop je maar kan schieten, de tegenstander schiet toch niet terug. Tegen de tijd dat het bekent wordt dat de generaal de verrader is zorg je dat er wat twinblades achter zijn hideout hangen en met 1 simpele klik ligt dat gebouw ook plat. Als je vantevoren gezorgd hebt dat zijn antiair units uitgeschakeld zijn dan even snel de construction yard platleggen en de rest van de units geven zich over aan jou.
nog steeds omslachtig :P

spoiler:
Van te voren Natasha achterin zijn kamp plaatsen, en vanaf dat het bekent wordt dat hij een verrader is al z'n gebouwen één voor één met een air-strike call neerhalen. Binnen no-time is alles weg en is Natasha highest rank :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Hee, daar staat de nieuwe patch wel op vermeld. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
God wat een brakke site. Helft van de keren zijn er errors en dan heb je nog dat create profile gebeuren. Ik log dus in op die site met dezelfde email en password die ik in RA3 gebruik en dan moet je een nickname invullen voor je masteraccount ofzo. Nou goed, ik voer Wmm in en dan krijg ik "invalid name". Wtf is er dan invalid vraag je je af. Nouja, misschien is Wmm te kort, dat was het ook bij CNC3. Dus ik probeer Wmm|, ook invalid. [LL]Wmm dan, ook invalid. Wmm83, ook invalid.... WTF. Ik probeer maar eens Wmm1337... En die wordt geaccepteerd. Wat een systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54
Wmm schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 03:42:
God wat een brakke site. Helft van de keren zijn er errors en dan heb je nog dat create profile gebeuren. Ik log dus in op die site met dezelfde email en password die ik in RA3 gebruik en dan moet je een nickname invullen voor je masteraccount ofzo. Nou goed, ik voer Wmm in en dan krijg ik "invalid name". Wtf is er dan invalid vraag je je af. Nouja, misschien is Wmm te kort, dat was het ook bij CNC3. Dus ik probeer Wmm|, ook invalid. [LL]Wmm dan, ook invalid. Wmm83, ook invalid.... WTF. Ik probeer maar eens Wmm1337... En die wordt geaccepteerd. Wat een systeem...
Bij mij werd Soeski gewoon goedgekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

De russen hebben als superwapen zo'n ding die tanks etc opzuigt. Ik zag laatst dat de AI tegenstander zo'n ding van links naar rechts laat gaan. Hele verdediging van tanks weg :(
Ik zou alleen niet weten hoe je zo'n ding laat bewegen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
DJH schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:36:
De russen hebben als superwapen zo'n ding die tanks etc opzuigt. Ik zag laatst dat de AI tegenstander zo'n ding van links naar rechts laat gaan. Hele verdediging van tanks weg :(
Ik zou alleen niet weten hoe je zo'n ding laat bewegen, iemand een idee?
Dat heb ik ook al geprobeerd inderdaad, want dat werd gezegd in-game. Je ziet ook die groene pijltjes erop. Maar waar ik ook op klik of druk op het toetsenbord, bij mij lukt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26
Soeski schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:41:
[...]

Dat heb ik ook al geprobeerd inderdaad, want dat werd gezegd in-game. Je ziet ook die groene pijltjes erop. Maar waar ik ook op klik of druk op het toetsenbord, bij mij lukt het ook niet.
Die beam is gewoon selecteerbaar zodat je hem daarna een nieuw doel kunt geven om heen te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

Bij mij werkt het wel prima, als je 'm niet goed aan kunt klikken, maak dan even een klein vierkantje er om heen. Ideaal tegen groepjes tanks :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
TNO schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:50:
Bij mij werkt het wel prima, als je 'm niet goed aan kunt klikken, maak dan even een klein vierkantje er om heen. Ideaal tegen groepjes tanks :P >:)
Hmm, moet ik nog eens proberen dan. Ik kreeg het niet voor elkaar, kon er niet op klikken of iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik heb hem gisteravond ook maar eens even gespeeld...
Maar wat me gelijk tegenviel is het uitzoomen.... Ik had graag wat verder kunnen uitzoomen zodat ik een lekker overzicht heb. Hopelijk gaan ze daar nog wat aan doen in een pach ofzo.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
totempaal schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:35:
Ik heb hem gisteravond ook maar eens even gespeeld...
Maar wat me gelijk tegenviel is het uitzoomen.... Ik had graag wat verder kunnen uitzoomen zodat ik een lekker overzicht heb. Hopelijk gaan ze daar nog wat aan doen in een patch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet kun je geen land pachten in Red Alert 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
hahaha lol ik zag het al voor jouw reactie dus heb inmiddels aangepast.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

offtopic:
daarvoor heb je dit knopje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif

Ik vind het inderdaad ook erg jammer dat je niet Supreme Commander stijl kunt in en uitzoomen. Wat zou dat het spel enorm verbeteren zeg :D, maar ik moet toegeven dat ik me er nu niet zo zeer aan stoor zoals ik met CNC3 deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
TNO schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:03:
offtopic:
daarvoor heb je dit knopje [afbeelding]

Ik vind het inderdaad ook erg jammer dat je niet Supreme Commander stijl kunt in en uitzoomen. Wat zou dat het spel enorm verbeteren zeg :D, maar ik moet toegeven dat ik me er nu niet zo zeer aan stoor zoals ik met CNC3 deed.
RA3 is ook vooral een game waar je aan micro management van je units moet doen.
Een groot scherm is handig als je met 150 tanks aan gaat vallen. maar in RA3 gebruik ik zelden legers van >20 units.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

RocketKoen schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:26:
[...]

