xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
onzin, ik heb er ook drie, maar heb me nog nooit misdragen of wat dan ook. heeft gewoon te maken met hoeveel spellen je speelt hoeveel punten je binnenhaalt en hoe vaak je online speelt.Anoniem: 253596 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:35:
[...]
Mensen die minder hebben laat zien dat je misdragen hebt op live bijvoorbeeld en dat soort dingen.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Die sterren krijg je toch als mensen je reviewen ofzo? Ik speel af en toe online maar niemand die ooit de moeite neemt om dat te doen bij mij... Zie je eigenlijk of iemand een review gegeven heeft over je of niet?Hubert schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:47:
[...]
onzin, ik heb er ook drie, maar heb me nog nooit misdragen of wat dan ook. heeft gewoon te maken met hoeveel spellen je speelt hoeveel punten je binnenhaalt en hoe vaak je online speelt.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
nouja het heeft iedergeval niks te maken met of je slechte dingen doet op live.Cidolfas schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:50:
[...]
Die sterren krijg je toch als mensen je reviewen ofzo? Ik speel af en toe online maar niemand die ooit de moeite neemt om dat te doen bij mij... Zie je eigenlijk of iemand een review gegeven heeft over je of niet?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Jawel, mensen kunnen je ook negatief beoordelenHubert schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:14:
[...]
nouja het heeft iedergeval niks te maken met of je slechte dingen doet op live.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Heb onlangs al mn vrienden ingesteld als 'preferred player' maar dit had geen effect op hun sterren.
Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco
http://service.xbox.com/servicesignin.aspx
kan ik mijn status niet bekijken, mijn PC matcht niet met het nr, maar ik kan niet eens mijn volledige PC invullen ??
Yo.
Edit: ja, waarom zou het ook werken met Firefox
Anyway
Geen serviceaanvragen gevonden. Voer je informatie opnieuw in of meld je aan bij Device Service Home om alle herstelaanvragen te bekijken.

[ Voor 61% gewijzigd door VonFoX op 21-11-2008 11:50 ]
Yo.
Anoniem: 253596
Niemand neemt de moeite ook, tenzij je hem een loer draait dan kun je hem krijgen ook. Als iemand mij phising of scam berichtje stuurt report ik hem + geef ik hem negatieve rep en als hij geen positives heeft ontvangen verliest hij daardoor een halve ster van de 5.Cidolfas schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:50:
[...]
Die sterren krijg je toch als mensen je reviewen ofzo? Ik speel af en toe online maar niemand die ooit de moeite neemt om dat te doen bij mij... Zie je eigenlijk of iemand een review gegeven heeft over je of niet?
"ik heb er ook 3" Geef ons eens een foto van je profiel van de binnekant van je xbox profiel daar staat namelijk je rating uitgebreidHubert schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 08:47:
[...]
onzin, ik heb er ook drie, maar heb me nog nooit misdragen of wat dan ook. heeft gewoon te maken met hoeveel spellen je speelt hoeveel punten je binnenhaalt en hoe vaak je online speelt.
Je begint met 5 volgens mij, mogen mensen je niet zit je erg snel lager, mogen mensen je wel blijf je op zelfde niveau vrij simpel iemand met 3 sterren of minder weet je dat het een onguur persoon is om live mee te gaan spelen.bdvisser schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:43:
Ik heb ook 5 sterren.. Heb in de eerste paar weken dat ik mn xdoos had wel wat Dead or Alive online gespeeld maar niet veel. Had wel in de eerste weken al meteen 5 sterren. Daarna is mn xbox heel lang offline geweest.
Heb onlangs al mn vrienden ingesteld als 'preferred player' maar dit had geen effect op hun sterren.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 253596 op 21-11-2008 12:37 ]
Is dat wel zo? Een maat van me heeft gewoon een silver account en kan dus niet online spelen. Multiplayer boeit m verder ook niet zoveel en heeft maar 3 sterren. Volgens mij is het gewoon 0 - 2 sterren = door meerdere spelers disliked, 3 sterren = niet liked maar ook niet disliked en 4 - 5 sterren = liked.Anoniem: 253596 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:24:
[...]
Je begint met 5 volgens mij, mogen mensen je niet zit je erg snel lager, mogen mensen je wel blijf je op zelfde niveau vrij simpel iemand met 3 sterren of minder weet je dat het een onguur persoon is om live mee te gaan spelen.
Je begint altijd met 3 sterren. Als je 3 sterren hebt betekent dus niet dat je bad rep gekregen hebt. Pas toen ik meer online ging spelen kreeg ik op 1 of andere manier 5 sterren. Het heeft niets met spellen te maken. Maatje van me heeft er nog 3, hij speelt dan ook vrijwel nooit online. Praat aub geen poep als je mensen afbrand.

Edit: aldus bdvisser
[ Voor 4% gewijzigd door Arrancar op 21-11-2008 13:04 ]
Anoniem: 253596
We hebben het hier over Full Live, dus niet een local profiel. Dus je vriend is irrelevant. Als je zelf wilt weten maak je nieuw xbox live profile aan en zie je gelijk hoeveel sterren je hebt.bdvisser schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:54:
[...]
Is dat wel zo? Een maat van me heeft gewoon een silver account en kan dus niet online spelen. Multiplayer boeit m verder ook niet zoveel en heeft maar 3 sterren. Volgens mij is het gewoon 0 - 2 sterren = door meerdere spelers disliked, 3 sterren = niet liked maar ook niet disliked en 4 - 5 sterren = liked.
Praat aub geen poep, praat alsjeblieft helemaal niet als je me niet eens ongelijk kunt geven, Als je Online komt met een live profile begin je met 5 sterren en je krijgt er minder als je slecht gedraagt door reports en negetive reputation dus zoals english woud say. Im spot on. En ik had helemaal niet over games dat had dat ongure figuur het over en dat corrigeerde ik even als je even goed die "poep uit je ogen haalt" kun je dat lezen..Arrancar schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:03:
@special18
Je begint altijd met 3 sterren. Als je 3 sterren hebt betekent dus niet dat je bad rep gekregen hebt. Pas toen ik meer online ging spelen kreeg ik op 1 of andere manier 5 sterren. Het heeft niets met spellen te maken. Maatje van me heeft er nog 3, hij speelt dan ook vrijwel nooit online. Praat aub geen poep als je mensen afbrand.![]()
Edit: aldus bdvisser
You're spot off. Leer zelf mensen gelijk geven. Ik heb mijn xbox slechts 3 maanden dus ik weet het nog donders goed, en ik zal het even duidelijk neerzetten: je begint met drie (3) sterren. Terug ontopic?Anoniem: 253596 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:05:
[...]
