[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste
Acties:
  • 260.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Mijulio schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:49:
[...]

jazeker:

D-Link DIR-655, voor ongeveer 80,- in de pricewatch. (zelf ook)

Check smallnetbuilder.com voor review/snelheden.
Nou, moet er toch op terugkomen: die van mij gaat mooi retour. Beetje surfen en usenet downloads gaan prima, maar icm bittorent is het bedroevend. 2 torrents en 60 connecties zijn al voldoende om gelijktijdig websurfen dodelijk traag te maken. QoS aan/uit biedt geen uitkomst.

Denk dat ik maar voor een Zyxel NBG460N ga dan. Die kan in ieder geval heel veel simultane connecties aan.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
Atomsk schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:16:
[...]

Nou, moet er toch op terugkomen: die van mij gaat mooi retour. Beetje surfen en usenet downloads gaan prima, maar icm bittorent is het bedroevend. 2 torrents en 60 connecties zijn al voldoende om gelijktijdig websurfen dodelijk traag te maken. QoS aan/uit biedt geen uitkomst.

Denk dat ik maar voor een Zyxel NBG460N ga dan. Die kan in ieder geval heel veel simultane connecties aan.
Voor je drastische dingen gaat doen; dat kan ook aan Ziggo liggen. Stel je PC eens in om OpenDNS te gebruiken. Maakte bij mij een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook al Bezet schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:24:
[...]

Voor je drastische dingen gaat doen; dat kan ook aan Ziggo liggen. Stel je PC eens in om OpenDNS te gebruiken. Maakte bij mij een wereld van verschil.
Torrent connecties hebben niets met ziggo of dns te maken, ik kan er 300 open zetten op BT en nog steeds verder surfen via een Sitecom DC202.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Frank-NL schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:25:
[...]

Torrent connecties hebben niets met ziggo of dns te maken, ik kan er 300 open zetten op BT en nog steeds verder surfen via een Sitecom DC202.
Voor ik OpenDNS gebruikte kon ik eigenlijk niet tegelijkertijd via bittorrent downloaden en surfen. Bittorent liep dan wel soepel maar simpel surfen ging traag, traag en nog eens traag. Zodra ik OpenDNS ging gebruiken liep alles prima. Nu weet ik niet heel veel van de techniek hierachter maar aangezien dat de enige verandering was lijkt me dat toch een oorzakelijk verband.

Hij verliest in elk geval niets met het te proberen.

EDIT: als bittorrent en surfen in zijn geval wel werkten toen hij nog geen modem had dan zal die wel het probleem zijn neem ik aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Ook al Bezet op 15-01-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Was ik weer met een update.

Mijn pakketen komen niet deze kant op omdat de nummerportering vast zit. En de nummerportering zit vast op.... jaaaa je raad het al, op het feit dat de modem niet aangemeld is. Grappig dat de modem in het pakket zit dan, niet? :/

Dus de oplossing, na 3 maanden, helpdesker heeft de hele aanmelding uit het systeem gegooid, en ik kan morgen een pakket ophalen in de winkel. Bravo! :X

Ik geloof nooit dat mijn nummerbehoud nu nog goed gaat komen, dus ik heb maar toegestemd. Kosten van het pakket werden dan wel verrekend met het abonnementsgeld en de actie van oktober geld ook, dus ik krijg mijn digitale ontvanger en pakket gratis.

We zullen zien hoeveel moeite het gaat kosten om de boel nu te activeren, en om die kosten terug te krijgen. Begin vanavond vast aan een duidelijke brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
[...]

weird. ik kan gewoon µTorrent+GrabIt en surfen zonder probs... gaat wel iets slomer, maar niet te sloom.
welke abbo heb je dan?
Ik heb QoS ook aan en welke firmware heb je? Ik heb atm V1.21EU, gaf de router aan als update ;) draadloos is nu ook beter :D en hij is stabieler dan 1.20EU ^^ Die stomme reboot meldingen zijn ook weg bij Network Filter ^^
Bij Port Forwarding geeft hij aan dat je moet rebooten, Gewoon Reboot Later doen, poort gaat wel open ;)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
KiPKaKDutcH schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:58:
[...]

weird. ik kan gewoon µTorrent+GrabIt en surfen zonder probs... gaat wel iets slomer, maar niet te sloom.
welke abbo heb je dan?
Ik heb QoS ook aan en welke firmware heb je? Ik heb atm V1.21EU, gaf de router aan als update ;) draadloos is nu ook beter :D en hij is stabieler dan 1.20EU ^^ Die stomme reboot meldingen zijn ook weg bij Network Filter ^^
Bij Port Forwarding geeft hij aan dat je moet rebooten, Gewoon Reboot Later doen, poort gaat wel open ;)
Hardware Version: A3 Firmware Version: 1.21EU
Alles-in-1 extra abo.

Nu ik er naar zoek vind ik wel meer dergelijke verhalen, maar het wisselt nogal blijkbaar.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Laatst online: 13-09 20:53
Hier alles-in-1-extra en gaat prima (zo direct zeker met 50mb en dan volgend jaar 80).
Ik gebruik zelf een Belkin Pre-N router en haal prima de 20MB met ping rond de 10/14ms.
Wat ik wel zie is dat als ik Protected Mode aan zet dan gaat hij niet hoger dan 16MB dus wellicht staat er iets dergelijks bij je aan.
Heb ook een Belkin N1 getest en die is snel weer terug gegaan, ondanks dat het een nieuwere is. Daar kwam ik nooit boven de 15/16MB wat ik ook instelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Traaaaag hierow steeds problemen (Allesin1Plus), grote downtime in Gorinchem (4205-Casema gebied)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Vandaag hier in regio 6336 wat probs gehad met de routing. Kon wel leechen, msn werkte ook, maar de helft van internet sites werkte niet. T-net bijv gaf me foutmeldingen, gathering kwam ik helemaal al niet op en zelfs nu.nl bleef een probleem. Nu vanavond loopt alles weer als een trein.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie ervaring met de wachttijd voor dat je de modem krijgt en bevestiging?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
weet iemand waar dit op slaat?????

Our virus detector has just been triggered by a message you sent:-
To: *********@earthlink.net
Subject: Re: LGIM0178.jpg [1/2]
Date: Fri Jan 16 19:56:40 2009
Any infected parts of the message ()
have not been delivered.

This message is simply to warn you that your computer system may have a
virus present and should be checked.

The virus detector said this about the message:
Report:

--
MailScanner
Email Virus Scanner
Ziggo
www.ziggo.nl

dit krijg ik nu elke keer als ik een bijlage verstuur, maar ik vind dit totaal bullshit aangezien ik 200 % weet dat ik geen een freaking virus of wat dan ook op me pc heb. Dit probleem heb ik sinds 3 weken.
Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
oeps wat een domme pipo ben ik het stond al hele tijd in de 2de bericht die je van ziggo kreeg maar aangezien ik d8 dat het dezelfde bericht was delete ikke hem altijd, tot vandaag waar de antwoord op mijn vraag stond :(

sorry!!