RA3 is ook vooral een game waar je aan micro management van je units moet doen.
Een groot scherm is handig als je met 150 tanks aan gaat vallen. maar in RA3 gebruik ik zelden legers van >20 units.
Ik geef je ook volledig gelijk :Y, maar iets meer overzicht zou ik wel op prijs stellen. Daarnaast is RA3 ook absoluut niet gemaakt om legers van 100+ tanks te gaan bouwen. Als jij of je tegenstander daar aan toe komt, doet iemand iets verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Alsnog is die tactical zoom van SC wel erg hip om overzicht te krijgen en vaak ook sneller dan scrollen (zoom uit, beweeg muis, zoom in). Je mist hem wel als je na SC een willekeurige andere RTS speelt. :)

Ik en Rival24 hadden nog wat tests gedaan met Allies. De 'generals powers' (ook wel support powers genoemd) zijn namelijk niet gedocumenteerd in de handleiding of op het internet. De ability High Technology bijvoorbeeld zegt 'powers up the ability of Guardians, Attack Dogs, Cryocopters and Carriers'. Maar wat dat inhoud is dus een compleet raadsel.

Dit is dus wat High Technology echt doet
Guardians: 100% damage bonus met laser ipv 50%
Attack Dogs: iets grotere range bark, bark stunt 2x zo lang (~10 sec)
Cryocopter: shrink ability recharged in ongeveer de helft van de tijd
Carrier: EMP missile disabled 2x zo lang met (~25%) grotere range

Chrono swap eigenaardigheden:
- De 2 geselecteerde units verwisselen van plek maar zijn 5 seconden bevroren
- Werkt alleen op grond en zee units van jezelf en die van je allies
- Als je 2 units die dichtbij zijn swapped (binnen een scherm) is er geen bevriezing
- Je kan ook een grond en zee unit swappen, maar ze zullen beide exploderen (tenzij het een hovercraft is)
- In tegenstelling to de Chrono Shift overleven infantry in een APC de chronoswap wel, dus ook engineers.
- Een spy behoudt zijn vermomming na een swap (ook tijdens 5 sec bevriezing).
- Maar een mirage tank is niet vermomt tijdens de 5 sec bevriezing.
- Werkt op (ingeklapte) MCVs dus in 2v2 kan je de swap gebruiken voor een offensieve turret strategie.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Heeft er iemand tips hoe de geallieerde map met die president te doen? De missie waar de president in zijn limo op weg is naar zijn basis.
Ik kom in tijdnood en krijg zijn base niet op tijd vernietigd. Is er een manier om hem tegen te houden ofzo zodat ik wat meer tijd heb om op mn gemak een legertje op te zetten?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net even geinstalleerd... Alles mooi ingesteld qua graphics en gaan... Maar wat 'n spel zeg... in de vorm van 'het bevalt me totaaaaaaal niet' Die graphics komen uit 'n Comic-book, je ziet overal Russian Boobies... Tevens speelt het ook totaal niet lekker imho en dat in- en uitzoomen is echt 'n totale ramp!

Ik houd het wel lekker bij Command and Conquer - Tiberium Wars, wat imho de shit is :)

Misschien dat ik het later (na 'n paar patches) nog 'n kans geef... maar at this moment: no thanks!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zoomen bij CNC3 is exact hetzelfde :+. Overigens overklast RA3 in elk opzicht CNC3 (wat als rts game ansich vreselijk slecht uitgewerkt is). En die graphics passen goed bij wat RA3 wil zijn, een fun game, lang leve de lol.

[ Voor 22% gewijzigd door Wmm op 04-11-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Opzekers niet... Bij CNC3 kan ik zover inzoomen dat ik 2 poppetjes op m'n scherm heb..
Bij RA3, kan ik misschien 2 meter inzoomen, zodat ik nog steeds evenveel poppetjes zie..

En als ik 'n comic oorlogsgame wil spelen, speel ik wel Advance Wars op m'n Nintendo DS.

En over CNC3 vs RA3 ga ik het hier niet hebben... aangezien ik me vermaak met CNC3 en jij niet }:O

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 04-11-2008 14:08 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:52
CLB schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:56:
Net even geinstalleerd... Alles mooi ingesteld qua graphics en gaan... Maar wat 'n spel zeg... in de vorm van 'het bevalt me totaaaaaaal niet' Die graphics komen uit 'n Comic-book, je ziet overal Russian Boobies... Tevens speelt het ook totaal niet lekker imho en dat in- en uitzoomen is echt 'n totale ramp!

Ik houd het wel lekker bij Command and Conquer - Tiberium Wars, wat imho de shit is :)

Misschien dat ik het later (na 'n paar patches) nog 'n kans geef... maar at this moment: no thanks!
Ach ja...ik moet zeggen dat C&C3 mij tegen is gevallen (gameplay, herspeelbaarheid). RA3 speel je echt voor de fun en humor, en niet zo zeer voor de mooie graphics/engine. Daarvoor heb je het uberspel genaamd Company of Heroes.

Maar ben wel van mening dat Gemma niet zo ernstig moet kijken :P

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:06:
Opzekers niet... Bij CNC3 kan ik zover inzoomen dat ik 2 poppetjes op m'n scherm heb..
Bij RA3, kan ik misschien 2 meter inzoomen, zodat ik nog steeds evenveel poppetjes zie..

En als ik 'n comic oorlogsgame wil spelen, speel ik wel Advance Wars op m'n Nintendo DS.