We hebben het hier over Full Live, dus niet een local profiel. Dus je vriend is irrelevant. Als je zelf wilt weten maak je nieuw xbox live profile aan en zie je gelijk hoeveel sterren je hebt.
[...]
Praat aub geen poep, praat alsjeblieft helemaal niet als je me niet eens ongelijk kunt geven, Als je Online komt met een live profile begin je met 5 sterren en je krijgt er minder als je slecht gedraagt door reports en negetive reputation dus zoals english woud say. Im spot on. En ik had helemaal niet over games dat had dat ongure figuur het over en dat corrigeerde ik even als je even goed die "poep uit je ogen haalt" kun je dat lezen..
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik heb gister een Elite gehaald. (extra 360 is nooit weg
Hij reboot zomaar randomly, het volgende heb ik geprobeerd:
Zowel met HDMI als Component aangesloten.
Met en zonder Optical Out aangesloten
Andere Harde schijf (de 20gb van me andere 360)
Het valt me ook op dat ik geen rooie lampies krijg (1 keer gehad maar verder nooit, was geen RROD maar alleen rechtsboven brandde) en dat de groene 'standby' teken in het midden van de ring heel snel blijft knipperen na het vanzelf opstarten.
Ik krijg dus ook geen error codes ofzo, helpie!
srry hoor maar jij bent de gene die poep praat je begint met 3 sterren. en als je geen gelijk van iemand kan krijgen oimdat je de waarheid niet kent ook niet proberen aub.Anoniem: 253596 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:05:
[...]
We hebben het hier over Full Live, dus niet een local profiel. Dus je vriend is irrelevant. Als je zelf wilt weten maak je nieuw xbox live profile aan en zie je gelijk hoeveel sterren je hebt.
[...]
Praat aub geen poep, praat alsjeblieft helemaal niet als je me niet eens ongelijk kunt geven, Als je Online komt met een live profile begin je met 5 sterren en je krijgt er minder als je slecht gedraagt door reports en negetive reputation dus zoals english woud say. Im spot on. En ik had helemaal niet over games dat had dat ongure figuur het over en dat corrigeerde ik even als je even goed die "poep uit je ogen haalt" kun je dat lezen..
Een silver account is geen local profiel. Je kunt namelijk gewoon chatten, downloaden en scores vergelijken.Anoniem: 253596 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:05:
[...]
Overigens is het zo dat als je een silver account aanmaakt je direct een maand gold op proef krijgt.
Mijn vriend is dus gewoon relevant.
Misschien had je even op www.xbox.nl moeten kijken voordat je dit soort ongefundeerde uitspraken doet.
[ Voor 6% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 21-11-2008 23:16 ]
Kom op man, doe eens normaal. Je laat je wel heel erg kennen...

Meteen terugbrengen. De eerste 2 weken kan je direct omruilen, dat is wettelijk vastgesteld in NL. Het is duidelijk dat je een probleem hebt.mdj84nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 21:15:
Ik heb een probleem.
Ik heb gister een Elite gehaald. (extra 360 is nooit weg) Maar nu zit ik met hetvolgende:
Hij reboot zomaar randomly, het volgende heb ik geprobeerd:
Zowel met HDMI als Component aangesloten.
Met en zonder Optical Out aangesloten
Andere Harde schijf (de 20gb van me andere 360)
Het valt me ook op dat ik geen rooie lampies krijg (1 keer gehad maar verder nooit, was geen RROD maar alleen rechtsboven brandde) en dat de groene 'standby' teken in het midden van de ring heel snel blijft knipperen na het vanzelf opstarten.
Ik krijg dus ook geen error codes ofzo, helpie!
iemand een idee wat dit inhoudt?DE GEKOZEN SERVICE IS NIET BESCHIKBAAR VOOR HET BESTEMMINGSADRES / NIV VERLAAGD, NAAR GEADRESSEERDE VERZONDEN, GEKOZEN SERVICE NIET BESCHIKBAAR
Ik probeerde gisteren xbox support hierover te bellen en toen kreeg ik me toch een gast aan de lijn
Okee dan rij ik vanmiddag nog naar de mediamarkt, beetje jammer dat ik nu bijna 3 (?) jaar doe met een 'gewone' 360 en dan koop ik een elite voor de HDMI en 120GB (en waar alle problemen opgelost zouden zijn) en dan heb ik meteen ditArrancar schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 01:18:
@special18
Kom op man, doe eens normaal. Je laat je wel heel erg kennen...![]()
[...]
Meteen terugbrengen. De eerste 2 weken kan je direct omruilen, dat is wettelijk vastgesteld in NL. Het is duidelijk dat je een probleem hebt.

Memory cardSovereign schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:42:
Kan hier zo even geen antwoord op vinden.. Ik heb het volgende probleem. Mijn launch console heeft vorige week de geest gegeven (gaat wel aan, geeft echter geen beeld Paar keer RROD gehad, mijn TV geeft nu aan dat hij de input niet herkend dus iets is er mis). Nu heb ik een nieuwe pro console gehaald en wil ik mijn savegames van de oude console overzetten. Wat is de beste manier om dat zonder veel ongemak te doen?
Mjah, ok, maar mijn oude console is dus stuk. Hoe dan te handelen? Kan ik de HD daarvan gewoon op de nieuwe Pro prikken, of krijg ik dan gezeik met Live en de NXE update?
Gewoon de HDD op je pro prikken, geen probleem. Als je je data wilt overzetten:Sovereign schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:31:
[...]
Mjah, ok, maar mijn oude console is dus stuk. Hoe dan te handelen? Kan ik de HD daarvan gewoon op de nieuwe Pro prikken, of krijg ik dan gezeik met Live en de NXE update?
HOWTO
http://www.xbox.com/nl-BE...console/datamigration.htm
Klik hier voor het bestellen van een gratis transferkabel.
Vorige keer ben ik hem 2,5 maand kwijt geweest, en ook nu begint het goed. Ik zou een doos thuisgestuurd krijgen met express omdat ik voorang zou krijgen na de problemen van vorige keer. Nu weet niemand meer waar de doos is en kunnen ze geen nieuwe sturen. UPS zegt dat express levering niet mogelijk is op mijn adres, wtf?
Dus nu gaan ze een fiets sturen vanuit Frankfurt naar Nederland ofzo met een doosje... kom op zeg, woon niet in Timboektoe. Ow wacht daar was express zending wel mogelijk.
Here we go again dus, mag blij zijn als ik in de kerst vakantie mijn 360 kan gebruiken.... aaaaaaaaarghhhhhhh
(even mezelf quoten)RedFox schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:37:
Die van mij is er na net iets meer dan een jaar ook mee opgehouden. Geen RROD, maar hij freezed bij elk spel binnen enkele minuten en soms zelfs al bij het opstartscherm.