The virus detector said this about the message:
Report: Report: MailScanner: Fragmented messages cannot be scanned and are removed

het lag dus aan het opsplitsen van mijn berichten die groter waren dan 700 kB, wazig dat wel aangezien het bij mij altijd gewerkt had met @home en ook met ziggo tot nu of week 3 geleden

[ Voor 65% gewijzigd door ninasky11 op 16-01-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:05
Ach, je post in elk geval jouw oplossing. Dat is ook wat waard. :D

ps. Kunnen jullie ook niet wachten tot april? 40Mbit woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:49
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 19:14:
Wat is jullie ervaring met de wachttijd voor dat je de modem krijgt en bevestiging?
Bevestiging per post na 2 dagen. Modem heb ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:07

Sa1

HenkEisDS schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:52:
Ach, je post in elk geval jouw oplossing. Dat is ook wat waard. :D

ps. Kunnen jullie ook niet wachten tot april? 40Mbit woohoo!
tjah, 't lijkt me ook wel wat om 50/5 te krijgen. Wat alleen jammer is, is dat ik dan wel weer écht moet investeren in m'n servertje. Draai namelijk daar vmware op welke alles download (is makkelijker aanzetten vanaf m'n werk), en als hij nu met 20mbit aan het downloaden is, dan heeft hij het al moeilijk met 50+MB bestanden, straks als het op 5MB/sec binnen komt helemaal natuurlijk...

noujah.. had al bijna een Areca 1220 in 't winkelmandje geplaatst maar kreeg protest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 20:08

Edgarz

Tweako-active since1986

[...]

Moet of aan je firmware liggen (oud) of aan je BT client config (check je upload bandbreedte eens; deze staat standaard op 'onbeperkt'. En aangezien je upload bandbreedte klein en beperkt is zit deze al snel vol zit gaat alles plat). Ik heb nl absoluut geen problemen met 300 max. connecties download en 8 upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 22:36
Hebben jullie de laatste week ook het probleem dat 't Motorola modem regelmatig lees meermalen per dag zichzelf reset? Ik ben dan meestal mijn verbinding voor een uur kwijt. Daarna komt deze automatich weer terug. Abbo: Alles in 1 Plus, regio Breda, 4811.L

Laatse log entries:

2009-01-17 10:33:49 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out
2009-01-17 09:45:06 7-Information B401.0 Authorized
1970-01-01 00:48:18 3-Critical T01.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
1970-01-01 00:48:17 3-Critical T04.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
1970-01-01 00:48:16 3-Critical T04.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
1970-01-01 00:48:15 3-Critical T04.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period

Status Pagina Motorola:

http://picasaweb.google.c...E183HXi7w?feat=directlink

[ Voor 83% gewijzigd door wvkreg op 17-01-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Edgarz schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 01:12:
[...]

Moet of aan je firmware liggen (oud) of aan je BT client config (check je upload bandbreedte eens; deze staat standaard op 'onbeperkt'. En aangezien je upload bandbreedte klein en beperkt is zit deze al snel vol zit gaat alles plat). Ik heb nl absoluut geen problemen met 300 max. connecties download en 8 upload.
Het apparaat is al retour en firmware of BT config kon het niet aan liggen. Had misschien nog wat dingen kunnen testen, maar je kunt nu eenmaal niet te lang wachten met 7 dagen bedenktijd.

Nu beslissen of ik een ZyXEL NBG-460N of een Sitecom WL-308 neem..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:15:
Ik heb pas geleden een Linksys WRT610N gekocht, en moet zeggen dat het echt uitstekend werkt in combinatie met mijn Ziggo Alles-in-1 Extra abonnement.

Ik haal gemiddeld 2.35 MB/s van zo'n beetje alle Nederlandse servers, en de ping ligt zo rond de 10 ms via 802.11n op de 5 GHz band.

Echt een aanrader voor mensen die een router willen hebben die de komende paar snelheidsupgrades nog kan overleven (hij kan tot ongeveer 150 Mbit op de WAN poort verwerken).
Ik heb dezelfde ervaringen met dat ding! "ik heb hem zelf ook..."
Aanrader voor mensen die een nieuwe router zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Ik heb mij een paar maanden terug aangemeld voor het Ziggo-panel

Nu kreeg ik een email met bedankt voor mijn mening etc en of ik in 2009 ook nog bleef steunen met mijn mening.

Toen kwam ik de onderzoeksresultaten tegen op de website.
http://www.ziggo.nl/mijnz...anel/onderzoeksresultaten

En ik dacht bij mij zelf, ik heb aan geen enkel onderzoek meegedaan, laat staan een uitnodiging gekregen, dus zouden ze dit gewoon uit de duim zuigen?

Mijn vraag dus, is er iemand die ook in het ziggo panel zit? En heeft die wel enquêtes of iets dergelijks voorgeschoteld gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:01

hellknight

Medieval Nerd

@Ccc - ik ben ook lid van het Ziggo panel, en ook ik heb nog geen enkele enquete gehad. Dus je bent niet de enige

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ccc schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:15:
Mijn vraag dus, is er iemand die ook in het ziggo panel zit? En heeft die wel enquêtes of iets dergelijks voorgeschoteld gekregen?
Ik heb mee mogen doen met een paar van 6 onderzoeken die op de website worden genoemd. Dus lang niet alle, kennelijk zijn ze selectief met het sturen van uitnodigingen om mee te doen aan een bepaalde enquette en dat vind ik in sommige gevallen vreemd. Er is mij bijvoorbeeld helemaal niets gevraagd over compensatie na storingen van Ziggo diensten terwijl ik daar wel regelmatig mee te maken heb. Verder is mij ook niets gevraagd over Interactieve TV, laat staan de naamgeving van één en ander. Sowieso is Interactieve TV een foute naam voor hetgeen dat nu te bieden heeft, namelijk Video On Demand diensten. Interactieve TV slaat op gebruikersinteractie tijdens TV programma's zoals stemmen via de ontvanger of het opvragen van meer informatie over een programma. Het zal mij benieuwen of ze mij ook gaan uitnodigen voor de enquette over digitale TV, gezien mijn uitgesproken mening over digitale TV. Als ze de uitkomsten positief willen beïnvloeden dan laten ze mij buiten deze enquette.

Verder moet je je er trouwens niet te veel van voorstellen. Over de echte issues worden over het algemeen geen vragen gesteld. Je mag stemmen voor een kleurtje van de website, maar over de inhoud van de website wordt niets gevraagd. Hetzelfde zie je bij Interactieve TV, er wordt niet gevraagd of wij als klant vinden dat daar ons abonnementsgeld aanbesteed moet worden, maar je mag wel een naampje verzinnen. Over het wel of niet toevoegen en/of verwijderen van TV kanalen wordt ook niets gevraagd terwijl Ziggo altijd wel met de opmerking komt dat het verwijderen van populaire kanalen of het toevoegen van impopulaire kanalen kennelijk gebaseerd is op uitkomsten van een marktonderzoek.

Het voornaamste doel van het panel is mijns inziens dat ze daarmee de indruk wekken te luisteren naar hun klanten, maar de regie van hetgeen ze van hun klanten willen weten houden ze zelf volledig in de hand. Ze willen dus vooral niet weten wat je hun beleid vindt.

[ Voor 6% gewijzigd door ArChie op 17-01-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 10:57

Nu kreeg ik een email met bedankt voor mijn mening etc en of ik in 2009 ook nog bleef steunen met mijn mening.

En ik dacht bij mij zelf, ik heb aan geen enkel onderzoek meegedaan, laat staan een uitnodiging gekregen, dus zouden ze dit gewoon uit de duim zuigen?

ik zit ook in het panel maar heb al deze vragen ook nooit gekregen.
Het enige wat ik gekregen heb was een testverzoek over Interactieve televisie.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024

Had precies hetzelfde dus gelijk terug gemaild;
Ik heb nog nergens een mening op kunnen geven, dit is de eerste
mailing sinds ik mij heb aangemeld als panel lid?
Kreeg de volgende dag wel een reactie terug...
Hartelijk bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je nog niet voor een onderzoek bent uitgenodigd. Voor ieder onderzoek selecteren we een groep panelleden die aan specifieke eisen voldoen (bijvoorbeeld wonen in een specifiek gebied of een bepaald product afnemen). Daardoor kan het zijn dat je in de afgelopen maanden nog niet bent uitgenodigd voor een onderzoek. Momenteel bereiden we weer een verschillende nieuwe onderzoeken voor. Panelleden die nog niet eerder met een onderzoek hebben meegewerkt worden hiervoor met voorrang uitgenodigd (mits zij tot de doelgroep behoren). Het is dus goed mogelijk dat je in de komende maand een e-mail van ons ontvangt met een uitnodiging om mee te werken aan een onderzoek.