En over CNC3 vs RA3 ga ik het hier niet hebben... aangezien ik me vermaak met CNC3 en jij niet }:O
Wat is in hemelsnaam het nu va zover inzoomen...
Maar idd, een discussie over CNC3 vs RA3 is niet zinvol. Hoewel als je een beetje kijkt je in moet zien dat CNC3 als rts faalt op veel punten (hoewel je er natuurlijk nog steeds fun mee kunt hebben). RA3 faalt ook op een aantal, maar een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wat zijn dan die punten waarop je Red Alert 3 vind falen? Met name MP punten dan, SP boeit me niet zo. En dan bedoel ik ook voornamelijk gameplay elementen en geen technische mankementen want die kan ik zelf ook wel een aantal opnoemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hadebaja
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06-2022
Er zitten er zoveel te klagen over de graphics / comic looks van het spel maar dit had je allemaal al lang kunnen weten als je eerst een een preview opzoekt op internet. Snap dan ook niet dat mensen naar de winkel rennen om 50 tot 60 euro uit te geven terwijl ze niet eens weten wat ze kopen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Wmm schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:32:
[...]

Wat is in hemelsnaam het nu va zover inzoomen...
Maar idd, een discussie over CNC3 vs RA3 is niet zinvol. Hoewel als je een beetje kijkt je in moet zien dat CNC3 als rts faalt op veel punten (hoewel je er natuurlijk nog steeds fun mee kunt hebben). RA3 faalt ook op een aantal, maar een stuk minder.
Ik vind het gebrek aan fatsoenlijk overzicht veel erger. Je kunt voor geen ene meter uitzoomen. Dit zit er al een tijdje in bij de games die via EA Games worden gebrouwd. Als je nou nog eens het dubbele kon uitzoomen van wat je nu kunt, dan kun je veel sneller je units positioneren.

Echter, nu heb je minder units in beeld en ben je minder geneigd om grote legers te maken maar eerder kleine groepjes die specifieke taken uitvoeren. Als ik echter de tegenstander wil uitroeien, dan gaat dat veel makkelijker als je er veel manschappen en materieel heen stuurt. Oftewel, het gebrek aan overzicht.

Je hebt inderdaad de minimap, maar die is eigenlijk alleen om even te zien waar de tegenstander uithangt en wat er in grote lijnen bezig is in je basis.

En daarnaast heb ik het idee dat de verdediging weer erg lastig is van sommige teams. En dan voornamelijk het bereik van je verdedigingswapens. Ik zie de computer wel aankomen, maar als ie een metertje achteruit loopt kan ik hem niet eens meer raken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

hadebaja schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:39:
Er zitten er zoveel te klagen over de graphics / comic looks van het spel maar dit had je allemaal al lang kunnen weten als je eerst een een preview opzoekt op internet. Snap dan ook niet dat mensen naar de winkel rennen om 50 tot 60 euro uit te geven terwijl ze niet eens weten wat ze kopen... :?
Daarom download ik games ook eerst, waarna ik besluit om ze wel of niet te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:43:
[...]

Ik vind het gebrek aan fatsoenlijk overzicht veel erger. Je kunt voor geen ene meter uitzoomen. Dit zit er al een tijdje in bij de games die via EA Games worden gebrouwd. Als je nou nog eens het dubbele kon uitzoomen van wat je nu kunt, dan kun je veel sneller je units positioneren.

Echter, nu heb je minder units in beeld en ben je minder geneigd om grote legers te maken maar eerder kleine groepjes die specifieke taken uitvoeren. Als ik echter de tegenstander wil uitroeien, dan gaat dat veel makkelijker als je er veel manschappen en materieel heen stuurt. Oftewel, het gebrek aan overzicht.

Je hebt inderdaad de minimap, maar die is eigenlijk alleen om even te zien waar de tegenstander uithangt en wat er in grote lijnen bezig is in je basis.

En daarnaast heb ik het idee dat de verdediging weer erg lastig is van sommige teams. En dan voornamelijk het bereik van je verdedigingswapens. Ik zie de computer wel aankomen, maar als ie een metertje achteruit loopt kan ik hem niet eens meer raken.
Ik heb persoonlijk geen probleem met het uitzoomniveau. Vreselijk uitzoomen is iets wat niet past bij CNC (waarschijnlijk kan de engine het ook niet aan maar dat is wat anders :P). Je hebt ook geen grote legers doorgaans, misschien in potjes tegen de computer maar online niet.
Rival24 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:36:
Wat zijn dan die punten waarop je Red Alert 3 vind falen? Met name MP punten dan, SP boeit me niet zo. En dan bedoel ik ook voornamelijk gameplay elementen en geen technische mankementen want die kan ik zelf ook wel een aantal opnoemen :+
Geen upgrades is het grootste punt van falen. Sommige Secret Points opties zijn vrij cheap (point en click). Het minen van ore had wel iets meer diepgang kunnen hebben (hoewel ik geen problemen heb met de huidige situatie).

Neemt niet weg dat ik het een (online) geweldig spel vind en de faalpunten voor lief neem. Geen enkel spel is perfect. Hoewel ik hoop dat EA in de expansion eens opzout met die stomme subfactions en iets als upgrades toe gaat voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Klinkt alsof je een beetje een turtler bent :)

Er zijn 2 tiers van turrets, de 1e (sentry/guardian/patriot) kan je met tanks eenvoudig opruimen de 2e heeft wel een grote range en doet veel damage waardoor je siege units nodig hebt. Het is alleen dom om te focussen op verdediging, je moet oil resources en expansions innemen en beschermen om mee te kunnen komen en met normale units kun je dat veel beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giMoz
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:12

giMoz

iets met meester...

