Onbekend schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:57:
Van de week hebben we weer een brief gekregen dat een aantal analoge zenders zullen vervallen. Om deze zenders te kunnen zien moet je digitale tv aanschaffen. De prijs blijft overigens gelijk.
Er blijven zo steeds minder zenders over om naar te kijken...
En om nu voor de 4 tv's hier in huis elk een digitale decoder aan te schaffen gaat wat mij betreft ook vrij ver.

standaard digi tv (dus de analoge zenders van het basispakket wat standaard is) gewoon zonder beveiliging uitzenden. Dan heb je voor de standaard zenders geen decoder nodig lijkt mij, wil je meer? dan schaf je zo'n decoder aan.
Is er ook eens wat vooruitgang in Nederland met het digitale tv gedoe.
Onder de @Home abonnees heb ik deze mail ontvangen:
"Geachte abonnee,
U staat bij ons geregistreerd als gebruiker van @Home Mail. In de periode van 20 maart tot en met 25 maart 2009 passen we deze dienst aan. Wij verhuizen dan uw mailbox naar het nieuwe Ziggo platform. De werkzaamheden vinden zowel overdag als ’s nachts plaats.
Voor u als klant heeft dit twee gevolgen:
1. Tijdens de daadwerkelijke verhuizing van uw mailbox kunt u gedurende 2 tot 5 minuten geen mail ontvangen. Deze mail wordt door ons bewaard en na de verhuizing weer toegevoegd aan uw mailbox. Indien u gebruik maakt van Webmail zult u merken dat ook deze dienst gedurende 2 tot 5 minuten niet beschikbaar is.
2. Vanaf het moment dat uw mailbox naar het Ziggo platform is verhuisd, maakt u automatisch gebruik van Ziggo (Web)mail.
U hoeft dus verder niets te doen, het aanpassen van uw
e-mailinstellingen is niet nodig. Uw huidige @Home
e-mailadres(sen) kunt u ook gewoon blijven gebruiken."