Met vriendelijke groet,
Ziggo-panel
We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

Het lijkt erop dat het toch zo is wat ik deed vermoeden.

In ieder geval vind ik dit niet de juiste methode. Daarvoor zit je niet in een panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Daar is V&A voor.

[ Voor 84% gewijzigd door IEF op 19-01-2009 00:01 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Niet online
Ccc schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:11:
Het lijkt erop dat het toch zo is wat ik deed vermoeden.

In ieder geval vind ik dit niet de juiste methode. Daarvoor zit je niet in een panel.
Ik zit ook in het panel en heb aan een aantal van deze onderzoeken meegedaan.

Bovendien kan ik je vertellen dat het heel normaal is om niet voor elk onderzoek het gehele panel te benaderen. Als je te vaak een enquête stuurt naar dezelfde mensen, dan doen ze over het algemeen op een gegeven moment niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02
Ik heb een aantal enquêtes gehad, niet allemaal.

Ik heb momenteel als testpanel lid de Cisco ontvanger staan om " interactieve" televisie te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
was even benieuwd wat iemand of meerdere personen momenteel voor snelheden halen.
met het internet abo Z3 (regio twente omgeving Almelo/Enter/Wierden)

gezien ik zelf aankomende week z3 internet hier thuis krijg ben namelijk van telfort geswitcht naar ziggo.

heb al op diverse site's rondgesnuffeld maar kan nergens beetje de actuele snelheden van z3 vinden die mensen op dit moment halen.

alvast bedankt

amd

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:03
Wat is de retentie eigenlijk van de Ziggo nieuwsgroepen server?

Ik hou wel van een beetje downloaden, maar de retentie is nogal beroerd. 18 dagen lukt al niet :S

Edit: Oh, 30 dagen staat hier:

http://www.ziggo.nl/producten/internet/nieuwsservice/

Maar dat klopt niet, want bestanden van 18dagen oud gaat meestal al niet.

[ Voor 34% gewijzigd door ThinkPad op 17-01-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
vanpeltje schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:42:
Ik heb nog een Motorola SB5100E kabelmodem liggen, iemand interesse?
Modems zijn eigendom van ziggo, moet je terug sturen. Ook al koopt iemand hem, je hebt er niks aan, zonder dat die geactiveerd word door Ziggo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

ThinkPadd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:17:
Wat is de retentie eigenlijk van de Ziggo nieuwsgroepen server?

Ik hou wel van een beetje downloaden, maar de retentie is nogal beroerd. 18 dagen lukt al niet :S

Edit: Oh, 30 dagen staat hier:

http://www.ziggo.nl/producten/internet/nieuwsservice/

Maar dat klopt niet, want bestanden van 18dagen oud gaat meestal al niet.
Hmm ik kan geen eens dingen van 10+ dagen meenemen. Soms zelfs niet eens van 3 dagen oud.. Snelheid van ziggo newsserver is anders wel prima, maar die retentie is echt om te huilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik wil ook wel eens een kijkje nemen op de nieuwsgroepen van Ziggo, maar hoe moet ik inloggen? Ik ben voormalige Casema gebruiker en heb nu Alles-in-1 Plus. Op de website van Ziggo log ik gewoon in met gebruikersnaam en wachtwoord. Bij contact gegevens staat mijn gmail e-mail adres. Ik zie bij persoonsgegevens ook alleen maar een naam, klantnumer en gebruikersnaam.

Ik begreep dat je voor de nieuwsgroepen de server news.ziggo.nl moet gebruiken, en voor login je e-mail adres. Maar die heb ik volgens mij helemaal niet. En als ik die wel zou moeten hebben, waar kan ik die dan vinden?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Laatst online: 08:38

Onbekend

...

StephanL schreef op zondag 18 januari 2009 @ 10:56:
[...]

Modems zijn eigendom van ziggo, moet je terug sturen. Ook al koopt iemand hem, je hebt er niks aan, zonder dat die geactiveerd word door Ziggo zelf.
Als je een vervangende (verbeterde versie) modem thuisgestuurd krijgt, staat er in de bijgeleverde brief dat je de huidige modem niet terug hoeft te sturen en dat je die mag weggooien. Dus de oude modem is niet meer eigendom van Ziggo.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 09:21
jelmervos schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:28:
Ik wil ook wel eens een kijkje nemen op de nieuwsgroepen van Ziggo, maar hoe moet ik inloggen? Ik ben voormalige Casema gebruiker en heb nu Alles-in-1 Plus. Op de website van Ziggo log ik gewoon in met gebruikersnaam en wachtwoord. Bij contact gegevens staat mijn gmail e-mail adres. Ik zie bij persoonsgegevens ook alleen maar een naam, klantnumer en gebruikersnaam.

Ik begreep dat je voor de nieuwsgroepen de server news.ziggo.nl moet gebruiken, en voor login je e-mail adres. Maar die heb ik volgens mij helemaal niet. En als ik die wel zou moeten hebben, waar kan ik die dan vinden?
Ik denk dat je je eerst voor mijn ziggo moet aanmelden. Daar kun je je email adres inzien of aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Bij ons was het zo dat toen we ons internet abbo aanvroegen, dat je ook gelijk 3 voorkeuren moest opgeven voor je e-mail adres.

Toen kregen we direct een e-mail adres.

Ons e-mail adres is gewoon voornaam.achternaam@home.nl (wij komen van @home) bij jou zal het dan @casema.nl zijn.

Het wachtwoord voor de nieuwsgroepen is hetzelfde wachtwoord die je voor je e-mail gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Onbekend schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:33:
[...]

Als je een vervangende (verbeterde versie) modem thuisgestuurd krijgt, staat er in de bijgeleverde brief dat je de huidige modem niet terug hoeft te sturen en dat je die mag weggooien. Dus de oude modem is niet meer eigendom van Ziggo.
Oh dat is mij dan onbekend, excuses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

jelmervos schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:28:

Mijnziggo en email staan los van elkaar, het kan zo zijn dat je daar 2 verschillende gebruikersnamen/wachtwoorden voor hebt, als je niet weet of je al een emailaccount hebt, kan je bellen met Ziggo, zij kunnen je dan vertellen of er al een emailaccount bij jou actief staat en anders een emailaccount voor jou aanmaken. Het hoofdaccount voor de email kan niet door gebruikers zelf aangemaakt worden. Mocht je wel een emailaccount hebben dan kunnen zij die gegevens per post naar je toesturen.

Maar heb je bij casema nooit een emailaccount gehad?

Ik kan eventueel ook wel even voor je kijken morgen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Laguna schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:23:
[...]

Maar heb je bij casema nooit een emailaccount gehad?

Ik kan eventueel ook wel even voor je kijken morgen.
Geen idee, kon het zo snel niet vinden bij mijn papieren van Casema. jelmer.vos@casema.nl lijkt niet te werken iig, kan er geen mail heen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Hmm, ik heb ook gewoon voornaam.achternaam@casema.nl gehad. Dat is nu @ziggo.nl geworden..
Ik geloof dat je email+wachtwoord online wel kan aanvragen. Die worden dan naar je huis per post verstuurt. Ten minste dat was zo toen het nog orange was..