...
Vrijdag's heb ik mijn xbox aan de UPS gegeven en na anderhalve week heb ik hem weer terug. Nou ja hem, hij is niet gerepareerd, maar ik heb een nieuwe van Microsoft gekregen
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Nieuwe, of gewoon een gerepareerde van iemand anders?RedFox schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:43:
[...]
(even mezelf quoten)
Vrijdag's heb ik mijn xbox aan de UPS gegeven en na anderhalve week heb ik hem weer terug. Nou ja hem, hij is niet gerepareerd, maar ik heb een nieuwe van Microsoft gekregen. Deze is een stukkie stiller in idle, dus wat mij betreft prima geregeld.
En wat was de reden waarvoor je hem hebt opgestuurd?
Ik kreeg de vorige keer na 2,5 maand een half gare, gerepareerde terug. Deze was beschadigd, stonk en maakte echt een takkeherrie. In idle bijna net zoveel als mijn vorige MET spinnende dvd.
Volgens de begeleidende brief is hij nieuw en de MF date is van eind september dus het is onwaarschijnlijk dat het een gerepareerde is.Phusebox schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:51:
[...]
Nieuwe, of gewoon een gerepareerde van iemand anders?
En wat was de reden waarvoor je hem hebt opgestuurd?
Ik kreeg de vorige keer na 2,5 maand een half gare, gerepareerde terug. Deze was beschadigd, stonk en maakte echt een takkeherrie. In idle bijna net zoveel als mijn vorige MET spinnende dvd.
Porbleem was het volgende:
Jammer dat het bij jou allemaal niet zo vlekkeloos verloopt.Die van mij is er na net iets meer dan een jaar ook mee opgehouden. Geen RROD, maar hij freezed bij elk spel binnen enkele minuten en soms zelfs al bij het opstartscherm.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Totale schade: 7 dagen waarvan 5 werkdagen. Prima service! Ik moet hem helaas nog uitpakken en proberen, ben benieuwd wat de MF date is.Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
ROTTERDAM,
NL 26/11/2008 12:03 AFGELEVERD
26/11/2008 7:42 WORDT AFGELEVERD
26/11/2008 7:42 IMPORTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 26/11/2008 1:20 EXPORTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 25/11/2008 23:01 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 25/11/2008 20:02 VERTREKSCAN
25/11/2008 17:37 HERKOMSTSCAN
DE 24/11/2008 0:46 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
7 dagen sinds aanmelden, of sinds opsturen?Arrancar schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:24:
Hij is eindelijk binnen:
[...]
Totale schade: 7 dagen waarvan 5 werkdagen. Prima service! Ik moet hem helaas nog uitpakken en proberen, ben benieuwd wat de MF date is.
Bij mij duurde het al 5 dagen van aanmelden tot de sticker ontvangen om terug te sturen.

Nu even kijken of het een nieuwere is.
Hoe kan ik de manf date te weten komen ?
[ Voor 10% gewijzigd door VonFoX op 26-11-2008 15:26 ]
Yo.
Zondagavond 16 november aangemeld, Maandag bon gekregen, s'avonds naar een UPS servicepunt gebracht. Vandaag binnen. Totaal ben ik dus 9 dagen bezig geweest, vandaag tel ik niet mee omdat hij vanochtend binnen is gekomen. 2 dagen haal ik er af vanwege zondagavond melden en maandagavond pas versturen. MS zelf is dus 7 dagen bezig geweest waarvan 5 werkdagen.Phusebox schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:43:
[...]
7 dagen sinds aanmelden, of sinds opsturen?
Bij mij duurde het al 5 dagen van aanmelden tot de sticker ontvangen om terug te sturen.
Staat dat niet gewoon achterop je xbox?VonFoX schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:23:
Telefoon van thuis: ik heb een vervangende (refurbished) box gekregen. Geen mailtje gehad van dat ie terug is, of onderweg. Ineens is ie er.![]()
Nu even kijken of het een nieuwere is.
Hoe kan ik de manf date te weten komen ?
Geen HDMI btw
[ Voor 9% gewijzigd door VonFoX op 26-11-2008 18:51 ]
Yo.
geen hdmi klopt want je hebt het opus??? moederboard daar zitten de nieuwe onderdelen op voor de mensen met een xbox zonder hdmi 4 oktober btwVonFoX schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:48:
Mijn oude box was van 2006, deze is van 2008-10-04. Is die dan van 10 april of 4 oktober ?
Geen HDMI btw
Die status loopt wat achter. Je loopt nogal druk te doen, terwijk je ook gewoon de MS helpdesk gratis kan bellen en de status vragen.Phusebox schreef op donderdag 27 november 2008 @ 08:28:
Die van mij is gisterochtend volgens UPS aangekomen, maar de status is nog steeds "servicecenter wacht op uw console". Hebben ze daar een dag voor nodig om dat ding te scannen?
Als je dat normaal vraagt, en niet zoals je posts in dit topic, dan krijg je vast ook goed antwoord, mij is het in elk geval meerdere malen gelukt gedurende de iets meer dan een week dat m'n 360 op reis was....
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Wat nou druk doen, het is gewoon bij mij al zo vaak mis gegaan dat ik niet meer vertrouw op een normale afhandeling.Exar schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:19:
[...]
Die status loopt wat achter. Je loopt nogal druk te doen, terwijk je ook gewoon de MS helpdesk gratis kan bellen en de status vragen.
Als je dat normaal vraagt, en niet zoals je posts in dit topic, dan krijg je vast ook goed antwoord, mij is het in elk geval meerdere malen gelukt gedurende de iets meer dan een week dat m'n 360 op reis was....
De vorige keer heeft het 3, ja DRIE, weken geduurt van het moment dat UPS zei dat mijn pakket was aangekomen tot het moment dat Microsoft zei dat mijn pakket was aangekomen.
Tja, ik zie een zelfde soort posts van jou in het Guitar Hero World Tour topic....Phusebox schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:23:
[...]
Wat nou druk doen, het is gewoon bij mij al zo vaak mis gegaan dat ik niet meer vertrouw op een normale afhandeling.
De vorige keer heeft het 3, ja DRIE, weken geduurt van het moment dat UPS zei dat mijn pakket was aangekomen tot het moment dat Microsoft zei dat mijn pakket was aangekomen.
Dat wat tussen je naam en je avatar staat zal wel kloppen dan...
Anyways, take it easy. Schelden en, ja inderderdaad, druk doen, helpen niet je problemen sneller op te lossen.
Bel nou maar gewoon de helpdesk en vraag wat de status is. Als ups zegt dat ie afgeleverd is, dan is ie vast ook gewoon binnen bij het reparatiecentrum.