Kan iemand een overzicht geven van verschillen in speelstijlen van de skirmish tegenstanders?
Je kan nu per faction 3 verschillende commanders kiezen om tegen te spelen maar is er ergens beschreven wat de verschillen zijn. (waarschijnlijk zoals rusher, turtle e.d. in C&C3)

Of niet natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
[...]

Ik ben het met heel je post niet eens, maar het wel of niet uit kunnen zoomen is helemaal niet zo relevant. De economie van Red Alert 3 is er helemaal niet op gericht om met grote legers te vechten. Het is niet voor niets dat je maar 250 per harvester krijgt. Daarnaast wil ik me ook helemaal niet bezig houden met draaien of zoomen. Naar mijn inziens is het zoomniveau prima, grote units zijn groot, en kleine units (zoals een terror drone) zijn nog prima zichtbaar. Map awareness is ook een skill die wel leuk is om onder controle te krijgen, maar dat is puur een competitief element.
Sja, dat is nou eenmaal niet de opzet van Red Alert 3.
Ik gebruik in tegenstelling tot Generals, vrij veel de minimap. Hij is nu dankzij het grote contrast en duidelijke icoontjes heel erg bruikbaar, ook om units opdrachten te geven.
"The best defense, is offence" is een zinnetje wat eigenlijk altijd wel van toepassing is. Met statische defense kun je nooit aanvallen. Afgezien daarvan moet het natuurlijk wel zo zijn dat mobiele units, statische defense uit kunnen schakelen, anders zou je tot in het oneindige kunnen turtlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Franko P. schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:32:
Heeft er iemand tips hoe de geallieerde map met die president te doen? De missie waar de president in zijn limo op weg is naar zijn basis.
Ik kom in tijdnood en krijg zijn base niet op tijd vernietigd. Is er een manier om hem tegen te houden ofzo zodat ik wat meer tijd heb om op mn gemak een legertje op te zetten?
bouw wat units of towers om je basis te verdedigen (tanya + wat rocket soldiers doet het best goed)
tech naar max. zodat je mirage tanks en heavy bombers kunt maken.
drop met de bomber 1 engi op elk van de head controll centers.
bouw een leger mirage tanks.

ga ondertussen met je bombers vervelend doen. schakel zoveel mogenlijk uit (bvb die powerplants achter mount rushmore, or wat defence towers in de main basis)
als de president aan de oostkant van de map richting het zuiden rijd, val je aan met je mirage tanks. en je hebt tijd zat om de firebase te vernietigen voor de president aankomt.

Als je het goed timed (net als ik had gedaan) komt de president mooi aan bij de firebase net als jij hem opblaast. dan is de volgende opdracht (kill de president) heel makkelijk :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

RocketKoen schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:25:
[...]

bouw wat units of towers om je basis te verdedigen (tanya + wat rocket soldiers doet het best goed)
tech naar max. zodat je mirage tanks en heavy bombers kunt maken.
drop met de bomber 1 engi op elk van de head controll centers.
bouw een leger mirage tanks.

ga ondertussen met je bombers vervelend doen. schakel zoveel mogenlijk uit (bvb die powerplants achter mount rushmore, or wat defence towers in de main basis)
als de president aan de oostkant van de map richting het zuiden rijd, val je aan met je mirage tanks. en je hebt tijd zat om de firebase te vernietigen voor de president aankomt.

Als je het goed timed (net als ik had gedaan) komt de president mooi aan bij de firebase net als jij hem opblaast. dan is de volgende opdracht (kill de president) heel makkelijk :P
Bedankt voor de tips, het was me al gelukt maar heb het op een iets andere manier gedaan.
Op het moment dat je die 6 mirage tanks krijgt ben ik begonnen met die defence torens uit te schakelen die voor die powerplants staan met mn vliegtuigen. Ondertussen stall ik die president elke keer met die vriesstraal.

Vervolgens met mn mirage tanks een groot deel van de powerplants uitgeschakeld en een deel verdediging.
Daarna Tanja erin gejaagd en die heeft de rest platgegooid, nu is zijn complete base defence uitgeschakeld vanwegen geen stroom en was het met 6 mirage tanks zo gepiept. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 15:00
spoiler:
Ben nu net bij die missie aangekomen waar die generaal de verrader is, best 'n leuke missie als je hem voor het eerst speelt! Straks maar eens even goed ervoor gaan zitten en kijken hoe ik het ga aanpakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Vertel dat soort dingen maar voortaan met een spoiler tag a.u.b. Het is niet nodig het verhaal voor de rest hier te verpesten. :(

[ Voor 29% gewijzigd door een moderator op 04-11-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
KarlMarX schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:40:
[...]

Vertel dat soort dingen maar voortaan met een spoiler tag a.u.b. Het is niet nodig het verhaal voor de rest hier te verpesten. :(
Moet je natuurlijk ook niet zijn bericht quoten met de spoiler :>

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Timocos schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:57:
[...]

Moet je natuurlijk ook niet zijn bericht quoten met de spoiler :>
Heb er maar even spoilertags omheen gezet :).