Maar die retentie is echt om te huilen D= Nu weer een film van 11,5 dagen oud die niet wil..
Maar er staat op de site maximaal 30 dagen. Dus opzich kunnen ze gelijk hebben. Alleen zou het van mij wel naar minimaal 30 of 100 dagen mogen.. Sommige pay servers hebben 200+ dagen..
En sinds wanneer zit er een download limiet op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Peter91

Wat je zegt klopt niet, casema emailadressen worden niet omgezet naar @ziggo.nl emailadressen of je moet tussendoor je abonnement beëindigd hebben. Alleen emailadressen van wanadoo, orange en online zijn gemigreerd naar @ziggo.nl adressen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 22:36
wvkreg schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:59:
Hebben jullie de laatste week ook het probleem dat 't Motorola modem regelmatig lees meermalen per dag zichzelf reset? Ik ben dan meestal mijn verbinding voor een uur kwijt. Daarna komt deze automatich weer terug. Abbo: Alles in 1 Plus, regio Breda, 4811.L

Laatse log entries:

2009-01-17 10:33:49 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out
2009-01-17 09:45:06 7-Information B401.0 Authorized
1970-01-01 00:48:18 3-Critical T01.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
1970-01-01 00:48:17 3-Critical T04.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
1970-01-01 00:48:16 3-Critical T04.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
1970-01-01 00:48:15 3-Critical T04.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period

Status Pagina Motorola:

http://picasaweb.google.c...E183HXi7w?feat=directlink
Yo, anyone ??

btw: ziggo news is zinloos. Retentie van 6 dagen max en vele groepen komen niet goed door.
Daarnaast zit er een downloadlimiet op je Ziggo News account. Payserver dus! www.binairies4all.nl

[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 18-01-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 12-09 09:21
Laguna schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:23:
[...]

Mijnziggo en email staan los van elkaar,
Maar hij kan toch met zijn ziggo klantnummer een mijnziggo account aanmaken, en dan daar zijn email adressen inzien en creeren? Dat is toch alles wat hij nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Laguna schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:21:
@Peter91

Wat je zegt klopt niet, casema emailadressen worden niet omgezet naar @ziggo.nl emailadressen of je moet tussendoor je abonnement beëindigd hebben. Alleen emailadressen van wanadoo, orange en online zijn gemigreerd naar @ziggo.nl adressen.
Hmm, ja is eerst van wanadoo naar orange gegaan kan dat?
Want ik zat ooit bij casema en wanadoo en orange en weet ik wat het allemaal geweest is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dijkhuis schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:27:
[...]

Maar hij kan toch met zijn ziggo klantnummer een mijnziggo account aanmaken, en dan daar zijn email adressen inzien en creeren? Dat is toch alles wat hij nodig heeft?
Inloggen op Mijn Ziggo gaat gewoon, hier heb ik een gebruikersnaam (dus geen email adres) en wachtwoord voor. Ik kan dan ook keurig zien wat mijn gegevens zijn, facturen, producten enz. Maar zodra ik naar bijvoorbeeld "Mijn e-mail instellen" ga moet ik opnieuw inloggen met een e-mail adres, en die inlog gegevens weet ik dus niet. Zal wel zelfde zijn als destijds bij Casema, maar ik heb die gegevens niet meer.

Ik wacht morgen de reactie van Laguna wel even af, of ik bel even met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

StephanL schreef op zondag 18 januari 2009 @ 10:56:
[...]

8)7

Wie zegt dat ie hem wilt verkopen. En stel dat je hem koopt kun je gewoon even bellen en hem laten activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter91 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:02:
[...]

Hmm ik kan geen eens dingen van 10+ dagen meenemen. Soms zelfs niet eens van 3 dagen oud.. Snelheid van ziggo newsserver is anders wel prima, maar die retentie is echt om te huilen..
Ik heb een prima verbinding bij ziggo qua internet maar voor de newsserver hou ik het toch echt op die van tweaknews. Op hun site staat dat de retentie 100+ is maar ik haal nu bestanden binnen van bijna 160 dagen. Snelheid is prima en retentie is ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 09:06

The Legend

*Plop*

Ergens midden/eind jaren '90 kregen mijn ouders breedband over de kabel via @Home. Met de opkomst van het ADSL werden de kabelaars al gauw veel te duur. Anno 2009 heeft Ziggo een enorme inhaalslag gemaakt en lees ik dat in Q2 een triple play pakket met 20/3Mbit voor 49,95 zowaar weer betaalbaar wordt :) Afgelopen jaren heb ik op mijn eigen adres altijd ADSL gehad en digitale TV via Ziggo. In het voorjaar heb ik de keuze tussen ADSL, KPN Glasvezel en kabel via Ziggo. ADSL valt eigenlijk al af omdat het koper bij mij gewoon niet goed genoeg is en de afstand tot de wijkcentrale te groot is om 20Mbit te halen (met Orange en Telfort heb ik niet meer dan ~10Mbit gehaald) en KPN Glasvezel is vrij prijzig (75 euro voor 30/3 + onbeperkt bellen + digitale tv 100 zenders inclusief eredivisie live).

Nu zit ik dus te denken aan een Ziggo alles-in-een basis pakket dat tegen die tijd wellicht op 20/3 zal zitten. Ik ben wel benieuwd wat hier de ervaringen zijn over het halen van de beloofde snelheden. Bij ADSL is de afstand van het koper doorslaggevend, is dat bij Coax ook het geval? Het ISRA punt van KPN is bij ADSL ook erg belangrijk, hoe belangrijk is dat voor coax? In mijn geval zat het AOP (abonnee overname punt) in de woonkamer, de groene grondkabel heb ik zelf echter door de muur de kruipruimte in geschoten om uiteindelijk in de kelder op een splitter uit te komen. Ik weet dat de koppeling tussen de grondkabel en de (hrischman) coax niet optimaal is, gaat dat voor problemen zorgen? Mocht dit een probleem zijn, kan ik Ziggo opdracht geven om dat te komen fixen (uiteraard betaald)?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
In het ziggopakket zit een nieuwe coaxdoos waar je de groene kabel op kunt aansluiten. Die kun je dus ook in de kelder monteren en vanaf daar verder gaan met UTP en coax kabels lijkt me.

We kunnen niet vanaf hier met een kristallen bol even voorspellen wat voor effect je "gerommel" straks zal hebben. Ik zou het eerst zelf proberen en er later evt. een monteur bijhalen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

jelmervos schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:08:
[...]

Inloggen op Mijn Ziggo gaat gewoon, hier heb ik een gebruikersnaam (dus geen email adres) en wachtwoord voor. Ik kan dan ook keurig zien wat mijn gegevens zijn, facturen, producten enz. Maar zodra ik naar bijvoorbeeld "Mijn e-mail instellen" ga moet ik opnieuw inloggen met een e-mail adres, en die inlog gegevens weet ik dus niet. Zal wel zelfde zijn als destijds bij Casema, maar ik heb die gegevens niet meer.