Dat het vorige keer is mis gegaan zegt niets over de huidige situatie lijkt me.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Status op xbox.com loopt achter, die sprong bij mij in een keer van "Wacht op console" naar "console verstuurd naar klant"Phusebox schreef op donderdag 27 november 2008 @ 08:28:
Die van mij is gisterochtend volgens UPS aangekomen, maar de status is nog steeds "servicecenter wacht op uw console". Hebben ze daar een dag voor nodig om dat ding te scannen?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Freezes begonnen steeds vaker voor te komen, vanavond 3x in een 45min. Heb hem dus zojuist aangemeld voor garantie reparatie.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
lol dat is wel héél typisch!mdj84nl schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 09:28:
[...]
Okee dan rij ik vanmiddag nog naar de mediamarkt, beetje jammer dat ik nu bijna 3 (?) jaar doe met een 'gewone' 360 en dan koop ik een elite voor de HDMI en 120GB (en waar alle problemen opgelost zouden zijn) en dan heb ik meteen dit
Ik had een paar weken terug een RROD 360 mét 20gb HDD en 2 wireless controllers van tweaker Mindscan overgekocht, hij zei dat ie t niet meer deed. Dus ik d8, ah dan fix ik em toch gewoon? Die 100 euro wat ik 'm betaald had zijn de accessoires 't alleen al waard!
Dus ik die hele 360 open halen om te repareren (hij gaf code 0020 aan). En toen d8 ik bij mezelf... laat ik em eerst es proberen voordat ik hem misschien per ongeluk echt stuk maak. En hij deed het gewoon
Het enige wat ie heeft is dat de dvd speler heeele rare geluiden maakt, en dat de 360 soms bij het opstarten een RROD geeft. Maar dan is het gewoon een kwestie van 1 of 2 x uit en aan zetten, en het is opgelost!
Vreemd? Iemand enig idee hoe dit kan? Ik d8 dat het altijd zoiets was van: of hij doet het, of je hebt een RROD.
[ Voor 0% gewijzigd door johnneman op 28-11-2008 09:47 . Reden: of was het nu foutcode 0021? ]
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Ja maar dan kunnen ze hooguit je Live account bannen, niet je console. Want een consoleban houdt in dat ook je broertje ofzo met zijn live account niet meer online kan met die box. Dan mag natuurlijk niet als je niet gerommeld hebt met je box zelf.Anoniem: 253596 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:35:toon volledige bericht
[...]
Tja als we reacties hierop lezen zal ik de darkside maar aankaarten, dat je een ban hebt zonder dat je concole gemod is kan betekenen dat je de live voorwaarden gebroken hebt ik zeg niet dat je gedaan hebt maar of we eerlijk antwoord van jouw erop krijgen is natuurlijk altijd maar de vraag.
1: Heb je mensen lopen scammen op live.
2: Heb je mensen lopen lastigvallen op live.
3: Heb gerommeld met de games om te cheaten op live.
4: Heb je lopen schreeuwen en flamen tegen mensen over de microfoon.
Dat je nu ban hebt betekent ook waarschijnlijk dat je profiel nu afgesloten is, en dan kunnen we niet 5 sterretjes bij jouw tellen van goed gedrag. Mensen die minder hebben laat zien dat je misdragen hebt op live bijvoorbeeld en dat soort dingen.
[afbeelding]
De schijfjes zelf zien er nog goed uit, geen krassen e.d. maar het lijkt wel alsof er een soort 'vlek' op de discs zitten (allebei). Wat denken jullie, microsoft bellen om mijn xbox op te laten halen of vragen om nieuwe discs? (heb net al even gebeld maar hun systeem lag er blijkbaar uit...)
Ook bekend op XBL als buggienuk
Ik ben benieuwd of ik em voor kerst nog terug heb
ups is niet zo goed scheinbaar met pakketjes uit jouw buurtPhusebox schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 07:30:
Mijn xbox is nu al 9 dagen geleden aangemeld, maar is nog steeds niet ontvangen zeggen ze; en dus gaan de 15 werkdagen ook nog niet in. Het wordt dus weer een typisch phusebox gevalletje...
Ik ben benieuwd of ik em voor kerst nog terug heb
Nou UPS heeft em dus wel afgeleverd volgende Track&Trace. Het ligt bij Microsoft. Hij is nu aangekomen zeggen ze. Dus ze doen er welgeteld 5 dagen over van aflevering van UPS tot het verwerken dat het is aangekomen.amoi schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:43:
[...]
ups is niet zo goed scheinbaar met pakketjes uit jouw buurtmisschien bij ups gaan klagen dat ze niks goed kunnen doen???
xbox360 reparatietijd: 12 days and counting (ik ga het dus wel even bijhouden omdat hier veel mensen vaak roepen dat ze hem terughebben en dat het een nieuwe is etc. Maar niet hoe lang het geduurt heeft).
Vorige xbox360 reparatietijd: 58 dagen
Ik heb nu, anderhalve week nadat ik m'n 360 terug heb een mailtje binnen gehad dat mijn xbox is verstuurdVonFoX schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:48:
Mijn oude box was van 2006, deze is van 2008-10-04. Is die dan van 10 april of 4 oktober ?
Geen HDMI btw

mijn tijd van ophalen tot retour is 5 werkdagen, had RROD en heb een 'refurbished' gekregen met MF date nog dit jaar
[ Voor 15% gewijzigd door gise op 01-12-2008 09:45 ]
Soms gaat de 360 wel aan, en soms geeft ie de RROD. Als dit laatste voorkomt moet ik em even uit laten, of een paar keer uit en aan doen. Dan gaat het wel weer goed.
Maar ik heb niet het idee dat de 360 het soms niet doet omdat hij het te warm heeft. De 360 staat wel in de woonkamer, maar zo warm is het daar ook niet. En hij geeft ook een RROD als ik hem een halve dag niet aangehad heb.
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Bel microsoftjohnneman schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:50:
Iemand enig idee wat ik met een 360 moet die RROD code 0020 aan geeft?
Soms gaat de 360 wel aan, en soms geeft ie de RROD. Als dit laatste voorkomt moet ik em even uit laten, of een paar keer uit en aan doen. Dan gaat het wel weer goed.
Maar ik heb niet het idee dat de 360 het soms niet doet omdat hij het te warm heeft. De 360 staat wel in de woonkamer, maar zo warm is het daar ook niet. En hij geeft ook een RROD als ik hem een halve dag niet aangehad heb.