En voor de mensen die ze irritant vinden. Voeg onderstaande code toe als bookmark en klik deze vervolgens aan om in één keer alle spoilers op de openstaande pagina leesbaar te maken:
code:
1
javascript:getElementsByClassName('spoiler','div',document,function(el){el.style.color='white';});void(null);

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 04-11-2008 20:08 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 15:00
Shit, crasht 't spel hier na die missie met de generaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

De_Bastaard schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:57:
Shit, crasht 't spel hier na die missie met de generaal :(
:+ Dan moet je m ook kopen ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Kom niet verder met de soviet campaign missie mount-fuji..Wordt meteen de pan in gehakt :-( en de com co-commander wordt ook snel weggevaagd..iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hmm, ik heb het spel nu uitgespeeld, en het was wel een vermakelijk spelletje. Ik had niet het idee een ware opvolger van Red Alert 2 te spelen, maar dat komt natuurlijk door de manier waarop het verhaal is aangepakt. Door de tijdmachine krijg je in feite een heel ander verhaal, de acteurs waren heel anders en door de nieuwe (t.o.v. RA2) engine heeft het spel een heel andere look.

Vond het een vermakelijk spel, misschien dat ik mezelf nog een tijdje kan vermaken met de skirmishes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

djerror schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:16:
Kom niet verder met de soviet campaign missie mount-fuji..Wordt meteen de pan in gehakt :-( en de com co-commander wordt ook snel weggevaagd..iemand tips?
Wat is je exacte doel?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Je moet volgens mij 3 commanders van de empire uitroeien maar ik kom nog geeneens aan eentje toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vanavond mijn Red Alert 3 Replay Tool gereleased. Ik zal hier geen ellenlange post maken wat het allemaal kan aangezien je dat hier ook kunt lezen.

Een korte opsomming van de meest belangrijke zaken echter:
- automatisch saven van de replay van je laatste game (met een handige filename).
- mogelijkheid tot het zien van bepaalde informatie over een replay (spelers, hun armies, gespeelde map, lengte van de game etc).
- mogelijkheid tot het bekijken van buildorders e.d. in plain text.
- mogelijkheid tot het makkelijk en snel reporten van games op www.clanwars.cc. Dat laatste kan natuurlijk alleen als je daar een geregistreerde speler bent.

Screenshots en download zijn hier te vinden of indirect ook via de url die ik hierboven gaf.

Commentaar hoor ik natuurlijk graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

djerror schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:26:
Je moet volgens mij 3 commanders van de empire uitroeien maar ik kom nog geeneens aan eentje toe.
Gewoon TwinBlades maken en wat migs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel graag met die japanen maar heb momenteel niet echt een tactiek tegen anti air eigelijk dus heeft iemand wat tips?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:53
djerror schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:26:
Gewoon rustig opbouwen en met die dikke Soviet tanks en V4 rockets naar binnen rijden... missie was hier geen probleem.

[ Voor 47% gewijzigd door eBait op 04-11-2008 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:38:
ik speel graag met die japanen maar heb momenteel niet echt een tactiek tegen anti air eigelijk dus heeft iemand wat tips?:P
Die mecha tengu's en de defender vx (oid... ben niet zo'n held met die namen) zijn vrij goed in het afweren van aanvallen vanuit de lucht.. wat is je precieze probleem?

edit: major typo :X

[ Voor 4% gewijzigd door Patriot op 05-11-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsja eigenlijk zijn alleen die Jet Tengu dingetjes handig, redelijk cheap en je kan er een hele zooi maken.. Voor de rest is het erg mager. Die Seawings zijn ook veels te zwak. En dan heb je je opties eigenlijk gehad :P
Rocket Angels zijn net iets te zwak helaas..

Of je moet met Yuriko gaan spelen..

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 04-11-2008 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Angeloonie schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:45:
[...]

Tsja eigenlijk zijn alleen die Jet Tengu dingetjes handig, redelijk cheap en je kan er een hele zooi maken.. Voor de rest is het erg mager. Die Seawings zijn ook veels te zwak. En dan heb je je opties eigenlijk gehad :P
Rocket Angels zijn net iets te zwak helaas..

Of je moet met Yuriko gaan spelen..
anti air taktiek is simpel.
druk op een knop en je bent geen vliegtuig meer :P

je moet mn huisgenoot horen telkens als ik iets kapot maak met mn sea wings. komt hij er aan met zn migs. duik ik in het water en schiet zijn migs neer :P

[ Voor 13% gewijzigd door RocketKoen op 05-11-2008 00:16 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei, net twee heerlijke potjes gespeeld, vooral de 1e was een heerlijke game. Wel intensief om te spelen though maar zeer leuk. Replay 1 & replay 2.

Eigenlijk, kijkt er iemand uberhaupt die replays? Misschien post ik ze voor Jan lul en vindt niemand ze vermakelijk ofzo. Aan de andere kant zou ik het tof vinden van anderen replays te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog niet aan het bekijken van replays toe ben gekomen :) Zodra ik meer online begin te spelen zal ik ook zeker leuke replays posten en bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt sowieso 1 "fan" Wmm. Ik kijk ze eigenlijk allemaal. Zal mijn replays maar niet posten omdat ze gewoon niet de moeite waard zijn om te kijken. Ik win nu wel veel potjes maar maak ook nog veel noob fouten. En de tegenstanders waar ik van win zijn nog meer noob dan ik.

Die tool is trouwens erg handig! Vind best dat je je post hierover een beetje mag uitbreiden of wat meer vet gedrukt ofzo kan doen, dan zullen mensen die het topic aan het bijlezen zijn er niet zomaar overheen kijken.

Zie dat de 1v1 ladder nu ook eindelijk up & running is. Maar welke ladder is nu belangrijker? die van cw.cc of van EA zelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Wmm schreef op woensdag 05 november 2008 @ 00:52:
Woei, net twee heerlijke potjes gespeeld, vooral de 1e was een heerlijke game. Wel intensief om te spelen though maar zeer leuk. Replay 1 & replay 2.