Ik wacht morgen de reactie van Laguna wel even af, of ik bel even met Ziggo.
Hehe wil dat best voor je doen, maar dan heb ik wel gegevens van je nodig ;) mail me anders even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

The Legend schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:48:

Nu zit ik dus te denken aan een Ziggo alles-in-een basis pakket dat tegen die tijd wellicht op 20/3 zal zitten. Ik ben wel benieuwd wat hier de ervaringen zijn over het halen van de beloofde snelheden. Bij ADSL is de afstand van het koper doorslaggevend, is dat bij Coax ook het geval? Het ISRA punt van KPN is bij ADSL ook erg belangrijk, hoe belangrijk is dat voor coax? In mijn geval zat het AOP (abonnee overname punt) in de woonkamer, de groene grondkabel heb ik zelf echter door de muur de kruipruimte in geschoten om uiteindelijk in de kelder op een splitter uit te komen. Ik weet dat de koppeling tussen de grondkabel en de (hrischman) coax niet optimaal is, gaat dat voor problemen zorgen? Mocht dit een probleem zijn, kan ik Ziggo opdracht geven om dat te komen fixen (uiteraard betaald)?
Ik had hier enigzins hetzelfde probleem, de vorige bewoner had het AOP van de linker- naar de rechterkant in de woonkamer verplaatst en daarbij de groene kabel in de kruipruimte voorzien van splitter en el-cheapo coax kabel. Toen de monteur kwam om alles-in-één aan te sluiten, kwam dit boven het licht. Ik heb hierna ziggo gebeld en zij hebben me een monteur gestuurd die de groene kabel verlengd heeft met dikke connector en dito groene kabel. Ik heb hiervoor niets hoeven te betalen.
Ik dnek dat ziggo graag heeft dat jij alle producten bij ziggo afneemt en niet bij andere providers en dat de kosten van een repa voor hun niet opwegen tegen verlies van jouw abonnement.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

The Legend schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:48:
Ergens midden/eind jaren '90 kregen mijn ouders breedband over de kabel via @Home. Met de opkomst van het ADSL werden de kabelaars al gauw veel te duur. Anno 2009 heeft Ziggo een enorme inhaalslag gemaakt en lees ik dat in Q2 een triple play pakket met 20/3Mbit voor 49,95 zowaar weer betaalbaar wordt :) Afgelopen jaren heb ik op mijn eigen adres altijd ADSL gehad en digitale TV via Ziggo. In het voorjaar heb ik de keuze tussen ADSL, KPN Glasvezel en kabel via Ziggo. ADSL valt eigenlijk al af omdat het koper bij mij gewoon niet goed genoeg is en de afstand tot de wijkcentrale te groot is om 20Mbit te halen (met Orange en Telfort heb ik niet meer dan ~10Mbit gehaald) en KPN Glasvezel is vrij prijzig (75 euro voor 30/3 + onbeperkt bellen + digitale tv 100 zenders inclusief eredivisie live).

Ik zit nu al 5 jaar bij Mulitkabel (nu Ziggo)... Ik heb serieus nooit problemen (even afkloppen)...

Televisie werkt prima met maar liefst 7 apparaten! Modem werkt ook altijd (incl. telefoon).

Sterker nog, de modem zou maximaal 1 meter van het AOP verwijderd mogen zijn. Ik heb nu 15 meter Hirschmann kabel, dit werkt nog steeds probleemloos. Snelheden haal ik altijd!

De verste televisie zit ook op een Hirschmann kabel maar dan van 28 meter!!!!

Overal perfect beeld!

Moet er wel bij zeggen dat ALLES coax kabels van Hirschmann zijnn incl. de connectoren, ook de splitters zijn van goedekwaliteit!

Voor de rest <GEEN> versterker :o

Mijn ervaringen TOP! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik was van het weekend bij mijn broer (die heeft alles in een plus) aan het stoeien met de laptop en nadat alles weer naar behoren werkte nog even naar het downloaden vanaf de newsserver gekeken.
Hij haalt met de maximaal 4 lijntjes maar iets van 400 kb/s maximaal.
Ik had mijn eigen laptop mee en die haalde ook die snelheid (niet de Ziggo newsserver maar die van Astraweb), maar toen ik er meer lijntjes bij deed, ging de snelheid wel omhoog naar 1000 kb/s

Probleem is dan denk ik de draadloze router :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

hjs schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:55:
Probleem is dan denk ik de draadloze router :?
Nee waarschijnlijk wordt er gewoon per lijntje gecapped.

Ik heb zelf eweka. En als ik maar 4 lijntjes gebruik haal ik maar 1600kb zo ongeveer denk ik.
Gebruik ik ze alle 8, dan haal ik volle bak.

Maar uiteraard kan je router ook meespelen, en al helemaal als je via een draadloze verbinding download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:11
Voor het eerst iets positiefs meegemaakt met Ziggo. Ik zat met een oude splitter thuis (dat ding voor in de muur om het TV-signaal te scheiden van internet/telefonie) en dat leverde me een heel zwak signaal op. Modem was erg druk met corrigeren. Woensdag gebeld met de techneuten bij Ziggo en een nieuw model splitter aangevraagd. Mij werd verteld dat ze flink achterliepen met verzenden van pakketten, maar ondanks dat had ik m'n nieuwe splitter toch zaterdag al binnen.

Signaal lijkt nu beter te zijn. Modem pakte in no-time het signaal op, terwijl dat met mijn ouder splitter veel langer duurde. Zelfs wel eens dagen zitten rotzooien met resetten, modem direct in de muur i.p.v. via splitter, etc. Alleen nog even kijken hoe het zich houdt de komende weken.

Daarnaast overgestapt van losse producten (afkomstig van een Casema all-in-one) naar een Ziggo All-in-one. Sneller internet, goedkoper pakket. Ook vorige week aangevraagd. Zal me benieuwen wanneer de snelheid verhoogd wordt. Krijg er ook nog een tweede dig. tv decoder bij voor een tweede tv.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ccc schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:34:
[...]

Nee waarschijnlijk wordt er gewoon per lijntje gecapped.
Thuis trek ik met 4 lijnen wel volle bak, dus de newsserver van Astraweb wordt niet gecapped (althans niet merkbaar door mij)

Nou ja, nieuwe draadloze router is wel een leuk verjaardagskado voor mijn broer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 09:06

The Legend

*Plop*

Yor schreef op maandag 19 januari 2009 @ 02:27:
[...]

Ik had hier enigzins hetzelfde probleem, de vorige bewoner had het AOP van de linker- naar de rechterkant in de woonkamer verplaatst en daarbij de groene kabel in de kruipruimte voorzien van splitter en el-cheapo coax kabel. Toen de monteur kwam om alles-in-één aan te sluiten, kwam dit boven het licht. Ik heb hierna ziggo gebeld en zij hebben me een monteur gestuurd die de groene kabel verlengd heeft met dikke connector en dito groene kabel. Ik heb hiervoor niets hoeven te betalen.
Ik dnek dat ziggo graag heeft dat jij alle producten bij ziggo afneemt en niet bij andere providers en dat de kosten van een repa voor hun niet opwegen tegen verlies van jouw abonnement.
De monteur van Ziggo is bij jou dus in de kruipruimte geweest om dat te fixen? Ik vroeg me namelijk af of ze gek zijn om dat te doen :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Sinds zaterdag heb ik een Ziggo Z3i verbinding. Dit is mijn eerste keer kabelinternet want ik zat bij Telfort met ADSL.

De 30mbits haal ik meestal niet, ik kom tot ongeveer 28mbits. Ik weet niet wat dit betekent voor kabelinternet? Als ik nooit boven de 28 kom is er dan iets mis? Tot nu toe heb ik dit op elk tijdstip kunnen opmerken, via een ethernet kabel rechtstreeks aan het modem. Voor de duidelijkheid, het is een MacBook Pro zonder software die de netwerk verbinding mogelijk kan beinvloeden.

Wat me vooral opvalt is dat ik bij ADSL een constante stroom aan dataverkeer had van bijvoorbeeld 2mb per seconde. Bij kabel schommelt de snelheid CONSTANT van zeg 1mb per seconde tot 3mb per seconde. Overall lijkt hij dan rond de 2.8mb per seconde te lopen maar ik als ADSL en kabel vergelijk schommelt die kabel dus enorm.

Ik test met zowel speedtest.net als met bin files van oa. Leaseweb (http://test.tc2.leaseweb.net/1000mb.bin)

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Dijkhuis schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:27:
[...]

Nee, hij had al een mijnziggo account en daar kan je alleen het contact emailadres inzien, maar je kan daar geen emailadressen beheren. Om dat te kunnen doen heb je een emailaccount nodig.
Peter91 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:30:
[...]