Sig
Anoniem: 282342
Ik heb vorige week mijn xbox 360 opgestuurd naar microsoft met Rrod.
donderdag opgehaald door ups, maandag (gister) mail gekregen met:
goed nieuws we hebben je xbox 360 ontvangen....
vandaag weer zelfde mail met goed nieuws we hebben je xbox 360 ontvangen...
en als ik naar status kijk via xbox 360 is mijn serienummer verandert en staat op opgestuurd...
iemand enige idee hoelang het duurt voordat ik hem thuis krijg?
OMG, en dan zeggen ze dat die van mij voorrang krijgt omdat het al de zoveelste keer isAnoniem: 282342 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 07:40:
Hoi,
Ik heb vorige week mijn xbox 360 opgestuurd naar microsoft met Rrod.![]()
donderdag opgehaald door ups, maandag (gister) mail gekregen met:
goed nieuws we hebben je xbox 360 ontvangen....![]()
![]()
vandaag weer zelfde mail met goed nieuws we hebben je xbox 360 ontvangen...
en als ik naar status kijk via xbox 360 is mijn serienummer verandert en staat op opgestuurd...
iemand enige idee hoelang het duurt voordat ik hem thuis krijg?
Jij krijgt dus gewoon een nieuwe, terwijl die van mij rammelt als de pest, de ventilator op standje Mach 5 staan en hij dus gewoon gerepareerd wordt.
Denk dat het max 2-3 dagen duurt voordat je hemt hebt als ie verzonden is. Maar je kunt ook het UPS tracknummer bekijken, is meestal wel pas de dag erna actief.
Ik denk dat je niet zomaar een nieuwe krijgt...Phusebox schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 07:53:
[...]
OMG, en dan zeggen ze dat die van mij voorrang krijgt omdat het al de zoveelste keer is
Jij krijgt dus gewoon een nieuwe, terwijl die van mij rammelt als de pest, de ventilator op standje Mach 5 staan en hij dus gewoon gerepareerd wordt.
Denk dat het max 2-3 dagen duurt voordat je hemt hebt als ie verzonden is. Maar je kunt ook het UPS tracknummer bekijken, is meestal wel pas de dag erna actief.
ligt er net aan wat kapot is... bijvoorbeeld meerdere onderdelen zoals mobo en cpu dan zal je wel een nieuwe krijgen.... in jou geval was het dus steeds 1 mobo maar jij bent niet de enige die er steeds last van heeft.... maat van mij heeft het nou voor de 4 de keer en hij heeft geen garantie meer en ze willen het garantie ook niet verlengen etc. dus nieuwe kopen....
maar eigenlijk wel heel snel micro$oft.
Nja wat garantie betreft moet ik niet klagen, ze helpen je normaal wel altijd. Dat dat in mijn geval niet altijd snel of goed gebeurt is wat anders.Anoniem: 282342 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 08:46:
[...]
Ik denk dat je niet zomaar een nieuwe krijgt...
ligt er net aan wat kapot is... bijvoorbeeld meerdere onderdelen zoals mobo en cpu dan zal je wel een nieuwe krijgen.... in jou geval was het dus steeds 1 mobo maar jij bent niet de enige die er steeds last van heeft.... maat van mij heeft het nou voor de 4 de keer en hij heeft geen garantie meer en ze willen het garantie ook niet verlengen etc. dus nieuwe kopen....
maar eigenlijk wel heel snel micro$oft.
Maar je moet toch zeker minimaal 6 maanden garantie krijgen op een reparatie of niet?
inderdaad dat denk ik ook maar maat van mij wordt op dit moment gewoon niet geholpen, hij heeft ook nooit een nieuwe gekregen of dergelijks en duurde bij hem ook altijd heel lang enz.Phusebox schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:11:
[...]
Nja wat garantie betreft moet ik niet klagen, ze helpen je normaal wel altijd. Dat dat in mijn geval niet altijd snel of goed gebeurt is wat anders.
Maar je moet toch zeker minimaal 6 maanden garantie krijgen op een reparatie of niet?
ik heb geluk maar dat is anders.... (heb ik vaker
je moet vaker bellen naar micro$oft misschien dat deed ik ook (elke dag wel even)
en ja vraag om een extra controller die hebben ze wel altijd op voorraad, misschien dat je krijgt....
ze hebben me al eens eerder iets aangeboden, toen het dik 2 maanden duurde, maar ik heb al 4 controllers, mem-card, en alle spellen die ze je aanbieden, dus dan houdt het opAnoniem: 282342 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:16:
[...]
inderdaad dat denk ik ook maar maat van mij wordt op dit moment gewoon niet geholpen, hij heeft ook nooit een nieuwe gekregen of dergelijks en duurde bij hem ook altijd heel lang enz.
ik heb geluk maar dat is anders.... (heb ik vaker) maar shit happens...
je moet vaker bellen naar micro$oft misschien dat deed ik ook (elke dag wel even)
en ja vraag om een extra controller die hebben ze wel altijd op voorraad, misschien dat je krijgt....
ze hebben me garantie maar met 1 jaar verlengd....
maarre als je andere krijgt is het dan 1 met HDMI?
Als je een daadwerkelijke nieuwe krijgt is die ongetwijfeld met HDMI, tenzij ze eentje nemen die ver weg gestopt stond in een magazijn.Anoniem: 282342 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:36:
jij hebt gewoon dikke vette pech...
ze hebben me garantie maar met 1 jaar verlengd....
maarre als je andere krijgt is het dan 1 met HDMI?
Toen de mijne recentelijk terug kwam, was wél het moederbord en DVD-Drive vervangen, maar geen HDMI.
Een nieuwe krijg je nooit. Ze bouwen nog speciaal moederborden zonder HDMI voor refurbs. Wat ik dus niet begrijp want kan me niet voorstellen dat 2 productieprocessen goedkoper zijn dan 1.3lmo schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 14:24:
[...]
Als je een daadwerkelijke nieuwe krijgt is die ongetwijfeld met HDMI, tenzij ze eentje nemen die ver weg gestopt stond in een magazijn.
Toen de mijne recentelijk terug kwam, was wél het moederbord en DVD-Drive vervangen, maar geen HDMI.
Doen ze gewoon om je nog ff lekker na te steken, zo van "en nu heb je een nieuwe maar GEEN hdmi, dan moet je maar een nieuwe model KOPEN"... zo voelt het althans.
Nu even wachten op de mail en dan wordt hij opgehaald. Heeft iemand dit ook al een keer gehad?
Hmm accepteert je tv soms geen hdmi 1.x kabel? Zou eigenlijk niet moeten kunnen volgens mij maar dat is het enige wat ik me kan bedenken zo snel.RKD schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:35:
Hmmm van het weekend een nieuwe tv gekocht, dus ik lekker mijn xbox via HDMI aansluiten.... Helaas werkt niet. Andere kabel mocht ook niet helpen, en met een andere xbox werkte het prima. Dus aan mijn tv ligt het niet.
