Ja dat heb ik ook met mijn Humax decoder.. niet vaak, vorige week een paar keer tegengekomen.. met als enige verschil met jou dat ik geen geluid hoor.. het infoscherm van de EPG verschijnt wel gewoon in beeld.JaJoah schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 07:53:
Het kan erger. Ik heb zo'n Samsung decoder gekregen bij het omschakelen van mijn losse abo's naar een AIO oplossing, maar die heeft geregeld dat wanneer ik naar een andere zender zap, dat het beeld op zwart blijft terwijl ik wel het audio gedeelte hoor.
De Humax heeft soms ook last van verkeerde aspect-ratio's.. dan rekt ie het beeld zodanig op dat de balken op mijn 4:3 scherm verdwijnen.. das dan gemakkelijk weg te halen met de menu-toets..
maar nog steeds slordig, want het zit er al sinds de vorige firmware in. Of ben ik de enige die dat heeft?
Als ik dan toch bezig ben, de timer functie werkt ook niet altijd goed.. bij een nieuwe timer geeft ie soms aan dat het programma overlapt met een andere, terwijl dat niet zo is!
De Smart-card wordt niet altijd herkent als je 'm eruit en weer erin doet.. die moet ik iedere keer schoonmaken, dan pakt ie 'm wel.. maar lijkt me niet goed voor de levensduur van het kaartje.
Dit is mn eerste digiTV ervaring, maar de beeldkwaliteit is wel om te smullen.. jammer dat het geluid achterblijft, maar dat ligt denk ik aan de omroepen? Je zou toch in principe net zo mooi geluid als op een DVD kunnen krijgen?