Hmm, ja is eerst van wanadoo naar orange gegaan kan dat?
Want ik zat ooit bij casema en wanadoo en orange en weet ik wat het allemaal geweest is..
Je zat bij cable wanadoo powered by casema, i know het is verwarrend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Eiríkr schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:00:
Sinds zaterdag heb ik een Ziggo Z3i verbinding. Dit is mijn eerste keer kabelinternet want ik zat bij Telfort met ADSL.

De 30mbits haal ik meestal niet, ik kom tot ongeveer 28mbits. Ik weet niet wat dit betekent voor kabelinternet? Als ik nooit boven de 28 kom is er dan iets mis? Tot nu toe heb ik dit op elk tijdstip kunnen opmerken, via een ethernet kabel rechtstreeks aan het modem. Voor de duidelijkheid, het is een MacBook Pro zonder software die de netwerk verbinding mogelijk kan beinvloeden.

Wat me vooral opvalt is dat ik bij ADSL een constante stroom aan dataverkeer had van bijvoorbeeld 2mb per seconde. Bij kabel schommelt de snelheid CONSTANT van zeg 1mb per seconde tot 3mb per seconde. Overall lijkt hij dan rond de 2.8mb per seconde te lopen maar ik als ADSL en kabel vergelijk schommelt die kabel dus enorm.

Ik test met zowel speedtest.net als met bin files van oa. Leaseweb (http://test.tc2.leaseweb.net/1000mb.bin)
raar. De snelheid hoort wel steeds constant te zijn eigenlijk zeker als de aanbieder van de data die snelheid constant kan leveren natuurlijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik vind de snelheid erg veel verspringen en ik had dat bij dezelfde files met mijn ADSL connectie niet.

De kabel die van het aansluitpunt aan de muur naar het modem gaat heeft aan beide zijden een stukje koper dat uitsteekt. Die was aan beide kanten een beetje schuin gedrukt maar dit is neem ik aan recht getrokken bij het vast draaien van de kabel. Dat zou toch geen problemen moeten kunnen opleveren?

Dat aansluitpunt aan de muur is wel al enkele jaren oud en ik kreeg een nieuwe van Ziggo bij het modem. Die vervangen is wellicht ook een optie? Wat zouden goede waardes moeten zijn in het modem voor Z3i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Eiríkr schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:28:
Ik vind de snelheid erg veel verspringen en ik had dat bij dezelfde files met mijn ADSL connectie niet.

De kabel die van het aansluitpunt aan de muur naar het modem gaat heeft aan beide zijden een stukje koper dat uitsteekt. Die was aan beide kanten een beetje schuin gedrukt maar dit is neem ik aan recht getrokken bij het vast draaien van de kabel. Dat zou toch geen problemen moeten kunnen opleveren?

Dat aansluitpunt aan de muur is wel al enkele jaren oud en ik kreeg een nieuwe van Ziggo bij het modem. Die vervangen is wellicht ook een optie? Wat zouden goede waardes moeten zijn in het modem voor Z3i?
inpricipe kan je constant je maximale snelheid halen. Bij jou dus die 28000 en misschien nog wel iets meer richting de 30000.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Dat hij zo schommelt doet me denken aan een ADSL probleem waarbij hij te hoog intraint. Vandaar ook mijn vraag, dit is toch vreemd voor kabel internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Eiríkr schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:29:
Dat hij zo schommelt doet me denken aan een ADSL probleem waarbij hij te hoog intraint. Vandaar ook mijn vraag, dit is toch vreemd voor kabel internet?
Ja. Maar laatste tijd is de snelheid volgens mij wel iets minder stabiel bij Ziggo. Ik zou het gewoon een tijdje aan kijken en als het dan zo blijft, dan klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik zal het zeker in de gaten houden :D

Wat zijn overigens goede waardes in het modem voor een Z3i connectie? Iemand een idee?

-edit-

Nu is het helemaal waardeloos :( Haal maar 2.5mb per sec MAX waar ik ook probeer :(

-edit-

Andere computer nu rechtstreeks aan het modem, even usenet download aangezet, de snelheid gaat van 500kb naar zo'n 1500kb per sec terwijl ik zo'n 3500 moet halen :S

[ Voor 55% gewijzigd door ericafterdark op 19-01-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 24-08 19:25
Goed.. Hier gelezen dat andere mensen ook problemen hebben (gehad) met opzeggingen ri. Ziggo.. Hier dus nog een, brieven die niet aankomen etc.. Vanavond maar eens gebeld (normaal helemaal geen vertrouwen in) en benieuwd of jullie mogelijke ervaringsdeskundigen weten:
*aangezien ik vandaag opgezegd heb, wanneer m'n abo dan afloopt.. (zal ook wel op de opzegbevestiging staan, als deze niet "kwijt" raakt)
* of dan per die datum toegang tot de mailbox ook vervalt..

Wilde dit allemaal aan de vriendelijke medewerker aan de telefoon vragen, maar heb daar maar vanaf gezien aangezien deze jongeman EN de trein moest halen (poging tot record snelspreken verbreken) en op een manier Nederlands sprak dat ik tot 5 keer toe moest vragen wat ie nu vroeg. :X Dat je en accent hebt als je buitenlandse roots hebt is 1 ding, maar om nou een compleet onverstaanbaar iemand aan een callcenter te zetten lijkt mij iet zo'n sterke zet.. 8)7
Thankies! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Die helpdeskmedewerkers daar zijn echt niet van deze planeet. Ik bel om te vragen naar de status van mijn bestelling. Kies 4 voor installatie afspraken en status. Vervolgens kan ik kiezen tussen het afluisteren van een eerder gemaakte afspraak of 9 voor het hoofdmenu. Dan maar een nieuwe bestelling. Hmm, vreemd ik zie geen bestelling in het systeem staan. Ok meneer, wij maken een nieuwe aan. 10 minuten later, vreemd ik zie dat er al een aanvraag is ingediend om uw nummer over te nemen. Ja maar wacht effe, net zei je dat er geen bestelling in het systeem staat. Sorry meneer ik kan u echt niet verder helpen. Wat u moet doen is het nummer nog eens bellen en dan optie 3 en daarna 4. Ahuh, die bestaat niet. Misschien overdag, maar 10 minuten geleden mooi niet. Ik word niet goed van deze gasten, wat een )*&%)*^%)($^)@#_@*(&&@#$^@+^@%^%_%$^$)))^%*)&_#(^$^(. Ik heb er nu alweer spijt van. Ik zie het al weer voor me hoor. Enkele maanden zonder internet. Fantastische service.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb een kleine vraag, maar Ziggo kan er niet echt duidelijk antwoord op geven aan de telefoon. Ik woon in een pand dat op naam staat van mijn huurbaas ik betaal samen met mijn huur ook kosten voor de TV van ziggo, nou wil ik digitale tv aan vragen omdat ik nasn wil. Maar mijn huurbaas wil dat dat op mijn eigen naam kom te staan zodat ik verantwoordlijk ben om dit opte zeggen mocht ik verhuizen en niet hij. Is dit mogelijk of moet het echt aangevraagd worden op zijn naam. De ene medewerker aan de lijn zegt van wel, en de andere zegt van niet. Die zegt dat ik naar BCC moet om zo starterspakket op te halen met een smartcard en die te laten activeren op mijn eigen naam. Zou dit werken of niet?

Heb net even bij BCC online gekeken op de website. Ik kan daar zo decoder kopen plus een starters pakket ben wel iets meer kwijt dan bij Ziggo zelf maar dat zal verder wel. Denk dat ik da tmaar eens ga doen. En dan moet ik voor optie Z2 kiezen smartcard nummer invullen en rest van me gegevens en dan zou het goed moeten komen ook al staat Z1 op naam van me huurbaas.