Nu even wachten op de mail en dan wordt hij opgehaald. Heeft iemand dit ook al een keer gehad?
Mijn xbox zou opgestuurd zijn maar de track&trace code geeft wederom een foutmelding. Dit keer gewoon dat de code niet bestaat... En nee ik snap dat je niet meteen moet kijken maar de trackcode is nu al bijna een dag oud.
Met een Elite werkte het allemaal wel goed, zowel een officiele xbox kabel als en eigen kabel (die wel 1080p geeft met mijn hd dvd speler)Phusebox schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:56:
[...]
Hmm accepteert je tv soms geen hdmi 1.x kabel? Zou eigenlijk niet moeten kunnen volgens mij maar dat is het enige wat ik me kan bedenken zo snel.
Mijn xbox zou opgestuurd zijn maar de track&trace code geeft wederom een foutmelding. Dit keer gewoon dat de code niet bestaat... En nee ik snap dat je niet meteen moet kijken maar de trackcode is nu al bijna een dag oud.
Ik heb het zelfde... track&trace geeft een foutmelding... die mijne is nou 2 dagen oud ik vind het maar raar.. ik ga is vandaag belle...Phusebox schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:56:
[...]
Hmm accepteert je tv soms geen hdmi 1.x kabel? Zou eigenlijk niet moeten kunnen volgens mij maar dat is het enige wat ik me kan bedenken zo snel.
Misschien dat ze alleen nog in batches verzenden? en wachten tot een lading compleet is ofzoAnoniem: 282342 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 06:57:
[...]
Ik heb het zelfde... track&trace geeft een foutmelding... die mijne is nou 2 dagen oud ik vind het maar raar.. ik ga is vandaag belle...
Ja maar ze weten tog wel dat er wachtende players op hun xbox 360 wachten..Phusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:56:
[...]
Misschien dat ze alleen nog in batches verzenden? en wachten tot een lading compleet is ofzo
Als dat zo is... is het zeker niet goed geregeld... ik ga rond 10 uur bellen als je dan even kijkt gooi ik wel een update voor je...
Ik heb even gebeld met xbox mensen blijkbaar stond hij dinsdag klaar om opgehaald te worden van xbox reparatie centrum of derglijks en dat track&trace niet zou werken weet hij niet kan zijn dat hij morge pas werkt maar krijg hem wel uiterlijk vrijdag binnen... denk dat het zelfde geld voor jou dan he!Anoniem: 282342 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:07:
[...]
Ja maar ze weten tog wel dat er wachtende players op hun xbox 360 wachten..
Als dat zo is... is het zeker niet goed geregeld... ik ga rond 10 uur bellen als je dan even kijkt gooi ik wel een update voor je...
Die van mij was al sinds zondag klaar... Dus het gaat wel in batches denk ik dan.Anoniem: 282342 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:07:
[...]
Ik heb even gebeld met xbox mensen blijkbaar stond hij dinsdag klaar om opgehaald te worden van xbox reparatie centrum of derglijks en dat track&trace niet zou werken weet hij niet kan zijn dat hij morge pas werkt maar krijg hem wel uiterlijk vrijdag binnen... denk dat het zelfde geld voor jou dan he!
Update: net even gebeld; hij was sinds zondag klaar maar is tot op heden nog niet opgehaald door UPS. Lekker dan, na 3 dagen nog niet opgehaald? Goede EXPRESS service dan.
Als ie vandaag wordt opgehaald zal ie op zijn vroegst vrijdag hier zijn...
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2008 10:13 ]
En iets leuks erbij gekregen?Phusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 10:10:
[...]
Die van mij was al sinds zondag klaar... Dus het gaat wel in batches denk ik dan.
Update: net even gebeld; hij was sinds zondag klaar maar is tot op heden nog niet opgehaald door UPS. Lekker dan, na 3 dagen nog niet opgehaald? Goede EXPRESS service dan.
Als ie vandaag wordt opgehaald zal ie op zijn vroegst vrijdag hier zijn...
Nee niks... en denk ook niet dat het zin heeft om UPS te bellen want het trackingnummer is dus bij hun nog niet bekend omdat zij de zending nog niet hebben gekregen van Microsoft.
Daarna zei treative:johnneman schreef op maandag 01 december 2008 @ 09:50:
Iemand enig idee wat ik met een 360 moet die RROD code 0020 aan geeft?
Wat een geweldige reactie. Heb je die alinea wel eens gelezen die boven de textarea staat als je een reply aan het typen bent?
In ieder geval, deze xbox heb ik omgebouwd gekocht. En ik kan er dus niet voor naar MS bellen.Waarschuwing:
Enkel de mededeling 'ja die van mij ook en hij is opgehaald' is niet de bedoeling. Als je post, post dan nuttig en geef wat achtergrondinformatie ;-)
Er moet toch wel iemand zijn die een idee heeft wat er met deze xbox aan de hand is? Hij geeft code 0020, en soms start hij op met deze code, en soms doet de xbox het gewoon.
Meer mensen daar last van? Gelukkig doen we hier op 't werk alles met DHL, bij UPS is het normaal dus dat een zending van Duitsland naar Nederland met Express gewoon 5 dagen duurt...
[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2008 13:32 ]
Zie is op de site http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726
Als je wat naar benede scrollt staan er de error codes en wat je er aan kan doen.
Jij moet is naar code 102 scrollen, is namelijk dezelfde als 0020
Beide mijne staat er factuur ontvangen....Phusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:22:
Argh, nu staat mijn retourzending van mijn xbox freaking weer op "uitzondering" bij UPS. Wat een klotebedrijf is dat zeg. Vorige keer duurde het ook 3 dagen voor ie daar vanaf was dus ik heb mijn xbox niet meer voor 't weekend.
Meer mensen daar last van? Gelukkig doen we hier op 't werk alles met DHL, bij UPS is het normaal dus dat een zending van Duitsland naar Nederland met Express gewoon 5 dagen duurt...
dus morge is hij meestal dan in rotterdam of al in venlo maar vrijdag heb ik zeker...
het is egt raar jij moet niet meer gaan kijken en denken aan je xbox 360 ga wat pc gaming doen enzo....
Grmph, en ik weet dat ik dus hetzelfde wrak terugkrijg welke dus echt een enorme herrie maakt, met fans die klinken alsof ze op zand draaien. Dus dat wordt waarschijnlijk openmaken, aansluiten, afkoppelen, inpakken en weer bellen, want lijkt me sterk dat ze EN mijn fans hebben vervangen EN het moederbord.Anoniem: 282342 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:57:
[...]