Eigenlijk, kijkt er iemand uberhaupt die replays? Misschien post ik ze voor Jan lul en vindt niemand ze vermakelijk ofzo. Aan de andere kant zou ik het tof vinden van anderen replays te zien :).
Ik kijk ze ook, maar ben zelf nog bezig met de campaign af te ronden, ik ben een absolute noob op het gebied van online spelen van red alert.
Ook die filmpjes op de site van red3.org worden door mij nauwkeurig bekeken/geanaliseerd in de hoop dat ik ooit een goede speler wordt. :P

Tegen de tijd dat ik online begin te spelen dan zal ik er hier ook wat posten, misschien dat mensen dan kunnen zien hoe het NIET moet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

De_Bastaard schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:44:
spoiler:
Ben nu net bij die missie aangekomen waar die generaal de verrader is, best 'n leuke missie als je hem voor het eerst speelt! Straks maar eens even goed ervoor gaan zitten en kijken hoe ik het ga aanpakken >:)
spoiler:
gewoon in zijn kamp een trainingskamp(voor mannetjes) bouwen en daar engineer trainen. Dan als hij je verraad gewoon zijn kamp overnemen en verkopen })

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Waar ik elke keer erg om moet lachen is die russische orbital drop. Als je eerder in het spel met je magnetic satellite boten ofzo omhoog hebt gezongen komen die ook weer naar beneden gedonderd met die orbital drop. whaha. Talk about over the top.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rising sun staat bekend om zijn zwakke anti-air. Als je tegen allies speelt, heb je een grote kans afgemaakt te worden als zij weten hoe ze een air rush moeten doen. De enige tip die ik kan geven is als jij goed scout, en ziet dat al hun geld in een air rush gaat zitten dan weet je op dat moment dat hij weinig ground defense heeft en zou je zijn airport kunnen slopen met wat tankbusters in de early game.

Want tegen een beetje allied air player ga je het niet winnen, 1 appollo fighter maait zo 3 mecha tengu's neer en bovendien MEcha Tengu's zijn niet snel genoeg voor Vindicators om goed schade aan te richten. En Vindicators geven je niet eens de kans om genoeg striker VX's te bouwen om ze te weren.

Kwestie van scouten en aanpassen, en offensief verdedigen, zo snel mogelijk hen lastig vallen met harvester aanvallen, airport proberen te slopen etc...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vind het een vermakelijk spel, maar vind het jammer dat ik grafische details als water op medium en schaduwen en AA op 'off' moet zetten om het voldoende vlot te laten lopen. Ik draai een C2D E6600, 2GB en een 7900GTO 512MB. Ik verwacht dat die laatste de bottleneck is. Zijn er mensen met een vergelijkbaar systeem en een recentere videokaart die wel full options het spel draaien? (uitgaande van de gangbare resolutie 1680x1050)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Het was veel erger in de beta met RS vs Vindicator rush. Nu kunnen de Tengu de Vindi's prima bijhouden en afschieten. Je moet alleen wel een beetje microen, je kan beter de Tengu handmatig mee laten vliegen met de Vindicators ipv direct ze aan te vallen.

Het klopt dat Apollo's erg goed zijn maar bedenk je wel dat als de allies Apollo's bouwen ze geen vindicators kunnen bouwen en dat geeft de RS speler tijd om zijn Mecha Bay te upgraden en Strikers VX te bouwen. Strikers slopen air units heel erg hard, vooral met de Rocket Bay power.

De balance van RA3 is nu vrij goed. Elk ras heeft voordelen en nadelen en elke unit kan wel goed gecountered worden. Dit is serieus de best gebalancede C&C ooit (iig ten tijde van release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draakhoofd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:02:
Ik vind het een vermakelijk spel, maar vind het jammer dat ik grafische details als water op medium en schaduwen en AA op 'off' moet zetten om het voldoende vlot te laten lopen. Ik draai een C2D E6600, 2GB en een 7900GTO 512MB. Ik verwacht dat die laatste de bottleneck is. Zijn er mensen met een vergelijkbaar systeem en een recentere videokaart die wel full options het spel draaien? (uitgaande van de gangbare resolutie 1680x1050)
ik draai dezelfde specs maar met een 8800 GTX en ik kan alles op ultra high en AA 8 vloeiend draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen wel 4GB ram en een ATI 4870. Alles high op 1920x1200 draait perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde config, ik draai alles op medium en met veel units op het scherm soms nog lag... |:(
....
Ik wel hoor ;) Ik probeer van je te leren, het werkt alleen nog niet echt :P

Mijn BO bij soviest is meestal; crane --> barrack en power --> 2x refinery
ik weet alleen niet echt hoe dan verder.. ja factory en super plant, tesla troopers zijn tank killers btw _/-\o_ die train ik vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijg je Rocket Bay Power. is dat als je Tier II gedaan hebt uit je bay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:22:
Wanneer krijg je Rocket Bay Power. is dat als je Tier II gedaan hebt uit je bay?
Nee, dat is een tier 1 support power (aka generals point) die je dus vanaf het begin kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
ik weet alleen niet echt hoe dan verder.. ja factory en super plant, tesla troopers zijn tank killers btw _/-\o_ die train ik vaak
Meestal doe ik doe ik met soviets, crane --> barrack en power --> 2x refinery --> verkoop barracks (om low power te voorkomen) --> super reactor, war factory -> met de crane: airfield, mcv: inklappen en naar expansion rijden en daar refinery.