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 19-01-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@LordHades

Kan gewoon of je nou bij Ziggo besteld of bij de BCC haalt in beide gevallen is het mogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 20-01-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok thanks

Ik ga straks even naar BCC. Om z'n smartcard en decoder te halen en dan bestel een Z2 pakket om smartcard te activeren en de pakketen te kiezen. Ben benieuwd wil al jaren amerikaanse sporten op tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02
Je moet de aansluiting op je eigen naam zetten. Die smartcard moet ergens op geregistreerd worden... Kan niet op iemand die geen kabelaansluiting heeft.

Zie je probleem ook niet zo, of je nu direct aan Ziggo betaald of aan je huisbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik kan me TV aansluiting niet op mijn eigen naam laten zetten omdat de huisbaas dat niet wil dat heb ik al gevraagd dus dat houd op. Ik zie zelf ook geen probleem maar me huisbaas blijkbaar dus wel. Maar goed volgens Ziggo zelf zou dit wel moeten werken zoals ik het net aangaf. Maar goed we merken het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

jongentje schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:42:
Je moet de aansluiting op je eigen naam zetten. Die smartcard moet ergens op geregistreerd worden... Kan niet op iemand die geen kabelaansluiting heeft.

Zie je probleem ook niet zo, of je nu direct aan Ziggo betaald of aan je huisbaas.
Kan wel geregistreerd worden op iemand die geen kabelaansluiting heeft, zolang er maar iemand op dat adres een kabelaansluiting heeft en dat is in dit geval zijn huisbaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eiríkr schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:57:
Ik zal het zeker in de gaten houden :D

Wat zijn overigens goede waardes in het modem voor een Z3i connectie? Iemand een idee?

-edit-

Nu is het helemaal waardeloos :( Haal maar 2.5mb per sec MAX waar ik ook probeer :(

-edit-

Andere computer nu rechtstreeks aan het modem, even usenet download aangezet, de snelheid gaat van 500kb naar zo'n 1500kb per sec terwijl ik zo'n 3500 moet halen :S
hmms vaag, ik haal stabiel 2.4 mb/s met alles in 1 extra.
welke usenet gebruik je? ik gebruik eweka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:11
Ik lees af en toe reacties over lage snelheden met het downloaden van nieuwsgroepen. Ikzelf haal deze lage snelheden ook indien ik geen SSL gebruik. Zet ik SSL aan dan download ik via Tweaknews op volle snelheid. Het is al eens besproken meen ik hier of er werd gecapped maar de uitslag weet ik niet ervan. Weet wel dat ik op volle snelheid kan dowloaden met SSL en zonder dat dit op slakkentempo gaat.

Verder ik heb geen klachten over Ziggo. Enige tip voor de nieuwe abbo gebruikers... Heb geduld.. Mijn aanmelding heeft driekwart jaar geduurd... Maar hetw erkt nu wel en heb compensatie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cave_Boy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:40:
Verder ik heb geen klachten over Ziggo. Enige tip voor de nieuwe abbo gebruikers... Heb geduld.. Mijn aanmelding heeft driekwart jaar geduurd... Maar hetw erkt nu wel en heb compensatie gekregen.
Hmm ik heb het vorige week aangevraagd, en als het goed is komt de monteur volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
[b][message=31376938,noline]Verder ik heb geen klachten over Ziggo. Enige tip voor de nieuwe abbo gebruikers... Heb geduld.. Mijn aanmelding heeft driekwart jaar geduurd... Maar hetw erkt nu wel en heb compensatie gekregen.
9 maanden wachten en je hebt geen klachten!? Je hebt wel geduld moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
13/01/2009 via internet Z3i besteld, en vandaag 20/01/2009 het modem ontvangen.
Alleen heb ik nog geen email adres ontvangen. Krijg ik dat nog per brief ? Iemand ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Vatt schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:56:
13/01/2009 via internet Z3i besteld, en vandaag 20/01/2009 het modem ontvangen.
Alleen heb ik nog geen email adres ontvangen. Krijg ik dat nog per brief ? Iemand ervaring daarmee?
Nee, per email. :+

Gewoon een "mijn ziggo" account aanmaken op de website.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Atomsk schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:28:
[...]

Nee, per email. :+

Gewoon een "mijn ziggo" account aanmaken op de website.
Right.. en wat moet hij met een "mijn ziggo" account? Hij heeft het over email...

@Vatt

Zodra je het modem activeert krijg je tevens de optie om een emailadres aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Ik zit er ook over na te denken om van Xs4all over te stappen op Ziggo Z3i.

De prijs/kwaliteit verhouding van XS4ALL is gewoon bar slecht 8mbit a E40.

Afgelopen week is er aangekondigd dat Ziggo een order uit heeft staan bij Arris voor docsis 3.0 modems.
Mijn vraag is kan ik niet beter wachten totdat deze geleverd worden zodat ik meteen zo'n nieuw modem ontvang (begin April)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordi.c schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:44:
Mijn vraag is kan ik niet beter wachten totdat deze geleverd worden zodat ik meteen zo'n nieuw modem ontvang (begin April)??
Is niet nodig, als de Arris modems er zijn dan zullen ze die gelijk opsturen en/of laten installeren door een monteur.
Toen ik dat werk nog deed en de telefonie modems binnen waren heb ik de eerste dag 18 modems neer gepleurt! :)
Dus die komen echt wel, ook al heb je nog een Motorola of Arris met Docsis 2.0.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Laguna schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:53:
[...]

Right.. en wat moet hij met een "mijn ziggo" account? Hij heeft het over email...

@Vatt

Zodra je het modem activeert krijg je tevens de optie om een emailadres aan te maken.
Ah, foutje inderdaad. :$ Maar je kunt wel extra e-mailadressen aanmaken nadat je een "mijn ziggo" account hebt aangemaakt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat deze vraag wel eens vaker is gesteld maar ik heb tot op heden niet echt een antwoord kunnen vinden. Ik heb een Z2 abbonement en zit in het voormalig Casema gebied. Ik heb een Motorola modem. Momenteel gebruik ik een Sitecom WL-160 router maar wil deze vervangen door een nieuwe omdat de WLAN brak is. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen aangezien er veel problemen zijn met verschillende routers. De één zegt zonder problemen te werken met bijv. een Linksys WRT54 terwijl de ander hiermee alleen maar problemen heeft. Ik heb de 'helpdesk' gevraagd of hun uit ervaring kunnen zeggen welke routers goed werken en/of ondersteund worden maar hier ben ik niet veel mee opgescoten. Het enige dat ze konden vertellen is dat een Sitecom of een Belkin goed zou moeten werken, zucht... Zijn er mensen die aan kunnen geven met welke router je in ieder geval goed zit? Liefst met gigabit LAN, ik weet het ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Atomsk schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:05:
[...]

Ah, foutje inderdaad. :$ Maar je kunt wel extra e-mailadressen aanmaken nadat je een "mijn ziggo" account hebt aangemaakt.
Alweer fout :) extra emailadressen aanmaken doe je door in te loggen met de hoofdaccount van je emailadressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91

Peter91

<=]

Vandaag even alles in een plus bestelt.
Toch weer 2x zo snel internet als met z2 en 5 euro goedkoper met tv en telefonie in een?
Beetje raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:30:
Ik weet dat deze vraag wel eens vaker is gesteld maar ik heb tot op heden niet echt een antwoord kunnen vinden. Ik heb een Z2 abbonement en zit in het voormalig Casema gebied. Ik heb een Motorola modem. Momenteel gebruik ik een Sitecom WL-160 router maar wil deze vervangen door een nieuwe omdat de WLAN brak is. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen aangezien er veel problemen zijn met verschillende routers. De één zegt zonder problemen te werken met bijv. een Linksys WRT54 terwijl de ander hiermee alleen maar problemen heeft. Ik heb de 'helpdesk' gevraagd of hun uit ervaring kunnen zeggen welke routers goed werken en/of ondersteund worden maar hier ben ik niet veel mee opgescoten. Het enige dat ze konden vertellen is dat een Sitecom of een Belkin goed zou moeten werken, zucht... Zijn er mensen die aan kunnen geven met welke router je in ieder geval goed zit? Liefst met gigabit LAN, ik weet het ff niet meer.
WRT54GL is een erg goede, omdat er andere software op kan (lees de reviews bij het linkje maar).