Beide mijne staat er factuur ontvangen....
dus morge is hij meestal dan in rotterdam of al in venlo maar vrijdag heb ik zeker...
het is egt raar jij moet niet meer gaan kijken en denken aan je xbox 360 ga wat pc gaming doen enzo....
Ik zou uberhaupt al gebeld hebben als ik jou was, want dat ding zou toch allang bezorgd moeten zijn? (maar gelukkig heb je je ps3 nogPhusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:03:
[...]
Grmph, en ik weet dat ik dus hetzelfde wrak terugkrijg welke dus echt een enorme herrie maakt, met fans die klinken alsof ze op zand draaien. Dus dat wordt waarschijnlijk openmaken, aansluiten, afkoppelen, inpakken en weer bellen, want lijkt me sterk dat ze EN mijn fans hebben vervangen EN het moederbord.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Gelukkig heb ik een leen xbox van iemand, maar het gaat om de belabberde service van UPS en Microsoft samen.EfBe schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:06:
[...]
Ik zou uberhaupt al gebeld hebben als ik jou was, want dat ding zou toch allang bezorgd moeten zijn? (maar gelukkig heb je je ps3 nog<runs for cover>
Alleen zal ik die leen xbox weer dit weekend moeten inleveren en moet mijn xbox dus weer terug waarschijnlijk als ze die gare fans niet vervangen hebben.
Geef jij het dan niet aan, wanneer je hem aanmeldt bij micro$oft??Phusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:11:
[...]
Gelukkig heb ik een leen xbox van iemand, maar het gaat om de belabberde service van UPS en Microsoft samen.
Alleen zal ik die leen xbox weer dit weekend moeten inleveren en moet mijn xbox dus weer terug waarschijnlijk als ze die gare fans niet vervangen hebben.
of reageren ze gewoon niet dan???? zo niet... gewoon kei hard terug bouncen dat xbox laat ze gewoon beter maken tis beter 1 x lang weg dan steeds om de 2 maanden denk ik....?
Tuurlijk geef ik dat wel aan, maar wat ik dan zo stom vind is dat je dan je lege doos + formulier krijgt. En dat dat formulier in het Duits is, alsof ik weet wat het allemaal betekend.Anoniem: 282342 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:29:
[...]
Geef jij het dan niet aan, wanneer je hem aanmeldt bij microsoft??
of reageren ze gewoon niet dan???? zo niet... gewoon kei hard terug bouncen dat xbox laat ze gewoon beter maken tis beter 1 x lang weg dan steeds om de 2 maanden denk ik....?
Maar ben benieuwd of ze dit keer iets hebben gedaan aan:
1) RROD (uiteraard is die opgelost)
2) regelmatig freezen van de console
3) ratelende dvd drive
4) schurende geluiden van de fans
Want ik krijg dus mijn eigen xbox terug heb ik gezien, dus ben zeer, zeer benieuwd.
microsoft heeft zijn product al verbeterd en gaat serieus om met je klacht(tegenwoordig dan dat was vorig jaar maart nog anders), ik denk dat hij er wel vanuit kan gaan dat de fans zijn vervangen was bij mijnes ook zo en heb nog dezelfde xbox. maar om de 2 maand is niet haalbaar bij mij iig niet want dat is om het jaarAnoniem: 282342 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:29:
[...]
Geef jij het dan niet aan, wanneer je hem aanmeldt bij microsoft??
waar kan je dat zien, ik kon dat nooit vinden toen mijnes voor reparatie wasPhusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:40:
[...]
Tuurlijk geef ik dat wel aan, maar wat ik dan zo stom vind is dat je dan je lege doos + formulier krijgt. En dat dat formulier in het Duits is, alsof ik weet wat het allemaal betekend.
Maar ben benieuwd of ze dit keer iets hebben gedaan aan:
1) RROD (uiteraard is die opgelost)
2) regelmatig freezen van de console
3) ratelende dvd drive
4) schurende geluiden van de fans
Want ik krijg dus mijn eigen xbox terug heb ik gezien, dus ben zeer, zeer benieuwd.
Je kunt nu de status opvragen op xbox.nl en dan zie je zodra hij terug is gestuurd of je serienummer is gewijzigd ofniet.amoi schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:46:
[...]
waar kan je dat zien, ik kon dat nooit vinden toen mijnes voor reparatie was
gegevens van mij:Phusebox schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:49:
[...]
Je kunt nu de status opvragen op xbox.nl en dan zie je zodra hij terug is gestuurd of je serienummer is gewijzigd ofniet.
EINDHOVEN, BEST,
NL 04/12/2008 5:16 WORDT AFGELEVERD
04/12/2008 5:16 IMPORTSCAN
04/12/2008 5:16 BESTEMMINGSSCAN
04/12/2008 5:16 IMPORTSCAN
04/12/2008 4:48 BESTEMMINGSSCAN
04/12/2008 4:48 IMPORTSCAN
04/12/2008 4:29 BESTEMMINGSSCAN
04/12/2008 4:29 IMPORTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 04/12/2008 1:46 VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 03/12/2008 23:01 AANKOMSTSCAN
FRANKFURT,
DE 03/12/2008 20:01 VERTREKSCAN
03/12/2008 17:28 HERKOMSTSCAN
DE 02/12/2008 6:39 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
dus krijg hem vandaag zelfs binne terwijl hij maandag klaar was heb jij hem al?
Nope... nothing new here. Zal wel morgen worden dan.Anoniem: 282342 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:31:
[...]
gegevens van mij:
EINDHOVEN, BEST,
NL 04/12/2008 5:16 WORDT AFGELEVERD
....
DE 02/12/2008 6:39 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
dus krijg hem vandaag zelfs binne terwijl hij maandag klaar was heb jij hem al?
Update: er lijkt weer beweging in te zitten, maar vroeg me af of die van jou al afgeleverd was?
[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 04-12-2008 16:02 ]
Ik had ook net gebeld maar vroegen of ik morgen kon bellen want 'hun systeem lag eruit'.
Ik had hem eigelijk vandaag al terug verwacht...:(
EDIT: ik heb net weer ff gebeld. De man zei nu dat mijn xbox gister ochtend verzonden was. en dat hij hem volgende week verwachtte. Ik zelf denk dat hij morgen al komt maar we zullen zien...
[ Voor 28% gewijzigd door japie06 op 04-12-2008 17:12 ]
Nou ik heb hem binnen gekregen gister middag....Phusebox schreef op donderdag 04 december 2008 @ 09:32:
[...]
Nope... nothing new here. Zal wel morgen worden dan.
Update: er lijkt weer beweging in te zitten, maar vroeg me af of die van jou al afgeleverd was?