Uiteraard wel oil pakken (2x beer 1x engineer lukt net terwijl de refinery bouwt) en iig een paar terrors/sickle's ter verdediging bouwen. Je bent wel kwetsbaar voor vroege harassment maar als je overleeft tot de midgame heb je een leip goede economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb het spel ook geinstalleerd enne het is toch echt een grotere vooruitgang dan Tiberium wars.
De manier van spelen in eindelijk eens wat onderhanden genomen en ik ben er zeer positief over.

Normaliter bekeek ik de filmpjes echt nooit, maar die mooie brunette met die felblauwe ogen doet me toch wel geduldig wachten tot de volgende map geladen is :9

edit:
Draai zelf overigens op een Q6600 @3,6ghz , 2GB RAM en een 8800GTS
Spel zet alles automatisch op ultra high en nog geen hikje gehad in de game.

[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 05-11-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59

Heb groot deel van je replays gezien, veel van geleerd. :) Zal deze ook kijken. Je doet het goed op cw, kan niet anders dan voor je klappen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:45

PoweRoy

funky!

Gisteren even de Rusland campaign uitgespeeld :) Vandaag met de Amerikanen aan de slag. Iemand trouwens een shortcut om dezelfde units op de map te selecteren ipv alleen in screen. In red alert 2 kon het door 2x op 'E' te drukken...

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
PoweRoy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:54:
Gisteren even de Rusland campaign uitgespeeld :) Vandaag met de Amerikanen aan de slag. Iemand trouwens een shortcut om dezelfde units op de map te selecteren ipv alleen in screen. In red alert 2 kon het door 2x op 'E' te drukken...
2x op 'W'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:05
Na het voltooien van de missie in new york met Rusland, kan ik niet verder. Als ik na het stats scherm continue klik start hetzelfde fimpje weer, en begint dezelfde missie opnieuw! Ik neem aan dat ik dan een fimpje hoor te zien? eind fimpje?
Niemand deze rare bug gehad?

[ Voor 7% gewijzigd door aalekss op 05-11-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wel hoor ;) Ik probeer van je te leren, het werkt alleen nog niet echt :P

Genoeg die ze kijken dus, blijf ik ze wel posten ;). Iedereen mag en kan natuurlijk replays posten ongeacht het niveau. Ik vond vroegah met Generals (spreken we alweer van 5.5 jaar geleden :|) toen ik een absolute n00b was, het altijd vet dat Rival24, Roet, Alphega, Count en anderen replays postten. Daar heb ik altijd ontzettend veel van geleerd en heb ook m'n eigen n00b replays gepost en gevraagd om commentaar. Op die manier leer je verreweg het snelste.

BO's zijn trouwens map en tegenstander afhankelijk. Op Infinity Isle tegen Empire b.v. ga ik eerst voor barracks -> 2 engineers om die oil en die observation post te cappen. Empire kan dat niet stoppen, tenzij ze zelf eggs gaan sturen naar die plekken, maar dat doen ze toch (nog) niet. Als ik tegen Soviet en Allies speel op die map maak ik geen engineers omdat die 9 van de 10 keer gepakt worden door bears. Op Battlebase Beta echter kun je b.v. altijd die oil bij je base cappen omdat die zo dichtbij is.

In andere situaties wissel ik Crusher Crane en geen Crusher Crane wat af. Hoewel ik het tegen Allies eigenlijk nooit doe. Dan heeft die dubbele buildqueue niet zoveel nut en wil je het liefst zo snel mogelijk of Bullfrogs of Migs hebben (hoewel ik gemerkt heb dat Allies in staat zijn om ook een quick Migs build extreem snel te counteren met Appollo's).
Hidde schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:03:
[...]

Heb groot deel van je replays gezien, veel van geleerd. :) Zal deze ook kijken. Je doet het goed op cw, kan niet anders dan voor je klappen! O+
Mwa, ik hoor imo niet echt in de top 10 thuis. Ik werd gister keihard geowned door Wilko. Hoewel dat in eerste instantie kwam doordat zijn buildorder (hoewel we vrijwel dezelfde deden) veel effectiever was en hij daardoor veel sneller meer units had. Maar ik ben ervan overtuigd dat spelers als Wilko / Netput en nog genoeg anderen om de top 10 vol te maken, veel beter zijn dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:53
aalekss schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:19:
Na het voltooien van de missie in new york met Rusland, kan ik niet verder. Als ik na het stats scherm continue klik start hetzelfde fimpje weer, en begint dezelfde missie opnieuw! Ik neem aan dat ik dan een fimpje hoor te zien? eind fimpje?
Niemand deze rare bug gehad?
Het is de laatste missie van de Soviets... dus je zou het eindfilmpje moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
Ja ik dacht al dat is de laatste missie. Het eindfilmpje start dus niet, maar de missie begint gewoon weer overnieuw. Heb al even in de map AppData\Roaming\Red Alert 3\Profiles gekeken, maar daar word ik ook niet wijzer van. Pff de game is zeker erg tof, maar ik heb wel veel gezeur zeg.
Dinsdag kon ik pas online spelen, want ik kreeg eerst de melding dat mijn serial invalid was. En nu dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Via het hoofdmenu kun je alle cinematics terugkijken, wellicht dat het filmpje daar tussen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
bedankt voor de tip.. maar daar staat hij ook niet bij. Ik heb mijn profile verwijderd en alles weggehaald. Ik begin nu toch aan de andere fracties, en dan doe ik later de sovjets wel weer opnieuw. Hopen dat ie het dan wel doet, of er is inmiddels een patch of iets ;)

[ Voor 15% gewijzigd door aalekss op 05-11-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb even een vraagje over de Twinblade helikoper van de russen. Dat ding zou tanks en andere voertuigen op moeten kunnen pakken, ik heb alleen geen idee hoe ?