Vandaag ook onze nieuwe decoder (Humax IR Fox C) ontvangen. We zijn een tijdje geleden overgegaan van losse pakketten (kwamen vanaf @Home) naar Alles in 1.

Internetsnelheid was een dag later al verhoogd, maar decoder liet nog even op zich wachten.

Iemand trouwens een idee wanneer de 2e smartcard geblokkeerd wordt? We kunnen nu namelijk met 2 decoders kijken 8)

Hij zal wel geblokkeerd worden zodra we de nieuwe hebben geactiveerd (bonnetje opsturen naar Ziggo) zeker?

Wat kun je eigenlijk ontvangen met geblokkeerde smartcard/decoder zonder smartcard?
Niks? Of toch nog een paar zenders?

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 20-01-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Alles aangesloten en het is echt supersnel. Gewoon 30 Mb/s, zoals geadverteerd. De upload blijft ietsje achter, geen 3 Mb maar 2,5 Mb/s .

100 MegaByte testfile van bbned gewoon dik 3 MB/s Diezelfde 100 megabyte uploaden naar m'n webspace blijft hangen op 250 KB/s

Alleen de email werkt niet. mail.ziggo.nl is onbekend. (cannot find the e-mail server) Ik heb ook mail.home.nl geprobeerd, maar dat doet het ook niet. (Die server vind die wel, maar dan herkent die mijn wachtwoord niet)

Inloggen op de newsserver gaat wel goed, al accepteert die maar 4 connecties en is de snelheid slechts 1,7 MB. Dat moet 2x zo snel kunnen...... dus toch een payserver dan maar.

Al met al, zeer tevreden en in exact 1 week online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AI0003
  • Laatst online: 21-04-2023
Als ik telefoneer mbv ziggo ism een Siemens a165 zie ik mijn Ziggo nummer niet op bijv. mijn mobiel. Als ik gebeld word op mijn ziggo nummer bel zie ik wel wie belt. Ik kan niets id router config vinden.

Imac, PS3, HP Pavillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Vatt

Hoe kom je aan mail.ziggo.nl, dat hoort namelijk pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 20-01-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Pagina 1 van de gebruikershandleiding staat bij zowel POP3 als SMTP mail.ziggo.nl

zojuist pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl ingevuld en die werken wel. Toppie Laguna, thnx!

De news server zal het wel druk hebben rond deze tijd:
Afbeeldingslocatie: http://rfa.tweakdsl.nl/usenet.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/394383756.png

[ Voor 38% gewijzigd door MrDirect op 20-01-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:30:
....

Maar ik weet niet welke ik moet kiezen aangezien er veel problemen zijn met verschillende routers. De één zegt zonder problemen te werken met bijv. een Linksys WRT54 terwijl de ander hiermee alleen maar problemen heeft.

...
Pas nog een WRT54GL aan iemand aangeraden die nu aan zijn 3e router is omdat de eerste 2 (Sitecom en een wired Linksys router) niet werkten icm Ziggo. Die WRT54GL draait met originele firmware en wérkt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 21-01-2009 00:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook mensen die door van alles en nog wat gebeld worden?
alleen deze week ben ik al 3x door rwe voor stroom gebeld. 5x voor een lening.
hoor wel meer mensen met dit probleem bij ziggo. zouden ze gewoon centen verdienen door onze nummers door te verkopen aan call centers?
laatste keer dat er een belde heb ik de manager gevraagd en als ze nog 1x durfde te bellen dat ik aangifte doe voor lastigvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die ken ik wel maar gaat mij erom waarom het in de eerste plaats als gebeld word.
je nummer moet ergens vandaan komen. ik heb een geheim nummer van ziggo dus kan alleen van hun kant komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Vanochtend vergeten de modem een keer uit en aan te zetten naar aanleiding van het onderhoud. Nu is er geen internet meer thuis en vriendin is blij :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:07

The Third Man

The Third Jellyfish

Is er al iemand die net als ik in de testpanelgroep zit voor Interactieve TV en waar het 'interactieve' gedeelte al werkt? Ik heb nog steeds bij zowel Prog. Gemist als Tv-theek nog geen 'afspelen' knop. Ben benieuwd wanneer het gaat werken.

EDIT
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:20:
Zijn er hier ook mensen die door van alles en nog wat gebeld worden?
alleen deze week ben ik al 3x door rwe voor stroom gebeld. 5x voor een lening.
hoor wel meer mensen met dit probleem bij ziggo. zouden ze gewoon centen verdienen door onze nummers door te verkopen aan call centers?
laatste keer dat er een belde heb ik de manager gevraagd en als ze nog 1x durfde te bellen dat ik aangifte doe voor lastigvallen.
Ik denk dat ze die nummers wel doorgeven ja, daar krijgen ze goud geld voor, staat waarschijnlijk in de voorwaarden. Er zijn maar weinig goedkope telefonieaanbieders die dat niet doen trouwens. En KPN begon ermee :P

[ Voor 61% gewijzigd door The Third Man op 21-01-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Laatst online: 17-06 16:43
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:42:
[...]

Hmm ik heb het vorige week aangevraagd, en als het goed is komt de monteur volgende week..
Hey dat is vreemd. Ik heb het nog geen week geleden besteld en gister alles binnen gekregen. Ik doe wel zelf installatie. Misschien komt het doordat je het door een monteur laat installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Laatst online: 17-06 16:43
PWM schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:03:
Ik krijg nu weer een brief van Ziggo:

Tot op heden geen betaling bla bla, of ik het openstaande saldo van 50,00 direct wil overmaken 8)7 Die gasten zijn echt niet goed. Er staat uberhaupt niets open, maar los daarvan is 50,00 rond al onmogelijk met mijn configuratie.

Onbetrouwbaar bedrijf :(
Wen daar maar aan. Deze problemen hadden wij ook bij @home. Alles betaald en ons abonnement werd opgeheven door @home. Toen zijn we naar Alice gegaan. Bijna jaar geen probleem en toen ineens....brief van incassobureau. Zo uit het niets... Oké, we hadden een maand over het hoofd gezien maar na betaling bleven de brieven binnen komen. Na 2 weken..... internet afgesloten. Geloof me, wij hebben er alles aan gedaan om die lui duidelijk te maken dat alles betaald was. Zelfs de betalingsbewijzen opgestuurd maar die lui zijn echt dommer dan dom.
Nadat het abonnement van hun kant was afgesloten kregen wij de retourbox voor het defecte ??? modem met een brief erbij. Onze nieuwe modem zou onderweg zijn en of we de defecte modem op wilde sturen...??? Ik heb ze vriendelijk verzocht niets meer naar ons op te sturen en al helemaal ons internet niet meer aan te sluiten.

Gek wordt je van die bedrijven die een administratie hebben waar zelfs de belastingsdienst niks meer van zou snappen.
Zo zie je maar, @home, Alice, Ziggo, het is allemaal een puinhoop. Beter een goeie rechtsbijstandverzekering nemen.
Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.