Geen HDMI:(
xbox is vervangen dvd drive gaat heel moeilijk open zeg maar het is ook nog een lite-on:(
dus geen flash:(
Stomme vraag misschien maar heb je de beschermfolie van je dvd drive afgehaald?Anoniem: 282342 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:46:
[...]
Nou ik heb hem binnen gekregen gister middag....
Geen HDMI:(
xbox is vervangen dvd drive gaat heel moeilijk open zeg maar het is ook nog een lite-on:(
dus geen flash:(
Anders gewoon meteen weer klagen.
Geen HDMI is logisch, die krijg je toch niet van MS.
Leuk dat ze dus mijn xbox gerepareerd hebben; moederbord is vervangen. Maar aan het lawaai van de gare dvd drive en de fans hebben ze dus niks gedaan.... maar weer bellen, en all hokjes op hun enquete formulier met negatief beantwoorden.
"De oorspronkelijke oorzaak ligt namelijk bij een productiefout van Microsoft. Er is te weinig soldeer gebruikt, de fabricage 'bak-tijd' is te snel of te langzaam gegaan waardoor
er een slechte hechting van de componenten is op het moederboard. Dit kwam vooral voor bij de eerste generatie XBOX 360's."
Hoe kun je weten dat je een 1ste generatie hebt?
Intel Core 2 Extreme QX9650 | Asus Rampage Formula X48 | 8GB Corsair Dominator PC8500 | GTX 1060 | Tuniq Tower 120 Ultra Silent | Chieftec CX-04
Maakt niet uit, het design van de 360 is flawed by design, dat heeft MS zelf toegegeven (kromtrekken van mobo door hitte). Het punt is dat bij oudere systemen de hitte hoger is en de flaw eerder naar voren kan komen. Het is echter niet zo dat je bij nieuwere systemen verlost bent van deze flaw, de kans is alleen kleiner dat je er last van krijgt.zanza006 schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:42:
In de openings post staat er
"De oorspronkelijke oorzaak ligt namelijk bij een productiefout van Microsoft. Er is te weinig soldeer gebruikt, de fabricage 'bak-tijd' is te snel of te langzaam gegaan waardoor
er een slechte hechting van de componenten is op het moederboard. Dit kwam vooral voor bij de eerste generatie XBOX 360's."
Hoe kun je weten dat je een 1ste generatie hebt?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Als je echt wil dat je xbox lang meegaat, moet je eigenlijk het moederbord in een grote kast monteren met veel airflow.
I mentioned it once, but I think I got away with it.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Wat is er aan de hand:
Inmiddels bijna 2 weken terug heb ik van wehkamp een elite mogen ontvangen ter vervanging van mijn pro gekocht in dacht ik mei 2007 maar met mf date 2006 07 09.
Deze pro werkt overigens nog prima hoor maar vooral de kleine hd en de hoge geluids productie hebben me naar de elite gedreven.
Hoera hoera, alles leek goed te werken. Spellen starten op, geen freezes, vastlopers of andere narigheid. Alleen wilde ik natuurlijk de info van mijn oude pro overzetten naar mijn 120 gig schijf. Hiervoor netjes een kabel besteld.
Totdat ik de kabel ging ontvangen lekker gespeeld met mijn 20 gig schijf in mijn elite
En toen even later gerealiseerd dat ook mijn neef over dezelfde transfer kabel beschikt (hij heeft een 120 gig schijf gekocht).
Dus afgelopen week ook mijn data over gezet en wederom met een spel getest en ook met de 120 gig schijf werkte de 360 als een zonnetje.
Waarom post ik dan hier?
Nou een 360 bestuur je met een joypad en mijn zwarte elite joypad heeft een defect. Beide joysticks maken een piep geluid. Kan het niet anders omschrijven, de rechter sticks doet het op een heel klein stukje, en bijna niet te horen, dus daar kan ik mee leven, maar de linkerstick........damn. Als je tussen links onder en rechtsonder komt dan piept de sticks verschikkelijk. Het is een hoog toontje wat zeer irriteert. Ik speel niet met belachijk hard gamegeluid maar zelfs als ik mijn speakerssetje vol zou belasten dan zou ik het nog horen volgens mij, puur door de toonhoogte. Het lijkt ook steeds erger te worden. Want toen ik net begon met spelen viel het niet op.
Ik weet niet of iemand er ervaring mee heeft? Ik heb al even gebeld met ms, aangezien ik vroegah nog wel is hoorde dat mijn bij defecten vrij snel een andere joypad opstuurden, maar deze regeling is toch al te vaak ge- en/of misbruikt door derden, want nu moet ik eerst mijn joypad opsturen naar Tsjechië alwaar men of gaat repareren of anders alsnog een nieuwe opstuurt.
Deze week toch maar even bellen met wehkamp. Het alternatief gaat tijdrovend zijn (gelukkig beschik ik nog over een reservepad)
@phuse:
Damn gast, je hebt geen geluk.
10 second ninja DONE
Volgens mij doen ze niet moeilijk over een nieuwe opsturen. Laatst ook gebeld over een controller waarvan een knopje bleef hangen en voor ik het wist had ik een andere.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Zoals gezegd, heb ik reeds gebeld. In de verwachting dat ik een vervangende zou krijgen. En ik hoor dat je de defecte meestal mag houden.R420R schreef op maandag 08 december 2008 @ 08:22:
@ Hierboven.
Volgens mij doen ze niet moeilijk over een nieuwe opsturen. Laatst ook gebeld over een controller waarvan een knopje bleef hangen en voor ik het wist had ik een andere.
Moet eerlijk ook toegeven dat een piepende joypad me niet zou storen als reserve exemplaar welke gebruikt word als ik sporadish een keer met 4 mensen tegelijk game op de 360.
Maar goed wellicht omdat dit dus niet een klacht is welke gamen onmogelijk maakt (defect knopje is dat wel), en omdat ik in mijn eerlijkheid gezegd heb dat ik nog een werkende controller heb liggen.
10 second ninja DONE
Anyways, ms ging dus niet direct helpen, maar het bedrijft waar ik besteld had wel.
Ik ontving gewoon een 2e elite set, en daarbij mocht ik zelf kiezen of ik de hele set wilde omruilen of alleen de joypad.
Dat ik eigenlijk direct ms belde is eigenlijk al een teken aan de wand over de reputatie van de service.
Wellicht dat door mijn specifieke probleem de service deze keer ook niet voldeed aan mijn verwachtingen.
Succes en sterkte voor degene degene die hier nog aan het wachten zijn iig.
10 second ninja DONE
Enkel de mededeling 'ja die van mij ook en hij is opgehaald' is niet de bedoeling. Als je post, post dan nuttig en geef wat achtergrondinformatie ;-)