Zit bij een missie waar het erg handig zou zijn om een Sputnik naar een ander eiland te krijgen, om daar een 2e basis te bouwen voor extra geld. Er wordt gezegt dat dit met die Twinblade kan alleen krijg ik het niet voor elkaar die heli iets op te laten pakken. Iemand die weet hoe dit moet ?

Edit: Never mind, het is al gelukt. Ik probeerde die heli iets op te laten pakken, maar ik moet juist het voertuig aan klikken en dan op de heli.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 05-11-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
zoals met alles dat manschappen kan vervoeren zegmaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:48:
zoals met alles dat manschappen kan vervoeren zegmaar ;)
Op de een of andere manier gaat het automatisch met land units. Maar met die lucht unit viel het kwartje pas erg laat :P

Heb nu de soviet campain uitgespeelt, vond em eigenlijk wel erg kort. Had toch verwacht dat ie langer zou zijn. Maarja nu nog 2 te gaan gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:43:
[...]
BO's zijn trouwens map en tegenstander afhankelijk. Op Infinity Isle tegen Empire b.v. ga ik eerst voor barracks -> 2 engineers om die oil en die observation post te cappen. Empire kan dat niet stoppen, tenzij ze zelf eggs gaan sturen naar die plekken, maar dat doen ze toch (nog) niet. Als ik tegen Soviet en Allies speel op die map maak ik geen engineers omdat die 9 van de 10 keer gepakt worden door bears. Op Battlebase Beta echter kun je b.v. altijd die oil bij je base cappen omdat die zo dichtbij is.

In andere situaties wissel ik Crusher Crane en geen Crusher Crane wat af. Hoewel ik het tegen Allies eigenlijk nooit doe. Dan heeft die dubbele buildqueue niet zoveel nut en wil je het liefst zo snel mogelijk of Bullfrogs of Migs hebben (hoewel ik gemerkt heb dat Allies in staat zijn om ook een quick Migs build extreem snel te counteren met Appollo's).
Ja, ik zag in de replays al dat je per map per keer een andere bo had. Opzich ook logisch anders wordt het voorspelbaar. Ik heb eigenlijk nog geen goede counter voor allies. Weinig mensen spelen Allied maar wat doe je tegen iemand als ie die hard air gaat? bullfrogs pompen is ook zonde want dan ben je meer aan t verdedigen dan aan het aanvallen en je wil toch het liefst zoveel mogelijk controle. Bepaal je aan de start al welke bo je gaat gebruiken, het is logisch de eerste paar buildings, maar bepaal je meteen al of je voor een early expansion gaat of laat je dat afhangen van de eerste paar minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
@Wmm:

Heb je die replay tegen Wilko nog? Wil wel zien wat zijn BO dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel, enige waar ik me enigsinds aan stoor is dat je niet echt ver kunt uitzoomen en die "ally" die je erbij hebt vaak je eigen plannen dwarsboomt.
Kun je die niet uit schakelen?
Speel op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:49:
[...]

Ja, ik zag in de replays al dat je per map per keer een andere bo had. Opzich ook logisch anders wordt het voorspelbaar. Ik heb eigenlijk nog geen goede counter voor allies. Weinig mensen spelen Allied maar wat doe je tegen iemand als ie die hard air gaat? bullfrogs pompen is ook zonde want dan ben je meer aan t verdedigen dan aan het aanvallen en je wil toch het liefst zoveel mogelijk controle. Bepaal je aan de start al welke bo je gaat gebruiken, het is logisch de eerste paar buildings, maar bepaal je meteen al of je voor een early expansion gaat of laat je dat afhangen van de eerste paar minuten?
Ik heb zelf ook nog niet echt iets goeds dat tegen die quick air werkt. Count kwam hier met de tip om te fasttechen naar Migs. Dat leek te werken, maar speelde gister tegen iemand die dat al easy counterde met Apollo's. En Apollo's eten Migs als ontbijt :(. Dual barracks man spam schijnt te werken heb ik gehoord, zelf nog niet geprobeerd. Ik zou iig niet echt aanvallend spelen totdat je weet dat je echt wat kunt doen. Je kunt geen Bullfrogs in hun eentje sturen want 2 Vindicators pakken 1 Bullfrog. Tegen de tijd dat je bij z'n base bent heb je er geen meer, tenzij je er dus genoeg van hebt om de Vindicators tegelijk uit de lucht te maaien.
Hidde schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:25:
@Wmm:

Heb je die replay tegen Wilko nog? Wil wel zien wat zijn BO dan is.
Yep, hiero.
Hij zei zelf dat ie nog een misclick maakte. Ik denk dat ie het over z'n warfac heeft die hij verkoopt als ik me niet vergis. Dat was wel iets wat hem beter hielp met z'n air units.

[ Voor 5% gewijzigd door Wmm op 05-11-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Als ik zie hoe sommigen spelen dan zie ik wel dat multiplayer niets voor mij is. Ik ben er eentje van het op mijn gemak een basis bouwen en dan koeterdekoet naar de vijand. Dat gaat online niet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ze promoten Red Alert 3 goed, op internet en op tv, er was net een commercial over Red Alert 3. Goed gemaakt zeg ik zelf :)
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste